آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز

دوره مقدماتی php
آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز
آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز

ثبت شرکت برای موسسان و صاحبان خود اعتبار و ارزش بالایی را بوجود می آورد . زیرا با ثبت شرکت در تبریز می توان وجه و شخصیت حقوقی پیدا کرده و در امورات وقراردادها و مناقصات شرکت کرده و سود بالایی بدست آورد .

با ثبت شرکت می توانید از حمایت هایی قانونی برخوردار شوید و هم چنین بیشتر اشخاص می توانند درخواست وام و تسهیلات ومبالغ بالا را داشته باشند.

همان طور که می دانید ثبت شرکت با در نظر گرفتن هدف مشخص و تعیین شده ای امکان پذیر می باشد اشخاصی که تصمیم به ثبت شرکت دارند باید برای شرکت خود یک نام و اسم زیبا برای شرکت انتخاب نمایند که این نام متناسب و مطابق با قوانین و شرایط مصوبه تعیین نام شرکت باشد .

بهتر است قبل از ثبت مدارک مورد نیاز ثبت شرکت را تکمیل نمایید زیرا اگر در هنگام ثبت شرکت با بررسی های کارشناسان نواقصی در مدارک ارائه شده مشاهده کردند زمان زیادی از دست می دهید . زمان عادی که باید در ثبت شرکت در تبریز در نظر گرفت 2 هفته کاری می باشد .

زمان و هزینه ثبت شرکت در تبریز در ثبت متفاوت می باشد .آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز

همان طور که می دانید هزینه های ثبت شرکت متفاوت و بستگی به مواردی دارد از جمله اینکه مکان هم در ثبت شرکت در هزینه های نقش بسزایی دارد . شرکت هایی که در شهرستان ها به ثبت می رسند هزینه هایی را برای پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها دارند .

دوره مقدماتی php

البته در مواردی که شرکت در مناطق ویژه اقتصادی و یا مناطق ازاد اقتصادی به ثبت می رسند با توجه به شرایط این مناطق هزینه های ثبت کمتر از مناطق دیگر می باشد

باید این موضوع را در نظر گرفت که موضوع فعالیت شرکت هم در هزینه ها نقش بسزایی دارد . برخی شرکت ها نیاز به اخذ مجوز فعالیتی دارند و برخی بدون مجوز فعالیت شرکت را ثبت می نمایند در این صورت هزینه های آنها نیز متفاوت می باشد .

در این میان سایر هزینه های دیگر را هم باید در جمع هزینه ها منظور نمود. مواردی همچون حق الثبت ، تعیین نام ، باطل کردن تمبر، هزینه تهیه اساسنامه و تقاضانامه و شرکتنامه، پاکت، پوشه، انتشار آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و روزنامه رسمی و …

مراحل ثبت شرکت در تبریز عبارتند از :

مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و تکمیل اطلاعات فرم ثبت شرکت الزامی است در کلیه مراحل زبان فارسی و با دقت تکمیل شود .

در مرحله بعد باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت ۵ نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود.این نام ها باید مطابق قوانین تعیین نام باشند.

سپس مدت و موضوع فعالیت ، نشانی شرکت سرمایه شرکت قید شود.

مرحله بعدی مشخص کردن سمت و نام شرکا و سهام هر یک از آنهاست . همچنین اگر شرکت شعبه ای دارد باید مشخصات آن معرفی گردد.

در آخر پس از تایید اطلاعات باید اساسنامه و شرکتنامه را در سایت بارگذاری کنید.
اساسنامه و شرکتنامه پیش فرضهایی دارند که باید آنها را پر کنید و سپس تصویر برابر اصل شده آنها را در سایت بارگذاری نمایید .

بعد از انجام این مراحل باید مدارک را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید .

اقدام آخر بعد از تایید تمام مدارک شماره ثبت شرکت داده می شود و باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی چاپ کنید .در آگهی باید اطلاعاتی در مورد نام شرکت ، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این دست را مطرح کنید.

اگر نیاز به مطالعه در زمینه ثبت تغییرات شرکت در تبریز دارید به مقاله ی آن مراجعه نمایید.

برای اینکه بتوانیم خودمان در سامانه ی اداره ثبت شرکتها ثبت نام نماییم باید حتما تخصص لازم در این زمینه را داشته باشیم. چرا که این کار کاملا تخصصی بوده و در صورت اشتباه هم زمان و هم هزینه ی خود را هدر داده ایم. پیشنهاد میکنیم که حتما با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

با توجه به افزایش فعالیت های تجاری ثبت شرکت امری حیاتی و برداشتن گامی محکم و موثر در این زمینه می باشد . ثبت شرکت با قالب مسئولیت محدود در تبریز یکی از متداول ترین گام ها در زمینه ثیت شرکت می باشد. ثیت شرکت با مسئولیت محدود با حداقل دو نفر شریک بالای 18 سال تاسیس می شود که این دو نفر باید عضو هیئت مدیره هم باشند.

به این نکته باید توجه داشته باشیدکه انتخاب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت با قالب مسئولیت محدود ضروری می باشد و سرمایه شرکت نباید کمتر از 1.000.000 ریال باشد. سرمایه شرکت باقالب مسئولیت محدود به صورت لفظی می باشد.

متقاضییان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با قالب مسئولیت محدود در تبریز با کارشناسان موسسه حقوقی پایش تماس حاصل نمایید.

فعالان اقتصادی برای عرضه خدمات بهتر باید فعالیت هایی را داشته باشند که توانایی های خود را بالا ببرند . ثبت شرکت با قالب سهامی خاص می تواند از با اهمیت ترین فعالیت ها در این زمینه باشد در شرکت های سهامی خاص میزان تعهد سهامداران با توجه به سهام آن ها در شرکت می باشد اعضاء تشکیل دهنده شرکت های با سهامی خاص برعکس شرکت با مسئولیت محدود از سه نفر سهامدار بالای 18سال و 2 بازرس اصلی و علی البدل می باشد که انتخاب بازرسین ضروری می باشد و باید 35% از سرمایه اولیه شرکت را در یکی از بانک های کشور به نام شرکت در شرف تاسیس واریز کنند. مدت زمان تصدی اعضاء هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص دو سال و بازرسین یک سال است.

برای مطالعه در زمینه ثبت برند در تبریز به مقاله ی آن مراجعه نمایید.

متقاضییان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در تبریز با کارشناسان موسسه حقوقی پایش تماس حاصل نمایند.

در این نوع قالب ثبتی شرکت ها سه نفر شریک و دو نفر بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می شود. این شرکت ها وظیفه دارند که 35% درصد از سرمایه اولیه شرکت را در یکی از بانکهای کشور واریز نماید و 65% درصد از سرمایه اولیه در تعهد سهامداران قرار می گیرد.

ثبت موسسه غیر تجاری از نام این نوع قالب ثبتی می توان این موضوع را استنباط کرد که از نوع شخصیت های حقوقی هستند که در فعالیت های غیر تجاری مانند امور مشاوره ای ، آموزشی ، خیریه و … فعالیت می کنند . در دو صورت این موسسات به ثبت می رسند اشخاصی که به دنبال سود و منفعت کاری می باشند و اشخاصی که هیچ گونه منفعت خاصی را در نظر نمی گیرند . به موسسات غیر تجاری انتفاعی و غیر تجاری غیر انتفاعی می باشد .

از با اهمیت ترین راههایی که افراد در تبریز در جهت بهرمندی از تجربه و تخصص و سرمایه دیگران می توانند فعالیت های اقتصادی متفاوتی را تشکیل دهند ، به ثبت شرکت اشاره می شود.

شرکت ها با توجه به موضوع فعالیت به قالب ثبتی تقسیم میشوند . قالب های ثبتی شرکت ها به سندیت قانون تجارت به شرح زیر می باشند:


پاسخ دادن به :

مبنی بر حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات

راه اندازی سامانه چت آنلاین مجموعه حقوقی پایش در جهت راحتی مشتریان محترم

باسلام و احترام. ممنونم از مجموعه حقوقی پایش بخاطر ثبت برند اینجانب و برخورد و پیگیری پرسنل 

باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی پایش هست.

کلیه حقوق برای گروه ثبتی حقوقی پایش محفوظ است.

درباره مدیران ثبت

“مدیران ثبت” کاملترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شهر تبریز است که به عنوان یک موسسه حقوقی-خدماتی با رویکرد نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، توانسته است اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.


 


راهنمای تعیین نام شرکت

تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و عندالاقتضاء اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت

بیشتر….

آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز


ثبت شرکت در ارومیه

گام ابتدایی برای ثبت شرکت در ارومیه قبل از انتخاب نام شرکت، رسیدگی به این مورد حائز اهمیت است که شرکت از چه نوعی باشد که با توجه به موضوع شرکت و کاربرد…

بیشتر….


ثبت شرکت و انواع آن

شرکت مدیران ثبت با سالها تجربه ثبت انواع شرکت یکی از مورد اعتماد ترین مؤسسات ثبت حقوقی در کشور می باشد. هچنین شرکت مدیران ثبت خدمات ثبت برند و اخذ…

بیشتر….


ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص نوعی از شرکت های ثبتی است که سهام آن در بازار بورس قابل خرید و فروش نیست و این تفاوت سهام خاص با سهام عام نیز محسوب می گردد….

بیشتر….


ثبت موسسه غیر تجاری

شرکت مدیران ثبت با سال ها تجربه و تیم ماهر بهترین گزینه پیش روی شما از جهت ثبت انواع شرکت است، ثبت شرکت غیر تجاری یکی از شاخه های حائز اهمیت برای….

بیشتر….


ثبت طرح صنعتی

ثبت طرح صنعتی همان طور که از نام آن پیدا است در عمل بیشترین فوکوس آن روی طراحی محصول است، در واقع می توان گفت اگر طراحی یک وسیله جدید باشد….

بیشتر….


ثبت شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود نوعی از شرکت است که در آن حداقل تعداد شرکا دو نفر است. مسئولیت هر یک از شرکا نسبت به مسائل و مقروضات احتمالی شرکت به اندازه ….

بیشتر….


ثبت شرکت تعاونی

شرکت تعاونی نوعی از مشارکت است که عده ای از افراد را که در یک هم صنفند یا همسایه، دوست و خویشاوندان هستند در کنار هم برای رسیدن به منافع و ….

بیشتر….

مارا دنبال کنید…   🙂

 

آدرس : تـبـریـز ، چـهـار راه بـاغ شـمـال بـرج آپـادانا ، طـبـقـه 6، واحـد 2

شماره تماس: 35573287 041

شماره فلکس:35573288 041

ایمیل:info@modiransabt.com 

اطلاعيه 

بنا به اعلام اداره کل ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری کلانشهر تبریز از محل اداره کل به آدرس زیر منتقل شد.

 آدرس:خيابان آزادي – خيابان ملت – جنب تاکسيراني – ساختمان سابق شرکت شهرکهاي صنعتي – طبقه سوم تلفن: 4752702-0411 کدپستي: 51757548

ثبت شرکت رسام وب باتجربه کافی در زمینه ثبت شرکت در تبریز و با در دست داشتن کادری قوی و مشاورین با تجربه در زمینه ثبت شرکت در تبریز با مسئولیت محدود ، ثبت شرکت سهامی خاص و عام و ثبت تغییرات شرکت در تبریز و تنظیمات صورت جلسه همچنین ارزیابی ، خرید و فروش انواع شرکت ، ثبت آرم(برند) و علامت تجاری به اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می دهد.

علم صنعت و تجارت روز به روز در حال پیشرفت و گسترش در شهرهای بزرگی همچون تبریز می باشد که فعالان و کارکنان در زمینه اقتصاد در تبریز برای اینکه بتوانند شرایط سالم و مناسبی برای رشد و توسعه ی کاری خود در نظر بگیرند باید از طریق مراجع قانونی اقدام به ثبت شرکت در تبریز نمایند ، زیرا که ثبت شرکت ریشه ی اصلی کار فعالان اقتصادی می باشد که نباید حذف شود . ثبت شرکت در تبریز می‌تواند شامل شرکت های طراحی وب سایت در تبریز ، شرکتهای سهامی عام و خاص و شرکت‌های تعاونی در تبریز و … می باشد بعد از اینکه افراد متقاضی اقدام به ثبت شرکت در تبریز نمودند و مراحل ثبت شرکت به پایان رسید از طریق مراجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شماره ثبت و شناسه ملی که منحصر به شرکت مورد نظر می‌باشد برایشان داده می شود سپس اطلاعات تکمیلی را در کادر مشخص شده ارائه می دهند .
شرکت به چه مکانی گفته می شود ؟
شرکت یا کمپانی ، به انجمن یا بنگاه تجاری و یا یک شخص حقیقی یا حقوقی یا ترکیب هر دو را شامل می شود که در آن افراد و شرکا ، سود حاصل از کار خود را تقسیم می کنند .

برای ثبت شرکت در تبریز  که می تواند تجاری یا غیر تجاری باشد افرادی که می‌خواهند شرکت را تاسیس کنند می‌توانند شخصا برای ثبت شرکت در تبریز اقدام نمایند و هم می‌توانند از طریق وکیلان با تجربه و مدرن برای این کار اقدام کنند که در هر دو صورت باید نوع فعالیتی که قرار است در شرکت مورد نظر انجام گیرد مشخص کنند ، با این کار قالب ثبتی مشخص می شود . پس ازاین مرحله باید برای شرکت  مورد نظر5 نام را در نظر بگیرند اولویت بندی کرده و به ترتیب عنوان می‌شود . سپس توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسه غیر تجاری ، ثبت سامانه ای انجام می‌شود ، در این مرحله نیاز به افرادی که در این زمینه تجربه و تبحر داشته باشند می باشد . بعد از این مرحله و این که نام انتخاب شده تایید شود باید مدارکی را به اداره ثبت شرکت در تبریز ارسال کرد و آن ها پیگیری های لازم را انجام می دهند .

بعد از اینکه فرد متقاضی ثبت شرکت نوع شرکت خود را مشخص کرد باید به اداره ثبت شرکت در تبریز مراجعه کنند و مدارکی که برای ثبت شرکت لازم است را تهیه کنند و تکمیل نماید و زمانی که هیچ گونه مشکل و منع در پرونده متقاضی مشخص نشد متصدی مورد نظر آگهی تاسیس را صادر می کنند  .

در تبریز و شهر های بزرگ به دلیل نیاز روز افزون به پیشرفت هدف ها و سیاست های اقتصادی ، نیاز به توسعه اقتصادی و خصوصی سازی می باشد و تقریبا اکثر فعالیت ها و کار ها به واحد های خصوصی واگذارمی شود که برای این کار اشخاص باید شرکت را ثبت نمایند و کار آفرینی انجام داده و اعمال بازرگانی را در دست بگیرند و کار را از حیطه ی دولت در آورند یا نقش دولت را کم رنگ تر نمایند و این وظیفه مراجع ثبت شرکت در تبریز و موسسات غیر تجاری می باشد که شرکت مد نظر را ثبت نمایند .
ثبت شرکت در تبریز زمانی صورت می گیرد که دو نفر یا بیشتر تصمیم می گیرند تا شرکتی را تاسیس کنند و برای این کار لازم و ضروری می باشد که مراحلی طی شود .آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز

1) شرکت های سهامی در تبریز
2) شرکت هایی با مسئولیت محدود در تبریز
3) شرکت های تضامنی در تبریز
4) شرکت های مختلط غیر سهامی در تبریز
5) شرکت های مختلط سهامی در تبریز
6) شرکت های نسبی در تبریز
7) شرکت های تعاونی تولید و توزیع در تبریز

برا ی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تبریز نیاز به اقدام دو نفر یا بیشتر برای ثبت هست . سرمایه ثبت شرکت با مسئولیت محدود توسط موسسین باید تامین شود .
سرمایه نزد مدیر عامل می ماند و هر یک از شریکان به اندازه ی سرمایه ای که گذاشته اند متعهد می باشند .
در ثبت شرکت با مسئولیت محدود نباید اسم یکی از اعضا یا شرکا را به عنوان اسم شرکت انتخاب نمود زیرا شخص مورد نظر مسئولیت تضامنی در برابر شرکت می یابد و همچنین در ثبت شرکت ها با مسئولیت محدود ، باید عبارت مسئولیت محدود قبل یا بعد از نام شرکت عنوان شود .
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید کل سرمایه اعلام شود و متن شرکت نامه تنظیم و امضا گردد .

برای ثبت شرکت با سهامی خاص کلیه ی سرمایه ی مورد نیاز برای بر پایی شرکت توسط موسسین تامین می شود و 35 درصد از کل سرمایه به نام ثبت شرکت به حسابی که اعلام می شود واریز می گردد و 65 درصد بقیه سرمایه در تعهد سرمایه داران می ماند . برای ثبت این نوع شرکت ها گواهی بانکی که نشان دهنده واریز 35 درصدی از سرمایه می باشد لازم و ضروری است .
در شرکت های سهامی خاص بعد از نام ثبتی شرکت باید عبارت سهامی خاص ذکر گردد . کمترین سرمایه در ثبت شرکت های سهامی خاص یک میلیون ریال می باشد .
تمامی شرکت های سهامی خاص باید یک جلد دفتر سهام جهت ثبت سهام شرکت تهیه نمایند و تمامی تغییرات سهام نیز در آن ثبت گردد .

برای ثبت شرکت های سهامی عام در تبریز موسسین مقداری از سرمایه را خودشان و مابقی را از راه فروش سهام به مردم تامین می کنند . برای ثبت شرکت ها ی سهامی عام در تبریز باید از اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود .

ثبت شرکت های تضامنی با اسم و عنوان مشخص بین دو یا چند نفر شکل می گیرد . مسئولیت در این شرکت ها تضامنی می باشد و در صورتی که شرکت ها نتوانند با دارای های خود قرض ها و بدهی هایشان را پرداخت کنند هریک از شرکا مسئولیت های تضامنی را در برابر تعهدات شرکت بر عهده دارند .

شرکت های نسبی برای انجام فعالیت های تجاری شکل می گیرند و موسسان آن از دو الی چند نفر می تواند باشد . هریک از شرکا در شرکت های نسبی به اندازه ی سهمی که می گذارند تعهد دارند . برای ثبت شرکت های نسبی باید سرمایه تماما پرداخت شود در غیر این صورت شرکت تاسیس و ثبت نمی گردد .

در این شرکت ها سرمایه و ضمانت از طرف شرکا موثر نمی باشد و تعداد شرکا اهمیت دارد و به دونوع شرکت های تعاونی تولیدی و شرکت های تعاونی توزیعی می باشد .

 

از سال ۹۰ ما برای شرکت های مختلف در زمینه طراحی سایت برندینگ و تجارت الکترونیک فعالیت داشتیم ولی به مرور زمان کسب تجربه های زیادی در زمینه فروش از طریق اینترنت ما را به ایده های جدید واداشت تا بتوانیم خدمات بهتری به شما عزیزان ارائه دهیم
در اوایل سال ۹۵ بود که تیم رسام وب را تشکیل دادیم و نیاز شرکت ها و سازمان ها…

آدرس دفتر تبریز: شریعتی جنوبی، بالاتر از پاستور، روبروی مجتمع پزشکی حکیمان نور، ساختمان ونوس، طبقه 3تلفن دفتر تبریز: 7570 3556- 041
پست الکترونیکی: info[a]rasamweb.com

آدرس دفتر ارومیه(نگاه شهر): شیخ تپه، نبش کوی 12,ساختمان نهال سبز,طبقه سوم
تلفن دفتر ارومیه(نگاه شهر):3095-3338-044 – 3096-3338-044
پست الکترونیکی: negah.shahr[a]gmail.com

آدرس دفتر اردبیل(مبین): اردبیل، میدان شریعتی روبروی بانک صادرات، ساختمان شریعتی، طبقه
تلفن دفتر اردبیل(اردبیل):0480-3323-045

آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز
آدرس اداره ثبت شرکتها در تبریز
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *