چه کار کنیم بچه خوشگل بشه

دوره مقدماتی php
چه کار کنیم بچه خوشگل بشه
چه کار کنیم بچه خوشگل بشه

امام علی (ع) فرمودند: زن باردار هیچ خوراکی نمی خورد و هیچ دارویی به کار نمی گیرد که برتر از خرمای تازه باشد.

انتخاب درست مواد غذایی توسط مادران در دوران بارداری، تاثیر زیادی بر روند رشد فیزیکی جنین داخل رحم این افراد داشته و بر زیبایی او اثر می­گذارد. ممکن است بعضی مادران باردار از این موضوع آگاه نباشند که مصرف برخی مواد غذایی در این دوران حساس می­تواند جنین درون رحم آن­ها را به یک کودک زیبا و تنومند تبدیل کند. به همین دلیل، در ادامه این مقاله، 10 ماده غذایی معرفی شده است که مادران باردار می­توانند از آن­ها تغذیه نموده و نوزاد زیبا و سالمی به دنیا بیاورند. این مواد غذایی عبارتند از:

 همانطور که می­دانید وجود اسید فولیک کافی در بدن مادر باردار برای تشکیل سلول­های مغز کودک درون رحم او بسیار مهم است. با توجه به نتایج مطالعات انجام شده توسط محققان علوم زنان و زایمان، مصرف مکمل­ها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، احتمال مبتلا شدن نوزاد به بیماری اوتیسم تا 40٪ کاهش می­دهد. همچنین، مصرف منظم این مکمل غذایی، تاثیر چشمگیری بر پوست و موهای جنین داخل رحم مادر باردار خواهد داشت. شما می­توانید اسید فولیک را با مصرف غذاهایی مانند اسفناج، مرکبات، عدس، ماکارونی و غلات صبحانه دریافت کنید.

 قدیمیان اعتقاد داشتند که زنان نباید در دوران حاملگی خود زعفران مصرف کنند. اما امروزه اعتقاد بر این است که زعفران، دارای عطر و طعم خاصی بوده و می­تواند زیبایی ظاهر و آرامش روان جنین داخل رحم زنان باردار را تضمین کند. با این حال، زنان باردار باید مراقب باشند که این ماده غذایی بیش از حد مصرف نشود، زیرا باعث تولید گرما در بدن شده و تحمل شرایط دوران بارداری را برای مادر سخت خواهد نمود. علاوه بر این، مصرف مداوم زعفران در برخی موارد ممکن است انقباضات رحمی را در بدن زنان باردار به همراه داشته و منجر به سقط جنین شود. به همین دلیل، زعفران باید فقط در سه ماهه سوم از دوران حاملگی زنان مصرف شود. چه کار کنیم بچه خوشگل بشه

مصرف کدام نوع شیر در دوران بارداری زنان مناسب است؟

دوره مقدماتی php

 بر اساس نتایج تحقیقات انجام­شده توسط پزشکان متخصص زنان و زایمان، مادرانی که کره (به­ویژه کره آب­شده) را به رژیم غذایی دوران بارداری خود اضافه می­کنند، در روند زایمان طبیعی کم­تر درد می­کشند. همچنین، مصرف این ماده غذایی مقوی به بدن زنان باردار کمک می­کند تا رنگ صورت کودک درون رحم این افراد روشن و براق شود.

آیا خوردن روغن حیوانی در دوران بارداری خوب است؟

زنان باید برای داشتن نوزادی که دارای عضلات قوی باشد، در طول دوران حاملگی خود بادام خشک مصرف کنند. جالب است بدانید که مصرف منظم بادام توسط مادران باردار، برای روشن­تر شدن رنگ پوست کودک درون رحم این افراد امری شناخته­شده است. شما می­توانید چند بادام خشک را پودر کرده و به  شیر اضافه کنید، سپس آن را بنوشید.

به دلیل این که آب انگور غنی از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) است، برای افزایش میزان رشد جنین درون رحم زنان باردار بسیار موثر است. بنابراین، هر زن حامله باید روزانه 60 میلی­لیتر آب انگور را در دو وعده مصرف کند تا بتواند کودکی سالم، زیبا، قوی و مقاوم در برابر بیماری­های مختلف به دنیا بیاورد.

 اعتقاد بر این است که برای داشتن یک کودک سالم و قوی، زنان باردار باید تخم مرغ را به اندازه کافی مصرف کنند. جالب است بدانید که مصرف این ماده غذایی در سه ماهه دوم از دوران بارداری باعث سفید شدن پوست جنین درون رحم مادر باردار خواهد شد.

یادتان باشد که مصرف منظم شیر درون میوه نارگیل می­تواند تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی را برای والدین او به ارمغان بیاورد.

11 فایده بی نظیر آب نارگیل در دوران بارداری راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

 مصرف همه مرکبات، مخصوصا پرتقال توسط زنان باردار باعث می­شود تا این افراد بتوانند نوزادانی سالم و آرام به دنیا بیاورند، زیرا این نوع میوه­ها غنی از ویتامین C بوده و نه تنها در رشد کودک درون رحم موثر هستند، بلکه باعث بهبود و سلامت  پوست نوزاد نیز می­شود.

 بر اساس اعتقادات هندی­ها، مصرف آناناس (که یک میوه غنی از ویتامین C می­باشد) توسط مادران باردار، رنگ پوست جنین درون رحم این افرادرا بهبود می­بخشد. بنابراین، می­توان ادعا کرد که نوشیدن یک لیوان آب میوه آناناس، یک بار در هفته به مادر باردار کمک می­کند تا نوزاد سالم و قوی با پوستی روشن و شفاف به دنیا بیاورد.

:خیساندن دانه های روغنی در آب و نوشیدن آب آن­ها در هفته­های اول دوران بارداری و قبل از مصرف هر نوع ماده غذایی در وعده صبح، نه تنها به کاهش حالت تهوع شما كمك می­كند، بلكه باعث بهبود رنگ پوست فرزندتان شده و آن را شفاف و روشن خواهد نمود.

دلیل ترش کردن معده چیه توی هفته ی بیستم

سلام
با پیشرفت بارداری و بزرگ شدن رحم جای معده و روده تنگ میشه و اسید معده به طرف مری برمیگرده و باعث سوزش معده یا همون ترش کردن میشه.

انار خیلی بچه رو زیبا میکنه سیب به

بله خیلی ممنون مامان مهربون که تجربتو به ما هم میگی

من ک هیچی نمیتونم بخورم از بس ویار دارم

سلام الان 4 ماه هستم آیا این10مورد غذا ها رو بخورم تاثیر داره

سلام
بله میتونین مصرف کنین.

آيا كسي امتحان كرده؟

سلام اين غذاها رو بايد در چه زمان از بارداري مصرف كرد؟

فعلا که نون خوردن نداریم ….

غذا های رو باید همون اوایل بارداری خورد.بعدش دیگه تاثیر نداره

در وطل دوران بارداری میتونید مصرف کنید.

خیلی خوبه غذای خوب در بارداری

 گوگل پلاس  |  فیسبوک  |   تویتر  |  پینترست  | بلاگ |  اینستاگرام  |  الکسا  |  کانال تلگرام

بسیاری از زنان باور دارن که اگه در دوران بارداری غذاهای بخصوصی رو بخورن، بچشون زیباتر میشه. اما در واقع زیبایی و رنگ پوست و … بچه ها بیشتر از همه به ژن های پدر و مادر بستگی داره. باورهای…

بسیاری از زنان باور دارن که اگه در دوران بارداری غذاهای بخصوصی رو بخورن بچشون خوشگل تر میشه. اما در واقع زیبایی و رنگ پوست و … بچه ها بیشتر از همه به ژن های پدر و مادر بستگی داره. باورهای اشتباه زیادی وجود داره که خیلی از زنها در دوران بارداری دنبال اونها میرن. البته زیبایی و رنگ پوست نوزادان رو میشه به وسیله مصرف بعضی از غذاهای خاص بهبود داد. این موضوع به صورت علمی ثابت نشده اما لااقل میشه به خاطر احساس رضایت شخصی این کار رو انجام داد.

در ادامه لیستی از غذاهایی که میتونن به صورت طبیعی زیبایی نوزاد رو قبل از تولد بهبود ببخشن (به صورت احتمالی و نه قطعی)، رو به شما ارائه می دیم.

روش هایی برای داشتن فرزند زیبا

مردم در دوران گذشته باور داشتن که مصرف زعفران همراه با شیر موجب بهبود یافتن شرایط کلی نوزاد میشه. زعفران مقدار زیادی گرما تولید میکنه، بنابراین باید که هنگام مصرف دقت کافی رو لحاظ کنین. بهتره که در سه ماهه سوم اقدام به مصرف زعفران کنین. مصرف زیاد زعفران باعث انقباض رحم میشه.چه کار کنیم بچه خوشگل بشه

تاثیر زعفران در زیبایی نوزاد

این میوه میتونه رنگ پوست نوزاد رو بهبود ببخشه. در دوران بارداری میتونین مقداری زیادی نارگیل مصرف کنین. میتونین نارگیل رو به غذا اضافه کنین یا به صورت خام بخورین و آبش رو بنوشین. نارگیل حاوی تعداد زیادی از مواد مغذی مورد نیاز بارداریه و همچنین میتونه آب بدن شما رو تامین کنه. به همین خاطر مصرف آب نارگیل و همچنین خود اون در دوران بارداری کاملا ایمنه.

تاثیر نارگیل در بهبود رنگ پوست نوزاد

مصرف شیر کم چرب انتخاب بسیار عالی برای زنان بارداره. شیر حاوی مقدار زیادی کلسیم، پروتئین و ویتامین D است. مصرف شیر همچنین باعث رشد خوب و مناسب استخوان ها میشه. در کنار این فواید شیر باعث بهبود رنگ و روی نوزاد میشه.

شیر یکی از بهترین غذاها در دوران بارداری

مادران باردار باید برای داشتن یه فرزند دلپسند و باهوش، بادام رو به صورت خام و یا هر جور دیگه در رژیم غذایی خودشون قرار بدن. مصرف بادام همراه با شیر هم تاثیر خوبی روی نوزاد داره. بادام سرشار از فیبر، پروتئین، آهن، ویتامین E است که به سلامتی شما و نوزاد در دوران بارداری کمک میکنه. البته توجه کنین که اگه به بادام یا مواد شبیه به اون آلرژی دارین بهتره که از مصرف اون اجتناب کنین. با پزشکتون مشورت کنین و توصیه های بهتری دریافت کنین.

تاثیر بادام روی هوش و زیبایی نوزاد

مصرف کره گاو در دوران بارداری درد زایمان رو کمتر میکنه و باعث میشه که زنان زایمان آسانتری داشته باشن. بعضی از زنان باردار در سه ماهه سوم کره گاو مصرف میکنن تا نوزادی سالم و دلپسند داشته باشن. کره گاو دارای چربی سالمیه و به رشد مغز کمک میکنه، همچنین به هضم بهتر غذا و کاهش یبوست کمک میکنه. توصیه میشه که روزانه به اندازه یه قاشق غذاخوری کره مصرف کنین؛ مصرف بیشتر ممکنه باعث دریافت کالری بیشتر و افزایش وزن بشه.

مصرف کره گاو در دوران بارداری

پرتقال سرشار از ویتامین C، فولیک اسید و دیگر مواد ضروریه برای بدن انسانه. فولیک اسید از آسیب های لوله عصبی جلوگیری میکنه به همین خاطر به شدت توصیه میشه که در سه ماهه اول بارداری مصرف بشه. مصرف پرتقال در دوران بارداری باعث بهبود پوست نوزاد میشه.

پرتقال سرشار از ویتامین C

در آخر توصیه میشه که مادران به سلامتی و رشد نوزادان بیشتر از زیبایی آنها توجه کنن چون که بسیار مهمتره. شما باید مطمئن بشین که نوزاد شما تمام مواد مورد نیاز برای رشدش رو دریافت کنه. برای داشتن یه نوزاد سالم، باهوش و زیبا باید یه رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


Current ye@r *


Leave this field empty

سلام کاربران گرامی..من شیش ماهه باردارم و همسرم سبزس و خودم گندمی ام اما میخام دختر کوچولوم سفید پوست شه نمیدونم چیا بخورم میشه راهنمایییم کنین؟؟
مچکرمم..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چه کار کنیم بچه خوشگل بشه


Current ye@r *


Leave this field empty

همچین میگن بور و چشم رنگی انگار که دنیارو فقط بخشیدن به اینا همون خواهر شوهرات و مادر شوهرت که تو اونارو به خاطره رنگ پوستشون زشت خطاب میکنی اگه میدونستن تو یه ذره انسانیت و شخصیت نداری تفم روت نمینداختن چه برسه که عضوی از خونوادشون بشی واقعآ حالم و بد کردی متأسفم برای امثال شماها

دوستان از قانون سپردن دست خدا ورهایی هرموضوع باعث میشه اون چیزی ک دوس دارین اتفاق بیفته برا هر موضوعی که داشتم اتفاق افتاده به قدرت خدا ایمان داشته باشید در کنار هر کاری جواب میده..

آیا خوردن چی نوع غذا و میوه باعث سفیدشدن جنین میشود

سلام من باردارم پرتغال خیلی دلم میکشه میگن بچه رو سبزه میکنه راسته چیزای شیرین نمیتونم بخورم

سلام من باردارم پرتغال خیلی دلم میکشه میگن بچه رو سبزه میکنه راسته

خدا همتون رو شفا بده?

خخخخخخخخخ وای منم باردارم و ازی سوالا خیلی تو ذهنم میاد.. ولی این خرافات و حرفا چیه ک میزنین آخه… دلیل نمیشه رو ی بچه جواب داده برا همه توصیه کنین حتما چیا بخورن…

اخه چه حرفها بمیرم برا همتون

من خودم سفیدم همسرمم‌ تقریبا سفید یک درصد آیا احتمالش هست ک بچم‌ سبزه بشه؟

من سبزه ام ولی شوهرم گندومی .میخوام بچم گندمی بشه باید چکار کنم

میگن روغن زیتون معجزه میکنه حتما بخورین

روزی یک کاسه ماست میل کنید پوست بچه روشن میشه

سلام .من شنیدم ماست زیاد بخوری بچت سفید میشه هر چند ک پدر و مادر سفید نباشن .لیمو ترش تازه هم عالیه

با عرض سلام و خسته نباشید من نمیدونم زمانی که دارم این مطلب رو مینویسم شما زایمان کردید یا نه و البته ممکنه افراد زیادی دوست داشته باشند بچشون سفید بشه حتی اگه هر دو زوج سیاه پوست باشند!

خب من کمی از نظرات رو خوندم ولی بیشتر خرافات بود تا واقعیت!

خب اصلی ترین چیزی که رنگ پوست رو انتخاب میکنه ژنتیک هست اما ژنتیک تنها بخشی از عوامل تاثیر گذار بر روی رنگ بوست حنین بعد از تولد(یا همون بچه) هست
خب ببینید اگه فکر میکنید ژنتیک اصلی ترین عامل هست باید بگم اگر اینطوری بود باید همه ما سیاه پوست بودیم !!!
چون همه از آفریقا به کل دنیا پخش شدیم

خب البتع راه هایی مثل جنین گذاری یا استفاده از اسپرم فرد دیگری قطعا راهکار درست نیست و به قول معروف خون تو باید تو رگ های بچت جریان داشته باشه

خب حالا عوامل اثر گذار رو میگم:
ببینید خیلی تو نظرات هر کی هر چی شنیده نوشته: هلو انار سیب هندونه خرما و… باید بگم هر چیزی بهتره بخورید منظورم چیز های مفید هست و از مصرف مواد مخدر، دخانیات، الکل و… دوری کنید چون قبل از سفید بودن بچه سلامتش مهم هست البته اینکار باعث باهوش تو قوی تر شدن بچه میشه
همچنین اگه بچه قوی تر بشه کمتر مریض میشه کمتر گریه میکنه و…
همچنین سعی کنید استرستون رو تا حدی کنترل کنید.

نکته بعدی اینه که قرار گرفتن طولانی‌مدت در زیر آفتاب باعث می‌شود تا پوست برای محافظت از خودش مقادیر زیادی از این ملانین‌ها را تولید کند و رنگ پوست به‌مرور تیره‌تر شود.
هرچند پوست تیره محافظت بیشتری در مقابل نور خورشید ایجاد می‌کند اما باعث می‌شود مقادیر کمتری ویتامینD در پوست انسان تولید شود. ازآنجایی‌که ویتامین D براثر برخورد اشعه ماوراءبنفش با کلسترول موجود در لایه زیرین پوست انسان تولید می‌شود. هرچه پوست تیره‌تر باشد اشعه کمتری به لایه زیرین می‌رسد و درنتیجه ویتامین D کمتری تولید می‌شود. برای رنگین‌پوستانی که در نواحی استوایی زندگی می‌کنند این مسئله با تابش شدید و مقادیر بالای UV جبران می‌شود.

این مورد کلی یک استثنا دارد و آن‌هم اسکیموهای قطب شمال هستند. رنگ پوست آن‌ها باوجوداینکه در معرض تابش بسیار ضعیف نور خورشید قرار دارد تغییر چندانی نکرده وتیره مانده است. این تیرگی در عرض‌های شمالی خود دلیلی بر درستی نظریه ارتباط رنگ پوست و ویتامین D است. دلیل این مسئله این است که آن‌ها به منبع دیگری برای دریافت ویتامین D دست پیداکرده‌اند که همان ماهی است

البته من نمیگم ماهی نخورید یا بیرون نرید که آفتاب بهتون نخوره خب سفید پوست ها هم بیرون میرن ماهی میخورن و… ولی خب گفتم که دلیلشو بدونید و درک کنید که ژنتیک رو ما خودمون ساختیم وگرنه همه انسان ها از یک ژنتیک ساخته شدند!

توحه کنید که اگه از دارو های ویتامین یا هر چیز دیگه ای استفاده میکنید بهتره با دکتر مشوت کنید

همچنین بهتره قبل از حاملگی یه چکاپ کلی بگیرید و به دکتر بگید قراره حامبه بشید ببینید بیماری نداشته باشید مثلا تیروید و… چون رو حنین خیلی تاثیر منفی میذاره

کلا خلاصه بگم:
استرستون رو کاهش بدید
میوه و سبزیجات گوشت و غذا های سالم مفید بخورید
از مصرف الکل و مواد مخدر دخانیات و… شدیدا خودداری کنید
اخلاقیات بچه تا حدودی وقتی جنین هست تشکیل میشه و باید بهش توجه کرد
بعد از تولد بچه ما خودمون با رفتار خودمون اخلاقیات بچه رو میسازیم پس “فقط” به نصیحت و آموزش تکیه نکنید.
(در مورد ویتامین D هم تا حدودی توضیح دادم ولی خب من دکتر نیستم و بهتره اطلاعات دقیق تری از دکتر بگیرید و فراموش نکنید در اروپا هم افراد سیاه پوستی هستند که ماهی خوششون نمیاد و اونجا هوا معمولا ابریه پس به هیچ عنوان فکر نکنید مصرف غذا های حاوی ویتامین d رو قطع کنید چون کمبود ویتامین d عوارض بد تر از رنگ پوست داره)

در کل بگم اکه این رو خوندید بهتره زیاد تو نت نگردید هر چقدر بیشتر بگردید بیشتر نگران میشید مثل این میمونه که میخواید گوشی بخرید و ماه ها تحقیق میکنید بهترین گوشی رو تو رنج قیمت مورد نظرتون بخرید ولی بعد از خرید کل تحقیفاتتون رو فراموش میکنید در حالی که کلی گوشی تو اون رنج قیمت میبینید که ممکننه از گوشی شما بهتر باشه ولی اصلا بهش توجه نمیکنید منظورم ایمه زندگی میگذره و همه ما روزی خواهیم مرد بعدش نه سفیدیم مه سیاه
با تشکر

سلام من یه دختر 3ساله دارم رنگ پوستش گندمیه و الان باردارهستم 8ماهه چی بخورم تا این دخترم پوستش سفیدبشد کلسیم اصلا نمی خورم

شما كه اينقدر به فكر سفيد شدن بچه هستيد موقع ازدواج هول نميشيد و با يك ادم سفيد ?ازدواج ميكرديد و مخصوصا به رنگ پوست مادر و خواهر شوهر دقت ميكرديد .رنگ پوست تابع ژنتيك هست يك راه اينه كه از تخمك اهدايي از يك خانم بور يا جنين اهدايي از يك زوج زيبا كمك بگيريد

دقیقااااا????حالا دیگه چاره چیه ینی راهی نیس

سلامتی مهم ترین چیز اینقدر ب سفیدی دل نبندید

بچه خوشگل داشتن بعد از داشتن بچه  و نوزاد سالم و طبیعی باید برای خانواده های برتر ایرانی مهم باشد. که مطمئنا چنین نیز می باشد. به هر  حال با فرض اینکه زنانی که قصد باردار شدن دارند تمام مواردی که باعث بدنیا آمدن یک نوزاد سالم و طبیعی را انجام داده اند . به موضوع زیبایی و خوشگلی نوزاد و فرزند می پردازیم . نکات زیادی قبل از بارداری وجود دارد که بر روی زیبایی فرزند و بچه تاثیر می گذارد که در این قسمت به تعدادی از این موارد می پردازیم :چه کار کنیم بچه خوشگل بشه

روغن زیتون- روغن ماهی- کاسنی- کنگر- هویج- زرشک- شکر- نعناع.

بعضی از غذاها باعث تقویت قوای جنسی می شود و اسپرم قوی تر می کند.

معرفی یک مطلب مرتبط :

 

هموطن گرامی :

هزینه کردن برای آموزش و یادگیری ، سرمایه گذاری برای آینده است .

پدر و مادری می توانند یک خانواده موفق و فرزندانی سرآمد تربیت کنند که با آگاهی کامل از چگونگی پرورش و تربیت فرزند از همان دوران حاملگی و حتی قبل تر، آموزش های لازم در این زمینه را ببینند .

به عنوان مقدمه ای بر تعلیم و تربیت صحیح فرزند سالم لازم است که تمام مواردی که در هنگام بارداری و دو سال اول زندگی کودک بدان نیاز دارند را آموزش ببینند . به همین منظور ما به شما سفارش می کنیم با اطمینان خاطر از اینکه هزینه کردن برای داشتن فرزندی بهتر سرمایه گذاری برای آینده است. حتما راهنمای کامل دوران بارداری و شیردهی را ملاحظه کنید و با عزمی راسخ تصمیم بگیرید.

مهکام مجله آنلاین آموزش خانواده برتر ایرانی

آموزش کامل تربیت فرزند از پروفسور دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی – با داشتن این مجموعه کامل می توانید هر جایی که هستید حتی در حین رانندگی ، آشپزی و … اصول تربیت فرزند و نکات مهم تربیتی را از دکتر فرهنگ هلاکویی بیاموزید  ادامه مطلب »

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کارشناس برنامه خانواده – می توانید فنون و روشهای ، طراحی برش و دوخت را یاد بگیرید و با کمترین هزینه به یک خیاط ماهر تبدیل شوید  ادامه مطلب »

راهنمای کامل دوران بارداری و بچه داری و نگهداری نوزاد از بدو تولد و حتی حاملگی تا 2 سالگی کودک- اگر قرار است که ما فرزندی داشته باشیم چه خوب است که بهترین بچه دنیا مال ما باشد … ادامه مطلب »

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

09351034457

مشاوره تلفنی : 9099072932

چه کار کنیم بچه خوشگل بشه
چه کار کنیم بچه خوشگل بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *