چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه
چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی

اگر به تازگی موهایتان را رنگ کرده اید و نگران این هستید که ناگهان رنگ موهایتان عوض شود ما برای شما راهی برای تثیبت رنگ مو در این بخش از سایت قرار داده ایم

چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که هر ماه به دلیل رشد ریشه موهایتان از رنگ مو استفاده می کنید،باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده دائم از رنگ مو بدون توجه به ساختار مو و اصول نگهداری مو نتایج غیر قابل جبرانی خواهد داشت که اثرات آن می تواند تا چندین ماه شما را درگیر درمان آن کند.

دوره مقدماتی php

رنگ کردن مو

***

اکسیدان 3%آرتگو بسیار مناسب است و به دلیل دارا بودن عناصر ترمیمی،نرمی و رطوبت مو را حفظ کرده و به دلیل دارا بودن عناصر تثبیت کننده درصد پراکسید هیدروژن را در محصول نگه می دارد و مانع تبخیر و تغییر آن می شود.در فاصله بین دو رنگ آمیزی از اسپری کراتینه و آب رسان که نیازی به آب کشی ندارد استفاده کنید و بعد از حمام روی موهای نم اسپری کرده و کمی ماساژ دهید.این محصول گره های مو را باز کرده و مو را نرم و لطیف می کند و به دلیل کراتین و سرامید موجود در آن،کورتکس مو یا همان لایه بیرونی را به طور کامل ترمیم و بازسازی می نماید.

موی رنگ شده

عدم استفاده از اتو و سشوار برای مدت طولانی با دمای حرارت زیاد.استفاده مکرر از اینگونه وسایل نیز باعث تبخیر مایع کورتکس و پیدایش موخوره میشود و باید توجه داشت که موخوره باکوتاهی مو درمان نشده و بعد از قطع کردن موهای موخوره دار دوباره پدیدار می شوند ،زیرا کوتاهی یک درمان موقت است و تا هنگامی که عمق مو و لایه خارجی آن به وسیله ماسک های مغذی و احیا کننده ترمیم نشده باشد،این عمل هیچ فایده ای نخواهد داشت .موهای خیلی از خانم‌هایی که موهای خود را رنگ یا مش و هایلایت می‌کنند، خشک، شکننده و آسیب‌پذیر می‌شود و شاید برایشان این سوال مطرح باشد که از میان شامپوها و نرم‌کننده‌های موجود در بازار، کدام‌یک مناسب‌تر است. برخی هم مرددند که آیا واقعا شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده تفاوتی با شامپوها و نرم‌کننده‌های دیگر دارند؟

***

به‌طورکلی، مواداولیه شامپوها و صابون‌ها تقریبا یکی است ولی به برخی از انواع آنها موادی اضافه می‌شود که خواص ثانویه به آنها می‌دهد. در مورد شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده هم همین‌طور است. واقعیت این است شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده مزایایی نسبت به انواع دیگر دارند.این شامپوها بسیار ملایم‌اند و چربی‌زدایی کمتری دارند تا موهایی که در اثر مواد شیمیایی خشک شده‌اند، خشک‌تر نشوند.علاوه بر این، حاوی نرم‌کننده‌ هم هستند ولی معمولا بهتر است بعد از شامپو‌کردن موها، از نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده هم استفاده کرد.

***

شامپوها و نرم‌کننده‌ها مثل شامپوهای انار، این خاصیت را دارند که رنگ مو را تثبیت کنند و چون مواد پاک‌کننده‌شان کمتر از دیگر شامپوهاست، باعث می‌شوند رنگ مو دیرتر جلای خود را از دست بدهد یا از روی موها پاک شود. از طرفی الکتریسته‌ای که بین موهای خشک وجود دارد را از بین می‌برند تا موها حالت وز پیدا نکنند.این شامپوها و نرم‌کننده‌ها معمولا حاوی موادی هستند که تا حدی می‌توانند از رنگ مو و خود موها در برابر اشعه UV آفتاب محافظت کنند. البته از آنجا که ساقه مو بافتی مرده است، تاثیر این شامپوها فقط در ظاهر مو و تا زمانی است که از آنها استفاده می‌شود و اثر درمانی ندارند.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

پیشنهاد دکتر سلام

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

بسیاری از خانم ها مو های خود را در خانه رنگ می کنند، اما بعد از گذشت چند روز رنگ  از بین می رود و زیبایی اولیه را ندارد. اگر می خواهید رنگ موی شما ثابت شود و جلوه اولیه را داشته باشد به نکات زیر توجه کنید.

 

• برای حفظ رنگ موی خود و برای آنکه زیبا به نظر برسد، باید هر ۶ هفته موها را رنگ کنید ، اگر رنگ موی شما قرمز یا شرابی است باید این کار را هر ۴ هفته انجام دهید ، زیرا رنگ قرمز به دلیل حساسیت که نسبت به شامپو دارد زودتر کم رنگ می شود.

• قبل از رنگ کردن مو از شامپو های روشن کننده مو استفاده کنید. قبل از استفاده از شامپوی روشن کننده از سرم مو استفاده کنید زیرا باعث می شود وقتی که می خواهید مو را رنگ کنید نفوذ  آسانتر خواهد شد.چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

نکته: از شامپوهای روشن کننده هرروز استفاده نکنید ، چون رنگ موی شما را کم رنگ تر می کند.

• حداقل ۲۴ ساعت قبل از رنگ کردن مو ، مو های خود را با شامپو نشورید. هرچقدر مو چرب تر و کثیف باشد رنگ بهتر بر روی مو می نشیند.

• اگر هرروز از شامپو روزانه استفاده کنید موهایتان زودتر کمرنگ می شود ، هر هفته 2الی 3 بار موها را شامپو کنید بقیه روزها شستشو با آب کفایت می کند.

• بعد از رنگ مو سعی کنید تا سه روز مو هایتان را ترجیحا با آب سرد بشویید.

• به طور مرتب از تافت استفاده نکنید زیرا رنگ مو را کدر و مات می کند، سعی کنید در مواقع ضروری که مو نیاز به حالت خاص دارد از آن استفاده کنید .

 

 

 

 

تصویر امنیتی جدید

دوران بارداری و اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده تغییری بزرگ در زندگی است. قبل از آن که بخواهید دردانه‌های خود را به دنیا بیاورید باید این را بدانید ک…

فرانسه، یکی از کشورهای مهم اروپا و زبان فرانسوی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین زبان‌های دنیاست. علاوه بر جذابیت مکان‌های دیدنی و شاخص فرانسه، بازار کتاب و ادبیات فرانسه نیز همیشه گرم است و دوست‌داران فراوانی دارد. ادبیات ف…

وگانیسم یا گیاه‌خواری مطلق سبکی از زندگی است که در آن افراد به علل مختلف مصرف محصولات حیوانی را حذف می‌کنند، به ‌گونه‌ای زندگی می‌کنند که آسیبی به حیوانات نرسانند و از محصولات آرای…

در این روزهای پایانی سال که بازار خانه تکانی بسیار گرم شده است، روش‌های مختلف شست‌وشو و تمیز کاری، می‌تواند روند کار شما را سریع‌تر کند و نتیجه بهتری هم بر جای بگذارد. آیا می‌دانستید که شستن بالشت ه…

کفش پاشنه بلند بدون شک یک انتخاب مناسب برای داشتن استایل زیبا و رسمی‌تر است و از زمانی که پای خود را در عرصه مد و فشن وارد کرد، طرفداران بسیاری را به سمت خو…

تخم مرغ: 3 عدد
شکر: 200 گرم
وانیل: یک هشتم ق چ
روغن مایع: یک و یک چهارم پیمانه
شیر: 1 پیمانه
آرد: 300 گرم
پودر کاکائو: 3 ق س
بیکینگ پودر: 2 ق چ
نمک: کمی
میوه…

آیا تا کنون به دوست داشتن دشمن خود فکر کرده‌اید؟ آیا به این نکته اندیشیده‌اید که دشمنان ما تا چه حد می‌توانند در پیشرفت و موفقیت ما موثر باشند؟ همه‌ی ما دشمنانی داری…

آیا رنگ موهایتان به دلتان نمی‌نشیند؟ آیا رنگ اشتباهی به موهایتان مالیده‌اید؟ یا اینکه می‌خواهید به رنگ طبیعی موهایتان بازگردید؟ پاک کردن رنگ موهایتان خیلی کار سختی نیست! با روش‌هایی ساده خواهید توانست رنگ موهایتان را پاک کنید. در این مطلب چند روش برای اینکار را توضیح داده‌ایم.

تمام رنگ موها پس از ۱۵ تا ۲۰ بار شست و شو به کلی پاک می‌شوند. از روی بسته‌بندی رنگ مویتان می‌توانید متوجه شوید که دقیقاً با چه مقدار شست و شو رنگ مو از موهایتان پاک خواهد شد. هر بار که موهایتان را می شویید از آب داغ استفاده کرده و با آب ولرم دوشتان را تمام کنید. و پس از شست و شو هم موهایتان را به نرم کننده آغشته کنید تا شکننده نشوند.

موهایتان را با آب داغ بشویید و از شامپوی مورد نظرتان استفاده کنید، اما پس از شست و شو موهایتان را کاملاً خشک نکنید. در یک ظرف کوچک، روغن نارگیل مخصوص مو و آب داغ اضافه کنید. مخلوط به دست آمده باید به اندازه‌ای گرم باشد که بتوانید آنرا به پوست سرتان بمالید. حالا موهایتان را با روغن ماساژ دهید و پس از آن سرتان را با یک حوله به مدت یک ساعت بپوشانید.

حالا دوباره موهایتان را با آب داغ بشویید و در آخر آنرا با آب معمولی یا آب سرد آبکشی کنید. همیشه پس از شست و شوی موهایتان از نرم کننده استفاده کنید. استفاده از روغن و آب داغ باعث خواهد شد تا در دفعات کمتر شست و شو رنگ موهایتان پاک شود.

اسید سیتریک یک عامل سفید کننده‌ی عالی است. یک لیموترش را نصف کنید. آب آنرا در یک‌کاسه بگیرید و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید. باقیمانده‌ی آبلیمو را هم به موهایتان بمالید. نیم ساعت صبر کنید. سپس موهایتان را با آب داغ و پس از آن آب گرم بشویید. سعی کنید پوست سرتان را زیاد چنگ نزنید چرا که ممکن است بسوزد! در نهایت از یک شامپو و نرم کننده‌ی خوب برای شست و شوی موهایتان استفاده نمایید.چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

ممکن است عجیب و غریب بنظر برسد، اما درست است! اگر یک چهارم قاشق مایع لباس شویی، یا به همان مقدار مایع ظرف شویی به شامپویتان بیفزایید و از آن مخلوط برای شستن موهایتان استفاده کنید، رنگ موهایتان سریعاً پاک خواهد شد.

اگر بجای استفاده از شامپوی معمولی، شامپوی ضد شوره استفاده کنید و آن مواد را به آن بیفزایید، نتیجه حتی سریع‌تر هم خواهد بود! اما به یاد داشته باشید که این روش نباید به طور مرتب استفاده شود. بهترین راه این است که با آب داغ موهایتان را بشویید تا در روندی طبیعی رنگ موها پاک شود.

چند قرص ویتامین سی را خرد کنید و به آن آب اضافه کنید تا خمیری ساخته شود. خمیر باید به اندازه‌ای باشد که پوست سرتان را بپوشاند. این روش برای رنگ‌هایی مناسب است که عمر بیشتری دارند، مثلاً تا ۳۰ بار شست و شو. این خمیر باید به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان باشد و سپس آنرا با آب گرم بشویید. این کار باید بصورت منظم انجام شود. در این شرایط رنگ موهای سخت هم با ۸ تا ۱۰ بار شست و شو پاک خواهد شد.

شما چه راه‌هایی برای پاک کردن رنگ موها می‌شناسید؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

سلام.من موهام مش داره تیره شده حالاسه صفربزنم درست میشه؟؟

الوووووووووووووووووووووووو

سلام ممنون از سایت خوبتون یه سوال داشتم من می خواستم مو هامو فندقی تیره بزنم ولی آرایشگر رنگی که زده جلو سرمو قرمز کرده راه حلی می خواستم که قرمزی مو رو چگونه پاک کنم میشه رنگ دیگه ای روش بزنم

من موهامو پر كلاغي گذاشتم و خيلي پشيمون شدم هر روشي كه بود رو انجام دادم ولي بهترينش اب داغ بود ، و اينكه با شامپو ضد شوره موهامو يه مدت شستم و با اب داغ اب كشي كردم خيلي تاثير داشت ولي بعد از حمام حتما روغن بزنين به موهاتون كه خشك نشه. الا مشكي طبيعي شده ديگه پر كلاغي نيست.

سلام
من میخوام رنگ مشکی پر کلاغی و از روی موهام پاک کنم
البته یکساله رنگ موی مشکی و گذاشتم و ساقه های موهام کاملا زیتونی رنگ شده
از چه روشی استفاده کنم ک کمتر ب موهام اسیب بزنه?
ریموور?
یا دکوپاژ?
لطفا راهنماییم کنید

ممنون موفق باشید

سلام من موهامو یه هفتس مشکی کردم ولی الان پشیمونم میشه بگید چیکار کنم رنگش بره اگه یه رنگ دیگ بزارم ممکنه رنگ نگیره ؟؟

سلام
من موهامو هایلات روشن تیکه ای کردم بعد خوشم نیمومد اومدم از پودر دکلره قرمز آتشین استفاده کردم اونم خوب نشده الان میخواهم این لایت هایی که قرمز شده رو پاک کنم چیکار باید بکنم ؟؟؟؟؟؟
اگه زود جواب بدید ممنون میشم متشکرررررر

سلام من هم موهامو هایلایت روشن کردم، ارایشگر به حرفم گوش نکرد 🙁
الان بد نشده ولی ترجیح میدادم انقدر روشن نباشه!
چیکار میتونم بکنم ؟
لطفا کمک کنین
مرسیی

تجربه من
من موهامو دکلره کردم کلاً سوخت بعد رفتم خونه شامپو رنگساژ گزاشتم شد بنفششش ۴ تا قرص جوشان ویتامین c پودر کنید بعد با هر شامپو ضد شوره قاطی کنید به کُوی من دار بنزید بعد بمالید به موهاتون ٢ ساعت صبر کنید نگران نباشید مو چیزیش نمیشه بعد برید حمام بشورید همه رنگ مو میره بعد از حمام حتماً روغن بمالید به مو

Moo khoshk bashe?

با سلام،من روی موهای روشنم لولایت پرکلاغی گذاشتم،الان ریشه موهام در اومده،میخوام بدونم میتونم همون رنگ روشن رو روی کل موهام بزارم بدون اینکه لولایتام خراب نشه ؟

ببخشید من یه سوْال داشتم. یک هفته پیش موهامو دکلره کرده بعد رنگ کردم أیا دوباره میتونم روش دکلره بزارم؟؟؟ اگه میشه سریع جواب بدید

سلام من موهامودکلرعه کرم بادمجانی گذاشتم باراهنماییاشتیاه آرایشگرسرکه زدم موهام بجای اینکه ثابت کنه رنگوکه آرایشگرگفته بودربگ موهاموبرد.با یه لیوان سرکه موهاتون روبشویید رنگشومیره

البته عزیزم بادمجونی جزو رنگ های فانتزی حساب میشه که با کلر استخر یا سرکه از بین میره.فکر نمیکنم روی رنگ های اصلی مثل مشکی نتیجه بخش باشه

سلام من پارسال موهامو دکلره کردم رنگ پلاتینی خیلی خوشرنگ بعد یکسال ریشه هامو اومدم رنگ کردم عسلی شد الان موهام دورنگ شده میخوام پایین موهامم تیره تر کنم مثل ریشه موهام بشه چیکار کنم؟؟؟

من قبلا موهامو قهوه ای زدم الان نارنجی شده هر چقدرم رنگ میزنم روش بعد از ۲ یا ۳ شستن رنگ نارنجی میزنه بیرون چمار کنم رنگ نارنجی از بین بره؟؟

سلام من سومی رو امتحان کردم اثری نکرد شما هم خودتونو اذیت نکنین لیمو ترش پوست سر رو میسوزونه و هیچ عملکردی یا نتیجه ای نداره . عملکردی هم نداشت

واقعا جذاب بود … منم از این روش ها استفاده کردم اما شنیدم استفاده از رنگ موی ۰٫۰۰ هم باعث میشه رنگ مو روشن تر بشه …مادر من از رنگ موی ۰٫۰۰ استفاده کرد و موهاش روشن تر شد
این محصول رو استفاه کرد ….خوب بود …حالا کسی رنگ موی بهتر میشناسه بهم معرفی کنه؟؟

سلام من موهامو سه ماه پیش ریمور کردم. وبعد ازاون هر رنگی هم میزارم دورنگ میشه … میشه راهنماییم کنید که چکار کنم

Dustan man muhamo ye Sal pish meshki par kalaqi kardam Alan mikham dudi roshan konam muham Kheyli bolande khahesh mikonam ye rahe Hal behem bedid Ke muham nasuze va daqun nashe lotfan komakam konid

سلام من موهامو البالویی کرده بودم الان بعد ۶ ماه کمرنگ شده خیلی میخوام قهوه ای کنم دارچینی میشه رنگ مورد نظر بهم میده

سلام دوستان,میشه کمکم کنید من امروز موهامو رنگ شرابی بنفش زدم رنگش تیره شده اصلاخوشم نیامده چندروزدیگه عروسی دعوتم میخوام موهام روشن کنم میتونم سه صفر بزنم روشن بشه دوباره رنگ کنم.لطفا جوابموسریع بدین ممنون

سلام من امروز از دکلره استفاده کردم یکم موهام قرمز شده رنگ موهای خودم خرمایی بود الان میخوام برگرده رنگ موهام توروخدا راهنمایی کنید چیکار کنم

سلام من تقربیا نصف موهام حنا داره ولی الان میخام رنگ روشن کنم بدون دکلره
البته اول میخام رنگ شماره 0 بزنم بعد روش ی رنگ دگ بزنم بنظرتون رنگ سرخی میگیره

سلام دوستان من پایین موهام رو دکلره کرده بودم بعد روش رنگ بنفش زدم دقتی که اون رنگ پاک شد رفتم یک واریاسیون آبی خریدم که موهام آبی بشه ولی موهام مشکی شد چیکارکنم که این مشکی بره؟می خوام خیلی فوری رنگش بره خواهشن کمکم کنید

من موهامو مشکی پر کلاغی کرده بودم چند روز بعد رفتم اب گرم گنو بندرعباس همونجا توی اب کاملا رنگ موهام پاک شد حتی دورم تواب کاملا سیاه شده بود

عذر میخوام این روش ها برای رنگ موهای طبیعی مثل رب گوجه و دارچین هم جواب میده؟ لطفا جواب بدید حسابی گیر افتادم

سلام خسته نباشین،من یه سال پیس موهامو n1 گذاشتم الان بلد شده تقریبا تهش مونده الان میخوام روشن کنم موهامو،رنگ میگیره یا باید پاک سازی کنم ؟و با چی پاکسازی کنم؟دکلره کنم میگیره؟

روشن کننده استفاده کن ۰۰۰ رو بزار من گذاشتم جواب داد البته مارکش مهم خیلی

سلام من موهام رو یک ماه پیش مشکی کردم با چه روشی رنگ مو رو پاک کنم.سفیدی زیاد دارم با رنگ مشکی مدام باید رنگ کنم دوست دارم رنگ روشن استفاده کنمچیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

سلام من موهام مسی بود بعد دکلره کردم شد نارنجی زرد بعد سه صفر زدم که روشن بشه بعدم موهامو رنگ صدفی زیتونی گذاشتم با واریاسیون نقره ای چی کار کنم سبزیش رفع بشه و رنگش طلایی بشه مرسی

سلام من موهامو دکلره و بلوند کردم؛ آیا میتونم بازهم اونا رو مشکی کنم چون از این رنگ خسته شدم؛ میخوام بدونم یا زمینه دکلره و بلوند تیره ترین رنگ مویی که میتونم داشته باشم چی هست؟

سلام من موهام حنای موزدم حالامیخوام پاکش کنم راهی داره

من موهام دکلره کرده بودم از روش رنگ ماهاگونی گذاشتم الان پشیمانم،میخام دوباره روشن کنم لطفا راهنمایی کنید

ببخشید موی پر کلاغی ام با این روش میره؟

سلام. این روش ها برای پاک کردن حنا از مو هم جواب میده؟؟

سلام من موهامو شرابی ریختم ولی رنگ نگرفت انگار مشکی بود ولی تو افتاب قرمزیش مشخص بود چندروز بعد بنفش ریختم اونم همینطوری بود موهام اصلا رنگشو نگرفت دلیلش چیه؟؟

روش پاک کردن رنگ موی شرابی را توضیح بدین لطفا

سلام.مش موهام به خاطر رنگ تیره ای که زدم از بین رفته.پیکار کنم که دوباره برگرده؟

لطفا جوابى گرفتى به من هم بگو چون مشكل من هم دقيقا همينه?

با سلام، من از سس مایونز استفاده کردم، فرقی نمیکنه کم چرب یا پرچرب فقط کافیه یکساعت به تمام موها از ساقه تا نوک مو زده بشه ، به دلیل سرکه ای که داره بلافاصله رنگ رو تا دو یا سه درجه پاک میکنه ، حتی اگه دو یا سه ساعت بمونه بطرز حیرت انگیزی رنگ رو پاک میکنه، موها هم اصلا چرب نمیشه.

من موی طبیعی قهوه ایم رو 3 درجه روشن کردم شده قهوه ای روشن یکم
چجوری میتونم به رنگ طبیعی برگردونم؟ :(((((
لطفا کمک خیلی ناراحتم :(( ???

سلام من موهام با دكلره و n10 روشن كرده بودم كه بعد از يكسال ريشه گيري رو فقط رنگ n10 ميزدم هفته پيش رفتم ارايشگاه واسم هايلايت استخوني دراورد و هم زمان زمينه رو قهوه اي بلوطي رنگ كرد
بعد از اولين و دومين شستشو رنگ موهام به نارنجي و حنايي ميزنه
خيلي بد شده چيكار كنم حداقل رنگ زمينه م قهوه اي بشه يا حداقل قرمزي بدرنگي كه مونده از بين بره و به هايلايتهام اسيبي نرسه؟؟؟؟ تووووررررووووخدا پاسخگووو باشيد….

عزیزم شما میتونید شامپو رنگساژ bes movie colors استفاده کنید، رنگ های مختلفی داره،از کاتالوگ انتخاب کنید، موقتیه ولی به دردتون میخوره

سلام ببخشید من یک سال پی رنگ بادمجونی گذاشتم برای عروسیم نسکافه ای تیره کردم که فقط جلوی سرم رنگ گرفت و ارایشگرم گفت پشت موهات بخاطر رنگ بادمجونی رنگ نمیگیره.الان اگه بخوام صابون وو اکسیدان 9 درصد بذارم چه رنگی میشه موهام؟ صابون چی چه مارکی باید رنده کنم

««««««««««««««تــــوجـــــه تــــوجـــــه »»»»»»»»»»»

خانوما فقط همین کارو بکنین!!
من 6 ماهه عقد کردم. واسه عقدم آرایشگره ی رنگ روشن واسم گذاشت و دکلره کرد. بعد چند روز رنگش رفت و موهام ب رنگ طلایی بژ دراومد ک خیلی زشت بود. بعد یک ماه رفتم موهامو مشکی کردم. ی ۴ ماهی گذشت ک مشکی دلمو زد. رفتم ی رنگ قهوه ای تقریباً روشن روش گذاشتم، کف سرم ک موهام تازه دراومده بود حنایی شد،بقیه موهام ک رنگ مشکی داشت اصن عوض نشد. خلاصه با هزار ناامیدی چند شب پیش رفتم ی مقدار خیلی کم پودر دکلره رو با اکسیدان 9% مخلوط کردم و ی تیکه هایی از موهامو دکلره کردم. رنگش‌رفت کامل ولی زرد پررنگ بود. اومدم تو این سایت نظراتتونو خوندم، بعد صابونو رنده کردم و با اکسیدان 9% قاطی کردم و رو کل موهام گذاشتم. باورتون نمیشه موهای مشکی من ک رنگی ب خودش نمیگرفت،الان شده بلوند ِ کاهی!! انقده خوشرنگه… دیگه الان هیچ اثری از زردی و سیاهی روش نمونده!
من تار موهام خیلی نازکه. دیگه هیچوقت نمیخوام رنگ شیمیایی بذارم. از من گفتن! هیچوقت ِ هیچوقت موهاتونو دکلره نکنین! چیز دیگه ای هم استفاده نکنین! همشون ب موهاتون آسیب میرسونه! تنها کاری ک خیلی آسونه و براتون ضرری نداره و جوابش حتمیه همینه: صابون رنده شده + اکسیدان 9% .

ببخشید چه صابونی استفاده کردین

سلام از چه نوع صابونی استفاده کنم که مشکی کلا پاک بشه

سلام خانمای خوشگل
ذکر چندتا مطلب رو ضروری دیدم، اول اینکه بنده شغلم فقط رنگ هست و چند سالی تجربه دارم،
از روی تجربه میگم کلا یا مشکی نزنید یا اگر بیشتر از 2 بار تکرارش کردین دیگه قید رنگ دیگه ای رو بزنید تا زمانی که موهاتون بلند بشه و بتونید مشکی رو کوتاه کنید، چون رنگ مشکی خود بخود مو رو میسوزونه و بعدش اصلا امکان دکلره نیست و حتی اگر بعد از یک بار مشکی مو را دکلره کنید به سختی نهایتا تا پایه قرمز نارنجی باز میکند و بعدش مو میسوزد.
دوم اینکه برای روشن کردن مو بدون دکلره عجله نکنید، اگر موی شما طبیعی است اول با رنگ 10 به پایه قهوه ای برسانید و بعد روشن کنید.
سوم اینکه تمامی موهایی که زبر و خشن شده و حتی کسانی که رنگ مو زدن حتما برای حفظ سلامتی مو و جلوگیره از موخوره هر بار پساز استحمام کمی روغن نارگیل به موی خود بزنید، اگر موهای شما خیلی آسیب دیده شب قبل از خواب روغن نارگیل به تمام موهای خود زده و کاملا چرب کنید، کلاه رنگ بپوشید و بخوابید صبح موهایتان را با شامپو بچه بشویید و این عمل را حداقل 4 هفته هر هفته 4 بار تکرار کنید موهایتان کاملا به روز اول برگشته، صاف و براق و بدون هیچ آسیبی و سالم خواهند شد.
دوستانی که کرمان هستند میتوانند حضوری برای مشاوره مراجعه فرمایند.

سلام عزیزم ،ببخشید من موهام رنگ و مش کردم ،قهوه ای روشن شده دوسش ندارم ،به نظرتون راهی داره پاک بشه ؟؟؟؟؟؟پشیمون شدم !

سلام ميشه راهنمايى كنيد
يكماه پيش موهام رو با فويل مش كردم رنگساژ خيلى خوشگل دودى و صورتى ارايشگر گذاشت حالا خودم كه خاستم رنگساژ كنم پلاتينه نقره اى رو با واريسيون نقره اى گذاشتم كل مش هام كه رفته هيچ اون بماند رنگ موهام هم زيتونى شده .چكار كنم اين سبزى موهام بره و اينكه مش هام دوباره ظاهر بشه البته ده مرتبه هم شسته شدن ولى باز نكرده مش رو.ممنون ميشم راهنمايى كنيد??

سلام من 2 ماه پیش موهام روشن بود و آسیب دیده بعد رنگ تیره گذاشتم البته 2 گذاشتم . الان دوباره پشیمون شدم میخوام روشن کنم یعنی رنگ تیره بره بدون دکلره باید چیکار کنم موهامم آسیب نبینه میشه بگین

میتونید از دکو کرم استفاده کنید یا به تدریج با رنگ روشن مو هاتون رو هر دفعه ۴ درجه ۴ درجه روشن کنید

سلام ترو خدا جوابمو بدین خیلییییی واسم مهمه من 8ماه پیش موهامو حنا هندی مشکی گذاشتم الان یکم ریشه هام در اومده.واسه مراسم بله برونم رفتم دکلره کردم به رنگ قرمز در اومد.یه رنگ ترکیبی گذاشتم ک بازم جالب نشد 2ماه دیگه مراسم عروسیمه چه جوری حنا رو از موهام پاک کنم.ریمور میتونه این کارو کنه؟خواهش میکنم جواب بدین

با ریموور می تونید مو هاتونو تغییر رنگ بدین ولی رنگ بژ .زیتونی و عسلی میتونه بشه روشن تر نه

سلام
رو موهام قبلا رنگ داشتم چون میریخت گفتن حنا بذار خوب میشه حنا که گذاشتم قسمت های رنگی موهام قرمز شد و مجبور شدم حنا هندی مشکی بذارم و موهام خیلی خیلی مشکی شد و زبر مثل سیم ظرفشویی شده چیکار کنم موهام خوب شه واقعا وحشتناک شده لطفا زودتر کمک کنید تا از ته نزدمشون

سلام من 2ماهه موهامو رنگ ومش کردم ولی الان میخوام مشکی کنم به نظرتون رنگ پرکلاغی به موهام آسیب میرسونه؟ممنون میشم اگه جواب بدین

سلام من موهام هاى لاىت دکولوره کردم زمىنه موهاى خودمه که قهوه اى تىرس رنگ لاىتم طلاىى شده که اصلا دوس ندارم و مىخوام رنگ طبىى موهام برگرده باىد چىکار کنم؟

با چیزهای ترش مثل ماست ترش سرکه یه قره قروت میره من امتحان کردم جواب داده

من موهام خرمایی روی موهام رنگ ۵ زده بودم خواستم با ترکیب بژ و کاراملی و دودی خیلی روشن کمی موهام روشن بشه الان ریشه موهام روشن شده و ساقه ها تیره مونده چیکار کنم همش یک دست بشه؟

سلام من موهامو یخی کرده بودم.ارایشگره گفت بعد چند روز رنگ آ7 رو با یه بند شرابی مخلوط کن خیلی قشنگ میشه
حالا گزاشتم خییلی بد شده
چیکار کنم بره……………
کمکم کنید آرایشگره در دسترس نیست

سلام، من موهامو حنا هندی گذاشتم بعده یه مدت رنگش رفت و موهام قهوه ای تیره شد،هر رنگی روش میذاشتم نمیگرفت، دکلره گذاشتم ولی موهام نارنجی شد، حالا هر رنگی میذارم موهام رنگش تغییر نمیکنه، باید چیکار کنم؟

سلام.من موهامو چندبارمشکی و پرکلاغی گذاشتم،الان چندماهه گذشته و میخوام روشن کنم،بایدچیکارکنم و چه جوری روشن کنم؟

سلام ببخشید من موهامو حنا گذاشتم ولی رنگش خیلی باز شده ودوس ندارم من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. ممنونم از سایت خوبتون. مطالب سایتتون برای من جالب بود. من موهام مشکی پرکلاغی بود. 2 ماهی میشه رنگ کردم. من از مخلوط آبلیمو و ویتامین c و جوش شیرین و روغن زیتون استفاده کردم و موهام کم کم داره کمرنگ میشه.
دوستان میتونن توی youtube سرچ کنن remove hair color without chemical و میبینن که این روش هارو دیگران چقد استفاده میکنن و جواب میگیرند.

واقعا میگن نمیتونی رو مشکی برات رنگ بزاریم پنج ماهی گذشته کوتاه کردم دارم دیونه میشم میخوام موهام بلوند شه خیلی مشکی نیستا هر جا میرم قبول نمیکنن

از روشهای مواد شوینده رنگساژها به هیچ وجه استفاده نکنید روش روغن نارگیل واب لیمو بهتره ومدتش برای هرکس متفاوته برای من ۲۵روزه رفت البته ده روز اول نصف بیشتر رنگ رفت هفته ای دوبار میزدم. اگه موهاتون به دلیل رنگ کردن وکارای دیگه زبر شده میتونید سس مایونز سس سفیدهمون بزنید روموهاتون نیمساعت بمونه بعد بشورید واقعا معجزه میکنه یا عسل طبیعیرو اب کنید وباحرارت ملایم بریزید رو موهاتون وپوست صورتتونو نیمساعت تا یک ساعت بمونه ومعجزشوببینید…

سلام. مرسی واقعا ممنون ،رنگ موهای خودم برگشته وخیلی ی ی خوشحالم بازم مرس ی ی ی ی ی ی،.. راستی به هیچ وجه با موادشوینده نشورید وبرای نرم وصاف ولخت شدن موهاتون سس مایونز بزنید

من موهامو رنگ شرابی زدم اما خیلی بد شد و اصلا بهم نمیومد
بعد روشهای شما رو ک خوندم
موهامو با مایع ظرفشویی شستم. چون واقعا از خودم بدم میومد
اما متاسفانه موهام مث سیم شد
خشک خشک خشک و وسط ؛ بالای سرم کامل خرد شد و ریخت
و الان فقط منتطرم تا بلند شن و موهای سالمم برگرده. و قید رنگ هم دیکه زدم. میخوام بهتون بگم دنبال خودتون نیوفتید و بلا سر موهاتون نیارید. اینقدر رنگ نکنید. قدر بدونید 🙁

پوستیژ ضایع نیست؟ ?

سلام دوستان
من فقط واسه عروسیم چون خاستم تغییر کنم رنگ زدم حالا مجبور شدم سر هر مراسمی دوباره رنگش کنم و از رنگ کردن متنفرم. اومدم موهامو پسرونه کوتاه کردم که بیشتر قسمت رنگی موم بره. ولی شهریور نامزدی خواهر شوهرمه چکار کنم؟پوستیژ بزارم؟
نمیخام دیگه اصلا موهامو رنگ کنم. میخام موهای طبیعی خودم برگرده

سلام من موهام خرمایی بود روش مشکی کردم همه میگن مشکی بهت میاد صورتت یاز شده, خودمم نظرم همینه مشکی رو پوست روشن میاد ولیییییییییی شوهر جونم دوست نداره هر ارایشگاهی میرم میگن با دکلره هم نمیشه رنگ روشن گذاشت میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟ یا ارایشگاها مهارت ندارن؟؟؟؟؟؟؟!!

عزیزم حتما یا مهارت کافی ندارن یا میخوان با این بهانه ها با پول بیشتری اینکاروکنن ،،ده بارم از روهم مشکی کنی بازم هررنگی که بخوای میگیره

سلام من موهامو مشکی پر کلاغی کردم ،اصلا از رنگش خوشم نمیاد میخوام قهوه ایشون کنم ،ب نظرتون باید چکار کنم؟همه میگن تا 6ماه نمیتونی رنگ کنی اگه رنگ کنی نارنجی میشن

من موهامورنگ قهوه ای زیتونی گذاشتم ولی متاسفانه به رنگ مشکی تیره میزنه دوباره رنگ گرفتم ولی روشن نشد خیلی میترسم برای عروسیم موهام رنگ نگیره چیکنم حالا

سلام.من موهامو دو بار رنگه مشکیه گیاهی گذاشتم.چجوری باید پاکش کنم.میخوام رنگه موهامو عسلیه روشن کنم.خواهشا کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

slm man roo mohaie meshki khodam variasion banafsh gozashtam
range mooham ghahveii shode aya ba hamoom kardan range mooham pak mishe??

سلام،بخشید من موهام را هایلایت شرابی کردم ولی بعد از مدتی رنگش نارنجی شد
چون میتوانم رنگ نارنجی را پاک کنم

من موهام رو با مايع ضرفشويي شستم واقعا معجزه ميكنه رنگ موهام خيلي روشن تر شد
مرسي از مطلب خوبتون
خيلي به دردم خورد

ملت نکنید این کار رو .مایع ظرف شویی برای مو؟ خودش میره راحتش بزارید

سلام من چند روز پیش موهامو رفتم رنگ کردم میخواستم استخونی روشن در بیاد ولی چون قبلا مش کرده بودم گفتن نمیشه واسه همین دکلرهکردم وبعد رنگ روشن واسم گذاشتن که شد کهراملی روشن ولی ازش خوشم نمیاد یه جورایی زرد شده بگین چکار کنم میخوام تیره بشه

بچه ها فقط صابون رنده شده واکسیدان هر رنگ باشه پاک میکنه فقط وقتی گذاشتید 20دقیقه روی موهاتون بمونه بعد بشوریید همه رنگ پاک میشه

سلام من امروز رنگ ابرو زدم الان بد دراومده میخوام پاکش کنم چجوری میتونم کلا پاکش کنم؟لطفا راهنماییم کنین.

سلام…
من موهام رنگ طلایی بود اما الان مشکی معمولی رنگ کردم اگه این کارارو انجام بدم رنگش میره؟؟؟؟اخه میگن رنگ مشکی نمیره؟؟؟؟؟

سلام.
من موهامو هایلایت کردم اما خوشم نیومد .یه رنگ قهوه ای گذاشتم خوب نشد.بعد از 2 هفته مشکی گذاشتم (رنگ 1).الان چطور میتونم موهامو قهوه ای تیره بکنم؟
تروخدا زود جوابمو بدید.2 بار ویتامین c گذاشتم الان توی نور موهام به قرمزی میزنه
خواهش میکنم کمکم کنید

سلام من با رنگ روشن کننده000 موهامو باز کردم و رنگ بژ گذاشتم از روش . الان میخوام موهام مشکی بشه مثل موهای خودم.چه رنگی بزارم یک دست دربیاد؟

من 29اسفند93موهام مشکی شماره یک گذاشتم اما به پیشنهاد خانوم فروشنده موهام مشکی پرکلاغی نکردم فقط مشکی شماره یک حالا الان دلم زده عین کلاه گیس شده رو سرم میخوام بره از موهام یه رنگ خرمایی بذارم چیکار کنم پاک میشه از رو موهام؟

من چند وقت پیش موهام رو رنگ کردم وبه رنگ قرمز در اومد خیلی ضایع بود.بعد موهامو با پودر دکلره وچند قطره اکسیدان و اب لیمو قاطی کردم رنگ زرد خیلی خوش رنگ دراومد وخیلی رازیم

همیشه بارنگ مشکی یخورده واریاسون قرمز یا ابی قاطی کنید بعد بزارید اینطوری همیشه براق وخوشرنگ میمونه ..

من موهام قهوه‌ای تیره بود الان یه هفته اس بادمجونی کردم الان دوسش ندارم میخوام ببینم چه طور میشه هرچه سریعتر موهام رنگ طبیعی خودشو بگیره. زیر بادمجونی هم سه صفر زدم

سلام این روش ها برای از بین بردن رنگ ابرو هم به کار می ره؟ ابروهام خیلی روشن شده نمی تونم دوباره برم آرایشگاه تیره بزاره

تروخدابگین….من دیروزموهامودودی خیلی روشن کردم که ازدورسفیدمیزد،بدم اومد،اومدم کاراملی کنم واراسیان سبزومثل اینکه زیادزدم زیتونی شده بسیارازش متنفرم تروخدابگین چیکارکنم زیتونیش بره که بتونم همون کاراملیش کنم،خواهش میکنم کمک کنین زیادوقت ندارم

بچه ها کسی میدونه موی دکلره شده با چی پاک میشه؟ اصلا دکلره پاک میشه؟

سلام نه عزیزم دکلره دیگه از روی مو پاک نمیشه مگه اینکه موهاتون رشد کنه و شما اون قسمتهای دکلره شده رو کوتاه کنین

موهاى شرابى کاملا با ريموور پاک ميشه ولى مشکى به هيچ صراطى مستقيم نيس.مگه دکلره کنيد که موهاتون کلا ميريزه

سلام فاطمه خانم شرمنده میشه بیشتر توضیح بدین اصلا نمیدونم این چیزا چیه یه بار شرابی زدم بهم نیومد میخوام کامل بره
این ریموور چیه اصلا

سلام.
من موهامو مشکی پرکلاغی کردم حالا با چی پاکش کنم؟ توروخدا راهنماییم کنید

من پایین موهام دکلره است میخوام رنگ کنم چکار کنم تا یک دست بشه نمیخوام تیره بشه

من موهامو مشکی پر کلاغی کردم و بهم اصلا نمیاد،نمیخامم ب آرایشگاه برم چون بچه کوچیک دارم و ٱرایشگاهم معطلی داره،چیکارکنم؟ریموور چیه و میتونم خودم بذارم؟اکسیدان و صابون تاثیر داره؟لطفا سریع جواب بدید

س..اگ یکی از این پنج روش و انتخاب کنیم بعد چن روز پاک میشه و جواب میده رنگ مو….

سلام من موهام چند لایه شرابی داره حالا میخوام شرابی رو بدون ریموور از بین ببرم .کسی میتونه راهنماییم کنه؟ راه حل های بالا برا شرابی موهای منم جواب میده؟

لطفا جواب بدید خیلی واجبه.من موهامو پر کلاغی کرده بودم،بعد پاییناشو دکلره کردم تا نوکاشو شرابی کنم،االبته آرایشگر به جای 5 سانت تقریبا 10 سانت از پاییندموهامو دکلره کرد،بعدش واسه یه دست کردن موهام N3 گذاشتم،الان رنگ N3. رفته و موهام 3 رنگ شده،ریشه ی موهام،قسمت پرکلاغی و اون قسمت دکلره که روش رنگه،میتونم از مواد ریموور شیمیایی فقط واسه قسمت پرکلاغی استفاده کنم؟!!!! و دوباره رنگ کنم تا یه دست شه؟

سلام عزیزم میخاستم بدونم چطوری خودم توی خونه رنگ شرابی رو از موهام پاک کنم ”وآیا درسته میگن وقتی رنگ شرابی یا همون ماهگونی روی مو بگذاریم دیگه نمیتونیم موهامون رو رنگ یا مش کنیم لطفااا کمکم کنید تا عید چندروز بیشتر نمونده

سلام من موهامو دکلره کردم متاسفانه پایین موهام هنوز دکلره داره چکار کنم تا از بین بره

سلام وقتتون بخیر من موهامو مشکی طبیعی کردم الان دلم میخواد رنگشو عوض کنم بجز این روشهای که گفتید روش دیگه ای هم هست؟ممنون ازتون

سلام من ده رور پیش موهام رو بی رنگ کردم ودودی وکنفی گرفتم حالا رنگ موهام رفته.وبه زرد خیلی بدی تبدیل شده میخواستم بدونم اگه مشکی پر کلاغی بگیرم جواب میده ؟ممنون.

سلام من رنگ زمینه موهام مشکی بود شرابی بنفش زدم خیلی هم خوشگل شد ولی بعد یه مدت رنگش تقریبا یه چیزی بین قهوه ای و مسی شد بعد خواستم دوباره موهامو شارژ کنم همون رنگ شرابی قبلی رو زدم ولی رنگ موهام افتضاح شد یه رنگ مزخرفی بین بادمجونی و قرمز و قهوه ای نمیدونم چرا اینجوری شد حالا چی کار کنم ?آیا میتونم دوباره همون شرابی بنفش درشون بیارم?تو رو خدا جوابمو بدین?شما چی پیشنهاد میکنین????

سلام
قبل از همه تشكر ميكنم از راهنمايى هاتون..
موهاى من خرمايى هستش و اينكه هاف لايت كرده بودم موهامو بعد از مدتى مشكى پر كلاغى كردم كه بعد از چند بار شستن موهاى روشنم پديدار شد خواهشم از شما اين هستش كه به جز رنگ كردن دوباره ى مشكى چه روشى هستش كه رنگ مشكى ثبات بيشترى داشته باشه..
سپاس

سلام من باردارم و 6هفته ام است دکتر گفته نباید رنگ کنم ولی الان تو شرایط بدی قرار گرفتم میشه یه راهنمایی و کمک کنید چون ریشه هام در امده وسفیدیام زده بیرون میخوام بدونم پودر رنگی وجود داره که بزنم به موهام برم عروسی بعد که اومدم با اب برود نمی خوام موهام رو رنگ کنم

سارا جان سلام بهترین کاری که میتونی بکنی اینه که یه کلاه گیس قشنگ و طبیعی بگیری و به هیچ کسی هم نگی مطمین باش کسی متوجه نمیشه و به بچه ات هم اسیبی نمیرسه.مادر شدنت مبارک

با سلام من موهامو با رنگ طبیعی رنگ کردم .حالا میخوام رنگ واز بین ببرم این روشهایی که گفتین برای رنگهای طبیعی هم صدق میکنه ممنون .

سلام دوستان.من موهامو قهوه ای روشن کردم.بعدش مشکی پر کلاغی گذاشتم بهم نمیومد 1 ماه بعدش دکلره کردم ریشه هاش نارنجی شد پایینشم زیاد تغییر نکرد ولی تو نور یکم تن قرمزی داشت قهوه ای تیره کردم الان یکدست قهوه ای سوختس .موهام خیلی بلند بود تا گودی کمرم بود.الان کوتاه کردم خرد خرد زدم طوری که بلند ترین قسمتش تا سر شونمه .از اونموقه هم که مشکی کردم تقریبا 6-7 ماه میگذره .الان میخوام بلوند کنفی کنم میخواستم ببینم رنگ باز میکنه یا نه دوباره هویج نشم.!!!!واااای خدایاا ینی میشه موهاام کنفی بشه ؟؟

سلام,برای کمرنگ شدن رنگ موی مشکی میتونید گلهای گیاه بابونه راباتخم مرغ مخروط کنید و به مدت یک ساعت بذارید روی موهاتون بمونه,تقریبا ازمشکی به قهوه ای متوسط درمیاد و بعدبهترمیتونید رنگ کنید,حتی اگه این مواد راروی موی قهوه ای بذارید به بلوند تبدیل میشه,من واسه مامانم انجام دادم,خیلی خوب بود,تازه رنگ قهوه ایش هم قرمزی نداره

من 2 ماه پیش رنگ شماره 2 رو موهام گذاشتم . الان دلم رو زده چطور میتونم پاک کنم این رنگ رو ؟

ضمنا یه سوال دیگه قسمت جلو موی من یه مقدار سفید شده و به رنگ هم مقاومه پیشنهاد شما چیه برای اینکه خوب رنگ بگیره؟

Merc az rahnemaetoon. Man mooham blonde bood . 3bar rangesh kardam tire shod . Az ghorse jooshsn estefade kardam ye baste . Va kamelan range moohamo roshan kard .. khastam tashakor konam merc

با سلام .رنگ موی من شرابی است میخواهم رنگ مویم را عوص کنم بدون اسیب .چه رنگی مناسب است؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

سلام رنگ موهای من زیتونی بود قهوه ای شکلاتی گذاشتم خیلی تیره شده مخصوصا قسمت جلو موهام از چه رنگی استفاده کنم که یکدست بشه یا جلوش روشن تر بشه؟

سلام من به موهام چندماهپیش حنازدم بعد3مرتبه بارنگ مشکی کردم n2 اما رنگ پرید والان موهام چندرنگ شده میخوام مشکی یکدست بشه حنارو باچی پاک کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
کی

کوروش جو گندمی خیلی هم قشنگه…
ولی هیچ راهی نیست. همسر من هم خیلی دنبال چاره بود و به نتیجه ای نرسید.
اگه سنت زیر 25 که رنگ کن .رنگ خوب و با کیفیت و پیش آرایشگر.
اگه بالای 25 که بذار بمونه و بهش دست نزن خیلی هم جذاب میشی وقتی یک دست جو گندمی شه.

من موهام داره جو گندمی میشه پیش دکتر زیاد رفتم ک سفید نشه ولی میشه کسی راه حلی پیدا نکرده ب غیر از رنگ مو؟

فقط روزی دو قاشق کنجد خام بخور اگر سنتون 30 به پایین هست تا چند ماه بخوری به مرور زمان مشکی میشه

سلام خوبید؟ من چند روز پیش موهام و مشکی کردم بهم نمیاد میخوام پاکش کنم رنگ موهای قبلم نسکافه ای تیره بود چیکار کنم لطفا جواب بدید

بچه ها من رنگ 4 به موهام زدم.ولی کلا دیگه نمیخوام هیچوقت رنگ کنم تا موهام به حالتطبیعی بر گگرده.چه روشی بهتره که تو 6 ماه تمام مو هام رنگش بره

سلام ٫من یه ماه پیش موهامو هایلایت طلایی با زمینه شکلاتی تیره زدم اما چون بهم نمیومد رفتم بادمجونی گذشتم الانم بادمجونی با هر بار شستن میره و هایلایتم معلومه اصلا دوست ندام راهنمایی لطفاٌ ؟

من موهام زیرش دکلره بوده الان دوباره یه رنگ روش کذاشتم بدلیل زیاد زدن واریاسیون جلوی موهام کاملا دودی شده چه کار کنم که این رنگ دودی کمتر بشه؟
اگه شماره 8 زیتونی بذارم عوض میشه؟

سلام.موهای من حدودیکسالی میشه که وقتی رنگ میزارم رنگ زیریش بعد یه مدتی میزنه بیرون ورنگی که گذاشتم از بین میره حالا چکار کنم که رنگه ازبین بره تا رنگ موهام ثابت بمونن؟لطفا کمک کنید.

سلام . من موهامو حدود 4 ماه پیش پر کلاغی کردم. رنگی که استفاده کردم خوب نبوده . و موهام بعد شست و شو قهوه ای تیره شده تقریبا رنگ موهای خودم. الان میخوام موهامو بادمجونی تیره کنم. ایا بادمجونی رو این مشکی ک رنگشو از دست داده رنگ میگیره؟
ممنون میشم اگر جواب بدید..

ادامه
ایا میتونم دوباره یه رنگ روشن بدون دکلره بزارم؟

فاطمه جان میشه بدون دکلره رنگ روشن گزاشت ولی با یه بار رنگ کردن نتیجه نمیگیری باید جندین بار رنگ کنی و هر بار رنگت رو یه درجه روشنتر انتخاب کنی تا به رنگی که میخوای برسی
یکم زمانبره ولی نتیجه میده

نه قرمزی خیلی سخت میره باید دکلره کامل شه تا بره

سلام من خیلی از رنگ بادمجونی خوشم اومده
اگه رنگ کتم و بعدش پشیمون بشم چی کار کنم ….

سلام من موهامو دکلره کردم ولی بعد یه مدت بدرنگ شد ک روش n3 گذاشتم پرکلاغی شد ولی الان میخوام دودی بزارم ک بور بشه چیکار کنم؟لطفا زودتر ج بدین میخوام برا عید فطر بزارم

سحر جآن میتونم بپرسم ازکدوم روش استفاده كردي ?
رنگ موی تو چه رنگی بوده?
پس از استفاده از این روش موهات به رنگ طبیعی خودشون برگشتن?
ممنون ميشم پاسخ بدی

سلام دوتا سوال داشتم اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم ازتو
1. اول اینکه من موهامو اصلا رنگ نکردم رنگ موهام هم مشکی است حالا ی رنگ موی بلوند روشن گرفتم میخوام بدون دکللره موهام قهوه ایه خیلی روشن بشه…اینطوری با این رنگ مویی که گرفتم این رنگی میخوام میشه؟
2.دومین سوالم اینکه خواهرم موهاشو دکلره کرده حالا میخواد روی دکلره موهاشو صورتی کم رنگ بکنه بنظر شما اگه روش رنگ صودتی کمرنگ بزنه این رنگی که میخواد میشه؟
ی دنیا ممنون اگه جواب بدید

دوستم اگه بار اولته میخوای رنگ کنی c10 و m10رو با اکسیدان 9ساقهاو ریشه رو با اکسیدان 6بذار یه رنگ خوب خواهی داشت

رنگگ آلبالویی چجوری کاملا پاک میشه

با سلام
من تازه با این سایت اشنا شدم و وقتی مطالب خوندم سوالی واسم پیش اومد که تا الان کسی جواب درستی بهم نداده
من ابان ماه پارسال ازدواج کردم و متاسفانه موهام دکلره و رنگ کردم
بعد از اون 2بار c6و 1بار شاه بلوگی زدم و اخرین بار ترکیبی از تنباکویی دودی..
حالا دوست دارم موهام به رنگ خودش برگردونم..موهام رنگ خاصی داشت بلوند بود تن زیتونی داشت
میشه راهنمایم کنید؟؟اگه امکان باشه عکس موهای الان و قبل واستون میفرستم

سلام هوری جان متاسفانه تنها راه خلاصی از دکلره کوتاه کردن مو هست من هم یه بار دکلره کردم و دودی زیتونی گزاشتم ولی بعد از چند بار شستن رنگش روبه زردی رقت بعد از اون هم هر رنگی میزاشتم باز بعد از چند بار شستشو خراب میشد آخرش مجبور شدم موهام کوتاه کنم تا ریشه موهام دربیاد با رنگ طبیعی خودش

سلام من دیروز موهامو بلوند بژ روشن کردم اما یه کم نارنجی داره.رنگی چیزی میشه روش گذاشت که نارنجیش بره؟کمکم میکنین؟مرسی.

چرا جواب منو ندادین؟ :(((((
واقعآ از دستتون ناراحت شدم.

سلام.
من موهای خشک و مواج دارم و در طی دو روز پنج بار رنگشان کردم با مارکها مختلف الان پایین موهام زبر و خشن شده.اگه بوسیله ی راه حلها پیشنهادی شما رنگ موهام رو ببرم.زبری موهام برطرف میشه؟
خواهشآ جوابم رو بدین.کلافه شدم از دست موهام:(

سلام دوستان من قبلا موهامو مشکی کردم.الان دارم با رنگ روشنش میکنم ولی پایین موهام که مشکیا هستند تیره تره چکار کنم؟؟؟؟

من موهام با واریاسیون قرمز رنگ کردم فکرمیکردم میره اما الان یک ماهه که نرفته
میشه بهم بگیم چیکارکنم رنگ موهام بره؟؟؟

سلام.من موهام مشکی بود بخاطر سفیدی موهام مشکی پرکلاغی زدم 2 ماه پیش.حالا میخوام قهوه ای کنم ولی نمیشه آبلیمو..اکسیدان و صابون هم چن بار امتحان کردم رنک هم 3 بار گذاشتم ولی همچنان مشکیه…راهی باقی مونده یا دکلره و دکوپاژ اخرین راه هاست؟چقدر خطر داره اینا برای موهام با این کارایی ک کردم؟

با سلام
من موهام قهوه ای تیره متمایل به مشکیه.هر رنگی روی موهام میذارم ته زمینه ش به نارنجی میزنه.حتی C6 که خودش نسبتا تیره هستش.چه رنگ مویی برای موهای من مناسب تره؟ممنون

سلامم
من روی موهای طبیعی خودم بادمجون تیره گذاشتم، آیا با ابلیمو میشه این رنگ؟

سلام من روی موهام رنگ عسلی گذاشتم.البته قبلش قهوه ای رو موهام داشتم.ولی الان دوس دارم به همون رنگ خرمایی اول خدادادیم برگرده.توروخدا راهنماییم کنید.اگه میشه جواب رو برام ایمیل کنید.راستی میخوام خیلی زود به نتیجه دلخواهم برسم.ممنون میشم بهترین راهنمایی رو کنید

سلام خسته نباشید من 6ماه که رنگ مشکی روی موهام گذاشتم و موهای خودم بوره اما هرکاری که میکنم رنگ از روی موهام نمیره و همیشه هم با اب داغ موهامو میشورم میشه بگین کدوم یکی از این روش ها اسیبشون کمتره تا اونو انجام بدم ممنونم

سلام من موهام دکلره بود روش مشکی پرکلاغی زدم الان ۱ماه می گذره می خوام قهوه ای روشن کنم چی کار کنم مشکیا پاک بشه؟

salam merc az rahnemayihaye khubetun, moshkele manam mesle parastoo june, yaani muham mesh por bud baad range meshgiye parkalaghi kardam alaan man chetori range meshgi ro pak konam? chon mikham bazam roshanesh konam, mamnoon misham agarke komakam konid, merc.

سلام ببخشید روشی هست که رنگ کامل پاک شه به رنگ طبیعی موهام برگرده آخه من یه بار رنگ کردم قهوه ای تیره شده الان پشیمون شدم میخوام رنگ از روی موهام بره به رنگ طبیعی برگرده این روش ها واسه موهای من جواب میده؟

سلام. من موهام دکلره شد بعد رنک بلوند روشن روش زدم اما دوست تداشتم رنگ مسی گذاشتم ولی متاسفانه قرمز شرابی دراومد الان بعد چندبار شستن 4سانت ریشه تیره تراز بقییه موهام شده پایین موهام بلوندش کاملا پیداست.الان تقریبا صورتی قرمز بد رنگ ودورنگ شده اگه میشه راهنماییم کنید میخوام قهوه ای تیره بزارم ممکنه دوباره بشورمش بره همین وضع بشه کممممممممک کنییین مثل خروس شدم.

اگر دوباره رنگش کنم چجوری میتونم یک رنگ البالویی متوسط در بیارم

سلام من دیروز موهامو شرابی کردم اما خیلی تیره شده و به مشکی متمایله. چطور میتونم بدون رنگ کردن مجدد روشنتر و صورتی ترش کنم

سلام نگین عزیز؛

واقعیت اینه که راه حل قطعی پاک کردن رنگ مو هست که برای این منظور هم محصولاتی وجود داره. اما شما میتونید از شامپوهایی که بنام درخشان کننده یا پاکسازی کننده (clarifying shampoo) شناخته میشن هم استفاده کنید، شاید موثر باشن.

راه حل طبیعیش هم استفاده از آب لیمو یا قرص ویتامین سی هست، برای این منظور دو تا لینک به شما معرفی می‌کنیم، لطفا بررسی شون کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر بود، بزودی مطلب مفصلی در این رابطه منتشر می‌کنیم 🙂

کلیک کنید:
http://goo.gl/dOA29V
http://goo.gl/v1E5bl

1 دنیا ممنون که جواب دادید. فقط اگر ابلیمو بزنم قرمزیش نمیره؟

1سوال دیگه ام داشتم. اگه از رنگساژ قرمز استفاده کنم روشنتر نمیشو؟

نگین عزیز، متاسفانه استفاده از آبلیمو روش مشخصی نداره، بعضی‌ها آبلیمو رو به موهاشون اسپری می‌کنن و زیر آفتاب میشینن، بعضی‌ها هم به نرم کننده‌شون آبلیمو اضافه می‌کنن و برای مدتی استفاده می‌کنن. برخی‌ها نتیجه‌ای نگرفتن، برخی موهاشون نارنجی شده! و برای بعضی‌ها هم کاملا موثر بوده.

پیشنهاد می‌کنیم که یک دستورالعمل خاص رو پیدا کنید و طبق اون پیش برید. همچنین می‌تونید ابتدا روی قسمتی از موهاتون تست کنید تا یکوقت موهاتون رو ضایع نکنه. این رو هم در نظر داشته باشید که چون آبلیمو اسیدیه چربی موهاتون رو از بین میبره. از آبلیموی طبیعی هم استفاده کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم از اونجایی که به تازگی موهاتون رو رنگ کردید، تصمیم عجولانه نگیرید، حتی درباره‌ی رنگساژ. یکی دو روزی مهلت بدید و چند باری موهاتون رو بشورید، شاید چون تازه رنگ کردید کمی تیره است. بهرحال ما رو از تغییرات بی خبر نگذارید، موفق باشید 🙂

من موهامو البالویی کردم زمینه بلوند بود.باراول بایکبارشستشوپاک شد ولی باشامپورنگ تمدیدش کردم.الان که میخام پاک بشه نمیشه.یه راهی بدین که از شرش خلاص شم.مواذشیمیای مورو داغون میکنه

سلام پودر دکلره قرمز اتشی یا دونه اناری بگیرین با اکسیدان 1 قاطی کنین بزنین،اما قرمزیش تا چند ماه نمیره

میشه یکی جواب سوالمو بده؟!
من میخام موهام که الان شرابیه رو برکلاغی کنم رنگ میگیره عایا؟!

پرکلاغی پیشنهاد نمی‌شه، از اونجایی که رنگ‌های بر پایه‌ی قرمز به سختی از بین میرن، ممکنه بعد از مدتی که پرکلاغی کردید یه رنگی تو مایه‌های بنفش بدرنگ یا شرابی کبود بخودش بگیره.
مشکی کنید، اگر بعد از مدتی دوباره قرمزی مشاهده کردید یا رنگ موتون رو تجدید کنید یا اینکه از خدمات سالن‌ها استفاده کنید.

من موهام شرابی بود رنگ موی پرکلاغی ردم عالی گرفت توپ توپ رنگ موی پالت چون آمونیاک نداره عالیه

اصلا پرکلاغی خوب نیست باعث ریزش مومیشه عزیزم

سلام صابون رنده شده با اکسیدان هم رنگ مو را از بین میبرد مخصوصا شرابی و مشکی

سلام عزیزم میشه روش کارو دقیقا بگی یعنی چه مدت و به چه نیسبت باشه احتیاج به تکرار داره یا نه من موهامو بادمجونی 7 گزاشتم الان پشیمونم بهم نمیاد چیکار کنم ?

سلام میشه دقیق تر بگید برام ایمیل کنید ممنون

Mishe megdaresho begin ke chegadr az har kodum mizanin va tu che modat pak mishe

ميشه توضيح بدين چطوري من اين روش از يكي شنيدم ك ميگه باصابون پر طلايي لطفا بم بگين ممنون

چجوري؟؟؟

سلام میشه لطفا این روش رو کامل توضیح بدید، من موهامو مشکی پرکلاغی زدم هر کار میکنم از بین نمیره.

سلام…..من دوماه پیش موهامودکلره کردم ربگساژکنفی زدم ولی الان میخام رنگ ومش کنم چکارکنم که رنگ از بین بره یهبار رنگ کردم ولی زیاد تغییر نکرد ممنون میشم کمکم کنید باتشــــــــــکر.

سلام دوماه پیش شرابی زدم دوروز بعدش رنگساژ کرد می نقره ای زدم که الان قهوه ای رو شن شده . الان می تونم دودی روشن بزنم؟

جالب بود امتحان می کنم ممنون

من واقعا از شما متشکرم واقعا عالی بود من از دست موهای که دوس نداشتم نجات دادین عالییییییییییییییییییییییی بود

سحر جان كدوم روش و استفاده كردي ؟ موهات برگشت به رنگ طبيعي خودش ؟ اگه جوابتو ميل كني برام ممنون ميشم

سلام محیای عزیز؛

ایمیل شما از کامنتتون به جهت حفظ امنیت شما و باقی کاربران حذف شد.
سحر عزیز لطفا پاسخ را در همینجا ارسال فرمایید.

سلام.میشه بگی از چه روشی استفاده کردیو چه جوری ؟ من موهامو روشن کردم اما به نارنجی میزنه خیلی ناراحتم چیکار کنم تیره تر شه و نارنجیش بره ؟ تروخدا کمکم کنید.

سحر جان از کدوم روش استفاده کردی ممنون میشم کمکم کنی

این چیزا چرته و به درد نخور ….. برای پاک کردن رنگ مو باید ریمور کرد باید از داروخانه یا لوازم آرایشی پاک کننده رنگ مو خرید بعدش سریع می شه رنگ زد به همین سادگی…….

remover muharo daghun mikone dokhtar tabiii pak she behtare K!

سلام ستاره جون واقعا با این عمل ریمور رنگ مو ی مشکی پک میشه؟
شما از چه پاک کننده رنگ مویی استفاده کردی که نتیجه داده

من دکوپاژ کردم، ج نگرفتم خانوما، ب نظرتون ریموور ج میده؟؟؟

بله با ریموور رنگ مو پاک میشه و به رنگی که قبلا بوده در میا .مثلا اگه زیتونی بوده بعد مشکی پر کلاغی شده الان با ریمور میشه زیتونی

vaghean in kara range mo ra pak mikone?asibi be mo nemizane?

سلام هاله؛
در مورد آسیب رساندن به مو، بهرحال این کارها دست کم از خود رنگ کردن مو توسط رنگ‌های شیمیایی ندارن، صحبت از پاک کردن رنگ از روی مو هست!

دکوپاز کردن مو روش خوبیست برای واک کردن موی شرابی

مو اسیب شدید میبینه

چه جالب چه چیزااااااااا.امتحان کنم ببینم این رنگ شرابی بامجونی میره یا نه.اگه رفت ازتون تشکر می کنم.

سلام دوستان منم موهامو بادمجونی کردم خیلی تیره شد ولی باچندبارشستشوباصابون راحت ازبین رفت وروشنتر شد

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

مجموعه نکات زیبایی

03 مهر 1396

نکات زیبایی

چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

2948

بدون نظر

 

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

برچسب ها: مو, اکستنشن مو, رنگ مو, صافی مو, کراتینه مو

چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه

نام و نام خانوادگی*


ایمیل خود را وارد کنید*

تصویر امنیتی جدید

نظر یا سوال خود را بنویسید

مرا از نظرات جدید و پاسخ ها مطلع کن

 تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی   خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک 3، طبقه اول

 

0912-9469391

 021-22038971

 021-22042737

 021-26309115

  مشاهده نقشه آنلاین

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به سالن زیبایی مریم رئوف بوده و نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت،بهینه سازی ودیجیتال مارکتینگ:کانون تبلیغاتی کروشه

چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه
چیکار کنم رنگ موهام ثابت بمونه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *