چیکار کنم که زود باردار بشم

دوره مقدماتی php
چیکار کنم که زود باردار بشم
چیکار کنم که زود باردار بشم

شاید شما آمادگی برای بارداری دارید و مشتاق هستید باردار شوید و یا شاید می خواهید بچه شما در زمان خاصی به دنیا بیاید. دراینجا 4 ترفند وجود دارد که با انجام ان زودتر در حاملگی موفق می شوید. اگر حداقل یک ماه قبل از تلاش برای بارداری شروع به مصرف اسید فولیک نمایید، خطرات جدی تولد به طور چشم گیری کاهش خواهد یافت.

اگر فیزیک مناسبی برای بارداری داشته باشد به احتمال زیاد شما بارداری موفقی خواهید داشت. باید بدانید آیا فیزیک بدن شما مناسب بارداری هست یا خیر؟! ( یاد بگیرید چه تغییراتی در این راستا به شما کمک خواهد کرد. (یک برنامه ی چکآپ قبلی با دکتر یا ماما. می تواند مفید باشد. ممکن است قادر به گرفتن وقت از ماما یا حل مشکلات بهداشتی به طورسریع نشوید اما برداشتن این قدم ها در اسرع وقت به بارداری سریع کمک خواهد کرد.

بارداری میتواند به گذشته ی ژنتیکی و تاریخچه ی قومی بستگی داشته باشد بدین منظور پزشک از شما آزمایش غربالگری خواهد گرفت تا شاید که شما و یا همسرتان بیماری های ارثی مانند فیبروز کیستیک  -بیماری سلول داس  و بیماری های دیگر به ارث نبرده باشید. انجام این آزمایش ها  نیاز به بزاغ دهان یا نمونه خون هر کدام از شما دارد که میتواند تنها راه مطمئن و مهم برای کمک به اطمینان داشتن یک فرزند سالم باشد که شما میتوانید انجام دهید و البته از این لحاظ تحت پوشش بیمه سلامت هستید.

 

چیکار کنم که زود باردار بشم

دوره مقدماتی php

بزرگترین راز بارداری دانستن زمان تخمک گذاری است (آزاد شدن تخمک از تخمدان) فکرکنید تخمک هدف و اسپرم ها به صورت تیری هستند. تخمک گذاری به هر بار دوره قاعدگی بستگی دارد فقط چند روز بعد از هر دوره زمانی که شما نزدیکی میکنید در واقع میتواند به حاملگی بیانجامد. دانستن زمان تخمک گذاری این معنا را میدهد که شما و همسرتان میتوانید قلب هدف را تشخیص دهید و به هدف بزنید به جای اینکه بی مقصود شلیک کنید و هیچ اتفاقی نیافتد. برای یافتن زمان تخمک گذاری چند راه حل وجود دارد. اگر شما دوره ی ماهانه ی نامنظم دارید نشانه ی تخمک گذاری سخت است و باید به پزشک خود مراجعه نمایید.

 

حالا شما میدانید که زمان آزاد کردن تخمک از تخمدان چه زمانی است شما میتوانید برای نزدیکی در طول روز ازادانه برنامه ریزی کنید. از 3 روز قبل از زمان تخمک گذاری شروع کنید ضرری نخواهد داشت. بعضی از خانم ها با نزدیکی که 6 روز قبل از تخمک گذاری اتفاق افتاده بود باردار شده اند. (ما یک محدود زمانی برای بارداری داریم چون اسپرم ها میتوانند بین 3-6 روز در بدن شما زنده بمانند و تخمک  فقط برای یک روز زنده میماند). این به این معنی است اگر شما دوشنبه نزدیکی داشته اید اسپرم ها میتوانند در لوله های فالوپ زنده بمانند و انتظار تخمک شناور را تا حدود روز پنجشنبه یا شاید حتی یکشنبه بکِشند. اگر مطمئن نیستید محدوده باروری شما چه زمانی است هر روز نزدیکی کنید. داشتن نزدیکی در اغلب روز ها یعنی شما اسپرم های سالمی دارید که هرروز در لوله های فالوپ منتظر و حاضر به عملیات هستند تا زمانی که تخمک ازاد شود. (اگر شما میخواهید هرروز نزدیکی داشته باشید، این به حاملگی شما کمک نخواهد کرد. ولی ضرر هم نخواهد داشت.

 

اسپرم زمانی می تواند بهترین باروری را داشته باشد که سالم و قوی وفراوان باشند. مواردی که زوج شما به وسیله آن می تواند اسپرم هایش را تقویت کند درادامه آمده است :

در همین رابطه بخوانید: دلایل ناباروری در مردان

هرچه سریعتر همسر شما این تغییرات را انجام دهد بهتر است. اگر امروز شروع به انجام موارد فوق کنید تا 3 ماه آینده دارای اسپرم های قوی با قابلیت باروری بالا خواهید داشت.

اگرقصد بارداری به صورت طبیعی دارید معمولاً در 3 ماه اول این اتفاق خواهد افتاد.  کسانی که این روش را امتحان کرده اند از میان 10 جفت 6 جفت در 3 ماه اول باردار شده اند.

بعد از این سه ماه اینکه چه مدت باید تلاش کنید و بعد از آن به پزشک مراجعه نمایید دقیقاً به سن شما بستگی دارد. اگر 40 سال به بالا هستید همین الان به متخصص مراجعه کنید و اگر بین 35 تا 40 سال سن دارید بعد از 6 ماه تلاش و عدم موفقیت با پزشک خود تماس بگیرید. و اگر کمتر از 35 سال دارید قبل از گرفتن کمک تا یکسال تلاش کنید و در صورت عدم موفقیت کمک بگیرید.

البته اگر شما به توانایی باروری خود و یا شریکتان شک دارید یک وقت ملاقات با پزشک خود ترتیب دهید. دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. برای یادگیری مطالب مرتبط با بارداری، در کانال تلگرام بارداری عضو شوید. سوالات خود را نیز در بخش نظرات بنویسید تا کارشناس مامایی سایت، پاسخ دهد.

برای یادگیری چیزهای درباره نوزاد و کودکان نیز در کانال تلگرام نی نی کده و در اینستگرام با اکانت ninikadeh ما را فالو کنید.

با سلام و خسته نباشید من 3ماهه که جلوگیری ندارم و فولیک اسید هم استفاده میکنم و تمام آزمایش های قبل از بارداری رو هم خودم دادم و هم همسرم هیچ مشکلی نداشتیم و پریودی هام 28 روزه ی و مرتب اما این ماه 6 روز زودتر پریود شدم میشه کمکم کنین زودتر باردار بشم.

تا یکسال اقدام برای بارداری طبیعی محسوب میشه . پس عجله نکنید و به دور از استرس و فشار های روانی، در روزهای تخمک گذاری تون، یکشب در میان اقدام کنید.

سلام من ۱۷ سالمه دوسه بار برای بارداری اقدام کردیم ولی نتیجه نداده اینم بگم ما نزدیکی زیاد داریم ولی فقط یکی دوبار اقدام کردیم ایا بخاطره همینه که ما بچه دار نمیشیم یا مشکل دیگه ای هست؟لطفا کمک کنید

سلام .
برای باردار شدن، تا یکسال اقدام طبیعی محسوب میشه (پس توقع نداشته باشید که با یکی دو بار، اتفاق بیفتد)
در روزهای تخمک گذاری تون، یکشب در میان اقدام کنید.

سلام خانم دكتر
من ٣٧سالمه و ٤ ساله ازدواج كردم.از ارديبهشت چك آپ رفتم براي مقدمات بارداري. تو سونوي واژينال گفتن كه يكي از تخمدانهام فوليكول نداره و يه كيست هم به اندازه ٨ميل داشتم كه به توصيه دكترم دهم خرداد هستروسكوپي كردم . گفتن با وضعيت تخمدانت بهتره زودتر كيست رو در بياريم و براي بارداري اقدام كني.من ٧ ام تير پريود شدم و ٢١-٢٤ تير نزديكي داشتم .. از بعد نزديكي همش درد هاي زير شكم دارم كه يهو ميگيره و بعد نيم تا يكساعت رفع ميشه.يبوست هستم و گر ميگيرم و داغم.آيا امكان بارداريم هست؟در ضمن از ارديبهشت قرص اسيد فوليك ٥ رو هر شب و هفته اي يكبار هم ويتامين دي ميخورم. ممنون ميشم راهنماييم كنيد:)

عزیزم شما از حالا میتوانید تست بارداری انجام دهید، از روی احتمال نمیشه گفت باردارید یا خیر و باید حتما تست انجام دهید!

سلام من ازمایشای قبل بارداری را انجام دادم وکاملا سالم بود الان یه ماهه اقدام به بارداری کردم و در هفته پنج روز رو قرص کم کاری تیرویید میخورم ..و پنج سال پیش یه کورتاژ داشتم .وپریودم همیشه پانزدهم هرماه بود دوماه پیش شد چهاردهم وماه قبل یازدهم ..من این چند ماه استرس هم زیاد داشتم وفعالیت سنگین هم داشتم ..الان خیلی نگرانم بابت بارداری ..میخوام سریع باردار بشم کمکم کنید

عزیزم با یک ماه اقدام که نباید نگران شد!! استرس را از خودتون دور کنید، داروی تیروئیدتان را مرتب مصرف کنید و اقدام کنید تا انشاالله سریعتر باردار شوید!

باسلام من چندماه قرص ال دی مصرف میکردم الان حدود3ماه بیشتره مصرف نکردم که باردارشوم.ولی باردارنشدم.دلیلش چی میتونه باشه؟آزمایش هم رفتم همه چی نرمال بود؟میشه راهنماییم کنید؟ممنونم

اگر زیر 35 سال هستید تا یکسال باید برای بارداری اقدام کنید. ( و این مدت زمان نرمال است)
بعدش اگه باردار نشدید باید به پزشک مراجعه کنید و درمان رو شروع کنید.

سلام من۱۸سالمه…۳ماه پیش متوجه شدم ک کیست دارم و تو سنو گفت ک پاره شده…بعده اون ۳ماه اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه ای ندیدم….پریودیم قبل اینکع بدونم کیست دارم۳۰روز به بالا بود ولی اوندفعه۱۶روزه شد و ایندفعه۱۲روزع.‌.‌توروخدا کمکم کنید بگین چیکا کنم باردار شم دارم دیوونه میشم

عزیزم چون پریود های شما بی نظم شده، احتمال عود کیست و بهم ریخته شدن هورمون ها وجود داره، باید دوباره سونو و آزمایش هورمونی انجام دهید که اگر کیست بود با سه دوره قرص Ld برطرف کنید و بعد اقدام به بارداری کنید!

سلام من ۲۰ سالمه تنبلی تخمدان دارم برای درمان تحت نظر دکتر هستم، هر دو ماه یا سه ماه یکبار پریود میشم برای بارداری اقدام کردم اما زمان اصلا نمیتونم زمان تخمک گذاری رو مشخص کنم
میشه راهنماییم کنید

سلام، عزیزم از کیت تخمک گذاری کمک بگیرید ولی چون تنبلی تخمدان دارید باید قبل از اقدام، تحت درمان باشید و داروهای تقویت تخمدان مصرف کنید تاباردار شوید

من تازه میخوام شروع به باردار شدن کنم.
ولی هرو روز حموم میرم اونم با اب داغه داغ.
این حموم رفتنم برای اسپرم ها خطر داره
اخه نوشتید اب گرم اونارو میکشه

سلام
در زمان قاعدگی امکان باردار شدن هست
من بعد فردای قاعدگی نزدیکی داشتم شک داریم ب نظرتون باردارم

سلام من 8 ماهه جلوگیری نمیکنم برای بارداری ولی حامله نشدم خیلی میترسم آخه بعداز عروسیم اصلا مراعات غذایی نداشتم مشکلی پیش نمیاد

سلام من پنج ماهه ازدواج کردم و اقدام ب بارداری کردم اصلا هم جلوگیری نداشتم دوره قاعده گیمم منظمه 21هرماه پریودمه

سلام من تخمدان پلی کیستیک دارم تا حالا چند تا دکتر عوض کردم و داروهای مختلف مصرف کردم همشون میگن قابل درمان نیست
الان چهار ماه عذوسی کردم همسرم راضی نیست فعلا بچه بیاریم ولی من میترسم نابارور بشم

عزیزم تخمدان پلی کیستیک فقط درمان حمایتی داره از قبیل ورزش کردن، عدم مصرف شیرینی و فست فود و استفاده از داروهای حمایتی مثل متفورمین و …! اگر زودتر باردار شوید به نفع خودتان است.

سلام دوستان.خانومی هستم ۲۹سالمه.یکسال و نیم ازدواج کردم.۱سال اول جلوگیری کردم.الان ۵ماهه اقدام ب بارداری کردم.سونو دتدم هیچ مشکلی نبوده.ولی نتیجه نگرفتم.پریود م منظمه.خیلی نگران و ناراحت م .ک حامله نشم.تو روخدا کمکم کنید

سلام . تا یکسال اقدام نرمال محسوب میشه.
در دوران تخمک گذاری خود، یک شب در میان نزدیکی داشته باشید

من نزدیکه یکساله آمپوله جلوگیری میزنم ولی یک ماهه که نزدم و پریودی خیلی نامرتبی دارم در یک ماه سه بار پریود میشوم من باردار هم نمیشوم مشکل چیست لطفا کمک کنیدچیکار کنم که زود باردار بشم

عزیزم بعلت مصرف هورمون و از بین رفتن تخمک گذاری چند مدت ممکنه دچار این بی نظمی بشید، آزمایش هورمونی و سونو لگن انجام دهید که اگر مشکلی نداشتید باید صبر کنید تا دوباره تخمک گذاری اتفاق بیفته و پریودتان نظم پیدا کند!

سلام ..من هرماه26پریود میشم یه ماهه برای بارداری اقدام کردم زمان تخمگذراین کی میشه..25سالمه

تقریبا بین روزهای 13_16 است ولی برای اطمینان میتوانید از کیت تخمک گذاری هم کمک بگیرید!

سلام من۲۹سالمه ویک سال داریم تلاش میکنیم برای بچه دار شدن ازمایش دادم وسالم هستم میشه کمکم کنید سریع تر بچه دار بشیم ممنون

سلام ۲۵سالمه وپسرم ۱سال و۳ ماهشه ک گه گاهی شیرمیخوره میخوام مجدد باردارشم من تنبلی تخمدان دارم جوری ک بدون قرص وامپول پری نمیشم این ماه با امپول پری شدم ودگترم برای ماه بعد دوفاستون داد ایا میتونم با این شرایطم بارداربشم؟

فاصله بین حاملگی های شما کم است و بهتر است تا سه سال صبر کنید و در این مدت با قرص دوفاستون به پریودتان نظم بدید و بعد باردار بشید

سلام من دختر۷ساله دارم،والان یکساله اقدام به بارداری دوم کردم ولی هنوز باردارنشدم،نمیدونم چکارکنم ،نگرانم نکنه دیگه بچه دارنشم،لطفا راهنمایی کنید!

سلام من پریودم از اول یک هفته عقب می افتاد و نامنظم بود سه ماهه اقدام کردم به بارداری تو این سه ماه پریودام منظم شده چه دلیلی داره؟

میتونه بعلت ترشح و نظم در هورمون ها باشه!

سلام من یک بچه دارم یک سال نیمش هس از اول زایمان تا حالا جلوگیری نکردم و حامله نشدم میخوام دوباره حامله بشم باید چکار کنم

اگر بچه از شیر خودتان تغذیه میکند، مسلمأ تخمک گذاری به تعویق می افتد و باید صبر کنید تخمک گذاری اتفاق بیفتد و رحم برای بارداری مجدد آماده شود

سلام وقتتون بخیر.من سیکل قاعدگیم بعد زایمان اولم ۳۴روزه شده در صورتی ک قبل بارداری۲۸ روزه بوده.میخواستم ببینم روز تخمک گذاری من کی هست.
قصد بارداری دارم و بارداری اولم توی ۳۴ هفته بر اثر عدم خونرسانی جفت فوت کرده.ازمایشات قبل بارداری هم دادم و همه چی خوب بود.ممکنه این اتفاق دوباره تکرار بشه؟

ممنون، عزیزم تقریبا بین روزهای 17_19 تخمک گذاری دارید، الیته میتونید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید! در بارداری حتما تحت نظر باشید بخصوص از هفته 30 به بعد تا دیگه اتفاق نیفته!

سلام خسته نباشید من ۲۱سالم …تمام ازمایشات قبل از بارداری رو انجام دادم ..منتهی الان یک ماه اقدام به بارداری کردیم ..دقیقا یک شب در میون …پریودی هم هفت روز هستن وتقریبا منظم ….ولی برای اقدام به بلرداری به من گفتم از شب هشتم تا ۲۲.یه شب در میون انجام بدیم …ولی خب الان پریو‌م میدونم مه با یبار اقدام نمیشه اما شما تو متن بالا نوشتید سه روز قبل از پریودی ..متوجه نیستم بالاخره بلیدقبل از پریودی شروع کرد به نزدیکی یا بعد از پریودی ؟

ممنون، عزیزم گفته شده از زمانی که پریود شما تموم میشه تا حدود یک هفته مانده به پریود بعدی نزدیکی داشته باشید و سه روز قبل منظور روز تخمک گذاری است نه پریود!

سلام و خسته نباشید من بخاطر فیبرومهایی که دارم دکتر بهم چند ماه پیش امپول زولادکس داد و از اون به بعد تا ۸ ماه پریود نشدم بعداز اون قرار شد به بارداری اقدام کنم که کلا تاریخ پریودهام نامنظم شده و فاصله ی بین انها زیاد شدهو توی این ۴ ماه اقدام دوماهش که فولیکول داشتم انگار ازاد نشد و تبدیل به کیست هموراژیک شدن و با قاعدگی بعدی خود به هود رفع شد به نظرتون میتونم برای نتیجه گیری سریع از کلومیفن و امپوا اچ اس جی استفاده کنم؟ ممنون از راهنماییتون

ممنون، خیر بدون نظر پزشک نمیتونید مصرف کنید، چون مصرف این داروها باعث عوارض بدتر میشه و باید محور هورمون ها و غدد ها چک شوند و بعد تجویز شود!

5 ماه ار ازدواج من میگذرد 3 بار پریود شدم ولی تاریخ آن نامنظم بود تاریخ های 9، 12 ، 1 . من میخواهم باردار بشم زمان تخم‌گذاری من چی زمانی خواهد بود؟

چون تاریخ دقیقی ندارید، باید از سونو سریال یا کیت تخمک گذاری استفاده کنید! البته قبل از آن سعی کنید به پزشک مراجعه کنید که علت این بی نظمی را مشخص و درمان کنند!

سلام من دوماهه اقدام ب بارداری کردم نتیجه ای نگرفتم دوست دارم این ماه حتما باردار شم هم خودم هم همسرم بچه خیلی دوست داریم میشه راهنماییم کنید.

تا یکسال اقدام برای بارداری لازمه و نرماله. پس در روزهای تخمک گذاری تون یک شب در میان اقدام کنید.

سلام من٣٨ روز پریود نشدم دیشب ازمایش بارداری دادم منفی دراومد این یه سال اقدام برا بچه دارشدن کردیم اما نتیجه نگرفتیم میشه بگین چکارکنم

عزیزم استرس شدید ناشی از باردار شدن باعث شده که شما نه پریود بشید، نه باردار! اگر از یکسال گذشته، حتما به پزشک مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید!

سلام من برای بادار شدن اقدام کردم ولی جواب نگرفتم ازمایش خودم همسرم طبیعی بوده من امروز پریود شدم دورهش 7 روز هست زمان تخمک گذاریمو نمیدونم میشه منو راهنمایی کنید

سلام، تخمک گذاری وسط سیکل اتفاق میفته و ربطی به دوره پریود نداره! میتونید از کیت تخمک گذاری و سونو سریال هم استفاده کنید!

سلام خسته نباشید من ۲۸سالمه و برای بارداری دوم اقدام کردم سه ماه تغذیه پسردارشدن رو رعایت کردم و روز تخمک گذاریم هم با سونو مشخص شد فقط در آزمایش اسپرم همسرم میزان اسپرم ۱۴میلیون بود الان دو ماهه اقدام کردم وروز تخمک گذاری نزدیکی داشتیم اما باردار نشدم علت چیست

ممنون، میزان اسپرم همسر شما کم شده که این باعث ناباروری شده! یک سونو انجام دهند، چون به احتمال زیاد دچار واریکوسل باشند که به راحتی درمان میشه!

سلام من سه ماه هست اقدام به بارداری کردم ماه اول یازدهم ماه بعد هشتم و ماه بعدش ششم پریود شدم
دوره پریودم هم هفت روزه است البته روز آخر درحد یکی دو قطره
حدود دو سال و نیم جلوگیری داشتم گاهی طبیعی گاهی هم قرص ال دی مصرف کردم ۳۱ سالم هم هست
ممنون میشم برای زودتر باردار شدن راهنمایی بفرمایید

در روزهای تخمک گذاری تون یک شب در میان، نزدیکی داشته باشید. تا یکسال اقدام برای بارداری نرماله. پس عجله و استرس نداشته باشید.

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون
من شش ماهه اقدام به بارداری کردم
دو ماه پیش تست بارداریم مثبت شد اما دو روز بیشتر طول نکشید و با لکه بینی و بعدم خونریزی، نطفه قبل از لانه گزینی افتاد.
این ماه دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد
هنوز یک شب دیگه از طول مصرف مونده
ولی زیر شکمم سمت راست خیلی درد میکنه.
مخصوصا موقع نزدیکی، غیر قابل تحمل درد میگیره.
علتش چی میتونه باشه؟
ممکنه باردار باشم؟

عزیزم حتما به پزشک مراجعه کنید و اگر باردار باشید یا سقط کرده باشید باید حتما قطع شود، پس حتما چک شوید

با سلام
من 33 ساله هستم. تنبلی تخمدان دارم. سه ماه خونه خودم هستم و اقدام به بارداری کردم. ماه اول بدون دارو ولی ماه دوم و این ماه که ماه سوم میشه با دارو (واسه تنبلی تخمدان) اقدام به بارداری کردم. روز 15 و 16 از کیت تخمکگذاری استفاده کردم و نتیجه مثبت شد . منم روزهای 15 و 16 و17 نزدیکی داشتم. چند روز که احساس میکنم روی دلم سنگین میشه و یه لحظه هایی احساس میکنم نزدیکه که حالت تهوع بهم دست بده. آیا اینها میتونه احتمال بارداری باشه یا بخاطر قرص داپباستین که مصرف میکنه ، اینجور میشم؟آیا میتونم امیدوار باشم که بارداری رخ داده (چون نتیجه کیت مثبت شد)؟ یا بخاطر تنبلی تخمدان به این راحتی نمیتونم باردار شم؟

بله عزیزم، میتونه علائم بارداری باشه ولی باید حتما صبر کنید و تست انجام دهید، چون با احتمال نمیشه گفت

سلام خسته نباشید
من دهم هر ماه پری میشم ی پسر هم دارم دکتر بهم گفت برای بارداری مشکلی ندارم اما نمیدونم چجوری تخم گذاری رو مشخص کنم
وایا بارداری دوم خیلی دیر اتفاق می افته و جنسیت بچه به غذا خوردن ربطی داره ؟

سلام من نزدیک ۴ماهه ازدواج کردم
۲۹ سالمه و سه هفته س اقدام به بارداری کردم اما نمیشم
خیلی نگرانم
لطفا کمکم کنید

سلام . تا یکسال اقدام برای بارداری نرمال محسوب میشه. سه هفته که زمانی نیست هنوز … پس بدون عجله و استرس در روزهای تخمک گذاری تون، یک شب در میان اقدام کنید.

سلام من واقعا به کمک شما نیاز دارم. 37 سالمه و میخام براب اولین بار حامله بشم . 8 ماه ازدواج کردم . و الان سه ماه اقدام به بارداری کردم اما نشده . هر 18 م پریود میشم . زمان تخمک گذاری من کی هست . لطفا کمک کنید . خیلی نگرانم می ترسم حامله نشم به خاطر سنم . کمککککککککک

دروهله اول توکلت بخدا باشه . استرس و نگرانی رو ازخودت دورکن و سعی روحیه داشته باشی . شما هنوزهم فرصت دارین

چگونه اتاقی هماهنگ با سن کودک خود طراحی کنیم

انواع هنرهای مختلف برای پرورش خلاقیت کودکان

کودکان می توانند از دو سالگی دو زبان را یاد بگیرند

یک جشن تولد متفاوت از آنچه تا کنون برای کودک خود گرفته اید

استفاده شما از این سایت به منزله پذیرش قوانین نینی کده است
: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی دارند و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.
تماس با نی نی کده

© کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت نی نی کده میباشد . کپی طرح سایت جرم محسوب شده و پیگیری قضایی خواهد داشت. کپی برداری از مقالات جهت استفاده تجاری، بدون هماهنگی با مدیران سایت ممنوع بوده و دزدی محتوای معنوی تلقی می گردد.

کپی بخشی از مطالب سایت (و نه کل مطلب) جهت رفرنس دادن، فقط با قراردادن لینک مستقیم به سایت نی نی کده مجاز است. طراحی توسط ماکرومدیا

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر
استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1چیکار کنم که زود باردار بشم

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و
ممنون از توجهتون
برای طرح سوال و گرفتن پاسخ
فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://niniban.com/fa/forms/1

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

http://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ask.niniban.com/

چیکار کنم که زود باردار بشم

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام
و ممنون از توجهتون

برای
طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام
و ممنون از توجهتون

برای
طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتونبرای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنیدhttps://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

راه های زیادی وجود دارد تا زوجین به نتیجه ی سریعی درباره ی بارداریشان دست یابند زوجین دوست دارند که همیشه زودتر به آنچه که می خواهند برسند به همین دلیل سوال خیلی از زوج ها یجوانی که قصد باردار شدن دارند چی بخورم که زودتر باردار بشم  است برای پاسخ به این سوال مواد غذایی و همچنین شرایط خاص را برای آن ها شرح داده و به آنها آموزش می دهیم . چی بخورم که زودتر باردار بشم را در پرشین وی بخوانید.

من یک سال و نیم است که ازدواج کرده ام و در این یک سال پیشگیری من و همسرم با استفاده از کاندوم بود. البته من از همان اوایل ازدواج قرص اسید فولیک مصرف می کنم.الان یک ماه است که اقدام به باردارای کرده ام، اما کمی دلشوره دارم.ما هر دو خیلی بچه دوست داریم و دلمان می خواهد که زودتر بچه دار شویم.خواستم بدانم داروئی

هست که این مسئله را تقویت کند و من زودتر باردار شوم؟

پاسخ دکتر سولماز پیری، جراح و متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص طب مادر و جنین از انگلستان: با کاندوم هیچ عوارضی از جمله ناباروری ندارد.

قرص اسید فولیک را هم از زمانی که اقدام به بارداری کردید می بایست مصرف می کردید ولی زودتر خوردید، که البته مشکلی پیش نمی آید.هنوز زود است که از اقدام برای بارداری نتیجه بگیرید، شما می توانید تا یک سال صبر کنید و اگر تا یک سال بارداری اتفاق نیفتد به پزشک فوق تخصص نازایی یا یکی از مراکز ناباروری مراجعه کنید.در بهترین شرایط وقتی یک زن و شوهر کاملا نرمال باشند در هر ماه فقط ۲۵% شانس باروری برایشان وجود دارد.چیکار کنم که زود باردار بشم

پس لطفا عجله نکنید.برای اینکه احتمال باروری بیشتر بشود من روش مقاربت منظم را به شما پیشنهاد می کنم.یعنی در روزهایی که پاک هستید یک شب در میان یا دو شب در میان نزدیکی داشته باشید که می شود هفته ای ۳-۲ بار.اگر فاصله بین نزدیکی ها خیلی زیاد یا خیلی کم باشد کیفیت اسپرم مرد پایین می آید.

اضطراب و نگرانی هم نداشته باشید.خود اضطراب می تواند تخمک گذاری را مختل کند، پس با آرامش صبر کنید.

تغذیه سالم برای زود حامله شدن تغذیه سالم به سادگی به معنی مصرف غذاهای مختلف از گروه های غذایی مختلف است. سعی کنید روزانه موارد زیر را در رژیم خود قرار دهید:

حداقل پنج وعده میوه ها و سبزیجات، تازه، منجمد، کنسرو شده یا خشک شده. آبمیوه ها و آب سبزیجات به عنوان یکی از این وعده ها محسوب می شود. به یاد داشته باشید که آبمیوه می تواند شیرین باشد ، بنابراین بهتر است آنها را به ۱۵۰ میلی لیتر در روز محدود کنید.

وعده های غذایی اصلی خود را حول غلات و سیب زمینی قرار دهید، که کربوهیدرات های نشاسته ای و فیبر، و همچنین مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی مهم را فراهم می کند. این موادغذایی می تواند شامل نان، برنج قهوه ای، کلزا و ماکارونی باشد. پروتئین ها را در هر وعده غذایی خود جای دهید، مانند گوشت بدون چربی و مرغ، ماهی، تخم مرغ و لوبیا و عدس. سعی کنید حداقل دو وعده ماهی در هفته بخورید. یکی از این وعده ها باید چرب باشد ، اما سعی کنید بیش از دو وعده ماهی چرب در هفته نخورید.

مصرف غذاهای لبنی که حاوی کلسیم ( مواد غذایی حاوی کلسیم در بارداری) هستند، مانند شیر، ماست و پنیر. روزی دو تا سه وعده لبنیات بخورید. اگر کالری را محاسبه می کنید، لبنیات با چربی کمتر را در نظر بگیرید و ماست بدون قند مصرف کنید.

غذاهای غنی از آهن مانند گوشت قرمز، میوه خشک، نان، سبزیجات سبز و غلات صبحانه غنی شده مصرف کنید. اینها منابع آهن را در آماده سازی برای بارداری ایجاد می کنند.

نی نی

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شاید این یکی از سوالات خانم هایی که قصد دارند باردار شوند باشد که چگونه به
سرعت باردار شویم؟ چه راهی برای بارداری سریع وجود دارد؟ با چه روشی و چگونه زود
حامله شویم؟ یا اینکه بارداری سریع چگونه ممکن است؟ باید گفت که پاسخ به این سوال
مستلزم دانستن مطالبی است که به حل این معما کمک می کند. در ادامه مطلب می خواهیم
این موضوع را بررسی کنیم که چطور می توانیم سریع باردار شویم و اینکه آیا بارداری
سریع مهم است یا بارداری سالم و نیز بررسی این موضوع که چطور می توان هم بارداری
سریع داشت و هم بارداری سالم.

 

چیکار کنم که زود باردار بشم

آیا بارداری سریع مهم است یا بارداری سالم؟ شکی در این نیست که بارداری با تولد
انسان سر و کار دارد و یک امر مهمی محسوب می گردد چرا که سلامت انسان متولد شده
بسیار حائز اهمیت است و از این رو داشتن یک بارداری سالم مهم تر از داشتن یک
بارداری سریع است. اگر فقط به سرعت باردار شدن بدون توجه به سلامت آن بیندیشیم ممکن
است خدای ناکرده شاهد تولد فرزند یا فرزندانی باشیم که از سلامت کافی برخوردار
نباشند ؛ پس در عین حالی که به سرعت بارداری فکر می کنیم بایستی به سلامت بارداری
هم فکر بکنیم تا انشاء ا.. شاهد تولد فرزند یا فرزندان سالمی باشیم.

 

در اینجا می خواهیم روش ها و نکات لازم برای یک بارداری سریع و سالم را بیان کنیم تا ضمن داشتن
بارداری سریع از بارداری سالم هم برخوردار شویم.

 

جهت اقدام صحیح برای بارداری سعی کنید مطالب
راهنمای قبل از آمیزش ، راهنمای حین آمیزش
و راهنمای بعد از آمیزش را حتما مطالعه
نمایید. در پناه حق تعالی و با آرزوی داشتن بارداری سالم و فرزندان صالح و سالم 
انشاء ا…

 

فواید کاسنی برای مردان (۱ ماه قبل)

تاثیر مهم مصرف کاسنی بر مادر باردار (۲ ماه قبل)

نزدیکی در زمان اعیاد اسلامی (۳ ماه قبل)

برنامه ریزی نزدیکی برای باردار شدن (۳ ماه قبل)

درمان ناباروری مردان با خرنوب (۴ ماه قبل)

بهترین مدل نزدیکی برای بارداری (۴ ماه قبل)

نزدیکی برای بارداری از نظر اسلام (۴ ماه قبل)

از نزدیکی کردن با شکم پر خودداری نمایید (۴ ماه قبل)

مدیریت صحیح بارداری ناخواسته (۴ ماه قبل)

روش های پیشگیری از اختلال نعوظ (۴ ماه قبل)

12 راهکار برای بارداری سالم در سن بالا (۴ ماه قبل)

مزایای انجام عمل نزدیکی در آخر شب (۴ ماه قبل)

درمان ناتوانی جنسی مردان (۴ ماه قبل)

یک هفته بعد از نزدیکی برای بارداری (۴ ماه قبل)

افزایش شانس بارداری با تغذیه (۴ ماه قبل)

اختلال نعوظ چیست (۵ ماه قبل)

بارداری با وجود کیست تخمدان (۵ ماه قبل)

نزدیکی به صورت ایستاده چه حکمی دارد (۵ ماه قبل)

ارتباط بیماری نقرس با نحوه نزدیکی (۵ ماه قبل)

بارداری با طب سنتی (۵ ماه قبل)

سریعترین نشانه بارداری (۹۶۰۶۸۷ بازدید)

نزدیکی برای بارداری بعد از پریود (۶۸۸۴۱۸ بازدید)

برنامه محاسبه بهترین زمان نزدیکی در اسلام (۵۴۵۷۷۸ بازدید)

آزمایش اسپرم با آب در منزل (۵۱۶۳۰۸ بازدید)

نمایش وضعیت نزدیکی برای امروز و امشب (۵۰۵۱۵۶ بازدید)

شب ها و روزهای مناسب آمیزش در اسلام (۴۷۵۲۸۵ بازدید)

چند بار نزدیکی برای باردار شدن و حاملگی لازم است (۳۷۹۸۴۷ بازدید)

چگونه به سرعت و زود باردار شویم (۳۶۴۲۴۶ بازدید)

مصرف عرق کاسنی در بارداری و حاملگی (۳۲۴۵۸۷ بازدید)چیکار کنم که زود باردار بشم

عفونت بارداری و درمان طبیعی آن (۳۱۴۷۲۷ بازدید)

بعد از نزدیکی برای بارداری چه کنیم (۳۰۸۹۹۳ بازدید)

روش صحیح استفاده از واجبی و نوره (۳۰۴۸۳۴ بازدید)

بهترین حالت نزدیکی برای بارداری و حاملگی (۲۸۷۶۱۰ بازدید)

درمان سنتی عفونت چشم نوزادان (۲۶۴۳۹۰ بازدید)

درمان گوش درد نوزادان به روش سنتی (۲۶۳۳۳۸ بازدید)

زمان های نامناسب برای نزدیکی و انعقاد نطفه (۲۰۹۲۲۰ بازدید)

تاثیر رازیانه بر باردار شدن (۱۹۳۷۶۰ بازدید)

تاثیر زمان نزدیکی بر جنسیت جنین (۱۹۲۰۵۵ بازدید)

نزدیکی در دوران بارداری (۱۸۵۳۸۶ بازدید)

بارداری و حاملگی با یک بار رابطه نزدیکی و دخول (۱۷۴۵۶۲ بازدید)

بر تو باد كاسنى ، چرا كه منى را افزايش مى دهد و فرزند را نيكو مى گرداند . گرم و مليّن است و برمردانگى فرزند مى افزايد.

حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)

تاثیر زمان نزدیکی بر جنسیت جنین

نکات مهم مربوط به زمان نزدیکی

فواید و خواص خوردن انار در دوران بارداری

5 روز طلایی برای باردار شدن

تاثیر مهم مصرف کاسنی بر مادر باردار

فواید خوردن خاکشیر در دوران بارداری و حاملگی

سردی تخمدان چیست

ماه های قمری

نقش سبک زندگی در نازایی زنان

خوردن سیب در دوران بارداری

ان جی تست NG Test چیست

بین الطلوعین چه زمانی و ساعتی است

اقدام به بارداری در شب یا روز

آب آهن و طرز تهیه آب آهن تاب

برای خوشبو شدن جنین چه کار کنیم

ذکر روز یکشنبهیا ذالجلال و الاکرام (۱۰۰ مرتبه)

یکشنبه

۲ / ۴ / ۱۳۹۸

۱۹ شوال ۱۴۴۰

ماه قمری ۲۹ روزه

۳۴ : ۴۵ : ۰۱

فصل تابستان

اوقات شرعی به وقت تهران

انتخاب محل دیگر

اذان صبح: ۰۴:۰۲

طلوع خورشید: ۰۵:۴۹

اذان ظهر: ۱۳:۰۶

اذان عصر: ۱۶:۵۶

غروب خورشید: ۲۰:۲۴

اذان مغرب: ۲۰:۴۵

وقت عشاء: ۲۱:۴۴

نیمه شب شرعی: ۰۰:۱۳

نظر شما در مورد مطالب و محتوای سایت 2 زندگی چیست؟

ثبت نظر

مشاهده نظرات

هرگونه کپی برداری و نقل قول از مطالب این سایت با اهداف غیر تجاری فقط با ذکر منبع و دادن لینک فعال و مستقیم به همان مطلب مقدور است و برای اهداف تجاری نیز کسب اجازه کتبی از مدیریت سایت ، الزامی می باشد و در غیر این صورت ، رضایتی نیست.

مطالب این سایت صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی داشته و جایگزین مراجعه به اطباء حاذق محسوب نمی گردد.

مسئولیت آگهی ها با آگهی دهندگان بوده و این سایت شرعا و قانونا هیچ مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.

رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن فیت ۴۰ – سایت آموزش مجازی – سایت آموزش بارداری و حاملگی

“),t.close()},t.write(‘

در هر ماه بیست و چهار درصد شانس بارداری دارید پس برای تسریع در بارداری روزهای وسط سیکل یک شب در میان نزدیکی کنید. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چیکار کنم که زود باردار بشم

4

سایر خبرها

برو اما حق نداری بچه ها را ببری ، این قضیه ها ادامه داشت تا اینکه یک نصف شب در اواسط مرداد ماه، شهرام مرا از خواب بیدار و با من دعوا کرد و گفت باید همین الان از خانه خارج شوی اما دخترم نگذاشت که پدرش این کار را کند، من نیز از فردای آن روز از خانه خارج شدم و به منزل پدر و برادرم رفتم همچنین برای طلاق گرفتن از شهرام اقدام کردم. همسر شهرام ادامه اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: از …

خود از موقعیت های اجتماعی را به گونه ای تغییر دهند تا کمترین فشار روانی بر آنان وارد شود. کمبود ویتامین 12 B و D از دیگر عوامل ایجاد کننده بیماری ام. اس عنوان می شود. چگونه بعد از مبتلا شدن، به زندگی برگردیم؟ سهیل گوهری یکی از مسئولان انجمن حمایت از بیماران ام.اس ایران در پاسخ به این سوال خبرنگار زندگی سلام، که چطور بیمار مبتلا به ام. اس با بیماری اش کنار بیاید، می گوید …

مجله مهر : آخرین باری که قرآن دست گرفته ایم، چه زمانی بوده است؟ اصلاً چند بار در سال سراغش می رویم؟ قرآن ها یا برای بدرقه کردنِ مسافرها از طاقچه ها بیرون می آیند یا برای استخاره گرفتن یا احتمالاً ماه مبارک رمضان، به رسم جزءخوانی، قرآن به دست می شویم! یا به شب قدر که می رسیم بر سر می گیریمش تا واسطه ای باشد بین ما و معبود. قرآن خواندن و فهمیدن آن از کودکی برای بیشترِ ما یک دغدغه بوده و …

سوال مخاطب نی نی بان: 18 ساله هستم و پریود نامنظمی دارم. 13 خرداد پریود شدم، هشتم تیر و این ماه (مرداد) دوم شدم. دوره پریودم پنج روزه است و بعد از این مدت خونریزی ندارم. 14 مرداد، آب منی به واژنم خورد و فردای آن روز ساعت 12 ظهر چهار قرص ال دی و 12 ساعت بعد چهار عدد دیگر خوردم،احتمال بارداری وجود دارد؟ پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان: در کسانی که سیکل مرتب دارند …

سوال مخاطب نی نی بان: من 33 سال دارم و مشکل زود انزالی دارم و در مدت 1 دقیقه ارضا می شوم و مشکل کوچکی آلت هم دارم. پاسخ دکتر محمدرضا صفری نژاد، جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری و استاد دانشگاه: در توضیحاتی که داده اید اشاره نکرده اید خودتان به این تشخیص رسیده اید که دچار انزال زودرس هستید یا اینکه پزشک پس از بررسی های لازم چنین تشخیصی را برایتان داده است. بد نیست …

سوزش دارید به دلیل این است که عفونت شما درمان نشده است و باید به پزشک مراجعه کنید و حتما به پزشک خود بگویید تا دوره مصرف داروها را طولانی تر کند تا به طور کامل عفونت شما از بین برود چرا که با مصرف کوتاه مدت داروها عفونت به خوبی از بین نمی رود و اصطلاحا عفونت درمان نشده در بدن شما باقی می ماند. حتی در مواقعی هم احتمال دارد که برای درمان قطعی و بعد از مشخص شدن نوع عفونت شما، به همسرتان هم دارو داده شود تا از داروها به طور همزمان برای نتیجه گیری بهتر و رفع عفونت از بدن شما استفاده شود. این مسئله قابل درمان است و بهتر است که حتا با یک متخصص زنان مشکل خود را به طور کامل درمیان بگذارید. …

می تواند در پیگیری این مراقبت ها توسط مادر موثر باشد. این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا پزشک مناسبی را برای مراقبت های دوران بارداری خود انتخاب کنید. نقش پزشک در مراقبت ها انتخاب پزشک یکی از دغدغه های زنان باردار است. مراقبت های بارداری معمولاً نیازمند حضور پررنگ پزشک متخصص زنان و زایمان است. اگرچه در برخی از نقاط کشور با توجه به میزان امکانات، ممکن است بخشی از خدمات مراقبت و …

…> بیمارستانی که خدمات سلامتی مناسبی به شما ارائه کند و تا حد ممکن نیز نزدیک شما باشد، می تواند بیمارستان مناسبی باشد. ممکن است در طول بارداری یا قبل از آن برای انجام آزمایش ها یا کلاس های آموزشی مخصوص خانم های باردار یا استفاده از امکانات بیمارستان چندین بار به بیمارستان مراجعه کنید. همچنین از آنجا که شما در ماه های پایانی دوران بارداری سنگین می شوید، بهتر است برای رسیدن به بیمارستان مسافت زیادی را …

باردارم؟ اینم بگم دوره پریودم 32 روزه بود و مرتب، الان که 13 مرداد است باتوجه به اینکه روز اقدام من 16، و17ام پریود دو شب پشت سر هم بوه من در هفته چندم بارداری ام؟ اینم بگم از امپول hmgاستفاده شد. پاسخ دکتر طاهره افتخار، متخصص زنان: با توجه به اینکه دکتر شما رامعاینه کرده نمی توان قبل از جواب آزمایش بتا، پاسخ قطعی به باردار بودن و نبودن شما داد. به همین دلیل بهتر است که بعد از انجام آزمایش بتا و با معاینه مجدد پزشک از باردار بودن خود مطمئن شوید. …

سوال مخاطب نی نی بان: آیا هر ماه فقط یک تخمک از یکی از تخمدان ها آزاد می شود و شانس در آن دخیل است؟ با لاپاراسکوپی چسبندگی هر دو لوله رحم برطرف می شود؟ پاسخ دکتر شیرین کاویان پور، متخصص زنان و زایمان: بر اساس شانس می توانیم بگوییم بله. نمی توانیم بگوییم کدام تخمدان تخمک آزاد می کند. گاهی اوقات خانم از یک تخمدان بیش از یک تخمک آزاد می کند یا این که در یک سیکل از هر دو تخمدان …

مجاز را تعیین کنید. درمان های باروری گران است. بارداری موفقیت آمیز اغلب به تلاش های مکرر بستگی دارد. برای تولد چندقلو ( چطور دوقلو باردار شوم؟ ) آماده باشید زیرا نتیجه بارداری موفق است (به ویژه اگر از فن آوری های تولید مثل استفاده می شود). بارداری که باعث ایجاد چندقلو می شود، پیچیدگی های جدید و مشکلات عاطفی جدیدی دارد. گزینه های جایگزین (سرپرستی فرزند، اسپرم یا تخمک اهدایی و یا زندگی بدون فرزند) را …

باز پس گرفته شد. خود شهید همدانی نیز از مقطع حضورش در سوریه و سختی های این مسیر می گوید: زمانی که من را انتخاب کردند، حدود 80 درصد سوریه به دست گروه های مسلح افتاده بود و جیش الحر 110هزار نیرو را سازماندهی کرده بود. اینکه چرا بنده را انتخاب کردند باید از خودشان بپرسید. وقتی رفتیم سوریه آقای سلیمانی ما را به آنجا معرفی کردند. یکی دو ماه فعالیت کردیم تا اینکه به هرحال خدا کمک کرد و راه تعامل …

سوال مخاطب نی نی بان: من 28سالمه و دو بار زایمان طبیعی داشتم. بین زایمان اول و دوم 7سال فاصله بوده و در حال حاضر بچه دومم سه ماه و نیمه است. وزن تولدش 3کیلو و 900گرم بود. از بعد زایمانم تا حالا هر وقت زیاد می نشینم و شیر می دهم وقتی بلند می شوم پاشنه هردو پایم درد می کند به طوری که چند قدم اول را خوب بر نمی دارم هنوز دکتر نرفته ام. کپسول کلسیکیر و فیفول را بعد از زایمانم مصرف کرده ام آیا این مشکل …

بحث خیلی مهمی نیست در این مراسمی که انجام شد و خیلی نباید به آن توجه کرد. ایشان از کرکوک بودند و شاید کمی بد سلیقگی و شیطنت توسط برخی ها صورت گرفت، ولی با توجه به اینکه زمان کوتاه بود این مراسم خیلی زود به پایان رسید و هیأت ما هم تا حدی با تاخیر به فرودگاه سلیمانیه رسید و نهایتا فرودگاه را ترک کرد. *هیچ پیامی در سفر به سلیمانیه رد و بدل نشد سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سؤال …

سوال مخاطب نی نی بان: خیلی اشفته ام 28 سالمه 5 ماهه ازدواج کردم شروع پریودیم 27 ام ولی هر ماه شاید 2 روز تاخیر داشته باشه. 27 اردیبهشت پریود شدم 2 خرداد خوب شدم از 19 ام اقدام به بارداری کردم متوجه شدم 27 ام پریود نشدم بعد 1 ام تیر رفتم آزمایش بتا دادم امروز رفتم واسه دریافت جواب هورمونم 27٫5 بود دکتر گفت مشکوکه باید دوباره تکرار بشه حالا قرار 5 شنبه تکرار بشه به نظرتون من زود رفتم واسه آزمایش یا …

سوال مخاطب نی نی بان: من 18سالمه و سه ماهه زایمان کردم. دوماه بعد زایمانم بیست و سوم عادت ماهانه شدم. با شوهرم رابطه داشتیم از کاندوم استفاده می کردیم. الان باید عادت می شدم ولی چهار روزه نشدم. هنوز می ترسم باردار باشم. آیا امکانش هست؟ پاسخ دکتر مینا موحدی، پزشک جراح و متخصص بیماری های زنان و زایمان و نازایی: دوست عزیز اگر تاخیر در پریود دارید و مشکوک به بارداری هستید بهتر است …

. جالب این است که در ایران سالانه یک میلیون و 500 هزار نفر زن باردار در کشور داریم که نیم درصدشان یعنی7 هزار و 500 نفر در یک سال مصرف مواد داشتند. در سال 1395 از 900هزار نفر زن باردارغربالگری و مشخص شد 2هزار و 438 نفرشان سطوحی از مصرف مواد را داشتند. نتایج تحقیقات متفاوت نشان می دهد، دختران و زنان 6 سال زودتر از مردان به آخر خط اعتیاد می رسند. نخستین تجربه مصرف مواد تا تزریق در زنان به طور متوسط 2 …

بچه دار کردن خانواده ای می توان حساب کرد، مینا توضیح می دهد: الآن یک موجی پیداشده که کشورهای همسایه دوست دارند بچه شان توی رحم یک زن ایرانی رشد پیدا کند. اعتقاد دارند که زنان ایرانی قوی ترند. به هر حال ما به آنها کمک می کنیم. من خودم حتی یک زوج متقاضی داشتم که ساکن انگلیس بودند. وکیل شان آمد کارهایشان را انجام داد. بعد از 9 ماه هم بچه را تحویل گرفت و رفت. با تمام مراقبت های واسطان اما …

سوال مخاطب نی نی بان: خانمی هستم 23 ساله الان پسرم 5 ماه داره و من از زمانی که سزارین شدم تا دو ماه و نیم خونریزی و لکه بینی داشتم و بعد از یک ماه دو بار در ماه بعد پریود شدم و بعد از آن حدود 40 روز هست که دیگه پریود نشدم. آزمایش حاملگی هم منفی بود. البته سوزن پروژسترون هم زدم ولی فایده ای نداشته و پریود نشدم، نمی دونم باید چیکار کنم؟ پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان: …

بارداری مثل افزایش شدید وزن، ورم دستها و پاها، وریدهای واریس، بی خوابی، خستگی شدید و یبوست کمک می کند. وی با بیان اینکه توجه به شرایط طبی خاص بدن زن باردار و خطرناک بودن انجام بعضی حرکات ورزشی برای وی یا جنین، خاطر نشان کرد: زن باردار قبل از انجام هر نوع برنامه ورزشی حتماً با ماما یا پزشک متخصص خود مشورت کند و در صورت عدم انجام فعالیت های ورزشی قبل از دوران بارداری، باید ورزش کردن را …

سوال مخاطب نی نی بان: من بارداری اولم پوچ بود که 28خرداد امسال سقط کردم توسط عمل تخلیه یا همون گشاد کردن رحم. قصد بارداری مجدد دارم.تو آبان ماه حامله بشم خوبه؟چکار کنم این دفعه واسم مشکل پیش نیاد؟ میخواهم زایمانم تو مرداد سال آینده باشه. پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان: شما و همسرتان باید آزمایش های کامل را دو ماه قبل از بارداری انجام دهید. حداقل باید سه الی چهار ماه از سقط گذشته باشد سپس برای بارداری اقدام کنید. در این مدت حتما اسیدفولیک مصرف کنید تا شانس بارداری پوچ کم شود …

توانید از یک پزشک متخصص اطفال سوال کنید. 4- از پماد های پوستی مخصوص اگزما استفاده کنید پمادهای حاوی هیدروکورتیزون می توانند خارش و التهاب پوستی را در اگزما کاهش دهند. برخی کرم های کورتونی نیز برای کودکان مبتلا به اگزما مفیدند، ولی همیشه قبل از استفاده از هر نوع پماد و یا کرم کورتونی باید با پزشک مشورت کنید. پمادهای هیدروکورتیزونی را نیز نباید بیش از یک …

. پیامبر (صلی الله علیه و آله) به حضرت علی (علیه السلام) فرمود: تو را در ماه رمضان شهید خواهند کرد و سپس گریه کرد. امام صادق(علیه السلام) پیراهن امیرالمؤمنین را که در آن شهید شده بود، نگاه داشته و گاهی به مهمانهای خود نشان می داد. امام سجاد (علیه السلام) فرمود: پیراهن پدرم را که در آن شهید شده و مادرم آن را بافته، به ما برگردانید. امام صادق(علیه السلام) به شاعری فرمود: شنیده ام …

را افزایش می دهد از طرف دیگر تقریباً 20 درصد مادرانی که پس از 45 سالگی باردار می شوند، فرزندان چندقلو دارند. اصولاً سرعت تخمک گذاری با افزایش سن به مرور بیشتر می شود و مادرانی که سن بیشتری دارند در مقابل مادران کم سن تر در حقیقت شانس بیشتری برای چندقلوزایی پیدا می کنند. نکته جالب این است که، دوقلو زایی در زنانی که اضافه وزن دارند بیشتر دیده می شود، البته رابطه اضافه وزن و …

باعث کاهش تولید شیر مادر در بعضی از زنان شود. در صورتی که شیردهی می کنید، به پزشک خود بگویید. -استفاده از کلومیفن برای بیش از 3 دوره درمان ممکن است خطر ابتلا به تومور تخمدان را افزایش دهد. از پزشک خود در مورد خطر دارو بپرسید. -درمان باروری ممکن است شانس بارداری چند قلو ( چطور دوقلو باردار شوم؟) را افزایش دهد. این حاملگی ها برای مادر و جنین خطرناک هستند. اگر نگران این خطر هستید …

پیش صاحب شان بازمی گردند. اما از هزاران پژویی که من طی این سال ها زده ام یک دانه شان هم به صاحب شان بازنگشت آن هم فقط به خاطر نقص ایمنی خودروها است. دزدگیر، قفل فرمان، هر چه باشد به راحتی باز می شود فقط کمی تخصص می خواهد که من از آن زیاد دارم. می گویم پیشنهادی هم برای خودروسازان داخلی داری؟ که لبخندی می زند و می گوید: بله، به جای خودرو با این وضعیت خر به مشتری هایشان بفروشند. تصمیم می گیرم از او دور شوم که می گوید: خانم می شود خواهش کنم دعا کنی حکم جدیدی نخورم همسرم چشم انتظار است. …

سوال مخاطب نی نی بان: مشکل من در رابطه با کیست تخمدان است. من حدود 4سال پیش متوجه وجود دو کیست اندومتریوز در تخمدان راست شدم و بعد از یکسال درمان مجبور به انجام عمل جراحی شدم ولی متأسفانه دوباره یک کیست در تخمدان سمت راستم مشاهده شده، از شما عزیزان درخواست دارم مرا راهنمایی کنید. پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی: دوست گرامی متاسفانه شرح حال تان کامل …

. بچه ها افت تحصیلی دارند. آخر همه می روند دنبال جوشکاری و بنده خداها چند جوانشان تا به حال از دست رفته. کریمیان مهر امسال با خاطرات بچه های قلعه رستم بازنشسته شد. صفر سالاروند یکی از دانش آموزان بازمانده از درس همین مدرسه های فرسوده است که 20سال روستا را ترک کرد. اگرچه سنت شاهنامه خوانی از شب های قلعه رستم برچیده شده اما زنان و مردان بذله گو و صاحب قریحه هستند هنوز. سال ها پیش من ز روی …

اولین انتظار هر خانواده ای این است که فرزندشان در سلامت کامل به دنیا بیاید. پژوهش های گسترده در حیطه زنان و زایمان گویای این مطلب هستند که زایمان طبیعی تا حد زیادی این خواسته والدین را تامین می کند و نه تنها برای نوزاد بلکه برای مادر هم به عنوان یکی از سالم ترین گزینه های زایمان محسوب می شود. به علاوه آمار و ارقام حاکی از آن هستند که میزان مرگ و میر مادر و نوازد در زایمان طبیعی به مراتب پایین تر …

…، نمایشنامه نویس، رمان نویس و نویسنده مشهور آرمان گرایی خود را نشان می دهد. استریندبرگ که مبتلا به آسم و ذات الریه بود و حالش روز به روز بدتر می شد، او همان طور که امیدش را برای تصاحب نوبل از دست داده بود و هم زمان شانس زنده ماندنش هم روز به روز کمتر می شد. آن زمان هنوز پنی سیلین کشف نشده بود و اکثر بیماران ذات الریه در می گذشتند. آگوست استریندبرگ استریندبرگ 60 …

“),t.close()},t.write(‘

چیکار کنم که زود باردار بشم
چیکار کنم که زود باردار بشم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *