چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه
چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

بلند شدن موها فرآیندی زمان بر است. آرایشگر ستاره‌ها و بازیگران، کسی که به اشلی اولسن کمک کرد موهایش را تا پایین کمرش برساند، مارک تاونسند می‌گوید: «مو‌ها در طول یک ماه حدود نیم سانتی‌متر و حداکثر ۱.۲۰ سانتی‌متر رشد می‌کنند. البته این تنها در صورتی است که موها کاملا سالم باشند و هزار کیلو موخوره در آنها وجود نداشته باشد!» پس نتیجه می‌گیریم که: صبوری را تمرین کنید!

اگرچه کوتاه کردن دوره‌ای انتهای موهایتان، کمکی به رشد سریعتر آنها نمی‌کند، اما باعث می‌شود موهایتان سالم تر بنظر برسند. پس شما نیاز دارید بیشتر از قبل انتهای موهایتان را کوتاه کنید، زیرا اینکار از اینکه موخوره‌ها به قسمت‌های بالاتر موها سرایت کنند جلوگیری می‌کند.

تاونسند می‌گوید: «اگر مدت زمان زیادی را هدر دهید و بگذارید تا موخوره‌ها به بالای موها سرایت کرده و باعث شکسته شدن موها در قسمت‌های بالایی شوند، باعث خواهید شد موهایتان کوتاه‌تر از زمانی شوند که آنها را به صورت دوره‌ای و پایدار کوتاه می‌کردید.» وی همچنین توصیه می‌کند: «با آرایشگرتان صحبت کنید تا هر ۱۰ تا ۱۲ هفته حدود چهار میلیمتر از موهایتان را کوتاه کند تا از شروع موخوره در موهایتان جلوگیری شود.»

تاونسند می‌گوید «اگر موهایتان مرطوبند، بدین معناست که باید از نرم کننده استفاده کنید. با گذشت زمان، بخاطر رنگ کردن موها و استفاده از سشوار، موها از پایین شروع به نازک شدن می‌کنند.» نرم کننده به جایگزینی چربی‌ها و پروتئین‌های داخل ساقه‌ی مو کمک می‌کند. تاونسند ادامه می‌دهد: «نرم کننده، یک لایه‌ی محافظ به دور کوتیکول مو ایجاد می‌کند که باعث می‌شود آسیب کمتری به موها وارد شود. همچنین اینکار باعث می‌شود موهایتان سالمتر بنظر رسیده و به رشد موهایتان نیز کمک شود.»

(مطلب مرتبط: آیا باید قبل از شامپو زدن از نرم کننده استفاده کنید؟)چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

تاونسند می‌گوید: «این برای من تکان دهنده است که بسیاری از خانم‌ها در استفاده از نرم کننده هنگام حمام صرف نظر می‌کنند، و این بدترین کاریست که می‌توانید با موهایتان انجام دهید، بخصوص اگر قصد بلند کردن آنهارا دارید. درواقع این استفاده از شامپوست که بهتر است هر چقدر که می‌توانید از استفاده از آن صرف نظر کنید، نه نرم کننده.»

دوره مقدماتی php

اما چرا؟ هدف از شامپو این است که کثیفی‌ها و باقی مانده‌ی محصولات مربوط به مو را بشوید. اما همچنین می‌تواند چربی‌های طبیعی و ضروری مو که باعث می‌شوند موها نرم و سالم باقی بمانند را هم همراه با کثیفی‌ها پاک کند. هنگامی که شما واقعا به شامپو نیاز دارید، با موهایتان ملایم‌تر رفتار کنید و تنها شامپو را به کف سرتان بزنید و اجازه بدهید کف، خود به خود به پایین موهایتان برود. و به آب اجازه دهید تا باقی قسمت‌های مو را که شامپو نزده‌اید، بشوید.

از آنجایی که موهایی که به شانه‌هایتان و یا پایین‌تر رسیده‌اند، احتمالا چندین سال عمر دارند، به مراقبت، مهربانی، و توجه بیشتری نسبت به چیزی که نرم کننده‌ها ارائه می‌دهند، نیاز دارند. تاونسند توصیه می‌کند که بصورت هفتگی از یک ماسک مرطوب کننده و یا روغن درمانی استفاده کنید. وی می‌گوید: «من یک داروی طبیعی با روغن درست می‌کنم و به همه مشتریانم می‌دهم تا قبل از شامپو استفاده کنند.» دستور او عبارت است از: ۱ فنجان روغن نارگیل تصفیه شده که با ۱ قاشق غذاخوری روغن بادام، فندق، و یا جوجوبا مخلوط شده است.

روغن می‌تواند به مو نفوذ کند. او می‌گوید که این ماسک را روی موی تمیز بگذارید و ده دقیقه صبر کنید. سپس مثل همیشه موها را با شامپو بشویید و از نرم کننده استفاده کنید. او ادامه می‌دهد: «این روغن‌ها قادرند تارهای مو را با اسید‌های چرب پر کنند، و شستن آنها باعث میشود که این روغن‌ها داخل مو ماندگار شوند.» وی اضافه می‌کند که کیت باسورث، دیانه کروگر، مری کیت و اشلی اولسن، از طرفداران این ماسک می‌باشند. اگر خودتان نمی‌خواهید ماسک درست کنید، از یک ماسک بر پایه‌ی روغن بجای این روغن دست ساز استفاده نمایید.

(مطلب مرتبط: چه روغنی برای چه نوع موهایی مناسب است؟)

بدن شما به بسیاری از مواد مغذی و حیاتی برای ایجاد موهای جدید نیاز دارد، از پروتئین کافی گرفته تا بسیاری از مواد معدنی. بنابراین نگاهی به رژیم غذایی خود بیاندازید. ممکن است با وجود داشتن یک رژیم غذایی سالم، تمام مواد مغذی که برای ایجاد موهای سالم لازمند و می‌توانند باعث افزایش مقاومت مو در برابر آسیب‌های مختلف شوند، و باعث رشد فوق العاده مو می‌شوند را دریافت نکنید.

تاونسند می‌گوید: «من همیشه به مشتریانم توصیه می‌کنم تا هر روز از مولتی ویتامین و قرص‌های حاوی بیوتین استفاده کنند، تا موهایشان هنگام خروج از فولیکول سالم باشند. پیش از شروع استفاده از مکمل‌ها، بهتر است با دکترتان مشورت کنید تا مطمئن شوید از میزان درستی استفاده می‌کنید و یا مکمل‌ها با داروهایی که احیانا در حال حاضر مصرف می‌کنید، تداخل نداشته باشد.

(مطلب مرتبط: ۵ محصول مراقبت از مو که باید همین حالا امتحان کنید!)

تاونسند توضیح می‌دهد: «شانه کردن مداوم، می‌تواند باعث آسیب فیزیکی به موهای شما شود. هنگامی که گره‌های مرطوب مو را از هم باز می‌کنید، مطمئن باشید که از پایین مو به سمت بالا این کار را انجام می‌دهید. ما به طور غریزی موهایمان را از پوست سر به طرف پایین شانه می‌کنیم، اما اینکار می‌تواند گره‌های کوچک را به یک گره‌ی بسیار بزرگ تبدیل کند، که می‌تواند باعث شود مقدار زیادی مو از دست بدهید.»

او همچنین توصیه می‌کند از برسی با الیاف طبیعی استفاده کنید. برس‌های مویی، بخوبی باعث توزیع روغن‌های طبیعی موجود در پوست سرتان به پایین موهایتان می‌شوند، و با تارهای موهایتان بسیار ملایمند.

(مطلب مرتبط: چگونه یک برس موی مناسب انتخاب کنیم؟)

تاونسند توصیه می‌کند روبالشی‌های نخی را با روبالشی‌هایی از جنس ساتن تعویض کنید. چرا که این پارچه‌ها سطح نرمتری دارند، بنابراین اصطکاکی که بافت روبالشی‌های نخی ایجاد می‌کنند را ایجاد نمی‌کنند. بنابراین شما با گره‌های کمتری از خواب بیدار می‌شوید.

چه چیزی می‌تواند به بدی پیچیدن موها در یک حوله‌ی فوق العاده نرم حمام باشد؟ تاونسند می‌گوید این کار باعث ایجاد شکستگی در موهایتان میشود. وی ادامه می‌دهد: «موهای شما در الیاف زبر حوله گرفتار می‌گردند و از آنجا که اکثر خانم‌ها حوله را بسیار تنگ بدور صورت و موهایشان می‌پیچند، آن رشته موهای نازک اطراف صورتتان، بیشتر در معرض شکستگی قرار می‌گیرند.» در عوض از یک حوله‌ی نرم و فوق العاده نازک میکروفایبر مخصوص مو استفاده کنید که کاملا مناسب و مانند یک دستار باشد.

این یک حرکت آسان است که می‌تواند به حفظ یکپارچگی موهایتان در هر جایی که می‌خواهید در تمام مدت باقی بمانند، کمک کند. این کار باعث می‌شود موهایتان به رشدشان در سلامت کامل ادامه دهند.

تاونسند می‌گوید: «این کار واقعا به رشد مو و حفظ سلامت موهای بلند کمک می‌کند. آب سرد، لایه‌های بیرونی مو را بیشتر هموار می‌سازد، در نتیجه از آسیب‌های حرارتی و از دست دادن رطوبت جلوگیری می‌کند. تنها لازم است این کار را برای چند ثانیه انجام دهید، اما همین یک گام اضافی، در مرور زمان می‌تواند تفاوت بسیار زیادی ایجاد کند.»

زرده تخم مرغ و روغن کرچ یا زیتون با ی قاشق عسل میگن تو دوره دو ماهه اگه هفته ای دو بار بزنین منو رشدش سریع میشه

بافتن مو خیلی کمک میکنه ب رشد مو چون مو سالم می مونه از شونه چوبی استفاده کنین انواع اقسام روغنارم امتحان کنین
شپشم کار سازه:/
دوستان گرامی شپش بزارین چون تغذیه میکنه از خون سرتونو ب جریان میندازه
هم لقب میگیرین( شپشو?) هم موقعی ک سر خارید یجور ماساژ دادین بهشون
نمیخاستم اینجورشه آخرش:/

سلام من امروز موهامو کوتاه کردم که بالا تر از شونم هستش من موهام تاکمرم بود الان خییییییلی پشیمونم ومیخوام طی 4 ماه حداقل به پایین تر از شونم برسه لطفا یه روش راحت و قطعی بگین خیلیییی پشیمونم

هر کسی موهاش به یه چیزی عکس و العمل نشون میده ، یکی آب سیب زمینی ، یکی شامپویه فلان ، یکی روغن زیتون و…‌
بهتره یه دکتر پوست و مو برید تا اون تجویز کنه.
تا جابه ممکن خک از قرص استفاده نکنید

دوستان مو باید خودش بلند شه اینا راه نیست
من همرو امتحان کردم

من موهام حدود ۴ماه رشد نکرد خیلی اذیتم چیکار کنم

دوستان من چیکار کنم مو هام تو دو ماه حدود 9سانت بلند بشه؟

تنها راهش اینه که شبا که میخوابی بهشون فک کنی. و شاید تو خواب ببینی خخخ

من موهام اندازه ۲بند انگشته .چقدر زمان میبره بلند بشه؟??

منم به شما زرده ی تخم مرغ و یکقاشق ابب لیمو ویک قاشق روغن زیتون ویکقاشق عسل رو باهم مخلوط کنید و به مدت 40 دقیقه بزارید روی موهاتون و با یک حوله بپوشینش و بعد با اب ملایم بشوریش مو ها رو بلند براق میکنه

سلام دوستان ماساژ پوست سر هم خیلی عالیه هرشب ده دقیقه قبل از خواب اینکارو انجام بدید بسیار بسیار رشد مو رو سریع میکنه

ممنون مطالبتون فوق العاده بود موهای من رشد فوق العاده ای دارند و هر روز که می گذره بلند تر می شوند

برای ریزش مو نخود خام آسیاب شده و برگ مورد و تخم مرغ محلی اگه موهاتون کوتاهه یه تخم مرغ اگه بلنده دو سه تا بزنید
خیلی جواب میده این روش
واسه رفع خوره مو هم مصرف سشوار رو قطع کنید و هربار قبل و بعد از حمام پایین موها رو روغن کرچک بزنین چون از تمام روغن ها چرب تره و واسه خوره عالیه. هر دو مورد که عرض کردم رو امتحان کردم
واسه نرمی و تقویت مو هم دوازده گیاه و تخم مرغ محلی و شیر رو مخلوط کنید شب بزنید و صبح بشورید. راستی از سس مایونزم غافل نشید همه رو امتحان کردم خودم عالین?

بابا شماها خودتونو کشتیننننننن….
اولا دختر باید موهاش بلند باشه نه پسر …. دوما اصلا حنا بهترین روش ….. سوما …. دیگه سوما نداره برین سعی کنین بلند شه :)) خخخخ
منم راستش خیلی دوست دارم موهام زود بلند شه ….آخه تا پارسال موهام خیلی بلند بود ولی کوتاه کردم خیلی پشیمونم …… البته گذشته ها گذشته به فکر آینده باید بود…(اه عجب جمله ای)
راستی تخم و مرغ و سیب زمینی و روغن زیتون رو میخوام امتحان کنم فکر کنم جواب بده …..

سلام من 13 سالمه و موهام 7 سانتی متر پایین تر ازشانه است چیکار کنم موهام بلند بشه لطفا کمکم کنید

دقیقا من ،?، هفت سانت زیر شونمه و سیزده سالمه و میخام بلند شه.

من حدودا دوماه پیش موهامو پسرونه کوتاه کردم حالا از شانس گوه من داداشم رفت نومزد کرد تا قبل عید عقدشه من چ خاکی تو سرم بریزم?

موهای من موخوره می گیره از کمرم بلندتر نمیشه چیکار کنم؟

با سلام
من یه روز قبل از حموم تخم مرغ زدم حدود 5 دقیقه بعد با سرکه خوب اب کشی کردم 3 دست هم شامپو زدم وقتی اومدم از حموم بیرون احساس میکردم موهام پر پشت تر شده یا بلند تر شده وقتی به مامانم گفتم گفت تو یه روز بلند نمیشه ولی واقن عالی بود این روشو امتحان کنین.

شامپو کراتین هسل خیلی خوبه باعث رشد و تقویت مو میشه هفته ای 2 بار روغن زیتون بزنید معجزه میکنه توی یک ماه10 سانت رشد میکنهچیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

مگه میشه؟ مگه داریم ؟ یه ماه ددددههههه سانت؟

من ی روش عالی دارم برای مو.پیازو رنده کنید توش یکم فلفل قرمز بریزید برای اینکه رو سر بمونه یکم ارد نخودچی هم بزنین بزارین به مدت دو ساعت کف سرتون بمونه ,قششششششششنگ پیاز مو رو تحریک میکنه و از جا کنده میشه و میوفته موها و راحت میشین خخخخخخخخخخ

چقدر بعضیا خیره سر و بی مزه ان!!!!!!

سلام برای پرپشتی مو چ پیشنهادی دارین؟

با سلام اتنا هستم من بعد از کلی هزینه چه روحی و چه مالی بالاخره راهشو پیدا کردم شما هفته ای یکبار بعد از اینکه موی خودتونو با شامپو بچه شستید زرده ی تخم مرغو هم بزنید بمالید به موهاتون بزارید یک ساعت بمونهبعد اب بکشید صددرصد نتیجه میگیرید

برایه بلندی یا تقویت؟

من موهام بلندع ن زیاد ولی دیگ بلند نمیشع میشع بگین چیکار کنم موهام بلندتر بشع

بیا حالا شوهر منم گیر داده مو بلند میخواد بیاین فکری بحاله من بکنید

اکوفان بخورید عالیه

روغن زیتون عالیه

من چند روز پیش رفتم آرایشگاه موهام تا کمرم شده بود گفتم یه ذره میخوام نوکش و کوتاه کنی مرتب شه برداشت یه تیغ گرفت دستش تمام موهای منو ریخت پایین موهای من که اینقد پرپشت بود الان شده اندازه دم موش چتریهامم گفتم میخوام یه ذره مدل بگیره چون یه دست بود برداشه از ته ته زده ۲ سانتی اینقد زشت شدم که روم نمیشه برم بیرون اینقد اعصابم داغون شده ۴ سال موهامو کلی بهش رسیدم تا به اینجا رسیده بود این خاک برسر دست شکسته موهامو داغون کرد بعدم که بهش گفتم چرا اینجوری کردی گفت اشکال نداره زود بلند میشه اسم آرایشگاهش عطر گل حواستون باشه یه موقع نرید اونجا تو خیابان شریعتی نرسیده به مطهری خیر نبینه که نمیدونی منو چه شکلی کرده تو که بلد نیستی مو کوتاه کنی بگو بلد نیستم چرا موهای مردم و خراب میکنی آخه من گفتم نوک موهامو بزن نگفتم از ته بزن که

من مامانم بازور منو برد ارایشگاه موهامو کوتاه کرد موهام خیلی بلند بود الان یه ساله که میگذره و اصلا رشد نکرده و بلند نشده قبلا اینجوری نبود سریع بلند میشد ولی الان یه ساله که گذشته اصلا بلند نشده عصابم خورده
دیگه بمیرمم پامو تو ارایشگاه نمیزارم ???

بیخودی زر مفت نزن

من موهام خیلی بلند بود..ینی نزدیک بود به زانوهام برسه دست موهام خیلی خوبه زوود زود بلند میشه

بعد ریزش شدید گرفتم موهام در عرض شیش ماه نصف شد موهام خییییییلی پر پشت بود …گفتن ک بخاطر اینکه خیلی بلنده موهام میریزه ..الان موهامو ی هفته ای هست کوتاه کردم تا سر شونه هام ولی ریزشش قطع نشده کمم نشده

چیکار کنم ؟؟

بهترین کار کچل کنی یه کلاگیس بخر بعد از اینکه بلند شد کلاگیس رو بردار خخخخخ

راست میگه والا?

من موهام خیلی بلند بود..ینی نزدیک بود به زانوهام برسه دست موهام خیلی خوبه زوود زود بلند میشه

بعد ریزش شدید گرفتم موهام در عرض شیش ماه نصف شد موهام خییییییلی پر پشت بود …گفتن ک بخاطر اینکه خیلی بلنده موهام میریزه ..الان موهامو ی هفته ای هست کوتاه کردم تا سر شونه هام ولی ریزشش قطع نشده کنم نشده

چیکار کنم ؟؟

تخم مرغ عالیه بچه ها ماثر و ارزون (محلی)برای موخوره هم خوبه با روغن زیتون کامل میشه من این روشو استفاده کردم ?

تخم مرغو چ جوری بزنم ب موهام
هم بزنم بزارم رو موهام
؟؟؟
مدتش چن ساعت باشه

هم میتونی زردش و جدا کنی هم هردو یعنی هم سفیدی هم زردی و باهم. بعد هم بزن با یکم روغن زیتون که یکم شل بشه .یکمم گلاب بریز که سرت بو تخم مرغ نگیره . حدودا ۲۰ دقیقه تا ۱ساعت بمونه. این کار برای جلوگیری از ریزش مو عالیه

سلام من الان سه ماهه موهامو کوتاه کردم هنوز یک سانتم بلند نشده هیچ تغیری نکره نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم

سلام ،منم موهامو امروز کوتاه کوتاه کردم ب خاطر دکلره سوخته بود موهام ،اما الان دوست دارم سریع بلند بشه نمیدونم چ روشی بهتره

سلام روغن زیتون یا کرچک + تخم مرغ محلی + عسل طبیعی.
خوب خوب مخلوط تا خمیر یک دست بشه هفته ای دو روز به سر مخصوصا ریشه ها مالیده شود به مدت ۲ الی ۴ ساعت با کلاه پلاستیکی یا پلاستیک پوشیده شود سپس ابکشی شود خبلی خیلی تاثیر دارد چون مواد گیاهی وطبیعی است هیچ ضرری ندارد

من موهام کوتاهه ولی پر پشته نمیدونم چی کار کنم اگر کسی میدونه لطفا کمکم کنه

منم موهام. پره. و کوتاه. چاره ای نداری. جز. بلتد کردن

موهای من اصلا رشد نمیکنه . خیلی خیلی کم رشده نمیدوم دیگه باید چیکار کنم خیلی ناراحتم

من خودم از کم پشتی موهام ناراحت بودم ولی یه مدت مرتب تخم مرغ محلی (بومی)استفاده کردم الان خیلی موهام پرشت و بلند شدن .واقعا عالی و کم هزینه

یعنی خوردی یا به موهات زدی؟

نه روغن زیتون رو با تخم مرغ به موهاتون بزنید خیلی خوب میشه

ارزووو جدی میگی تخم مرغ محلی خوبه

تخم مرغ رو چطوری استفاده کردی؟

سلام من موهامو کوتاه کردم چن ماهه نمیونم چرا اینقدر رشتش کمه چیکارکنم

ای بر پدر معلم ها لعنت من موهامو کوتاه کردم ولی هر روشی رو امتحان میکنم درست نمیشه

لعنت به هر چی دانش اموز

لعنت بر تو :/

ممنون خیلی خوب بود

سلام من چند ماه دیگه عروسیمه رفتم موهامو رنگ کنم همش سوخت الان پسرونه کوتاه کردم برای عروسیم که مو اضافه میکنم ولی اگه راهی باشه موهامو خیلی زود بلند کنم خیلی خوب میشه.

دوستان از روغن زیتون استفاده کنید،هر شب قبل خواب ته موهاتونو با روغن زیتون مالش بدید اگر میخوایید میتونید روغن بادوم هم بهش قاطی کیند.

روغن زیتون یا تخم مرغ چند ساعت باید بمونه رو موهامون؟؟؟

سیب زمینی۲عدد،تخم مرغ، عسل

سلام میشه کمکم کنید چن وقت دیگه عروسیمه ولی یه ردیفذاز جلوی موهای سرم خیلی کوتاهه چن روشم برا بلندشدنشون امتخان کردم ولی نشد کم پشت هم هستن نمیدونم چیکارکنم لطفا نظر بدین راهنمایی کنین

برای عروسی که نگرانی نداره خودشون جوری مو میذارن تو موهاتون که اصلا مشخص نمیشه مال شما نیست
من خودم شب عروسی دختر خالم شوک زده شدم چون تا هفته ی قبله موهاش کوتاه بود

ن مشکلم با موگزاشتن حل نمیشه نمیدونم چجوربگم ک متوجه بشید

سلام پیشاپیش مبارک اصلا نگران نباش اکستنشن برات بزارن درست میشه

سلام دوستان عزیز
روزتون بخیر و نورانی ان شاالله
تعداد زیادی از پیامهایتان را خواندم
و به نظرم اومد یک مطلب که دقیقا تجربه کرده ام خدمتتون عرض کنم
البته مربوط به

** مشکی ماندن یا مشکی شدن مو**

وضمنا بی تاثیر نیست در عدم ریزش مو

سالهاست که حقیر
>>> جوانه گندم مصرف کردم

(روی سالاد بدون سس و فقط با روغن زیتون ولیموترش میل کرده ام)
و موهایم به قدری مشکی شده که
فقط اشنایان نزدیک باور دارند !!!
که رنگ نشده است
و حتی در ارایشگاه بارها فکر کرده اند
دروغ میگم که رنگ مشکی نزده ام

(و قبلا موهایم به خرمایی نزدیک بود)

و الان که 38 ساله هستم
با وجود ژن خانوادگی پدری و مادری در زود سفید شدن؛
“”موهایم مشکی پرکلاغی مانده است”””
و در مورد بلندی مو هم ؛
یکی ازروشی که در اینترنت دیدم
واقعا اثر داشت حتی در خوش حالت کردن مو !!!

روغن کرچک؛ عسل و تخم مرغ
هر3 مخلوط و روی ریشه و ساقه

حقیر شاید مجدد در این صفحه فرصت حضور پیدا نکنم امیدوارم سوال خاصی براتون پیش نیاد

جوانان عزیز؛تهیه جوانه گندم آسان است
وقتی چند بار انجام دهید ؛خیلی به نظرتون ساده میاد

گندم (نامش :مرغی یا جوانه ای)
را در آب خیس کنید
(اصلا دریخچال نباشد زمان در آب بودن)
زمستان تا ۳ روز طول میکشد اما تابستان در 24ساعت نوک سفید جوانه دیده میشود

زمانیکه سفیدی را در نوک گندم ها مشاهده کردید
آب را خالی کنید
و چند بار شستشو دهید مانند برنج شستن
بعد
***در ظرف در دار***
ترجیحا شیشه ای قرار دهید که گندم ها مرطوب باشند ولی احتیاجی به پارچه خیس روی گندم ها گذاشتن ، نیست که
دوران مدرسه برای سبزه درست کردن یادمان میدادند

بعداز 1 یا 2 روزمیبینیدجوانه بلند شده
ک نباید خیلی بلند شود
و نوش جان کنید
و وقتی آماده شد انوقت حتما در یخچال نگهداری شود که زیاد رشد نکند و هم کپک نزند
جوانه گندم به نام دانه معجزه گر شهرت دارد بین اطباء سنتی اسلامی

اگر از طعمش خوشتان نیامد که البته خوشمزه است

>>خشک که شد
>> آسیاب کنید
و در سالاد ماست الویه حتی کتلت و ….. استفاده نمائید

امیدوارم کمکی کرده باشم به جوانان عزیز ایران

چون در دوستان و آشنایان خیلی ها از تجربه حقیر استفاده کرده اند وقتی موهای بنده را دیده اند

استرس هم به شدت در تمااااام مسائل بدن موثر است حتی مواردی که به ذهنتون نمیرسه

امیدوارم همگی ما
در سایه توجهات
حضرت مهدی موعود(عج الله تعالی فرجه الشریف)
و دوری از اعمال تاریک گناه
زندگی زودگذر دنیایی مان را
سرشار از آرامش و سکینه قرار دهیم
آمییییییین

سلام میشه کمکم کنید چن وقت دیگه عروسیمه ولی یه ردیفذاز جلوی موهای سرم خیلی کوتاهه چن روشم برا بلندشدنشون امتخان کردم ولی نشد کم پشت هم هستن نمیدونم چیکارکنم لطفا نظر بدین راهنمایی کنین

سلام من یه ماه پیش بدبختانه موهاموپسرونه پسرونه کوتاه کردم جوری که بهش ماشین انداخت دراین حدکوتاه واقعاالان پشیمونم الان که یکم بلندترشده میفته روی گوشم کلافه ام کرده چون کلاس هم میرم بایدمقنعه بپوشم که کلافه میشم چهار ماهه دیگه ام عروسیمه دوستان چیگارکنم بلندشه؟من نمیدونستم عروسیم ایهمه جلومیفته وگرنه کوتاش نمیکردم شوهرمم عاشق موی کوتاهه چون بیشتربهم میادولی من موی بلنذوس دارم دوستان راهنمایی کنین خواهشا

سلام من مشکلم ریزمو نیس.جلوی موهام اندازه ی یه ردیف موهاش کوتاهه چن روش امتحان کردم برتی اینکه بلندبشه.حتی یبار با تیغ زدمشون ولی بازبلند نشدن.من چیکارشون کنم اخه توروخدا یه راهی نشونم بدین.چن ماه دیگه عروسیمه دوسندارم اینجور باشه

سلام من موهام موخوره داره چیکار کنم درست شه روغن زیتون و کرچک رو باهم قاطی میکنم میزنم و از حمام میام نوک موهامو روغنه بادام تلخ میزنم خداراشکر خیلی بهتر شده ولی رشدش کمه لطفا اگه کسی میدونه بگه

باو برین کچل کنین کاروزندگی ندارین شما؟

من نمیدونم مشکل موهام چیه که فقط تا یه اندازه خاصی بلند میشه بیشتر از اون نمیشه هرچقد کوتاه کنم بازم تا همونجا بلند میشه

منم اینطوری هستم موهام تا پایین کمرم اومده بود و رشد نمیکرد اما الان تا گردنم کوتاش کردم و میگن اون مو کهنه شده ک دگ رشد نمیکنه کوتاهش کنید تا موی تاز دربیاد و بلند تر میشه

من تو مدرسمون موهام از همه بلند تره میخوام تو این ۳ ماه بلند تر شه چیکار کنم؟؟؟؟

منم موهام تو مدرسه از همه ی شاگرد ها بلند تره

ye soal pas chra omadin to in site

سلام روز بخیر من موهام خیلی ریزش قبلا هم پر بود هم بلند ولی یه مدت میشه هم‌ کم‌ پشت شده هم از وقتی یکم کوتاه کردم دیرتر بلند میشه لطفا راهنمایی کنید

خواهش میکنم بگین?

من که تو مدرسه موهام از همه بلندتر بود ?ولی موخره داشت برا همین گفتم مامانم یکم کوتاه کنه ولی اون یکم زیاد کوتاه کرد میشه دستور کامل کامل این سیب زمینی رو بدین امتحان کنم آیا????

سلام م ن معضعم از همه اینا بد تره لطفا به دادم برسید

سلام وقتتون بخیر تمام این کارایی که شما گفتید رو من انجام دادم موهامم بلند شد ولی همش تا بلند میشه موخوره میگیره دوباره کوتاهش کردم الان یکماه از کوتاه کردنم نگذشته باز موخوره گرفته .علتش چی میتونه باشه که به سرعت موخوره میگیره موهام

کمی روغن کرچک بعد از حمام به سر موهات بزن و ٣ساعت قبل از حمام با روغن کرچک کل موهاتو ماساژ بده نتیجه میگیری

سلام خسته نباشید من موهام از کنار بازوهام بیشتر پایین نمیاد موخوره ها شو همیشه کوتاه میکنم… سرم مو و روغن و ایناهم استفاده کردم نمیدونم چیکار کنم لطفا جواب بدید چیکار کنم با موهام….

آب سیب زمینی راهشه ولی نمیدونم چه جوری اب سیب زمینی رو باید بگیرم?

سیب زمینیو رنده کن ابش خودش درمیاد

سیب زمینی رو رنده کن بعد فشارش بده

شما باید از شامپوی رزماری ویا قطرش استفاده کنی هفته ای سه بار وبعد هرروز پایین موهاتو با روغن کنجد تقویت کنی

سلام من موهای پرپشت و سالمی دارم اما رشدش تقریبا کم هستش. راه سریع و واقعا موثر میخام. اگه کسی بتونه کمکم کنه واقعا ممنونش میشم

منم همین مشکل را داشتم موهاتون را اندازه ی ۳سانت کوتاه کنید و صدر و شنبلیله را قاطی کرده و خمیر را قبل از دوش گرفتن روی سرتان بگذارید تا یک ماه دوروز در هفته این کار را انجام بدین قطعا نتیجه میبینید موفق باشید?

من موهام تو کلاسمون از همه بلند تر بود ویه شبه تصمیم میگیرم یکم کوتاه کنم تا موخوره هام رفع بشه اخه موخوره داشت زیاد میشد دادم مامانم کوتاشون کنع و مامانم یکم زیاد کوتاشون کرد :/حالا چکار کنم تو این سه ماه تعطیلی رشد کنن؟

گیس کن موهاتو

نرگس خانم از آب سیب زمینی آبپز استفاده کن یا از سرکه قبل از حمام استفاده کن

سلام نرگس خانم شما می تونید از آب سیب زمینی آبپز استفاده کنید یا از سرکه قبل از حمام استفاده کنید

سلام.لطف میکنید بگید موهای دور گوش (نه موهای زائد) را آیا باید مثل سایر موهای سرم بلند کنم یا دائم اونهارو در آرایشگاه بزنم؟ (منظور من موهای زائد روی گوش و داخل گوش نیست، منظورم موهایی که دور گوش از یک سمت به خط ریش و از سمت دیگه به پشت مو ختم میشه هست)

اصلا کچل کن مکافاتش کمتره

واقعا چیه موی بلند?دنگ وفنگ داره

بیین پری خانم اصلا نمی فهمی خیلی هم خوبه موی بلند?

سلام وقتتون بخیر دوستان
من موهام خیلی موخوره میزنه چندین بارم کوتاه کردم امامتاسفانه بعد چندمدت دوباره موخوره زده.?باید چیکارکنم؟!

۱- کوتاه شه
۲- شامپوتون رو عوض کنید
۳- زود به زود مثلا یه روز درمون حموم برید.
۴- برید دکتر پوست و مو

( یکیشونو یا دوتاشونو انجام بدید )

اگه الان موخوره داره دوباره کوتاش کن بعد از نرم کننده استفاده کن بعد هر حموم هم به ساقه مو هات کمی روغن بزن.راستی اگه می‌تونی حد عقل سه روز در میان برو حموم که طراوتش کم نشه

من عاشق مورد چهارم شدم :I

منهدم موهام نازکه و موخوره زیاد میگیره ولی من هر بار که حمام میرم آخرکار از نرم کننده و ماسک مو استفاده میکنم و شونه میزنم این باعث میشه زود بلند شه حتی میتونی بعد حمام هم پایین موهاتو کرم مو بزنی اینطوری موهای بلند و سالم خواهی داشت.

بخاطر اینکه موهات خشکه باید کوتاه کوتاه کنی و خواهشا هر شب روغن بزن تا صبح حالا فرق نمیکنه بادوم باشه نارگیل باشه یا اصلا کرچک باشه فقط روغن باشه و زمین سرتو باهاش ماساژ بده نکه چنگ بزنین خیلی ملایم بقول یه نوشته فکر کن موهات رشته های طلاست خیلی آروم و هر ۲ هفته فقط سر موتو یکم کوتاه کن و و و تغذیه تغذیه تغذیه مو نیاز به ویتامین مخصوص خودشو داره

سلام آب بدنتون کمه به میزان ۸ تا ۱۲ لیوان آب در روز بخورید نتیجشو در دو هفته میبیند موخوره فقط علتشداینه که آب کورتکس کم میشه و باعث خشکی مو ودر نتیجه موخوره روش های بالا که دوستان هم گفتن واقعا بی تاثیر نیست

من موهامو حدود ۱ساله کوتاه کردم
متاسفانه اصلا رشد نکرده
باید چیکار کنم که بلند بشه

شوره ام خیلی میده از شامپوهای مختلفیم استفاده کردم ولی اصلا تاثیر چندانی ندارن

بهتره حتما برید دکتر پوست و مو.

به نظر من دست آرایشگری که مو هاتون رو کوتاه کرده براتون خیر نداشته برا همین میتونین برین پیش یه آرایشگر که دستش خوبه براتون نوکشو کوتاه کنه

من موهامو حدود ۱ساله کوتاه
متاسفانه اصلا رشد نکرده
باید چیکار کنم که بلند بشه

از ویتامین بیوتین و A.زینک روی . اسید فولیک استفاده کنید

من باید چه کنم مو ها بلندشه نامزادم گیر دادا میگه باید مو هات بلند باشه باید٠ چه کنم این سیب زمینی راسته

تغذیه خوب. (زیتون و سیب و بادوم ) بخورید, هم مو سالم تر میشه هم زود تر رشد میکنه, اما کسی نباید انتظار داشته باشه که یه شبه موهاش مث موهای راپونزل بشه!!!

از تخم شمبلیله استفاده کن هم دمنوش هم پودرش کن به صورت ماسک همراه با روغن بادام یا روغن نارگیل به صورت ماسک به موهات بزن سرعت رشد مو بیشتر و حجم اش بیشتر میشه

سیب زمینی عالیه من امتحان کردم

چجوری استفادہ کنم؟؟

چند مدت استفاده کردین؟

بله راسته ولی آب سیب آبپز

این آب سیب زمینی میشه دستور کاملشو بگید؟؟ینی باید چیکار کنیم؟؟

دوستان عزیز من خودم همه داروها رو امتحان کردم ولی تنها چیزی که خوب بوده آب سیب زمینیه که غوغا کرده روی رشد موهام در طی فقط یه هفته موهام باورتون نمیشه ۱۰سانتی متر بلند شده. عااااااالیه سیب زمینی عاشقتم ??????

طرز تهیه آب سیب زمینی
ابتدا سیب زمینی هارا پوست کنده به قسمت های کوچک تر برش دهید سپس با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری مخصوص آب و هویج آب سیب زمینی را تهیه کنید.
لطفا اگه میشه بگید چجوری میشه جلو مو پر پشت کرد بخصوص بغل هارو خواهش میکنم بگید برای جلو گیری از ریزش مو هم بگید باید چیکار کرد.

اقا من دوساله موهام یه سانتم بلد نشده یکی بگه چیکار کنم . راستی اب سیب زمینیو چطوری میشه گرفت؟

داداشا خواهرای عزیز جای اینکارا برین داروخونه قرص زینک ۱۰میلی یا۵ میلی بخرید بعد نهار با ی لیوان اب بخورید غوغا میکنه اصلا ضررم نداره تازه مفیدم هس برا زودتر خوب شدن زخم ها ناخون

من توی یه فیلم دیدم که ابتدا موها رو تخم مرغ کامل گذاشت و بعد از دو ساعت شست. بعدش کمی جوش شیرین رو با آب مخلوط کرد و زد به موهاش و با این برسهای پلاستیکی که تو پلاستیک فروشیها است ماساز داد. فکر کنم بک ربع . بعدش شست و دقیقا یک اینچ به موهاش اضافه شده بود. اسمش هم به انگلیسی بود افزایش رشد مو در دو ساعت یک اینچ. من نمیدونم که یک اینچ چقدر میشه؟ ولی دقیقا یه لباس سفید هم تنش بود که اندازه زده بود و اندازه قدیمی و جدید رو نشون میداد که بلند شده بود. والا منم میخوام برم امتحان کنم و این روش سیب زمینی رو . می ارزه فکر کنید در عرض یک ماه ۳۰ سانت مو افزایش رشد داشته باشه. والا که عالیه. برید امتحان کنید بیایید نتیجه رو بگید

اتفاقا از نرم کننده نباید اصلا استفاده بشه و اگه موهامونو نبندیم خیلی بهتره چون باعث شکستگیش میشه . آب سیب زمینی موثره روغن کرچک و تخم مرغ هم عالیه درضمن با سرکه اگه موهاتونو آب بکشینم رشدش عالی میشه .

سلام سرکه؟؟؟ مطمئنید؟ سرکه سفید یا قهوه ای؟

بسیار عالی بود
تشکر

سلام منم موهام تا سر شونمه خیلی دوس دارم بلند شه تورو خدا یه راه قطعی بهم بگید

من ک همیشه بعد از اومدن از حموم ب موهام یکم روغن کنجد میزنم.هم موخوره رو از بین میبره .هم موهام تقریبا تو یه ماه ۴-۵سانت بلند میشه.
راس میگم.جدی.خیلی موثره…!

روغن کنجدو ازعطاری تهیه میکنید؟

من موهام و دیزل زدم الان دوسال میشه فک کنم..مثله پسرا..دور و برش خالی وسطشم کوتاهه..ولی الان پشیمونم و نمیدونم چجوری بلند کنم…میخوام تا عید بلند شه خیلی…

یه راهی هست ک خیلی زود موها بلند میشن خیلی زود!!!! و خیلی بلند!!!!!!
ولی نمیدونم راهش چیه???
به هر حال من دیگه تصمیم گرفتم صبر کنم موهام بلند شه و دیگه کوتاه نمیکنم.
صبر صبر صبر

ببخشید من می خواهم در یک یا دو هفته ۱۱ سانتی متر باشه چکار کنم

من میخوام موهام خععععععلی بلن باشه واسه همین گفته ی فرزانه خانم رو میخوام به انجامم
من سیب زمینی میدونم چیه ولی آب سیب زمینی تا حالا نشنیده بودم؟؟؟؟؟؟؟؟??

به نظر من وقتی میخواید حمامان برید اصلا از نرم کننده استفاده نکنید از یه شامپویی استفاده کنید که موهاتون رو نرم نگه داره سشوار هم نزدیک موها نبرید که باعث سوختگی مو بشه اگر دم اسبی هیچوقت نباید اونقدر بالا باشه که ریشه ی مو آسیب ببینه هیچوقت برای حجاب از حت استفاده نکنید

آقااا واقعا راسه آب سیب زمینیو تخم مرغ؟؟؟با این وجود تا عید موهامون زمینو جارو میکنه?????

اینا همش الکیه همشونو امتحان کردم جواب نداد فقط آب سیب زمینی با زرده تخم مرغ به سر ماساژ بدید ۲ساعت بمونه ۱روز درمیان انجام بدید تا ۱هفته ۱۰سانت رشد میکنه

واقعا؟؟؟؟
توروخدا جواب بده
من موهام بعد از ١٨ کیلو لاغر شدن ربخت
الان وزنم برگشته و ١ سالی میشه ک اصلا ریزش ندارم موهاک تا گودی کمرم بود واقعا جنسش خوب بود نرم و لخت
اما کوتاهش کردم و الان پشیمونم و اصلا موهام رشد نداره
واقعا تو ١ هفته ١٠ سانت بلند میشع؟

از صابون قلیایی استفاره کن

واقعا ؟؟؟طی یه هفته ده سانت رشد میکنه؟

سیب زمینی رو رنده کنم ابش روبگیرم عایا؟

واقعا بلند میشه

اگه راسته ما هم امتحان کنیم

روغن نارگیل هم موها رو صاف میکنه هم به رشدش کمک میکنه الان موهام دوازده سانت شده میخوام ولاستریت بخرم بزنم ک لخت لخت شه

من که موهامو بوکسوری زدم … ??

بهترین راه زود بلند شدن مو ها استقاده از روغن کرچک هست. روی مژه ها و ابرو هام میشه استفاده کرد. باید رو ریشه ی موها ماساژ بدین و به هیچ وجه به ساق موها نزنید چون چسب میچسبه به موها

سلام دوستان…منم رویه موهامو حسابی بلند کرده بودم که مدرسه گیر داد مجبور شدم کوتاه کنم الان افسردگی گرفتی?چیکار کنم موهام دوباره بلند شه؟ یکی بهم گفت شامپو رزماری بگیر خیلی خوبه…نظرتون چیه؟
چون امسال دیپلم میگیرم دیگه مدرسه نمیرم میخوام تا آخر عمر موهامو کوتاه نکنم???

بابا کوتاه کن حوو صله داریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منم تو مدل سه گفتن باید کوتاه کنی رفتم تا سر شونه هام زدن ، پس تو دردیم هیچی برای سه دختر بد تر از کوتاهی مو نیست?

این دیگه چ مزخرفاتیه

لطفا الکی نگید زود مو هاتون بلند میشه???

پس چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟

دوستان من تجربه ای که خودم داشتمو میگم .من اینقد رشد موهام زیاده که مجبورم همش کوتاهش کنم از بس پرپشت و رشدش هم زیاده من به خوبی حس کردم بارها که وقتی هر روز یه بار موهارو خوب بشوریم یعنی ۲ بارشامپو بزنیم رشد موها خود به خود چند برابر میشه .ولی وقتی چند روز در میون بشورم رشدش کم میشه که به وضوح میشه حسش کرد .لطفا این روش رو امتحان کنید نتیجشو ببینید اینجا هم بیایید بنویسید برای دیگران

برای رشد مو در ماه یک عددتخمه مرغ با دوقاشق ماست قبل دوش گرفتن نیم ساعت بزنید معجزه خودم عروسم سه ماه فرصت داشتم حالاشده دو ماه این جواب داد

حداقل چن سانت رشد میکنه توی یه ماه؟من دو ماه دیگه عروسیمه چقد فرصت دارم که بتونم موهام رو به اندازه دلخواه بزرگ کنم؟

واقعا؟؟؟

عالییییییییی ممنون از سایت بسیار خوبتون

بنظرم مو رو یه رنگ کاملا متفاوت از رنگ موی سر رنگ کنیم،بعدش اونجا که رنگ جدید قشنگتره، این ریشه موها حسودی میکنن تند تند در میان تا رنگ جدیدو خراب کنن.
این روش تضمین شده اس!خخخخ

نرگس جا داری؟

کی این ادمای بی مزه میمیرن ما راحت شیم؟؟؟

اگه میشه بگید که چطور در عرضه یک ماه موهام خیلی بلند بشه اخه عروسیه عممه????????????

زرده تخم مرغ با عسل با اب سیب زمینی رو مخلوط کن ۱۵ دیقه بزن رو مو هات بعد بشور

mamnunm#/Ali bud

سلام به نظر من روغن نارگیل را امتحان کنید خیلی خوبه

درسته

من همه ی این راه ها را امتحان کردم ولی هیچ کدام بدرد من نخورد همه ی شان کیری بودند

موافقم

من موهامو خیلی کوتاه کردم جون من یه راه خوب پیشنهاد بدید تضمینی باشه

سلام
من میخوام تا ۴ ماهدیگه موهام خیلی بلنده بشه چون یکی از فامیلای درجه یکمون عروسیشه میشه یه راهی بگین که موهام خیلی بلند شه چون موهام خیلی کوتاهه ممنون میشم میشه زود تر جواب بدین

من که دیروز با خودم و دنیا لج کردم کچل کردم روحیمم خیلی خرابببه

من موهام خیلیی بلند بود.جو گرف رفتم ارایشگاه کوتاهه کوتاه کردم.حالا خیلی پشیمونم عروسیم داریم.الان دنبال یه چیزیم ک بلتد بشع????????

سلام موهایتان را با روغن زیتون ماساژ دهید و یا اینکه با شامپو رزماری بشویید .واقعا تاثیر داره

سلام خیلی از رهنماییتون ممنون

روغن زیتونم خوبه

نه

دو هفته ی دیگه عروسی داریم چکار کنم مو هام بلند به شود

خب برو آرایشگاه کلاه گیس بذار

سلام به همه دوستان .من خودم به شخصه هر زمان موهام ضعیف و جوری میشه که لااقل یک روز در میان نیاز به شامپو پیدا می کنه سریعا از روغن استفاده می کنم چون اون زمانی هست که پوست سر ضعیف شده و به همین دلیل از خودش چربی ترشح می کنه البته برای یه سری آدم ها این ضعف به صورت شوره و پوسته پوسته شدن پوست سر بروز می کنه اما در همه موارد که من دیدم و توصیه کردم از روغن ها استفاده کنند نتیجه ی خیلی خوبی گرفتند برای همین خواستم توصیه کنم شما عزیزان هم همین کار رو کنید البته روغن های طبیعی خیلی بهتر از ماسک های آماده است مثل روغن نارگیل و زیتون و بادام . اگر به دنبال تاثیر فوق العاده روغن هستید قبل از خواب مقداری از روغن رو داخل ظرفی روی بخار آب گرم کنید بعد که روغن رو با نوک انگشت به پوست سر و ساقه مو ماساژ دادید با یه پلاستیک و یا کلاه رنگ بپوشونید و بعد یه حوله بعدشم بخوابید صبح با شامپو کمی بشویید نه اینکه بخواهید تمام روغن رو از توی موهاتون بیرون بکشید البته اگه شب نمی تونید دوساعت قبل حمام هم میشه این کارو کرد .موفق باشید دوستان

چکار کنم موهام بلند بشه

من واقعا نظری ندارم….موهای فرو وز وزی که بلندم نمیشن و همش اعصابتو خورد میکنن……موهایی فررررر
اما عاشقشونم خخخخخخخ
حتی با اینکه هی پروخالی میشن….

برای اینکه وزی موهاتو بگیری ز روغن آرگان دوماسی استفاده کن یعنی عالیه البته من تو مغازه ها ندیدم اینترنتی از سایت مو تن رو خریدم واقعا عالیه

من یک سال موهام رشت نداشتن بعد یه خانمی بهم گفت شامپو صحت داخلش سیر یا پیاز رنده شدهبریز بعد باهاش حمام کن خدایی من تو3 ماه خیلی خوب موهام بلند شده

راست میگی یعنی منم الان این کار رو بکنم?

شامپو سدر صحت هم جواب میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ریزش مو رو زیاد میکنه این شامپو به نظرم استفاده نشه بهتره

حالا حتما باید داخل شامپو صحت باشه؟ با شامپو های دیگه نمیشه

آب سیر و پیاز عالین برا رشد مو مخصوصا پیاز اونم رنگ قرمزش و یکمی روغن کرچک ولی بوش خیلی بده میمونه روموها

وای نع/باید بوی خوبی رو هم بده خو/نمیشه بد باشه که

خب من که هرروز میرم باشگاه موهام کثیف میشه اونوقت بازم باید هفته ای دوبار موهامو بشورم ؟

دوره اخرالزمان شده بابا نا سلامنی تو پسری خجالت بکش?

اخه مراقبت از مو چه ربطي به پسر بودن يا دختر بودن داره ؟

وآلآ

چه ربطي داره مگه عصر حجره؟؟خيلي عقب افتاده و املس

منم موافقم.

چه ربطی داره پسر باشی یا دختر؟بعد ظاهر یک فرق به خودش ربط داره نه دیگران

دقیقا

ربط داره دختر باید مو هاش بلند باشه نه پسر

والا از نظر من بعد از باشگاه موهاتو آب بکش که عرق از رو کلت بره

خوارم درماه فوق فوقش بلندبشه2سانته اون موقع چطوری میخوای یک ماهه معجزه بشه.اقامن شش ساله نشستم تازه موهام تا زیر باسنم یکم بلندترشده

منم همین مشکل رو دارم چون هفته ۴ -۵ بار میریم فوتبال با دوستام همش باید دوش بگیریم از شامپو بچه استفاده کن که کمتر موهات آسیب ببینه

خب برین دوش بگیرین اما شامپو به سرتون نزنین میتونین فقط از یه ماسک مو استفاده کنین

موهام بلندبوداماموخوره داشت دیروزرفتم ارایشگاه وباسهل انگاری ارایشگرموهاموحسابی کوتاه کرد.الان خیلی ناراحتم اخه ماه بعدمیخام عروسی برم چیکاکنم موهام سریع بلندشه

منم همچنین این مشکل رو دارم

من موهامو پسرونه کوتاه کردم و الان خیلی پشیمونم لطفا بگید چیکار کنم که در عرض یک سال موهام بلند شن!
خواهش میکنم یه راه حل بدین دوستان

شما اگه موهاتون مو خوره داره از سرکه ی سیب استفاده کنین

خب من یک روز نرم حموم فرداش سرم چربه مجبورم شامپو بزنم چکار کنم؟

به دكتر مراجعه كن
دكتر يك سرى شامپوى مخصوص ميده و بهت ميگه چيكار كنى❤️

من پیروز موهامو کوتاه کردم واقعا پشیمونم چی کار کنم تا سر یک ماه بلند شه

سلام.من موهامو کوتاه کرده بودم از شونم بود.بعد اومدم هفته ای یه بار ماسک نو امتحان کردم.اب یه سیب زمینیه بزرگو بگیر با تخم مرغو روغن زیتون قاطی کن.خیلی سرییییع رشد میکنه

من واسه تقویت موهام به پیشنهاد یکی از دوستام حنای معمولی البته اصل رو با کمی چای خشک و روغن زیتون و آب کمی جوشوندم و بعد سرد شد زرده تخمه مرغ زدم و هفته ای یکبار انجام دادم الان نزدیکای ۶هفته ای میشه که هم پر تر شده و کم میریزه و هم کاملا مشخصه که بلند شده
بی نظیره

من موهام خیلی پراست اما بلند نمی شن فقط حج نشون بیشتر میشه چیکار کنم؟

یک هفته به موهات عادت بده که دیر به دیر بشوریش مثلا اگه هر روز میشوری دو روز یه بارش کن و کم کم زیادش کن تا عادت کنه غده های چربی سرت بعدشم با شامپو هی ماساژ نده کف سرت رو.
انتهای موهات که یکم کف کرد کف رو بردار بزار روی قسمت های نزدیک به پوست سرت بزار دو دقیقه بمونه کار خودشو میکنه نیازی به ماساژ شدید نیست با اب گرمم موهاتو نشور با آب ولرم
یادت باشه هرچی بیشتر سرت رو بشوری بیشتر چرب میشه پوست صورت هم همینطوریه
و اینکه منم مشکل تو رو داشتم نمیخوام تبلیغ کنم ولی از شامپو بچه آلوورا فیروز با همون روش بالا استفاده کن حتما جواب میگیری

خخخخخخ بابا اینا همش بلفه بهترین روش برای بلند شدن مو تو فکر فرو نرفتن و این چیزاس به فکر بلند شدن موهاتون نباشید خودش ماشاللا این یال اسب بلند میشه خخخخ

خخخخخخ تو روحت عزییییییییزم

خخخخخخخخخخخ تو دیه خخخ

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

بهترین موقع برای بلند شدن مو شب هنگام است که بیشترین رشد مو را دارید. ولی نه آنقدر که وقتی از خواب بیدار شدید مو های شما یکی دو سانت رشد کرده باشد.استثنائات نادری وجود دارد، اما تحقیقات علمی نشان داده است که موی سر اغلب مردم حداکثر 6 اینچ ( در حدود 15 سانتی متر) در سال رشد می کند. یکی از این استثنائات، شخصی به نام «کریستال گیل» است که بطور قابل توجهی نرخ رشد مویش از میانگین افراد سریع تر است.


موهاتان مرده است ــ اجازه دهید در آرامش استراحت کند.


چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه




متأسفانه بسیاری مردم از این موضوع بی خبرند مو می تواند بطور فوق العاده ای مرتجع شود. هر مو یکبار از میان پوست ظاهر می شود و امکان تجدید و ترمیم کردن دوباره خود را ندارد.


تعداد استاندارد موی سر افراد معمولی 100/000 تاست که بطور میانگین سرعت رشد فقط نیم اینچ (1.3 سانتی متر) در ماه است. از نظر زمانی اگر انتهای مو رشد مستقیم رو به پایینی تا شانه داشته باشد، تقریباً 2 سال زمان لازم است. در این باره فکر کنید دو سال زمان طولانی است تا مو روزانه در معرض استهلاک محیطی، شستشو، خشک کردن، شانه زدن و هر فرایند شیمیایی دیگری باشد! مو شبیه یک تکه ابریشم یا پارچه نرمی است که حتی اگر بهترین مراقبت ممکن را از موتان بکنید باز هم بعد از 2 سال رو به فرسودگی و کهنگی می رود و در دوره رشد مو، بهم فشرده و پیچیده می شود.




حداکثر دوره رشد مو

ویتامین ها و مواد معدنی نقش مهمی در حفظ سلامتی مو ایفا می کنند. هر کمبود مواد مغذی می تواند منجر به نازک شدن مو یا حتی طاسی کامل شود.

این یک حقیقت ثابت شده است که تیروئید کم کار می تواند در نتیجه باعث فرفری شدن و شکنندگی مو شود در حالی که در تیروئید پرکار، مو چرب و شل می شود.


دلیل اصلی باریک شدن مو نهایتاً به شرایط بدنتان برمی گردد. با بدن سالم و با تغذیه خوب، مو درخشان و باشکوهی خواهید داشت. اگر هر مشکلی از نظر سلامتی دارید یا هر کمبود غذایی را تحمل می کنید، موتان ممکن است توقف رشد یا آسیب را نشان دهد.

اگر بدنتان در سلامت خوبی باشد، دوره رشد ژنتیکی مو می تواند افزایش یابد. در این میان خوردن ترکیب مناسب اسیدهای آمینه، ویتامینهای B، همین طور B6، بیوتین، اینوزیتول و اسید فولیک در برنامه مواد مکملی مهم است. کشف شده برخی مواد معدنی شامل منیزیم، سولفور، سیلیکا و روی در حفظ سلامتی مو مهم اند.


همچنین بتاکاروتن برای رشد مو بسیار مهم است. به خاطر اینکه به ویتامین A که به عنوان یک نیاز بدن است تبدیل می شود، به ادامه رشد نرمال مو، رشد استخوان، حفظ پوشش رشته های عصبی، همچنین به سلامتی پوست، مو و ناخن کمک می کند. بتاکاروتن در سبزیجات و میوه های زرد و سبز یافت می شود.




پروتئین مهم است.

چون مو از پروتئین است، غذایی که پروتئین کمی دارد ممکن است باعث نازک شدن مو یا تأخیر در رشد مو شود. این حرف درست است که اگر غذای با پروتئین کافی بخورید در اغلب موارد پیامد آن بهبود رشد مو است.


بعضی کارشناسان تغذیه پیشنهاد می کنند بکارگیری رژیم غذایی جگر گاو، مخمر آبجو، گندم و روزانه 2 قاشق سوپخوری از لسیتین دانه دانه شده، باعث افزایش رشد مو، استحکام و زیبایی مو می شود.


منابع غذایی خوب دیگر برای پروتئین شامل ماهی، تخم مرغ، انواع لوبیا و ماست است.


پروتئین سبوس دار هم به تحریک رشد مو کمک می کند. یک مطالعه از نتایج سبوس در مو بیان می کند که سبوس به تنهایی باعث تقویت مو نمی شود اما سبب رشد آن می شود.





موانع رشد

استرس بیش از اندازه و بعضی داروها شناخته شده اند که رشد مو را به تأخیر می اندازد. اما اگر در شرایط مصرف دارو هستید طبق دستور پزشک باید عمل کنید و توجهی به آسیب مو نکنید.

هشدار: همیشه قبل از اینکه هر نوع ویتامین، مواد معدنی یا دستور گیاهی از هر نوعی که می خواهد باشد را مصرف کنید، با پزشکتان مشورت کنید تا دخالتی در درمانی که شما تحت نظر هستید، نداشته باشد.


بهر حال اگر تحت استرس شدیدی هستید پزشک می تواند در کاهش استرس کمک کند، می دانید که عبادت یا استراحت راهی برای تقلیل هر نوع استرس مهم در زندگیتان است. مویتان عاشق زندگی بی استرس برای شماست. بخش دیگری از کمک به مو، استراحت و خواب است. دریافته اند که باعث رشد سریعتر می شود، مو نیاز به مقدار کافی خواب ( 7 تا 9 ساعت در شبانه روز ) دارد.


چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه



مکمل های رشد مو

تغذبه صحیح، ورزش، کاهش استرس، استراحت، حصول خواب زیاد راهی برای به حداکثر رساندن توانایی رشد مو است. همین طور می توانید مکمل های خوب محتوی ویتامین های ضروری و مواد معدنی را بخورید یا می توانید فرمول شخصی برای خود بسازید.




لیست مکمل ها

شیوه زندگی خود را تغییر دهید، هر روز مکمل های زیر را بخورید چون در افزایش رشد مو مؤثر است:

ویتامین B کمپلکس ــ 50mg ویتامین های B مهم (شامل فولیت، بیوتین و اینوزیتول)
ویتامین B6 ــ 50mg
ویتامین C همراه بیوفلاونویدها ــ 1تا 2 گرم در روز
ویتامین E، به میزان 400 تا 800 Iu
بتاکاروتن 10000 تا 15000 Iu در روز
توصیه در خوردن منیزیم، سولفور، روی (برای مصرف این مواد حتماً با یک متخصص مشورت کنید.)
سیلیکا ــ 300mg در روز
انواع گیاه گزنه 250mg سه بار در روز
روغن دانه کتان یک قرص




انواع رشد مو

بسیاری از متخصصان رژیم غذایی زیر را سفارش کرده اند که بسته به نوع مراقبت از مو، بسیار مفید است.


———————————————————————

1ــ سیگار کشیدن را ترک کنید یا کمتر مصرف کنید، نوشیدنی های کافئین دار و کربنات دار (نوشابه هایی مانند کوکاکولا) بدن را ضعیف می کنند و مانع حداکثر توانایی رشد مو می شوند.


———————————————————————

2ــ رژیم غذایی سالمی مصرف کنید. از غذاهایی که قند و چربی بالایی دارند اجتناب کنید.


———————————————————————

3ــ از موتان مراقبت کنید و از هر شانه و برس زدن یا دست کشیدن غیر ضروری اجتناب کنید.


———————————————————————

4ــ از آب داغ، خشک کننده های خیلی گرم یا شکل دهنده های مو که سبب استرس مو می شود خودداری کنید.


———————————————————————

5ــ هفته ای یکبار ماساژ پوست سر دهید تا سلولهای مو تحریک شوند.


———————————————————————

6ــ یک سری درمانهای مداوم روغن های گرم را انجام دهید تا از تیزشدن سر مو جلوگیری شود.


———————————————————————

7ــ مرتباً مو را کوتاه کنید تا موخوره (دو شاخه شدن انتهای مو) زدوده شود و مو فرصت رسیدگی و سالم شدن را پیدا کند.

8ــ استراحت و خواب کافی به بدن اجازه می دهد تا مو به خوبی رشد کند.

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

خیلی از ماها همیشه دنبال راهی بوده تا کاری کنیم که موهایمان زودتر بلند شود با راهی که در ادامه آمده از رشد سریع موی سرتان شگفت زده شوید.

داشتن موهای سالم و زیبا یکی از مهم‌ترین دارایی هر انسانی است اگر شما در اثر استرس و مشغله فکری و یا بی خوابی دچار ریزش مو شده‌اید هرگز نگران نباشید می‌توانید با روش‌های درمان خانگی ذکر شده به رشد سریع موهای خود کمک کنید. یکی از دغدغه‌های مردان ریزش مو های آن‌ها است موی بیشتر مردان با بالا رفتن سن آن‌ها شروع به ریزش می‌کند. اگر مو‌های شما نیز در حال ریختن است می‌توانید قبل از طاس شدنتان به کمک روش‌ها و ماسک مو‌های طبیعی رشد سریع مو‌های ریخته شده خود را امکان پذیر کنید.

وسایلی که نیاز دارید :

• یک فنجان شیشه ای یا فنجان مخصوصِ ماکروویو رشد سریع مو با ماست

• روغن زیتون

چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

• دستگاه ماکروویو برای رشد سریع مو چکار باید کنیم

• زمان!

حالا چه کار باید بکنید؟

• روغن زیتون را به اندازه ای که برای کلِ موهایتان کافی باشد داخل فنجان بریزید.

• فنجان را برای 10 ثانیه یا کمترداخل ماکروویو بگذارید.(به یاد داشته باشید اگر روغن خیلی داغ باشد ممکن است باعث ریزش موهایتان شود)

• روغن زیتون را به ریشه و نوکِ موهایتان بزنید.

• این مورد شاید کمی عجیب باشد ولی سرتان را به مدت 4 دقیقه به بالا و پایین تکان دهید!

• اجازه دهید روغن زیتون 2 ساعت روی سرتان بماند.

• آخرین مرحله ولی مهم ترین! موهایتان را خوب بشوئید. 

 

 

 

استفاده مداوم از حنا باعث می‌شود تا مو های سالمی داشته باشید و حنا ریشه مو‌ها را به خوبی تقویت می‌کند. برگ حنا را باید برای استفاده بسوزانید. ابتدا مقداری روغن خردل را در ظرف آلمینیومی قرار دهید تا به دمای جوش برسد و سپس برگ‌های حنا را در روغن خردل قرار دهید زمانی که برگ‌های حنا شروع به سوختن کردند ظرف را از روی حرارت بردارید و برگ‌های حنا را در درون صافی فلزی بریزید و آن‌ها را از درون صافی رد کنید. می‌توانید مخلوط برگ حنا و روغن خردل را هر روز به پوست سر و موهای خود بزنید. برگ حنا در تقویت و رشد مو‌ها بسیار مفید است و موهای شما را براق می‌کند.

 

 

 

با مصرف متوالی آب پیاز می‌توانید تاثیر فوق العاده آن را بر روی مو‌های خود ببینید و آب پیاز باعث باعث تقویت مو‌های شما می‌شود. ابتدا پیاز را برش دهید و آن را رنده کنید سپس با کمک پارچه تمیزی آب پیاز را بگیرید. آب پیاز را ۲ بار در هفته به مدت ۲ یا ۳ ساعت به ریشه های مو خود بزنید.

 

 

 

سرکه سیب PH طبیعی پوست سر را بازمی‌گرداند و فولیکول‌های مو را به خوبی تحریک می‌کند از این رو برای رشد سریع مو بسیار مناسب است. به میزان مساوی مقداری سرکه سیب و آب را در ظرفی مناسب بریزید و بعد از شستن مو هایتان با شامپو موهای خود را با این محلول آبکشی نمایید.

 

این ماسک مو که با روغن زیتون و آب گرم و شیر نارگیل تهیه می‌شود ماسک مو تقویت کننده برای مو‌های شما است و به رشد مو‌های شما سرعت می‌بخشد.

مواد لازم برای طرز تهیه ماسک مو

شیر نارگیل: ۱ فنجان

روغن زیتون: ۶ قاشق غذا خوری

ابتدا شیر نارگیل و روغن زیتون را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را از ریشه مو تا انتهای نوک مو به مو های خود بزنید و پوست سر و موهای خود را به خوبی ماساژ دهید.

سپس مو‌هایتان را با کمک یک نایلون و یا کلاه به مدت ۱۵ دقیقه بپوشانید و بعد از مدت زمان ذکر شده مو‌های خود را با آب ولرم شستشو دهید.

علاوه بر روش های خانگی می توانید با یک رژیم غذایی سالم  و برنامه ورزشی مناسب و استراحت کافی مو های خود را به خوبی تقویت کنید. نوشیدن کافی آب و قرار دادن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی در برنامه غذایی به رشد سریع مو‌ها کمک می‌کند.

 

• از لحاظ فیزیکی رفتار درستی با موها داشته باشید؛

• مواد مغذیِ لازم را برای رشد موی سالم به بدن‌تان برسانید؛چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

• و به مشکلات سلامتی مرتبط با افت سلامت موها رسیدگی کنید.

 

• پوست سر را ماساژ دهید.

• نوک‌گیری موهایتان را به‌طور دوره‌ای انجام دهید.

• شامپو را درست مصرف کنید.

• از کاندیشنر به دفعات بیشتر از شامپو استفاده کنید.

• هربار در انتهای حمام موها را با آب سرد آب بکشید.

• موهایتان را طوری شانه کنید که انگار رشته‌هایی از طلا هستند.

• از ماسک‌های روغنی و مرطوب‌کننده به‌صورت هفتگی استفاده کنید.

• از دم‌کرده‌های گیاهی استفاده کنید (گیاهانی مانند رزماری، نعناع گربه‌ای، گزنه، باباآدم، گیاه دم اسبی، و مریم گلی به رشد سریع مو کمک می‌کنند.)

• موی خود را با آلوئه ورا تقویت کنید.

• هرگز موهایتان را در حوله‌های بزرگ نپیچید.

• روبالشی زبرتان را دور بیندازید.

• اگر موی دکلره شده، خشک یا خیلی حساس دارید هرگز از کش مو استفاده نکنید.

• از استرس دور بمانید.

آموزش ساخت یک محلول فوق العاده برای رشد سریع مو

چگونه رشد مو را افزایش دهیم

ممنون از اینکه با زیبامون همراه بودین.

در آینه که نگاه می کنید مدام حسرت زمانی را می خورید که موهایتان هنوز پرپشت بود و نریخته بود اما افسوس هیچ سودی نخواهد داشت. برای رشد مجدد موهای ریخته شده بهتر است خودتان دست به کار شوید.مثل همیشه استفاده از راه و روش گیاهی و طب سنتی بهترین گزینه ی پیشنهادی است که در زیر بهترین ماسکبرای تقویت و پرپشت شدن موهای ریخته شده را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از مردم در رشد موهاشان عجله دارند چون یا در آستانه ازدواج کردن هستند، یا قصد رفتن به مجلسی رسمی را دارند، یا در انتظار ملاقات همسرشان در آینده نزدیکند، یا قسمتی از پوست سرشان دیده می شود و می خواهند جای خالی بی مو در سر هر چه زودتر پر شود. آنها خواستار توصیه ای اند که چگونه موهای کوتاهشان در چند هفته بلند شود.

مو زیبایی خاصی به چهره میبخشد و آدم بدون مو چهره اش زیبایی آنچنانی ندارد.

اگر از کم مویی و بد رشد بودن موهایتان ناراضی هستید یا اگر در اطراف تان آدم کم مو میبینید و میخواهید به آن کمک کنید،پیشنهاد میکنیم ماسک موی جادویی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

این ماسک موی جادویی در تقویت ریشه های مو و همچنین رشد سریع آن به شما کمک می کند.چه خانم ها و چه آقایان با مشکلات ریزش مو مواجه هستند به ویژه زمانی که مو نازک و شکننده باشد. ریزش مو در مردان بیشتر دلایل ژنتیکی داشته و در زنان نیز بیشتر به خاطر رنگ کردن مو و استفاده از مواد شیمیایی است.چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

نرم کننده های مو نیز در سرعت رشد آن اثر منفی می گذارند. به همین دلیل قصد داریم ماسک مویی را به شما معرفی کنیم که در رشد سریع موهایتان کمک شایانی می کند. نتایج جادویی این ماسک در طول یک شب هم محسوس است.این ماسک تمام مواد مغذی طبیعی برای رشد مو را به آن رسانده که باعث درخشندگی و بهبود کیفی موهایتان می شود. ریشه مو نیز پس از دریافت آن مواد مغذی رشد سریع تری را تجربه خواهد کرد.

برای تهیه این ترکیب شما تنها به 3 ماده نیاز دارید :دو قاشق غذاخوری روغن کرچکیک عدد زرده تخم مرغیک قاشق غذاخوری عسل طبیعی

کافی است تمام موارد را داخل ظرفی ریخته و آن ها را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ریشه های موهایتان را به خوبی با ترکیب حاصل شده ماساژ دهید و باقیمانده آن را روی سرتان اعمال کنید. پس از آن، سر را با یک پلاستیک یا کلاه ویژه مو بپوشانید. سپس اجازه دهید تا ترکیب به مدت 2 تا 4 ساعت روی موهایتان بماند. در نهایت نیز موهایتان را آب بکشید.این کار را یک تا 2 مرتبه در هفته و به مدت 2 ماه تکرار کنید.

عالي بود مو هايم 15cmرشد کرد

جدی می گین? دقیقا همین کارو کردین 2 ماه???

تویه دوماه ۱۵سانت موهاتون بلند شد

ماسک مویی که استفاده کردم عالی بود خیلی خوب بود. ممنون

ای بابا خواهر من مگه کارتونه که دو ماهه پونزده سانت رشد کنه

اره خیلی عالی بود این کارو بکنید

حتمابایدعسل طبیعی باشه

آره اگه نباشه ممکنه به ریشه موت آسیب برسونه

تو خدا بگید منم استفاده کنم یا نه

واقعا رشد کرد

واقعا رشد میکنه? من خیلی از راه هارو استفاده کردم تاثير چندانی نداشت! این اگه تاثیر داشته باشه عالی ميشه

ببخشید یه سوال داشتم هر ماه چقدر مو رشد میکنه اگه از این ماسک هفته ای دو بار استفاده کنم

مرسی از مطالب خوبتون.امید وارم جواب بده. رشد مو های من خیییییلی بده

کسی تا حالا این ماسکو استفاده کرده؟ مو چقدر در دو ماه رشد میکنه؟

دوستای گلم من استفاده کردم حدود دو ماه و واقعا نتیجه اش رو دیدم عالی بود رشد مو یک طرف و پرپشت کردنش عالی بود من موهای کمی دارم و روی شقیقه ام و لابلای موهام موهای ریزی رشد کرده و هنوز هم دارم ادامه میدم تا به نتیجه دلخواهم برسم هفته سه بار استفاده کردم عالی بود عالی شما هم امتحان کنید خیلی دکتر رفته بودم و راه های مختلفی رو امتحان کردم ولی این یه چیز دیگه است

میشه هفته ای 4 بار استفاده کرد آخه زیاد حمام میرم لطفا سریع. جواب بدید…باتشکر

روغن کرچکش باید طبیعی باشه یا ازونا که تو داروخونه میفروشن هم میشه استفاده کرد؟

چه روغن کرچکی استفاده کنیم میگن هم خوراکی داره هم مالیدنی البته مالیدنیش من گرفتم روش نوشته عصاره روغنی لطفا راهنمایی کنید

سلام واقعا استفاده کردین میشه نظرتون رو بدونم.فقط رشد سریع موها اثر داره یا رویش مجدد مو رو هم بدنبال داره ممنونم

من رشد موهام خیلی بده خدا کنه ک جواب بده

من ۳ ماه استفاده کردم موهای تقریبا ۱۶ سانت بلند شد عسلش باید طبیعی طبیعی باشه

بعد اون وقت چند روز در هفته استفاده کردین؟

ای کاش تاثیر داشته باشه من خیلی به رشد موهام اهمیت میدم.

مو هر ماه حدود ی سانت باید بطور طبیعی رشد کنه . این ماسکم هرجا شنیدم گفتن تاثیر خیلی خوبی داره . اگ با آبلیمو و روغن زیتون هم اضافه شه ک بهترم میشه ، چون خود آبلیمو هم باعث تقویت و رشد میشه . برا درمان موخوره هم زیاد موهاتونو باز نذارین و ایقد شونه نزنین . سر موها رو هم با روغن زیتون ماساژ بدین . با سشوار و اتومو هم خدافظی کنین . هفته ای نهایتا دوسه بار حموم برین ن بیشتر ک موهاتون خشک نشه . حمومم کردین بذارین موهاتون طبیعی خشک ش ن با حوله پیچیدن و محکم چلوندن مو!!!

سلام☺ من موهای خیلی بلندی داشتم اما به خاطر تنوع دیوونگی کردم و رفتم پسرونه زدم

با سلام . دوستان من از این ماسک استفاده کردم در عرض 5 ماه 11 سانت رشد کرد. تخم مرغ طبیعی ،روغن زیتون ،روغن کرچک،روغن نارگیل، هفته ای دو بار .

ممنون از پیشنهادتون دوست عزیز

من انجام دادم الان موهام۲۰cm شده درپنج ماه

سلام ماسک خوبی هست امتحانش. ضرری نداره

امتحان کردی

بچه ها امتحان کنین جواب میده من امتحان کردم نتیجه شو دیدم فقط باید صبور باشیم عجله نکنینچیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

میشه یکی به من بگه که چجوری این ماسک ها رو باید روی سرمون بذاریم؟؟ اخه من موهای پر پشتی دارم نمیدونم چجوری بزنمش -_-

عالیه من فقط به جای روغن کرچک زیتون استفاده کردم جواب داد .

سلام میخواسنم بپرسم این ماسک برای موهای چربم خوبه یا نه

واقعا جواب میده من خیلی دوست دارم موهام بلند تر بشه چون خیلی بهم میاد راستی برای درمان موخاره چیکار کنم موهام داغون شو

شامپو حیات اناروگردوعالیه

سلام .اگه عسل نزنم تأثیرش کمتره ؟

نه ولی اگه بزنی بهتره بیشتر رشد می کنه. به رغن کرچک می توانی از روفن زیتون با روغن های دیگری استفاده کنی…

من امروز اینکارو شروع کردم.اگه نتیجه ای گرفتم خبر میدم

من یک هفته است این کار رو شروع کردم. موهام چربه با این حال زرده تخم مرغ رو حذف نکردم. هرنوقع نتیجه گرفتم میام نایجه شگفت آورش رو براتون مینویسم. موفق باشید دوستای گلم❤❤❤

وای من بعد 1 سال استفاده مو هام بلند تر حیکلم شوده عالی عالی

واقعا اثر داره موهام خیلی کوتاهه راستشو بگید توروخدا

ایا با این روش مو ها رشد می کنه

يعني واقعا راسته!؟

امتحانش ضرر نداره فوقش موها میریزه و کچل میشیم منکه امتحانش میکنم نتیجشو بهتون میگم دوستان

واقعا جواب میده؟؟؟؟؟دلم میخواد امتحانش کنم ولی میترسم جواب نگیرم

چرا میترسی منم امتحان کردم خوب بوده

موهای منم رشدش کمع خدا کنه جواب بده

من ک سر شپش کل موهامو زدم دیوونه شدم هر روز میبارم اما صدامم در نمیاد

خدا کنه خوب باشه چون منم اصلا رشد مو خوبی ندارم

سلام .من کلی ماسکو دوا درمون کردم ولی موهام بیشتر ریخت بعضیا میگن چون خیلی بلنده میریزه اگع این راه جواب بده خیلی خوبه دیگه نیازی نیست موهامو کوتاه کنم

یه راه برای از بین بردن موخوره ی مو اگه سراغ داشتین حتما بگین چون بلنده نمیخوام کوتاهش کنم

منم یه مدت موخوره ها اعصابم رو بهم ریختن ولی بهتره از شامپو های ضد شپش استفاده کنی خیلی خوب جواب میده

شنیدم ب سر موها سرکه سیب بزنی برای رفع موخره عالیه و استفاده از روغن نارگیل

من مشاور پوست و مو هستم برای درمان موخوره حتما باید موهاتونو کوتاه کنید وهیچ درمان دیگه ای نداره ولی بعد از کوتاه کردن برای جلوگیری از موخوره میتونید سرم فلویید استفاده کنید بهتون قول میدم جواب میگیرید واینکه این ترکیب تخم مرغ روغن کرچک و عسل برای رشد مو و حجم دادن مو عالیه

ببخشید بچه ها زرده تخم مرغ دوبار در هفته بخاطر خیلی مقوی بودنش شنیدم باعث ریزش میشه درسته؟

من برا موخوره با دستگاه زدم همش رفت اصلا هم قد موم کوتاه نشد ولی يه جا ديگه رفتم 25 سانت از موهام رو زد حالا این روش رشد جواب ميده

خانما واقعا تخم مرغ و روغن زیتون برای رشد مو عالی هستش بدون شک استفاده کنید.من موهام تا گودی کمر بود حدود سه چهار ماه استفاده کردم موهام تا روی باسن بلند شدن واقعا تخم مرغ عالیه برای رشد مو درصورتی که محلی باشه

سلام دوستان خوبين واقعا خوبه ب خدا انجامش بدين يك هفته بزنيد دو ماه نزنيد نميشه كه بايد ادامش بدين به خدا خيلى خوبه ❤️ ايشالا موهاى همتون زودى بلند شه منم وسططون

سلام عزیزان اگه میشه برام بگید بعد از ۳ یا ۴ ساعت موهامونو فقط آبکشی کنیم یا با شامپو هم بشوریم اگه لطف کنید و توضیح بدید ممنون میشم .

اگه فقط آب کشی کنیم بوی تخم مرغ رو موها می مونه به نظرم با شامپو بشوریم بهتره.

بنظرم با شامپو بهتر باشه من خودم با شامپو میشورم امیدوارم همه نتیجه خوبی بگیریم♥°•°

دوستان گیاه گزنه رو بجوشونین آبش فوق العادس برای رشد.آسپرین هم همینطور،برای موخوره من شامپوهای خارجی میگیرم،از بندر انزلی فوق العادس.

خدا کنه اثر کنه من موهام یک متر بود اما به خاطر موخوره رفتم کوتاه کردم

سلام دوستان من هم با خوندنش تحت تاثیر قرار گرفتم و از امروز شروع به استفاده کردم اگه تاثیر داشت که حتما داره بعد ازاینکه نتیجه گرفتم حتما بهتون خبر میدم. باآرزوی رشد روز افزون برای همه ی شما عزیزان

سلام منم تحت تاثیر قرار گرفتم ان شاالله از فردا شروع میکنم نتیجش رو بهتون میگم من موهامو کامل زدم امیدوارم تاثیر داشته باشه و تا عید بلند بشن دعام کنید چون خیلی داغونم

اين تركيب رنگ طبيعى مو رو عوض نميكنه؟!؟

سلام این ترکیب برای ابرو هم خوبه؟

سلام.میگم اگه از این ماسک استفاده کنیم بعد موهامون بلند شد بعد مثل قبل رشد طبیعی خودشو داره یا 15 سانت رشد کرد دیگه تا یه سال رشد نمیکنه ؟؟

واقعا دو تا چهار ساعت بمونه روی مو؟ آخه میگن تخم مرغ بیشتر از 20 دقیقه نباید روی مو بمونه

حتما باید عسل طبیعی باشه

ببخشید نمیشه به جای کرچک از روغن نارگیل استفاده کرد؟

دقیقا چند ساعت باید روی مو بمونه و بید روش کلاه یا حوله بزاریم ؟

اره عزیزم حتما باید روش کلاه حموم یا پلاستیک بکشی چون تخم مرغش خشک میشه بعد سخت شسته میشه

سلام من که مدت هایت تخم مرغ و روغن زیتون و کرچک‌میزدم فایده ای نداشت

من که دو هفته استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم

اگه هر روز بزنم مشکلی نداره

سلام میخواستم بدونم اگ عسلش طبیعی نباشه مشکلی نداره؟من دسترسی ندارم و اینک‌نمیشه جایگزینش کرد؟چون میخوام حتما امتحانش کنم☹☹

نه اشکال نداره من به جای روغن کرچک از روغن زیتون استفاده کردم

سلام به خاطر شپش و استفاده از سم و شامپو مخصو و اکسیدان زیاد موهام داغون شده دکترم رفتم کلی درمان ولی تاثیر نداره چنتا روغن کرچک, کندش, بادام تلخ, روغن سیر باهم میزنم منن این روغنارو با عسل و تخم مرغ میخام امتحان کنم خدا کنه نتیجه بده خیلی عذاب میکشم

سلام خدمت همه دوستان من موهام خیلی موخوره داشت کوتا کردم الان یه روز درمیان به موهام آب برنج میزنم ۲۰ دقیق ماساژ میدم خیلی خوب در عرض یک ماه موهام ۲سانت رشد کرده جنس موهامم خیلی نازک هست شامپو مخصوص مو نازک گرفتم شامپو هم تو سالمی مو تاثیر داره پیشنهاد می کنم شما هم استفاده کنین در درمان موخوره آب برنج عالی

سلام میشه به جا کرچک زیتون طبیعی استفاده کرد

عالیه امتحانش کنید

سلام من موهای بلندی داشتم پسر ونه کوتاش کردم مو هام رشت زیادی داره می تر سم بخواتر پر پشت بودن روش اصر نکنه

من موهام خیلی خیلی بلنده همیشه از ماسک های طبیعی استفاده می کنم خیلی نتیجه میده از روغن نارگیل استفاده کنید

من دوسه روز پیش رفتم ارایشگاه چتریامو کوتا کنم زد خراب کرد خیلییی بد شده اعصابم خورده خدا بگم چیکارش کنه الانم دنبال راهیم ک موهام زودتر رشد کنه این ماسک خوبه بنظرتون؟؟ ج بدین لطفا تاثیر داره تو یه ماه.اگه دوسه سانتم رشد کنه برا من عالیه

جون هر کی دوسدارین جوابدین من همسرم خیلی ناراحته بابت موهاش این کار جواب میده

به هر چیز تو نت نمیشه اعتماد کرد . شما مشاوره باید داشته باشید پیش پزشک

دوستان من از این ماسک حدود دو ماه استفاده کردم. خیلی خوب بود موهام پر پست تر شد و قدش هم بلند شد. ولی بعد از چند ماه که از این ماسک استفاده نکردم موهام به حالت اول برگشت. الان دوباره میخوام شروع کنم.

البته برای آن هایی که حساسیت پوستی دارن خوب نیست چون من استفاده کردم حساسیتم بد تر شد

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اغلب مردم موی بلند را نشانه‌ای از زیبایی می‌دانند. موی بلند تداعی‌کننده‌ی سرزندگی، جوانی و برای برخی نشانه‌ای از سلامتی است. بیشتر زنان، اگر نه همه‌ی آنها، بسیار علاقه‌مند هستند بتوانند موهایی بلند و افشان داشته باشند. رشد سریع مو موضوعی داغ است و ما در ادامه می‌خواهیم ببینیم رشد سریع مو تا چه حد ممکن است و راهکارهای عملی آن چیست.چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

موی افراد در مدت یک ماه، بین ۶ میلی‌متر تا ۱٫۳ سانتی‌متر رشد می‌کند. گرچه، عوامل ژنتیکی در تفاوت‌ میزان رشد موها نقش دارند، اما این تفاوت‌ها کمتر از آن است که به نظر می‌رسد. همچنین هیچ فرمول علمی اثبات‌شده‌ای برای سرعت بخشیدن یا تحریک رشد مو بیش از اندازه‌ی طبیعی آن وجود ندارد. بنابراین ویدئوهایی که ادعا می‌کنند می‌توانید در عرض چند هفته ۱۰-۷ سانتی‌متر موهایتان را بلند کنید گمراه‌کننده هستند.

در حقیقت موی دوستان شما سریع‌تر از شما رشد نمی‌کند. بلکه ضخامت‌ و تراکم بیشتر موهای آنهاست که چنین تصوری را برای شما ایجاد کرده است. علاوه بر این دوستان‌تان ممکن است برخلاف شما با ریزش جدی موی سرشان مواجه نباشند. همه‌ی این موارد خبر از موهای سالم‌تر آنها می‌دهد و این چیزی است که شما هم باید به دنبالش باشید! موهایی سالم و فاقد موخوره بهتر می‌توانند رشد کنند؛ زمانی که موی شما ضخیم‌تر و متراکم‌تر شود بلندتر به‌نظر خواهد رسید.

تمام راهکارهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم بر این اصول استوارند که:

ماساژ می‌تواند جریان خون را در پوست سر شما افزایش بدهد و فعالیت فولیکول‌های مو را تقویت کند. زمانی که فولیکول‌های بیشتری فعال باشند تعداد موهای بیشتری خواهید داشت، بنابراین موهایتان بلندتر به‌نظر خواهد آمد. دو راه برای ماساژ پوست سر وجود دارد:

یک یا دو نوع روغن عصاره‌ای تهیه کنید: نعناع، روغن درخت چای، روغن لیمو. روغن را کمی گرم کنید. پوست سر را به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات دورانی ماساژ بدهید. به مدت ۳۰ دقیقه مو و پوست‌ سرتان را به حال خود رها کنید. نهایتا سرتان را بشویید.

خم شوید یا از روی تخت سرتان را آویزان کنید تا موها به شکل وارونه قرار بگیرند. در این حالت سر شما پایین تر از قلب‌تان قرار می‌گیرد و خون بیشتری به فولیکول‌های مو می‌رسد. در همین حالت جلوی سر، پشت و دو طرف پوست سرتان را با حرکات دورانی به مدت ۵ دقیقه ماساژ بدهید. این کار به جریان یافتن خون در پوست سر و رشد سریع مو کمک می‌کند.

در نگاه اول به نظر می‌رسد کوتاه کردن موها مخالف هدف ما یعنی رشد سریع مو باشد، هرچه باشد نوک‌گیری موها موجب کوتاهی آن می‌شود. اما این کار برای رشد سالم‌ موی شما ضرورت دارد. دلیل آن این است که موهای پر از موخوره به هم گره می‌خورند، و سر آنها چند شاخه می‌شود. موخوره‌ها تا ریشه‌ی مو بالا می‌روند، چنین موهایی نهایتا می‌میرند و از سر جدا می‌شوند. اگر به‌موقع به داد موخوره نرسید و آنها را کوتاه نکنید شکستن موهایی که چندشاخه شده نهایتا موهای کوتاه‌تری برای‌تان باقی خواهد گذاشت، بنابراین نوک‌گیری موها سلامت آنها را در درازمدت تضمین می‌کند.

در اینجا این سؤال پیش می‌آید که انتهای مو را چقدر باید کوتاه کرد. پاسخ این پرسش حقیقتا در شکل ظاهری انتهای موهایی که چندشاخه شده نهفته است. وقتی انتهای موها کمی بهم ریخته باشد می‌توانید آنها را کمی (حدود ۶ میلی‌متر) کوتاه کنید. و وقتی انتهای موها باریک، نامرتب یا موخوره‌ای شدند آنها را بیشتر کوتاه کنید تا صاف و یک‌دست شوند.

بدون در نظر گرفتن وضعیت خاص موی هر فرد، می‌توان به‌صورت کلی توصیه کرد که هر۱۰ تا ۱۲ هفته ۳میلی‌مترِ انتهاییِ موها را کوتاه کنید.

بسیاری از ما از شامپو برای شستن موها کمک می‌گیریم و گمان می‌کنیم که شستن آلودگی‌ها از روی مو برای سلامت آن خوب است. اما شاید ندانید که شامپو علاوه بر آلودگی‌ها می‌تواند چربی طبیعی مو را که برای نرمی و استحکام آن ضروری است از بین ببرد و مو را خشک و ضعیف کند. بهتر است که استفاده‌تان را از شامپو به حداکثر دوبار در هفته کاهش بدهید و به‌جای آن برای شستن موها از کاندیشنر (شامپوهایی که بیشتر به تقویت و لطافت مو کمک می‌کنند) استفاده کنید. زمانی که واقعا نیاز به استفاده از شامپو داشتید این کار را با ملایمت انجام بدهید: با کف شامپو تنها روی پوست سر (و نه ساقه‌ی موها) را شست‌وشو دهید؛ وقتی دارید سرتان را آب می‌کشید ساقه‌ی موها در تماس با کف شامپو شسته می‌شوند.

هر بار که حمام می‌کنید از کاندیشنر استفاده کنید، عدم استفاده از این محصولات نگهدارنده‌ی ‌مو پس از شامپوزدن بدترین کاری است که می‌توانید برای موهایتان انجام بدهید. به‌یاد داشته باشید که در اثر رنگ کردن و به‌کار بردن حرارت، انتهای موها باریک‌تر می‌شوند. نرم‌کننده به بازسازی چربی و پروتئین از دست‌رفته‌ی ساقه‌ی مو کمک می‌کند، همچنین منافذ کوتیکول (پوشش شاخی سطح ساقه‌ی مو) را می‌بندد و مانع آسیب بیشتر به آن می‌شود تا بتوانید رشد سریع مو را تجربه کنید.

این کار واقعا به رشد سریع مو، سالم و درخشان نگه‌داشتن موها کمک می‌کند. آب سرد لایه‌ی سطحی ساقه‌ی مو را صیقلی می‌کند و با این کار مانع از دست دادن رطوبت و آسیب رسیدن به مو می‌شود. کافی است برای چند ثانیه موها را در تماس با آب سرد قرار بدهید، گرچه کار ناچیزی به‌نظر می‌رسد، این یک قدم اضافی در حمام در طولانی‌مدت می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

شانه زدن دائمی موها می‌تواند به آن آسیب بزند. زمانی که می‌خواهید موی خیس را شانه کنید حتما از پایین موها شروع کنید و به سمت بالا پیش بروید، ما اغلب از ریشه‌ی موها شانه زدن را آغاز می‌کنیم اما این کار گره‌های کوچک را به گره‌هایی بزرگ تبدیل می‌کند و می‌تواند باعث کنده شدن مو شود.

موهایی که به سرشانه یا پایین‌تر از آن رسیده‌اند چندین سال عمر دارند و برای مراقبت از آنها صرفا استفاده از نرم‌کننده‌ها کفایت نمی‌کند. از ماسک‌ها و روغن‌های مرطوب‌کننده به‌صورت هفتگی استفاده کنید. این روغن‌ها ساقه‌ی مو را با اسیدهای چرب آغشته می‌کنند، و وقتی با شامپوی معمولی آنها را از موها می‌شویید این اسیدهای چرب در مو جای می‌گیرند.

می‌توانید این ماسک‌ها را خودتان تهیه کنید:

یک پیمانه روغن نارگیل تصفیه‌نشده را با یک قاشق از هریک از روغن‌های بادام، ماکادمیا و جوجوبا که در اختیار دارید مخلوط کنید. به این دلیل که روغن‌ها روی موی خشک خوب پخش نمی‌شوند بهتر است آن را روی موی نم‌دار استفاده کنید، بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس مانند همیشه آن را با شامپو بشویید و نرم‌کننده بزنید.

روغن کرچک غنی از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری، به‌خصوص امگا ۹ است. روغن کرچک به‌طور طبیعی به رشد سریع مو کمک می‌کند. از آنجا که این روغن چسبناک است آن را با مقدار مساوی از روغن زیتون، بادام یا نارگیل مخلوط کنید. پوست سرتان را با این مخلوط به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه ماساژ بدهید و بعد از آن سرتان را با شامپو بشویید.

علاوه بر این می‌توانید روغن‌های عصاره‌ای دیگری به‌خصوص روغن رزماری، نعناع، اکالیپتوس، اسطوخودوس، و آویشن را به روغن کرچک اضافه کنید و روی موها بمالید.

تخم‌مرغ برای رشد سریع مو بسیار مفید است زیرا ترکیبی از پروتئین، آهن، سولفور، فسفر، زینک و سلنیوم است که باعث تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. همچنین قدرت مرطوب‌کنندگی‌ بالای آن می‌تواند مانع خشکی و نازک شدن موها بشود.

گیاهانی مانند رزماری، نعناع گربه‌ای، گزنه، باباآدم، گیاه دم اسبی، و مریم گلی به رشد سریع مو کمک می‌کنند. رزماری، به‌خصوص، برای رشد مو فوق‌العاده است زیرا باعث تحریک فولیکول‌های مو می‌شود. رزماری علاوه بر این، طره‌ی گیسوان شما را درخشان می‌کند.

چای سبز نیز حاوی پلی فنول‌هاست و با خواص ضد التهابی خود به رشد مو کمک می‌کند. به علاوه، بسیاری از گیاهان با بهبود گردش خون رشد مو را تحریک می‌کنند.

هریک از این گیاهان را در آب داغ به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه دم کنید. مایع به‌دست آمده را صاف کنید و بعد از خنک شدن در ظرفی بریزید. بعد از استفاده از شامپو و نرم‌کننده و آب‌کشی موها این دم‌کرده را به عنوان آب‌کشی نهایی به کار ببرید. علاوه بر تحریک رشد مو، این کار موها را تقویت می‌کند و آنها را نرم و حالت‌پذیر می‌کند.

همچنین می‌توانید دم‌کرده‌‌های گیاهی یا روغن‌های عصاره‌ای ضروری را در شامپوی خود مخلوط کنید.

یا چای گیاهی را به‌صورت خوراکی میل کنید.

آلئوورا به رشد سریع مو کمک و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. آلئوورا همچنین با شوره‌ سر مقابله می‌کند و درخشش طبیعی موها را بازمی‌گرداند.

ژل آلئوورای تازه را با مقدار کمی آب لیموی تازه مخلوط کنید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه روی سرتان بماند. سپس موهای خود را بشویید. این کار را هریک یا دو هفته تکرار کنید.

شما همچنین می‌توانید ژل آلوئه ورا را با مقدار مساوی از شیر نارگیل و روغن جوانه گندم مخلوط کنید و روی موها بمالید.

گوجه‌کردن موها بالای سر به ساختار موها آسیب می‌زند و در طولانی‌مدت موجب ریزش مو می‌شود. این مدل بستن مو زیبا به‌نظر می‌رسد و یکی از رایج‌ترین مدل‌های مو در سال‌های اخیر بوده است. شاید پیروی نکردن از مدهای روز کار سختی باشد اما موهایتان را به مدت‌طولانی مدل گوجه‌ای درست نکنید یا آنها را سفت جمع نکنید. این کار به ساختار موها آسیب وارد می‌کند و رشته‌های ضعیف مو شکسته می‌شود.

حتی اگر طرفدار این مدل موها نباشید هنوز ممکن است موی خود را در حوله‌ی حمام بالای سر بپیچید. این کار به‌اندازه‌ی سفت بستن موها بد است و آنها را درهم‌تنیده می‌کند و موهای ضعیف در هنگام شانه خوردن می‌شکنند. اشکال پیچیدن موها در حوله‌های حمام چیست؟ این کار باعث شکستن موها می‌شود. موها لابه‌لای آن همه الیاف بافته شده گیر می‌کنند و از آنجا که زنان اکثرا حوله را خیلی سفت می‌بندند رشته‌های لطیف مو در اطراف صورت مستعد شکستن می‌شوند. به جای حوله‌های بزرگ با الیاف درشت از حوله‌های حمام کوچک‌تر و لطیف‌تر که ریزالیاف (microfiber) دارند استفاده کنید.

پیشنهاد ما استفاده از روبالشی با پارچه‌ی ساتن یا پارچه‌ای است که سطحی صیقلی‌تری دارد. پارچه‌ی زبر می‌تواند اصطکاک بیشتری با مو ایجاد کند و صبح‌ها با گره‌های بیشتری در موهایتان بیدار شوید.

در مورد موهای این چنینی یک بار دم‌اسبی کردن موها – تنها یک‌بار! – می‌تواند موجب مشکلی شود که آرایشگران به آن «کوتاهی موی شیمیایی» می‌گویند؛ یعنی مو آن‌قدر در اثر مواد شیمیایی شکننده و آسیب‌پذیر شده است که جا‌به‌جا شکسته شده و ریخته است، انگار کسی آن را کوتاه کرده باشد. وقتی مو خاصیت کشسانی خود را از دست داده باشد در ناحیه‌ی تحت فشار می‌شکند. پس اگر می‌خواهید شاهد رشد سریع موهایتان باشید برای نگه‌داشتن موهایتان به‌جای کش از کلیپس‌های کوچک و سنجاق‌های مو در اندازه‌های مختلف استفاده کنید.چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه

داشتن رژیم غذایی سرشار از پروتئین، ویتامین‌های حیاتی و مواد معدنی ضروری، پیش‌نیاز رشد سریع مو و سلامت آن است. به دنبال غذاهایی با ویتامین A، B، C، E، آهن، زینک، مس، منیزیم و سلنیوم باشید. ویتامین‌های گروه B به‌طور مشخص در رشد سریع مو اهمیت دارند. مراقب کمبود مواد مغذی در بدن‌تان باشید زیرا رشد سریع مو را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهند. برای مثال کمبود ویتامین E و روی منجر به نازکی و ریختن موها می‌شود.

تنوع را در رژیم غذایی‌تان رعایت کنید. شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، دانه‌های سبوس‌دار، ماهی سالمون، اسفناج، بروکلی، فلفل دلمه‌ای، کلم، جعفری، گریپ فروت، آواکادو، نان سبوس‌دار، جو، یونجه می‌توانند مواد مغذی را به بدن و فولیکول‌های موی شما برسانند. علاوه بر این از آب سبزیجات و میوه‌های تازه مانند، پرتقال، گریپ فروت، هویج، شلغم و کاهو میل کنید.

اسید چرب امگا ۳ مشخصه‌های ضدالتهابی دارد و از التهاب فولیکول‌های مو، که علت شایعی برای ریزش موست، جلوگیری می‌کند. این ماده به سلامت کلی بدن و پوست سر نیز کمک می‌کند. برای دستیابی به فواید امگا ۳ باید ماهی‌هایی مانند سالمون، شاه‌ماهی یا ماهی کولی را دوبار در هفته مصرف کنید. اگر با مصرف ماهی مشکل دارید می‌توانید از مکمل روغن ماهی استفاده کنید.

پروتئین ماده‌ی ضروری ساختار موها را تشکیل می‌دهد. خوردن پروتئین کافی برای حفظ سرعت جایگزینی موها ضروری است. در صورتی که پروتئین کافی مصرف نکنید سرعت از دست دادن موی شما بیشتر از سرعت جانشین شدن موهایتان خواهد شد و مو کم‌پشت به‌نظر خواهد رسید.

ویتامین C به حفظ رطوبت و جلوگیری از شکستن موها کمک می‌کند. ویتامین C خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از موها در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. همچنین هر دو ویتامین Cو A در محافظت و ترمیم بافت‌های بدن، از جمله موها، نقش دارند.

رساندن آب کافی به بدن نیز برای داشتن موهای سالم‌تر اهمیت دارد، زیرا موهای خشک مستعد شکنندگی هستند. کمبود آب جدی حتی به توقف رشد مو منجر می‌شود. در مقابل نوشیدن مقدار کافی آب به سلامت سلول‌های مو کمک می‌کند.

آب‌رسانی به بدن کار ساده‌ای است: تنها لازم است هرروز به‌اندازه‌ی کافی آب بنوشید! اما ترفندهای دیگری برای حفظ آب موها وجود دارد: کمتر سشوار بکشید و دمای اتوی مو و سشوار را روی درجه‌ی پایین‌تر تنظیم کنید. همچنین از مصرف محصولات مربوط به مو که حاوی سیلیکون‌ها (silicones) و سولفات‌ها (sulfates) هستند خودداری کنید.

در کنار رژیم غذایی مناسب می‌توانید برای رشد سریع مو از مکمل‌های فولیک اسید، بیوتین، کلپ (kelp)، روغن ماهی، روغن تخم کتان، روغن گل پامچال، جینسنگ، جینکو بیلوبا، نخل باد بزنی استفاده کنید.

اسید فولیک و بیوتین جز ویتامین‌های گروه B هستند (به ترتیب ویتامین B9 و B7) و به رشد سریع مو کمک می‌کنند. هر چند، لازم است پیش از مصرف هر مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

علاوه بر این می‌توانید بیوتین را در خوراکی‌هایی مانند دانه‌ی سویا، جگر گاو و کره بیابید.

به صورت منظم از نوشیدنی آلوئه‌ورا استفاده کنید.

نباید از تأثیر استرس بر مو غافل شد چرا که یکی از مهم‌ترین عوامل ریزش مو به شمار می‌رود. باور بر این است که استرس می‌تواند در چرخه‌ی طبیعی زندگی موها اختلال ایجاد کند و مو را وارد مرحله‌ی تلوژن یا همان ریزش کند. بنابراین اگر مشتاق رشد سریع مو هستید، استرس‌تان را به کمترین میزان ممکن برسانید.

برای مدیریت استرس، می‌توانید از مدیتیشن، تمرین تنفس، یا دیگر تکنیک‌های تن‌آسایی استفاده کنید. علاوه بر این مطمئن شوید که به‌قدر کافی می‌خوابید زیرا هورمون رشد حین خواب در بدن آزاد می‌شود.

اگر با مشکلات سلامتی زمینه‌ای مانند اختلالات تیروئید، عدم تعادل هورمونی، بیماری‌های مزمن، و یاعفونت شدید رو‌به‌رو هستید بدون رسیدگی به آنها نمی‌توانید نتیجه‌ی دلخواه را از تلاش‌هایتان برای رشد سریع مو به دست بیاورید.

برخی از داروها مثل قرص‌های ضدبارداری، بتا بلاکرها، استروئیدهای آنابولیک، داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد تشنج، و … نیز ممکن است در مشکلاتی از قبیل نازک شدن و ریزش مو دخیل باشد.

درماتیت سبوره‌ای و عفونت پوست سر باعث خارش پوست سر و ریزش موی خفیف می‌شوند. بنابراین، به هرگونه مشکل زمینه‌ای سلامتی که روی موها تأثیر می‌گذارد در اسرع وقت رسیدگی کنید تا تلاش‌های شما برای داشتن مویی بلند بی‌اثر نماند.

با پیروی از یک برنامه‌ی خوب مراقبت از مو و استفاده از محصولاتی که مناسب موی شما هستند سلامتی آن را حفظ کنید. به علاوه، موهای خود را از آسیب نور خورشید و دستگاه‌هایی که با حرارت به مو حالت می‌دهند دور نگه دارید.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

کتاب الکترونیکی

۱۱ دلار

PDF

۲۴۷

۱۳۹۸

TarcherPerigee

۱ فایل PDF

اگر می‌خواهید دلیل بسیاری از رفتارهای شریک عاطفی، یا حتی خودتان را در رابطه متوجه شوید، حتما این کتاب را بخوانید.

25،000 تومان 19،500 تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

نویسنده و عضو تیم تحریریه چطور

خیلی جالب بود.

به جای تمام موارد بالا فقط دو چیز نیاز دارید شامپو و اب برنج و دیگر هیچ! یک ماه امتحان کنید تا معجزه آب برنج رو ببینید در حال حاضر ذخایر استراتژیک آب برنج بنده حدودا ۲۰ لیتر هست!

سلام دوست عزیز
متوجه توضیحتون نشدم. استفاده از آب برنج به چه صورت ؟

سلام ساراخانوم.ی روش هم هست .‌آب پیازو بگیر یا اینکه سیر ..برای ریشه مو و رشد خیلی خوبه

ممنون از شما

حتما یا باید بخوریش یا بعنوان ماسک مو استفاده کنی غیر این راه دیگه ای به ذهن من که نمیرسه ولی فکر میکنم ماسک مو عقلانی تر باشه

باید ماسک استفاده کنیم

سلام ببخشید شما استفاده کردید موهاتون بلند شد؟ چجوری باید استفاده کرد؟؟

سلام صبح بخير مقاله جالبي بود. مرسي

سلام، صبحتون بخیر
ممنون که برای مطالعه مطالب وقت میگذارین

عالی بود و همچنین جالب.متشکرم

مد و زیبایی

خواص آب برنج برای مو و پوست و نحوه استفاده از آن

۸ نوع ماسک آلوئه ورا برای درمان آکنه و داشتن پوستی زیبا و روشن

جوش صورت نوزاد؛ عوامل، راه‌های تشخیص و درمان

یوگای صورت؛ ۵ تمرین معجزه‌آسا برای زیبایی چهره

درمان جوش صورت با گلاب؛ ۱۱ روش فوق‌العاده برای درمان جوش

آخرین مطالب

۱۰ حقیقتی که احتمالا درمورد بوی بدن خود نمی‌دانستید


خواص آب گوجه فرنگی برای سلامت قلب

۴ تمرین خانگی برای جلوگیری از پیر شدن پوست صورت

چرا باید حداقل ۲ ساعت در هفته را در طبیعت بگذرانیم؟

۱۱ کاری که اگر تصمیم به باردار شدن دارید نباید انجام دهید

ترین های جهان

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ که در ذهن شما ماندگار خواهند شد

بهترین فیلم های ژاپنی؛ معرفی ۱۲ فیلم ژاپنی پر طرفدار


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید

عجیب ترین مکان های دنیا که شما را شگفت‌زده خواهند کرد

بهترین کشورها برای بزرگ کردن فرزندان‌ کدام‌اند؟

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

خیلی از ماها همیشه دنبال راهی بوده و هستیم تا کاری کنیم که موهایمان زودتر بلند شود با راهی که در ادامه آمده از رشد سریع موی سرتان شگفت زده شوید


وسایلی که نیاز دارید :


یک فنجان شیشه ای یا فنجان مخصوصِ ماکروویو


روغن زیتون


دستگاه ماکروویو

چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه


زمان!



حالا چه کار باید بکنید ؟

1- روغن زیتون را به اندازه ای که برای کلِ موهایتان کافی باشد داخل فنجان بریزید.

2- فنجان را برای 10 ثانیه یا کمترداخل ماکروویو بگذارید.(به یاد داشته باشید اگر روغن خیلی داغ باشد ممکن است باعث ریزشِ موهایتان شود)

3- روغن زیتون را به ریشه و نوکِ موهایتان بزنید.

4- این مورد شاید کمی عجیب باشد ولی سرتان را به مدت 4 دقیقه به بالا و پایین تکان دهید!

5- اجازه دهید روغن زیتون 2 ساعت روی سرتان بماند.

6- آخرین مرحله ولی مهم ترین! موهایتان را خوب بشوئید. همین !

این کار را به مدت یک هقته هر روز انجام دهید و خواهید دید که موهایتان 7 الی 10 سانتی متر بلندتر شده است. مطمئناً پس از یک هفته از نتیجه سوپرایزخواهید شد.


 

برای رهایی از موخوره از پیشنهادات جشنامه استفاده کنید……رهایی از موخوره 


 

با ویدئویی از نحوه ی بلند و پرپشت کردن مو با  اکستنشن با ما همراه باشید.

***جدیدترین و خلاقانه ترین ویدئو ها را در وب سایت جشنامه ببینید***


منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

                                                               

مترجم :
پریسا آدرم


منبع :
nairaland

برای دریافت جشن نامه ها , آدرس ایمیل خود را وارد کنید

باز نشر مطالب با ذکر منبع میسر است . تمامی حق و حقوق متعلق به شرکت ناوک است.

تلفن : 88865421
   
ایمیل : info@jashnname.com

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه
چیکار کنم تا رشد موهام زیاد بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *