چگونه براي پسران جذاب باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه براي پسران جذاب باشيم
چگونه براي پسران جذاب باشيم


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲


توسط بهراد

انتخاب یه لباس و عطر مناسب میتونه در انتخاب و جلب توجه هر مردی تاثیر گذار باشه. در مقاله “چطور از دید همه آقایون جذاب باشیم؟” سعی میکنیم چند ویژگی که همه آقایون رو جذب میکنه بهتون بگیم، اگر چه خیلی از خانوم ها اینها رو بطور غریزی میدونند ولی روی صحبت ما با اون دسته ای ست که نمیدونند. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید تا بهتون بگیم چطور از دید همه مردها جذاب باشید.

1-لباس

چگونه براي پسران جذاب باشيم

خیلی با وقا رو زنانه به نظر برسید  و یادتون باشه که مردها به سمت هیکل هایی گرایش پیدا می کنند که بشکل ساعت شنی باشه. چند تا از مقاله های این سایت که میتونه به شما کمک کنه در این زمینه موفق باشید و با هر اندامی هستید به همون شکل ذکر شده دربیایید از قرار زیر هستند.

دوره مقدماتی php

تضاد رنگ مناسب برای لباس شما

لباس متناسب با هیکل بانوان

ساعت شنی رو هم یادتون نره

2- مو

معمولا موهای شما زیاد مشخص نخواهد بود ولی کمی از اون ک بیرون میمونه رو خیلی ساده نشون بدید مثلا روی پیشونی از یک طرف به طرف دیگه یا کنار صورتتون ریخته بشه. اگه موهاتون خیلی فر داره میتونید از همین ویژگی هم برای جذاب شدن استفاده کنید. یادتون باشه ساده، یعنی دیگه پیچ و تاب دادن مو پشت سر ممنوع.

۱۰ مدل موی کلاسیک پرطرفدار بانوان

3- آرایش

به سخت ترین قسمت کار میرسیم. در این قسمت باید آرایش شما خیلی کم و طبیعی به نظر بیاد چون آرایش بیش از حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس هست که اصلا برای ماموریت شما مناسب نیست. رژ لب  هم بگونه ای باشه که لب شما رو پر تر نشون بده و درهنگام انجام آرایش بیشتر دقت کنید. در مورد چشم ها هم باید جوری بنظر بیان که گرد و درشت باشه چون اینطوری خیلی برای مردها جذاب تر میشه.

عطر و لاک ناخن  مناسب هم یادتون نره.

مطالب مرتبط:

1- خانم ها: برای مهمانی آخر هفته چی بپوشم؟

2- واسه اینکه خوشتیپ باشم, کجا چی بپوشم؟

3- خانم ها: چگونه از سر تا پا سفید بپوشم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_84”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
دو
 × 

 = 
4

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

اکثر افراد تصور می کنند که جذابیت در زیبایی خلاصه می شود. اما قطعا چنین نیست و زیبایی تا حدودی در بالا رفتن جذابیت نقش دارد. موضوع اصلی در جذابیت بیشتر به شخصیت و باطن هر شخص بر میگردد. پس برای اینکه بدانیم چگونه جذاب باشیم باید دانش لازم برای اینکار را کسب کنیم. در این مقاله بصورت مشروح در مورد نحوه جذاب بودن و افزایش آن بحث خواهیم کرد.

بدون شک فاکتورهای موثر در جذابیت از دید مردان با زنان تفاوت دارد. هر چند این امکان نیز وجود دارد که یک شخص هم از دید مردان و هم از دید زنان جذاب پنداشته شود. در اینجا مخاطب چگونه جذاب باشیم برای مردان ، زنان هستند. در واقع مواردی که از دید مردان ، یک زن را جذاب به نظر می رساند مطرح خواهد شد. در زیر به تعدادی از موارد اشاره شده است:

جذابیت از دید زنان کمی پیچیده تر از مردان است. در این مورد نیز فاکتورهای جذاب بودن یک مرد از دید زنان مطرح می شود. ممکن است این چالش برای شما نیز وجود داشته باشد که چگونه جذاب باشیم برای زنان . در زیر به برخی موارد مهم اشاره شده است:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چگونه براي پسران جذاب باشيم

بازنشر محتوا تنها با ذکر منبع مجاز است.


Com.


انجمن تخصصی پاتوق یو

مشاهده قوانین
انجمن

Designed With Cooperation

پورتال جوانان ایرانی

فریبندگی یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان بدست می آید، از آنجایی هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می گذارند می توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. مانند رقصیدن هر چه بیشتر تلاش کنید، موفق تر خواهید بود. تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به شما این اطمینان را بدهد که به چهره یک فرد جذاب تبدیل شده اید.

مراحل

۱- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد، اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.چگونه براي پسران جذاب باشيم

۲- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که از هیچ چیز نمی هراسید.

۳- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

۴- نام افراد را به خاطر بسپارید. زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به خاطر بسپارید.  این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من “مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند. هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

۵- به دیگران علاقمند باشید. اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار، همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

۶- گفتگو در مورد موضوعات مناسب. باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید. به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند. روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

۷- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید. اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند ۱۰۰% شما را تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

۸- دروغ نگویید. شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته های شماست.  اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند، حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را باور نخواهد کرد.

۹- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید. اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید، ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و .. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید. اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.

۱۰- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو … بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت نادرستی داشتی.”

۱۱- تن صدای خود را کنترل کنید. یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.

چند نکته

همیشه خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید، دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.

گاهی اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.

همدلی یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

اگر احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی بکشید و لبخند بزنید.

هشدار

از بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما نمی توانید جذابیت ۱۰۰% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه، نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید برای یک وقت دیگر.

هیچ گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

هیچ گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید. زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.

برخی از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب تمام افراد را دارد.

برچسب ها : دلبریدلرباییمردمان

۳۰ آبان, ۱۳۹۱

۲۶ خرداد, ۱۳۸۷

۱۸ مهر, ۱۳۹۰

ممنوم عالی و مفید بود.خسته نباشید.

kheili ali bud mamnuuuuuunnn

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

چگونه براي پسران جذاب باشيم

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

۱۰ رمز موفقیت در یک رابطه عاشقانه

۸ تیر, ۱۳۹۱

تغذیه و تناسب اندام

مضرات شکر

۱۲ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

خودداری از برقراری رابطه جنسی به عنوان مجازات

۵ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

برنامه ریزی ذهن انسان

۲ شهریور, ۱۳۸۸

مد و مسائل زندگی

۴۷ روش برای ساده‌ تر کردن زندگی

۱۶ دی, ۱۳۹۳

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش نگهداری و تمیز کردن محصولات چرمی

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ هدیه ویژه آقایان برای روزهای خاص و مناسبت‌های مختلف

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

دسته‌بندی نشده / مد و مسائل زندگی

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا باید زندگی شخصی‌تان را شخصی نگه دارید

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

روشهای صرفه جویی در آب برای شستن ظرف‌ها

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

رشیدی (13)

وقتی
خانم ها با من صحبت می‌کنند معمولا اظهار می‌دارند که رفتار آقایان آنها
را تا حدی گیج می‌کند و به درستی نمی توانند تشخیص دهند که مردها از آنها
چه انتظاراتی دارند. آنها از اینکه نمی توانند مردها را راضی نگه دارند
اندکی ناراحت هستند. البته امروزه کمتر اتفاق می‌افتد که خانمی به رضایت و
یا عدم رضایت مردها اهمیت دهد، چرا که خانم ها تصور می‌کنند که با در
اختیار گذاشتن مسائل عاطفی تمام مشکلات به راحتی قابل حل شدن می‌باشد. تا
زمانی که یک چنین دیدی نسبت به زندگی داشته باشید همه چیز بر وفق مراد پیش
خواهد رفت، اما…
بدون توجه به اینکه چنین نقطه نظری درست است و یا اشتباه باید توجه داشته
باشیم که مردهای امروزی، با تلاش هر چه بیشتر در پی یافتن جایگاه واقعی خود
در اجتماع هستند. خانم هایی را داریم که به عضویت ارتش و پایگاه های فضایی
در آمده اند و به خوبی از انجام وظایفی که بر گردن آنها نهاده می‌شود بر
می‌آیند. آنها در سایر مشاغل صنعتی دیگر هم در حال پیشرفت و ترقی می‌باشند.
رفته رفته قلعه مستحکم مردها در حال ویران شدن است و آنها احترام و ارج و
قرب گذشته خود را کم کم از دست رفته می‌بینند.
اگر یک خانم این مقاله را بخواند شاید با خود بگوید که خوب این مشکل
مردهاست و خودشان هم باید به فکر پیدا کردن راه حلی برای آن باشند. بله
درست است اما نباید انتظار داشت که به یک باره معجزه روی دهد و همه چیز
مطابق میل آنها شود. تاریخ برای سالیان دراز جایگاه و عملکرد مردها را در
جامعه معین کرده و شما به راحتی نمیتوانید در عرض چند سال آنرا تغییر دهید.
شاید کمتر افرادی بتوانند در مقابل پیشرفت ها و موفقیت های خانم قد علم
کنند اما یک چنین وضعیتی به طور قطع با خود مشکلاتی را نیز به همراه
می‌آورد. یکی از مشکلات همانطور که قبلا نیز به آن اشاره داشتم این است که
مرد قرن بیستم چه انتظاراتی دارد.
آقایان کم کم متوجه می‌شوند که جایگاه آنها چنان که در گذشته بوده، نیست.
دیگر هیچ رد پایی از زمانیکه مردها نان آور خانه بودند و خانم ها هم باید
در خانه مینشستند و فرزندان خود را بزرگ می‌کردند، نمانده است. شاید چنین
تغییر شگرفی مستلزم سپری شدن مدت زمان بسیار زیادی باشد اما همانطور که
مشاهده می‌کنید این امر در جوامع غربی با روند چشم گیری در حال پیشروی است.
این روزها مردها می‌دانند که اگر بخواهند برای خود همسری پیدا کنند باید
سخت تر از گذشته کار کنند و خانم ها سنگ های بیشتری در جلو پایشان
می‌اندازند.

خوب، حالا مردها واقعا به دنبال چه چیز هستند؟

اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این
حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست
داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم
ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست
داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا
کرده اند خوشحال می‌شوند.
مردها دنبال خانمی می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم ها اغلب تصور
می‌کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد
وضعیت ظاهری خانم می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های زیبا نمی‌گردند ،
بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند
(البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی
که قیافه خوبی داشته باشد لذت می‌برند و من فکر نمی کنم که مردی چیزی جز
این به شما بگوید.
مردها به دنبال خانم هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که
آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند.
شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی
وفا هستند. همین امر باعث می‌شود که مردها محتاط تر عمل کنند. آقایون به
شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می‌گردند که بتوانند
از صمیم قلب به او اعتماد کنند.
مردها می‌خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی
هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم هایی که در محیط های
اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز گرینه مناسبی برای انتخاب هستند چرا که آقایون
تصور می‌کنند خیلی بهتر می‌توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و
ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.
مردها به دنبال خانم هایی با روحیه زنانه و مهربان می‌گردند زیرا چنین
خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد.
البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم ها آنها را نیز
تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر
مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.
مردها به دنبال خانم های خوش مشرب هستند. بعضی از خانم ها خیلی سخت گیر
بوده و برای جزئیات اهمیت بیش از اندازه ای قائل می‌شوند. آیا تا به حال
دختر هایی را دیده اید که دارای خلق و خوی پسرانه هستند؟ مردها می‌خواهند
از در کنار هم بودن با همسر خود لذت ببرند و احتیاج به محبت دارند به همین
دلیل همیشه به دنبال فرد خوش طبعی هستند که بتوانند در کنار او به آرامشی
که آرزوی آن را دارند دست پیدا کنند.
مردها به دنبال زن هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند.
البته منظور ما آن دسته از خانم هایی نیست که دائما به دنبال مد می‌روند و
چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند. بعضی از خانم ها
هستند که در زمان عصبانیت هر چه که دلشان می‌خواهد بار طرف مقابل می‌کنند
که این کار به هیچ وجه به مزاج آقایان سازگار نیست. مردها نمی خواهند رفتار
همسرشان به اندازه خودشان بی شرمانه و توهین آمیز باشد.
مردها کسی را می‌خواهند که حامی و پشتیبانشان باشد. خیلی از خانم ها منتظر
هستند که اشتباه کوچکی از آقا سر بزند که آنها را به باد انتقاد بگیرند و
در مسائل خصوصی و حتی شغلی شان دخالت کنند. آقایان به ارتباط خود به عنوان
یک سیستم محافظ نگاه می‌کنند زمانیکه خانم نتواند یک چنین حسی را در آنها
به وجود آورد و از این گذشته تا آنجا که می‌تواند از آنها انتقاد هم بکند،
چیزی نمی گذرد که دلسردی پیش می‌آورد.
مردها از خانم های عصبی که تمام مدت داد و فریاد می‌کنند خوششان نمی آید.
آنها خانم هایی را می‌پسندند که اهل بحث و گفتگو باشند و قادر باشند که
مشکلاتشان را از راه های منطقی حل کنند.
معمولا آقایان در مورد مسائل عاطفی و روابط زناشویی اندکی خود دار تر از
خانم ها هستند. باور کنید که حقیقت دارد. مردها می‌دانند که از همسر خود چه
می‌خواهند و به همین دلیل توجه خود را بر روی آن معطوف می‌کنند. شما به
هیچ وجه آن همه شور و اشتیاقی که به مردها نسبت می‌دهند را نمی‌توانید در
دنیای واقعی در وجودشان پیدا کنید. مردها در جهان واقعی بسیار محافظه کار
هستند.
مردها به دنبال همسری می‌گردند که به آنها متعهد باشد. مردها نامزدی را
دوست دارند که بتوانند به او اعتماد کنند و مشکلات و ناراحتی هایشان را با
او در میان بگذارند. تعهد مثل یک خیابان یکطرفه نیست و باید از جانب هر دو
طرف رعایت شود. چنین نیازی برای همیشه در وجود تمام مردها باقی خواهد ماند.چگونه براي پسران جذاب باشيم

مردها دوست ندارند که تنها زندگی کنند.

در حالیکه خانم ها در نقشهای اجتماعی خود بسیار موفق هستند خوب است که هیچ
گاه از یاد نبریم که جایگاه اصلی آنها به خانه و خانواده شان تعلق دارد.

چگونه براي پسران جذاب باشيم
چگونه براي پسران جذاب باشيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *