چگونه همسر خود باردار کنيم

دوره مقدماتی php
چگونه همسر خود باردار کنيم
چگونه همسر خود باردار کنيم

سیاهی زیر بغل ، گردن، زانوها و آرنج ها معمولا نشانه یا علائم چیز جدی و خاصی نیستند. با این حال، این وضعیت در برخی افراد ممکن است باعث خجالت آنها شود به ویژه در هنگام پوشیدن مایو یا لباس رکابی. سیاهی زیر بغل باعث می شوند تا از پوشیدن لباس های بدون آستین و تاپ خجالت و ناراحت شویم. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام بهترین درمان های خانگی برای رفع تیرگی زیر بغل، زانوها، گردن و آرنج ها …

به نظر شما گیاهخواری همان وگان است؟ تا به حال سعی کرده اید یکی از این رژیم های غذایی را دنبال کنید؟ آیا با فواید و عوارض آنها آشنایی دارید؟ در هر کدام از این رژیم ها، شما مجاز به مصرف بعضی از مواد غذایی خاص هستید. اگر شما هم می خواهید درباره همه چیزهایی را که به رژیم و گیاهخواری و وگان مربوط است؛ مثل تفاوت های بین آنها، اینکه کدام یک برای سلامتی مفیدتر است، منافع، عوارض جانبی و سایر موارد، اطلاعاتی کسب …

برای مراقبت از پوست به طور طبیعی و عادی، اکثر ما بر روی استفاده از مرطوب کننده ها، کرم ها، سرم ها و تونرها تمرکز می کنیم. این ها اگر چه مهم هستند، ولی راز واقعی سلامت پوست، فراتر از نمای بیرونی آن می باشد. در واقع، رساندن ویتامین پوست به بدن، چه از طریق رژیم غذایی و چه از طریق مکمل، مانند چیزهایی که در کمد لوازم آرایشی خود قرار داده اید بسیار مهم است. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی …

آیا از پوست خشک رنج می برید و نمی دانید چه کار کنید؟ دلایل متعددی برای تهیه کرم صورت در خانه وجود دارد. فراهم کردن محصولات مراقبت از پوست در منزل، به شما این امکان را می دهد که در انتخاب نوع مواد یا اجزاء تشکیل دهنده کرم، نقش داشته باشید و از مصرف مواد شیمیایی دوری کنید. علاوه بر این، می تواند باعث پس انداز پول شما شود زیرا خرید کرم از بازار، ممکن است گران باشد. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست …

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که دچار گرفتگی گوش شده باشید؟ حتما جواب شما بله است. اکثر افراد برای یکبار هم که شده این گرفتگی را تجربه کرده اند. در سفرهای هوایی بیشتر دچار گرفتگی گوش می شویم. البته این مشکل در سفرهای جاده ای نیز زیاد بروز می کند. در این مقاله از بخش حلق، گوش و بینی دکتر سلام ، به بررسی گرفتگی گوش می پردازیم. در انتها به آموزش درمان گرفتگی گوش با کمک روش های خانگی و راه های …

چگونه همسر خود باردار کنيم

دوره مقدماتی php

سیاهی زیر بغل ، گردن، زانوها و آرنج ها معمولا نشانه یا علائم چیز جدی و خاصی نیستند. با این حال، این وضعیت در برخی افراد ممکن است …

آیا شما هم از پوسته شدن پوست رنج می برید؟ دلایل زیادی برای لایه لایه شدن پوست وجود دارد که باعث بروز این عارضه می شود. در افرادی …

در مورد تفاوت بین ویروس و باکتری چه می دانید؟ آیا تمام ویروس و باکتری ها برای بدن ضرر دارند؟ آیا ویروس و باکتری ها به همدیگر نیز …

برای مراقبت از پوست به طور طبیعی و عادی، اکثر ما بر روی استفاده از مرطوب کننده ها، کرم ها، سرم ها و تونرها تمرکز می کنیم. این …

به نظر شما گیاهخواری همان وگان است؟ تا به حال سعی کرده اید یکی از این رژیم های غذایی را دنبال کنید؟ آیا با فواید و عوارض آنها …

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری …

گوش دادن آهنگ در بارداری چه فوایدی دارد؟ گفته می ‌شود که موسیقی قابلیت‌ های شفا بخشی دارد و تاثیر آرامش ‌بخشی بر روی …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آمینو اسیدهای زنجیره ای (BCAAs) به تازگی به عنوان یک مکمل ورزشی که می تواند ساختار عضلانی را افزایش دهد و بهبود سریع تر …

تمرینات کگل معکوس یک تمرین کششی ساده است که به شما کمک می کند که کف لگن خود را شل و آرام کنید. انجام …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است



چگونه همسر خود باردار کنيم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

 

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می تواند آزادانه حرکت کند و مرد می تواند با بلند کردن خود با دست هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد.

وضعیت سنتی یکی از بهترین وضعیت های رابطه جنسی برای باردار شدن سریع تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب ترین حالت است—گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه جنسی می توان باردار شد.

در این وضعیت که جزء قدیمی ترین حالت ها برای رابطه جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می خوابد و هر دو زانوی خود را خم می کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می دهد. سپس مرد روی او می خوابد. البته این حالت پایه مدل های دیگری هم دارد: مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می کند و مرد یا آنها را در دست می گیرد و یا آنها را روی شانه های خود قرار می دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می کند.

 

برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت تر صورت می گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می کند که آلت مرد عمیق تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم تر وارد گردنه رحم شود.

وقتی می خواهید در بهترین حالت رابطه جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید:

مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان بیشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد.
پس از بیرون کشیدن آلت، مرد می تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد.
زن باید برای 20 تا 30 دقیقه بعدی همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم هایی که در واژن مانده اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از 30 دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی کند.

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه جنسیتان باشد، می توانید از مدل های زیر برای باردار شدن استفاده کنید:

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه های خوب برای آندسته از زوج هایی است که یکی از طرفین اضافه وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.
سکس از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می کند. زن می تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می ایستد یا او نیز زانو می زند. این روش باعث می شود که اسپرم در گردنه رخم نیز ذخیره شود.
در استفاده از هرکدام از وضعیت ها، پس از انزال، زن می تواند هم روی شکم 20 تا 30 دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.

نیازی به گفتن نیست که وضعیت رابطه جنسی که برای باردار شدن انتخاب می کنید هرچه که باشد، باید از کاری که می کنید نهایت لذت را ببرید و این برایتان نباید به یک عادت یا امر عادی تبدیل شود.

منبع : hidoctor.ir

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

دارویی که باعث میشه دیر ارضا بشی , چگونه می توانیم باردار شویم , حالت های جنسی باردار شدن , زن ها چگونه حامله میشوند , چگونه می توان بچه دار شد , زن حامله را چگونه کنیم , چگونه زود حامله شویم , چگونه زن حامله میشود , چه طور باید حامله شد , چه طوری باردار شویم , چگونهزود باردار شوم , چچوری بچه درست کنیم , چه طور بچه دار شویم , چگونه حامله می شویم , چگونه بچه دار شویم , چگونه حامله میشویم , چگونه باردار نشویم , چگونه بجه دار شویم , چگونه باردار شويم , چگونه حامله نشویم , چگونه باردار شوم , چطور باردار شویم , چگونه حامله کنیم , چگونه حامله شویم , چوگه حامله شویم , چطور حامله شویم

سایت ازدواج، زناشویی ،آکا، انتخاب همسر ، همسریابی ، راهنمای ازدواج ، دانستنی های جنسی ، عقد و عروسی




خانه

موبایل

 

 

چگونه همسر خود باردار کنيم

چگونه حامله شویم(1)

 

چگونه حامله شوم؟

نمی دانید چگونه حامله شوید؟ در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور تخمک گذاری را پیش بینی کنید، چند وقت یکبار آمیزش داشته باشید و با اهمیت انتخاب های سالم در زندگی آشنا شوید.

 

به نظر می رسد که بعضی از زوج ها فقط با حرف زدن درمورد حامله شدن، می توانند بچه دار شوند. اما خیلی های دیگر باید به اندازه کافی صبر داشته باشند و کمی هم خوش شانس باشند تا بتوانند حامله شوند. اگر نمی دانید چطور باید حامله شوید، با همان روش قدیمی شروع کنید. در این مقاله هر آنچه که لازم است بدانید را در اختیارتان می گذاریم.

 

زمانی که بیشترین قدرت باروری را دارید

حاملگی مستلزم یکسری اتفاقات پیچیده است. هر ماه، هورمون ها از غده هیپوفیز شما تخمدان هایتان را تحریک می کنند که تخمک گذاری کنند. وقتی تخمک ها آزاد شدند،به سمت یکی از لوله های فالوپ حرکت می کنند. اگر بخواهید حامله شوید، این زمان بهترین زمان ممکن است.

 

اما از کجا باید بدانید که کی تخمک گذاری می کنید؟

1-حواستان به تقویم باشد

از یک تقویم استفاده کرده و هر ماه روزی که عادت ماهیانه تان شروع می شود را علامت بزنید. همچنین تعداد روزهایی که عادت ماهیانه تان طول می کشد را هم بشمارید. اگر چرخه عادت ماهیانه تان 28 روزه باشد، تخمک گذاری احتمالا 14 روز بعد از روز شروع آخرین عادت ماهیانه تان شروع می شود.

اگر چرخه هایتان به نسبت بلند هستند، 18 را منهای تعداد روزهای کوتاه ترین عادت ماهیانه تان کنید. وقتی عادت ماهیانه بعدی شروع می شود،این روزها را از قبل شمارش کنید. هفته بعد از آن احتمالاً معقول ترین حدس برای شروع تخمک گذاری شماست.

 

مزایا: خیلی راحت می توانید روی کاغذ و تقویم این حساب ها را انجام دهید.

معایب: عوامل زیادی بر زمان دقیق شروع تخمک گذاری تاثیر دارند، مثل بیماری، استرس و ورزش. شمردن روزها معمولاً چندان دقیق نیست مخصوصاً برای خانم هایی که چرخه های عادت ماهیانه شان نامنظم است.

2-تغییرات ترشحات واژن را بررسی کنید

درست قبل از تخمک گذارید، ترشحات شفاف و لغزنده واژن بیشتر می شود. این ترشحات تقریباً شبیه به سفیده تخم مرغ خام هستند. بعد از تخمک گذاری، وقتی احتمال باردار شدن پایین می آید، این ترشحات چسبنده و تیره تر می شوند و در آخر از بین می روند.

 

مزایا: تغییر در ترشحات واژن معمولاً نشانه بسیار درستی از قابلیت باروری است. با یک مشاهده ساده–به خصوص در داخل واژن—قابل انجام است.

 

معایب: قضاوت درمورد بافت و ظاهر ترشحات واژن خیلی شخصی و یکطرفه است.

 

3-دمای پایین تنه تان را چک کنید

منظور دمای بدن شما در حالت استراحت کامل است. تخمک گذاری تا حدودی دمای بدن را بالا می برد—تقریباً کمتر از یک درجه. بهترین زمان باروری شما دو تا سه روز قبل از بالا رفتن دمای بدنتان است. وقتی افزایش دما دو تا سه روز ثابت می ماند، می توانید فرض کنید که تخمک گذاری اتفاق افتاده است.

می توانید از دماسنج های دهانی برای چک کردن دمای پایین تنه تان استفاده کنید. هر روز صبح قبل از اینکه از جا بلند شوید، دمای بدنتان را اندازه گیری کنید. می توانید دما را جایی یادداشت کنید و تغییرات را چک کنید.

 

 

چگونه حامله شویم

 

مزایا: روش بسیار ساده ای است. تنها هزینه ای که برایتان دارد خریدن یک دماسنج است.

چگونه همسر خود باردار کنيم

معایب: تغییر دما ممکن است خیلی دیر ایجاد شود یعنی بعد از اینکه تخمک گذاری انجام شده است. شاید گرفتن دمای بدن هر روز کار چندان آسانی نباشد مخصوصاً اگر ساعات خوابتان تنظیم نیست.

 

4-از کیت های مخصوص تست تخمک گذاری استفاده کنید

کیت های مخصوص که در داروخانه ها هم موجود است ادرار شما را برای بررسی هورمون هایی که قبل از تخمک گذاری تولید می شود تست می کند. برای گرفتن دقیق ترین نتیجه حتماً از دستورالعمل روی برچسب آن استفاده کنید.

مزایا: این کیت ها نزدیک ترین زمان تخمک گذاری را تشخیص می دهند یا قبل از اینکه تخمک گذاری اتفاق بیفتد هشدار می دهند. آن را می توانید بدون نسخه از داروخانه ها تهیه کنید.

معایب: هزینه تهیه این کیت ها برای خیلی از خانم ها ممکن است گران باشد.

 

با حداکثر رساندن قدرت باروری

وقتی قصد حامله شدن دارید، بایدها و نبایدهای زیر را در نظر داشته باشید.

 

بایدها:

– برای حامله شدن مداوماً آمیزش جنسی داشته باشید. اگر مداوماً دو تا سه بار در هفته آمیزش داشته باشید احتمال اینکه یکی از دفعات با دوره باروری همزمان شود بالا می رود. برای زوج های سالمی که می خواهند بچه دار شوند چیزی به اسم آمیزش زیاد از حد وجود ندارد. برای بچه دار شدن باید مداوم آمیزش داشته باشید.

 

-برای حامله شدن نزدیک به زمان تخمک گذاری، روزی یکبار رابطه جنسی داشته باشید. اینکار احتمال حامله شدن را بالاتر می برد. بااینکه غلظت اسپرم همسرتان هر بار که آمیزش داشته باشید کمی پایین می آید اما در مردهای سالم این کاهش چندان مهم نیست.

 

-انتخاب های سالمی در زندگی داشته باشید. وزنتان را در حد سلامت نگه دارید و فعالیت های جسمی را جزء برنامه روزانه تان قرار دهید. رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید، مصرف کافئین را محدود کنید و استرستان را هم کنترل کنید. عادات خوب در زندگی هم برای خودتان و هم برای فرزندتان حین بارداری مفید است.

 

-قبل از حامله شدن برنامه ریزی داشته باشید. پزشکتان می تواند سلامت عمومی بدنتان را بررسی کرده و تغییرات لازمی که باید در زندگیتان ایجاد کنید تا احتمال باروریتان بالا رود را مشخص کند. این برنامه ریزی مخصوصاً در مواقعی که شما یا همسرتان یک مشکل سلامتی داشته باشید بسیار خوب است.

 

-ویتامین مصرف کنید. اسید فولیک (ویتامین B9) نقش بسیار مهمی در رشد جنین بر عهده دارد. مصرف مکمل های ویتامین یا اسید فولیک چند ماه قبل از حامله شدن احتمال ایجاد مشکلات جسمی برای نوزاد را کاهش می دهد.

 

نبایدها:

-سیگار. تنباکو ترشحات رحم را تغییر می دهد که باعث می شود اسپرم به تخمک ها نرسد. همچنین می تواند خطر سقط جنین را بالا ببرد و باعث شود اکسیژن و موادمغذی به جنین نرسد. پس برای سلامت خود و فرزندتان بهتر است که سیگار را کنار بگذارید.

 

-مشروبات الکلی. مصرف مشروبات الکلی در دوران حاملگی قدغن است.

-مصرف دارو بدون تجویز دکتر. برخی داروها حتی آنهایی که بدون نسخه هم قابل تهیه هستند، حامله شدن را دشوار می کنند. برخی دیگر در زمان حاملگی برایتان مضر هستند.

چه زمان به پزشک مراجعه کنید

 

با آمیزش مداوم و بدون جلوگیری، اکثر زوج ها در طول یکسال باردار می شوند. اما بعضی از زوج ها به کمک بیشتری نیاز دارند.

 

اگر در ابتدای دهه سی سالگی خود هستید و شما و همسرتان از سلامتی کامل برخوردارید، یکسال قبل ازاینکه با پزشک مشورت کنید، خودتان امتحان کنید. اما اگر 35 سال به بالا هستید یا یکی از شما مشکل باروری خاصی داشته باشد بهتر است با پزشک مشورت کنید.

ناباروری در خانمها و آقایون به یک میزان اتفاق می افتد و درمان های زیادی هم برای آن وجود دارد. متخصص زنان شما با شناسایی علت مشکل به شما کمک خواهد کرد.

منبع:gtalk.ir


بارداری و زایمان راحت با…

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه همسر خود باردار کنيم

هتل های شیراز

چگونه همسر خود باردار کنيم

رزرو هتل

بلیط پرواز

قیمت تشک طبی

بلیط هواپیما چارتر

بیشتر زوجین جوان که قصد دارند بچه دار شوند با مشکل روبه رو می شوند و قادر به باردار کردن همسر خود نیستند. باید بدانید بارداری در روزهای خاصی از سیکل تخمک گذاری خانم انجام می پذیرد. در اینجا به زمان های برقراری رابطه جنسی برای بچه دار شدن اشاره می کنیم:

 

چگونه همسر خود باردار کنيم

 

 

نزدیکی در بارداری ۷ پوزیشن با عکس و تصویر

 +۱۸   اگر کمتر از ۱۸ سال سن دارید یا مجرد هستید این نوشته برای شما مفید نیست، خواهش می کنم از خواندن آن صرف نظر کنید. 

در رابطه با رابطه جنسی در دوران بارداری پزشک به شما خواهد گفت که نزدیکی برای شما و جنین خطرناک است یا خطری ندارد.

اگر پزشک شما را از نزدیکی در دوران بارداری منع نکرده، تا زمانی که مایل به نزدیکی هستید و برایتان مشکل نیست، هیچ ممنوعیت برای شما ندارد. تغییرات و افزایش هورمون‌ها در دوران بارداری در بعضی از بانوان می تواند تمایلات جنسی را به شدت افزایش دهد.

بدون شک شما می دانید چگونه با همسر خود نزدیکی کنید، اما در دوران بارداری اوضاع فرق می کند. گاهی در دوران بارداری شما خسته هستید یا بعد از یک فعالیت ساده خیلی زود خسته می شوید. گاهی بدون هیچ دلیلی ممکن است احساس افسردگی کنید و یا استرس داشته باشید. برای انجام عمل نزدیکی بهترین موقعیت را برای خود پیدا یا ایجاد کنید تا بتوانید لذت ببرید.

چگونه همسر خود باردار کنيم

وقتی در دوران بارداری می خواهید با همسر خود نزدیکی کنید تفاوت‌هایی احساس می کنید، بزرگ تر شدن شکم یکی از این تفاوت‌هاست که می تواند روی نزدیکی شما تاثیر گزار باشد.

در این قسمت پوزیشن های نزدیکی برای رابطه جنسی در حاملگی و بارداری، با کمک تصویر و  توضیحی کوتاه به پاسخ سوال: در دوران بارداری چگونه نزدیکی کنیم می‌پردازیم.

سعی کنید این حالت های نزدیکی را از ماه سوم به بعد استفاده کنید.

این پوزیشن برای دوران بارداری بسیار مناسب است و باعث می شود تا به شکم فشار وارد نشود. وقتی روی پهلو دراز می کشید می توان گفت هیچ فشاری به شما وارد نمی شود. هر دو پای زن کنار همدیگر است و روی کمر مرد قرار می گیرند. حتما از بالش برای آسیب نرسیدن به گردنتان استفاده کنید.

این پوزیشن و حالت نزدیکی در بارداری به شما کمک می کند که به شکم خود فشار وارد نکنید و کنترل خوبی داشته باشید. همچنین با کنترل عمق نفوذ آلت خیالتان راحت تر خواهد بود.

مرد روی صندلی می نشیند سپس زن مانند تصویر بالا به او ملحق می‌شود صندلی را کنار دیوار یا مبل قرار دهید تا بتوانید از آنها کمک بگیرید.

در این روش زن به پهلو دراز کشیده تا به جنین و شکم او فشار وارد نشود.

در این مدل یا پوزیشن یادتان باشد حتما یک بالش را زیر کمر خود مانند تصویر قرار دهید، در این حالت مرد باید زانو بزند تا وزنی به شکم زن وارد نکند.

زن به طرف پایین تخت  و مرد بیرون از تخت بسته به ارتفاع تخت  زانو بزند یا بایستد. پاهای زن جمع شوند، در دوره بعد از ۳ ماه یک بالش زیر یک طرف از پلو بگذارید تا فشار زیادی به شما وارد نشود.

اگر نیمه دوم بارداری هستید فراموش نکنید که حتما زن باید چند بالش زیر شکم خود قرار دهید تا به جنین، کمر و شکم او فشار وارد نشود. همچنین زیر زانو های زن و مرد باید نرم باشد. خلاصه از هر مدل، حالت و یا پوزیشنی که استفاده می کنید مواظب باشید که همیشه با ملایمت برخورد کنید تا به شکم و کمر و جنین فشار وارد نشود.

مخصوصا در ماه های اول ممکن است خانم باردار حین رابطه جنسی خسته شود و قادر به ادامه نباشد، مرد باید او را درک کند و زن باید به او توضیح دهد که به خاطر بارداری خسته شده و شوهرش را دوست دارد. (برای جلوگیری از سوء تفاهم).

بعد از مشاهده علائم اولیه بارداری و اطمینان از بارداری می توان رابطه جنسی داشت؟ برای کسانی که حاملگی طبیعی دارند از همان ۳ ماه اول بارداری می توان رابطه زناشویی را آغاز کرد. در سه ماه اول بارداری به دلیل افزایش هورمون های زنانه به احتمال زیاد تمایل زن به نزدیکی و رابطه جنسی بیشتر می شود.

جریان خون بیشتر در سینه ها در بارداری باعث حساس تر شدن و بیشتر شدن احساسات زنانه می شود. در بارداری از نزدیکی مقعدی به شدت دوری کنید چرا که احتمال دارد با ایجاد عفونت در واژن خطر سقط جنین را افزایش دهد.

نکته۱:

یکی از دلایل سقط جنین در سه ماه اول بارداری انقباضات شدید رحمی است. ناگفته نماند که سقط در سه ماه اول دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد. برای رهایی از این خطر تعداد دفعات نزدیکی در سه ماه اول را محدود کنید. و زن تا جایی که مقدور است از ارضا و ارگاسم شدن کامل خود جلو گیری کند تا خطر سقط به حداقل برسد.

نکته۲:

مردان تا جایی که امکان دارد به هیچ عنوان آلت خود را تا آخر فرو نکنند، چرا که ممکن است باعث لکه بینی و تحریک کردن دهانه رحم و خدا نکرده پاره شدن کیسه آب شود.

در ۳ ماه دوم گاهی در حین نزدیکی زن احساس می کند که جنین حرکت می کند، بعضی خانم ها خیلی زود احساس گناه می کنند و دیگر دوست ندارند رابطه را ادامه دهند. این احساس گناه بیهوده است و نباید مانع لذت بردن زن از رابطه جنسی شود.

در هنگام نزدیکی هر گاه زن احساس خستگی کرد بهتر است پوزیشن خود را تغییر دهد مثلا روی پهلو بخوابد. برای رمانتیک کردن حس و حالتان قبل از نزدیکی می توانید از ” آهنگ بارداری ” استفاده کنید.

در  سه ماه سوم باز هم تغییرات جدیدی در بدن زن صورت می گیرد. مشکلات گوارشی می تواند تاثیر منفی در رابطه جنسی زن و مرد داشته باشد. برای رفع این مشکل از پوزیشن نزدیکی در بارداری شماره ۴ استفاده نمایید.

اگر زن فکر می کند ممکن است اکسیژن لازم به جنین نرسد بهتر است به پهلوی چپ دراز بکشد. بعد از ارگاسم معاشقه طولانی تری داشته باشید زیرا مرحله برگشت از ارگاسم به حالت عادی در این دوره برای زن بیشتر طول می کشد. با همسرتان حرف بزنید و اگر احساس خستگی می کنید از او بخواهید کمر شما را ماساژ دهد. ماساژ می تواند برای روان و جسم زن باردار بسیار مفید باشد.

نزدیکی در دوران بارداری مانند ” ورزش در دوران بارداری “به شما کمک می کند عضلات قوی تری داشته باشید و به بدن خود  در تغییرات حاملگی کمک کنید.

نزدیکی در بارداری باعث تنظیم و یا کاهش فشار خون شما می شود. اکسیتوسین که به عنوان هورمون عشق نیز شناخته می شود حین رابطه جنسی در بدن شما آزاد می شود. این هورمون به شما کمک می کند تا تنش های بدن و روان خود را از بین ببرید و فشار خون طبیعی و سالمی داشته باشید.

جالب است که زنان باردار با انجام رابطه جنسی و احساسات شدید عاشقی به مقدار زیادی درد را در جسم خود کاهش می دهند.

بی خوابی های دوران بارداری یکی از معضلات این دوران است. کمر درد، تکرر ادرار، استرس و غیره به بانوی باردار اجازه خوابی راحت نمی دهد. بعد از رابطه و ارگاسم شما احساس خستگی خواهید کرد که به خواب عمیق شما کمک می کند. نزدیکی می  تواند به شما کمک کند تا خواب عمیق تر و سالم تری داشته باشید.

اگر شما با همسر خود در دوران بارداری رابطه جنسی خوبی داشته باشید، نه تنها باعث صمیمیت شما در دوره می شود بلکه صمیمیت ایجاد شده تا مدت های طولانی تری بعد از بارداری ماندگار خواهد بود.

بعضی ها فکر می کنند که زنان در دوران بارداری سرد و بی احساس می شوند، ولی این درست نیست. رابطه جنسی و نزدیکی در دوران بارداری که باعث تولید و آزاد شدن اکسیتوسین می شود، دلسردی و کم حسی زنان را از بین برده و باعث با محبت تر شدن و با اعتماد به نفس تر شدن بانوی باردار می گردد.

نزدیکی در بارداری از نظر دین مبین اسلام منع نشده مگر اینکه باعث وارد شدن آسیب به جنین و یا زن شود. برای اینکه بفهمید که نزدیکی به زن با بچه آسیب وارد می کند یا نه باید به پزشک مراجعه کنید. نه تنها در بارداری بلکه در تمام مراحل زندگی همیشه باید در نظر داشت که لذت بردن به تنهایی و آسیب وارد کردن به شریک جنسی کاری غیر انسانی است.

پیامبر عزیز اسلام خطاب به حضرت علی (ع) می فرماید:

چگونه همسر خود باردار کنيم

ای علی “(ع)”. اگر همسر “گرامی” تو باردار شد، با او آمیزش نکن مگر آنکه وضو داشته باشی. برای اینکه اگر میان شما فرزندی تقدیر شود بخیل و کوردل خواهد بود (اگر بدون وضو نزدیکی کنی)

همانطور که گفته شد نزدیکی در بارداری مجاز است اما بعضی شرایط خاص وجود دارد که رابطه زناشویی می تواند بسیار خطرناک باشد.:

منابع: وب سایت baby center و سایت توراهی

سلام وقتتون بخیر. ممنون برای سایت بسیار مفیدتون. من اجازه دارم از مطلب صفحه پوزیشن بارداری برای کانالمون استفاده کنم. در ارتباط با روابط همسران و فقط مخصوص بانوان هست. اصلا تصاویر غیر اخلاقی نداریم و پوزیشن هم فقط حالت نقاشی گذاشته میشه. البته اگه بشه بدون لینک بزارم. ان شاالله ذخیره آخرتتون بشه.

سلام وقت شما هم بخیر، سوال شما رو از نویسنده مطلب «نزدیکی در بارداری» پرسیدم، ایشون گفتن با استفاده مطلب در هر جا راضی هستن، البته همراه با لینک مطلب. یا حداقل ذکر عنوان سایت. با آرزوی موفقیت و التماس دعا.

سلام میخواستم از شما تشکر کنم بخاطر این اطلاعات که کاملا واضح و کامل توضیح دادین .

ممنون از محبتی که به ما دارید. تشکر شما ارزشمندترین دست‌آورد من و وب‌سایت توراهی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به توراهی با مدیریت ایوب پاکذات می‌باشد

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

چگونه همسر خود باردار کنيم
چگونه همسر خود باردار کنيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *