چگونه صيغه رو باطل کنيم

دوره مقدماتی php
چگونه صيغه رو باطل کنيم
چگونه صيغه رو باطل کنيم

صیغه و عقد موقت با تمام شدن مدت ، به صورت خود به خود تمام و باطل می شود. قبل از تمام شدن مدت مرد می تواند با بخشیدن مدت ، ازدواج را تمام کند . برای بخشیدن مدت همین که بگوید : مدت را به تو بخشیدم، کافی است.

پرسش: برای باطل کردن صیغه باید چه چیزی خوانده شود؟آیا از مدت صیغه بگذرد و چیزی نخوانند خود به خود باطل می شود؟

پاسخ:  صیغه و عقد موقت با تمام شدن مدت ، به صورت خود به خود تمام و باطل می شود. قبل از تمام شدن مدت مرد می تواند با بخشیدن مدت ، ازدواج را تمام کند . برای بخشیدن مدت همین که بگوید : مدت را به تو بخشیدم، کافی است.(1)
لطفا هر گاه سوال شرعی می پرسید ،نام مرجع تقلید خود را ذکر کنید تا بر اساس نظر مرجع شما پاسخ بدهیم .
پی نوشت :
1. امام خمینی ، توضیح المسایل ، م2509.
مرکزملی پاسخگویی به سئوالات دینی

برای باطل کردن صیغه چه چیزی بایدخوانده شود؟پسری که خودزن داشته وبا دختر مجردی رابطه تلفنی داشته ودختر رامحرم خود کرده وحالادختر چه کاری باید انجام دهد تا ان صیغه باطل شودالبته زمان صیغه به پایان رسیده است حالا دختر میخواهد برای اطمینان کامل باید چه کاری انجام دهد؟؟

سلام علیکم
همانگونه که قبلا نیز پاسخ سوال داده شد:
دختر باکره بدون اجازه پدر نمی تواند به عقد موقت کسی دراید ولی در هر صورت، عقد موقت با پایان زمان و یا بخشش مدت از سوی مرد، تمام می شود و جمله یا عبارتی برای اتمام آن وجود ندارد. در صورت نزدیکی جنسی باید عده نگه داشته شود.
موفق باشید

چگونه صيغه رو باطل کنيم

دوره مقدماتی php

سلام. عقد موقت بین دختر باکره و پسر ،بدون اذن پدر دختر، باطل است؟ اگر دختر و به پسر ازهم فاصله مکانی داشته باشن (دختر شهر دیگر و پسر شهر دیگر) و فقط برای انکه صحبت کردن و..حلال باشد صیغه را بخوانند ،بی اذن پدر دختر، بازم صیغه باطل است؟

سلام علیکم
با پایان مدت عقد، خود به خود محرمیت از بین می رود و نیازی به خواندن چیزی یا انجام عمل اضافه ای نیست.

موفق باشید

دختر باکره باید با اذن پدر به عقد موقت درآید در هر صورت برای اتمام عقد باید پسر بقیه مدت را ببخشد و عقد پایان می پذیرد و در صورت نزدیکی باید عده نگه داشته شود. ذکر خاصی برای اتمام ازدواج موقت وجود ندارد و با بخشش مدت از سوی مرد یا اتمام آن،‌ تمام می شود.

موفق باشید

تمام شدن مدت معلوم یعنی چی؟مثلا اگر صیغه موقت تا پنج این ماه باشد.واز قضا همون پنجم ،شب ک شد عقد دائم کنیم.و یادمان برود صیغه را باطل کنیم آیا. خود ب خود باطل شده است؟؟؟

شروع و پایان عقد کاملا مشخص می باشد و قبل از اتمام آن،‌ انجام عقد دائم صحیح نیست مگر اینکه مرد بقیه مدت ولو یک ساعت را ببخشد. با پایان یافتن مدت عقد یا بخشش ما بقی آن از سوی مرد، عقد قبلی خود به خود باطل می شود و نیاز به انجام کاری نیست و می توان عقد جدید را جاری نمود.

 

و اگر قرار باشد با همان نفر ازدواج کنیم باز هم برای خواندن عقد دائم باید صیغه باطل شود؟و اگر یادمان رفت عقد باطل است؟

با سلام.بنده مدت یکماه است که با نظر موافق خانواده ها با دختر خانمی صیغه موقت سه ماهه خوانده ایم برای آشنایی بیشتر اما حالا به متوجه شده ایم که مناسب هم نیستیم و قصد باطل کردن صیغه را داریم.حاج آقایی که صیغه را خوانده به خانواده دختر گفته که برای باطل کردن صیغه نیازی به حضور داماد نیست و فقط دختر خانم و پدرش با صیغه نامه به دفتر بیاید تا صیغه را باطل کنم.آیا برای باطل کردن صیغه نیازی به حضور من نیست؟ آیا همچین چیزی امکان دارد ؟

برای  باطل کردن  صیغه  موقت.ایا  بعد از  اینکه  مرد  مدت  رابخشید   و صیغه  باطل  شد .مهریه  را باید  بدهد؟

بله

کسی که ب مدت یکسال به صیغه محرمیت شخصی درامده اما بدلیل روشن شدن اینکه پسر زن وفرزند داشته و پنهان کرده و بعداز روشن شدن این مسئله پسر با تمام شرارت وبدی دختررا رها کرده و دیگه خبری ازش نیست فقط تلفنی گفته برو مادیگه نسبتی بهم نداریم و باهرکسی که صلاح میبینی ازدواج کن اما بزبان نیاوره که باقی مدت را بهت بخشیدم  ایا دختر هنوز در صیغه محرمیت با اون شخص هست یا کامل باطل شده؟ 

سلام.ببخشید ی سوال داشتم…

برام خاستگار اومد گفتن 22سالشه چون سنم کمه شناسنامم درست نشد یه صیغه محرمیت(داعمی)خونده شد هفته بعد از بله برون فهمیدم پسره 27سالشه

حالا از با دعوا و اینا من راضی نیستم و فقط میخوام جدا بشم ازش،ولی انگار نمیخواد پسره رضایت بده

خواهش میکنم کمکم کنید،شما رو به امام زمان قسم میدم کمکم کنید راه حلشو بهم بگین چون دیگه راهی جز خودکشی برام نمونده،من فقط ۱۵ سالمه

خواهش میکنم 

سلام؛ سوال شما به زودی در این آدرس مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

http://welayatnet.com/node/136193

سلام زنی27ساله هستم از شوهرم طلاق گرفته ام ویک فرزند پسر ازوی دارم که هضانتش با من میباشد.مدتی رابامردی رابطه تلفنی  داشتم که زن وبچه دارد بعداز مدتی صیغه وی شدم که مدت صیغه را50سال تعیین کردیم ومن بدون اطلاع خانواده باوی فرار کردم وبعد ازدویاسه با مخالفت خانواده ام برگشتم وبه  وی  گفتم من دیگر نمی توانم با تو باشم حالا من چه جوری می توانم صیغه 50 ساله راباطل کنم

 

من 27 سالمه من و یه اقا پسری بدون اطلاع خانواده ها و خودمون صیغه محرمیت 2 ماهه خوندیم الان برای باطل کردن اون زودتر از زمان موعود چیکار کنم من پشیمون شدم از این کار لطفا راهنماییم کنین 

پدر و پدر بزرگت زنده هستند؟ نام مرجع تقلیدت؟

سلام خانومی که بعد از جدایی از همسرش بعد یک ماه به او رجوع کرده عده هم نگه نداشته دوباره به عقد اون ادم خود به خود در می اید ولی اون اقا قبول نداشتند و رفتند صیغه خواندند الان میخوان جدا شن تکلیف چیه باید طلاق جاری شود ایااا. 

به هر حال چه در زمان عده و چه با خواندن صیغه زوجیت برقرار شده باشد، برای حصول جدایی مجددا باید طلاق جاری شود.

سلام. من با اقا پسری آشنا شدم ک با دختری صیغه محرمیت خوندن ولی الان میگه میخاد ازش جدا شه و مهریشو میده. برای فسخش فقط دادن مهریش کافیه؟ از کجا بدونم صیغش فسخ شده یا باید عده نگه داره چند روز؟

سلام خسته نباشید

دختری که صیغه ی یکساله با پسری را بین خودشان خواندن وقبل اتمام مدت دختر میخواد صیغه را باطل کند چون به درد هم نمیخورن اما پسر صیغه را باطل نمیکند.دختر چه باید انجام دهد که صیغه باطل شود؟؟راهی هست؟؟

سلام ببخشید‌من بامرد متاهلی ک باهمسرش‌مشکل داشت اما باهم زندگی میکنند صیغه محرمیت خواندیم وبخاطر اینکه گناهی نباشد مجبورشدیم حتی بی اذن پدرم صیغه شویم حالامن میخواهم صیغه باطل شود اما اودلش رضانیست واینکه برای باطل شدن نیازی ب برعکس خواندن صیغه نیس؟ مقلد‌ایت الله مکارمم وایا تلفنی میشود باطلش‌کرد.ممنون

سلام

ازدواج موقت یا دائم دختر کلا بدون اذن و رضایت پدر باطله و زن و مرد به هم نامحرم هستند

ارتباطتون رو با اون مرد قطع کنید و جدا نزد خدا توبه کنید …

و ضمنا بسیاری از آقایان متاهل خانمها رو فریب میدن و بیان میکنن که از زندگی زناشوییمون راضی نیستیم در حالیکه اگر باطن زندگی اون زن و مرد رو ببینید شاید هیچ مشکلی هم باهم نداشته باشن …

موفق باشین

چگونه صيغه رو باطل کنيم

سلام ١سال و ٦ ماه پيش ٢ ساله صيغه پسرى شدم و بعد از ١ ماه از ايشون بيخبر شدم حالا مى خوام ازدواج كنم بايد چيكار كنم و اين كه چقدر عده نگه دارم؟

اطلاعات بیشتر در مورد فرمت‌های متنی

با عضویت در خبرنامه مطالب ویژه، روزانه به ایمیل شما ارسال خواهد شد. .



سلام.من درتاریخ 90.2.21دختری را به صیغه خوددرآوردم.یک هفته بعدازاین تاریخ همبستر شدم.وباردوم هم هفته بعدش.بعدازنزدیکی دوم هم از هم دور بودیم وهنوزهم هستیم.فقط باهم تماس تلفنی وپیامک داریم.وکلا تا به امروز دوبارهمبستر شدیم.الان به دلیل یه سری مشکلات خانوادگی مجبور به باطل کردن صیغه هستیم.چکاربایدبکنیم یاچه بگوییم که صیغه باطل شود؟واینکه دخترالان خواستگارداردوفصدازدواج هم داردآیا میتواند به محض اینکه صیغه راباطل کردیم به عقدآن مرددربیاید؟یاعقدکنداماتاعده اش تمام نشده باآن نزدیکی نکند تا به هم حرام نشود؟اگرنه چه مدت بایدصبرکند؟مطمئن هستم که حامله نیست ونخواهدشدازمن.باید45روزیاسه ماه وده روزبگذرد؟ بایدازآخرین نزدیکی بگذردیااززمان جاری شدن طلاق؟آگه میشه خیلی دقیق جواب بدین چون خیلی برام حساسه که مدته از کی شروع میشه،ازآخرین نزدیکی یااززمان جدایی.

پرسشگر گرامی با سلام و تشکر از ارتباطتان با این مرکز
اگر بقیه مدت را به دختر مورد نظر ببخشید (با زبان بگویی: باقی مانده مدت را به تو بخشیدم. از پشت تلفن هم می توانی مدت را ببخشی) مدت صیغه تمام می شود و از هم جدا خواهید شد.
به محض بخشیده شدن مدت دختر باید عده نگه دارد، یعنی عده از زمان بخشیده شدن مدت شروع می شود . نگه داری عده لازم است. فرقی نمی کند که به حاملگی اطمینان داشته باشد یا خیر . مدت عده دوبار حیض دیدن است. از حیض دوم که پاک شد، می تواند از دواج کند.
اگر قبل از تمام شدن عده عقد خوانده شود و ازدواج کند،برای همیشه به آن مرد حرام خواهد شد. (1)

پی نوشت:
1. امام خمینی، توضیح المسائل ،م 2390.

چگونه صيغه رو باطل کنيم

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©



سلام من یک دختر 21 ساله هستم که میخوام صیغه محرمیتی مه بین من و دوستم خونده شده رو باطل کنیم ولی اگر مدت را ببخشیم به هم هیچ ایه ای یا سوره خاصی نداره که بخونیم

پرسشگر گرامی با سلام و سپاس از ارتباطتان با این مرکز
همین که شوهر شما باقی مانده مدت را به شما ببخشد، باقی مانده مدت از بین می رود و باطل می شود. آیه و سوره خاصی ندارد. همین که شوهر با زبانش به شما بگوید باقی مانده مدت را بخشیدم، کافی است. (1)
پی نوشت:
1. آیت الله سیستانی، توضیح المسائل، مسئله 2475.

چگونه صيغه رو باطل کنيم

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©



دختري هستم 28 ساله كه براي آشنايي بيشتر و برقراري ارتباط دوستانه به دور از گناه صيغه محرميت موقت را جاري كرديم با توجه به مشكلات و عدم تفاهم زودتر از موعد مقرر مي خواهيم از هم جدا شويم و صيغه را باطل كنيم . چگونه مي توان خودمان اين كار را انجام دهيم؟

پرسشگر گرامی با سلام و تشکر و تسلیت ایام عزای امام حسین (ع)
اگر پسر مدت باقی مانده را ببخشد و به شما بگوید مدت باقی مانده را بخشیدم، صیغه موقت شما باطل می شود و با هم نامحرم می شوید.(1)
اما اگر پسر مدت را نبخشد، تا زمانی که مدت باقی مانده ،عقد موقت شما تمام نشود. راه دیگری برای باطل کردن آن وجود ندارد .

پی نوشت:
1. توضیح المسائل مراجع، ج2، م 2432 .

چگونه صيغه رو باطل کنيم

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

فید سایت

امیدواری به رحمت خدا

عن ابى ذرالغفارى (رضى اللّه عنه) قال: قال النبى (صلى اللّه عليه و آله‏ و سلّم): قال اللّه تبارك و تعالى:

يابن آدم ما دعوتنى و رجوتنى اغفرلك على ما كان فيك و ان اتيتنى بقرار الارض خطيئة اتيتك بقرارها مغفرة ما لم تشرك بى و ان اخطات حتى بلغ خطاياك عنان السماء ثم استغفرتنى غفرت لك.

اى فرزند آدم هر زمان كه مرا بخوانى و به من اميد داشته باشى تمام آنچه كه بر گردن توست مى‏بخشم و اگر به وسعت زمين همراه با گناه به پيش من آئى، من به وسعت زمين همراه با مغفرت به نزد تو مى‏آيم، مادامى كه شرك نورزى. و اگر مرتكب گناه شوى بنحوى كه گناهت به مرز آسمان برسد سپس استغفار كنى، ترا خواهم بخشيد.

چگونه صيغه رو باطل کنيم

کلیه حقوق مادی
و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی
خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی:
FARTECH/فرتک – فکور رایانه توسعه کویر –

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن…

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه” و “ماه پشت ابر نمیمونه” را شنی…

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری…

مونا غمخوار بازیگر سریال های خانه ما، خاله سارا، ویرانگر، دشمن، یادداشت های یک زن خانه دار و… …

ادعای جنجالی سهیلا محامد همسر اول و سابق امیرخسرو عباسی چندی است که بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ا…

چگونه صيغه رو باطل کنيم

نظرات

کارخانه قند لرستان یکی از کارخانه‌های قدیمی استان است گفت: این کارخانه …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۳ نظر

محمد باسط درازهی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ سراوان و سیب …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

جدول گلزنان لیگ برتر ۹۷-۹۸ ، بهترین گلزنان استقلال و پرسپولیس ، …

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او …

نظرات

نظرات

۴ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

۶ نظر

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از …

۷ نظر

چگونه صيغه رو باطل کنيم

نظرات

۱ نظر

۱۱ نظر

۹ نظر

نظرات

۳ نظر

۱ نظر

نظرات

ازدواج هنرمندان از موضوعاتی قابل توجه به ویژه برای طرفداران این افراد …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

به گزارش ساتین : تخم مرغ و شیر از معدود غذاهای شناخته …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی نرخ میوه‌های شب یلدا را اعلام …

نظرات

۲ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

کارخانه قند لرستان یکی از کارخانه‌های قدیمی استان است گفت: این کارخانه …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پسر فوتبالیست که متهم است به دختری ۱۷ ساله تعرض کرده و …

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

چشم انداز بسیار زیبا از سددز در اندیمشک خوزستان. سد دز یک …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است …

نظرات

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نمایی از تمساح آره نا (Timsah Arena) ورزشگاه تیم بورسا اسپور با …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

حاج عباس ایروانی بنیانگذار مجموعه عظام متولد سال ۱۳۳۵ است. باتوجه به …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۶ آذر ۱۳۹۷

۲۹ آبان ۱۳۹۷

۶ آبان ۱۳۹۷

۲۰ شهریور ۱۳۹۷

۱۵ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ شهریور ۱۳۹۷

۶ مرداد ۱۳۹۷

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten



اگر منظور شما از صیغه دائم، نکاح و ازدواج دائمی باشد که در آن مدت ذکر نمی گردد و زن و مرد برای همیشه به عقد یکدیگر در می آیند،چنین ازدواجی جز با خواندن صیغه طلاق فسخ نمی گردد و مرد بعد ازیک بار نزدیکی باید تمام مهریه زن را بپردازد و او را طلاق بدهد. اما اگر مراد شما ازدواج موقتی باشد که مدت آن طولانی است با بخشیدن مهلت توسط مرد آن ازدواج فسخ خواهد شد؛ زیرا از نظر اسلام صحت ازدواج موقت دارای شرایطی است، که رعایت آن در ازدواج موقت (متعه) لازم است از جمله اینکه:


 


1- باید مدت ازدواج را معین کنند.


 

چگونه صيغه رو باطل کنيم


2. تعیین مهریه و نام بردن آن در موقع عقد.


 

همچنین جدایی در ازدواج موقت به یکی از دو طریق زیر امکان پذیر است:


 

1- تمام شدن مدت ازدواج موقت که در هنگام عقد تعیین شده است.


 


2- بخشیده شدن مدت باقی مانده از طرف مرد.


 

بر این اساس اگر مرد مهر تعیین شده را پرداخت کرده باشد می تواند با بخشیدن مدت باقیمانده از همسر موقت خود جدا شود و زن حق اعتراض ندارد.


 

بله اگر زن به شرط این که تا آخر عمر در کنار هم باشند حاضر به ازدواج موقت شده و مرد چنین شرطی را قبول کرده است باید به عهد و پیمان عمل کند و باید رضایت همسر خود را فراهم سازد و گر نه در پیشگاه خداوند به همسر خود مدیون است.


 

برای آگاهی بیشتر به نمایه زیر مراجعه فرمائید:


 


نمایه: شرایط ازدواج موقت ،سؤال 1238 (سایت: 1225)
.

آخرین پرسش ها و پاسخ ها را همه روزه در ایمیل خود مطالعه کنید.


حاضرین در سایت :

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و استفاده از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز است.


Copyright 2018 – All Rights Reserved

رسانه کلیک – یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساخت ایمیل توسط گوگل ارایه می‌شود. این سرویس که با نام جیمیل شناخته شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مطلب به آموزش نحوه ساخت جیمیل با گوشی می‌پردازیم.

اگر از کاربران اندرویدی باشید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که به ساخت اکانت گوگل بپردازید. با این کار شما می‌توانید با همان نام کاربری، از سرویس جیمیل هم استفاده کنید. اما در صورتی که اکانت گوگل ندارید و یا از همان ابتدا به ساخت آن در دستگاه اندرویدی خود اقدام نکرده‌اید، این مطلب را با آموزش ساخت ایمیل در گوشی توسط سرویس گوگل دنبال کنید.

برای ساخت جیمیل توسط گوشی، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

چگونه صيغه رو باطل کنيم

با طی این مراحل، علاوه بر جیمیل، به دیگر سرویس‌های گوگل هم دسترسی خواهید داشت. ساخت ایمیل توسط سرویس گوگل در گوشی‌های iOS هم به همین ترتیب بوده و تفاوت چندانی در این بخش بینشان دیده نمی‌شود.

نظر شما در رابطه با ساخت ایمیل توسط گوگل چیست؟ شما از چه سرویسی استفاده می‌کنید؟

توی بعضی از اداره ها نوشته ادرس الکترونیکی منظورشون همین جیمیله؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه کلیک – قیمت نهایی سیتروئن C3 از سوی شرکت سایپا منتشر شد. این خودروی کوچک با قیمت…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات دریچه ای به دنیای تکنولوژی

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

برای دیدن بیشتر ویدئو های مرتبط با این موضوع اینجا کلیک کنید

ساخت ایمیل در سرورهای معتبری چون یاهو برای همگان آزاد و رایگان است. اگر شما هم مایل هستید در یاهو صاحب ایمیل شوید، فقط کافیست مراحل زیر را با دقت طی کنید

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

چگونه صيغه رو باطل کنيم

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

خب دوستان از اونجایی که خیلی از شما حساب ایمیل ندارید(منظور حساب جیمیل) امروز قصد دارم آموزش ساخت حساب جیمیل با موبایل رو آموزش بدم که خیلی خیلی ساده ست.

خب مرحله به مرحله دقیق میگم تا همه بتونن استفاده کنن

(احتمالا به صورت خودکار کشور ایران رو پیدا میکنه ولی اگه پیدا نکرد از بین حروف الفبا حرف اول ایران را پیدا کنید و بزنید بعد کشور ایران را انتخاب کنید)

4 – حالا شماره ی خودتون رو بدون صفر وارد کنید و تایید رو بزنید.

5 – بعد چند دقیقه یه پیام براتون میاد روی اون لینک که تو پیام هست کلیک کنید

6 – خب حالا یه صفحه باز میشه دو رقم آخر شماره تلفن خودتون را وارد کنید و بعدی رو بزنید

7- حالا یه کادر باز میشه به ترتیب قسمت اول اسمتون قسمت دوم فامیلتون بعد گزینه های دیگر شامل تعیین نوع جنست(آقا یا خانم) و تاریخ تولد را پر کنید و گزینه ی بعدی را بزنید.

8 – حالا یه صفحه باز میشه تو قسمت اول اسمی که میخواید اسم جیمیلتون باشه رو وارد کنید یا از بین گزینه ها یه گزینه رو انتخاب کنید و گزینه ی بعدی رو بزنید اگه اسم ایمیلی که انتخاب کردید توسط فرد دیگری انتخاب نشده باشه یه صفحه باز میشه که باید قسمت اول رمز اتخابی برای ایمیلیتون و قسمت دوم هم همون رمز رو تکرار کنید و گزینه ی بعدی رو بزنید و حساب جیمیل شما ساخته میشه.

اگه احیانا اسم ایمیل ثبت شده بود فقط کافیه یه عدد یا حرف به اسمتون اصافه کنید.

در صورتی که مشکلی با توضیحات داشتید میتوانید ویدیو را مشاهده کنید لطفا توجه کنید ویدیو مربوط به نسخه کامپیوتر وب سایت جیمیل است .

سلام ببخشیدوقتی شماره میزنم نه کدمیاد نه جایی واسه نوشتن کد هس تروخداج بدید

سلام شمارتون رو چطوری وارد میکنید ؟ در تلگرام برای این ایدی اسکرین شات بفرستید @daymobile

سلام خوبین منون از راهنمایی رایانه چطوری نوشته میشه

سلام .من بعد این @وارد میکنم بعدش هرچی مینویسم میگ نامعتبر لطفا بگین چکار کنم

سلام اصلا اینو لازم نیست وارد کنید اگرم وارد میکنی به صورت @gmail.com وارد کنین

شمارتون رو دوباره بررسی کنید که درست وارد کرده باشید بخصوص در مرحله آخر که باید شمارتون رو تایید کنید

سلام خب متن خطا رو برامون بفرستید یا بگین کجا مشکل دارید اینجوری که نمیشه راهنماییتون کرد

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

هرکاری میکنم نمیشه اکانت ایمیل بسازم چکار باید کرد

آموزش بالا رو دقیق تر بخونین حتما میتونیدبسازین با چه خطایی موجه می شین ؟ بازم اگه نتونستین بسازین از بخش تماس با ما که در بالای صفحه هست برامون شماره تماستون رو بفرستید تا ما یک اکانت جیمیل براتون بسازیم

سلام خسته نباشید من وقتی وارد میشم همون ایمیل قبلی میاد گزینه ساخت حساب جدید نداره

سلام برای ساخت حساب جدی باید به لینک زیر مراجعه کنید https://accounts.google.com/SignUp

سلام.ایمیل ساختم ولی رمز چهار رقمی واسم نیومد. چیکار کنم؟؟؟

سلام ممنون ازجوابتون من برای گوشیم بسته اینترنتی خریدم وازطریق گوشیم خواسم برای گوشیم ایمیل بسازم اما واردصفحه اصلی جیمیل یعنی همون حساب جدیدنمیشه گفتم شاید نتم مشکل داره برای همین ب سایت های دیگه ای رفتم تاببینم نتم کارمیکنه ودیدم ک بله درسته اما واردصفحه اصلی جیمیل نمیشه مدل گوشیم سونی اریکسون یو5 هست لطفاراهنماییم کنید

برای ورود به جیمیل بهتره از مرورگر های دیگه ای مثل اپرا مینی استفاده کنید نه مرورگر خود گوشی

سلام من میخوام برای گوشیم ایمیل بسازم طبق راهی ک گفتین بیش میرم اما واردصفحه جی میل ک میشم نمیگیره حدس زدم شایدبرای اینکه گوشیم بسته اینترنتی نداره واردصفحه نمیشه سوالم اینک خطم بایداینترنت داشته باشه؟وهردفعه ک مییخوام ازایمیل گوشیم استفاده کنم بایدازاینترنت خطم استفاده کنم؟نمیشه بالب تابم برای گوشیم ایمیل بسازم؟لطفابهم اموزش بدین وب ایمیلم جواب بدین ممنون

سلام بله حتما باید اینترنت داشته باشید – چرا با لب تابم میشه ایمیل ساخت تا حدودی آسون ترم هست مراحلش هم تقریبا مثل همین آموزش ساخت ایمیل با موبایل هستش

من می خاهم با رایانه جیمیل گوشی در ست کنم چکار کنم

سلام خب با کامپیوتر هم تقریبا همین جوریه و فقط بعضی گزینه های بیشتری داره

سلام مرسی از برنامتون فقط برای رمز ورود یادم رفته چیکار کنم لطفا جواب بدین.

سلام سلام در صفحه ورود پایینش نوشته برای ورود مشکل دارم اون رو بزن که باید یه مراحل رو طی کنی و بعد احتمالا یه کد به شمارت ارسال میشه یا اگه ایمیل بازیابی زده باشی راحت میتونی بازیابی کنی

سلام مدیر سایت میشه یک راهنمایی بهم بکنید لطفا بگید براس ساخت جیمیل موبایل چه قبل چه بعد هزینه داره یانه مثل بقیه ایمیل ها باید تو حسابی پول بریزیم؟ لطفا کاملا توضیح بدید ممنون

سلام خیر هیچ هزینه ای نداره و کاملا رایگان امنیت حسابش هم فوق العاده بالاست

با سلام. خسته نباشید عرض می کنم و کمال تشکر را از شما دارم

باید بری به صفحه ورود و روی مشکل در مورد کلیک کنی و اطلاعات کامل رو وارد کنی اگه اطلاعاتت درست باشه و شمارت هم ثبت باشه میتونید رمز جدید بگیرین

چطور ایمیل بسازیم ؟ چگونه ایمیل بسازیم ؟ بهترین سرویس دهنده ایمیل در جهان کدام است ؟ ایمیل به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای ارسال پیام بصورت الکترونیکی بشمار می رود ایمیل امروزه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین ابزار برای ارسال اطلاعات بکار می رود در گذشته نامه ها و پیام ها بیشتر به کمک پست ، پیک ، تلگراف ، فاکس ارسال می شد ، اما با گذشت زمان و پیشرفت های حاصل شده در دنیای اینترنت تمامی این روش ها جای خود را به ایمیل داد.

در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک ایمیل در دنیای اینترنت برای خود بسازید تا صندوق الکترونیکی امنی در اینترنت داشته باشید.

از برترین ارائه کنندگان سرویس ایمیل در جهان می توان به جیمیل (متعلق به گوگل) ، ایمیل یاهو ، هات میل متعلق به مایکروسافت و … اشاره کرد ، این سه سرویس دهنده ایمیل در جهان به عنوان قدرتمند ترین ارائه کننده سرویس ایمیل در جهان به شمار می رود . شما با داشتن یک ایمیل از سرویس دهندگان فوق می توانید خدمات بسیار زیادی را از این سرویس دهنده ها دریافت نمایید.

برای ساخت ایمیل در ابتدا باید سرویس دهنده خود را انتخاب کنیم پس از اینکه سرویس دهنده مورد نظر را انتخاب کردیم ساخت ایمیل برای شما بسیار آسان خواهد بود . برای اینکه شما بتوانید براحتی این کار را انجام دهید ما پله به پله ساخت ایمیل را برای شما آموزش می دهیم.

برای ساخت ایمیل باید به صفحه ثبت نام سرویس دهنده های ایمیل دسترسی داشته باشیم ، برای ساخت ایمیل در گوگل به صفحه accounts.google.com/SignUp ، برای ساخت ایمیل در یاهو به صفحه edit.yahoo.com/registration و برای ساخت ایمیل در هات میل به صفحه  signup.live.com/signup وارد شوید .چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

در گام دوم باید شما اطلاعات شخصیتان را در فرم ثبت نام پر نمایید. در فرم ثبت نام کلمات زیر بکار رفته است که در روی تصاویر اطلاعات مورد نیاز را در روی تصاویر نوشته ایم .

اگر به تصاویر بالا توجه کنید براحتی خواهید دید که ساخت ایمیل در این سرویس دهنده ها بسیار آسان است ، برای راحتی شما فرم های ثبت نام ایمیل در این سرویس دهنده ها بصورت کاملا فارسی ارائه شده است ، امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد برای راحتی شما ویدئویی از مراحل سایت ایمیل در این دو سرویس دهنده هم ساخته شده است ، شما را دعوت می کنم از این ویدئو دیدن نمایید.

یکی دیگر از سرویس دهنده های ایمیل در جهان سیستم ایمیل مایکروسافت است که توسط بسیاری از کاربران ویندوز مورد استفاده قرار میگیرد. این سرویس دهنده بسیار قدرتمند بصورت دو پسوند ارائه خدمت می کند ایمیل های پسوند hotmail و live توسط مایکروسافت ارائه می شود. برای ساخت ایمیل در مایکروسافت ابتدا وارد آدرس اینترنتی https://signup.live.com شوید. ایمیل مورد نظرتان را طبق تصویر زیر براساس پسوند مورد نظرتان انتخاب کنید.

بعد از انتخاب اسم و پسوند ایمیل باید پسورد مورد نظرتون رو طبق تصویر زیر انتخاب کنید. در انتخاب پسورد در ایمیل مایکروسافت باید خیلی دقت کنید چرا که خیلی حساس هست به پسورد هایی به انتخاب میکنید ، استفاده از حروف الفبا به همراه ./[email protected] و سایر علامات میتونه شما رو در انتخاب یه پسورد قدرتمند کمک کنه.

پس از اون باید کشور و تاریخ تولدتون رو به میلادی در فرم زیر وارد کنید

در مرحله آخر کافی هست که کد امنیتی که در تصویر ارائه میشه رو در کادر مورد نظر وارد کنید و وارد صندوق پستی الکترونیکی تون بشید.

یکی دیگر از روش های ساخت ایمیل ، ایمیل های موقت است ، شما با ساختن ایمیل های موقت می توانید برای مدت محدودی از این ایمیل ها استفاده نمایید. از این ایمیل ها برای ثبت نام در سایت ها بیشتر استفاده می گردد تا ایمیل های هر روزه آن ها را در ایمیل اصلی تان نبینید ! ایمیل موقت در ساعات معینی که تعیین می گردد از بین می رود.

برای آشنایی با ایمیل های موقت به مقاله زیر مراجعه نمایید :

بهترین ایمیل موقت : برای ساخت ایمیل موقت کلیک کنید

سلام دوستان عزیز نحوه ساخت ایمیل در مایکروسافت هم به این پست اضافه خواهد شد.

سایت شما اکانت مایکروسافت رو توضیح نمی ده – ایمیل گوگل اصلا امن نیست.

باتششکر از شما که باتوجه راهنمائیهای این تارنما توانستم درگوگلل امیل درست کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

(function( timeout ) { setTimeout( function() { var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_43”); if ( notice ) notice.style.display = “block”; }, timeout ); })(120000);Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA. 5  +  1  =  .hide-if-no-js { display: none !important; }

در بخش اخبار فناوری زوم تک شما می توانید بهترین اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کنید. با زوم تک بروز باشید.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

شما با استفاده از موبایل خود به راحتی میتوانید برای خود حساب جیمیل بسازید و استفاده کنید برای ساخت حساب جدید در Gmail مراحل زیر را دنبال کنید

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

در این قسمت شما باید نام خود را در قسمت First و نام خانوادگی خود را در قسمت Last وارد کنید

در این قسمت شما باید برای خود شناسه تعیین کنید ( جیمیل برای خود باید قبلا ایجاد نشده باشد )

رمز عبور برای خود تعیین کنید و تکرار کنید رمز عبور را

در صورتی که دوست داریت برای پشتیبانی در صورت فراموشی رمز شماره یا ایمیل ثبت کنید گزینه Set up recovery options را انتخاب کنید در صورتی که دوست ندارین گزینه Not now را انتخاب کنیدچگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم

گزینه I accept را انتخاب کنید سپس کد امنیتی را در کادر وارد کنید

حساب شما ساخته شد در برنامه Gmail میتوانید ایمیل جدید ارسال کنید یا ایمیل های رسده برای شما را مشاهده کنید

سلام من میخوام ایمیل مو راه اندازی کنم اما هرچی آدرس ایمیل میزنم میگه حساب شما ساخته نشد.شناسائی نا موفق بود .چیکار کنم؟ کمکم کنید.???

سلام من هر آدرسی برا ساخت جیمیل میزنم میگه قبول نیست قبلا هم ساختم تکراری هم نمیزنم با فیلتر ..کن هم میرم باز ساخته نمیشع شما راهیو بلدین بگین لطفا

سلام من می خوام ایمیل درست کنم نمیشه لطفا بگید چجوری درست کنم جیمیل نه ایمیل

سلام از چه سرویس دهنده ای ؟ چون ایمیل و جیمیل یکی هستن

سلام .برای ساختن جیمیل مرحله اول که گزینه تنظیمات انتخاب میکنیم وارد میشیم منوها فارسی هست .گزینه Account و مراحل بعدی نداره میشه لطف کنید راهنمایی کنید.

سلام‌ دوستان خوبم هروقت دیدین که جیمیل یا ایمیل تو گوشی هوواوی ثبت نمیشه ، حتما از فیلتر*کن استفاده کنین. تنها راهکاره

سلام ببخشید من میخوام جیمیل درست کنم مرحله اخرش ک کدامنیتی هست انجام نمیشه

سلام کدی که نمایش میده رو داخل کادر وارد کنید درست میشه

سلام باید یک چیزی وارد کنی . اگه قبلا ساختی یادت رفته با استفاده از شماره تلفن میتونی بازیابی کنی

سلام چرامن حساب کاربری جدیدم رو میزنم میگه دردسترس نیست چیکارکنم

سلام توروخدا جواب بدین …? چرا نمیتونم گوگل پلی رو بروز کنم اخه قبلش به جیمیلم نیاز داره مراحلو که انجام میدم میگه بعدا تلاش کنید چن روزه همینجوریه

چیزشکن دیگه چیه؟لطفا اگه لینکشو دارین بدین که دانلود کنم؟

میشه یه فیلتر *کن معرفی کنین که به گوگل پلی نیاز نداشته باشه؟

سلام من یه جیمیل میخوام درست کنم جیمیل رو وارد کردم ولی بمن میگن تاریخ تولد هر چقد میزنم میگه نامعتبر است خواهش میکنم راهنمایی کنید اسم گوشیم سامسونک j5

سلام من جیمیل دارم میخوام یه ایمیل بسازم چطورباید ایمیل بسازم وفرق آن با جیمیل چیه؟ لطفا کمکم کنید ممنون.

سلام جیمیل همون ایمیله دیگه سرویسش اینه در کل یک چیز هستن ? سرویس های ایمیل متفاوته مثلا یاهو – گوگل و….

سلام علیکم من جیمیل دارم ولی یکی دیگه میخواهم درست کنم ؛رمز گوشی را می‌خواهد میترسم گوشیم قفل بشود. من از گوشی هیچی بلد نیستم متشکرم

با سلام یک سوال،من وقتی میخوام ایمیل بسازم یک صفحه باز میشه که میگه شناسایی ناموفق بود و هرکاری میکنم اما ساخته نمیشه حتی با تنظیم دستی هم نمیشه؟؟؟راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام من یه سوال در مورد حذف شدن ایمیل و جیمیل داشتم اینکه تا چه مدت استفاده نشه به طور کامل حذف حساب حذف میشه؟؟؟

سلام من میخوام بیستا جیمیل بسازم ده اا ک میسازم نمیزاره میگه اتصال ب سرور امکان پذیر نیس راهی هست بشه تعداد زیادی جیمیل ساخت ممنونم

سلام ببخشید من گوشیمو روت کردم بعد نه میشه جیمیل ساخت نه سیو کرد

سلام اگه ارور خاصی میده متن ارور رو بگید / همچنین میتونی داخل گوگل جستجو کنی با فایل منیجر یک فایلی هست به اسم host که ویرایش کنی احتمالا درست میشه

ده تا ساختم میگه ورود ب سیستم ممکن نیست لطفا کمکم کن داداش خیلی نیاز دارم جیمیلای زیادی نیاز دارم با کامپیوترم دو بار شماره ک میزنی دیگه نمیده

شبیه ساز نصب کن روی کامپیوتر با اون انجام بده .. با یک شماره نمیشه تعداد زیاد ساخت باید با چند شماره مختلف انجام بدی …

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم راهی هست که بشه فهمید روی یک گوشی تا حالا چندتا جیمیل با چه آدرسی ساخته شده؟ میخوام جیمیل های قبلی گوشیم رو برگردونم اما آدرسشون یادم نیست !!! خواهش میکنم کمکم کنید ?

سلام اگه شماره تلفن ثبت کردی با استفاده از اون میشه فهمید …

تورو خدا دارم وسواس فکری میگیرم به دو تاسوالم جواب بده آقای ذاکری مچکرم

سوالات دقیق مشخص نیست من گفتم اگه میخوای از گوشی حذف کنی از لینکی که دادم استفاده کن اگه ایمیل های دریافتی رو میگی که بالاش سطل آشغال هست برای حذف کردن

اگر این افراد آدرس ایمیل داشتند چرابه شما مراجعه کردند لطفابه این دو سوال جواب بدید

1 منظورم این بود که چگونه ایمیل وجیمیلهای گذشته رو پاک کرد

اگه منظورت این هست که از گوشی حذف کنی از روش زیرhttps://barato.ir/delete-account-gmail/

سوال دوم چگونه ایمیل وجیمیلهای گذشته رو پاک کنم

چگونه میتوان به ایمیل وجیمیلهای گذشته دست پیدا کرد

اگه منظورت پیام های دریافتی هست که از صندوق دریافتی میتونی مشاهده کنی یا اینکه از بالای صفحه علامت جستجو متن مورد نظر رو جستجو کنی

من هر کاری میکنم نمیشه جونه مادرتون یه زره دیگه توضیع بدید

سلام ببخشید یک ماه است که جیمیل من خراب هست ببینید از قبل من یک ایمیل داشتم و تبلتم خراب شد و ریست شد میخوام حالا اکانتم رو برگردانم روی گزینه ی اول یعنی existin میزنم و بعد ایمیل و پسورد رو میزنم بعد یک ثانیه میچرخه میگه مشکل از سرور یا همون اینترنت هست بعد میزنم next بعد میره تو اینترنت ها بعد اینترنت وای فای داریم اما دویست بار هم میرم بازم کار نمی کنه به نمایندگیه تبلتم زنگ زدم گفت باید بیارید یک چیزی به نام call یا calm رو از روی دستگاهتون برداریم یعنی حذف کنیم. نام تبلتم: Lenovo S6000 – H ایدی تلگرام: [email protected]

با مرورگر تست کن ببین وارد اکانت میشه ؟! اگه وارد شد نسخه جدید برنامه جیمیل رو دانلود کن و از اونجا تست کن

سلام من میخوام تو گوشیم جیمیل بسازم اما نمیشه ارور میده میخواستم موجود رو بزنم بازم نشد لطفا خیلی کمکم کنید چون میدونم وبسایتتون عالیه به خاطر همین اومدم اینجا ایدی تلگرام [email protected]

چیزی نوشته نشده اما فقط گزینه رد شدن داره جیمیل معتبر هم میزنم نمیشه لطفا کمکم کنید

دقیقا تا کدوم مرحله پیش رفتی ؟ اگه با گوشی نمیشه با مرورگر بساز بعد با گوشی وارد بشو

سلام ببخشید من تو ساخت اکانت جدید همه کارو انجام میدم اسممو مینویسم ایمیلم میزنم بعد ارور میده میشه کمکم کنید

با سلام ببخشید تو گوشی من قشمت اضافه کردن اکانت اصلا گوگل رو نداره چکار کنم

سلام اگه برنامه جیمیل رو داری از اونجا انجام بده اگه نداری از لینک زیر دانلود کنhttps://barato.ir/gmail-android/

سلام من یه جیمیل دارم که توی کامپیوتر باز میکنه اما همین جیمیل رو برا گوشی g630 huwiمیزنم نمیاره برای گوگل پلی اینستا رادیو درضمن توی گوگل پلی میزنه اشتباهه ولی توی کامپیوتر میاره

سلام ادرس جیمیل رو برای یه شرکتی فرستادم بعد ازم شناسه خواسته (حالا شناسه یعنی چی و اینکه ازکجا باید بگیرم )با تشکر

سلام… من گوشیمhonor3cهستش از وقتی برنامه جیمیل گوشی رو آپدی کردم نمیشه ایمیل های جدیدو باز کرد و خوند میشه راهنمایی کنین.. ممنونم

اول وقتی امتهان کردم وقتی تموم شد اومد بیرون فک کردم کار نمیکنه بعد که واسه شما Gmailفرستادم فهمیدم خوب کار میکه مرسی

سلام لطفا کمکم کنین من جیمیل دارم ولی گوشیمو ریست کردم الان که میخوام جیمیلمو بریزم رو تبلتم از صبح تا حالا میگه(هنگام برقراری اتصال با گوگل مشکلی رخ داد لطفا بعدا تلاش فرمایید)ولی هرچی میزنم هیچی به هیچی

ممنونم ازتون من بلد نبودم جمیل درست کنم شما کمکم کردین باتشکر

سلام.من اسم ایمیلمو دقیق یادم نمیاد.رمزمو یادم میاد.ولی نمیتونم برم اینستا.چون میگه اگه دوباره میخوای برگردی به اکانت قبلیت، به ایمیلت میفرستیم.منم مطمئن نیستم درسته یا نه.دلی تا الان چیزی واسم نیومده

لطفاکمکم کنیدنمیتونم اسمی برای جیمیل خودم بذارم ارورمیده مینویسه قبلاانتخاب شده

خب باید چیزی انتخاب کنی که قبلا ایجاد نشده باشه میتونی بهش عدد یا نقطه اضافه کنی

ببخشیدمن نمیتونم برای خودم یه اسم شناسه انتخاب کنم ارورمیده

سلام منم دقیقا همون مشکلی رو که اقا علی داره دارم نه میتونم جیمیل جدید بسازم(ارور میده که نام در دسترس نیست)وقتی هم که میخواموار حسابم بشم ارور میده اتصال قابل اعتماد به سرور امکان پذیر نیست لطفا کمکم کن

سلام معمولا اگه گوشی روت باشه و برنامه های مثل فریدوم نصب کنی اینجوری میشه راه حل هم داخل گوگل سرچ کنید هست که چه کاری انجام بدین

داداش چه طوری می تونم مثل شما همچین سایتی بسازم

ببخشید آقای ذاکری عزیز. جیمیل رو براحتی میتونم درست کنم. ولی ایمیل نه. اینستا هم جیمیل ازم قبول نمیکنه. ایمیل میخاد.

تفاوت نداره که … چرا قبول نکنه متن ارور چی هست ؟

ببخشید من جیمیل دارم میخوام یکی دیگه بسازم اما نمیشه

ببخشید من این برنامه رو با روت از روی گوشیم پاک کردم.میخواستم بدونم راهی نیست تا دوباره نصبش کنم

دیدگاه شمامن از موقعی که گوشیمو فلش کردم یاهمون کارخانه دیه برام حساب درست نمیکنه همش میگه این نام دردسترس نیست قبلا پنج شیشتا حساب درست کرده بودم ولی الان نمیشه تازه وقتی هم میخوام همون حساب قبلی هم برم نمیشه چیکارکنم بنظرم موقع فلش کردن گوشی یه دیتا یانرم افزاری از گوشیم پاک شده که دیه حساب درست نمیکنه

سلام من وقتی مرحله Newرومیگذرونموشناسه خودم رو واردمیکنم میگه همچین اسمی یافت نشد چیکارباس کنم؟

سلام new که بزنی بعد اسم و فامیل وبعدش باید ایمیلی که میخوای بسازی رو وارد کنید – چیزی باید باشه که قبلا ساخته نشده باشه

سلام وقتی میزنم میگه اتصال قابل اعتماد ب سرور امکان پذیر نیست من باید چیکار کنم لطفا جواب بدین

سلام نباید این ارور رو بده با برنامه های گذر از تحریم تست کنید ببینید مشکل حل میشه

سلام ایا با گوشی وشماره خودم میتونم برای یه گوشی یا شماره ی دیگری ایمیل بسازم و شماره اونها رو بنویسم

سلام ببخشید من گوشیم گلکسی جی۵ ولی همچین قسمتی رو نمیتونم پیدا کنم اصلا????????????

در اندروید ۵ کمی تفاوت داره فعلا دسترسی به اندروید ۵ ندارم که برای اونم اضافه کنم – ولی تا حدودی مثل همین هست فقط قسمت اولش تفاوت داره

سلام خیلی خیلی ممنونم عالی بود سایتتونم فوقدالعاده من همین الا جیمیلمو به کمک سایت خوبتون ساختم بازم ممنونم

ﺑﺎﺳﻼﻡ ﻭاﻗﻌﺎ ﺳﺎﻳﺖ ﻋﺎﻟﻲ و ﺑﺪﻭﻥ ﻧﻘﺼﻴﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ

سلام با اینکه ایمیل من درسته ولی موقع درست کردن اکانت میزنه در دسترس نیس

سلام باید چیزی انتخاب کنید که قبلا ساخته نشده باشه

سلام چطور میتونم با تلفن همراه برای اکانت جی میلم عکس بزارم!؟

,سلام میشه بگیدعکس خودمون‌روچجوری درپروفایل جیمیل بزاریم ممنون هرکاری میکنم نمیشه

سلام خسته نباشید ببخشید وقتی وارد جیمیل میشم حساب جدید یا موجود میزنم باز برمیگرده سر نقطه اول چرا

سلام خسته نباشید من وقتی میخوام ایمیل رو بزنم مینویسه این نام کاربری وجود ندارد هرکاری میکنم نمیشه حتی از اعداد هم استفاده میکنم‌ولی نمیشه

سلام اگه قبلا از برنامه ای مثل فریدوم استفاده کردین این مشکل ایجاد میشه باید مشکلو حل کنید تا بشه داخل گوگل رفع وصل شدن جیمیل را جستجو کنید باید باشه روشش

داخل تصویر حروف و عدد نمایش داده میشه که داخل کادر باید وارد کنی

سلام، من وقتی نام و نام خانوادگی وارد میکنم بعد ایمل رو وارد میکنم یکؤچیزی میاد میگه این نام کار بری در دست سر نیست حتی توی ایمل اعداد هم میزارم باز اون اخطارو میده

سلام خودش بهت پیشنهاد باید بده که مثلا این نام ها رو میتونی انتخاب کنی …

اصلا هیچی نمیده، پایین دوتا گزینه داره دوباره امتحان کنین، در کردن درضمن گوشیه من روت مشکل از اون نیست. من قبلا حساب گوگل خیلی درست کردم بعد همون روز دوباره میخوام درست کنم اون مشکل پیش اومد میشه راهنمایی کنی داداش

چک کن ببین فروشگاه گوگل برات باز میشه . اگه باز نمیشه مشکل داره داخل گوگل جستجو کن رفع مشکل وصل نشدن گوگل پلی

باسلام برنامه خوبیست ولی میخوام تو‌فیلترشکن جیمل درس کنم راهنمایی بدید

سلام اونجایی ک رمز میاد بزنی برا من یه ساعت طولمیکشه بد اخطار میاد شما ب سرور متصل نشدید :| ولی نتم خیلی قویع ؟؟؟؟ چیکار کنم ؟ ممنون میشم کمکم کنید

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیبود مرسی

سلام.خسته نباشید.مرسی از اطلاعات مفیدتون.من این مراحلو رفتم ولی اون قسمت که پسورد و تکرار پسورد میخواد،هر پسوردی که میدم اوکی نمیشه.یا مینویسه poor یا مینویسه short.نمیدونم چیکار کنم.به این مرحله که میرسم گیر میفتم.لطفا راهنماییم کنید.

سلام برای رمز از حروف و عدد استفاده کنید طول باید از شش رقم بیشتر باشه

عالی بود .من چندین بار از اموزشا استفاده کردم ولی موفق ب ساخت نشدم .اما با اولین امتحان ساخت موفق شدم و مد تاییدیش واسم پیامک شد .بازم مرسی از زحماتتون

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

چگونه با موبایل خود ایمیل بسازیم10

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

چگونه صيغه رو باطل کنيم
چگونه صيغه رو باطل کنيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *