چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

دوره مقدماتی php
چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد
چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

گاهی پیش می آید که یک پسر رفتار خاصی با شما دارد یا حس می کنید که آنچه بین شماست کمی متفاوت و غیرعادی است و دوست دارید از واقعیت سردر بیاورید. در این مواقع راهکارهای جالب و عملی وجود دارد که به شما کمک می کند واقعیت های ذهن یک فرد را بخوانید و از آن مطلع شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این راهکارها را به شما هم بیاموزیم.

1بررسی زبان بدن او : زبان بدن فرد می تواند حقایق زیادی را در خصوص هر کسی فاش کند. با کمک این مهارت می توانید بفهمید یک پسر تا چه حد دوست دارد با شما باشد و برای داشتن شما و نزدیک بودن به شما چقدر مشتاق است. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که در حالی که زنان حدود ۵۲ درصد از زبان بدن شان برای ابزار علاقه و بروز حرف های درونی شان استفاده می کنند، مردان تنها ۱۰ درصد با این زبان ابراز احساسات می کنند. با این حال همین اندازه کم هم می تواند برای شما کافی باشد. گاهی تنها کمی دقت کردن روی استایل فرد مورد نظر اسرار زیادی را در خصوص او فاش می کند. علائمی که در زبان بدن باید به آن توجه کنید عبارتند از:

2به تماس چشمی توجه داشته باشید : همانطور که قبلا هم اشاره شد زمانی که یک پسر شما را دوست داشته باشد بیشتر تمایل دارد شما را ببینید و شما را در مبدا میدان دید خود قرار دهد. این اتفاق در هر صورت می افتد حتی اگر مخفیانه باشد. او ممکن است سعی کند در مواقعی خاص با شما چشم در چشم شود و یا اگر خجالتی باشد شاید وقتی حواس تان نیست به شما نگاه کند. اگر می خواهید این مورد را امتحان کنید ابتدا در مقابل او به دوردست نگاه کنید و سپس ناگهان به او نگاهی بیندازید و ببینید آیا حواسش به شما هست یا نه؟ در این صورت او غافلگیر شده و خود را لو می دهد. اگر در این لحظه او نگاه خود را به شما دوخت به این معنی است که به شما علاقه مند است، و در صورتی که خیلی زود نگاهش را از شما گرفت و متوجه شدید اصلا حواسش به شما نیست شاید بهتر باشد کمی در افکارتان تجدید نظر کنید. به علاوه اگر او تماس چشمی را قطع می کند و مشغول تماشای اطراف می شود و به نوعی سعی دارد خود را از تیرس نگاه تان دور کند به این معنی است که تمام حواسش پیش شماست. زل زدن و نگاه زیر چشمی نیز از نشانه های علاقه مندی است.چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

دوره مقدماتی php

3به حرف هایش گوش دهید : به او گوش بدهید و حالت ها و حرف هایش را زیر نظر بگیرید. اگر به شما علاقه مند باشد مدام عصبی است و به دنبال فرصتی می گردد تا به شما نزدیک شده و موقعیتی برای صحبت کردن با شما داتشه باشد. زمانی که حرف می زند به او توجه کنید. زیاد مهم نیست که چه می گوید بیشتر مهم است که چه برخوردی با شما دارد. به چشم هایش توجه کنید و به صدایش که ممکن است به عمد تاثیر گذارتر و دلپذیرتر شده باشد. اگرمدام عضلات بازویش را لمس می کند و یا شانه ها و دست هایش به سمت شما تمایل دارد به این معنی است که به شما علاقه مند است.

4علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

5یک برخورد خاص و متفاوت نسبت به شما : اگر پسری به شما علاقه مند باشد شروع می کند نسبت به شما رفتار ویژه ای داشته و طور دیگری با شما برخورد کند. او بیشتر مراقب رفتارش با شماست و همچنین موضع محتاطانه ای نسبت به شما دارد. او سعی می کند در مقابل شما نجیب تر بوده و مراقب رفتارش باشد. مثلا شاید صندلی اش را نزدیک به شما تنظیم کند و یا بازوی خود پشت صندلی شما بگذارد. یا برای اینکه گرم تر باشید ژاکتش را به شما بدهد.

6نشانه ها را دست کم نگیرید : نشانه هایی از علاقه و توجه را می توانید در کارها و رفتارهای او ببینید. مثلا اگر به خواننده یا سبک خاصی علاقه دارید و او پیگیر کنسرت ها و آهنگ های جدید می باشد و یا اگر در خصوص آن ها با شما حرف می زند این می تواند نشانه ای از توجه او به شما باشد. در هر صورت اینکه او علایق شما را بداند و به آن ها فکر کند و برای شان کاری کند نشانه ای از توجه و علاقه است. حال باید دید این علاقه در چه جایگاهی قرار دارد.

7نشانه های عصبانیت : عصبی شدن می تواند به شکل های مختلفی در افراد خود را نشان دهد. ممکن است خنده های عصبی یا عرق کردن و یا نفس عمیق کشیدن نشانه ای از عصبانیت وی باشد و یا حتی بی قراری ها و انرژی بیش از حدی که نمی گذارد سر جایش بماند علائم ناراحتی و عصبانیت او باشد. اگر او در کنار شما عصبی و بیقرار می شود به این معنی است که از دوری که در حین نزدیکی با شما دارد، ناراحت است و این به وضوح نشانه ای دوست داشتن است.

8به دوستان او هم توجه کنید : اگر دوستانش بدانند که او به شما علاقه دارد ممکن است رفتارهایی نشان بدهند که به راحتی بتوانید دست او را بخوانید. مثلا شاید او را دست بیندازند و سر به سرش بگذارد. خنده های ریز و اشاره های گاه و بیگاه به شما خود نشانه ای است که باید به آن توجه کنید. حتی ممکن است از او پیش شما تعریف کنند و یا بخواهند موقعیتی را ایجاد کنند که بیشتر با او برخورد داشته باشید. می دانید که دوستان فرد هر تغییری را زودتر می فهمند پس اگر او به شما توجه داشته باشد دوستانش اولین کسانی هستند که واکنش نشان خواهند داد.

9رفتارهای تقلید گونه : اگر متوجه شدید که او کارهایی انجام می دهد که شما هم انجام داده اید و یا رفتارهایی دارد که برای شما آشناست و به طور ناخودآگاه دارد برخی رفتارهای شما را کپی می کند به احتمال زیاد معنی آن این است که او اشتیاق زیادی به شما دارد، به حدی که خودش را در شما گم می کند و مدام کارها و رفتارهای تان در ذهن او وجود دارند. حتی می توانید او را امتحان کنید. به موهای تان دست بکشید و ببینید که اونیز ناخودآگاه دستش را به سمت موهایش می برد. خمیازه بکشید و ببینید که او نیز سیگنال های این رفتار شما را دریافت کرده و کمی بعد خواب آلود می شود.

۱۰- آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.

۱۱- شوخی های دستی ساده : اگر مانند رفیق های پسرش گاهی با شما شوخی می کند مثلا آرام به بازوی تان ضربه می زند و یا دست تان را می کشد هر چند رفتار چندان ملایمی نیست اما می تواند نشانه این باشد که دوست دارد رفتار دوستانه تری داشته باشد و چون راه آن را نمی داند همان کاری را می کند که در مورد هم جنس های خودش انجام می دهد. بنابراین اگر کمی با او راه بیایید می تواند باعث شود که شجاعت ابراز وجود را بیش از پیش پیدا کند.

۱۲- تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

۱۳- حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

۱۴- چت کردن و ارتباط مداوم مجازی : اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.

۱۵- ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

۱۶- پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

سلام ممنون برای متنتون خیلی خوب بود منتها من یک مشکلی دارم و اونم اینه که من از اوایل مهر امسال داخل اتوبوسی که میرم ی پسری هست که خیلی نگام میکنه اما وقتی من نگاهش میکنم نگاهشو میدزده و از شیشه به بیرون نگاه میکنه…حتی ی بار اتفاقی وقتی سوار خط اتوبوسم اومد اون رو دیدم و وقتی اون هم متوجه من شد به من خیره شد و لبخند زد و وقتی رفتم تو اتوبوس همه ی دوستاش داشتن به من نگاه میکردن انگار که ادم فضایی دیدن! بعد هم خودش رفت کنار دوستش نشست و چون پشتش به من بود دیگه نتونستم قیافه ش رو ببینم..اما دوست کناریش به بهانه دو نفری از دوستاشون که پشت سرشون بودن همش بر میگشت و احساس میکردم داره دزدکی نگام میکنه دوستش! واقعا این رفتارا گیجم کرده لطفا راهنماییم کنین!

سلام پسر دایی من همین رفتارارو داره من دوسش دارم ولی نمیدونم اونم منو دوس داره یانه لطفا بهم بگین

واااي عزيزم منم دقيقا همين مشكلو دارم. پسرداييم يه بار گفت دوست دارم و عاشقتم و فلان… منم گفتم شايد داره چرت ميگه قبول نكردم ولي الان پشيمونم……

سلام یه سه سالی هست با یه پسری همسن و سالای خودم دوستم من هیجده سالمه و سال دیگ کنکور دارم . مشکل من اینه ک نمیتونم بهش اعتماد کنم فکر میکنم داره بهم دروغ میگ یا داره من و از سر باز می‌کنه . اما همیشه علاقشو بهم ابراز می‌کنه و به ازدواجم فک کرده اما من موندم چیکار کنم .فکر میکنم اینا همش یه بازی .لطفا راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم ک بفهم واقعا باهام صادق یا نه

باید به یه مشاور مرد مراجعه کنی با اون پسر چون تنها یک پسر می تونه قصد یک پسره دیگه رو بفهمه یا با پدرتون صحبت کنین و اون پسر رو به پدرتون معرفی کنید و بخواهید که اون رو مورد برسی قرار بده اما اگه در کل بخوام بگم از هر دوتا روش استفاده کنید بهتر راستی در مشاوره ۵نوع تست داره که شما و اون آقا پسره می دید و بعد تحلیلش رو مشاور برای شما توضیح می ده خواهش میکنم حتما به یک مشاور مرد مراجعه کنید خواهشا مرسی?

عزيزم اينا عشق نيست اگه اون پسره واقعادوست داشت حواسش به همه دوستاش بود كه حتي درموردت حرفهم نزنن فراموشش كن ازفردابايه اتوبوس ديگه برو

خیلی دوسش دارم اما نمیدونم که حس اون نسبت بهم چیه؟:( لطفا اگه بگین چیکار کنم که بفهمم حسش چیه؟

یه خاطره از خودت براش تعریف کن از یه.پسز دیگه اگه بدش اومد بدان علاقه داره بهتچگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

من ی سری این کارو کردم نزدیک بود خفم کنه ولی خودش میگه هیچ علاقه ای بهم نداره

عزیزم اون فقط تعصب داره

هنوز که باهاش رل نزدم!!!! الان احساس میکنم که اون هم بهم علاقه داره …..میشه ی راه دیگه هم بگی؟ راستی ما رابطه ای مثل دوستی ساده هم نداریم و همینم کار رو سخت میکنه !!!!

چند سالتونه ؟ ایا شما اون رو خیلی وقته که میشناسید ؟ محل زندگی اون فرد در نزدیکی محل زندگی شماست؟ خانواده هاتو ایا باهم ارتباطی هم داشته اند؟

دقیقا منم مثل توهم نمیدونم دوسم داره یا نه ولی این نشونه هارو داره میخوام فراموشش کنم اونم.نمیتونم

سلام از ترم یک دانشگاه یکی از همکلاسی هامون رفتار های متفاوتی باهام داشت با هیچکس حتی همکلام هم نمیشد.هواسش سرکلاس ها فقط به من بود هرجزوه یل کتابی میخواست میومد سمت من کل کلاسمون متوجه رفتاراش شده بودن.راحت میتونم بگم هم خوشتیپ ترین و هم پول دار ترین پسر کلاسمون هست و هم خیلی مغرور.۳ماه پیش بهم پیشنهاد داد.و منم قبول کردم منتها بعضی چیزا ازم خواست و منم بعد ۲هفته بهم زدم و قبول نکردم.تو این مدت هر از گاهی پی ام میداد و زنگ میزد و آهنگ میفرستاد تا اینکه دوباره چند روز پیش پیشنهادشو دوباره مطرح کرد و رفتاراش خیلی فرق کرده خیلی جدی تر از قبل هست.اینکه از آشنا کردن من و مامانش حرف میزنه یا جوری وانمود میکنه که بچه های کلاس بدونن و نتونن حرفی راجبم بزنن یا اینکه از توجهاش بهم که خیلی اهمیت میده.منتها با همه اینا میترسم بهش اعتماد کنم و وارد یه رابطه جدی بشممیگه عین داداشت باهام حرف میزنی انگار اصلا برات فرقی ندارم یکم تو رفتارات تغییرات بده.موندم چیکار کنم کمکم کنید.قبولش کنم و وارد یه رابطه جدی بشم یانه؟

سلام. بنظر من اگه واقعا قصد ایشون ازدواجه و میخواد به خانواده اش بگه اول بهتره دو نفری پیش یه مشاوره بروید تا خیالتان از قصد او متوجه شوید.

به هیچ وجه وارد رابطه نشید اگر واقعا قصدشون ازدواجه بهش بگید که خانواده ها رو در جریان بذارید واقدام کنن

دقیقا …. موافقم. راه درست همینه

منم موفقم با حرفتون اینطوری خوب تره

اصلا اصلا چون دیده پا نمیدی گفته بگم خواستگاری و اینا که باهات راحت سکس داشته باشه قصدش همینه شک نکن

سلام من پسر دایم دوستم من خیلی دوسش دارم اونم خودش میگه دوستدارم ولی بعضی وقتا کارای میکنه باعث ناراحتی من میشه ب نظرتون دوسم داره یا ن ممنون میشم ج بدین

سلام یه نفری هست که ادعا ی الکی داره دوستت دارم چیکار کنم اعتراف کنه؟

سلام خيلي ممنون از مطالبي كه گذاشتين يكي از فاميلامون همون علامتاي دوس داشتنو نصبت به من داره خيليم بم توجه داره ولي ايشون متأهله منم مجرد بارهام به دوس داشتنش اعتراف كرده من واقعا از رفتاراي ايشون سر در نميارم تو جمع كه ميگه مث اجيمي بعدم اصلا رفتاراش واسه من قابل درك نيس نمي خوامم هيچ مشكلي پيش بياد ،به رو خودمم كه نميارم فقط دليل رفتاراشو نمي دونم اصن بعضي وقتا فك مي كنم از دستم عصبيه واقعا گيج شدم.. من چطور بش بفهمونم اين كارش درس نيس :همون كه زياد توجه داره حرفاش رفتارش چون متاهله ..، لطفا راهنمايم كنيد،،،!؟ خودم كه بارها گفتم بش ديگه نمي دونم باش چيكار كنم يجورايي ميترسم از رفتاراش.. خيليم نگام ميكنه بعضي وقتام كه انگار ن انگار هستم :/ لطفا راهنمايم كنين،،،،..

ببين عزيزم شما اولين كاري كه ميكني نسبت به ايشون بي اعتنا باش يعني هرجا ديديش هر كاري كرد نگاهشم نكن چه برسه به اينكه جوابشو بدي . از مرد متاهل هميشه بترس چون مطمن باش برا مقصود خودش دست به هر كاري ميزنه . تو راهتو گم نكن به فكر موفقيتت و خوشببختيت باش اين راه ناكجا اباده. هرجا اون هست تو نرو . اگر هم مجبور بودي اصلا طوري برخورد كن كه اون وجود خارجي نداره. خودش بمرور بيخيال ميشه

سلام راستش پسر دایی من یه سری حرکت هایی انجام میده که حس میکنم منو دوست داره ووقتی من جایی هستم انگار کلافست لطفا راهنمایی کنید

و البته اینکه ما خانواده مذهبی داریم هر دومون و ایا ممکنه به خاطر خانواده هامون پا پیش نزاره؟

سلام به نظر من اگه واقعا دوست داشته باشه میاد خواستگاریت پس الکی فکر تو درگیر نکن

سلام من در آموزشگاهی درس میخوانم.یک روز داشتم وسایل خودمو جمع می کردم که دیدم یه مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و استادش داره باهاش حرف میزنه ولی تمام توجهش به منه.توجهی نکردم که دفعه بعد وقتی اونو دیدم،پیش دوستش نشسته بود و یه چیزی تو گوش دوستش گفت و هر دو با لبخند بهم نگاه کردن،دفعه سوم دوباره اونو دیدم که داشت با گوشی حرف میزد و تمام حواسش به من بود و دوستش رو به روی من نشسته بود و متفکر نگاهم میکرد ولی بعد از اون ماجرا وقتی دوباره دیدمش اصلا بهم نگاه هم نمی کرد،البته من خیلی کنجکاو شدم بدونم دلیل رفتاراش چی بوده؟لطفا هر کی میدونه بهم بگه راستی اینم بگم من زیاد نگاهش نمیکردم ولی زیر چشمی حرکاتشو میفهمیدم یا اگرم نگاهش میکردم ۵ثانیه هم طول نمی کشید تو رو خدا راهنماییم کنین مرسی

خواهشا راهنماییم کنید من واقعا از رفتارای این شخص گیج شدم

مشکل کفشته عزیز

ببخشید منظورتونو متوجه نمیشم

ايشون خاسته فقط جلب توجه كنه و توجه شمارو نسبت به خودش جلب كنه بعدم بيخيال شده تا با اين تكنيك خود شما ب سمتش برين . اصلا بهش توجه نكن عزيزم اينا همش شگرد پسراست . اگر واقعا خاستگار باشه خودش يروز پاپيش ميزاره در غير اين صورت فريب اين مكار بازيا رو نخوريد

مرسی که راهنماییم کردین

موافقم

هشت ماه با پسری تو مجازی حرف میزدم طوری که هم شهری بودیم ولی توی واقعیت همدیگرو ندیده بودیم خیلی هر دو شوخ بودبم از حرص دادن همدیگه خوشمون میومد بعد چند وقت همدبگرو دیدم او با نگاه خیرش هی به من نگاه میکرد موقع خداحافظی برمیگشت و منو نگاه میکرد حتی یه رپز وقتی غافلگیرانه دم مغازش رفتم با مگاه یواشکی با لبخند بهم نگاه میکرد بعدش که تنهایی رفتم دیدم تماس های زیادی بهم داشته که چرا تنها رفتم وایمیستادی برسونمت این حرفا ایا بهم علاقه داره؟

نه عزیزم اینا رفتارای همه پسراست. اگه واقعا بهت علاقه داشته باشه به جای اس ام سو زنگو این چیزا مستقیم و بدون مقدمه بهت میگه میخام بیام خواستگاریت و هدفم ازدواجه.چون بالاخره تو ۸ماه شناختی داره ازت.. اگر اسم خاستگاریو و ازدواجو نیاورد پس قصد خوبی نداره صرفا وقت گذروندنه

نه عزیزم اینا رفتارای همه پسراست. اگه واقعا بهت علاقه داشته باشه به جای اس ام سو زنگو این چیزا مستقیم و بدون مقدمه بهت میگه میخام بیام خواستگاریت و هدفم ازدواجه.چون بالاخره تو ۸ماه شناختی داره ازت.. اگر اسم خاستگاریو و ازدواجو نیاورد پس قصد خوبی نداره صرفا وقت گذروندنه

سلام سوال داشتم اینکه الان حدود چهار ماهه من با مادرم و بعضی وقتا مادربزرگم میریم یه هایپرمارکت بزرگ خرید،حدودا هفته ای یک بار یا دوبار،یه پسری اونجا کار می‌کنه هر وقت منو میبینه میخنده و یه نگاه خاصی می‌کنه و بعد میبینم که داره با همکارش حرف میزنه اما حواسش به منه،من یه بار داشتم آب معدنی برمی‌داشتم دستم نمی‌رسید اومد کمکم کرد بعد از اونم هر وقت میرم سراغ آب معدنی اون میاد کمکم می‌کنه و یه بارم از یه پسر دیگه کمک خواستم واسه آب میوه ولی اون اون. بهم کمک کردیه بارم آب گاز دار میخواستم نداشتن رفت اینقدر گشت یه دونه برام پیدا کرد و دوباره گفت سفارش می‌دیم براتون و اینکه دوست دارم بدونم به نظرتون از من خوشش اومده؟اینم بگم من تا حالا اونجا تنها نرفتم که بخواد باهام حرفی بزنه،میشه راهنمایی کنید

منم سوالم مثل شماس ولی فرقش اینه که با اینکه سه ماهه اون شخص رو ندیدم ولی نگاه های خیرش عین یه تیر به قلبم خورده که نمیشه کشیدش بیرون،با اینکه هر وقت میدیدمش به خودم نهیب میزدم که اینا نشونه عاشق بودن نیست و شاید تو رو آشنا دیده و اینا ولی بازم نمیتونم نگاهاشو فراموش کنم چیکار کنم؟

با يه نگاه كردن الكي فكرو وقتتو تلف نكن

سلام راستش من یکی از پسر عموهام ۱۰مورد از این مواردو داره و هر وقت منو میبینه خیلی بهم نگاه میکنه و توجه میکنه ولی اصلا اینطوری به دختری نگاه نمیکنه و هرجا که میشینم روبروم میشینه و اینکه جلوم میخواد خودشو نشون بده باکاراش و اینکه وقتی منو میبینه سعی میکنه طوری بشینه که من توی دیدش باشم ،ولی من اصلا حتی نگاشم نمیکنم با زیر چشمی و سنگینیه نگاش اینو فهمیدم به نظرتون اون منو دوست داره یا اشتباه میکنم؟؟؟

با سلام . مقاله تون عالی بود . حالا میتونم بفهمم که کل ایران همدیگرو دوست دارند . اما هیچ کدوم همدیگرو نمیخان . ?

دقیقا

سلام خسته نباشید من با ی پسری نزدیک دوماه هست تو مجازی باهم آشنا شدیم میگ بهم تو نگاه اول تو عکس عاشقت شدم میگ برام گریه میکنه حتی عکس گریه کردنش و صداشم برام فرستاده چند باری خواستم باهاش کات کنم نمیزاشت برم حتی بهش گفتم دوست ندارم گفت نمیزارم ترکم کنی تا بحال چیز بدی هم ازم نخاسته به نظر شما این میتونه از عشق یا دوست داشتن باشه؟ خواهش میکنم جوابمو بدین لصفا ممنون

کلا رابطه‌ها تو مجازی غلطه..اصلا از ریشه اشکال دارن..خودتو درگیر این حاشیه‌های مزخرف نکن..امکان نداره ی پسر از رو عکس عاشق دختری بشه..اگرم بشه عاشق تنش میشه..ن خود اون دختر..اگر اونقد غرور و اعتماد ب نفس داشته باشی هیچوقت حاضر نمیشی ک بخاطر تنت یا هرچیز دیگه بازیچه کسی بشی..اگرم گریه میکنه و برات ویس میفرسته ک آرهه من الان از گریه درحال مرگم..بدون داره دوروغ میگه…بی برو برگرد داره دوروغ میگه..منم میتونم صدامو تبدیل ب ناله کنم برات ویس بدم ک دارم گریه میکنم..یا میتونم برات فیلم از گریه کردنم بفرستم..درحالی ک گریم بخاطر تو نیست..یا دلم از یجای دیگه پره..یا خودمو کشتم ک چندقطره اشک بریزم…همین عاشق دل‌خسته اگه ی شب بودن با تو رو تجربه کنه مطمئن باش دیگه هیچوقت مث قبل با تو نمیشه..رابطه‌ای ک اینجوری شروع شه ته نداره..استثنا و همین یکی هم نداره..درآینده اجازه بده دلتو ب کسی بدی ک خودتو رفتارتو کاملا دیده و بعد از ی مدت ن یهویی،عاشقت شده..ن کسی ک از سر هوس ادعای عاشقی داره..ممکنه بهت قول ازدواج هم بده یا داده باشه..شگرد پسراست..میدونن دخترا با حرف ازدواج و خواستگاری پابند میشن..هی جلوشون میگن..لطفا فریب این مزخرفاتو نخور

سلام چند وقت پیش خونه ی دوست مادربزرگم بودیم،اونها یک پسر دارن که دوسال از من بزرگتره و خیلی نجیب و سر به راهه ولی شیطنت هاش رو داره،من از اول مجلس متوجه نگاه های معنا داری که به من میکرد شدم.نگاهاشو زیر چشمی یا حتی با اون ترفندی که توی زبان بدن هست دنبال کردم،حتی اون کارایی میکرد که منو بخندونع برای لحظه ای و یا حرفایی میزد که من رو بخندونه برای لحظه ای‌‌‌..وقتی که منو میخندوند سریع بهم نگاه میکرد تا حالت چهرمو ببینه،خنده هامو ببینه،توی جمع نشسته بودیم یکدفعه الکی خندید‌‌،زنداییم ازش پرسید جرا میخندی یهو،بعد گفت نمیدونم،چشماش برق خاصی داشتن وقتی به من نگاه میکرد و وقتی به من میخندید،یا حتی وقتی منو می خندوند،انرژی خاصی توی چشماش و بدنش حس میکردم واقعا،با همیشه فرق داشت..موقع شام که شد دقیقا اومد رو به روی من نشست و گاهی موقع غذا خوردن بهم نگاه میکرد.. چندروز که از اون روز گذشت گاهی میرفتیم خونشون ولی هر دفعه که رفتیم یک بارش که مریض بود و خواب بود،یک بارشم بیرون بود.. توی طول ندیدنش رفتم توی اینستاش،البته از راه درستش..چون قبلا خودش میدونست و خبر داشت و فالوم کرده بودو فالوش کرده بودم،از این بابت مشکلی نبود.. بعد بهش یه پست مورد علاقه اش رو فرستادم و اون برام یه قلب فرستاد.بعد دیدم که اون لحظه می تونم و زمانش هستش که یکم باهاش حرف بزنم..شروع کردم حرف زدن و یه سوال ازش کردم و جوابم رو داد،وقتی صحبتمون گرم شد گفتش که چخبر؟خوبین؟ دیگه نمیاین خونمون (همیشه مودبانه حرف میزد باهام،خودمونی حرف نمیزد) گفتم چشم اگر من وقت کنم یا حتی مادربزرگم بخوان بیان باهاشون میام،گفت ما در خدمتیم.. بعد روز ها گذشت تا این روز رسید که بالاخره ببینمش،که مصادف شد با تولد مادرش،روز قبل تولد مادرش رفتیم خونشون..تموم نگاهاش روی من بود از زمانی که درو باز کردن و رفتم داخل تا زمانی که بشینم تمام نگاهاش روی من بود،حتی وقتی که داشت با پلی استیشن بازی میکرد وقتی حواسم نبود بهم نگاه میکرد و منم نگاهشو دنبال میکردم و یا زیر چشمی نگاهش میکردم،همون ترفندی که توی زبان بدن هست رو پیاده میکردم..نگاهشو گیر انداختم و خودشم انگار فهمید :))) جدیدا توی مجازی که پیام هامون ردوبدل شد اخرین پیاممون مال اون بود که دیگه یه پیام خودمونی داد بهم گفت ممنون سلامت باشی در جوابم،قبل از این رسمی باهام چت میکرد حتی رفتارهامو تقلید میکنه گاهی اوقات اینم بگم که اون شب که رفتیم خونشون سر شام که خواستیم غذا رو بکشیم به بهونه این که بیاد ببینه من دارم چکارایی میکنم رفت آب خورد و سرک کشید تو یخچال تازه اینکه به خودش حسابی رسیده بود و خوشتیپ کرده بود خودشو،مثل قبل تراش نبود خلاصه،تغییراتی داده بود تو خودش حالا میخوام بدونم آیا واقعا من رو دوست داره و حسی بهم داره؟؟ یا این کاراش به دلیل اختضای سنش هست؟؟ لطفا راهنماییم کنید.باید دقیقا چیکار کنم

ببين از نظر من اينكه بياي از يه نفر بپرسي ايا فلاني منو دوس داره يانه درست نيييس!!! هيچ كس جاي تو نبوده و نميتونه خودشو جاي تو بزاره هيچكس اون حسي كه تو از اون نگاه ها و رفتارا دريافت كرديو نميتونه درك كنه پس اين فقط و فقط خودتي كه ميتوني بفهمي جريان از چه قراره پسرا خيلي دنياي مرموزي دارن مثل دخترا نيستن كه سريع وارد احساسات و فانتزي زدنا بشن بنابراين فكرتو درگير نكن تا وقتي كه يه حرف قانع كننده و قطعي از زبون خودش نشنيدي دلتو ب چيزي خوش نكن من خودم ب زبان بدن خيلي اعتقاد دارم مخصوصا زبان چشمها ولي بازم نميشه ١٠٠ درصد به اين قوانين اكتفا كرد

اون دفعه که برای شام رفته بودیم خونشون هم دو سه بار نگاهاشو گیر انداختم،نگاهایی که روی من بود رو عرض میکنم..‌ حتی وقتی که داشتم با داییم احوال پرسی میکردم تموم نگاهش روی من بود و وقتی احوال پرسیم تموم شدو نگاهش کردم با چشمای درشت شده و گشاد و براق بهم نگاه میکردو میخندید،من هم لبخند بهش تحویل دادم..

میشه لطفا راهنمایی ام کنید،دقیقا باید چه کار کنم?

پسرا همشون اینطورین،همش به طرف زل میزنن و میخندند.به نظر من یه بار بهش نگاه نکن اصلا ببین عکس العملش چیه.

عزيزم اول اينكه اگه سنه جفتتونو ميگفتي خيلي بهتر ميتونستم نظرمو بيان كنم ولي همينطوري بخوام بگم به نظر من برو از خودش سوال كن حالا مجازي يا رو در رو فرقي نداره اگه احساس ميكني شايد نتوني خوب بيان كني برو از طريق اينستا ياهرچي ولي اگه فكر ميكني كه بدون هيچ استرس و به راحتي ميتوني بهش بگي رودر رو بگي تاثير گذار تره!!!! منم در همين مورد همچين قضيه اي داشتم ولي وقتي با تلگرام از پسرداييم پرسيدم جواب سربالا و مسخره داد و به خاطر همين ميگم حضوري بهتره

من خیلی وقته که یه دوست پسر دارم نزدیک به ۳ سال ولی هنوز بهش شک دارم که من رو دوست داره یا نه ، جلوی دوستانم به من نزدیک تر میشود و همینطور جلوی دوستان خودش ، اما وقتی تنها هستیم زیاد به من نزدیک نمیشود ، با این حال هنوز هم به من میگوید که دوستت دارم یا دلم برایت تنگ شده و… حتی همیشه اگر میخاهد مرا بقل کند جلوی جمع این کار را نمیکند لطفا پاسخ دهید

بابا فقط دوست هستین دیگه چه توقعاتی داری؟؟؟؟

سلام خسته نباشین مقالتون عالی بود راستش نمیدونم چطوری بگم ولی یکنفری هست که ب من ابراز علاقه کرد منم با اینکه ازش خوشم میومد درخواستش رد کردم ما قبلش به طور معمولی صمیمی بودیم و دوستای مشترکی داشتیم (یه جوری که من هر روز حداقل یه ربع میدیدمش) خیلی ادم خوبیه و نجیبیه و هیچ وقت خودش پاپیش نگذاشت به دوستش گفت بهم بگه بعد از اون به طور خیلی عجیبی دیگه جاهایی که من بودم نیومد یا وقتی من تو جمع دوستای مشترکمون بودم حاضر نمیشد این خیلی من اذیت میکرد چون منم دوستش داشتم ولی میخواستم از دوست داشتن طرف مقابل ام مطمئن بشم از طرفی هم بعد از رد کردن درخواستش وقتی دیدم هیچ کاری نمیکنه یکی از دوستام پیشنهاد داد اذیت اش کنیم ببینیم واکنشش چیه مثلا وقتی اون تو یه جمعی هست یا نزدیک ماست دوستم شروع میکنه من بغل کنه یا باهام شوخی کنه و بهم توجه کنه اما اون هیچی نمیگه فقط نگامون میکنه گاهی هم میزاره از جمع میره نمیدونم واقعا باید چیکار کنم که بفهمه منم ازش خوشم میاد از همه نکته های مقاله بالا همش داره فقط اون قسمتی که گفتین وقتی کنار شماست عصبی میشه و…. فک نمیکنم داشته باشه تا حالا متوجه نشدم خواهشا کمکم کنید اگ واقعا دوستم داره من چجوری بهش نشون بدم منم دوستش دارم … از طرفی هم این کسی که میگم یه مشکل خیلی خااص داره که همیشه فکر میکنه این مشکل ضعفشه و خیلی ناراحتش میکنه اگ میشع واستون امکانش هست میشه یه وسیله ارتباطی با خودتون به من بدین یا به این ایدی پیام بدین Parisw_md خواهش میکنم خیلی مهم تر از این چیزا هست که توی کامنت نمیتونم بگم

سلام من دانشجوی ارشدم از ترم یک یه پسری همکلاسیم هست ما باهم خیلی خوبیم یعنی ده نفریم و کلا باهم صمیمی هستیم ولی این اقا پسر هروقت جزوه یا سوال یا هرچیزی میخواد به من پیام میده یا تو کلاس مدام منو صدا میکنه و به حرف میکشه چند وقت پیش که من کنفرانس داشتم ایشون و صدا کردم کلا صورت و نگاهش سمت من بود ولی جواب نمیداد بعد چندبار صدا زدن جواب داد و چند وقت پیش با چندتا از بچه ها و این اقا کافه بودیم که ایشون رفتارایی نشون داد ولی چون بعدش خندیدن من گفتم شاید شوخی میکنه و مدام از خانواده اش و نوع و سبک زندگیش صحبت میکنه و درآمدی که داره ولی مدامم میگه ما باهم دوست صمیمی هستیم برای من توام مثل بقیه ای موندم با رفتارای ضد و نقیض ایشون

سلام اسم من هیواست.من پارسال عاشق برادر زن داداشم شدم.ولی چون ما تهران میشینیم و خانواده زن داداشم مشهد زیاد نمیبینیمش.ما برای اینکه خانواده ها باهم آشنا بشن سه دفعه رفتیم اونجا.من از همون دفعه اول که دیدمش عاشقش شدم ولی چون من آدمی هستم که بروز نمیدم هیچکس متوجه نشد طوری که وقتی دفعه دوم از اونجا برگشتیم دیگه طاقت نیاوردم و به خونوادم این قضیه رو گفتم و اونا با تعجب نگام میکردن که یهو داداشم گفت بابا لامصب تو دیگه کی هستی؟اگه عاشقشی چرا اصلا نشون نمیدادی؟خلاصه اینکه من نمیدونم چیشد که وقتی دفعه سوم رفتیم اونجا رفتارش از دو دفعه قبل تغییر کرده بود و هی خودشو بهم نزدیک میکرد.مثلا کمکمون کرد وسایلمونو بذاریم تو ماشین،سر سفره قاشق نداشتم برام آورد و سریع گذاشت جلومو رفت،داشتم ظرفا رو می بردم آشپزخونه از دست من همه ظرفا رو گرفت،بعد از غذا میخواست تلویزیون ببینه درست اومد جلو من نشست یا مثلا وقتی سر سفره نشسته بودیم اون اونور سفره نشسته بود و خالش تو ردیف ما.بعد خالش گفت:امید میخوایم برات زن بگیریم.امید هم گفت کی؟خالش گفت عسلو.اونم گفت عسل کیه؟اونوقت خودم دیدم خالش کلشو به طرف من چرخوند و علامت داد.امید هم فکر کنم متوجه شد دارم نگاهش میکنم بدون اینکه نگاهم کنه گفت نه بابا چی میگی. خلاصه اینکه من خیلی دوسش دارم ولی خونوادم باهام مخالفت کردن چون ۱۳سال از من بزرگتره.حالا میخام بدونم به نظر شما آیا اونم به من حسی داره؟

سنّش مهم نیست عشق طرفین اولویته ولی زیاد جوگیر نشو و این رفتار رو میشه تو هر آدمی دید ، خییییلی از پسرها اینطوری هستند

مرسی ولی من جوگیر نشدم ولی چون خودم عاشقشم همچین احساسی بهم دست داد امیدوارم درک کرده باشید.

سلام من ۱۷ سالمه دایی من ی دوست داره که خیلی صمیمی هست باهاش و با خاموادمون خیلی ارتباط خانوادگی داره من چند سال پیش خودم عاشقش شدم اما اصلا ب کسی چیزی نگفتم ولی ب نظرم اون از رفتارام فهمید بعد یکی دوسال بم پیام داده میگه ک شمارمو از گوشی داییم برداشته و پیام ساده میداد ی مدتی مثلا جواب استوریمو میداد به هر بهونه ای بم پیام میداد ک حرف بزنیم بلاخره ی شب بش گفتم من نمیتونم پنهانی باهاتون صحبت کنم حس خوبی ندارم بلاخره زبون باز کرد و حسشو گفت گفت من میخواستم بیشتر باهات اشنا شم خیلی وقت بود دلم میخواست ک باهات حرف بزنم و تو این مدت خیلی خوشحال بودم دوست داشتم مواظبت باشم و نزارم کسی نگاه چپ بت کنه میگه از وقتی خنده هاتو دیدم ازت کلا خوشم اومده فک میکنم درکت میکنم مثله خودمی نمیدونم بر اساس شرایط خانوادگی چجور رفتار کنم اصلا چی بگم در ضمن خیلی دوسش دارم ولی بروز ندادم

سلام من در روستایی زندگی می کنم و در اونجا یه پسری هست به نام حامد.این پسر ازدواج کرده.در برخوردای منو ایشون،دفعه اول داشتم میرفتم سمت زیارت و اونم داشت از جلو میومد ولی اصلا نرفت کنار قشنگ اومد از جلو شکم من رد شد،دفعه دوم منو مامانم داشتیم با مامان و زنش حرف میزدیم که دیدم اول پیش اونا نبود ولی تا دید ما داریم حرف میزنیم اومد طرف ما برای احوالپرسی،دفعه سوم هم از زیارت داشتم با خواهرش بر میگشتم که حامد اومد جلوی ما.خلاصه اینکه تا خواهرشو دید و احوالپرسی کرد جلوی من از خواهرش پرسید این خانم کیه؟و منم بهش محل نذاشتم و گذاشتم خواهر برادری باهم راحت باشن ولی چون خواهرش پیش من بود اونم هی به من نزدیک میشد و منم هی میرفتم عقب و همشم راجب من از خواهرش میپرسید.من نمیدونم دلیل این رفتاراش چیه.خواهشا راهنماییم کنین مرسی

به نظرم زیاد به دل نگیر چون فقط خودت رو گیج میکنی ، این رفتار ها از آقا حامد طبیعیه و اصلا چیز غیر عادی نیست

سلام،من یه عشق یه طرفه دارم و واقعا دارم عذاب میکشم.من عاشق یکی از رفیقای داداشم تو دانشگاه شدم.با اینکه فقط عکسشو دیدم خیلی بهش دل بستم.بدیش اینه که اون پسر هیچوقت منو ندیده به خاطر همین میگم عشق یه طرفه هس.وقتی موضوع رو بهش گفتم که آرتام پسر خیلی خوبیه و منم ازش خوشم اومده دیگه حتی یه موضوع هم از دانشگاهش نمیاد برام تعریف کنه.آخه یه بار بهم گفت که آرتام بهم گفته علی اگه من خواهر داشتم بهت میدادم.حالا داداشم اومده به من میگه به نظرت منظورش از این حرف چی بوده؟منم یهو از دهنم پرید که یعنی بدم نمیاد خواهرتو بگیرم:) من نمیدونم جوابشو بهش درست گفتم یا نه ولی داداشم خیلی تعجب کرد و دیگه یه کلمه هم از آرتام بهم نگفت.الانم داداشم دستش شکسته و میخواد امتحان بده ولی نمیتونه.هی میخوام به بهونه دست شکستش که من براش بنویسم بیام دانشگاهش ولی نمیذاره.هی بهونه میاره.همه برادرا یه کاری میکنن خواهرشون به عشقشون برسه ولی برادر من نمیذاره.البته اینم بگم من تمام خصوصیت اخلاقی اون پسر رو میدونم چون داداشم همش تعریفشو میکرد(البته تا قبل از اینکه خودمو لو بدم) خلاصه اینکه یه بار همینجوری بهش گفتم فکر کردی میتونی مانع بشی که من بیام دانشگاهت؟هیچ چیز نمیتونه مانع من بشه.حالا خوددانی!اونوقت داداشم عصبانی شد و گفت نخیر تو حق اومدن به دانشگاه ما رو نداری.اونجا جای تو نیست.البته پیش خودتون نگید چون شاید خیلی زشتی نمیذاره بری دانشگاهش که آبروش بره اتفاقا نه هر کدوم از رفیقای داداشم منو دیدن پسندیدن.ولی این یکی خیلی دل منو برده ولی نمیدونم چرا داداشم نمیذاره؟:( حالا من چیکار کنم؟خیلی دل بسته ی آرتامی شدم که اصلا نمیدونه همچین کسی عاشقشه و حتی اون شخص رو هم ندیده.از طرفی برادرم هم خیلی غیرتیه.چیکار کنم؟

شماره گوشیتو از گوشی داداش کش برو

ممنون از راهنماییتون ولی اگه شمارشو از گوشی داداشم بردارم راهی نمیمونه جز دوستی که من اصلا اهلش نیستم.و همینطور داداشمم هم خیلی تیزه.اینستاگرامشو پیدا کردم که نمیدونم چه جوری داداشم فهمید و کلی ناراحت شد و محلم نذاشت. میخوام یه بهونه پیدا کنم و همون روزی که با آرتام کلاس داره برم دانشگاهش ولی نمیدونم چه بهونه ای.لطفا کمکم کنید! یه سوال دیگه،اینکه داداشم گفت منظورش از اون حرف چی بوده؟که منم از دهنم یهو پرید،جوابشو تا چه حد بهش درست گفتم؟اصلا بهش درست گفتم؟

والله من تو عمرم چنین آدم با اعتماد بنفسی مثل تو ندیده بودم ، یه دفعه بگو تیلور سوئیفت هستی دیگه

آقا حسنعلی من توهین شما رو ندید میگیرم ولی من منظورم این بود که اگه کسی میتونه راهنماییم کنه شما اگه بلد نیستی راهنمایی کنی پس لطفا نظر ندید در ضمن اعتماد به نفس نیت و واقعیته ثانیا داشتن اعتماد به نفس بد نیست:)

بچه ها دوباره آرتام به داداشم همین جمله رو گفته اصلا بیخیال ماجرا فقط بهم بگید منظورش از زدن این حرف چیه؟ هی به داداشم میگه اگه من خواهر داشتم بهت میدادمش تو رو خدا بهم بگید

خیلی خیلی جالبه.من ۹۰ درصد موارد گفته شده رو توی فرد مورد نظرم دیدم.تمامش درسته و واقعا اگه کسی دوستتون داشته باشه حداقل ۷۰ درصدش باید براتون پیش بیاد.ولی واقعا حس شیرینی تو دل ادم احساس میشه.

حس شیرین رو موافقم ولی به نظرم نه خیلیا هستن از این نشونه ها همشونو دارن ولی آخرش میفهمی عاشقت نبوده و بازیت داده من فکر میکنم آدم هرچی که به این چیزا فکر نکنه بهتر باشه حتی اگه حس شیرین زیادی در دلش ایجاد بشه،چون آدمای این دوره زمونه واقعا فرق کردن و نمیتونی بشناسیشون.یکیش پسر دایی من ۶سال میگفت عاشقتم و همه این خصوصیاتو داشت ولی آخرش با یکی دیگه ازدواج کرد. دخترا و پسرای عاشق میدونن ۶سال عاشق یکی بودن کم چیزی نیست.انگار یه عمره ولی آخرش که چی؟ من از اون روز دیگه هیچوقت عاشق کسی نشدم.چون همه پسرا و مردا رو مثل اون میبینم با اینکه میدونم همه مثل هم نیستن اما نمیتونم (البته به آقایون محترم برنخوره این عقیده منه)

سلام نم یه دختر عادی با خانواده خیلی عادی هستم با پسری دوست رابته شدم که سطح خانوادگیش کاملا شبیه منه ولی داره پزشکی میخونه خودش و جلوش اعتماد به نفسم خیلی پایینه با اینکه میدونم خیلی دوسمدتره و بهم وابستس دلم نمیخاود به چشم کم بهم نگاه کنه…لطفا کمکم کنید

آخه این چه نظراییه که به کاربران میدید،واقعا دچار توهم شدیدا یعنی تو این سایت همه دچار توهم عشق و عاشقین؟یعنی تو این سایت هیچکس نیست که طرف مقابلش دوسش داشته باشه؟ والا من یه نفر رو تو این سایت پیدا نکردم که یه نفر بهش بگه طرف مقابلت دوست داره میترسید به کسی بگید طرف مقابلش دوسش داره؟ نترسید چون شما وظیفت این بوده که این شخصو با تجربه هایی که داری راهنماییش کنی.اونم لازم نیست حتما به حرف شما گوش بده که،راهنماییتو میخونه و تصمیم میگیره. چرا میترسید؟ واقعا براتون متاسفم! تو این سایت یه نفر هم شجاعته اینو نداره که بگه اون تو رو دوست داره فوقشم به یه نفری گفتی اون تو رو دوست داره ولی آخر سر اون شخص بهش خیانت کرد و اون یه نفر هم عصبانی میشه و میاد میگه تو بودی که میگفتی دوستم داره پس چرا بهم خیانت کرد؟ شما دیگه جوابگو نیستی چون اون شخص باید بدونه همه آدما مثل هم نیستن و طرف مقابلش نامرد از آب در اومده شانس بدش پس نترسید!

سلام.ازتون خواهش میکنم تو این قضیه درست راهنماییم کنین خواهش میکنم ازتون .قضیه اینه که یه روزی همراه خونوادم رفتیم پارک توپارک همین طوری که با خونوادم قدم میزدم یه پسری درست زل زده بود تو چشام یعنی هرجا می رفتم اونجا می رفت وقتی نگام میکرد یه لبخند کوتاهی هم میکرد همینجوری ساعتا گذشت و گذشت این دنبالم میگشت بعد یه دوستی داشت بهش زنگ زد صداش کرد ابعد که دوستش اومد داشتم میدیدم داره ازش در مورد یه چیزی مشورت می کنه بعد رفتن اون طرف اون پسره که از اول اومدنمون تا آخر دنبالم میگشت شماره ای رو به یه زن میانسالی داد تا شماررو بهم بده اون زن که شمار رو بهم داد من از ترس این که بابام ببینه نگرفتم شماررو علاوه بر بابام جرعتشو نمی کردم که شماررو بردارم بعد مارفتیم خونه . بعد چن روز دیگه همون پارک رفتیم همون پسره رو دوباره دیدم بازم همون ادا های عاشقانه رو در میاورد چون این موقع بابام درست کنارم بود نتونس شما ررو بده باز دوستاشو صدا زد و دیدم باهاشون در مورد من مشورت میکنن هی نگام میکرد و لبخند زیبایی می زد هر جا می رفتم اونجا میرفت بعد که با خونوادم تصمیم گرفتیم بریم خونه بااشاره بهم گفت پس چی شد می گم من باید چی کار می کردم چه راهی درسته و می خوام بدونم قصدش دوستی و سر گرمی هس یانه لطفا راهنماییم کنین . از اون روز به بعدا اصلا آرامش ندارم فقط به فکرشم وتوخودمم گوشه گیر دم با خودم می گم کاش دوباره ببینمش آخه شدیدا دوسش دارم ویه سوال من باید شماررو می گرفتم یا نه؟ راهنماییم کنین خواهشا ممنونم.

سلام بچه ها من با ی پسر از فامیلمون حدودا ی ساله ک در ارتباطیم باهم من بی جنبه نیستم ک با دوبار حرف زدن عاشق بشم ولی این بعد چن ماه ب دلم نشست خودمم حس میکنم بعضا توجه خیلی ویژه ای بهم میکنه هرچند ک یک بار هم شکست عشقی خورده کاراش توجهاتش منو گیج کرده در اصل همو آبجی یا داداش خطاب میکنیم نسبت ب پوششم حساسه نسبت ب حرف زدن با پسر دیگه ای غیر خودش تازه یه اسم مستعارم برام پیدا کرده و همش تکرار میکنه منم خوشم نمیاد شیش سال ازم بزرگتره الانم اگه بفهمم علاقش بهم عاشقی نیس ولش میکنم سعی خودمو میکنم حتی بعضی از دور و بریامونم بهم راجع ب علاقش بهم تیکه میندازن شوخی میکنن باهام وقتی هم ک باهام حرف میزنه شروع میکنه از اولین کاراش دونه ب دونه برام میگه و هی راجع به ازدواج صحیح و سبک داشت زندگی خوب و درامد کار بام حرف میزنه از نظر خودم به من فقط ب چشم ی خواهر نگاه میکنه ولی بهم میگن چون تجربه شکست داشته اینبارم میترسه ک بگه و ب در بسته بخوره یا اینکه میگن شاید از علاقه من نسبت ب خودش مطمئن نیست. دوستانم شما بهم بگین چ کاری ازم برمیاد چیکار کنم

ببین گلم منم دقیقن عین مشکل تورو داشتن همو دوس داشتیم اما چون همو خواهر برادر صدا میکردیم میترسیدیم پا پیش بذاریم تا اینکه خودم بهش گفتم تو برام مث ی خواهر نیستی من بهت علاقه دارم ب همین راحتی. پس خودت پیش قدم شو

عزیزم از نظر من بهت درست گفتن و ایشون چون گفتید شکست عشقی خورده مسلما میترسه بهتون ابراز علاقه کنه چون شکست عشقی واقعا کم شکستی نیست این صحبت هایی هم که ایشون با شما داشتن از نظر من میشه اسمشو مقدمه ای برای خواستگاری گذاشت شما فقط به حرفاشون گوش کن و سعی کن که ایشونو درک کنی البته اگر ایشونو دوست داری یعنی میتونی به عنوان شریک زندگیت بهش نگاه کنی ولی اگرم بهش حسی نداری ترکش کن تا بیشتر از این بهت وابسته نشه و بیشتر غصه بخوره البته اگر میخوای ترکش کنی کم کم ترکش کن چون روحیه ی افرادی که شکست عشقی خوردن بسیار حساسه! در پناه حق باشید!

سلام دوستان میخواستم بدونم اینکه بعضی از دختران محترم میگن فلانی رو به چشم برادری نگاه میکنم ، منظورشون چیه ؟؟ چه نیتی دارند که اینو میگن

عشق یه طرفه آدمو میکشه بخصوص اگه ۱۴ سال عاشقش باشی ولی اون نه

سلام کمکم کنید پسر عمه مو خیلی دوس دارم ولی سه و چهار سال ازم بزرگتره و این منو حرص میده خیلی خوشتیپه و خوشگله و به تازگی کنکور داده اسم من هم سلنا و اسم اون سامانه و خلاصه خیلی دوسش دارم بیش از حد دارم دیوونه میشم رفتارهای اونم این خصوصیات رو داشت ولی اون خیلی شوخ طبعه و همه چی رو به شوخی میگیره من میخوامش کمکم کنید

بسچارگی ما اینکه (چه دختر چه پسر) اینکه وقتی یه نفر خوشمون میاد هی فکر میکنیم اونم ازم خوشش میاد یا نه. فیط دل میخواد. یا اره یا نه خودت راحت میشی

باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز من ۱۰ماهه با پسری اشنا شدم زیاد رابطه نداریم چندبار بیشتر همو ندیدیم درحد تلفنی احوالپرسی روزانه خانوادش تماس گرفتن اما به دلیل مشکلات نتونستن بیان خیلی تو فکرم که واقعا قصدش خیره یا نه ؟باید از کجا بفهمم که چی تو ذاتشه و چکارکنم جذبم شه و زودتر بیان؟ تورو خدا کمکم کنید واقعا اذیت میشم و نمیدونم چکارکنم حتی میترسم بیرون برم اهل پیام دادن هم نیست فقط زنگ روزی یکبار یا دوروز یکبار

سلام ، کسی میتونه عاشق باشه ولی نگاه نکنه مگر در حد یک الی دو ثانیه ولی به اطرافت نگاه کنه در کل نبینی نگاهشو ولی متوجه حرکاتت باشه در اصل نگاه خیره ازش نبینی ولی خجالتی هم نباشه و روابط اجتماعی وسیعی داشته باشه و با بی محلی عصبانی بشه و با بی احترامی بهش بشدت قصد تالافی داشته باشه؟؟اصلا کسی میتونه دوست داشته باشه ولی اذیتت کنه؟؟؟؟

از نظر من بله میشه کسی که به شخصی علاقه داره اذیتش کنه و نباید هر کسی علاقشو از روی نگاه خیره و گپ و گفت و غیره نشون بده که! اتفاقا گاهی اوقات اونایی که به نسبت به شخص مورد علاقشون توجه نمیکنن بیش از همه بهشون توجه میکنن و ما نمیفهمیم و فکر میکنیم بهمون حسی ندارن و چه بسا خیلیا هستن که زل زل تو چشات نگاه میکنن و میگن دوست دارم عشقم و در آخر میبینی هیچ حسی بهت نداشتن و بازیت دادن. برای این چند رو بودن آدمای این زمونه باید خیلی مراقب باشی عزیزم! اینا نظرای من بود ولی بازم عاقلانه خودت فکر کن ببین به چه نتیجه ای میرسی

من پسرعمومو دوست دارم ولی اون تو مهمونی ها با چشم غره نگام میکنه خیلی باهام بحث میکنه و گاهی اوقات که یکی از پسرا حتی به زور و ناخواسته باهام صحبت میکنه و منو به حرف میگیره رفتارش با من خیلی بد میشه یه جوری که انگار میخواد درسته منو قورت بده میاد و توی جمع هرچی میگم زایم میکنه وقتیم تنها میشیم دعوام میکنه . به نظرتون این نشونه ی علاقش یا تنفر؟

ما دخترا خیلی ساده ایم… فقط همین

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))))

سلام پسر خاله من همسنمه وهمیشه با من چون و باور داره و لجم رو درمیاره ولی ارتباطای چشمیی زیاد داریم منظورم مدتش نیست تعداد دفعاته و حتی یک بار از من پرسید که دوسش دارم یا نه و من گفتم هم اره و هم نه از اون روز بیشتر بی محلی کرد و سعی میکرد لجم رو در بیاره اما دفعه اخری که دیدمش اومده بودن خونمون چند بار پیش اومد وقتی نگاهش میکردم زیر میخندیدم و اون هم میخندید و من حتی جلوی داداشه کوچیکش ازش پرسیدم که چرا کرم میریزی و اون گفت تو خودت کرم میریزی وگرنه من که دوست ندارم ناراحتت کنم … آخه قبل از سوال من با داداشش دونفری داشتن باهام کل کل میکردن داداشش کلاس سومه قبل از این اتفاق من تو تنهاییبهش گفتم (یه سوال؟ ) ولی اون فقط خیره شد به یه جا و جواب نداد منم چون بقیه اومدن سریع رفتم و گفتم باز این زد تو اون فاز .. خلاصه که میخوام بهش بگم دوسش دارم … به نظرتون صبر کنم خودش پا پیش بزاره یا ازش بپرسم منو دوست داره یا نه .؟؟؟؟

مدير خنگ ما تمام اين حركات و رفتارو داره منم دوسش دارم البته ولي چرا پا پيش نميزاره احمق يزداني احمق واقعا فكر نميكردم ي روز ي همچين احساسي نسبت به يكي داشته باشم نميخوابم غذا نميخورم ٢٤ ساعتي به اون فكر ميكنم

سلامـ … من از بچگی باهاش بزرگ شدم… پسرخالمه… به سنای ۱۰ رسیدم باهم لج میکردیم.. چهار سال ازم بزرگتره… مثلا تا یه چیزی میگم ادامو درمیاره منم اداشو درمیارم… ولی درمورد پسر که حرف میزنم،حس میکنم که عصبی میشهـ… یه بار توی جمع گفتم منـ بهزاد لیتو رو دوس دارم خالمینا لبخند زدن ولی اون برگشت یع جوری نگام کرد… چندروز پیش توی جمع گفتم-(‌اخع من تک فرزندم)من داداش دارم همه تعجب کردن که گفتم-خب پس این شلغم چیه؟ و به اون اشاره کردم … تو شوک حرفام بود انگار نمیتونست هذم کنه که بهس گفتم داداش حالا میخوام ببینم بهم علاقه داره؟

آره به احتمال زیاد دوستت داره….ولی باید بیشتر به رفتاراش توجه کنی…چون نمیشه با این چند تا نشونه درست فهمید که قصدش چیه.‌…

سلام من تازگیا بیش از حد به خواستگارانم فکر میکنم حتی سر کلاس درس در صورتی که من هیچوقت مسائل خانه و مدرسه رو با هم قاطی نمیکنم مثلا یکی از خواستگارانم که بیش از همه فکرمو درگیر کرده به این شرایطه که جلوی من اصلا وانمود نمیکنه که من اینجا و در نزدیکیش وایسادم اما وقتی رد میشم از پشت هوامو داره یعنی با نگاهش منو بدرقه میکنه (اینو دوستام بهم گفتن) از قضا پسرعمه ایشون هم یکی از خواستگارای من بودن که تازگیا احساس میکنم که این شخص به پسرعمش حساس شده هروقت میبینه تو یه جمعی هم من هستم و هم اون ناراحت میشه من اصلا نمیدونم که معنی این رفتاراش یعنی چی! البته اینم که گفتم خواستگارمه این موضوع از طرف مادرشون بوده اما من به دلیل اینکه اختلاف سنی زیادی داشتیم بهشون نه گفتم.حالا که نه گفتم خب دیگه نباید اینجور رفتارا رو داشته باشه اختلاف سنیمونم زیاده من اولش شناختی روشون نداشتم اما مامانش وقتی سنشو به مامانم گفت سرم سوت کشید! ۱۲سال ازم بزرگتره لطفا راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم تا به رفتاراش فکر نکنم آخه تو خانواده ما هر وقت به یه خواستگار میگن نه دیگه اون خواستگاره میره پی کارش و اینقدر ضایع نشون نمیده که من خواستگار این دختر بودم گیج شدم

سلام من از یه پسری خوشم اومده ۱۶ سالشه منم ۱۵ سالمه پسره فامیله دوره به طوریکه فقط در حد سلام علیک میشناسمش. من به پسره ز زدم اسکلش کردم اونم پا داد ولی نمیدونست که منم اما یه شب دیگه اومد خونمون و بهش ز زدم و فهمید من بودم بعد پیام داد ک بیا رل بزنیم ب بابات نمیگم منم نیازت دارم تازه فهمیدم ک پسره ی دختریو تو فامیل دوست داره منم انکار کردم ک من نبودم و جواب پیاماشو ندادم دیگه منظورش از نیاز چیه؛۱درصدم منو دوست نداره؟؟

سلام میشه منو راهنمایی کنین که رفتار یه نفر که درگیر هوس زود گذر شده با فردی که عاشق شده در چی هست و چی هست؟لطفا راهنمایی کنین

سلام اونجوری که من میدونم مثلا اولین نگاه فردی که از روی هوس عاشقت شده به طوریه که فقط نگاه به اندامت میکنه (یعنی اندامت بیشتر جلب توجهش شده) ولی اونی که عاشقته فقط نگاه به چشمات میکنه یا میشه گفت صورتت چون آدمای عاشق دلشون میخواد با چشماشون به طرفشون عشقشونو ثابت کنن اما بازم نمیشه به این نگاه اکتفا کرد بعد تو روابط تون همیشه ازت رابطه میخواد یا همیشه صحبت چنین مسائلی رو باهات میکنه (فرد هوس ران) اما اون یکی همیشه حرف از آینده میزنه و هزاران برنامه برای آیندش داره و دوست داره تو هم تو درست کردن آیندش باهاش شریک بشی (فرد عاشق)

سلام ممنون بابت متن فوق العادتون پرسیدن سال تولد از یه پسر ینی چی؟معنی دوست داشتن میده؟اینکه یه روز سنگینه ویه روز میخنده ینی چی؟تو رو خدا کمکم کنین.درگیر شدم?نمیدونم دوسم داره یانه.نمیدونم براش وقت بذارم یا نه

سلام من یک پسر دانشجو هستم من بطور کاملا اتفاقی اومدم تو این سایت که ببینم این مواردش چند تا با من همخونی داره بگذریم … از بین این موارد تنها سه موردش برام صادق بود مثلاً اگه بفهمم که عاشق یکی شدم ،نه اینکه دوسش داشته باشم ، عاشق ش باشم سعی میکنم ازش دوری کنم بطوریکه از زندگی م حذف بشه چون عشق وقتی یک طرفه باشه به هیچ دردی نمیخوره .. حالا این یک مثالی بود ش که متوجه بشین اگه این موارد صدق کرد لزوما دلیل بر علاقه نیست ما پسر ها متاسفانه نود درصد شون اهل دختر بازی ن مثلا من یکی میشناسم که یک زمانی بیشتر از ده تا دوست دختر همزمان داشت و با همه شون چت میکرد و شوخی و دوست دارم و اینچیزا چیزی که این نود درصدی ها فهمیدن اینه که براحتی میتونن یک دختر رو جذب کنن فقط و فقط با عشقمی و دوست دارم و من تنهام و … کاری به اینا ندارم چرا که خطرناک تر از این مریضا هستش ، اونها کسانی هستن که اول کل وجنات و صورت رو بررسی می‌کنه و بعد کمر و سینه و …. به پایین می‌ره و اگه خوش آمد بهانه ازدواج یا صیغه یا دعوت به خانه یا … میشه ، لازم به ذکر است که این پروسه حداقل دو ماه طول می‌کشه ، و رابطه جنسی رو برقرار می‌کنه اگه ازدواج کردین طلاق تون میده یا اگه ازدواج نکردید پس میزنه شما رو چرا که استفاده تون رو کرده این یک توضیح اجمالی درباره این موضوع بود و اما نکته آخر هیچوقت با پسری دوست نشید حتی به بهانه دوستی سطحی ، شما از کجا میدونید که این دوستی عمیق تر نشه و تو باتلاقش گیر نکنین… دوست پسری که دارید اگر دیدین که دل شما رو خیلی زود برد و باهاتون زود هماهنگ شد به احتمال صد در صد از دوست دختر های قدیمی ش تجربه گرفته و یاد گرفته که چجوری باهاتون دوست بشه پس اگر دیدید که یک همچنین موضوعی براتون پیش اومد حتما اجتناب کنید و مورد آخر که پسر ها برای هوس خودشون دارن اینکار رو می‌کنن و یک امری هستش که کاملا به هوس زودگذر مربوط میشه درحالی که بیشتر دختر ها دل می‌بندن و عاشق طرف میشن که بعد از بهم خوردن دوستی دختر بسیار شکست روحی بدی میخوره و تا آخر عمرش یک حس نقصان و کمبودی داره عشق تعریفش کاملا مجزا س و اون هم به دو کلام تمام میشه اولی سوختن و دومی ساختن … کدوم دوست پسری حاضره حتی برای یک نون بره بیرون و براتون بگیره ؟ کدوم دوست پسری سراغ دارین که اگه شما بهش فحش رکیک بدین باز شما رو دوست داشته باشه ؟ …. راستی این رو هم یادم رفته بود که اضافه کنم اونم اینکه اگه شما دنبال این چیزا نباشین کسی دنبال شما نیست

این پیام رو از ته دل برای دختر هایی دادم که ساده لوحن ، کم تجربه ن ، فک میکنن که عاشق شدن و این موارد… شاید تا آخر عمر پیامم رو نبینم ولی دلم به این گرمه که یکنفر این مطلب رو بخونه و بفهمه چی به چیه ببخشید پر حرفی کردم ولی فکر کنم ارزشش رو داشت خداحافظ شما

خیلییی خوب بود دمت گرم ولی حیف که پیامتو دیر دیدم چون دقیقا پسری که من دوسش داشتم و فهمید دوسش دارم باهام بازی کرد که اره من تنهام و حرفای عاشقانه ولی بعد فهمید همزمان با پنج شیش نفر ازهمین حرفا میزده

سلام تو رو خدا جواب منو بدین.خیلی ذهنم درگیره.روز وشبم شده اون.کمکم کنین.خواهش میکنم.

پناه به ادبیات ببر

چی؟؟

سلام یه نفر هس که تازه عضو خانواده ما شده در واقع برادر شوهر خواهرمه و من احساس میکنم رفتارای عجیبی داره مثلا اوایل خییلی عادی رفتار میکرد اما بعد از سه چهار ماه خیییلی باهام بدرفتاری میکرد و همش میخواست ازم دورشه هرجا مینشستم ازاونجا میرفت و با همه درست سلام و خداحافظی میکرد ولی به من که میرسید یا خیلی سرد رفتار میکرد یا اصلا جوابمو نمیداد من که اصلا به این رفتارش توجه نکردم تا اینکه دوباره بعد چند ماه رفتارش از زمین تا آسمون تغییر کرد و با اینکه خیلی مغروره ولی همش بهم لبخند میزد و حتی از خانواده خودش باهام مهربون تر حرف میزد و کلا حس میکردم یه جورایی شخصیت خودش نیس یه روزم که رفته بودیم تفریح با خانواده هامون وقتی برگشتیم خواهرم بهم گفت وقتی من حواسم نبوده داشته به من نگاه میکرده به نظرتون دلیل این رفتاراش چیه ؟و من باید باهاش چجوری رفتار کنم؟ لطفا راهنماییم کنید

عالی بود مطالبش

سلام…همین ک ب دوس داشتنش شک کردید ینی دوستتون نداره چون اگه داشت هیچ وقت شما ب اینکه عاشقتون هست یا نه فکر هم نمیکردید منم خودم دوتا تجربه داشتم که خیلی باهم متفاوت بود اولیش ک من میمردم واسش ولی اون بعنوان سرگرمی…خب سنم هم کم بود حق میدم بهش،منم ی چند سالی صبر کردم تا هم فکرم از اون جدا بشه هم واسه یه رابطه جدید آماده تر بشم الانم با یکی دوستم که بیشتر از اینکه من اونو دوس داشته باشم اون منو دوس داره اصن ی لحظه هم ب دوس داشتنش شک نمیکنم چون بهم ثابت کرده کل وقتشم برا من میزاره حتی وقتی سرکاره یا سر کلاسه ی دستش حتما گوشیه ک از من بیخبر نمونه ب قول خودش ک میگه آدم باید یکیو دوس داشته باشه ک همون ی نفر بشه کل دنیات ک از برات همه خوشگل ترو مهربون تره ?

سلام منم عاشق یه پسری شدم خیلییییییی دوسش دارم اونم منو دوس داره میدونم حتی چن بار به خاطر من میخواست خودشو بکشه منم میکنم اگه ولم کنه خودمو میکشم مشکل من اینه که ما میخواهیم فرار کنیم ولی نمیتونیم چرا…چون اونا تو مرند ما ارومیه باباش ماشینشو نمیده فقط کمک ازتون میخوام چی کنیم تا بتونیم بریم

برید ترمینال اتوبوس سوارشید واجبه با ماشین برید

سلام من یه دختر بچه نیستم که سریع به لبخند دل ببازم رفتارش کارهاش رو دیدمو ازش خوشم اومده یا بگم که همش توو فکرشم اما نمیتونم بهش بگم چون معلممه و خیلی اقای محترمو باشخصیتیه ۲۷ سالشه و از طرفی میترسم با ابراز کردنم نظرش درمورد من عوض بشه چون من یه چادری ام میترسم فکر بد کنه ولی تا اونجایی که میدونم دل حرف منطقی سرش نمیشه و احساس میکنم چون خیلی دوسش دارم اصلا رفتارهاشو متوجه نمیشم که بفهمم حسی داره یا نه.

عشق دیگر صدای تپش قلبها نیست.. صدای فنز تختها ..

سلام من ۳یا ۴ ماهه کار یه جا کار میکنم یه پسری همش راجع به محل سکونتم کنجکاوی میکرد و بالاخره به تلفن محل کارم زنگ زد و بهم پیشنهاد داد منم جواب قاطعی بهش ندادم چون ازش خوشم اومده بود ولی بعد از پیشنهادش فقط یک بار واس کارش اومد اونجا از اون به بعد هم همکارش میاد من اصلا الان نمیدونم تو چه مرحله ای قرار دارم!!! راهنماییم کنید

سلام ممنون از مطالبتون یه پسری هستش که توی محله ما است یه روز من نشسته بودم با دوستم اون پسر که توی محله مااست نگاهی به من کرد ویه قلب درست کرد و چشمک زد و گفت دوستت دارم کاقعا موندم جوابشو بدم یا نه راستش همه ی این نشونه هارو داره لطفا راهنماییم کنید متشکرم

سلام من یه مدتیه یجا مشغول به کار شدم یکی از مراجعه کننده های دائمیم به تلفن محل کارم زنگ زد بهم پیشنهاد داد ولی من جواب قاطعی بهش ندادم چون یجورایی ازش خوشم اومده بود اما بعد پیشنهادش فقط یک بار اومد از اون به بعدم همکارش به جای اون میاد من نمیدونم اصلن تو چه موقعیتی قرار دارم لطفا راهنمایی کنید??

سلام من یه پسر عمه دارم که بهش علاقه مندم ازش یه نشانه هایی دیدم…. اون یه خواهر کوچیک داره که میدونه برادرشو دوست دارم اون دیده که بهم زیاد نگاه میکنه . روز بهدی هم هوا سرد بود منم لباس هام نازک بود ژاکتشو درآورد داد به من تا بپوشم . احساس میکنم اون به من علاقه منده?به نظرتون علاقه داره؟ یه روز هم که یه جا نشسته بودیم که اومد کنارم نشست و باهم کمی صحبت کردیم چند بار هم از پشت با نرمی بهم با ✋ دست زده خب ایا اون بهم علاقه داره ؟ لطفا پاسخ بدید من با این مسعله چن ساله درگیرم واقیتش…من عاشق اون هستم??

اینکه چیزی نیست منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سردش است ژاکت ام را به او میدم اول باید اونو آزمایش کنی تا بفهمی عاشق هست یا نه

سلام من حدود سه سال با ی پسر دوستم تو این سه سال خودم نخواستم که ببینمش تا بلاخره با زور یکی از دوستام ب دیدینش رفتم منو ب خانوادش گفت حتی پدرشم باهام تلفنی حرف زده بهم ابراز علاقه می‌کن داره کار می‌کن تا شرایطش جور بشه بیاد خاستگاری مشکل من این باورش ندارم و مشکل بزرگ تر این که دینمون فرق داره

ممنون میشم راهنماییم کنید

دخترخانوم های محترم سلام من شرایطم رو توضیح میدم خواهشا شما که به رفتار و طرز فکر بقیه دخترا آشنایی دارید یه جواب درست و درمون بهم بدید. من به دخترعموم خیلی خیلی خیلی علاقه دارم از همه چیزش خوشم میاد ولی نمیدونم اون هم به من علاقه داره یا نه زمانی که اول دوم راهنمایی بودم قضیه رو مطرح کردم جواب منفی داد اما رفتارش با من تغییر نکرد همینطور گذشت تا امسال که کنکور داد و دانشگاه قبول شد و من دوباره به فکر ازدواج باهاش افتادم ارتباطم رو باهاش بیشتر کردم و رفتار اون هم یه درجه صمیمی تر شد، کلا ارتباطش با مردا و پسرا صفره و من تنها پسری هستم که باهام شوخی میکنه و ارتباط داره اما تو فضای مجازی خیلی ضعیفه و بعضی موقع ها اصلا جواب نمیده، البته خودشم زیاد اهل فضای مجازی نیست اما تو فضای حقیقی برخورد خیلی بهتری داره ایندفعه ده پوزده روز نبودم نه پیام داد و نه زنگ زد اما چند دفعه متوجه شدم که بهم زل میزنه و من تا یکدفعه نگاهش میکنم نگاهش رو میدزده حالا با این تفاسیر بنظرتون علاقه ای داره یا نه؟؟؟

فک کنم ازت خوشش میاد ولی یهو نباید به یه دختر پیشنهاد بدی اول خودتو ثابت کن بعد بهش پیشنهاد ازدواج بده

چطوری باید خودمو ثابت کنم یا بفهمم که بهم علاقه داره یا نه؟؟؟ اخه زیاد احساسات خودشو بروز نمیده و خیلی توداره و با اینکه با همیم نمیشه فهمید از چه جور شخصیتی خوشش میاد بیشتر احساس میکنم این علائمی که میگم شاید بهم علاقه داره ، خیالات باشه اما سردرگمی خیلی بده اگه میتونید کمک کنید که بفهمم

یکم براش کرم بریز بعد یه ماه هم بهش پیشنهاد بده یا قبولت میکنه یا ردت میکنه خودتم از سردرگمی درمیای فقط به یبار گفتن اکتفا نکن دخترا با بار اول گفتن زود اوکی نمیدن خودمم همین مشکلو دارم یکی بهم پیش داده ولی نه قبولش کردم نه رد ازش خوشم اومده بود حالا ستاره سهیل شده جای خودش یکی دیگه رو برا کاراش میفرسته

خیلی ممنون که دارید کمکم میکنید جسارتا بگید این کرم ریختنه چجوریه؟؟؟ یعنی باید چه کارهایی بکنم؟؟؟

خب اینکه یه چیز عادیه منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سردش است ژاکت ام را به او میدم اول باید اونو آزمایش کنی تا بفهمی عاشق هست یا نه

اقای ارمان مارم یه راهنمایی بکن اگه یه پسری به ادم پیشنهاد بده بعد بره یه ماه پیداش نشه ینی چی؟؟خل بوده؟؟بیخیال شده؟؟خجالت کشیده ؟؟؟یا چون فکر کرده بقیه فهمیدن؟؟؟???

سلام ببخشید من ی پسر عمو دارم من میدونم دوسم داره اونم میدونه دوسش دارم خانواده هامونم میدونن ولی چطور خانواده هامونو راضی کنیم خیلی امتحانش کردم ولی مطممئن شدم دوسم داره الان من چیکار کنم با وجورد مخالفت خونواده هامون باهاش باشم یا ن؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

سلام ببخشید من ی پسر عمو دارم من میدونم دوسم داره اونم میدون…

خیلی ممنون که دارید کمکم میکنید جسارتا بگید این کرم ریختنه چ…

اقای ارمان مارم یه راهنمایی بکن اگه یه پسری به ادم پیشنهاد ب…

یکم براش کرم بریز بعد یه ماه هم بهش پیشنهاد بده یا قبولت میک…

به نظری مه باید همرای دوست دختر خودت خوب صحبت کنم روی خوب دا…

سلام ببخشید من ی پسر عمو دارم من میدونم دوسم داره اونم میدون…

خیلی ممنون که دارید کمکم میکنید جسارتا بگید این کرم ریختنه چ…

اقای ارمان مارم یه راهنمایی بکن اگه یه پسری به ادم پیشنهاد ب…

یکم براش کرم بریز بعد یه ماه هم بهش پیشنهاد بده یا قبولت میک…

به نظری مه باید همرای دوست دختر خودت خوب صحبت کنم روی خوب دا…

آیا می دانید قد و وزن کودک دختر باید چقدر باشد؟ آیا نمودار و جدول قد و وزن کودک دختر را بررسی کرده اید؟ آیا دارای فرزند دختر هستید؟ آیا شما نگران این موضوع هستید که فرزندتان به اندازه کافی قدبلند نیست و یا به عنوان یک کودک طبیعی، وزن کافی ندارد؟ آیا شما از قد و وزن ایده آلی که باید داشته باشد، گیج و سردر گم هستید؟ اگر شما یا افراد دیگری که آنها را می شناسید، این گونه سوالات را دارید، این …

آیا با نمودار و جدول قد و وزن کودک پسر آشنایی دارید؟ آیا قد و وزن کودک شما در اندازه نرمال است؟ تولد پسر بچه ای سالم و پدر و مادر شدنتان را تبریک میگوئیم ! درست مانند هر پدر و مادری، آرزو دارید که نور چشمتان، همیشه سالم و سلامت بماند. در جایگاه یک پدر و مادر، شما به زودی نظاره گر رشد قد و وزن کودک خود و رسیدن او به مراحل مهمی از زندگی، خواهید بود. در این مقاله از بخش سلامت …

آمینو اسیدهای زنجیره ای (BCAAs) به تازگی به عنوان یک مکمل ورزشی که می تواند ساختار عضلانی را افزایش دهد و بهبود سریع تر را بین تمرینات به ارمغان آورد شناخته شده است. با این حال، مزایای بالقوه BCAA ها فراتر از ساخت عضلات گسترش یافته است، مطالعات جدید نشان می دهد که مکمل های این مواد مغذی ضروری می تواند عملکرد کبد را بهبود بخشد. اینها تنها مزایای BCAA نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش مصرف خود در این مورد آماده …

درد پرینه پس از زایمان چیست؟ زایمان فرآیندی مهمی است که فراتر از تولد یک نوزاد می باشد. پس از زایمان، در ناحیه پرینئوم، مقداری درد و ناراحتی را تجربه می کنید. درد در اثر زایمان واژینال زمانی اتفاق می افتد که در ناحیه پرینه، شکافی را ایجاد می کنند تا سر نوزاد از طریق کانال تولد، راحت تر عبور کند. طبق گفته کالج آمریکایی زنان و زایمان حدود 53 تا 79 درصد زایمان های واژینال، باعث بروز زخم می شوند. این نوع زایمان، عوارض …

حتما شما هم شنیده اید که افراد زیادی در سرتاسر جهان به فکر کاشت چیپست زیر پوستی هستند و اکثر کارهای الکترونیکی خود را به این چیپست زیر پوستی محول می کنند. آیا می دانید چیپست زیر پوستی چیست؟ آیا این تراشه ها برای بدن عوارضی به دنبال دارد؟ آیا با نحوه عملکرد آن آشنایی دارید؟ در این مقاله از بخش عمومی دکتر سلام به بررسی نحوه عملکرد، عوارض، مزایا و خطرات چیپست زیر پوستی خواهیم پرداخت. چیپست زیر پوستی چیست؟ وقتی یک شرکت فناوری …چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

پیلوری یک باکتری بسیار رایج است. بسیاری از مردم آن را دارند ولی از وجودش آگاه نیستند. با این حال گاهی اوقات درمان این باکتری دشوار است و …

آمینو اسیدهای زنجیره ای (BCAAs) به تازگی به عنوان یک مکمل ورزشی که می تواند ساختار عضلانی را افزایش دهد و بهبود سریع تر را بین تمرینات به …

آیا با نمودار و جدول قد و وزن کودک پسر آشنایی دارید؟ آیا قد و وزن کودک شما در اندازه نرمال است؟ تولد پسر بچه ای سالم و …

آیا می دانید قد و وزن کودک دختر باید چقدر باشد؟ آیا نمودار و جدول قد و وزن کودک دختر را بررسی کرده اید؟ آیا دارای فرزند دختر …

درمان جوش کمر با چه روش هایی امکان پذیر می باشد؟ آکنه دردناک و تحریک کننده پوست است. آکنه نه تنها روی صورت شما تاثیر می گذارد، بلکه …

گوش دادن آهنگ در بارداری چه فوایدی دارد؟ گفته می ‌شود که موسیقی قابلیت‌ های شفا بخشی دارد و تاثیر آرامش ‌بخشی بر روی …

علت ابجاد درد سینه در دوران بارداری چیست؟ چگونه می توان در این دوران، از سینه های خود مراقبت کنید؟ قبل از لذت بردن …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

در حالی که ممکن است لزوما چیز بدی به نظر نرسد، اما اعتیاد به ورزش می تواند منجر به مشکلات جدی شود، بنابراین شما …

آیا به دنبال راهکارهایی برای تقویت عضلات کمر هستید؟ بعضی از تمرینات ورزشی خیلی ساده ه بدون هیچ تجهیزاتی می توانید آنها را در منزل …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

دكتر مشاوره

اسفند ۲۳, ۱۳۹۵
روانشناسی

ارسال دیدگاه
8,224 بازدید

مردها همیشه یک راز هستند که زن‌ها در هنگامی که هیچ پاسخ مستقیمی در ارتباط با روابط با آنها نشان نمی‌دهند، می‌خواهند آن را لمس کنند. آنها غالباً احساسات خود و اشتیاقات خود را از طریق عملکرد بیان می‌کنند اما به‌طور مستقیم بیان نمی‌کنند که «من می‌خواهم با شما رابطه خاصی داشته باشم»، که مستلزم این است که شما بیدار باشید و احساسات آنها را درک کنید. هنگامی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، علائم خاصی وجود دارد که شما باید آنها را بشناسید تا حداقل فرصتی را در زمان صحیح و مکان صحیح به وی بدهید تا بتوانید با او یک رابطه خاص داشته باشید.
تمام چیزهایی که شما از یک فرد یاد می‌گیرید، مثل استاتوس فیس بوک، زمانی که هر روز با شما صرف می‌کند یا داستان‌های باز وی از علائم روابط شما هستند. این علائم باید نشان دهند که آیا شما می‌خواهید دوست دختر وی باشید یا نه. یافتن احساسات یک فرد راحت نیست، روش‌ها برای حفظ علائم و احساسات نیز در واقع سخت‌تر هستند. اگر شما بخواهید یک نتیجه مثبت داشته باشید، اجازه دهید ارتباطتان ادامه یابد و با او صحبت کنید تا رابطه‌تان را آغاز کرده و توسعه دهید.اکنون izananمی‌خواهد ۱۵ علامت اولیه‌ای که مردی  می‌خواهد در آینده با شما ازدواج کند را بشناسید. همه علائم بیان شده در واقع برای زنانی که می‌خواهند رابطه‌شان را با یک مرد متعهد توسعه دهند و در آینده با وی بمانند، متداول و لازم می‌باشد.
اندکی وقت صرف کنید و مقاله ما را بخوانید تا علائم واضح‌تری را در مورد مردان، در زمانی که می‌خواهند یک رابطه جدی را آغاز کنند، بدانید.
۱۵ علامت اولیه‌ای که او می‌خواهد با شما ازدواج داشته باشد:
۱٫ زمان زیادی را با شما سپری می‌کند.
آغاز و توسعه یک رابطه جدی در ازدواج و ایجاد رابطه بسیار مهم است، بنابراین شما باید این مسئله را مورد ملاحظه قرار دهید که چه کاری را باید جلوی یک مرد انجام دهید.
وقتی مردی زمان زیادی را برای شما صرف می‌کند، این یکی از اولین علائمی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. در واقع، پسران جوان همیشه کاری را انجام می‌دهند که راحت باشد و در اطراف آنها باشد، مثل مکان‌ها، افراد و سایر چیزها. هنگامی که او شما را دوست داشته باشد به‌طور منظم به شرکت شما می‌آید تا شما را فقط برای چند ثانیه ببیند یا در زمان ناهار تماس ویدیویی برقرار می‌کند تا با شما صحبت کند. این یعنی اینکه او بسیار دلتنگ شما شده است و می‌خواهد تمام اوقات شما را ببیند و حتی ناهارش نیز به خاطر دیدن شما بیشتر به او لذت می‌دهد. تشخیص این علائم برای شما راحت است. واضح است که زمانی کهمردی به انجام دادن کارش مشغول است، زمان زیادی را برای شخص دیگری که به وی توجهی ندارد، صرف نمی‌کند. به عبارت دیگر، وی کارش را انجام می‌دهد و فقط از حلقه‌ها می‌پرد تا زمانی را با شما بگذارند و احساس خوبی را به وجود آورد. اگر وی شما را دوست نداشته باشد، بهانه‌ای می‌آورد که مشغول بوده یا حتی از تلفن شما چشم‌پوشی می کند و وانمود می‌کند که شما را ندیده است. در واقع، زمان به عنوان یک سرمایه‌گذاری در رابطه با شما در نظر گرفته می‌شود زیرا وی فرصتی برای شناخت بیشتر شما خواهد داشت. بنابراین اگر شما نیز به این رابطه علاقه‌مند باشید و بخواهید آن را توسعه دهید، زمان اندکی را آنگونه که او می‌خواهد با وی سپری کنید و اگر وی به نشان دادن برنامه‌هایش با شما در آینده ادامه دهد، منظورش این است که شما در زمانش با ارزش هستید و واقعاً برای وی مهم هستید.

۲٫به علاقه‌مندی‌هایتان علاقه‌مند باشد.
علاقه یک مرد به علایق شما، علامت دیگری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. مردی که دختری را دوست ندارد می‌تواند از علایق وی چشم‌پوشی کند و به هیچ چیز وی توجه نکند از جمله رنگ مورد نظر، بازی‌های ورزشی، سرگرمی‌ها و حتی شیوه مد شما.
زمانیکه مردی توجه به علایق شما را آغاز می‌کند، مطمئناً می‌خواهد در یک رابطه خاص با شما باشد. یک مثال جالب این است که وی با شما می‌ایستد و حرکات جوجه‌ها را تماشا می‌کند یا ویدیوی یک آرایش را نگاه می‌کند تا رنگ رژلب مناسب شما را انتخاب کند. یا یک نمونه واقعی نرمال این است که با دوستان شما گپ می‌زند و یا به صورت گروهی کار می‌کند که بسیار عاشقانه و در واقع لذت‌بخش است. به علاوه وی تلاش می‌کند علایق خود را به شما نشان دهد و شما را در آنها شرکت دهد، مثل شرکت در برخی از بازی‌های ورزشی، تماشای فیلم‌های وحشتناک یا حتی بازی کردن با وی. به عبارت دیگر اگر وی به اشتراک گذاشتن برخی از قسمت‌های زندگی، احساسات، کار و برنامه‌هایش را با شما آغاز کرد، وی واقعاً می‌خواهد با شما باشد.
۳٫ در ارائه احساساتتان آزاد باشید.
ممکن است کاملاً بدانید که برانگیختن احساسات یک مرد راحت نیست. این یعنی اینکه وی احساسات بیشتری را با روش‌های طبیعی واضحی ارائه می‌کند، که یکی از علائمی است که می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. اگر وی آینده خود با شما را مورد ملاحظه قرار دهد، هیچ‌گونه حفاظی برای به اشتراک گذاشتن احساساتش با شما و صحبت کردن در مورد اینکه چه فکری می‌کند و چه احساسی در مورد شما دارد ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه شما ممکن است طرف‌های احساساتی وی را نیز بشناسید که گاهی اوقات باعث می‌شود با وی همدردی کنید و رفتارهای عاشقانه و بچه‌گانه وی را مورد ملاحظه قرار دهید.
به علاوه، شما باید به عملکردهای خرید وی نه فقط در عبارات وی توجه کنید تا مشاهده کنید که آیا صادق است یا نه، زیرا برخی از افراد مرد هارت و پورت بیشتری نسبت به کاری که انجام می‌دهند، دارند. مثلاً، هنگامی که می‌گویند عاشق شما هستند و به‌طور منظم با شما تماس چشمی ندارند یا زمان زیادی را با شما نمی‌گذرانند به وضوح به شما دروغ می‌گویند. در اینجا یک نصیحت وجود دارد که شما باید از افراد دیگر بخواهید که نظر بدهند او چه احساسی نسبت به شما دارد و چگونه می‌تواند به صورت متفاوت با دیگران رفتار کند. شما خودتان باید احساس کنید و احساسات را بدون وابستگی به شخص دیگری تشخیص دهید.
۴٫ بازی نکردن
همان‌گونه که می‌دانید، بازی کردن کار روزانه پسرها و مردهاست حتی اگر از طرف خانواده یا دوستانشان از آنها خواسته شود آن را متوقف نمایند. آنها ممکن است کارهای احمقانه‌ای را در هنگام بازی کردن انجام دهند، مثل پاسخ ندادن به پیغام‌ها، نادیده گرفتن تماس‌ها یا کارهایی که پس از گفتن آن خارق‌العاده و عجیب به نظر می‌رسند. این یعنی اینکه هنگامی که مردی تصمیم می‌گیرد به خاطر شما بازی کند، شما واقعاً برای وی مهم هستید و او نسبت به ایجاد ارتباط با شما جدی است. متوقف کردن بازی و صرف زمان با شما از علائم واضحی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.
۵٫ ندیدن بقیه زن‌ها
نگاه کردن به زن‌های دیگر ممکن است عادت مردها باشد که فقط زمانی متوقف می‌شود که احساس کنند این کار دیگر لازم و ضروری نیست، مثل زمانی که شما را دارند. بنابراین، وی هنگامی که نگاه کردن به سایر زن‌ها را متوقف می‌کند، یعنی اینکه واقعاً شما را می‌خواهد. او ممکن است آنقدر احساس کند به سمت شما جذب شده است که فقط به شما نگاه کند و به هیچ شخص دیگری نگاه نکند. وی در مورد دخترانی که رد می‌شوند هیچ بحثی نمی‌کند و در مورد اینکه اگر آنها دوست دخترش بودند از شما سؤال نمی‌کند. همچنین، فقط به چشمان شما نگاه می‌کند و می‌گوید شما را دوست دارد، در حالیکه به اشخاص دیگر در اطراف شما توجهی نمی‌کند، زیرا می‌خواهد با شما رابطه جدی داشته باشد.
به عبارت دیگر، متوقف کردن نگاه کردن به زنان دیگر، یکی از علائم واضحی است که می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. او می‌داند شما دختری هستید که وی را به اندازه کافی شاد می‌کند بنابراین می‌خواهد زمان بیشتری را با شما صرف کند و حتی پایه‌ای را برای زندگی با شما بسازد. سپس از شما انرژی می‌گیرد و تلاش می‌کند شما را نیز خوشحال کند و در موردی که مردی تمایل ندارد زمانش را منحصراً با شما صرف کند، با زنان دیگر بازی می‌کند و شما نیز ممکن است یکی از آنها باشید.
۶٫ حسادت نشان دهید.
احساس حسادت برای شخص خاصی است که عاشق شماست. وقتی مردی دوست داشتن شما را آغاز می‌کند، هیچ شکی نیست که نسبت به مردان دیگر در زندگی شما بدجنس و حسود می‌شود. حسادت واقعاً یک جنبه منفی که بسیاری از افراد فکر می‌کنند، نیست زیرا حسادت متوسط طبیعی است حتی سالم نیز هست و همچنین یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. او می‌خواهد یک مرد منحصربه‌فرد در زندگی شما باشد. اما شما نباید حسادت مثبت را با مالکیت یا رفتار کنترل کننده اشتباه بگیرید. بنابراین اگر او از شما بخواهد روابط دیگر خود را قطع کنید یا هر حرکتی که می‌کنید را دنبال کند، یک پرچم جنگ با شما را برداشته است.
برخی مردها نیز وجود دارند که حسادت را زمانی نشان می‌دهند که نزدیک شما هستند و بقیه تلاش می‌کنند آن را متوقف کنند.
آنها فکر می‌کنند نشان دادن احساس حسادت سالم ضعیف یا بیش از حد احساسی است بنابراین نمی‌خواهند شما را بترسانند. شما نیز نیازی به آزمایش کردن احساس یک مرد ندارید زیرا آنها نسبت به شما برنده می‌شوند، یعنی اینکه شما نباید روشی اضافی برای حسودتر کردن وی نشان دهید. شما زندگی معمولی خود را انجام دهید و به این نکته توجه کنید که در هنگام صحبت کردن یا اصرار کردن به نزدیک شدن به مردان دیگر او چه واکنشی نشان می‌دهد.

۷٫ برنامه‌ریزی تاریخ‌های دقیق
یکی از اولین علائمی که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، زمانی است که ذهن خود را باز می‌کند و تاریخ‌ها را با شما برنامه‌ریزی می‌کند. وی ممکن است برای یک شام قدیمی، دیدن فیلم یا انجام کار مهیجی مثل دوچرخه‌سواری با شما برنامه‌ریزی کند که بدین معناست که وی از مسیر خودش جدا شده است و یک برنامه‌ریزی مهیج انجام می‌دهد و تعهد نسبت به شما را افزایش می‌دهد.
در واقع، مردی که متعهد نباشد به تاریخ برنامه‌ها و همچنین احساسات دوست دخترش توجه نمی‌کند. اگر تاریخ‌های شما و او هر روز مشابه باشد که باعث می‌شود شما هیجان‌زده نشوید و فقط در اتاق خواب با او شریک باشید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که رابطه شما تا چه اندازه جدی است.
مردی که تاریخ‌های واقعی را برنامه‌ریزی می‌کند تا شما را سورپرایز کند، در واقع به خلاقیت و تلاش نیاز دارد. هنگامی که مشاهده می‌کنید مردی برای تفکر در مورد چیزی که روز شما را روشن می‌سازد انرژی می‌گذارد و سورپرایزهایی مثل آب نبات محبوب شما یا یک فهرستی عالی از آهنگ‌هایی که خودش تهیه کرده است را به شما می‌دهد، می‌توانید مطمئن شوید که واقعاً می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.

۸٫ عمل بیشتر از حرف
مشاهده مردی که بیشتر حرف می‌زند و شما به‌طور مطلق در وی این مسئله را می‌بیند، قبل از اینکه تشخیص دهید وی فقط حرف می‌زند و هیچ عملی انجام نمی‌دهد، کار سخت و دشواری نیست.
گفتن فقط روشی برای جذب کردن شماست اما روشی نیست که مردها نسبت به این ارتباط تعهد داشته باشند. او به شما اجازه می‌دهد علائمی را ببینید که وی می‌خواهد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و این را با عملکردهایش نشان می‌دهد و به موجب آن تعهد خود را نسبت به شما ارائه می‌کند. وی می‌تواند حتی در طول زمان‌های سخت که هیچ لذتی ندارد هم با شما بماند و در صورت لزوم آن را برای شما مطلوب بسازد یا در موارد بیماری از شما مراقبت کند. همچنین هنگامی که به او تلفن می‌زنید و می‌گویید به کمک نیاز دارید به سرعت به سمت شما می‌دود. این مرد واقعاً یک مرد بالغ است.
۹٫ تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شما
یک مرد غالباً به شما اجازه می‌دهد علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با تحت تأثیر قرار دادن شما یا به عبارتی سوپر قهرمان بودن برای شما، ببینید. زیرا می‌خواهد خود را به عنوان کسی به یاد شما بیاورد که هیچ کاری جز حفاظت از شما، تعمیر لوله‌هایی که چکه می‌کنند یا حتی درست کردن صبحانه در بستر برای شما، انجام نمی‌دهد… بنابراین هر وقت در مورد وی فکر می‌کند تا او را به دوستانتان معرفی کنید احساس غرور می‌کنید.
تأثیر گذاشتن بر یک دختر نه تنها نیاز به متفکر بودن دارد، بلکه شخص را از ناحیه راحتی بیرون می کشند. وی همیشه در یک شاخه احساسی قرار می‌گیرد به‌طوریکه ثابت می‌کند می‌خواهد از شما مراقبت کند، خصوصاً زمانی که در ماشین را برای شما باز می‌کند یا کت خود را بر روی شانه‌های شما می‌اندازد. اگر عملکردهای گرم وی واقعاً شما را تحت تأثیر قرار دهد، به شما تبریک می‌گوییم زیرا وی به شما تعلق دارد.
۱۰٫  حفاظت از شما
شما ممکن است که مرد را در اولین ملاقات به عنوان یک فرد خشمگین مشاهده کنید اما زمانی که محافظت از شما را آغاز می‌کند ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید و احساس کنید که او قوی‌تر و شجاع‌تر از چیزی است که شما فکر می‌کردید و همیشه در هنگام بودن با وی احساس امنیت می‌کنید. مطمئناً می‌دانید که برای شما خواهد جنگید و خود را از لحاظ فیزیکی و احساسی در کنار شما حفظ خواهد کرد. هنگامی که یک مرد خود را به عنوان محافظ شما می‌بیند، برای حفظ شما از خطراتی که ممکن است در اطرافتان وجود داشته باشد آماده می‌بیند و از لحاظ احساسی نسبت به شما متعهد است. حفاظت همیشگی از شما یکی از علایم آشکاری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
۱۱٫ بهتر شدن به دلیل جنگیدن برای شما
یکی از علائمی که او می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد این است که از شما می‌پرسد نسبت به وی چه احساسی دارید. اگر شما کسی را دوست داشته باشید، در خاطر خود به او فکر می‌کنید و او نیز در برابر شما همین کار را انجام می‌دهد و نسبت به شما متعهد است. مردان تمایل دارند ذهن خود را بسته نگه دارند، یعنی اینکه از شما سؤالاتی در مورد احساس شما نسبت به او یا موقعیت ارتباطاتتان می‌پرسد و ممکن است در تمام روز این موارد را در ذهن داشته باشد و شما را شگفت‌زده کند. در نتیجه اگر شما او را مجبور کنید برخی عادات بدش را متوقف کند، ممکن است به راحتی با شما موافقت کرده و خود را تغییر دهند.
ممکن است جنگ‌های خاصی در روابطی که در واقع تأثیرات منفی آن را نشان نمی‌دهند وجود داشته باشد، زیرا ممکن است این جنگ‌ها او را بیشتر آگاه سازند تا بهتر شود. در واقع، شما ممکن است در هنگام جنگیدن دائمی با وی در مورد چیزهای الکی احساس خستگی کنید اما باید این مورد را به عنوان یک پرچم جنگ مورد ملاحظه قرار دهید و باید به خاطر داشته باشید که زوج‌های سالم فقط در مورد موضوعات مهم بحث و جدل می‌کنند در مورد موضوعات احمقانه و الکی.
مردی که با شما توافق ندارد و خونسردانه با شما برخورد می‌کند، تواضع و فروتنی دارد و زمانی که مرد شما تلاش می‌کند در مباحث، موضوع را برای شما رشون سازد و جنگ کردن شما باعث تغییر جدی در وی می‌شود، واقعاً در مورد ارتباط با شما جدی است.
۱۲٫معرفی کردن شما به دوستان یا خاطر نشان کردن دائمی شما به دوستان یا خانواده،چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. این بدین دلیل است که زمانی که مردی به‌طور جدی در مورد شخصی فکر می‌کند، تمام وقت خود را برای یکپارچه سازی شما با دنیای خود صرف می‌کند.
به علاوه، شما باید به روشی که او شما را به خانواده و دوستان خود معرفی می‌کند توجه کنید که به وضوح نشان می‌دهد چقدر به شما احترام می‌گذارد یا نسبت به شما جدی فکر می‌کند. در واقع، مردی که نسبت به شما تعهد دارد، همیشه از با شما بودن یا به شما اشاره کردن احساس غرور می‌کند. او هیچ فرصتی را برای اینکه به شما نشان دهد شما را به عنوان همسر آینده خود می‌خواهد و باعث شود شما احساس خاص بودن داشته باشید را از دست نمی‌دهد، خصوصاً احساسات خاص بودن که در هنگام بودن با شما به وی دست می‌دهد. اگر شما با مردی بیرون رفتید و به‌طور اتفاقی دوستان وی را دیدید، اگر از معرفی شما به آنها چشم‌پوشی کرد، ممکن است در مورد رابطه با شما جدی فکر نمی‌کند. اما اگر با خوشحالی شما را به آنها معرفی کرد و شما را به عنوان یک فرد مهم به آنها نشان داد، می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
۱۳٫ به اشتراک گذاشتن اهداف
مردها همیشه بلندپروازی‌ها و جاه‌طلبی‌هایی را در ذهن خود حفظ می‌کنند که به ندرت با دیگران به اشتراک می‌گذارند. اما هنگامی که مردمی واقعاً در مورد شما جدی است، صادقانه در مورد رویاها و اهدافش با شما صحبت می‌کند. این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد بفهمید وی چقدر در مورد رؤیاها و اهدافش جدی است و با شما صحبت می‌کند. این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد ببینید وی تا چه اندازه در مورد اهداف واضح خود در زندگی بلندپرواز است و در نتیجه شما می‌توانید وی را باور داشته باشید و در صورت لزوم او را تشویق کنید.
شما می‌توانید در مورد اهداف مشترک به عنوان کار کوچکی تفکر کنید، اما به عنوان روشی که باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به آن وارد شوید نیز در نظر گرفته می‌شود. هر مردی تمرکز اصلی خود را بر روی زندگی خود قرار می‌دهد که شامل دستیابی به بالاترین موقعیت بالقوه و زندگی با شریکی که وی را حمایت کند، می‌باشد. به علاوه مردها غالباً تشخیص خود را بیشتر از طریق عملکرد نشان می‌دهند، نه کلام،‌ بنابراین یکی از علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، در هنگام صحبت کردن اهدافش را برایتان بیان می‌کند.
از سوی دیگر، اگر مرد شما در مورد آرزوهایش برای شما صحبت نکند، ممکن است بخواهد هر چیزی را به‌طور ساده حفظ کند و چیزهایی که در آینده ماندگار خواهند بود را مورد ملاحظه قرار ندهد. به‌طور متداول مردی که فقط اطلاعات کافی به شما می‌دهد به طوریکه می‌توانید حدس بزنید در آینده می‌خواهد با شما باشد یا نه، و اگر تلاش کنید در مورد اهدافش سؤال کنید، در حالیکه به صورت سطحی با شما صحبت می‌کند، این مرد واقعاً شما را نمی‌خواهد.

۱۴٫ شما را در آینده خود دخیل می‌کند.
برنامه‌ریزی برای آینده با شما، یکی از علائم محدودی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد و نسبت به شما متعهد است. اگر به جای «من»، «ما» گفتن را شروع کند، چیزی را در مورد شما مورد ملاحظه قرار می‌دهد و نه تنها شما بلکه آینده بیشتری را با شما می‌خواهد. در واقع، یک مرد آینده خودش را با کسی که فقط بخواهد با او زمان بگذراند حفظ نمی‌کند، مثلاً زمانی که مدتی را مشخص می‌کند تا با او سرگرم باشد یا با وی سکس داشته باشند. مردها هنوز هم راحت‌ترند به تنهایی به این دنیا وارد شوند یا با خانواده و دوستانشان باشند. اگر دختری وجود داشته باشد که منحصربه‌فرد و جذاب باشد، وی می‌خواهد او را در اطراف خود نگه دارند و تمام زمان‌های خود را در آینده با او سپری کند.
او ممکن است در برنامه‌ریزی شاد آینده خود با شما برای چیزهای بزرگی مثل یک سفر، ملاقات با خانواده و حتی خانه رویایی هر دو شما با بچه‌ها برنامه‌ریزی کند. همچنین در مورد چیزهای کوچکتری که می‌خواهد مثلاً در تعطیلات آخر هفته، هفته بعد، و ماه بعد انجام دهد فکر کند. همچنین شما را در عقاید با برنامه‌های تجاری خود، در گردهمایی‌های خانواده و دوستان و غیره شامل کند. صرف کردن لحظات برنامه‌ریزی برای آینده با شما نشان می‌دهد که وی برای ماندن با شما فکر می‌کند و هیجان دارد و خاطرات شیرین با یکدیگر را حفظ می‌کند.
۱۵٫ اشاره به ماندن با شما
در اینجا علائم مطمئن‌تر کننده‌تری نسبت به اینکه وی بیان کند می‌خواهد با شما بماند وجود ندارد. همه سؤالات، نگرانی‌ها و شک‌های شما به زودی با شنیدن این کلام از وی که می‌خواهد با شما بماند، از بین خواهد رفت. هنگامی که مردی می‌خواهد منحصربه‌فرد باشد، آن را واضح و آشکار می‌سازد. شما باید به این عبارات و عملکردها که همیشه می‌گوید شما را دوست دارد و می‌خواهد با شما باشد و زمان زیادی را با شما صرف می‌کند یا شما را در آینده حفظ خواهد کرد و نگاه کردن به زنان دیگر را متوقف می‌کند، توجه کنید، زیرا او به وضوح نسبت به شما متعهد است.
زمانی که مرد شما می‌گوید می‌خواهد با شما بماند، مطمئناً می‌دانید که به شما تعلق دارد. به علاوه، نه تنها او چنین چیزهایی را به شما می‌گوید بلکه عملکردهایی را به عنوان یک دوست واقعی برای شما انجام می‌دهد و اگر شما نیز او را دوست داشته باشید او واقعاً خوشبخت خواهد بود زیرا هدف شما برای بودن با او نیز صحیح است. گرچه، اگر شما در مورد او اطمینان نداشته باشید، در بازی‌ها تقلب نکنید و همیشه شک داشته باشید که چیز دیگری را بیشتر از شما دوست دارد، بی‌فایده است و شما را دیوانه می‌کند. در نتیجه شما کنار می‌کشید و امیدوار می‌مانید که شخص دیگری بخواهد بیشتر با شما باشد. در نتیجه شما باید یک رابطه جدی را با شخص دیگری آغاز کنید که واقعاً شما را دوست دارد و تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارد.
با این مقاله که در مورد ۱۵ علامتی بود که او می‌خواهد در آینده با شما رابطه داشته باشد یا خیر، در صفحه اصلی روابط و تعیین مدت رابطه، امیدواریم بتوانید اولین علائمی که مردان می‌خواهند با شما ارتباط داشته باشند یا خیر را بیابید. تمام علائم اشاره شده در اینجا ممکن است برای تمام زنان لازم و ضروری باشند. در زیر نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید و ما هرچه زودتر به شما پاسخ می‌دهیم و اگر علائم دیگری را می‌شناسید که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با ما به اشتراک بگذارید.

دی ۵, ۱۳۹۶

آبان ۷, ۱۳۹۶

تیر ۲۲, ۱۳۹۶

تیر ۱۵, ۱۳۹۶

تیر ۶, ۱۳۹۶

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶

افسردگی پس از مرگ عزیز افسردگی چیست؟ چیزهای زیبا و نشاط بخش زیادی در زندگی …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


تصویر امنیتی
*

وب سایت پیش رو مکانی است برای پاسخ به پرسش های بی پاسخ مانده بسیاری از زنان ایرانی، راهنمای ابهام ها و سردرگمی های زنانی که مشکلاتی در خصوص پرده بکارت، سقط جنین و یا سایر مشکلات جنسی دارند. پزشکان ما در آی – زنان در ساعات 10 تا 16 پاسخگوی شما خواهند بود. همراهان عزیز وب سایت آی -زنان، به دلیل اهمیت موضوعات و مشکلات مورد بحث در وب سایت، می توانید در هر ساعت از شبانه روز به شماره همراه فوق تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین از طریق ایمیل نیز پاسخگوی سوالات شما در سریعترین زمان خواهیم بود.

پورتال جوانان ایرانی

شاید به تازگی با مردی آشنا شده باشید و بخواهید بدانید که از شما خوشش می‌آید یا نه. اینکه بفهمید مردی واقعاً دوستتان دارد یا نه خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که اکثر خانم‌ها فکر می‌کنند. بیشتر اوقات خانم‌ها اجازه می‌دهند که احساسات شخصی‌شان جلو راه فکر کردنشان را بگیرد و بعد از مدتی می‌فهمند که وقتشان را با مردی تلف کرده‌اند که علاقه‌ای به آنها نداشته است.

بنابراین قبل از اینکه بگذارید رابطه‌تان پیشرفت کند، با این ۱۰ روش تشخیص دهید که مردی که در زندگیتان است واقعاً دوستتان دارد یا نه. ۵ روش اول کمکتان می‌کند بفهمید آن مرد جذبتان شده است یا نه و ۵ روش بعدی نشانتان می‌دهد که همسرتان عاشقتان است یا خیر.

حتی اگر مرد زندگیتان همه تلاش خود را به کار گرفته و برایتان فیلم بازی کند که عاشقتان است، چیزهایی هست که قادر به کنترل آن نیست و دست او را برملا خواهد کرد.چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

۱. به چشم‌هایش دقت کنید.

 

فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

۲. وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.

 

این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

۳. کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد.

 

این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

۴. آخرهفته‌های خود را با شما می‌گذراند.

 

ازآنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آنها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

۵. بیش از اندازه مراقبتان است.

 

همه مردها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستید اما اگر مردی که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً دوستتان دارد.

اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند.

خوب اینها ۵ روش اول بودند تا بفهمید مردی به شما جذب شده است یا نه، اما اگر می‌خواهید بدانید همسرتان عاشقتان هست یا نه ۵ نکته بعدی را بخوانید.

۶. از لمس کردن شما لذت می‌برد.

 

یک جفت گوشواره جدید خریده‌اید؟ احتمالاً برای بررسی آنها به نرمی انگشتانش را به گوشهایتان می‌کشاند. هر مردی که همسرش را دوست داشته باشد، دوست دارد که مدام او را نوازش کند. البته این نوع نوازش کردن نوع شهوت‌آمیز نیست، بلکه نوازشی توام با دوست داشتن است. مردها از تماس‌های جسمی خیلی خوششان می‌آید و اگر دوستتان داشته باشند، اینکار به صورت غیرارادی در آنها اتفاق می‌افتد.

اگر همسرتان مدام بدنتان را لمس می‌کند، کاملاً مشخص است که واقعاً دوستتان دارد. دلیل این کارش این است که می‌خواهد مدام حستان کند. این برای آنها کاملاً طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌شان. بنابراین اگر شما هم بعنوان یک زن همین حس را دارید، باید با لمس کردن همسرتان به آن پاسخ دهید.

۷. یک اسم مستعار دلنشین برایتان انتخاب کرده است.

 

اسم‌های مستعار یک روش غیرمستقیم برای مردان است که احساساتشان را به شما نشان دهند. با این کار آن اسم مستعار را با یک حس خوشایند مرتبط می‌کنند و هربار که آن اسم را بر زبان می‌آورند آن حس را احساس می‌کنند. هرچه شما را بیشتر با آن اسم صدا کنند یعنی دوست دارند آن حس را بیشتر تجربه کنند و این یعنی آن مرد شدیداً گرفتارتان شده است.

۸. هر روز برایش مثل روز تولدتان است.

 

این یکی از مشخص‌ترین رفتارها است اما خیلی مهم است. اگر همسرتان به محل‌کارتان برایتان گل می‌فرستد، برایتان هدیه می‌خرد، مرتب شما را بیرون می‌برد، بدون شک دوستتان دارد. اگر همه این کارها را حتی بعد از اینکه با او رابطه‌جنسی برقرار کردید ادامه می‌دهد، یعنی عاشقتان شده است.

مردها چندان اهل ابراز احساسات نیستند و تصور می‌کنند که هدیه خریدن یا خوش‌رفتاری با همسر، دوست داشتنشان را نشان می‌دهد. حواستان باشد که قدر این مراحل ابتدایی رابطه را بدانید چون این راهی است که مردها برای ابراز دوست‌داشتنشان انتخاب می‌کنند.

۹. به نیازهایتان توجه دارد.

 

این هم یکی دیگر از رفتارهایی است که در مردی که عاشقتان است می‌‌بیند. این مسئله مخصوصاً اگر در گروه دوستانش باشید نمود بیشتری پیدا می‌کند. اگر به شما توجه خاصی نشان می‌دهد، توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، یعنی خیلی دوستتان دارد چون هر مردی که توجهی بیشتر از توجهی که به دوستانش دارد به زنی داشته باشد، یعنی اهمیت شما برای او بسیار بالاتر از دیگران است.

۱۰. به رفتار دوستانش توجه کنید.

چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

 

همه ما وقتی عاشق می‌شویم، ناخودآگاه درمورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد – یعنی کسی که عاشقش هستیم – حرف می‌زنیم. اگر وقتی دوستانش را می‌بینید به شما می‌گویند که فلانی «خیلی تعریف شما را کرده است» یا «چه خوب که بالاخره شما را دیدیم» و یا وقتی شروع به تعریف یک خاطره مشترک می‌کنید به شما می‌گویند فلانی «قبلاً برایمان تعریف کرده است»، کاملاً مشخص است که این اواخر شما تنها موضوع صحبت‌های او بوده‌اید.

همینطور وقتی با دوستانش بیرون هستید و متوجه می‌شوید که آنها حواسشان به حرف‌ها، رفتارها و احساسات شماست، باید بفهمید که طرفتان قبلاً به آنها گفته است که شما را خیلی دوست دارد و به همین دلیل آنها هم سعی می‌کنند که بهترین رفتار خود را جلو شما داشته باشند.

برچسب ها : از کجا بفهمم یک پسر دوستم داره یا نهاز کجا بفهمم یکی از من خوشش میاد یا نهچطور بفهمم یک نفر عاشقم استمردماننشانه هایی اینکه کسی دوستم داره

۴ خرداد, ۱۳۸۷

۵ خرداد, ۱۳۸۷

۴ خرداد, ۱۳۹۱

سلام اسم من ناریا هستش-بینهایت متاسفم که متاهلم-البته متاهل اجباری و تحمیلی-اما تا حالا نه با همسرم روابطزناشویی داشتیم و نه نوازش و نه مهر و محبت—–هیجی ندیدم جزاینکه اسمش تو شناسنامه باشه و فقط همین و بس .خدا لعنت کند کسی که بانی همچین ازدواج هایی میشن……البته از نظر پول و مال ومنال و شخصیت و تحصیلات و شغل و ظاهر و قیافه حرف نداره……..اما انگار یاصلا مرد نیس که واقعا نیس…….به قرآن نیس….

نظر من عشق در نگاه اول درسته کافی نیست ولی لازمه . داشنت احساس خوشایند نسبت به همسر باید حتی یه مقدار اندک هم ابتدای رابطه وجود داشته باشه. ولی شرایط دیگه هم در کنار اون باید مورد نظر داشت. به هر حال متأسفم که در کنار همسرتون احساس خوشبختی نمی کنید ولی شاید نیاز مشاوره و راهنمایی داشته باشه. فقط دنبال ایراد نگردید. مرد ها هر کدوم ضعفی دارند.

من دقیقا اینایی که گفته شده بود توی طرفه مقایل دیدم اما اون می خواد گاهی آذارم بده آیا اینم میتونه دلیله دوست داشتنش باشه؟

من یه مدتیه دارم البته باخانواده باپسری دراین باره صحبت میکنم یه سری ویژگی هایی روکه گفتین مهمه راهمروداره امیدوارم همینطوری که خودم فکر میکنم باشه

سلام ایا میشه مردی زن داره عاشق دختری مجرد بشه

میشه

سلام
من عاشق پسری ۱۴ ساله شدم توی محل خودمدن زندگی میکنه
بعضی وقتاهم جلوم سبز میشه شاید بهم بخندید اما من۱۳سال دارم اونم ۱۴‌.. ما خیلی صمیمی نیستیم و در حد سلام و خداحافظیم اما باهم بازی میکنیم (وسطی زو.والیبال) من اونو خیلی دوست دارم پریروز از مدرسه ک برمیگشتم اونو یا دوستش دیدم برگشته بود منو میدید و به دوستش یه چیزی گفت و دوستش خندید..من حرکات تابلویی انجام دادم چندبار مثلا یه دفعه افتادم زمین……
راستش من توی محلمون خاطرخواه زیاد دارمو یکیشونم ک کلا با پسری ک دوسش دارم(مسعود) روی دنده ی لجه.‌‌ حتی یه بار بزن بزن کردن .‌..‌‌
کلا من احساس میکنم اونم بهم علاقه منده اما ن من روم میشه بهش برم بگم ن اون روش میشه…. یه بارم برام نامه نوشته بود توی نامه ش نوشته بود(سلام ای گل خوبی ای گل) منم جواب ندادم‌‌‌‌..تازشم بعضی وقتا بخاطر من راهشو دور میکنه تا از جلوی خونه ی ما رو شه‌‌‌‌‌..‌.
من چیکار کنم بتونه خودش بیاد بهم ابراز علاقه کنه
نزدیک ۶ ماهه ک عاشقشم و هربار میبینمش ذوق زده میشم

سلا م من پسری هستم ۲۲ ساله دو بار عاشق شدم ولی از جفت اون ها جواب رد شنیدم من تا اخرش بودم ولی اونها نه خیلی جالبه وقتی یه دختر بهت دروغ میگه احساس میکنی دنیا رو سرت خراب میشه مطمئنا بر عکسش برایه دخترا افتاده فقط میخوام بدونید فقط دخترا عذاب نکشیدن فقط دخترا یه کسی رو برایه دردو دل دارن ما نداریم ما فقط میریزم توخودمون

خواهش می کنم انقدر نگید مردا بی احساسن باور کنید از زور ناراحتی کارم به کجا ها کشیده نشده خیلی بی معرفیه بگید پسرا بی احساسن

من ضریب هوشی بالایی دارم این با این حرکات هم بارها مواجه شدم اما خیلی ها انکارش میکنن ودوست ندارن حقیقتو بگن و مشخصا این خودش ی حماقته چون با انکار راه رو برای رقیب باز میکنن

سلام دوستان من با یع پسری هم کلاسی هستم قبلا از اینکه ببینمش تو تلگرام راجب زمان کلاس ها و سایر جزییات حرف زدیم ک البته ی مقدار هم از خودش تعریف کرد بعد از جلسه اول کلاس من حس خاصی پیدا کردم دارم دیونه میشم حتی تو کلاس چهرش رو هم واضح ندیدم اما نمیدونم چم شده شما میگید چیکار کنم حالم اصلا خوب نیست

سلام ببخشید اگر پسری عاشق یک دختر باشد با دختران دیگر شوخی میکند؟
یا کت برایشان در بیاورد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

دنبال کردن

مد و مسائل زندگی

کمکهای اولیه احساسی – رهایی از بحران عاطفی

۲ تیر, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

چند نکته برای افزایش جذابیت در نگاه اول، دوم و حتی سوم!

۲۳ آبان, ۱۳۹۶

ورزش و تحرک

هماهنگ کردن تمرینات هوازی و رژیم غذایی

۶ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۰ راه برای اینکه بفهمید مردی عاشق شما است

۵ آذر, ۱۳۹۳

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

سلامتی و بهداشت

انواع پر خطر ویروس HPV (پاپیلوم انسانی)، نشانه ها، تشخیص و درمان

۲۸ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش نگهداری و تمیز کردن محصولات چرمی

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ هدیه ویژه آقایان برای روزهای خاص و مناسبت‌های مختلف

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

دسته‌بندی نشده / مد و مسائل زندگی

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا باید زندگی شخصی‌تان را شخصی نگه دارید

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

انواع پر خطر ویروس HPV (پاپیلوم انسانی)، نشانه ها، تشخیص و درمان

۲۸ آبان, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.


بازگشت به
سایت


 

 

 

چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

متاسفانه صفحه مورد
نظر در سایت یافت نشد ،


 

ممکن است نشانی آن
تغییر کرده باشد شما میتوانید عنوان مدنظر را از طریق قسمت ذیل در
لیست محتویات سایت جستجو کنید

 

 



 


 


جستوی  پیشرفته  مطلب مدنظر :



 

 

 

 


تماس با ما : 

روابط عمومی و پشتیبانی پایگاه
اطلاع رسانی تنظیم خانواده


تلفن:0311-7810980  
ایمیل: info@tanzimekhanevadeh.ir




خانه

موبایل

اگر مردی خود واقعی‌اش را نشان ندهد،به احتمال زیاد آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند‎

 

چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد

تنها سوالی که هیچوقت نمی‌شنوید مردی که به تازگی با یک دختر آشنا شده است بپرسد این است: «آیا به من متعهد می‌شود؟» به نظر می‌رسد این سوال‌ها و تردیدها متعلق به خانم‌هاست.خانم‌ها در همه سنین و فرهنگ‌ها به شدت می‌خواهند پاسخ این سوالات را در روابط خود بدانند: آیا من را دوست دارد؟ آیا به من جدی فکر می‌کند؟ آیا روزی به من متعهد خواهد شد؟  همه ما این تردیدها را در روابطمان تجربه کرده‌ایم. قابل درک است. وقتی با قلبتان وارد رابطه‌ای می‌شوید، ممکن است ماه‌ها، و سال‌‌هایی از عمرتان را بفهمید با مردی بوده‌اید که هیچوقت نمی خواسته رابطه‌اش را با شما جدی‌تر کند و شما را تا پایان عمر کنار خود داشته باشد. وضعیت شما بعد از تمام شدن این رابطه‌ها هم چندان جالب نخواهد بود.پس برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی‌مان و شکسته نشدن قلبمان چه می‌توانیم بکنیم؟اینجا به ۵ علامتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد یک مرد هیچوقت به شما متعهد نخواهد شد، چه الان و چه در طولانی‌مدت.۱. هیچ چیز واقعی درمورد او نمی‌دانیدممکن است ساعت‌ها و ساعت‌ها در یک روز با یک نفر حرف بزنید ولی هیچ چیز واقعی درمورد او ندانید. ممکن است جزئیاتی درمورد زندگی‌اش بدانید ولی نمی‌دانید که حقیقتاً کیست و خود واقعی‌ای که زیر آن ظاهر که از خود نشان می‌دهد نهفته است را نمی‌شناسید.وقتی مردی درمورد زنی جدی باشد، همه چیز خود را با او در میان می‌گذارد. او را وارد دنیای خود می‌کند، نقاط آسیب‌پذیر خود را به او نشان می‌دهد. این مسئله مهمی برای یک مرد است. مردها عادت به بیرون ریختن خود و نشان دادن احساسات درونی‌شان ندارند و وقتی می‌خواهند مسائل درونی خود را با کسی درمیان بگذارند بسیار سخت‌گیر هستند.وقتی مردی برای شما درد دل می‌کند، وقتی با شما از آرزوها، ترس‌ها، امیدها و انگیزه‌هایش حرف می‌زند، یعنی رویتان سرمایه‌گذاری می‌کند. با سرمایه‌گذاری کردن روی شما یعنی خودش را به شما متعهد می‌کند.اگر مردی خود واقعی‌اش را به شما نشان ندهد، اگر اجازه ندهد ببینید که درونش چه خبر است، این احتمال زیاد است که آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند.اگر شک دارید که مردی درمورد شما جدی است یا نه، به چیزهایی که از او می‌دانید فکر کنید و ببینید ایا واقعاً می‌دانید کیست؟۲. هر چند وقت‌یکبار چند روز یا چند هفته ناپدید می‌شود، بعد طوری رفتار می‌کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده استاگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد و نتواند چند روزی در دسترس باشد، به شما پیام خواهد داد و خواهد گفت که بهتان فکر می‌کند.اگر بدون هیچ اطلاعی به تعطیلات در رابطه می‌رود و اصلاً نگران از دست دادن شما نیست، نشانه خوبی نیست. اگر مردی به قطع بداند که شما با وجود هر رفتار بدی که از خود نشان دهد، همیشه در دسترس او خواهید بود، هیچ احترامی برایتان قائل نشده و به شما متعهد نخواهد شد.این رفتارهای ناپدید شدنش بیشتر راهی برای این است که به شما نشان دهد این رابطه چندان جدی نیست و او آزادی دارد هر کاری که دوست دارد انجام دهد و شما برای جاهایی که می‌رود و کارهایی که می‌کند عامل تصمیم‌گیرنده نیستید.

 

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد‎

 

۳. می‌گوید به دنبال رابطه نیستاین به نظر یکی از بدیهیات می‌آید ولی متاسفانه اینطور نیست. درواقع، متداول‌ترین روابط این روزها رابطه جدی نیست. یعنی با مردی آشنا شده‌اید و بیرون می‌روید و اساساً دوست‌پسر/دوست‌دختر هستید، جدا از این واقعیت که نیستید.حقیقت تلخ این است: وقتی مردی می‌گوید که رابطه نمی‌خواهد، چیزی که در واقع می‌گوید این است که رابطه با شما را نمی‌خواهد.ممکن است تصور کنید که موقعیت شما استثنا است و فرق می‌کند. ولی مطمئنتان کنیم اینطور نیست. شما هم مثل بقیه دخترهایی هستید که در این روابط غیرجدی هستند. شما دختر فوق‌العاده‌ای هستید که احتمالاً خودتان را دست‌کم گرفته  و خودش را در موقعیتی گرفتار کرده که طرفش او را بی‌هدف به دنبال خود می‌کشاند و شما هم منتظر نشسته‌اید تا او بالاخره بفهمد که چقدر «خوب‌» هستید.اگر به شما می‌گوید که نمی‌خواهد وارد رابطه‌ای شود یا برای متعهد شدن مشکل دارد، لطفاً آن را جدی بگیرید و درحق خودتان لطف کرده و از آن رابطه بیرون بیایید.۴. هیچوقت شما را به قرارملاقاتی واقعی و عاشقانه نمی‌برداگر قرار ملاقات‌های شما شامل رفتن شما به سینما و فیلم دیدن با هم یا آشپزی کردن شما برای اوست، یعنی او شما و رابطه‌تان را جدی نمی‌گیرد.وقتی مردی برای آینده‌اش روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، برای تحت‌تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.اگر برای قرارملاقات‌هایتان حداقل‌های خود را برایتان می‌گذارد، به این معنی است که تصور می‌کند شما ارزش تلاش بیشتری را ندارید. استثناهایی هم وجود دارد؟ گاهی ‌اوقات. ولی حتی اگر مردی پول و کار نداشته باشد، باز هم می‌تواند راه‌های ارزان و خلاقانه‌ای پیدا کند که نشان دهد دوستتان دارد.وقتی مردی به دختری برای آینده خود فکر می کند، دوست دارد او را تا جایی که می‌تواند وارد دنیای خود کند. دوست دارد او را به چیزهایی که دوست دارد معرفی کند: فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، سرگرمی‌ها. اینها چیزهایی نیست که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی داشته باشد.اگر این فقط شما هستید که سعی می‌کند رابطه‌تان را زنده نگه دارد و کارهای خاص انجام می‌دهد، نشانه این است که او نظر جدی‌ نسبت به شما ندارد.۵. شما را به خانواده‌اش معرفی نمی‌کندخیلی از خانم‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که وقتی مردی آنها را به دوستانش معرفی می‌کند، خیلی کار مهمی انجام داده است. البته شاید برای بعضی مردها این کار مهم باشد ولی برای بیشتر آنها اینطور نیست. ممکن است چون جذابید بخواهد با اینکار با شما پز بدهد یا کلاً معرفی کردن دخترها به دوست‌هایش مسئله مهمی برایش نیست.وقتی در رابطه‌ای هستید، موضوع آشنا شدن با خانواده‌ها باید به میان آید. ممکن است فوراً با آنها آشنا نشوید ولی باید به ترتیبی به شما بگوید که چه زمان قصد دارد این کار را انجام دهد. حداقل باید بگوید که خانواده‌اش را از وجود شما باخبر کرده است.اگر درمورد خانواده خود حرف نمی‌زند یا هر زمان که شما حرف را به خانواده‌اش می‌کشانید، صحبت را عوض می‌کند، نشانه این است که نمی‌خواهد شما را به آنها معرفی کند.همانطور که قبلاً ذکر کردیم، وقتی مردی درمورد زنی جدی فکر کند، او را وارد دنیای خود می‌کند. با دور نگه داشتن شما از خانواده‌اش می‌خواهد به شما بفهماند که شما را برای طولانی‌مدت در دنیای خود نمی‌بیند.البته باید متذکر شویم که بعضی مردها هستند که با هر دختری که آشنا می‌شوند او را به خانواده‌شان معرفی می‌کنند و این مسئله چندان مهمی برایشان نیست. و شاید خانواده‌هایشان هم به این مسئله عادت کرده‌اند. ولی اگر مردی درمورد شما جدی باشد، این جلسه آشنایی را کمی جدی‌تر از دفعات قبل خود برگزار خواهد کرد. هیجان‌زده یا شاید هم کمی عصبی خواهد بود چون واقعاً دوست دارد خانواده‌اش از شما خوششان بیاید و شما هم از آنها خوشتان بیاید. اگر به نظر می‌رسد که برای معرفی شما چندان توجهی ندارد می‌توند به این معنی باشد که هیچوقت برای آینده روی شما سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

 

منبع: مردمان

 


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد
چگونه بفهميم يک مرد واقعا دوستمان دارد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *