فوايد و معايب فضاي مجازي

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

فضای سایبر که در ایران از آن به فضای مجازی تعبیر می شود، فضای تئوری است که  ارتباطات کامپیوتری در آن رخ می دهد.

ورود فضای مجازی در چند سال اخیر به جامعه ی ما مزایا و معایب خاص خود را به همراه داشته است مثل بسیاری از پدیده های مدرن دیگر که به جامعه های سنتی چون ما ورود پیدا می کنند ولی آیا مردم ما فرهنگ استفاده ی درست و منطقی از فضای مجازی را دارا می باشند؟

و یا اینکه ذات فضای مجازی برای مردم سنتی که از هر لحاظ تحت فشار فرهنگی هستند خود به خود باعث می گردد که کاربران از خط قرمزهای فرهنگی و سنتی عبور کنند. به عنوان مثال یکی از معایب این گونه فضاها رابطه ی راحت مرد و زن می باشد که از طرفی فرهنگ سنتی و مذهبی این گونه روابط را محکوم می کند و از طرفی دیگر این گونه ابزار مدرن باعث عادی شدن روابط زن و مرد می گردد که بعدها مشکلات خاص خود را برای هر دو رقم می زند و شاید این کمترین ضرر فضای مجازی برای مردم باشد در حالی که شرکت های اینترنتی بزرگ قادر هستند تمامی اطلاعات شخصی یک فرد را در فضای اینترنتی به راحتی مورد سرقت و بهره برداری قرار دهند.

بدون تردید یکی از راهکارهایی که می شود به سلامت در فضای مجازی رفت و آمد داشت٬ مراقبه می باشد مثل فضای واقعی که مردم مراقبه و نگهداری از شخصیت و اطلاعات خاص خود دارند.

اگر این مهم صورت بگیرد می توان گفت ما یک اینترنت پاک در دسترس داریم به واسطه ی اعمال و رفتار خاص خودمان با تمام خطرات آن.

در واقع اینترنت و فضای مجازی را می توان به چاقو تشبیه کرد که می شود با آن میوه پوست کند یا با آن یک خیانت انجام داد و این کاملا به خود ما بستگی دارد.

دوره مقدماتی php

امروزه فضای مجازی آرام آرام نه تنها فرهنگ ما را در حال تحت کنترل درآوردن است بلکه ناخودآگاه ما را تبدیل به یک آدمی می نماید که هیچ اختیاری از خود نداریم و قدرت تفکر و تأمل را از ما می گیرد تا جایی که هر مطلب را ویکی پدیا وار به تماشا بنشینیم و نتوانیم تمیز دهیم یک مطلب واقعی را با یک مطلب تبلیغی و سطحی را از طریق فضای مجازی.

در این داد و ستدی که ما ایرانیان با اینترنت و فضای مجازی داشتیم در کنار مزایایی که در زمان های مشخص به دردمان خورده ولی باید گفت در بیشتر موارد ما را تنبل، سطحی و کم حوصله به بار آورده است.

همانطور که گفته شد یکی از معایب فضای مجازی و اینترنت برای مردم ما در دسترس بودن تمامی اطلاعات شخصی یک فرد در دست سازمان های جاسوسی و اطلاعات کشورهای غربی است که این عامل باعث می شود به راحتی بتوانند در فرهنگ و شخصیت ما نفوذ نمایند.

متأسفانه باید گفت یکی از معایب این گونه فضاها در کنار سوء استفاده هایی که در این چند ساله  عده ای صورت داده اند رابطه ی به اصطلاح خودمانی بین زنان و مردان و جوانان ایرانی می باشد.

امروز در دادگاه ها یکی از عوامل از هم پاشیدگی خانواده ها و طلاق بین مردان و زنان جوان در رابطه با همین فضای غیرمجازی می باشد که مرد جوان با زن جوان برای اولین بار برای تنوع و سرگرمی یک رابطه را شروع می نماید دراین گونه فضاها و بعد از مدتی این فضای مجازی را تبدیل به یک فضای حقیقی تر می کند و همین باعث سوء تفاهم و ضربه خوردن طرفین می گردد٬ بخصوص زنان و دختران جوان بیشترین ضربه را از این فضای مجازی و رنگارنگ می خورند.

در اینجا نقش معلمان مدرسه و پدر و مادر در آگاهی از فضای مجازی برای نوجوانان حایز اهمیت است که با مزایا و معایب فضای مجازی آنها را آشنا نمایند.

مطمئنا چه شما معتاد به شبکه های اجتماعی یا یک کاربر ساده باشید و یا حتی کسی که تازه به فکر استفاده از این شبکه ها افتاده است؛ سوالاتی در خصوص مزایا و معایب شبکه های اجتماعی دارید. مثلا، آیا این شبکه ها بهره وری انسان را بالاتر می برد و یا فقط وقت گران بهای او را هدر می دهد؟ این شبکه ها به چه میزان امن هستند؟ بیایید پیش از آن که بر روی این شبکه ها  – چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمانی – سرمایه گذاری زیادی کنید از مزایای آنها در مقابل معایبشان آگاه شوید. در این مقاله آنچه که برای یک تصمیم آگاهانه باید بدانید، بیان شده است؛ با آی تی ویکی همراه باشید:

مهم نیست که شما به دنبال یکی از هم کلاسی های سابق خود باشید یا معلم اول دبستانتان، هیچ راهی سریع تر و آسان تر از شبکه های اجتماعی نیست. میشود گفت که فیس بوک، توییتر، لینکدین و مای اسپیس تقریبا شناخته ترین شبکه های اجتماعی هستند و البته وبسایت های جدید دیگری نیز هستند که به این کار اختصاص دارند. به وسیله این وبسایت ها افراد می توانند دوستان جدید پیدا کنند. روابط دوستانه و تجاری خود را گسترش دهند و با دیگران آشنا شوند.

این روابط می توانند افراد را در زمینه های مختلفی مانند موارد زیر یاری کنند:

از خیلی از جهات، شبکه های اجتماعی جانشینی مجازی برای روابط در دنیای واقعی به منظور رد و بدل کردن اخبار و دیگر مسائل است. نامه های کاغذی جای خود را به آواتارهایی مجازی و پیام های خصوصی در شبکه های اجتماعی داده اند.

وقتی که شما در یک شبکه اجتماعی عضو می شوید؛ می توانید افرادی که سلیقه شان شبیه به خودتان است را در کنار خود بیاورید و شبکه ای از این افراد در اطراف خود بسازید. برای مثال، اگر شما طرفدار شطرنج هستید و یا به کتاب علاقه دارید؛ می توانید که افرادی که سلیقه ای مشابه با شما دارند را پیدا کنید و با آنان به تبادل اطلاعات بپردازید. چون شما به جای دنیای واقعی در یک دنیای مجازی کار می کنید این فرصت را دارید که در گروه و اجتماعات بیشتری عضو شوید. با این شبکه ها شما در هر زمان که به اینترنت دسترسی پیدا کنید می توانید دوستانتان را ملاقات کنید.

بسیاری از شبکه های اجتماعی قابلیت پیام دادن لحظه ای دارند. این قابلیت به این معناست که شما می توانید بی درنگ با یک چت اطلاعات را منتقل کنید. این قابلیتی کاربردی برای معلمین است تا بتوانند گفت و گو در کلاس درس را تسهیل ببخشند. یک پژوهش که توسط مؤسسه جان دی (.John D) و کاترین تی مک آرتور (Catherine T. MacArthur) انجام شد نشان می دهد که شبکه های اجتماعی می توانند یک ابزار موثر برای دانش آموزان برای خود آموزی آنلاین باشند. به علاوه، اینترنت یک کتاب آنلاین نامحدود است. دیگر لازم نیست که دانش آموزان همزمان چندین کتاب از کتابخانه قرض بگیرند و با استفاده از اینترنت می توانند بسیاری از اطلاعات مورد نیازشان را بدست آورند.

مدرسه تنها جایی نیست که اشتراک سریع اطلاعات می تواند موثر باشد. مدیران و تاجران نیز در ملاقات ها و کنفرانس هایشان می توانند از شبکه های اجتماعی جهت ارائه اطلاعات به شرکت کنندگان و ارتباط با مشتریانش استفاده کنند.

اگر شما دارای یک شرکت خصوصی هستید و نیازمند این هستید که خدمات و یا کالای خود بر سر زبان بیاندازید، راهی بهتر از فرستادن پیامتان از طریق شبکه های اجتماعی به میلیون ها انسان ندارید. مزیت اصلی این نوع تبلیغ رایگان بودن آن است. شما می توانید یک کالا، سرویس یا یک ایده را ترویج دهید زیرا شما در این کار هیچ محدودیتی به جز زمان ندارید.

۵. سرعت بالای انتشار اخبار

شبکه های اجتماعی انقلابی در زمینه سرعت بخشیدن در انتقال اخبار هستند. بسیاری از خبرگذاری ها، امروزه در شبکه هایی همچون توییتر، یوتیوب و فیس بوک فعالیت دارند و اخبار را با سرعت بالایی انتقال می دهند. یک فرد به راحتی و تنها با خواندن تیتر های اصلی مطالب در این سایت ها می تواند از اخبار روز دنیا اطلاع پیدا کند. این موضوع باعث شده است کهاخبار به وسیله ها صدها شبکه اجتماعی بی درنگ و فوری به سراسر دنیا منتشر شوند.

بزرگترین مزیت شبکه های اجتماعی دارای یک عارضه جانبی منفی است که آن را به مهم ترین عیب این شبکه ها تبدیل کرده است. این شبکه ها روابط چهره به چهره اجتماعی را کاهش و یا به کل از بین می برند. زیرا شبکه های اجتماعی به نوعی استقلال و آزادی به وجود می آورند و افراد می توانند یک دنیای فانتزی برای خود ساخته و وانمود کنند که فرد دیگری هستند.

نه گفتن، گستاخ بودن و بی توجهی به افراد وقتی که رو در رو با آنها در ارتباط هستید سخت است. اما این کار ها در شبکه های مجازی به طرز اعجاب انگیزی آسان است؛ شما به راحتی می توانید یک فرد را Unfollow یا بلاک کرده و از لیست دوستان خود حذف کنید. تنها با یک کلیک تمام مشکلات حل می شود. متاسفانه این قابلیت شبکه های اجتماعی مانع از آن می شود که افراد یاد بگیرند در دنیای واقعی چگونه مشکلات خود را حل کنند و این موضوع می تواند توانایی های افراد را در زمینه های اجتماعی پایین بیاورد.

در این رابطه، نوجوانان در معرض خطر بیشتری هستند، چراکه آنان در سنین یادگیری نحوه ارتباط با دیگران و ساختن گروه های دوستی قرار دارند. گزارشی از انجمن ملی مدارس نشان می دهد که کودکانی در این گروه سنی که از کاربران شبکه های اجتماعی هستند روزانه ۴۱% از زمان خود را صرف فرستادن پیام می کنند در حالی که باید این وقت را صرف روابط رو در رو با هم سالان خود و تقویت مهارت های ضروری برای موفقیت در آینده کنند.

استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند افراد را در معرض آزار و اذیت و ارتباطات نامناسب با دیگران قرار دهد. با اینکه والدین محتوای اینترنت را برای اعضای خانواده ی خود فیلتر می کنند اما با این حال باز هم کودکان در معرض آزار های جنسی و محتوای های نامناسب هستند.

مرکز The Pew در گزارش «مزاحمت های سایبری ۲۰۱۰» خود می نویسد که ۹۳% از نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله از اینترنت استفاده می کنند ؛ از این تعداد ۶۳% آنها روزانه از اینترنت استفاده می کنند. این میزان استفاده زیاد از اینترنت آنها را در معرض خطرهای زیادی در زمینه مزاحمت ها و جرم های سایبری قرار می دهد.

چه خوشتان بیاید چه نه، اطلاعاتی که شما بر روی اینترنت می فرستید می تواند در دسترس هرکسی که به اندازه کافی باهوش و زیرک باشد قرار بگیرد . اکثر سارقان تنها به مقدار کمی  اطلاعاتی ضروری از شما نیاز دارند تا با جعل هویت تان، زندگی شما را به کابوس تبدیل کنند. گزارشی در CNET نشان می دهد که ۲۴ میلیون امریکایی اطلاعات شخصی خود را با قرار دادن در شبکه های اجتماعی در معرض خطر قرار می دهند.

گزارشی در Nielsen نشان می دهد که شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین ابزارهای اتلاف کننده وقت هستند بطوریکه ۱۷ % از زمان استفاده از اینترنت را بدون هیچ گونه بهره وری به خود اختصاص می دهند. گرچه بخشی از این زمان صرف انجام کارهای مهم تجاری، اجتماعی و حرفه ای می شود. البته صرف نظر کردن از بازی ها، چت و دیگر کارهای غیر ضروری و اتلاف کننده های وقت کار آسانی است. دوری کلارک (Dorie Clark) از هافینگتون پست گزارش می دهد که کاربران فیس بوک ماهانه ۶ ساعت از زمان خود را در این سایت می گذرانند. این در حالی است که کاربران شبکه های اجتماعی سه برابر زمانی که به فعالیت های آنلاین دیگر مانند ایمیل زدن اختصاص می دهند را صرف این شبکه ها می کنند.

شبکه های اجتماعی به حریم خصوصی شما تجاوز کرده و اطلاعات شخصی تان را به شرکت های مختلف می فروشند. آیا تا به حال در فیس بوک نظری داده اید و به تبلیغاتی که مربوط به پست شماست دقت کرده اید؟ فیس بوک در سال ۲۰۱۱ میزان ۳.۸ میلیارد دلار از همین راه کسب درآمد کرده است. این میزان برای یک سایت رایگان بد نیست. پس فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگر، از چه راهی باید درآمد زایی کنند؟ آنها درآمد خود  را از طریق فروش تبلیغاتی که به طور خاص هدف گذاری شده اند کسب می کنند. در شبکه های اجتماعی وبسایت کالا نیست بلکه کاربرانش کالا هستند. این سایت ها از طریق فهمیدن کلمات کلیدی جست و جو شده، عادت های مرور اینترنت و دیگر اطلاعاتی که در کامپیوتر و یا پروفایل شما ذخیره شده است؛ تبلیغاتی اختصاصی برای شما ارائه می دهند. در همین حال ممکن است شما به سایت اجازه دهید تا اطلاعات تان را با منابع خارجی به اشتراک بگذارد؛ بدون اینکه تنظیماتی بری غیر فعال کردن این موضوع وجود داشته باشد. استفاده از برنامه هایی همچون Farmville نیز ممکن است اطلاعات شخصی شما را در دسترس فروشندگان قرار دهد.

از آنجایی که استفاده از شبکه های اجتماعی هنوز نسبتا یک فعالیت نو پاست؛ نمی توان فهمید که این شبکه ها مضر هستند یا خیر. مانند بقیه ی فعالیت های آنلاین و کلوپ های اجتماعی، انجام کارهایی چون تکالیف منزل از طریق این شبکه ها می تواند ایده خوبی باشد اما باید آگاه باشید که در حال پا گذاشتن در چه مسیری هستید. دانستن شرایط استفاده، قوانین و مقررات می تواند شما را در زمینه امنیت و حریم شخصی آگاه کند.

به فکر ایمنی و سلامت خود باشید و هرگز چیزی را به خاطر اینکه رایج است و یا همه دوستان تان در آن عضو هستند؛ قبول نکنید.در جمع بندی خوبی ها و بدی های شبکه های اجتماعی، باید بگوییم بهتر است از این شبکه ها با احتیاط و داشتن اطلاعات کافی استفاده کنید؛ چراکه در نظر نگرفتن این دو فاکتور می تواند نتایج ویرانگری به دنبال داشته باشد.

سلام عالی بود ممنون

خیلی خوب بود ممنون

خیلی عالی و آموزنده کاش آموزگاران و مربیان بتوانند این دید و نگرش رو تو ذهن نسل جدید بپرورانند.

واقعااااااا عالیییییییی بووووود ?

? ? t :smil ? ? ? e: ? ? ? ?

به نکات مهمی اشاره کردید تشکر

خیلی ممنون از ارائه ی مطالب مفید و آموزندتون! (:

نظر

وبسایت

باسلام. متن جالبی بود….

سلام تو این روزا که آب مدام قطع میشه این روشها بیشتر اهمیتشو…

باسلام. مطلب جالبی بود….

سلام ممنون از توجهتان . در پاسخ باید عرض کنم ، اپلیکیشن Waze…

باسلام. مطلب جالب و مفیدی بود. با این وجود استفاده از گوگل م…

آیا حساب کاربری ندارید؟

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷

الأربعاء ٨ المحرّم ١٤٤٠

Wednesday, September 19, 2018

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا – خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا عباسی امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان امروز (13 شهریور) در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری مسجد علی ابن ابیطالب بیان داشت: اگر والدین در طرح اوقات فراغت فرزندانشان مشارکت داشته باشند قطعاً نهادهای مربوطه برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان پر رنگ تر و فعالانه عمل خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت تشنه حمایت های بی دریغ والدین دانش آموزان می باشد، افزود: والدین می توانند با پرداخت کمترین هزینه و گاه به صورت رایگان نسبت به ثبت نام دانش آموزان خودشان در کلاس ها و دوره های آموزشی کانون های فرهنگی و هنری اقدام کنند و این به برکت تشکیل کانون ها در مساجد حاصل شده است.

 

امام جماعت مسجد علی ابن ابیطالب زاهدان تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای که متولی پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان فقط به فکر این نباشند که کلاسی برگزار کنند و اردوی ببرند بدون هیچ خروجی، بلکه باید متناسب با وضعیت  و شرایط جامعه شاهد تنوع و به روز بودن دوره های آموزشی باشیم.

 

عباسی گفت: اکنون که فضای مجازی به جان جوانان و نوجوانان کشورمان افتاده باید در این زمینه کلاس ها و دوره های آموزشی تدوین شود تا آسیب ها و مضرات فضای مجازی به دانش آموزان شناسانده شود.

 

وی افزود: فواید و آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان واکاوی شود تا دانش آموزان از خطرها ناشی از آنان در امان بمانند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزانی که در امور فرهنگی، مذهبی و ورزشی طرح اوقات فراغت کانون فعال بودند با اهدای نوشت افزار و بازی های فکری مورد تقدیر قرار گرفتند و نیز به 10 نفر از مربیان پایگاه اوقات فراغت کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.

 

 

 

 

 

همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه حدود ۱۰۰ ایستگاه صلواتی از عزاداران و عموم مردم پذیرایی می کنند، گفت: آیین دسته روی ۸۳۳ هیات مذهبی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

Copyright © 2015 Shabestan News Agency. all rights reserved.

مشکل اساسی این شیوه ی آشنایی این است که چون افراد در آن با هم ارتباط رو در رو و حضوری ندارند، شناخت، منحصر به گفته های افراد می شود. از آنجایی هم که اغلب نوجوانان و جوانان احساسی و عاطفی هستند به سخنان غیر واقعی فرد مقابل و تناقض های گفتاریش توجه نداشته و پس از گذشت مدتی به فرد مقابل علاقه مند می شوند.

در اغلب موارد ارتباط از چت روم به ارتباط تلفنی مبدل می شود. این ارتباط همچنان ادامه مییابد و طرفین هر روز بیشتر شیفته ی گفتار و بیان یکدیگر می شوند بدون آنکه حتی بدانند ظاهر همدیگر را می پسندند؟ شیوه رفتاری طرف مقابل از نظرشان مورد قبول است یا حتی جایگاه اجتماعی آنها و خانواده شان تناسبی با هم دارد یا نه.

 

شاید بگویید که روابط می تواند از این هم پیشرفته تر شده و وارد مرحله ارتباط رو در رو شود. به هر حال موارد زیادی اتفاق افتاده که دو طرف پس از ملاقات، با دیدن یکدیگر شوکه شده و متوجه می شوند که هیچ سنخیتی با هم ندارند. اما چون پیش تر دلبسته و عاشق هم شده اند یا در بهترین حالت به هم عادت کرده اند، پذیرش واقعیت برایشان سخت می شود. این افراد حتی گاهی به سبب ترحم و یا ترس از نفرین وتهدید فرد مقابل و به ازدواج با او تن می دهند. لذا آشنایی از طریق چت راه مطمئن و معقولی نیست.

ـ افراد در این نحوه آشنایی چون فقط از فرد مقابل خوبی میشنوند او را کاملاً آرمانی و خوب تصور میکنند چون روابط در این نوع از آشنایی براساس احساسات است.

ـ چت اعتیادآور است و معلوم نیست شخص با چند نفر در ارتباط بوده و هست. پس فرد را در آینده دچار سوءظن و سلب اعتماد می کند.

ـ این مورد را هزار بار شنیده اید. ما هم برای بار هزار و یکم تاکید می کنیم که اینترنت محیطی مجازی است و خیلی ها به چشم سرگرمی به آن نگاه می کنند و زندگی ایده آل یا حتی فانتزی شان را در آن به تصویر می کشند. از معرفی خود با یک جنسیت دیگر گرفته تا ادعای تحصیلات و موقعیت خاص.

ـ این ارتباط که ماه ها بدون هیچ آشنایی واقعی به طول می انجامد، می تواند فرد را درگیر توهمات و واقعیات ساختگی کند.

ـ در این روش آشنایی فقط یک یا دو تا از حواس افراد درگیر می شود. به همین دلیل اطلاعات غیر کلامی از فرد رو به رو ندارند.

ـ معمولاً خانوادهها از این گونه آشناییها و ازدواجها حمایت نم یکنند.


ـ بعد از آنکه گفتگوهای رسمی در چند جلسه با اطلاع خانواده ها انجام شد، چت می تواند راه مناسبی باشد برای تکمیل بحث یا مواردی که قبلاً از یاد برده اید. باید در نظر داشت که چت کردن بدون تشریفات انجام می شود و زحمت بیرون رفتن را به شما نمی دهد.

ـ با اخلاقیات و فرهنگ عموم مردم آشنا می شوند.

ـ چون در فرهنگ ایرانی موانع زیادی برای ارتباط طولانی قبل از ازدواج بین خانواده های جوانان وجود دارد و جوانان نمی توانند با خصوصیات یکدیگر آشنا شوند استفاده از این ابراز برای آشنایی پیش از ازدواج مطلوب و مفید خواهد بود. البته در صورتی که همه در بیان اطلاعات و خصوصیات خود صادق باشند.

– ازدواج اینترنتی در یک صورت می تواند موفق باشد که صرفاً نقش واسطه (معرف) را ایفا کند و دو طرف به شدت مراقب دلبستگی ها و شیدایی ها باشند و کر و کور نشوند که البته همین نوع ازدواج هم دو تا مشکل دارد که باید به آنها توجه کرد:

2. حضور در چت روم و ارتباط با جنس مخالف ممکن است پس از ازدواج، عامل سلب اعتماد طرفین از هم شود.10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *