چای بابونه برای رنگ مو

دوره مقدماتی php
چای بابونه برای رنگ مو
چای بابونه برای رنگ مو

آیا از رنگ قهوه ای تیره موهای خود خسته شده اید و قصد دارید آنها را روشن تر کنید؟ اگر تاکنون  ، …

رژیم لاغری از شنبه؛ برنامه غذایی کاهش وزن صددرصد تضمینی اینبار قراره که به هدفتون برسید. ما تا لحظه ای که به …

هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


19 آگوست 2016 ساعت 09:16

دوره مقدماتی php


توسط پانته آ توتونچیان

ضررهای مواد شیمیایی موجود در کیت های رنگ مو و بلاهایی که دکلره کردن بر سر موهای نازنین تان می آورد را حتما می دانید. اگر دنبال یک روشن کننده خیلی ملایم برای موهایتان می گردید، فقط کافی به کابینت چای هایتان در آشپزخانه سری بزنید! استفاده از بابونه به عنوان رنگ مو عنوان مقاله ای است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 

رنگ طلایی بابونه، گیاه دارویی که قرن هاست برای تسکین دردها استفاده می شود، با داشتن فلاونوئید در ترکیباتش، می تواند موها را به آرامی، بدون اینکه ضرری داشته باشد، روشن تر بکند.چای بابونه برای رنگ مو

یک شستشوی معمولی با چای بابونه را در برنامه ی زیبایی روزانه تان قرار دهید تا با چشم خودتان باور کنید. 5 چای کیسه ای بابونه را در آب جوش بگذارید تا حسابی دم بکشد. و به آن زمان کافی بدهید تا خنک شود. موهایتان را از قبل شامپو و نرم کننده بزنید و موهایتان را با محلول جادویی چای بابونه آغشته کنید. موهایتان را آبکشی نکنید. و اجازه دهید موهایتان خشک شود. (از سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید موها خودشان خشک شوند) در حین خشک شدن موها، بابونه کارش را انجام می دهد. این پروسه را چند بار در روزهای متوالی تکرار کنید. اگر موهای طبیعی خودتان روشن باشد، بابونه اثر بیشتری خواهد داشت.

می توانید محلول چای بابونه را با مقداری ماست مخلوط کنید و به مدت نیم تا یک ساعت بر روی موهای تمیز و شسته شده بگذارید. این ماسک بابونه به نرم تر شدن موهایتان کمک خواهد کرد.

نکته: توصیه چی بپوشم به شما این است که اول این کار رو روی تکه ی کوچکی از موهایتان امتحان کنید و ببینید که آیا رنگی که ایجاد می کند را دوست دارید یا نه.

اگر می خواهید نتیجه  بهتری بگیرید، می توانید چای بابونه را با ترکیبات گیاهی دیگری مثل آب لیمو و یک قاشق چای خوری روغن بادام یا نارگیل مخلوط کنید.

اگر از بابونه به عنوان رنگ مو استفاده کردید، تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

1- رنگ موهایتان درباره‌ی شما چه می‌گوید؟

2- رنگ موی مشکی بهم میاد و یا طلایی؟

3- چگونه رنگ مو متناسب با رنگ پوستم را انتخاب کنم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_43”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
9
 + 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

سلام یعنی با حوله هم موهارو خشک نکنیم و بذاریم همینجوری بمونه تا خشک بشه؟؟؟

در صورتی که با حوله خشک می کنید هم باید بسیار بسیار آرام موها را ماساژ دهید تا ریشه و پیاز مو آسیب نبیند

ممنون

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

بسیاری از خانم‌ها در گذشته برای رنگ کردن موهای خود و آراسته به نظر رسیدن دست به دامن انواع و اقسام گیاهان دارویی می شدند …

بسیاری از خانم‌ها در گذشته برای رنگ کردن موهای خود و آراسته به نظر رسیدن دست به دامن انواع و اقسام گیاهان دارویی می شدند. اگر به سراغ مادربزرگ خود بروید و از او در این‌باره بپرسید، قطعا بیش از 10‌گیاه دارویی با رنگ‌های متفاوت و زیبا را به شما معرفی می‌کند که استفاده از آنها موجب تغییر رنگ موها و ایجاد تغییر در ظاهر شما می‌شود.

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

موهای خرمایی یا قهوه ای را با قهوه، چای سیاه، چای ساخته شده از پوست گردو، پوست درخت گیلاس یا میخک تیره تر کنید. ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید و در آب کشی نهایی موهایتان مخلوط را به موهایتان بمالید.

نیم فنجان گیاه مریم گلی را ۲ فنجان آب بجوشانید، موهای خود را به آنها آغشته کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موها بگذارید سپس بشورید.چای بابونه برای رنگ مو

۹.با مخلوط کردن نصف فنجان مریم گلی و رزماری خشک در ۲ فنجان آب داغ، موهای سفید رنگ خود را بپوشانید. هفته‌ای یک بار این را به موهایتان بمالید تا به رنگ دلخواهتان برسید.

۱۰. برای تیره تر کردن موهای سفید هم، ۳ قاشق غذاخوری چای سیاه، ۳ قاشق غذاخوری مریم گلی و یک‌کاسه آب جوشیده تازه را باهم مخلوط نمایید.

افرادی که علاقه‌مندند موهایی طلایی‌رنگ داشته باشند می‌توانند از عصاره گل بابونه و گل ریواس برای این منظور کمک بگیرند. ترکیب این دو عصاره یکی از بهترین رنگ موهای طبیعی برای افرادی است که دارای موهای سفید هستند. ماساژ این عصاره بر موهای سفید و بی‌رنگ موجب طلایی شدن آنها می‌شود. برای تهیه این عصاره تنها باید 5 قاشق گل بابونه و 5 قاشق گل ریواس را درون 3 لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود. بعد از گذشت 20 دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید. این کار را تکرار کنید تا رنگ طلایی مورد علاقه‌تان روی موها ظاهر شود.

برای آنکه موها رنگی مایل به قرمزی و شرابی داشته باشد با چند روش طبیعی می توانید به نتیجه مورد نظر برسید.

– ۱ فنجان ریشه چغندر را با ۱/۲ فنجان آب هویج مخلوط کنید و موها را با آن ماساژ دهید و به مدت ۱ ساعت اجازه دهید روی موها بماند.

چای سیاه، پوست گردو، پوست درخت گیلاس یا میخک را با فلفل پاپریکا، میخک یا میوه ی گیاه رز مخلوط کنید تا تناژ قرمز رنگی به رنگتان اضافه شود. از این ادویه ها یک چای بسازید، آنرا غربال کنید، اجازه بدهید تا خنک شود، سپس به موهایتان بمالید.

برای بلوند کردن طبیعی مو از گیاه اسپرک استفاده کنید. توجه کنید گیاه اسپرک انواع مختلفی دارد که از میان آنها تنها یک نوع برای رنگ‌آمیزی موی سر مناسب است بنابراین به هنگام تهیه این گیاه حتما به فروشنده توصیه کنید که اسپرک برای رنگ مو نیاز دارید. برای تهیه عصاره اسپرک نیز لازم است  4‌قاشق غذاخوری از آن را در 3‌لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره روی موهایتان به مرور موها به رنگ زرد و پس از آن به رنگ بور درمی‌آیند.

افرادی که علاقه‌مند به رنگ موی مسی هستند می‌توانند از یک نسخه گیاهی بسیار ساده برای به دست آوردن این رنگ برای موهایشان استفاده کنند.برای تهیه این ترکیب کافی است که به ترکیب گل ریواس و گل بابونه مقداری حنا اضافه کنید. برای این منظور کافی است به میزان مساوی (4 قاشق غذاخوری) از گل ریواس، گل بابونه و حنا را در ظرف ریخته و آن را با 3 لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید. پس از جوشیدن این مخلوط آن را صاف کرده و بر موهایتان ماساژ دهید. این ترکیب موجب به دست آمدن رنگ مسی و جالبی روی موهایتان می‌شود.

1 قاشق غذاخوری حنا، یک قاشق بابونه، 3 قاشق کاکائو، 1 قاشق چایخوری روناس را با هم مخلوط کرده و 1 لیوان آب جوش به آن اضافه کنید و بهم بزنید تا به مدت 1 تا 2 ساعت بماند سپس از تمیزی سر اطمینان حاصل کرده و مواد را بر روی تمام سر ماساژ دهید و پس از گذشت 1 ساعت سر را با آب ولرم شستشو کنید.

اگر موهای بلوند و روشن دارید با استفاده از قهوه میتوانید رنگ زیبا و طبیعی روی موهایتان قرار دهید. برای آموزش رنگ کردن موها با قهوه با ما همراه باشید.

 ابتدا باید موهایتان را با شانه ریز کاملا صاف و یکدست کنید.

سپس قهوه که از قبل دم شده و کاملا سرد شده است را در ظرف بزرگی بریزید.

موهایتان را درون ظرف قرار دهید و با یک لیوان کوچک قهوه را از بالا روی موهایتان بریزید و شانه کنید تا موی شما کاملا آغشته شود.


ما را دنبال کنید:

سایت اینترنتی مستقل آنلاین Ⓒ کلیه حقوق متعلق به سایت مستقل آنلاین است.

بابونه گیاهی است خودرو که می‌تواند در نواحی معتدل نیز آن را پرورش داد. گل‌های زردرنگ این گیاه بخش فعال آن هستند.


چای بابونه دارای خواص بسیاری برای مو است. برخی از بهترین مزایای نوشیدنی گیاهی بابونه برای مو عبارت‌اند از:

مشهورترین خاصیت بابونه روشن کردن رنگ موهای شماست. خصوصاً بابونه زمانی پیشنهاد می‌شود که موهای شما بلوند است و می‌خواهید آن را یک تا دو درجه روشن‌تر کرده و شرایط آن را بهتر کنید. بابونه یک روشن‌کننده‌ی فوق‌العاده‌ی مو است و شرایط کلی موهای شما را بهبود می‌بخشد. آبکشی نهایی مو با چای بابونه سبب می‌شود یک زمینه‌ی درخشان و طلایی به موهای قهوه‌ای خود بدهید. مرتباً از بابونه استفاده کنید تا به‌تدریج موهای شما روشن شود.چای بابونه برای رنگ مو


 


بابونه در پیشگیری و حذف شوره‌ی سر بسیار مؤثر است. بعلاوه  پوست سر شما که تحریک‌شده است را نرم می‌کند.


 


اگر با موخوره یا ریزش مو مشکل‌دارید می‌توانید چای بابونه را امتحان کنید. استفاده‌ی منظم از چای بابونه شرایط موهای شما را بهتر کرده و مشکلات موهای شما را رفع می‌کند.


 


استفاده از این روش درمانی موهای شما را براق‌تر و سالم‌تر می‌کند. همچنین اگر موهای شما به‌سادگی گره می‌خورد چای بابونه به شما کمک خواهد کرد. بابونه موهای شما را انعطاف‌پذیرتر می‌کند.  همچنین التهاب یا آسیب واردشده به پوست سر را رفع می‌کند.


 


فایده‌ی دیگر بابونه برای مو این است که ماده‌ای طبیعی و غیرسمی است که رنگ موی شما را روشن کرده و آن را سالم نگه می‌دارد.

می‌توان در آبکشی آخر از چای بابونه روی موهای خود استفاده کنید ( چای را تست کنید تا سرد شده باشد دمای آن باید طوری باشد که دست شما را نسوزاند ) یا می‌توان آن را به ماسک‌های مو اضافه کنید. بابونه نه‌تنها با شوره‌ی سر مبارزه می‌کند بلکه به مو غذارسانی کرده و پوست سر را نرم می‌نماید. بعلاوه درخشندگی زیبایی به موهای شما می‌بخشد.


 


اگر نگران از دست دادن موهای خود هستید یا خیلی از موهای شما ریخته است شاید بابونه تنها چیزی باشد که به آن نیاز دارید.


 


اگر چای کیسه‌ای بابونه یا بابونه‌ی خشک‌شده دارید می‌توانید شروع به تهیه‌ی ترکیب درمانی بابونه برای موهای خود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا 2 تا 3 پیمانه آب در یک قابلمه بجوشانید. هنگامی‌که آب جوش آمد یک یا دو چای کیسه‌ای بابونه یا یک پیمانه چای خشک بابونه و یا یک پیمانه گل‌های بابونه‌ی خشک‌شده به آن اضافه کنید. شعله را کم کرده و بگذارید قابلمه برای 30 دقیقه روی گاز بماند و به‌آرامی بجوشد. هنگامی‌که سی دقیقه تمام شد شعله را خاموش کرده و اجازه دهید ترکیب تا زمانی که به یک دمای معتدل برسد خنک شود.  با توجه به چیزی که ابتدا استفاده کرده‌اید حالا چای‌های کیسه‌ای را بیرون آورده و دور بیندازید و یا آن را در آبکش بریزید تا گل‌ها جدا شوند.

زمانی که محلول شما آماده شد وقتش است که آن را به موهای خود بزنید. شما می‌توانید پس از شستن موها مطابق همیشه، موهای خود را با این محلول آب بکشید. کاسه‌ی دیگری زیر موهای خود قرار دهید. ترکیب شما در این کاسه جمع می‌شود و می‌توانید با آن چند بار موهای خود را بشویید. پس‌ازآن موها را با آب نشویید و تنها مانند همیشه موهای خود را خشک‌کنید.

اگر می‌خواهید ترکیب بابونه موهای شما را روشن کندمی توانید یک پارچه‌ی تمیز را در محلول خیس کرده و آن را روی موهای خود فشار دهید. زمانی که همه‌ی موهای شما خیس شدند روی آن‌ها را با یک پارچه یا کلاه حمام بپوشانید. بگذارید برای 60 تا 90 دقیقه روی موهای شما بماند. پس‌ازآن مانند مواقع دیگر موهای خود را شسته و خشک‌کنید.


 


بابونه برای موهای شما به‌عنوان ماده‌ای صددرصد طبیعی در نظر گرفته می‌شود که مسلماً هیچ ماده‌ی سمی‌ای ندارد. عوارض جانبی آن بسیار بسیار محدودند.

شما باید تنها مراقب واکنش‌های آلرژیکی باشید. اگر می‌دانید به گیاهان خانواده‌ی کاسنیان ( گل همیشه‌بهار، گل آفتابگردان، گل‌های داودی، مخروط سانان، قاصدک) حساسیت دارید نباید این روش درمانی را امتحان کنید. اگر مطمئن نیستید مراقب واکنش‌های آلرژیکی باشید. علائم رایج آن خارش، جوش‌های پوستی، مشکل در تنفس، درد قفسه‌ی سینه یا تورم لب‌ها و زبان است.اگر هریک از این علائم را داشتید با پزشک خود تماس بگیرید.

بعلاوه اگر موهای شما خشک است شاید این درمان وضعیت شما را بدتر و موهایتان را خشک‌تر نماید. این موضوع بدین معنا نیست که از این روش درمانی دیگر استفاده نکنید. تنها در کنار آن از یک نرم‌کننده‌ی مناسب استفاده کنید تا از خشکی زیاد موهای شما جلوگیری کند.


 

آیا می‌توانید رشد ناخن‌هایتان را سریع‌تر کنید؟

چگونه از حلقه‌های سیاه زیر چشم جلوگیری کنیم

رازیانه و کاهش وزن

10 ماده غذایی برای داشتن پوست سالم

غذاهای ساده و ارزان برای کاهش وزن

کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.

با عضویت در خبرنامه سایت می توانید از جدیدترین محصولات اضافه شده به فروشگاه و فروش های ویژه با خبر شوید.

خانه > زیبایی > روشن کردن مو با مواد طبیعی

زیبایی موها ازعوامل مهمی است که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد. به همن دلیل با محافظت و زیبایی موهای خود کمک بسیاری به زیبایی چهره خود میکنید، یکی از روش های زیبا تر شدن موهای شما،روشن کردن مو با مواد طبیعی است.

همانطور که اشاره شد رنگ مو ها نقش بسزایی در زیبایی چهره دارد. رنگ هایی مثل رنگ قهوه ای و رنگ بلوند از رنگهایی هستند که اصولا درخشان به نظر میرسند. البته باید توجه کنید که روشن کردن موها با این روش رنگ موهای شما را فقط میتواند از رنگ طبیعی چند درجه روشن تر کند.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه کمک به روشن شدن طبیعی موها و تغییر گرایش بدن برای تولید ملانین کمتر در موها ” فایل پیام های پنهان روشن کردن مو “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر گرایش و حالات بدنی به سمت داشتن موهایی روشن تر به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

روشن کردن مو با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شویدچای بابونه برای رنگ مو

اگر از رنگ قهوه ای تیره موهای خود خسته شده اید و تمایل دارید آنها را روشن تر کنید در این بخش با ما همراه باشید.

اگر تا حالا، هنگام مراجعه به سالنهای آرایش و یا در منزل، برای رنگ موها از رنگهای شیمیایی استفاده کرده اید، وقت آن است که این دفعه اندکی صبر کنید و موها را مدتی استراحت دهید و از عوارض ناشی رنگهای شیمیایی به دور باشید. در این قسمت، روشهایی را به شما پیشنهاد میکنیم که با بهره گیری از مواد طبیعی و کاملا بی ضرر، می توانید موهای خود را روشن، براق و زیبا کنید.

دم کرده بابونه موها را روشن میکند. مقداری بابونه را در آب بجوشانید و آنرا از روی صافی عبور دهید. موها را به مدت نیم ساعت به این دم کرده آغشته کنید. می توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه ای که در حال دم کشیدن است، اضافه کنید.

استفاده از لیمو از ساده ترین روشهای روشن تر کردن مو است. آب چند لیمو را بگیرید و با آب رقیق کرده و روی موها اسپری کنید. بعد از نیم ساعت می توانید، موها را با آب سرد و نرم کننده بشویید.ضمناً پوره گوجه فرنگی،می تواند جایگزینی بسیار مناسب و موثر برای لیمو باشد.

تارهای مو را با روغن بچه ماساژ دهید و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید و بعد از نیم ساعت موها را با سامپوی مناسب بشویید.

افرادی که می خواهند رنگ موی مسی داشته باشند میتوانند از یک نسخه گیاهی خیلی ساده برای به دست آوردن این رنگ استفاده کنند. جهت تهیه این ترکیب لازم است که به ترکیب گل ریواس و گل بابونه و مقداری حنا را باهم ترکیب کنید. برای این منظور به مقدار مساوی یعنی قاشق غذاخوری از گل ریواس، گل بابونه و حنا را در ظرفی ریخته و آنها را با ۳ لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید. بعد از جوشیدن این مخلوط آن را صاف کرده و روی موهایتان ماساژ دهید. این ترکیب باعث به دست آمدن رنگ مسی روی موها میشود.

برای بلوند کردن طبیعی مو از گیاه اسپرک استفاده می کنند. دقت کنید که گیاه اسپرک انواع مختلفی دارد که از بین آنها تنها یک نوع برای رنگ‌ موی سر بهتر است پس به هنگام تهیه این گیاه حتما به فروشنده توصیه کنید که اسپرک را برای رنگ مو لازم دارید. جهت تهیه عصاره اسپرک 4 ‌قاشق غذاخوری از آن را با ۳‌ لیوان آب بجوشانید و بعد ازصاف کردن و سرد شدن، آن را روی موها ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره روی موها به مرور زمان موها به رنگ زرد و بعد از آن به رنگ بور در می آیند.

منظور از کیسه بابونه که میگن چای بابونه است

سلام بله اونم میشه

برای روشن کردن موی صورت هم میشه استفاده کرد؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

 

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.

کاویاب – مجله آنلاین سبک زندگی – مجله آنلاین سبک زندگی

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

چای بابونه برای رنگ مو

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه

فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه

آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟

بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز

استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟

چطور ترافیک وبسایت را با استفاده از شبکه­‌های اجتماعی بالا ببریم؟

چند وقت یکبار باید گوشی را ریستارت کرد؟

با جاهای دیدنی ریودوژانیرو آشنا شوید

برج نقاره‌خانه را بشناسید

بزرگترین استخرهای شنا در دنیا

در قدیم مادربزرگ‌ها موهای خود را با مواد طبیعی رنگ می‌کردند. رنگ‌های طبیعی برخلاف رنگ‌های شیمیایی که موجب آسیب به مو و ریزش آن می‌شوند، برای تقویت مو بسیار مفید هستند. اگر موهایتان توسط استفاده فراوان از رنگ مو آسیب دیده دیگر از رنگ‌های مصنوعی استفاده نکنید و برای یک بار هم که شده موهایتان را با مواد طبیعی رنگ کنید. شما می‌توانید رنگ موهایتان را با موادی مانند لیموترش و یا عسل روشن کنید یا می‌توانید با رنگ کردن موهایتان با انواع گیاهان، تغییر دهید.

رنگ‌های طبیعی برای خانم‌های باردار هم اگر بریدگی یا زخم نداشته باشند، مشکلی ایجاد نمی‌کند به علت نامشخص بودن واکنش آن در بدن خانم باردار و جنین، در این مقطع زیاد و مکرر استفاده نشود. دفعات رنگ کردن مو با رنگ‌های شیمیایی موجب ناقص الخلقه شدن نوزادان حیوانات می‌شود. به همین دلیل به خانم‌ها توصیه می‌شود حداقل در سه ماهه اول بارداری از رنگ‌های شیمیایی استفاده نکنند.

 اگر می‌خواهید رنگ موهایتان به طور طبیعی روشن‌تر شود، از لیموترش استفاده کنید. برای این کار، یک فنجان آب و دو قاشق غذاخوری آب لیموترش را با هم ترکیب کنید. سپس آن را روی موهای خیس‌تان ریخته و بگذارید به آرامی موهایتان خشک شود. متوجه می‌شوید که موهایتان اندکی روشن‌تر شده است.

 ترکیب عسل و سرکه نیز می‌تواند موها را به طور طبیعی روشن کند. برای این کار باید از عسل خام استفاده کنید. یک فنجان عسل را با دو فنجان سرکه مقطر، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری پودر هل یا دارچین مخلوط کنید تا جایی که به خمیر یکدستی برسید. پس از آن موهایتان را خیس کرده و خمیر را روی سرتان بگذارید و با پوششی پلاستیکی آن را بپوشانید و کاملا محکم ببندید. بگذارید کل شب، خمیر روی سرتان بماند و صبح سرتان را بشویید. رنگ موهایتان روشن‌تر از قبل خواهد شد.

می‌توانید با استفاده از جوش‌شیرین، رنگ موهایتان را روشن‌تر کنید. هفته‌ای یکبار سرتان را با شامپو و کمی پودر جوش‌شیرین بشویید. پس از چند هفته به نتیجه دلخواه می‌رسید.

ادویه معمولی دارچین نیز می‌تواند رنگ موهایتان را روشن کند. اندکی پودر دارچین به نرم کننده‌ای که استفاده می‌کنید، اضافه کنید. سپس از بالای سر، کاملا یکنواخت، تا پایین سر، به روی موهایتان بمالید. بگذارید نرم کننده یک شب کامل روی موهایتان بماند. سپس صبح با شامپو، موهایتان را بشویید. رنگ موهایتان کمی روشن‌تر خواهد شد.

 ترکیب آب و نمک می‌تواند موها را روشن‌تر کند. نمک و آب را به نسبت یک به پنج با هم ترکیب کنید و موهایتان را با آن بشویید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی موهایتان بماند. سپس سرتان را بشویید. می‌بینید که رنگ موهایتان کمی روشن‌تر شده است.

برای رنگ کردن موهای سفید چهار قاشق غذاخوری تنباکو را نیم ساعت با دو لیوان آب بجوشانید و پس از سرد شدن به موها بمالید. برای رنگ کردن موهای سفید دو قاشق غذاخوری پودر گل شقایق و دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو را با یک لیوان آب جوش به صورت خمیر درمی‌آوریم و بعد از دو ساعت خمیر را به آرامی به موها را رنگ می‌کنیم سپس بعد از گذشت یک ساعت موها را می‌شوییم. برای رنگ کردن موهای سفید یک چهارم فنجان رزماری خشک را به مدت ۱۰ دقیقه در دو فنجان آب بجوشانید و آب آن را روی سرتان بریزید و اجازه دهید شب تا صبح بماند.

اگر می‌خواهید رنگ بلوند طبیعی موهایتان بهتر خود را نشان دهد، می‌توانید موهایتان را با چای بابونه شستشو دهید. بابونه نه تنها رنگ بلوند طبیعی‌تان را روشن‌تر می‌کند، بلکه صدمات ناشی از نور خورشید را هم برعکس می‌کند. در واقع اگر نور خورشید باعث ایجاد رگه‌های قهوه‌ای رنگی روی موهایتان شده باشد، چای بابونه آن را ترمیم می‌کند. برای درست کردن چای بابونه اگر بتوانید از گل‌های آن استفاده کنید، نتیجه بیشتری خواهید گرفت. نصف یک فنجان بابونه، به مدت یک ساعت درون یک ظرف آب جوش بریزید. سپس آن را صاف کرده و بگذارید خنک شود. پس از اینکه سرتان را با شامپوی معمولی کاملا شسته و تمیز کردید، بابونه را به روی موهایتان بریزید و صبر کنید تا به مدت نیم ساعت به روی موهایتان بماند. سپس سرتان را با آب معمولی بشویید. به جای بابونه می‌توانید از گل جاروی زرد، زعفران، زردچوبه نیز استفاده کنید.

بابونه روی موی همه مردم اثرگذار نیست. اگر بابونه روی موهای شما نتیجه دلخواه را نداشت، می‌توانید از ریشه ریواس استفاده کنید. ریواس می‌تواند رنگ بلوند موها را روشن‌تر کند. درون ظرفی، سه فنجان آب داغ را به روی ۴ قاشق غذاخوری ریشه خرد شده ریواس بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد. سپس آن را از صافی رد کرده و روی موهایتان بریزید. البته از این ترکیب حداقل ۱۰ تا ۱۵ بار به روی موهایتان بریزید. سپس سرتان را با آب معمولی بشویید و بگذارید خشک شود. البته اگر توانستید، موهایتان را زیر نور خورشید خشک کنید تا اثرات رنگ کردن موهایتان بیشتر خودش را نشان دهد.

 وسمه یا همان رنگ حنا، می‌تواند موهایتان را مشکی کند. ۴ قاشق غذاخوری حنا، ۴ قاشق غذاخوری وسمه و کمی آب جوش را با هم ترکیب کرده و خمیری یکدست آماده کنید. پس از اینکه سرتان را کاملا شستید، این خمیر را به سرتان بمالید و دو ساعت بعد سرتان را با آب ولرم بشویید. موهایتان به رنگ مشکی درخواهد آمد.

۴ قاشق پوست گردو خرد شده را درون ظرف آب ریخته و روی حرارت بگذارید. سپس بعد از اینکه سرتان را شستشو دادید، به رنگ حاصل از جوشاندن پوست گردو، آغشته کنید و نیم ساعت بعد موهایتان را آبکشی کنید.

اگر می‌خواهید به رنگ قهوه‌ای روشن دست یابید، ۱ قاشق غذاخوری حنا، ۲ قاشق غذاخوری بابونه، ۳ قاشق غذاخوری کاکائو، ۱ قاشق چای‌خوری روناس را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و بعد از یک تا دو ساعت به روی سر بمالید و یک ساعت بعد، سرتان را بشویید. رنگ موهایتان به قهوه‌ای روشن تغییر خواهد کرد.

جمع‌آوری و تنظیم: کاویاب

مطلب قبلی

چای بابونه برای رنگ مو

گیاه و ادویه هایی که با دیابت مبارزه می کنند

مطلب بعدی

پاکسازی پوست باعث شادابی پوست می شود

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

با ترمیم موهای سوخته با ۳ماسک آشنا شوید

با آموزش ساخت رنگساژ مو آشنا شوید

موهای سفید خود را با پوست سیب‌زمینی رنگ کنید

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

آخرین مطالب

ایده‌های جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

۱۰ ادویه که باید در آشپزخانه داشته باشید

آیا قهوه سبز در لاغری تاثیر دارد؟

بهترین ماسک صورت برای فصل پاییز

استارتاپ خودتان را راه‌­اندازی کنید

آموزش ساخت زیرقابلمه‌ای برای خانم‌های خوش سلیقه

فوت و فن‌های پخت خورش قیمه خوشمزه

آیا می­‌دانستید گوگل ارث (google earth) چطور کار می­‌کند؟

آموزش شال و کلاه بافتنی پسرانه

والدین چطور می‌توانند به موفقیت تحصیلی فرزند خود کمک کنند؟

خوش آمدید. به سیستم وارد شوید.

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال گردید.

سبد خرید ثبت سفارش

جمع اقلام: 0 تومان

سبد خرید ثبت سفارش

حتما برای شما هم پیش آمده که چای درست کنید اما انقدر گرم صحبت با دوستتان شدید که چایتان سرد شده و اصطلاحاً از دهان افتاده است.اگر باز هم این اتفاق برایتان افتاد اصلا ناراحت نشوید چون شما، بدون اینکه بخواهید یک ماسک طبیعی و مناسب برای موهایتان درست کرده اید.

دمنوش بابونه سرد شده موهایتان نرم و براق می کند، از شکنندگی آنها جلوگیری و به رشد آنها کمک میکند علاوه بر این موارد تانن، آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در این چای به تقویت و حفظ رطوبت موها کمک می کند، توجه داشته باشید مصرف زیاد این ماسک مو باعث خشکی آنها می شود، پس توصیه می کنیم بیشتر از هفته ای یکبار از آن استفاده نکنید.چای بابونه برای رنگ مو

یکی دیگر از مزایای دمنوش بابونه برای مو، حفظ درخشش و نرمی موهای رنگ شده است.

ابتدا 2 لیوان آب را گرم کنید، اگر از گلهای خشک شده بابونه استفاده می کنید به ازای هر یک لیوان یک قاشق غذاخوری و اگر از چای بابونه کیسه ای استفاده می کنید به ازای هر یک لیوان 2 عدد چای کیسه ای لازم دارید، چای بابونه را دم کنید.

اگر موهای بلندی ندارید یک لیوان برایتان کافیست اما اگر موهایتان بلند هستند از 2 لیوان آب یا بیشتر استفاده کنید. بعد از 5 دقیقه که چای دم کشید آن را در محیط اتاق قرار دهید تا خنک شود، می توانید ماسک را استفاده کنید یا در یخچال قرار دهید، سرما باعث می شود اثر بخشی ماسک بهتر شود.

حالا ماسک بابونه شما آماده استفاده است، می توانید مخلوط چای بابونه را در یک بطری آب پاش بریزید و روی موهایتان بپاشید و یا مستقیما روی موهایتان بریزید. زمانی که موها کاملا به چای بابونه آغشته شدند پوست سرتان را ماساژ دهید سپس با کلاه حمام آنها را بپوشانید و اجازه دهید 20-30 دقیقه روی موهایتان بماند، سپس با آب سرد موهایتان را آبکشی کنید، و از نرم کننده و شامپوی مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر از محلول دمنوش بابونه باقی ماند میتوانید تا 2 هفته در یخچال نگهداری کنید.

علاوه بر نوشیدن دم نوش بابونه می توانید از آن به صورت موضعی و به شکل تونر برای پوستتان استفاده کنید می توانید بابونه دم کشیده را (کمی بیشتر از زمانی که می خواهید دم نوش درست کنید بابونه استفاده کنید.)به یک بطری آب پاش منتقل کنید و به پوستتان بپاشید. بابونه دارای خواص ضد التهاب و ضد عفونی کننده است که می تواند عفونت را بهبود بخشد، همچنین می توانید برای درمان پف زیر چشم، پنبه آرایشی را به دم نوش بابونه خنک شده آغشته کنید و به صورت ضربه های ملایم به اطراف چشمان خود بزنید، بسیاری از محصولات آرایشی دارای عصاره بابونه هستند و شما به راحتی می توانید در منزل خود این عصاره را تهیه و استفاده کنید، در صورت تمایل می توانید اسطوخودوس و رزماری را هم به همراه بابونه دم کنید و سپس مورد استفاده قرار دهید.

توجه کنید بابونه ممکن است در برخی افراد حساسیت ایجاد کند، برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از حساسیت ابتدا مقدار کمی از تونری را که تهیه کرده اید را پشت ساعدتان امتحان کنید اگر تا ۲۴ ساعت خارش یا قرمزی مشاهده نکردید از آن استفاده کنید.

مشخصات دمنوش

راهنمای مصرف

1-تقویت کننده پوست سر 2-روشن کننده رنگ مو 3-ضد خارش پوست سر 4-ضد شوره 5-نرم کننده مو 6-درخشان کننده رنگ مو

حساسیت به بابونه، تورم گلو، خواب آلودگی از جمله عوارض مصرف زیاد بابونه می باشد.

آدرس پست الکترونیک شما نمایش داده نمیشود.

دیدگاه

ذخیره اطلاعات وارد شده در این مرورگر برای دفعات بعدی.

ارسال دیدگاه

چای مارکت ارائه کننده انواع چای و دمنوش با کیفیت از بهترین چای ایرانی، چای سیاه، چای سفید، چای سبز، چای ماچا، چای ماسالا و انواع دمنوش های ترکیبی. چای مارکت در نظر دارد تا با افزایش سطح آگاهی مصرف کننده و عرضه بالاترین کیفیت از انواع چای و دمنوش، علاقه‌مندان به نوشیدنی‌های طبیعی و افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند را در رسیدن به این هدف یاری دهد.

تلفن: 02177860862 پست الکترونیک: info[@]chaymarket.com

چای بابونه برای رنگ مو
چای بابونه برای رنگ مو
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *