چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

دوره مقدماتی php
چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد
چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

گاهی پیش می آید که یک پسر رفتار خاصی با شما دارد یا حس می کنید که آنچه بین شماست کمی متفاوت و غیرعادی است و دوست دارید از واقعیت سردر بیاورید. در این مواقع راهکارهای جالب و عملی وجود دارد که به شما کمک می کند واقعیت های ذهن یک فرد را بخوانید و از آن مطلع شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این راهکارها را به شما هم بیاموزیم.

1بررسی زبان بدن او : زبان بدن فرد می تواند حقایق زیادی را در خصوص هر کسی فاش کند. با کمک این مهارت می توانید بفهمید یک پسر تا چه حد دوست دارد با شما باشد و برای داشتن شما و نزدیک بودن به شما چقدر مشتاق است. کارشناسان زبان بدن بر این باورند که در حالی که زنان حدود ۵۲ درصد از زبان بدن شان برای ابزار علاقه و بروز حرف های درونی شان استفاده می کنند، مردان تنها ۱۰ درصد با این زبان ابراز احساسات می کنند. با این حال همین اندازه کم هم می تواند برای شما کافی باشد. گاهی تنها کمی دقت کردن روی استایل فرد مورد نظر اسرار زیادی را در خصوص او فاش می کند. علائمی که در زبان بدن باید به آن توجه کنید عبارتند از:

2به تماس چشمی توجه داشته باشید : همانطور که قبلا هم اشاره شد زمانی که یک پسر شما را دوست داشته باشد بیشتر تمایل دارد شما را ببینید و شما را در مبدا میدان دید خود قرار دهد. این اتفاق در هر صورت می افتد حتی اگر مخفیانه باشد. او ممکن است سعی کند در مواقعی خاص با شما چشم در چشم شود و یا اگر خجالتی باشد شاید وقتی حواس تان نیست به شما نگاه کند. اگر می خواهید این مورد را امتحان کنید ابتدا در مقابل او به دوردست نگاه کنید و سپس ناگهان به او نگاهی بیندازید و ببینید آیا حواسش به شما هست یا نه؟ در این صورت او غافلگیر شده و خود را لو می دهد. اگر در این لحظه او نگاه خود را به شما دوخت به این معنی است که به شما علاقه مند است، و در صورتی که خیلی زود نگاهش را از شما گرفت و متوجه شدید اصلا حواسش به شما نیست شاید بهتر باشد کمی در افکارتان تجدید نظر کنید. به علاوه اگر او تماس چشمی را قطع می کند و مشغول تماشای اطراف می شود و به نوعی سعی دارد خود را از تیرس نگاه تان دور کند به این معنی است که تمام حواسش پیش شماست. زل زدن و نگاه زیر چشمی نیز از نشانه های علاقه مندی است.چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

دوره مقدماتی php

3به حرف هایش گوش دهید : به او گوش بدهید و حالت ها و حرف هایش را زیر نظر بگیرید. اگر به شما علاقه مند باشد مدام عصبی است و به دنبال فرصتی می گردد تا به شما نزدیک شده و موقعیتی برای صحبت کردن با شما داتشه باشد. زمانی که حرف می زند به او توجه کنید. زیاد مهم نیست که چه می گوید بیشتر مهم است که چه برخوردی با شما دارد. به چشم هایش توجه کنید و به صدایش که ممکن است به عمد تاثیر گذارتر و دلپذیرتر شده باشد. اگرمدام عضلات بازویش را لمس می کند و یا شانه ها و دست هایش به سمت شما تمایل دارد به این معنی است که به شما علاقه مند است.

4علاقه او به لمس شما : علاقه به لمس و نزدیک تر شدن یک نشانه ی مهم در توسعه رابطه است. باید دید که چقدر دوست دارد به شما نزدیک شده و لمس تان کند و چه برخوردی نسبت به این موضوع دارد. اگر به شما علاقه مند باشد ممکن است وقتی که می خندد دست خود را روی دست شما بگذارد و یا به آرامی پای خود را کنار پای شما قرار دهد. در هر صورت باید به هر تلاش او برای نزدیک تر شدن به شما به چشم یک نشانه ی علاقه مندی نگاه کرد.

5یک برخورد خاص و متفاوت نسبت به شما : اگر پسری به شما علاقه مند باشد شروع می کند نسبت به شما رفتار ویژه ای داشته و طور دیگری با شما برخورد کند. او بیشتر مراقب رفتارش با شماست و همچنین موضع محتاطانه ای نسبت به شما دارد. او سعی می کند در مقابل شما نجیب تر بوده و مراقب رفتارش باشد. مثلا شاید صندلی اش را نزدیک به شما تنظیم کند و یا بازوی خود پشت صندلی شما بگذارد. یا برای اینکه گرم تر باشید ژاکتش را به شما بدهد.

6نشانه ها را دست کم نگیرید : نشانه هایی از علاقه و توجه را می توانید در کارها و رفتارهای او ببینید. مثلا اگر به خواننده یا سبک خاصی علاقه دارید و او پیگیر کنسرت ها و آهنگ های جدید می باشد و یا اگر در خصوص آن ها با شما حرف می زند این می تواند نشانه ای از توجه او به شما باشد. در هر صورت اینکه او علایق شما را بداند و به آن ها فکر کند و برای شان کاری کند نشانه ای از توجه و علاقه است. حال باید دید این علاقه در چه جایگاهی قرار دارد.

7نشانه های عصبانیت : عصبی شدن می تواند به شکل های مختلفی در افراد خود را نشان دهد. ممکن است خنده های عصبی یا عرق کردن و یا نفس عمیق کشیدن نشانه ای از عصبانیت وی باشد و یا حتی بی قراری ها و انرژی بیش از حدی که نمی گذارد سر جایش بماند علائم ناراحتی و عصبانیت او باشد. اگر او در کنار شما عصبی و بیقرار می شود به این معنی است که از دوری که در حین نزدیکی با شما دارد، ناراحت است و این به وضوح نشانه ای دوست داشتن است.

8به دوستان او هم توجه کنید : اگر دوستانش بدانند که او به شما علاقه دارد ممکن است رفتارهایی نشان بدهند که به راحتی بتوانید دست او را بخوانید. مثلا شاید او را دست بیندازند و سر به سرش بگذارد. خنده های ریز و اشاره های گاه و بیگاه به شما خود نشانه ای است که باید به آن توجه کنید. حتی ممکن است از او پیش شما تعریف کنند و یا بخواهند موقعیتی را ایجاد کنند که بیشتر با او برخورد داشته باشید. می دانید که دوستان فرد هر تغییری را زودتر می فهمند پس اگر او به شما توجه داشته باشد دوستانش اولین کسانی هستند که واکنش نشان خواهند داد.

9رفتارهای تقلید گونه : اگر متوجه شدید که او کارهایی انجام می دهد که شما هم انجام داده اید و یا رفتارهایی دارد که برای شما آشناست و به طور ناخودآگاه دارد برخی رفتارهای شما را کپی می کند به احتمال زیاد معنی آن این است که او اشتیاق زیادی به شما دارد، به حدی که خودش را در شما گم می کند و مدام کارها و رفتارهای تان در ذهن او وجود دارند. حتی می توانید او را امتحان کنید. به موهای تان دست بکشید و ببینید که اونیز ناخودآگاه دستش را به سمت موهایش می برد. خمیازه بکشید و ببینید که او نیز سیگنال های این رفتار شما را دریافت کرده و کمی بعد خواب آلود می شود.

۱۰- آزارهای عاشقانه : پسرها وقتی بالغ می شوند دوست دارند با حمایت از شما و مراقبت و رفتار دوستانه توجه تان را جلب کنند اما هر چه جوان تر باشند ممکن است با شوخ طبعی و حتی رفتارهای آزاردهنده شما را متوجه خودشان کنند. شاید حتی فکر کنید او با شما دشمنی دارد و یا دوست دارد که اذیت تان کند ولی واقعیت این باشد که می خواهد شما او را ببینید و به او توجه کنید اما راه درستش را نمی داند.

۱۱- شوخی های دستی ساده : اگر مانند رفیق های پسرش گاهی با شما شوخی می کند مثلا آرام به بازوی تان ضربه می زند و یا دست تان را می کشد هر چند رفتار چندان ملایمی نیست اما می تواند نشانه این باشد که دوست دارد رفتار دوستانه تری داشته باشد و چون راه آن را نمی داند همان کاری را می کند که در مورد هم جنس های خودش انجام می دهد. بنابراین اگر کمی با او راه بیایید می تواند باعث شود که شجاعت ابراز وجود را بیش از پیش پیدا کند.

۱۲- تعریف های ساده، توجه خاص : اگر یکبار موهای تان را به گونه خاصی آرایش می کنید و او متوجه شده و از آن تعریف می کند و یا می گوید که فلان مدل بیشتر به شما می آید و یا اگر از لباس ها و طرز پوشش تان تعریف می کند این می تواند نشانه این باشد که مدام حواسش به شما بوده و شما را ارزیابی می کند. توجه زیاد هم یکی از نشانه های علاقه است.

۱۳- حساسیت او نسبت به دیگر مردها : مردها موجودات حسودی هستند که حسادت شان را پشت رفتارهای مردانه و سرسختانه خود ینهان می کنند. حتی ممکن است از شما بخواهند کمتر پدرتان را بغل کنید و این تنها به این علت است که او با دیدن یک مرد دیگر در نزدیکی شما احساس خطر کرده و ناراحت است. بنابراین از شما می خواهد که از او دوری کنید. به عبارتی او با دیدن پدرتان در اطراف شما تنها وجود یک مرد را می بیند و احساس خطر می کند. این حسادت ها و حساسیت ها فقط به خاطر علاقه زیاد او به شماست.

۱۴- چت کردن و ارتباط مداوم مجازی : اگر در شبکه های مجازی یا برنامه ها و اپلیکیشن های پیام رسان مدام وجود او را متوجه می شوید و می بینید که همیشه با شما در ارتباط است می تواند به خاطر این باشد که شما را دوست دارد. البته تنها چت کردن نشانه علاقه نیست چرا که آدم ها در دنیای مجازی با هرکسی حرف می زنند و چندان در خصوص حسی که به او دارند حساس نیستند. شاید می خواهند تنهایی شان را پر کنند و یا شاید حتی دوست دارند که کمی در خصوص یک موضوع خاص با شما حرف بزنند چرا که شما را هم صحبت خوبی می دانند. به عبارتی ارتباط مجازی مداوم در کنار دیگر پارامترها می تواند نشانه علاقه او باشد.

۱۵- ملاقات های همیشگی و غافلگیرکننده : آیا حس می کنید که به دیدن او عادت کرده اید و هر روزی که او را نمی بینید گویی گم کرده دارید؟ شاید به خاطر این است که وی مدام خود را به شما نزدیک می کند تا شما را ببینید. به نوعی این عادتی است که خود او در شما ایجاد کرده است و به ملاقات مداوم شما معتاد است. این خود نشانه زیبایی از علاقه قلبی است.

۱۶- پذیرای سیگنال خود باشید : تا به اینجای مقاله از نشانه های دوست داشتن یک مرد برای تان گفتیم اما در این مورد آخر می خواهید در خصوص کاری که خود شما باید انجام دهید، بگوییم. در صورتی که او را دوست دارید و می دانید که او هم شما را دوست دارد بهتر است اجازه ندهید بیش از حد از هم دور باشید. به عبارتی باید تا دیر نشده رابطه تان را به یک سمت درست هدایت کنید.

سلام ممنون برای متنتون خیلی خوب بود منتها من یک مشکلی دارم و اونم اینه که من از اوایل مهر امسال داخل اتوبوسی که میرم ی پسری هست که خیلی نگام میکنه اما وقتی من نگاهش میکنم نگاهشو میدزده و از شیشه به بیرون نگاه میکنه…حتی ی بار اتفاقی وقتی سوار خط اتوبوسم اومد اون رو دیدم و وقتی اون هم متوجه من شد به من خیره شد و لبخند زد و وقتی رفتم تو اتوبوس همه ی دوستاش داشتن به من نگاه میکردن انگار که ادم فضایی دیدن! بعد هم خودش رفت کنار دوستش نشست و چون پشتش به من بود دیگه نتونستم قیافه ش رو ببینم..اما دوست کناریش به بهانه دو نفری از دوستاشون که پشت سرشون بودن همش بر میگشت و احساس میکردم داره دزدکی نگام میکنه دوستش! واقعا این رفتارا گیجم کرده لطفا راهنماییم کنین!

سلام پسر دایی من همین رفتارارو داره من دوسش دارم ولی نمیدونم اونم منو دوس داره یانه لطفا بهم بگین

واااي عزيزم منم دقيقا همين مشكلو دارم. پسرداييم يه بار گفت دوست دارم و عاشقتم و فلان… منم گفتم شايد داره چرت ميگه قبول نكردم ولي الان پشيمونم……

سلام یه سه سالی هست با یه پسری همسن و سالای خودم دوستم من هیجده سالمه و سال دیگ کنکور دارم . مشکل من اینه ک نمیتونم بهش اعتماد کنم فکر میکنم داره بهم دروغ میگ یا داره من و از سر باز می‌کنه . اما همیشه علاقشو بهم ابراز می‌کنه و به ازدواجم فک کرده اما من موندم چیکار کنم .فکر میکنم اینا همش یه بازی .لطفا راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم ک بفهم واقعا باهام صادق یا نه

باید به یه مشاور مرد مراجعه کنی با اون پسر چون تنها یک پسر می تونه قصد یک پسره دیگه رو بفهمه یا با پدرتون صحبت کنین و اون پسر رو به پدرتون معرفی کنید و بخواهید که اون رو مورد برسی قرار بده اما اگه در کل بخوام بگم از هر دوتا روش استفاده کنید بهتر راستی در مشاوره ۵نوع تست داره که شما و اون آقا پسره می دید و بعد تحلیلش رو مشاور برای شما توضیح می ده خواهش میکنم حتما به یک مشاور مرد مراجعه کنید خواهشا مرسی?

عزيزم اينا عشق نيست اگه اون پسره واقعادوست داشت حواسش به همه دوستاش بود كه حتي درموردت حرفهم نزنن فراموشش كن ازفردابايه اتوبوس ديگه برو

خیلی دوسش دارم اما نمیدونم که حس اون نسبت بهم چیه؟:( لطفا اگه بگین چیکار کنم که بفهمم حسش چیه؟

یه خاطره از خودت براش تعریف کن از یه.پسز دیگه اگه بدش اومد بدان علاقه داره بهتچگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

من ی سری این کارو کردم نزدیک بود خفم کنه ولی خودش میگه هیچ علاقه ای بهم نداره

عزیزم اون فقط تعصب داره

هنوز که باهاش رل نزدم!!!! الان احساس میکنم که اون هم بهم علاقه داره …..میشه ی راه دیگه هم بگی؟ راستی ما رابطه ای مثل دوستی ساده هم نداریم و همینم کار رو سخت میکنه !!!!

چند سالتونه ؟ ایا شما اون رو خیلی وقته که میشناسید ؟ محل زندگی اون فرد در نزدیکی محل زندگی شماست؟ خانواده هاتو ایا باهم ارتباطی هم داشته اند؟

دقیقا منم مثل توهم نمیدونم دوسم داره یا نه ولی این نشونه هارو داره میخوام فراموشش کنم اونم.نمیتونم

سلام از ترم یک دانشگاه یکی از همکلاسی هامون رفتار های متفاوتی باهام داشت با هیچکس حتی همکلام هم نمیشد.هواسش سرکلاس ها فقط به من بود هرجزوه یل کتابی میخواست میومد سمت من کل کلاسمون متوجه رفتاراش شده بودن.راحت میتونم بگم هم خوشتیپ ترین و هم پول دار ترین پسر کلاسمون هست و هم خیلی مغرور.۳ماه پیش بهم پیشنهاد داد.و منم قبول کردم منتها بعضی چیزا ازم خواست و منم بعد ۲هفته بهم زدم و قبول نکردم.تو این مدت هر از گاهی پی ام میداد و زنگ میزد و آهنگ میفرستاد تا اینکه دوباره چند روز پیش پیشنهادشو دوباره مطرح کرد و رفتاراش خیلی فرق کرده خیلی جدی تر از قبل هست.اینکه از آشنا کردن من و مامانش حرف میزنه یا جوری وانمود میکنه که بچه های کلاس بدونن و نتونن حرفی راجبم بزنن یا اینکه از توجهاش بهم که خیلی اهمیت میده.منتها با همه اینا میترسم بهش اعتماد کنم و وارد یه رابطه جدی بشممیگه عین داداشت باهام حرف میزنی انگار اصلا برات فرقی ندارم یکم تو رفتارات تغییرات بده.موندم چیکار کنم کمکم کنید.قبولش کنم و وارد یه رابطه جدی بشم یانه؟

سلام. بنظر من اگه واقعا قصد ایشون ازدواجه و میخواد به خانواده اش بگه اول بهتره دو نفری پیش یه مشاوره بروید تا خیالتان از قصد او متوجه شوید.

به هیچ وجه وارد رابطه نشید اگر واقعا قصدشون ازدواجه بهش بگید که خانواده ها رو در جریان بذارید واقدام کنن

دقیقا …. موافقم. راه درست همینه

منم موفقم با حرفتون اینطوری خوب تره

اصلا اصلا چون دیده پا نمیدی گفته بگم خواستگاری و اینا که باهات راحت سکس داشته باشه قصدش همینه شک نکن

سلام من پسر دایم دوستم من خیلی دوسش دارم اونم خودش میگه دوستدارم ولی بعضی وقتا کارای میکنه باعث ناراحتی من میشه ب نظرتون دوسم داره یا ن ممنون میشم ج بدین

سلام یه نفری هست که ادعا ی الکی داره دوستت دارم چیکار کنم اعتراف کنه؟

سلام خيلي ممنون از مطالبي كه گذاشتين يكي از فاميلامون همون علامتاي دوس داشتنو نصبت به من داره خيليم بم توجه داره ولي ايشون متأهله منم مجرد بارهام به دوس داشتنش اعتراف كرده من واقعا از رفتاراي ايشون سر در نميارم تو جمع كه ميگه مث اجيمي بعدم اصلا رفتاراش واسه من قابل درك نيس نمي خوامم هيچ مشكلي پيش بياد ،به رو خودمم كه نميارم فقط دليل رفتاراشو نمي دونم اصن بعضي وقتا فك مي كنم از دستم عصبيه واقعا گيج شدم.. من چطور بش بفهمونم اين كارش درس نيس :همون كه زياد توجه داره حرفاش رفتارش چون متاهله ..، لطفا راهنمايم كنيد،،،!؟ خودم كه بارها گفتم بش ديگه نمي دونم باش چيكار كنم يجورايي ميترسم از رفتاراش.. خيليم نگام ميكنه بعضي وقتام كه انگار ن انگار هستم :/ لطفا راهنمايم كنين،،،،..

ببين عزيزم شما اولين كاري كه ميكني نسبت به ايشون بي اعتنا باش يعني هرجا ديديش هر كاري كرد نگاهشم نكن چه برسه به اينكه جوابشو بدي . از مرد متاهل هميشه بترس چون مطمن باش برا مقصود خودش دست به هر كاري ميزنه . تو راهتو گم نكن به فكر موفقيتت و خوشببختيت باش اين راه ناكجا اباده. هرجا اون هست تو نرو . اگر هم مجبور بودي اصلا طوري برخورد كن كه اون وجود خارجي نداره. خودش بمرور بيخيال ميشه

سلام راستش پسر دایی من یه سری حرکت هایی انجام میده که حس میکنم منو دوست داره ووقتی من جایی هستم انگار کلافست لطفا راهنمایی کنید

و البته اینکه ما خانواده مذهبی داریم هر دومون و ایا ممکنه به خاطر خانواده هامون پا پیش نزاره؟

سلام به نظر من اگه واقعا دوست داشته باشه میاد خواستگاریت پس الکی فکر تو درگیر نکن

سلام من در آموزشگاهی درس میخوانم.یک روز داشتم وسایل خودمو جمع می کردم که دیدم یه مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و استادش داره باهاش حرف میزنه ولی تمام توجهش به منه.توجهی نکردم که دفعه بعد وقتی اونو دیدم،پیش دوستش نشسته بود و یه چیزی تو گوش دوستش گفت و هر دو با لبخند بهم نگاه کردن،دفعه سوم دوباره اونو دیدم که داشت با گوشی حرف میزد و تمام حواسش به من بود و دوستش رو به روی من نشسته بود و متفکر نگاهم میکرد ولی بعد از اون ماجرا وقتی دوباره دیدمش اصلا بهم نگاه هم نمی کرد،البته من خیلی کنجکاو شدم بدونم دلیل رفتاراش چی بوده؟لطفا هر کی میدونه بهم بگه راستی اینم بگم من زیاد نگاهش نمیکردم ولی زیر چشمی حرکاتشو میفهمیدم یا اگرم نگاهش میکردم ۵ثانیه هم طول نمی کشید تو رو خدا راهنماییم کنین مرسی

خواهشا راهنماییم کنید من واقعا از رفتارای این شخص گیج شدم

مشکل کفشته عزیز

ببخشید منظورتونو متوجه نمیشم

ايشون خاسته فقط جلب توجه كنه و توجه شمارو نسبت به خودش جلب كنه بعدم بيخيال شده تا با اين تكنيك خود شما ب سمتش برين . اصلا بهش توجه نكن عزيزم اينا همش شگرد پسراست . اگر واقعا خاستگار باشه خودش يروز پاپيش ميزاره در غير اين صورت فريب اين مكار بازيا رو نخوريد

مرسی که راهنماییم کردین

موافقم

هشت ماه با پسری تو مجازی حرف میزدم طوری که هم شهری بودیم ولی توی واقعیت همدیگرو ندیده بودیم خیلی هر دو شوخ بودبم از حرص دادن همدیگه خوشمون میومد بعد چند وقت همدبگرو دیدم او با نگاه خیرش هی به من نگاه میکرد موقع خداحافظی برمیگشت و منو نگاه میکرد حتی یه رپز وقتی غافلگیرانه دم مغازش رفتم با مگاه یواشکی با لبخند بهم نگاه میکرد بعدش که تنهایی رفتم دیدم تماس های زیادی بهم داشته که چرا تنها رفتم وایمیستادی برسونمت این حرفا ایا بهم علاقه داره؟

نه عزیزم اینا رفتارای همه پسراست. اگه واقعا بهت علاقه داشته باشه به جای اس ام سو زنگو این چیزا مستقیم و بدون مقدمه بهت میگه میخام بیام خواستگاریت و هدفم ازدواجه.چون بالاخره تو ۸ماه شناختی داره ازت.. اگر اسم خاستگاریو و ازدواجو نیاورد پس قصد خوبی نداره صرفا وقت گذروندنه

نه عزیزم اینا رفتارای همه پسراست. اگه واقعا بهت علاقه داشته باشه به جای اس ام سو زنگو این چیزا مستقیم و بدون مقدمه بهت میگه میخام بیام خواستگاریت و هدفم ازدواجه.چون بالاخره تو ۸ماه شناختی داره ازت.. اگر اسم خاستگاریو و ازدواجو نیاورد پس قصد خوبی نداره صرفا وقت گذروندنه

سلام سوال داشتم اینکه الان حدود چهار ماهه من با مادرم و بعضی وقتا مادربزرگم میریم یه هایپرمارکت بزرگ خرید،حدودا هفته ای یک بار یا دوبار،یه پسری اونجا کار می‌کنه هر وقت منو میبینه میخنده و یه نگاه خاصی می‌کنه و بعد میبینم که داره با همکارش حرف میزنه اما حواسش به منه،من یه بار داشتم آب معدنی برمی‌داشتم دستم نمی‌رسید اومد کمکم کرد بعد از اونم هر وقت میرم سراغ آب معدنی اون میاد کمکم می‌کنه و یه بارم از یه پسر دیگه کمک خواستم واسه آب میوه ولی اون اون. بهم کمک کردیه بارم آب گاز دار میخواستم نداشتن رفت اینقدر گشت یه دونه برام پیدا کرد و دوباره گفت سفارش می‌دیم براتون و اینکه دوست دارم بدونم به نظرتون از من خوشش اومده؟اینم بگم من تا حالا اونجا تنها نرفتم که بخواد باهام حرفی بزنه،میشه راهنمایی کنید

منم سوالم مثل شماس ولی فرقش اینه که با اینکه سه ماهه اون شخص رو ندیدم ولی نگاه های خیرش عین یه تیر به قلبم خورده که نمیشه کشیدش بیرون،با اینکه هر وقت میدیدمش به خودم نهیب میزدم که اینا نشونه عاشق بودن نیست و شاید تو رو آشنا دیده و اینا ولی بازم نمیتونم نگاهاشو فراموش کنم چیکار کنم؟

با يه نگاه كردن الكي فكرو وقتتو تلف نكن

سلام راستش من یکی از پسر عموهام ۱۰مورد از این مواردو داره و هر وقت منو میبینه خیلی بهم نگاه میکنه و توجه میکنه ولی اصلا اینطوری به دختری نگاه نمیکنه و هرجا که میشینم روبروم میشینه و اینکه جلوم میخواد خودشو نشون بده باکاراش و اینکه وقتی منو میبینه سعی میکنه طوری بشینه که من توی دیدش باشم ،ولی من اصلا حتی نگاشم نمیکنم با زیر چشمی و سنگینیه نگاش اینو فهمیدم به نظرتون اون منو دوست داره یا اشتباه میکنم؟؟؟

با سلام . مقاله تون عالی بود . حالا میتونم بفهمم که کل ایران همدیگرو دوست دارند . اما هیچ کدوم همدیگرو نمیخان . ?

دقیقا

سلام خسته نباشید من با ی پسری نزدیک دوماه هست تو مجازی باهم آشنا شدیم میگ بهم تو نگاه اول تو عکس عاشقت شدم میگ برام گریه میکنه حتی عکس گریه کردنش و صداشم برام فرستاده چند باری خواستم باهاش کات کنم نمیزاشت برم حتی بهش گفتم دوست ندارم گفت نمیزارم ترکم کنی تا بحال چیز بدی هم ازم نخاسته به نظر شما این میتونه از عشق یا دوست داشتن باشه؟ خواهش میکنم جوابمو بدین لصفا ممنون

کلا رابطه‌ها تو مجازی غلطه..اصلا از ریشه اشکال دارن..خودتو درگیر این حاشیه‌های مزخرف نکن..امکان نداره ی پسر از رو عکس عاشق دختری بشه..اگرم بشه عاشق تنش میشه..ن خود اون دختر..اگر اونقد غرور و اعتماد ب نفس داشته باشی هیچوقت حاضر نمیشی ک بخاطر تنت یا هرچیز دیگه بازیچه کسی بشی..اگرم گریه میکنه و برات ویس میفرسته ک آرهه من الان از گریه درحال مرگم..بدون داره دوروغ میگه…بی برو برگرد داره دوروغ میگه..منم میتونم صدامو تبدیل ب ناله کنم برات ویس بدم ک دارم گریه میکنم..یا میتونم برات فیلم از گریه کردنم بفرستم..درحالی ک گریم بخاطر تو نیست..یا دلم از یجای دیگه پره..یا خودمو کشتم ک چندقطره اشک بریزم…همین عاشق دل‌خسته اگه ی شب بودن با تو رو تجربه کنه مطمئن باش دیگه هیچوقت مث قبل با تو نمیشه..رابطه‌ای ک اینجوری شروع شه ته نداره..استثنا و همین یکی هم نداره..درآینده اجازه بده دلتو ب کسی بدی ک خودتو رفتارتو کاملا دیده و بعد از ی مدت ن یهویی،عاشقت شده..ن کسی ک از سر هوس ادعای عاشقی داره..ممکنه بهت قول ازدواج هم بده یا داده باشه..شگرد پسراست..میدونن دخترا با حرف ازدواج و خواستگاری پابند میشن..هی جلوشون میگن..لطفا فریب این مزخرفاتو نخور

سلام چند وقت پیش خونه ی دوست مادربزرگم بودیم،اونها یک پسر دارن که دوسال از من بزرگتره و خیلی نجیب و سر به راهه ولی شیطنت هاش رو داره،من از اول مجلس متوجه نگاه های معنا داری که به من میکرد شدم.نگاهاشو زیر چشمی یا حتی با اون ترفندی که توی زبان بدن هست دنبال کردم،حتی اون کارایی میکرد که منو بخندونع برای لحظه ای و یا حرفایی میزد که من رو بخندونه برای لحظه ای‌‌‌..وقتی که منو میخندوند سریع بهم نگاه میکرد تا حالت چهرمو ببینه،خنده هامو ببینه،توی جمع نشسته بودیم یکدفعه الکی خندید‌‌،زنداییم ازش پرسید جرا میخندی یهو،بعد گفت نمیدونم،چشماش برق خاصی داشتن وقتی به من نگاه میکرد و وقتی به من میخندید،یا حتی وقتی منو می خندوند،انرژی خاصی توی چشماش و بدنش حس میکردم واقعا،با همیشه فرق داشت..موقع شام که شد دقیقا اومد رو به روی من نشست و گاهی موقع غذا خوردن بهم نگاه میکرد.. چندروز که از اون روز گذشت گاهی میرفتیم خونشون ولی هر دفعه که رفتیم یک بارش که مریض بود و خواب بود،یک بارشم بیرون بود.. توی طول ندیدنش رفتم توی اینستاش،البته از راه درستش..چون قبلا خودش میدونست و خبر داشت و فالوم کرده بودو فالوش کرده بودم،از این بابت مشکلی نبود.. بعد بهش یه پست مورد علاقه اش رو فرستادم و اون برام یه قلب فرستاد.بعد دیدم که اون لحظه می تونم و زمانش هستش که یکم باهاش حرف بزنم..شروع کردم حرف زدن و یه سوال ازش کردم و جوابم رو داد،وقتی صحبتمون گرم شد گفتش که چخبر؟خوبین؟ دیگه نمیاین خونمون (همیشه مودبانه حرف میزد باهام،خودمونی حرف نمیزد) گفتم چشم اگر من وقت کنم یا حتی مادربزرگم بخوان بیان باهاشون میام،گفت ما در خدمتیم.. بعد روز ها گذشت تا این روز رسید که بالاخره ببینمش،که مصادف شد با تولد مادرش،روز قبل تولد مادرش رفتیم خونشون..تموم نگاهاش روی من بود از زمانی که درو باز کردن و رفتم داخل تا زمانی که بشینم تمام نگاهاش روی من بود،حتی وقتی که داشت با پلی استیشن بازی میکرد وقتی حواسم نبود بهم نگاه میکرد و منم نگاهشو دنبال میکردم و یا زیر چشمی نگاهش میکردم،همون ترفندی که توی زبان بدن هست رو پیاده میکردم..نگاهشو گیر انداختم و خودشم انگار فهمید :))) جدیدا توی مجازی که پیام هامون ردوبدل شد اخرین پیاممون مال اون بود که دیگه یه پیام خودمونی داد بهم گفت ممنون سلامت باشی در جوابم،قبل از این رسمی باهام چت میکرد حتی رفتارهامو تقلید میکنه گاهی اوقات اینم بگم که اون شب که رفتیم خونشون سر شام که خواستیم غذا رو بکشیم به بهونه این که بیاد ببینه من دارم چکارایی میکنم رفت آب خورد و سرک کشید تو یخچال تازه اینکه به خودش حسابی رسیده بود و خوشتیپ کرده بود خودشو،مثل قبل تراش نبود خلاصه،تغییراتی داده بود تو خودش حالا میخوام بدونم آیا واقعا من رو دوست داره و حسی بهم داره؟؟ یا این کاراش به دلیل اختضای سنش هست؟؟ لطفا راهنماییم کنید.باید دقیقا چیکار کنم

ببين از نظر من اينكه بياي از يه نفر بپرسي ايا فلاني منو دوس داره يانه درست نيييس!!! هيچ كس جاي تو نبوده و نميتونه خودشو جاي تو بزاره هيچكس اون حسي كه تو از اون نگاه ها و رفتارا دريافت كرديو نميتونه درك كنه پس اين فقط و فقط خودتي كه ميتوني بفهمي جريان از چه قراره پسرا خيلي دنياي مرموزي دارن مثل دخترا نيستن كه سريع وارد احساسات و فانتزي زدنا بشن بنابراين فكرتو درگير نكن تا وقتي كه يه حرف قانع كننده و قطعي از زبون خودش نشنيدي دلتو ب چيزي خوش نكن من خودم ب زبان بدن خيلي اعتقاد دارم مخصوصا زبان چشمها ولي بازم نميشه ١٠٠ درصد به اين قوانين اكتفا كرد

اون دفعه که برای شام رفته بودیم خونشون هم دو سه بار نگاهاشو گیر انداختم،نگاهایی که روی من بود رو عرض میکنم..‌ حتی وقتی که داشتم با داییم احوال پرسی میکردم تموم نگاهش روی من بود و وقتی احوال پرسیم تموم شدو نگاهش کردم با چشمای درشت شده و گشاد و براق بهم نگاه میکردو میخندید،من هم لبخند بهش تحویل دادم..

میشه لطفا راهنمایی ام کنید،دقیقا باید چه کار کنم?

پسرا همشون اینطورین،همش به طرف زل میزنن و میخندند.به نظر من یه بار بهش نگاه نکن اصلا ببین عکس العملش چیه.

عزيزم اول اينكه اگه سنه جفتتونو ميگفتي خيلي بهتر ميتونستم نظرمو بيان كنم ولي همينطوري بخوام بگم به نظر من برو از خودش سوال كن حالا مجازي يا رو در رو فرقي نداره اگه احساس ميكني شايد نتوني خوب بيان كني برو از طريق اينستا ياهرچي ولي اگه فكر ميكني كه بدون هيچ استرس و به راحتي ميتوني بهش بگي رودر رو بگي تاثير گذار تره!!!! منم در همين مورد همچين قضيه اي داشتم ولي وقتي با تلگرام از پسرداييم پرسيدم جواب سربالا و مسخره داد و به خاطر همين ميگم حضوري بهتره

من خیلی وقته که یه دوست پسر دارم نزدیک به ۳ سال ولی هنوز بهش شک دارم که من رو دوست داره یا نه ، جلوی دوستانم به من نزدیک تر میشود و همینطور جلوی دوستان خودش ، اما وقتی تنها هستیم زیاد به من نزدیک نمیشود ، با این حال هنوز هم به من میگوید که دوستت دارم یا دلم برایت تنگ شده و… حتی همیشه اگر میخاهد مرا بقل کند جلوی جمع این کار را نمیکند لطفا پاسخ دهید

بابا فقط دوست هستین دیگه چه توقعاتی داری؟؟؟؟

سلام خسته نباشین مقالتون عالی بود راستش نمیدونم چطوری بگم ولی یکنفری هست که ب من ابراز علاقه کرد منم با اینکه ازش خوشم میومد درخواستش رد کردم ما قبلش به طور معمولی صمیمی بودیم و دوستای مشترکی داشتیم (یه جوری که من هر روز حداقل یه ربع میدیدمش) خیلی ادم خوبیه و نجیبیه و هیچ وقت خودش پاپیش نگذاشت به دوستش گفت بهم بگه بعد از اون به طور خیلی عجیبی دیگه جاهایی که من بودم نیومد یا وقتی من تو جمع دوستای مشترکمون بودم حاضر نمیشد این خیلی من اذیت میکرد چون منم دوستش داشتم ولی میخواستم از دوست داشتن طرف مقابل ام مطمئن بشم از طرفی هم بعد از رد کردن درخواستش وقتی دیدم هیچ کاری نمیکنه یکی از دوستام پیشنهاد داد اذیت اش کنیم ببینیم واکنشش چیه مثلا وقتی اون تو یه جمعی هست یا نزدیک ماست دوستم شروع میکنه من بغل کنه یا باهام شوخی کنه و بهم توجه کنه اما اون هیچی نمیگه فقط نگامون میکنه گاهی هم میزاره از جمع میره نمیدونم واقعا باید چیکار کنم که بفهمه منم ازش خوشم میاد از همه نکته های مقاله بالا همش داره فقط اون قسمتی که گفتین وقتی کنار شماست عصبی میشه و…. فک نمیکنم داشته باشه تا حالا متوجه نشدم خواهشا کمکم کنید اگ واقعا دوستم داره من چجوری بهش نشون بدم منم دوستش دارم … از طرفی هم این کسی که میگم یه مشکل خیلی خااص داره که همیشه فکر میکنه این مشکل ضعفشه و خیلی ناراحتش میکنه اگ میشع واستون امکانش هست میشه یه وسیله ارتباطی با خودتون به من بدین یا به این ایدی پیام بدین Parisw_md خواهش میکنم خیلی مهم تر از این چیزا هست که توی کامنت نمیتونم بگم

سلام من دانشجوی ارشدم از ترم یک یه پسری همکلاسیم هست ما باهم خیلی خوبیم یعنی ده نفریم و کلا باهم صمیمی هستیم ولی این اقا پسر هروقت جزوه یا سوال یا هرچیزی میخواد به من پیام میده یا تو کلاس مدام منو صدا میکنه و به حرف میکشه چند وقت پیش که من کنفرانس داشتم ایشون و صدا کردم کلا صورت و نگاهش سمت من بود ولی جواب نمیداد بعد چندبار صدا زدن جواب داد و چند وقت پیش با چندتا از بچه ها و این اقا کافه بودیم که ایشون رفتارایی نشون داد ولی چون بعدش خندیدن من گفتم شاید شوخی میکنه و مدام از خانواده اش و نوع و سبک زندگیش صحبت میکنه و درآمدی که داره ولی مدامم میگه ما باهم دوست صمیمی هستیم برای من توام مثل بقیه ای موندم با رفتارای ضد و نقیض ایشون

سلام اسم من هیواست.من پارسال عاشق برادر زن داداشم شدم.ولی چون ما تهران میشینیم و خانواده زن داداشم مشهد زیاد نمیبینیمش.ما برای اینکه خانواده ها باهم آشنا بشن سه دفعه رفتیم اونجا.من از همون دفعه اول که دیدمش عاشقش شدم ولی چون من آدمی هستم که بروز نمیدم هیچکس متوجه نشد طوری که وقتی دفعه دوم از اونجا برگشتیم دیگه طاقت نیاوردم و به خونوادم این قضیه رو گفتم و اونا با تعجب نگام میکردن که یهو داداشم گفت بابا لامصب تو دیگه کی هستی؟اگه عاشقشی چرا اصلا نشون نمیدادی؟خلاصه اینکه من نمیدونم چیشد که وقتی دفعه سوم رفتیم اونجا رفتارش از دو دفعه قبل تغییر کرده بود و هی خودشو بهم نزدیک میکرد.مثلا کمکمون کرد وسایلمونو بذاریم تو ماشین،سر سفره قاشق نداشتم برام آورد و سریع گذاشت جلومو رفت،داشتم ظرفا رو می بردم آشپزخونه از دست من همه ظرفا رو گرفت،بعد از غذا میخواست تلویزیون ببینه درست اومد جلو من نشست یا مثلا وقتی سر سفره نشسته بودیم اون اونور سفره نشسته بود و خالش تو ردیف ما.بعد خالش گفت:امید میخوایم برات زن بگیریم.امید هم گفت کی؟خالش گفت عسلو.اونم گفت عسل کیه؟اونوقت خودم دیدم خالش کلشو به طرف من چرخوند و علامت داد.امید هم فکر کنم متوجه شد دارم نگاهش میکنم بدون اینکه نگاهم کنه گفت نه بابا چی میگی. خلاصه اینکه من خیلی دوسش دارم ولی خونوادم باهام مخالفت کردن چون ۱۳سال از من بزرگتره.حالا میخام بدونم به نظر شما آیا اونم به من حسی داره؟

سنّش مهم نیست عشق طرفین اولویته ولی زیاد جوگیر نشو و این رفتار رو میشه تو هر آدمی دید ، خییییلی از پسرها اینطوری هستند

مرسی ولی من جوگیر نشدم ولی چون خودم عاشقشم همچین احساسی بهم دست داد امیدوارم درک کرده باشید.

سلام من ۱۷ سالمه دایی من ی دوست داره که خیلی صمیمی هست باهاش و با خاموادمون خیلی ارتباط خانوادگی داره من چند سال پیش خودم عاشقش شدم اما اصلا ب کسی چیزی نگفتم ولی ب نظرم اون از رفتارام فهمید بعد یکی دوسال بم پیام داده میگه ک شمارمو از گوشی داییم برداشته و پیام ساده میداد ی مدتی مثلا جواب استوریمو میداد به هر بهونه ای بم پیام میداد ک حرف بزنیم بلاخره ی شب بش گفتم من نمیتونم پنهانی باهاتون صحبت کنم حس خوبی ندارم بلاخره زبون باز کرد و حسشو گفت گفت من میخواستم بیشتر باهات اشنا شم خیلی وقت بود دلم میخواست ک باهات حرف بزنم و تو این مدت خیلی خوشحال بودم دوست داشتم مواظبت باشم و نزارم کسی نگاه چپ بت کنه میگه از وقتی خنده هاتو دیدم ازت کلا خوشم اومده فک میکنم درکت میکنم مثله خودمی نمیدونم بر اساس شرایط خانوادگی چجور رفتار کنم اصلا چی بگم در ضمن خیلی دوسش دارم ولی بروز ندادم

سلام من در روستایی زندگی می کنم و در اونجا یه پسری هست به نام حامد.این پسر ازدواج کرده.در برخوردای منو ایشون،دفعه اول داشتم میرفتم سمت زیارت و اونم داشت از جلو میومد ولی اصلا نرفت کنار قشنگ اومد از جلو شکم من رد شد،دفعه دوم منو مامانم داشتیم با مامان و زنش حرف میزدیم که دیدم اول پیش اونا نبود ولی تا دید ما داریم حرف میزنیم اومد طرف ما برای احوالپرسی،دفعه سوم هم از زیارت داشتم با خواهرش بر میگشتم که حامد اومد جلوی ما.خلاصه اینکه تا خواهرشو دید و احوالپرسی کرد جلوی من از خواهرش پرسید این خانم کیه؟و منم بهش محل نذاشتم و گذاشتم خواهر برادری باهم راحت باشن ولی چون خواهرش پیش من بود اونم هی به من نزدیک میشد و منم هی میرفتم عقب و همشم راجب من از خواهرش میپرسید.من نمیدونم دلیل این رفتاراش چیه.خواهشا راهنماییم کنین مرسی

به نظرم زیاد به دل نگیر چون فقط خودت رو گیج میکنی ، این رفتار ها از آقا حامد طبیعیه و اصلا چیز غیر عادی نیست

سلام،من یه عشق یه طرفه دارم و واقعا دارم عذاب میکشم.من عاشق یکی از رفیقای داداشم تو دانشگاه شدم.با اینکه فقط عکسشو دیدم خیلی بهش دل بستم.بدیش اینه که اون پسر هیچوقت منو ندیده به خاطر همین میگم عشق یه طرفه هس.وقتی موضوع رو بهش گفتم که آرتام پسر خیلی خوبیه و منم ازش خوشم اومده دیگه حتی یه موضوع هم از دانشگاهش نمیاد برام تعریف کنه.آخه یه بار بهم گفت که آرتام بهم گفته علی اگه من خواهر داشتم بهت میدادم.حالا داداشم اومده به من میگه به نظرت منظورش از این حرف چی بوده؟منم یهو از دهنم پرید که یعنی بدم نمیاد خواهرتو بگیرم:) من نمیدونم جوابشو بهش درست گفتم یا نه ولی داداشم خیلی تعجب کرد و دیگه یه کلمه هم از آرتام بهم نگفت.الانم داداشم دستش شکسته و میخواد امتحان بده ولی نمیتونه.هی میخوام به بهونه دست شکستش که من براش بنویسم بیام دانشگاهش ولی نمیذاره.هی بهونه میاره.همه برادرا یه کاری میکنن خواهرشون به عشقشون برسه ولی برادر من نمیذاره.البته اینم بگم من تمام خصوصیت اخلاقی اون پسر رو میدونم چون داداشم همش تعریفشو میکرد(البته تا قبل از اینکه خودمو لو بدم) خلاصه اینکه یه بار همینجوری بهش گفتم فکر کردی میتونی مانع بشی که من بیام دانشگاهت؟هیچ چیز نمیتونه مانع من بشه.حالا خوددانی!اونوقت داداشم عصبانی شد و گفت نخیر تو حق اومدن به دانشگاه ما رو نداری.اونجا جای تو نیست.البته پیش خودتون نگید چون شاید خیلی زشتی نمیذاره بری دانشگاهش که آبروش بره اتفاقا نه هر کدوم از رفیقای داداشم منو دیدن پسندیدن.ولی این یکی خیلی دل منو برده ولی نمیدونم چرا داداشم نمیذاره؟:( حالا من چیکار کنم؟خیلی دل بسته ی آرتامی شدم که اصلا نمیدونه همچین کسی عاشقشه و حتی اون شخص رو هم ندیده.از طرفی برادرم هم خیلی غیرتیه.چیکار کنم؟

شماره گوشیتو از گوشی داداش کش برو

ممنون از راهنماییتون ولی اگه شمارشو از گوشی داداشم بردارم راهی نمیمونه جز دوستی که من اصلا اهلش نیستم.و همینطور داداشمم هم خیلی تیزه.اینستاگرامشو پیدا کردم که نمیدونم چه جوری داداشم فهمید و کلی ناراحت شد و محلم نذاشت. میخوام یه بهونه پیدا کنم و همون روزی که با آرتام کلاس داره برم دانشگاهش ولی نمیدونم چه بهونه ای.لطفا کمکم کنید! یه سوال دیگه،اینکه داداشم گفت منظورش از اون حرف چی بوده؟که منم از دهنم یهو پرید،جوابشو تا چه حد بهش درست گفتم؟اصلا بهش درست گفتم؟

والله من تو عمرم چنین آدم با اعتماد بنفسی مثل تو ندیده بودم ، یه دفعه بگو تیلور سوئیفت هستی دیگه

آقا حسنعلی من توهین شما رو ندید میگیرم ولی من منظورم این بود که اگه کسی میتونه راهنماییم کنه شما اگه بلد نیستی راهنمایی کنی پس لطفا نظر ندید در ضمن اعتماد به نفس نیت و واقعیته ثانیا داشتن اعتماد به نفس بد نیست:)

بچه ها دوباره آرتام به داداشم همین جمله رو گفته اصلا بیخیال ماجرا فقط بهم بگید منظورش از زدن این حرف چیه؟ هی به داداشم میگه اگه من خواهر داشتم بهت میدادمش تو رو خدا بهم بگید

خیلی خیلی جالبه.من ۹۰ درصد موارد گفته شده رو توی فرد مورد نظرم دیدم.تمامش درسته و واقعا اگه کسی دوستتون داشته باشه حداقل ۷۰ درصدش باید براتون پیش بیاد.ولی واقعا حس شیرینی تو دل ادم احساس میشه.

حس شیرین رو موافقم ولی به نظرم نه خیلیا هستن از این نشونه ها همشونو دارن ولی آخرش میفهمی عاشقت نبوده و بازیت داده من فکر میکنم آدم هرچی که به این چیزا فکر نکنه بهتر باشه حتی اگه حس شیرین زیادی در دلش ایجاد بشه،چون آدمای این دوره زمونه واقعا فرق کردن و نمیتونی بشناسیشون.یکیش پسر دایی من ۶سال میگفت عاشقتم و همه این خصوصیاتو داشت ولی آخرش با یکی دیگه ازدواج کرد. دخترا و پسرای عاشق میدونن ۶سال عاشق یکی بودن کم چیزی نیست.انگار یه عمره ولی آخرش که چی؟ من از اون روز دیگه هیچوقت عاشق کسی نشدم.چون همه پسرا و مردا رو مثل اون میبینم با اینکه میدونم همه مثل هم نیستن اما نمیتونم (البته به آقایون محترم برنخوره این عقیده منه)

سلام نم یه دختر عادی با خانواده خیلی عادی هستم با پسری دوست رابته شدم که سطح خانوادگیش کاملا شبیه منه ولی داره پزشکی میخونه خودش و جلوش اعتماد به نفسم خیلی پایینه با اینکه میدونم خیلی دوسمدتره و بهم وابستس دلم نمیخاود به چشم کم بهم نگاه کنه…لطفا کمکم کنید

آخه این چه نظراییه که به کاربران میدید،واقعا دچار توهم شدیدا یعنی تو این سایت همه دچار توهم عشق و عاشقین؟یعنی تو این سایت هیچکس نیست که طرف مقابلش دوسش داشته باشه؟ والا من یه نفر رو تو این سایت پیدا نکردم که یه نفر بهش بگه طرف مقابلت دوست داره میترسید به کسی بگید طرف مقابلش دوسش داره؟ نترسید چون شما وظیفت این بوده که این شخصو با تجربه هایی که داری راهنماییش کنی.اونم لازم نیست حتما به حرف شما گوش بده که،راهنماییتو میخونه و تصمیم میگیره. چرا میترسید؟ واقعا براتون متاسفم! تو این سایت یه نفر هم شجاعته اینو نداره که بگه اون تو رو دوست داره فوقشم به یه نفری گفتی اون تو رو دوست داره ولی آخر سر اون شخص بهش خیانت کرد و اون یه نفر هم عصبانی میشه و میاد میگه تو بودی که میگفتی دوستم داره پس چرا بهم خیانت کرد؟ شما دیگه جوابگو نیستی چون اون شخص باید بدونه همه آدما مثل هم نیستن و طرف مقابلش نامرد از آب در اومده شانس بدش پس نترسید!

سلام.ازتون خواهش میکنم تو این قضیه درست راهنماییم کنین خواهش میکنم ازتون .قضیه اینه که یه روزی همراه خونوادم رفتیم پارک توپارک همین طوری که با خونوادم قدم میزدم یه پسری درست زل زده بود تو چشام یعنی هرجا می رفتم اونجا می رفت وقتی نگام میکرد یه لبخند کوتاهی هم میکرد همینجوری ساعتا گذشت و گذشت این دنبالم میگشت بعد یه دوستی داشت بهش زنگ زد صداش کرد ابعد که دوستش اومد داشتم میدیدم داره ازش در مورد یه چیزی مشورت می کنه بعد رفتن اون طرف اون پسره که از اول اومدنمون تا آخر دنبالم میگشت شماره ای رو به یه زن میانسالی داد تا شماررو بهم بده اون زن که شمار رو بهم داد من از ترس این که بابام ببینه نگرفتم شماررو علاوه بر بابام جرعتشو نمی کردم که شماررو بردارم بعد مارفتیم خونه . بعد چن روز دیگه همون پارک رفتیم همون پسره رو دوباره دیدم بازم همون ادا های عاشقانه رو در میاورد چون این موقع بابام درست کنارم بود نتونس شما ررو بده باز دوستاشو صدا زد و دیدم باهاشون در مورد من مشورت میکنن هی نگام میکرد و لبخند زیبایی می زد هر جا می رفتم اونجا میرفت بعد که با خونوادم تصمیم گرفتیم بریم خونه بااشاره بهم گفت پس چی شد می گم من باید چی کار می کردم چه راهی درسته و می خوام بدونم قصدش دوستی و سر گرمی هس یانه لطفا راهنماییم کنین . از اون روز به بعدا اصلا آرامش ندارم فقط به فکرشم وتوخودمم گوشه گیر دم با خودم می گم کاش دوباره ببینمش آخه شدیدا دوسش دارم ویه سوال من باید شماررو می گرفتم یا نه؟ راهنماییم کنین خواهشا ممنونم.

سلام بچه ها من با ی پسر از فامیلمون حدودا ی ساله ک در ارتباطیم باهم من بی جنبه نیستم ک با دوبار حرف زدن عاشق بشم ولی این بعد چن ماه ب دلم نشست خودمم حس میکنم بعضا توجه خیلی ویژه ای بهم میکنه هرچند ک یک بار هم شکست عشقی خورده کاراش توجهاتش منو گیج کرده در اصل همو آبجی یا داداش خطاب میکنیم نسبت ب پوششم حساسه نسبت ب حرف زدن با پسر دیگه ای غیر خودش تازه یه اسم مستعارم برام پیدا کرده و همش تکرار میکنه منم خوشم نمیاد شیش سال ازم بزرگتره الانم اگه بفهمم علاقش بهم عاشقی نیس ولش میکنم سعی خودمو میکنم حتی بعضی از دور و بریامونم بهم راجع ب علاقش بهم تیکه میندازن شوخی میکنن باهام وقتی هم ک باهام حرف میزنه شروع میکنه از اولین کاراش دونه ب دونه برام میگه و هی راجع به ازدواج صحیح و سبک داشت زندگی خوب و درامد کار بام حرف میزنه از نظر خودم به من فقط ب چشم ی خواهر نگاه میکنه ولی بهم میگن چون تجربه شکست داشته اینبارم میترسه ک بگه و ب در بسته بخوره یا اینکه میگن شاید از علاقه من نسبت ب خودش مطمئن نیست. دوستانم شما بهم بگین چ کاری ازم برمیاد چیکار کنم

ببین گلم منم دقیقن عین مشکل تورو داشتن همو دوس داشتیم اما چون همو خواهر برادر صدا میکردیم میترسیدیم پا پیش بذاریم تا اینکه خودم بهش گفتم تو برام مث ی خواهر نیستی من بهت علاقه دارم ب همین راحتی. پس خودت پیش قدم شو

عزیزم از نظر من بهت درست گفتن و ایشون چون گفتید شکست عشقی خورده مسلما میترسه بهتون ابراز علاقه کنه چون شکست عشقی واقعا کم شکستی نیست این صحبت هایی هم که ایشون با شما داشتن از نظر من میشه اسمشو مقدمه ای برای خواستگاری گذاشت شما فقط به حرفاشون گوش کن و سعی کن که ایشونو درک کنی البته اگر ایشونو دوست داری یعنی میتونی به عنوان شریک زندگیت بهش نگاه کنی ولی اگرم بهش حسی نداری ترکش کن تا بیشتر از این بهت وابسته نشه و بیشتر غصه بخوره البته اگر میخوای ترکش کنی کم کم ترکش کن چون روحیه ی افرادی که شکست عشقی خوردن بسیار حساسه! در پناه حق باشید!

سلام دوستان میخواستم بدونم اینکه بعضی از دختران محترم میگن فلانی رو به چشم برادری نگاه میکنم ، منظورشون چیه ؟؟ چه نیتی دارند که اینو میگن

عشق یه طرفه آدمو میکشه بخصوص اگه ۱۴ سال عاشقش باشی ولی اون نه

سلام کمکم کنید پسر عمه مو خیلی دوس دارم ولی سه و چهار سال ازم بزرگتره و این منو حرص میده خیلی خوشتیپه و خوشگله و به تازگی کنکور داده اسم من هم سلنا و اسم اون سامانه و خلاصه خیلی دوسش دارم بیش از حد دارم دیوونه میشم رفتارهای اونم این خصوصیات رو داشت ولی اون خیلی شوخ طبعه و همه چی رو به شوخی میگیره من میخوامش کمکم کنید

بسچارگی ما اینکه (چه دختر چه پسر) اینکه وقتی یه نفر خوشمون میاد هی فکر میکنیم اونم ازم خوشش میاد یا نه. فیط دل میخواد. یا اره یا نه خودت راحت میشی

باسلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز من ۱۰ماهه با پسری اشنا شدم زیاد رابطه نداریم چندبار بیشتر همو ندیدیم درحد تلفنی احوالپرسی روزانه خانوادش تماس گرفتن اما به دلیل مشکلات نتونستن بیان خیلی تو فکرم که واقعا قصدش خیره یا نه ؟باید از کجا بفهمم که چی تو ذاتشه و چکارکنم جذبم شه و زودتر بیان؟ تورو خدا کمکم کنید واقعا اذیت میشم و نمیدونم چکارکنم حتی میترسم بیرون برم اهل پیام دادن هم نیست فقط زنگ روزی یکبار یا دوروز یکبار

سلام ، کسی میتونه عاشق باشه ولی نگاه نکنه مگر در حد یک الی دو ثانیه ولی به اطرافت نگاه کنه در کل نبینی نگاهشو ولی متوجه حرکاتت باشه در اصل نگاه خیره ازش نبینی ولی خجالتی هم نباشه و روابط اجتماعی وسیعی داشته باشه و با بی محلی عصبانی بشه و با بی احترامی بهش بشدت قصد تالافی داشته باشه؟؟اصلا کسی میتونه دوست داشته باشه ولی اذیتت کنه؟؟؟؟

از نظر من بله میشه کسی که به شخصی علاقه داره اذیتش کنه و نباید هر کسی علاقشو از روی نگاه خیره و گپ و گفت و غیره نشون بده که! اتفاقا گاهی اوقات اونایی که به نسبت به شخص مورد علاقشون توجه نمیکنن بیش از همه بهشون توجه میکنن و ما نمیفهمیم و فکر میکنیم بهمون حسی ندارن و چه بسا خیلیا هستن که زل زل تو چشات نگاه میکنن و میگن دوست دارم عشقم و در آخر میبینی هیچ حسی بهت نداشتن و بازیت دادن. برای این چند رو بودن آدمای این زمونه باید خیلی مراقب باشی عزیزم! اینا نظرای من بود ولی بازم عاقلانه خودت فکر کن ببین به چه نتیجه ای میرسی

من پسرعمومو دوست دارم ولی اون تو مهمونی ها با چشم غره نگام میکنه خیلی باهام بحث میکنه و گاهی اوقات که یکی از پسرا حتی به زور و ناخواسته باهام صحبت میکنه و منو به حرف میگیره رفتارش با من خیلی بد میشه یه جوری که انگار میخواد درسته منو قورت بده میاد و توی جمع هرچی میگم زایم میکنه وقتیم تنها میشیم دعوام میکنه . به نظرتون این نشونه ی علاقش یا تنفر؟

ما دخترا خیلی ساده ایم… فقط همین

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))))

سلام پسر خاله من همسنمه وهمیشه با من چون و باور داره و لجم رو درمیاره ولی ارتباطای چشمیی زیاد داریم منظورم مدتش نیست تعداد دفعاته و حتی یک بار از من پرسید که دوسش دارم یا نه و من گفتم هم اره و هم نه از اون روز بیشتر بی محلی کرد و سعی میکرد لجم رو در بیاره اما دفعه اخری که دیدمش اومده بودن خونمون چند بار پیش اومد وقتی نگاهش میکردم زیر میخندیدم و اون هم میخندید و من حتی جلوی داداشه کوچیکش ازش پرسیدم که چرا کرم میریزی و اون گفت تو خودت کرم میریزی وگرنه من که دوست ندارم ناراحتت کنم … آخه قبل از سوال من با داداشش دونفری داشتن باهام کل کل میکردن داداشش کلاس سومه قبل از این اتفاق من تو تنهاییبهش گفتم (یه سوال؟ ) ولی اون فقط خیره شد به یه جا و جواب نداد منم چون بقیه اومدن سریع رفتم و گفتم باز این زد تو اون فاز .. خلاصه که میخوام بهش بگم دوسش دارم … به نظرتون صبر کنم خودش پا پیش بزاره یا ازش بپرسم منو دوست داره یا نه .؟؟؟؟

مدير خنگ ما تمام اين حركات و رفتارو داره منم دوسش دارم البته ولي چرا پا پيش نميزاره احمق يزداني احمق واقعا فكر نميكردم ي روز ي همچين احساسي نسبت به يكي داشته باشم نميخوابم غذا نميخورم ٢٤ ساعتي به اون فكر ميكنم

سلامـ … من از بچگی باهاش بزرگ شدم… پسرخالمه… به سنای ۱۰ رسیدم باهم لج میکردیم.. چهار سال ازم بزرگتره… مثلا تا یه چیزی میگم ادامو درمیاره منم اداشو درمیارم… ولی درمورد پسر که حرف میزنم،حس میکنم که عصبی میشهـ… یه بار توی جمع گفتم منـ بهزاد لیتو رو دوس دارم خالمینا لبخند زدن ولی اون برگشت یع جوری نگام کرد… چندروز پیش توی جمع گفتم-(‌اخع من تک فرزندم)من داداش دارم همه تعجب کردن که گفتم-خب پس این شلغم چیه؟ و به اون اشاره کردم … تو شوک حرفام بود انگار نمیتونست هذم کنه که بهس گفتم داداش حالا میخوام ببینم بهم علاقه داره؟

آره به احتمال زیاد دوستت داره….ولی باید بیشتر به رفتاراش توجه کنی…چون نمیشه با این چند تا نشونه درست فهمید که قصدش چیه.‌…

سلام من تازگیا بیش از حد به خواستگارانم فکر میکنم حتی سر کلاس درس در صورتی که من هیچوقت مسائل خانه و مدرسه رو با هم قاطی نمیکنم مثلا یکی از خواستگارانم که بیش از همه فکرمو درگیر کرده به این شرایطه که جلوی من اصلا وانمود نمیکنه که من اینجا و در نزدیکیش وایسادم اما وقتی رد میشم از پشت هوامو داره یعنی با نگاهش منو بدرقه میکنه (اینو دوستام بهم گفتن) از قضا پسرعمه ایشون هم یکی از خواستگارای من بودن که تازگیا احساس میکنم که این شخص به پسرعمش حساس شده هروقت میبینه تو یه جمعی هم من هستم و هم اون ناراحت میشه من اصلا نمیدونم که معنی این رفتاراش یعنی چی! البته اینم که گفتم خواستگارمه این موضوع از طرف مادرشون بوده اما من به دلیل اینکه اختلاف سنی زیادی داشتیم بهشون نه گفتم.حالا که نه گفتم خب دیگه نباید اینجور رفتارا رو داشته باشه اختلاف سنیمونم زیاده من اولش شناختی روشون نداشتم اما مامانش وقتی سنشو به مامانم گفت سرم سوت کشید! ۱۲سال ازم بزرگتره لطفا راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم تا به رفتاراش فکر نکنم آخه تو خانواده ما هر وقت به یه خواستگار میگن نه دیگه اون خواستگاره میره پی کارش و اینقدر ضایع نشون نمیده که من خواستگار این دختر بودم گیج شدم

سلام من از یه پسری خوشم اومده ۱۶ سالشه منم ۱۵ سالمه پسره فامیله دوره به طوریکه فقط در حد سلام علیک میشناسمش. من به پسره ز زدم اسکلش کردم اونم پا داد ولی نمیدونست که منم اما یه شب دیگه اومد خونمون و بهش ز زدم و فهمید من بودم بعد پیام داد ک بیا رل بزنیم ب بابات نمیگم منم نیازت دارم تازه فهمیدم ک پسره ی دختریو تو فامیل دوست داره منم انکار کردم ک من نبودم و جواب پیاماشو ندادم دیگه منظورش از نیاز چیه؛۱درصدم منو دوست نداره؟؟

سلام میشه منو راهنمایی کنین که رفتار یه نفر که درگیر هوس زود گذر شده با فردی که عاشق شده در چی هست و چی هست؟لطفا راهنمایی کنین

سلام اونجوری که من میدونم مثلا اولین نگاه فردی که از روی هوس عاشقت شده به طوریه که فقط نگاه به اندامت میکنه (یعنی اندامت بیشتر جلب توجهش شده) ولی اونی که عاشقته فقط نگاه به چشمات میکنه یا میشه گفت صورتت چون آدمای عاشق دلشون میخواد با چشماشون به طرفشون عشقشونو ثابت کنن اما بازم نمیشه به این نگاه اکتفا کرد بعد تو روابط تون همیشه ازت رابطه میخواد یا همیشه صحبت چنین مسائلی رو باهات میکنه (فرد هوس ران) اما اون یکی همیشه حرف از آینده میزنه و هزاران برنامه برای آیندش داره و دوست داره تو هم تو درست کردن آیندش باهاش شریک بشی (فرد عاشق)

سلام ممنون بابت متن فوق العادتون پرسیدن سال تولد از یه پسر ینی چی؟معنی دوست داشتن میده؟اینکه یه روز سنگینه ویه روز میخنده ینی چی؟تو رو خدا کمکم کنین.درگیر شدم?نمیدونم دوسم داره یانه.نمیدونم براش وقت بذارم یا نه

سلام من یک پسر دانشجو هستم من بطور کاملا اتفاقی اومدم تو این سایت که ببینم این مواردش چند تا با من همخونی داره بگذریم … از بین این موارد تنها سه موردش برام صادق بود مثلاً اگه بفهمم که عاشق یکی شدم ،نه اینکه دوسش داشته باشم ، عاشق ش باشم سعی میکنم ازش دوری کنم بطوریکه از زندگی م حذف بشه چون عشق وقتی یک طرفه باشه به هیچ دردی نمیخوره .. حالا این یک مثالی بود ش که متوجه بشین اگه این موارد صدق کرد لزوما دلیل بر علاقه نیست ما پسر ها متاسفانه نود درصد شون اهل دختر بازی ن مثلا من یکی میشناسم که یک زمانی بیشتر از ده تا دوست دختر همزمان داشت و با همه شون چت میکرد و شوخی و دوست دارم و اینچیزا چیزی که این نود درصدی ها فهمیدن اینه که براحتی میتونن یک دختر رو جذب کنن فقط و فقط با عشقمی و دوست دارم و من تنهام و … کاری به اینا ندارم چرا که خطرناک تر از این مریضا هستش ، اونها کسانی هستن که اول کل وجنات و صورت رو بررسی می‌کنه و بعد کمر و سینه و …. به پایین می‌ره و اگه خوش آمد بهانه ازدواج یا صیغه یا دعوت به خانه یا … میشه ، لازم به ذکر است که این پروسه حداقل دو ماه طول می‌کشه ، و رابطه جنسی رو برقرار می‌کنه اگه ازدواج کردین طلاق تون میده یا اگه ازدواج نکردید پس میزنه شما رو چرا که استفاده تون رو کرده این یک توضیح اجمالی درباره این موضوع بود و اما نکته آخر هیچوقت با پسری دوست نشید حتی به بهانه دوستی سطحی ، شما از کجا میدونید که این دوستی عمیق تر نشه و تو باتلاقش گیر نکنین… دوست پسری که دارید اگر دیدین که دل شما رو خیلی زود برد و باهاتون زود هماهنگ شد به احتمال صد در صد از دوست دختر های قدیمی ش تجربه گرفته و یاد گرفته که چجوری باهاتون دوست بشه پس اگر دیدید که یک همچنین موضوعی براتون پیش اومد حتما اجتناب کنید و مورد آخر که پسر ها برای هوس خودشون دارن اینکار رو می‌کنن و یک امری هستش که کاملا به هوس زودگذر مربوط میشه درحالی که بیشتر دختر ها دل می‌بندن و عاشق طرف میشن که بعد از بهم خوردن دوستی دختر بسیار شکست روحی بدی میخوره و تا آخر عمرش یک حس نقصان و کمبودی داره عشق تعریفش کاملا مجزا س و اون هم به دو کلام تمام میشه اولی سوختن و دومی ساختن … کدوم دوست پسری حاضره حتی برای یک نون بره بیرون و براتون بگیره ؟ کدوم دوست پسری سراغ دارین که اگه شما بهش فحش رکیک بدین باز شما رو دوست داشته باشه ؟ …. راستی این رو هم یادم رفته بود که اضافه کنم اونم اینکه اگه شما دنبال این چیزا نباشین کسی دنبال شما نیست

این پیام رو از ته دل برای دختر هایی دادم که ساده لوحن ، کم تجربه ن ، فک میکنن که عاشق شدن و این موارد… شاید تا آخر عمر پیامم رو نبینم ولی دلم به این گرمه که یکنفر این مطلب رو بخونه و بفهمه چی به چیه ببخشید پر حرفی کردم ولی فکر کنم ارزشش رو داشت خداحافظ شما

خیلییی خوب بود دمت گرم ولی حیف که پیامتو دیر دیدم چون دقیقا پسری که من دوسش داشتم و فهمید دوسش دارم باهام بازی کرد که اره من تنهام و حرفای عاشقانه ولی بعد فهمید همزمان با پنج شیش نفر ازهمین حرفا میزده

سلام تو رو خدا جواب منو بدین.خیلی ذهنم درگیره.روز وشبم شده اون.کمکم کنین.خواهش میکنم.

پناه به ادبیات ببر

چی؟؟

سلام یه نفر هس که تازه عضو خانواده ما شده در واقع برادر شوهر خواهرمه و من احساس میکنم رفتارای عجیبی داره مثلا اوایل خییلی عادی رفتار میکرد اما بعد از سه چهار ماه خیییلی باهام بدرفتاری میکرد و همش میخواست ازم دورشه هرجا مینشستم ازاونجا میرفت و با همه درست سلام و خداحافظی میکرد ولی به من که میرسید یا خیلی سرد رفتار میکرد یا اصلا جوابمو نمیداد من که اصلا به این رفتارش توجه نکردم تا اینکه دوباره بعد چند ماه رفتارش از زمین تا آسمون تغییر کرد و با اینکه خیلی مغروره ولی همش بهم لبخند میزد و حتی از خانواده خودش باهام مهربون تر حرف میزد و کلا حس میکردم یه جورایی شخصیت خودش نیس یه روزم که رفته بودیم تفریح با خانواده هامون وقتی برگشتیم خواهرم بهم گفت وقتی من حواسم نبوده داشته به من نگاه میکرده به نظرتون دلیل این رفتاراش چیه ؟و من باید باهاش چجوری رفتار کنم؟ لطفا راهنماییم کنید

عالی بود مطالبش

سلام…همین ک ب دوس داشتنش شک کردید ینی دوستتون نداره چون اگه داشت هیچ وقت شما ب اینکه عاشقتون هست یا نه فکر هم نمیکردید منم خودم دوتا تجربه داشتم که خیلی باهم متفاوت بود اولیش ک من میمردم واسش ولی اون بعنوان سرگرمی…خب سنم هم کم بود حق میدم بهش،منم ی چند سالی صبر کردم تا هم فکرم از اون جدا بشه هم واسه یه رابطه جدید آماده تر بشم الانم با یکی دوستم که بیشتر از اینکه من اونو دوس داشته باشم اون منو دوس داره اصن ی لحظه هم ب دوس داشتنش شک نمیکنم چون بهم ثابت کرده کل وقتشم برا من میزاره حتی وقتی سرکاره یا سر کلاسه ی دستش حتما گوشیه ک از من بیخبر نمونه ب قول خودش ک میگه آدم باید یکیو دوس داشته باشه ک همون ی نفر بشه کل دنیات ک از برات همه خوشگل ترو مهربون تره ?

سلام منم عاشق یه پسری شدم خیلییییییی دوسش دارم اونم منو دوس داره میدونم حتی چن بار به خاطر من میخواست خودشو بکشه منم میکنم اگه ولم کنه خودمو میکشم مشکل من اینه که ما میخواهیم فرار کنیم ولی نمیتونیم چرا…چون اونا تو مرند ما ارومیه باباش ماشینشو نمیده فقط کمک ازتون میخوام چی کنیم تا بتونیم بریم

برید ترمینال اتوبوس سوارشید واجبه با ماشین برید

سلام من یه دختر بچه نیستم که سریع به لبخند دل ببازم رفتارش کارهاش رو دیدمو ازش خوشم اومده یا بگم که همش توو فکرشم اما نمیتونم بهش بگم چون معلممه و خیلی اقای محترمو باشخصیتیه ۲۷ سالشه و از طرفی میترسم با ابراز کردنم نظرش درمورد من عوض بشه چون من یه چادری ام میترسم فکر بد کنه ولی تا اونجایی که میدونم دل حرف منطقی سرش نمیشه و احساس میکنم چون خیلی دوسش دارم اصلا رفتارهاشو متوجه نمیشم که بفهمم حسی داره یا نه.

عشق دیگر صدای تپش قلبها نیست.. صدای فنز تختها ..

سلام من ۳یا ۴ ماهه کار یه جا کار میکنم یه پسری همش راجع به محل سکونتم کنجکاوی میکرد و بالاخره به تلفن محل کارم زنگ زد و بهم پیشنهاد داد منم جواب قاطعی بهش ندادم چون ازش خوشم اومده بود ولی بعد از پیشنهادش فقط یک بار واس کارش اومد اونجا از اون به بعد هم همکارش میاد من اصلا الان نمیدونم تو چه مرحله ای قرار دارم!!! راهنماییم کنید

سلام ممنون از مطالبتون یه پسری هستش که توی محله ما است یه روز من نشسته بودم با دوستم اون پسر که توی محله مااست نگاهی به من کرد ویه قلب درست کرد و چشمک زد و گفت دوستت دارم کاقعا موندم جوابشو بدم یا نه راستش همه ی این نشونه هارو داره لطفا راهنماییم کنید متشکرم

سلام من یه مدتیه یجا مشغول به کار شدم یکی از مراجعه کننده های دائمیم به تلفن محل کارم زنگ زد بهم پیشنهاد داد ولی من جواب قاطعی بهش ندادم چون یجورایی ازش خوشم اومده بود اما بعد پیشنهادش فقط یک بار اومد از اون به بعدم همکارش به جای اون میاد من نمیدونم اصلن تو چه موقعیتی قرار دارم لطفا راهنمایی کنید??

سلام من یه پسر عمه دارم که بهش علاقه مندم ازش یه نشانه هایی دیدم…. اون یه خواهر کوچیک داره که میدونه برادرشو دوست دارم اون دیده که بهم زیاد نگاه میکنه . روز بهدی هم هوا سرد بود منم لباس هام نازک بود ژاکتشو درآورد داد به من تا بپوشم . احساس میکنم اون به من علاقه منده?به نظرتون علاقه داره؟ یه روز هم که یه جا نشسته بودیم که اومد کنارم نشست و باهم کمی صحبت کردیم چند بار هم از پشت با نرمی بهم با ✋ دست زده خب ایا اون بهم علاقه داره ؟ لطفا پاسخ بدید من با این مسعله چن ساله درگیرم واقیتش…من عاشق اون هستم??

اینکه چیزی نیست منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سردش است ژاکت ام را به او میدم اول باید اونو آزمایش کنی تا بفهمی عاشق هست یا نه

سلام من حدود سه سال با ی پسر دوستم تو این سه سال خودم نخواستم که ببینمش تا بلاخره با زور یکی از دوستام ب دیدینش رفتم منو ب خانوادش گفت حتی پدرشم باهام تلفنی حرف زده بهم ابراز علاقه می‌کن داره کار می‌کن تا شرایطش جور بشه بیاد خاستگاری مشکل من این باورش ندارم و مشکل بزرگ تر این که دینمون فرق داره

ممنون میشم راهنماییم کنید

دخترخانوم های محترم سلام من شرایطم رو توضیح میدم خواهشا شما که به رفتار و طرز فکر بقیه دخترا آشنایی دارید یه جواب درست و درمون بهم بدید. من به دخترعموم خیلی خیلی خیلی علاقه دارم از همه چیزش خوشم میاد ولی نمیدونم اون هم به من علاقه داره یا نه زمانی که اول دوم راهنمایی بودم قضیه رو مطرح کردم جواب منفی داد اما رفتارش با من تغییر نکرد همینطور گذشت تا امسال که کنکور داد و دانشگاه قبول شد و من دوباره به فکر ازدواج باهاش افتادم ارتباطم رو باهاش بیشتر کردم و رفتار اون هم یه درجه صمیمی تر شد، کلا ارتباطش با مردا و پسرا صفره و من تنها پسری هستم که باهام شوخی میکنه و ارتباط داره اما تو فضای مجازی خیلی ضعیفه و بعضی موقع ها اصلا جواب نمیده، البته خودشم زیاد اهل فضای مجازی نیست اما تو فضای حقیقی برخورد خیلی بهتری داره ایندفعه ده پوزده روز نبودم نه پیام داد و نه زنگ زد اما چند دفعه متوجه شدم که بهم زل میزنه و من تا یکدفعه نگاهش میکنم نگاهش رو میدزده حالا با این تفاسیر بنظرتون علاقه ای داره یا نه؟؟؟

فک کنم ازت خوشش میاد ولی یهو نباید به یه دختر پیشنهاد بدی اول خودتو ثابت کن بعد بهش پیشنهاد ازدواج بده

چطوری باید خودمو ثابت کنم یا بفهمم که بهم علاقه داره یا نه؟؟؟ اخه زیاد احساسات خودشو بروز نمیده و خیلی توداره و با اینکه با همیم نمیشه فهمید از چه جور شخصیتی خوشش میاد بیشتر احساس میکنم این علائمی که میگم شاید بهم علاقه داره ، خیالات باشه اما سردرگمی خیلی بده اگه میتونید کمک کنید که بفهمم

خب اینکه یه چیز عادیه منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سردش است ژاکت ام را به او میدم اول باید اونو آزمایش کنی تا بفهمی عاشق هست یا نه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

اینکه چیزی نیست منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سر…

خب اینکه یه چیز عادیه منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله…

چطوری باید خودمو ثابت کنم یا بفهمم که بهم علاقه داره یا نه؟؟…

سلام.ی دختر هس که کلاً دو هفتس دیدمش ولی بد جور دلمو برده به…

فک کنم ازت خوشش میاد ولی یهو نباید به یه دختر پیشنهاد بدی او…

اینکه چیزی نیست منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله ام سر…

خب اینکه یه چیز عادیه منم موقع هایی که دختر عمه یا دختر خاله…

چطوری باید خودمو ثابت کنم یا بفهمم که بهم علاقه داره یا نه؟؟…

سلام.ی دختر هس که کلاً دو هفتس دیدمش ولی بد جور دلمو برده به…

فک کنم ازت خوشش میاد ولی یهو نباید به یه دختر پیشنهاد بدی او…

شما اینجا هستید:

بازنشرفیسبوک, توییتر, گوگل پلاس, پینترست, ایمیل

توسط

حسین قبیله

14 ژانویه 2013, 11 ق.ظ

2,019 Comments

چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

علاقه خاصی به پسری دارم اما مطمئن نیستم که این احساس متقابل باشد. احساس می‌کنم او هم به من توجه دارد اما نمی‌دانم این احساس واقعی است یا زاییده خیالاتم؟

در این پست می‌خواهم چندین راه را به شما نشان دهم تا مطمئن شوید که پسر مورد نظرتان واقعا به شما علاقه مند است یا نه!

1. زبان بدن (یا همان رفتار غیرکلامی) طرف مقابل را بررسی کنید. زبان بدن می‌تواند “حرف‌های بزرگی بگوید”. شما با توجه به زبان بدن می‌توانید درباره احساسات او اطلاعاتی بدست آورید. جالب است بدانید که متخصصان رفتاری بر این باورند که باوجود اینکه دختران در حدود 52 رفتار بدنی برای نشان دادن علاقه  خود به پسرها دارند، این تعداد در پسران تنها حدود 10 حرکت رفتاری است. با توجه به نظریه زبان، می‌توانید حدس‌هایی بزنید! اما با همه این‌ها، هنوز هم نیاز به دانستن چیزی که به دنبالش هستید دارید، و به یاد داشته باشید که هر حدس اشتباه می‌تواند منجر به شرمساری شما شود.

در رابطه با زبان بدن بیشتر بخوانید.

2. به تماس‌های چشمی توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند. برای آزمایش علاقه، به مدت چهار ثانیه به او خیره شوید، و سپس به جای دیگری نگاه کرده و پس از مدتی دوباره به او نگاه کنید – اگر او ارتباط چشمی را با شما حفظ کرد یا افزایش داد، او به شما علاقه مند است. اگر چشمان او به دهان شما خیره بود، او قطعا علاقه مند است. اگر نگاه او به شما مانند دیگران است یا اینکه تماس چشمی با شما را قطع می‌کند، احتمالا به شما علاقه ندارد.

3. به حرف‌هایش گوش کنید. اگر او شما را دوست دارد، او احتمالا می‌خواهد در مورد خودش با شما صحبت کند. بسیاری اوقات، پسرها نیاز دارند تا خود را اثبات کنند، به خصوص اگر شما در مورد یک پسر دیگر با او صحبت کنید. علاقه او را در صحبت‌هایش می‌توانید بیابید.

4. داشتن رفتار متفاوت از دیگران با شما یکی از نشانه های دوست داشتن شما است. در رفتار او دقت کنید و ببینید آیا ارزش بیشتری به شما می‌دهد یا نه!

5. منتظر باشید تا علایق ناگهانی او را در مورد چیزهایی که دوست دارید را ببینید. مثلا علاقه به سبک یا گروه خاصی از موسیقی که شما به آن علاقه دارید. یا صحبت درمورد برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما و … اینها می‌توانند نشانه هایی باشند که او شما را دوست دارد.

6. وجود نشانه های دست‌پاچگی را ببینید. رفتارهای غیرعادی، خنده های با استرس، عرق کف دست، کشیدن نفس عمیق، بی‌قراری و … همه می‌توانند نشانه هایی از علاقه او به شما باشند. اینها نشان می‌دهند که او سخت در تلاش است تا با شما ارتباط نزدیکتری برقرار کند.

7. به دوستانش توجه کنید. اگر آنها از علاقه او به شما مطلع باشند، ممکن است زمانی که شما در اطراف او هستید، او را دست بیاندازند یا به سوی شما اشاره کنند و یا حتی سعی کنند او را پیش شما دوست داشتنی جلوه دهند. این را به یاد داشته باشید که هیچ گاه از دوستان خود برای انتقال پیام یا ابراز محبت به فرد مورد علاقه تان استفاده نکنید. این می‌تواند از شما یک احمق بسازد.

8. آیا او شما را دنبال کرده و از شما تقلید میکند؟ اگر شما متوجه شدید که او حرکات شما را به طور مکرر کپی می‌کند، احتمال زیاد وجود دارد که او به شما علاقه مند است.

9. به سخنان کنایه آمیز توجه کنید. سخنانی که برای جلب توجه شما و گاها با شوخ طبعی بیان میشوند میتوانند حاوی نشانه هایی برای دوست داشتن شما باشند.

10. اگر او عضو شبکه های اجتماعی باشد، می‌توانید با دنبال کردنش به احساسات درونی او دست یابید. البته بعضی از افراد بدون هیچ حسی به کسی، عادت به ارسال پست های عاشقانه دارند. همینطور احتمال دارد او به کس دیگری علاقه مند باشد.

11. بعضی‌ها معتقد هستند که دانستن اینکه پسری دوستشان دارد، چندان برای دختران مفید نیست و حتی می‌تواند زندگی آنها را با مشکلاتی روبرو کند. پس شاید بهتر باشد، بی‌خیال این پست شوید!

شما چه فکر می‌کنید؟ تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

پیغام مدیر: پیش‌بینی می‌شود افزایش نظرات این پست باعث اختلال و مشکلاتی در پایگاه داده شود. به همین دلیل بخش نظرات این پست بسته شده و پس از چند روز تمامی نظرات حذف خواهد شد.

 

بازنشرفیسبوک, توییتر, گوگل پلاس, پینترست, ایمیل

کارشناس نرم‌افزار رایانه از دانشگاه پیام‌نور، دوستار فناوری‌های پیشرفته، عاشق طبیعت و …

اطلاعات بیشتر

ببخشیدشایدبگی این دختره دیونه است که هرداستانشوچندبارنوشته اما هربارکه می نوشتم حذف می شدن امروزدیدم که همشون سرجاشونن دوستای خوبم اگه شماهم نظری دارین بگیدبایدتکلیف خودموبااین احساس معلوم کنم اگه دوسم نداشته باشه بایدفراموشش کنم گرچه 8/9سال واسه فراموشی کم نبود.دوست داشتنه دیگه تاابدتودلت می مونه

شوکا دیدم تو کامنت قبلی چ هنر نمایی کردی ولی دیگه حوصله کل کل با تورو ندارم هرجججوری ک دوس داری واسه خودت فکر کن.تازشم جوجه در حدی نیستی ک ب خونت تشنه باشم گنده تر از تو رو سوسک کردم تو رو ک دیگه زیر میکروسکپم نمیشه دید مفهههههههوم.

نخیرنفهمیدم اقاامیرعلی ولی بدون توام مالی نیستی باشخصیت من ازاون دخترایه احساساتی نیستم ک واسه کوچک ترین چیزمیزنن زیر گریه بامن درنیفت بدمیبینی.سوسک تویی……من جایه فیروزه میشدم موشت میکردم…..

منم فهمیدم ک اون خر پوستاشی(البته پسرا خرپوستت کردن)ک حوصله کل کل باهات ندارم درضمن داهاتی منم از اون پسرا تیتیش مامانی نیستم ک کم بیارم من اون دخترایی رو ک ادعاشون میشد لاتنو هیچ وقت کم نمیارن وقتی میشنیدن من میخوام بیام ی جوری جیم میزدن تو دیگه جای بچه مو داری اگه بدونی من با کیا بودمو کجا ها رفتم جیکت در نمیومد بعدشم فیروزه رو با خودت قاطی نکن اون عقل و شعورش از توبیشتره.دیگه حرف نزن ک حوصله زر زدنتو ندارم.

امیر علی جون اونایی رو که واسه بهار جون نوشتی خوندم .اخه من دوستاشو زیاد نمیبینم که بتونم همچین حرفی بزنم حتی یک کلمه هم با پسره حرف نزدیم, فقط نگاهمون چشمی بوده اخه چه جوری اون کار رو انجام بدم.

سارا حالا چرا میخوای حالشو بگیری اون ک کاری نکرده بعدشم خانومی میدونی چرا اون پسره ازت دور شد چون زیاد جلوش ظاهر شدی حالا چیزی گفتی یا ن فرقی نداره ک این کارت ب شدت کار غلطیه باید یه بار پسری ک تو رو دید غیر قابل دسترس شی و اون لحظه خودتو کمی بی تفاوت نشون بدی ک ما پسرا از این حرکت دخترا خوشمون میاد چون فک میکنیم ک این دختره چی بارشه ک اینجور ب نگامون کم توجه بود وهمین جور کنجکاویمون گل میکنه تا وقتی میبینیم ک بد جور بهش وابسته شدیم اینم سیستم عاشقی ما اگه اینجور باشی حالا اون پسره شاید ن ولی کسی دیگه ببین چ جور میاد سمتت.

سلام بچه هابه قول امیرعلی بریم چت روم میایید………

کی ک گوش کنه مینا.

ممنون داداش که ج دادی میشه بگی از کجا اینقدر مطمئنی بگو تا منم مطمئن بشم.دوستان دیگه لطفا شما هم نظر بدین مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییی

دوستان چیزی شده که بعدا براتون تعریف میکنم خواهشا ج اون مطلب وکه راجب/بسر عموم/بود بخونین امشب حتما ج بدین خواهش.امیر علی جان لطفا تو هم ج سوالمو امشب بده مرسیییییییییی از همتون.

ارام جون سلام بهت قول میدم ک دوستداره

سلام بچه ها….من میتونم ب جمعتون اضافه شم؟

کسی منو نمیبخشه

اخی چرا؟؟بچه هامنم هستم

خواهش مهدیه جون وظیفه بود بس به نظر تو این چیزایی که گفتم میتونه نشونه دوس داشتن باشه؟بعدم عزیزم این خصلت خیلی از بسرا هستش که خودشونو میگیرن راستش اگه نظر منو میخوای 1طوری امتحانش کن که خیالت راحت بشه منظورم از امتحان این نیست که با 1خط دیگه اس بدی امتحانش کنی این خیلی بچه بازیه/بعدم تو میگی احساست میگه دوست داره احساس ادما هیچ وقت دروغ نمیگه البته اگه از ته قلب باشه اگه احساست واقعا قلبیه شک نکن.چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

کسی منو نمیبخشه اقا امیرعلی اقا امیرحسن؟

فیروزه خانم تا چن روز پیش به ما میگفتی که بیکاریم. اونوقت شما, اینجا؟ قرار نیست که اگه تو از پسری بدت بیاد فکر کنی که همه پسرا بدن , همه جای دنیا هم ادم خوب هست هم ادم بد, درسته که ما دخترا احساساتی هستیم ولی قبول کن که پسرا اصلا دوس ندارن کسی بهشون توهین کنه اونا هم به غرورشون برمیخوره خانمم.

خوش اومدی فیروزه جون.

سلام مهان جان من تازه امروز بستت رو خوندم به نظر من دوست داره اما نه اونقدر که دیوونت باشه واز دوریت دق کنه البته شایدم اولشه البته من نوع نگاهشو نمیدونم من این نظرو با فرض این که نگاهش باکه دادم نظر خودت چیه؟به نظرت نگاهش باک بود یا از روی……..؟به همه این طوری نگا میکنه یا فقط به تو؟

اره مینا جون شاید تو راس بگی اما 1/غیر از ما عمو های دیگم هم اونجا زندگی میکنن اما اصلا خونه اونا رو نگا نمیکنه بعدم امیر در واقع بسر عموی بابامه اما این رفتارا تو خونواده ما عادی نیست اون حتی با دختر عموی خودشم این طوری نیست که با من هست

سلام کیمیا جون خوش اومدی اگه میتونی بست منو بخون حتما نظر بده ظروریه.مرسییییی

سلام بچه ها لطفا کمکم کنید چه جوری یه پسر متوجه میشه که دختر هم بهش علاقه داره لطفا کمک کنید مخصوصا امیرعلی و امیرحسن ممنون

سلام تینا وقتی پسره متوجه میشه ک مثلا توجمعی باشن دختره بهش نگاه میکنه(نگاه متفاوت وطولانی) یا طرفداری ازش میکنه,هرجا باشه اون میاد نزدیکش و….خیلی چیزای دیگه ک تو اون لحظه میشه فهمید ک دختر دوست داره.

ببین تیناجون اگ واقعابش علاقه قلبی داری طرف مقابل خودش متوجه میشه چرا؟چون چشات وقتی باش روبرومیشی برق میزنه.طرزراه رفتنت متوجه میشه.لبات گل میندازه.قلبت تن تن میزنه انرزیت بش انتقال بیدامیکنه…………

راستی بچه ها من تینامtina نسیتم من قبلا هم پی ام داده بودم راستی tinaجون اگه میشه ی پسوندی چیزی بذار کنار اسمت اجی که جواب هامون باهم اشتباه نشه ممنون

تیناجون شرمنده من باامیرعلی مشکل دارم اخرشونخوندم ک گفتی ایکبیری ج بده شرمنده گلم

باشه عزيزم من اسممو (tina_snow) ميزارم كه همون (tina)هستم….دوستان لطفا ما رو اشتباه نگيريد! ؛)))

سلام آرام جون نگاه هوس آلودومیشناسم نگاش اینجوری نبود اون روزدوستم باهام بوداون بهم می گفت یه جوری نگاه می کنه که دیگران متوجه نگاهش به تونشن دوستم تابه حال ندیده بودش اولین بارهمون موقع دیدش می گفت لحظه ای که به آقایون درتالارنگاه کردم حدس زدم این باشه چون هرازگاهی نگات می کرداماجوری که کناریاش متوجه نشن

سلام آرام جون نگاه هوس آلودومیشناسم نگاش اینجوری نبود اون روزدوستم باهام بوداون بهم می گفت یه جوری نگاه می کنه که دیگران متوجه نگاهش به تونشن دوستم تابه حال ندیده بودش اولین بارهمون موقع دیدش می گفت لحظه ای که به آقایون درتالارنگاه کردم حدس زدم این باشه چون هرازگاهی نگات می کرداماجوری که کناریاش متوجه نشن .آرام جون شک نکن دوست داره به خصوص که می گی بابقیه این جوری برخوردنمی کنه اخه جرابایداسم توروروی ماشینش بنویسه عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من میتونم عضو این گروه بشم؟

چرا نمیشه.

سلام آقاامیرعلی مثل اینکه بایدهمه چی روبرات تعریف کنم .اماقبل ازاون بهت بگم این آقاباسیاست ترین پسریه که توعمرم دیدم.پسرعمم که باایناخیلی برخوردداره بهم گفت که خیلی مارموز وباسیاسته.شهریورسال گذشته عروسی خواهرم بوددماباخانواده خواهرش قبلا خیلی رفت امدداشتیم یکی ازخواهرزاده هاش به اسم رضاکه 4/5 سال ازمن کوچکتره روز خاستگاری خواهرم شمارموگرفت دومادمامیشه پسرعموی رضا. وبرادررضا(امیرحسین )قبلا به دومادمون که پسرعممه گفته بودمنودوست داره.من چون ازبچگی بارضابزرگ شدم وبچه ترازخودم بودشمارمودادم وهمیشه توی پیامام بهش می گفتم جوجه. داداشی .اماهیچ وقت به بهش نمی گفتم گلم .نفس.عزیزمو…امااون همیشه این جوری منوخطاب می کرد.شماره ی منوجزخانوادم کسی نداشت حتی صمیمی ترین دوستام روزبعدازعروسی یکی مزاحمم شدشک نداشتم که اینان.چندماه بعدبه رضاگفتم. اونم خی..لی ناراحت شدوگفت من شمارتوبه کسی ندادم .منم گفتم این شماره ی مزاحمه مطمینم آشناست برام پیداش کن.اونم منودورزدچون کارخودشون بود.به سعیده خواهررضا گفتم شماره ی داییاتوبرام بفرست بایداوناباشن گفتم من صدای مزاحموازپشت تلفن تشخیص میدم به هرکدوم ازداییاش زنگ زدم جواب ندادبه جز مهدی.گفتم سلام .مهدی مکس کردوگفت سلام مهان.امامهان روخیلی آروم گفت واسه همین من شک کردم که گفته مهان و خیلی معمولی ادای کسایی رودرآوردم که اشتباه گرفتن واونم گفت اشتباه گرفتین.داداشم کنارم بودبهم گفت شک ندارم که بهت گفته مهان. منه ساده هم حسابی حول کردم وبه سعیده زنگ زدم وگفتم وای سعیده منوشناخت آخه این چه جورجونوریه که صدای منوازپشت تلفن تشخیص داده تازه به فرض این که منوشناخته چقدرخودمونی بهم گفته مهان.خانومشوخورده.گفتم اگه بهت چیزی گفت بگواشتباهی گرفته.چقدرخربودم که نفهمیدم خواهرزاده ودایی دستشون تویه کاسه هست.بعدازیه هفته سعیده بهم گفت داییم شب یلدااومده خونمون موقع خداحافظی گفته به مهان بگواین کاراواسه یه دخترخیلی زشته وتااومدم براش توضیح بدم گفته که دیگه درموردش بامن صحبت نکن دیکه اسمشونیار.نمیدونی چقدرگریه کردم سعیده که دیدخیلی حالم خرابه وگریه می کنم گفت باباشوخی کردم اصلانشناختت بهم گفته یه کم ازیتش کن بعدبهش بگو.البته من به سعیده گفته بودم که 8 سال پیش به داییش علاقه داشتم وگفتم که داییشم منودوست داشته اماالان هیچ شناختی درموردش ندارم درمردادمیم که نمی شناسم نظری ندارم.شک ندارم به داییش گفته.بعدازمدتی رابطم سریه موضوعی بارضابهم خوردوبهش گفتم که دیگه به این شماره نه پیام بده نه زنگ بزن اونم برام نوشت یه روز بهم پیام دادی یه نفرکنارم بوده بهم گفته این درشآن تونیست که بهش پیام میدی البته بایدبگم توی تمام این مدت پیامای من یاآیه ی قران درموردعفاف وپاکدامنی بودیاشریعتی همیشه حدخودمورعایت می کردم وهمیشه رضارونصیحت می کردم ومی گفتم دنبال دختربازی نرو اما اون به چشم یه خواهربه من نگاه نمی کردپسرعمم می گفت احتمالامهدی بهش گفته تودرشآنشون نیستی. یکی دوهفته بعدرفتم خونشون اون شب همون جاخوابیدم سعیده خیلی سعی کرداز زیرزبونم بکشه که آیا به کسی علاقه دارم یانه وهمون شب عکس داییشو نشونم دادهمون شب بهم گفت که منهوس دوران بچگی داییشم وعروسی خواهرم مایه دوست یزدی داشتیم که اومده بودن. سعیده بهم گفت نظرت درمورداون پسره یزدی که مهمونتون بودچیه. امیرعلی شک ندارم که سعیده حتی به چشمم اونوندیده شک ندارم که مهدی ازش خواسته آماربگیره وآماراون پسرهمسایمون که 8سال پیش ازش تعریف کردم ومهدی درجواب تعریفای من بهم گفت اکه خیلی دوسش داری برو باهاش ازدواج کن ودیگه هم باهام حرف نزد وخیلی دلخورشد.هنوز که هنوزه اونم اون پسره روفراموش نکرده بود.حقیقتا من شایدسالی یه بارببینمش اونم شایدامااحساس می کنم سعی می کنه وقتی یه جایی واستادم مثلا کناخواهرش به یه بهونه بیادطرفمون یه سوال بپرسه وبره خیلی باحتیاط برخورد می کنه اگه بهم علاقه هم داشته باشه سعی می کنه پنهانش کنه میدونه من حواسم بهش هست دیگه خیلی سوتی دادم اما هنوزبه روی سعیده نیاوردم که میدونم همه چیزو به داییش میگه

ازرابطه ی من ورضاخواهرم دومادمون وداداشام باخبربودن چون قبل ازاین که ارتباطی برقرارکنم بادومادمون مشورت کردم امااون یکی پسرعمم که بیشتر باهاشون برخوردداشت بهم گفت اشتباه کردی .خودم حدس میزنم اگه مهدی گفته من درشآنشون نیستم به خاطراینه که میدونسته رضاداره ازمن سواستفاده می کنه ومیدونسته من قصدم دوستی نبوده ومی خواسته یه جوری مخ رضاروبزنه که بی خیالم بشه درضمن اون شب که تعقیبم کردن وقتی رسیدم خونه رضاپیام دادخوبی عزیزم. منم چون باهاش قهربودم جوابشوندادم البته مهدی کنارش بود. ووقتی تعقیبم می کردن من متوجه نشدم از کارخدا پسرعمم توخیابون دبده بودشون ومهدی ورضا منوباماشین تعقیب می کردن وپسرعمم اوناروتعقیب می کرد پسرعمم بهم گفت قصدشون دوستیه اما بایدبهت بگم یه روده ی راست توشکمش نیست وپسرعمم منمودوست داره وخیلی به خانواده ی اینا حسودیش میشه قبل از تمام این ایفاقایه باتاتونست بده مهدی روبهم گفت ومن متعجب بودم که چرااینقدبدشومیگه .حتی یه باربه دروغ به رضاوگفته بود من سرطان دارم واین حرف توفامیل پیچیددعواش کردم که چرا این حرفو زده گفت می خواستم بدونم چقدر رضا دهن لقه .دروغ گفت.یه چیزی بین پسرعمم ومهدی هست شایدشنیده مهدی بهم علاقه داره اما مهدی باسیاست ترازاون حرفاست که به کسی احساسشوبگه. درضمن سعیده قبلا ازامیرحسین خیلی تعریف می کردوهمش می گفت توعروس مایی اما بعدازاین قضیه دیگه شدم زن داییش وتاتونست ازش تعریف می کرد.ماآخرش نفهمیدیم چه خبره.کی راست میگه. کی دوسم داره کی سرکارم گذاشته اما عشق امیرحسین پاکه ولی من دوسش ندارم

راستی یادم رفت بگم اون شب که خونه ی سعیده اینا بودم متوجه شدم که مهدی خیلی تاکیدداشته که من بدونم می خواسته ازیتم کنه وحالموبگیره.درضمن ماوقتی بچه بودیم خیلی حال همومی گرفتیم وحرص همودرمیاوردیم.ویه سوتیه دیگه ای که دادم وقتی خاطارات بچگیمونوبرای سعیده تعریف می کردم حواسم نبودتاریخ تولدمهدی روگفتم بعدشم گفتم من همه ی خاطاتموتودفترخاطراتم می نویسم وروزتولدش باداداشم یه روزیه واسه همین توذهنم مونده که بعیدمی دونم باورکنه. بلافاصله بعدازکنکورم رفتم شیرازآبجیم رفته بودخونه ی رضااینا وگفته بودکه من شیرارازم دقیقا همون روزی که ازمسافرت برگشتم رفتم خونه ی آبجیم ومهدی به علی پیام دادوسربه سرعلی گذاشت فک می کردعلی شمارشونداره علی دومادمونه. علی بهم گفت احتمالامی دونسته تواینجایی خواسته ابرازوجودکنه یابهت بگه که باما خیلی درارتباطی .علی گفت اولین باریه که بهم پیام میده والله آقاامیرمن که نفهمیدم چرامی خواسته من بدونم که می خواسته حالموبگیره وازکجافهمیده من خونه ی آبجیمم عجب چیزیه این بشرزیرآبی میره درحدتانک

شوکا جان اصلا منظورمون تو نبودی من وامیر علی در مورد یه دختر دیگه حرف میزدیم چرا به خودت میگیری؟ وااااااااااااای شوکا چقدر عجولی ناراحت نشی ولی مگه 6 ماهه به دنیا اومدی؟

ولش کن سارا فک کردم دختر باحالی کم کم داشت از این تقث حرف زدنش خوشم میومد ک متاسفانه اشتباه کردم.

یه چیز باحال دخترخالش مهدی رودوست داره اینوصمیمی ترین دوست دخترخالش بهم گفت بیچاره نمی دونست من مهدی رومیشناسم چندهفته ی پیشم پسرعمم ومهدی ورضاوامیرحسین رفته بودن بیرون پسرعمم به رضاگفته بود تواینقدبچه وبی ظرفیتی که یکی روت حساب خواهربرادری باز کنه ازش سواستفاده می کنی چندروز پیشم دوباره مهدی بهم زنگ زد ادای اصفهانی هارودراورد وگفت مهندس هسته گفتم اشتباه گرفتین دوباره زنک زد جواب ندادم خی…..لی حرف زدم امیدوارم واسه دونستن احساسش ایناکافی باشن

سلام تینا جون به نظر من البته اگه قابلم بدونی که نظر بدم/وقتی 1دختری 1بسرو دوس داشته باشه در بیشتر مواقع نمیتونه نگاهشو کنترل کنه که نگاش نکنه بعد منم 1دخترم دختر های زیادی رو هم دیدم که وقتی از 1 بسر خوششون میاد کارای بچه گانه میکونه مثلا 1 جوری میخواد خودشو بندازه سر راهه بسره و جلب توجه کنه و از این جور کارا اگه تو از این کارا انجام دادی بدون که طرف 1 بوهایی برده.یا اگر دوس داشتی کارایی که کردی بگو تا بتونیم بهتر راهنماییت کنیم.

دیروز که رفتم سرکارحواسم نبود مبایلم را روی میز دیگه ول کردم رفتم دنبال کارام.بعد از ی مدتی10 دقیقه ی پسر دیگه ای که انجا کار میکرد مبایلم را اورد و گفت مبایلتون را بگیرید (خیلی پسر با خدایی هست).من دیدم اون پسره که گفتم همونجایی بود که مبایلم بوده فهمیدم داشته تو مبایلم فضولی میکرده میخواستم همونجا جرش بدم.هیچیش نگفتم.ی مشکل کاری برام پیش آمد صداش که زدم امد پیشم(خدا بگم چکارش بکنه صداش را مثل دخترا کرده بود)بله خانم بعدشم که…
هنوز امد کنار میزم ی فنجان کوچیک برداشت برام چایی ریخت گزاشت رو میزم وی کمی ازم فاصله گرفت پشتش را بهم کرد وسرش را طرف میزم کرد من هم ی حالت عصبانی
سرم را کردم توکامپیوتربهش مهل نداشتم.بعدشم گفت خانم …شیرینی خوردید من هم هیچی نگفتم در یخچال را باز کرد و ظرف شیرینی را گزاشت رو میزم …..بعدشم شیرینی را برداشت و گفت اصلا برداشتید منم گفتم،من نمیخورم
من دختر زرنگیم درس ام هم خوبه .اما لباس پوشیدنم ساده است نه مثل گدا ها فقط اهل تیپ نیستم شاید با خودش گفته من ساده ام میتونه گولم بزنه نیازش را برطرف کنه، فکر کرده حالیش میکنم
امیر علی درست میگی خیلی عوضیه.داره حالم ازش بد میشه (البته نه اونقدر،ی کمی دوستش دارم)چون هرخانمی میبینه باهاش گرم میگیره اگر خانمه اجازه بده با هم حسابی گرم میگیرند خاک تو سرش.ولی همه این کارا میکنه که باهام دوست بشه
پسره با روابط اجتماعی بلا و فوق الاده خوشتیپ و خوشکل و این جور بگم از ظاهر کم نداره
من نمیدونم چکار کنم این کوفتی گیر داده به من،،،،تو ی اتاق هم کار میکنیم .خواستم با کفشم محکم پا بزارم روکفشش و پاش پچ کنم نشد.حیف.
من چکار کنم؟چی بهش بگم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هروزمیبینمش برام خیلی بده اخه دوسش دارم ولی او با هزار تا؟من دائم پسش میزنم.ولی خسته نمیشه .آخه چرا؟پچها چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر علی 1.شما پسرا از دخترای اروم ومتین و کم حرف خوشتون میاد یا پررو و شر وشیطون وجیغ جیغو؟
2.وقتی یه دختر خیلی بهتون خیره میشه شما چه فکری در موردش میکنین؟
3. ادرس ایمیلتو فارسی بنویس شاید حذف نکنن.

امیر علی خیلی ازت خوشم امد
خیلی باهال حرف میزنیااااا(مرداد ۲۹, ۱۳۹۲ در ۶:۱۶ ب.ظ)
ایول داداش البته خودم هم دخترما.ولی خیلی ازت خوشم آمد
امیر علی من نوشته های قبلی را خوندم تا اونجایی که رفته بودی رستوران و دختره پول گزاست رو میزت .اخرش چی شد؟
اخر اخرش را بگو.منظورم الانه هم اکنون
نظرا خیلی زیاده حال ندارم بخونم.
امیر حسین؟تو هم بگو عاقبت بهش گفتی دوسش داری یا نه؟چی شد؟
اگر حال ندارید،،،،،،، بگید در تاریخ چنده من برم بخونم
ممنون

ممنون اقا اميرعلي جوابمو دادين اره باباباش صميمين هرجامنو ميبينه ميدوه مياد جون خجالتيه ديكه جلو نمياد هرجاهم كه باشيم منو نكاه ميكنه يا وقتي من نيستم خودشو هي به مامانم نشون ميده مثلا ازخودش تعريف ميكنه يه با مامانم رفته بوى غداخوري از اون همه جا اومدنشست روبروي مامانم كه هي نكاه ميكرد به نظرت جه كارايي رو بكنيم كه بسره متوجه علاقه ما بشه نكاه كنيم؟ممنون ميشم

سلام امیرعلی ی ی…فکر کنم اسمم (دختری هستم) بود,اشکال نداره اگه یادت نیومد…اون موقع میخواستم بدونم که معلمم دوستم داره که به چشام خیره میشه و نگاهشو قطع نمیکه؟ همونطور که اون موقع گفتم اون بعد پایان کلاس ها هیچ کاری نکرد…تا اینکه بالاخره کنکورمو دادم, یه روز دیدم عکس پروفایلمو لایک کرد و مدتی بعدش invite کرد یه پیجو لایک کنم و بهم واسه انتخاب رشته message داد(حالا نمیدونم فقط برای من فرستاده بود یا همه؟!)…منم بهش زنگ زدم و باهاش تلفنی مشورت کردم(ولی چون میترسیدم که لووو بدم که عاشقش شدم باهاش خیلی جدی و فقط راجعبه انتخاب رشته صحبت کردم!), من تا حالا هیچ کاری نکردم, فقط یه استاتوس عاشقانه گذاشتم تو پیجم, گفتم شاید بفهمه منظورم به اونه ولی اون عکس العملی نشون نداد…
جدیدا احساس میکنم تا میفهمه من تو فیس بوکم, خودشو offline میکنه :((( به نظرت دلیلش چیه؟
راهنماییم کنید که حالا باید چه کنم؟!

چرا نظرا تایید نمیشن اه اعصابم به هم ریخته.

باشه امیر علی منم بیخیالش میشم. ولی خودشم یه کم مقصر بود چون من اون اوایل اصلا بهش نگاه نمیکردم دوس نداشتم وابسته ش بشم سعی میکردم برم جایی بشینم که اون نباشه ولی خودش میومد روبروم, یه سری از حرکاتش خیلی تابلو بود حتی چن تا از دوستام فهمیدن, هر وقتم که با دوستاش بود وقتی میخندید با همون حالت خنده ش یه نگاهی میکرد, منم گفتم این که نگاه میکنه منم یه ذره نگاش کنم که فکر نکنه خودمو میگیرم یا اگه یه موقع خواست با من حرف بزنه روش بشه. توی این دو سال هم خیلی کم دیدمش جوریم نگاش کردم که خودش نفهمه یعنی این مدت اصلا جلوی چشمش نبودم. حالا به نظرت اون دوس دخترشو واسه زندگی میخاد؟ یعنی باهاش ازدواج میکنه؟

مهان جون مطمئن باش که براش مهمی اما زیاد محلش نده این طوری کم کم جلوی بقیه هم نگات میکنه/بعد من گفتم اول اسمم رو به انگلیسی نوشته بود اما 1از دوستام میگه که شاید تو نباشی ممکنه نه؟

باباب امیر علی جان ج سوالمو بده دیگه منتظرم.بقیه دوستان جدید هم منتظر نظرتون هستم.مرسی

شوکا واسه چی با پسرا نمیسازی؟

مرسی از نظرت شوکا جون.

با سلام مرسی از سایته خوبتون و باید بگم بچه های اینجا بسیار باحال اند از جمله امیرحسین،امیرعلی،بهار و سارا متاسفانه من مشغول هسم و نمیتونم ب جمعتون بیام و بیشتر باهاتون اشنا شم،بازم مرسی موفق باشید

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممم

فقط باش همین که هستی کافیست..دور از من…بدون من…چه فرقی میکنه؟؟؟؟؟گل میخری!!!خوب است برای من نیست نباشد همین که رختمان زیر یک افتاب خشک میشود کافیست….دلخوشم به این حماقت شیرین.

تکیه بده اما….!به شانه های کسی که اگر خوابت برد/سرت را زمین نگذارد.

تلخی الکل رو به جون میخرم!! فقط به خاطر اینکه موقع خوردنش بگم_به سلامتی کسی که هیچوقت متوجه نشد که چقدر دوسش دارم……..


صفحات
« قبلی
1

15
16
17

با اشتراک در خبرنامه ایمیلی وبگاه ایران آتا جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید…

انتشار مطالب سایت با درج لینک و نام وبگاه ایران آتا بلامانع است.



چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد , چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده؟ , چگونه به علاقه یک مرد پی ببریم , پسرانی که قصد ازدواج ندارند , چطور بفهمم عاشق شدم , قصد ازدواج

سایت ازدواج، زناشویی ،آکا، انتخاب همسر ، همسریابی ، راهنمای ازدواج ، دانستنی های جنسی ، عقد و عروسی



ممکن است در جمع دوستان متوجه شوید که فرد خاصی به خوبی به حرف هایتان گوش داده و به جوک هایتان می خندد، اما آیا این ها دلیل می شوند که تصور کنیم او حتما از ما خوشش می آید؟

بدون شک، چینن مواردی نمی توانند برای تشخیص علاقه خاص یک فرد نسبت به خود کافی باشند زیرا بسیاری از انسان ها برای اینکه معاشر و هم صحبت خوبی محسوب شوند، با مهربانی و توجه زیاد با دوستان معمولی خود رفتار می کنند.

بنابراین این سوال پیش می آید که از کجا می توانیم بفهمیم کسی علاقه خاص و خارج از معمول به ما دارد؟ برای یافتن پاسخ این پرسش، دعوت می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

«جیمز پریس» که به «آموزگار قرار گذاشتن» نیز معروف است و همچنین الکساندر زیف، بنیانگذار اپلیکیشن Ciao Dating، اعلام داشته اند که ۵ نشانه کلی برای تشخیص علاقه عاطفی یک فرد به دیگری وجود دارد که شما می توانید با مشاهده تمامی آنها در طرف مقابل، متوجه عشقش به خود بشوید. چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

همه انسان ها یک دیوار نامرئی ویژه ای اطراف خود کشیده اند که نقش محافظ را برایشان ایفا می کند. وقتی کسی به شما علاقه مند شده باشد، همه تلاش خود را به کار می گیرد تا این دیوار را در هم شکسته و خودش را به شما نزدیک نماید.

این کار می تواند با کارهای ساده ای همانند قرار دادن دست روی دست شما، نشستن در کنارتان یا نزدیک کردن صندلی به صندلی تان نمود پیدا کند. اگر شما هم ا زحرکات وی استقبال کنید، خیلی سریع یک رابطه عاطفی بین دو نفر شکل خواهد گرفت.

وقتی هنگام صحبت با فرد موردنظر متوجه شدید که با سرعت زیاد پلک می زند، باید بدانید که وی واقعا از شما خوشش آمده. دلیل این کنش این است که نگاه های طولانی که با هیجان همراه هستند موجب خشک شدن چشم و در نتیجه پلک زدن های زیاد می شود.

همچنین ممکن است این افراد خیلی بی قرار به نظر برسند و یک لحظه در جای خود آرام نگیرند. قرمز شدن صورت و کج شدن به سمت شما هنگامی که در حال صحبت هستید از نشانه های افرادی است که به شما علاقه دارند. آنها عموما برای انجام این فعالیت های خود عذرخواهی هم می کنند.

مردها وقتی به زنی علاقه مند می شوند سعی می کنند تا هر چه بیشتر در مورد خود و کارهایشان با وی حرف بزنند. به این خاطر که مردها شرایط جلب توجه کردن و تحت تاثیر قرار دادن زنان را دارند و سعی می کنند به هر طریقی که شده بهترین های خود را ارائه دهند. البته منظور این نیست که این افراد شنونده های بدی هستند، بلکه تنها هدفشان از زیاد حرف زدن این است که توجه زن موردعلاقه خود را جلب کنند.

هر دو جنس مرد و زن گاهی از اذیت کردن طرف مقابل خود به عنوان سلاحی برای دلبری استفاده می کنند. پسرها و دخترها از همان سنین ابتدایی با دنبال هم کردن، کشیدن موی یکدیگر و جیغ و دعوا با یکدیگر ارتباط برقرار می کرده اند. این مساله همچنان در بزرگسالی آنها هم ادامه دارد. به این صورت که یا همدیگر را سوژه کرده و مورد تمسخر قرار می دهند یا دلیلی برای آزار هم پیدا می کنند.

این یکی از بارزترین نشانه های علاقه بین مرد و زن به شمار می رود.

وقتی کسی کوچک ترین تغییراتی را در چهره، مدل مو، رنگ مو، لباس یا به طور کلی در ظاهر شما متوجه شد و آن را به زبان آورد، شک نکنید که به شما علاقه مند شده. انسان ها وقتی از کسی خوششان بیاید به ریزترین جزئیات مربوط به وی هم حساس شده و توجه می کنند. از همین موضوع هم برای آغاز نمودن مکالمه بهره می گیرند.

متاسفانه برخی از افراد وقتی به شخصی علاقه مند می شوند، سعی می کنند رفتای از خود نشان دهند که دقیقا برعکس این مساله را نشان می دهد. هرگز به درستی پاسخ پیام هایتان را نمی دهند یا طوری رفتار خواهند کرد که تصور نکنید برای خودتان کسی هستید یا ویژگی های خاصی دارید. به این خاطر که اعتقاد دارند نباید خودشان را خیلی مشتاق نشان دهند.

این افراد عموما دوست دارند خود را دور از دسترس نشان داده و طوری رفتار کنند که گویا گزینه های دیگری در ذهن دارند. از این رفتارهای به ظاهر خودپسندانه و سرشار از غرور نباید هراس داشته باشید زیرا در همان چند روز اول رابطه از بین خواهند رفت.

اين نظر من و خيلي از اشنايان منه
اينجا ايرانه و متاسفانه جوري شده كه هر چقدر به خانوماي محترم مخصوصا اون هايي كه تازه به سن هاي قانوني و نزديكش رسيدن بيشتر بي احترامي كني و كمتر محل بزاري بهشون بيشتر نظرش به شما جلب ميشه البته نبايد طوري باشه كه طرف فكر كنه از اون ور هم خبرايي

اینجوریاهم‌نیست من خودم بخاطر همین کم محلیا طرفم و ادا و اصول دراوردتای مسخرش قیدشو کلا زدم

عالی بود من جدیدن عاشق دختر همسایمون شدم دوست دارم بهش بگم ولی روم نمی شه ازیجا بچه کوچه پوشتش حرف چرت پرت می زنند تورو خدا کمکم کن

ولی ازیجا همش بهم نگاه می کنه دیروز که زلزله اومد رفتم بودم کوچشون بهم دیگه نگاه می کردیم یعنی اونم به من علاقه داره

ببین باید به نگاهش دقت کنی اگه دوست داشته باشه ی طور خاصی نگات میکنه ولی این چیزی که گفتی من احتمال میدم ی حسی داشته باشه بازم خیال بافی نباید کرد

تورو خدا جواب بدید

داداش خودت متوجه میشی نگاهش یه عشقی توش جولان میزنه

خانم بیداری…
بابت حسن انتخاب و مطلب آموزنده ای که گذاشتین…بی نهایت سپاسگزارم…?

سلام .. من ۱۵ سالمه تقریبا یه ماه پیش از طریق دختر عمه ام که فامیلش بود باهاش آشنا شدم اومد پیویم و حرف زد باهام بعد تو مهمونی همدیگرو دیدیم بعدش اومد بهم نزدیک شد ولی هی تهدیدم میکرد میگفت به بابات فلان چیزو میگم و این چرت و پرتا بعد رفت اما بعد دوباره برگشت حرف زد باهام بعد گفت دوستم داره کمی باهام صحبت کرد اما تقریبا یه هفته که صحبت کردیم فرداش یه دفعه سرد شد باهام بعد گفت باهات شوخی کردم دوست ندارم من نمیتونم کسیو دوست داشته باشم..الانم من تقریبا بهش علاقه مند شدم الانم نمیدونم چیکار کنم.. کلا همچیم بهم ریختع درسم کارم ..

پس چرا بعد از گذشت چندین سال غرورش را نشکست …………………..

سلام من یکی از فامیل هامون رو دوست دارم و ایشون دانشجوی پزشکی هستن خودمم دانشجوی نرم افزار هستم من به ایشون ابراز علاقه کردم ولی ایشون گفتن که علاقه مو بروز ندم نمیدونم شاید این بخاطر این بوده که از راه خوبی بهش علاقه مو ابراز نکردم شایدم بخاطر اینکه که ایشون قراره پزشک بشن و من مهندس. من نمیتونم فراموشش کنم فکرش یه لحظه هم از ذهنم نمیره. چیکار کنم که دوستم داشته باشه

واااااای چرا من اصلا نمیتونم عاشق بشم…?اصلا هیچکسی در نظرم خاص نیس که بخوام فکرمو درگیرش کنم….

مهدیه چند سالته؟؟؟

سلام
من در آموزشگاهی درس میخوانم.یک روز داشتم وسایل خودمو جمع می کردم که دیدم یه مردی تقریبا سی ساله به من زل زده و استادش داره باهاش حرف میزنه ولی تمام توجهش به منه.توجهی نکردم که دفعه بعد وقتی اونو دیدم،پیش دوستش نشسته بود و یه چیزی تو گوش دوستش گفت و هر دو با لبخند بهم نگاه کردن،دفعه سوم دوباره اونو دیدم که داشت با گوشی حرف میزد و تمام حواسش به من بود و دوستش رو به روی من نشسته بود و متفکر نگاهم میکرد ولی بعد از اون ماجرا وقتی دوباره دیدمش اصلا بهم نگاه هم نمی کرد،البته من خیلی کنجکاو شدم بدونم دلیل رفتاراش چی بوده؟لطفا هر کی میدونه بهم بگه
راستی اینم بگم من زیاد نگاهش نمیکردم ولی زیر چشمی حرکاتشو میفهمیدم یا اگرم نگاهش میکردم ۵ثانیه هم طول نمی کشید
تو رو خدا راهنماییم کنین
مرسی

سلام …. این شماره ی پنجمی که گفته دور از دسترس نشان دادن یعنی تمایز رفتارش سرسنگینی باشه .. میتونه دلیل دوست داشتن باشه واقعا؟

عشق و عاشقی کشکه برید دنبال کارتون تا گشنه نمونید

سلام
اسم من هیواست.من پارسال عاشق برادر زن داداشم شدم.ولی چون ما تهران میشینیم و خانواده زن داداشم مشهد زیاد نمیبینیمش.ما برای اینکه خانواده ها باهم آشنا بشن سه دفعه رفتیم اونجا.من از همون دفعه اول که دیدمش عاشقش شدم ولی چون من آدمی هستم که بروز نمیدم هیچکس متوجه نشد طوری که وقتی دفعه دوم از اونجا برگشتیم دیگه طاقت نیاوردم و به خونوادم این قضیه رو گفتم و اونا با تعجب نگام میکردن که یهو داداشم گفت بابا لامصب تو دیگه کی هستی؟اگه عاشقشی چرا اصلا نشون نمیدادی؟خلاصه اینکه من نمیدونم چیشد که وقتی دفعه سوم رفتیم اونجا رفتارش از دو دفعه قبل تغییر کرده بود و هی خودشو بهم نزدیک میکرد.مثلا کمکمون کرد وسایلمونو بذاریم تو ماشین،سر سفره قاشق نداشتم برام آورد و سریع گذاشت جلومو رفت،داشتم ظرفا رو می بردم آشپزخونه از دست من همه ظرفا رو گرفت،بعد از غذا میخواست تلویزیون ببینه درست اومد جلو من نشست یا مثلا وقتی سر سفره نشسته بودیم اون اونور سفره نشسته بود و خالش تو ردیف ما.بعد خالش گفت:امید میخوایم برات زن بگیریم.امید هم گفت کی؟خالش گفت عسلو.اونم گفت عسل کیه؟اونوقت خودم دیدم خالش کلشو به طرف من چرخوند و علامت داد.امید هم فکر کنم متوجه شد دارم نگاهش میکنم بدون اینکه نگاهم کنه گفت نه بابا چی میگی.
خلاصه اینکه من خیلی دوسش دارم ولی خونوادم باهام مخالفت کردن چون ۱۳سال از من بزرگتره.حالا میخام بدونم به نظر شما آیا اونم به من حسی داره؟

سلام،من یه عشق یه طرفه دارم و واقعا دارم عذاب میکشم.من عاشق یکی از رفیقای داداشم تو دانشگاه شدم.با اینکه فقط عکسشو دیدم خیلی بهش دل بستم.بدیش اینه که اون پسر هیچوقت منو ندیده به خاطر همین میگم عشق یه طرفه هس.وقتی موضوع رو بهش گفتم که آرتام پسر خیلی خوبیه و منم ازش خوشم اومده دیگه حتی یه موضوع هم از دانشگاهش نمیاد برام تعریف کنه.آخه یه بار بهم گفت که آرتام بهم گفته علی اگه من خواهر داشتم بهت میدادم.حالا داداشم اومده به من میگه به نظرت منظورش از این حرف چی بوده؟منم یهو از دهنم پرید که یعنی بدم نمیاد خواهرتو بگیرم:)
من نمیدونم جوابشو بهش درست گفتم یا نه ولی داداشم خیلی تعجب کرد و دیگه یه کلمه هم از آرتام بهم نگفت.الانم داداشم دستش شکسته و میخواد امتحان بده ولی نمیتونه.هی میخوام به بهونه دست شکستش که من براش بنویسم بیام دانشگاهش ولی نمیذاره.هی بهونه میاره.همه برادرا یه کاری میکنن خواهرشون به عشقشون برسه ولی برادر من نمیذاره.البته اینم بگم من تمام خصوصیت اخلاقی اون پسر رو میدونم چون داداشم همش تعریفشو میکرد(البته تا قبل از اینکه خودمو لو بدم)
خلاصه اینکه یه بار همینجوری بهش گفتم فکر کردی میتونی مانع بشی که من بیام دانشگاهت؟هیچ چیز نمیتونه مانع من بشه.حالا خوددانی!اونوقت داداشم عصبانی شد و گفت نخیر تو حق اومدن به دانشگاه ما رو نداری.اونجا جای تو نیست.البته پیش خودتون نگید چون شاید خیلی زشتی نمیذاره بری دانشگاهش که آبروش بره اتفاقا نه هر کدوم از رفیقای داداشم منو دیدن پسندیدن.ولی این یکی خیلی دل منو برده ولی نمیدونم چرا داداشم نمیذاره؟:(
حالا من چیکار کنم؟خیلی دل بسته ی آرتامی شدم که اصلا نمیدونه همچین کسی عاشقشه و حتی اون شخص رو هم ندیده.از طرفی برادرم هم خیلی غیرتیه.چیکار کنم؟

سلام
من در روستایی زندگی می کنم و در اونجا یه پسری هست به نام حامد.این پسر ازدواج کرده.در برخوردای منو ایشون،دفعه اول داشتم میرفتم سمت زیارت و اونم داشت از جلو میومد ولی اصلا نرفت کنار قشنگ اومد از جلو شکم من رد شد،دفعه دوم منو مامانم داشتیم با مامان و زنش حرف میزدیم که دیدم اول پیش اونا نبود ولی تا دید ما داریم حرف میزنیم اومد طرف ما برای احوالپرسی،دفعه سوم هم از زیارت داشتم با خواهرش بر میگشتم که حامد اومد جلوی ما.خلاصه اینکه تا خواهرشو دید و احوالپرسی کرد جلوی من از خواهرش پرسید این خانم کیه؟و منم بهش محل نذاشتم و گذاشتم خواهر برادری باهم راحت باشن ولی چون خواهرش پیش من بود اونم هی به من نزدیک میشد و منم هی میرفتم عقب و همشم راجب من از خواهرش میپرسید.من نمیدونم دلیل این رفتاراش چیه.خواهشا راهنماییم کنین مرسی

سلام

من یک دختر ۱۷ ساله هستم در خانواده ای نسبتا متوسط رو به بالا
عاشق یکی از فامیلامون شدم اون ۱۹ سالشه بد جور عاشقش شدم از نظر مالی یکجور هستیم هر دوتامونم رشته تجربی قیافه هر دوتامونم خوبه منظورم اینه که اینطو ر. نیست که اون از من خوشکل تر باشه یا من از اون خوشکل تر باشم شاید از نظر فاملیی دور باشیم ولی از بچگی همیشه رفت امد داشتیم عید که اومده بودن خونمون واسه هر چیزی که میبرم واسه پذیرایی چند بار تشکر میکرد یا تو اینستا همیشه اولین نفری بود که استوری هامو نگگاه میکرد از نظر اخلاقی هم هر دوتامون اروم ولی یکم با اعتماد به نفس هستیم من نمیخواستتم که زیاد دلمو گیر بدم ولی نشد اصلا نشد دارم دیووونه میشم شمارمو داره ولی هیچ اکسل العملی ازش ندیدم به نظرتون این میتونه دلیلش سن کممون باشه که هیچ پیامی نمیده یا اینکه از خجالتی بودنش چون من در ظاهر ا دم جدی هستم ولی فک کنم خودشم بدونه که فقط در ظاهر اینجوریم و درونم بسیار شوخ هستش چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

نیازمند نظراتتونم عزیزان

سلام
حدود دوسال پبش بود ک از یه دختری تو محلمون خیلی خوشم اومد

خیلی یهویی شد قبلش اصن به دختره دقت نکرده بودم چ برسه ب اینکه ازش خوشم بیاد
خلاصه یه سال گذشت و منم هیچ اقدامی نکردم
خیلی نقشه کشیدم برم جلو و بهش پیشنههاد بدم ولی روم نمیشد
پارسال تابستون دیگه واقعا خودمو مجبور کردم ک برم جلو و بهش پیشنهاد بدم
کلا دوبار بهش پیش دادم
اولین بار جلو در خونشون بود با دوستاش….رفتم جلو و بهش پیش دادم
یهو نکاش کردم دیم سفید شده و رنگش پریده و استرس گرفته و اصلا ب من نگا نمیکنه
بعد دوستش از اونور گف چرا بهش نمیگی بره و اینا ک من دیدم اونجور حالی داره خودم رفتم کنار
دفه دوم هم خیلی اتفاقی بود و بازم دوستاش مانع شدن
منم دیگه بعد اون بخیال شدم ولی اصن نمیتونم یه روز بهش فک نکنم نمیدونم چیکار کنم
بنظرتون این جور رفتارش مربوط میشه ب همون مورد ۵؟!
لطفا کمک کنید

منم یکی رو دوست دارم که قبلا باهام اخلاقش خوب بود همیشه هر جا میرفتم دنبالم میومد ولی الان اینقدر باهم سنگین شده که دیگه نگاهمم نمیکن

سلام
ببینین من دانشجوام تو دانشگاه دو ترم با یک استاد درس داشتم ولی بهشون پیام میدم تو تلگرام میخونن جواب نمیدن و تو دانشگاه همش منو سرکلاس حرص میدادن از رو کارهام به بقیه جوری که منو حرص بده توضیح میداد ولی هنوز نفهمیدم واقعا دوستم دارع یان لطفا کمکم کنین بفهمم استادم ۲۸ سالشه مغروره به شدت خودم عاشقشم لطفا کمکم کنین!!!

من چند وقتیه عاشق ی دختر تو مدرسمون شدم خودمم دخترم و سال اخرم نمیدونم چیکار کنم تو مد دیوونه میشم

تو فضای مجازی باید چطوری فهمید که کسی بهت علاقه داره یا نه

چرا وقتی یه پسر کمی بهتون ارزش داد یا چیز دیگه فکرمیکنید
دوستتون داره
الان پسرا جوری شدن(بعضی هاشون)دخترهارو به یه چیزای دیگه دوست دارن.
مثلا من ازخودم تعریف نمیکنم ها
خیلی مثبتم و توبیرون نمیتونم به صورت یه پسری نگاه کنم خیلی سربه زیرم وخیلی هم ساده وخوشگل
تاحالا باهیچ پسری دوست نشدم ولی بهم خیلی پیشنهاد دادن قبول نکردم
من یه پسر دوست داشتم که مغازه مامان من وبابا اون روبه رو بود.
یه بار بارفیقم(نازی)رفتم مغازمون اونو دیدم من که به هیچ پسری نگاه نمیکردم وقتی بارفیقم حرف میزدم اونودیدم وعاشق شدم از زیر چشمم بهش نگاه کردم به رفیقم گفتم پسرباید اینجوری باشه باااا؛ افاده شو نگاه کن.
بعدچند روز بارفیقم(زهرا)رفتیم به بیرون رفیقم گفت بیا مغازه مامانت هم بریم منم گفتم باش
رفیقم اون پسره هم اونجا بود من خواستم به رفیقم نشون بدم بگم من ازاین پسره خیلی خوشم اومده رفیقم قبل ازمن گفت من ازاین پسره خوشم اومد شماره اینو برام پیدا کن منم دیگه زبونم بند اومدگفتم باش چشم.
باخودم گفتم نه دیگه رفیقت گفت ازاون خوشش میاد توباید بری کنارنبایدبهش حسی داشته باش.
ولی هرروز که میگذشت من بیشتر عاشقش می شدم.
من تقریبا۳ماه دنبال پی وی این گشتم البته نه برای خودم برای رفیقم
آخرش پیدا کردم که گوشی رفیقمو ازدستش گرفته بودند من رفتم تارفیقموبهش بگم که ازتو خوشش میاد.

گفتم ولی قبول نکرد من گفتم خیلی خوب گیتار میزنی هاااا
اون گفت توارکجا دیدی؟
تو۹۹درصد ازدخترای پاساژ هستی،که مغازه مامان من وبابااون تو پاساژ روبه رو بود.
من ازشانس اون روز تومغازمون بودم.
گفتم نه کدوم پاساژ من نمیدونم ازچی داری حرفرمیزنی
اونم بارفیقش آهنگ بارکرده بود وصداشو تاآخر گذاشته بودبه مغازه ها نگاه میکرد تا ببینه این دختر کیه منو دید چون به جز من تو اون پاساژ دختری نبود وقتی دید خندید وخوشحال شد.
ماحرف زدیم بهم گفت قیافت خوبه و.. ازآهنگ ایناهم حرف زدیم این فهمیدکه عاشق شدم گفت برو بهش بگو فلان بهمان
منم بهش گفتم واینو هم گفتم که من نمیخوام باهات دوست بشم و…
رفیقم ازت خوشش میاد من نمیتونم خیانت کنم.
اونم گفت میتونی منتظربمونی میخوام خودمو عوض کنم.
چون شلوغ بود به خاطر همین منم که مثبت…
این دوستمو نخواست منم گفتم خب من اومده ودم دوستمو بگم نخواستی خداحافظ
این منو دوست داشت ازکجا بدونم آخه
بعد ۱۰روز رفیقم زنگ زد گفتم گوشیتو دادن گفت آره گفتم مهیار قبول نکرد هاااا؛ اسم پسرمهیاربود،
گفت به درک من با رل قبلیم آشتی کردم
گفتم چی گفت اونی که گفتم شنیدی بهش ماجرا رو تعریف کردم اونم گفت دیونه برو بهش بگو دوست دارم منم رفتم گفتم اونم نخواست چون بایه دختر دوست شده بود.
خب منم اومدم سر راهم
بعد چند روز که رفتم پاساژ این بهم بد نگاه می کرد یه حرفایی میگفت که من بهش نگاه کنم مثلا زهراخانوم و…
ولی من اصلا نگاه نمی کردم انگار اون اونجا نیست
حالا بعد ۴ماه توتل تویه گروهی روبه رو اومدیم
حرف زدیم و…
یه رعیق داشت که من توگروه آشنا شده بودم باهاش بهش میگفتم داداش اونم بهم آبجی میگف
این بهم گفت که تواون روز وساعت هایی که میرفتی مغارتو حفظ کرده بود
اونم میموند و…
یه پسر اومد پی ویم گفت که تورودیدم ودوست دارم منم گفتم کجا گفت توبیرون بهم نشون دادن گفتن فلان دختره ها
پی وی تو هم ارمهیارگرفتم
گفت که مهیار میگه بهم زیاد گفته دوست دارم ازش متنفرشدم
بااینکه من ۲بارگفته بودم هااا
حالا گفت که میگه دختر خوبیه به درد من نمیخوره.
الانم مهیار میگه اون سربه زیر من شلوغ نمیشه.
و مهیار بهم اومده بود میگفت دوست دارم به عنوان یه رفیق و…
میخوام باهات رفیق باشم و…
بعدش دعواکردیم خیلی بد من بهش گفتم ازت متنفرم اونم گفت دروغ میگی و…
اون رفیق مهیار که داداش میگفتم اومد گفت عاشقت شدم عاشق اخلاقت وعاشق رفتارت ؛قبلش هم گفته بود اگه مثلا من بخوام باهات رل بزنم کارایی میکنم که ازمهیار متنفربشی.
الانم معلوم نیست مهیار منو دوست داره یانه
ولی همیشه یه دری بازمیذاشت
ولی منم دیگه اصلا من نمیرم سمت اون
اون باید بیاد.
به تظرتون منو دوست داره؟؟؟

خسته نشدین؟؟؟

شماها فازتون چیه..

۱۳۹۵. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ است.

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چگونه دختری باکلاس باشیم – 10 نکته طلایی برای اینکه دختری باکلاس و باپرستیژ…

.

با روانشناسی رفتار مرد عاشق آشنا شوید. به تازگی با مردی آشنا شده اید و به او علاقه دارید اما مطمئن نیستید که او چنین حسی نسبت به شما داشته باشد؟

از کجا بفهمیم مردی دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم مردی قصد ازدواج دارد ؟ از کجا مطمئن شویم واقعا عاشقمان است یا ما را بازی می دهد؟

در این مقاله می خواهیم رفتارهای یک مرد عاشق را تجزیه و تحلیل کنیم تا دید بهتر ی نسبت به طرف مقابل  و رابطه ای که در آن قرار دارید به دست بیاورید.

روانشناسی رفتار مرد عاشق – از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟اگر مدتی است که درگیر یک رابطه عاطفی هستید اما نسبت به عشق و احساسات مرد نسبت به خود تردید دارید باید بر اساس نشانه ها و علائمی بفهمید که آیا طرف مقابل واقعا عاشق شماست و هدفش ازدواج است یا نه برای چند روز خوشگذرانی و از روی هوا و هوس به دنبال شماست.

چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد

با 5 رفتار یک مرد عاشق آشنا شوید:

1- اگر مردی به شما علاقه مند باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد.

او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه چیزهایی خوشتان نمی آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای طرف مقابل مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.

جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:

مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوها و هدف هایی در سر دارید.

غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.

2- وقتی فهمید به چه مواردی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. 

مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند.

مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. فرض کنید شما علاقه زیادی به کباب کوبیده دارید. هر گاه رستوران می روید با اینکه خودش غذای جوجه را دوست دارد اما غذای مورد علاقه شما را سفارش می دهد.

گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.

3- اگر  طرف مقابل واقعا به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با هم سپری کنید.

هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.

روانشناسی رفتار  مرد عاشق – مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی تغییر می دهد که حتماً کار شما را انجام دهد.

4- مردی که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند.

چطور بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ اگر مدتی است که با مردی آشنا شده اید اما هنوز وجودِ شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس و چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.

5- در فکر ازدواج با شماست. وقتی یک مرد شما را دوست داشته باشد برای ازدواج پیش‌قدم می شود.

در موضوع روانشناسی رفتار مرد عاشق این هشدارها را جدی بگیرید. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می کند، از جواب دادن طفره می رود، بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا اگر طرف مقابل واقعا عاشقتان باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.

چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا نه ؟ شما می توانید او را امتحان کنید. مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند.

اگر به فکر افتاد به خواستگاری تان بیاید که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

از کجا بفهمیم پسری به ما علاقه دارد

شما طرف مقابل را بسیار دوست دارید به عنوان همسر آینده تان انتخاب کرده اید و می خواهید هر چه زودتر رابطه تان به ازدواجی پایدار و عاشقانه منجر شود.

اما آیا او هم چنین حسی به شما دارد؟

چگونه بفهمیم پسری به ما علاقه دارد ؟

از کجا بفهمید عشق و علاقه طرف مقابل واقعی است و قصد ازدواج دارد؟چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

تصور می کنید پسری که با او رابطه دارید واقعا عاشقتان است. شما را خوشبخت خواهد کرد.

اما شاید اینگونه نباشد و باید حتما در رابطه تان تجدیدنظر کنید و این به نفع خود شماست.

من دختران زیادی را می شناسم که خواستگاران خود را به خاطر علاقه به پسری رد کرده اند در صورتی که این علاقه یک طرفه و تنها از جانب دختره بوده است.

چگونه می توانید چنین رابطه ای را تشخیص دهید؟

شما نباید عمر و بهترین سالهای جوانی تان را به پای پسری بگذرانید که علاقه ای به شما ندارد و صرفا برای چند روز خوشگذرانی با شماست و در آخر بدون هیچ تعهدی شما را رها خواهد کرد.

هیچگاه به حرف های یک پسر نمی توان اطمینان کرد.

اگر از حرف های طرف مقابل نمی توان فهمید که واقعا خواستار ازدواج با شماست، پس چگونه از عشق و احساس واقعی او مطمئن شوید؟ چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

از کجا بفهمیم که پسری دوستمان دارد؟

در کتاب « آیا ارتباطتان به ازدواج ختم خواهد شد » نکات و تکنیک هایی آمده است که می توانید زبان بدن طرف مقابل را رمز گشایی کنید.

همچنین با خصوصیات و ویژگی های مردی که متعهد به شماست و علامت هایی که نشان می‌دهد یک مرد به فکر ازدواج با شما نیست، آشنا می شوید.

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چگونه دختری باکلاس باشیم – 10 نکته طلایی برای اینکه دختری باکلاس و باپرستیژ…

دوران بعد از طلاق – 4 اشتباه بزرگ در دوران پس از طلاق – زیبا اندیشی

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سلام.من ۲۸ سالم هست.فردی رو چند سال هست دوس دارم. البته همیشه نگاهشو میدیدم. همیشه وقتی در دسترس بود شروع میکرد به نگاه کردن. متاسفانه یا خوشبختانه بهش پیام دادم نامزد دارین یا نه..گفتن بله… البته نمیدونست کی هستم. بعد گفتم فلانی…تعجب کرد. گفتم جسارت کردم ببخشید. گفتن که شما سوالی پرسیدی وجوابی شنیدی این حرفا چییه. سوال بود. بعد از یه مدت گفتم که نمیخوام موذب باشید…من خودمو به دوس نداشتنتون دارم قانع میکنم و…… جوابمو نداد.ولی بازهم نگاهش هست.نمیدونم چیکار کنم. قانون جذب و…………انجام دادم ولی بی فایده بود…نمیدونم واقعا دوسم داره یا نه…

سلام مهسا جان
تقریبا اشتباه ترین کار ممکن را انجام دادی که اون پیامک را فرستادی. من در جاهای مختلف چندین و چندابر تاکید کردم که اینگونه شروع ها برای یک رابطه قطعا بی نتیجه خواهد ماند ( بر اساس روانشناسی پسرها )
متاسفم که این را می گم : اون پسر به شما علاقه ای ندارد، چون اگر علاقه ای وجود داشت حتما عکس العملی نشان می داد نه اینکه فقط همون نگاه های قبلی را ادامه دهد.
عشق یک طرفه هیچ دستاوردی برای شما نخواهد داشت، بهتر هست این شخص را به کلی فراموش کنید.
موفق باشید

You have successfully joined our subscriber list.

آدرس دفتر مرکزی: آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه هفتم، (پاسخگویی تنها از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی می باشد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد)

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

حتما شما هم شنیده اید که افراد زیادی در سرتاسر جهان به فکر کاشت چیپست زیر پوستی هستند و اکثر کارهای الکترونیکی خود را به این چیپست زیر پوستی محول می کنند. آیا می دانید چیپست زیر پوستی چیست؟ آیا این تراشه ها برای بدن عوارضی به دنبال دارد؟ آیا با نحوه عملکرد آن آشنایی دارید؟ در این مقاله از بخش عمومی دکتر سلام به بررسی نحوه عملکرد، عوارض، مزایا و خطرات چیپست زیر پوستی خواهیم پرداخت. چیپست زیر پوستی چیست؟ وقتی یک شرکت فناوری …

آرزوی هر مادری، به دنیا آوردن نوزادی سالم است. نخستین چیزی که به ذهن همه مادران خطور می کند و با سلامتی نوزاد در رابطه می باشد، وزن در زمان تولد نوزاد می باشد. هرچه وزن نوزاد بیشتر باشد، حس خوشحالی و رضایت مادر نیز بیشتر می شود و چنانچه نوزادی با وزن کم متولد شود، تمام افراد خانواده نگران می شوند. در این مقاله از بخش سلامت کودک دکتر سلام، به بررسی تولد نوزاد با وزن کم خواهیم پرداخت. این مسئله چند علت دارد …

رژیم غذایی کم باقیمانده چیست؟ التهاب جداره دیواره روده باعث بیماری ‌های التهابی روده (IBD) مانند دیورتیکولیت، کولیت اولسروز و بیماری کرون می‌ شود. این بیماری‌ ها دردآور هستند و می ‌توانند موجب اسهال شدید، تب، خستگی، کاهش اشتها، کاهش وزن و خون در مدفوع شوند. برای تسکین بخشیدن به روده‌ها، پزشکان اغلب توصیه می ‌کنند که رژیم غذایی کم باقیمانده یا رژیم غذایی کم فیبر را دنبال کنید. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام، شرح مفصلی درباره رژیم غذایی کم باقیمانده، برنامه …

با دستگاه TENS آشنایی دارید؟ درد زایمان، یک تجربه دردناک و غافلگیر کننده است. خوشبختانه، پزشکی مدرن توانسته چندین راه حل برای مقابله با دردی که شما باید در طول زایمان تحمل کنید، ارائه کند. یکی از ابزاری که برای تسکین درد مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه TENS است که یک روش غیر دارویی می باشد و بسیاری از زنان باردار، ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. در این مقاله از بخش زنان و زایمان دکتر سلام به بررسی استفاده از دستگاه TENS …

آیا می دانید آنفولانزای معده چیست؟ آیا این بیماری کودکان را نیز درگیر می کند یا فقط مخصوص بزرگسالان است؟ آنفولانزای معده یکی از خطرناک ترین مشکلات سلامتی است که نوزادان و کودکان نوپا را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این بیماری، گاستروانتریت ( التهاب معده) نیز نامیده می شود. آنفولانزای معده بر اثر عوامل متعددی می تواند ایجاد شود ، اما ویروس رایج آنفولانزا، یکی از این عوامل نیست. در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام به بررسی این موضوع خواهیم …چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد

حتما شما هم شنیده اید که افراد زیادی در سرتاسر جهان به فکر کاشت چیپست زیر پوستی هستند و اکثر کارهای الکترونیکی خود را به این چیپست زیر …

دوتاستراید (Dutasteride) یک داروی تجویزی است. این دارو فقط تحت شکل یک کپسول دهانی موجود است. دوتاستراید به عنوان دارویی تحت نام تجاری Avodart در دسترس است. این …

مشکلاتی که بسیاری از خانم ها و دختران دارند سایز سینه است. برخی سینه بزرگ و برخی سینه کوچک را دوست دارند. در این بخش، شیوه هایی برای …

 در مورد پولیپ رحم چه می دانید؟ آیا می دانید که این پلیپ ها چگونه بوجود می آید و باعث چه بیماری هایی در بدن می شوند؟ عوارض …

در مورد جراحی تغییر جنسیت (SRS) چه می دانید؟ برای تبدیل زن به مرد یا جراحی مرد به زن چه کارهایی لازم است انجام گردد؟ در مورد ترنس …

علت ابجاد درد سینه در دوران بارداری چیست؟ چگونه می توان در این دوران، از سینه های خود مراقبت کنید؟ قبل از لذت بردن …

کاهش احتمال ابتلا به آسم در نوزادان با مصرف سبزیجات در بارداری میسر می باشد. بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا به دنبال راهکارهایی برای تقویت عضلات کمر هستید؟ بعضی از تمرینات ورزشی خیلی ساده ه بدون هیچ تجهیزاتی می توانید آنها را در منزل …

این هفت تمرین ورزشی را انجام دهید تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد. می‌ توانید آنها را در باشگاه یا در …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد
چگونه بفهميم که پسري به ما علاقه دارد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *