چیکار کنم که چشمام درشت بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم که چشمام درشت بشه
چیکار کنم که چشمام درشت بشه

08 جولای 2014
در آرایش, آرایش چشم

9 نظر

همه دختر ها عاشق چشم های درشت و بزرگ هستند و دوست دارند تا چشمان شان درشت تر و سفید تر دیده شوند. تابحال چهره بازیگران ایرانی و خارجی را قبل و بعد از آرایش دیده اید؟ یک روز که در حال گشت و گذار بین صفحات مختلف در اینترنت بودم چشمم بطور اتفاقی به عکس بدون آرایش هدیه تهرانی افتاد. از ترس داشتم زهره ترک می شدم. اما چرا چهره آنها در فیلم های مختلف زیباست و چشمانی درشت و جذاب دارند؟

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

جواب سوال تان کاملا مشخصه : چون آرایش گران حرفه ای هستند یا آرایشگران حرفه ای آنها را گریم می کنند.

دوره مقدماتی php

شما هم با یادگیری تکنیک هایی که آنها بلدند می توانید چشمان درشت و زیبا داشته و همیشه در کانون توجه دوستان و شوهرتان باشید. چیکار کنم که چشمام درشت بشه

با تکنیک هایی که در ادامه به شما یاد خواهم داد می توانید چشمانی درشت داشته باشید و مانند آرایشگران حرفه ای طوری چشمان خود را آرایش کنید که چشمان تان بزرگتر دیده شوند. پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه این مقاله حتما ۱۱ ترفند زیرکانه برای بزرگ و درشت نشان دادن چشم ها را که قبلا در سایت قرار داده ایم را مطالعه فرمایید.

اکثر ما دختر ها بطور خدادادی مژه های بلند نداریم و همیشه سعی می کنیم با ریمل های کشیده یا بلند کننده مژه هایمان را بلندتر و کشده تر نشان دهیم. فر کردن مژه ها با استفاده از فرمژه یکی از تکنیک های درشت نشان دادن چشم هاست. درواقع مژه های بلندتر چشم ها را درشت تر نشان می دهند.

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

مژه ها را بعد از ریمل زدن هم می توان فر کرد. بله درست شنیدید. فر کردن مژه ها بعد از ریمل زدن. کافیه مژه ها را به ریمل آغشته کنید و سپس از فرمژه استفاده کنید و درهمین حین سشوار را بمدت 3 ثانیه روی آن بگیرید تا فر مژه های تان ماندگاری بیشتری داشته باشند. قبل از بکاربردن فرمژه برای بقیه ی مژه هایتان از داغ نبودن قسمت فلزی آن مطمئن شوید چون می تواند باعثه سوختن و ریختن مژه ها شود.

از ریمل میبلین برای ریمل زدن چشمانتان استفاده کنید. هم نسبت به سایر ریمل ها مشکیتره و هم چشماتون حساسیت نمی کنن.

بسیاری از آرایشگران از ریمل برای مژه های پلک پایین استفاده نمی کنند. چون معتقدند ریمل زدن به مژه های پلک پایینی مانع از درشت تر دیده شدن چشم ها می شود. این قضیه درمورد بعضی از دختر ها صحت دارد اما در اغلب دختر ها نتیجه عکس داشته و چشم ها را بزرگتر می کند. حتما خودتان در خانه این موضوع را امتحان کنید و درصورتی که چشمان تان درشت تر دیده شدند حتما از ریمل برای مژه های پلک پایینی استفاده کنید.

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

بهترین روش برای ریمل زدن مژه های پلک پایین چشم عمودی گرفتن برس ریمل و انجام حرکات جلو و عقب برای آغشته کردن ریمل به مژه هاست. می توان از مداد چشم نرم در پلک پایین چشم استفاده کرد. بعد از اینکه خط چشم را کشیدید با انگشت تان آن را پخش کنید تا طبیعی تر بنظر برسد.

در ادامه چند تکنیک دیگر درباره نحوه درشت تر کردن چشم ها را فراخواهید گرفت.

خیلی از دختر ها از مژه مصنوعی می ترسند. چون ادعاهای متضاد زیادی درباره استفاده از مژه مصنوعی از دکتر ها و متخصصان آرایش می شنوند. مژه مصنوعی چشمان شما را زیباتر و دلرباتر می کند. اگر طرز استفاده صحیح از مژه مصنوعی را بدانید هیچگونه ترسی از بکاربردن آن نخواهید داشت. در ثانی استفاده زیاد از هر چیزی می تواند مضر باشد پس فقط در میهمانی های مهم از آنها استفاده کنید.

مژه های بلند تر چشم ها را درشت نشان می دهند و از آنجایی که اغلب دختر ها مژه بلندی ندارند چاره ای جز استفاده از مژه مصنوعی برایمان نمی ماند. اغلب بازیگران کره ای که در سریال های کره ای نقش آفرینی می کنند برای داشتن چشمانی درشت تر از مژه مصنوعی و تکنیک های آرایشی که در این مقاله یاد می گیرید استفاده می کنند.

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

مژه مصنوعی را از فروشگاه های معتبر مانند هایپر مارکت ها و فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر که برند های مطح دنیا در زمینه لوازم آرایشی را عرضه می کنند تهیه کنید. اگر طول مژه ها خیلی بلند هستند می توانید با قیچی آنها را کوتاه کنید. بعد از استفاده از مژه مصنوعی ریمل زدن فراموش نشه. در چند روز آینده آموزش مفصلی درمورد نحوه استفاده از مژه مصنوعی در زیبابانو قرار خواهیم داد تا به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

بزودی مقاله ای آموزشی درباره نحوه استفاده از مژه مصنوعی در سایت قرار خواهیم داد.

برداشتن ابرو چهره شما را متحول می کند. دختر های زیادی را می شناسم که حتی پس از ازدواج هم با تصور اینکه ابرو هایشان نازک و مرتب هستند آنها را برنداشته و به خیال خود با این ابرو ها خیلی خوشگل بنظر می رسند. شاید هم درمورد شکل ابروی مناسب خود نمی توانند تصمیم بگیرند.

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

با برداشتن ابرو هایشان زیبایی شان دو چندان شده و می فهمند که از چه نعمتی بی بهره بوده اند. ابرو ها اگر بطور صحیح برداشته شوند تاثیر بسزایی در درشت تر دیده شدن چشم ها خواهند داشت. چون ابرو های کلفت هرچقدر هم که چشمان تان را درشتتر کنید آنها را کوچکتر نشان خواهد داد.

راز آرایشگران حرفه ای در استفاده درست از سایه یا مداد سفید نهفته است. اغلب آرایشگران برای درشت تر کردن چشم ها به محل تلاقی پلک بالایی و پایینی یا همان کنار مجرای اشک سایه یا مداد سفید می رنند تا چشم ها درشت تر بنظر برسند. البته اگر سایه سفید خیلی تابلو بود می توانید از سایه یا مداد چشم کرمی یا رنگ پوست استفاده کنید. این تکنیک که با زیرکی خاصی توسط آرایشگران بکاربرده می شود اغلب بدلیل بحرف گرفتن تان هنگام آرایش متوجه انجام آن نمی شوید چون منبع درآمدشان قطع می شود.

چگونه چشمانی درشت داشته باشیم

اگر با دقت به عکس های بازیگران و خوانندگان نگاه کنید متوجه وجود سایه سفید در چشمان آنها خواهید شد. خیلی از بازیگر ها بدلیل استفاده از لوازم آرایشی مختلف در آرایش چشمان شان رفته رفته چشم های شان کوچکتر می شود. توصیه می کنم در آرایش افراط نکنید. زیبایی شما در حالت طبیعی تان نهفته است و اغلب مردان دنبال دخترانی بی آرایش و پاک دامن هستند. نه دختر های بزک کرده که فقط بازیچه چند روزه شان هستند.

امتداد سایه سفید یا رنگ پوست و پخش کردن آن با انگشت در پلک پایینی در درشت تر شدن چشمان بعضی دختر ها تاثیر دارد اما در برخی اثر عکس از خود نشان می دهد. می توانید این کار را در خانه امتحان کنید تا از تاثیر آن روی چشمان خود مطمئن شوید.

امیدوارم پاسخ سوال خود را درباره چگونگی درشت تر نشان دادن چشم گرفته باشید. 

منبع : زیبابانو

برچسب زده شده با :چگونه با ارایش چشم ها را درشت تر کنیم داشتن چشمانی درشت و بزرگ درشت تر دیده شدن چشم ها درشت تر کردن چشم ها

16 فوریه 2019

01 سپتامبر 2018

14 آگوست 2018

این راهکارایی که گفتید چشم هرو بزرگ تر بنظر میرسونن نه این که بزرگ کنن.

با این کارو چشم خوکم بزرگ میشه

عزیزم شما دیگه توقع خیلی بالاس هنوز راهی برا بزرگ شدن خدادادی چشم کشف نشده وبعید میدونم کشف بشه مگه بصورت خصوصی خود خدا کاری کنه .عالی بود ممنون

سلام مطالبتون عالی بود ، البته من این مطلبو واسه دوستم میخواستم چون چشمای خودم خیلی درشته و گاهی با ارایش سعی میکنم کوچیکتر نشونشون بدم

ههه باشه باشه فهمیدیم چشمای تو درشته

خط چشم اصلا به من نماید آرایش زیاد میکنم و خط چشم میکشم شبیه عروس دهاتیا میشم چکار کنم؟

این چه مثالی بود که زدین مگه دهاتیا چشونه.اگه دقت کنین نصف بیشتر تهرونیا دهاتین

واااااای المیرا خیلی باحال بود خخخخ باوشع فهمیدیم چش درشتی چ طوری چش درشت عخیییچیکار کنم که چشمام درشت بشه

هدیه تهرانی!

حداقل برای مثالتون، یک شخصیت دیگر انتخاب میکردید، نه اینکه کسی رو مثال بزنید که حقیقتا چهره سینمایی و روزمره‌شون تفاوت و اختلاف چندانی ندارد!
بعد اونوقت شما با دیدن ایشون بدون آرایش ، زبانم لال در معرض )زهر ترک ) قرار گرفتید؟!
هه!
باشه!!
شما اصلا سه هیچ بارسلون را هم زدی!
اصلا شما مدافع حرم!!
,هه!

دوست من!
با این حرف باعث شده اید که بنده بشدت به این مسأله مشکوک بشوم که شاید شما که حضرتعالی تاکنون خانم هدیه تهرانی را ندیده باشید

شب بخیر!!

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشترک خبرنامه‌ی ما شوید.

بیشترین سوالی‌ که هدی بیوتی بلاگر معروف اینستاگرام  معمولا با آن‌ رو‌به رو می شود، اینست که چطور چشم‌ها را درشت تر از آنچه هستند نشان دهیم. با رعایت چند نکته آسان که در زیر آن ها رو با شما به اشتراک میگذاریم به راحتی‌ می‌توانید به این منظور برسید. با ما همراه باشید تا با این ترفندها بیشتر آشنا بشید.

چیکار کنم که چشمام درشت بشه

در آینده از ترفندهای بیشتری برای  آرایش کردن برای شما مینویسیم؛ با این وجود از هر نظر و یا سوالی که دارید و یا هر موضوعی که مورد علاقه شماست برایمان بنویسید.

امتیاز شما 1 2 3 4 5

با سلام و خسته نباشید.
اول از همه تشکر کنم بخاطر این همه مطالب مفید و خوبی که می ذارید واقعا مختصر و مفیدن?
می خواستم خواهش کنم اگه امکانش هست ارایش چشم مناسب برای کسایی که افتادگی پلک دارن هم بذارید مرسی??

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

مدوپیا ، تنها مجله اینترنتی فارسی زبان در دنیای مد و فشن است ، که از سال 1396 توسط جمعی از علاقه مندان و فعالین حوزه مد و لباس شروع به کار کرده است.

مدوپیا تنها پس از مدت کوتاهی از شروع به فعالیت تبدیل به اصلی ترین رسانه اینترنتی مد در ایران شد.

 

برای برقرای تماس با مجله اینترنتی مدوپیا می توانید از راه های زیر اقدام کنید:
ایمیل: contact [at] modopia dot] com]
شماره تماس: 02128423212
ساعت تماس: شنبه تا چهارشنبه 10-18

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای شرکت توسعه ایده های سورن (مدوپیا) محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون رعایت مقررات پیگرد قانونی دارد.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۴ نظر

چگونه بدون آرایش چشمانی جذاب و زیبا داشته باشیم برای اینکه چشم هایی زیبا داشته باشید نیازی نیست حتما هفت قلم آرایش کنید. اگر در موقعیتی هستید که نمی توانید آرایش کنید یا پوست حساس دارید به شما یاد خواهم …

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2019, All Rights Reserved. | Powered by saten

برای اینکه چشم هایی زیبا داشته باشید نیازی نیست حتما هفت قلم آرایش کنید. اگر در موقعیتی هستید که نمی توانید آرایش کنید یا پوست حساس دارید به شما یاد خواهم داد که چگونه بدون آرایش چشمهای زیبا داشته باشید.

برجسته نشان دادن چشم ها

مژه ها را فر کنید: فر کردن مژه ها در آرایش چشم امری ضروری است چون چشم ها را درشت تر نشان می دهد. با استفاده از فرمژه ابتدا از ریشه شروع کنید و به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید سپس از میانه مژه ها و در اخر انتهای مژه ها را فر کنید. اینگونه فر مژه طبیعی می شود. اگر با یک حرکت فر کنید طبیعی نمی شود. به جز فرمژه می توانید با روش های دیگری هم این کار را انجام دهید.

انگشت را در اثر دمیدن گرم کنید و به مدت ۱۰ ثانیه مژه ها را به سمت بالا نگه دارید.چیکار کنم که چشمام درشت بشه

قاشق را با آب ولرم گرم کنید و قسمت فرورفته آن را روی ریشه مژه ها قرار دهید.

با یک مسواک تمیز مژه ها را به سمت بالا شانه بزنید. ابتدا مسواک را در آب گرم قرار دهید و با حوله آب اضافی آن را بگیرید سپس مژه ها را با آن شانه بزنید.

رنگ هایی بپوشید که چشم ها را برجسته نشان دهد: باید تشخیص دهید که پوشیدن چه رنگ هایی چشم شمارا برجسته نشان می دهد. هنگام خرید لباس آن را کنار چشم ها قرار دهید هرکدام که بیشتر به چشم ها بیایند را بخرید.

چشم های آبی باید لباس های مشکی و انواع رنگ های آبی، بنفش، صورتی و سبز روشن بپوشند.

چشم های قهوه ای باید با رنگ های قرمز و نارنجی شروع کنند و هچنین رنگ های قهوه ای روشن، آبی تیره، اسطوخودوسی، طلایی و سبز لجنی.

چشم های سبز باید لباس های بنفش، سبز، مشکی، آبی دریایی و زرد مات و قهوه ای تیره بپوشند.

چشم های عسلی رنگ های مشکی، آبی، نارنجی و بنفش کم رنگ

ابروها را مرتب کنید: ابروها به صورت شکل می دهند. همیشه ابروها را با موچین مرتب کنید. سعی کنید ابروها طبیعی باشند.

هیچوقت ابروها را وکس نکنید چون پوست اطراف ابرو حساس است.

اگر نمی توانید ابروها را موچین تمیز کنید با استفاده از مسواک به سمت بالا شانه بزنید.

 

اگر چشمهای خسته و قرمز دارید از قطره چشم استفاده کنید: قطره ها چشم را از حالت خستگی درآورده و قرمزی چشم را می گیرند.

از این قطره ها می توانید برای از بین بردن پف زیر چشم هم استفاده کنید. فقط کافی است کمی از قطره را روی پوست زیر چشم بریزید و با دست ضربه بزنید.

مراقبت از پوست دور چشم

شب ها به اندازه کافی استراحت کنید تا از پفی و کبودی های زیر چشم راحت شوید: پوست اطراف چشم فوق العاده نازک است. این یعنی بسیار حساس است و کم خوابی خیلی زود تاثیرش را می گذارد. کم خوابی روی سیستم گردش خون تاثیر می گذارد و باعث می شود رگ ها روی پوست نازک زیر چشم نمایان شوند.

هنگام استراحت سرتان را روی دو بالش بگذارید تا پوست زیر چشم خشک بماند و پف نکند.

کبودی زیر چشم ممکن است به خاطر ژنتیک باشد یا به خاطر آلرژی و استخوان بندی.

پوست دور چشم را ماساژ دهید تا پف زیر چشم کم شود: پف چشم به دلیل جمع شدن آب زیر پوست است. اگر به آرامی دور چشم را ماساژ دهید آب اضافی زیر پوست حرکت می کند و وارد گره های لنفاوی می شود جایی که بهتر پردازش می شود.

با استفاده از انگشت انگشتری دور چشم را ماساژ دهید چون این انگشت ضعیف تر از بقیه انگشت های دست است و فشار کمتری به پوست وارد می کند. انگشت را در اطراف چشم به شکل دایره حرکت دهید. از گوشه خارجی چشم شروع کنید سپس به زیر چشم و در نهایت زیر ابروها.

برای کرم دورچشم هزینه کنید: کرم دور چشم مرطوب کننده و حاوی ویتامین E مصرف کنید. کرم هایی را انتخاب کنید که پف زیر چشم را بخواباند (کافئین هم این کار را انجام می دهد)

خانم های سن بالا باید از کرم هایی استفاده کنند که چروک را از بین ببرد و پوست را سفت کند.

در مصرف نمک مراقب باشید: غذاهایی که سرشار از نمک، مونوسدیم گلوتامات MSG (تشدیدکننده طعم) و شکرهای مصنوعی هستند به پوست زیر چشم آسیب می رسانند و پف زیر چشم را زیاد می کنند. استفاده نمک بیش از اندازه باعث پف کردن بدن می شود و چون پوست زیر چشم بسیار حساس است بیشتر از قسمتهای دیگر بدن پف می کند.

پوست دور چشم را با داروهای خانگی رسیدگی کنید: خیلی راحت می توانید با موادی که د رآشپزخانه یافت می شوند از پوست دور چشم مراقبت کنید. یا یک تکه خیار یخ زده روی چشم قرار دهید یا اینکه صورت را داخل ظرفی پر از یخ و خرده های خیار قرار دهید تا کبودی های زیر چشم از بین برود و پفی آن هم گرفته شود.

همچنین می توانید چای کیسه ای را پس از سرد شدن برای از بین پف چشم روی چشم ها قرار دهید.

من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

خانم اسدی ممنون از مطلبتون.

چیکار کنم که چشمام درشت بشه

منکه همیشه چشمام بعد ارایش تا ب تاست

خدایا عاقبتمون رو بخیر کن
آمین

مشکل همچنان ادامه داره!
لطف به من کمک کنید

سلام،إیمیلتون رو دریافت کردم أما هرچی تأیید رو میزنم برای شما إرسال نمیشه
لطفا پیگیری کنید

سلام،مطالب إرسالی شما با فونت کلمه دیده میشه ،نه جمله!!!!
لطفا إصلاح کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

در این مقاله راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش را داریم. به یاد داشته باشید که چشم بدون آرایش هم زیبا است. برای جذاب تر شدن چشم بدون آرایش، لزومی ندار که از حجم بالای مواد آرایشی استفاده کنید. پس برای دریافت بهترین راهنمایی های آرایشی و زیبایی با آرایشگاه آرامیس مد مجرب ترین آرایشگاه تهران در شمال تهران و غرب تهران همراه شوید.

چه شما به دلایلی اجازه آرایش کردن ندارید، چه پوستتان حساس است و چه اینکه خودتان ترجیح بدهید آرایش نکنید و داراری چهره ای طبیعی باشید، این مقاله به شما راهکارهای زیبا و جذاب کردن چشم بدون آرایش نشان می دهد جذاب و زیباتر داشته باشید.

حتی اگر شما آرایش زیادی هم کرده باشید، بازهم بیشتر آرایشگران اعتقاد دارند که شما باشد مژه هایتان را فر کنید(بکشید)، چرا که این عمل، چشم بدون آرایش شما را بزرگتر و سر حال تر نشان می دهد. ابتدا از یک فرزن مژه (فرکن مژه) برای فر کردن قسمت پایینی مژه هایتان استفاده کنید (به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید)، سپس قسمت میانی مژه هایتان و در آخرین مرحله قسمت بالایی آن را فر کنید. این کار باعث می شود به جای اینکه مژه هایتان هرکدام به یک طرف ایستاده باشد، یک حالت طبیعی و زیبا به خود بگیرد. اگر مژه فر کن ندارید، می توانید از راه های زیر برای درشت تر کردن چشمانتان استفاده کنید.

سر انگشتان خود را به هم مالش دهید تا گرم شود، سپس با انگشتانتان مژه هایتان را بالا بکشید و ده ثانیه صبر کنید و اگر لازم بود این کار را ادامه دهید.چیکار کنم که چشمام درشت بشه

یک قاشق را در فنجان آب گرمی داغ کنید، سپس لبه قاشق گرم شده از پایین تا بالای مژه هایتان بکشید. قسمت گودی قاشق را از چشمانتان دور نگه دارید. با انگشتانتان مژه هایتان را به آرامی به بالا و پایین فشار دهید تا لبه قاشق به راحتی بر روی مژه هایتان حرکت کند.

با یک مسواک تمیز مژ هایتان را مالش دهید تا سر آن ها رو به بالا شود. به این صورت که رشته های مسواک را داخل آب گرم فرو ببرید تا داغ شود و رطوبت آن را با یک حوله تمیز بگیرید. سپس مسواک را از پایین ترین تا بالا ترین قسمت، روی مژه هایتان بالا و پایین کنید و مسواک را هر بار ده ثانیه نگه دارید.

رنگ هایی بپوشید که چشمان شما را درشت تر نشان دهد.شما باید بدانید که چه رنگی، چشم بدون آرایش شما را نمایان تر می کند تا لباس ها و شال های همان رنگی را استفاده کنید. دقت کنید درست زمانی که افراد از چشم های شما تعریف و تمجید می کنند، شما لباس با چه رنگی پوشیده اید یا به صورت امتحانی لباس هایی با رنگ های مختلف بپوشید و از یکی از دوستانتان بخواهید که به شما بگوید چشم های شما با کدام رنگ زیباتر جلوه می کند.

اگر چشمانی آبی رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ مشکی، آبی تیره یا روشن، بنفش، صورتی یا سبز روشن بپوشید.

اگر چشمانی قهوه ای رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ نارنجی، قرمز، قهوه ای روشن یا تیره، آبی پررنگ، بنفش کمرنگ، طلایی یا سبز پررنگ بپوشید.

اگر چشمان سبز رنگی دارید، باید لباس هایی با رنگ سبز(انواع سبز)، بنفش(انواع بنفش)، مشکی، یاسی، زردکمرنگ یا قهوه ای تیره بپوشید.

اگر چشمانی فندقی رنگ دارید، باید لباس هایی با رنگ مشکی، رنگ های تیره، نارنجی یا یاسی بپوشید.

ابرو هایتان را همیشه منظم وتمیز نگه دارید. ابرو ها به صورت شکل می دهند و چهره شما را متعادل می کنند. ابروهایتان را منظم بردارید و سعی کنید حتی ذره ای موی ابرو اضافی روی صورتتان نباشد. سعی کنید به یک سالن زیبایی حرفه ای مراجعه کنید تا مدل های مختلفی را به شما نشان دهد و شما بهترین مدل را انتخاب کرده و ابروهایتان را به همان مدل بردارید.

به شدت از اپیلاسیون دوری کنید چرا که پوشت اطراف ابرو حساس است و این عمل به آن ضربه میزند. به جای آن سعی ابروهایتان را با موچین بردارید یا از روش بند اندختن استفاده کنید.

اگر به دلایلی نمی توانید ابروهایتان را بردارید، سعی کنید با یک مسواک تمیز ابروهایتان را کمی به سمت بالا هدایت کنید.این کار باعث می شود چشم بدون آرایش درشت تر به نظر بیاید.

اگر چشمانتان قرمز یا خواب آلود است، از قطره های چشم مجاز استفاده کنید. استقاده مقدار کمی از قطره های مرطوب کننده و از بین برنده قرمزی چشم باعث می شود چشم بدون آرایش شما درشت و سرحال تر به نظر بیاید.

شما همچنین می توانید برای ازبین بردن پف چشم هایتان از قطره های چشم استفاده کنید.فقط کافیست چند قطره از آن را اطراف چشمتان بریزید و آن قسمت را با دست مالش دهید.

برای از بین بردن پف و کبودی دور چشمتان، شب ها به اندازه کافی بخوابید. چشم ها از چربی کمی برخوردار هستند و این باعث می شود که بسیار حساس باشند و اثرات کم خوابی را سریعا در خود بروز دهند.کم خوابی سیستم گردش خون شما را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود رگ های خونی از داخل چشم نمایان شوند و چشم ها را قرمز کنند.

شب ها هنگام خواب از دو بالش استفاده کنید تا سرتان کمی بالا تر باشد.این کار باعث می شود که آبی زیر پوست اطراف چشمتان جمع نشود و جشم هایتان پف نکنند.

کبودی دور جشم ممکن است ناشی از حساسیت ها، ژنتیک یا استخوان بندی شما باشد که برای از بین بردن آن ها باید به متخصصین مراجعه کنید.

پوست اطراف چشمانتان را با سر انگشتانتان برای داشتن چشم بدون آرایش زیبا ماساژ دهید تا پف آن کمتر شود. چشمان متورم و پف کرده، معمولا به خاطر مایعات جمع شده در زیر پوستتان است.مالش آرام پوست اطراف چشمتان، می تواند مایعات جمع شده در زیر پوست صورتتان را از اطراف چشمتان دور کند و چشمتان را شاداب تر نماید.

پوست اطراف چشمتان را به آرامی با انگشتی که حلقه ازدواجتان در آن قرار دارد ماساژ دهید.(چون انگشت حلقه ضعیف ترین انگشت است و فشار زیادی به چشمتان وارد نمی کند).برای اینکار از گوشه چشمتان شروع کنید و یکبار به طرف پایین و یکبار به طرف بالا بکشید. روش های مختلف ماساژ صورت را مطالعه کنید.اینکار به شما کمک خواهد کرد.

برای اینکه کرم مورد نظرتان را برای زیبایی چشم بدون آرایش پیدا کنید، باید چند نوع کرم با برند های مختلف را تهیه کنید تا بهترین و مناسب ترین آن ها را برای پوستتان انتخاب کنید. ولی یادتان باشد مهمترین نکته در انتخاب کرم این است که کرم مرطوب کننده و دارای ویتامین E نیز باشد. از کرم های بسیار گران، بسیار چرب یا دارای موم زیاد دوری کنید،چرا که این نوع کرم ها باعث می شود پوست های مرده اطراف چشمتان جمع شوند و ایجاد یک دانه چربی یا زائد در زیر پوستتان نمایند.

از کرم هایی استفاده کنید که پف جشم شما را بخواباند(کرم های دارای کتفئین به این امر کمک می کند) یا از کرم های لایه بردار ملایم نیز می توانید استفاده کنید.

زنان مسن تر باید از کرم هایی استفاده کنند که چین و چروک پوستشان را از بین ببرد و پوستشان را بهبود دهد.آن ها باید از کرم هایی استفاده کنند که صورتشات را کمی چاق تر نشان دهد تا جوان تر به نظر برسند.

از مصرف بیش از اندازه نمک برای زیبا نگه داشتن چشم بدون آرایش خودداری کنید. رژیم هایی که در آن استفاده از نمک، الکل یا شیرین کننده های مصنوعی زیاد است باعث می شود که پوست اطراف چشمتان آسیب ببیند یا پف کند خوردن نمک زیاد باعث می شود بدن شما آب بیشتری ذخیره کند که این امر نیز باعث پف کردن پوست ظریف اطراف جشمتان می شود.

با استفاده از روش های خانگی،به پوستتان طراوت دهید. شما برای چشم بدون آرایش به راحتی می توانید ورم و کبودی اطراف چشمتان را با وسایلی که در منزل دارید درمان کنید. شما می توانید با گذاشتن یک برش از خیارسبز تازه برروی چشمان تان، طراوت و تازکی را به آن برگردانید. شما هم می توانید یک برش خیارسبز سرد را روی پلکتان قرار دهید و هم صورتتان را در یک ظرف آب سرد که حاوی تکه هایی از خیار سبز است فرو برید تا پف و کبودی صورتتان را از بین ببرید.

شما می توانید چای های کیسه ای را بعد از اینکه مصرف و سرد شدند ، روی چشمانتان بگذارید تا ورم آن ها بخوابد.

تمام شد، حالا شما می توانید از چشم بدون آرایش با طراوتتان لذت ببرید.

سوالات متداول

به جای فرمژه از چه وسیله ای می توانم استفاده کنم؟ به جای استفاده از قطره های چشمی از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟چیکار کنم که چشمام درشت بشه

به جای فرمژه شما می توانید از یک قلم مو ریمل و یا انگشت خود برای رو به بالا فر دادن مژه استفاده کنید. به جای قطره چشم، شما می توانید از آب برای پاک کردن ترشحات در چشم خود روزی ۳ بار استفاده کنید.

به جای قرار دادن خیار برروی چشم خود از چه کاری می توانیم استفاده کنیم؟

استفاده ازسیب زمینی خیلی کار بسیار مفیدی می باشد. یا، استفاده از یخ، حوله کاغذی مرطوب با یک مقدار آبلیمو تقریبا همان نتیجه را خواهد داشت.

نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز بدن شما را بیشترهیدراته می کند، و به تدریج این حلقه های سیاه را کاهش خواهد داد.

آیاجایگزینی مناسبی برای استفاده از قطره های چشمی وجود دارد؟

شما می توانید از برخی از روغن های ویتامین E استفاده کنید و آنها را درداروخانه تهیه کنید، و هر شب آنها را به پایه مژه های خود بزنید. این کار به برخی افراد کمک می کند تا مژه های کاملتری داشته باشند.

آیا هویج خوردن چشمانمن را بزرگتر و روشن ترخواهدکرد؟

به عنوان یک ماده مفید درواقع، جواب بله است. هویج رنگ چشم را پرنگتر خواهد کرد، و کدو باعث می شود پوست شما نرم تر شود وکیست های چشمی را حذف می کند.

 

چگونه به ابروی نازک خود یک شکل وحالت طبیعی دهیم؟آیا باید به دنبال یک راه حرفه ای باشیم؟

اگر شما ابرو ریخته، و یاضخامت آن کاهش یافته است، شما فقط باید صبر کنید تا آنها مجددا رشد کنند. سعی کنید از روغن کرچک یا روغن نارگیل استفاده کنید.این مواد واقعا می توانند به رشد مجدد مو، از جمله ابرو کمک کنند، و به طورکلی کمک به تقویت و وضعیت موهای شما کمک می کنند.

شما می توانید عسل را در چشم خود قراردهید و آنها راروشن ترکنید، اما مطمئن شویدکه آب را مخلوط با عسل کرده اید،و یا برای این کار خطر نابینایی وجود ندارد. استفاده از آب بیشتر تر از عسل و قراردادن یک قطره درهرچشم کافی است. پس از انجام این کار برای یکهفته، شما نتیجه کار را خواهید دید.

چه ورزش هایی می تواند به من کمک کند تا چشم های بزرگتری را در عرض یک هفته داشته باشم؟

چنین موردی وجود ندارد – چشم نمی تواند رشد کند و بزرگتر گردد. ورزش اغلب می تواند به چشمان شما یک برق طبیعی دهد.

نه در واقع چنین روشی وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از یک آرایش خوب تنها تا حدودی چشم خود را بزرگتر جلوه دهید.

شما چطور از شر سیاهی های زیرچشم خودخلاص گردیم؟

سعی کنید خواب شبانه خوبی داشته باشید،در غیر این صورت استفاده از سایه زیر چشم خود به صورت موقت به آنها کمک می کند.

چگونه برای به دست آوردن چشم های روشن تر بدون آرایش و یا لنز چه کنیم؟

شما نمی توانید رنگ چشم خود را تغییردهید. شما فقط می توانید با استفاده از آرایش و یا لنزهای تماسی رنگ آنه ارامتفاوت کنید.

من دارای تنبلی چشم هستم چگونه می توانید به من کمک کنید؟

شما می توانید مژه های خود ر احلقه کنید. و فقط از ریمل استفاده کنید تا از جلب توجه زیاد جلوگیری کنید.

آیا من میتوانم از ترشی به جای خیاراستفاده کنم؟

سرکه ممکن است به چشم های شما آسیب برساند، و شما را در معرض کوری قرار دهد.

از پوست خود مراقبت کنید. شما می توانید مژه و ابرو خود را رنگ کنید، اگر دوست دارید. خوب لباس و مدل مو نیز شماراجذاب تر خواهد کرد.

 

برای روشن شدن رنگ چشم باید چکار کنیم

مطالب جالبی بود ولی نمیتوان چشمان خود را بدون عمل بزرگتر کرد

واقعا ممنونم عاجقتم ججیجمی

من مشتریتون بودم که برای کار میکاپ مزاحمتون شدم میخوام کلاس های خود ارایی ثبت نام کنم کارتون وافعا عالی و تمیز بود اگه کارم خوب بود میخوام کلاس های پیشرفته هم داشته باشم چه جوری میتونم هماهنگ کنم؟

مقاله ی خیلی جالبی بود ممنون از مطالب مفیدی که برای مشتری هاتون میذارید با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

 

جهت مشاوره با متخصصین و طراحان زیبایی آرامیس مد و تعین وقت همین حالا تماس بگیرید

۰۲۱۶۲۸۹۶

۲۲۳۸۰۴۷۳

۲۲۳۸۰۴۳۶

۰۹۱۲۸۳۳۲۷۴۳

 

 

 

 

 

 

خانه > محصولات > درشت شدن چشم

– کمک به بازتر شدن و درشت تر شدن چشم ها

– کمک به تشکیل ترکیب زیباتر و درشت تر چشم ها

– تقویت عناصر زیبایی چشم که در درشت تر نشان داده شدن چشم موثرند

– تقویت پوست و ترکیب پلک ها

چیکار کنم که چشمام درشت بشه

– زیباتر شدن ساختار چشم ها

– تقویت زیبایی و ترکیب ابروها و مژه ها برای داشتن چشمانی درشت تر

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۷,۰۰۰ تومان

فایل سابلیمینال  درشت شدن چشم موجب تقویت عضلات ،  پوست و ترکیبات موثر در درشت شدن چشم به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود.

برای داشتن چشمانی که جلوه درشت و زیبایی دارند  ، در مرحله اول تقویت عناصر دخیل در آن و کمک به سلامتی بیشتر و شادابی آن ها می باشد.

به عنوان مثال چشمانی که صلبیه ای صاف و درخشان و ابرو و مژه هایی پر و خوش فرم دارند به مراتب جلوه درشت تر و زیباتری دارند.

در این سابلیمینال فوق العاده و بی نظیر تمامی عوامل تاثیر گذار در درشت جلوه کردن چشم ها در نظر گرفته شده تا مغز ناخودآگاه تغییرات و شرایط مورد نیاز را اجرایی کند.

سابلیمینال درشت کردن چشم ها سابلیمیران ابزاری فوق العاده برای درشت شدن طبیعی و پایدار چشم ها.

می توانید هر زمان که مایل بودید و مشغول فعالیتهای روزانه بدون تمرکز بالا هستید فایل را پلی کنید و احتیاجی به تمرکز و دقت در هنگام گوش دادن نیست و شما باید تنها در محیطی قرار بگیرید که این فایل در حال پلی شدن می باشد.

فایلهای پیام های پنهان طوری طراحی شده اند که شنوایی عادی ما تنها زمزمه هایی از یک سری جملات را حس می کند ولی ضمیر ناخودآگاه ما تمام آنها را به خوبی درک می کند و به عنوان واقعیت جدید جسمی یا ذهنی می پذیرد و شروع به پیاده سازی آن می کند.

ما به قدرت این محصول ایمان داریم .

حتما فایل توضیحات همراه را که در کنار فایل اصلی در اختیارتان قرار می گیرد دانلود کنید تا با اطلاعات بیشتر نتیجه بهتری بگیرید.

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۷,۰۰۰ تومان

لطفا در حالت ریلکس گوش کنید تا این دستورات که به شکل نجوا در لابه لای صداهای طبیعت ( آبشار) هستند ضمیر ناخودآگاه شما را بهتر تحت تاثیر قرار دهند.

آلبوم های سلامتی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت چشم کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت ابرو و تقویت مژه

+ امواج بهینه و استاندارد بیوکنزی درشت شدن چشم

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت مو و مقاوم سازی آن نسبت به سفیدی و ریزش مو

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده تقویت عناصر زیبایی صورت زنانه

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده تقویت عناصر زیبایی صورت مردانه

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک به افزایش قد متناسب و زیبا

فایل های پیام های پنهان چیست ؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان توضیح دهیم فایلهای پیام های پنهان نوعی تلقین کننده محسوب می شوند. یکی از کاربردهای هیپنوتیزم تلقین هست.

منتها تلقیناتی که توسط پیام های پنهان منتقل شوند میزان تاثیرگذاری آن ، قدرتش و سرعت انجام تغییرات القا شده ، خیلی بیشتر از تلقیناتی هست که در حالت عادی توسط خودمان و یا دیگران به ما می شود.

درک و پیاده سازی تلقینات هم توسط ضمیر ناخودآگاه در جسم و روان ما راحت تر و قوی تر صورت می گیرد.

فرامین موجود در این فایل ها ضمیر خودآگاه را دور می زنند.آنها برای شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه به نجواهای آرام و کمی نامفهوم هستند اما ضمیر ناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک می کند.

آنها مستقیما وارد مغز ناخودآگاه ما که مرکز مدیریتی جسم و روان ماست می شوند.بیشتر کنش ها و واکنش ها در بدن ما تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است. از تنظیم ضربان قلب ما در حین ورزش و یا استراحت ، تا واکنش ما به ترسها و … همگی تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است.

در تلقینات ساده اگر چند بار به خودتان بگویید که ” من سرم درد می کند ” با وجود اینکه ضمیر خودآگاه  نادرست بودن این جمله را می داند ولی با این حال ناخودآگاه که فاقد تجزیه و تحلیل یا منطق محیطی (Logic) هست شروع به کمی فعل و انفعالات در بدن می کند.

این فعل و انفعالات موجب احساس سنگینی و سردرد می شود  و در صورت تداوم کم کم شما احساس سنگینی در سر و کمی سردرد می کنید!

امیدواریم با این مثال ساده قدرت ضمیر ناخودآگاه را درک کرده باشید. هدف ما در سابلیمیران  استفاده  از این قدرت و تواناییست و کارکرد فایل های ما  در واقع برنامه ریزی مجدد این ضمیر به دلخواه و تحت کنترل ماست .

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال  و آسان با تغییر گرایش بدن

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده تقویت عناصر زیبایی بینی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک روشن کردن مو کاملا طبیعی و پایدارچیکار کنم که چشمام درشت بشه

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال سفید شدن پوست کاملا طبیعی و پایدار

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده زیبایی دندان

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال افزایش وزن سریع و آسان با تغییر گرایش بدن

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال کمک به کاهش و کم حجم شدن موهای زائد

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم آبی کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم عسلی کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم خاکستری کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم عسلی کاملا طبیعی

لطفا تمامی سوالات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهیم.

فرزانه – 2018-08-14

سلام دوره ی البوماتون چند روزس؟

سابلیمیران – 2018-08-16

سلام و وقت بخیر از هفته های اول تا ماه ۴ تاثیرات دریافت میشن ونمیشه دقیق گفت

مرضیه نیکنام – 2018-08-26

سلام ازتون ممنونم چشمام دارن بازتر و درشت تر میشن فقط من چشمام ضعیفن امکان داره این آلبوم روی نمره چشمام هم تاثیر داشته باشه؟

سابلیمیران – 2018-08-26

سلام و وقت بخیر . خوشحالیم از نتایجتون . تاثیر گذار خواهد بود چون پیام هایی در این زمینه هم گنجانده شده . اما اگر میخاین با قدرت روی این مسئله کار کنین می تونین در کنارش از البوم تقویت چشم هم استفاده کنین

baran – 2018-09-02

سلام سوالم اینه که این سابلیمینال عنبیه ی چشم یعنی قسمت رنگیش رو درشت تر میکنه؟؟ و این که برای استفاده از محصولات دیگه تون مثل سفید و روشن شدن پوست میتونیم قبل از ۴ ماه و هر جا که احساس کردیم سفیدیه پوستمون برامون راضی کننده و کافی هست دیگه از سابیمینال اون استفاده نکنیم؟؟ و اینکه اون درجه از روشن شدن پوست دایمی باقی میمونه؟؟

سابلیمیران – 2018-09-04

سلام و وقت بخیر ۱- بله تمام اجزای چشم در تناسب با هم . ۲- بله میتونین . ۳- بیشتر تاثیرات دائمیه اگر هم نیاز به استفاده مجدد بود چند روز کافیه

رز – 2018-09-02

سلام آلبوم مخصوص رنگ چشم هم دارین که رنگ چشم آبی بشه

سابلیمیران – 2018-09-04

سلام بله .روشن تر شدن چشم هم هست آلبومش و ایجاد هاله آبی

z – 2018-09-08

سلام ببخشید از این آلبوم آقایون هم میتوننن استفاده کنند؟ و اینکه روی تاری دید یا نمره چشم هم تاثیر داره؟

سابلیمیران – 2018-09-08

سلام و وقت بخیر. بله .دقیقا برای همین موارد هست

صبا نویدی – 2018-09-25

سلام این آلبوم از تون تهیه کردم خدارو شکر برام نتیجه بخش بود. خیلی خوب می شد اگه همچین فایلی هم برای کوچک کردن بینی درست می کردین

سابلیمیران – 2018-09-26

سلام و وقت بخیر . ممنون . در البوم های زیبایی هست اگر ملاحظه کنید

الميرا – 2018-10-04

سلام، براي چشمان درشت، دوتا آهنگ گذاشتيد، كدوم يكي رو بهتره گوش كنيم؟

سابلیمیران – 2018-10-05

سلام بله سابلیمینال شامل دو متد هست . کاملا یکسانه

الميرا – 2018-10-06

يعني فرقي نداره كدومو گوش بديم؟

سابلیمیران – 2018-10-07

بله

سيمين – 2018-10-19

سلام، وقتي خواب هستيم هم ميتونيم اين صدا رو گوش كنيم، يعني اگه وقتي خواب هستيم گوش كنيم، تأثير داره؟

سابلیمیران – 2018-10-19

سلام تاثیرش در خواب قطعی نیست

ناشناس – 2018-10-26

سلام برای گودی چشم هم کاربرد دارد؟

سابلیمیران – 2018-10-28

سلام گودی اگر منظور کوچکی و عدم شادابی کرده چشم هست . مثل حالت های خستگی بله

**** – 2018-11-03

سلام من چشمام متوسط و بادومی شکله میخواستم بپرسم که وقتی که چشمم بزرگتر بشه حالتشم عوض میشه یعنی دوس دارم که گوشه هاش کشیده تر بشه نمیشه وقتی که دارم گوش میدم به خودم تلقین کنم و مدل چشو تصور کنم!؟و اینکه برای شکل گیری دلخواه و پرشدن ابرو و بلند شدن مژه ها تاثیری داره ؟

سابلیمیران – 2018-11-03

سلام . بله دقیقا به بدن به سمتی که تجسم زیاد می کنید گرایش پیدا می کنه و در پیام ها هم عبارت حالت دلخواه من زیاد به کار رفته

مری – 2018-11-12

سلام ببخشید تغییر های ناشی از سابلیمینال دائمی هستن؟ یا فقط محدود به همون دوران استفاده است؟

سابلیمیران – 2018-11-13

سلام . دائمی هستند

helen – 2019-01-09

سلام.ایا تغییرات به اندازه ی دلخواه هست؟

سابلیمیران – 2019-01-10

سلام بله در پیام ها هم ذکر شده

شادی – 2019-01-16

سلام چشم های من متوسطه و بادومی هس پلکمم خیلی پف داره ایابرای پف پلک هم تاثیر داره؟و اینکه من بخام چشمان خیلی بزرگی داشته باشم تاهمان اندازه بزرگ میشه یا مقداری؟،

سابلیمیران – 2019-01-31

سلام . برای پف پلک بعید می دونم خیلی تاثیر داشته باشه ولی برای درشت شدن تاثیرات خوبی خواهد داشت که اون رو هم نمیشه اندازه دقیقی گفت خدمتتون

فرزانه – 2019-01-26

سلام میتوان چشم های تو رفته را برآمده کرد

سابلیمیران – 2019-01-31

سلام بله تاثیر گذار هست

amir – 2019-01-30

سلام ببخشید چری هست بتونیم هم چشم رو مشکی کنیم و هم خیلی بزرگ؟

سابلیمیران – 2019-01-31

سلام معمولا برای این دو تارگت باید دو سابلیمینال جداگانه استفاده بشه تا قدرت بیشتری داشته باشه .

…. – 2019-02-28

سلام افراد زیر هجده سال هم میتونن از این استفاده کنن ایا؟

سابلیمیران – 2019-03-08

سلام معمولا بهتره که ۱۲ به بالا استفاده کنند

پروشات – 2019-04-15

سلام اگه امکان داره لطفا بدون قیمت بعضی فایلاتونو بزارین چون ادم نمی دونه داره به فایلی پول میده که نتیجه دارا ی نع

سابلیمیران – 2019-04-19

سلام انواع آلبوم های رایگان برای همین منظور هستند

معصومه – 2019-04-19

سلام خسته نباشید ببخشید من الان ۱۲ روزه که گوش میدم و بعد از ان سه روز که فایل نجوا رو گوش دادم .الان بعضی موقعا سایلنت رو گوش میدم بعضی موقعا هم نجوا رو اینطوری گوش دادن مشگلی پیش میاد یا باید فقط تا این چهار ماه یکیشو انتخاب کنم و گوش بدم ممنونم اگه جواب بدین

سابلیمیران – 2019-04-19

سلام طبق توضیحات بعد از سه روز کاملا اختیاری هست

Farzane – 2019-05-14

سلام.این محصول برای گودی و تیرگی زیر چشم تاثیر داره؟اگه داره چقد؟

سابلیمیران – 2019-05-23

سلام بله تاثیر گداره تا جایی که فیزیک شما اجازه بده امکان پذیر هست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

 

آیدی تلگرام :suplimir@

ایمیل: sublimiraninfo@gmail.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

چیکار کنم که چشمام درشت بشه
چیکار کنم که چشمام درشت بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *