چگونه بيت کوين بخرم

دوره مقدماتی php
چگونه بيت کوين بخرم
چگونه بيت کوين بخرم

بعد از اینکه اصول اولیه بیت کوین را آموختید، گام بعدی این است که چگونه بیت کوین تهیه کنید.

بیت کوین یک دارایی است. همچنین همانطور که احتمالا می‌دانید این دارایی فیزیکی نیست و به صورت دیجیتالی منتقل می‌شود.

خرید بیت کوین از سایت‌های فروشنده بیت کوین و یا به‌طور مستقیم از طریق افراد دیگر انجام می‌پذیرد . شما می توانید با روش‌های مختلفی مانند کارت‌های اعتباری، حساب‌های اینترنتی و یا حتی با سایر ارزهای دیجیتال، از سایت‌ها یا افراد حقیقی، بیت کوین خریداری نمایید.

چگونه بيت کوين بخرم

برای خرید بیت کوین فرایند زیر را باید در نظر بگیرید:

دوره مقدماتی php

۱- نصب کیف پول بیت کوین

۲- پیدا کردن فروشنده معتبر بیت کوین (سایت یا فرد حقیقی)

۳- انتقال پول به فروشنده و دادن آدرس کیف پول برای دریافت بیت کوین‌های خریداری شده (بعضی از سایت‌ها خودشان دارای کیف پول هستند)

۴- انتقال بیت کوین از فروشنده به کیف پول شما

شما نیاز به جایی برای نگهداری بیت کوین‌های خریداری شده خود دارید. به جایی که بیت کوین‌ها را نگهداری می‌کنید والِت یا کیف پول می گویند که می‌توانید آن را مانند حساب‌های بانکی در نظر بگیرید. انواع مختلف کیف پول برای بیت کوین وجود دارد. شما می‌توانید کیف پول بیت کوین را در تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود نصب و از آن استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر و نصب کیف پول‌ها می‌توانید به مطالب زیر مراجعه فرمایید:

راهنمای جامع کیف پول‌ها

انواع کیف پول بیت کوین

بخش معرفی کیف‌ پول‌های بیت کوین

پس از تهیه کیف پول، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید بیت کوین به فروشنده ارائه دهید.

فروشنده‌های معتبر در هنگام خرید بیت کوین با پول‌های سنتی، از شما درخواست احراز هویت با مدارک شناسایی می‌کنند و دلیل آن هم این است که خطر کلاه‌برداری‌های احتمالی کاهش یابد. برای پی بردن به اینکه چرا احراز هویت در هنگام خرید بیت کوین مهم است، می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

لیست بزرگترین سایت‌های خرید و فروش بیت کوین جهان به صورت زیر است:

کاربران ایرانی می‌توانند از سایت Localbitcoins.com با ریال از فروشندگان معتبر بیت کوین بخرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه بيت کوين بخرم

سایت جهانی لوکال بیت‌کوینز (localbitcoins.com) میزبان خریداران و فروشندگان ایرانی هم هست. فروشندگان و خریداران ارزهای دیجیتال از سراسر جهان، می‌توانند در این سایت ثبت نام و بیت کوین‌هایشان را با یکدیگر معامله کنند.

در سایت لوکال بیت کوینز از روش‌های مختلفی برای پرداخت می‌توانید استفاده کنید:

شما می‌توانید فروشندگان معتبر ایرانی را در این سایت پیدا کنید و پس از احراز هویت، با استفاده از کارت بانکی خود با خیال راحت به فروشنده ریال بدهید و در عوض آن بیت کوین دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که در بیت کوین و ارزهای دیجیتال شما خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید. برای مثال، اگر هکری از حساب بانک شما دزدی کند، بانک مرکزی موظف است پول شما را بدهد. اما اگر کیف پول شما هک شود و بیت کوین های شما به سرقت روند پیگیری آن به شدت مشکل است. بنابراین حتما از کیف پول‌ خود نسخه پشتیبان بگیرید تا در صورت مفقودی رمز کیف پول یا خراب شدن دستگاهی که برنامه روی آن نصب است، بتوانید مبالغ خود را بازیابی کنید.

بیت کوین مانند ارزهای دیگر جهان قوانین تضمین پول ندارد. صرافی ها و کیف پول های معروف جهانی در صورت هک اکانت (در صورت هک سرور) پول شما را بازمی گردانند اما هیچ اجبار قانونی برای این کار ندارند. اگر یک سرقت از کیف پول شخصی شما به علت عدم امنیت یا گذرواژه شما اتفاق افتاده باشد، هیچ راه ضمانتی برای بازپرداخت وجوه خود ندارید.

بله درست متوجه شدید شما می توانید خودتان بیت کوین استخراج کنید.

شما احتمالا شنیده اید که می توانید از کامپیوتر شخصی خود بیت کوین استخراج کنید. اما این موضوع مربوط به چند سال پیش می شود که بیت کوین تراکنش های مالی زیادی نداشت و محاسبه تراکنش های آن خیلی ساده تر بود. اکنون اگر کامپیوتر خود را به شبکه وصل کنید شاید ۲۰۰ سال دیگر بتوانید یک بیت کوین استخراج کنید! استخراج بیت کوین نیاز به سخت افزار های بسیار قدرتمند دارد.

آموزش کامل استخراج بیت کوین

با گذشت زمان و بیشتر شدن تراکنش ها، استخراج بیت کوین سخت تر و سخت تر خواهد شد و این باعث ارزشمند تر شدن بیت کوین می شود. البته طبیعتا با گذشت زمان سخت افزارهای قوی تری به بازار عرضه خواهد شد.

اگر چه یک مفهوم نسبتا جدید است اما این خود پرداز ها به سرعت در حال گسترش هستند. مانند یک معامله رو در رو اما با یک ماشین، پول نقد خود را وارد می کنید و یا با اسکن کد QR کیف پول شما، مقدار بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما واریز می شود.

سلام چرا جواب سوال های کاربرانتون رو نمیدین؟ هم کاربران وفاداری پیدا می کنید، هم رنکینگتون بالا میره، هم بقیه افراد از همین جا جواب سوالات خودشون رو هم پیدا می کنند

محمد آقا سلام . از طریق بلوک چاین پنجره ای باز شده با موضوع : BE your own Bank . آیا کیف پول من هستش ؟ ۲ – به Olymp Trade با معامله مجازی هم دسترسی پیدا کردم . اما نتونستم معامله حقیقی داشته باشم . شاید باید بیت کوین بخرم . آسون ترین راه خریدش چیه ؟ همش خارجکی نوشته شده . لطفا” مطلبو روشنش کن . برا ما گیج کنندس . بعدش حتما” به مستر کارت هم نیاز داریم .

کاش صفر تا صد بیت کوین رو با زبون خیییلی ساده بگید.اصلا خریدنش به چه درد میخوره؟یعنی مثل خرید سهام می مونه که ممکنه قیمتش بره بالاتر؟ و اینکه فرمودین استخراج یدونه بیت کویین ممکنه دویست سال یبار رخ بده، پس کلا قضیه استخراج رو‌منتفی می کنه. در کل من نمی فهمم اینکه میگید پس به چه درد یه جوونی که دستش خالیه میخوره؟اینم که شد مال اونایی که پول دستشونه،نه کسانی که مثل من یه دانشجوی ساده هستن، با جیب خالی.لطفا با زبون ساده یاد بدید صفر تا صدش رو ببینم درست فهمیدم. ممنون

سلام اگررمز فراموش شود چه بایدکرد

سلام خسته نباشید در مورد مثالی که برای بانک(موش) و (بیت کویین مرگ موش) زده شده توضیحی میدین که واضح باشه؟ ممنون

سلام به همه.بیت کوین از کجا تهیه کنم

سلام ضمن تشکر از مطالب جامع و فوق العاده تون، من واسه خرید بیت کوین اقدام کردم ولی نشد که نشد. localbitcoins که اصن بالا نیومد، سایتای ایرانی هم فعلا ارائه نمیدن. چه کنم به نظرتون؟

این کامنتا چیه؟!؟!! خب شما که هیچ درک و فهم و شناختی از ارز دیجیتال نداری، واسه چی میخوای بخری؟! ?

ساده ترین روش اینه که پولتون رو به پرفکت مانی تبدیل کنید و از صرافی ها بیتکوین بخرید. مثل changer

برای خرید هر دلار چقدر بیت کویین لازمه؟

برای خرید هر بیتکوین ۵۰۰۰ دلار لازمه

کلیه حقوق این سایت نزد ارزدیجیتال محفوظ بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است .

تبلیغات

در ماه‌ها و هفته‌ اخیر بیت‌کوین رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و بسیاری از افراد را به این ارز دیجیتال علاقه‌مند کرده است. گرچه هنوز بیت‌کوین قانون مشخصی در ایران ندارد، اما امیدواریم مسئولان با نگاهی باز و صحیح قوانین مربوط به این ارز را تعیین کنند، زیرا به نظر می‌رسد افراد بیشتر و بیشتری روزانه به استفاده از آن روی می‌آورند.

در این مطلب از سایت بورسینس به طور کامل و جامع به شما شرح می‌دهیم که بیتکوین دقیقا چیست، چگونه کار می‌کند، چگونه بیت‌کوین بخرید و با امنیت بالا آنرا نگهداری کنید.

همچنین در انتهای مطلب لینک‌های برای آموزش کسب سود از خرید و فروش بیت‌کوین قرار دارد.

جدول مطلب (برای رفتن به بخش دلخواه روی آن کلیک کنید)
چگونه بيت کوين بخرم

 

در ادامه با ما همراه باشید

بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال است که بصورت الکترونیک ساخته و نگهداری می‌شود. هیچکس بیت‌کوین (Bitcoin) را کنترل نمی‌کند و مانند اسکناس پرینت نمی‌شود بلکه بیت‌کوین توسط افرادی در سرتاسر دنیا با استفاده از نرم‌افزارهایی که عملیات ریاضی را از طریق سرورهای قدرتمند حل می‌کنند ایجاد (استخراج) می‌شود.

بیت‌کوین اولین نمونه از پول‌های در حال رشدی است که به آنها کریپتوکارنسی (cryptocurrency) می‌گویند، در این مطلب از سایت بورسینس به بررسی بیتکوین می پردازیم.

از بیت‌کوین می‌توان برای خرید الکترونیک استفاده کرد. در این مواقع بیت‌کوین مانند پول عادی عمل می‌کند با این تفاوت که با آن بصورت دیجیتالی معامله می‌شود.

در هر حال، مشخصه اصلی بیت‌کوین و مهمترین چیزی که آنرا از پول معمولی متفاوت می‌کند این است که است بیت‌کوین هیچ مرکزی ندارد (غیرمتمرکز است، به انگلیسی decentralized)

هیچ موسسه یا شرکت خاصی شبکه بیت‌کوین را کنترل نمی‌کند. این مورد باعث آسودگی خاطر برخی افراد می‌شود چون دیگر هیچ بانکی نمی‌تواند پول آنها را کنترل کند.

یک برنامه نویس نرم‌افزار به اسم ساتوشی ناکاموتو بیت‌کوین که یک سیستم پرداخت الکترونیک برپایه ریاضیات بود را مطرح کرد. این ایده برای ارائه ارزی بود که مستقل از هر مرجع باشد، بصورت الکترونیک و تقریبا منتقل شود و دارای کارمزد تراکنش پایین باشد.

هیچ‌کس. بیت‌کوین یک ارز معمولی نیست. این ارز توسط بانک‌های مرکزی با قوانین خاص، روش‌های غیرقابل توصیف و بصورت فیزیکی چاپ و ایجاد نمی‌شود. آن بانک‌ها می‌توانند برای پرداخت بدهی‌هایشان پول بیشتری چاپ کنند و ارزش ارز موردنظر را پایین بیاورند.

در حالیکه بیت‌کوین بصورت دیجیتالی و توسط مردم ایجاد می‌شود و هرکس می‌تواند به جمع ایجادکنندگان بیت‌کوین (ماینرها یا استخراج‌کنندگان) بپیوندد. بین‌کوین با استفاده از سرورهای پرقدرت پخش شده در شبکه استخراج می‌شود.

این شبکه همچنین تراکنش‌ها را پردازش می‌کند و به این ترتیب به طور موثری بیت‌کوین را به یک شبکه پرداخت مستقل تبدیل می‌کند.

خیر! پروتکل بیت‌کوین (قوانینی که باعث می‌شود بیت‌کوین کار کند) طوری نوشته شده که فقط 21 میلیون بیت‌کوین می‌تواند توسط استخراج‌کننده‌ها ایجاد شود.
البته این تعداد بیت‌کوین می‌تواند در بخش‌های کوچکتری تقسیم شود (بطور مثال کوچکترین مقدار بیت‌کوین قابل تقسیم، 1 ساتوشی می‌باشد که برابر با 0.00000001 بیت‌کوین است)

بیشتر بخوانید: ساتوشی چیست؟

پول‌های معمولی در دنیای واقعی براساس طلا یا نقره هستند. بصورت تئوری، شما می‌دانید که اگر برفرض، 5 هزارتومان در بانک قرار دهید، به اندازه همان مقدار می‌توانید طلا دریافت کنید (البته در عمل اینکار مقدور نیست) اما بیت‌کوین براساس طلا نیست؛ بلکه براساس ریاضیات است.

در سرتاسر دنیا، افراد از نرم‌افزارهایی استفاده می‌کنند که از فرمول‌های ریاضیات برای ایجاد بیت‌کوین پیروی می‌کنند. این فرمول‌های ریاضی برای همه قابل دسترس است و همه می‌توانند آنرا بررسی کنند.

همینطور نرم‌افزار موردنظر نیز متن‌باز (اوپن سورس) است، بنابراین همه می‌توانند نگاهی به آن بیندازند و مطمئن شوند که نرم‌افزار کاری که باید را انجام می‌دهد.

بیت‌کوین چندین ویژگی مهم دارد که آنرا از پول‌هایی که دولت‌ها آنرا پشتیبانی می‌کنند جدا می‌سازد.

 10 دلیل خوب به شما می‌دهیم تا بدانید چرا بیت‌کوین و ارزهای مجازی ارزش توجه را دارند.

1 – بیتکوین بدون مرکز و غیرمتمرکز است

شبکه بیت‌کوین توسط هیچ مرکز معتبری کنترل نمی‌شود. هر دستگاهی که بیت‌کوین استخراج می‌کند و تراکنش‌ها را پردازش می‌نماید قسمتی از شبکه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد و این کامپیوترها و سرورها با هم کار می‌کنند.
پس هیچ مرکز باقدرتی نمی‌تواند قوانین پولی را سرهم‌بندی کند و باعث بحران شود. یا اینکه نمی‌تواند بیت‌کوین افراد از از آنها بگیرد (مانند بانک مرکزی اروپا که این تصمیم را در قبرس در اوایل 2013 گرفت)
اگر هم قسمتی از شبکه بیت‌کوین به هردلیلی آفلاین شود یا از کار بیفتد، پول همچنان به جریان خود ادامه می‌دهد.

2 – شروع کار با آن ساده است

بانک‌ها در دنیا شما را مجبور می‌کنند با کاغذبازی و تشریفات قانونی یک حساب بانکی باز کنید و باید حتی کارهای اضافه دیگری هم انجام دهید. در حالیکه شما می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه، بدون پرسش و بدون و هیچ کارمزد و هزینه‌ای یک حساب بیت‌کوین باز کنید.

بیشتر بخوانید: انواع کیف پول‌های ارزهای دیجیتال

3 – نامحسوس است

خب، برخی از افراد می‌توانند چندین حساب بیت‌کوین داشته باشید و این حساب‌ها هیچ نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی ندارند.

برخی اوقات ما نمی‌خواهیم افراد بدانند ما چه چیزی خریداری کردیم. بیت‌کوین نسبتا یک ارز محرمانه است اما از طرف دیگر شفاف است و همه می‌دانند تراکنش‌های یک آدرس بیت‌کوین خاص، چقدر بوده است و می‌دانند تراکنش‌ها از کجا آمده و به کجا ارسال شده است.

این در حالی است که برخلاف بانک‌داری سنتی، هیچکس نمی‌داند چه‌کسی صاحب این حساب بیت‌کوین است. مانند این است که یک کیف شفاف از پلاستیک داشته باشید که صاحب آن مشخص نیست. همه می‌توانند داخل آنرا ببینند اما کسی نمی‌داند صاحب کیف چه کسی‌ است.

البته بهتر است این نکته را بگوییم، افرادی که از بیت‌کوین بطور نابخردانه استفاده می‌کنند (مثلا همیشه از یک حساب بیت‌کوین استفاده می‌کنند یا موجودی چندین حساب را به یک حساب منتقل می‌نمایند) این ریسک را می‌کنند که بصورت آنلاین شناسایی شوند. 

4 – کاملا شفاف است

شبکه بیت‌کوین جزییات تک‌تک تراکنش‌هایی که در ابتدا در شبکه انجام شده است را در یک دفترکل به نام بلاک چین (Blockchain) نگهداری می‌کند. اگر شما یک حساب بیت‌کوین عمومی داشته باشید، همه می‌توانند بگویند چند بیت‌کوین در آن آدرس نگهداری می‌شود. فقط اینکه آنها نمی‌توانند صاحب آنرا تشخیص دهند.

اقداماتی وجود دارد که افراد می‌توانند با انجام آن، فعالیت‌های خود در شبکه بیت‌کوین را مبهم و ناشناخته کنند. مانند اینکه مرتبا از یک حساب بیت‌کوین استفاده ننمایند و یا اینکه تعداد زیادی بیت‌کوین به یک حساب انتقال ندهند.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی بلاک‌چین چیست؟

5 – کارمزد تراکنش‌ها ناچیز است

بانک شما ممکن است برای انتقال بین‌المللی پول، مقدار زیادی از شما کارمزد دریافت کند اما بیت‌کوین اینطور نیست.

ممکن است بگویید خب من روشی را می‌دانم که با آن می‌شود بصورت لحظه‌ای پول را به هرجای دنیا انتقال داد. خب این خیلی خوب است اما اینرا فراموش کردید که شما باید مقدار زیادی کارمزد و حتی بیشتر برای انتقال فوری پول بپردازید.
اما کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین بسیار پایین است.
6 – سریع استچگونه بيت کوين بخرم

شما می‌توانید پول را به هرجایی ارسال کنید و فقط چنددقیقه طول می‌کند تا بیت‌کوین به دست گیرنده برسد. اینکار به محض اینکه شبکه، این انتقال را پردازش کرد انجام می‌شود.

زمانی که شما مبلغی پول بصورت بین‌المللی انتقال می‌دهید، معمولا مدتی طول می‌کشد تا پول به مقصد برسد چون آنها نمی‌توانند اعتماد کنند که پول واقعا در دسترس است. اما تراکنش‌های بیت‌کوین در هر حال خیلی سریعتر از روش‌های فیزیکی است.

اگر تراکنش‌ها بدون تاییدیه باشد، می‌تواند بصورت لحظه‌ای انجام شود این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که فروشنده ریسک پذیرش تراکنشی که هنوز توسط blockchain بیت‌کوین تایید نشده را قبول کند. یا اینکه اگر فروشنده نیاز داشته باشد که تراکنش تایید شد، ممکن است انتقال حدودا 10 دقیقه طول بکشد.

7 – قابل برگشت نیست

زمانی که شما بیت‌کوین را ارسال کردید، هیچ راهی برای برگشت آن نیست مگر اینکه دریافت کننده آنرا به شما برگرداند. چون برخی از استفاده کنندگان از کارت اعتباری، پس از خرید، مبلغ واریز شده با استفاده از کلاهبرداری به حساب خودشان برمیگردانند.

غیرقابل برگشت بودن بیت‌کوین، همانطور که یک مزیت است می‌تواند یک عیب نیز باشد (اگر ندانید که چگونه با والت‌ها کار کنید و چگونه امنیت کیف پول‌تان را حفظ نمایید).

بیشتر بخوانید: 3 توصیه مهم برای افزایش امنیت ارزهای دیجیتال

8 – بیت‌کوین تورمی نیست

مشکل ارزهای سنتی این است که دولت می‌تواند تا جایی که بخواهد آنرا چاپ و ارائه کند و معمولا هم همینکار را انجام می‌دهند. اگر بر فرض دلار کافی برای پرداخت بدهی‌ها وجود نداشته باشد، آنوقت فدرال رزرو آمریکا به سادگی می‌تواند پول بیشتری چاپ کند. اگر وضع اقتصاد نابسامان باشد، دولت می‌تواند پول‌های تازه چاپ شده را به اقتصاد تزریق کند. اینکار باعث کاهش ارزش ارز موردنظر می‌شود.

اگر شما بطور ناگهانی، دلار در چرخش را دوبرابر کنید، به این معنی خواهد بود که به ازای هر یک دلار سابق، دو دلار وجود دارد. کسی که قبلا یک شکلات را به قیمت 1 دلار می‌فروخت، مجبور خواهد بود تا قیمت را دوبرابر کند تا بتواند ارزش سابق را بدست آورد، زیرا 1 دلار نصف ارزش قبلی خود را دارد.

بیشتر بخوانید: چرا پول بی‌ارزش می‌شود؟

به این اتفاق تورم می‌گویند که باعث افزایش قیمت کالاها و محصولات می‌شود. مهار تورم می‌تواند بسیار مشکل شود و قدرت خرید مردم را کاهش دهد.
بیت‌کوین طوری طراحی شده که حداکثر 21 میلیون از آن وجود داشته باشد. بنابراین پس از اینکه 21 میلیون بیت‌کوین با مشخصات اصلی استخراج شد، تعداد بیت‌کوین‌ها افزایش نخواهد یافت و مشکل تورم نیز نخواهد داشت. در حقیقت، کاهش قیمت‌ها در دنیایی مانند دنیای بیت‌کوین رخ می‌دهد.

9 – نیاز نیست به کسی اعتماد کنید

در سیستم بانکی معمولی، شما مجبورید به افرادی اعتماد کنید تا پول شما را اداره کنند. مجبورید به بانک اعتماد کنید، برای مثال ممکن است به یک سیستم پرداخت واسطه نیاز داشته باشید که در اینصورت باید به آن سیستم پرداخت نیز اعتماد کنید. همچنین این شرکت‌ها از شما اطلاعاتی حساس و مهم درخواست می‌کنند.
اما بیت‌کوین به دلیل اینکه هیچ مرکزی ندارد (غیرمتمرکز است) نیازی نیست برای استفاده از آن به کسی اعتماد کنید. زمانی که شما یک تراکنش را ارسال می‌کنید، بصورت دیجیتالی امضا و امن می‌شود.
یک استخراج‌کننده ناشناس آنرا بازبینی می‌کند و آنوقت است که تراکنش تکمیل شده است.
فروشنده نیاز نیست حتی بداند شما چه کسی هستید، مگر اینکه خودتان تعیین کنید به آنها بگویید.

10 – شما صاحب اصلی آن هستید

هیچ سیستم پرداخت الکترونیکی وجود ندارد که صاحب آن شخص دیگری نباشد. برای مثال پی پال؛ اگر به هردلیلی کمپانی تعیین کند که از حساب‌تان سوءاستفاده کرده‌اید، قدرت آنرا دارد که بدون اطلاع دادن به شما همه موجودی حساب‌تان را مسدود کند. آنگاه شما باید کارهای لازم برای شفاف سازی را انجام دهید تا بتوانید به حساب پی پال و پول خود دسترسی داشته باشید.
با بیت‌کوین، شما صاحب کلید محرمانه و سایر مشخصات هستید که باعث ایجاد یک آدرس بیت‌کوین (حساب) می‌شود. هیچکس نمی‌تواند این مشخصات را از شما بگیرد (مگر اینکه خودتان آنرا گم کنید یا اینکه آنرا در سرویسی نامناسب نگهداری کنید که آنرا از دست بدهند)

 

به دلیل نوسان زیادی که بیت‌کوین داراست، بهترین جا برای بررسی قیمت فوری بیت‌کوین، سایت‌هایی هستند که از آنجا بیت‌کوین را خریداری کرده‌اید. دانستن قیمت بیتکوین یک‌چیز است و موضوع دیگر این است که این قیمت در آینده به کدام سمت خواهد رفت.

لینک مرتبط: مشاهده قیمت بیت‌کوین به دلار و ریال (قیمت واقعی بیت‌کوین در بازار)

پیش‌بینی تحرکات آتی قیمت در هر بازار دارای ریسک زیادی است و هیچ‌کس نمی‌تواند همیشه پیش‌بینی‌های درستی داشته باشد.

دو رویکرد برای پیش‌بینی حرکات قیمت با نام تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال شناخته می‌شوند. هدف تحلیل بنیادی بررسی فاکتورها و عوامل بنیادی و اساسی یک اقتصاد، شرکت یا یک اوراق بهادار است ولی تحلیل تکنیکال سعی دارد با استفاده از تاریخچه قیمت و سایر اطلاعات تاریخی و نمودارها، مسیر حرکت قیمت را پیش‌بینی کند.

بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت بیت‌کوین چیست؟

به دلیل نوسانات بسیار زیادی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، بسیاری از معامله‌گران با استفاده از تحلیل تکنیکال سعی دارند روندهای کوچک و بزرگ را شناسایی کرده و از آن طریق کسب سود نمایند. اما به طور کلی کسب سود در کوتاه‌مدت به مراتب سخت‌تر از کسب سود در بلندمدت است.

بیشتر بخوانید: آموزش مقدماتی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

 

برای انجام تحلیل تکنیکال شما به تاریخچه قیمت و حجم معاملات هر دارایی نیاز دارید. بنابراین در مورد بیت‌کوین شما باید نمودار آنرا داشته باشید تا تحلیل تکنیکال روی آن قابل انجام باشد.
بهترین سایت برای مشاهده نمودارهای بیت‌کوین سایت coindesk است.

ساده‌ترین نمودار قیمت توسط یک خط نشان داده می‌شود. این خط از طریق اتصال نقاط قیمت به همدیگر ساخته شده است.

اینگونه نمودارها می‌توانند برای داشتن یک دید کلی از نحوه رفتار قیمت به شما بدهند.

در صفحه‌ای که در سایت coindesk با کلیک روی این لینک باز می‌شود، در بالای نمودار قیمت، علامت‌های درج شده به این معناست

۱h نمودار یکساعته بیت‌کوین

۱۲h نمودار ۱۲ ساعته بیت‌کوین

۱d نمودار یک روزه بیت‌کوین

۱w نمودار یک‌هفته‌ای بیت‌کوین

۱m نمودار یک‌ماهه بیت‌کوین

۳m نمودار سه‌ماهه بیت‌کوین

۱y نمودار یکساله بیت‌کوین

all قیمت بیت‌کوین از ابتدا تا الان

منابع زیادی برای یادگیری این دو نوع تحلیل وجود دارد. می‌توانید کتاب‌ بخوانید، در کلاس‌های حضوری شرکت کنید یا بسته‌های آموزشی را تهیه کنید >>> آموزش جامع تحلیل تکنیکال

نکته مهم، یادگیری جامع این دو نوع تحلیل است و یادگیری ناقص و دست‌وپا شکسته کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

در ادامه این راهنمای جامع از بورسینس به این می‌پردازیم که وقتی بیت‌کوین را خرج می‌کنیم یا برای کسی می‌فرستیم، تراکنش چگونه اتفاق می‌افتد؟

تراکنش‌های بیت‌کوین از طریق کیف‌ پول بیت‌کوین به کیف‌ پولی دیگر انتقال داده می‌شوند و برای امنیت، به صورت دیجیتالی امضا می‌شوند. همه افراد در شبکه بیت‌کوین از این تراکنش مطلع می‌گردند و تاریخچه تراکنش می‌تواند تا منبع و جایی که بیت‌کوین تولید شده ردیابی شود.

چیز جالب درباره بیت‌کوین این است که بیت‌کوین هیچ‌جا وجود ندارد، حتی روی یک هارد. وقتی گفته می‌شود شخصی ۱ بیت‌کوین دارد، به یک آدرس خاص بیت‌کوین نگاه می‌کنیم تا بیت‌کوین را در آن ببینیم، اما هیچ بیت‌کوینی بصورت دیجیتال در آن نیست. شما نمی‌توانید به یک شی فیزیکی یا حتی یک فایل اشاره کنید و بگویید “این یک بیت‌کوین است”.

به جای این، فقط سوابق تراکنش‌ها هستند که وجود دارند، با موجودی‌شان که کاهش یا افزایش یافته است. با خرید بیت‌کوین از شخص دیگر یا هر تراکنشی که انجام می‌شود، اطلاعات در یک دفتر کل عمومی به نام بلاک‌چین (زنجیره بلوکی) نگهداری می‌شود. اگر میخواهید موجودی هر آدرس (کیف پول بیت‌کوین) را بدانید، این اطلاعات در آدرس آن ذخیره نشده؛ شما باید با نگاه کردن به بلاک‌پین، آن آدرس را دوباره‌سازی کنید.

اگر مهسا کمی بیت‌کوین به کیوان بفرستد، این تراکنش ۳ قسمت از اطلاعات را دارا خواهد بود:

– یک ورودی. این سابقه‌ای است که نشان می‌دهد کدام آدرس بیت‌کوین، برای ارسال بیت‌کوین به کیوان استفاده شده است .
– یک مقدار. این همان مقدار بیت‌کوین است که مهسا به کیوان می‌فرستد.
– یک خروجی. این، آدرس بیت‌کوین کیوان است.

برای ارسال بیت‌کوین، شما به دو چیز نیاز دارید: یک آدرس بیت‌کوین و یک کلید اختصاصی. آدرس بیت‌کوین بصورت تصادفی ایجاد می‌شود و ترکیبی از اعداد و حروف است. کلید اختصاصی نیز ترتیبی از حروف و اعداد دیگر است که برخلاف آدرس کیف پول شما، بصورت محرمانه نگهداری می‌شود.

آدرس بیت‌کوین خودتان مانند یک گاو صندوق با درب شیشه‌ای است. همه می‌بینند چه چیزی داخل گاو صندوق است (مقدار بیت‌کوین) اما فقط با کلید اختصاصی می‌توان آنرا باز کند تا چیزی را از آن برداشت یا چیزی به آن اضافه کند.

وقتی مهسا میخواهد به کیوان بیت‌کوین بفرستد، از کلید اختصاصی خودش برای امضای یک پیام همراه با ورودی (منبع تراکنش‌های بیت‌کوین)، مقدار و خروجی استفاده می‌کند. سپس مهسا بیت‌کوین را از کیف پول خود به یک شبکه بیت‌کوین گسترده‌تر ارسال می‌کند. از آنجا، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، تراکنش را تایید می‌کنند، آنرا در یک بلوک تراکنش قرار می‌دهند و در نهایت آنرا حل می‌کنند.

زیرا تراکنش شما باید توسط استخراج‌کنندگان بیت‌کوین تایید شود، گاهی اوقات مجبور می‌شوید تا آنها کار استخراج را به پایان رسانند. پروتکل بیت‌کوین طوری است که هر بلاک، حدودا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا استخراج شود. برخی فروشندگان ممکن است شما را مجبور کنند تا زمانی که بلاک فعلی تایید شود منتظر بمانید، به این معنی که شاید نیاز باشد یک فنجان قهوه بخورید و پس از مدتی برگردید تا بتوانید از محصولات آنلاین یا خدماتی که با بیت‌کوین خریده‌اید استفاده کنید.

در سمت دیگر، برخی فروشندگان شما را مجبور نمی‌کنند تا زمان تایید تراکنش منتظر بمانید. آنها فرض را بر این می‌گیرند که قبل از تایید شدن تراکنش، شما تلاش نخواهید کرد بیت‌کوین را در جای دیگری خرج کنید. این معمولا برای تراکنش‌هایی با ارزش کم اتفاق می‌افتد، زیرا ریسک کلاهبرداری پایین است.

به خاطر اینکه بیت‌کوین به عنوان سوابقی از تراکنش‌ها وجود دارد، احتمال این هست که با تراکنش‌های مختلف بسیاری که مرتبط با یک کیف پول بیت‌کوین است مواجه شوید. مثلا مهسا ۲ بیت‌کوین، علی ۳ بیت‌کوین و حسین ۱ بیت‌کوین به کیوان می‌فرستند و این تراکنش‌ها جداگانه در زمان‌های جداگانه ارسال می‌شوند.

اینها بصورت خودکار و به عنوان یک فایل که شامل ۶ بیتکوین است در حساب مهسا قرار نمی‌گیرند، بلکه آنها به عنوان سابقه ۳ تراکنش جداگانه مشخص می‌شوند.

احتمال این وجود دارد که کیوان بعدا بخواهد به یک نفر دیگر با نام شهرزاد بیت‌کوین بفرستد و این مقدار بیت‌کوین دقیقا به همان مقدار تراکنش‌های قبلی نباشد. فرض کنید کیوان قصد دارد ۱٫۵ بیت‌کوین به شهرزاد بفرستد. اما مشکل اینجاست هیچکدام از تراکنش‌هایی که کیوان در آدرس بیت‌کوین خود دارد به این مقدار نیست و هیچکدام از تراکنش‌ها را اگر جمع کنیم به این مقدار نمی‌رسد. تکلیف چیست؟ کیوان نمی‌تواند یک تراکنش را به مقادیر کوچکتر تقسیم کند و فقط می‌تواند خروجی کامل یک تراکنش را خرج کند.

پس کیوان ۲ بیت‌کوینی را که از مهسا گرفته به شهرزاد می‌فرستند. مهسا ورودی است و شهرزاد خروجی. اما مقدار موردنیاز فقط ۱٫۵ بیت‌کوین است و کیوان فقط همین مقدار را می‌خواهد خرج کند. بنابراین کیف پول او بصورت اتوماتیک ۲ خروجی برای کیوان ایجاد می‌کند: ۱٫۵ بیت‌کوین به شهرزاد و ۰٫۵ بیت‌کوین به آدرس جدید ارسال می‌شود. این آدرس جدید برای کیوان ایجاد شده تا مقدار باقیمانده از ۲ بیت‌کوین (یعنی ۰٫۵ بیت‌کوین) را نگهداری کند.

کارمزد ناچیزی برای انتقال بیتکوین وجود دارد که البته متغیر است، میزان کارمزد انتقال براساس فاکتورهای متعددی محاسبه می‌شود. برخی از کیف پول‌ها به شما اجازه می‌دهند کارمزد انتقال را بصورت دستی وارد کنید. هر بخشی از بیت‌کوین که توسط دریافت‌کننده برداشته نشود یا به عنوان مابقی برگردانده شود به عنوان کارمزد تراکنش در نظر گرفته می‌شود.

این مقدار سپس به عنوان یک پاداش اضافی، به استخراج‌کننده‌ خوش‌شانسی می‌رسد که بلوک تراکنش را حل می‌کند.

بیشتر بخوانید: کارمزد انتقال بیت‌کوین چقدر است؟

بیت‌کوین با هدف ارائه رسید طراحی نشده است. گرچه در آینده تغییراتی ایجاد می‌شود که اصلاحاتی برای کاربرپسند بودن بیت‌کوین در پی خواهد داشت. الان سیستم‌های پرداختی مانند Bitpay ویژگی‌های اختصاصی ارائه می‌دهند که معمولا در کیف ‌‌پول‌های ساده وجود ندارد، مانند رسید و صفحه تایید سفارش که ارائه می‌دهند.

تراکنش‌های بیت‌کوین قابل تقسیم هستند. یک ساتوشی صدمیلیونم بیت‌کوین است و می‌توان یک تراکنش به کوچکی ۵۴۳۰ ساتوشی در شبکه بیت‌کوین ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: واحدهای بیت‌کوین (ساتوشی، میکرو و میلی)

برای افتتاح حساب بیتکوین ( bitcoin ) چند سایت‌ و نرم‌افزار وجود دارد. ما برای افتتاح حساب یا همان ایجاد کیف پول بیت‌کوین، سایت معتبر Blockchain.com را توصیه می‌کنیم. 

۱ – برای شروع ثبت نام و ساخت کیف پول بیتکوین اینجا کلیک کنید (blockchain.info/wallet)

۲ – پس از ورود به سایت blockchain.info و بخش wallet روی دکمه sign up کلیک نمایید.

فرمی مانند فرم در تصویر زیر خواهید دید که باید ایمیل و رمز عبور را وارد نمایید.

پس از کلیک روی دکمه continue یک پیغام با عنوان wallet created with identifier در کنار صفحه به شما نمایش داده می‌شود. این عبارت تصادفی که شامل اعداد و حروف و خط فاصله هستند با نام identifier شناخته می‌شوند و نباید آنرا در اختیار کسی قرار دهید (در تصویر زیر به دلیل اینکه هیچ بیت کوینی در آدرس وجود ندارد identifier را مخفی یا پاک نکردم)

 

این identifier را در جایی مطمئن ذخیره کنید، البته به دلیل اینکه به سرعت از صفحه محو می‌شود شاید برایتان ذخیره سخت باشد اما نگران نباشید، زیرا identifier به ایمیل شما نیز ارسال می‌شود.

۳ – در ایمیل تان یک ایمیل شبیه این مورد دریافت خواهید کرد . برای تایید ایمیل‌تان باید روی گزینه YES, THIS IS MY EMAIL کلیک کنید.

 

۴ – اما در سایت بعد از اینکه عضو شدید فورا به صفحه اکانت یا حساب کاربری‌تان هدایت می‌شوید و صفحه‌ای شبیه تصویر زیر برای شما باز می‌شود.

 

پنجره پاپ آپی که باز شده را با کلیک روی Get started ببندید.

بخش‌های مختلف حساب کاربری در تصویر زیر مشخص شده است.

 

How To Get Free Bitcoin And Bitcoin Bonus: Complete Guide

 

برای ارسال بیت کوین ( Bitcoin ) به شخصی دیگر باید آدرس کیف پول بیت کوین (bitcoin wallet address) او را داشته باشید. برای انجام عملیات ارسال روی دکمه Send در حساب کاربری تان کلیک می کنید تا پنجره ای مطابق شکل زیر باز شود

 

در گزینه currency انتخاب میکنید که قصد دارید بیت کوین بفرستید یا اتریوم (اتریوم یک نوع ارز دیجیتال مانند بیت کوین است و در کیف پول تان بصورت جداگانه نگهداری می‌شود و ربطی به بیت‌کوین ندارد)

در فیلد To آدرس کیف پول گیرنده بیت کوین را وارد می‌کنید.

در فیلد Amount مقدار بیت کوین که قصد دارید ارسال کنید را وارد می‌کنید. در فیلد BTC میتوانید دقیقا مبلغ را به بیت کوین بفرستید و در سمت USD میتوانید مبلغ دلاری بیت کوین را وارد کنید تا معادل آن مبلغ، بیت کوین ارسال شود. مثلا اگر می‌خواهید ۲۰۰ دلار بیت‌کوین به شخصی بفرستید و می‌خواهید بصورت اتوماتیک میزان بیت‌کوین ارسالی به اندازه ۲۰۰ دلار باشد، کافیست در فیلد USD عدد ۲۰۰ را وارد نمایید (عبارت USD مخفف دلار آمریکاست و BTC مخفف بیت کوین است)

در فیلد Description نیز یک توضیح برای خودتان و گیرنده می‌نویسید. این توضیح برای همه قابل رویت است بنابراین نباید در آن اطلاعات مهم وارد کنید.

در گزینه Transaction Fee باید کارمزد ارسال بیت کوین را مشخص کنید، بهتر است اگر عجله ای ندارید آنرا روی Regular قرار دهید و اگر عجله دارید گزینه را به Priority تغییر دهید.

با کلیک روی گزینه Continue به صفحه تایید می‌روید که کیف پول شما، کیف پول مقصد و مبلغ را نشان می‌دهید و می‌توانید ارسال را با کلیک روی دکمه Send تایید کنید

کارمزد تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین نسبت به سایر سیستم‌های مالی مانند پرفکت مانی، اوکی‌پی و… بسیار پایین است. انتقال بیت‌کوین به حساب دیگر یا پرداخت با بیت‌کوین، معمولا زیر ۱۰ دقیقه تایید می‌شود اما در صورتی که شبکه بیت‌کوین شلوغ باشد ممکن این تا ساعت‌ها نیز طول بکشد. (این امر نادر است)

 

 

برای دریافت بیت کوین باید آدرس کیف پول بیتکوین‌تان را به شخصی که قصد دارد برای شما بیت کوین بفرستد بدهید. این آدرس با کلیک روی دکمه Request در حساب کاربری تان به شما نشان داده می شود و چیزی شبیه این آدرس است : ۱JuiBEg1ndPZAvs5jkwfqMCXevy1kv1b4Z

 

 

شما با کلیک روی عبارت View QR Code می‌توانید تصویر QR code مخصوص کیف پول را دریافت کنید و در جای مناسب قرار دهید تا افراد بتوانند با اسکن کردن آن QR code به شما بیت کوین بفرستند (اگر نمی‌دانید Qr code چیست این صفحه از ویکیپدیا را بخوانید ) مثلا QR Code را می توان چاپ کرد یا در سایت و وبلاگ انتشار داد

در صورتی که می‌خواهید یک لینک برای درخواست بیت کوین داشته باشید و آن لینک  را به افراد بدهید تا راحت و سریع بتوانند برای شما بیت کوین را به مقدار مشخص شده بفرستند، در فیلد Enter amount مقدار بیت کوین یا معادل دلاری آنرا وارد کنید و پس از وارد کردن توضیح در کادر Description روی دکمه Next کلیک نمایید. به این ترتیب یک لینک مانند لینک زیر به شما داده می‌شود

 

 

هر زمان لینک فوق را به شخصی بفرستید، صفحه ای مانند صفحه زیر به شخص مورد نظر نشان داده می‌شود و می‌تواند بیت کوین را به شما ارسال کند.

 

 

چه مواقعی آدرس کیف پول بیت کوین را بدهیم و چه مواقعی لینک پرداخت بیت کوین بسازیم؟

در صورتی که در سایتی کسب درآمد می کنید و سایت به بیت کوین پرداخت دارد باید آدرس کیف پول بیت کوین را بدهید

در صورتی که قصد دارید مبلغ معین و خاصی بیت کوین از شخصی بگیرید، بهتر است لینک پرداخت را مطابق توضیحات بسازید و به شخص بفرستید.

آموزش ساخت یک کیف پول دیگر: آموزش ساخت کیف پول آنلاین Greenaddress

 

خرید و فروش بیت کوین از طریق سایتی با نام لوکال بیت کوینز قابل انجام است ( ورود به سایت لوکال بیت کوینز)

در سایت localbitcoins افراد از کشورهای مختلف (از جمله ایران) می‌توانند پول رایج کشورشان را به بیت‌کوین تبدیل کنند. این سایت به کاربرانش اجازه می‌دهد درخواست‌های خرید یا فروش بیت‌کوین را همراه با نرخ و روش پرداخت و… در سایت ارسال کنند.

شخصی که قصد معامله داشته باشد، با موافقت با طرف معامله، برای معامله حضوری با شخص موردنظر قرار می‌گذارد یا اینکه معامله را مستقیما از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی انجام می‌دهد.

بیت‌کوین‌های خریداری شده در کیف پول مجازی localbitcoins قرار می‌گیرد و قابل انتقال سریع به کیف پول بیت‌کوین شماست.

در localbitcoins شما با مردم معامله می‌کنید و برخلاف برخی سایت‌های معامله بیت‌کوین، شما مستقیما با یک شخص مانند خودتان معامله را انجام می‌دهید.

همچنین localbitcoins می‌تواند هر روش پرداختی که کاربرانش با آن کار می‌کنند را پشتیبانی می‌کند. (از جمله انتقال از طریق کارت‌ها و حساب‌های بانکی در ایران، پرفکت مانی، وب مانی، پی‌پال، پرداخت با ایمیل و سایر روش‌های پرداخت آنلاین و غیرآنلاین)

برای محافظت از خریداران بیت‌کوین، localbitcoins برای هر معامله، خدمات سپرده را برعهده می‌گیرد به این صورت که تا زمانی که خریدار، انتقال بیت‌کوین را تایید نکرده باشد، مبلغی که خریدار پرداخت کرده به عنوان سپرده نزد localbitcoins باقی می‌ماند.

– پروسه معامله بیت‌کوین از زمان عضو شدن در این سایت تا زمانی که بیت‌کوین در کیف پول شما قرار می‌گیرد فقط چنددقیقه طول می‌کشد.

– روش‌های پرداخت در localbitcoins طیف وسیعی از روش‌ها را در برمی‌گیرد و بستگی به طرف خریدار یا فروشنده دارد.

– localbitcoins از پروتکل‌های امنیتی برای محافظت از کاربرانش در مقابل هک و حملات اینترنتی استفاده می‌کند.

جرمیاس کانگاس، موسس و مدیر سایت localbitcoins یک برنامه‌نویس و کارآفرین است. او کار روی localbitcoins را در اوایل سال 2012 میلادی شروع کرد، زمانی که هنوز بیت‌کوین فاصله زیادی با مسیر اصلی داشت. یکسال بعد، بیت‌کوین گسترش و رشد زیادی پیدا کرد و در جاهای بیشتری قابل دسترس بود.

در طی این دوره، localbitcoins به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های تبدیل و خریدوفروش بیت‌کوین مطرح شد.

 

1 – اینجا کلیک کنید و در سایت localbitcoins عضو شوید.
2 – تصمیم بگیرید که؛
آیا قصد خرید دارید بیت کوین را بصورت آنلاین خریداری کنید.
یا اینکه مایلید با یکی از فروشندگان بصورت رودرو و حضوری معامله را انجام دهید.
3 – به صفحه Find offers (جستجوی پیشنهادات) وارد شوید.
4 – مشخصات موردنیاز در فرم مانند موقعیت، روش پرداخت و مقدار را مشخص کنید.
5 – سایت لیست افرادی که در موقعیت شما هستند را لیست می‌کند.
6 – از لیست افراد معامله‌گر، شخصی که دارای امتیاز اعتبار (reputation score) خوب است را انتخاب کنید.
7 – پس از انتخاب معامله‌گر، یک درخواست معامله (trade request) همراه با پیام‌تان را برای معامله‌گر ارسال کنید.
– برای معامله آنلاین، شاید به جزییات بعدی درباره روش پرداخت نیاز داشته باشید.
– برای معامله نقدی و حضوری می‌توانید قرار ملاقات را با معامله‌گر تنظیم کنید.
8 – در قسمت داشبورد پنل‌تان، می‌توانید برای فروشنده پیام ارسال کنید.
9 – بعد از اینکه فروشنده پول پرداختی شما را دریافت کرد، بیت‌کوین را برای شما آزاد می‌کند و مقدار بیت‌کوین خریداری شده بصورت لحظه‌‌ای در حساب LocalBitcoins شما اضافه می‌شود.

10 – اگر بعدا قصد فروش بیت‌کوین خریداری شده را دارید، می‌توانید بیت‌کوین را در حساب LocalBitcoins خودتان نگهدارید یا اینکه آنرا به کیف پول خودتان ارسال کنید.

آموزش کامل کار با سایت خرید و فروش بیت‌کوین localbitcoins را در این صفحه بخوانید

– شماره تلفن خود را در قسمت ویرایش پروفایل (Edit profile) وارد و تایید کنید.
– اگر فروشنده بیت‌کوین پس از چندین ساعت جوابی نداد، در داشبورد پنل‌تان، درخواست خرید را لغو کنید و فروشنده دیگری را انتخاب نمایید.
– اگر حریم خصوصی برایتان مهم است و مایلید برای این سایت ناشناس باقی بمانید، خریدنقدی و حضوری انتخاب مناسبی برای شماست.

LocalBitcoins امنیت همه کاربرانش را تامین کرده است. بازار ارزهای مجازی، پدیده‌ای جدید و ناشناخته است. LocalBitcoins همیشه امنیت کاربرانش را در اولویت قرار داده است. سرویس‌های این سایت، اقدامات امنیتی انعطاف‌پذیر که روی آنها تحقیقات مناسبی انجام شده است را ارائه می‌دهد. همچنین این ویژگی‌های مشهور امنیتی را برای به حداکثر رساندن امنیت معاملات و حفاظت کاربران از کلاه‌برداری بکار می‌برد.
این مکانیزم‌های امنیتی توسط بزرگان کسب و کار اینترنتی مانند Ebay و Hotels.com امتحان شده و جواب خود را پس داده است.

با معامله‌گران مطمئن معامله کنید.

LocalBitcoins به شما اجازه می‌دهد با سایر معامله‌گران بیت کوین در سایت معامله کنید. هر کاربر یک امتیاز اعتبار و تاریخچه دارد که فعالیت گذشته وی را نشان می‌دهد. زمانی که شما با عضوی دارای امتیاز بالا معامله می‌کنید، می‌دانید که در حال معامله با فردی هستید که به خوبی تثبیت شده است.
– امتیاز اعتبار (شهرت) در کنار نام کاربری هر فرد بصورت درصد قابل مشاهده است.
– بازخورد عمومی (Feedback) هرشخص را با کلیک روی نام کاربری وی مشاهده کنید.

پروسه نگهداری سپرده، از بیت کوین شما محافظت می‌کند.

زمانی که یک درخواست معامله در LocalBitcoins ثبت می‌شود، مقدار مشخصی از بیت کوین که شما قصد خریداری آنرا دارید توسط سرویس سپرده LocalBitcoins قفل و نگهداری می‌شود. پس از وارد کردن درخواست خرید، مقدار بیت کوین موردنظر از حساب بیت کوین فروشنده به حساب سپرده منتقل می‌گردد. این بین‌کوین تا زمانی که فروشنده پرداخت وجه را تایید نکرده باشد، در حساب خریدار آزاد و قابل برداشت نخواهد شد.

ورود دو مرحله‌ای به حساب کاربری از دزدیده شدن موجودی شما جلوگیری می‌کند.
در LocalBitcoins امکان فعالسازی ویژگی ورود دومرحله‌ای توسط اپلیکیشن موبایل یا کدهای کاغذی مهیا شده است. همین روش توسط گوگل و یا بانک‌های اینترنتی استفاده می‌شود. زمانی که این ویژگی فعال باشد،  برای ورود به حساب کاربری، لازم است یک کدامنیتی که به موبایل شما ارسال شده یا روی کاغذ پرینت شده را وارد کنید.
با اینکار، افراد خرابکار که اطلاعات ورود به حساب کاربری را از طریق کامپیوتر شما سرقت کرده‌اند، نمی‌توانند به حساب کاربری شما در LocalBitcoins دسترسی داشته باشند.

LocalBitcoins مرورگری که شما برای ورود به حساب کاربری از آن استفاده کردید را به یاد می‌سپارد و اگر شخصی قصد داشت با یک مرورگر دیگر وارد حساب کاربری‌تان شود، نیاز خواهد بود تا از طریق ایمیل، هویت خود را تایید کند.

 

بیت کوین‌های زیادی توسط هکرها به سرقت می‌رود. محافظت از بیت کوین بحث بسیار گسترده ای است. اما در خصوص سایت blockchain.info اگر این موارد را رعایت کنید تا حد زیادی کیف‌پول بیت کوین شما از دسترس هکرها حفظ خواهد شد.

ابتدا در منوی کناری حساب کاربری تان در blockchain.info وارد بخش SECURITY CENTER شوید

مطابق تصویر زیر، ۳ سطح (Level) امنیت در سایت قابل انجام است.

سطح ۱

Verify Email : تایید ایمیل با کلیک روی لینک تایید در ایمیل تان انجام می‌شود

Backup Recovery Phrase : چند کلمه معنادار انگلیسی به طور تصادفی به شما نمایش داده می‌شود که باید آنها را در جایی امنی یادداشت کنید. از این کلمات می‌توانید برای بازیابی کیف پول و استفاده کنید

Create Password Hint : راهنمای به یادآوری پسورد است.

سطح ۲

Mobile Linked : اینکار با نصب اپلیکیشن اندروید یا IOS کیف پول روی موبایل انجام می‌شود. پس از نصب اپلیکیشن، می‌توانید یک کد را در همان بخش Scan کنید تا در موبایل‌تان نیز کیف پول بیت کوین را داشته باشید

 

 Enable Two Step : با فعال کردن این گزینه، در هر بار تلاش برای ورود، یک پسورد دوم نیز از شما خواسته می‌شود. این پسورد به ایمیلی که در ابتدا وارد کردید ارسال می گردد

سطح ۳

Tor Blocked : در این سطح با مسدود کردن ترافیک‌هایی که از شبکه TOR می آید به افزایش امنیت کیف پول بیت کوین می افزایید.

توضیحات کاملی در مورد بیت‌کوین، نحوه کارکرد، روش خرید و استفاده از بیت کوین خدمت شما ارائه کردیم.

توجه داشته باشید که خرید بیتکوین می‌بایست با احتیاط همراه باشد، زیرا نوسانات قیمت بیت‌کوین به شدت بالاست.

سایر مطالب مرتبط با بیت کوین را بخوانید:

مطالب راهنمای دیگر را در دسته‌های زیر بخوانید:

اگر سوال یا نظری در خصوص بیتکوین دارید در بخش دیدگاه بنویسید

 

سلام اىادراىران تاکنون ازاىن روش درمعاملات استفاده شده وهنوزکسى شناختى ندارد

سلام. قطعا در ایران معاملاتی انجام شده اما فکر نمیکنم کسی از آمار آن اطلاع داشته باشه

سلام،اىابابىت کوىن مىشد اجناس دىگر همخىدارى کردمثلا هزار کىلو مىوه خرىد

باید ببینید طرف معامله با بیت کوین کار میکنه یا خیر.
همه چیز بستگی به طرف معامله داره

سلام سر جمع 44 ساعتی میشه که اومدم توو این برنامه و FCN:44435 و XMR : 3582 HSJOVH[ ;VNI .به نظرتون ادامه بدم یا نه بی خودیه ؟

سلام. کدوم برنامه؟

همین Miner Gate

این اعداد رو بطور کامل ننوشتید، عدد اعشار داره.
شما هر مقدار بدست اوردید در قیمت ارز موردنظر ضرب کنید خود شما بسنجید که ارزش داره یا نه.
قیمت دلاری ارزها رو در این سایت میتونید ببینید.

اقا من مثلا فلان مبلقی داخل کیف پولم یا همین بلک چین هست می خوام بدم به صرافی که ازش پول بگیرم چه جوری باید بدم رمز عبورم رو بدم که باهاش ثبت نام کردم چی رو باید بدم امکان داره یکم توضیح بدید

دوست عزیز شما نباید رمز رو در اختیار کسی قرار بدید
هرشخص یک کیف پول بیت کوین بسازه، یک آدرس بیت کوین داره، شما باید ادرس بیت کوین صرافی رو بگیرید
بعد وارد کیف پول تون بشید و از بخش Send مبلغ بیت کوین موردنظر، آدرس بیت کوین گیرنده رو وارد کنید و ارسال رو انجام بدید
ارسال بسته به شبکه بیت کوین و میزان Transaction Fee که تعیین کردید ممکنه چندساعت طول بکشه

سلام ببخشید میخواستم یه کم کامل منو راهنمایی کنید من امروز توو سایت بیتکویین ثبت نام کردم و بیت کویینم هم 2 هست چطور میشه که رایگان و بدون پرداخت پولی چیزی بیت کویین ام رو چند برابر افزایش بدم که بتونم ازش پول درارم ؟

سلام. برای دریافت مقدار کمی بیت کوین رایگان میتونید هر از یک ساعت از این سایت درخواست بدید: freebitcoin

سلام من مدتی هست که در فری بیتکوین هر یک ساعت درخواست میدم ولی هیچی وارد کیف پولم نشده!میشه بگید کجای کارم اشتباهه

اگر در سایت لوکال بیت کوینز بعد از واریز وجه توسط خریدار، فروشنده دریافت وجه را تایید نکند سایت چگونه ادعای خریدار را تایید می کند؟

اگر خریدار مدرکی برای اثبات واریزی داشته باشد به سایت ارائه می دهد و سایت لوکال بیتکوینز، بیت کوین را برای خریدار آزاد می کند.
بنابراین پس از واریز وجه باید تصویر (اسکرین شات) از واریز انجام شده داشته باشید و آنرا تا زمان آزادشدن بیت کوین نگه دارید

مدارک منظورتون همون رسید عابربانکه؟ با توجه به اینکه این رسیدها به زبان فارسی هستن ایا این سایت بررسیشون میکنه؟ آیا تا به حال موردی دیدید که سایت این مدارک رو بررسی کنه؟ هر اطلاعاتی در این مورد دارید ممنون میشم بفرمایید

بله، هر مدرکی که نشون دهنده این باشه شما واریز رو انجام دادید
قطعا سایت برای رفع این مشکل فکری کرده که انواع زبان های دنیا رو بتونه پشتیبانی کنه و جعلی یا واقعی بودن مدارک رو تشخیص بده.
باید فقط با کاربرایی که اعتبار بالایی دارن معامله کنید، به این ترتیب احتمال وقوع مشکل خیلی خیلی کم میشه

مرسی از سرعت پاسخگوییت :))
موفق باشی

خیلی جامع و خوب بود!
ممنون

خواهش میکنم ?

سلام
با تشکر از سایت خوبتون.من توی سایت لوکال بیت کوین عضو شدم. حالا وقتی بیت کوین از فروشنده های این سایت بخرم بیت کوین به همین حساب لوکال بیت کوین میاد یا باید آدرس کیف پول پولم توی بلاک چین رو بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. وقتی بیت کوین میخرید، بیت کوین به حساب شما در لوکال بیتکوینز اضافه میشه، بعد میتونید به هر کیف پولی که خواستید انتقال بدید.

ممنون. برای انتقالش به کیف پول بلاک چین ، سایت لوکال بیتکوینز هزینه کسر میکنه ؟ شما پیشنهاد میدید که بیت کوین رو تو همون لوکال بیتکوینز نگهداری کنم یا بریزم تو کیف پول بلاک چین ؟ من چون تو مقالات سایتتون راجبه بلاک چین نوشته بودید اونجا عضو شدم . ولی تازه کارم و ممنون میشم راهنمایی کنید راجبه کارها. بازم ممنون

برای انتقال همیشه هزینه ای بابت کارمزد انتقال کسر میشه.
من پیشنهاد میدم بیت کوین توی لوکال بیتکوینز نگهداری کنید، چون امنیتش بالاست و از طرفی هر زمان اراده کردید فوری میتونید بفروشید و به پول نقد تبدیل کنید.
برای افزایش امنیت حساب کاربری میتونید قابلیت two-factor authentication رو از منوی sccount security فعال کنید.

با تشکر از پاسخگویی سریعتون، واسه فروش تو سایت لوکال بیتکوینز باید حداقل چقدر بیت کوین تو حساب باشه ؟ میشه کل حساب رو صفر کرد و تمام بیت کوین رو فروخت یا منتقل کرد ؟ ممنونم

برای فروش سریع، بدون ارسال آگهی، باید ببینید خریدار چه محدودیتی در مبلغ معامله گذاشته
به جزییات آگهی هایی که خریدار بیت کوین هستند توجه کنید
بله کل حساب رو میشه صفر کرد

سلام در سیستم لوکال بیتکوین مراحل و شرایط تبلیغ برای خرید یا فروش را توضیح بدین لطفا

سلام. در این صفحه توضیحاتی دادیم:
https://www.bourseiness.com/32686/make-money-bitcoin
https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins

ممنون ، خیلی کمک کرد

سلام ممنون از راهنمایی های شما میخواستم بدونم اگه من کیف پول و از طریق مثلا تبلت بسازم و بعد تبلت و انلاین نکنم و کارامو از طریق یه سیستم دیگه انجام بدم کیف پول تبلتم از امنیت بیشتری برخوزداره ؟

سلام. دقیقا متوجه منظور شما نشدم.
اما شما از هر دستگاهی که استفاده کنید و از طریق اون دستگاه وارد کیف پول بشید باید از امنیتش مطمئن باشید
برای افزایش امنیت کیف پول میتونید two factor authentication و سایر موارد امنیتی رو فعال کنید
اگر مبلغ بیت کوین شما بالاست و قصد دارید به مدت طولانی نگه دارید، شاید ااستفاده از کیف پول کاغذی گزینه بدی نباشه: راهنمای کیف پول کاغذی

سلام اقا لطفا کمک کنید من میخوام وارد کیف پول بلاک چین بشم برام پیغام میده که یک ایمیل برات فرستادیم برید از طریق لینک ارسالی وارد کیف بشید ولی وقتی به ایمیل مراجعه میکنم برا من پیغامی نمییاد ( مث اینکه سیستم بلک چین برا یک ادرس دیگر پیام میفرسته ) من چیکار باید بکنم در واقع من چگونه میتونم ادرس ایمیلم و عوض کنم یا بدون نیاز به ایمیل وارد کیف پولم بشم

سلام. اگه مشخصات ورود به کیف پول یعنی identifier (نام کاربری) و رمز عبور رو وارد کنید برای تایید ورود یه ایمیل برای شما میفرسته.
وقتی روی ایمیل روی تایید کلیک کنید، بدون مشکل وارد کیف پول میشید.
باید موقع ثبت نام دقت کنید که ایمیل رو درست وارد کنید.

سلام شما درست میگید ولی الان اگه من ادرس ایمیلم رو گم کرده باشم چگونه میتونم بدون نیاز به ایمیل ادرس وارد بشم ؟؟
ضمنا من یه مفدار funfire توی سایت bitfinix خریدم میخوام به کیف پول خودم منتقل کنم ولی نمیدونم کیف پولی که fun و قبول کنه کدومه اگه میشناسین لطفا لینک کیف پول مورد نظرتون رو برام بگذارین ممنون میشم

سلام، راهی وجود نداره، نباید ایمیل تون رو گم میکردید.
برای ساخت کیف پول funfair از سایت myetherwallet.com استفاده کنید
چون این ارز روی بلاک چین اتریوم قرار داره، با myetherwallet.com دریافت و ارسالش رو انجام داد

سلام،یه سوال داشتم بلاک چین مشکل پیدا کرده ؟امکان ارسال و دریافتش غیر فعال شده، فقط مانده حساب رو نشون میده اطلاع دارید در این مورد؟

سلام. ظاهرا یه مقدار مشکل داره. احتمالا به خاطر افزایش قیمت بیت کوین و افزایش تعداد درخواست ها و تراکنش هاست

ممنون
شما کیف پول معتبر دیگه ای میشناسین در حال حاضر یا همون بلاک چین رو توصیه می کنید؟

بهترین گزینه به نظرم بلاک چین هست.
کیف پول های معتبر زیادی وجود داره، من خودم امتحان نکردم.
اینها هم معایب خودشون رو دارن
این کیف پول آنلاین بقیه ارزها رو هم داره: cryptonator
این هم یه مورد دیگه: coinpayments
کیف پول دسکتاپ: bitcoinarmory.com

سلام ، آقا من خودم تونستم با روش سایت *** مقدار 0.8 بیت کوین بدست بیارم، میدونم سخته و رو اعصاب روشش ولی با توجه به روند پیشرفت قیمت بیتکوین مطمعنم ارزش داره و هر روز داره قیمتش میره بالا خواستید شما هم یه تست کنید ، متاسفانه پولمون هر روز کم ارزش تر داره میشه شاید با افزایش قیمت بیت و دلار بشه یه چی درآورد از این راه!

آدرس سایته چیه؟؟

سلام
مثلا من ۵ میلیون تومان بیت کوین میخرم از یکی از فروشندگان ایرانی سایت لوکال.
با این تفسیر آیا عین بانک هست که بهمون سود میده ؟
آیا سودش در حال حاضر مثلا همون ۱۰ درصد هست یا نه ؟
این ۵ تومن ( یا هر مبلغ دیگه ) طی چند وقت میتونه سود کلان رو با فرض روند مثبت ارزش بیت کوین در پیش داشته باشه ؟

سلام. نه دوست عزیز
چرا فکر کردید مثل بانک سود میده؟
خرید بیت کوین مثل اینه که شما یه ارز بخرید، مثل دلار.
حالا دلار میتونه بالا بره یا پایین.
نوسانات بیت کوین خیلی شدیدتر از دلار هست.

آیا ارزش دارد یک فرد تمام سرمایه پس انداز خود ( مثلا ۶۰ میلیون ) رو به امید کسب موفیقت حتمی و چند برابر شدن وارد بازار کسب و فروش بیت کوین کند یا خیر ؟

ریسک اینکار به شدت بالاست، خود شما باید تحقیق کنید و تصمیم بگیرید.

با سلام و خسته نباشید

من بیت کوین کیف گول کاغذی دارم حالا چطوری موجودی بیت کوینمو چک کنم ک چقدر موجودی دارد ممنون میشم جواب بدین

سلام. باید private key رو در یه کیف پول مثل blockchain.info ایمپورت کنید تا موجودی رو ببینید.

سلام ، من کیف پولم رو در blockchain.info ساختم ، میخواستم بپرسم برای دریافت بیت کوین ، فرستده هم باید توی همین کیف پول، بیت کوین داشته باشه، یا از هرکیف پولی با داشتن آدرس کیف من ، میتونه برام ارسال کنه .

سلام. نه نیازی نیست که هر دو نفر از یک کیف پول استفاده کنن.
دریافت کننده میتونه از کیف پول جداگانه ای استفاده کنه.

سلام میبخشید من اگه یه مقدار بیت در مثلا صرافی bittrix داشته باشم میتونم اون و بفروشم به مثلا دلار و بعد دلار و منتقل کنم به یه حساب دلاری

سلام. اگه حساب دلاری دارید و صرافی bittrix هم به حسابی که شما دارید پرداخت رو انجام میده آره.
bittrix که برای ایرانی ها بسته هست

سلام من چطور حساب درست کنم حساب بیت کوین برای اینکه حسابم تایید بشه میگه باسد ۱۰دلار افزایش بدی ایا راسته اگه کسی بلده حساب درست کنه پول درجا بیاد توش بیاد تلگرام لطفا قربان شما خواهشا کمکم کنید ???

سلام. هیچ مبلغی برای ایجاد کیف پول نیاز نیست. فقط ارسال و دریافت بیت کوین هست که مقداری کارمزد داره.

ممنون از توضیحات خوبتون ، کیف پول کاغذی چرا باید داری چند برگ باشه ؟ یعنی هر برگ نشانه بخشی از موجودی بیت کوی ما خواهد بود ؟ تعداد کم یا زیاد اوراق چه منفعتی دارد ؟

تعداد برگه زیاد نشون از موجودی بیت کوین زیاد نیست.
روی برگه کلیدهای کیف پول شما چاپ میشه و داخل این کیف پول میتونه مقدار کم یا مقدار زیادی بیت کوین باشه.

با سلام و احترام.برای شروع با ۲۰۰ هزار تومان هم میشه بیت بخریم یا نه؟سپاس از سایت و پاسخگویی شما

سلام. بله با 200 هزارتومان هم میشه مقدار بیت کوین خرید. از طریق این آموزش:
https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins
فروشنده ای رو در سایت موردنظر پیدا کنید که به مقدار دلخواه شما هم بیت کوین بفروشه.

سلام بیت کوین هایی که در‌میاد رو میشه داخل بازی های انلاین خرج کردو چیز میز خرید؟

سلام. بله میشه بیت کوین رو در برخی سایتها خرج کرد.

سلام.من در سایت لوکال بیت کوینز ثبت نام کردم و چند تا ترید هم داشتم ولی وقتی میخوام یه پست واسه فروش بزارم اکسپت میشه ولی تو لیست نمیبینم اسم خودمو از یه سیستم دیگه هم نگاه کردم دیده نمیشه ولی وقتی رو نام کاربری میرم درخواست واسه فروش گذاشته شده فقط دیده نمیشم تو اون لیست ممنون میشم پاسخ بدین

سلام. برای به نمایش در آمدن آگهی فروش، حداقل باید 0.1 بیت کوین در حساب شما موجود باشه.

ممنونم?

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت دوستان میشه یه حساب بیت کوین برا من بسازین؟ممنون میشم.

سلام. فقط خود شما باید بسازید

سلام چطوری بسازم بیت کوین رو؟ میشه راهنمایی کید منو؟

سلام. استخراج بیت کوین ساده نیست، در مورد استخراج سایر ارزها میتونید این مطلب رو بخونید

سلام آقای جهان دیده من از سایتی که درآمد زایی دارم اونم از نوع بیت کوین میتونم مستقیم به کیف پول لوکال بین کوینم بزنم بدون اینکه اول به بلاک چاین بزنم بعد به لوکال بیت کوین؟چون هر دفعه کیف پول جدیدی ارائه میده

سلام. بله میتونید مستقیم به لوکال بیت کوینز بفرستید

سلام چه چوری می تونم چندین سایت بیت کوین داشته باشم یا ثبت نام کنم بایک خط انترنت ممنون.

سلام. متوجه نشدم، اگه میخواید چندتا حساب بیت کوین باز کنید، هیچ مشکلی وجود نداره فقط باید ایمیلها متفاوت باشه.

سلام دوست عزیز
من چند وقته که با این سیستم گسترده اشنا شدم … ولی تنها و تنها یه سوال دارم که داره دیوونم میکنه و جوابی براش ندارم … اگر جواب بدید ممنون میشم
من چند حساب با بلاکچین و کیف پول های دیگه باز کردم …… حالا تو بعضی هاش یه خودره ساتوشی ریختم …. بعد یه مدتی که داشتم ادرسها و تراکنش ها رو چک میکردم تو بخش Transactions بلوکچین دیدم که یه سری تراکنش هایی که اصلا ربطی به من نداشته مثلا 1 بیت کوین یا 50 بیت کوین اومده تو حساب من و از حسابم خارج شده و رفته به حساب دیگه ……در اصل هیچ پولی به حساب من نیومده و اون مقداری هم که داشتم دست نخورده … فقط همونی که واریز شده دوباره خارج شده …….این یعنی چی ؟!!ا

سلام. اون بخش که مشاهده کردید یک لیست از تراکنش های کل افرادی هست که دارای والت بیت کوین هستن و تنها تراکنش های شما نیست.

نه خوب ….بله بلوکچین بخشی داره که همه تراکنش ها رو نشون میده ولی توی سرچ وقتی ادرس خودتون رو بزنید طبیعتا باید تراکنش های شما باشه نه کسی دیگه … ولی جالبیش اینه که دریافت و پرداخت از ادرس من بوده …. مسئاله این هست … به این عکس که میفرستم توجه کنید کل موجودی من 10 هزار ساتوشی بوده ولی تو لیست تراکنش بلوگچینم یکی اومده 1.35 بیت کوین ریخته به ادرس من و برداشت زده به ادرس دیگه …!!ولی داخل پنل من همچین چیزی نبود که کسی داخلش بشه و این برداشت و واریز رو انجام بده …. انگار یه روح هست ….
http://s9.picofile.com/file/8316039226/Untitled.jpg

شما به No. Transactions نگاه کنید، فقط 2 تراکنش از طریق این ادرس شما صورت گرفته.
سایر تراکنش هایی که میبینید، مربوط به کسی هست که علاوه بر شما، به افراد زیاد دیگه ای انتقال بیت کوین رو انجام داده. (یعنی این آدرس: 1DXhNVViVYu4xPGUu4pYH2cTr72UPMqKAt و موجودیش هم در حال حاضر حدود 9 بیت کوین هست و بیش از 3000 تراکنش هم داشته.)
احتمالا شما ادرس بیت کوین تون رو در سایت کسب درآمد، سایتهای بازی و یا موارد مشابه وارد کنید.
در هر حال اون مقادیر متعلق به ادرس بیت کوین شما نیست.
اینجور تراکنش ها در بلاک چین و بیت کوین کاملا طبیعیه.

اوکی ممنون از پاسختون گفتم یه وقت مشکلی باشه ..شاد و پیروز باشید …

سلام
با توجه به تجربه ای که با بلوک چین دارم اینو می نویسم .
من پارسال با سایت بلوک چین آشنا شدم و مبلغی خرید زدم و در سایت نگه داشتم. بلوک چین سایتی هست که امنیتش بسیار بالاست , اما در مورد خرید و انتقال بیت کوین باید بگم که من اصلا راضی نبودم. در مورد خرید اینکه در روز حداکثر 300 یورو بیشتر نمیشه خرید و خرید رو 100% هم قبول نمیکنه و گاهی اوقات بعد از خرید پنجره خرید رو برای یک هفته قفل میکنه.
بدتر از اون اینه که اگه بخوای بیت کوینت رو به کیف پول دیگه ای انتقال بدی کارمزد بالایی داره و کارمزد ثابتی هم نداره, مثلا هرچی بخوای بیشتر برداری کارمزد بیشتری می گیره . خلاصه دمارت رو در میاره تا بیاد بیت کوینت رو بهت بده . من برای برداشت کل بیت کوینم مجبور شدم کلی کارمزد بدم. تازه آخر کار یه مقداری ته حسابم نگه داشت و اجازه برداشت کامل هم بهم نداد.
این بود تجربه من, حالا خود دانید.

سلام. ممنون که تجربه تون رو نوشتید
بخشی از کارمزد بالا به خاطر کارمزد شبکه بیت کوین هست و این روزها به شدت کارمزد تراکنش ها افزایش پیدا کرده.

سلام،بنظر شما یعنی از بلوک چین استفاده نکنیم؟اگه آره جای گزین بهترش چیه؟؟

یه سایت دیگه هست میتونید بررسی کنید: https://www.bourseiness.com/33458/greenaddress

سلام آقای جهاندیده عزیز
اگر کسی قصد خرید ارز دیجیتال دیگه ای به غیر از بیت کوین رو داشته باشه که خیلی مشهور نباشه مثلا Verge یا Electronum و ساکن ایران هم باشه چه پیشنهادی براش دارین؟؟
آیا بهتره که ابتدا با ریال بیت کوین که امکان پذیره بخره و بعدا اونو به یه کیف پول منتقل کنه و بعدا تو صرافی های انلاین مثل Binance که خودتون معرفی کردین بیت کوین رو به ارز دیجیتال دلخواه چینج کنه؟؟
سوال بعدی اینکه اگه من بخوام 10 مدل ارز دیجیتال متنوع بخرم باید برا هر کدوم کیف پول مخصوص داشته باشم یا اینکه همه رو میتونم تو یه کیف پول نگهداری کنم؟؟ چون بیشتر ارزها تو سایتشون کیف پول معرفی کردن.

سلام، بله باید بیت کوین بخرید و بعد بعد کوین رو وارد صرافی های آنلاینی مثل binance کنید و سپس ارز مورد نظرتون رو خریداری کنید.
هر ارز کیف پول جداگانه خود رو داره، مگر اینکه از اپلیکیشن یا سایتی استفاده کنید که چند قابلیت نگهداری ارز رو پشتیبانی میکنه.

سایت‌های ایرانی مطمئن و با کارمزد پایین برا خرید بیت کوین چی پیشنهاد میدین؟؟
برای چینج بیت کوین با ارزهای دیجیتال دیگه، کدوم صرافی ها رو پیشنهاد میدین؟؟

سایتهای ایرانی چیزی مدنظرم نیست.
سایتهای خارجی، یک صرافی رو اینجا معرفی کردیم

باسلام
من مقداری بیت کوین از سایتfreebitcoin کسب کردم چطور ب حساب خودم ( کیف پولم )انتقالش بدم

سلام. حداقل برداشت در اون سایت 0.00030000 بیت کوین هست که هریک شنبه بصورت خودکار به ادرس بیت کوین شما ارسال میکننن
باید ادرس بیت کوین رو در پروفایل درج کنید

سلام آقای جهاندیده عزیز وقت بخیر 0.00030000 میشه بفرمایید به ریال چقدر میشه
و یه سوال اگه من این مقدار بیت کوین داشته باشم میتونم از بلاکچین به حساب بانکی ایران انتقال بدم یا نه؟

سلام، مقدار بیت کوین رو ضربدر قیمت 1 بیت کوین کنید، مبلغش بدست میاد
قیمت بیت کوین رو اینجا ببینید
چنین مقادیر کمی فقط کارمزد تراکنش میشه و مبلغی نیست که بشه فروخت

ببخشد دوباره … با pivot آشنایی دارید؟

در مورد pivot میتونید این مطلب رو بخونید

سلام. ببخشید در کدام قسمت پروفایل ادرس بیت کوین خود را وارد کنم؟ باتشکر

سلام. سوال رو واضح بپرسید لطفا.
قصد دارید چه کار کنید؟
اگه قصد ارسال هست، باید روی دکمه send کلیک کنید و ادرس بیت کوین گیرنده رو توی فیلد to وارد کنید.

نه میخوام امتیازی ک از سایت freebitcoinکسب کردم ب حساب بیت کوینی ک در سایت بلاک چین ساختم واریز کنم. امتیازم بحساب شخصیم بیاد

در سایت بلاک چین روی دکمه request کلیک کنید
یه ادرس به شما میده، اونو کپی کنید
در سایت freebitcoin وارد بشید و روی منوی profile کلیک کنید
در بخش CHANGE WITHDRAWAL ADDRESS ادرسی که کپی کردید رو وارد کنید
رمز حساب کاربری رو هم تو فیلد Password وارد کنید و change رو بزنید

سلام نرم افزار خاصی رو برای ios و یا اندروید مربوط به‌بیت‌کوین پیشنهاد میکنید که‌بدون استفاده از سایت بشه کار کرد

سلام. والت https://coinomi.com گزینه خوبیه

سلام
دربند 8بخش تورمی نبودن بیت کوین اظهارداشتید که حداکثراستخراج ان21میلیون است به چند سیوال پاسخ بدهید ممنون خواهمشد.
1-این سیاست محدودیت استخراج توسط چه کسانی تعین شده است؟
2-ایا امکان دارد که همانها دراینده تصمصم به استخراج بیشتر نمایند؟
3-اگر استخراج بیت کوین ثابت بماند.بنابراین نرخ برابری ان با دلار فقط به تقاضا مربوط میشود.دلیل کاهش ویا اصلاح قیمت از حوالی 20هزار به حوالی10هزارچه میتواند باشد.منظورم اینه که عامل فاندامنتالی خاص بر کاهش تقاضا دراین اواخر اثر گذار بود؟
4-اصولا چه عاملفاندامنتالی روی این ارز اثرمستقیم دارد؟

سلام.
1 – این سیاست نیست و ساختار بیت کوین توسط سازنده آن طوری ایجاد شده که استخراج بیش از 21 میلیون بیت کوین امکان پذیر نیست.
2 – چنین چیزی ممکن نیست.
3 – عوامل دقیق افت قیمت رو هیچکس نمیدونه. برخی از عواملی که روی قیمت بیت کوین تاثیر میذارن:
– محدودیت عرضه در مقابل تقاضا
– سختی استخراج (mining difficulty) و افزایش و کاهش تعداد ماینرها به هردلیلی (مثل قیمت برق، قوانین کشورها و…)
– تصورات عمومی از ارزشمند بودن ارز
– رسانه‌ها
– سرمایه‌گذاران بزرگ (به اصطلاح Whale ها)
– رقیق شدن بازار به دلیل سرمایه گذاری افراد در ارزهای جدید
– قوانین و مقررات کشورها
– و…
4 – عوامل مستقیم و غیرمستقیم بنیادی زیاد هستن. اکثرا از تحلیل تکنیکال برای تحلیل این ارزها استفاده میشه.

سلام
درسایت فری بیت کوین گزینه ای بنام مولتی پلی که بازی شانسی است برای کسب بیت کوین رایگان.امکان اینکه این سایت کوکی وارد لپ تاپ نماید تا بتواند تشخیص دهد که شخص بیت های را زده یا بیت لو را چون بشکل عجیبی بیت کوین های را که پس از یکساعت انتظار کسب میکنیم براحتی در این بازی پس میگیرد؟ممنون میشوم اگر قدری توضیح دهید.

سلام. از نحوه کارکرد اون بخش اطلاعی ندارم.
اما به طور کلی کسب بیت کوین از بازی ها خیلی مشکله و محدودیت های زیادی رو اعمال میکنن.
سایتی که اسم برید میلیون ها نفر عضو داره و اگر کسب بیت کوین به مقدار زیاد و راحت امکان داشت سایت ورشکست میشد!

باسلام وقتتون بخیر
من در سایت https://www.trustbtcfaucet.com
ثبتنام مردم و مقداری ساتوشی کسب کردم ولی وقتی یک زیر مجموعه گرفتم اکانتم بلاک شد. الان باید چیکار کنم ک اکانتم از بلاک بیاد بیرون. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. باتشکر

سلام. اطلاعی در این زمینه ندارم متاسفانه.
به طور کلی این سایتها ارزش وقت گذاشتن نداره.

سلام آقای جهاندیده وقت بخیر بنده در سایت فری بیت کوین ثبت نام کردم و شروع به دآمد زایی کردم من یه سوال از شما دارم و اونم اینه که تو سایت قسمت پروفایل یه گزینه هست به اسم 2 FACTOR AUTH که فکر میکنم همون تایید دو مرحله ای باشه درسته؟! و اگه میشه بگید چجوری باید کد رو دریافت کرد و اینکه یه شماره تلفن همراه میخواد دقیقا نمیدونم نحوه ی کارکردش چجوریه و سوال بعدی سکرت کی چیه کد به صورت اعداد و حروف نشونش داده و به چه دردی میخوره و ببخشید انقدر طولانیش میکنم اما سوالم اینه که من تو گرین والت یه کیف پول ساختم و حالا میگه برای امنیت بیشتر یه بکاپ بگیر من از موبایل اندرویدی و بسته اینترنت استفاده میکنم دقیقا باید چیکار کنم…؟! و سوال آخر من میخوام آدرس کیف پولم بگیرم میدونم چجوری میشه گرفت دو تا آدرس نشون میده کدومش آدرس کیفمه؟

سلام.
فعالسازی ورود دو مرحله در سایت فری بیتکوین با اپلیکیشن google authenticator هست و شماره موبایل و سکرت کی هم برای اینه که اگر گوشی شما به هردلیلی آسیب دید و نیاز بود تا اپلیکیشن google authenticator رو روی یه گوشی دیگه نصب کنید، بتونید وارد حساب کاربری بشید.
آدرس دریافت بیت کوین در گرین آدرس دوتا نیست. وقتی در منوی receive روی show url and address کلیک میکنید هم آدرس رو نشون میده و هم لینک همون آدرس.

آهان خیلی ممنون من برنامه نصب کردم دیروز اما دقیقا نمیدونم کارکردش نوشته قسمت افزودن حساب که نام حساب و کلید شما کلید من در واقع همون سکرت کلید سایت freebitcoin هست ؟! یا کلید کیف پولم تو سایت green?! چون من این برنامه طبق خواسته سایت green دانلود کردم نمیدونم کیف پولمم کلید داره؟! اصلا باید نام حساب رو چی بزنم در ضمنن اون کد خوان دقیقا چطور کار میکنه باید دو تا دستگاه وجود داشته باشه برای استفاده ازش؟! ببخشید که انقدر سوال می پرسم اگه میشه لطف کنید بازم جواب بدید ممنونم…

اگه دقت کنید همه چیز دستتون میاد.
امکان اضافه کردن چندین سایت در google authenticator وجود داره بنابراین نیاز به دو دستگاه نیست.

آهان خیلی ممنون ولی من هنوز اسم حساب رو نمیدونم چی بزنم اسم سایت یا هر چیز دلخواهی یا هم چیز دیگه ای خیلی ممنون میشم جواب بدید و سوالم دیگه هم اینه من میخوام از طریق عضو گیری از سایت بیت کوین بگیرم به نظر شما سیاست این جور سایت ها راجب کسی که زیر مجموعه زیاد بگیره چجوریه مثل دوستمون که بالا گفتن امکان بلاک شدن اکانت وجود داره؟!؟

سلام

بعد از وارد کردن پسوردwallet تم در سایت بلاک چاین
یک گزینه هم زیر آن اضافه میشه به نامGoogle Authenticator
در این قسمت نمی دونم که باید چی بنویسم؟
خواهش می کنم کمکم کنید

سلام. این گزینه برای فعال کردن ورود دو مرحله ای از طریق اپلیکیشن google authenticator هست.

سلام
ببخشید یک سوال داشتم، وقتی در سایت فری بیت کوین زیر مجموعه میگیریم و بعد زیر مجموعه من هم چند تا زیر مجموعه میگیره ، از زیر مجموعه های اون هم به ما بیت کوین میرسه ؟میزانش چقدر هست؟
ممنونم

سلام. نه اینطوری درآمدی به شما نمیرسه، سیستم چندسطحی نیست.

سلام و ممنون از مطالبتون میخاستم بدونم ایا یک سایت ایرانی هستش تا بتونی توی اون حساب بیت کوینی باز کنی و بهت راهنمایی هم بکنه که چطور بیت کوین بدست بیاری و یا این که سایت بلاک چین زبون فارسی هم داره

سلام. کیف پولی که زبان فارسی داشته باشه من ندیدم.
در هر حال شما باید زبان انگلیسی تون رو تقویت کنید
چون اگه یه بخش رو هم یکی بتونه به شما راهنمایی کنه، باز بخش های بسیار زیاد دیگه ای انگلیسی هست و شما باید زبان انگلیسی رو بلد باشید.

سلام من یک مقدار بیت کوین تو سایت free bitcoin جمع کردم چه جوری میتونم انتقالش بدم به حسابم تو سایت block chain.com

یه سوال داشتم
میشه بگید قسمت ری کوئست چجور کار میکنه
تو شرح دقیقا باید چی نوشت
و چجور به اون شخصی که ازش درخواست میخواهیم بکنیم بفرستیم

قسمت request برای دریافت آدرس بیت کوین شماست.
این ادرس رو به کسانی که قصد دارند برای شما بیت کوین بفرستند ارسال میکنید.
شرح اختیاریه و اگر یک صفحه پرداخت بسازید توی اون صفحه نمایش داده میشه. همون آدرس کفایت میکنه.

سلام
ممنون از مطالب های خوبتون
ی سوال دارم خواهشا جواب بدید
سایت bitcoin4clicks اسکمه؟
من 30000 ساتوشی دارم ولی وقتی withdraw میزنم میگه something where wrong

سلام. اسکمه دوست عزیز

ممنون

سلام .من تاحالا خرید فروش نکردم .ولی یه سوال دارم .فرض کنیم یه ارز جدید و گمنام خریدم و یه دفعه یه نوسان صعودی خیلی خوب داشت… این صرافی که معرفی کردین همیشه هرنوع ارزی داشته باشم ازم میخره یا تبدیل به بیت کوین میکنه ؟؟ یا باید تازه دنبال مشتری برای اون ارز بگردم ؟؟؟

سلام. وقتی ارزی در یک صرافی و پلتفرم معاملاتی لیست شده، باید به خرید و فروش های اون باید نگاه کنید و ببینید حجمش چقدره
ارزهای نامعتبر زیادی در صرافی ها هستن و همینطور ارزهایی که گردش معاملات شون پایینه.
طبیعیه که هر ارزی در یک پلتفرم معامله میشه، هم طرف خریدار هست هم فروشنده.
بازهم باید ببینید اون ارز چقد معتبره.

سوال دوم اینکه به عنوان کسی که قطعا دارید توی این کار سرمایه گذاری میکنید. میشه از نظر خودتون سه تا ارز که اصلا ارزش سرمایه گذاری ندارند رو معرفی کنید ؟؟

بیش از 95 درصد ارزها ارزش سرمایه گذاری ندارند و صرفا یه بازی هستن برای یه عده تا توی کوتاه مدت پول دربیارن.
توصیه هایی برای سرمایه گذاری در این صفحه میتونید بخونید:
https://www.bourseiness.com/investing-in-cryptocurrency

صرافی وجود داره که مستقیم بتونم با تومن ارز دلخواهمو بگیرم؟؟یا حتما اول باید بیت کوین بگیرم و بعد تبدیلش کنم؟
سوال دوم اینکه اگه یه ارز غیر معروف گرفتم ولی کیف پولم برای اون ارز مناسب نباشه و ندونم..این ارزی که به آدرس کیف پولم فرستاده میشه چیه میشه؟
سوال سوم سایت فارسی زبانی هست که برای معرفی همه ی ارز ها و کاربردهاشون مناسب باشه ؟

ممنون

برخی از سایتهای ایرانی ارزهای دیجیتال مختلف رو میفروشن.
اما باید دید که قیمت و شرایط خرید به چه صورته.
چه دلیلی داره شما ارزی رو به یه کیف پولی که اون ارز رو پشتیبانی نمیکنه بفرستید؟ اگه بفرستید که به احتمال قوی ارز از دست میره، یا اصلا ارسال انجام نمیشه (بستگی به کیف پول و ارسال کننده داره)
ارزهای خیلی زیادی توی بازار هست و روزانه داره بهشون اضافه میشه.
بورسینس رو دنبال کنید، سعی میکنیم ارزهای بیشتری رو معرفی کنیم.

درحال حاضر بهترین کیف پول که ارزهای زیادی پشتیبانی کنه و کارمزد پایینی هم داشته باشه والبته امنیت عالی .چی پیشنهاد میدین .؟

بخشی از امنیت بستگی به خود شما داره
کیف پول های پیشنهادی ما در این صفحه هست:
https://www.bourseiness.com/wallets

سلام
چندتا سوال داشتم
کیف پول بلاک چین رو کحا باید بسازم؟
من اگه خرید کنم و نریزم توی کیف پول مشکلی پیش میاد یا حتما باید ریخته بشه؟
اگه بخوام مدام خریدو فروش کنم هربار کیف پول ریختن پورسانت کم میشه یا همون خریدو فروش پورسانت داره؟
اگه از ی نفر امریکایی خرید کنم میتونم به ریال پرداخت کنم به سایت که به دلار بده به طرف یا کل بیت کویین رو بخوام بفروشم به ی چینی میتونم به ریال تو حسابم بگیرم یا باید یجور حساب بین المللی داشته باشم؟
پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنون

باسلام.بنده مدت زمان زیادی هست که از بلاک چینج استفاده میکنم.وخیلی موارد پیش اومده که بعد از وارد کردن نام کاربری وپسورد یه پیغام داده که به ایمیلتان مراجعه کنید وبرای ورود ایمیلی که برایتان اومده روتایید کنید ومنم رفتم وایمیلو بدون مشکل تایید کردم و وارد شدم اما از زمانی که بلاک چینج فیلتر شده بعد از واردکردن نام کاربری وپسورد بازهمون پیغام قبل که برید ایمیلتانو چک کنینو بهم میده اما میرم تو ایمیلم هیچ ایمیلی برایم نیومده بنظرتون مشکل چیه باتشکر.پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

سلام اقای جهاندیده فضولی من را ببخشید می خواسم بدونم شما تا بحال چقدر از معامله ارز های دیجیتالی درآمد کسب کرده اید . ممنون

سلام
500 هزاردلار
شاید هم 5 دلار

سلام مدتیه تو بیتکو ورد کار می کنم امروز حسابم مسدود شده باید چه کار کنم.لطفا راهنماییم کنید

سلام روزتون بخیر.مقداری دوج از طریق فری دوج جمع کردم و براش یک کیف پول از دوج چین ساختم
1.آیا dogechainمعتبره؟
2.چطوری میتونم دوج هامو به بیتکوین تبدیل کنم؟
3.چطوری دوج هامو به بلاکچینم منتقل کنم؟
4.چطوری میشه یه کیف پول دوج در بلاکچین ساخت؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

دوج کوین معتبره ولی سایت بلاک چین این ارز رو پشتیبانی نمیکنه.
برای ارسال باید send رو بزنید.
میتونید دوج کوین رو در یک صرافی مثل changelly یا cryptopia به سایر ارزها تبدیل کنید

سلام در صفحه اصلی قسمت کامل کردن مشخصات کشور ایران جزو لیست نیست. لطفا راهنمایی فرمایید

سلام. به جای اون میتونید از کیف دسکتاپ exodus.io استفاده کنید.
سایر والت های پیشنهادی

سلام مخواستم خواهش کنم یه مطلب جامع از موارد مالی این تجارت بزارید . مثل کارمزد ها . یا چند نوع خرید مختلف . الان من برام سواله ایا با وب مانی یا پرفکت مانی میشه از صرافی های غیر ایرانی خرید کرد یا خیر .ایا عقلانیه این کار ؟

سلام. بله میشه، بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگه ای بپردازید و وب مانی و پرفکت مانی بگیرید.
به جای بیت کوین یا ارز دیجیتال، اگه به حساب دیگه ای دسترسی دارید که صرافی های ایرانی با اونها کار میکنن، میتوانید پرداخت رو از اون طریق انجام بدید. (مثلا ویزا یا مسترکارت)

کارمزدها و هزینه ها در صرافی و سایتها متفاوت هست و اگر راهنمایی تهیه بشه، صرفا مخصوص اون سایت خواهد بود.

ممنون من سوالم ر بد پرسیدم
الان به طور مثال قیمت دلار تو سایت بانک مرکزی جهانی 4.202.500 ریال ایران خورده اما صرافی ها با حداقل قیمت 5.060.000 ریال ایران میفروشن.
سوال من اینه در حال حاضر ایا منطقیه از سایت ایرانی ارز دیجیتال خرید ؟
و یک سوال دیگه این که من اگر دلار رو به صورت پرفکت مانی یا وب مانی به صرافی مثل بانیس یا روتنبرگ یا … میتونم خرید کنم یا نه حتما باید ویزا کارت یا مستر کارت باشه؟
و بسیار ممنون از سایت خوبتون 3 ماه پیش به من کمک کرد 1 میلیون رو با خرید مورنو به 37 میلیون تبدیل کنم . بسیار ممنونم

سلام
وقت بخیر
ببینید، قیمت بانک مرکزی جهانی اصلا ملاک نیست.
شما باید دلار کف بازار رو ببینید، یکی گفته دلار 4200 تومن هست ولی در بازار با این قیمت نمیشه گیر اورد.
کاری که باید بکنید اینه که محاسبه کنید اگه از طریق دلار پرفکت مانی و وبمانی اون ارز دیجیتال رو بخرید به سود شماست یا اینکه از طریق حساب بانکی و ریال ایران.
مثلا 50 میلیون دارید، میبینید با توجه به کارمزدها و هزینه ها، اگه اول به پرفکت مانی تبدیل کنید و بعد در صرافی بیت کوین بخرید مثلا 1 بیت کوین گیرتون میاد
ولی اگه با ریال پرداخت کنید 1.01 بیت کوین بدست میارید.
به همین سادگی، به صرفه ترین راه و نرخ رو انتخاب کنید.

هم با پرفکت مانی میشه و هم با وبمانی.
خرید ارز دیجیتال تقریبا با همه حسابهای ایرانی و خارجی ممکنه. شما با هر صرافی که میخواید کار کنید باید روشهای پرداخت و دریافتش رو ببینید.

البته وارد کردن پرفکت مانی و وبمانی به صرافی بایننس ممکن نیست ولی صرافی های دیگه مثلا livecoin یا changer با پرفکت مانی کار میکنن.

خوشحالیم که مطالب برای شما مفید بوده…

سلام روزتون بخیر میشه لطفا 1.مراحل انتقال دوج از فری دوج به کریپتوپیا رو بفرمایید.چطوری منتقلش کنم؟2.چطوری به بیتکوین تبدیلش کنم؟

سلام.
باید از بخش deposit در سایت کریپتوپیا آدرس دوج کوین رو بردارید و در پروفایل تون در سایتی که قراره به شما پرداخت کنه وارد کنید.

سلام وقتتون بخیر.ممنون از جوابتون.در سایت کریپتوپیا دپوزیت رو زدم و آدرس کیف پولی رو بهم داده حالا من چطوری موجودی فری دوجم رو به کریپتوپیا منتقل کنم؟بعد چطوری تو این سایت به بیتکوین تبدیلش کنم؟

سلام من یک نفر میخام که به طور خصوصی برام آموزش انتقال پول و برخی بخشهای بلاک چین رو برام آموزش بده پول زیادی به صورت سپرده دارم اما نمیتونم به کیف پولم انتقال بدم ممنون میشم یک نفر راهنما برام معرفی کنید
09148402114

سلام وقت بخیر.میخواستم بدونم اگه من الان یه مقدار بیت کوین یا هر ارز دیگه بخرم و مثلا یک ساعت طول بکشه تا به کیف پولم بیاد و طی همون یک ساعت قیمتش بیشتر شه، ارزی که به کیف پولم میاد با قیمت زمان خرید من محاسبه میشه یا با قیمتی که طی اون یک ساعت تغییر کرده؟

سلام
مهم قیمت در لحظه خرید هست
شما مثلا 0.5 بیت کوین رو خریدید، 0.5 بیت کوین به حساب شما ارسال میشه، مهم نیست قیمتش چقدر فرق کرده

سلام fcv’,hv
من تو سایت http://www.cpuwin.com فعالیت میکنم بیش از 2 هفته آیا مورد اطمینانه؟
من اونجا 2 تا اکانت رو یه ایمیل ساختم.منظورم هم بت کوین فعالیت میکنم هم اتریوم . اما فهمیدم اگه 2تا شو فعالیت کنم 2تا اکانتم رو بلاک میکنن
چطور میتونم اکانت اتریم اونجارو پاک کنم که نخوان بلاکم کنند؟
یه سوال دیگه . من میتونم 3 تا لبت تاب تو خونمون داشته باشم با 3 تا ایمیل جدا گانه هر گدوم از ایمیل ها 1 اکانت بت کوین بسازم؟ یا فقط تو هر خونه 1 دستگاه میشه گانکت شد. چون ای پی دستگاه هم ثبت میشه همیشه براشون. بلاکم نمیکنند بفهمند مثلن 3 تا لب تاب داشته باشم برم رو هر کدوم 1 اکانت بت کوین بسازم؟

سلام
با سایتی که شما میگید نه اشنایی دارم نه کار کردم.
اگه امکان حدف اکانت وجود داشته باشه در پنل تون باید بتونید ببینید.
معمولا از یک اکانت میشه برای اتصال چندین دستگاه استفاده کرد.

سلام من نرم افزارشو دانلود کردم شماتاحالا برداشت داشتین ازش؟

سلام مرسی از مطالبتون
من از نرم افژار bonus bitcoin یه سری ساتوشی دریاقت کردم
البته هنوز انتقال ندادم آیا نرم افژار خوبیه؟

سلام. در مورد این نرم افزار تجربه یا اطلاعاتی ندارم

سلام.میشه با ویزاکارت مجازی از سایت cex.io بیت کوین خرید؟

سلام، بله میشه ولی محدودیت هایی داره.
اول اینکه ظاهرا از شما میخوان تصویری از خودتون و کارت برای سایت موردنظر بفرستید.
دوم، ایران در لیست کشورهای تحریمی این سایت هست و احتمال بسته شدن اکانت هم وجود داره.
اطلاعات بیشتر: اینجا و اینجا

نمیدونم این ایمیل به دستتون میرسه یانه
من دختری ام بالیسانس حقوق نامزد دارم ونامزدم هم راننده اس باماهی یک میلیون پانصد که حتی خرج بنزینشم هم درنمیاد توایران
سخت دنبال کاربودم ولی دریغ ازیکار ک لااقل بتونم کمک خرجش بشم وام ازدواجیمون رو بگیریم قسطشو کمکش کنم ازدواج کنیم
ولی نشد یه روز دنبال کسب درامد اینترنتی بودم که بااین ارز بیت کویت اشناشدم وباعث شد یچیزای یاد بگیرم وحتی کیف پول بلکچین هم ساختم
کامپیوترندارم ولی باموبایل دنبتل این سایت واون سایت میگردم هزار نرم افزار دانلود کردم ک استخراج کنم ولی نشد
الان من ازشمامیخام کمکم کنید اصلا باموبایل میشه اصلا میشه من بااین راه پول دربیارم تروخدا کمکم کنید سخت گرفتارم ممنونم..

متاسفانه با موبایل امکان استخراج ارز وجود نداره، البته چنین اپلیکیشن هایی هست، مثلا اپلیکیشن ارز الکترونیوم که در این مطلب بهش اشاره کردیم ولی درآمد چندانی نداره.
حتی با کامپیوترهای قوی خونگی هم نمیشه با استخراج ارز درآمد داشت، تا برسه به موبایل که سخت افزارش خیلی ضعیف تر از کامپیوتر است.
به نظرم به فکر کسب درآمد از استخراج ارز نباشید، چون سرمایه و تخصص میخواد و ریسک های زیادی هم داره.
راههایی که میتونید ازش مقداری پول دربیارید نوشتن مقاله، ترجمه و کارهای مشابه هست که فقط نیاز به یک لپ تاپ و کمی مهارت در نوشتن داره.
در این سایتها میتونید به دنبال چنین کارها و پروژه هایی باشید:
ponisha.com
parscoders.com
یا اینجا هرکاری که تواناییش رو دارید ثبت کنید:
anjammidam.com
در انجمن‌هایی که وبمسترها فعال هستن (مثلا persiantools.com) هم معمولا نویسندگی و ترجمه و بعضی کارهای دیگه رو میشه پیدا کرد.
این کامنت مرتبط با این مطلب نبود و فقط میخواستم کمکی کرده باشم.
در کل بدون داشتن یه مهارت عملی خاص، کسب درآمد هم سختتر میشه.

سلام.در صفحه بیت کوین ثبت نام کردم.چه طور دیگران را دعوت کنم که معرف آنان من شناخته شوم.

سلام. کدوم سایت منظور شماست؟

سلام خسته نباشید ببخشید سایتhashtopiaاز نظر شما چطور سایتی هست؟ به نظرتون بیت کوین میده یا اسکم هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. وقت بخیر
من اطلاعی ندارم پرداخت داره یا نه ولی به طور کلی این سایتها فقط مدت محدودی کار میکنن و بعدا اکثرا کلاهبردار از آب درمیان.

ممنونم فقط شما خودتون برای استخراج چه سایت یا نرم افزاری رو پیشنهاد میکنید؟

در این خصوص مطالب زیر رو بخونید:
آموزش استخراج ارز دیجیتال
بهترین ارز برای استخراج کدام است؟
استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

سلام
ببخشی یه سوال اینکه در این سایت لوکال بیت میتونیم با کشورای دیگه هم معامله کنیم؟
و یکی هم که میشه توضیح بدین که فرض کنیم بیت کوین خیلی گرون شد اونوقت کی میخواد بخره یا نمیخرن و یا مشتری هر زمانی هست و اگه هست به چه دلیلی گرون گرون میخرن

سلام
آره میشه با کاربران کشورهای دیگه هم معامله کرد، به شرطی که شرایط معامله و روش های پرداختی که اونها استفاده میکنن رو داشته باشید.
رشد قیمت براساس تقاضاست، برای درک بهتر مفهوم بازار و دلیل رشد و افت بیت کوین میتونید این مطالب رو بخونید:
چرا قیمت بیت‌کوین رشد و یا افت می‌کند؟
وقتی آخرین بیت کوین استخراج شد چه اتفاقی می افتد؟

سلام ببخشید من توی سایت localbitcoint کیف پول ساختم . شماره موبایل و ایمیلمو آیدنتیفای کردم ولی نتونستم پاسپورتو آیدنتیفای کنم یعنی اصلا پاسپورت ندارم. با کارت دیگه ای میتونم این بخش رو هم آیدنتیفای کنم؟

سلام. احتمالا امکان وریفای با کارت دیگه هم باشه.
باید تست کنید یا از پشتیبانی کمک بخواید

سلام
اینکه چه ارزیو استخراج کنه رو خودمون باید انتخاب کنیم؟

سلام، آره میتونید انتخاب کنید.

جدول ارزش بیت کوئینو دیدم سیر نزولی داشت شدیدی داشت.
به نطرتون مقرون به صرفس برای سرمایه گذاری؟

به خیلی مسائل بستگی داره، این مطلب رو بخونید:
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سلام برای خرید بقیه ارزهای دیجیتال مثل اتریوم هم مکانیسم و سایت مشابهی هست؟ من تازه آشنا شدم و نگران امنیت خرید بودم این سایت خیالم رو بابت خرید بیت کوین راحت کرد اما اگه ارزهای دیگه ای بخوام بخرم و یه سبد داشته باشم چی؟ ممنون

سلام. بستگی داره با چه ارزی بخواید اتریوم رو بخرید.
برای خرید اتریوم با ریال سایت مشابه localbitcoin هست با نام localethereum ولی متاسفانه ایرانی ها در اون خیلی فعال نیستن و قیمت ها گاهی اوقات تفاوت زیادی با قیمت بازار داره.
البته میتونید از payment24 هم اتریوم بگیرید (اگه موجودی داشته باشن)

سلام استاد گرامی آقای جهاندیده
ممنون از توضیحات کاملتون
ببخشید آیا فعالیت شرکت یونیک فاینانس کلاهبرداری هست یا خیر ؟
یکی از نزدیکان بنده میخواد ازین طریق تو بازار بورس نزدک آمریکا سرمایه گذاری کنه !
ممنون میشم پاسخ بدید

سلام
یونیک فایننس و امثالشون که ادعای سرمایه گذاری در بورس های خارجی رو دارن کلاهبرداریه.
الان ممکنه سودی بده ولی سیستم پونزی هست و دیر یا زود خبر از هم پاشیدن این طرح هم میرسه و عده خیلی زیادی هم ضرر میکنن.

سلام نحوه ارسال بیت کوین در سایت لوکال بیت کوین به کیف پول های دیگر مثل سخت افزاری چگونه میباشد با تشکر از استاد گرامی آقای جهاندیده

سلام دوست عزیز
باید روی موجودی بیت کوین در سایت لوکال بیتکوینز کلیک کنید تا وارد بخش wallet بشید.
بعد در تب send کافیه آدرس گیرنده بیت کوین (کیف پول) و مقدار رو وارد کنید و ارسال رو بزنید.

مرسی ممنون از راهنمایی تون فقط در مورد ارسال در صفحه wallet یک گزینه دیگر هم بنام More options وجودارد که دارای دو فیلد Description و Amount هستش آیا لازمه این فیلد ها کامل پر بشند یا لازم نیست با تشکر و ارادت

Amount in bitcoins که همون مقدار بیت کوینی هست که قصد دارید از localbitcoins بفرستید.
فیلد Amount خودش مقدار معادل بیت کوینی که میخواید بفرستید رو محاسبه میکنه.
میتونید یا Amount رو پر کنید یا Amount in bitcoins (بستگی به خود شما داره)
Description هم احتمالا لازمه، ولی اطلاعات محرمانه ای قرار ندید

خیلی ممنون دست شما درد نکنه ولی هر کاری کردم نتونستم از لوکال انتقال بدم به کیف پول سخت افزاری لجرم وقتی ارسال میزنم میگه پسورد اشتباه هستش مگه پسوردی که با به هنگام ارسال میزنیم همون پسورد ورود به اکانت حساب کاربری لوکال نیستش ؟ آدرس کیف پول هم درست هستش .

می نویسه Invalid password . please try again زیر فیلد پسورد هم این عبارت رو می نویسه
please confirm the send with your password که دقیقا نمی دونم منظورش چی هست
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

آره باید پسورد رو وارد کنید، حتما پسورد اشتباهه که این خطا رو میده

سلام.خسته نباشید…من الان در سایت coinpot عضو هستم و روزانه دارم بیت کوین جمع می کنم…حالا سوال من اینه که از طریق چه سایتی بیت کوین هام رو به دلار تبدیل کنم و بعد دلارها رو به ویزا کارتم انتقال بدم؟

سلام، ابتدا اینکه امکان شارژ کردن ویزا کارت های prepaid وجود نداره.
در مورد نحوه انتقال درآمد به حساب بانکی خارجی من روشی رو سراغ ندارم.

سید موسی
سلام.من با جندتا سیستم تو خونه،با یک اکانت چند روزی هست که شروع کردم.و خب بالطبع نباید انتظار پیمودن ره صد ساله رو داشته باشم.
اما همین مقدار کم،قابلیت خرید از سایت مثلا دیجی کالا رو داره؟یا جایی هست که بشه به پول نقد تبدیلش کرد؟میشه راهنمایی بفرمایید
من bitcion رو انتخاب کردم

سلام
بیت کوین رو میتونید از طریق این راهنما به ریال تبدیل کنید

سلام مجدد خدمت اقای جهان دیده،
ایا محدودیتی،در تعداد سیستم،زمان زوشن بودن انها ،و یا ای پی خط اینترنت هست؟
مثلا همه انها،به یک وای فای متصل باشند. چه وای فای خونه یا مودم همراه اول یا هات اسپات گوشی؟

سلام، به هیچ عنوان محدودیتی در تعداد سیستم نیست، حتی اگر آی پی یا اتصال اینترنت مشترک باشه.

سلام. ظاهرا لوکال بیتکوین رو لیفتر کردن و با لیفترشکن هم نمیشه وارد شد. راه چاره چیست؟

سلام، فیلترشده ولی من مشکلی در استفاده از لیفترشکن ندیدم.

سلام آقای جهاندیده عزیز تمام راهنمایی هاتون رو خوندم خیلی خوشم اومد از جوابای کاملتون من کاملا مبتدی هستم و میخام تازه ثبت نام کنم و کیف پول بسازم با موبایل هم میخام انجام بدم لطفا راهنماییم کنید از چ سایتی استفاده کنم ک مشکل پیش نیاد واسم…خیلی گلی

سلام، دوست عزیز چند کیف پول در این صفحه پیشنهاد داده شده:
https://www.bourseiness.com/wallets

اقای جهاندیده با سلام‌مجدد من برای ساخت کیف پولم ی پسورد ساده در نظر گرفتم ک وقتی میخام وارد کیف پولم بشم بعداز والت ایدی اونو ازم میخاد واردش میکنم و وارد کیف پولم میشم.ایا این پسورد باید خیلی قوی باشه؟؟ و سوال دیگرم اون ۱۲کلمه رمز ک بمن داده شده و من یادداشتشون کردم چ موقع کاربرد دارن؟؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام، دوست عزیز کلمات تصادفی که داده شده برای بازیابی موجودی ارز به کار میره.

جواب سوال اولم ک پرسیدم پسورد کیف پولم ساده هس مهم نیس؟؟

در خصوص امنیت، پاسخ سوالی که شما پرسیدید کاملا واضحه.
همیشه پسورد قوی تر امنیت رو بالا میبره، چه سایت یا اپلیکیشن این رو از شما بخواد چه نخواد.

سلام
آیا بیت کوین بعد از افتتاح باید مبلغی را به عنوان فعال شدن واریز نمود.تا حساب تائید بشه.
و اگر این مبلغ واریز نشه به زمانی جهت تائید شدن نیازدارد؟
با تشکر

سلام، نیازی به چنین مبلغی برای تایید حساب نیست
بیت کوین مثل بانک نیست که از شما بخواد حداقل موجودی داشته باشید

سلام ببخشید من توی free bitcoin یک کیف پول ایجاد کردم . یک پیغامی بهم میده میگه آی پی آدرس شما بلاک شده . برای رفع این مشکل باید چیکار کنم ؟ وقتی میخوام بیت کوین رایگان دریافت کنم این پیغام رو میده .

سلام، احتمالا شما از پراکسی، وی پی ان یا نوعی چیلترشکن استفاده کردید
معمولا این مشکل موقتیه و اگه با ای پی دیگه ای وصل بشید حل میشه

سلام و خسته نباشید.
ببخشید من تو ساین بلاکچین میخواستم کیف پول بسازم ولی همون مرحله ی اول ارور میده که نمیشه کیف پول ساخت. میشه بپرسم مشکل از کجاست؟
مشکل دوم اینه که هرچی سعی میکنم نمیتونم وارد سایت لوکال بیتکوینز بشم. اصلا صفحه رو برام باز نمیکنه.
اگر بتونید راهنماییم کنید ممنون میشم.

سلام، این دو سایت فقط با چیلترشکن باز میشن.

سلام ممنون از مطلب مفیدی که گذاشتین درمورد سایت freebitco و نحوه کار باهاش اگه ممکنه یه مختصر توضیح بدین ؟نحوه کسب بیت کوین مجانی و …

آیا می توانم شماره تلفنی از شما داشته باشم ؟
من اصلا هیچ شناختی نسبت به بیت کویین ندارم ولی یک برنامه از دوستانم روی تلگرام برام ریخته و دارم با اون روزانه چند ساعتی مثلا خرید میکنم وولی متاسفانه دوستی که این برنامه رو ریخته ایران نیست که ازش اشکالی داشتم سوال کنم .

سلام یه سوال دارم، میشه از یه کیف پول به کیف پول دیگه ای انتقال داشت یا نه???

سلام، بله دوست عزیز، طبیعتا میشه منتقل کرد.
سوال شما مثل اینه که بپرسید میشه از لیوان آب خورد؟
خب لیوان برای آب خوردن درست شده.

سلام من توی سایتcryptobrowser و مرورگر همین استفاده میکنمو هیچ زیر مجموعه ای ندارم از امروز شروع کردم 10ساعت هستش سیستمم روشنه الان دقیقا 0.000001247746 بیت کویین ماین کردم برای اینکه مبلغ 500هزار تومان بشه باید چقدر دیگه ماین کنم

سلام، معادل دلاری مبلغ کسب شده رو میتونید با ضرب مقدار بیت کوین در قیمت بیت کوین بدست بیارید
مثلا:
0.000001247746 ضربدر 6500

سلام وقتتون بخیر
بطور کلی از نظر شما بیت کوین ارزش وقت گذاشتن برای سرمایه گذاری داره؟

سلام وقت بخیر
بله ارزششو داره

با سلام
من با فیلتر شکن سایفون به سایت blockchain ورود می کنم
1- معمولا خیلی وقتا پیغام می ده که باید به ایمیل مراجعه کرده و تایید رو انجام بدم
آیا می شه جلوی این امر رو گرفت یا نه؟
2- خیلی وقتا تو blockchain می بینم که Share address من تغییر کرده و دیگه اون
Share address نیست که من قبلا بیت کوین به اون منتقل کردم . البته مبلغ موجودی همیشه درست است
این موضوع طبیعی است یا خیر؟
اگر یکبار به Share address که قبلا داشتم بیت کوین ارسال کنم چه اتفاقی می افته ؟

سلام
1 – نه برای هربار ورود باید این تایید رو انجام ددا
2 – طبیعیه و مشکلی نداره
همه ادرس هایی که از سایت میگیرید معتبر هستن
کیف پول های دیگه ای هست که کاربرد راحتتری دارند:
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

با سلام مجدد
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و پاسخ دادید
در پاسخ به سوال دوم فرمودید که همه آدرسهایی که از سایت می گیریم معتبر هستند
یعنی اگر شخصی به یکی از آدرسهای قبلی که از سایت گرفتم و آلان آدرس جدید جایگزین آن شده
مقداری بیت کوین بفرستد این بیت کوین ارسال شده وارد حساب من می شه ؟
ارادتمند

سلام، بله اگه به ادرس های قبلی شما هم بیت کوین ارسال بشه وارد حساب شما میشه

درود وقت بخیر،‌ آیا در تهران یا کلا در ایران فارم برای بیتکوین وجود داره؟
سوال دوم من این هست که من میخوام به جای سرمایه گذاری در ارز و طلا و مسکن، در بیت کوین سرمایه گذاری کنم. از این جهت ماین کردن رو انتخاب کردم. به همین جهت پرسیدم که فارم در اینجا داریم یا خیر. حالا سوالم این هست که ماین کردن رو از چه راهی میتونم شروع کنم؟ و اگر خودم نوخام ماین کنم چجور میتونم سرمایه م رو ماینر بخرم و بدون تخصص ماین انجام بدم؟
تشکر از شما

سلام و درود
اطلاعی در مورد فارم های ماینینگ ندارم، شایدم باشه.
در مورد استخراج بیت کوین، در این بخش اطلاعاتی موجوده:
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/mining

سلام اقای جهاندیده وقت بخیر بنده همین الان ثبت نام کردم اما بعد از تایید ایمیلم پیغام خطا میده میگه ادرس ایمیل شما قبلا تایید شده حالا باید چیکار کنم

سلام، اگه قبلا تایید شده خب قبلا والت ساختید

Mining is blocked. Check your security system settings.
این پیامت روی crypto tab
میاد

سلام، شاید آنتی ویروس شما باعث شده این خطا نمایش داده بشه.

سلام.
من یه چیزیو متوجه نمیشم. اینکه میگن سیستم یا کارت گرافیکی با حل مسائل ریاضی بیت کویین کسب میکنیم، منظور از مسائل ریاضی یعنی چی؟ این مسائل ریاضی چیا هستن؟ کجا هستن؟

سلام، در مورد فرایند استخراج بیت کوین میتونید این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/33161/whats-bitcoin-mining

سایتتون واقعا با جزییات مطالب رو بیان میکنه. فرقش با بقیه سایت ها در همینه.
خیلی ممنون.

با عرض سلام و خسته نباشید.
اقای جهاندیده من یه سوال در مورد زیر مجموعه ها داشتم اونم اینکه وقتی کسی با ادرسی که من دادم عضو میشه زیر مجموعه من افزایش پیدا نمیکنه.
باید چیکار کرد؟

سلام
من هرچی تلاش میکنم سایتها باز نمیشن
مثل بلاکچین
یا اگه باز بشه والت رو نمیشهتونه بسازه

سلام بند از نرم افزار pivont کار میکنم آیا مربوط ب بیت کوین میشود ممنون

سلام، اطلاعی ندارم

سلام برای بیت کوین باید مبلغی هزینه کرد؟

سلام، بیت کوین مثل هر دارایی دیگه ای قیمت داره
قیمت بیت کوین رو میتونید اینجا ببینید

نظرات بسته شده اند

تمام حقوق برای بورسینس محفوظ است. طراحی سایت: آیلاوب

مای ترفند – آموزش و ترفند به زبان ساده – مای ترفند، آموزش و ترفند های ویندوز، اندروید، تلگرام، شبکه های اجتماعی، آیفون و iOS، اینستاگرام و… هر آن چه که نیاز دارید.

404

متاسفیم، صفحه مورد نظر یافت نشد. این احتمال وجود دارد که اشتباه از سمت با باشد.

خوش آمدید

چگونه بيت کوين بخرم

بازیابری رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شد.

آموزش کسب درآمد از بیت کوین

اولین گام برای شروع تجارت بیت کوین و سایر ارزهای وابسته خرید بیت کوین است. شما می توانید به راحتی توسط کارت بانکی شتابی که در اختیار دارید مقدار بیت کوین مورد نظر خود را با پرداخت مقدار ریالی خرید کنید و وارد دنیای هیجان انگیز این تجارت پر سود شوید. شما می توانید برخی از صرافی های مطمئن داخل ایران که بصورت آنلاین می توانید از آنها بیت کوین با پرداخت ریالی خرید کنید را در لیست زیر مشاهده کنید.

خرید بیت کوین از صرافی فرهاد اکسچنج

چگونه بيت کوين بخرم

فرهاد اکسچنج، اولین و تنها بانک بیت کوین در ایران است. برخی امکانات بانک بیت کوین فرهاد اکسچنج

– به محض باز کردن حساب در فرهاد اکسچنج یک اکانت منحصر بیت کوین برای شما ایجاد می شود
– می توانید آدرس منحصر بفرد بیت کوین خود نزد بانک بیت کوین فرهاد اکسچنج را به دیگران بدهید تا برایتان از هر نقطه ی دنیا بیت کوین واریز کنند
– می توانید از حساب بیت کوین خود به هر آدرس دیگر در جهان بیت کوین ارسال کنید
– می توانید موجودی ریالی خود را اتوماتیک به بیت کوین تبدیل کنید
– امکان نگه داری بیت کوین در یک سرور ایرانی و با کیفیت با سرعت بسیار بالا
– سه لایه دیوار آتشین امنیتی برای حفظ امنیت حساب شما
– امکان نقل و انتقال به هر حساب دیگر بیت کوین در هر ساعت از شبانه روز بدون کارمزد
– دسترسی شما به پشتیبانان فارسی زبان
– اپدیت های امنیتی به صورت مداوم و انجام تست های نفوذ و امنیت به صورت دائمی
– نگه داری بیت کوین در یک صندوق امانت داخل کشور و دسترسی به شرکت فرهاد اکسچنج
– فرهاد اکسچنج به عنوان نماینده ی رسمی بانک ارز الکترونیک وب مانی – متعلق به کشور روسیه – با ۱۴ سال سابقه در بازار ارز الکترونیک ایران و جهان، بانک قابل اعتماد شما
– پشتیبان گیری منظم از سرورهای بیت کوین
– بلاک چین اختصاصی فرهاد اکسچنج

خرید بیت کوین از صرافی پیمنت ۲۴

پیمنت۲۴ به عنوان بزرگ‌ترین مرکز ارائه دهنده راهکارهای پرداخت ارزی، از همان اوایل راه، همگام با مشتریان گرامی در زمینه سهولت خرید بیت کوین و فروش این ارز دیجیتال با آن‌ها همراه شده بود. حال پس از سال‌ها کار روی این ارز رمزپایه و بررسی‌های فراوان، اندوختن تجربه کافی و یافتن مطمئن‌ترین درگاه‌ها در زمینه معاملات بیت‌کوین، به شما این نوید را می‌دهیم که همچنان می‌توانید مانند گذشته با خیالی آسوده معاملات بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از طریق خدمات پیش بینی شده در این وب‌سایت به انجام برسانید.

برای ثبت سفارش خرید بیت کوین می‌توانید از صفحه سفارش وب سایت پیمنت ۲۴ به هر میزان که می‌خواهید به ثبت برسانید تا واحد مربوطه در پیمنت۲۴، پس از پرداخت هزینه سفارش توسط شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشتان را به سرانجام برسانند. میزان بیت کوین خریداری شده توسط شما، لحظاتی پس از انجام پرداخت به کیف پول بیت کوین شما انتقال پیدا می‌کند و در اعتبار حساب شما قابل رویت است.

بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج

بازار بیت کوین فرهاد اکسچنج یک بازار آزاد و رایگان برای کاربران است که بیت کوین خود را بدون واسطه و با قیمت مد نظر خود در بازار به فروش رسانند و یا چنانچه می خواهند با قیمت دلخواه خود خرید کنند، پیشنهاد خود را به بازار بفرستند تا با شرایط کاربران دیگر تطبیق پیدا کند.

به این ترتیب کسی که بیت کوین دارد، بیت کوین خود را با قیمتی که خود تعیین می کند، در بازار فرهاد اکسچنج در معرض دید عموم قرار می دهد تا در میان هزاران کاربری که روزانه در فضای اینترنت به دنبال بیت کوین با قیمت مناسب هستند، مشتری مناسبی پیدا کند.

همچنین کسی که قصد دارد ریال خود را با قیمت دلخواه خود به بیت کوین تبدیل کند، پیشنهاد خرید خود را از طریق بازار فرهاد اکسچنج اعلام می کند تا اگر کسی با این قیمت تمایل به فروش بیت کوین خود داشت، دو تقاضا با هم تطبیق داده شوند و انجام شوند

دنبال کنید:

بیشتر

کلیه حقوق این سایت نزد ایندکسا محفوظ بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

قدرت گرفته از  – طراحی شده توسط Hueman theme

به نظر می‌رسد که شما در بین صفحات گم شده اید، ما به شما کمک می کنیم تا از اینجا به بیرون بروید.

راه‌های زیادی برای خرید بیت کوین وجود دارد که برای نمونه می‌توان به خرید از صرافی‌های آنلاین و خرید حضوری اشاره کرد. مشکل اینجاست که برای ما در ایران محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد. با این وجود، اگر به دنبال شیوه‌ای کم‌دردسر و با امنیت بالا برای خرید بیت کوین هستید، سایت لوکال‌ بیت کوینز (Localbitcoins.com) بهترین گزینه برایتان خواهد بود. البته اگر قصد خرید بیت کوین برای سرمایه گذاری را دارید، شاید بهتر باشد مطلب «سرمایه گذاری روی بیت کوین :‌ نکاتی آموزشی برای تازه‌کاران» را نیز مطالعه بفرمایید.

این وبسایت یکی از باسابقه‌ترین و محبوب‌ترین سامانه‌های خرید و فروش بیت کوین است. کاربران از سراسر دنیا می‌توانند به فروش یا خرید بیت کوین بپردازند.

این سامانه همانند یک واسطه عمل می‌کند و چندین مزیت اصلی دارد:

خرید از بسیاری از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در سراسر دنیا برای ایرانیان دشوار است. دلیل آن نیز تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان است. با این وجود، سایت اوکال بیتکونیز امکان خرید بیت کوین با ریال را در اختیار ما قرار می‌دهد.چگونه بيت کوين بخرم

یکی از جذابیت‌های این سامانه، تدابیری است که در زمینه جلوگیری از کلاهبرداری اتخاذ کرده است. به محض اینکه فرآیند خرید یا فروش آغاز می‌شود، مقدار بیت کوین آن در حساب فروشنده بلوکه می‌شود. به این ترتیب، امکان کلاهبرداری (دریافت پول از خریدار توسط فروشنده و عدم انتقال بیت کوین) منتفی می‌شود. این قابلیت سبب شده این سامانه به یک گزینه مطمئن برای خریداران و فروشندگان این ارز دیجیتال در سراسر دنیا بدل شود.

کارمزد صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال و یا حتی خودپردازهای بیت کوین معمولا بالاست. اما خوشبختانه کارمزد این سایت در مقایسه با آنها به مراتب پایین‌تر است.

این سایت به صورت پیشفرض دارای کیف پول ارز دیجیتال برای ذخیره بیت کوین است. این کیف پول دیجیتال از امنیت بالایی برخوردار بوده و تاکنون مشکلی از آن گزارش نشده است. در نتیجه خیال‌تان درباره امنیت بیت کوین‌های خریداری شده‌ راحت خواهد بود. البته پیشنهاد می‌شود برای مبالغ بالای بیت کوین از کیف پول سخت‌افزاری (نظیر لجر نانو اس یا کیپ‌کی) استفاده شود.

در مطلبی تحت عنوان «کیف پول ارز دیجیتال و انواع آن» به صورت مفصل درباره انواع کیف پول دیجیتال و مزایا و معایب آنها توضیح دادیم.

 

ابتدا در وبسایت LocalBitcoin.com ثبت‌نام کنید. برای این کار کافی است روی این لینک کلیک کنید. سپس اطلاعات‌تان شامل نام کاربری دلخواه، ایمیل و گذر واژه را وارد کنید. برای امنیت بیشتر، حتما یک گذرواژه پیچیده و طولانی را وارد کنید.

 

پس از ثبت این اطلاعات و کلیک روی دگمه ثبت (Register) مجموعه قوانین سایت لوکال بیتکوینز نمایش داده می‌شود. برای ادامه کار باید با آن موافقیت کنید. برای این کار کافی است دگمه سبزرنگ (I agree)‌ را فشار دهید.

 

به این ترتیب یک حساب کاربری برای شما ساخته می‌شود. اما هنوز این حساب تکمیل نشده است. در پیامی که در کادر سبز مشاهده خواهید کرد، از شما خواسته می‌شود ایمیل‌تان را تایید کنید.

 

وارد حساب ایمیل خود شده و روی لینک ارسالی از سوی این سایت کلیک کنید تا ایمیل‌تان تایید شود.

اکنون حساب کاربری‌تان تایید شده است.

 

برای ثبت شماره تلفن همراه‌تان، کافی است از منو سمت راست بالا روی آیکون آدمک کلیک کرده و عبارت «ویرایش حساب» (Edit Profile) را انتخاب کنید.

از میان کشورها، کد کشورمان را انتخاب می‌کنیم. برای ایران:

+۹۸ Iran, Islamic Republic of

یک پیامک به همراه کد اختصاصی به شماره همراه‌تان ارسال می‌شود. آن را در کادر مخصوص «کد فعال‌سازی» (Verification code) وارد کنید. 

در صورت درست بودن کد، پیام تائید نمایش داده می‌شود. چون برخی فروشندگان درخواست احراز هویت و نام واقعی خریدار را دارند، با کلیک روی set real name می‌توانید به این کار اقدام کنید.

کاربران مختلفی از سراسر جهان برای خرید و فروش بیت کوین از این وبسایت استفاده می‌کنند. برای خرید بیت کوین کافی است در صفحه اول این سایت، بر روی تب «خرید سریع» (Quick Buy) کلیک کنید. در زیر این تب، چهار کادر وجود دارد. در کادر کشور، نام ایران (Iran, Islamic Republic of) را انتخاب کنید.

به محض انتخاب ایران، واحد پول برای خرید به ریال (IRR) تغییر می‌یابد.

نکته: اگر از پروکسی استفاده کنید، ممکن است فهرست فروشندگان ایرانی نمایش داده نشود و در عوض، فهرست فروشندگان کشور  IP پروکسی به نمایش درآید.

 

برای یافتن فروشندگان ایرانی بیت کوین (که مبلغ مورد نظر را به صورت ریال و در قالب حساب بانکی یا کارت شتاب دریافت می‌کنند) کافی است روی دگمه جستجو (search) قرار گرفته در سمت راست کلیک کنید. به این ترتیب فهرستی شامل نام این کاربران و برخی اطلاعات دیگر نمایش داده می‌شود. برای سهولت می‌توانید به صورت مستقیم وارد این لینک شوید.

در کنار نام هر فروشنده ۲ رقم درون پرانتز قرار دارد. عدد اول تعداد فروش‌های صورت گرفته توسط این فروشنده و عدد دوم نیز درصد رضایت مشتریان است.

همچنین یک دایره رنگی هم در کنار آن قرار دارد که نشانگر زمان متوسط پاسخگویی فروشنده به درخواست خرید است.

ستون دوم هم به شیوه پرداخت اختصاص دارد. برخی فروشندگان مبلغ خرید را فقط از برخی بانک‌های ایران می‌پذیرند.

ستون سوم قیمت هر بیت کوین به ریال است. این فهرست از کمترین قیمت شروع می‌شود.چگونه بيت کوين بخرم

ستون چهارم حداقل و حداکثر میزان مجاز خرید بیت کوین از این کاربر را (بر حسب ریال) نشان می‌دهد.

 

برای مشاهده تعداد بیشتری از فروشندگان و اطلاعات مربوط به آنها، روی عبارت «Show more»  کلیک کنید.

 

پس از انتخاب فروشنده مورد نظر (بر حسب قیمت یا اعتماد سایر کاربران یا ….) دگمه خرید (Buy) قرار گرفته در برابر آن را فشار دهید تا وارد صفحه خرید بیت کوین از کاربر مورد نظر شوید. در این صفحه، اطلاعات بیشتری از کاربر، نظیر موقعیت مکانی او قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید بازخوردهای سایر کاربران را با کلیک روی عبارت «see feedback» مشاهده کنید.

همچنین در بخش payment window می‌توانید مهلت پرداخت مبلغ خرید بیت کوین را مشاهده کنید. برای نمونه اگر این زمان ۹۰ دقیقه بود، نشان می‌دهد پس از نهایی کردن درخواست خرید، فقط ۹۰ دقیقه فرصت دارید مبلغ را به حساب فروشنده واریز کنید. (اگر در این بازه زمانی اقدام به خرید نکنید، خرید بیت کوین به صورت خودکار کنسل می‌شود.)

برخی فروشندگان (و نه همه آنها) شرایط خاصی را برای انجام تراکنش تعیین می‌کنند. این شرایط در کادر سمت راستی درج شده و بیشتر به احراز هویت کاربران اختصاص دارد. برای نمونه، فروشنده بالا، این شرایط را برای فروش ذکر کرده است:

اینها مدارکی هستند که باید برای خرید ارسال کنید. اما شاید لازم باشد چند مورد دیگر را به صورت سیستمی وارد کنید. برای نمونه، برخی فروشندگان درخواست نام واقعی را دارند. این اطلاعات را می‌توانید از همان صفحه اطلاعات فروشنده بیت کوین وارد کنید.

همچنین می‌توانید به صفحه قبلی بازگشته و شرایط سایر فروشندگان را نیز بررسی کنید.

 

 

حال باید مبلغ خریدمان را وارد کنیم. برای مثال فرض کنید می‌خواهیم مبلغ ۲۷ میلیون ریال بیت کوین بخریم. کافی است این مبلغ را در کادر مربوطه وارد کنیم تا معادل بیت کوین آن (بر حسب قیمت فروشنده) نشان داده شود. دقت کنید که مبلغ به ریال کمتر از حداقل یا بیشتر از حداکثر تعیین شده فروشنده نباشد.

اگر هم پیام خاصی داشتید می‌توانید در کادر زیر آن وارد کنید. در انتها دگمه سبزرنگ و بزرگ «Send trade request» را کلیک کنید. پس از کلیک روی این پیام، وارد صفحه ویژه این خرید می‌شویم.

ستون اول (send message to) برای ارسال پیام و هماهنگی با فروشنده است.

در بالای ستون دوم می‌بینیم که فروشنده درخواست اطلاعات احراز هویت شما را دارد. از طریق باکس پیغام می‌توانید این اطلاعات را برای فروشنده ارسال کنید.

در قسمت پایین دو گزینه «کنسل کردن تراکنش» (Canceling the trade) و «تایید انجام پرداخت» (Made a payment?) وجود دارد.

اگر به هر دلیلی (پیش از پرداخت مبلغ به فروشنده) تصمیم گرفتید خریدتان را کنسل کنید، روی این گزینه رفته و دگمه مربوطه را کلیک کنید.

پس از کلیک روی این دگمه، از شما پرسیده می‌شود آیا از این کار مطمئن هستید که باید آن را تائید کنید.

 

اگر شرایط فروشنده را برآورده کردید و تراکنش را انجام دادید، کافی است دگمه I have paid‌ را کلیک کنید.

بعضی از فروشندگان پرمراجعه (نظیر کاربر بالا) از خریدار می‌خواهند یک شماره مشخص (شماره مرجع) را در پیام‌ خود ذکر کند. برای انجام خرید کافی است این شماره را به همراه درخواست شماره حساب یا کارت فروشنده، در کادر سمت راست نوشته و در قالب پیام برای فروشنده ارسال کنید.

برای مشاهده درخواست‌های باز و نیز صندوق پیام‌ها می‌توانید به بخش داشبورد (Dashboard) که زیر صفحه پروفایل کاربری (بالا سمت راست) وجود دارد مراجعه کنید. از همان جا می‌توانید برای فروشنده پیام بفرستید.

برای تصمیم‌گیری بهتر برای سرمایه گذاری روی بیت کوین حتما مطلب «سرمایه گذاری روی بیت کوین :‌نکاتی آموزشی برای تازه‌کاران» را نیز مطالعه بفرمایید.

سلام ببخشید من توی سایت localbitcoint کیف پول ساختم . شماره موبایل و ایمیلمو آیدنتیفای کردم ولی نتونستم پاسپورتو آیدنتیفای کنم یعنی اصلا پاسپورت ندارم. با کارت دیگه ای میتونم این بخش رو هم آیدنتیفای کنم؟

سلام. بارگذاری تصویر پاسپورت اختیاریه. الزامی نیست.

سلام میخواستم بدونم نحوه فروش ارزی که میخریم چجوریه؟

سلام در همین سایت از روی تب Sell اقدام کنید.

ببخشید تب sell کجائه؟

سلام. این تصویر رو ببینید. عبارت quick sell

https://arznegar.com/wp-content/uploads/2018/03/search-bitcoin-local-com.png

سلام نحوه ثبت تبلیغ خرید و فروش هم زحمتشو بکشین

سلام.خسته نباشید من تو سایت تبلیغاتی ugymoney بودم ک اخر برای دریافت پول گفت باید مبلغی رو از یه شماره اکانت بخرید چطور اکانت رو پیدا کنم ک ازش خرید کنم؟

سلام مطالبی که نوشته بودین عالی بود و باید بگم بین همه سایت هایی که گشتم خیلی خیلی خوب توضیح داده شده. اگر امکانش هست روش فروش بیتکوین برای تازه کارهایی مثل من رو هم بنویسید مثل مطالب بالا که خیل یخوب توضیح داده شده

سلام سایتlocalbitcoins بدون فیلتر شکن باز نمیشه ضمنا دیدم که گفته بودین بدون فیلتر شکن وارد بشیم که با آی پی واقعی خودمون باشیم و فروشنده های ایرانی رو بتونیم ببینیم ممنون میشم راهکارش رو بفرمایین خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

سلام و ممنون از لطف شما میتونید از منوی کشویی کشورها، ایران رو انتخاب کنید. اسکرین شات رو براتون ایمیل میکنم.

با درود پرسشی از حضورتون داشتم، در تمام مطالبی که از بیتڪوین میخونیم، همه از سکرت بودن گفته شده… نه بیمه، نه بانک، نه تکس، نه نام، نه مشخصات و…..خلاصه همه چیز، فقط یک کد اختصاری ست……….حالا اینجا همه مشخصات رو میخواد…پس تعاریف بالا چی میشه…!!! اگر کسی نخواهد اصلا مشخصاتش شو بشه و طبق تعاریف فلسفه بیتڪوین، کاملا محرمانه باشه، چی..!!؟

البته من پرسش رو جهت آگاهی میخوام بدونم… چرا که خارج از ایران، هستند کسانی که میلیون دلاری خرید و فروش میکنند، اونها چطور اینکارو میکنند..!!؟ همه مشخصات رو میدن…..!!!؟ اینکه میشه یه سازمان امنیتی…!! بعد چطور میشه به فروشنده اعتماد کرد..!!؟

سلام ماهیت شبکه بیت کوین به ناشناس بودن افراد گیرنده و فرستنده تاکید داره. از اونجا که دولت‌ها در سراسر دنیا برای تنظیم مقررات، جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی و البته دریافت مالیات نمی‌تونند روی شبکه اصلی بیت کوین نظارت داشته باشند، ناچار باید به سراغ لایه دوم (واسطه) بیت کوین بروند که شامل صرافی‌های متمرکز (مثل بایننس) و پلتفرم‌های واسطه (مثل همین سایت لوکال بیت‌کوینز) میشه. توی این سایت، بیت کوین انتقال داده شده توسط خود سایت بلوکه میشه و بعد از اینکه فروشنده مدارک ارسال وجه (مثل فیش بانکی و …) رو دید، بیت کوین به حساب خریدار واریز میشه.

سلام روزتون بخیر ..ببخشید من توی دیوار دیروز تبلیغ کار در منزل استخراج بیت کوین رو دیدم (البته تا دیروز اسم بیت کوین رو هم نشنیده بودم) وارد کانال تلگرامی شخصی شدم که لینک اختصاصی واسه استخراج بیت کوین داده بود واردش شدم و نرم افزارشو دانلود کردم اسمش فکر کنم *** بود الان از دیروز داره صفرهایbtcتبدیل به عدد میشه.. یه آدرس اختصاصی هم داخلش هست که برای تبلیغ کردن و زیر مجموعه گرفتن گفت به دردم میخوره.. خواستم بدونم مشکلی برام پیش نمیاد ب این کار ؟اخه من اصلا از سایت لوکال بیت کوینز جلو نرفتم کارایی که شما گفتید رو انجام ندادم اصلا .. ممکنه بعد از شش ماه همه تلاش هام بی فایده باشن؟؟؟

سلام. شیوه‌ای که اعلام کردید برای استخراج بیت کوین نیست و در اصل ارزهای دیگه باهاش استخراج میشه و در نهایت به بیت کوین تبدیل میشه. مشکل اینجاست که اینکار صرفه اقتصادی نداره…یعنی مصرف برق زیادی داره و از همه مهم‌تر فشار زیادی هست که به سخت‌افزار کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تون وارد می‌کنه و در نهایت باید هر چی در میارید رو صرف جبران اینها کنید.

و یه سوال مهم دیگه هم دارم اصلا کیا این بیت کوین هارو از ما میخرن و اصلا چرا میخرن ؟به چه دردشون میخوره؟ تورو خدا اگه ممکنه هر دو سوالم رو بی زحمت جواب بدین مرسی بابت آموزش هاتون..

با بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگه میشه خدمات و محصولات مختلفی (مثل دامنه، هاست، فایل، سورس کد و خیلی چیزهای دیگه) خرید،‌بدون اینکه نیازی به داشتن کارت اعتباری باشه.

سلام ممنون بابت پست خوبتون اگر ممکنه نحوه فروش بیت کوین در این سایت را هم بگید با تشکر

سلام. از تب sell در این سایت می‌تونید استفاده کنید.

سلام سوال اول مهتاب رو منم دارم یعنی این استخراج کلاهبرداریه یا ضرره؟ و اینکه بهترین روش کار به چه صورته؟ و چطور میشه مشاوره یا آموزش دید؟

سلام …از مطالب مفیدتون تشکر میکنم …ظمنا در رابطه با فروش بیت کوین خریداری شده توضیح ندادید و یا اینکه میگید از تب sell در این سایت یعنی دقیا کدوم سایت ؟ همین سایت خودتون یا لوکال بیت کوین ؟ اگه از سایت خودتونه که من چیزی نمیبینم و اگر هم از سایت لوکال بیت کوین رو میگین که اون همش انگلیسیه و ما متوجه نمیشیم …لطفا آموزش فروش رو هم بزارید

من چطور باید پولی رو که از فروش بیت کوین بدست آوردم و در کیف پول دیجیتال این سایت قرار گرفته localbitcoins.net به حساب بانکی ایرانی خودم منتقل کنم؟ واحد پول حتما باید به ریال باشه تا بشه به حساب بانکی ایرانی منتقل کرد؟

من چطور باید پولی رو که از فروش بیت کوین بدست آوردم و در کیف پول دیجیتال این سایت قرار گرفته localbitcoins.net به حساب بانکی ایرانی خودم منتقل کنم؟ واحد پول حتما باید به ریال باشه تا بشه به حساب بانکی ایرانی منتقل کرد؟ چون بنظر من اگه با واحد دلار بفروشی خریدار بیشتری وجود داره

سلام ممنون ، از توضیحات کامل، بعد از اینکه خریدار ،دکمه خرید،را زد چگونه باید فیش پرداخت را برای فروشنده ارسال کنه ،اگر فروشنده فیش ارسالی را قبول نکنه ودبه کنه و تایید نکنه که پول را گرفته چه اتفاقی میوفته ، دعوای بین فروشنده و خریدار را کی حل میکنه؟؟?

تو همون صفحه معامله یه قسمت داره که مخصوص چت بین فروشنده و خریداره کد پیگیری رو برای فروشنده بفرست یا از رسید انتقال پولت عکس بگیر براش بفرست اگه بخواد سرت کلاه بزاره خود سایت localbitcoins پشتیبانی داره میری اونجا یه شکایت نامه مینویسی نسبت به اون فرد،به همراه مدرکی که پول رو واریز کردی اگر مدرک قابل قبول باشه اونا خودشون از حساب فروشنده برات بیت کوین میفرستن

سلام ببخشید ای دی والت خودمون رو از کجا میشه فهمید ؟

بعد از عضویت بالا سمت راست نوشته wallet روش کلیک کن تو صفحه باز شده چندتا گزینه هست برو قسمت receive اونجا ای دی والت رو نوشته کپی کن برای کسی که میخواد برات بیت کوین بفرسته.بفرست

با سلام و عرض احترام می خواستم ببینم چه فاکتورهایی در نحوه چیدمان فروشنگان و خریداران بیت کوین دخیل هستند. به عنوان مثال وقتی وارد صفحه فروش می شویم فروشنده ای را در سطر اول می بینیم که با کمترین قیمت بیت کوین خود را نمی فروشد و همچنین بنده دقت کردم، ترتیب چیدمان بر اساس تعداد معامله یا رضایت مندی ها نبود. در حقیقت سوالم را می توانم این طوری بپرسم که فرض کنید من می خواهم یک ترید برای خرید بیت کوین ایجاد کنم. قیمت خرید بیت کوین را بالاتر از تمام تریدرها قرار می دهم اما باز هم در قسمت پیشنهادات بسیار پایین قرار می گیرم. چگونه می توانم کاری کنم که این رتبه تغییر کند و به بالای جدول صعود کنم؟

سلام. من فقط ۲ رزه که راجع به بیت کوین شنیدم و قبل از اون اصلا نمیدونستم یه هچین چیزی وجود داره. یه کانال تلرام اونو معرفی کرده بود. توی این روش باید یه افزونه ای دانلود کنیم/سیستم رو باز بزاریم/ تا خودش بیت کوین استخراج کنه / این افزونه cryptotab عدد بیت میره بالا… و به ما دلار میده. موضوعی که هست اینه که این عدد باید به Minimum amount is 0.00001 BTC برسه تا برداشت کرد. ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید: ۱٫ این روش و این سایت معتبره؟؟ در نهایت سود و پولی خواهد داشت؟؟ ۲ آیا امکانی هست تا قبل از رسیدن به این عدد،Minimum amount is 0.00001 BTC بشه از حساب برداشت کرد؟ ۳٫ از اونجایی که اطلاعات کافی ندارم، ممنون میشم در رابطه با روشهای دیگه هم توضیح بدید.

سلام این مطلب رو مطالعه بفرمایید

عالی بود واقعا ممنون بابت زحمتتون خسته نباشین

سلام بدونه فامیلی میشه بااسم کوچیک؟ایناهیچ کدوم فامیلی نزاشتن فکرمی کنم ازسایت ایرانی بهتره بااین اوصاف همه گیرشده من ناراحت این بودم شماره ثابت وآدرس منزل بدم یکم امیدپیداکردم یعنی عکسم نمی خواد؟چطورکارت شتاب بدم؟

سلام ممنون از ریز ، ریز اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید. من چند وقتی هست از یه سایتی دلار جمع میکنم که نیاز انتقال به کیف پولم نیاز به تایید حساب بین ۳۰-۶۰ روز داره آیا تایید حساب به مبلغ جمع آوری شده ربط داره یا نه ؟ و چند روز زمان میبره؟ در ضمن نوشته برای برداشت سریع پول بین ۵-۳ باید حساب کیف پول تایید بشه ، با وارد کردن موارد امنیتی کیف پول و نوشتن لینک کیف پول می توان از این قابلیت استفاده کرد

کسی جواب منو نمیده

چرا سایت لوکال بیت کوین انقدر کنده و به سختی صفحه رو باز میکنه و پیام خطا میده

سلام تایید حساب در کدوم سایت؟ آیا منظورتون لوکال بیتکوینز هست؟

سلام وقتتون بخیر من چند سال در بازار فارکس به صورت تکنیکال خرید و فروش انجام میدادم و برای تحلیل بازار از نمودار پلتفرم متا تریدر استفاده میکردیم . سوال من اینه که آیا برای تحلیل قیمت بیت کویین هم پلتفرمی که حاوی نمودار برای پیش بینی و تحلیل قیمت باشه وجود داره یا نه ؟ و اینکه چطور باید پیش بینی زمان خرید و زمان فروش و حجم معامله رو انجام بدیم یعنی این از روی چه اطلاعاتی امکان پذیر هست ؟ ممنونم

سلام در مورد پلتفرم اطلاعی نداریم، ولی سایت‌های متعددی حتی به فارسی هستند که به صورت هفتگی به ارایه تحلیل فاندامنتال می‌پردازند.

سلام مثلافرض کنیدمقداری بیتکوین گذاشتم فروش قیمتشوازکجابیارم بزارم روش بعدشخص خریدارچطوری می خره باکارت شتاب؟

سلام من چنتا سوال داشتم یکی اینکه من حداقل قیمتی که بیت کوین داره چقدره ینی من با حداقل هزینه چقد میتونم بیت کوین بخرم؟ دوم اینکه چجوری میشه این بیت کوین هارو به پول فیزیکی تبدیل کرد تو ایران؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدید

سلام یه سوال مهم داشت خدمتون این صرافی بیتکوین هستش اگه لایت کوین داشته باشیم واسه فروش چی؟ بایداول چنج کنیم به بیتکوین بعدبفرستیم کیف پول سایت واسه فروش؟بعدماکه تازه واریم کی پیش مابیتکوین می خره؟لابداسم فامیلیم می خوادخریدار؟بعدش شماره کارت بدم پول بریزه بعدپراخت انجام شد.پرداخت فروشنده بیتکوین تآییددستی میشه ازطرف فروشنده؟

خیلی جالب مدیر سایت جواب ها رو گزینش میده

این پیام رو اشتباه فرستادم . واسه یه سایت دیگه بود

سلام.ممنونم از اطلاعات خوبتون.یسوال آیا میشه بیت کوین خریداری شده رو روی فلش یا چیزی بریزیم و نگهش داریم فعلا برای خودمون؟ مطلب کیف پولتونم خوندم.تو ایران میشه تهیه کرد این سخت افزارو برای نگه داریش؟

سلام میتونید روی کیف پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری ذخیره کنید. لجر نانو اس بهترین گزینه هست برای سخت افزاری برای نرم افزاری هم کیف‌های پول زیادی مثل JAXXX یا سامورایی وجود داره.

پایگاه اطلاع رسانی فرصتهای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه/بیت کوین و صنعت بلاکچین

بعد از یادگیری اصول اولیه بیت کوین، گام بعدی این است که چگونه بیت کوین‌ها را دریافت کنید.

می‌توانید بیت کوین ها را از صرافی یا به طور مستقیم از طریق افراد دیگر خریداری کنید. می‌توانید با روش های مختلفی مانند کارت‌های اعتباری، حساب های اینترنتی و یا حتی با سایر ارزهای دیجیتال ،بسته به فروشندگان و جایی که زندگی می کنید بیت کوین خریداری کنید.

چگونه می توانم بیت کوین بخرم؟

چگونه بيت کوين بخرم

عجیب است ولی خرید بیت کوین از طریق کارت اعتباری و پی‌پال آسان نیست. به دلیل امنیت بیت کوین که تراکنش ها را مخفی می‌کند برای جلوگیری از کلاهبرداری، صرافی ها معمولا پس از تایید هویت شما توسط پاسپورت و یا کارت ملی اجازه خرید وفروش می‌دهند. با این حال، اخیرا گزینه های زیادی برای خرید بیت کوین در بیشتر کشورها بوجود آمده است.

برای مثال در ایالات متحده، صرافی های Coinbase و Circle با کارت های اعتباری خرید و فروش بیت کوین می کنند. Bittylicious، CoinCorner و Coinbase هم این سرویس را در بریتانیا ارائه می‌دهند.همچنین ویزا و مسترکارت هم کاربرد زیادی برای خرید و فروش بیت کوین در این کشورها دارد.

گام اول؛ کیف پول بیت‌کوین

شما  برای نگهداری بیت کوین‌هاییکه می‌خرید به یک جا نیاز دارید. به جایی که بیت کوین ها را نگهداری می کنید والِت یا کیف پول می‌گویند که می توانید آن را مانند حساب های بانکی اما با سرعت و امنیت بیشتر در نظر بگیرید. بسته به سطح امنیتی که می خواهید، کیف‌های مختلف سطوح مختلف امنیتی را فراهم می کنند. بیشتر افراد برای امور روزمره،  کیف پول‌های ساده دریافت می کنند. اما برای بعضی سیستم ها و افراد خاص کیف پول‌های دیگری ارئه می شود. عادی بودن یک کیف پول، به این معنی نیست که امنیت شما را تامین نمی‌کند.

انواع کیف پول بیت‌کوین

نکات مهم در نگهداری از بیت کوین

اگر شما یبت کوین‌ها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنید، مطمئن شوید که کیف پول خود را به طور مرتب و به روز نگه دارید. همیشه نسخه بک‌آپ داشته باشید چون ممکن است هارد دیسک شما با مشکلی روبرو شود. اگر از وب سایت های آنلاین استفاده می‌کنید در وبسایتی عضو شوید که سیستم های امنیتی و تایید هویتی خوبی داشته باشد. آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی را هم حتما روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کنید.

پرسش: به چه کسی می توانم اعتماد کنم؟ پاسخ: هیچکس

پرسش: چه زمانی باید بیتکوینم را بفروشم؟ پاسخ: احتمالا هیچوقت!

پرسش: آیا بیتکوین دارد از بین میرود چون ____ ؟ پاسخ: خیر

پرسش: خودمو گرفتار چه چیزی کردم؟ پاسخ: هیچکس نمی دونه!

پرسش: می خوام روی بیتکوین یا پروژه های مرتبط سرمایه گذاری کنم. دیر نشده؟ کی مناسبه؟ پاسخ: برای سرمایه گذاری آگاهانه هیچوقت دیر نیست، و زمان هم همین حالاست

پرسش: بالاخره بیتکوین پوله، اوراق بهاداره، سهامه، داراییه، چیه؟ پاسخ: بیتکوین و فناوری ای که بر پایه آن کار می کند یعنی بلاکچین آنقدر بنیادین هستند که در هیچکدام از چهارچوب های موجود دنیای امروز نمی گنجند، ممکن است سالها طول بکشد تا تعریف و ساختار مشخصی برای ارزهای رمزپایه و بلاکچین شکل بگیرد. برخی معتقند که بیتکوین یا سایر ارزهای دیجیتال می توانند همه اینها باشند و منافاتی ندارد

پرسش: چطور می تونم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟ پاسخ: سایت ما را دنبال کنید و حتما مطالب آموزشی که براتون قرار دادیم را بخوانید

اگر بیت کوین قابل فروش وتبدیل به ارز معمولی نیست پس به چه درد میخورد ؟ در حال حاضر با هر ارز یا حتی پول ملی میتوان ارز دیجیتال خرید؟ایا در هر زمان که نیاز باشد میتوان ان را به پول تبدیل کردقیمت هر واحد ان به ریال فابل محاسبه هست ؟لطفا با زبان ساده توضیح دهید

بله در حال حاضر هم در داخل و هم در خارج به راحتی می توان بیتکوین خرید و فروش کرد. ما بعضی از این صرافی ها را درhttps://rahebitcoin.com/%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1/ بخش صرافی ها داخلی معرفی کردیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Comment

وبسایت

Copyright 2017 RaheBitcoin. All rights reserved

اخبار و رویدادهای مهم در بازار ارز مجازی باعث نوسان شدید قیمت ها می شود، با عضویت در کانال تلگرام و خبرنامه سایت پیش از همه از این فرصت های فوق العاده باخبر شوید

‍‍
{“@context”:”http://schema.org/”,”@type”:”BlogPosting”,”mainEntityOfPage”:{“@type”:”WebPage”,”@id”:”https://payment24.ir/blog/how-invest-on-bitcoin/#BlogPosting”},”headline”:”u0686u06afu0648u0646u0647 u0631u0648u06cc u0628u06ccu062a u06a9u0648u06ccu0646 u0633u0631u0645u0627u06ccu0647 u06afu0630u0627u0631u06cc u06a9u0646u06ccu0645u061f”,”name”:”u0686u06afu0648u0646u0647 u0631u0648u06cc u0628u06ccu062a u06a9u0648u06ccu0646 u0633u0631u0645u0627u06ccu0647 u06afu0630u0627u0631u06cc u06a9u0646u06ccu0645u061f”,”description”:”u062fu0631 u0627u06ccu0646 u0645u0642u0627u0644u0647 u0642u0635u062f u062fu0627u0631u06ccu0645 u0628u0647 u0648u06ccu0698u06afu06ccu200cu0647u0627u06cc u0628u0627u0632u0627u0631 u0628u06ccu062a u06a9u0648u06ccu0646 u0648 u0631u0648u0634u200cu0647u0627u06cc u0645u062eu062au0644u0641 u0633u0631u0645u0627u06ccu0647u200cu06afu0630u0627u0631u06cc u0631u0648u06cc u0622u0646 u0628u067eu0631u062fu0627u0632u06ccu0645 u0648 u0628u0628u06ccu0646u06ccu0645 u062fu0631 u0686u0647 u0635u0648u0631u062au06cc u0645u06ccu200cu062au0648u0627u0646u06ccu0645 u0627u0632 u0633u0631u0645u0627u06ccu0647u200cu06afu0630u0627u0631u06cc u0631u0648u06cc u0627u06ccu0646 u0627u0631u0632 u062fu06ccu062cu06ccu062au0627u0644 u0628u06ccu0634u062au0631u06ccu0646 u0633u0648u062f u0631u0627 u0628u0628u0631u06ccu0645.”,”datePublished”:”2017-06-22″,”dateModified”:”2017-10-23″,”author”:{“@type”:”Person”,”@id”:”https://payment24.ir/blog/author/binaei/#Person”,”name”:”u0627u0645u06ccu0646 u0628u06ccu0646u0627u06ccu06cc”,”url”:”https://payment24.ir/blog/author/binaei/”,”image”:{“@type”:”ImageObject”,”url”:”https://secure.gravatar.com/avatar/d10a7c6a58e4c9d25cbc0d4d66e928cb?s=96var daim_nonce = “05ffae61eb”;
(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){
(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),
m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)
})(window,document,’script’,’//www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);

ga(‘create’, ‘UA-597790-20’, ‘auto’, {
‘allowLinker’: true
});
ga(‘send’, ‘pageview’);

_atrk_opts = { atrk_acct:”PPD9p1IW1d10L7″, domain:”starsoheil.com”,dynamic: true};

(function() { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://d31qbv1cthcecs.cloudfront.net/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0];s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

آیا هرکسی می‌تواند روی خرید بیت کوین سرمایه‌گذاری کند؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است. سرمایه گذاری روی بیت کوین بستگی به قدرت ریسک‌پذیری شما دارد.

از بیت کوین همواره به عنوان یک ارز دیجیتالی صحبت می‌شود که دنیا را تغییر خواهد داد، اما این پول دیجیتال یک دارایی ملی بسیار پر نوسان هم به شمار می‌رود. بر خلاف اینکه بسیاری از بازرگانان بیت کوین را داد و ستد می‌کنند، اما در حقیقت بسیاری از دولت‌ها هنوز بیت کوین را به رسمیت نشناخته‌اند؛ بسیاری از فعالیت‌هایی که پیرامون بیت کوین انجام می‌شود، از طریق معامله‌گرانی است که به دنبال کسب ثروت از نوسانات در ارزش آن است.

این نوسانات مالی می‌تواند دراماتیک باشد؛ برای مثال در آوریل سال ۲۰۱۳ قیمت بیت کوین از ۴۰ دلار در ماه پیشین به ۱۴۰ دلار رسید و در پایان سال ۲۰۱۳، بیت کوین یک جهش قیمتی را تجربه کرد و به ۱۰۰۰ دلار رسید و تا سال ۲۰۱۶ ارزش آن به ۳۰۰ دلار افت پیدا کرد. به سبب همین نوسانات مالی، خیلی‌ها توانستند سرمایه هنگفتی به دست بیاورند؛ خیلی‌ها هم بخشی از سرمایه‌ خود را از دست دادند. روش‌های مختلفی برای به‌دست آوردن بیت کوین وجود دارد، ساده‌ترین راه خرید میزان زیاد بیت کوین، ثبت نام در مراکز مبادله بیت کوین و خرید بیت کوین با استفاده از ارزهای سنتی است.

چگونه بيت کوين بخرم

در انتخاب مراکز معامله Bitcoin باید خیلی دقت کنید، زیرا بسیاری از آن‌ها غیر قابل اطمینان هستند. پس از سقوط Mt Gox، یکی از اولین و بزرگ‌ترین مراکز معامله بیت کوین، توجه بیشتری به مراکز معامله بیت کوین به عمل آمد.

کوین بیس (Coinbase)، که کیف پول آنلاین بیت کوین را ارائه می‌کند، یکی از اولین دریافت‌کنندگان سرمایه بود که برای تنظیم مبادلات بیت کوین کاربران، در ایالت متحده در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد. در بریتانیا هم کوین فلور (Coinfloor) یک مرکز معامله بیت کوین واقع در شهر لندن است که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند به وسیله پوند، یورو، زلوتی لهستان و دلار آمریکا داد و ستد کنند.

در کانادا هم دو مرکز معامله بیت کوین وجود داشت که به دلایل قانونی بسته شدند و اکنون QuadrigaCX، که در ونکوور قرار دارد، همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

بسیاری از افراد به این صورت سرمایه گذاری روی بیت کوین انجام می‌دهند که بیت‌کوین را می‌خرند و برای مدت طولانی آن را نگهداری می‌کنند. آن‌ها باور دارد Bitcoin در مدت طولانی پیشرفت خواهد کرد و نوسانات کوتاه‌مدت تاثیری در رشد طولانی‌مدت آن نخواهد داشت.

برخی از سرمایه‌گذاران به دنبال بازگشت سریع سرمایه هستند، به همین دلیل بیت‌کوین خریداری می‌کنند و بلافاصله بعد از جهش قیمتی آن را می‌فروشند. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ مثلا تکیه بر نوسانات ارزهای دیجیتال برای نرخ بالای بازگشت، ‌البته در صورتی که جریان بازار به نفع شما باشد. برخی از وب‌سایت‌ها از تجارت اهرمی استفاده می‌کنند، به این ترتیب که به شما پول قرض می‌دهند تا سرمایه گذاری روی بیت کوین را انجام دهید و از بازگشت سرمایه خود استفاده کنید. BTC.SX یکی از این وب‌سایت‌ها به شمار می‌رود.

یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری روی بیت کوین فروش کوتاه‌مدت یا اصطلاحا Short selling است؛ مخصوصا هنگامی که ارزش Bitcoin دچار حباب قیمتی شده است. در واقع این روش سرمایه‌گذاری ریسک روی کاهش قیمت دارایی است؛ به این صورت که شما یک دارایی را با قیمت مشخص، برای مثال ۱۰۰ دلار، قرض می‌گیرید و با همان قیمت به شخص دیگری می‌فروشید. سپس هنگامی که ارزش دارایی کاهش پیدا کرد ( مثلا ۵۰ دلار)، شما می‌توانید آن را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید و به کسی که از او قرض گرفته‌اید پس دهید. در واقع شما از تفاوت قیمت بین قیمت اصلی و قیمتی که قرض گرفته‌اید، سود خواهید برد.

شما می‌توانید از طریق سایت Bitfinex که وام‌دهندگان Bitcoin را به شما معرفی می‌کند، از این روش سرمایه گذاری روی بیت کوین استفاده کنید.

باید توجه کنید این ریسک همواره وجود دارد که بازار برخلاف میل شما حرکت کند و شما به جای اینکه از اختلاف قیمت سود ببرید، متضرر شوید. قبل از اینکه بخواهید از این استراتژی استفاده کنید، باید با مفاهیم نسبت‌های اهرمی و حاشیه سود آشنا باشید.

مهم است بدانید که بیت کوین بی دلیل یک دارایی پر نوسان نیست. Bitcoin یک دارایی جوان محسوب می‌شود که هنوز حجم نقدینگی در بازارهای آن خیلی زیاد نیست و حجم تبادلات آن هم نسبتا پایین است.

وقتی نقدینگی پایین باشد، نوسانات بالا می‌رود. همچنین بعضی افراد وجود دارند که حجم قابل توجهی از Bitcoin موجود در بازار را در اختیار دارند و به راحتی می‌توانند قیمت بازار را با معامله حجم زیادی از بیت کوین تغییر دهند. همه‌ این موارد می‌تواند به غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار بیت کوین کمک کند. تجارت در بازار غیرقابل پیش‌بینی بسیار ریسکی است و ممکن است جریان بازار، کاملا بر خلاف میل شما حرکت کند.

اما هیچ‌کدام از این دلایل به این معنی نیست که شما نباید در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، بلکه این موضوع مهم است شما بدانید روی چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید و طوری سرمایه‌گذاری کنید که متضرر نشوید. فراموش نکنید که هرچه بازار پر ریسک‌تر باشد به میزان سود سرمایه‌کذاری شما هم افزوده می‌شود. پس به جای اینکه همه سرمایه‌ خود را بدون دانش روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید با روش‌های مختلف سرمایه گذاری روی بیت کوین آشنا شوید تا سود بیشتری از Bitcoin کسب کنید.

پیمنت۲۴ به عنوان بزرگ‌ترین ارائه دهنده راهکار پرداخت‌های بین‌المللی در کشور، خرید و فروش بیت کوین و خدمات مرتبط با آن را در برنامه کاری خود قرار داده است. شما می‌توانید در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین، جهت تهیه یا فروش این ارز دیجیتال رمزپایه از راهکارهای پرداخت پیمنت۲۴ کمک بگیرید.

سلام
آیا فصل مشخصی برا افت قیمت بیت کوین وجود داره?در واقع میخوام بدونم چ زمانی مناسب تره برای سرمایه گذاری?

با سلام و احترام
ممنون از مطالبی ک ارائه کردین

سلام برای اینکه ۳۰۰۰$ بیت کین بخرم چقدر باید به تومن پول بدم؟ حالا اگر بخوام ۳۰۰۰$ دلار بیت کین بخرم چقدر باید به تومن بدم؟ لطفا عدد بگین و جواب هردوشو بدین….ایا فرقیم داره؟

با سلام
لطفا با بخش فروش پیمنت۲۴ ارتباط برقرار کرده تا شما را به دقت راهنمایی نمایند.
با تشکر

سلام آیا فقط بیت کین قابل سرمایه گذاری هست یا پولهاي دیجیتالی ديگه ام خوبه چون خیلی زیاد شده
لطفا پولهاي دیجیتالی ديگه که توی دنیا اعتبار داره و ارزش داره رو معرفی کنید در حال حاضر خرید کدومشون به صرفه تر و مطمئنه؟

سلام، اگر وبلاگ را دنبال کنید، تعداد زیادی سکه دیجیتالی دیگر که مناسب سرمایه گذاری هستند معرفی شدند و باز هم این معرفی‌ها ادامه دارد.

اقا نکنین.پولتون میره.از من گفتن بود

سلام خسته نباشید
من میخوام توسایت بیت کوین سرمایه گذاری کنم امامنتها
میخوام بدونم با10ملیون تا50ملیون چندتابیت کوین بهم تعلق میگیره؟؟

با ۵۰ میلیون حدود نصف بیت کوین به شما تعلق میگیره

الان در اول دی ماه با 18 میلیون تومان می تونی یک بیت کوئین بگیری

با سلام
خیلی ممنون بابت مطالب فوق العاده سایتتون

ممنون از مقاله خيلي خوبتون????

خیلی ممنون واقعا مطلب متفاوت و آموزنده ای بود

سلام،
خواهش می‌کنم. امیدواریم مفید واقع شده باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

شماره تماس : ۰۲۱ ۵۴۵۰۷

چگونه بيت کوين بخرم
چگونه بيت کوين بخرم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *