چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم

دوره مقدماتی php
چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم
چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف (برای ویندوز)


CoolUtils PDF Combine 6.1.0.133 Windows

دوره مقدماتی php


 

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم


 



 


 

اگر از طریق اینترنت مقاله ای را دانلود کرده اید که مطالب آن به صورت چند فایل PDF میباشد، میتوانید با استفاده از نرم افزار CoolUtils PDF Combine آنها را به هم بچسبانید و به یک فایل PDF تبدیل کنید. 


 

همچنین با کمک نرم افزار CoolUtils PDF Combine میتوانید چند فایل PDF و یا چند صفحه از چندین فایل مختلف PDF را ترکیب کرده و به صورت واحد و پشت سر هم تبدیل به یک فایل جدید کنید.


 

این نرم افزار دارای ظاهری ساده و کاربردی میباشد و با استفاده از امکانات آن میتوانید تنظیمات بسیاری را بر روی فایل های خود انجام دهید. مثل درج تاریخ و شماره صفحه بر روی فایل های PDF. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای ساده برای ویرایش فایل های PDF میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ایجاد و مدیریت رمز عبور (برای ویندوز)


Agilebits 1Password 7.2.581 Windows


 


 



 


 

حفظ کردن تمامی پسورد ها کار بسیار مشکلی است، نوشتن رمز ها بر روی کاغذ یا در دفترچه نیز از امنیت برخوردار نیست. همچنین اگر در سایت های مختلف دارای حساب های کاربری زیادی هستید، ممکن است شناسه و پسورد حساب های خود را فراموش کنید. اگر میخواهید دیگر نیازی به حفظ کردن پسوردهای متعدد نداشته باشید میتوانید از نرم افزار Agilebits 1Password استفاده کنید.


 

نرم افزار Agilebits 1Password یک نرم افزار مدیریت رمز عبور است که علاوه بر امکان ذخیره سازی رمزهای عبور، قابلیت یکپارچه سازی مستقیم با مرورگر وب شما را نیز دارد. این نرم افزار میتواند پسورد های قوی و منحصر به فرد برای شما ایجاد کند و به شما این امکان را میدهد تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید.


 

این نرم افزار قابلیت درج اتوماتیک شناسه و پسورد در مرورگر های مختلف اینترنتی را دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به پر کردن اتوماتیک فرم ها اشاره کرد. یعنی شما میتوانید به وسیله این نرم افزار فرم های اینترنتی مورد نیاز خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید. این نرم افزار میتواند تمام رمز های شما (مثل کارت های اعتباری، رمز اکانت ها، رمز های فرم و …) را در خود ذخیره و در صورت نیاز آنها را برای استفاده شما آماده سازد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار اسکن حرفه ای (برای ویندوز)


VueScan Pro 9.6.22 Windows


 


 



 


 

نرم افزار VueScan نرم افزار حرفه ای و در عین حال با محیط کاربری ساده است كه برای اسكن با كیفیت تصاویر به كار میرود. این نرم افزار كیفیت اسكن اسناد و عكس های شما را به شكل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه بهتری در خروجی ارائه میدهد.

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم


 

اگر به دنبال یک نرم افزار اسکنر حرفه ای برای کامپیوتر هستید، VueScan میتواند گزینه مناسبی باشد.


 

VueScan همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است كه استفاده از آن منجر به افزایش كیفیت تصاویر اسكن شده حاصل از اسناد میشود. VuePrint یكی از محبوبترین و پركاربردترین نرم افزار های اسكن تصاویر به شمار رفته و توسط بسیاری از عکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ضبط مخفیانه صدا، با قابلیت شروع و توقف اتوماتیک (برای ویندوز)


Snooper Pro 3.1.1 Windows


 


 



 


 

در بسیاری از دستگاه های ضبط صدا (مخصوصا ضبط های حرفه ای و خبرنگاری) ، امکان تشخیص صدای محیط وجود دارد. یعنی به محض اینکه صدایی در اطراف دستگاه شنیده شود، شروع به ضبط میکند. و هر وقت سکوت برقرار شود ضبط متوقف میگردد. به این قابلیت در اصطلاح Voice Activated Audio Recording (آغاز ضبط با تشخیص صدا) گفته میشود.


 

هدف از این قابلیت این است که وقتی هیچ صدایی وجود ندارد چیزی هم ضبط نشود. چنین قابلیتی در برخی از دوربین های مدار بسته هم وجود دارد.


 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید همین قابلیت (ضبط صدا به محض تشخیص آن) را با میکروفن معمولی کامپیوتر انجام دهید.


 

نرم افزار Snooper برای ضبط اتوماتیک و مخفیانه صدا طراحی شده است. فرض کنید میخواهید صدای اتاق کودک خود را وقتی که در منزل نیستید ضبط کنید تا بفهمید وقتی در منزل نبوده اید گریه کرده است یا خیر. اگر این کار را با یک نرم افزار معمولی ضبط صدا انجام دهید، بعد از اینکه برگشتید باید یک فایل صوتی چند ساعته را گوش کنید تا ببینید در جایی از آن صدای گریه شنیده میشود یا خیر. اما این نرم افزار کار را ساده کرده است و به محض اینکه صدایی به گوش برسد شروع به ضبط صدا میکند. و چند ثانیه بعد از برقراری سکوت هم ضبط را متوقف میسازد.


 

علاوه بر همه اینها، این نرم افزار توانایی ضبط صداهای در حال پخش در ویندوز را نیز دارد. فرض کنید در حال انجام یک بازی، انجام چت صوتی، و یا هر کار دیگری هستید که در حال پخش صدا از اسپیکرهای کامپیوتر است. در این حالت نرم افزار Snooper میتواند صداهای در حال پخش را ضبط کند. لازم به ذکر است که در این حالت صداها مستقیما از روی کارت صدا ضبط میشود و نیازی به روشن بودن اسپیکر کامپیوتر ندارد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار شبیه ساز سایت (برای ویندوز)


Axure RP 8.1.0.3381 Enterprise Windows


 


 



 


 

اگر به طراحی سایت علاقه دارید و اطلاعاتی هم درباره ساخت سایت دارید، شاید با دیدن یک سایت بخواهید آن را شبیه سازی کنید و روی آن کار کنید. برای اینکه بتوانید یک سایت را نمونه سازی کنید میتوانید از نرم افزار Axure RP استفاده کنید.


 

نرم افزار Axure RP ابزاری برای شبیه سازی وب سایت ها و برنامه های تحت وب میباشد. این نرم افزار بر پایه Visio و ابزار های طراحی سایت ساخته شده است که با استفاده از آن میتوانید محیط تعاملی، توصیفی و مبتنی بر مرورگرها را ایجاد کنید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


انتخاب سریع یک انجمن 


نمایش برچسب‌ها

مشاهده قوانین انجمن

آدرس دفتر مرکزی : مازندران – بابلسر

“این وب سایت هیچ نماینده یا فروشنده یا شعبه دیگری در سطح وب ندارد!”

E-Mail : POPDA [at] outlook.com

SMS Number : 1000 012345 1111

راهنمای استفاده از QR Code

مموری کارت را داخل گوشی خود قرار بدهید و برنامه را اجرا کنیدتا رمز را برای شما پیدا کند

نصب:

برنامه بر پایه پایتون ساخته شده است حتما” در درایو C گوشی نصب نمایید برای اجرای برنامه از قبل باید پایتون و متعلقات آن نیز نصب شده باشد برای دریافت پایتون و متعلقات ان نیز از این لینک

متعلقات پایتون نیز در درایو C نصب نمایید!  

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم

  دانلود نرم افزار MMCPwd v 1.0.0   حجم فايل : 103 کيلو بايت

   پسورد فايل ها : www.ariamobile.net

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دانلود بازی Mission Impossible برای سیمبیان

دانلود مجموعه کاملی از آنتی ویروس های موبایل – سیمبین

دانلود آخرین ورژن ویدیو پلیر CorePlayer 1.32 – سیمبین

بازی جدید و فوق العاده زیبای Barclaycard Rollercoaster Extreme v1.00 S60v3

نرم افزار آفیس برای گوشی های نوکیا Quickoffice AM v6.02.675 S60v3

نرم افزار تماشای ویدیوهای سایت Youtube در گوشی YouTube v2.4.10 S60v3

باسلام:آياامكان داره مموري كارتي كهpassword‏ خورده بازبشه ولي محتويات داخلش حذف نشن؟لطفاكمك كنيد هزينه انس مهم نيست/لطفابااين شماره 09185911600تماس بكيريدممنونم

وقتی برنامه رو نصب میکنم این اخطار میده : پایتون و اجزای تشکیل برای S60 گم شده است. ادامه به هر حال؟ و OK رو میزم بااین اخطار مواجه میشم?Unable to install a protected application from an untrusted supplier

برای اندرویید نرم افزار هست لطفا بفرستید ممنونم

خیلی بی خود بود چون نصب نمیشد. مزخرف

سلام برنامه پایتون روگوشیم نصب نمیشه مینویسه خطای مجوز با ارائه دهنده برنامه تماس بگیرید. کمکم کنید لطفا جواب بدهید. مرسی

ببخشيد اين نرم افراز روي گوشي x3 هم كار ميده ممنونم اگه جواب منو بديد مرسي

دستت درد نكنه _نوكرتم _خدا خيرت بده سايت رايكان راه انداختي_

سلام ببخشید این برنامه پایتون فقط در مموری نصب میشه وقتی هم مموری خارج میکنم error میده

سلام گوشی گوشی نوکیا n79 دارم ولی وقتی می خوام این برنامه رو نصب کنم error :unable to instala protected application from an untrusted supplier می ده قبلش هم power python4 رو هم نصب کردم باتشکر

درخــــواســــــت نـــرم افـــزار / بــــــــازی

تمامی حقوق مطالب برای آریا موبایل محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

در تاریخ آمده است که مأمون عباسی در سال دویست هجری قمری حضرت امام رضا علیه السلام را از مدینه به مرو طلبید و آن حضرت به دنبال این جریان از مدینه به سوی مرو آمدند. خواهر آن حضرت فاطمه معصومه در سال دویست و یک به خاطر ادامه مقاله …

در این مقاله به شما می گوییم سایت هایی که اجازه دسترسی به ایمیلتان را می خواهند نهایتا چه خساراتی را به شما وارد می سازند و اینکه چرا نباید به این سایت ها اطمینان کنید ادامه مقاله …

چکیده: رنگ درمانی می تواند با تاباندن یک رنگ در ناحیه ای از بدن یا از طریق خیره شدن به رنگ خاصی انجام شود. رنگ های اصلی که در این روش از آنها استفاده می شود عبارتند از: سبز، زرد، آبی، نارنجی، قرمز و بنفش ادامه مقاله …

در این مقاله به پیشرفت موشکی حزب الله لبنان در مقایسه با سال 2006 و جنگ 33 روزه این گروه با اسرائیل پرداخته و معتقد است که اکنون این گروه با پیشرفت موشکی خود، قادر است که با موشک‌های دقیق خود زندگی عادی و زیرساخت‌های اسرائیل را تخریب نماید. به اعتقاد نویسنده، با توجه به حملات مداوم اسرائیل به نیروهای حزب الله در سوریه، وقوع جنگ آینده میان حزب الله و ادامه مقاله …

گاهی بایک تامل دقیق در نحوه ی زندگیمان می توانیم بفهمیم که بعضی مسائل و عادتها موجب می شود که ما زودتر پیر شویم و پیرتر به نظر برسیم یکی از مسائلی که تاثیر مستقیم بر ظاهر ما دارد نوع استفاده از مواد غذایی است ادامه مقاله …

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم

بازی یکی از روش‌هایی است که در آن کودک نگرانی‌ها و ناراحتی‌های خود را در قالب بازی رها می‌کند.در این مقاله بازی‌هایی معرفی می‌شوند که قدرت تمرکز کودکان را افزایش می‌دهند. ادامه مقاله …

شاید برای شما پیش آمده باشد که به دلیل ویروسی شدن و یا زمان فروش گوشی خود همه ی اطلاعات گوشی را پاک و سپس آن را روت کنید. ما در این مقاله به شما می گوییم که در چه موقعیت های دیگری باید گوشی خود را روت کنید و اینکه این کار چه مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت. ادامه مقاله …

مقاله فوق با بررسی سیاست خارجی دولت ترامپ نسبت به ایران و درخواست های دوازده گانه ترامپ، مداخلات خارجی قدرت های بزرگ در ایران را مورد بررسی قرار داده و معتقد است که مردم ایران فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی، همواره نسبت به مداخله قدرت های خارجی واکنش منفی نشان داده اند. به اعتقاد سینا طوسی، مولف این مقاله، مردم ایران هنوز وقایعی چون تسلط شرکت انگلیسی بر ادامه مقاله …

متخصصین راه های جدید برای تجزیه و تحلیل برهمکنش های دانش آموزان را تنها با استفاده یک ویدیو، مورد بررسی قرار دادند. سطح یادگیری دانش آموزان در چه حد است؟ امروزه سیاست گذاران تمایل دارند تا با استفاده از آزمون های استاندارد، میزان یادگیری و موارد مورد نظر خود را مورد ارزیابی قرار دهند. اما برخی از محققین آموزشی پیشنهاد داده اند که علاوه بر مسائل گفته ادامه مقاله …

کودکان پرخاشگر بدون آنکه خودشان بدانند و بخواهند که پرخاشگری کنند در اصل می خواهند به خواسته ای که در ذهنشان است برسند چون نمی توانند خواسته خود را به خوبی بیان کنند مجبورند برای بیان آنچه می خواهند دست به پرخاش و تهاجم به دوستان خود نمایند ادامه مقاله …

دانلود مجموعه کلیپ “به سوی افتخار” مجموعه کلیپ به سوی افتخار به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در واحد چندرسانه ای پرتال فرهنگی راسخون تولید شده است که در هر قسمت به معرفی یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی می پردازد.موضوع این قسمت: تولید نیروگاه های خورشیدیکاری از احمد تیموری

زمان : 01:00

دانـلـود

مشاهده

دانلود کلیپ بیماری تفرقه، دشمن امروز با کیفیت FullHDگزیده سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم وحدت و پرهیز از تفرقه و اجماع حول محور اهل بیت علیهم السلامتولید شده در واحد چندرسانه ای پرتال فرهنگی راسخونکاری از احمد تیموری

زمان : 02:30

دانـلـود

مشاهده

سخنرانی آیت الله العظمی جوادی آملی پیرامون جهنم و اهالی جهنم

زمان : 00:12:48

دانـلـود

مشاهده

سخنرانی استاد دانشمند پیرامون زن از دیدگاه اسلام و ارزش والای زن

زمان : 00:14:33

دانـلـود

مشاهده

پیشنهاد جدید انقلاب اسلامی

زمان : 01:57

دانـلـود

مشاهده

اختیارات عجیب و بی حد و حصر ملکه انگلیس، کشوری که ادعای دموکراسی داردبخش از مستند رمز و راز ملکه

زمان : 06:52

دانـلـود

مشاهده

دانلود مجموعه انیمشن ایرانی دیرین دیریندانلود دیرین دیرین با کیفیت خوب و لینک مستقیماین قسمت با موضوع کی بود کی بود؟لزوم شفاف سازی در مجلس شورای اسلامی

زمان : 01:05

دانـلـود

مشاهده

دانلود مستند آوه زین با کیفیت بالاپایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR روایتی از زندگی بانوی شجاع و قهرمان، فرنگیس حیدرپور، را در مستند «آوه‌زین» منتشر کرد.

زمان : 14:08

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم

دانـلـود

مشاهده

سخنرانی استاد خیراندیش پیرامون نقش خرما در سلامتی و سلامتی مادران

زمان : 00:02:35

دانـلـود

مشاهده


اجتماع بزرگ ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران، صبح پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ با حضور حضرت آیت الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

زمان : 00:02:04

دانـلـود

مشاهده

نرم افزار موبایل راه در سال 1397 با هدف گسترش خدمات مردمی اربعین در شهرهای ایران…

برنامه حرفه ای  اسکن تصاویر، آلبوم‌ها، مدارک، کارت‌های شناسایی، عکس‌ها و ….

Norton AntiVirus and Security ویژه اندروید امنیت سیستم شما را به ارمغان می آورد و…

به کمک ImageMeter می‌توانید طول، عرض یا فواصل موجود در عکس‌ها را به طور تقریبی اندازه‌گیری…

برنامه SD Maid Pro با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، به شما کمک می کند تا…

به آسانی و بدون نیاز به گذاشتن زمان با سریعترین حالت ممکن به تنظیمات و بخش های مورد…

Microsoft Outlook یک برنامه برای مدیریت ایمیل است که به شما اجازه می دهد کارهای زیادی…

WhatsApp Messenger مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که امکان تماس صوتی ، ارسال و دریافت…

اگر شما هم در گوشی آندرویدی خود بنا بر نیازتان از سرویس های مختلف Mail همچون Yahoo…

با نرم افزارPanorama360 می‌توانید تصاویر پانوراما و 360 درجه ثبت کنید.

چند رسانه‌ای

تولیدات فرهنگی

انجمن‌ها

مشاوره

تمامی حقوق این پایگاه متعلق به
معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه می‌باشد.

چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم
چگونه رمز رم موبايل را بشکنيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *