چگونه براي دختر جذاب باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه براي دختر جذاب باشيم
چگونه براي دختر جذاب باشيم

چطور در چشم یک خانم جذاب باشیم؟ چه کار کنیم که یک خانم جذب ما شود؟ چگونه جذاب ترین مرد برای یک زن باشیم؟

اکثر آقایان دلشان میخواهند که جذاب باشند و در نظر دیگران نیز نمونه و جذاب باشند. در این مطلب به برخی از ویژگیهایی که باعث جذاب بودن مردان از دید زنان می شوند میپردازیم.

شواهد قانع کننده نشان می دهند که برای جلب توجه یک زن، تنها به یک چیز نیاز است. پول (نگاهی به عکس های عروسی ترامپ بیندازید). اما اگر شما پول و هدیه های گران قیمت را از این معادله حذف کنید، معلوم نیست کدام یک از ویژگی های نا ملموس تر به جاذبه جنسی یک مرد کمک می کنند.

ما بیش از ۱۰۰۰ زن آمریکایی در سنین ۲۱ تا ۵۴ را در دو نظر سنجی آنلاین بررسی کردیم. یکی از آنها توسط Opinion Research Corporation مستقر در پرینستون نیوجرسی انجام شد و دیگری در سایت BestLifeOnline. com.

چگونه براي دختر جذاب باشيم

دوره مقدماتی php

ما صفات و ویژگی ها را براساس درصد خانم هایی که آنها را جزء ۱۰ ویژگی برتر قرار داده بودند، سازماندهی کردیم. زنان به صفات مربوط به اخلاق و شخصیت، رتبه بسیار بالاتری نسبت به آنهایی که منعکس کننده جذابیت فیزیکی بودند، دادند. به عنوان مثال: تنها ۱۳ درصد از خانم ها بدن عضلانی را به عنوان یک شرط لازم برای جذابیت به حساب آوردند، در حالی که ۶۶ درصد، صداقت اخلاقی را جزء یک ویژگی قرار دادند. اطلاعات زیر را بررسی کنید.

۸۴%

از هر۱۰ زن، بیش از ۸ نفر، وفاداری را جزء ۱۰ ویژگی برتری قرار دادند که به نظرشان در یک مرد، جذاب است. تمایل یک زن به وابستگی، یک ضرورت بیولوژیکی و لازمه بزرگ کردن درست فرزند است. مکررا به او اطمینان دهید که قرار نیست جایی بروید.

۷۵%

از هر ۴ زن، ۳ نفر می گویند به دنبال مردی هستند که متعهد شود و به تعهدش پایبند بماند. مسئولیت پذیر بودن (حتی صرف اینکه فراموش نکنید هنگام برگشت به خانه، سس سالاد بخرید. ) یک سیگنال مثبت می فرستد که شاید شما روزی، متعهد شوید.

۶۷%

زنان، جذب مهربانی می شوند زیرا محبت، اعتماد به نفس را افزایش می دهد. به عبارت دیگر، اگر شما با خدمتکار خوب رفتار کنید، زنی که با او قرار دارید، اینطور برداشت می کند که با او نیز رفتار خوبی خواهید داشت.

۶۶%

داشتن جرات برای گفتن حقیقت، برای یک زن به این معناست که شما شهامت دارید یک شریک خوب، غمخوار و مناسب در درازمدت باشید. دروغ های بی اهمیت، ایرادی ندارند اما از گفتن دروغ های اساسی، اجتناب کنید.

۵۱%

یک پدر خوب بودن (یا داشتن پتانسیل برای تبدیل شدن به یک پدر خوب) یعنی یک الگوی خوب بودن (یعنی صبور و غمخوار بودن) خصوصیاتی که زنان در یک شریک می پسندند. اگر یک پدر نیستید، با او درباره خواهر زاده یا برادرزاده مورد علاقه تان یا کارمندی که در محل کار به او آموزش می دهید، صحبت کنید.

۷۷%

با توجه به زنان شرکت کننده در این بررسی، توانایی خندیدن به تنش های زندگی، یک ضرورت است. اگر بتوانید آنها را بخندانید، امتیاز اضافی کسب خواهید کرد. شوخ طبعی به یک خانم می گوید که شما می توانید به بسیاری از مشکلاتی که زندگی سر راهتان قرار می دهد، بخندید و آنها را به راحتی مدیریت کنید.

۵۵%

خانم ها دوست دارند یک مرد جالب و جهاندیده را به بقیه معرفی کنند. مردانی که حلال مشکلات هستند، به زنان احساس امنیت می دهند و مردانی که همواره در حال پیشرفت هستند، هرگز خسته کننده نخواهند شد.

۴۶%

چرا خانم ها همیشه عاشق موسیقی دانان هستند؟ چون ستاره های راک در جمع های عمومی، احساساتی هستند. زنان، جلوه های شور و عشق را دوست دارند زیرا به دیدن آنها از جانب مردان، عادت ندارند. در مورد یک چیز، احساساتی شوید. قایقرانی، هنر امپرسیونیستی، کباب کردن یا ساخت مسکن برای افراد فقیر. این ثابت می کند که شما به چیزی فراتر از خودتان، اهمیت می دهید.

۴۱%

مردی که از درون، احساس آرامش و امنیت می کند، به زن مورد نظرش نیز همین حس را می دهد. با نشان دادن آنکه شما قادرید افراد یا موقعیت های ناآشنا را مدیریت کنید، به زن حاضر در زندگی تان می گویید که نیازی نیست بترسد.

۳۸%

این خصوصیت برای زنان بالای ۳۵ سال، مهم تر از خانم های زیر این سن است. با این حال، سخاوت تنها به معنای دعوت به شام در یک رستوران ۴ ستاره نیست. تمایل شما برای در اختیار گذاشتن وقت تان و شنیدن حرف های او آن چیزی است که زن ها مشتاقش هستند.

۵۳%

توجه کنید. یک خانم هنگامی احساس امنیت و آرامش می کند که بداند مرد مورد نظرش، گوشی اش را کنار خواهد گذاشت و به او گوش می دهد. این جمله جادویی را بخاطر بسپارید: من اینجا هستم. همه چیز را به من بگو.

۴۸%

حرف های عاشقانه برای سمت راست مغز یک زن (که کمتر منطقی است) جذاب هستند. هر زنی در مورد عاشق شدنش خیالبافی می کند. حرف عاشقانه، جسورانه است زیرا شما تمایل تان را نسبت به یک زن نشان می دهید و یک جنبه لطیف تر و آسیب پذیرتر را آشکار می کنید که در نظر زنان، غیر قابل مقاومت است.

۳۵%

منظور فقط ارگاسم نیست. یک زن می داند فردی که در رختخواب به او اهمیت می دهد، در بیرون رختخواب نیز مراقبش خواهد بود. شور و اشتیاق شما برای بدن او، مهم تر از قدرت جنسی شماست.

۲۳%

خودکفایی یعنی از او انتظار نداشته باشید که مانند مادرتان باشد. یاد بگیرید چطور یک یا دو صبحانه یا ناهار معرکه درست کنید تا قلب او را بدست آورید.

۲۱%

از هر ۵ زن مورد مطالعه، یک نفر گفت که موفقیت یک مرد در شغلش، به جاذبه جنسی او منجر می شود. اگر از خودتان استعداد، دنبال کردن هدف و دستیابی به آن را نشان دهید، به زنان اطمینان می دهید که تامین کننده خوبی خواهید بود.

۳۰%

طرز لباس پوشیدن شما، بر زنی که با او هستید، تاثیر می گذارد. مردی که می داند چگونه یک پیراهن طرح دار و کراوات را با هم ست کند، هنگامی که زن مورد نظرش، خوب لباس بپوشد نیز متوجه خواهد شد. به طور مرتب به خشکشویی و خیاطی سر بزنید و برای او پارچه های مد روز و لطیف مانند ترمه، چرم جیر، و مخمل نخی راه راه و براق بخرید.

۲۶%

علم جاذبه که بی نهایت مورد مطالعه قرار گرفته، می گوید که همه چیز به تناسب مربوط می شود. تصور کنید که یک نقطه چین قرمز به صورت عمودی در وسط صورتتان تا پایین بینی تان دارید. آیا ویژگی های صورت شما در شکل و ترتیب، در هر دو طرف این خط، مانند هم هستند؟ آیا چشم ها و گوش هایتان هماهنگی دارند؟ هر چه تقارن یک سمت صورتتان با سمت دیگر بیشتر باشد، شما جذاب تر هستید. زنان در مطالعات میان فرهنگی نیز به مردانی با چانه های پهن، استخوان های گونه بالا و چشمان درشت به عنوان جذاب ترین مردان، رای داده اند. بهترین راه ها برای بهبود قیافه تان بیشتر لبخند بزنید و مطمئن شوید که خط های ریش تان، یکسان هستند.

چگونه براي دختر جذاب باشيم

۱۵%

بلند، تیره و خوش تیپ، مهم ترین مسائل نیستند. زنان می گویند که دوست دارند احساس کنند کوچکتر از مردهایشان هستند. اما قد لزوما به معنای تسلط نیست. زنان تا هنگامی که خیلی بلند تر از شما نباشند، احساس راحتی خواهند کرد.

۱۳%

زمان بیشتری را در جلوی آینه حمام و زمان کمتری را جلوی آینه باشگاه سپری کنید. تعداد زنانی که یک صروت تراشیده را به یک اندام عضلانی ترجیح می دهند، تقریبا ۳ برابر است. عضلات به کنار زدن رقبا و مطمئن ساختن یک زن از اینکه موقع رقصیدن او را رها نخواهید کرد تا زمین بخورد، کمک می کنند اما ظاهر کلی شما، بسیار مهم تر از سایز عضلات دو سر بازویتان است.

۱۲%

زنان، یک بدن خوب را نشان دهنده یک مرد با نظم و انضباط و خویشتن دار می دانند. تناسب اندام به یک زن می گوید که شما می توانید در رختخواب و بیرون رختخواب، پا به پای او پیش بروید.

همچنین

کدام مردها برای خانم های جذاب تر هستند؟

خیلی مفید بود ممنون.???

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

معرفی سایت های مفید از سراسر نت

 

چگونه محبوب خانمها باشیم ( در گوشی های روانشناس با آقایان )

خانم ها به نوع خاصی از مردها علاقه دارند، به همین دلیل از مردهایی که دارای یک سری خصوصیات خاص هستند به شدت پرهیز می کنند. این امر در دوران اولیه ارتباط از اهیمت ویژه ای برخوردار است درست زمانی که خانم ها در حال قضاوت خصوصیات اخلاقی آقایان هستند. در زیر خصوصیات ۸ تیپ از مردانی را که خانم ها سعی می کنند خودشان را از آنها دور نگه دارند آمده است. ما این اطلاعات را از طریق مصاحبه هایی که با جمع کثیری از خانم ها انجام داده ایم، بدست آورده ایم.

البته اگر یکی یا چند تا از خصوصیات زیر در شخصیت شما وجود داشت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که اغلب آنها باعث بر هم خوردن رابطه نخواهند شد. نظر ما این نیست که خصوصیات اخلاقی خود را به طور کلی تغییر دهید بلکه مراقب آن دسته از رفتاری که به مزاج خانم ها چندان خوشایند نیست باشید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا متوجه شوید که خانم ها چه چیزهایی را دوست ندارند. از این طریق نوبت بعد که با همسر یا دوست دخترتان ملاقات داشتید راحت تر می توانید اثر گذار جلوه کنید.

آقایان عزیز اگر می خواهید همواره برای همسرتان جذاب باشید ، نکات زیر را بخوانید و رعایت کنید و حواستان باشد که عشق نیاز به مراقبت دائمی دارد !

به گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ توصیه های ربکا را بخوانید تا بدانید برای جذابیت بیشتر در بین خانم ها چه کاری باید انجام دهید :

بدن خانم ها هیچ ربطی به شما ندارد.ما می توانیم غذای سالم خورده و هر روز ورزش کنیم یا غذای نا سالم خورده و اصلا ورزش نکنیم.نحوه رفتار ما با بدنمان تنها به خودمان و شاید دکترمان مربوط است!ما می توانیم هرقدر که دوست داریم چاق باشیم!هیچ چیز وحشتناک تر از مردی نیست که در امور مربوط تناسب اندام خانم ها دخالت کند!

همانطور که گفتم،بدن او به خودش مربوط است!شما می توانید ظاهر باب میل خودتان را داشته باشید (رنگ مو، خالکوبی و…) اما حق ندارید او را از داشتن ظاهر مطلوبش منع کنید.تغییراتی که ما انسان ها بر بدن خود اعمال می کنیم نوعی ابراز شخصیت است.وقتی مردی به زنی در مورد این تغییرات دستور می دهد، در حقیقت جلوی این ابراز شخصیت را می گیرد که کار غم انگیزیست.اگر میخواهید از نظر همسرتان جذاب باشید، از قضاوت نحوه ابراز شخصیتمان دست بردارید.

چگونه براي دختر جذاب باشيم

خوب نژاد پرست نباشید!چون خیلی زشت است!اصلا نیازی به توضیح بیشتر هم ندارد!

برخی زن ها حوصله آرایش و پیرایش ندارند(از ناخن گرفته تا موهای بدن).پس ما را سرزنش نکنید!ما خود به عدم تطبیق خودمان با استاندارد های موجود در جامعه در خصوص زیبایی زنان آگاهیم!پس نیازی به سرزنش اضافی شما نیسـت!اصلاح نکردن دست و کنار آمدن با آن در این دوره و زمانه شجاعت بسیاری می خواهد!از سوی دیگر با رفتار های ((دخترانه)) زنان مخالفت نکنید.اگر از آرایش کردن و لباس صورتی پوشیدن لذت می برد، مانعش نشوید!

خود را با او برابر بدانید.او را کنترل نکنید.هیچ چیز زشت تر از مردی نیست که می خواهد تمام اطرافیانش را کنترل کند!اینکار باعث ایجاد احساس عدم امنیت در برابر جنس مخالف در زن می شود.مردانی با احساسات نا امن(شکاک) زن را سرد مزاج می کنند؛ مخصوصا وقتی سعی می کنند به زن بقبولانند که برای ایجاد حس مردانگی در یک مرد باید تحت سلطه و کنترل او در بیاید.

چنین جمله ای تا به حال از دهان هیچ زنی خارج نشده : “عزیزم من عاشق وقتی هستم که به من می گویی کارم فقط پخت و پز و رفت و روب است و جایگاهی در اجتماع ندارم”!

اگر بچه نمی خواهید،با کسی که بچه دارد ازدواج نکنید.اما اگر او فرزند دارد و شما هم خانواده ای می خواهید،چه فرقی دارد که بچه های او از شما باشد یا خیر؟ از خود گذشتگی یک مرد در برابر کودکان بسیار جذاب است.مخصوصا وقتی که این بچه ها ، فرزند خودش نباشند.

این مورد خیلی مهم است!توقع داشتن از یکدیگر کار درستی نیست.دلیل کار کردن برای یکدیگر باید اهمیت عشق شما به هم باشد ، چرا که در یک رابطه سالم ، 2 طرف برای خوشحالی هم تلاش می کنند.تنها وقتی که باید از خانم خود انتظار آشپزی داشته باشید، وقتی است که او می گوید : من می خواهم برایت آشپزی کنم!علاوه بر آن ، “جای زن در آشپزخانه است” هم دیگر قدیمی شده!

درست است که برخی افراد در استفاده از شبکه های اجتماعی افراط می کنند؛ اما عکس هایی که خودمان از خود می گیریم ، نوعی ابراز احساسات و تلاش برای دیده شدن به آن شکلیست که دوست می داریم.فکر نکنید که این کار را برای جلب توجه می کند، چون بی احترامیست!گرفتن عکس از خود نوعی شناخت از خود است.ما با عکاسی از آنچه دوست داریم و اشتراک آن عکس ها به دیگران این فرصت را می دهیم تا هویت مارا بشناسند.ما می خواهیم تا درکمان کنند.اگر با او بیرون می روید و او در رستوران از غذای خود عکس میگیرد، احتمالا به این معناست که اوقات خوشی را سپری میکند و از کنار شما بودن خوشحال است.اگر نبود که از این لحظه عکسی نمی گرفت! پس به جای مسخره کردن،از او حمایت کنید.

آنها پیش از شما در زندگی او بودند،پس به آنها احترام بگذارید.آن ” دختران سر به هوا ” دوستان خوب او بودند،پس سعی در جدا کردن آنها از یکدیگر نکنید.آنها رقیب شما نیستند!
وقتی مردی به گونه ای رفتار میکند که انگار دوستان خانمش ، تهدیدی برای او هستند ، باعث می شود تا مردی شکاک و بی اعتماد به نظر بیاید؛ که نوعی بی احترامی می باشد واصلا جذاب نیست.

همه از اینکه کسی با دقت به سخنانشان گوش دهد، لذت می برند.زنان از اینکه مردان علاوه بر گوش دادن،با آنها تعامل برقرار کرده و جواب هم می دهند لذت می برند و تنها سر تکان دادن و آهان گفتن کافی نیست، وارد بحث شوید؛ مخصوصا وقتی که ما می دانیم شما به این موضوع علاقه ای ندارید. برای ما مهم است تا بتوانیم با مخاطب خاص خود در خصوص موضوعی که برایمان مهم است صحبت کنیم و بدانیم که آن مخاطب خاص به ما واکنش و پاسخ مناسب و خاصی می دهد، حتی وقتی موضوع مورد بحث برایش بی معنا باشد.

بدانید چه وقت می خواهید حرفی بزنید که مشکل ساز می شود و آنرا به زبان نیاورید! زنان قدردان مردانی هستند که خودآگاهی بالایی دارند و روی سخنان خود خوب فکر می کنند و هرچه به ذهنشان بیاید به زبان نمی آورند.همچنین سعی کنید بفهمید چه وقت اطرافیانتان قصد بیان سخن مشکل سازی را دارند .اگر همکارانتان سخنان نژادپرستانه و زن ستیزانه ای می گویند،به آنها تذکر دهید!بدانید که به عزیزانتان چه می گویید.اگر به همسر خود بگویید که با این لباس خاص ، خنده دار می شود،او با هربار پوشیدن آن لباس حرف شما را به یاد می آورد. بدانید که چه می گویید و آیا می خواهید همواره آن را در خاطر داشته باشد یا خیر؟ چرا که احتمالا اگر واقعا برایتان ارزش قائل باشد ، حرفتان تا ابد در خاطرش خواهد ماند. اگر برایمان مهم باشید،فراموشتان نخواهیم کرد.

خاک بر سر اون بی مغزی که اینو نوشته.انجوری کسی نمی گیرت.یه شوهر مثل من لازم داری تا بالگد از وسط نصفت کنه احمق

نوشته اشتباه و جانبدارانه بود

نظرات شخصی یه ادم ست زیاد جدی نگیر انقدر دنیای زنان پیچیده است که نمیشه براش یه پارادایم یا فرمول یا یه قانون شناخت ترتیب یا شناساند در هر صورت مطلب در خور توجهی بود

اینو جا گذاشت = خم شوید بگذارید سوارتان بشود

خخخخخخ آقا من ديگه زن نميگيرم اگه قراره ظرفا رم بشورم غذا هم درس كنم مث سگم بيرون كار كنم اين دخترا خيال مى كنن پرى ان والا به خدا از نظر زيبايى كه ما پسرا از شما خيلى خوشگل تريم شما دخترا چى تون بيشتر از ما مى ارزه سنجاب بيشتر از شما فك مى كنه

اینکه انتظار اشپزی نباشه عالیه, مطالبتون عالیه

واقعا نکاتی بود که هر زنی مایل است مرد مورد علاقه اش به آنهال توجه نماید. ممنون

بسیار خوب بود.

اینکه آقایون به حرف خانم ها کمتر توجه میکنن به نظرم نکته بارزش بود

سلام میکنم هرچند مطلب ارزش سلام کردن هم نداشت

آخه کدوم احمقی اینار ور نوشته !!!

یه فمنیست فندق مغز یا یه احمق واقعا واقعی.!!!!

حالا اون نوشته شما چرا گسترش میدید!!!

23

ممنون . مطلب بسیار جالبی بود استفاده کردم . مرسی

ممنون به نکته های جالبی اشاره کرده بودید که هر کدام از ما باید در زندگی توجه کنیم.

مراحل

1- طرز ایستادن خود را تصحیح کنید. اگر
شرایط بدنی شما در حد مطلوب قرار داشته باشد، گویای این مطلب است که یک
فرد با اعتماد به نفس بالا هستید، حتی اگر از درونتان هم یک چنین احساسی
نداشته باشید. در زمان راه رفتن باید محکم و ثابت قدم بردارید. کمرتان
کاملاً صاف باشد، و شانه ها به سمت عقب گرایش داشته باشند. شاید در ابتدا
زمانیکه یک چنین وضعیتی را تمرین می کنید برایتان قدری عجیب و دشوار باشد،
اما پس از سپری شدن چند روز به آن عادت پیدا می کنید.

2- ماهیچه های صورت را رها کنید. سعی
کنید ماهیچه های صورتتان را رها کنید تا صورت، حالت طبیعی و دلپذیر خود را
داشته باشد. با این چهره می توانید رو به دنیا کنید و به همگان بگویید که
از هیچ چیز نمی هراسید.

3- ارتباط برقرار کنید. هنگامیکه
با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید،
سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او
انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال
باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

4- نام افراد را به خاطر بسپارید.
زمانیکه برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید سعی کنید که نام او را به
خاطر بسپارید.  این کار برای خیلی از افراد دشوار است. زمانیکه نامشان را
می گویند، آنرا چندین مرتبه با خود تکرار کنید تا نامشان در ذهنتان باقی
بماند و سپس نام خود را نیز به آنها بگویید؛ به عنوان مثال سلام “سارا” من
“مانی” هستم. زمانی هم که با آنها خداحافظی می کنید، باز هم سعی کنید چند
مرتبه دیگر نام آنها را تکرار کنید تا به طور کامل در ذهنتان باقی بمانند.
هر چقدر بیشتر نام آنها را تکرار کنید، بیشتر به یادتان می ماند و طرف
مقابل هم احساس می کند که او را بیشتر دوست می دارید و احتمال این امر که
با شما بیشتر گرم بگیرد افزایش پیدا می کند.

چگونه براي دختر جذاب باشيم

5- به دیگران علاقمند باشید.
اگر شما یکی از آشناهای قدیمی را ملاقات کردید به عنوان مثال یک همکار،
همکلاسی، دوست یکی از دوستان و … در مورد خانواده و علاقمندی های جدید
آنها سوالاتی مطرح کنید. اسم افراد نزدیک به آنها را بپرسید و نام آنها را
به خاطر بسپارید. مطرح کردن یک چنین مسائلی، موضوعات جدیدی برای صحبت کردن
در اختیار شما قرار می دهد و آنوقت مجبور نیستید که تنها در مورد کار و
کلاس های درسی با هم صحبت کنید. می توانید تا حدودی در مورد خودتان نیز
صحبت کنید. در تمام طول بحث خودتان را علاقمند نشان دهید و نشان دهید که
تمایل دارید به گفتگوی خود با او ادامه دهید.

6- گفتگو در مورد موضوعات مناسب.
باید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که طرف مقابل به آنها علاقه دارد، حتی
اگر خودتان هم علاقه شدید به آنها نداشتید، بازهم این کار را ادامه دهید.
به عنوان مثال اگر در یک جمع ورزشی قرار گرفتید، در مورد بازی دیشب یا گل
کردن تیمی که به تازگی وارد لیگ شده صحبت کنید. اگر با کسانی هستید که به
سرگرمی های مختلفی علاقمند هستند، می توانید در مورد سرگرمی های مورد علاقه
آنها از جمله ماهیگیری، بافتنی، کوهنوردی، و سینما صحبت کنید.

هیچ
کس از شما انتظار ندارد که در تمام زمینه ها یک متخصص باشید، باید به آنها
بگویید که فقط به دلیل علایق شخصی است که تمایل دارید در مورد موضوعات
مختلف با دیگران به بحث و گفتگو بنشینید. ذهن خود را باز کنید، اجازه دهید
تا دیگران توضیحات لازم در مورد موضوعات مختلف را برای شما بازگو کنند.
روراست باشید و به آنها بگویید که دانشتان در مورد برخی چیزها محدود است و
بدتان نمی آید که چیزهای بیشتری در مورد آن مبحث یاد بگیرید.

7- به جای غیبت کردن دیگران را تکریم کنید.
اگر در جمعی در حال صحبت کردن هستید که همه افراد به نحوی در مورد یک شخص
بخصوص در حال غیبت کردن هستند، بد نیست شما چیزی در مورد آن بگویید که دوست
می دارید. گفتن چیزهایی که در دیگران دوست می دارید می تواند 100% شما را
تبدیل به یک فرد جذاب کند. در عین حال با این کار می توانید حس اعتماد
دیگران را نیز به خود جلب کنید. همه اطرافیان به این نتیجه می رسند که شما
هیچ وقت ایده ی بدی نسبت به دیگران ندارید. همه به این نتیجه می رسند که
آبرویشان در دست شما محفوظ خواهد بود.

8- دروغ نگویید.
شاید به دلایلی دروغ بگویید اما مدارک و شواهدی وجود دارد که بر خلاف گفته
های شماست.  اگر به مریم بگویید که عاطفه را دوست دارید و به نسیم بگویید
که عاطفه را دوست ندارید، مطمئن باشید که مریم و نسیم با هم صحبت می کنند،
حرف های شما را با هم در میان می گذارند، و با این کار اعتبارتان را نزد
آنها از دست خواهید داد، و از آن به بعد هم دیگر هیچ کس حرف های شما را
باور نخواهد کرد.

9- با صداقت از دیگران تعریف و تمجید کنید. این
کار خصوصاً در ارتقای عزت نفس دیگران نقش مهمی را بازی میکند. چیزهایی که
خوشتان می آید را انتخاب کنید و در هر شرایطی به آنها اشاره داشته باشید.
اگر از کاری و یا از کسی خوشتان می آید راهی برای بیان آن پیدا کنید و
فوراً به آن اشاره کنید. اگر برای انجام این کار بیش از اندازه صبر کنید،
ممکن است حرف های شما قدری ریاکارانه جلوه کنند. زمانیکه احساس می کنید با
تشویق های خود می توانید زمینه پیشرفت را برای آنها فراهم آورید، حتماً این
کار را انجام دهید و از آنها تعریف کنید. اگر احساس میکنید که چیزی در
مورد فردی تغییر پیدا کرده است (به عنوان مثال مدل مو، طرز لباس پوشیدن و
.. به آن توجه کنید و چیزی را که در مورد آن خوشتان آمده، به زبان بیاورید.
اگر مستقیماً سوالی می پرسید، با خوشرویی آنرا بیان کنید و سپس سوال خود
را با یک تعریف بجا به پایان برسانید.

10- در پذیرش تعریف و تمجید مهربان باشید. این
فکر را که برخی از تعریف و تمجید ها هدف خاصی را در پس خود دارند را از
ذهن بیرون کنید. در قبول هر نوع تعریف و تمجیدی پرحرارت و علاقمند ظاهر
شوید. خیلی بیشتر از گفتن یک “خیلی ممنون” ساده پیش بروید و آنرا با جملاتی
نظیر: “خوشحالم که خوشت آمده” و یا “خیلی مهربانی که به این مورد اشاره
کردی” همراه کنید. این عبارات خودشان می توانند به عنوان نوعی تعرف و تمجید
در جواب تعریف های فرد مقابل به شمار روند. در عین حال باید دقت داشته
باشید که برداشت بدی از تعریف های دیگران نکنید. به عنوان مثال اگر کسی به
قصد تعریف از شما گفت: “نمیدانی چقدر دلم می خواست که من هم به اندازه تو
… بودم” شما نباید در جواب او بگویید من اصلاً هم یک چنین خصوصیتی را
نداشته و ندارم و احساس می کنم که برداشت تو در این مورد غلط بوده و قضاوت
نادرستی داشتی.”

11- تن صدای خود را کنترل کنید.
یکی از نکات ضروری که باید همواره به خاطر داشته باشید، ماهیت صحبت کردن
است. برخی از افراد هستند که در درون خود احساس ناامنی می کنند و به راحتی
نمی توانند تعریف و تشکر دیگران را پذیرا شوند. در مورد یک چنین افرادی
بیشتر باید دقت کنید و روان و سلیس با آنها صحبت کنید. اگر تمایل داشتید به
آنها بگویید که “امروز زیبا شده اید” تن صدایتان باید همانطوری باشد که می
گویید: “امرور روز زیبایی است.” هر گونه تغییر در تن صدا و نحوه بیان کردن
آن، این شک را در آنها بوجود می آورد که گفته های شما از سر صدق و درستی
نیست. می توانید برای تمرین، صدای خود را روی نوار ضبط کنید و چند مرتبه
آنرا گوش کنید تا متوجه هر گونه تغییری بشوید. از خودتان سوال کنید که صدای
شما نشان می دهد که از روی صداقت صحبت می کنید؟ تا زماینکه به یک عبارت
خالصانه و صادقانه نرسیده اید، به ظبط کردن صدای خود ادامه دهید.

چند نکته

همیشه
خونسرد باقی بمانید. قصد شما خوشحال کردن دیگران است و نباید به این موضوع
فکر کنید که ممکن است آنها در قبال شما چه واکنشی نشان داده و چه خیال
بافی هایی در ذهن خود انجام دهند. اگر این کار را انجام دهید، آنوقت تمام
تاثیر این کار بر روی صورت شما نمایان خواهد شد، و تبدیل به فردی می شوید
که فقط در پی راضی کردن اطرافیانش است. کسی که نیازهای شخصی اش را زیر پا
می گذارد تا دیگران دوستش بدارند. باید همیشه به خاطر داشته باشید که مردم
آنقدر کارهای متنوع دارند که نمی توانند که همواره به شما فکر کنند. بیشتر
اوقات در مورد خودشان و کارهایی که باید انجام دهند، فکر می کنند.

میزان
جذابیتی که می توانید بدست آورید، به میزان خلاقیت شما در تحسین کردن
دیگران بستگی دارد. تعریف ها و تحسین های خود را با لحنی قاطع اما در عین
حال شاعرانه بیان کنید. هیچ اشکالی ندارد که چند قطعه از قبل آماده شده را
در ذهن داشته باشید تا در زمان تحسین کردن از فردی بیان کنید، اما افراد
جذاب کسانی هستند که بتوانند در همان لحظه چیزی را ابداع کنند و نوآوری به
خرج دهند. اگر ذهن شما خلاقیت داشته باشد و دائماً ابداع و نوآوری کنید،
دیگر نگران تکرار مکررات هم نخواهید شد.

گاهی
اوقات مجبور می شوید عقایدی را بیان کنید که شاید کمتر اتفاق می افتد
دیگران نظر مثبتی نسبت به آن داشته باشند. در چنین شرایطی می توانید این
کار را با قدری شوخی بیامیزید. شوخی و خنده مانند قاشق پر از شکری هستند که
به بیمار کمک می کنند دارو را راحت تر فرو ببرد.  

همدلی
یکی از ملزومات بی چون و چرای جذابیت است. باید بدانید که چه چیزهای
اطرافیانتان را خوشحال میکنند و چه مواردی موجبات ناراحتی آنها را فراهم می
آورند، آنوقت می توانید بهترین انتخاب را در مورد آنها داشته باشید.

اگر
احساس می کنید که به یکباره نمی توانید عضلات صورت خود را رها کنید، می
توانید این کار را از شانه های خود شروع کنید، اگر از جای اصلی خود بالاتر
آمده باشند، نشان دهنده این مطلب هستند که شما قدری عصبی هستید. آنها را به
سر جای خودشدان بازگردانید، ژست عمومی بدن خود را تصحیح کنید، نفس عمیقی
بکشید و لبخند بزنید.

هشدار

از
بحث و جدل بپرهیزید. حتی اگر نیمی از افراد با شما مواق باشند، باز هم شما
نمی توانید جذابیت 100% پیدا کنید. چیزهایی که بر زبان می آورید باید برای
تمام افراد خوشایند باشند. زمانی که احساس کردید دلتان می خواهد در یک بحث
شرکت کنید، از خودتان بپرسید که: “آیا واقعاً لازم است که در همین لحظه،
نظر خودم را مطرح کنم؟” اگر احساس می کنید که هیچ گونه الزامی در این کار
وجود ندارد، بنابراین قدری بذله گویی کنید و مطرح کردن نظر خود را بگذارید
برای یک وقت دیگر.

هیچ
گاه به جوک هایی که خودتان تعریف می کنید، نخندید. این کار سیمای قشنگی
ندارد. می توانید لبخند بزنید؛ همین کفایت می کند، اصلاً هم ناراحت نشوید
اگر هیچ کس به آن نخندید. گاهی اوقات افراد متوجه جوک نمی شوند. این امر
باید برای خود آنها ناراحت کننده باشد که متوجه منظور شما نشده اند. هدف
شما صرفاً خوشحال کردن آنها بوده است.

هیچ
گاه در مورد مسائل مختلف توضیح بیش از اندازه ندهید چون صرفاً ارزش گفته
های خود را از بین می برید. این کار نشان دهنده این مطلب است که شما از
اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید و به سختی می توانید باور کنید که
دیگران حرف های شما را متوجه شده اند. همچنین ممکن است این سوء تفاهم را
نیز ایجاد کند که شما به مخاطبان خود اعتماد ندارید و تصور می کنید که آنها
متوجه منظورتان نمی شوند و خودتان قصد دارید به جای آنها تصمیم بگیرید.
زمانیکه نکات غیر ضروری را از گفته های خود حذف می کنید، مردم با اشتیاق
بیشتر به حرف های شما گوش می دهند. با این کار ممکن است که برای کسب
اطلاعات بیشتر نیز وارد بحث شده و سوالاتی را مطرح کنند. باید اعتماد کنید
که مخاطبانتان حساب دو دوتا چهارتا سرشان می شود.

برخی
از افراد هستند که مقوله تکبر و جذابیت را اشتباه می گیرند. درحقیت باید
دانست که تکبر نقطه مقابل جذابیت است. جذابیت حس رضایت دیگران را بر می
انگیزد، اما تکبر فقط می خواهد حس رضایت فردی را برانگیزاند. تکبر افرادی
را جذب می کند که در وجود خود ناامنی هایی دارند، اما جذابیت توانایی جذب
تمام افراد را دارد

دختران نوجوان به دنبال این هستند که فردی جذاب در چشم دیگران باشند و همگان آن ها را تحسین کنند، آنها به دنبال بهترین بودن می باشند. خواه شما این مقاله را می خواهید تا با استفاده از آن دوستان جدیدی پیدا کنید و یا اینکه کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید، پیروی کردن از مراحل زیر می تواند کمک بخش شما باشد.

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

2هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

چگونه براي دختر جذاب باشيم

3خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

4تناسب اندام خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جذاب بودن لاغر باشید و سعی کنید فقط خود را خوش اندام و سالم نگه دارید. نه تنها زمانی که پیرتر می شوید این امر به کمک شما می آید بلکه اندروفین های ترشح شده حین تمرین های ورزشی می تواند به شما کمک کند تا حس رضایت و زیبایی را در خود حس کنید.

1با استفاده از آرایش زیبایی طبیعی خود را بیشتر کنید. در فرهنگ های مختلف زنان از آرایش برای نشان دادن بیشتر زیبایی خود استفاده می کنند. ولی به یاد داشته باشید برای جذاب بودن نیازی به آرایش نیست، آرایش تنها ابزاری است که می تواند اگر شما دوست داشته باشید به شما در این امر کمک کند. شما می توانید آرایش های مختلفی بستگی به موقعیت و سطح راحتی که حس می کنید، بکار ببرید.

2مرتب سازی مو: نظیر اکثر افراد شما هم یک آرایش موی مخصوص به خود دارید ولی این به معنا نیست که شما نمی توانید هرچند وقت یکبار چیز جدیدی امتحان کنید، پس کمی زمان بیشتری صرف موهای خود بکنید چون می تواند به زیبایی شما کمک بسزایی کنید و حس یک سوپر مدل را در خود داشته باشید.

3سعی کنید لباس هایی بپوشید که جذابیت اندام شما را نشان می دهند: لباسی که به تن دوست شما می آید ممکن است برای شما مناسب نباشد و این ربطی به جذاب بودن یا نبودن شما ندارد. بدانید چه لباس هایی باید انتخاب کنید، لباس هایی که به شما می آید و به زیباتر نشان دادن شما کمک می کنند ( حتی اگر تغییری در وضعیت ظاهری شما ایجاد نشده باشد !).

4از پوست خود بیشتر مراقبت کنید. تمیز کردن روزانه پوست یک قاعده اصلی برای داشتن پوستی زیبا است ولی انجام کارهای زیر می تواند باعث شود که مطمئن شوید پوست صافی دارید.

بخش ۳ از ۳: نمایان شدن حالت رضایت

1وضعیت ایستادن و راه رفتن مناسبی را انتخاب و تمرین کنید. شیوه ای که راه می روید به افراد دیگر چیزهای زیادی در رابطه با شما می گوید، بنابراین در راه رفتن خود حس اعتماد به نفس را جاری سازید.

2با وقار حرکت کنید. آیا می دانستید زیباترین ها و ملکه های زیبایی ساعت ها صرف یادگیری نحوه راه رفتن می کنند؟ ممکن است احمق به نظر اید ولی به شیوه ای راه می روند که زیبا و شناور به نظر می رسد. از نکات زیر پیروی کنید تا بتوانید با وقار راه بروید:

3خنده بر لبان خود داشته باشید! شما چیزی در اختیار دارید که از هر فاکتور دیگری می تواند به زیبایی شما کمک بیشتری کنید ! خنده خود را همیشه حفظ کنید تا نه تنها احساس شادتری داشته باشید بلکه به اطرافیان خود نیز روحیه ببخشید.

خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

خیلی کامل و عالی بود

به نظر من آدم فقط باید خودش باشه تا جذاب به نظر برسه اگه فک کنی سر تر و یا بهتر از بقیه هستی بدتر میشه من سعی میکنم خودم باشم در ضمن اگه همیشه لبخند داشته باشی مرد فک میکنن دیوونه ای لطفا اطلاعات غلط ندین

اتفاقا منم خیلی با نظرت موافقم تینا جون! من خودم به شخصه یه دختری هستم که درونم خیلی شاده اما مقابل نامحرما اصلا نمیخندم چون دوست ندارم نامحرما خندمو ببینن اما مامانم میگه چرا نمیخندی؟چرا تو خونه اینقدر شادی اما بیرون اینطوری؟ منم بهش میگم مامانم،یه دختر خوب باید جلوی نامحرماش سنگین و باوقار باشه و همینطور مغرور باشه و منم دوست دارم اینطوری رفتار کنم

بزرگتر که شدی میفهمی رفتارت چقدر بچه گانه و تحت تاثیر شست و شو های مغزی دوران مدرسه بوده… خیلی از خانم ها متوجه حرفم میشن

خب از نظر شما باید چه طوری رفتار کنیم تا نشون بدیم یه دختر جذاب هستیم؟

در ضمن اینم بگم که خیلی از پسرای الان حتی اونایی که دوست دختر دارن هم از دخترای سنگین رنگین خوششون میاد برای چی باید این طرز فکر طرز فکر بچه گونه ای باشه؟ کل فامیل از سنگین رنگین بودن من خوششون میاد و همیشه دختراشونو با من مقایسه میکنن میشه بگید این کجاش مشکل داره؟ منظورم اینه که بهم بگید چرا باعث میشه که وقتی بزرگتر شدم از این کارم پشیمون بشم

بگو دنباله شوهرم

??بابا سنگين

کاملا مخالفم اعتماد به نفست که زیاد باشه،خود به خود دیگران هم تو رو جذاب تر میدونن و روی تو حساب دیگه ای باز می کنن:) من همیشه تلاش میکنم لبخندم رو حفظ کنم? امیدوارم نظرت عوض شه چون افسردگی آوره موفق شی?

من خودم بیرون همیشه اخم میکنم ولی به یه نتیجه رسیدم ک الکی وقتم و هدر دادم آدمایی ک تو کوچه خیابون کنارشون رد میشیم اصن براشون مهم نیس ما اخم میکنیم بت هستیم یا لبخند میزنیم کسی ک ب تو نظر داره براش هیچ کدوم فرقی نداره هرکدوم یه جور جذابیته کسیم ک نظر نداره حتی قهقهه هم بزنی اصن نمیبینتت!!

حرفتون متین و درسته اما به نظرتون دختری که میخواد سنگین رنگین باشه و همینطور جذاب باید تو کوچه و خیابون چه جوری باشه؟

دختر سنگین رنگین اصلا نمیتونه جذاب باشه درضمن دیگران اصلا دقت نمیکنن که تو چجوری هستی اگه پسر بهت نظر داشته باشه دیگه براش فرق نداره چجوری باشی

سلام ممنون از مقاله خوبتون ببخشید من یک سوالی داشتم من دختری هستم که با غرور راه میرم.البته اینو اطرافیان بهم گفتن وگرنه خودم که متوجه نمیشم (را رفتنم از قصد و منظوری نیست) من چون دختری با حجاب هستم باید باوقار راه برم و منم تو کوچه و خیابون یا حتی تو خونه هم اینطوری راه میرم (سر رو به جلو،کمر صاف،قدم هامو سرعت راه رفتنم هم متوسطه) درسته اطرافیان بهم میگن با غرور راه میری اما نمیدونم این خوبه یا نه! به نظر شما این طرز راه رفتن مناسب یه دختر نیست؟ حالا چه با حجاب چه بی حجاب! اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم یا علی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه براي دختر جذاب باشيم

دیدگاه

وبسایت

??بابا سنگين…

باید به یه مشاور مرد مراجعه کنی با اون پسر چون تنها یک پسر م…

سلام خسته نباشید ببخشید دوتا سوال داشتم لطفا راهنمایییم کنید…

منم مثل شما بودم بنظرم مشکلم از اونجابودکه به مادرم کمترنزدی…

سلام من یه پسر عمه دارم که بهش علاقه مندم ازش یه نشانه هایی…

??بابا سنگين…

باید به یه مشاور مرد مراجعه کنی با اون پسر چون تنها یک پسر م…

سلام خسته نباشید ببخشید دوتا سوال داشتم لطفا راهنمایییم کنید…

منم مثل شما بودم بنظرم مشکلم از اونجابودکه به مادرم کمترنزدی…

سلام من یه پسر عمه دارم که بهش علاقه مندم ازش یه نشانه هایی…

چگونه براي دختر جذاب باشيم
چگونه براي دختر جذاب باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *