چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم
چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲


توسط بهراد

انتخاب یه لباس و عطر مناسب میتونه در انتخاب و جلب توجه هر مردی تاثیر گذار باشه. در مقاله “چطور از دید همه آقایون جذاب باشیم؟” سعی میکنیم چند ویژگی که همه آقایون رو جذب میکنه بهتون بگیم، اگر چه خیلی از خانوم ها اینها رو بطور غریزی میدونند ولی روی صحبت ما با اون دسته ای ست که نمیدونند. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید تا بهتون بگیم چطور از دید همه مردها جذاب باشید.

1-لباس

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

دوره مقدماتی php

خیلی با وقا رو زنانه به نظر برسید  و یادتون باشه که مردها به سمت هیکل هایی گرایش پیدا می کنند که بشکل ساعت شنی باشه. چند تا از مقاله های این سایت که میتونه به شما کمک کنه در این زمینه موفق باشید و با هر اندامی هستید به همون شکل ذکر شده دربیایید از قرار زیر هستند.

تضاد رنگ مناسب برای لباس شما

لباس متناسب با هیکل بانوان

ساعت شنی رو هم یادتون نره

2- مو

معمولا موهای شما زیاد مشخص نخواهد بود ولی کمی از اون ک بیرون میمونه رو خیلی ساده نشون بدید مثلا روی پیشونی از یک طرف به طرف دیگه یا کنار صورتتون ریخته بشه. اگه موهاتون خیلی فر داره میتونید از همین ویژگی هم برای جذاب شدن استفاده کنید. یادتون باشه ساده، یعنی دیگه پیچ و تاب دادن مو پشت سر ممنوع.

۱۰ مدل موی کلاسیک پرطرفدار بانوان

3- آرایش

به سخت ترین قسمت کار میرسیم. در این قسمت باید آرایش شما خیلی کم و طبیعی به نظر بیاد چون آرایش بیش از حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس هست که اصلا برای ماموریت شما مناسب نیست. رژ لب  هم بگونه ای باشه که لب شما رو پر تر نشون بده و درهنگام انجام آرایش بیشتر دقت کنید. در مورد چشم ها هم باید جوری بنظر بیان که گرد و درشت باشه چون اینطوری خیلی برای مردها جذاب تر میشه.

عطر و لاک ناخن  مناسب هم یادتون نره.

مطالب مرتبط:

1- خانم ها: برای مهمانی آخر هفته چی بپوشم؟

2- واسه اینکه خوشتیپ باشم, کجا چی بپوشم؟

3- خانم ها: چگونه از سر تا پا سفید بپوشم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_46”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
دو
 + 

 = 
8

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

پورتال جوانان ایرانی

فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهره یک فرد جذاب تبدیل شده اید.

مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید.  این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

۸- دروغ نگویید. شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست.  اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.

۹- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.

۱۰- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو … بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی.”

۱۱- تن صدای خود را کنترل کنید. یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.

چند نکته

همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.

گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.

همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

اگر احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.

هشدار

از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت ۱۰۰% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.

هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.

برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.

برچسب ها : دلبریدلرباییمردمان

۲۶ خرداد, ۱۳۸۷

۲۸ فروردین, ۱۳۹۰

۲۴ بهمن, ۱۳۹۵

ممنوم عالی و مفید بود.خسته نباشید.

kheili ali bud mamnuuuuuunnn

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

دنبال کردن

روشهای موفقیت

استانداردسازی مدیریت الگوهای رفتاری پرسنل

۲ اردیبهشت, ۱۳۸۸

مد و مسائل زندگی

راهکارهایی ساده برای رهایی از احساسات منفی

۱۸ آذر, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

خود آزاری : تعاریف، انواع و روشهای درمان

۵ آذر, ۱۳۸۸

مد و مسائل زندگی

چرا از تاریخ درس نمی‌گیریم؟

۳۰ آذر, ۱۳۹۱

سلامتی و بهداشت

همه چیز درباره گرسنگی و سوء‌تغذیه

۱۴ آذر, ۱۳۹۴

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش نگهداری و تمیز کردن محصولات چرمی

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ هدیه ویژه آقایان برای روزهای خاص و مناسبت‌های مختلف

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

دسته‌بندی نشده / مد و مسائل زندگی

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا باید زندگی شخصی‌تان را شخصی نگه دارید

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

روشهای صرفه جویی در آب برای شستن ظرف‌ها

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

احتمالا با جستجویی ساده، پی برده اید که مقالات زیادی در رابطه با جذب زنان وجود دارد. اما از آنجاییکه در قلمرو قدرت نامحدود به سر میبرید، وقت آن رسیده است که به جستجوهای شما درباره این موضوع پایان داده و با مقاله ای قدرتمند و معتبر به سبک قدرت نامحدود پاسخ نهایی را به شما بدهیم و ختم جستجوی شما برای پاسخ این سوال را با دانش سطح بالا و عمیق خود، اعلام کنیم.(کاملترین مقاله جذابیت مردان تاکنون)

نکات و مقالات زیادی درباره جذب دختر مورد علاقه تان وجود دارد. اما چیزی که در همه آنها از قلم می افتد این است که این فرآیند، یک فرآیند حسی درونی است، نه یک فرمول ریاضی یا چیزی مثل نقش بازی کردن. فرآیند وارد کردن دختر مورد نظر به مسیر زندگیتان، نقش بازی کردن نیست. بلکه باید واقعیت درونی زندگی شما تغییر کند. ممکن است فردی هزار جمله درست و بینقص را حفظ کند اما با گفتن آنها نتواند تاثیر مطلوب را بگذارد، زیرا در حال نفش بازی کردن است(کلمات فقط ۷ درصد نقش دارند). حال آنکه ممکن است فرد دیگری که از درون شخصیت جذابی دارد و مدتهاست سرمایه گذاری را در شخصیت خود آغاز کرده است، حتی با گفتن یک جمله نادرست، باعث جذب دختر رویایی اش شود. چیزی که در تعاملات اهمیت دارد، هدف و نیت شما، انگیزه شما، صلاحیت و شخصیت درونی شماست. برای بهبود رابطه خود با زنان، باید موجهای احساسی موجود در شخصیت و زندگی شخصی خود را ارتقا دهید و خارق العاده کنید ، یعنی چه حسی به خودتان دارید و چگونه خود را به دنیا معرفی میکنید.یا بصورت خلاصه اینکه، چقدر در درون خود و در شخصیتتان سرمایه گذاری کرده اید.

جذب زنان، مساله ای با عنوان به خاطر سپردن مجموعه ای از جملات و روشها و یا لباس پوشیدن به سبکی خاص نیست. جذب زنان، تماما درباره ی رونمایی و ساختن مرد جذاب و منحصر به فرد درونی و نمایش آن به جهان است.

مردم کسانی را که قرار است با آنها معاشرت کنند، با توجه به حسی که اطرافشان دارند، انتخاب میکنند. برای مردها، این فرمول ساده است ! زن زیبایی که جذابیت زنانه داشته و پر انرژی است، حس خوبی را به مرد منتقل کرده و باعث خواهد شد که مرد نیز، از بودن با او حس خوبی داشته باشد. همچنین اگر این زن، دلسوز مرد خود باشد و از مردش مراقبت کند، احترام او را حفظ کند و او را تشویق و تحسین کند و حرف او را گوش کند، مرد برای روابط بلند مدت مانند ازدواج، به او فکر خواهد کرد.

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

اما زنان ، مسائل جنسی را بصورت دیگری تجربه میکنند. و به همین علت برای ما دشوار تر خواهد بود که تشخیص دهیم چه چیزی باعث جذب آنها به ما میشود. اما اصول کماکان ثابتند ! زنان با مردی همراه میشوند که باعث میشود آنها حسهای مشخصی را تجربه کنند. با جستجو در سایتها ، روشهای متعددی را خواهید خواند که میگویند چگونه زنان را جذب کنید. برخی اعتقاد دارند که باید آنها را اذیت کنید ! برخی میگویند باید در کنار آنها، خودخواه و مغرور و گستاخ و بی ادب باشید ! برخی میگویند برایشان بهترین باشید ! به هر حال نکته اینجاست : هرکدام از این روشها را که انتخاب کنید و هرچقدر که از ترفند ها استفاده کنید، ترفند های متناظر با آنرا از طرف مقابل دریافت خواهید کرد. درواقع با انتخاب هرکدام از این مسیرها، رابطه ای متناظر با آنرا خواهید ساخت. پس دقت کنید !

 شیوه ای که به دنبال زنان میروید، نشان خواهد داد که چه فردی نصیب شما خواهد شد. اگر قرار است در خیابان کسی را جذب کنید، باید انتظار یک رابطه ی خیابانی را داشته باشید. اگر قرار است در رابطه خود مدام دروغ بگویید یا چیزهایی را مخفی کنید، از طرف مقابل نیز چنین رفتاری را خواهید دید. اگر قصد دارید یک فرد شخصیت بالا بیابید، باید شخصیت و مقام خود را به همان سطح برسانید.

اگر بخواهید با گستاخی و خشونت زنان را جذب کنید، زنی با سطح شخصیتی مشابه را در زندگی خود جذب خواهید کرد. اگر با حس نیاز به دنبال زنان باشید، زنان نیازمند را جذب زندگی خود خواهید کرد. به همین علت است که از مردها دعوت میکنیم که با صداقت و صلاحیت و شخصیت به دنبال رابطه باشند.

همچنین دقت داشته باشید که اگر با صداقت در رابطه ها حضور داشته باشید و مثلا، نیاز جنسی خود را بصورت باز و صادقانه نشان دهید و سیاست به خرج ندهید، در بلند مدت، این مساله باعث خواهد شد که مردی کامل و دارای اعتماد به نفس شوید. هرچند ممکن است این صداقت، در کوتاه مدت باعث سختی بیشتری شود، اما در بلند مدت، شما را به مردی با شخصیت، با اعتماد به نفس و دارای صلاحیت تبدیل خواهد کرد که برای همه خانمها جذاب است.

لازم است که ذکر شود، هنوز توافق مشخصی، درباره این موضوع که چه چیزی میتواند زنان را جذب مردها کند، وجود ندارد. درواقع، باید اشاره کرد که برای جذب زنان، تنها یک راه وجود ندارد. بلکه راههای زیادی برای این موضوع، وجود خواهد داشت.

تحقیقات، عوامل بسیاز زیادی را برای جذابیت در مقابل زنان،معرفی میکنند. اما هیچ مدلی که توسط همه مورد تایید باشد، وجود ندارد. اما در اینجا قصد داریم، به بررسی یکی از مهمترین ترین نتایج مشترک در تحقیقات بپردازیم.

بسیاری از این خصایص، که تعیین کننده جذابیت است، کاملا خارج از کنترل است. ژنتیک، ویژگیهای فیزیکی، سطح تستوسترون، موقعیت اجتماعی، اینکه زن مربوطه از نظر سیکل عادت ماهانه در کجا قرار دارد، و غیره. ما نخواهیم توانست این موارد را کنترل کنیم زیرا خارج از کنترل ما هستند بنابر این دلیلی برای نگرانی در مورد این ویژگیها وجود ندارد.

همچنین خصایصی وجود دارند که در کنترل ما هستند : سبک زندگی، شغل، نحوه لباس پوشیدن و ظاهر، سلامت و تناسب اندام، اعتماد به نفس، بی نیازی، رفتار و شخصیت.

تا اینجا مقدماتی را مطرح نمودیم، اما حالا وقت آن است که برخی اصول اساسی و مشترک جذابیت را مطرح کنیم و در این باره، تحقیقات بسیاری نشان میدهد که :

مردانی که باشخصیت، با پرستیژ و دارای مقام و رتبه بالاتری دیده میشوند، اغلب زنان بیشتری را جذب میکنند. عجیب نیست که شخصیت و پرستیژ، در اکثر تحقیقات، بعنوان یکی از اساسی ترین عوامل جذابیت یاد میشود. برخی ها میگویند دارایی، ماشین، لباس، شغل و غیره است که این مقام و شخصیت را نشان داده و به جود می آورد. برخی دیگر باور دارند داشتن شخصیت و ویژگیهای ارزشمند درونی است که باعث ایجاد ماشین، خانه خوب، شغل و لباس و غیره است. باور شخصی ما، گزینه دوم است. تحقیقات بسیاری وجود دارد که بیان میدارد : زنان، به همان اندازه، جذب شخصیت مردان جاه طلب میشوند. در واقع و در عمل، تفاوت چندانی بین مرد با شخصیت و پتانسیل موفقیت، و مرد موفق وجود نخواهد داشت. شخصیت باعث ایجاد مقام خواهد شد که نمود خارجی آن، ماشین، شغل و غیره است. با مشاهده رابطه های دیگران، متوجه خواهید شد که ثروت میتواند در کوتاه مدت به خوبی باعث جذب زنان شود. اما در بلند مدت، شخصیت درونی است که حرف اول را میزند.

مقام و شان ، در مرد ، توسط رفتار او تعیین میشود. نمود خارجی مقام و صلاحیت میتواند باعث ایجاد فرصت ها شود(ماشین،ثروت،لباسهای خوب)، اما باعث ایجاد جذابیت ماندگار نخواهد شد. جذابیت دائم، زاده ی رفتار سطح بالاست. نه علت آن !

جاذبه جنسی در خانمها، با مقام و شخصیت مرد ایجاد میشود. مقام و شخصیت، توسط رفتار او نمایش داده میشود و چیزی که تعیین میکند یک مرد رفتار جذاب دارد یا خیر، تصویر او از خود، نسبت به دیگران است (خصوصا نسبت به زنان). نام این مفهوم را میتوان بی نیاز بودن گذاشت. و میزان نیازمند بودن مرد وقتی در کنار یک زن است، درجه ی جذابیت او را تعیین خواهد کرد.

بعنوان نمونه، یک مرد نیازمند و ضعیف، ممکن است با جک ها و جملات طنز فوق العاده ای به میدان بیاید، اما از آنجا که او از آنها برای تحت تاثیر قرار دادن دختر مورد نظرش و گرفتن تایید از او استفاده میکند ( رفتارهای نیازمندانه)،غیر جذاب و خسته کننده به نظر خواهد رسید. درحالیکه یک مرد بی نیاز، ممکن است درباره مباحث بسیار احمقانه ای حرف بزند، بصورت باز اعتراف کند که از یک شغل به شغلی دیگر در حرکت است اما بسیار پرهیجان درباره سرگرمی صخره نوردی اش حرف بزند ! چه باور کنید و چه باور نکنید این مرد جذابتر دیده خواهد شد زیرا رفتارهای او، اصیل، با صلاحیت، و بصورت بی نیاز و مستقل است. علت این مساله این است که این مرد رفتارش در مقابل دختر مورد نظر را بر اساس دیدگاهش نسبت به خود قرار داده است نه بر اساس نگرانی از اینکه دیگران درباره او چه فکری میکنند.

مرد نیازمند، هرچند شغل خوبی دارد و جملات هوشمندانه ای میگوید، اما یک دنبال کننده است، و نه یک رهبر و هدایت کننده. و زنان به شدت جذب مردانی میشوند که قدرت هدایت و رهبری دارند .

اگر یک مرد، به درک خودش نسبت به شخصیت خود، کمتر از درک دیگران نسبت به خودش اهمیت دهد، بصورت غیر جذاب رفتار خواهد کرد. اما اگر به باورش نسبت به خود اهمیت بیشتری بدهد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. همه جذابیتهایی که از بیرون دیده میشود، از ماشین گرفته تا نوع لباس پوشیدن، سلامت جسمی، زندگی خوب و غیره، نتیجه مردی است که از درون خود را حرکت میدهد و پر انرژی است. مردی که در خود و زندگی خود سرمایه گذاری کرده و میکند و جذاب است. مردی که هر ثانیه در حال رشد است.

در نهایت، باید گفت : همه خصوصیات جذاب در یک مرد، میتواند در بی نیاز و مستقل بودن او خلاصه شود.

دقت کنید که منظور ما این نیست که یک مرد، باید نظر دیگران را بی ارزش بداند یا اینکه رفتار گستاخانه و نامطلوبی را با دیگران داشته باشد. تنها نکته این است که باید نظر خود، درباره شخصیت خود را، با ارزش تر از نظر دیگران، نسبت به شخصیت خود بداند.

نیازمند بودن، به اشکال مختلفی بروز میکند. به احتمال زیاد مثالها و رفتارهای زیر، بخشی از خاطرات شما را زنده خواهند کرد :

احتمالا متوجه شده اید که برخی از این رفتارها را، در منابع دیگر بعنوان رفتار جذاب ذکر میکنند. بله ! وقت آن رسیده است که چیزی را یاد بگیرید که صحیح است. و قدرت نامحدود تنها جایی است که میتوانید با استفاده از آن، علوم را از ریشه و سرچشمه خود یاد بگیرید.

رفتار نیازمندانه، تنها باعث جذب زنان نیازمند در زندگی شما خواهد شد.اگر فردی عصبانی ، و گریزان از زنها هستید که همواره به زنان دروغ میگوید تا آنها را جذب کند،تنها زنی که میتواند رفتارهایتان را تحمل کند،زنی عصبانی ، غیر قابل اعتماد و دروغگو خواهد بود که برای گرفتن چیزهایی وارد رابطه میشود.در عوض ، اگر فردی قدرتمند و با شخصیت، باز ، صادق در مورد نیتهایتان ، و حساس درمورد کسانی که به زندگی خود راه میدهید باشید ،زنانی جذب رابطه با شما خواهند شد که اصیل و با شخصیت بوده و با شما صادق هستند.

احتمال این وجود دارد که اگر در گذشته، رفتار بسیار نیازمندانه ای داشته اید، در رابطه ای نامطلوب، با زنانی بوده اید که بصورت مشابه، بسیار نیازمند بوده اند. اگر هنوز با دختری همراه نشده اید یا اینکه نتوانسته اید دختری را به زندگی خود جذب کنید، احتمالا از نظر رفتاری، بسیار نیازمند بوده اید که تنها مانده اید.

شما برای جذب دختری فوق العاده، که باز، عاشق، مستقل، حامی و پر محبت است، باید مرد مشابهی در سطح او شوید. شما باید مردی صادق، قوی، و با اعتماد بنفس شوید که به خود باور دارد و از خود مراقبت میکند و عاشق زندگی فوق العاده ایست که برای خود درست کرده است. جذب کردن زنان، درباره ی جذابیت سطحی نیست، بلکه درباره حقیقتا جذاب بودن(از درون) است.

“بزرگترین داروی انرژی بخش در حهان، کسی است که شما را دوست دارد و از نمایش این حس دوست داشتن خود نسبت به شما، ترسی ندارد.”

اگر مقام، باعث ایجاد جذابیت جنسی در خانمهاست، نمایش قدرت، نمایش آرزوها و اهداف جاه طلبانه ی مرد، باعث ایجاد برانگیختگی جنسی در زنان است.

بدون اینکه بصورت عمیق تری بخواهیم وارد مساله تحریک در زنان شویم (زیرا برایتان بسیار پیچیده و گیج کننده خواهد بود که احتمالا این مساله برایتان عجیب نیست !)، بصورت خلاصه باید گفت که زنان با رفتارهای جسورانه، نمایش شجاعت و نمایش تمایل جنسی، (البته در زمان مناسب) ، تحریک خواهند شد.

اما این موضوع، چه درسی را میتواند به شما بعنوان یک مرد بدهد ؟ این مساله نشان میدهد که عصبی بودن در اطراف او، باعث عدم جذابیت خواهد بود. ترس از اینکه با او حرف بزنید، ترس از اینکه از او بخواهید با شما بیرون برود ، ترس از اینکه در مواقع لازم با او صمیمیت فیزیکی برقرار کنید، ترس از اینکه حرف خود را بزنید و غیره، به شدت باعث دافعه است.

معنی این مساله این است که هرچند تاکنون بسیار شنیده اید که زنان درحال شکایت از رفتار گستاخانه مردان باشند، اما باید گفت که این نوع رفتارها، در اکثر اوقات به نفع شما عمل خواهد کرد، البته تا زمانی که این رفتار ها باعث بی احترامی و ایجاد حس خطر زیاد در آنها نشود.

چند مثال :

مردها معمولا، این مساله را که چه مقدار با خانمها میتوانند پیش بروند دست کم میگیرند. و معمولا به شدت دست کم میگیرند که باز بودن و ابراز نیازها (مثلا نیازهای جنسی) با خانمی که جذبشان شده است، چقدر میتواند موثر باشد.

یک ابراز تمایل جنسی مناسب، صادقانه و قدرتمند، میان زوجهای اکثریت جوامع دنیا، بسیار نادر است. بخاطر فشار های اجتماعی بسیار زیاد و آموزشهای نادرستی که از سنین پایین داده میشود، بسیاری از افراد، با شرمهایی بیجا درمورد این مساله رشد میکنند. و این مساله نه تنها مانع ایجاد یک رابطه صحیح میشود بلکه باعث ایجاد یک نیاز روانی نا سالم نسبت به سکس خواهد شد. بخاطر اینکه نمایش صادقانه و با احترام تمایل جنسی در زمان مناسب، بسیار نادر است، نه تنها زنان توسط آن تحریک و جذب میشوند، بلکه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

چیزی که در بسیاری از توصیه هایی که در سایتهای مختلف در این باره میخوانید، فراموش میشود، این است که همه این کارها و چیزهایی که یاد میگیرید را، چرا فرا میگیرید ؟ چرا این مقاله را میخوانید ؟! هدف شما از خواندن این مقاله چیست ؟ باید بدانید که این هدف، چه بسا مهمتر از هر چیز دیگری باشد. و باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید.

زمانی که بحث درباره ی مستقل و بی نیاز بودن است، اگر سعی دارید تا با بی نیاز بودن بتوانید بیشتر در چشم دیگران جذاب دیده شوید، باید گفت که با اینکار، شما بصورت همزمان و متناقضی، درحال انجام رفتاری نیازمندانه هستید. پس باید درباره این مقاله، با ظرافت خاصی احتیاط کنید !

شما باید رفتارهای مستقل و بی نیاز را یاد بگیرید، زیرا بعنوان یک مرد جذاب، به خودتان بسیار اهمیت داده، و ارزش قائلید و میخواهید خود را ارتقا دهید. جذب زنان، باید اثر جانبی این حس درونی و عطش شما نسبت به رشد درونی باشد.

اگر قصد دارید رفتارهای بی نیاز و مستقل را انجام دهید تا دیگران جذب شما شوند، شما کماکان نیازمند هستید. شما در حال نمایش یک بی نیازی مصنوعی هستید و به سرعت، ذات نیازمند شما نمایان خواهد شد. تنها راهی که بوسیله آن، واقعا جذاب بنظر خواهید رسید این است که بی نیازی واقعی را در درون خود ، ایجاد کنید. و این مساله نیاز به سرمایه گذاری درونی دارد.

وقتی بحث نمایش تمایلات جنسی شما بصورت صادقانه و باز مطرح میشود، اگر اینکار را به این نیت میکنید که این مساله، توجه زنان را جلب کرده و چیزی است که میخواهند بشنوند، رفتار شما خارج از صلاحیت، و نیازمندانه و مصنوعی دیده شده و زنان به شما اعتماد نخواهند کرد. اگر همه این مسائل را میخواهید مانند یک جمله یا دستورالعمل به حافظه بسپرید یا یاد بگیرید، زنان، نیازمند و ضعیف بودن شما را حس کرده و به سادگی از شما دور خواهند شد.

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

نمایش تمایل جنسی یک فرآیند درونی است، نه بیرونی ! این مساله، فرایند حذف موانع درونی و ترسهاییست که مانع نمایش این تمایل با فردی دیگر میشود. یک مرد واقعی باید درک کند که با این کار، ممکن است بعضی اوقات خواسته اش رد شود (بدون توجه به اینکه این کار را چقدر استادانه انجام میدهد). اگر قرار باشد ضعیف باشید و از پذیرفته نشدن بترسید، همواره نا امید خواهید شد. اگر موفقیت با زنان را در تعامل با آنها، در صداقت و باز بودن و داشتن یک ارتباط نزدیک بدانید، به سادگی به موفقیت صد درصد دست خواهید یافت.

برای تبدیل شدن به مردی جذاب، باید فرآیند سرمایه گذاری در درون شخصیت خود را آغاز کنید و از خود مراقبت کنید. تاکید میکنیم که این مساله، فرآیندی درونی و احساسی است. اینکه چه حسی به خود دارید، چقدر مواظب خود هستید و غیره. با اینکار مطمئن باشید که همراهی دختر رویاهایتان با شما یک اثر جانبی از این سرمایه گذاری درونی خواهد بود.

سرمایه گذاری کردن در بیرون از شخصیتتان، شما را به هیچ جا نخواهد رساند. در بهترین حالت، شما را به رابطه های سطحی کشیده میشوید که به سرعت نیز تمام میشوند. زیرا بنیاد آنها، روی مسائلی مانند پول یا ماشین مدل بالا و غیره است. و شما برای داشتن یک زندگی خارق العاده، باید روی ارتقای شخصیت درونی خود زمان بگذارید و سرمایه گذاری کنید.

مطالعه کتاب زیر که برای اولین بار توسط تیم قدرت نامحدود در سطح ایران ارائه شده است، شما را تبدیل به یک قهرمان بی رقیب و یک آهنربای قدرتمند برای جذب دختر ایده آل زندگیتان خواهد کرد.

نويسنده : Bobby Rio

قيمت : ۱۴۹۹۹ تومان


Com.


انجمن تخصصی پاتوق یو

مشاهده قوانین
انجمن

Designed With Cooperation

اکثر افراد تصور می کنند که جذابیت در زیبایی خلاصه می شود. اما قطعا چنین نیست و زیبایی تا حدودی در بالا رفتن جذابیت نقش دارد. موضوع اصلی در جذابیت بیشتر به شخصیت و باطن هر شخص بر میگردد. پس برای اینکه بدانیم چگونه جذاب باشیم باید دانش لازم برای اینکار را کسب کنیم. در این مقاله بصورت مشروح در مورد نحوه جذاب بودن و افزایش آن بحث خواهیم کرد.

بدون شک فاکتورهای موثر در جذابیت از دید مردان با زنان تفاوت دارد. هر چند این امکان نیز وجود دارد که یک شخص هم از دید مردان و هم از دید زنان جذاب پنداشته شود. در اینجا مخاطب چگونه جذاب باشیم برای مردان ، زنان هستند. در واقع مواردی که از دید مردان ، یک زن را جذاب به نظر می رساند مطرح خواهد شد. در زیر به تعدادی از موارد اشاره شده است:

جذابیت از دید زنان کمی پیچیده تر از مردان است. در این مورد نیز فاکتورهای جذاب بودن یک مرد از دید زنان مطرح می شود. ممکن است این چالش برای شما نیز وجود داشته باشد که چگونه جذاب باشیم برای زنان . در زیر به برخی موارد مهم اشاره شده است:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

بازنشر محتوا تنها با ذکر منبع مجاز است.


همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.






تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.


لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.


اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.


تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.


با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.





دیگران را با نام بخوانید


به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.


تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.





بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.


از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.


به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم


هنگام صحبت به همه نگاه کنید

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.


شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.


مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.


جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.





گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.





صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.


شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.


داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.


مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.


آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.





استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.


ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.


تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.





جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

همه‌ی ما علاقه داریم که مورد توجه قرار بگیریم و در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد. در اینجا ۸ راه پیشنهاد شده بر مبنای پژوهش‌های علمی را ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می‌توانید جذاب‌تر شوید.

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

چه چیزی باعث می‌شود تا افراد جذاب، و گاه بسیار جذاب باشند؟ تعمیم دادن محبوبیت بسیار دشوار است. برای نمونه، خلق و خو، تربیت فرهنگی و توانایی فرد در کنار آمدن با دیگران، تصورات کاملا متفاوتی را در مورد جذاب بودن و جذاب نبودن افراد ایجاد می‌کند. پژوهشگران ویژگی‌‌های مشترکی را یافته‌اند که موجب افزایش جذابیت افراد نسبت به دیگران می‌شود. این ویژگی‌‌های مشترک کمک می‌کنند تا دریابیم که چگونه باید خود را به جهان نشان دهیم.

در اینجا برخی از جالب‌ترین موارد علمی را به طور خلاصه بیان می‌کنیم. پیش از بررسی این موارد، در نظر داشته باشید که بخش عمده‌‌‌ای از پژوهش‌‌های علمی، تحت تاثیر مسائل مربوط به تمایل به جنس مخالف بوده و در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن مردم، گاهی اوقات در درجه اول بر اساس ویژگی‌های پیش پا افتاده یا عجیب و غریبی، به دنبال همسر می‌گردند. بنابراین، اگر ویژگی‌‌های خود را در این فهرست نمی‌بینید، ناراحت نشوید.

شوخ‌ طبعی بسیار مهم است، به ویژه اگر مردی هستید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه‌های فراوان نشان داده است که خانم‌‌ها، بیشتر جذب مردانی می‌شوند که آنها را می‌خندانند. منطقی است، زیرا خنده احساس خوبی در فرد ایجاد می‌کند. ولی عجیب است که این مزیت در طرف دیگر صادق نیست. زنانی که مردان را می‌خندانند، به هیچ وجه از این برتری برخوردار نیستند. یعنی، مردان توجه زیادی ندارند که آیا همسر آنها می‌تواند آنها را بخنداند یا خیر. آقایان، مشکل کجاست؟

در مورد علت این تفاوت، حدس و گمان‌هایی وجود دارد. انسان‌شناس، گیل گرینگراس (Gil Greengross) در مجله‌ی «روانشناسی امروز» (Psychology Today) می‌نویسد: «اثر حس شوخ‌طبعی بر جذب زنان را تا حد زیادی می‌توان اینگونه توضیح داد که افراد بامزه، اجتماعی‌تر و باهوش‌تر به نظر می‌رسند، و این همان چیزی است که زنان در همسر خود جستجو می‌کنند.»

ولی تا آنجا که به بحث ما مربوط است، بامزه بودن افراد از هر جنسیتی که باشند، صدمه‌‌‌ای به فرصت‌‌های آنها نمی‌زند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که خودِ گروه‌‌های موسیقی جذاب هستند، در حالی‌ که تک‌تک اعضای آنها به همان اندازه جذاب نیستند؟ خب لازم نیست تعجب کنید. در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه کالیفرنیا در سان دیه‌گو، مشخص شده است زمانی که افراد در گروهی قرار دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند. نویسنده، جیمز هامبلین (James Hamblin)، به خوبی این تاثیر جالب را برای نشریه‌ی آمریکایی آتلانتیک (The Atlantic) بررسی کرده است. این حالت به احتمال زیاد به این دلیل رخ می‌دهد که مغز ما چهره‌ی گروهی از افراد را به صورت جمعی پردازش می‌کند، که موجب می‌شود تا هر چهره «معمولی‌تر» و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

نویسنده درو واکر (Drew Walker) و ادوارد وول (Edward Vul) در مطالعه‌ی خود می‌نویسند: «همراه بودن با چند دوست می‌تواند استراتژی خوبی برای رفتن به قرار ملاقات باشد، به ویژه اگر ویژگی‌‌های چهره‌ی آنها یکدیگر را تکمیل کرده و موجب معمولی شدن خصوصیات غیرجذاب فرد شود.»

من زمان زیادی را صرف این مسئله نمی‌کنم که بدانم آیا چهره‌ی دوستان شما در کافی‌شاپ، خصوصیات فردی غیر‌جذاب شما را می‌پوشاند یا خیر. ولی در کل شاید بیرون رفتن با دوستان، نصیحت خوبی باشد.

پرسیدن اینکه «چند خواهر و برادر دارید؟»، روش جالبی برای شروع نخستین قرار ملاقات نیست. بنابراین بهتر است که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت‌‌های بعدی موکول کنید.

آرتور آرون (Arthur Aron) روانشناس دانشگاه ایالتی نیویورک، در مطالعه‌‌‌ای در سال ۱۹۹۷ دو گروه از افراد را جدا کرده و آنها را در دسته‌هایی دوتایی قرار داد، و به هر کدام ۴۵ دقیقه زمان داد تا به مجموعه‌ای از پرسش‌ها پاسخ دهند.

یک مجموعه شامل سوال در مورد مسائل کم‌اهمیت و بیهوده بود و مجموعه‌ی دیگر، از سوالاتی دقیق‌تر تشکیل شده بود. افرادی که سوالات عمیق‌تری پرسیده بودند، ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کردند و حتی یک زوج، عاشق یکدیگر شدند.

بر اساس پژوهش‌های دانشگاه هاروارد، صحبت کردن در مورد خود، موجب فعال شدن همان مناطق مغزی می‌شود که در زمان رابطه‌ی جنسی و یا خوردن غذای خوب، فعال می‌شود. البته به این معنی نیست که صحبت کردن در مورد خود، واقعا همان حس رابطه‌ی جنسی یا غذای خوب را دارد. در حقیقت این کار موجب ایجاد حس شادی در شما می‌شود. وقتی به کسی که او را دوست دارید اجازه می‌دهید به صورت عمیق در مورد خود صحبت کند نیز موجب شادی او می‌شوید.

به طور خلاصه یعنی دست به سینه نایستید. پژوهشگران دریافته‌اند که حالت‌های بدنی گشاده و پذیرا، و از نظر فیزیکی با اعتماد به نفس، موجب می‌شوند زمانی که کسی را برای نخستین بار ملاقات می‌کنید، جذابیت بیشتری داشته باشید. سعی کنید که با راحتی و آرامش بایستید، زیرا این کار نیز به شما کمک می‌کند (که البته کارایی و فایده‌ی آن فقط به قرارهای ملاقات محدود نمی‌شود).

بیشتر مردم جذب قدرت می‌شوند. مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ نشان داد که افراد در هر گروه، فکر می‌کنند که رهبر گروه از سایر افراد جذاب‌تر است. برای نمونه، بر اساس یک مطالعه، کارمندان یک سازمان در مقایسه با افراد بیرون از آن سازمان مدیرعامل خود را جذاب‌تر می‌بینند.

نویسنده‌ی حوزه‌ی رهبری، کوین نیفین (Kevin Kniffin) و همکاران او نتیجه می‌گیرند که «برخلاف سنت‌های تحقیقاتی، که جذابیت فیزیکی ویژگی ثابتی در نظر گرفته می‌شود، در یافته‌‌های ما، عضویت در گروه اهمیت داشته و ذره‌بینی برای درک جذابیت فیزیکی رهبران آشنا به شمار می‌رود.»

همیشه آزاردهنده‌ترین کار این است که به مردم بگویید بیشتر لبخند بزنند. به ویژه به زنان گفته می‌شود که بیشتر مواقع لبخند بزنند. پژوهشگران در سوئیس در دو آزمایش، به بررسی رابطه‌ی میان جذابیت و لبخند زدن پرداختند. آنها دریافتند که هر چقدر لبخند شدیدتر باشد، چهره نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در حقیقت، چهره‌ی شاد، نبود جذابیت نسبی را جبران می‌کند.

خلاصه‌ی مطلب این است که در زندگی روزمره، می‌توانید هر حالت چهره‌‌‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید. ولی اگر قصد دارید به شخصی ابراز عشق و علاقه کنید، به نمایش گذاشتن مکرر لبخندی گسترده، زیانی نخواهد داشت.

ما این یکی را دوست داریم زیرا این مورد نیز حسی مشترک است. پژوهشی در کشور چین بر روی ۱۲۰ نفر، نشان داد زمانی که مردم از خوب بودن فردی مطلع می‌شوند، از نظر آنها چهره‌ی او جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به گفته‌ی مولفین، یان ژانگ (Yan Zhang)، فنچانگ کنگ (Fanchang Kong)، یانلی زونگ (Yanli Zhong)، و هوی کو (Hui Kou)، « گاهی ویژگی‌های شخصیتی با جذابیت چهره مرتبط می‌شود، یعنی ویژگی‌‌های شخصیتی مثبت موجب افزایش جذابیت چهره شده و ویژگی‌‌های شخصیتی منفی نیز موجب کاهش جذابیت چهره می‌شود.»

بنابراین، اگر شخصی را دوست دارید، با او خوب باشید. در حقیقت، با افرادی که آنها را دوست ندارید نیز خوب باشید. این کار باعث می‌شود تا برای کسانی که دوست دارید، جذاب‌تر به نظر برسید و دنیا جای بهتری باشد.

در واقع، برای جذاب بودن تنها یک راه درست وجود ندارد. باید تاکید نماییم که در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که مهم‌ترین عامل، در تعیین چهره‌ی جذاب‌تر برای شما، محیط شماست. یعنی تجربه‌ها و اولویت‌‌هایی که آموخته‌اید که مثلا موجب می‌شود ریش قرمز یا پوست گندم‌گون را دوست داشته باشید و آن را به ژن خود ترجیح دهید. همین حالت در مورد اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند نیز صادق است.

مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۶، بر روی بیش از ۳۰۰۰ نفر نشان داد که در ابتدای هر رابطه، افراد بیشتر جذب شباهت‌ها می‌شوند نه تفاوت‌‌ها، پس احتمالا تظاهر به شخص دیگری بودن، به سود شما نخواهد بود. شاید افرادی وجود داشته باشند که عاشق ظاهر شما شوند، در حالی‌ که افرادی دیگر هیچ علاقه‌‌‌ای به آنها نداشته باشند. شاید هم فردی ترشرو و اخمو باشید، مشکلی نیست. احتمالا کسی وجود دارد که این ویژگی و شخصیت شما برای او بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز باشد.

خلاصه‌ای از مقاله پیش‌رو در ویدیوی زیر آمده است.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

کاریزماتیک شدن یادگرفتنی‌ست. به کمک این مجموعه اصول کاریزما را بیاموزید و دیگران را مجذوب رفتار و گفتار خود کنید.

22000تومان

15900تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی و عاشق ترجمه و نوشتن هستم.

ازمقاله ی مقبولتان بهره مندشدم و پس از۳سال افسردگی و خانه نشینی! گذشته ام رابیادآوردم و متوجه شدم که چرا همه بخصوص مدیران عالی رتبه سازمانهاو…. چرا بمن میگفتن: باروابط عمومی بسیارعالی که در تو دیده میشود، تصمیم گرفته شدکه فلا ن مسئولیت به توسپرده شود.
و پس از مدتی تشکر وقدردانی خوب ازمن صورت میگرفت.
درحالیکه خودم قدر خودم و لطفی که ازخدابمن شده بود رانمیدانستم و متاسفانه روزی چشم بازکردم و متوجه شدم حدود۴ماه استکه شیشه مصرف میکنم وبهمین دلیل فردی عصبی وکمظرفیت و همه را ازخود راندم و ازدست دادم….

با سلام و درود برفاطمه خانم وتشکر از مطالب زیبای ارائه شده ، بسیار جالب بود وآموزنده متاسفانه کسی این مطالب مهم و حساس و بعضا سرنوشت ساز رو به ماها یاد نداد و چه بسیار فرصتهایی رو که از دست دادیم البته این وضعیت خیلی از همسن و سالهای من است که زمانی نه چندان دور کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهد برود پیش یک روانشناس باوربفرمایید ما یک استاد روانشناس داشتیم گله می کرد از نبود مریض نه اینکه نبود کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهم بروم پیش روانشناس القصه غرض این بود که بگویم به لطف خدا و پیشرفت فرهنگ مردم الان پیش روانشناس رفتن افتخار محسوب می شه وکلاس بحساب می آید پس برعزیزان روانشناس و محققان این حوزه نظیر فاطمه خانم بارمسئولیت دوچندان می شود چرا که این عزیزان باید جور سالها کم توجهی و یا بی توجهی به روانشناسی را نیز باید به دوش بکشند و بیشتر از این مطالب کاربردی تهیه کرده و در اختیار هموطنان قرار دهند . الان واقعا نیازمند آموزه های کاربردی روانشناسی در بطن جامعه هستیم .عزت زیاد یا علی (ع)

سلام دوست عزیز. بسیار خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده. با نظر شما کاملا موافقم. توجه به مسایل روانشناسی، اهمیت بسیار زیادی داره. البته باید بگم که من روانشناس نیستم و رشته‌ی تحصیلی من مترجمی زبان انگلیسی هست. ممنون از اینکه دیدگاه‌تون رو با دیگران به اشتراک گذاشتید.

عالی بود فاطمه

کاریزما

چطور می‌توانیم سخنرانی جذابی ارائه دهیم؟

چطور در برخورد اول ذهنیت خوبی از خودمان در طرف مقابل ایجاد کنیم؟


باز کردن سر صحبت؛ هرآنچه لازم است بدانید

توسعه کاریزما؛ چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟‌

ان ال پی (NLP) یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آخرین مطالب

علائم سرطان کلیه چیست؛ علت و راه‌های درمان آن


۱۰ اشتباه رایج در مدیریت زمان

خواص حنا؛ ۱۲ خاصیت درمانی گیاه هزار و یک خاصیت

۹ علت سوزش گلو و راه‌های درمان سوزش گلو

۱۷ غذایی که سگ ها هرگز نباید بخورند

ترین های جهان

بهترین فیلم های عاشقانه جهان که شما را در فضایی رمانتیک غرق می‌کنند

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

بلندترین برج های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ که در ذهن شما ماندگار خواهند شد


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷


راحت ترین کشورها برای مهاجرت کدام‌اند؟

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم
چگونه در نگاه پسران جذاب باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *