چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه
چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

مطالب پر بازدید

مطالب پیشنهادی

روش بزرگ کردن باسن در 7 مرحله : ستارگانی مانند اسکارلت جوهانسون و سوفیا ورگارا، با ساختن فرم بدنی ساعت شنی و بزرگ کردن باسن، خود را به طور فزاینده ای جذاب و خوش نما کرده اند.

در حالی که داشتن دور کمر باریک مهم است، افزایش اندازه باسن شما نیز به همان اندازه در رسیدگی به ظاهر موثر است. اگر دوست دارید باسن بزرگتری داشته باشید، در اینجا چند گام برای کمک به شما وجود دارد تا با ظاهری دارای انحنا و قوس های ظریف زنانه به نظر بیایید.

مراحلی که در ادامه توضیح میدهیم تمرین های بسیار ساده در خانه است که برای بزرگ کردن باسن بسیار میتواند به شما کمک کند.چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

تمریناتی را انجام دهید که باسن را هدف قرار می دهد. بالا کشیدن کناره پا، بالا کشیدن عضلات ران و کشیدگی پا درحالت اسکوات، باید همگی بخشی از یک دسته از تمرینات ورزشی تقویت باسن باشند. “مک ددی” از تمرینات پهن کردن نشیمنگاه (همان باسن)، ممکن است از تمرینات کناره پا با دمبل باشد. این یک نسخه قوی از یک پرتاب معمولی است که برای مقاومت بیشتر، و بنابراین، رشد بالقوه عضلانی آن کاربرد دارد.

دوره مقدماتی php

پاهای خود را کمی بیش از عرض دو پا جدا کنید. انگشتان پای خود را کمی به طرف بیرون بچرخانید. زانوی راست خود را خم کنید و به حالت خیز به پایین قرار بگیرید. پای چپ شما کاملا افقی و راست و به عنوان یک محور عمل می کند.

آنقدر پایین بیایید تا ران شما موازی با زمین باشد. عضله سرینی خود را منقبض کنید. سپس با استفاده از نیروی نشیمنگاه، با فشار خود را بالا ببرید، ساق پای راست خود را به حالت مستقیم درآورید. کف پاهای خود را با هم به عقب نبرید. شما در طول این تمرین دو قدم فاصله بین کف هر دو پای خود را باید حفظ کنید.

حالا، نوبت خیز از طرف دیگر است. آنقدر پایین بیایید تا زانوی شما در زاویه 90 درجه خم شود و سپس به عقب بر گردید. دوباره ساق پای خود را راست کرده و هر دو کف پا را در جای خودش قرار دهید. این حالت از زانوهای شما محافظت می کند، به شما اجازه می دهد که کشش در عضلات را بهتر نگه دارید و از مقاومت سنگین تر استفاده کنید.

دو دمبل اضافه کنید. در هر دست یک دمبل را نگه دارید. هر وقتی که به سمت راست خیز برمی دارید، دمبل دست راست باید در خارج از کفل راست شما باشد. دمبل دست چپ باید در جلوی بدن شما و بین پاهای شما قرار گیرد. موقعیت دست خود را برای طرف دیگر معکوس کنید؛ همانطور که به سمت چپ خیز برمی دارید، دمبل سمت چپ را در خارج از کفل چپ خود نگه دارید.، دمبل راست را در بین پاهای خود بیاورید.

تمرینات یوگا : بسیاری از حالت های یوگا برای باز کردن کفل های شما طراحی شده اند. این حرکات باعث ساختن عضله شده و به شما  برای انعطاف پذیری بیشتر کمک می کند، که در نتیجه آن، باعث می شود تا انجام تمرینات دیگر برای گستردگی نشیمنگاه شما آسانتر شود. حالت های قورباغه، کبوتر، مارمولک و چهره گاو همه وضعیت هایی از یوگا هستند که شاید دوست داشته باشید تا با آنها آشنا شوید.

شما می توانید با یک نشستن به سادگی، کفل بزرگتری داشته باشید. براساس یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی Cell Physiology، محققان دریافتند که فشار بر روی نشیمنگاه و کفل که از نشستن بیش از حد ناشی می شود، می تواند باعث ساخته شدن چربی بیشتری در این مناطق شود.

سلول ها به محیط اطرافشان پاسخ می دهند. همانطور که یکی از محققان توضیح داد، “سلولهای چربی که با دوره های نشستن طولانی فشرده می شوند، تری گلیسیرید بیشتری (شکل اصلی چربی ذخیره شده در بدن) و با سرعت بیشتر تولید می کنند.”

کرم های بزرگ کننده باسن : تعدادی از کرم های تقویت کننده باسن در بازار وجود دارد که ادعا می کنند که از طریق روش های مختلفی از جمله جبران کلاژن و الاستین از دست رفته، به منظور افزایش میزان تولید عضلات در ناحیه کفل کار می کند.

با این که شما مطمئنا تنها برای این هدف باردار نمی شوید، اما نشیمنگاه یک زن به این وسیله پهن می شود تا قادر باشد از این طریق یک نوزاد به دنیا بیاورد. در برخی موارد، کفل ها به اندازه و سایز زمان قبل از بارداری برمی گردد، اما در موارد دیگر، کفل های بزرگتر تبدیل به یک بخش دائمی از بدن زن می شود.

جراحی برای بزرگ کردن اندازه باسن : اگر میخواهید برای رسیدن به اندام کیم کارداشیان زیر چاقوی جراحی بروید، روشهایی برای بررسی وجود دارد. شما می توانید از مناطق مختلف بدن خود چربی را از طریق لیپوساکشن برداشته و سپس به کفل خود منتقل کنید. یا شما همچنین می توانید کاشت باسن انجام دهید، که در آن “برشهایی” از سیلیکون زیر پوست شما زیرسازی و قرار داده می شود، وبه شما ظاهری با انحناء و قوسهای ظریف زنانه بیشتری ارائه می دهد.

به نظر می رسد که ما با افزایش سن خود نتیجه خواهیم گرفت. یافته های تحقیقات نشان می دهد که لازم نیست تا وزن اضافه کنیم تا کفل ما بزرگتر نشان داده شود، چون همانطور که سن ما بیشتر می شود، لگن خاصره ما نیز رشد می کند.

در مطالعه ای که از شرکت کنندگان دارای رنج سنی 20 تا 79 سالگی استفاده کرده شده بود، محققان دریافتند که پهنای لگن، فاصله بین استخوان های لگن و قطر استخوان های لگن، همگی با افزایش سن افراد بیشتر شد، و عرض لگن مسن ترین افراد در این مطالعه به طور متوسط حدود یک اینچ بزرگتر از جوانترین آنها بود.

موضوعات مرتبط

مطالب مرتبط

پیشنهاد دکتر سلام

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

آیا به دنبال داشتن بدنی متناسب با عضلاتی سفت هستید؟ بنابراین باید بدانید که روشهای مختلفی برای بزرگ کردن باسن و گرد کردن آن از لحاظ شکلی وجود دارد. یکی از روشهای معروف برای افزایش سایز باسن انجام تمرینات ورزشی می باشد. همانطور که می دانید تمرینات ورزشی  و برنامه های ورزشی زیادی در اینترنت و کتابها وجود دارد، اما یکی از برنامه های ورزشی که تاثیر مثبت آن توسط افراد زیادی مورد تایید قرار گرفته است، برنامه ورزشی برزیلی می باشد. این تمرینات ورزشی توسط یک مربی بدنسازی برزیلی به نام لئوناردو کاروالو طراحی شده است.

نکته قوت این برنامه ورزشی این است که روی هر سه عضله باسن، یعنی سرینی بزرگ، سرینی میانی و سرینی کوچک کار می کند و تاثیر می گذارد، به همین دلیل شما قطعا با انجام این تمرینات می توانید عضلات باسنتان را بزرگتر، سفت تر و گردتر سازید. این برنامه ورزشی بسیار ساده بوده و هر روز بیشتر از 5 دقیقه از وقت شما را نمی گیرد. کلا 5 تمرین ورزشی مختلف در هر جلسه این برنامه ورزشی وجود دارد که بایستی به هر تمرین 1 دقیقه زمان اختصاص دهید و توجه داشته باشید که این تمرینات را به ترتیب و پشت سر هم انجام دهید.

1.تمرین اول: اسکوات برزیلی

چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

مدت: 1  دقیقه

2.تمرین دوم: قدم به عقب یا Lung  معکوس

مدت: 1 دقیقه

3.تمرین سوم: قدم به جلو پرشی

مدت زمان: 1 دقیقه

4.تمرین چهارم: اسکوات یک پا با حوله

مدت زمان: 1 دقیقه

5.تمرین پنجم: اسکوات با پای عقب

مدت: 1 دقیقه

 

 

امیدوارم کارساز باشه.چون واقعا بهش نیاز دارم.نمیخوام دست به عمل جراحی بزنم،
کسی میدونه این دستگاه های بادکش چطوره ؟ تاثیر داره یا نه؟

عالیه ممنون امیدوارم واقعا تاثیر گذار باشه

عالی بود ، من دنبال یه روش سریع میگردم (غیر از جراحی و تزریغ چربی) که باسنم خوشفرم باشه توی لباس ؟؟؟ تورو خدا کمک کنید

فقط یادتون نره درجه سنج و واشر سیلیکونی اش رو هم بخرید

کاش بتونم نتیجه بگیرم چون واقعا دارم اذیت میشم

حرکات سختی است امید وارم کارساز باشه، برای نتیجه سریع بهترین گزینه گن های باسن هستش که من توی ایران ندیدم تا حالا ، هم باسن رو رو به بالا میاره هم کفل هارو قنبل تر نشون میده .

کسی هست جای مطمئن بشناسه که بشه خرید کرد ؟

من خیلی دوست دارم.امیدوارم کارسازباشه

من این حرکات را در باشگاه انجام دادم و در یک دوره سه ماهه تاثیرش را واقعا دیدم.عالیه

کاش ی روش خییییلی موثر غیر از عمل جراحی بود

ورزش های ک گفتین فوق العاده ان امیدوارم ک تاثیر گذاریشونم بالا باشن
ممنون از سایت خوبتون

تشکر امیدوارم که نتیجه بگیریم

گِن روش خوبیه ، من خریدم و تو مهمونی ها استفاده میکنم ،فکر کنم شماره فروشگاهش 02177655815 بود ، مشاوره هم میده حدود 13 تا سایز داره این گن

ممنون لطفابرای لاغری صورت بعد از ورزش بگویید چکار کنیم با تشکر

واقعا عالیه تشکر

امیدوارم نا امید نشم.ممنون

عالیه تشکر

چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

تمریناتو که انجام دادم بعد نظر میدم امیدوارم که اثرگذارباشه

تاثیرش عالییییییی بودممنون لطفاتمرینات بیشتری بدین

من زانوم آسیب دیده میتونم این حرکاتو انجام بدم؟؟؟؟؟

ایا اگر هر روز برای بزرگ کردن باسن ورزش کنیم نتیجه عکس نمیگیریم ؟چون میگویند برای بزرگ کردن باسن باید هفته ای دو بار یا یک بار ورزش مخصوص را انجام داد دلی شما گفتید هر روز انجام دهیم بالاخره چه کنیم؟

شنیده بودم برای بزرگ کردن باسن هر روز نباید تمرینات رو انجام داد باید با فاصله باشد ولی شما در بالا گفتید هر روز 5 دقیقه اخر چه کار کنیم ؟هروز یا با فاصله چند روزه ؟

امیدوارم نتیجه بده راستی اگه بعد از نتیجه دادن ورزش هایی که گفتید اگه دیگه انجام ندیم بر میگرده و دوباره کوچیک میشه ممنون میشم جوابم رو بدید

مرسی

خيلي دوست دارم باسنم بزرگ بشه…اميدوارم نتيجه بگيرم.ممنونم

خيلي ممنون…..اين تميرينات بايد در سه ماه هرروز باشه . “مربي باشگاه اينطور گفته ….”

خوبه که میشه بدون دستگاه های بدن سازی بدنمونو رو فرم بیاریم عالیه سایتتون عالیه

خوبه.امیدوارم جواب بده

امیدوار م خوب باشه

ممنون

من یک ماه انجام دادم عالی بود

خیلی خوبه من که انجام میدم

ناامیدنشین ادامه بدین جواب میده

خداکنه خوب باشه…

امیدوارم جواب بده منم از وضعیتم خسته شدم:-)

سلام،من دوسال پیش ساکشن شکم داشتم،برای اینکه دیگه چاق نشم بعد از عمل هر روز یک ساعت نرمش دارم و این موضوع باعث شد باسن و رونام به شدت شل و کوچیک بشن، واقعا دیگه داشتم به طور جدی به پروتز باسن ك خیلی سخته و ریسک بالایی داره فکر میکردم، اما حالا خیلی خوشحالم چون فقط با یک اراده ی قوی و تمرینات مرتب ودرست میتونم اندام پایین تنم رو اصلاح کنم،واقعا مچکرم.

مبن خودم به نوبه خودم از برنامه بسیارعالیتون متشکرم وبخاطرداشتن باسن نافرمام واقعا عذاب میکشم اامیدوارم نتیجه خوبی بگیریم

خوبه، تاثیرشو بعداز تمرین میگم

امیدوارم جواب بده هرروز باید انجام بدیم؟

ممنون از مطالبتون

تعثیرش حرف نداشت اما اگه ادامه ندیم برمیگرده یا نه ممنون میشم جواب بدید

عالیه

عالی ممنونم

امیدوارم جواب بده . اما کاش مشخص بود که در دوره های چند روزه باید این حرکات رو انجام داد

تشکر.امیدوارم ک نتیجه بده

ممنون امیدوارم تاثیر گزار باشه اخه من ارزومه باسنم بزرگ بشه

هنوز امتحانش نکردم امیدوارم کارساز باشه

عالیه فقط اینکه هرروز باید این تمرینات انجام بشن یا دوسه مرتبه در هفته رو روشن کنید ممنونم

من خوبه باسنم ولی میخوام بزرگ تر باشه تو باشگاه باید چه ورزشی رو انجام داد

خیلی عالی

یه سوال ؟
چرا هر کی این پست و خونده و نظر گذاشته خانوم هست ؟؟؟؟؟
یعنی اینقدر مهمهههههههههه براشون

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پارسی ونوس در خبرنامه عضو شوید

امر مسلم این است که سلامتی خانواده ها و جوامع به سلامتی زنان گره خورده است، بیماری یا سلامت یک زن، تاثیر جدی و گسترده ای را بر روی سلامت فرزندان، خانواده و جامعه خواهد داشت. شعار زنان سالم، جهان سالم، در برگیرنده این حقیقت است که زنان به عنوان متولی یا مسوول سلامت خانواده، نقش حیاتی را در حفظ سلامت جامعه بازی می کنند.

شما برای حجیم شدن عضلات ران و باسن باید از مواد غذایی حاوی پروتئین ،سبزیجات تازه و آجیل ها استفاده کنید .مصرف مواد مغذی و پرکالری به خوبی می تواند باسنتان را بزرگ و حجیم نماید و شما را در رسیدن به خواسته تان یاری دهد .اگر علاقمندید بدانید کدام مواد غذایی را مصرف کنید تا سریعتر باسنتان بزرگ شود با سلامت وب امروز همراه شوید تا با مطالعه این مقاله بهترین خوراکی های بزرگ کننده باسن را بشناسید .

یکی از راه های بزرگ کردن باسن استفاده از مواد غذایی بیشتر برای تامین کالری بیشتر در طی روز است .شما می توانید با اضافه کردن  250 الی 500  به صورت روزانه باسنتان را به راحتی بزرگ کنید .به عنوان مثال اگر  شما در طی روز به اندازه 1800 کالری مصرف می کنید من بعد کالری روزانه خود را به 2050 الی 2300 کالری افزایش دهید .در این صورت به راحتی شاهد افزایش سایز باسنتان خواهید بود .جهت محاسبه کالری مصرفی دفترچه یادداشتی تهیه کنید و در طی روز کالری های مصرفی خود را در آن یادداشت کنید تا از حد مجاز بیشتر نشود و یا از نرم افزارهای کالری شمار در تلفن هوشمند خود استفاده نمایید .

❄❄❄❄❄❄رپورتاژ آگهی ❄❄❄❄❄

دستگاه بزرگ کننده ران و باسن rintab +سرم حجم دهنده باسن rintab حجم دهنده بسیار قوی باسن فرم دهنده و سفت کننده باسنچیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

????? فروشنده این محصول دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک میباشد.?????

قیمت دستگاه حجم دهنده ران و باسن به همراه کرم بزرگ کننده باسن

375,000 تومان

برای کسب نتیجه بهتر و بزرگ کردن باسن شما علاوه بر مصرف 3 وعده غذای اصلی از دو میان وعده نیز باید استفاده کنید .این روش یکی از ساده ترین راه های افزایش کالری دریافتی در طی روز و افزایش وزن می باشد .شما می توانید در میان وعده ها از آجیل و میوه ها استفاده کنید و افزایش تعدا وعده های غذایی سبب سیر نگهداشتن شما در طی روز و افزایش انرژی روزانه شما می باشد .

شما برای دستیابی به خواسته تان باید از مواد غذایی مفید و مغذی که دارای کالری بالایی می باشند استفاده کنید .شما برای افزایش 250 تا 500 کالری در طی روز باید بر روی غذاهای تمرکز کنید که حاوی پروتئین و چربی های سالم است .مصرف مواد غذایی نظیر آجیل، آووکادو، محصولات لبنی، تخم مرغ ، ماهی های چرب، کره بادام زمینی ، سیب، 2 عدد تخم مرغ آب پز ، ماست یونانی و …. در راستای بزرگ کردن باسن شما و افزایش کالری دریافتی روزانه تان بسیار مفید است .برای افزایش کالری خود از مصرف غذاهای ناسالم خودداری کرده و از مصرف مواد غذایی نظیر شیرینی، غذاهای سرخ شده، فست فود و ….جدا خوداری کنید .

برای بزرگ کردن باسن خود از مواد غذایی غنی از پروتئین استفاده کنید .

پروتئین یکی از ترکیبات مغذی

و مفید برای سنتز عضلات و تولید انرژی در بدن به شمار می آید .

بنابراین پیروی از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین

و مصرف مواد غذایی هم چون مرغ، گوشت گاو، لبنیات، تخم مرغ، آجیل، لوبیا، سویا

و غذاهای دریایی به همراه طیف گسترده ای از مواد غذایی دیگر مانند میوه ها، سبزیجات

و غلات سبوس دار یکی از راه های بزرگ کردن ران و باسن به شمار می آید .

❄❄❄❄❄❄رپورتاژ آگهی ❄❄❄❄❄

دستگاه بزرگ کننده ران و باسن rintab +سرم حجم دهنده باسن rintab حجم دهنده بسیار قوی باسن فرم دهنده و سفت کننده باسن

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

قیمت دستگاه حجم دهنده ران و باسن به همراه کرم بزرگ کننده باسن

318,000 تومان

انجام تمرینات هوازی یکی از ورزش های بزرگ کننده ران و باسن شما محسوب می شود .این تمرینات با افزایش ضربان قلب و افزایش چربی سوزی در این مناطق سبب از بین رفتن چربی ها و عضله سازی در باسن و ران می شوند .کافیست پله ها را بالا بروید و هر روز بر تعداد پله ها و سرعت خود در بالا رفتن از پله ها بیفزایید و یا از دستگاه های بدنسازی پله پیمایی بدین منظور استفاده کنید .

دستگاه پیاده روی ثابت یکی دیگر از دستگاه های ورزش مناسب برای افرادیست که قصد دارند از ورزش های بزرگ کننده ران و باسن جهت بزرگ کردن باسنشان استفاده نمایند .استفاده منظم از این دستگاه در حدود 15 تا 30دقیقه با رعایت شیوه های اصولی می تواند موجب افزایش ضربان قلبتان شده و در عضله سازی باسن و ران موثر است .

پیاده روی و یا دویدن بر روی نردمیل یکی دیگر از راه های بزرگ کننده ران و باسن به شمار می آید .انجام حداقل 30دقیقه پیاده روی بر روی تردمیل ،تنظیم شیب و آغاز پیاده روی در شیب کند و افزایش آن می تواند با افزایش ضربان قلبتان در عضله سازی در نواحی پایین تنه تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی دیگر از دستگاه های ورزش مفید در راستای تحقق بزرگ کردن ران و باسن استفاده از دستگاه دوچرخه ثابت است .این دستگاه با تقویت عضلات لگن و ران سبب افزایش اندازه باسن و ران شده و  نشستن دورتر از صندلی دوچرخه و به سرعت چرخاندن پدال ها در بزرگ شدن باسن موثر است .اگر در حالت ایستاده دوچرخه را برانید می توانید به خوبی سایز رن هایتان را افزایش دهید .

برای کسب نتیجه بهتر و رضایتبخش بهتر است استراحت را در بازه های زمانی مشخص فراموش نکنید .بدین منظور باید در یک هفته که از فعالیت های ورزشی استفاده می کنید یک روز را به استراحت و ذخیره انرژی اختصاص دهید تا انگیزه تان را برای کسب هدف از دست ندهید .

استفاده از تمرینات قدرتی یکی از بهترین روش های افزایش سایز ران و باسن است.کافیست بدین منظور بر روی یک سح صاف به پشت دراز بکشید و زانوانتان راخم کنید به طوریکه کف پایتان بر روی زمین قرار گیرد و دست هایتان را در طرفینتان به صورت کشیده قرار دهید .اکنون سعی کنید بدون اینکه زانوانتان تغییر کند باسن و ران خود را از زمین بلند کنید .و سپس به وضعیت قبلتان بازگردید .تکرار این حرکت سبب تقویت عضلات ران و لگنتان می شود .

 

چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه

انجام تمرینات اسکات یکی دیگر از راه های افزایش سایز ران و باسن است .این تمرینات کلاسیک موجب استحکام و تقویت عضلات پایین تنه شده و در افزایش سایز پایین تنه و چاق شدنش موثر است .بدین منظور بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید اکنون دست هایتان را درهم گره کنید و به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار بگیرید چند ثانیه مکث کنید و سریعا به حالت اولیه بازگردید این حرکت را چند بار برای حصول نتیجه مطلوب تکرار کنید .شما می توانید برای کسب نتیجه بهتر از یک هالتر برای قرار دادن در پشت گردن و یا دو دمبل برای در دست گرفتن استفاده کنید .

حرکات لانگز همانند تمرینات اسکات تمریناتی کلاسیک برای افزایش حجم و عضله سازی در ران و باسن می باشد که سبب تقویت عضلات موجود در این دو ناحیه می شود .بدین منظور بایستید وپاهایتان را به عرض شانه باز کنید و در هر دست دمبل بگیرید و دستها را به طرفینتان به صورت کشیده نگهدارید .اکنون در همین وضعیت به سمت پایین بروید به نحوی که زانوی پای راستتان با زمین زاویه 90 درجه ساخته و کف پایتان بر روی زمین قرار گیرد و پای چپ خود را به طوری قرار دهید که زانویتان بر روی زمین بوده و نوک پنجه پایتان زمین را لمس کند حال این حرکت را به صورت رفت و برگشتی تکرار کنید .

برای این که سایز رانتان را افزایش دهید

علاوه بر تمرینات لانگز ،اسکات و …می توانید

از این حرکت نیز استفاده کنید .

کافیست به پهلوی چپ بر روی زمین دراز بکشید

و دستتان را در زیر سر قرار دهید

اکنون مانند حرکت قیچی پای راستتان را به صورت صاف تا جاییکه میسر است

بالا ببرید ده شماره بشمارید

و سپس پایتان را پایین بیاورید 10 حرکت انجام دهید

و سپس به پهلوی راست بخوابید

و این حرکت را برای تقویت عضلات ران

و حجیم شدن رانتان با پای چپ انجام دهید .

❄❄❄❄❄❄رپورتاژ آگهی ❄❄❄❄❄

دستگاه بزرگ کننده ران و باسن rintab +سرم حجم دهنده باسن rintab حجم دهنده بسیار قوی باسن فرم دهنده و سفت کننده باسن

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

????? فروشنده این محصول دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک میباشد.?????

قیمت دستگاه حجم دهنده ران و باسن به همراه کرم بزرگ کننده باسن

 

میشه بگید قیمت کپسول چنده و از داروخانه میشه تهیه کرد یا نه

من کرم هیپ لیفت اپ رو استفاده کردم خوب بود ولی می خوام کپسول مجیک بوتی رو هم امتحان کنم خیلی تعرفیش رو شنیدم کسی استفاده کرده؟

سلام ایا رشته ورزشی بدنسازی شامل همه ی دستگاهایی که بالا ذکر شد هست؟منظورم همون دوچرخه ثابت و پیاده روی ثابت و…

مطالب مفیدی بود اما سئوال من اینه که چی بخورم باسنم بزرگ بشه؟ منظورم قرص بزرگ کننده باسن یا آمپول بزرگ کننده ران و باسن ؟

کاربر گرامی همه قرصها و داروهایی که برای افزایش حجم استفاده میشود دارای کورتون بوده و دارای عوارض بسیار میباشند و موجب چاقی کل بدن میشوند.

کپسول مجیک بوتی رو با یک کرم خوب مصرف کن در ضمن این کپسول تاییدیه fda داره و هیچگونه عوارضی نداره توی سالن ما هر کی استفاده کرده راضیه خوبیش به اینه که فقط باسن رو بزرگ میکنه نه جاهای دیگه

میشه بگید قیمت این کپسول چنده و از داروخانه میشه تهیه کرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 Copyright © 2013 – 2017 salamatweb.ir

در حال بارگزاری ویدیو هستیم لطفا شکیبا باشید …

کد ویدئو با موفقیت کپی شد

ویدیو های خود را در جعبه به اشتراک بگذارید و
از ویدیو های خود
کسب درآمد
کنید.

ایمیل: info@jabeh.com

چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه
چیکار کنم تا باسنم بزرگ بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *