چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

دوره مقدماتی php
چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟
چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

رابطه جنسی دهانی

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟
در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.
شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)
۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.
۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.
۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.
۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.
۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

دوره مقدماتی php

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.
۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.
۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.
۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.
پی­ نوشت­:
۱٫ وسائل الشیعه حر عاملی، محمد بن حسن، قم: مؤسسه آل البیت، جلد۱۴، باب تقبیل، ۱۴۰۹ ه.ق،

———————————————————————

مطلب شماره دو:

رابطه دهانی امکان جذابی برای متنوع کردن رابطه جنسی به زوج ها میدهد. نشاط و هیجانی که از چند دقیقه لیسیدن و بوسیدن ناحیه تناسلی به فرد دست میدهد او را آماده ورود به مرحله بعد میکند. معمولا شروع تحریک ناحیه تناسلی با بوسیدن و لیسیدن آرام ناحیه مدخل مهبل و بخصوص کلیتوریس باعث ترشح و لغزندگی کافی مهبل و آمادگی آن برای مرحله دخول آلت بدون درد و سوزش میشود. در مورد مردان هم بخصوص آنان که در سنین میانسالی یا بالاتر قرار دارند تحریک دهانی آلت باعث سفت شدن بهتر و سریعتر آن میشود (درصورتی که ممکن است در حالت معمول با تماس با آلت زن به اندازه کافی سفت نشود)

انجام اینکار برای دیگر باعث ایجاد حالت نوعی خضوع جنسی لازم برای ادامه یک رابطه جذاب دوطرفه میشود. بسیاری از آقایان هنگام رابطه جنسی ممکن است هنوز به نوعی رابطه رئیس و مرئوس و یا قوی و ضعیف را با همسر خود حفظ کرده باشند (دست کم ممکن است خانمها هنوز چنین احساسی داشته باشند). بوسیدن و لیسیدن آلت زن در این موارد به او نشان میدهد که هنگام رابطه جنسی باید چنین احساساتی را کنار گذاشت و فقط به فکر لذت بردن از رابطه جنسی بود.

تحریک دهانی را میتوان بعنوان جایگزین مناسبی برای روابط جنسی کاملا “آلت محوری” معرفی کرد. تصور بعضی از زوج ها از رابطه جنسی تنها دخول آلت مرد بداخل مهبل زنانه- حرکتهای متوالی آلت و سرانجام انزال و ارضاء دوطرفه است. درصورت بروز اشکال در روند سفت شدن آلت و یا زودارضایی و یا درد و سوزش و انقباض عضلات مهبلی این روند بصورت بسیار آزارنده و خسته کننده ای در میآید که براحتی تمام زندگی زناشویی دوطرفه را مختل میکند. استفاده از رابطه دهانی دوطرفه میتواند جایگزین خوبی برای دخول آلت باشد. دراینصورت زوجها میتوانند با آرامش و راحتی بیشتری به ادامه رابطه خود بپردازند و حتی الامکان در فرصت مناسب تری به بررسی و درمان مشکل پیش آمده بپردازند.

 در مورد بهداشتی بودن یا نبودن اینکار باید گفت با وجودیکه بطور طبیعی گونه هایی از باکتری های اغلب غیربیماریزا (و بعضا بیماریزا) در مدخل و داخل مهبل خانمها حضور دارند معمولا تماس دهانی با این قسمت منجر به بروز مشکل جدی نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید از بوسیدن و لیسیدن این قسمت لذت ببرید. البته درصورت وجود هرگونه احتمال عوامل بیماریزای مقاربتی (مانند تبخال یا سوزاک) بهتر است اینکار با تأمل بیشتری صورت بگیرد. مشکلی که در مورد خانم ها وجود دارد این است که درصورت داشتن رابطه جنسی کنترل نشده با چند نفر بدلیل بی علامت بودن عفونت در خانم ها اغلب تا مدت ها از وجود آلودگی اطلاعی در دست نیست. نکته مثبت در مورد آقایان این است که با نصب کاندوم های طعم دار میتوان بدون هراس از امکان انتقال عوامل بیماریزا اینکار را انجام داد. نکته جالب توجه این است که بعضی اصرار دارند که زوج ها حتی در دوران قاعدگی خانمها هم لازم نیست از رابطه دهانی اجتناب کنند و میتوان اینکار  را بدون تماس با خون قاعدگی انجام داد (درهرحال فکر میکنم اغلب زوجها به اصطلاح ترجیح بدهند عطای این کار را به لقای آن ببخشند). شرح کامل جزئیات و روشهای مربوط به سکس یا رابطه دهانی و موارد احتیاط مربوط به این کار را میتوانید در کتاب “راهنمای کامل پییشگیری از اختلالات جنسی” و دیگر کتابهای سه گانه بیابید. موفق باشید

———————————————————————————————-

مطلب شماره سه:

ﺗﻌﺮﯾﻒ نزدیکی دھﺎﻧﯽ ( ORAL )
ﻧﻮﻋﯽ از اﻋﻤﺎل اﺻﻠﯽ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ واﺳﻄﻪ ﻟﯿﺴﯿﺪن ( Lick ) ﯾﺎ ﻣﮑﯿﺪن  آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ زﻧﺎﻧﻪ و ﻣﺮداﻧﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد و ﺟﺰء رﻓﺘﺎرھﺎی ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ( ﻧﻪ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ )

دﻻﯾﻞ ﻟﺬت ﻓﯿﺰوﻟﻮژﯾﮑﯽ نزدیکی دھﺎنی
ﻣﺮدان :

ﻣﮑﯿﺪن آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮدان ﺑﺎﻋﺚ اﯾﺠﺎد ﻓﺸﺎر ﺑﺮ آﻟﺖ ﺷﺪه و اﯾﻦ ﻓﺸﺎر ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺗﺠﻤﻊ ﺧﻮن در ﺑﺎﻓﺘﮫﺎی آﻟﺖ ﻣﯿﺸﻮد و اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺮای ﻣﺮدان ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ و ﺑﺎﻋﺚ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺮاﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ در آﻧﮫﺎ

ﻣﯿﺸﻮد ، ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﺣﺮﮐﺖ ورود و ﺧﺮوج آﻟﺖ در دھﺎن و ﻓﺸﺎر ﻟﺒﮫﺎ ﺑﺮ آن ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﻟﺬت آن ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ.
زﻧﺎن:
ﻟﯿﺴﯿﺪن  ﯾﺎ ﻣﮑﯿﺪن ﻟﺒﻪ ھﺎی ﺑﯿﺮوﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺮای زﻧﺎن ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺗﺤﺮﯾﮏ و ارﮔﺎﺳﻢ ﻏﯿﺮ دﺧﻮﻟﯽ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﺼﻮﺻﺎ درﻣﻮرد اﻓﺮادی ﮐﻪ واژن آﻧﮫﺎ ﺗﺮﺷﺢ ﻣﻌﻤﻮل را ﻧﺪارﻧﺪ و ﺑﻪ

ﻋﺒﺎرﺗﯽ دﭼﺎر ﺧﺸﮑﯽ واژن ھﺴﺘﻨﺪ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽ ﭘﯿﺶ از دﺧﻮل ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺗﺤﺮﯾﮏ درﺳﮫﻮﻟﺖ ﻋﻤﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ.

دﻻﯾﻞ رواﻧﯽ ﻟﺬت از نزدیکی دھﺎﻧﯽ

ﻋﺎﻣﻞ رواﻧﯽ در ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺮدان ﺑﯿﺶ از ﻋﺎﻣﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻧﻘﺶ ﺑﺎزی ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺗﺎ ﺣﺪی ﮐﻪ ﻣﺮدان اﯾﻦ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻏﯿﺮ ارادی را دارﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺪون ﻋﻤﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﻪ اﻧﺰال دﺳﺘﯿﺎﺑﻨﺪ ﮐﻪ

ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ اﺗﻔﺎق در ﺧﻮاب ﺑﺮای آﻧﮫﺎ اﺗﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ و ﻋﻠﺖ آن ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﻣﻨﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺑﺪن ﻣﺮدان ھﺮ ﭼﻨﺪ وﻗﺖ ﯾﮑﺒﺎر ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﻣﻨﯽ دارد و اﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺑﺮای ﭘﺮوﺳﺘﺎت و دﻓﻊ

ﺑﮫﺘﺮ ادرار ﻻزم اﺳﺖ .

ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﺣﺲ ﺑﺮاﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﻣﺮدان ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺟﺮﻗﻪ ذھﻨﯽ زودﮔﺮ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺻﻮرت ﭘﺬﯾﺮد ، ﭘﯿﺮاﻣﻮن ﻣﻮارد ﻣﺬﮐﻮر راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ دھﺎﻧﯽ از اﺑﻌﺎد رواﻧﯽ ﺑﺮای ﻣﺮدان از اﯾﻦ ﺣﯿﺚ

ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺣﺲ ﺑﺮﺗﺮی ﺑﻪ آﻧﮫﺎ دﺳﺖ ﻣﯿﺪھﺪ و ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﻋﻤﻞ ھﻤﺴﺮ ﺧﻮد را ﻓﺪاﮐﺎراﻧﻪ و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﺣﺲ دوﺳﺖ داﺷﺘﻦ ﻣﺤﺴﻮب رواﻧﯽ و ذھﻨﯿﺖ ﭘﺮدازی در ﻣﺮدان آﻧﻘﺪری ھﺴﺖ ﮐﻪ

ﺑﺪون ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻟﺬت آن ﺑﻪ اﯾﻦ ﺑﺎور رﺳﯿﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ راﺑﻄﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺮای آﻧﮫﺎ ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ ﺧﻮاھﺪ ﺑﻮد ﭼﺮا ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ آن ﺑﺮای آﻧﮫﺎ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﺳﺖ در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﻐﺰ آﻧﮫﺎ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻋﻤﻞ واﮐﻨﺶ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﺸﺎن ﻣﯿﺪھﺪ.

اﮔﺮ ﭼﻪ در زﻧﺎن دو ﻓﺎﮐﺘﻮر اﺣﺴﺎس و ﻟﻤﺲ ﻧﻘﺶ ﺑﺴﺰاﺋﯽ در ﺗﺤﺮﯾﮏ ﺟﻨﺴﯽ و ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺎزی ﻣﯿﮑﻨﺪ اﻣﺎ اﯾﻦ ﺑﺪان ﻣﻌﻨﺎ ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ذھﻨﯿﺖ ﺟﻨﺴﯽ ﯾﺎ ﺗﺨﯿﻼت ﺟﻨﺴﯽ در زﻧﺎن ﮐﻢ اھﻤﯿﺖ اﺳﺖ

، ﺳﮑﺲدھﺎﻧﯽ در زﻧﺎن ﻧﯿﺰ ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ و از ﻧﻈﺮ روﺣﯽ رواﻧﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮی ﺣﺲ ﺧﻮﺷﺎﯾﻨﺪی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ھﻤﺴﺮﺷﺎن در آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺸﻮد ﺑﺎور اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﮐﻪ ھﻤﺴﺮوی ﺑﻪ او اﯾﻦ ﻟﺬت را

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﻣﯿﮑﻨﺪ در ﭘﺮورش ﺣﺲ ﺗﻌﻠﻖ دروﻧﯽ ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮ اﺳﺖ.

ﭼﺮا ﺑﺮﺧﯽ زﻧﺎن و ﻣﺮدان از نزدیکی دھﺎﻧﯽ اﺟﺘﻨﺎب ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ؟
دﻟﯿﻞ اول ) اﯾﻦ ﯾﮏ رﻓﺘﺎر ﮐﺜﯿﻒ و ﭼﻨﺪش آور اﺳﺖ ..!؟

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آﻧﮑﻪ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮداﻧﻪ و زﻧﺎﻧﻪ ﻣﺤﻠﯽ ﺑﺮای دﻓﻊ ادرار اﺳﺖ اﯾﻦ ﻃﺮز ﻓﮑﺮ در ﺑﺮﺧﯽ اﻓﺮاد ﺑﻮﺟﻮد ﻣﯽ آﯾﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ اﻧﺪام از ﻧﻈﺮ ﺑهﺪاﺷﺘﯽ ﭘﺎک ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ و ﻟﺴﯿﺪن و ﻣﮑﯿﺪن آن

ﻋﻤﻠﯽ ﮐﺜﯿﻒ اﺳﺖ در ﺣﻘﯿﻘﺖ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ اﮔﺮﭼﻪ ﻣﺤﻞ دﻓﻊ ادرار ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ اﻣﺎ در ﺻﻮرت رﻋﺎﯾﺖ ﻧﻈﺎﻓﺖ ﻣﺤﻠﯽ ﻏﯿﺮ ﺑﮫﺪاﺷﺘﯽ ﻣﺤﺴﻮب ﻧﻤﯿﺸﻮد و اﻟﺒﺘﻪ ﻓﺮاﻣﻮش ﻧﮑﻨﯿﻢ اﯾﻦ ﻣﺤﻞ ، ﻣﺤﻞ اﺻﻠﯽ

ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ اﺳﺖ.

اﯾﻦ اﻓﺮاد اﮐﺜﺮا آﻧﺮا ﻋﻤﻠﯽ ﭼﻨﺪش آور ﻣﯽ داﻧﻨﺪ و در ﻣﻮاﺟﻪ ﺷﺪن ﺑﺎ آن رﻓﺘﺎر و ﺑﺮﺧﻮردی ﺗﻨﺪ ( ﺗﺪاﻓﻌﯽ – ﺗﮫﺎﺟﻤﯽ – اﮐﺮاه ) از ﺧﻮد ﺑﺮوز ﻣﯿﺪھﻨﺪ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ھﻤﺴﺮ ﺧﻮد ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ آﻧﺮا ﺑﻪ

ﺗﻤﺴﺨﺮ ﭘﺲ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ ، اﯾﻦ رﻓﺘﺎر آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﯾﮑﯽ از دﻻﯾﻞ اﺻﻠﯽ ﺳﺮﮐﻮب ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ھﻤﺴﺮ (ﺣﺘﯽ ﺑﺮای ھﻤﯿﺸﻪ ) ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ وی ﺑﺎﺷﺪ ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺧﻮد را در اﺳﺎرت ذھﻨﯿﺖ اﺷﺘﺒﺎھﯽ

ﻗﺮار داده اﻧﺪ، ﭼﻪ ﺑﺴﺎ ھﺴﺘﻨﺪ اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺘﯽ از دﯾﺪن و ﻟﻤﺲ ﮐﺮدن آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ھﻢ اﮐﺮاه دارﻧﺪ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﻣﺎن دارﻧﺪ / ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﺑﺮﺧﯽ از اﯾﻦ اﻓﺮاد ﭘﺲ از ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻋﻤﻠﯽ ﺗﻐﯿﯿﺮ

دﯾﺪﮔﺎه ﺧﻮاھﻨﺪ داد.

چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

دﻟﯿﻞ دوم ) اﯾﻦ رﻓﺘﺎر را درﺷﺄن ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺧﻮد ﻧﻤﯿﺪاﻧﻨﺪ

اﮐﺜﺮ زﻧﺎن ﺗﺼﻮر ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽ ﻣﺨﺼﻮص اﻋﻤﺎل روﺳﭙﯿﮫﺎ . ﺑﺎزﯾﮕﺮان ﭘﻮرﻧﻮ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ و اﻧﺘﻈﺎر ھﻤﺴﺮ آﻧﮫﺎ از اﻧﺠﺎم آن اﻧﺘﻈﺎری ﻏﯿﺮﻣﻌﻘﻮﻻﻧﻪ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺷﺪن ﺑﺎ روﺳﭙﯿﮫﺎ ﻣﯿﺪاﻧﻨﺪ و

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺗﻮھﯿﻦ ﺑﻪ ﺗﺼﻮر اﯾﻨﮑﻪ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺑﺎﻋﺚ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﺪن ﺷﺨﺼﯿﺖ آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺸﻮد از اﻧﺠﺎم آن ﺧﻮدداری ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ اﯾﻦ در ﺣﺎﻟﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﻧﺸﺎﻧﻪ ھﺎی ﻗﺪرت و ﺑﺮﺗﺮی ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺗﺎﻣﯿﻦ

ﻏﺮﯾﺰه ﺟﻨﺴﯽ ھﻤﺴﺮ ﺑﺎﺷﺪ.

دﻟﯿﻞ ﺳﻮم ) ﺗﺮس و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻧﺎ ﻣﻄﻠﻮب ذھﻨﯽ

ﺑﺮﺧﯽ از اﻓﺮاد ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ھﺎی ﺟﻨﺴﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﺟﺰ اﻓﺮادی ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ زور وﻋﻠﺖ ﺗﻤﺎﯾﻞ اﻓﺮاد ﺑﮫ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽو ﺧﻮدداری ﺑﺮﺧﯽ از اﻧﺠﺎم آن  ﻧﺎﺧﻮاﺳﺘﻪ درﮔﯿﺮ

ﭼﻨﯿﻦ راﺑﻄﻪ ای ﺷﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ ﯾﺎ ﺗﺼﻮﯾﺮی در ذھﻦ آﻧﮫﺎ ﻧﻘﺶ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻣﺴﻠﻤﺎ ﻧﺎ ﺧﻮدآﮔﺎه وﻏﯿﺮ ارادی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ آن واﮐﻨﺶ ﻣﻨﻔﯽ ﺑﺮوز ﻣﯿﺪھﻨﺪ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺑﺮای ﺣﻞ اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﻣﺎن
درﻣﺎن دارﻧﺪ.

دﻟﯿﻞ ﭼﮫﺎرم ) ﻋﺪم ﺗﻘﺎﺑﻞ آن

آﯾﺎ ﺧﻮد ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺑﺮای ھﻤﺴﺮ ﺗﺎن ھﺴﺘﯿﺪ ؟ اﮔﺮ ﻧﻪ ﺑﻌﯿﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﻋﻠﺖ ﺧﻮداری ھﻤﺴﺮ ﺷﻤﺎ از اﻧﺠﺎم آن ﯾﺎ اﻧﺠﺎم ﺑﺎ اﮐﺮاه آن ﯾﮑﻄﺮﻓﻪ ﺑﻮدن آن ﺑﺎﺷﺪ
نزدیکی دھﺎﻧﯽ از ﻧﻈﺮ ﺷﺮﻋﯽ
راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ دھﺎﻧﯽ ﺑﯿﻦ زن و ﺷﻮھﺮ از ﻧﻈﺮ ﺷﺮﻋﯽ از رواﺑﻂ ﻏﯿﺮ ﻣﺘﻌﺎرف ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ و ﺑﺮ ﻋﮑﺲ ازرواﺑﻄﯿﺴﺖ ﮐﻪ اﺷﮑﺎل ﺷﺮﻋﯽ در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺷﺤﺎت آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮداﻧﻪ و زﻧﺎﻧﻪ

ﺧﻮرده ﻧﺸﻮد ﺑﻪ آن وارد ﻧﯿﺴﺖ و ﻣﺮاﺟﻊ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻧﯿﺰاﻧﺠﺎم آﻧﺮا ﺑﺎ ﺷﺮط ﻣﺬﮐﻮر ﺑﺪون اﺷﮑﺎل ﻣﯿﺪاﻧﻨﺪ .

—————————————————————————–

مطلب شماره ۴:

لیسیدن آلت تناسلی مرد مقدمات:

– شستشوی آلت برای آنکه باعث بیماری نشود

– داشتن و یا نداشتن مو در اطراف آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود.

– پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده طوری که آلت مرد به صورت برجسته در زیر آن نمایان شود.

– استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

حالات بدن مرد:

۱. به پشت خوابیدن مرد (بهتر است مرد زیر سر خود بالشی بگذارد تا شاهد لیسیدن آلتش توسط زن باشد. نگاه کردن مرد برای هر دو طرف تحریک کننده خواهد بود.

۲. زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. زن با فشردن سینه ها به هم آلت مرد را تحت فشار قرار می دهد .آلت مرد به لبهای زن می خورد.

۳. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

روش لیسیدن آلت مرد:

– آلت مرد از چهار قسمت حساس تشکیل شده است: بیضه ها – انتهای بیضه ها (ما بین مقعد و بیضه ها – طول آلت – سر آلت(حشفه)

– لیسیدن همه این مناطق توصیه می شود.

– سر آلت تحریک پذیرترین قسمت است.به آرامی بلیسید.

– در قسمت طول آلت بخش تحتانی حساس تر است.

– ابتدا با نوک زبان با آلت بازی کنید.

– سر آلت را با لبهای خود بمکید.

– مجددا از نوک زبان استفاده کنید.

– می توانید آلت را کنترل شده در دهان فرو کنید.به دفعات متعدد ادامه دهید.

– برخی مردان زود انزال هستند و با این عمل به انزال می رسند.اگر زنی تمایل داشت می تواند ادامه داده و منی مرد را  بر روی بدن خود(سینه ها – شکم – آلت زن – باسن و …) بریزد.

– مرد نباید در این کار ذره ای اجبار به خرج دهد.

نقش پیشابراه در ارگاسم زنان

ممکن است در جریان آمیزش جنسی درصدزیادی از خانمهاهرگز به اوج لذت جنسی نرسند.در مطالعات مختلف شیوع سرد مزاجی از۱۰تا۸۰درصد متغیر بوده است.سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است.زنان سرد مزاج میتوانند به ارگاسم برسند.یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی با رابطه جنسی با همجنس خود کاملا” ارضا میشود.

نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست.بسیاری از زنها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت میبرند.سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد.

 زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از لحاظ جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند.ممکن است خانمی در ارتباط با یک مرد به ارگاسم نرسد در حالیکه مرد دیگری بتواند او را به ارگاسم برساند. در اینصورت دیگر نمیتوان گفت که او به سرد مزاجی مبتلاست.

 باوجود آنکه مقالات زیادی در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولی هنوز دانش ما در این زمینه ناقص است.در بدن زن نقاط حساس زیادی وجود دارد که تحریک مناسب آنها ارگاسم را اجتناب ناپذیر میکند.

 کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز میتواند تحریک کننده باشد.التهاب کلیتوریس در اثر استمناء یا بعد از یائسگی بخاطر کمبود هورمون استروژن میتواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.بعد از کلیتوریس اندامهای جنسی مجاور آن مانند قسمت داخلی لبهای کوچک وزیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند.مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد.ولی بهتر است بجای سکس مقعدی آنرا با انگشت تحریک کنید.در بعضی از خانمهایی که مدتها بکلی ارگاسم نداشته اند با فروبردن انگشت در مقعد بهنگام نزدیکی میتوان ارگاسم ایجاد نمود!

 معمولا” سینه ها به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم کمک مینمایند.بوسیدن سینه مالش آلت به آن یا حتی فروکردن آلت مرد بین سینه ها میتواند موجب ارگاسم در بعضی خانمها شود.

 سکس دهانی و بالاخره فروکردن نوک آلت در گوش نیز از راههای دیگر تحریک جنسی برای ارگاسم است!

 در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن در مسیر پیشابراه یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده(نقطه جی)وجوددارد.حتی در زنانی که از طریق واژن به ارگاسم میرسند نیز تحریک این نقطه با انگشت بسیار راحت و اثربخش است.این نقطه حساس در بدن تمام خانمها وجود دارد و هنگام ارگاسم مانند یک کیست کوچک زیر دست لمس میشود و بعد از آن بحالت اولیه برمیگردد.بعد از عمل جراحی خارج سازی رحم ممکن است بدلیل قطع شدن قسمتی از دیواره قدامی واژن سرد مزاجی بوجود بیاید.رحم و گردن رحم هیچ نقشی در ارگاسم ندارند.

 در اطراف مدخل واژن غده هایی بنام غدد بارتولین وجود دارند که مواد لیزکننده برای تسهیل نزدیکی ترشح مینمایند.گاهی ترشح موکوسی این غدد بسیار زیاد بوده و به اشتباه این گونه تعبیر میشود که زنها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال میرسند.گاهی هم در موقع ارگاسم مایعی با فشار زیاداز پیشابراه خارج میشود.تجزیه این ماده در آزمایشگاه نشان دادکه این ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پیشابراه است.

 شدت ارگاسم به عامل ایجاد کننده آن بستگی دارد.معمولا” سکس دهانی به ارگاسم کامل منجرمیشود.هرچه شدت ارگاسم بیشتر باشد زن زودتر قابلیت تحریک جنسی مجدد خواهدداشت.

 زمان تحریک پذیری جنسی نیز در زنان متفاوت است.عده ای بهنگام تخمک گذاری(روزچهاردهم دوره ماهانه)وعده ای هم در ایام قاعدگی بیشترین میل جنسی را دارند.گروه اخیر بیشترین تنش جنسی را در ایام خونریزی ماهیانه دارند.

 وضعیت انجام نزدیکی نیز نقش مهمی در ارگاسم خانمها دارد.معمولا” در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی بهتر باعث ارگاسم میشود.نزدیکی ازپشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با پیشابراه زن از مناسبترین حالتهای نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم میباشد.

 شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب میشود.گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز میتواند باعث ارگاسم شود!

——————————————————————————

مطلب شماره ۵:

برای کسانی که هویت مذهبی برای خود انتخاب کرده اند فتوای آیت الله مکارم شیرازی را در این خصوص ارائه میکنم:

استفتا از آیت الله مکارم شیرازی

پرسش: حکم سکس دهانی (لیسیدن دستگاه تناسلی توسط زوجین)چه می باشد؟
پاسخ: زن و شوهر می توانند هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند ولی شایسته است از کارهایی که با کرامت انسانی سازگار نیست اجتناب ورزند.

برای کسانی که هویت غیر مذهبی برای خود انتخاب کرده اند و صرفا نگاه علمی روانشناختی به موضوع دارند مطالب زیر را ارائه میکنم:

( البته این تفکیک نشاندهنده این نیست که افراد با هویت مذهبی ، نگاه علمی به موضوعات ندارند یا افراد با هویت غیرمذهبی، هیچگونه نگاه مذهبی به موضوعات را قبول ندارند بلکه همپوشانی های گسترده نیز در این دو دیدگاه وجود دارد و این صرفا یک تقسیم بندی برای تعیین تکلیف دین برای افراد با هویت مذهبی است)

تماس جنسی از راه دهان

سکس دهانیOral Sex 

تماس جنسی و تحریک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و یا با آلت تناسلی مرد را تماس جنسی امن نمی شناسند. تحقیقات تاکنون ثابت کرده اند که تماس از راه دهان می تواند ویروس اچ. آی. وی. و علاوه بر آن دیگر بیماری های مقاربتی سرایتی را انتقال دهد.
* تحریک جنسی از راه دهان مسئله ای که عمومیت دارد
تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه جنسی را تحرک میدهد. این کار از طریق مکیدن پنیس (آلت تناسلی مرد)، و یا لیسیدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت می گیرد.
“Fellatio” نام لاتین روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحریک میشود.
“Cunnilingus” به روشی گفته می شود که دهان به تحریک واژن و کلیتوریس میپردازد.
“Anilingus” اصطلاح لاتین  برای روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است.

مطالعات نشان می دهد که تماس جنسی دهانی معمولاً دربین همه گروه های سنی که جوانان را هم شامل می شود، رایج است و در بین بسیاری از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنین بین شرکای جنسی هم جنس رواج دارد. این روش در کشورهای غربی به شدت شایع بوده و در ایران نیز از زمان گسترش موبایل و ماهواره  گسترش یافته است و احتمالا مردان و زنان به آن می پردازند. دربین جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دلیل عدم تمایل به دخول و حفظ بکارت به عنوان نوعی تمرین در رشد توانایی جنسیتی ویا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی این عمل جالب باشد که با توجه به خطر انتقال ویروس بهتر است که با هیچ یک از گروه های شرکای جنسی انجام داده نشود.البته درتحریک دهانی آلت تناسلی مردانه در صورت استفاده صحیح از محافظ کاندوم، خطر انتقال بسیار ناچیز خواهد بود.

ابتدا باید به این نکته توجه کرد که سکس دهانی زمانی انجام شود که هر دو شریک جنسی تمایل به این روش دارند و هر دو طرف خواهان این رابطه هستند. نکته دوم بحث بهداشت می باشد. ترشحات جنسی چه در مرد و چه در زن میتواند محتوی ویروسهای خطرناکی چون هپاتیت ب و ث و ایدز و بیماریهای آمیزشی دیگر باشد و هنگام انجام عمل سکس دهانی می تواند باعث انتقال بیماری گردد. لذا عمل سکس دهانی فقط در شریک جنسی قابل اعتماد از نظر مبتلا نبودن به بیماریهای آمیزشی و ویروسی با خطر انتقال بیماری همراه نبوده و بی خطر است. در افراد نا مطمئن می توان از کاندوم استفاده کرد و زن از روی کاندوم این عمل را انجام می دهد . امروزه کاندوم با طعمهای مختلف و اسانسهای میوه ای در بازار موجود است. همچنین قبل از انجام عمل جنسی لازم است ناحیه تناسلی با آب و صابون شسته شود. لازم به ذکر است از وارد شدن صابون به داخل مجرای تناسلی زن جلوگیری شود و فقط سطح خارجی آن شسته شود.

تحریک زبانی ناحیه اسکروتوم یا کیسه بیضه و پوست زیر آلت تناسلی از بیضه ها تا محل ختنه گاه یکی از راههای تحریک جنسی مرد بوده و برای وی لذتبخش می باشد لذا هنگامی که زن این تحریک را برای وی انجام می دهد لذت بسیاری می برد و حتی استمرار این تحریک می تواند مرد را به انزال یا ارگاسم برساند. ناحیه زیر آلت تناسلی مرد در ناحیه ختنه گاه که پوست آلت تناسلی با سر آلت تناسلی ارتباط می یابد و به آن حشفه(Glans) گفته می شود بسیار تحریک پذیر بوده و تحریک این ناحیه بیشترین تحریک را دارد. مکیدن آلت تناسلی نیز تحریک پذیر می باشد. از آنجا که نقاط تحریک پذیر در افراد مختلف ممکن است با هم فرق داشته باشد همانگونه که در مطالب قبلی نیز اشاره کرده ام بازی کشف این نقاط می تواند بازی لذتبخشی برای زوجین باشد و آمادگی ایشان را برای عمل دخول افزایش دهد. لذا شریک جنسی می تواند با تحریک دهانی نقاط مختلف آلت تناسلی، تحریک پذیرترین نقاط را کشف و در دفعات بعد روی آن نقاط توجه و تمرکز بیشتری نشان دهد.

سکس دهانی می تواند به مرد کمک نماید تا کنترل انزال خود را به دست آورد. هنگامی که زن عمل تحریک دهانی را انجام می دهد تا زمان قبل از انزال این عمل ادامه یافته و قبل از انزال با اشاره مرد زن تحریک را قطع می نماید. تکرار این عمل باعث می شود زمان انزال در مرد تاخیر بیفتد.

تحریک زبانی ناحیه داخل ران ، لبهای بزرگ و کوچک آلت تناسلی زن و کلیتوریس  برای زن بسیار لذتبخش بوده و بویژه تحریک کلیتوریس و مکیدن آن می تواند برای زن بسیار خوشایند بوده و وی را به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برساند. بسیاری از زنان از تحریک دهانی ناحیه تناسلی خود لذت می برند و تمایل دارند شریک جنسیشان این عمل را برای ایشان انجام دهند. برخی از زنان نیز هنگام تحریک دهانی کلیتوریس دچار درد می شوند و شریک جنسی باید دقت نماید که در صورت دردناک بودن از تحریک و مکیدن کلیتوریس خودداری کند.

انجام عمل سکس دهانی برای زن می تواند به ارگاسم بهتر او کمک نماید. در زنانی که قبل از عمل دخول به اندازه کافی تحریک دهانی صورت گرفته باشد میزان به ارگاسم رسیدن افزایش یافته و این زنان لذت بیشتری از عمل جنسی می برند.

در پایان با تاکید مجدد بر دو اصل دوسویه بودن و احترام به طرف مقابل و همچنین رعایت بهداشت باید گفت سکس دهانی می تواند آمادگی لازم را برای عمل دخول فراهم کند. باید اشاره کرد که اگر اصول بهداشت رعایت گردد و دو شریک جنسی از سلامت کامل برخوردار باشند عمل سکس دهانی مشکلی ایجاد نمی نماید.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد اینکه اگر دو شریک جنسی روابط خود را محدود به خویش نمایند و خلاف اصول اخلاق رفتار نکنند می توانند با اطمینان از سلامت شریک جنسی خویش با خیال راحت در زمینه انتقال بیماریهای آمیزشی سکس دهانی را با رعایت شرایط فوق انجام دهند و از رابطه لذت بیشتری ببرند.

تماس جنسی دهانی و خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی.
خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. از یک شریک جنسی آلوده از طریق تماس جنسی دهانی بسیار کمتر از ریسک انتقال اچ. آی. وی. ازطریق نزدیکی مقعدی و واژینال است. از این جهت که،مشخص کردن میزان دقیق خطر ریسک انتقال ویروس اچ. آی. وی. از راه سکس دهانی مشکل است. بعلاوه اینکه بیشتر اشخاص در روابط جنسی شان شکل های دیگری ازتماس های جنسی را علاوه بر رابطه دهانی دارند. مانند دخول در واژن و یا مقعد. به این دلیل مشکل می توان مشخص کرد که این انتقال نتیجه تماس دهانی بوده و یا نتیجه تماس های خطرناک دیگربوده است.
ضمن این که علاوه برخطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس دهانی بیماری هایی سرایتی مقاربتی نیز از این راه منتقل می شوند.وقتی که پزشکان خطرانتقال دادن یک آلودگی مسری مانند اچ. آی. وی را توصیف می کنند بیشتر از اصطلاح “خطر بالقوه” ویا “خطر نظری” استفاده می کنند. به زبانی ساده تر “خطر بالقوه” یعنی انتقال از یک شخص به شخصی دیگر ممکن است، هرچند که تاکنون مدارکی مستند برای اثبات قطعی آن وجود ندارد.

” خطر بالقوه” به معنی “خطرمستند” نیست. به کلام دیگر انتقال آلودگی با ویروس اچ. آی. وی. از نظر “نظری “ممکن است اما الزاماً منظور این نیست که حتماً اتفاق خواهد افتاد. “خطرمستند” در توصیف “انتقالی” استفاده می شود که مدارک مستند علمی کافی برای اثبات آن وجود داشته باشد.
* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با پنیس ( آلت تناسلی مردانه(
 خطربالقوه:
در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خودتحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه آلودگی ازطریق ترشحات پیش ازمنی و منی به دهان راه پیدا میکند.
برای شخصی که آلت وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز، از نظر “نظری” خطرانتقال آلودگی وجود دارد به دلیل آن که آلودگی مستقیماً از ترشحات دهان بوسیله خراش، بریدگی روی پنیس و همچنین از طریق منی با خون تماس پیدا میکند.

خطرمستند:
البته میزان خطر به مراتب بسیار کمتر از خطر تماس جنسی مقعدی و واژینال است.
“ضمناً ویروس اچ. آی. وی. می تواند به شخص دریافت کننده انتقال پیدا کند حتی در مواقعی که انزال صورت نگرفته و مایع منی خارج نشده باشد.”

* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با واژن (عضو جنسی زنانه(
خطربالقوه:
در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را بادهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.(
برای خانمی که عضوجنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شودنیز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد،اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند.

خطرمستند:
میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در این مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطرانتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است. در هر صورت در چندین مورد گزارش شده ازانتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی باواژینال گزارش شده است.
* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با مقعد
خطربالقوه:
در تحریک دهانی مقعد نیز بهشکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که مقعد را با دهان خودتحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه این عضو درمعرض خون آلوده قرار دارد که از ضایعات، ترشحات وخونی که بر اثر برش، زخم و یا خراش در اطراف مقعد پدید می آید به داخل دهان راه پیدا میکند.
برای شریک جنسی که مقعد وی بوسیله دهان دیگری تحریک می شود نیز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و با مقعد تماس پیدا کند.

خطرمستند:
مواردی مستدل ومستند از انتقال بوسیله تماس دهانی با مقعد ثبت شده است.
* کاستن خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس جنسی دهانی
پزشکان مواردی را گزارش کرده اند که ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی انتقال یافته است.
خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را میتوان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

 البته شایعترین ویروس منتقله در این زمینه هرپس است که دانه یا تاول یا زگیل هایی در اطراف دهان ایجاد میکند

———————————————————————————————

مطلب شماره ۶:

نویسنده : عباسعلی هراتیان

——————————————————————————-

مطلب شماره ۷:

پرسش:
شوهرم دیپلم دارد و من لیسانس از بسیاری از جهات اجتماعی، معنوی و مهارتی از او سرم ولی او شخصیت من را نادیده گرفته است از من رابطه زناشویی دهانی می خواهد من که این عمل را غیر انسانی می دانم از این عمل تا بتوانم فرار می کنم ولی او می گوید شما ناشزه هستید و نفقه به تو از لحاظ دینی تعلق نمی گیرد،از نظر شرعی او درست می گوید؟

پاسخ:
با سلام و عرض ادب
برای روشن شدن جواب که آیا این زن ناشزه است یاخیر ؟و آیا میتواند جواب رد به خواسته شوهر بده یا نه ؟ مجبورم اصل استفتاء را با جواب مطرح کنم .

سؤال :: با توجه به بعضی از فیلم های ماهواره که بعضی افراد می بینند و سپس از همسران خود هرگونه استمتاع غیر متعارف را مطالبه می کنند، آیا تمکین زوجه در مورد هر گونه تقا ضا (حتی ارضاع از طریق دهان) واجب میشود ؟

جواب: تمکین از غیر طریق متعارف برزن واجب نیست این نظریه همه مراجع معظم تقلید است .وبا رد این در خواست زن ناشزه نمی شود و از نظر اخلاقی این کار درست نمی باشد و خود نگاه کردن به ماهواره حرام می باشد.

—————————————————————————–

مطلب شماره ۸:

وقت شما بخیر و خسته نباشید
در رابطه زنا شویی در مورد مکیدن دستگاه تناسلی زن و تاثیر آن در لذت جنسی گفته ها فراوان است.
سوال بنده این است که آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی این آب ها و ترشحاتی که می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود(با توجه به اینکه در آن زمان نمی توان عمل را متوقف کرد و ناراحتی بوجود می آید)آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایتبخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد یعنی ترشحات وارد دهان نشود وجود دارد؟ضمنا این ترشحات چقدر سمی و آلوده است و آیا راهی برای پاک کردن دستگاه تناسلی زن قبل از آمیزش وجود دارد؟
با سپاس
خداحافظ شما

پرسشگر گرامی با سلام سپاس از ارتباط تان با این مرکز
اگر چه سؤال شما خارج از اختیارات و حوزه پاسخگویی مرکز می باشد و بیش تر باید، پزشکان پاسخگو باشند، ولی از آن جا که بخشی از سؤال درباره سکس دهانی می باشد، مطالبی را در قالب نکات زیر تقدیم می داریم:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است . بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است. اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.
شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)
۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته­ها سکس دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.
۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.
به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها
می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد . احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.
۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.
۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.
۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد . چون آن منطقه­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد. علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.
۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.
۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.
۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.

پی­نوشت­:
۱٫ وسائل الشیعه حر عاملی، محمد بن حسن، قم: مؤسسه آل البیت، جلد۱۴، باب تقبیل، ۱۴۰۹ ه.ق،

——————————————————————————————

مطلب شماره ۹:

از لحاظ شرعی مرد و زن می‌توانند از هر قسمت از بدن یکدیگر کام بگیرند، جز در موارد خاص، به عنوان مثال جماع از طریق مقعد زن یا در عادت ماهانه، که حرام می‌باشد.
توضیح: اگر از لحاظ بهداشتی و روانی چنین کاری ضرر داشته باشد، انجام آن از نظر شرعی درست نیست. توصیه می‌شود، در معاشرت جنسی فرد محدودیت‌های شرعی را بپذیرد و کرامت انسانی را رعایت کند و خود را آزاد رها نکند، زیرا ممکن است دچار انحراف جنسی گردد و عواقب جبران‌ناپذیری درپی داشته باشد.

سوال۱ : نزدیکی با همسر از پشت چنانچه خود او راضی باشد ایا از نظر شرعی اشکال دارد؟ مرجع:آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ: نزدیکی به همسر از پشت کراهت دارد.
انهار: نزدیکی با همسر از پشت عملی غیر طبیعی است و از نظر علمی و پزشکی نیز ثابت شده که این عمل پرخطر و موجب آسیبهای جسمانی برای زن است. در قوانین مجازاتهای اسلامی آمده: اگر مردی همسرش را مجبور به این عمل کند! زن می تواند از شوهر خود شکایت کند.
پزشکان گفته اند: دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکترsphincter می باشد:…

۱- اسفنکتر داخلی و غیر ارادی؛ که دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد.

۲- اسفنکتر خارجی؛ که ارادی است و وقتی که غذا بلعیده می شود از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود.

زمانی که شخصی احساس کند که نیاز به خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارد این همان زمانی است که اسفنکتر داخلی ۱ باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است. اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع؛ ارادی است و دست خود شخص می باشد و زمانی که شخص احساس نیاز به اجابت مزاج کرد و خود را نگه میدارد تا به محل مناسب برسد و سپس به اراده خود باعث خارج شدن مدفوعش می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع؛ توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود. و رابطه جنسی از پشت باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی میشود و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد(Anal) به درستی کارش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. و به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهد. در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج میشود در این صورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد.

البته نزدیکی از پشت موجب بیماریهای عفونی و ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و بیماریهای مقاربتی میگردد زیرا در درون مقعد باکتریهای زیادی می باشد، که موجب انتقال ویروسهایی نظیر ایدز و … میشود.

*****
سؤال: پنج ماه است که عقد کرده ایم گاهی در هنگام معاشقه من یا همسرم بدون دخول ارضاء میشویم . چه حکمی دارد؟ مرجع: مکارم شیرازی (مدظله)
پاسخ: اگر در ملاعبه و بازی با همسر، حتّی بدون دخول هرکدام از شما زن و شوهر ارضا شوید جنب شده اید و غسل واجب می شود.
*****
سؤال: اگر زن و شوهر در خیابان دست یکدیگر را بگیرند از نظر شرعی مشکل دارد؟ یا مثلاً در جایی مثل تهران که عرف است؟
پاسخ: حتّی اگر این عمل حرام هم نباشد، ولی از نظر عرف متشرعه کاری نا شایست و دور از اخلاق و ادب معنوی است خصوصا اینکه چنین صحنه هایی موجب دلگیری و دلسوختگی کسانی قرار میگیرد که مجرّد هستند یا اختلافات خانوادگی دارند و آنان در حسرت چنین روابط صمیمانه ای میباشند.
البتّه عزیزم؛ عرف تهرانی ها ملاک شرعی نیست و حتماً در عرف متشرعه مردم تهران چنین اخلاقی وجود ندارد و عرف غیرمتشرّعه و کسانی که نسبت به مسائل معنوی و دینی بی تفاوتند نیز ارزش الگوپذیری ندارد.
*****
سؤال:۱) حکم شرعی رابطه جنسی با همسر از پشت چیست؟ آیا مثل لواط حرام است یا چون بین زن و شوهر است اشکالی ندارد؟ مرجع: آیت الله بهجت (قدس سره)
۲) حکم خوردن یا لیسیدن الت همسر چیست؟
پاسخ: ۱) احتیاط در اجتناب از این کار است البته در صورت جواز؛ این عمل همچون لواط نیست که گناه کبیره باشد.
۲) اگر شرعاً هم بی اشکال باشد اما ترک این کار بهتر است و البتّه تداوم این کار (درصورتی آلودگی) موجب بیماری می شود.
*****
سؤال: همسر من ناراحتی زنانگی دارد که قابل درمان نیست و امکان نزدیکی وجود ندارد ولی من میل جنسی زیاد دارم لطفا من را راهنمائی کنید.
پاسخ: موضوع خود را با دادگاه خانواده (مدنی خاص) در میان بگذارید در صورت اثبات و احراز ادعای حضرتعالی مجاز به ازدواج مجدد می شوید. و در این صورت رضایت همسر لازم نخواهد بود.
*****
سؤال: آیا معاشقه با همسر خود در دوره پریود اشکالی دارد؟
پاسخ: معاشقه اشکال ندارد ولی آمیزش حرام است.
*****
سؤال:آیا زن ومرد باید بعد از هر نزدیکی غسل جنابت کنن؟ اگه اینطور باشه که دیگه اونلذت همیشگیشو نداره!! مرجع: آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ:غسل جنابت برای انجام عبادات و کارهایی که طهارت لازم دارد واجب می شود ولی اگر منظور شما این است که بلافاصله بعد از آمیزش غسل شود چنین نیست مگر در جایی که وقت نماز تنگ باشد و لازم باشد فورا غسل کرد و نماز خواند در غیر این صورت غسل واجب فوری نیست. از طرفی غسل مزایای بهداشتی و بدنی زیادی دارد که در کل به نفع سلامت جسم و جان و روح انسان است. می توانید به کتب علمی مفصلی که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید و از خواص علمی و بهداشتی غسل آگاهی پیدا کنید.
*****
سؤال: اگه زن وشوهری از هم دور باشن و شوهر از طریق تلفن به خواسته جنسی اش برسد حرامه؟
پاسخ: خیر حرام نیست. در صحبت با همسر و معاشقه و گفتگوی شیرین و عاشقانه با او گناهی ثبت نمی شود بلکه موجب اجر و ثواب است. موفق باشید
*****
سؤال:با سلام حکم لیسیدن وزبان کشیدن آلت مرد توسط زن و برعکس ازلحاظ شرعی وبهداشتی با توجه به ترشحات چیست؟ مرجع: آیت الله بهجت(قدس سره)
پاسخ: از نظر شرعی ظاهراً اشکال ندارد ولی در صورتی که ترشحاتی باشد یقینا آن ترشحات آلوده است و حتما مضر خواهد بود. و از نظر شرعی خوردن و فرو بردن هر چیزی که طبع انسان از آن متنفر است جایز نیست و حرام است
*****
سوال: مایع بیرنگ وچسبنده ای که با شهوت از مرد خارج میشود چه حکمی دارد؟
جواب: اگر با شهوت و جستن بیرون آمده و بدن سست شود آن مایع حکم منی دارد وجنابت حاصل شده وباید غسل جنابت کرد
*****
سوال: دختری هستم ۲۵ ساله و چند ماهی است که عقد کردم سوالم اینست که اگرفرد(خانم) برای رسیدن به حالت ارگاسم هنگام ملاعبه با همسر ، خودش به روش های مختلف به خود کمک کند تا به این حالت برسد آیا حکم استمنا دارد؟
جواب: اگر به صورت بازی با خود باشد به آن استمناء (خود ارضایی) گفته می شود و قطعاً گناه دارد ولی اگر با بازی با همسر به حالت «ارگاسم» برسد اشکال ندارد.
*****
سؤال:بعد ازهر دفعه دستشویی رفتن ویا بعد ادرار و یا قبل از ادرار،ازمن منی خارج می شود چه کار کنم؟ آیا جنب بودن شخص در استخاره تأثیر میگذارد یا نه؟
جواب: موردی که ذکر کرده اید دلیل بر جنابت نیست؛ خارج شدن رطوبت با غلظت و رنگ و بوی خاص دلیل بر منی بودن رطوبت نیست، منی آن است که در اثر ملاعبه و بازی با خود یا همسر رطوبتی با سه شرایط خارج شود:
۱) بدن سست شود؛ ۲) با جستن خارج شود ۳) با شهوت باشد(یعنی آن رطوبت در اوج لذت جنسی از انسان خارج شود)؛
بنابراین شما جنب نیستید و احکام جنابت بر شما نیست. برای استخاره بهتر است شخص با طهارت باشد ولی طهارت واجب نیست بنابراین می تواند شخصی بدون طهارت باشد و استخاره نماید.
*****
سؤال: در موردترشحات وغسل در دوران نامزدی ،آیا برای ترشحاتی که بعد یا حینبوس،لمس،بازی یا حرف باطرف مقابل از خانم خارج میشود غسل واجب میشود یانه؟
پاسخ: هر ترشحی که در این مواقع خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود
*****
سؤال:من حدود ۵ ماه عقد کردم.می خواستم بدونم من بعد از معاشقه به همسرم لازم است که غسل کنم.البته باید بگم که من باکره هستم ولی لذت میبرم از رابطمون. به صورت دخول نیست.
پاسخ: هر ترشحی که در حین معاشقه خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود. و برای رسیدن به اوج لذت جنسی لازم نیست حتما دخول صورت گیرد.خود فرد می تواند تشخیص دهد که چه زمانی به اوج لذت می رسد و بالاتر از آن، لذتی حس نمی کند.
*****
سؤال: ۱- اگر زن و شوهری با هم همبستر بشوند و مرد از کاندوم استفاده کند و زن هیچ تغییر حالتی پیدا نکند و از طرفی حتی قطره ای منی به بدن زن نخورد آیا غسل به زن واجب می شود و آیا زن نمی تواند روزه بگیرد و نماز بخواند
۲– اگر مرد اصرار کند که از طریق معقد دخول کند و باز هم از کاندوم استفاده کند آیا سئوال های بالا شامل زن می شود
۳- حکم ساک زدن ( آلت مرد را زن دهان گرفتن ) چیست؟
پاسخ:یکی از جاهائی که شخص جنب می شود آمیزش و دخول است خواه با کاندوم باشد یا نباشد، و خواه ارضا باشد یا نباشد، و خواه از جلو باشد یا از عقب.در همه این موارد غسل به زن و مرد هردو واجب می شود. ساک زدن منعی ندارد ولی اگر محل نجس باشد و فرو رود حرام است و اگر آلوده باشد این کار شایسته نیست .
*****
سؤال: هنگام اعمال زناشویی نگاه کردن در فرج زن چه حکمی دارد و اگر هنگام امدن اب منی ان را در خارج رحم زن ریخته شود ایا زن باید خود را غسل دهد
پاسخ:نگاه کردن اشکال ندارد. اما درحدیث آمده: که نگاه کردن دروقت جماع موجب می شود فرزند کور و نابینا شود(حلیه المتقین، فصل۴،در بیان آداب مجامعت) ۲- اگر منی در خارج رحم ریخته شود و دخولی صورت نگرفته باشدغسل به زن واجب نمی شود.
*****
سؤال: در ماه رمضان به علت ترک نزدیکی باهمسر ذهنم در طول روز مشغول او است و گاهی تحریک می شوم و مایع سفید رنگی مانند اب بینی ازمن خارج میشود حکم روزه و لباس من چیست؟این مایع همراه شهوت است وگاهی احساس میکنم بدنم در ناحیه کمر تاحدی سست شده ولی هرگز به مرحله انزال یا جستن نمی رسد
پاسخ:چنین رطوبتی حکم منی را ندارد و نجس نیست و غسل لازم نمی شود.
*****
سؤال : با سلام آبی که قبل از نزدیکی با زن از مرد خارج می شود(منظورم منی نیست) و بی رنگ است چه حکمی دارد آیا نجس است؟ وضو را باطل می کند؟ با آن می توان نماز خواند؟نیاز به غسل دارد
پاسخ:فقط منی نجس است و این رطوبتها هیچ کدام نجس نیست و غسل ندارد و روزه را باطل نمی کند
*****
سؤال: ۱) آیا مرد می تواند فقط در زمان مقاربت با زن خود،البسه زنانه بپوشد؟ ۲) آیا مقاربت با همسر در حالتی که ملبس بوده و عریان نباشد، معصیت است؟
پاسخ: اگر کسی لباس جنس مخالف را بپوشد معصیت کرده است و شایسته نیست شما چنین کاری انجام بدهید زیرا موجب می شود شئونات و زیّ مردانگیتان کاهش یابد، و مقاربت با همسر در هر دو حالت ملبس بودن یا عریان بودن مانعی ندارد و معصیت نیست.
*****
سؤال: آمیزش با همسراز دُبُر(عقب) جایز است؟ مرجع: آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)
پاسخ: بنابر أقوی کراهت شدید دارد و در غیر موقع پریود بودن همسر کراهت شدیدتری دارد. (عروه الوثقی)
*****
سؤال: به فرض مردی در شهری دور از همسرش هست. اگر به تصاویر همسرش بحالت شهوت نگاه کند یا به همسرش و معاشقه با او فکر کند و یا تلفنی (یا از طریق صدای ضبط شده) صحبتهای عاشقانه همسرش را بشنود اشکالی دارد؟ اگر احیانا تحریک بحدی شود که (بدون هیچ فعل دیگری) بحالت انزال رسید آیا اشکال دارد؟ (فتوای امام ، و آیت الله سیستانی)

پاسخ: پسرم با پوزش از تأخیر در پاسخ شما هیچکدام از مواردی که نوشته اید اشکال ندارد و اگر در اثر این اعمال انزالی صورت گرفت غسل واجب می شود.
*****

سؤال: آبی اندکی که در هنگام بلند شدن از خواب در هنگام صبح از مردها بیرون میاید،حکم جنابت دارد، یا خیر؟

پاسخ: رطوبتی که می فرمایید حکم جنابت را ندارد مگر رطوبتی باشد که در اثر احتلام خارج شده باشد.

*****

سؤال: آبی که در اثر ملاعبه از انسان خارج میشود، چه فرقی با بقیه آب هادارد، منظورم این است که چگونه فرق آنرا با آبی که در اثر شهوت بیرون میاید را می توان فهمید؟ ۴-آبی که در اثر شهوت از انسان خارج می شود چه فرقی دارد؟

پاسخ: هر رطوبتی که از کسی در اثر ملاعبه خارج شود مادامی که با شهوت نباشد یعنی آن رطوبت در اوج لذت خارج نشده باشد حکم منی را ندارد ونجس نیست و غسل هم ندارد. اوج شهوت = آن وقتی است که زن یا مرد کاملا ارضاء شده و اشباع گردند و پس از آن تمایل جنسی دیگر ندارند.

———————————————————————

مطلب شماره ۱۰:

رابطه جنسی دهانی

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.

شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)

۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.

۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.

۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.

۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.

۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.

۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.

۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.

منابع:بیتوته

تنظیم خانواده

پاسخگو

دکتر سلام

1397/07/14

1397/07/14

1397/07/14

بنظر من در دين مبين اسلام هر گونه معاشقه با همسر خود حلال و صحيح است

خجالت بکش تو رو خدا به خدا زشته نمیگی اگه یه بچه اتفاقی بیاد اینو ببینه چه ضربه شدید روحی بهش وارد میشه و ممکنه مسیر زندیگیش به سمت انحراف بره از خدا بترس

آموزش مطابق با مسائل شرعی بوده و فقط برای افراد متاهل نشر داده شده

واقعا شما درست میگویید

که به من وارد شد
البته وقتی بچه بودم
کاش به بعضی سایت ها هیچ وقت نمیرفتم

من 12سالمه و اینو خوندم ضربه ای هم بهم نخورد اشکالی داره آیا؟

تو خجالت نمی کشی بااین سنت تواین سایتا میای

راست میگه . تو هنوز خیلی بچه ایی

تا وقتی که اینجور تفکرات رواج داشته باشه که باید چشم وگوش بچه هارو بسته نگه داشت تا سن ازدواجشون تفکر غلطیه. چونکه برخی از این بچه هابا الگوگیری از فیلم های پورن در اینده ی جنسی شون رفتار میکنن.

چرا پرت وپلا میگی آدم حسابی . روزی ده هابار انواع دروغ و تهمت و بدگویی و انواع ضرر و زیان به آدمهای دیگه میرسانید بد نیست و خجالت نمیکشی اما صحبت از یک فرایند طبیعی بشه زشت و ناپسنده . اگر با تهمت زندگی کسی رو نابود کنیم زشت نیست و مشکلی نداره اما اگه نام پستان رو بیاریم که یک عضو طبیعی با کارکرد طبیعیست اون وقت حرف زشتی به زبان آوردیم. شگفتا از این ذهن عجیب وغریب شما

سلام
ضمن احترام به نظر دوستان
خودم فكر مي كنم اگر آدم مرتبا خودش رو با آزمايش هاي پزشكي مطمئن چكاپ كنه و مطمئن باشه دوطرف مشكل عفوني يا خونريزي در دهان و دندان و آلت جنسي ندارند و با رعايت كامل استحمام قبل و بعد از ارتباط و استفاده از مواد شوينده و ضدعفوني كننده واقعا استفاده از تمام ظرفيت هاي روحي و جسمي خود و طرف مقابل سازنده يا رابطه كامل و صحيح عاشقانه و تكميل فرآيند سالم معاشقه است كه يك هديه پاك خدادادي است. اگر كسي در اين مورد ضعف داره بايد تحت مششاوره دقيق قرار بگيره و از اعمال سليقه شخصي يا عمل به توصيه هاي متفرقه جداً خودداري كنه. همه اينها از مهارت هاي ارتباط زناشويي است. ولي وقتي كسي قواي جنسي به قدر كافي قدرتمند نداشته باشه به بيراهه ميره و بجز استفاده مستقيم از آلت جنسي خودش از طرق ديگر به دنبال ارضا شدن يا ارضا كردن ميره كه خيلي لشتباههه و رابطه كامل و درست و فايده دار و ثمر بخشي از لحاظ جسمي و جنسي و روحي نيست و عمق و اثر بخشي لازم رو نداره و گاهي پشت همو خالي كردن توي زندگي ميمونه!!! پس بهتره اصلا به اينجور مسير ها نرفت و حواس رو متمركز كرد روي تقويت قواي روحي و جسمي و جنسي با تغذيه درست، ورزش كافي؛ تقويت روح و اصلاح الگوي زندگي و روابط زناشويي. براي ارضا شدن نبايد عجله كرد؛ اينجوري ميشه از يك معاشقه لذت بيشتري برد. بايد وقت كافي اختصاص داد و تداركاتي فراهم نمود و بهش اهميت داد. معاشقه سرسري و بي تداركات انرژي آدم رو هدر ميده و روابط رو سرد ميكنه و بي اعتمادي مياره…
هميشه گرم و پر انرژي باشيد…

سلام .خیییییییلییییییی عالی بود اگر امکان دارد مطالبی بیشتر از این دارید به ایمیلم بفرستید.با تشکر

عالی بود

سلام دستتون درد نکنه

khob bood mamnoon

خیلی جالب بود مرسی دمت گرم تازه با سایت تو اشنا شدم ممنون

سایتت عالییییییییییییییییییییه

مرسی عزیزممممممممممم

اطلاعات خوبی دادین ممنون

به نظر من خیلی خوبه که اینقدر مسایل رو ریز و با ذکر جزییات مطرح میکنید…

مقاله درباره خود ارضایی هم بذارید ممنون میشم

تو رابطه جنسی کدوم کارا از نظر شرعی درست نیست؟

سلام فرزانه خانم .
خوردن آب منی حرامه

ای ول خیلی خوب بود ولی مشکل اینکه تو ایران دختراو پسرا نمی دونن که جنس مخالف یعنی چی شما راهی بگین که همدیگرو بشناسن درضمن اینم بگین که دقیقا کدوم کارا حرامه

سلام و خسته نباشید.چرا پسرای ایرانی انقد عشق بزرگ کردن التشونو دارن؟باور کنید الت بزرگ امتیاز مطلق نیست. روش آمیزش صحیح مهمه.

سلام معذرت میخوام ولی من یه دوست دارم که اهل استمناء هستش اکه میشه یه راهی واسه ترکش برام بذار که بهش بکم ممنون

مقاله ای که خواستید در سایت قرار داده شدتشکر

مهشیدگل‌بیشتر بهش بده که دیگه خوذارضایی نکنه

من که چندش میشم نمیذارم همسرم بهم نزدیک بشه تو امیزش هامون ولی ممنون عالی بود مطالبتون

واه واه واه . می بینمت مریم

خب اگه زنی به شوهرش اجازه ی بعضی کار ها رو نده… مرد به بیرون و غیر متمایل میشه و همینطور برعکس / چیزی که حالا زیر پوستی مشاهده میشه

چطور ممکنه که آمیزش کنید ولی به همدیگه نزدیک نشید؟ ?

ایییییییییییییییییییییی حالم بهم خورد!
درعوضش اطلاعات عمومیم رفت بالا mer300000000

مریم جون پس چطورین رابطه برقرار میکنیدارتباط ازراه دوریعنی چی نمیذاری همسرت توارتباطاتت بهت نزدیک بشه ؟بلوتوثی کارمیکنید ادم اینجا چیامیشنوه‌بخدا ؟؟؟؟این مثلا کلاف

پس مریم خانونم میخواین هی نگاه هم دیگه کنین . مثل جغد !!!!

با وای فای کار میکنه !

خیلی سایت آموزتده ای بود مرسی

خیلی خوب بود مرسی

خوب بود دوست دارم ولی خودم این کارو نمیکنم اطلاعاتم رفت بالا مرررررررررررررررررررسی

معلومه ازت!

خوب بود کاش با تصویر بود

حال داد جالب بود

mer30 بسيار عااااااااااااااااااااااااالي بود.لطفااا اگر مطالب بيش تري هست برام بفرستيد.

ممنون انشاالله حتما

سلام.ممنون از مطالب خوبتون.
من وهمسرم پس از5 سال انتظار بهم رسیدیم.حدود 4 ماهه عقدیم و تو تهران درس میخونیم.هم اتاقیام دو خانم25 26 سالن و متاهل.وقتی دو ماه پیش درد دل همسرم رو براشون تعریف کردم هم اتاقیام 5شنبه و جمعه رفتن شهرستان و به من گفتن همسرتو دعوت کن و با هم لذت ببرین.تا اون شب اصلا سکس رو تجربه نکرده بودم و به خاطر بکارت و…رابطه نامتعارف انجام دادیم.راستش اون شب خیلی لذت بردم اما فردا وقتی دچار درد شکم و دلپیچه شدم از رابطه ام بدم اومد.دیگه نذاشتم همسرم پیشم بیاد چرا؟
همسرم سکس بسیار فعال و حتی خشن داشت.موهای بلندم رو دور دستش میپیچید…سرم رو به متکا فشار میداد…گازم میگرفت . از پشت عمیق و با ضربه دخول میکرد.بدتر اینکه اون شب چند بار باهام نزدیکی کرد.البته دیر فهمیدم که مواد بیحس کننده مصرف کرده و…راستش الان از خودم و رابطه ام متنفر شدم.فکر میکنم به تعهداتی که به خانواده م دادم پشت کردم. خودمو سرزنش میکنم.ارتباطم با همسرم سرد شده.چیکارکنم؟اگه تو زندگی مشترکمون این جور رابطه باشه من طاقتشو ندارم حتی از واژن هم این جور رابطه سلطه جویی و وحشیگریه.
به نظر شما برای قوام و دوام زندگیمون چه باید بکنم؟من تن به این خفت نمیدم.اما اگه همسرم دست بردار نباشه چه کنم؟

شوهر رسمی و شرعیته گلم مشکلش چیه الکی خودتو اذیت نکن

مهرناز جون تو هم بشاش تو دهنش خخخخخخخخخخخخخخ

مهرناز جون شما که میگی همسرت تو اینجور رابطه ها خشن و وحشی هست،من تا جایی که یادم میاد یه جایی خوندم افرادی که شیطان پرست هستن و عضو گروه های شیطان پرستی هستن معمولا تو این رابطه ها خیلی وحشی عمل میکنن به طوری که آثار زخم و کبودی ایجاد میکنن.
عزیزم من اینارو گفتم تا در جریان باشی حالا میل با خودته میتونی بیشتر تحقیق کنی.
موفق باشی گلم☺

سلام مهرناز این کارو نکنی ها. از یه ادم نحصبل گرده بعید میدونم که بخاطر همچین اتفاقی بخواد از همسرش جدا بشه خب خیلی از خانمای دیگه هم این مشکل رو دارن با شوهرت حرف بزن بگو که اذیت میشی و تو رابطه اروم تر رفتار کنه. ضمنا خودتم استرس نداشته باش و سعی کن لذت ببری شاید بخاطر نگرانی که داری حال نمیکنی. اگه میدونی حرف زن باهاش فایده نداره حتما و حتما با مشاور صحبت کنید حل میشه ان شاالله…..مهرناز جون اصلا نگران این موضوع نباش باور کن تو تنها نیستی که این مشکل رو داری تو که نباید شوهرتو با شوهر دوستات مقایسه کنی خب یکی زود تحریک میشه یکی دیر یکی تمایلش زیاده یکی کم. همه که مث هم نمیشن…

نازنین جون قرار نیس که شوهر رسمی و شرعی شد وحشیگری داشته باشه.سکس نامتعارف انجام بده.سکسش مث حیوون مکرر باشه.قراره؟
با هم اتاقیام که حرف میزنم از آرامش و نجابت شوهرشون میگن و اینکه با هزار ناز و التماس و وعده و وعید ماهی ی بار از با سن میدن.سینه و پشتم هنوز جای دندونای شوهرمه.
به نظر شما اگه قبل از عروسی این عقدو بهم بزنم به صلاحه؟

اگه فقط به خاطر این موضوعه نه اگه ادم خوبیه و میشه روش حساب باز کرد به عنوان مرد آیندت چرا به هم برنی در این رابطه باهاش حرف بزن و حلش کن

سلام من اطلاعات تکمیلی کاملی دارم
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.
احساس نا رضایتی از سکس با همسر
سکس مقعدی درست یا غلط
درمان زود انزالی
ترک خود ارضایی و مضرات خود ارضایی و…
در قبال مشاوره هیچ چیز دریافت نمیشه بعضی از اینا مشکلاتی بود که قبلا داشتم حالا که 2 سال در موردش تحقیق کردم
به صورت علمی و عملی خوشحال میشم بتونم تجربمو در اختیار شما بزارم.
یاهوم همیشه بازه در خدمتم
taha_sniper@yahoo.com

سلام نازنین خانم گل
سایت فوق العاده ایی دارید
اما راجع این مطلب هم میتونم به دوستان عزیز بگم که صحبت های نازنین خانم کاملا در چارچوب بود و بی نقص و کاملا منطقی
دوستانی که زیادی حساس هستند روی این گونه مسائل بهتره اصلا موضوع رو نخونند
بازم ممنون از سایت زیبای خاتون آنلاین

مرسی عزیزم نظر لطفتونه

Vghhbgg

Salam

سلام

سلام

سعید هستم 37 ساله از تهران

در جستجوی خانمی برای اشنایی و دوستی ترجیحا مطلقه یا بیوه باشد

برای اشنایی

لطفا نظرات غیر مرتبط نذارید تشکر

اینکارا درست نیست حرامه مگه امامان ما اینکارا رامیکردن که ما انجام بدیم روش قعطی که نسیت درضمن یک کاربسیارکثیف وزننده هست کسانی که این کارمیکنن مشکل روحی دارن حالا چه مرد باشه چه زن ودرضمن همراه میشه باخوردن این ماده کثیف ایا به نظر شما این کارا درسته؟ ودرضمن خوردن هرچیز نجس حرامه کسی که اینکار میکنه مطمعنا این ماده کثیف ونجس راهم بلانسبت میخوره واین اصلا درست نیست.حتی ازلحاظ شرعی.

همه نظرات محترم و قابل تعمل هستند ممنون از نظر شما

ج

اقا من ۱۸سالمه خیلیم حشری هستم یعنی الان به حدی رسیدم که روزی ۵،۶بار خود ارضاء ای میکنم.راستش من والیبال بازی میکنم ورزش کارم.الان مسابقات مون شروع شده منم بیس روزه ارضا نشدم یعنی رکورد زدم که جلو خودمو نگه داشتم ولی الان تو کوچه بازار یا خیابون کسی رو نمیبینم که پوشش خوبی نداره دیگه جلو خودمو نمیتونم نگه دارم میرم بهش دست میزنم یا میگرم بوسش میکنم کلان اسم زنن نمیاد ازخود بی خود میشم لطفا منورراهنمایی کنید چطور جلو خودمو بگیرم.با تشکر

همین بد پوشش ها رو نابود کن تا فرق اتاق خواب و خیابون رو بفهمن خاک برسرای عوضی

اقا عباس منم مثل تو هستم ولی امروزه به همون با پوشش ها که نگاه میکنم صد پله از خراب هم اون ورتر هستند روسری رو طوری چسباندن که اصلا موهاشون پیدا نیست ولی از حشری حشری تر هستند

شما برو مثه گنجشک کارتو بکن

دوست عزیز، خواهشاً اطلاعات غلط به مردم ندید. هیچ کدوم از مراجع نگفتن حرام است بلکه قریب به اتفاق گفتن بلا مانع است. خوردن منی و ترشحات حرام است نه صرف لیسیدن آلت زن و شوهر!!!

کی گفته نجاسات رو بخوری؟؟؟
اتفاقا اگه عاشق همسرت باشی ( البته نه دوست پسر و از این کثافتکاری ها، فقط همسر همسر همسر …) اون موقع با عشق براش انجام میدی و خودت هم لذت میبری وقتی ببینی عشقت داره کیف میکنه
منم تا قبل از اشنایی با کسی که یه دنیا دوستش دارم حالم از این کار بهم میخورد اما الان در آرزوی روزی ام که عقد کنیم و براش انجام بدم تا لذت ببره

خجالت بکشید یک مشت مادینه و نرینه فاسد خاک برسرتون همه زندگیتون مثل حیوانات تو زیر شکمتونه

به خاطر اینکه بخش عمده و نیاز در زندگی در شکم و زیر شکمه!!!
یعنی داری میگی شما تاحالا محتلم نشدی؟
تا حالا نخواستی خودارضایی کنی؟
دوست عزیز یکم واقع بین باش دیگه،نیاز جنسی شاید بزرگترین نیاز بعد از غذا خوردن در انسان باشه.
(اگه ناراحت شدید معذرت)

نه این اقا منظورش اینه که ما تا اسم زن یا مرد میاد سریع به فکر اینجور کارها میفتیم

با سلام می خواستم به پرسم که اگر مردی عورت مردی دیگر را با رضایت بخورد از نظر اسلام چه حکمی دارد .
با تشکر.

این میشه لواط دوست عزیز ? و از گناهای کبیرست.تنها کسی که میشه باهاش ارتباط جنسی انجام داد از نظر شرعی فقط همسره ولاغیر

ازبس نظرهای چرت وپرت دادید سایت فیلترشد

وای خدا این چه سوالیه میکنی مردومرد که دیگه حرام در حرامه کاملا مشخصا که عمدا این مطلب را زدی.

سلام. عاللللللللللیییییییییییی بوووووووووووووووووود.

من کامنتارو میبینم،متاسف میشم.مردم ما خیلی بدبخت و بی اطلاع هستند. وقتی درمورد این مسائل حرفی میشه مثه کبک سرشونو میکنن تو برف یا میگن حالم بهم میخوره یکی میگه کثیف کاریه ?
آیا همه زنای ایرانی اینجوری ن؟ اگه آره بریم از یه جا دیگه زن پیدا کنیم ?

چراغعلی برو گوسفندات منتظرتن

سلام مطالب آموزنده بود ولی باید کاری بشه که نوجوانها نتونند اینها رو بخونندبالاخص پسرها.من در دوران نوجوانیم از مطالب اینچنینی واقعا ضربه خوردم . و به راههای خطارفتم .
الهی العفو

ببخشید اگه به زور وارد دهن زن بکنی زن به اوج لذت جنسی میرسه

نازنین خانم خوب اینم یه جور سکس دیگه

اه اه اینا چیه نوشتی حالم بهم خورد اوووووققققق…فک کن اونجای شوهرتو ک چقد کثیفه بکنی دهنت وااااااایییییی ینی حاضرمهرکاری کنم جز این. اه اه اه حالا مگ یادم میره تا دو هفته غذا نمیتونم بخورم

سلام من به خواستگارم جواب بله دادم و میخوایم باهم ازدواج کنیم من قدم ۱۶۳ و وزنم ۵۳ هستش هیکلم خوبه کنگ فو کار هستم میدونم که همسرم در آینده از رابطه ی جنسی ب من لذت میبره اما یه مشکلی هست. من روی زانوم و باسنم ترک های خیلی بدجوری دارم و میترسم از این که همسرم از من بدش بیاد توروخدا یه راهی بگید یک ساله که ب خاطر این ترکا افسردگی گرفتم حتی نمیتونم دامن یا شلوارک بپوشم میترسم این ترکا توی رابطه ی جنسیم خلل ایجاد کنه لطفا یه راهی پیش روم بذارید توروخدا چون حتی میخوام به خاطر این ترکا هیچوقت ازدواج نکنم باور کنید خیلی سخته لطفا کمکم کنید. ممنون

در واقع باید بدانیم که ترک ها در برخی شرایط زندگی روی پوست ظاهر شده و بهترین راه درمان این است که در همان ابتدا به فکر برطرف کردن آنها باشیم.

بروز ترک و دوره های مختلف زندگی
افزایش وزن و بارداری را نمی توان اصلی ترین علل ترک خوردگی پوست دانست. حدود 95% خانم ها در دوران بلوغ ترک هایی را روی پوستشان مشاهده می کنند .

در افرادی که پوست آنها مستعد ترک خوردگی بیشتر است، روی سینه ها، سطح داخلی بازوها و ساق پا نیز دیده می شود.

ویژگی های جسمانی برای لاغر یا چاق شدن در دوران بلوغ، دلیل ترک خوردگی پوست در این مرحله زندگی نیست.

در واقع افزایش هورمون های جنسی به عنوان علت شناخته شده است. به همین خاطر ممکن است خانم های لاغر از بروزترک ها ناراحت و خانم های چاق تر ترک خوردگی کمتری را ببینند.

این در حالی است که تغییرات وزن می تواند زمینه مساعد برای این مشکل باشد.

بارداری نیز دوران زمینه سازی در این مورد به حساب می آید، چنانکه 30% خانم های باردار از افزایش ترک های پوستی گله مندند.

آیا خانم هایی که پوستشان در دوران بلوغ ترک می خورند، این مشکل را دردوران بارداری نیز خواهند داشت؟ اصلا این طورنیست، درواقع ارتباطی بین این دو مسئله نیست.

اگر می خواهید بدانید که شما هم دردوران حاملگی مستعد ترک خوردگی پوست هستید یا نه می توانید از مادر یا مادربزرگ پدری بپرسید چرا که تا حدودی جنبه ارثی دارد.

چطور می توان ترک ها را برطرف کرد؟
در ابتدا که نخستین علائم ترک به شکل رگه های قرمزو متمایل به ارغوانی رنگ ظاهر شد باید به فکر چاره افتاد. این تنها مرحله ای است که می توان به کمک تجویزهای دارویی با منشا ویتامین A اسید ترک ها را برطرف کرد.

دو بار در روز این ویتامین را روی پوست بمالید؛ حساسیت و خارشی ایجاد می کند که پوست را به شدت تحریک کرده و کم کم رگه های در حال شکل گیری را از بین می برد.

این روش درمانی خصوصا به نوجوانان 14-12 ساله در آستانه دوران بلوغ توصیه می شود. پس از سپری شدن این مرحله سنی و زمانی که از ظاهر شدن ترک ها مدت طولانی بگذرد و رنگ آنها سفید شود، درمان تاثیری ندارد و دیگر خیلی دیر شده است.

همچنین باید گفت که استفاده از ویتامین A اسید در دوران بارداری ممنوع است. تنها راه حل در این است که پوست بخش های مستعد ترک خوردن مانند اطراف ناف، ران ها و سینه ها را ماساژ دهید.. کافی است که با سه انگشت نیشگون های کوچکی از پوست بگیرید.

البته استفاده از روغن زیتون و روغن فندق نیز در این دوران می تواند مؤثر باشد.
اگه سوالاتی از این موارد باشه خوشحال میشم بتونم کمکی به پیشبرد اطلاعات دوستان کنم

به طور کلی، در زیر مهمترین دلایل رایج علائم کشش و ترک پوست را برایتان ذکر می‌کنیم:
بارداری
کاهش یا افزایش مفرط وزن در کوتاه مدت
رشد سریع (عموما در اندام نوجوانان)
اختلالات ژنتیکی (مانند سندرم اهلرز- دانلوس یا مارفان)
استفاده از مواد نیروزا (برای مدت طولانی)
استفاده مستمر از هورمون استروئید
حجیم شدن افراطی عضلات (عموما در ساق‌ها و بازوها)
ظاهرا عوامل زیادی به بروز ترک پوست مرتبط می‌باشد، اما آنها در کدام یک از نقاط بدن دیده می‌شوند؟
۵ نقطه که این علائم شایع‌تر هستند عبارتند از:
ران‌ها
باسن
بازوها (عموما در اطراف زیر بغل)
سینه‌ها
شکم
گرچه در ابتدا علائم ترک پوست، بنفش رنگ هستند اما به مرور زمان کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شده تا جایی که رنگ بنفش کاملا محو می‌گردد. اما متاسفانه، در بافت آن هیچ تغییری حاصل نمی‌شود. به یاد داشته باشید که این علائم هیچ‌گونه تهدیدی برای سلامت شما محسوب نمی‌شوند و در ضمن به درمان خاصی نیز نیاز ندارند.
چطور به صورت کاملا طبیعی از شر این علائم کشش و ترک‌های پوست خلاص شویم؟
آب لیموترش
تعجب کردید؟ آب لیموترش هزار و یک خاصیت شگفت‌انگیز دارد. آب لیموترش سرشار از اسید و ویتامین c می‌باشد، خاصیت پاک‌سازی سلول‌های مرده را دارد، جای زخم را تا حدودی محو می‌کند و به طور قابل ملاحظه‌ای از علائم ترک‌های پوستی می‌کاهد.
مواد لازم:
۱عدد لیموترش
روش کار:
لیمو را از وسط نصف کنید
نیمی از لیمو را با ملایمت روی علائم و ترک‌ها به صورت دایره‌وار بمالید
حداقل به مدت ۱۵دقیقه این حرکت را تکرار کنید (زمان لازم برای جذب موثر خواص لیمو)
بدن را با آب ولرم آبکشی کنید تا کار به اتمام برسد
نکته: برای اثربخشی روزی یک‌بار این فرایند را تکرار کنید
آب سیب‌زمینی
آب سیب‌زمینی؟ واقعا؟ چرا که نه؟ تحقیقات از رازهای شگفت‌انگیزی که در ورای این محصول ارزان اما مغذی پنهان شده، پرده برداشته است. سیب‌زمینی سرشار از ویتامین‌ها (ویتامین C و B) و مواد معدنی (منیزیم، کلسیم، روی، پتاسیم، فسفر و غیره) می‌باشد که به رشد و بازسازی سلول‌ها و ساخت کلاژن و الاستین کمک می‌کند.
مواد لازم:
۱سیب‌زمینی
روش کار:
سیب‌زمینی‌ها را به صورت برش‌های نازکی در‌بیاورید
یک برش بردارید و با حرکت دایره‌وار روی تمام ترک‌ها بمالید (مطمئن شوید که آب سیب‌زمینی روی همه سطوح دارای ترک مالیده شده)
اجازه دهید که آب سیب‌زمینی برای جذب بهتر به مدت ۱۵دقیقه روی سطح بدنتان بماند و در همین حین به مالیدن ادامه دهید
بعد از اتمام کار بدنتان را با آب ولرم شستشو دهید
نکته: برای اثربخشی روزی یک‌بار این فرایند را تکرار کنید
آلوورا
آلوورا به درمانی طبیعی و موثر برای انواع مشکلات پوستی معروف است. از جمله این مشکلات پوستی: سوختگی‌های خفیف، سوزش و خارش و ترک‌های پوستی است. آلوورا به این دلیل که منبعی از ترکیبات فعال ومغذی است، چنین تاثیرات شگفت‌آوری دارد.
دو روش برای استفاده از آلوورا در درمان علائم ترک پوست وجود دارد:
کمی ژل آلوورا برداشته (از هر داروخانه‌ای می‌توان این ژل را تهیه نمود) و به آرامی روی ترک‌ها بمالید. به مدت ۱۵دقیقه این عمل را تکرار کنید سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.
برگ آلوورا را از وسط نصف نمائید و لایه خارجی آن را در بیاورید. ژل آلوورا را در کمال ملایمت روی سطوحی از بدن که ترک وجود دارد بمالید.
نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار انجام دهید
روغن زیتون
چراکه نه؟ اثرات شفابخش روغن زیتون در درمان بسیاری از علائم پوستی به اثبات رسیده است، از جمله در ترک پوستی و جای آکنه. از آن‌جایی که سرشار از آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی فوق‌العاده است، ارزش امتحان کردن را دارد. با توجه به نتایج بدست‌آمده از تحقیقات تیم تخصصی پوست و زیبایی در آلمان، روغن زیتون یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری و درمان ترک‌های پوستی می‌باشد.
مواد لازم:
۲تا ۳قاشق روغن زیتون
روش کار:
یک قاشق از روغن زیتون را روی دست خود ریخته و با ملایمت روی سطوح دارای ترک بمالید.(که موجب بهبود گردش خون شده و به طور قابل ملاحظه‌ای از ترک می‌کاهد)
حداقل به مدت ۳۰دقیقه اجازه بدهید که روغن زیتون روی پوست شما بماند تا کاملا مواد مغذی آن جذب پوست شما گردد (این ۳۰دقیقه برای جذب تمام ویتامین‌ها E، B وC کافیست)
نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار تکرار کنید.
سفیده تخم‌مرغ
سفیده تخم‌مرغ سرشار از پروتئین (بالغ بر۴۰نوع پروتئین) و اسید آمینهاست که موجب بازسازی پوست می‌گردد. به‌علاوه، سفیده تخم‌مرغ حاوی ویتامین E و کلاژن می باشد. به دلیل وجود تمام این ترکیبات طبیعیِ فوق‌العاده، سفیده تخم‌مرغ برای درمان ترک پوست کاملا موثر است.
مواد لازم :
۲عدد سفیده تخم‌مرغ
روش کار:

ابتدا سفیده‌های تخم‌مرغ را در کاسه به خوبی هم‌بزنید.

سفیده‌های زده شده را روی تمام سطح بدن که علائم ترک وجود دارد با ملایمت به صورت داریره‌وار بمالید

اجازه دهید که سفیده تخم‌مرغ روی پوست شما کاملا خشک شود و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

نکته: برای اثربخشی این فرایند را روزی یک‌بار تکرار نمایید.

چه نظراتی دادن دوستان،خب اگه اون ترکا سفید شده که متاسفانه راه درمان کامل وجود نداره حتی لیزرم جواب نمیده زیاد،فقط میشه جاشونو کمرنگ تر کرد ولی اگه هنوز به رنگ صورتی یا همون حدودا هست میشه یه کاریش کرد که تو گوگل یه سرچی بزنین پره.
اینم بگم که این ترکا خیلی مهم نیست تو روابط از نظر من چون خودم تو کمر و اطراف سینم دارم،اگه کسی رو واقعا دوست داشته باشی این ترکا و عیب و نقض ها تو چشمت نمیاد.
نگران نباشید در کل،اگه همسرتون دوستتون داشته باشه که داره و اگه فقط ظاهربین نباشه این ترکا به چشمش نمیاد.
اینم بدونید که بیش تر از 80% مردم دنیا ترک های پوستی روی بدنشون دارن ?

با سلام شما نیازه که به یه دکتر متخصص مراجعه کنید.

کامنت هارو که میخوندم متوجه شدم که یه عده ای ملت واقعا همیشه در صحنه حاضرند واسه حرف مفت.تو مدرسه که به کسی یاد نمی دند دولت،تو دانشگاه یه واحد گذاشتند که اونم استاد اصلا خودشو میزنه کوچه علی چپ در موردش حرف نمیزنه،پدر مادر که اصلا رو سایلنتن.اگه اینجام نخونیم پس کجا بخونیم؟واس خاطر همین اموزش ندادناس که ملت همشون طلاق میگیرن ،چون اصلا بلد نیستن چیکار کنن.مورد داشتیم تا یه ماه بعد عروسی این دوتا هنوز زن وشوهر نشده بودن

با تشکر از همه عزیزان بابت نظراتشون که به ما در بهتر شدن مطالب کمک میکنه

سلام من 23 سالمه و2 سال هست ک نامزد دارم.از همون اول باهم رابطه داشتیم اما نه عمیق.تقریبا بعد از 5یا6 ماه ک از نامزدیمون گذشت من رابطه ی دهانی رو تجربه کردم.عالی بود.خواهش میکنم نگید اه و وای و حالم بد شد من مطمینم کسایی ک چندششون میشه واسه اینه ک تا حالا تجربه نکردن و نمیدونن چه لذت و آرامشی رو ب دو طرف میده.اصلا کثافت کاری نیست وقتی دو طرف بهداشت فردیشون رو رعایت کنن هیچ مشکلی پیش نمیاد.در ضمن هر کی عاشق باشه با جون و دل رابطه ی جنسی با همسرش برقرار میکنه چون دلش میخواد همسرش اون آرامش روحی و جسمی کامل رو تجربه کن.رابطه همراه با عشق ینی خود خود زندگی

تو اوج لذت جنسی باشی و برا تحریک بیشتر شوهرت التشو لیس بزنی کاری بهتر و دلنشین تر از این هست؟!! وقتی دونفر عاشق هم باشن از هیچ کاری برا بیشتر لذت بردن موقع رابطه جنسی دریغ نمیکنن ..قابل توجه اونایی ک اینکارو چندش اور میدوننن!

سعیدم از اردبیل…..خدایش بهترین اوج لذت تو رابطه زناشویی مکیدن هم دیگره ……یادتون باشه امریکا و اروپا از ما پیشرفته تر هستن تو علم ازاونا یاد بگیرن

بحث تجربه نیست بحث اینه اگر زن همش بخواد به این چیزا دامن بزنه مرد هم زن رو مثل جنس فقط نگاه میکنه شاید تو اینطوری فکر کنی که از روی عشق است ولی ایا مردا هم اینطوری فکر میکنند ؟؟

درسته اگر بهداشت فردي تمام و كمال انجام بشه و هر دو طرف راضي باشن ميتونن هر كاري رو كه دوست دارن انجام بدن كساني هم كه مغاير با افكارشون ميدونن بهتره برن دنبالش هم از لحاظ شرعي وهم علمي و پزشكي و رواني.تحقيق كنن زياد هم سخت نگيريد اصل كار عشق و علاقست

سلام نازنین خانم . مطالب خوبیه. فقط میشه بدونم که منبع این مطالب از کجاس . ممنون

متشکرم از اینکه آموزش مسائل جنسی رو برای استحکام زندگی بیان می کنید .خواهش دارم نظری هم به جوانان میهنمان داشته باشید و بیان مراتب ازدواج موقت که همچون ازدواج دائم از پاکی سرچشمه میگیرد ونیز راهکارهای پاکی نفس برای کسانی که می خواهند تا زمان ازدواج باکره باقی بمانندواز بین بردن زنا ،که در جامعه یمان بسیارپررنگ شده ومطالبی در مورد ضرر استمناءارائه دهید و ترویج کنید در بین خانواده ها برای آموزش فرزندانشان که نسل جدید با توجه به هوششان بسیار زودتر از نازی خانوم 12 ساله با این مسائل آگاهی پیدا میکنند.
با تشکر وسپاس از شما عزیزان سید محمد جعفری.

fatemeh1100@mailfa.com سلام ممنون ازسایتتون اگه میشه واسم مطلب بفرستید

fatemeh1100@mailfa.com ممنون واسم مطلب بفرستید لطفا می خوام ازداج کنم لازم دارم ممنون

عالی بود

وا چ حرفا آدم شاخ در میاره

چه خوب

ای بد نبود

سلام.ممنون عالیه.واقعا خوبه که اطلاع رسانی زیاد بشه و در عمل بتونیم اجرا کنیم چه واسه خانوما چه اقایون.

انقدرم اه اه نکنید.چیز بدی که نیست .خود الت نجس نیست که دختراااا مثل یه عضو دیگه از بدن میمونه مثل انگشت .یعنی

شما از انگشت شوهرتونم بدتون میااااد؟؟؟؟

به جای اه اه کردن اطلاعاتتون را بالا ببرین که بدونین چطور بهترین خانوم برای شوهراتون باشین و اجرا کنید که سرتون هوو

نیاد و لحظه های خوبی را هم بتونین هدیه بدین به همسرتون هم خودتون لذت ببرین.

سلام من25سالمه يکسال هست عقدکردم اولش رابطه معقدي باشوهرم داشتيم سکس دهانيم داشتيم اصلا چندش آورنيست شوهرته نزديکترين کس بهت فکرميکنم مردا خيلي ازش لذت ميبرن پس انجام بدين.يه سوالم داشتم همسرم به دليل اينکه من اذيت ميشدم وشرعا کاردرستي نبود گفت کلا سکس تا بعدعروسي تعطيل والان چندماهي هست ما هيچ رابطه اي نداشتيم ميخواستم ببينم شوهرم اذيت نميشه؟رابطه مون به خطرنميفته؟ چطوري ازش بپرسم؟

ممنون از اطلاعاتتون خیلی خوب بود

ممنون از اطلاعاتتون خداخیرتون بده..تازه ازدواج کردم و اطلاعاتم کمه

مطالب خوبی بود..به نظرم اگه با رضایت دوطرف باشه بهتره..

سلام دختری هستم۱۷ساله که بهطور نا خواسته با یکی از پسر های فامیل صیغه کردم و الان از من رابطه ی جنسی میخواد خواهشا کمکم کنین من واقعا نمیدونم چیکار کنم

پسر26ساله…عزیزم اصل کارشماازاساس اشکال شرعی داره…دختر(خانوم باکره)بدون اجازه ی پدرنمیتونه صیغه بشه وکارتون شرعاحرامه

من نمیتونم خانمم رو در رابته جنسی خوب رازی کنم میشه راهنماییم کنید.اگه مطالب رو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

هستی خانم دختر نمیتونه صیغه بشه فقط با اجازه پدر اگه بدون اجازه باشه گناه انجام میدی

مطالب خیلی طولانیو خسته کننده بود

کاش اصلا اینجور سایتا یه رمزی داشت که فقط متاهلها میتونستن ببینن آخه انصاف نیست که والا تا کی باید صبر…؟ چرا باید هی حسرت …؟این مطالبو دیدنی دله آدم خون میشه!!!

حسین..اینا بچه نیستن که ..گودزیلان…از ماهم بیشتر میدونن

سلام جالب بود

در رابطه با deepthroat و gag و ژانر های دیگه هم بزارین
اگه خواستین میتونم مقاله های سکسولوژی بنویسم براتون

بله خوشحال میشیم حتما استفاده میکنیم و نشر میدیم

,به جای این حرفا بریم سراغ خانمهای خودمون تا عملی هم کار کنیم

سلام کاش که میشد یه کاری کنین فقط متاهل ها بیان آخه ما مجرد میایم نه شرایط ازدواج داریم و هی حسرت می خوریم ولی اطلاعات خوبی بود.

چراملت فک میکنن جوونانباید ایناروبدونن الان من سنمو نمیگم ولی مجردم اطلاعات خوبی پیداکردم مشکل ازپایه وااساسه که به جوونا راه درستویاد نمیدن وگرنه کی بادوتانوشته تحریک میشه

عالی بود کاش همه خانما نیازهای اقایونو درک کنن

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

ازدواج کردن دیگه گدایی نداره . میتونی بری سراغ یه خانواده کم توقع! دیگه تو دستو بال هرکی مقداری پول پیدا میشه تا بره دفتر ازدواج و صیغه بخونه! جشن هم لازم نیست یک مشت افراد بیان اون بگه غذاش بد بود این بگه کم نمک بود این یکی بگه فلان! اگرم که کلا پولی نداری ازدواج نکن واجب نیست میگی 30 سالمه ادم میشناسم پولداره 50 سالشه ازدواج نمیکنه 30 سال سنی نیست برو کار کن مگو چیست کار !

سلام من 31 ساله و مجردم و تا حالا رابطه با کسی نداشتم ولی به نطرم رابطه دهانی خیلی باید جذاب باشه و لذت بخش.

بله خیلی زیاد

منم نظرم همینه

ههههههههههههه

سلام خیلی عالی و کامل بود… لطفا هی هم نگین کسایی که سنشون کمه نباید اینچیزارو بدونن چون ممکنه همینایی که سنشون کمه بخاطر ندونستن اطلاعاتی داخل یه راه غلط بیفتن که حتی نمیدونن اون چیه… من خودم اول به روش غیر صحیحی ارضا میکردم خودم رو و حتی نمیدونستم اسم این کار خودارضایی یا استمنا هست و وقتی که رفتم داخل سایت های مختلف و از عوارض و همه ی چیز هاش آگاه شدم ترکش کردم …هر بلایی که سر آدم میاد از سر ندونستنه… و همینطور به کسایی هم که به این مشکل دچار هستن با اجازه ی مدیریت سایت ، سایت mesbetala رو پیشنهاد میکنم که کاملا در موردش توضیح داده شده و حتی راه حل کامل ترک خودارضایی هم داخلش وجود داره و واقعا من بهتون پیشنهادش میکنم ضرری نداره سر زدن به این سایت چون خودم وخیلی های دیگه نتیجه دیدیم.
خیلی ممنونم از این مطالبی که داخل سایت قرار میدید و علم مردم رو زیاد میکنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

 × 

 = 
24

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

زناشویی

۱۳ نظر
66,605 بازدید نسخه چاپی

بزرگ
کوچک

دنیای اطلاعات: در این پست سوالی که ذهن خیلی از دخترای در شرف ازدواج رو مشغول کرده برای عموم آماده کرده‌ایم با دنیای اطلاعات همراه باشید:

من و نامزدم هر دو تحصیل کرده هستیم، هر دو هم افراد نماز خوانی هستیم و منتظر هستیم تا به لطف خدا به زودی ازدواج کنیم.
اما مسئله ای که ذهن منو به خودش مشغول کرده و در واقع خیلی نگران تقاضایی هستم که نامزدم از من داره و اون اینه که بعد از ازدواج من آلت تناسلی او رو بخورم.
من هر چی با خودم فکر میکنم میبینم نمیتونم این کارو بکنم و از فکر کردن بهش حالت تهوع بهم دست میده و خیلی ناراحت می شم.
تصمیم دارم بهش بگم که من این کارو براش نخواهم کرد و از خدا هم میخوام که این نیاز رو در او از بین ببره.
من فکر نمی کنم ائمه ما چنین حرکتی رو میکردن .هر چند ما خاک پای اونا هستیم و شاید مقایسه کار درستی نباشه اما من نمی خوام و نمیتونم این کارو بکنم.

هرچند آلت تناسلی از نظر شرع اسلام، لیســیدن چه برای زن و چه برای مــرد اشکالی ندارد اما با توجه به اینکه شــما راضی به این عمل نیستــید، تصمیــمتان مبنی بر عدم انجام عمل و درمیان گذاشــتن مساله با همسرتان، تصمیم صحیحی است!
اما چگونه در میان گذاشتن این مساله نیز مهم است، مثلا به هیچ وجه صحیح نیست که شما در حین آمیــزش جنسی دقیقا در همان موقعی که شــوهرتان این درخواست را از شــما می کند، به او بگویید که “حالم از این کار به هم می خورد”…
بهتر است پیش از آنکه روابــط جسمانی شــما آغاز گردد، در زمانی که مناسب می دانید، مساله را با خوشــرویی به همــسرتان بیان کنید و از همسرتان نیز خواهــش کنید که در طول مــدت زندگی هر آنچه از رابطه جنسی او رامی آزارد، بدون هیچ واهمه ای با شما در میان بگذارد
خود شما هم چنین کنید، برخی از افراد زمـانی که همسرشان از انجام عمــلی در رابطه جنسی امتناع می ورزد، ناراحت شده و این مساله را ناشی از ضعف عشق میپندارند، در حالی که اساسا تفاوت سلیقه ها در رابطه جنسی هیچ ارتباطی با ضعف و قوت عشق میان زوجین ندارد!
خیلی طبیعی است که علی رغم عشقی قــوی، سلــایق زن و شوهر در رابطه جنــسی متفاوت باشد، عشق حکم می کند که از عملی که موجب آزار همسرمان است، طلب لذت نــکرده و در عیــن حال با تاکید بر سلایق مشترک، تمام سعی خویش را برای افزایش لذت شریک جنسی مان انجام دهیم!
شاید در اینگونه موارد فداکاری کردن برای همسر نتیجه ی عکس دهد، اگر عملی در رابطه جنسی شما را بیازارد و از روی ایثار آن را برای همسرتان انجام داده و نهایتا از رابطه جنسی به میزان مطلوب لذت نبرید، متقابلا همسرتان نیز کمتر لذت خواهد برد، چراکه پذیرش ناخواستنی ها در رابطه جنسی موجب عدم آمادگی کامل جسمانی و روانی شما برای آمیزش جنسی شده و نهایتا فرصت لذت جویی برای همسرتان را می کاهد…
چه از هر نظر در رابطه جنسی با همسرتان، هم سلیقه هستید و چه صاحـب علاقه مندی های متفاوت می باشید در هر صورت هر چند وقت یکبار صادقانه و صراحتا در مورد رابطه جنسی، اعمال و حالت هایی که از آن لذت می برید با یکدیگر گفتگو کنید، چراکه سلیقه ها تغییر پذیرند و ممکن است شما نیز روزی از این کار لذت ببرید …

کلمات کلیدی: خوردن آلت تناسلی شوهر خوردن آلت شوهرم رو دوس ندارم روانشناسی زناشویی زناشویی لیسیدن آلت شوهر لیسیدن آلت شوهرم رو دوست ندارم لیسیدن آلت همسر من الت شوهرم را دوست ندارم همسرچگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

عسلو خوب اومدیalex?

دیدگاه

صحبتی با آقا دامـــــــاد

قبل از هر چیز یادتان باشد که آب یا نوشیدنی دیگری که میل دارید در اتاق باشد که اگر هر کدام از شما احساس تشنگی کردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید .چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و….. دهنشان خشک می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانه که می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بکشید. زیر گوشش بگوید که دوستش دارید و قول بدهید که این زندگی زیبایی را که کنارش شروع کردید را ادامه خواهید داد . همین طور که در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و کنار هم بنشینید . هم او خسته است و هم شما .توی صورتش نگاه کنید و بگویید که زیباست. هیچ عجله ای نکنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه کنید و تکرار کنید که واقعا زیباست. بسیار ظریف یه دستهایش دست بزنید. دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مکث کنید و به خاطره این بوسه فکر کنید ( اینجا فرصت مناسبی است که آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)اگر قبلا با همسرتون س.ک.س داشته اید این کارها را به عنوان یک عروس با او بکنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد که هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد . توجه کنید که زن ها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشن. پس یک ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید. اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در اغوشش بگیرید. اینطوری می توانید آروم دستهاتونو حرکت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش کنید. آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید .بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال کنید. ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). کنار هم دراز بکشید و آروم تا حدی لباس ها را در بیاورید. همسرتان را تحسین کرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس کرده و به آن عادت کنید . خيلي لذت بخشه. به آقايون توصيه ميكنم اگه خواستين به آلت تناسلي همسرتون دست بزنيد حتما ازش اجازه بگيرين. مخصوصا خانومايي كه تا به حال هيچ س . ك.س ي نداشته اند. اينگونه خانوم ها خيلي حساس اند.براي همين توصيه ميكنم به آقايون كه در دوران عقد همسرانشونو براي اين شب آماده كنند. البته زياده روي نكنن. كه كار به جاهاي باريك كشيده بشه. ولي دوران قشنگيه. و شب بسيار قشنگتر. براي همه دومادا آرزوي شبي خوش و به ياد موندني دارم.

صحبتی با عروس خانم

خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد. با احتیاط کامل به بدن همسرت دست بکشید. آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش کنید و نه کار بیشتر . اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید که گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد. جلسه اول حداکثر می تواند شناخت باشد. به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در مي آورد و نه شما از آلت جنسی او. پس یک حرکت لذت بخش را شروع کنید. مانند نوازش آلت همدیگر و کمی به همین حرکت ادامه دهید .

قصدتان کمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت کردن باشد. هر چند ممکن است که چیزهای دیگری هم پیش آید . س.ک.س لازم نیست حتما دخول باشد. اگر بخواهید یک ضرب سراغ دخول بروید. مثل اینه که با زبانی که نمی شناسید برنامه نویسی کنید . صبر کنید تا اول چگونگی موضوع را یاد یگیرید. این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

فقط خواهش ميكنم از همه عروساي عزيزم

تورو خدا ناز و عشوتون زياد نباشه كه طرف فكر كنه هر روز زندگيش بايد اين اداء و اطفالارو تحمل كنه. ببخشيد كه اينقدر راحت ميگم. من زنم و جنس خودمو مي شناسم. آقايون درسته كه ناز كش خوبين (البته بعضي هاشون). پس خواهشن سوءاستفاده نكنيد.

شما هم طوري رفتار نكنيد كه انگار تو اين دنيا نيستين. يكم بي حيايي براي اين شب بد نيست. البته به نظر من زن وقتي بله به شوهرش گفت و همچنين متقابلا مرد وقتي بله به همسرش گفت بايد كاملا بي حيا باشن نسبت به هم. يعني اگه در شب زفاف و يا شباي ديگه مردتون خواست تا آلت تناسليشو بخوريد نگين واي اين چه حرفيه؟ برو بابا و از اين جور حرفا. با كمال ميل اين كاررو بكنيد. و همچنين متقابلا. وقتي مردتون ميخواد آلت تناسلي شمارو بخوره نگين نه اصلا و از اين جور حرفا. با كمال ميل قبول كنيد . مطمئن باشيد لذت بخش خواهد بود براي هر دوتاتون.

امتحانش مجانيه!!!! ببخشيد اينقدر راحت حرف ميزنم. بخدا هيچ كس به اين راحتي باهتون حرف نزده. مطمئنم. ولي من ميخوام بگم. چون واقعا خيلي از زوج هاي جوون نه ميتونن با كسي حرف بزنن به اين راحتي و نه كسي به اين راحتي باهشون حرف مي زنه و راهنماييشون ميكنن.

چون خودم جزء كساني بودم كه واقعا هيچ اطلاعي از مسائل زناشوئي نداشتم نميخوام شماها هم بي اطلاع بمونيد. برام مهم نيست كه راجعه به من چي فكر ميكنيد. فقط خوشحال ميشم كه به يكي حداقل به يه زوج جوون كمك كنم. تا معني واقعي لذت بردن از همديگرو درك كنن.

هدف من از اين وبلاگ فقط همين بوده و هست.

چگونه از زندگي لذت ببريم.

خلاصه کلام

۱ – تا احساس آمادگی کامل برای کاری نکرده اید وارد عمل نشوید .۲ – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است. ( آقایون بیشتر توجه کنند چون این عمل اولین بار برای خانم ها خیلی اضطراب آورتر است. )۳ – اگر عروس باکره باشد از پرده بکارت نترسید. اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بکارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد .این عضو در مردان به صورت استوانه ای شکل می باشد که از ۳ بافت تو درتو تشکیل شده.این بافتها اسفنجی شکل هستند و میتونین شکل یه توری رو واسه خودتون مجسم کنین .در واقغ اونها حاوی میلیون ها فضای خالی هستند که در زمان تحریک جنسی توسط خون پر می شوند و باعث بر انگیختگی آلت جنسی می شوند.

پوست آلت هم شل و کاملآً قابل کش اومدنه تا بتونه خودش رو با هر دو حالت فیزیکی آلت تطابق بده. اما کارایی این عضو که معمولاً آقایون بخاطرش فکر میکنن خیلی کارشون درسته! محتاج فعالیت چند عضو دیگه است که من بصورت خیلی ساده اونها رو براتون میگم:کیسه بیضه یا : Scortum – این عضو از بسیاری مخازن خون و اسپرم تشکیل شده و در واقع کار اصلیش تنظیم حرارت بیضه ها می باشد. بطور معمول در آقایون دو بیضه وجود دارد که (… و اینکه یکیش هم بالاتر از اونیکی باشه کاملاً طبیعیه!! کشتین منو با این سوالتون!!) فوق العاده حساس می باشد. کیسه بیضه از ماهیچه هایی تشکیل شده که در هنگام گرما شل میشن و بین بیضه و بدن فاصله می اندازن و در هنگام سرما هم جمع شده و بیضه ها رو به بدن میچسبونن.

بدن انرژی زیادی رو صرف ثابت نگه داشتن دمای این منطقه میکنه .آقایون توجه کنن که برای همینه که زمستون ها ته ۲ تا جیب شلوارشون سوراخ میشه!! چون وقتی با دوستاشون ایستادن چرت میگن ، نا خود آگاه می خواهن دستشون رو به سمت این قسمت ببرن تا هم باعث تقسیم گرمایی بشن و هم این عضو رو از سرما حفظ کنن!!بیضه ها: در این بخش هورمون هایی مثل تستسترون، هورمون ابتدایی مردانه ، و اسپرم های ناآماده تولید میشه. درون بیضه توده عظیمی از لوله که بهش Seminiferous Tubules یا لوله منی ساز میگن وجود داره.Epididymis : یه لوله قطور ماهیچه ای که روی بخش پشتی بیضه خوابیده که اسپرم ها رو انبار می کنه و با انقباضش اون ها رو به سمت رگی به اسم Vas deferens می بره تا اون رگ مواد رو از توی مثانه رد کنه. در مردان لوله خروج ادرار و منی در انتهای پرسوتات یکی میشن.  ولی برین خدا رو شکر کنین که در زمان برانگیختگی دریچه لوله ادراری بسته میشه تا همه چی قاطی پاطی نشه!!!مواد بعد از اینجا وارد رگ اصلی برون ریز یا Urethra میشوند که اینکار هم توسط Ejaculate duct انجام میشه. البته فراموش نشه که به رگ برون ریز عضوی به اسم Seminal vesicles ضمیمه شده که با همکاری پروستات باعث میشن مواد قندی فراکتوز اضافه بشه تا اسپرم ها مواد غذایی لازم رو بدست بیارن . یعنی در واقع انرژی بگیرن و محیط مناسبی برای پرورش و آماده شدن اسپرم فراهم بشه. بعد از این لوله برون ریز مواد رو بسمت خروج از بدن هدایت میکنه و شما دچار انزال میشین…

اما ۲ قسمت دیگه وجود داره که توجهتون رو بهش جلب مبکنم.یکی غده Bulbourethral که در ابتدای برانگیختگی یه پیش آب راه براتون فراهم میکنه تا لوله برون ریز از اسیدها و مواد ادراری پاکسازی بشه. این آب در ابتدا حاوی هیچ اسپرمی نیست ولی اگر بعد از یکبار انزال مایع منی همچنان در لوله باقی مونده باشه در کورس بعدی می تونه اسپرم ها رو با خودش حمل کنه و براتون یه بچه کاکل زری بالا بیاره!! ولی بدونین احتمالش پایینه اما وجود داره….نکته دوم ماهیچه ایه که بین معقد و آلت تناسلی قرار داره و در واقع ۲ جا رو کنترل میکنه.برای همینه که هر وقت فشاری به آلت می یارین همون فشار به معقد هم وارد میشه.

پس خانوما خيلي هواي آلت تناسلي آقايونشون باشن. اگه هم ميخواين دست بزنيد بهش و يا اونو بخوريد خيلي با آرامش و با احتياط .

اميدوارم شب خوبي رو هم شما داشته باشيد عروس خانوماي ناز نازي.

اگه سوالي بازم براتون موند حتما ازم بپرسيد. خوشحال ميشم جوابتونو بدم. راستي حتما از تجربه اي كه براتون حاصل شده منو باخبر كنيد كه چقدر مطلبم به دردتون خورده.

شاد باشيد. و از زندگيتون لذت ببريد.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

منظورم این بود که چون درشب زفاف باید پرده را پاره کنیم و چون اولین تجربه سکسیمان است و ممکن است منجر به انزال زود رس شود چه کنیم که هم از کاندوم استفاده نکنیم و هم انزال تا پاره شدن کامل انجام نگیرداغلب دامادها شب زفاف چگونه پاره میکنندمن فکر میکنم برای اولین تجربه بهتر است التهایمان برهنه باشد تا بهتر لمس کنیم اما ترس از انزال زود هنگام نگرانم میکندممنون ازت امید جانچگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

جواب:

سلاماول این نکته را توجه کنید دوست عزیز که پاره کردن بکارت در شب زفاف نباید حتما یکباره انجام شود. در شب زفاف آقایان باید بیشتر مراعات همسر خود را بکنند زیرا یک خطا در این شب میتواند یک عمر همسر شما را از داشتن رابطه جنسی با شما بی میل کند. هیچ اجباری نیست که باید حتما بکارت را همان شب پاره کنید! به دلیل درد زیادی که بعضی خانمها تجربه میکنن گاهی ممکن است لازم شود اینکار را به روز بعد و یا مدتی بعد موکول کنید.اما اگر احساس میکنید انزال زودرس دارید که ممکن است در طول آمیزش برای شما ایجاد مشکل کند و به هر دلیلی نمیخواهید از کاندوم استفاده کنید. میتوانید از قرصهای تاخیری استفاده کنید. هر چند استفاده از اسپریهای تاخیری هم باز هم توصیه میشود (حتی بدون کاندوم) زیرا در شب زفاف چون زن درد زیادی دارد اگر بیحسی جزئی نیز احساس کند نه تنها مشکلی بوجود نمی آورد بلکه حتی ممکن است خوب باشد.البته چون در شب زفاف مهمتر از همه نزدیکتر شدن به همدیگر است و هدف اصلی داشتن آمیزشی که به ارگاسم ختم شود نیست. و در واقع آمیزش بصورتی انجام نمیشود که مرد انزال سریعی داشته باشد معمولا نیازی به انجام اینکارها وجود ندارد.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

چطو ر میشه گودی وکبودی زیرچشم که براثر خودارضایی بوجود اومده رو برطرف کرد؟آیازردی صورت ومخصوصا داخل چشم می تونه پیامد خودارضایی باشه؟چطورمیشه برطرفش کرد؟آیا داروی خاصی داره؟

جواب:

سلامبله همه این عوارض که فرمودید مربوط به خودارضایی است و به دلیل ایجاد تنش و خستگی است.برای درمان آن بهترین کار تغذیه مناسب است. هر چند برای زیر چشم کرمهای مخصوصی نیز وجود دارد اما با ترک خودارضایی و داشتن تغذیه مناسب احتیاجی به مصرف این کرمها نمیباشد.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

دخترسن 25مدت ازدواج 2سالهمسرم زیاد باسینه هام ور میره بطوریکه هر موقع بیکار میشه با سینه هام بازی میکنه و گاهی وقتابا شدت فشار میده و حالا سینه های من بسیار بزرگ شدن و پهن خیلی نگرانم نمیخواهم به او بگویم و او را منع کنم چون او یک مرد است مانع نیازهایش نمیشوم شما کمکم کنید چطور سینه هایم را به حالت اول برگردانم با تشکر

جواب:

سلامبرای اینکار میتوانید از اسپری ها و یا کرمهای فرم دهنده سینه ( کوچک کننده ) استفاده کنید. این اسپری ها و کرم ها باعث سفتر شدن و حالت گرفتن سینه نیز میشوند.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

باسلام اطراف دستگاه تناسلی من تیره است و همسرم اجازه نمیدهد از پمادهای رفع تیرگی استفاده کنم به نظر شما امید جان من چکنم؟ایا میشود از سفید کننده های معمولی استفاده کردممنونم ازت

جواب:

سلاماول از همه طبق همان توصیه هایی که در وبلاگ کرده ام باید دقت کنید که بعد از استفاده از سرویس بهداشتی حتما ناحیه های اطراف دستگاه تناسلی را خشک کنید. بیشتر تیرگی این نواحی به همین دلیل است. در ضمن از لباسهای زیری که باعث عرق کردن میشود استفاده نکنید. اما استفاده از سفید کننده های معمولی چون ممکن است باعث ایجاد حساسیت ( خارش / شوزش ) شود زیاد توصیه نمیشود.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

معنا و تفاوت ارضای ذهنی و فیزیکی چیست؟هر کدوم رو میشه توضیح بدید؟و اینکه چگونه میشه به هر دو مخصوصا ذهنی رسید؟

جواب:

ارضای ذهنی یعنی فرد احساس کند نیاز جنسی وی با رضایت برطرف شده است. در واقع یعنی از رابطه جنسی خود راضی باشد. اما ارضای فیزیکی تنها به داشتن انزال گفته میشود. حال ممکن است فرد حتی با وجود اینکه انزال داشته است اصلا میل جنسی اش کم نشده باشد و یا اینکه از انزالش ناراضی باشد.بعد از ارضای فیزیکی (بدون ارضای ذهنی) فرد همچنان شهوت فراوانی در خود احساس میکند اما با توام بودن ارضای ذهنی دیگر این مشکل در فرد وجود ندارد و وی به آرامش میرسد.ارضای ذهنی بسیار سختتر از ارضای فیزیکی است. برای رسیدن به ارضای ذهنی باید اول از همه زوجین همدیگر را دوست داشته باشند. یکی از آنها دیگری را برای داشتن رابطه جنسی اجبار نکرده باشد. قبل از آمیزش معاشقه و ملاعبه داشته باشند. شرایط روحی مناسبی داشته باشند و …

چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

من عقد هستم با اینکه شوهر دارم دائما میخوام تو اینترنت عکس و فیلم مستهجن ببینم؟چرا ؟من هنوز پردم پره نشده و تا یک سال دیگه قراره عقد بمونمچه کنم؟( به دلیل حفظ جنبه اخلاقی وبلاگ این پیام توسط نویسنده وبلاگ ویرایش شد )

جواب:

یکی از مشکلات این عکسها و فیلمها و خودارضایی فاسد کردن ذهن است. هرباری که شما اینکار را میکنید مطمئنا بیشتر و بیشتر در این فساد فرو خواهید رفت. راه حل چیست؟! عدم مشاهده این چنین صحنه ها! به همین سادگی! شما باید وقت خودتون رو طور دیگه ای پر کنید. آدمی اگر بخواهد اراده ای از خود نشان ندهد مطمئنا بدترین عادتها را در خود پرورش میدهد. بهتر است اراده کنید و یکبار برای همیشه این عادتهای زشت را کنار بگذارید.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلامببخشید دوباره مزاحم شدم.گفتید برای اطلاع ازسلامت بکارت به دکتر مراجعه کنم ولی برای من امکان تنها دکتر رفتن وجود ندارد.کلا دختری هستم که ازصبح تاشب درخانه تنهام واجازه بیرون رفتن ندارم.اگر شیى مانند مداد یا خودکار وارد جلوی یک دختر بشود آیا امکان پاره شدن بکارتش وجود دارد یا خیر؟می شود در مورد دلایل پاره شدن بکارت کمی توضیح دهید؟قبلا که خودارضایی داشتم خیلی خنگ وخپل شده بودماگرترک خودارضایی طولانی شودآیا علا‘م آن برطرف می شود؟ممنون,لطفاهمشو پاسخ بدید!!!

جواب:

سلامبله با ورود شئ به واژن امکان پاره شدن آن زیاد است. دلایل پاره شدن بکارت زیاد است. برخی ورزشها همچون ژیمناستیک و اسب سواری, ترس زیاد در یک لحظه در کودکی, خودارضایی و … البته در خیلی از اوقات پزشک میتواند تشخیص دهد که این پارگی به دلیل داشتن رابطه جنسی بوده است یا خیر.برای آقایان تقریبا تمامی علائم ظاهری به مرور زمان از بین میرود. برای خانمها هم تقریبا همینطور است بجز در مورد آسیب دیدگی بکارت و همچنین تغییر جزئی در شکل آلت تناسلی که علائمش از بین نمیرود.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلام ببخشید میخواستم بدونم 1برای اب رقیق چسبنده ای که از سر الت درمیاد غسل لازمه؟2مدرک شما چیه؟

جواب:

سلامطبق نظر اکثر علماء خیر این آب پاک است.بنده دانشجو هستم.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلام خسه نباشید یک سوال مهم پیش اومده برام دچار زودانزالی هستم و در شرف ازدواج نگرانم که در روابطم برایم مشکلی پیش بیاد چکار کنم

جواب:

سلامدر وبلاگ و برای دیگران بازدیدکننده ها این سوال بطور کامل توضیح داده شده است. با جستجو در وبلاگ میتوانید جوابها را پیدا کنید. دو سری درمان وجود دارد درمان تکنیکی (بدون دارو) و درمان با دارو که هر دوی آنها در وبلاگ توضیح داده شده اند.

یکشنبه 14 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلاممیخواستم بدونم کرمهای موبر ویت یا نیر برای بدن برای خانوما و اقایون جداست یا اینکه یه مدله و هر دو میتونن استفاده کنن؟ببخشید توروخدا شاید احمقانه باشه ولی من نمیدونم

جواب:

سلامبا اینکه این کرمها بیشتر برای خانمها ساخته میشود اما آقایان نیز میتوانند از آنها استفاده کنند و مشکلی بوجود نمی آورد.

جمعه 5 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

جه چیز میتواند سبب تقویت جنسی در مردان شود

جواب:

ورزش – تغذیه مناسب و سلامت – استفاده از قرصهای تقویت جنسی – عدم استعمال دخانیات – عدم نوشیدن الکل – استفاده از کرمهای موضعی جنسی

جمعه 5 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلام و خسته نباشید…….سوال من اینست که من 20 سالمه و آلت تناسلی من بسیار کوچه است..تاثیر چی هست . کدام راه حل داره یا نی؟

جواب:

سلاماگر در حالت تحریک شده کوچکتر از 5 سانتی متر است میتوانید یا به پزشک مراجعه کنید و یا از دستگاه های افزایش طول آلت استفاده کنید و یا از قرصهای گیاهی افزایش سایز و کرمهای موضعی. اما اگر بزرگتر از 5 سانتی متر است هرچند نیازی به درمان ندارد اما باز میتوانید از موارد بالا استفاده کنید. (در قسمت محصولات پیشنهادی وبلاگ میتوانید چند نوع از این محصولات را ببینید.

جمعه 5 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلام.با تشکر از وبلاگ خیلی خوبتون.من وقتی با نامزاد خود نزدیک میشوم در ظرف 1 دقه ارضا میشوم دلیلش چیه آیا راه حل داره یانه لطفا کمکم کنید

جواب:

سلامبله زودانزالی مشکلی است که خیلی از آقایون آنرا دارند اما درمان آن نیز ساده است و چندبار بطور کامل توضیح داده شده است اما بطور خلاصه دوباره برایتان میگویم یکسری درمان تکنیکی وجود دارد برای افرادی که بالای چند دقیقه ارضا میشوند و یکسری درمان دارو و اسپریی وجود دارد برای افرادی که در حدود 1 دقیقه و یا کمتر. اگر مشکل نعوظ ندارید توصیه میشود از اسپری های تاخیری استفاده کنید. اما اگر مشکل نعوظ نیز دارید  میتوانید از کرمها و یا قرصهای تقویت جنسی و رفع نعوظ استفاده کنید.

جمعه 5 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

ممنون بابت وب خوبتون.آقا امید من یه دختر 22ساله هستم. حدودا 3سال میشه که با پسری دوست شدم و توی این مدت تلاش هردومون فقط شناخت همدیگه بوده و بس. ما همو خیلی دوست داریم اما من توی سایتای مختلف خوندم که توی روابط دوستی هیچوقت به طرف مقابل نگید دوست دارم چون این روابط خیلی قابل اطمینان نیستن و هیچ ضمانتی نیست بر اینکه به ازدواج منجر بشه و این وسط هم بیشترین ضربه روحی رو دختر میخوره. اما ما خیلی همو دوست داریم واسه ایندمون خیلی برنامه ها ریختیم و نسبت به همدیگه هم خیلی خوب شناخت پیدا کردیم. اما نمیدونم اینکه بارها و بارها به هم گفتیم دوست دارم برامون دردسرساز میشه؟ما تا بحال حتی هیچ نوع رابطه جنسی هم با هم نداشتیم.و اینکه ما فقط با اس ام اسم چندین بار بوسه دادیم( شاید خیلی مسخره و خنده دار به نظر برسه) ولی میخوام بدونم اینکار بعدها توی زندگی مشترک مشکل ساز نمیشه و باعث بی اعتمادی اون نسبت به من نمیشه؟

جواب:

سلامبه نظر من این که هیچوقت نگویید دوست دارم کاملا مسخره و بی معنا است! اتفاقا باید احساس واقعی خود را بگویید اما نباید این کار را با افراط انجام دهید. برخی افراد بطور مداوم به نامزد یا همسر خود میگویند که وی را دوست دارند و این باعث میشود که دیگر گفتن این جمله برای همسر آنها معنایی نداشته باشد و تازگی خود را از دست بدهد اما اگر بطور مناسب از این جمله استفاده کنید و در آن افراط و تفریط نکنید هیچ موردی ندارد.در مورد قسمت دوم سوالتون:منظورتان این است که بوسه در اس ام اس؟ از نظر من این مشکلی بوجود نمی آورد اما اگر بوسه واقعی منظورتان است, بهتر است قبل از اینکه تصمیم برای ازدواج نهایی نشده است مرزها را رعایت کنید. حتی بعد از نهایی شدن تصمیم نیز باید اینکار را انجام دهید اما قبل از آن ممکن است جلوه ی نادرستی از شخصیت و رفتار شما نشان دهد.

جمعه 5 آذر 1389

نویسنده: ایران بانو   

سلام. من یه سوال برام پیش اومده ازتون ممنون میشم جوابمو بدین.من توی سایتای مختلف تصاویری که از پرده بکارت دیدم طوری بود که دقیقا واژن رو پوشانده بود یعنی از کلیتوریس تا مقعد کشیده شده بود ولی الان که سوالات و جوابای این وبلاگ رو خوندم گیج شدم اخه شما گفتین که بکارت 2-3سانتیمتری داخل سوراخ واژن قرار گرفته!!راستش من خودمو با اینه که معاینه کردم خیلی ترسیدم چون با توجه به شکلهایی که از انواع بکارت دیده بودم جور در نمیومد! ممنون میشم راهنمایی کنید.

جواب:

سلامبکارت جزء قسمتهای بیرونی واژن است اما در 2-3 سانتی متری ورودی واژن واقع شده است. تصاویری که شما دیدید به دلیل اینکه دو بعدی هستند نتوانستند به درستی این موضوع را نشان بدهند. در واقع بکارت به کلیتوریس نمیچسبد بلکه کلیتوریس بیرون است و بکارت داخلتر.

ایران بانو

(381)

 
document.write (”);
document.write (‘ame>’);

POWERED BY MIHANBLOG.COM

Theme is created by: www.DesignDisease.com

ارسال به تلگرام

ارسال به واتس‌اپ

ارسال به توئیتر

ارسال به فیسبوک

ارسال به گوگل پلاس

چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

آدرس لینک

در مطلب قبلی جراحی پروتز سینه به عنوان روش اصولی بزرگ کردن سینه ها (پستان ها) را مورد بررسی قرار دادیم.

درخواست بسیاری از کاربران بررسی روش‌های بزرگ کردن سینه ها بدون نیاز به جراحی بود و همانطور که می‌دانید بسیاری از محصولات بزرگ کننده‌ ی سایز سینه (مثل کرم‌ها و قرص‌ها و …) بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی دارند و قابل اعتماد نیستند.

به همین دلیل در این مطلب راه های طبیعی و گیاهان دارویی بزرگ کردن سایز سینه ها را مورد بررسی قرار دادیم.

همانطور که در بررسی روش جراحی پروتز برای بزرگ کردن پستان ذکر شد، عمده‌ی بافت پستان متشکل از چربی است و با از دست دادن وزن، بخش عمده‌ای از چربی‌های بافت پستان نیز تحلیل میروند و به اصطلاح آب می‌شوند.

در صورتی که در تلاش برای بزرگ کردن سینه ها هستید و وزن شما کمتر از محدوده‌ی طبیعی است حتما جهت افزایش وزن با متخصص تغذیه به منظور رژیم غذایی درست و اصولی مشورت کنید.

سعی کنید مواد غذایی پر کالری مثل روغن زیتون، مغز گردو، بادام زمینی و پنیرهای کم چرب را حتما در رژیم غذایی خود جای بدهید. اگر لاغر هستید افزایش وزن برای بزرگ کردن سینه ها کاملا ضروری است. البته باید مراقب باشید که دچار اضافه وزن نشوید.

این مورد به خصوص برای دختران نوجوان در سن رشد (۱۲ تا ۲۰ سال) بسیار مفید است.

برای اینکه بدانید آیا اضافه وزن دارید یا خیر می‌توانید به مطلبی با عنوان BMI چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟ مراجعه کنید و با استفاده از ابزار موجود bmi خود را محاسبه کنید.

در خصوص افزایش وزن مطالعه‌ی مطالب زیر توصیه می‌شوند:

سویا یک ماده غذایی سرشار از مواد شبه استروژن است که با نام ایزوفلاون (isoflavones) نامیده می‌شوند.

بر اساس گفته‌های سازمان ملی سلامت ایالات متحده، استفاده از سویا در غذا از نظر تئوری باید موجب افزایش رشد و بزرگ شدن پستان ها شود. هرچند این نظریه هنوز تایید نشده است با اینحال از نظر تئوری و علمی میتواند کاملا درست باشد.

از نظر تئوری وجود سویا در غذا میتواند باعث افزایش سطح هورمون زنانه‌ی استروژن شود که یکی از کارهای این هورمون ایجاد خصوصیت‌های زنانگی است.

با این حساب خوردن غذاهای سرشار از سویا مانند توفو، شیر سویا و محصولات گرفته شده از سویا میتواند منجر به رشد پستان ها شود و به روند بزرگ کردن سینه ها کمک کند.

باید به این نکته هم توجه داشته باشید که مواد غذایی با سویای سنگین مثل برگرها و پنیرها حاوی مقادیر کمتری از استروژن های گیاهی هستند.

گیاه شبدر چمنی

بسیاری از گیاهان هستند که به عنوان افزایش دهنده رشد پستان و بزرگ کننده ی سینه ها به صورت طبیعی شناخته شده اند.

سازمان ملی سلامت آمریکا در این زمینه اظهار کرده که گیاه شیرین بیان یکی از پرطرفدارترین گیاهان برای بزرگ کردن طبیعی سینه ها است چرا که شامل ترکیباتی است که سطح هورمون‌های مرتبط با شیردهی مانند استروژن و پرولاکتین را افزایش میدهد.

شبدر چمنی (Red Clover) نیز منبعی از ایزوفلاون هایی است که در سویا هم دیده می‌شوند.

گیاهی با اسم “شوک مبارک” یا “باداور” (blessed thistle) برای قرن‌ها به عنوان گیاه بزرگ کننده ی سینه و تحریک شیردهی مورد استفاده قرار گرفته است.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از استفاده از گیاهان دارویی بزرگ کردن سینه ها حتما با متخصص تغذیه مشورت کنید بخصوص اگر دارویی استفاده می‌کنید و یا در میان اطرافیان و بستگان نزدیکتان افرادی با سابقه ی سرطان پستان وجود دارند.

روغن‌های بزرگ کننده و افزایش دهنده‌ی سایز سینه ها هنگامی که بر روی پوست قرار می‌گیرند میتوانند باعث رشد بیشتر بافت پستان بشوند.

مطالعاتی که در این زمینه انجام شده و در ژورنال “داروشناسی قوم شناختی” منتشر شده است نشان میدهد که روغن رازیانه و روغن بادیان رومی (انیسون) با ترکیباتی به اسم انتول میتوانند به بزرگ کردن سینه ها و بافت پستان کمک کنند.

گیاهان حاوی انتول به صورت سنتی به شیوه‌ی دم کرده و جوشانده مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی در مادران شیرده نیز کاربرد دارند.

Kelly Bonyata ،مشاور مادران شیرده، چنین نظری دارد که مادران شیرده می‌توانند با قراردادن این روغن‌ها بر روی سینه هایشان شیر بیشتری تولید کنند و توصیه می‌کند یکی و یا هر دو روغن را بصورت روزانه برای بزرگ کردن سینه ها بر روی آن‌ها قرار بدهید.

منابع

• Mayo Clinic: Natural Breast Enhancement • National Institutes of Health: Soy • National Institutes of Health: Licorice • Journal of Ethnopharmacology: Fennel and Anise as Estrogenic Agents • Kelly Bonyata: Fennel

مطالب بیشتر در همین رابطه

هیچ روشی جز پروتز سینه باعث بزرگ شدن سینها نمیشه اینو پزشک متخصص گفتن

سلام بالاخره خدا زن رو با سینه های برجسته خلق کرده و جزءی از زیبایی بدن زن محسوب میشه،بهترین سایز سینه اندازه نرمال و متناسب بودنه اونه یعنی نه خیلی کوچیک و نه خیلی بزرگ و منطبق با معیار زیبایی شناسی هست و برای جنس مخالف هم این سایز نرمال جذابیت بیشتری داره تا سایزهای نامتعادل دیگه پس سعی کنیم سایز انداممونو به اندازه متعادل برسونیم چون گفته میشه اعتدال تو هر چیزی بهترینه .در حال حاضر روشی صد در صد برای بزرگ و حجیم و سفت کردن و خلاصه گرد و خوش فرم کردن سینه که آرزوی هر دختر و زنی هست استفاده از روغن خراطین اصل هست و میتونید از روغن خراطین اصل تارگت استفاده کنید و توی گوگل سرچ کنید و از نمایندگیش سفارش بدید تا به اندازه دلخواه برسید.

سلام ۱۷سالمه ۵۲ کیلو وزن دارم وسایز سینم ۶۵ چیکار کنم بزرگتر شه اصلا راضی نیستم.میشه کمک کنید؟؟

بابا بیخیال شید۱۳ ۱۴ ساله ها عه

ینی واقعا برا همتون متاسفم شما کارو زندگی ندارید ب فکر اینجور مسائل هستید؟؟؟عایا؟؟؟؟؟???

سلام من ۱۷سالمه و ازدواج کردم سینه هام خیلی کوچیکن لطفا یه راه حل بدید که تو کوتاه مدت بزرگ بشنچگونه سينه هاي زنم را بخورم؟

سلام می خواستم بگم اینهایی میگن مردا سینه ی بزرگ دوست ندارن دروغ محض می گن اصلا مردا واسه سینه زن می گیرند البته در اون حد بزرگ که زشت باشه هم دوست دارن ولی ترجیح می دن در اون حد نباشه.

اونا بی که میگن سوتین باعث کوچک ماندن سینه هسته و سوتین نپوشیدن اشتباه میکنن بپوشیم ولی شبا وقت خواب در بیارین اگه نپوشیدن باعث شل شدن می شه

فقط تو اینجوری فک می کنی کلا پسران و مردا واسه اونا زن می گیرن

کی گفته بعد ازدواج سینه بزرگ میشه؟! من الان ۷ ساله ازدواج کردم سه قلو ام دارم.ولی سایز سینه هام همون ۷۰ که قبلا بود مونده به این چیزا ربطی نداره.بیشتر ارثیه

سلام دوستان منم سینه هام کوچیک بود درمورد ش خیلی تحقیق کردم الان خیلی بهترازقبل ماساژ سینه با روغن زیتون یکروز درمیان و شستن سینه با آب سرد مخصوصن درحمام پایان دوش تون سینه هاتونوبا آب سردبشورین و به بالا ماساژ بدین اسرش بیشتره به نظر من

قرص پوراریا مریفیکا از همشون زودتر و بهتر نتیجه میده. خاستین امتحان کنین

سلام من شازیه هستم ۲۳ سالمه بچه مو از شیر کشیدم الان سینم خیلی کوچیک شده یعنی بگم آب شده کلا چکار باید کنم؟؟؟ یه راحی حل بیگین ممنون میشم

وا

سلام مربی سینه بزرگ کردن

کامنتهای قبلی را نیز بخوانید.

سلام ۱۹سالمه سینه هام ۷۰میخوام بزرگتر بشه میشه کمکم کنید ممنونم

اقا سعید چقدر تمرکز کردی رو سینه ی خانما ماشا… ب اطلاعات پزشکیت بزرگ نشن میام سراغت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من ۲۹ سالمه سینه هام کوچیکه یه بچه هم دارم وزن من هم پایینه یه راه حل برام بزارین

برین زندگیتونوبکنید اوناخودشون بزرگ میشن

سلام دوستانمان گرامی.به هیچ وجه نگران کوچک بودن سینه خودتان نباشید چه بخواهید چه نخواهید شش ماه پس از ازدواج سینه به اندازه طبیعی و استاندارد خدادادی بزرگ میشه .چون سینه خود را آماده می‌کنه پس از چند ماه برای شیر دادن .امر طبیعی است.

سلام سینه مه خیلی خورد هست راه حل مره برم بگوید که چه کار کنم

سلام من در مورد این چیزا زیاد تحقیق میکنم به نظرم نگران نباشید چون همش با ازدواج حل میشه دو نمونه از چیزایی که خوندم میگم : ۱٫ وقتی ازدواج کنی در اثر رابطه های جنسی مشکلات جنسی هم حل میشه در مورد سینه هم همینطور. (سینه با مالش زیاد آقایون یا بهتر بگم شوهراتون بزرگ میشه.مطمئن باشین مردها علاقه ی زیادی به این کار دارند دلیل علمی هم داره و هیچ مردی رو پیدا نمیکنی که علاقه ای به خوردن یا مالوندن سینه نداشته باشه). ۲٫میگن وقتی زن و شوهر با هم رابطه جنسی برقرار کنن و دخول صورت بگیره در همون دفعات اول واژن زن بطور طبیعی و خدادادی به اندازه آلت مرد تغییر پیدا میکنه پس از نزدیکی نترسید.

واقعا جای تعجب داره برام ک دخترای۱۲/۱۴ساله بخاطر کوچیک بودن سینشون نگرانن،یکم طرز فکر و نگرانیاتونو ب سمت آیندتون ببرید ن ب سمت مسائلی مثل این?

سلام من یه درمان برایه سفت شدن سینه میخوام لطفاراهنماییم کنین

سلام من۱۴سن دارم و سینه هام خیلی کوچیکن همه میگن چون نامزدکردی کوچیک مونده ولی من حرفاشون باورنمیکنم لطفای راحل خوبی روبگید ممنون

سلام من ۱۵‌سال دارم ولی سینه هام خیلی کوچیکه چیکارکنم بزرگ بشن؟؟خواهشاکمک کنین

خخخخخ خدا شفاتون بده عجب …….

سلام من۱۲سالمه اما هرکسی ازهمسن هام رومیبینم سینه هاش بزرگتره این منونگران می کنه لطفا کمکم کنید

سلام خسته نباشید.مطالبتون خیلی جالب بود.میشه خواهش کنم روش اب کردن شکم هم بزارید.ممنونم

سلام من ۷۵ دارم س.سینه ولی شل و پاین است می خاوهم بالا باشد

در پاسخ به ناشناس

سلام به مطلب زیر مراجعه کنید » جلوگیری و درمان شل شدن و افتادگی سینه ها

هرروز صبح یه دونه موز با کنجد سفید بخورید روزی یه لیوان دم نوش رازیانه هورکون گیاهی داره ژله ام زیاد بخورید سینتون حجم میگیره.روغن خراطین اصلم عالیه هرشب یه ربع ماساژبدید باهاش سینتونو

من سینه هام ۶۵هست اگر میشه بگید چگونه میتونم سینه هام رو بزرگ کنم

سلام من سینه هام ۷۵ دوست دارم بزرگ بشه چیکار کنم

سلام ولی مال من همونجوری کوچیک مونده

سلام من ۳۰ سالمه و ی بار زایمان داشتم وسینه هام کوچیک و افتاده شده چکار باید بکنم که بزرگ بشه.

نخ ببندید به سینه تون یه روز راه برید سرش میاد بالا

سلام دوستان من سینه هام۶۰نامزد هم دارم این موضوع روهم میدونه اصلا هم نگران یا ناراحت نیستم چون خودبخود بزرگ میشن بعدد ازدواج شماهم نگران نباشین

فقط گزینه‌ی وسط را تیک بزنید. »مشاهده قوانین

محصولات و کتابهای آموزشی عصرعلم را در این بخش مشاهده کنید.

ورود به فروشگاه

با دوره‌های آموزشی کاربردی عصرعلم مهارت کسب کنید و برای خودتان کار و درآمدزایی ایجاد کنید!

لیست دوره ها

راهنمای لغو عضویت

© ۱۳۹۷-۱۳۸۸ تمامی حقوق مادی و معنوی بر اساس موارد ذکر شده در مرام‌نامه‌ی عصرعلم محفوظ می‌باشد.

چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟
چگونه سينه هاي زنم را بخورم؟
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *