چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

دوره مقدماتی php
چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم
چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

در ویندوز ۱۰ اسکرین شات گرفتن یا گرفتن عکس از صفحه کامپیوتر موردی هست که خیلی جاها میتونه به دردتون بخوره . وقت هایی که میخواهید مشکلاتتون رو با سایر کاربرا یا شرکت ها به اشتراک بگذارید و ازشون راهنمایی بگیرید . زمان هایی که میخواید یه قسمت رو برای به خاطر سپردن یا برای موراد ضروری ذخیره کنید و … ما تو سایت موبلت روش های ساده و بدون دردسر رو بهتون معرفی میکنیم تا کارتون راه بیفته با ما همراه باشید .

روش اول : فشردن دکمه Print screen ( که روی کیبرد بعضا با عناوین مختلف همچون PrtScn یا PrntScrn یا PrintScr دیده باشه ) یه تصویر از کل صفحه فعلی کامپیوتر شما در حافظه کامپیوتر ذخیره میکنه ! بعدش باید تو یه برنامه دیگه مثل نقاشی یا فوتوشاپ یا … اون رو الصاق یا paste کنید تا بتونید بعدش به صورت فایل ذخیره کنید . برای اینکار پس از فشردن کلید پرینت اسکرین روی کیبرد . برنامه نقاشی رو از منوی استارت ویندوز جستجو کرده و اجرا کنید . حالا که برنامه اجرا شد کلید های ترکیبی ctrl+v رو روی کیبرد همزمان فشار بدید تا تصویر ، تو برنامه نقاشی برای شما به نمایش در بیاد .سپس عکس رو ذخیره کنید ، همچنین با فشردن کلید های ویندوز + Shift + S به صورت همزمان هم میتونید یه تیکه از صفحه رو انتخاب کنید و به حافظه کامپیوتر بسپارید و مثل بالا با برنامه نقاشی یا .. ذخیرش کنید .

روش دوم : این روش خودش عکس میگیره خودش ذخیره میکنه ! دکمه ویندوز (لوگوی ویندوز) + PrtScn را با هم فشار بدید. اگر از تبلت استفاده می‌کنید، کلید لوگوی ویندوز و دکمه کم‌کردن صدا را با هم فشار بدید . اسکرین‌شات گرفته میشه، تو فولدر اسکرین شات (در C:UsersUSERNAMEPicturesScreenshots) ذخیره می‌شه (Username در اینجا نام کاربری شما در ویندوز هست ). تمام !

اسنیپینگ تول یه ابزار کمکی هست که ویندوز از قدیم تدارک دیده تا بتونید اسکرین شات تهیه کنید . کافیه برنامه Snip رو تو منو استارت سرچ کنید و برنامه Snipping Tool رو اجرا کنید و با فشردن دکمه New بعدش میتونید قسمتی که میخواهید رو انتخاب و ذخیره کنید .

تو ویندوز ۱۰ قابلیتی هست برای ضبط فیلم از بازی ها و گرفتن اسکرین شات از اون ها . اول از همه باید گزینه Gaming تو قسمت تنظیمات ویندوزتون وجود داشته باشه . ( اگر نیست نشون اینه که ویندوزتون قدیمی هست ) سپس گزینه record game Clips Screenshots and broadcast using Game bar رو فعال کنید و تیک گزینه show game bar when i play full screen رو بردارید . تو همون پنجره یه قسمت هست به اسم keyboard shortcut که کلید های ترکیبی میانبر برای استفاده از این حالت تعیین شده. خوب برای گرفتن اسکرین باید یه پنجره فعال یا بازی یا .. در حال اجرا داشته باشید پس از فشردن کلید های ترکیبی ویندوز+G یه پنجره باز میشه که باید گزینه Yes this is game رو بزنید . پس از اجرای برنامه و فشردن دکمه های مورد نیاز محل ذخیره فایل ها : C:UsersUSERNAMEVideosCaptures میباشد .

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

دوره مقدماتی php

 

ما در موبلت سعی کردیم روش های ساده و بی نیاز از دانلود و نصب سایر برنامه ها، رو برای شما بازگو کنیم . حالا اگر حس میکنید این سطح امکانات برای کار شما کم هست و نیازمند امکانات حرفه ای تر در زمینه گرفتن اسکرین شات هستید .توصیه و پیشنهاد ما دانلود و نصب برنامه های مجزا و حرفه ای در این زمینه هستید .. برنامه های زیادی در این زمینه موجود هست،  یکی از برنامه های پیشنهادی ما ، برنامه رایگان و حرفه ای ShareX هست که میتونید از این لینک دانلود کنید .

داش دمت گرم

ممنون خیلی بدردم خورد

فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *

⇐⇐ لیست گوشی ها و تبلت هایی که آپدیت اندروید 9 رو دریافت میکنند.بروزرسانی لحظه ای

دانلود iOS 12 برای آیفون ها آیپد ها آیپاد ها

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

سایت OPDA.iR از این پس با نام و آدرس جدید MOBLET.iR در خدمت شماست .

2009-2018

 

دانلود والپیپر های سه بعدی برای اندروید و آیفون

اسکرین شات، تصویری از کاربری موارد قابل مشاهده داخل مانیتور، گوشی موبایل و هرگونه دستگاهی که دارای خروجی تصویری باشد می‌گیرد. امروز ما می‌خواهیم در سلسه مطالب آموزش ویندوز به شما نشان دهیم چگونه این کار را در ویندوز انجام دهید.

همه سیستم‌عامل‌ها گزینه‌های مختلفی برای گرفتن اسکرین شات دارند. ابزارهای خارجی زیادی هم برای گرفتن اسکرین شات در ویندوز است. اما اگر نیاز شما آنقدر پیچیده نیست، مجبور به نصب ابزارهای شخص سوم خارجی برای این کار نیستید. در اینجا ما به شما نشان خواهیم داد چگونه در ویندوز ۱۰ اسکرین‌شات بگیرید.

شما می‌توانید از روش پرینت صفحه برای گرفتن اسکرین‌شات و ذخیره آن بصورت یک فایل، گرفتن اسکرین شات بدون ذخیره بصورت فایل و گرفتن اسکرین شات تنها از یک پنجره (بجای کل صفحه) استفاده کنید. دکمه پرینت صفحه ممکن با عناوین “PrtScn”، “PrntScrn”، “PrintScr” و یا مشابه آن برروی کیبرد مشخص شده باشد. در بیشتر کیبردها، این دکمه معمولا بین F12 و Scroll lock پیدا می‌شود. در کیبرد لپتاپ‌ها، ممکن است مجبور باشید تا دکمه “Function” را برای دسترسی به پرینت صفحه فشار دهید. شما هیچگونه پنچره تاییدی برای گرفتن اسکرین‌شات نخواهید دید.

کلید لوگوی ویندوز و PrtScn را با هم فشار دهید. اگر از تبلت استفاده می‌کنید، کلید لوگوی ویندوز و دکمه کم‌کردن صدا را با هم فشار دهید. وقتی اسکرین‌شات گرفته شده، کپی می‌شود و در فولدر اسکرین شات (در Users/User Name/Pictures) ذخیره می‌شود، صفحه نمایش تار خواهد شد. اگر فولدر اسکرین‌شات وجود نداشته باشد، ویندوز به طور خودکار این فولدر را می‌سازد. اسکرین‌شات بطور خودکار به صورت “Screenshot (Number).png” نامگذاری خواهد شد که شماره هم توسط شمارنده خود سیستم اسکرین شات تعیین می‌شود. هر اسکرین شاتی که می‌گیرد این شماره یک واحد افزایش پیدا می‌کند.

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

شما تنها زمانی صفحه را تار خواهید دید که گزینه “Animate windows when minimizing and maximizing” در تنظیمات جلوه‌های بصری (در System > Advanced system settings > Click the Advanced tab > Click Settings under Performance section) روشن شده باشد.

توجه: در بعضی لپتاپ‌ها و دستگاه‌های ممکن است شما نیاز به فشار دادن کلید لوگوی ویندوز و Ctrl و PrtScn یا کلید لوگوی ویندوز و Fn و PrtScn داشته باشید. لطفا برای اطمینان کتابچه راهنمای لپتاپ یا دیگر دستگاه خود را بررسی کنید.

کلید PrtScn را فشار دهید. کپی اسکرین‌شات صفحه شما هم‌اکنون در کلیپ بورد کپی شده است، می‌توانید آن را هرجا می‌خواهید Paste کنید. ابعاد اسکرین‌شات دقیقا هم‌اندازه رزولوشن صفحه نمایش شما خواهد بود.

توجه: در بعضی لپتاپ‌ها و دیگر دستگاه‌ها، ممکن است نیاز به فشار دادن Ctrl و PrtScn یا Fn و PrtSCn داشته باشید. لطفا برای اطمینان کتابچه راهنمای لپتاپ یا دیگر دستگاه خود را بررسی کنید.

برروی نوار عنوان پنجره کلیک کنید تا این پنجره به عنوان پنجره فعال در صفحه انتخاب شود. کلید‌های Alt و PrtScn را فشار دهید. یک کپی از اسکرین‌شات گرفته شده از پنجره فعال صفحه‌تان در کلیپ بورد ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را هرکجا که می‌خواهید Paste کنید. توجه: در بعضی لپتاپ‌ها و دیگر دستگاه‌ها، ممکن است نیاز به فشار دادن Alt و Fn و PrtScn داشته باشید. لطفا برای اطمینان کتابچه راهنمای لپتاپ یا دیگر دستگاه خود را بررسی کنید.

Snipping tool برای مدت طولانی است که قسمتی از ویندوز می‌باشد. این ابزار به ویندوز ویست اضافه شد و از آن زمان ویژگی‌های جدید بهش اضافه نشد، جدا از چند رفع اشکال. Snipping tool می‌تواند از یک پنجره باز، یک منطقه مستطیلی، یک منطقه آزاد فرم و کل صفحه اسکرین‌شات بگیرد. اسنیپ‌ها بعد می‌توانند با استفاده از موس و قلم‌های رنگی تغییر داده شوند، به عناون یک عکس ذخیره شوند، به عنوان یک فایل MHTML ذخیره شوند یا حتی به عنوان ایمیل فرستاده شوند.

البته Snipping tool یک محدودیت هم دارد، این ابزار نمی‎تواند از مواردی که شمال حرکات موس می‌شوند عکس بگیرد. برای گرفتن تصویر از عملیات‌هایی که شامل حرکات موس هستند مانند منوی های پاپ‌آپ و تولتیپ‌ها که فرآیندی خسته‌کننده و ملال‌آور است، باید:

با گزینه جدید “Delay” در ویندوز ۱۰، شما می‌توانید از منوهای پاپ‌آپ و تولتیپ‌ها اسکرین‌شات بگیرید. اپ Snipping Tool را باز کنید و برروی گزینه Delay کلیک کنید. از لیست کشویی، برروی شماره‌ مربوط برای تعیین مقدار ثانیه‌های تاخیر، کلیک کنید (از ۰ تا ۵ ثانیه).

حالا با کلیک کردن برروی فلش کنار “New” نوع اسنیپی را که می‌خواهید بسازید انتخاب کنید. شما می‌توانید یکی از چهار نوع اسنیپ را انتخاب کنید: فرم آزاد، مستطیلی، پنجره و کل صفحه.

 

برخلاف اسنیپ‌های رایج، صفحه نمایش فورا محو نخواهد شد. به جای آن، شما بین ۱ تا ۵ ثانیه دارید، بسته به مقداری که خود انتخاب کرده‌اید، تا اسکرین‌شات‌های خود را تنطیم کنید. حالا آن منوی پاپ‌آپ یا تولتیپی را که می‌خواهید باز کنید. هنگامی که زمان تاخیر تمام شود، صفحه نمایش فریز و محو می‌شود، و می‌توانید اسنیپ خود را بگیرید. اگر شما پنجره یا کل صفحه را انتخاب کنید، تصویر بعد از فریز شدن صفحه بطور خودکار گرفته خواهد شد.

ویندوز ۱۰ قابلیتی بنام game DVR برای ظبط فیلم گیم‌پلی یا گرفتن اسکرین شات از بازی‌های کامپیوتر شخصی دارد. Game bar تصاویر را در فرمت PNG تولید و در “C:Users[your username]VideosCaptures” ذخیره می‌کند. قبل از استفاده از Game bar اپ ایکس باکس را باز کرده و تنظیمات را برای ویژگی Game DVR پیکربندی کنید. وضعیت را به “Take screenshots using Game DVR” تغییر دهید و میانبرهای پیشفرض کیبرد را با کلیدهای انتخاب خودتان جایگزین کنید.

در حالی که شما یک بازی باز یا پنجره اپ فعال دارید، کلید لوگوی ویندوز و G را فشار دهید و برروی جعبه “Yes, this is a game” بزنید، اگر درخواست شد. حالا برای گرفتن اسکرین شات آیکون دوربین یا “Win+Alt+PrtScn” را بزنید. توجه: میانبر کیبرد تنها زمانی کار خواهد کرد که شما جعبه “Yes, this is a game” را برای یک بازی خاص تایید کرده باشید. شما هشداری خواهید دید که می‌گوید اسکرین‌شات شما ذخیره شده است. اگر برروی هشدار کلیک کنید، در آدرس “Xbox app > Game DVR > On this PC” باز خواهد شد و می‌توانید ن را ببینید.

در واقع راه‌های زیادی برای گرفتن اسکرین شات وجود دارد، اما اگر شما می‌خواهید درگیر نصب و کار با ابزارهای سوم شخص نشوید، می‌توانید از راه‌هایی که ما به شما معرفی کردیم استفاده کنید. آیا توانستید مشکل خود را حل کنید؟ اگر هنوز اقدام به نصب ویندوز ۱۰ نکرده باشید می توانید از آموزش کلین اینستال ویندوز ۱۰ و یا آموزش اینستال ویندوز ۱۰ استفاده کنید. نظرتان را راجع به این مطلب با آی‌تی پورت در میان بگذارید.

 

 

بازنشر توسط شما در شبکه های اجتماعی

فقط میگم عالی

ایول فوق العاده بود

سلام

عالی بود سپاسگزاریم

بسیار عالی بود ، ممنون بابت به اشتراک گذاری

خدایش عالی بود خیلی سعی کردم اما روش های شما عالی بود و زود ج گرفتم مرسی

ممنون از مطالب مفیدتون

سلام ببخشید من لپ تاپ ام lenovo هست هرچی PrtSc رو میزنم هیچ اتفاقی نمیافته لطفا کمک کنید

سلام خدا خیرت بده انشاءالله یک شاستی بلند بخری

ممنون از مطلب مفیدتون

سلام خدا خیرتون بده چند وقت بود دنبال اینا می گشتم ممنونم

من میخوام داخل بازی عکس بگیرم ولی وقتی دکمه ویندوز با PrtSc رو میگیرم صفحه سفید اسکرین شات میگیره باید چی کار کنم؟؟؟

با سلام

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

ممنون از آموزش خوب تون ! خیلی وقت بود دنبال گرفتن شات های باکیفیت بودم.

مرسی D:

یاشیاسز…

عاااااااااااااالی بود مرسی

ممنون .خیلی کامل و عالی بود.خیلی فوری و آسان یاد گرفتم و کارم راه افتاد.بازم تشکر از راهنمایی کاملتون

در ویندوز ۱۰ راحتترین روش برای گرفتن اسکرین شات ، استفاده از دکمه ترکیبی win+prtscrn می باشد گه فایل سیو شده در قسمت C:Usersjavan rayanehPicturesScreenshots ذخیره میشود

عالی فقط چه جوری فیلم اسکیرین شات بگیریم؟؟؟!!

عاااااااااااااااااااالی بودوممنونننننننننننننننننننن

عالی بود دمتون گرم راستی توی لپ تاپ asus ci5 با دکمه ی ویندوزو fn و prt sc sysrq عکس میکیره

متشکرم بسیار عالی بود

من دکمه پرینتو پیدا نمی کنم کجاست؟

عالی بود

سلام من اصلا لپ تاپ ندارم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

ممنون

سایت شما جز بهترین و کامل ترین سایت هاست . موفق باشید.

از سایت خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشین

مشکل اینترنت در ویندوز ۱۰ دارم
سر وصل نشدن وای فای و گاهی مشکل no internet
لطفا راهنمایی کنید

برای رفع مشکل اینترنت در ویندوز ۱۰ این راه حل ها هست
یکی از مشکلاتش سر بیلد ۱۴۳۹۳٫۴۷۹ هست که راه حل این هست
با فشردن هم زمان دو کلید Win + R و نگه داشتن آن، و سپس تایپ کردن عبارت “cmd.exe” و پس از آن فشردن کلید اینتر CMD را باز کنید. هنگامی که CMD باز شد، دستورات زیر را یکی پس از دیگری اجرا کنید:
netsh winsock reset catalog
netsh int ipv4 reset reset.log

مشکل آداپتور شبکه
در کادر جستجو عبارت Device Manager را تایپ کنید.
Network adapters راه انتخاب کنید.
روی آداپتور شبکه راست کلیک کرده و سپس Update Driver Software>> Search automatically for updated driver software را انتخاب کنید.
بعد از این که درایور به‎روز رسانی شده شما نصب شد یک بار کامپیوتر را ری‎استارت کنید.
اگر این راه حل جواب نداد
در کادر جستجو عبارت Device Manager را تایپ کرده و آن را انتخاب کنید.
Network adapters راه انتخاب و بعد نام آداپتور شبکه خود را انتخاب کنید.
روی نام آداپتور شبکه راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.
سپس Driver و بعد Roll back driver را انتخاب کنید. حالا مراحل نمایش داده شد را دنبال کرده و فرآیند کار را تکمیل کنید.
بعد از نصب درایور کامپیوتر خود را ریستارت کنید

سلام
لطفا یکی به من راهنمایی کنه
من مشکل آپدیت ویندوز ۱۰ دارم این آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ اعصاب نزاشته برامون یک بار مشکل آپدیت نشدن ویندوز ۱۰دارم این حل میشه باز مشکل نصب نشدن آپدیت ویندوز ۱۰ اعصاب نمیزاره
لطفا راهنمایی کنید

سلام
ممنونم اموزش عالی و کاربردی من بسیار استفاده نمودم
با تشکر

خیلی عالی بود ممنون

سلام.وبسایت جامعی دارید.واقعا ممنونم

دمت گرم عالی بود

سلام واقعا اطلاعات مفیدی داشتین مرسی

واااااااااااااااااااااااااااااااو عاااااااااااالیه خلیی خیلی ممنونم

خدا خیرتون بده ..عالی بوود

فوقققققق العاده بود
ممنون ازتون

سلام
مطالب خوبی بود
از شما متشکرم

با تشکر از شما

lk hds,s knhvu ;l;

بعضی موسسات کنکور برنامه های دارن که اجازه نمیدن از صفحه برنامه و محتویات اموزشی داخلش اسکرین شات یا فیلم ضبط کرد! و اسکرین بصورت سیاه گرفته میشه…
برنامه ای سراغ دارید که بتونه از امنیتشون بگذره و اسکرین شات گرفت؟
سپاس

ممنونم از آموزش بسیار خوبتون

سلام ممنون از مقاله مفید – این مقاله مورد نیاز بود.

تشکر فراوان

سلام من تبلت مبتنی برویندوز ده خریدم. ممنون میشم راهنمایی کنید وقتی کیبورد سخت افزاری ندارم به چه طریقی اسکرین شات بگیرم؟

عالی بود

مررررسیییییی بسیار عااالیییی بووودددد

ممنون از مطلب خوبتون

تشکر از سایت خوبتون.موفق باشید

من ویندوز ۱۰ هست لبتابم ولی نفهمیدم چجوری اسکرین بگیرم”

فقط کافیه کلید Prt sc رو همزمان با دکمه لوگو (سمت چپ اسپس) فشار بدید
تصویر در مسیر C:Users…..PicturesScreenshots ذخیره میشه

عالی .. مرسی .. خیلی از سایت ها روش اسکرین با کلید PRT SC رو میگن .. برا خودشون روش میدونن …ن حوصله و ن اهل کامنت هسم ولی نتونسم بگذرم .. مرسی از سایت خوبتون

بهتر ین راه استفاده اس win + alt + prt sc هست

بله، مرا به فهرست دریافت ایمیل خود اضافه کنید.

طراح و برنامه نویس وب سایت و موبایل



آی تی پورت یک مجله خبری آموزشی در حوزه فناوری اطلاعات است که عمده محتوای آن بصورت تالیفی ارائه می شود.بازنشر مطالب آی تی پورت فقط با ارائه لینک و نام منبع مجاز می باشد.

© تمامی حقوق این وب سایت اعم از محتوا و طراحی متعلق به آی تی پورت می باشد.

حساب کاربری ندارید؟! ثبت نام کنید

ثبت نام کرده اید؟! وارد شوید

ایمیل یا نام کاربری خود را وارد نمایید. شما یک لینک دریافت خواهید کرد تا بتوانید پسورد خود را بازیابی کنید.

حساب کاربری ندارید؟! ثبت نام کنید

تهیه محتوا برای وبسایت خود را به ما بسپارید. کافی است واژه های کلیدی خود را تعیین کنید و در کوتاهترین مدت با کیفیت ترین محتوا را دریافت نمایید.

پلکسا آمادگی دارد وبسایت شما را به زبان های مورد نظر شما ترجمه و محلی سازی کند. کلیه اقدامات لازم برای چند زبانه کردن وبسایت خود را به پلکسا بسپارید و از کیفیت خدمات و قیمت های ارزان پلکسا لذت ببرید.

از پلکسا بیشترین استفاده را ببرید. پست مهمان ثبت کنید و لینک وبسایت و بلاگ خود را در پلکسا ثبت کنید. طراحی و توسعه وبسایت خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید.

قالب های رایگان جوملا، افزونه های فرم سازی و فروشگاهی، اسلاید شو و … پلکسا را دانلود کنید و از خدمات پشتیبانی پلکسا لذت ببرید.

اسکرین شات (Screenshot) چیست؟ چرا به اسکرین شات یا عکس گرفتن از صفحه نمایش نیاز داریم؟ راه های گرفتن عکس از صفحه نمایش ویندوز، نحوه گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10، نرم افزار اسکرین شات کامپیوتر، طریقه پرینت عکس صفحه کامپیوتر، عکس گرفتن از صفحه لپ تاپ، دکمه پرینت اسکرین در لپ تاپ و عبارات جستجوی فراوانی که این روزها در صفحه جستجوی مرورگر با آن مواجه می شویم. در این مقاله دو تا از ساده ترین روش های گرفتن اسکرین شات یا عکس از صفحه نمایش ویندوز را آموزش می دهیم: گرفتن اسکرین شات ساده و بدون نرم افزار، گرفتن اسکرین شات با نرم افزار.

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

اگر می خواهید از صفحه نمایش ویندوز 10 اسکرین شات بگیرید و مایل نیستید هیچ نرم افزار یا برنامه جنبی دیگری نصب کنید، رویه زیر را دنبال کنید. این ساده ترین روش و استاندارد گرفتن اسکرین شات در ویندوز 10 می باشد.

نرم افزارهای متنوع و زیادی برای کار با اسکرین شات صفحه نمایش در دسترس است، از نرم افزارهای حرفه ای مثل فتوشاپ گرفته تا نرم افزارهای معمولی مثل Snagit. اما همگی در یک نکته مشترک هستند. بایستی با دکمه پرینت اسکرین از صفحه نمایش خود یک کپی برداشته و در نرم افزار درج نمایید. تفاوت این نرم افزارها در ابزارهای ویرایش تصویر است. مثلا اگر به دنبال اسکرین شات همراه با ویرایش عکس هستید، بهترین گزینه Adobe Photoshop است.

در اینجا یکی از ساده ترین نرم افزارهای گرفتن اسکرین شات معرفی و برای دانلود ارائه می شود. این نرم افزار lightshot می باشد که امکانات قوی داشته، در عین حال کاربری ساده ای دارد. در ادامه روش استفاده از این نرم افزار برای گرفتن اسکرین شات بحث می شود.

ابتدا لازم است که نرم افزار lightshot را دانلود کرده و نصب کنید. می توانید نرم افزار lightshot نسخه ویندوز را از دانلود سنتر پلکسا دانلود نمایید.

پس از دانلود و نصب کردن نرم افزار lightshot در کامپیوتر خود، حال دکمه PrintScreen کیبورد خود را بزنید. با زدن دکمه پرینت اسکرین کیبورد، صفحه نمایش مات می شود (همانند تصویر زیر)، حال با مکان نمای ماوس خود منطقه ای که می خواهید عکسبرداری کنید را مشخص کنید. بعد از رها کردن دکمه ماوس، یک منوی ساده ظاهر می شود که می توانید عکس گرفته شده را بر روی هارد دیسک خود ذخیره کرده یا برای اشتراک به وبسایت یا سرور خود ارسال کنید.

دروس آسان – توسعه وب

آموزش جاوا اسکریپت

آموزش زبان PHP

الکسا و الکسا اینترنت

سئو و ترافیک سایت

رفع خطا و اشکال زدایی

دانلود سنتر پلکسا

در صورتی که به دنبال جذب بازدید کننده یا ارتقای رنکینگ سایت خود هستید، پیشنهاد می کنیم پلکسا را یک پست یا مطلب مهمان کنید. همانطور که برای سایت خود مطلب می نویسید، مطلب خود را آماده و کد نویسی کرده و در پلکسا منتشر کنید. پلکسا هیچگونه دخل یا تصرفی در پست شما نخواهد داشت.

تهیه قالب برایوبسایت خود رابه ما بسپارید

طراحی و توسعهوبسایت خود رابه ما بسپارید

ترجمه و محلی سازیوبسایت خود رابه ما بسپارید

تهیه محتوا و مطالبوبسایت خود رابه ما بسپارید

ترجمه وبسایت خود به زبان های مختلف را به ما بسپارید. ترجمه ای کیفی و سئو محور تحویل بگیرید. واژه های کلیدی خود را در راس صفحه نتیجه جستجوی موتورهای جستجوگر ببینید.

ثبت سفارش ترجمه وبسایت

واژه های کلیدی مورد نظر خود را تحویل دهید و محتوایی کیفی و سئو محور تحویل بگیرید. واژه های کلیدی اصلی و فرعی یا برند خود را با محتوای ما در صدر رتبه موتور جستجوگر ببینید.

ثبت سفارش محتوا

سئوالات، نظرات، پیشنهادات و مطالب خود را با ما و کاربران پلکسا در میان بگذارید – انجمن پلکسا

نشانیایزی ترنس هال – تهران، خیابان دزاشیبایمیل : palexablog[at]gmail.comتلگرام، پیام، تماس:09195950248 – 09195950249

اسکرین شات را می توان به عنوان تصویری از آنچه در صفحه مانیتور شما است و در آن ظاهر می شود، تعریف کرد. این که بتوانید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید بسیار سودمند است. وقتی می خواهید پیام جالبی را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا این که از یک متخصص برای عیب یابی کمک بگیرید یا یک مقاله آموزنده ایجاد کنید، اسکرین شات به کمک شما می آید. در این مقاله نحوه گرفتن اسکرین شات در ویندوز ۱۰ را از طریق چندین راه مختلف به شما آموزش خواهیم داد. شما می توانید به دو روش مختلف از صفحه نمایش کامپیوتر خود اسکرین شات تهیه کنید.

۱- کلیدهای ترکیبی Win + PrtScr از روی صفحه کلید فشار دهید تا از صفحه نمایش شما عکس بگیرد. در این روش شما می توانید یک اسکرین شات از تمام صفحه نمایش خود بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: 

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

 

۲- محل ذخیره اسکرین شات را تعیین کنید. به پوشه اسکرین شات در Pictures library تان بروید تا اسکرین شات هایی که گرفته اید را مشاهده کنید.

۱. ابزار برش یا Snipping Tool را پیدا کنید. روی منوی استارت کلیک کنید و در جعبه جستجو عبارت Snipping Tool را تایپ کنید.

 

بیشتر بخوانید:

 

۲. ابزار برش را باز کنید. وقتی نام ابزار در نتیجه جستجو ظاهر شد روی آن کلیک کنید تا برنامه کاربردی باز شود. این ابزار این امکان را به شما می دهد که از هر منطقه روی صفحه نمایش تان عکس بگیرید.

۳. بر روی علامت پیکان کنار گزینه New کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. چهار گزینه برای عکس گرفتن از صفحه نمایش به شما خواهد داد: Free-form Snip, Rectangular Snip , Window Snip و Full-screen Snip

۴. New را که انتخاب کنید مکان نما تبدیل به شکل + شده و صفحه نمایش تیره می شود. ماوس را روی مناطقی که می خواهید اسکرین شات بگیرید، بکشید. بخش های روشن شده از صفحه نمایش، مناطق انتخابی شما را نشان می دهد.

۵. اسکرین شات را ذخیره کنید. برای ذخیره اسکرین شات ، روی Save کلیک کنید و یا از منوی فایل روی گزینه Save as کلیک کنید تا اسکرین شات شما در کامپیوتر شما ذخیره شود.

منبع: wikihow

Modal body text goes here.

ارسال

عالی بود ممنون

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

نام کاربری

رمز ورود


 ورود با اکانت گوگل (جیمیل)

صفحه‌ای را که می‌خواهید ‌نمی‌توان یافت. لطفا آدرس صفحه را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید و یا از قابلیت جستجو استفاده کنید.

صفحه نمایش های انعطاف پذیر رویول دارای مزیت های فراوانی نسبت به تکنولوژی صفحه نمایش های معمولی می‌باشد. این مزایا, این صفحه نمایش را به نمایشگری, فوق العاده نازک، سبک وزن، قابل انعطاف، قابل حمل، ضد ضربه، ضد شکستگی و کم مصرف مبدل ساخته است که در نوع خود مطمعنا تکنولوژی آینده تمامی صفحه نمایش…

ویندوز 95 در تاریخ 24 آگست سال 1995 در دسترس عموم قرار گرفت و تا رسیدن ویندوز 98 در سال 1998 رقیبی نداشت و در بین کاربران بسیار محبوب بود و همه متولدین دهه های 50 و 60 شمسی با این سیستم عامل قدیمی خاطرات بسیار زیادی دارند. به تازگی توسعه‌دهنده‌ای با نام فلیکس ریزبرگ نسخه ای…

درخواست وزیر محترم ارتباطات در غالب نامه ای به دادستان کل کشور, در خصوص رفع فیلتر شبکه اجتماعی توییتر که به امضای ۸ عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رسیده بود, توسط دادستان و معاون دادستان کل کشور رد شد و فرمودند که زیر بار شراکت در جرم نمی‌روند و نامه ارسالی بایگانی شد.   حجت الاسلام والمسلمین «محمدجعفر…

بلوتوث نسخه 5 و قابلیت های شگفت انگیز آن برای هیچ فردی پوشیده و غیر قابل لمس نیست. از جمله قابلیت های آن توانایی اتصال به دو دستگاه بلوتوث به صورت همزمان و پخش فایل صوتی از طریق آن دو اسپیکر و یا هدفون به صورت همزمان می‌باشد. به لطف این نسخه از بلوتوث (…

در چند روز گذشته سه انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۱۷میلیارد تومان را در آبیک توسط سازمان اطلاعات سپاه استان قزوین در یک اقدام اطلاعاتی  کشف شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفته است، انباری که لوازم خانگی احتکار شده در آن سه روز پیش کشف شده، مخصوص حبوبات…

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم

چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم
چگونه در ويندوز 10 اسکرين شات بگيريم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *