ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

دوره مقدماتی php
ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو
ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

همیشه سخت ترین مرحله در لاغر شدن آب کردن شکم و پهلو است در هر لباسی که می پوشیم ظاهر لباس را بهم می زند و تناسب اندام را به هم می ریزد وقتی  هم که صحبت از لاغری شکم می شود، مردم تصور می کنند فقط شامل همان جلوی شکمشان می شود. در صورتی که عضلات شکم تعداد زیادی عضله ی بهم متصل است که تا بالای کمر، پایین باسن و جلوی ران ها ادامه دارد. در این مقاله قصد داریم 24 نوع ورزش شکم، از آسان تا بسیار سخت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با چربی های شکم و پهلو خداحافظی کنید.

 

زمانی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید. حالا این ورزش هر چیزی می تواند باشد: پیلاتس، یوگا و انواع ورزش هایی که روی عضلات اصلی متمرکز هستند.

نکاتی برای استفاده ی بیشتر از عضلات اصلی هنگام ورزش :ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

• هر زمانی که به خود پیچ و تاب می دهید، کمرتان را بچرخانید و سعی کنید این حرکات را از پایین دنده ها شروع کنید. در این حالت، باسن را ثابت نگه دارید.
• عضلات خود را منقبض کنید، در هر حرکت باید احساس انقباض بیشتری کنید. این نوع حرکت را می توانید روی عضلات باسن یا شکم انجام دهید.
• برای اینکه عضلات شکم خود را قوی کنید و از عضلات پایین کمر محافظت کنید با هر دم، یک بازدم عمیق انجام دهید.

دوره مقدماتی php

برای رسیدن به تناسب اندام از طریق ورزش و بدنسازی مطالعه این مطلب به شما توصیه می شود: بهترین برنامه بدنسازی

برای کاهش سایز شکم و پهلو و هم چنین آب کردن شکم توصیه می شود ورزش های زیر را انجام دهید.

 

طوری روی زمین بنشینید که ران ها و بالا تنه تان شکل V تشکیل دهند. پاها را ضربدری روی هم قرار دهید و بالا بیاورید. یک توپ طبی کوچک ( یا دمبل سبک ) را بین دستان خود نگه دارید. توپ را به همه جای بدن خود ببرید، از چپ به راست و عقب و در این حال شکل V بدن را حفظ کنید. این حرکت را در 3 ست و در هر ست 15 مرتبه برای 3 تا 4 روز در هفته انجام دهید.

با این حرکت که همه جا می توانید آن را انجام دهید، کمرتان را کوچک کنید.
به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید. کف پای چپ را صاف روی زمین قرار دهید و پای راست را به طرف سقف بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به طرف بالا بیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید.بدون حرکت دادن باسن یا شانه، پایی که بالا است را به سمت راست و دستی که بالا است را به سمت چپ باز کنید. حالا روی عضلات شکم خود تمرکز کنید و دست و پای خود را سرجای قبلی برگردانید. این حرکت را 10-12 بار انجام دهید. سپس جهت ها را عوض کنید و دوباره آن را انجام دهید.

این ورزش، عضلات شکم ( شش تکه ) را هدف قرار می دهد. به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه بالا بیاورید. دست ها را پشت سر قرار دهید و شکم را منقبض کنید. زانو باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد. شانه ها را بلند کنید و بالا بیاورید. نفس خود را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید، سپس آن را بیرون دهید و پاها را به زاویه 45 درجه ببرید. این حالت را 3 تا 45 ثانیه نگه دارید و شکم خود را فشرده کنید. دو ست و در هر ست 10-15 مرتبه این کار را انجام دهید.

 

به پشت بخوابید، زانوها را به حالت 90 درجه نگه دارید و پا را بالا بیاورید. در حالی که شکم را منقبض می کنید، نفس خود را حبس کنید و دست ها را بالا و به پشت سر ببرید. نفس خود را رها کنید و دستانتان را به طرف جلو بیاورید. پاهای خود را صاف کنید، طوری که بدنتان شکل V به خود بگیرد. اگر نیاز بود، دست ها را برای حفظ حالت بدن روی زمین قرار دهید.به آرامی به پایین برگردید، زانوها را خم کنید و دست ها را پشت سر قرار دهید. 15 مرتبه  این حرکت را تکرار کنید.

یک حرکت بسیار خسته کننده که در حال تاثیر گذاشتن بر روی عضلات اصلی، کالری زیادی می سوزاند. چهار دست و پا زانو بزنید تا انگشتان پا به طرف پایین جمع شوند و کمر را خنثی نگه دارید. شکم خود را در حالی که منقبض کردید به طرف ستون فقرات خود بکشید و در همین حال، زانوها را حدود دو اینچ از زمین بالاتر قرار دهید.
عضلات شکم را درگیر نگه دارید و زانوی سمت راست را نزدیک بینی بیاورید ( مانند تصویر ). سپس با پای سمت راست به طرف عقب لگد بزنید و باسن خود را منقبض کنید. در حالی که عضلات شکم را منقبض نگه می دارید، لگن را برای محافظت از پشت، روبروی زمین قرار دهید. 8 بار این حرکت را تکرار کنید، سپس جای پاها را عوض کنید و دوباره 8 بار انجام دهید.

به پشت بخوابید و زانوهایتان را خم کنید و یک دمبل سبک را میان دو پای خود نگه دارید. کف دو دست را روی زمین و زیر نشیمنگاه خود قرار دهید. عضلات پایین شکم خود را منقبض کنید و از آنها برای قرار دادن زانو در مقابل سینه و در حالی که باسن، سر و شانه ها را به آرامی بلند می کنید استفاده کنید. سپس به حالت اول برگردید، این یک مرتبه حساب می شود. این کار را 15 تا 30 مرتبه و 3-4 بار در هفته انجام دهید. تقریبا بعد از 4 هفته نتیجه را خواهید دید.

به پشت بخوابید و زانوها را به طرف سینه خم کنید. یک دمبل سبک را با دو دست نگه دارید. پای چپ خود را به حالت 45 درجه برسانید و زانوی سمت راست را خم نگه دارید. سر و شانه های خود را بلند کنید و دمبل را به طرف بیرون زانوی سمت راست ببرید. با فشار، حرکت کرانچ را مانند تصویر انجام دهید. پای چپ را مقابل پای راست بیاورید و وزنه را به طرف سقف بالا ببرید. سر و شانه را بالاتر از زمین نگه دارید. حالا مرحله ی دوم را دوباره تکرار کنید اما این بار پای راست را بالا ببرید و پای چپ را خم نگه دارید. 8 مرتبه این حرکت را انجام دهید،4 بار در هفته کافیست. تقریبا بعد از 3 هفته تغییر را خواهید دید.

به پشت، روی یک توپ طبی دراز بکشید و دو ران پای خود را با فاصله از یکدیگر قرار دهید. زانوها را به زاویه ی 90 درجه خم کنید. دست راست خود را پشت سر قرار دهید و انگشتان دست چپ را روی زمین بگذارید تا تعادلتان را حفظ کنید. عضلات اصلی را محکم و پای چپ خود را از روی زمین بلند کنید.

شانه ی راست و قفسه ی سینه را به سمت زانوی چپ خود بچرخانید و همزمان با این حرکت، پای راست خود را بکشید و صاف کنید ( پای خود را روی زمین نگه دارید ) . به حالت شروع بازگردید ( پای چپ بلند شده و پای راست خم باشد ). 15 مرتبه این حرکت را انجام دهید، سپس جای پاها را عوض کرده و  آن را تکرار کنید.

این حرکت مفید نه تنها به تقویت عضلات اصلی بدن کمک می کند، بلکه بازوها و لگن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل، یکی از حرکات بسیار کار آمد است. روی یک سطح راحت بنشینید و پاها را ضربدری روی هم قرار دهید. دست ها را در کنار باسن قرار دهید ( کف دستها روی زمین باشد )  و کف باسن را منقبض کنید.

دست ها را به سمت زمین فشار دهید و کل بدن را با کمک آنها از روی زمین بلند کنید. به اندازه ی 3 بار نفس کشیدن، حالت خود را حفظ کنید، سپس دوباره روی زمین برگردید. این حرکت بسیار چالش برانگیز است، پس اگر نتوانستید کل بدن را از زمین بکنید پاهای خود را روی زمین نگه دارید و تنها باسن را از زمین بلند کنید. 3 مرتبه این حرکت را انجام دهید.

 

بنشینید و پاهای خود را روی زمین بگذارید. زانوها را خم کنید و دست ها را زیر آنها قرار دهید. قفسه ی سینه را بالا بکشید و شانه ها را عقب بدهید. عضلات شکم خود را درگیر کنید و پاها را بالا بکشید تا به موازات کف زمین درآیند ( زانوها باید همچنان خم باشند )، تعادل خود را باید با استخوان های نشیمنگاه حفظ کنید. اگر تا به اینجای کار احساس بدی نداشتید و راحت بود، می توانید وارد مرحله ی بعد شوید. پاهای خود را بیشتر بکشید ( اگر در پشت خود احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید ) و دست ها را به طرف جلو بکشید. این حالت را به اندازه 5-15 نفس کشیدن نگه دارید و سپس رها کنید. حرکت را 5 مرتبه تکرار کنید.

 

به پشت دراز بکشید و پاهای خود را به حالت کشیده روی زمین قرار دهید. نیم تنه را ثابت نگه دارید، باسن را کمی بلند کنید و مقداری به سمت راست ببرید. دوباره پایین بروید و پاها را بکشید. پای چپ را خم کنید و روی پای راست قرار دهید. کف پای چپ را در نزدیکی خارج زانوی راست و روی زمین قرار دهید. به حالت کرانچ ( مانند تصویر ) بالا بیایید و دوباره برگردید. 50 مرتبه این حرکت را انجام دهید، سپس جای پاها را عوض و دوباره تکرار کنید.

 

بنشینید، زانوهای خود را خم کنید و کف پاها را روی زمین قرار دهید. با هر دو دست، زیر ران هایتان را نگه دارید، خود را عقب بکشید و پاها را بالا بیاورید، تا زمانی که پایین پا به موازات زمین درآید. دست ها را رها کنید و آن ها را به طرف نوک انگشتان پا بکشید. به اندازه ی 8 بار نفس کشیدن، آنها نگه دارید و سپس رها کنید. 3 مرتبه  این حرکت را تکرار کنید.

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

این حرکت، عضلات اصلی ران ها، دست ها و باسن را تقویت می کند. روی یک سطح نرم چهار دست و پا زانو بزنید، دست ها را دقیق زیر شانه ها قرار دهید و هر دو پا را در یک زمان رو به عقب بکشید تا به حالت تخته درآیید. عضلات شکم خود را درگیر کنید، بدن باید دراز و کشیده شده باشد. اجازه ندهید لگن خم شود و یا باسن، زیادی بالا برود. تصور کنید یک کمربند را محکم دور کمرتان بسته اند، پس عضلات پایین شکم را به طرف داخل بکشید. دست ها را محکم به زمین فشار دهید و پاشنه های پا را هم محکم به عقب بکشید. این حالت را 1-2 دقیقه حفظ کنید ( یا هر مقدار که میتوانید )، سپس دوباره به حالت چهار دست و پا برگردید. 3 مرتبه این حرکت را انجام دهید.

بایستید و پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید. زانوها را آرام خم کنید و دست ها را به صورت ضربدری روی سینه قرار دهید. به طرف پایین اسکات بروید و وزن را به پاها انتقال دهید. مطمئن شوید پاها مستقیم به سمت جلو بروند و زانوها درست بالای انگشتان پا قرار بگیرند. کمی آن ها را نگه دارید و سپس دوباره به حالت اول بازگردید.
5 مرتبه و در هر مرتبه، 5 بار این حرکت را انجام دهید.

 

بر روی شکم دراز بکشید، دست ها را به طرف بالای سر بکشید و انگشتانتان را باز کنید، سپس بازو و پاها را 15 سانتی متر از زمین فاصله دهید. تا یک شماره در این حالت بمانید و سپس دست ها را به شکل حلقه به طرف پشت خود ببرید.

نفس خود را بیرون دهید و انگشتان دست را به طرف یکدیگر ببرید، طوری که کف دست ها روبروی هم قرار گیرد ( مانند تصویر ). تا یک شماره نگه دارید و سپس دست ها را به حالت عادی برگردانید و به بدن استراحت دهید. این حرکت را 6-8 مرتبه انجام دهید.

 

به پشت دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه خم کنید. پاها را به دو طرف خود دراز کنید. انگشتان دست را هم بکشید و پشت شانه های خود را به سطحی که روی آن دراز کشیده اید فشار دهید. به آرامی شانه ها را از گوش ها دور کنید. روی عضلات عمق کمر تمرکز و نفس خود را حبس کنید.  به آرامی زانو ها را به سمت راست ببرید، سپس نفس خود را بیرون دهید و آرام به حالت اول بازگردید. این کار را روی پای چپ نیز تکرار کنید. 5-8 مرتبه این حرکت را انجام دهید.

 

روبروی یک توپ طبی زانو بزنید، لگن و عضلات شکم را روی توپ قرار دهید. دست ها را جلوی خود روی زمین قرار دهید و آنها را به حالت راه رفتن تکان دهید تا توپ روی ران ها حرکت کند ( مانند تصویر ). وقتی بدن کاملا صاف شد ( قوس کوچکی در کمر باید باشد ) و متعادل بودید، این حالت را برای 30 ثانیه نگه دارید. تمرکز کنید که شکم خود را بالا نگه دارید و ران ها را منقبض کنید.

 

در حالی که نشسته اید، توپ را نگه دارید و پاها را از هم دور کنید. سپس آنها را نزدیک کنید و دوباره از هم دور کنید. بایستید و دست چپ را به طرف راست ببرید ( از دست راست استفاده کنید تا توپ را سرجای خودش نگه دارید ). دوباره بنشینید، پاها را جمع کنید و حرکت را با دست دیگر تکرار کنید. این حرکت را 3 بار و هر بار با 4 مرتبه تکرار انجام دهید.

 

بایستید و توپ طبی را بالای سر خود نگه دارید. آرنج ها را به سمت خارج بدن خم کنید و پاها را به عرض شانه باز کنید. زانوی پای راست خود را به سمت خارج بدن بلند و خم کنید. آرنج سمت راست را پایین بیاورید تا به زانوی پای چپ برسد. به حالت اول بازگردید و حرکت را با سمت دیگر بدن تکرار کنید. یک دقیقه این کار را ادامه دهید و 3 بار آن را تکرار کنید.

بایستید و یک پای خود را جلو بگذارید، حلقه را دور کمرتان بگذارید، طوری که به قسمت پشت کمر بچسبد. به آرامی زانوها را خم کنید، سپس حلقه را با یک فشار قوی، دور کمر و دقیقا در یک منطقه بچرخانید. وزن خود را بین جلو و عقب پاها تغییر دهید تا باسن بچرخد. باسن و کمر باید حلقه را هل دهند و بکشند تا از حرکت نایستد.

این حرکت برای عضلات اصلی، داخل ران ها و باسن مناسب می باشد. به پشت دراز بکشید و دست ها را پشت سر قرار دهید. عضلات شکم را منقبض و بالاتنه را آرام از زمین بلند کنید. پای راست را حدود 12 سانتی متر از زمین بلند کنید ( اگر با این کار، حرکت خیلی برایتان سخت می شود پای خود را بالا نیاورید) و پای چپ را بکشید و به سمت بالا بیاورید.

عضلات خود را درگیر نگه دارید و باسن را ثابت کنید.حالا با کل پای چپ و در جهت عقربه های ساعت، دایره ی کوچکی روی هوا رسم کنید. حرکت را به صورت برعکس هم انجام دهید و هر بار 4 دایره بکشید. بعد از انجام حرکت، پا را به آرامی پایین بیاورید، به حالت شروع بروید و با پای دیگر حرکت را تکرار کنید.

این حرکت برای تقویت ماهیچه سه سر، عضلات دو سر بازو و دور کمر بسیار مناسب است. روی سمت راست بدن خود دراز بکشید، ساعد درست زیر شانه قرار بگیرد. دست، عمود بر بردن باشد و ساق پاها روی هم قرار بگیرند. عضلات شکم و سمت راست قفسه سینه را درگیر و باسن را از زمین بلند کنید. با انجام این حرکت، بدن یک خط مستقیم از سر تا پا را تشکیل می دهد.

دست چپ خود را به سمت بالا ببرید و همچنان عضلات را درگیر نگه دارید ( مانند عکس ). حالا دست چپ خود را در حرکتی مانند کندن زمین به فضای خالی، بین قفسه سینه و زمین برسانید،تنها از کمر به پایین بچرخید. به بالا برگردید و این حرکت را 4 بار انجام دهید. سپس بدن خود را دوباره روی زمین قرار دهید. این حرکت را با طرف دیگر بدن دوباره تکرار کنید.

به پشت بخوابید و پاها را صاف بکشید. در حالی که زانوی چپ خود را خم می کنید و به سمت سینه می آورید، نفس خود را حبس کنید. زانوی راست را با دو دست محکم بغل کنید. درحالی که از دست چپ خود برای بردن زانوی راست به سمت چپ، به آرامی روی آن فشار می دهید نفس خود را بیرون دهید و اجازه دهید نیم تنه بچرخد. دست راست را به ارتفاع شانه ی دست راست بکشید.

حمایت شده توسط: 

داشتن شکمی صاف و کوچک آرزوی همه افراد است اما دست یافتن به این آرزو دشوار است و باید راه سختی را برای تحقق آن پیش ببریم ، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه اندامی متناسب داشته باشید برنامه 4 هفته ای مت رابرتس را بکار ببرید که در10 مرحله برای کوچک کردن شکم به شما کمک می کند.

برای یافتن روش های جدید از بین بردن چربی های اطراف شکم هر سال هزینه های هنگفتی صرف می شود. بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و … . که ادعا می شود با این دستگاه ها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.

استفاده از این دستگاه ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کافی نیست زیرا دستگا ههای ابتکاری قادر به سوزاندن لایه های چربی موجود در اطراف شکم نیستند و این قبیل وسایل تنها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف شما می کنند .

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان ، داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن شما چربی را می سوزاند، است. به طور طبیعی شکم همه افراد صاف است اما در مواردی که با چربی اضافی پوشیده شده، به نظر بزرگ می رسد ، اگر هدف شما داشتن اندامی متناسب و شکمی صاف است، اولین قدم از بین بردن لایه های چربی موجود روی عضله های شکمتان است.

بهترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون زیرا ثابت بودن میزان قند خون باعث جلوگیری از چاق شدن و افزایش چربی های اضافی در بدن می شود .

مربی فیتنس هنرپیشه ها ، مت رابرتس به ابداع روشی پرداخته که در فرصتی کوتاه می تواند اندازه دور شکم را کاهش دهد و به حد مناسب برساند. این برنامه 20 دقیقه زمان می بردو باید به صورت منظم در طول چهار هفته انجام گیرد. اگر شما هم مراسمی پیش رو دارید و دوست دارید درآن خوش هیکل ظاهر شوید، برنامه 4هفته ای مت رابرتس را برای شما پیشنهاد می کنیم که در10 مرحله ای به شما کمک می کند لباس مورد نظرخود را به تن کنید.

در این رژیم لاغری باموزدرعرض 3تا4روز چیزی دیگر هم بخوریم یا فقط موزوشیربخوریم ؟درضمن خوردن موزباعث یبوست می شود. خودیبوست عامل چاقی است .با این مسئله چه کارکنیم.

iدوستان عزیز میوه ها وقتی ایجاد نفخ و یبوست می کنند که بعد از غذا خورده شوند اگر میوه ها با شکم خالی خورده شوند هرگز ایجاد نفخ و یبوست نمیکنند

عزيزم بعدش خب عرق نعناع بخور تا نفخ نياره.

منم با فروزنده موافقم

موز ب علت اينكه فيبر داره باعث يبوست نميشه در واقع براي رفع يبوست عاليهورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

برای جلوگیری از یبوست موز را به صورت شیرموز در اورید

ترکیب شیر و موز بسیار مضر هست یه تحقیق کنید حساب دستتون میاد

اتفاقا موز باعث یبوست میشه وهمینطورسیب

آیا در این رژیم چیزی جزئ موز بخوریم یا اینکه خوردن زیاد موز خودش باعث چاقی میشود……

رژیم کریستین بیل رو بگیرید.هر چقد دوست داری وزن کم کن.من که خیلی کم کردم.دمش گرم

کسی تاحالااین رژیم روامتحان کرده ؟میخواستم آگه جواب بده منم امتحان کنم

سلام.بله من امتحان کردم چند سال قبل.و دقیقا در طی سه روز 3.5 کیلو کم کردم.بدون بازگشت.البته بعد از سه روز ورزشم رو هم شروع کردم.در اون سه روز هم ورزش میکردم

آره من امتحان کردم عالی

سلام بالاخره ما نفهمیدیم موز چاق می کنه یا لاغر تو مقاله گفته شده که برای لاغری از شیر و موز استفاده بشه . در حالی که دوست عزیزمون (نفس) می گه چاق می کنه. صحبت های متفاوتی هم در مورد چاق و لاغر کردن موز شنیدم. به هر حال اگر به مقاله اکتفا کنیم باید روی لاغری صحبت کنیم . می خواستم بپرسم اگه شیر موز رو آماده کنیم و به محل کار یا خارج از منزل ببریم چطوری باید باشه که باعث لاغری بشه . میشه شیر موز آماده رو صبح داخل فریزر گذاشت و چند ساعت بعد مثلا برای ناهار استفاده کرد. جواب می ده. ممنون میشم جوابم رو بدید.

خیلی گیج کنندست هرکی ی نظری میده

سلام من حدود سه ماه یعنی نود روز تمام فقط کارم شیر موز بود نه تنها لاغر نشدم بلکه شکمم بزرگترشد

خب وقتی سه ماه این رژیمو میگیرین معلومه چاق کننده میشه وگرنه نمیگفتن فقط۳روز باید گرفت این رژیمو ک

من که انشاءالله از فردا که دوشنبه95/9/22هست این رژیم را شروع می کنم.بعد روز پنجشنبه همینجا اگر زنده بودم انشاءالله نتیجشو دقیق می نویسم.فقط دعاکنید بتونم این رژیم را 4روز بتونم بگیرم چون وزنم زیادشده الان قلبمم یک جوریه از این اضافه وزن

سلام رژیم رو امتحان کردین؟تونستین لاغر شین؟؟اگه جواب گرفتین بگین منم امتحان کنم.ممنون

موز باعث چاقی میشود

موز کالری زیادی داره، ولی چون بدن انسان نمی تونه فیبر رو خوب حضم کنه (مثلا گاو و حیوانات گیاه خوار بدنشون میتونه راحت فیبر و سلولز رو حضم کنه برای همین گاو چاقه با اینکه همش علف میخوره) برای همین بدن برای حضم فیبر موز کلی انرژی مصرف میکنه و اگه با معده خالی مصرف بشه ، حتی لاغر هم میکنه. پس لطفن یکم تخقیق کنید بعدش چیزی بگید.

بلاخره این رژیم جواب میده با نه. به غیر از موز مواد غذایی دیگه ای میشه خورد یا نه .خواهشا یکی جواب بده

من این رژیم و گرفتم و جواب هم گرفتم…سه روز دوونیم کیلو کم کردم

سلام رژیم موز وگرفتم ۲کیونیم کم کردم ۳ روز

امکان پذیر نیست تو سه روز فقط اب بدن از دست میره اینو با کاهش وزن اشتباه نگیرید.

من چندماه پیش این رژیموگرفتم عالی بود دو کیلو کم کردم.البته اگه ورزش هم میکردم مطمئنأبیشترجواب میداد.درضمن من دراین سه روز آب فراوان میخوردم

یعنی منم امتحان کنم ??من فقط ۴کیلو اضافه وزن دارم،

من از امروز سه شنبه ۲۶ بهمن شروع میکنم و ۲۹ بهمن نتیجه رو اعلام میکنم که دیگران روزه ی شک دار نگیرن ولی مطمئنم جواب میده چون قبلا با رژیم شیر و میوه ۳۷ کیلو کم کردم

دمت گرم الما

لطفا بگین باغر میگنه یا نه؟؟؟؟ من ۹۵ بودم الان میرم رژیم دکتر الان شدم ۸۰ میشه بگین لاغر مطکنه یا ته؟؟؟ از اینم استفاده کنم من تو رو خدا بگین تو رو خدا

وای عالی بود من 73بودم شدم 70خودم هم باورم نشد البته من درکل روز هیچی نمیخوردم سر جمع روزی3تا موز بعدش من موز شیر رو جدا جدا میخوروم

دوستان چرا برأي لاغر شدن عجله ميكنيد كم خوري كنيد به بدنتون زمان بديد حتما وزن كم ميكنيد تمام اين رژيم ها زود برميگرده

منم این رژیما امتحان میکنم .به شما خبر میدم

سلام دوستان. چند مطلب مهم هست در رژیم لاغری که بعد از کلی تحقیقات بهتون میگم. اول اینکه رژیم لاغری رو با کم خوردن اشتباه نگیرید. مهم اینه که چی بخورید. و اگه رژیم بلند مدت میگیرید حتتتمن حواستون به ویتامین ها و املاح بدنتون هم باشه. در رژیم های لاغری یک نکته مهم این هست که هیچ وعده غذایی نیاید حذف بشه. تجربه ای که من داشتم و در عرض 45 روز بیست کیلو کم کردم این بود که برای صبحانه و شام میوه یا سالا میخوردم و در طول روز یک وعده غذای گرم میخوردم البته به مقدار کم. در مورد میوه هم نیاید خود کشی کنید و بگید چون میوست پس هرچقدر خواستم بخورم. به عنوان مثال برای صبحانه دو عدد پرتقال متوسط و یک عدد سیب از صبح تا ناهار میل کنید. یک ناهار سبک گرم که خود جویده بشه و وسطش هم آب نخورید. برای شب هم میتونید همون مقدار میوه رو مصرف کنید. مایعات یادتون نره و از اواسط رژیم غذایی مصرف مکمل های دارویی بصورت قرص های مولتی دیلی در هنگام خواب.مصرف نوشابه و نان و برنج و سیب زمینی و ماکارونی رو هم به حداقل برسونید. سبزی جات و انواع سالاد بدون سس رو میتونید در وعده شام جایگزین میوه ها بکنید. با این رژیم هم بدنتون خالی نمیشه به لحاظ ویتامین و املاح و هم اینکه به طرز معجزه آسایی و به صورت نزولی و سریع وزن کم می کنید….. موفق باشید

من این رژیمو گرفتم و ۴کیلو کم کردم رژیم مفیدیه

از فردا شروع ميکنم.ايشالا جواب بگيرم

من روزاولیه که این رژیمو میگیرم و فعلا یک کیلو کم کردم.اما نمیدونم اگر ادامش بدم هم همینطور کم میکنم یا فقط برای 3روزه…!

منم اين رژيمو گرفتم دونيم مباركم كردم عاليه

يه دفعه با12ليوان اب وشيرموز3كيلوكم كردم ،يه بارديگه رژيموگرفتم بدونه اب دو نيم كيلوكم كردم عاليه

سلام دوستان من پارسال نزدیک عید رژیم شیروخرما گرفتم خیلی عالی بود در عرض ۵روز ۳کیلو کم کردم میخوام رژیم شیروموز روهم بگیرم انشالله که جواب بدهورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

میخواستم بدونم این رژیم و اگر چند بار پشت هم بگیریم هم همون نتیجرو میده ؟

سوالم اینه میشه در کنارش قرص خورد …من رژیمو گرفدم امروز روز اخرشه

سلام من بچه شیر میدم اشکال نداره ژیم بگیرم

با سلام
مرسي از مطالب سايتتون خيلي مفيد بود
من خودم از قرص زنوور استفاده ميکنم و برخلاف
قرص هاي ديگه ناراحتي معده و روده پيدا نکردم
با تشکر

من ٢٥ كيلو در يك ماه با اين رژيم كم كردم

خدایی؟ ینی میشه برای طولانی مدت هم گرفت؟ بدن خیلی ویتامین کم میاره که…

من امروز روز اول که این رژیمو میگیرم خداکنه بتونم خسته شدم از اضافه وزن ایا این رژیم تعصیر داره یان

سلام، من روز اوله دارم این رژیم رو میگیرم، تا الان که احساس خوبی بهش داشتم، احتمالا این رژیمو 7 روز ادامه بدم . تا الان یه چیزی رو فهمیدم، اینکه اصلا رژیم سختی نیست. اگه مهمونی نرید که چه بهتر.

من 82 کیلو بودم با گرفتن رژیم در طی 10 ماه 22 کیلو وزن کم کردم رژیم این بود که سر ساعت غذا میخوردم و در طی روز آب زیادمینوشبدم خیلی عالی بود

سلام ، رژیم موز با شیر را سه روز نگیرید،پشت هم بگیرید تا یکماه خیلی کم میکنین ، شک نکنین حتی شما…

سلام،من الان 6 روزه ک رژیمم و اصلا غذا نمیخورم هیچی نمیخورم فقط و فقط یک وعده ظهر اونم هشت قاشق تا روز پنجم عالی بود و خیلی خوشحال بودم از سایز کم کردن و وزن کم کردنم اما روز ششم شدم مثل روز اول نمیدونم چرا با اینکه هیچی نخورده بودم مثل روزای گذشته کل حس خوب و امیدی ک داشتم از بین رفته حالا از امروز میخوام رژیم شیر موز بگیرم و بعد چهار روز جوابشو میدم بهتون…

سلام من چله خام گیاه خواری رو امتحان کردم علاوه بر از بین رفتن بیماریهام و بدست آوردن سلامتی ۱۵ کیلو کاهش وزن داشتم البته چند روز هم بینش رژیم سیب گرفتم ک در لاغری خیلی موثر بود

الان دو روزه رژیم گرفتم واقعا نخوردن شام با عث لاغری کاهش وزن سریع بدست میارید انشالله موفق باشید

سلام دوستان خواهشا اگه برنامه واسه کاهش وزن ندارید رزیم نگیریدورزش کنید و غذایی که میخورید یک سوم کم کنید باور کنید من جواب گرفتم بدون عوارض فقط کافیه غذایی که میخورید سه به یک کم کنیدورزش کنید رژیم های سخت عوارض داره یکیش باعث ریختن موها میشه آبم زیاد مصرف کنید

من میخوام از فردا تا یک ماه این رژیمو بگیرم .امیدوارم جواب بده…

قهوه سبز پودر شده رو بجوشونین ناشتا بخورین لاغر میشین

سلام من ایندفه باید اراده کنم ولاعر بشم دیگه از خوردن قرص های لاغری که تاثیر نداشتن خسته شدم از فردا شیر وموز میخورم…

بی خیال بابا داخل هر وعده کم بخوری حله نیازی به رژیم نیس فقط سعی کن بین وعده هات چیزی نخوری

من روز دوم این رژیمم حتی 100گرمم کم نکردم!

منم رژیم بگیرم لاغر میشم یعنی؟

من نفهمیدم باید فقط این کل این چند روز خورد یا این همراه با بقیه وعدهای غذایی باشه؟

واقعا ادم لاغر میشه

سلام رژيم منم شروع كردم خدا كنه جواب بده

منم از فردا این رژیمو میگیرم . تکواندو کار میکنم،اما دوهفته باشگامون تعطیل شدو منم زیاده روی کردم و حدس میزنم وزن اضافه کردم،جمعه هم مسابقه دارم و وزنم از قبل ثبت شده خداکنه حداقل ۳کیلو بتونم کم کنم برام دعا کنید

منم از فردا شرو میکنم

دوستانی که وعده دادن رژیم میگیریم خبر میدیم چی شدند پس؟ اگه جواب میده ماهم انجام بدیم

کم خوردن خودش سبب لاغری میشود

ایا من که توی سن رشد هستم اگرازاین روش شیروموزاستفاده کنم سدمه ای به من وارد نمیشود

میدونم که این طور رژیم گرفتن دوباره وزن برمیگرده اما به نظرم ارزش امتحان کردنو داره من حتما امتحان میکنم

رژیم گرفتن خوبه ولی باید درکنارش ورزش هم باشه چون اگر لاغر هم کنیم بدنمون شل میشه وبدفرم باید ورزش کنیم تا بدنمون درکنار لاغری سفت وعضله ای بشه

به نظرم یکی باید باشه کنار آدم که یه حالت رقابتی پیدا کنه قضیه و ادامه دادنش راحت شه، تو خانواده ما که همه پرخوری میکنن رژیم سخته، کاش ی نفر بود باهام رژیم میگرفت 🙁

اره واقعا درست میگی موافقم منم دنبال ی رقیب میگردم اگه دوست داری میتونیم باهم شروع کنیم^_^

سلاااااام،من اين رژيمو گرفتم و سه كيلو وزن كم كردم.اليته آب فراوان يادتون نره.در ضمن اگه بعدش پرخوري كنيد سريع برميگيريد رو وزن قبل.بنظرم اين رژيم برا كسايي كه استپ وزني دارن يا اينكه ميخوان رژيم گرفتن رو شروع كنن خوبههه

شیرموزو باید کی به کی بخوریم تا تأثیرات

سلام من از فردا این رژیم رو انجام میدم

سلام دوستان به نظر من کم خوردن و استفاده فراوان از اب و میوه بهترین روش لاغری هستش

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

اگر می خواهید در ماه 7 کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، با این بخش از نمناک همراه شوید تا طرز تهیه یک معجون بی نظیر لاغری بدون دردسر و صد در صد تضمینی را به شما بیاموزیم ، با مصرف این داروی لاغری گیاهی در صبحانه از اضافه وزن خود بکاهید و راحت تر به وزن ایده آل برسید.

مواد لازم برای ساخت داروی لاغری گیاهی

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

بلغور جو دوسر، 2 قاشق غذاخوری تخم کتان و 3 قاشق چایخوری شیر کم چرب

این مخلوط سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت و بهبود گوارش و افزایش توان چربی سوزی بدن کمک می کند. همچنین این وعده غذایی در کاهش وزن بسیار موثر بوده و بهتر است برای لاغری سریع تر در کنار رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم، مصرف شود.

طرز تهیه داروی لاغری گیاهی

برای تهیه این معجون بی نظیر لاغری همه مواد لازم را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید سپس آن را در ظرفی بریزید ودر فر به مدت 5 دقیقه قرار دهید.

نکته : از افزودن شکرو چاشنی دیگر به این مخلوط خوداری کنید.

این مخلوط علاوه بر کاهش وزن سبب با نشاط شدن انسان در طول روز می شود.

تخم کتان از جمله موادی است که برای کاهش چربی شکم مورد استفاده قرار می گیرد ، این دانه با اثرات معجزه گر به شما کمک می کند تا شکمی صاف داشته باشید و کاهش وزن خوبی را تجربه کنید ، اثراتی مانند کاهش نفخ ، پاکسازی معده ، آب کردن چربی ها ، برطرف کردن تورم سلولی و ورم بدن .

از آنجا که بیشترین لایه های چربی در شکم هستند تخم کتان تاثیر بیشتری بر روی شکم دارد اما ابدین معنی نیست که تخم کتان فقط چربی های ناحیه شکم را از بین می برد ، اگر توده چربیهای کل بدن به یک اندازه باشد روند لاغر شدن و کاهش وزن و تناسب اندام با استفاده از تخم کتان می تواند به صورت یک روند متناسب در کل بدن مشاهده شود .

اگر 30 دقیقه قبل از خوردن غذا، یک قاشق پودر تخم کتان را همراه با آب فراوان میل کنید، احساس سیری به شما دست داده و نمی توانید زیاد غذا بخورید و بدین طریق دریافت چربی ها و کالری ها از طریق وعده های روزانه کمتر خواهد شد و به مرور موجب کاهش وزن و کاهش چربی های انباشته شده در بدن می گردد .

تخم کتان یک دانه روغنی است که موجب احساس سیری می شود بنابراین اگرهمراه با مصرف غذا از 1 قاشق چایخوری پودر تخم کتان استفاده کنید احساس سیری به شما دست میدهد و نمی توانید زیاد غذا بخورید و همین به مرور موجب کاهش وزن و کاهش چربی شکم می شود .

اگر از تخم کتان در هنگام خوردن غذا استفاده کنید باعث می شود که هنگام هضم غذا محتویات معده بیشتر در معده بمانند و به صورت آهسته و کم کم وارد روده کوچک شوند و این موجب می شود که سطح انسولین پایدار بشود و موجب کاهش اشتها می شود.

دمنوش تخم کتان می تواند در کاهش وزن و لاغر شدن بسیار مفید باشد . دمنوش تخم کتان می تواند به شدت در افزایش سوخت و ساز بدن موثر باشدو اشتها را کاهش دهد .

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

یک قاشق پودر تخم کتان را در قوری بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 30 دقیقه دم بکشد.این دمنوش را از صافی عبور دهید و آن ر نوش جان کنید.

 

با سلام مرسي از مطالب سايتتون خيلي مفيد بود من از قرض زنوور استفاده ميکنم و بر خلاف قرص هاي ديگه ناراحتي روده و معده پيدا نکردم با تشکر

سلام.من استفاده کردم باماست ودوغ و فقط تخم کتان 13کیلو کم کردم در چندین ماه و بعد هم کم کم قطعش کردم البته همراه با ورزش و همچنان ورزش میکنم….

سلام ریحانه جون ببخشید تخم کتان رو با ماست قاطی میکردی میخوردی همین؟در عرض چند ماه 13کیلو کم کردی ؟

خداییش باتخم کتان سیزده کبلوکم کردی

تخم کتان اگر به سی بار برسه نازایی میاره٫اگر هم میخواین لاغر بشین واستفاده میخواین کنید مابینش استراحت بدن خود بدهید من یکماه گل مریمی استفاده کردم همراه با پیاده روی ده کیلو کم کردم طریقه استفاده نیم ساعت قبل صبحانه پنج روز بخورید پنج روز استراحت

سلام اسما جون. میشه طریقه مصرف گل مریمی رو بگید؟ رژیمم گرفتید؟

سلام ببخشید تخم کتانو در بارداری میشه مصرف کرد؟

سلام خسته نباشین .من کم کاری تیریید دارم میتونم از تخم کتان استفاده کنم واسه لاغری.

ايا تخم کتان باعث نازايي مى شه

کسانی که تیروئید دارن نباید مصرف بشه چون تخم کتان برعکس عمل میکنه

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

حرکات ورزشی با توجه به سن و موقعیت بدنی دسته بندی می شوند که فرم بدن یکی از بخش های این دسته بندی است. اگر فرم بدنی شما گلابی است پس تمرینات ورزشی فرم بدنی سیب را انجام ندهید و فرم های دیگر.

بدن ما اشکال مختلفی دارد شما می توانید یک شکل ساعت شنی کامل داشته باشید و یا یک شکل بدن مخروطی با باسن بزرگ و پاهای لاغر. یا بدن شما اکتومورف باشد و در نتیجه بسیار لاغر باشید و یا آندومورف باشید که به راحتی چاق میشوید اما مهم نیست که بدن شما چه شکلی است، ما برای شما یک رژیم غذایی گسترده و ورزش داریم که به کمک می کند فرم خوبی داشته باشید.

پس فقط فرم بدنی خود را با توجه به توضیحات این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک مشخص کنید و روی آن کار کنید.

شکل بدنی ساعت شنی:

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

در این فرم بدن شبیه شکل 8 انگلیسی است. دارای کمر باریکی هستید که وسط ساعت شنی است.اگر این فرم بدنی را دارید، شکم و باسن به یک اندازه بزرگ و پهن هستند و کمری باریک دارید.

پس لباس های اسکیت بازها مناسب شما هستند، و خبر خوب این است که یک قسمت میانی بدنتان نیازی به کار ندارد. خبر بد این است که شما وزن را روی ران و باسن خود جمع می کنید – که سخت ترین مناطق برای از دست دادن وزن هستند.

1. در بسیاری از ورزش هایی که در هوای آزاد هستند، شرکت کنید.

2. شنا برای یک ساعت در روز برای این نوع بدن مفید است، مانند دیگر ورزش های هوازی دوچرخه سواری و پیاده روی.

3. فراموش نکنید که کمی وزنه را به ورزش خود اضافه کنید.

4. بازوها و ماهیچه های سه سر باید حتما ورزش کنند، بنابراین ورزش هایی مثل اسکات و وزنه برداری را انجام دهید. خبر خوب این است که شما می توانید ورزش شکمی را آسان کنید!

1. از سبزیجات ریشه ای نشاسته ای مانند چغندر، هویج و سیب زمینی خودداری کنید.

2. به جای آن، از سبزیجاتی مانند بروکلی و کدو سبز استفاده کنید.

3. اگر نمی خواهید سبزیجات سبز بخورید، پس سیب زمینی شیرین را امتحان کنید.

4. غذاهای غنی از امگا 3 بخورید، مانند ماهی سالمون.

5. اگر گیاهخوار هستید، دانه هایی مانند کتان نیز غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است.

1. اول، سعی کنید روی گرفتن کمر خود تمرکز کنید تا کمی بهبود ایجاد کنید. ورزش های شکمی را سنگین انجام دهید.

2. دراز نشست کامل، کیک باکسینگ و حتی اسکیت سواری و یوگا هم مناسب هستند.

3. تمرینات آسانا، مثل قایق (ناواسان) را حداقل دو بار در روز تمرین کنید تا فواید مشهودشان را ببینید.

4. پرانایاما ابزار دیگری برای تناسب اندام است. کاپلبالتی پرانایاما به کوچک کردن شکم کمک می کند، در حالی که فواید بسیاری برای ذهن و روح هم به ارمغان می آورد.

5. در حالی که بر روی عضلات شکمی متمرکز هستید، فراموش نکنید که باقی بدن خود را با کمی پیاده روی سریع برای 15 تا 20 دقیقه در روز شکل دهید.

فرم بدنی مستطیلی دارای یک شکل صاف را دارد. افراد منحنی های زیادی ندارند و چربی بدن به طور مساوی توزیع می شود و کمر از باسن و سینه کوچک تر نیست. این ممکن است غیر جذاب به نظر برسد، اما با توصیه هایی درست، آن هایی که دارای شکل بدن مستطیل هستند، می توانند بر روی نقاط قوت بدن خود کار کنند،تا شکل بگیرند.

1. از نوشیدنی های کربناته و کربوهیدرات سفید پرهیز کنید. برنج سفید را با برنج قهوه ای، یا برنج قرمز عوض کنید.

2. نان سفید را می توانید با چند غله و یا حتی یک گزینه عاری از گلوتن تغییر دهید.

3. کربوهیدرات پیچیده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، مانند سیب زمینی شیرین، همراه با دیگر غذاهای مغذی دیگر مانند آووکادو، ساردین، آجیل و دانه ها.

4. سعی کنید غذاهاییتان را در روغن زیتون یا روغن کنجد بپزید.

5. به شیرینی ها نه بگویید.

نام دیگر آن فرم سیب است، با یک سینه بزرگ و شانه های پهن، کمر بزرگ و پاهای باریک.

به طور خلاصه، این شکل بدن را می توان مثل یک مخروط وارونه تصور کرد. در حالی که این نوع بدن واقعاً بزرگ نیست، اما به نظر سنگین تر از آن چه که است، به چشم می آید.

1. به جای انجام تمرینات منظم، تمرینات با فواصل را امتحان کنید، با انفجار ناگهانی تمرینات با شدت بالا و بعد با شدت کم انجام دهید.

2. هر از گاهی بدن خود را شگفت زده کنید – نگذارید تبدیل به روتین شود.

3. از وزنه های بدنی برای ورزش هایی مثل برپی و اسکات استفاده کنید، اما از فشار زیاد و وزنه زدن اجتناب کنید، چون آن ها قسمت بالایی بدن شما را بزرگ تر می کنند.

این نوع شکل بدنی ممکن است مستعد مشکلات تیروییدی و مشکلات قند خون باشد.

1. مواد غذایی عاری از گلوتن را انتخاب کنید.

2. از ارزن، بلغور جو و کووینوا، همراه با محصولات لبنی کم چرب و لوبیا و نخود فرنگی استفاده کنید.ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

3. تخم مرغ و جوانه ها گزینه های خوبی هستند.

4. از غذاهایی که به طور بالقوه قند خونتان را بالا می برند، مثل کربوهیدرات تصفیه شده، شکر و حتی سبزیجات نشاسته ای اجتناب کنید.

شکل بدن قاشقی:

در این نوع فرم بدنی، تنه و کمر کوچک است و باسن نسبت به بقیه بدن، بزرگتر است. این نوع از بدن در هند بسیار رایج است.

1. این فرم بدنی باید به راحتی وزن اضافه کنند، چون تمایل دارند که وزنشان را به پایین بدن بدهند.

2. تمام تمرینات بدنی مثل جست و خیز کردن و پیاده روی سریع مناسب هستند.

3. برای تولید ماهیچه در قسمت بالایی بدن، پرس و وزنه برداری را امتحان کنید.

4. وزنه برداری با پاها ایده خوبی برای لاغر کردن پاها است.

5. یوگا اشتاستانا نیز مناسب شما است.

6. آن را حداقل به مدت یک ساعت در روز تمرین کنید.

1. چربی های اشباع شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

2. منابع طبیعی چرب مانند لبنیات، میوه های خشک و تنقلات پخته را به جای سرخ کرده ها انتخاب کنید.

3. پروتئین های خالص – گوشت سفید، سبزیجات سبز برگ دار و عدس – برایتان بسیار مفید است.

4. سالاد زیاد بخورید، اما از میوه های شیرین زیادی دوری کنید؛ فقط یک وعده در روز کافی است.

نیاز به آموزش بیشتر دارند، به این دلیل که رشد ماهیچه ای آن ها کند است. با تمرین وزنه ای شروع کنید و آن را با ورزش هوازی داخلی دنبال کنید. بهتر است هر روز به مدت یک ساعت ورزش کنید.

ورزش ها باید کوتاه باشند و تمرکز شدیدی بر روی گروههای بزرگ ماهیچه ای داشته باشند.

ورزش های هوازی می تواند به سختی کاهش وزن را ایجاد کند.

روی بازوها، سینه، کمر، پاها و شانه ها تمرکز کنید.

کارهایی را انجام دهید که تمام قسمت های بدن را درگیر کند.

برخی از بهترین تمرینات ورزشی برای اکتومورف، اسکات پا، وزنه برداری، استپ آپ و شنا کردن ابتدایی هستند.

شما هم چنین می توانید تردمیل را امتحان کنید و یا کیک بوکسینگ انجام دهید.

شخص دارای بدن مزومورف باید به طور منظم ورزش کند، تا از اضافه وزن جلوگیری کند.

ورزش های سبک تا متوسط را حداکثر سه بار در هفته برای شکل دادن به بدن و شکل دادن ماهیچه ها انجام دهید.

این نوع بدن به سرعت با اعمال روتین سازگار می شود، پس مدام در ورزش تان تغییراتی را ایجاد کنید.

فرم بدن اندومورف:

افراد دارای فرم بدن اندومورف، میتوانند چربی را به آسانی جذب کنند. متابولیسم آن ها کم کار است.

ماهیچه و چربی در پایین بدن متمرکز است.

این سخت ترین نوع بدن برای مدیریت وزن و تناسب کلی است.

این فرم بدنی باید بیشتر به بدنشان گوش کنند.

ورزش را تبدیل به بخشی از برنامه روتین خود کنید.

ورزش های فاصله دار با شدت بالا (HIIT) و کراس فیت برای افرادی که دارای تیپ بدنی اندومورف هستند، ایده آل است.

همچنین باید ورزش با وزنه و استقامتی متعادل را انجام دهید. چربی ها و پروتئین خوبی بخورید و مصرف کربوهیدرات خود را محدود کنید، تا ترکیب بندی بدنیتان را زیبا کنید.

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

قدیم ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم ها به دنبال لاغری شکم هستند و دوست دارند اندامی باریک داشته باشند.

مسلماً بهترین راه برای از دست دادن چربی شکم ورزش است اگر در مورد کم کردن وزنتان واقعاً جدی هستید, برای این کار می توانید یک ساعت ورزش کنید.در این بخش از ورزش و تناسب اندام نمناک چند ورزش برای آب کردن چربی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید و به طور طبیعی چربی شکم خود را کاهش دهید.

هیچ چیز چربی شکم را بهتر از کرانچ آب نمی کند پس بهتر است بدانید که هیچ چیز مثل حرکت کرانچ باعث لاغری شکم نمیشود. با توجه به گزارشات برخی از متخصصان تناسب اندام این بالاترین رتبه را در میان ورزش های چربی سوز دارد.

روی تخت دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید.ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

دست هایتان را بلند کنید و بعد آن ها را پشت سر بگذارید.

همچنین می توانید آن ها را روی سینه تان نیز قرار دهید.

نفس عمیقی بکشید.

وقتی بالاتنه را از روی زمین بلند می کنید, باید نفس خود را بیرون دهید. دوباره وقتی به پایین خم می شوید, نفس بکشید و سپس نفس خود را بیرون دهید.

اگر شما مبتدی هستید در هر ست 10 بار انجام دهید. هر روز باید دوتا سه ست کرانچ بروید.

اکنون با کرانچ معمولی آشنا هستید، حالا می توانید فشار اصلی را اصلاح کنید تا یک ورزش شکمی بهتر و موثرتری داشته باشید.

کرانچ کج شبیه به کرانچ معمولی است. اما در کرانچ کج, شما باید شانه راست را به طرف چپ خود بلند کنید و بالاتنه چپ را پایین تر نگه دارید.

باید دوتا سه ست در روز انجام دهید.

این تقریباً شبیه کرانچ کج است.تنها کاری که باید بکنید این است که پاهایتان را به یک طرف کج کنید. فشار جانبی بیشتر بر روی ماهیچه ها و شانه های یک سمتتان تمرکز می کند.

دو یا سه ست در روز داشته باشد.

شما متوجه خواهید شد که از دست دادن چربی شکم شامل دراز کشیدن و یا خم شدن است. حالا وقت آن است که دراز بکشید. مثل دیگر تمرینات, یک ورزش خوب دیگر برای از دست دادن چربی شکم به ویژه برای زنان است.

این مثل تمرین رکود است.

پاها را همزمان با شانه ها کج کنید.

یکی از بهترین تمرین های شکمی برای هدف قرار دادن چربی کم تر شکم در نظر گرفته می شود.

پیش از این هم روش انجام صحیح کرانچ معکوس را در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک توضیح داده بودیم ؛ روی حصیر یا زمین دراز بکشید و پاها را به سمت بالا و به سمت سقف دراز کنید و سپس یک زانو را از طرف دیگر عبور دهید. زمانی که قسمت فوقانی بدنتان را به سمت لگن آوردید، نفس بکشید. آهسته نفس بکشید.

دو یا سه ست انجام دهید.

حتی اگر دوچرخه ندارید, می توانید این کار را انجام دهید.

روی حصیر یا زمین دراز بکشید و دست هایتان را پشت سر یا پهلوی خود قرار دهید.

پاها را از روی زمین بلند کنید و سپس زانو ها را خم کنید.

زانوی راست را به قفسه سینه نزدیک کنید و پای چپ را دور نگه دارید. سپس پای راست را بردارید و پای چپ را به قفسه سینه نزدیک کنید. انگار دارید از دوچرخه استفاده می کنید.

ورزش تخته رول ماهیچه های اطراف شکم, ران و عقب حرکت می دهد.

روی حصیر یا زمین به وسیله زانوها و آرنج هایتان رو به پایین تکیه دهید. گردن را با ستون فقرات تراز کنید.

به جلو نگاه کنید.

سپس زانو را بلند کنید و پاهای خود را رو به بالا نگه دارید.

زانوهایتان را منقبض کنید و به طور معمول نفس بکشید.

برای چند ثانیه در این موقعیت بمانید.

روی پادری و یا کف زمین دراز بکشید. به سمت راست و پای راست دراز بکشید.

آرنج باید عمود بر شانه شما باشد و پای چپ شما باید بالاتر از پای راست باشد و مطمئن شوید که با هم هستند.

زانوهای خود را صاف نگه دارید. مفصل ران نباید با زمین تماس پیدا کند. این حالت را حدود 30 ثانیه تا 2 دقیقه نگه دارید.

با طرف دیگر هم، این کار را تکرار کنید.

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

تمرینات هوازی یکی از بهترین روش ها برای سوزاندن کالری و از دست دادن چربی ناخواسته بدن است.

راه رفتن یکی از اولین تمرین های هوازی است که باید برای سوزاندن چربی های شکم انجام دهید.

اگر یک رژیم غذایی سالم دارید، با یک سرعت ثابت برای حدود 30 تا 45 دقیقه 5 روز در هر هفته یا بیشتر این کار را انجام دهید، تا شاهد تغییر وزن خود باشید.

شما باید از عادت کردن بدن به کارهای روتین ورزشی خود جلوگیری کنید.

در نتیجه ممکن است گاهی نیاز به تعویض داشته باشید.

این یک روش خوب برای بالا نگه داشتن ضربان قلب، سوزاندن کالری و کاهش چربی شکم است.

اگر دوست ندارید بدوید، اهسته دویدن را امتحان کنید. تحقیقات نشان داده اند که جاگینگ در مقایسه با وزنه برداری برای سوزاندن چربی شکم بهتر است.

تمام چیزی که نیاز دارید، یک صندلی است. چگونه انجام دهیم:

روی صندلی بنشینید و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید و شانه های خود را آرام کنید.

هر دو کف دست خود را کنار باسن بگذارید، رو به پایین.

نفس عمیق بکشید.

وقتی نفس خود را به بیرون می دهید، هر دو پاهایتان را به بالا به سمت زانوهایتان بالا بیاورید، به طوری که زانوهایتان به سینه شما نزدیک شوند. پنج ثانیه صبر کنید.

خم نشوید و کمر خود را قوس دهید.

پاهایتان را به آرامی پایین بیاورید و دوباره تکرار کنید.

این یک تمرینی دیگر برای کاهش چربی شکم است. چگونه انجام دهیم:

با پاهایتان صاف بایستید و دست هایتان را به پهلوهایتان قرار دهید.

پاهایتان را روی زمین صاف نگاه دارید، بدن خود را تا جایی که ممکن است به سمت راست خم کنید، تا زمانی که فشار را در سمت چپ کمرتان احساس کنید.

حتما دست راست تان را در سمت راست باسنتان قرار دهید و دست چپتان به سمت بالا برود.

15 ثانیه در این حالت بمانید.

به موقعیت اصلی برگردید و این کار را با سمت دیگر انجام دهید.

به آرامی زمان را به 30 ثانیه افزایش دهید.

این یک تمرین هوازی موثر دیگر است که به شما کمک می کند تا چربی شکمتان را با سوزاندن کالری کاهش دهید. مطمئن شوید که ضربان قلب شما بالا می رود.

با شنا کردن، فواید هوازی را برای از دست دادن وزن و برای قوی تر کردن بدن به دست می آورید – همه اینها در یک زمان!

کارهایی که انجام می دهید را باید با سرعت و زحمت زیاد انجام دهید، تا به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید.

شما می توانید یک یا دو بار در هر هفته شنا کنید.

– برای کوچکی و لاغر شدن شکم تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید.

– دراز و نشست بروید که چربی های شکم را با قدرت بیشتری از بین می برد.

– به پشت دراز بکشید در حالیکه زانوهای تان را کمی خم کرده اید دست ها را به پشت گردن قلاب کنید و سر و شانه های خود را تا وسط کمر به سمت جلو حرکت دهید.

 

ali bod mamnon

عالی بسیار مفید

خیلی دقیق و مفید است .

ممنونم! خدا شما را موفق داشته باشد… از راهنمایی های تون سپاس مندم.

خیلی عالی وموثر بد ممنون

بسیارعالی من درحال. حاضرچاق هستم اما امیدوارم جواب بده

باسلام،بسیار عالی_شما عزیزان میتوانید با دوچرخه سواری روزانه ۱ الی۲ ساعت،ماهانه ۳ الی ۵ کلیو کم کنید.

واقعا عالی بود ممنونم

سلام من در حال حاضر مقداري اضافه وزن دارم ولي دارم سعي مي كنم روزانه 50تا دراز نشست و200تا طناب بزنم از اطلاعاتتون ممنونم

سلام واقعا طناب زدن تاثیرداشته واسه شما منم‌ ازامروزشروع کردم میخوام بدونم‌ تاثیرش واقعیه

سلام. طناب زدن از بهترین حرکاتی است که از نوک انگشتان پا تا کف سر حتی عضلات صورت هم (بسیار کم البته )تحت تاثیر قرار میده. واگه بعد از دویدن و گرم کردن اتفاق بیوفته تاثیر شگفت انگیزی داره . علاوه براون سرعت طناب زدن رو کم و زیاد کنید و بین هربار طناب زدن فاصله کوتاه بدید که بدن عادت نکنه

بعد از بچه دومم شکمم خیلی بزرگ مونده چی کار کنم

ورزش به همراه رژیم غذایی کم کالری و سالم.(میوه و سبزی زیاد مصرف کنید.پروتئین حیوانی یعنی گوشت و تخم مرغ هم استفاده کنید.).طناب زدن و درازنشست و پیاده روی تند یا دویدن خیلی موثر هستن.

سلام

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

مطالبی و موضوعات که در این ویدیو به آن خواهیم پرداخت عبارتند از:ورزش برای کوچک شدن شکم و پهلوبرنامه بدنسازی لاغری شکم و پهلوغذا برای لاغری شکمبرنامه ورزشي براي لاغري

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

مطالبی و موضوعات که در این ویدیو به آن خواهیم پرداخت عبارتند از:ورزش برای کوچک شدن شکم و پهلوبرنامه بدنسازی لاغری شکم و پهلوغذا برای لاغری شکمبرنامه ورزشي براي لاغري

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

آب كردن شكم و پهلو سریع با ورزش و رژیم غذایی : لاغری و تناسب اندام و البته داشتن بدنی خوش فرم خواسته همه خانم ها و آقایان در همه سنین است . اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی خواهد داد البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده باید ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب جزو عادات روزنه قرار گیرد.

متاسفانه وزن کلی بدن که بالا میرود تمایل چربی به انباشته شدن در پهلو و شکم هم بالا میرود البته استعداد افراد در این خصوص مختلف است مثلا بعضی به محض چاق شدن شکم بزرگتری پیدا خواهند کرد و برخی دیگر چربی های پهلوهایشان افزایش می یابد برخی دیگر هم رانهایشان بزرگ و حجیم میشود . بنابراین تغییر فرم بدن در هنگام چاقی بستگی به ژنتیک و خصوصیات فردی دارد و در افراد مختلف به شکل های مختلفی رخ می دهد .

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

توده بدنی شاخصی است که برای بررسی تناسب اندام و تناسب قد نسبت به وزن مورد استفاده قرار میگیرد . برای بدست اوردن این شاخص باید وزن را بر مجذور قد تقسیم کرده و آن را با استاندارد های موجود مقایسه نماییم . این استاندارد بین ۱۸ تا ۲۵ بوده و افرادی که شاخص توده بدنی انها زیر ۱۸ باشد دچار کمبود وزن و اشخاصی که شاخص توده بدنی انها بالای ۲۵ باشد دچار افزایش وزن و چاقی هستن .

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

( روش های آب کردن شکم و پهلو با ورزش و رژیم غذایی )

افراد چاق و دارای اضافه وزن باید شاخص توده بدنی خود را پایین بیاورند و چون بیشتر چربی ها در قسمت شکم و پهلو و ران ها تجمع پیدا می کنند با کاهش شاخص توده بدنی چربی قسمت های مذکور هم کاهش پیدا کرده و تناسب اندام بوجود می اید البته کاهش این شاخص و ازبین بردن چربی ها کار ساده ای نبوده و باید پشتکار و تحمل زیادی داشته باشید .

( آب کردن شکم و پهلو بدون ورزش با کمک رژیم های چربی سوز )

اگر میخواهید چربی های شکم و پهلو در مدت زمان کوتاهتری آب شده و به تناسب اندام برسید باید خوردن قند و شکر و نوشیدنی های حاوی مواد قندی و صنعتی را ترک کنید این نوشیدنی حاوی مقادیر زیادی شکر بوده و باعث افزایش وزن و تجمع چربی ها در ناحیه شکم و پهلو میشوند . فرایند شکل گیری چربی در این اندام ها به این صورت است که وقتی قند و نوشیدنی های حاوی شکر می خورید این قند در بدن به دو صورت قند فروکتوز و قند گلوکز در می آید .

قند گلوکز به راحتی در بدن تجزیه شده و میسوزد اما قند فروکتوز این گونه نیست و مستقیما به سمت کبد رفته و کبد در فرایند تجزیه آنها را به چربی تبدیل می کند این چربی ها هم پس از ایجاد در اندام های تحتانی و شکم و پهلو جمع میشوند و باعث چاقی موضعی می گردند .

قند موجود در میوه ها به هیچ وجه شبیه قند اندوخته شده در قند و شکر و نوشیدنی های شیرین نبوده و کاملا متفاوت هستند . قند موجود در میوه ها جزو قند های خوب بوده ودر بدن به راحتی تجزیه و سوخته میشوند . میوه ها علاوه بر اینکه حاوی قند های سالم هستند به دلیل داشتن مقادیر زیادی فیبر سوخت و ساز را در بدن بالا برده و سبب چربی سوزی و کاهش وزن میشوند .

بنابراین شما با مصرف میوه های تازه دو هدف را می توانید دنبال کنید یکی اینکه قند مورد نیاز بدنتان را تامین کرده و دومی هم افزایش سوخت و ساز و کالری سوزی در بدن است . البته افراد مبتلا به انواع دیابت باید توجه داشته باشند برخی میوه ها به علت داشتن قند فراوان برای آنها مضر است این افراد برای خوردن میوه ها باید به پزشک مراجعه کرده و مشورت بگیرند تا دچار مشکل نشوند .

سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات بوده و کربوهیدرات ها به مدت طولانی فرد را سیر نگه میدارند . علاوه بر آن سیب زمینی شیرین دارای مقدار زیادی کارتنوئید است . این ماده قند خون را کنترل کرده و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن میشود و به همین سبب چربی های بدن در هنگام مصرف سیب زمینی شیرین بیشتر می سوزند.

( آب کردن شکم و پهلو با رژیم غذایی کم کالری )

نکته دیگر در مصرف سیب زمینی پروتیین بالای این ماده غذایی بوده که باعث عضله سازی هم می گردد یعنی این ماده در یک فرایند دو طرفه علاوه بر اینکه باعث افزایش سوخت و ساز در بدن و حذف چربی ها می گردد عضله هم جاگزین انها کرده و بدن را عضلانی و خوش فرم می نمایند برای همین است که به بدن سازان توصیه میشود بعد و قبل از ورزش سیب زمینی آب پز مصرف کنند .

لوبیای سیاه به دلیل داشتن فیبر به مقدار زیاد و البته نشاسه در ترکیبات آن برای چربی سوزی بسیار خوب است . این ماده غذایی باعث میشود شما در مدت زمان بیشتری احساس سیری کرده و تمایل به غذا خوردن در شما کاهش پیدا کند . نحوه چربی سوزی لوبیای سیاه به این شکل است که به سراغ محل تجمع چربی ها میرود و از آنجایی که چربی های بدن معمولا در محل ران و پهلو و شکم تمرکز می کنند لوبیای سیاه هم باعث آب شدن چربی این قسمت ها میشود .

جوی دوسر کالری خیلی کمی دارد و در عوض مقادیر زیادی فیبر و پروتیین دارد . فیبر و پروتیین موجود در این ماده غذایی باعث میشود شما مدت زمان طولانی تری سیر بمانید و در نتیجه کالری کمتری مصرف کنید .

البته حواستان باشد اگر جو دوسر را به عنوان صبحانه مصرف می کنید هرگز با شکر میل نکنید چون ترکیب کردن آن با شکر یا قند خواص لاغر کنندگیش را کاملا از بین برده و باعث میشود کالری موجود در قند و شکر سبب افزایش وزن و تجمع چربی ها در قسمت های مختلف بدن شود .

برنج سفید مقدار زیادی کالری دارد به طوری برای سوزاندن کالری یک قاشق از آن باید نیم ساعت ورزش کنید اما برنج سیاه به جای کالری زیاد دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان و فیبر و ویتامین بوده و علاوه بر اینکه برای سلامتی بسیار مفید است به راحتی در بدن تجزیه شده و به چربی تبدیل نمیگردد. برای همین بهتر است به جای برنج سفید در وعده های غذایی از برنج سیاه استفاده کنید .

بعد از اینکه تغذیه خودتان را اصلاح کردید و به جای مصرف قند و چربی ها و غذاهای با کالری زیاد شروع به مصرف میوه ها و سبزیجات و غذاهای حاوی پروتیین و فیبر زیاد نمودید حالا وقت آن رسیده که تمرینات ورزشی خاصی را هم برای آب کردن شکم و پهلو انجام دهید . این ورزش ها باعث افزایش سوخت وساز در محل تجمع چربی های شکم و پهلو میشوند و فقط باید در انجام این تمرینات پشتکار و صبر داشته باشید و بدانید در مدت زمان کوتاه نباید منتظر تغییرات اساسی بوده و تمرینات باید چند ماه تداوم داشته باشد .

( معرفی بهترین تمرین ها ورزش ها برای آب کردن شکم و پهلو ها )

برای این کار ابتدا روی یک سطح صاف دراز بکشید و کاملا بدن خود را صاف نگه دارید . بعد یک دست را زیر سر گذاشته و دست دیگر آزاد باشد . در مرحله بعد دستی را که آزاد است سعی کنید به پاهایتان نزدیک کنید به طوریکه سر و کمر به سمت جلو شیب برداشته و عضلات شکم و پهلو تحت فشار قرار بگیرند لازم نیست به طور کامل کمر خود را از روی زمین بلند کنید فقط اگر بتوانید نوک انگشتان خود را به انتهای پاهایتان برسانید کافی بوده و کالری زیادی خواهید سوزاند

کرانچ دوچرخه یک حرکت ضربدری است برای این کار روی یک سطح صاف دراز بکشید و دستهار ار پشت سر قرار دهید بعد پاها را از زمین بلند کرده و به صورت ضربدری سعی کنید دست چپ را به زانوی پای راست و دست راست را به زانوی پای چپ نزدیک کنید و این حرکت را چندین بار تکرار نمایید . حرکت کرانچ دوچرخه یک تمرین بسیار ویژه برای آب کرده پهلو ها بوده و انها را خوش فرم میسازد .

برای این کار روی یک سطح صاف دراز کشیده و پاها را خم کنید به طوریکه کف پاها روی زمین قرار بگیرد بعد یک توپ را برداشته و بدنتان را به چپ و راست متمایل کنید این حرکت باعث فشار خیلی زیادی به چربی های پهلو شده و سوخت و ساز آنها را بالا می برد .

اگر خیلی علاقه به ورزش های سخت و منظم ندارید بهترین راه ایروبیک است . در ایروبیک علاوه بر اینکه تفریح می کنید اندام های مختلف هم درگیر کالری سوزی می شوند ضمن آنکه حرکات کششی هم در ایروبیک وجود دارد و باعث از بین رفتن چربی های موضعی میشود فقط اگر ایروبیک کار میکنید برای انجام دادن ورزش های سخت و منظم تر باید برنامه داشته و نباید این دو با هم تداخل داشته باشند .

نام علمی این ورزش کرانچ اریب زانوی متحرک است برای انجام دادن این حرکت باید یک توپ بزرک و نرم داشته باشید بعد از ان روی توپ بخوابید به طوریکه پاها به صورت نود درجه و یک دست پشت سر و دست دیگر روی زمین باشد . بعد از ان سعی کنید یکی از پاها را از زمین بلند کنید و چند لحظه نگه داشته و این حرکت را با پای دیگر تکرار نمایید . برای این که نتیجه بگیرید باید این حرکت را حداقل ۱۵ بار انجام دهید .

( آب کردن شکم و پهلو با ورزش در خانه )

برای انجام این ورزش باید بدن خود را به شکل هفت دراورید برای این کار روی زمین بنشینید و در ابتدا پاهای خود را به شکل نود درجه روی زمین بگذارید بعد دستهای خود را زیر رانها گذشته و پاها را به سمت بالا بیاورید و در همین حالت به سمت عقب متمایل شوید این حالت از بدن را حالت هفت می گویند و برای چند لحظه به همین شکل بمانید و برای چندین بار این حرکت را تکرار کنید .

حرکت شنا با شکم منقبض کمک بسیاری به آب شدن چربی های شکم و پهلو می کند . برای اینکار به حالت شنا قرار بگیرید و شکم خود را به سمت داخل ببرید در همین حالت سعی کنید چندین بار حرکت شنا را انجام دهید . این حرکت باعث انقباض و تحت فشار قرار گرفتن چربی های شکم و پهلو میشود و سرعت سوخت و ساز را هم در آنها بالا خواهد برد .

حرکت اسکات یک تمرین بسیار خوب برای آب کردن چربی پهلو ها و شکم است . برای انجام این تمرین صاف بایستید و دستها را روی سینه خم کنید بعد آهسته پاها را خم کردن و به صورت فرضی روی باسن خود بنشینید و دوباره بلند شوید . در همین حالت که روی باسن می نشینید پاها را هم به سمت جلو متمایل کنید اما زانو ها نیابد جلوتر از انگشتان پا قرار گرفته و باید در راستای یککدیگر باشند . این حرکت را ۵ تا ۱۰ با رتکرار کنید

به طور کلی حرکت پروانه بدون توپ هم ورزش بسیار مناسبی برای آب کردن پهلو و شکم است اما این تمرین با توپ تاثیر بیشتری خواهد داشت برای این تمرین بنشینید و توپ را بین پاهایتان بگذارید و پاها را از هم دور و به هم نزدیک کنید و این حرکت را چند بار تکرار نمایید بعد در حالیکه همچنان توپ بین پاهایتان قرار دارد بایستید و دست راست را به سمت چب بکشید و چند دقیقه نگه دارید و بعد نشسته و دوباره بایستید و حرکت را با دست چپ انجام دهید .

برای اب کردن چربی ها شکم و پهلو حرکات ورزشی بسیاری وجود دارد که شما می توانید با برنامه ریزی آنها را انجام دهید که در این مطلب نمی گنجد و حتما حوصله شما را سر خواهد برد در قسمت بعدی این مقاله برای آب کردن شکم و پهلو تمرینات سخت تری به شما آموزش خواهیم داد .

در ادامه با لوکس بیوتی همراه باشید تا آموزش تصویری کوچک کردن شکم و پهلو را در اختیارتان قرار دهیم

ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در کانال دکتر سلامتی

( ۶ حرکت ورزشی که چربی پهلوهای شما را آب میکند )

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

( نمونه تمرین برای آب کردن شکم و پهلو )

( نمونه تمرین هایی برای لاغری شکم و پهلو )

( چطور به سرعت چربی های شکم و پهلو ها را آب کنیم ؟ )

( بهترین تمرین ها برای لاغری شکم و پهلو با کمک دمبل )

بسیار عالی و کاربردی

خیلییی خوب بود ممنونم

عال بود ممنون

عالی بود مرسی از راهنمایی مفیدتون……..

سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هست و وزنم ۵۸ اضافه وزنم ندارم اما پهلو دارم و قشنگ تو چشم میاد.راهش چیه اگه نخام زیاد وزن کم کنم؟؟؟

سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هستو وزنم ۵۸ اضافه وزن ندارم اما پهلو دارم و قشنگ به چشم میاد.ممکنه راهنماییم کنیند ک اگه نخوام وزن زیادی کم کنم باید چیکار کنم؟؟؟

با سلام این چیزی که شما میفرماِیید نمیشه.برای از بین بردن چربی پهلو باید رژیم غذایی رو رعایت کرد که با این کار مقدار کمی هم وزن کم میکنید

سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ هستو وزنم ۵۸ اضافه وزن ندارم اما پهلو دارم و قشنگ به چشم میاد.ممکنه راهنماییم کنیند ک اگه نخوام وزن زیادی کم کنم باید چیکار کنم؟؟؟s

دمت گرم خودم با این روش تا الان ۷ کیلو کم کردم

میشه بگید چه جوری لاغر شدید تو چه مدت؟

خیلی بد بود

سلام ببخشید بنده ۲ ساله باشگاه میرم سینه بیشتر کار میکنم ودر هفته ۲ بار شکم و پهلو را به صورت خشن تمرین میکنم عضلش اومده ولی چربیه پهلو ازبین نمیره

باشگاه برای عضله سازی هستش نه برای چربی سوزی. برای چربی سوزی باید رژیم مناسب بگیرید

خیلی ممنون عالی بود

خیلی خوب و عالی بودن واقعاً ممنون

من نمیخام وزن کم کنم ولی میخام شکمم باریک شه چیکارکنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

لاغری شکم و پهلو دغدغه بسیاری از خانم ها و اقایان است. اکثر ادمهای چاق از شکم و پهلویشان بیش از سایر نقاط ناراضی هستند. خب سایز شکم و پهلو در سایز لباس هم تاثیر دارد و ما نمیتوانیم هر لباسی که دوست داریم را بخریم. پس چاره چیست ؟

شما میتوانید از همین الان برای لاغر کردن شکم و پهلویتان تلاش کنید. تنها شرط لازم اراده است. اگر اراده کنید می توانید.

برخی از ما اهل ورزش نیستیم ولی میتوانیم خوردنمان را کنترل کنیم . برخی هم حاضریم ورزش کنیم ولی خیلی از شکممان نزنیم. اول از همه بگوییم که هر دوی اینها با هم جواب می دهد. ولی ما در اینجا روشهای لاغری شکم و پهلو چه با ورزش و چه بدون ورزش را برای شما گرداوری کرده ایم . اگر اهل ورزش هستید قسمت ورزش را بیشتر انجام دهید و اگر اهل ورزش نیستید بیشتر به قسمت تغذیه توجه کنید.

فقط یادتان باشد اگه خیلی بخوریم و بعد بگوییم با ورزش اب می کنیم فایده ای ندارد.ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

+ برای لاغری شکم و پهلو باید اول از همه هدف داشته باشید. بدون هدف انگیزه ندارید. به طور میانگین میتوانید برای سه ماه 10 کیلوگرم را در نظر بگیرید.

+ مصرف پودر زیره و ماست در کنار هم به شدت چربی سوزی میکند. برای اینکار کافیست 3 گرم پودر زیره را با 5 گرم ماست ترکیب کنید.

+ به گزارش آسان طب شما باید بیشتر از میزان مصرفتان کالری بسوزانید. تقریبا یک پیاده روی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت می تواند چیزی حدود 145 کالری بسوزاند،  و باید بدانید که یک ساندویچ برگر حاوی 465 کالری میباشد. پس چرا اینقدر بخوریم که بخواهیم ان را با بدبختی اب کنیم ؟

خوردن برای رفع گرسنگی و رساندن ویتامین ها و مواد ضروری به بدن است نه یک تفریح .

+ نکته دیگر اینکه هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید . وقتی شما گرسنه باشید بدنتان فکر می کند که شما در حال تحمل گرسنگی هستید و سعی می کند به جای سوزاندن کالری، آنها را ذخیره کند. شما گرسنگی نباید بکشید. فقط باید خوراکیهای با تغذیه کم را بخورید. مثلا سیب زمینی و نان و برنج و شیرینی را کم کرده و میوه و سبزی را بیشتر بخورید.

+ کاهو و خیار و گوجه هم سیر میکند و معده با خوردن ان پر می شود و هم کالری فوق العاده

+ برای لاغری شکم و پهلو  تا میتوانید مصرف قند و شکر و شیرینی را به صفر برسانید

+ برای لاغری شکم و پهلو  تا می توانید به جای برنج سفید از برنج قهوه ای استفاده کنید

+مصرف الکل برای شکم و پهلو و چاقی ان سم است

+ برای لاغری شکم و پهلو  تا جایی که میتواااااااانید غذای پخته بخورید و از غذاهای سرخ شده دوری کنید. غذاهای سرخ شده به قول بعضی ها سریع وارد شکم و پهلو شده و به ان اضافه میکنند.

+ تا میتوانید میوه و سبزی بخورید. هم پر از فایده است و هم کالری بینهایت کمی دارد و چاق نمیکند

+ نمک هم برای چاقی شما بد است و هم برای سلامتی شما

+ برای لاغری شکم و پهلو  هل یکی از ادویه هایی است که چربی سوزی میکند. میتوانید ان را همراه با چای میل کنید.

+ چوب میخک  و زردچوبه و سیاه دانه هم هر کدام خاصیت چربی سوزی دارد.

+ نباید شما غذا نخورید بلکه باید کم بخورید البته میتوانید شام را حذف کنید و جایش میوه و سالاد بخورید . ولی نهار را باید حتما میل کنید.

بیشتر بدانید : خواص بلوبری ، نباید از شما پنهان بماند

البته میوه هایی مثل انگور- انبه – آناناس – انجیر – انواع کمپوت – زرد آلو – نارنگی های شیرین – خربزه – طالبی -گلابی – خرمالو و آبمیوه های آماده) هم شیرین است  و نباید در مصرف ان زیاده روی کرد.

در این قسمت عکس برخی ورزشهایی که مختص شکم پهلو است را به شما نشان می دهید . شما میتوانید این ورزش ها را در خانه هر روز انجام دهید. بعد از یک ماه خودتان متوجه تغییراتی خواهید شد. سعی کنید از نیم ساعت در روز شروع کرده و به یکساعت در روز برسانید.

ورزش حرکت پل معکوس

به پشت دراز بکشید . در مرحله بعدی زانوی چپ خود را خم کنید. کف پای چپ را صاف روی زمین بگذارید و بعد از ان پای راست خود را به طرف سقف بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به طرف بالابیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید.

رساندن پا به پایین شکم

لگد به عقب ورزش برای لاغری شکم و پهلو

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از اسان طب درباره ورزشها و رژیمهای لاغری شکم و پهلو تقدیمتان کردیم بهره کافی را برده باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

وب‌سایت

تصویر امنیتی *

سایت آسان طب یک مجله پزشکی آنلاین است که همه روزه مقالات مرتبط با سلامت و تندرستی، بررسی علل و راه های درمان انواع بیماری ها، معرفی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی و همچنین مقالات مربوط به سبک زندگی و مراقبت از حیوانات خانگی را برای بهتر زیستن ایرانیان سراسر دنیا ارائه می کند.

اگر چنانچه پیرامون بخش های مختلف سایت پزشکی آسان طب نقطه نظرات یا مقالاتی دارید، آسان طب با کمال میل آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. از طریق بخش تماس با ما می توانید مشخصات، درخواست و تجارب خود را به همراه اطلاعات تماس برای ما ارسال فرمائید.

چربی های شکم و آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو یک معضل فراگیر برای اکثر افراد هستند! در این مطلب یک حرکت ورزشی ساده به نام پلانک را معرفی می کنیم که با انجام آن در ۲۸ روز و فقط ۴ دقیقه استقامت و قدرت بدن تان را افزایش می دهد و چربی های شکم و پهلو و همه بدن را می سوزاند.

چربی های شکم و آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو یک معضل فراگیر برای اکثر افراد هستند! در این مطلب یک حرکت ورزشی ساده به نام پلانک را معرفی می کنیم که با انجام آن در ۲۸ روز و فقط ۴ دقیقه استقامت و قدرت بدن تان را افزایش می دهد و چربی های شکم و پهلو و همه بدن را می سوزاند. این یک راز است که فقط در ۴ دقیقه باعث تحول بدن‌تان می شود. این یک تبلیغ نیست و کاملا حقیقت دارد! این راز  این روزها به علت سبک های زندگی ناسالم اغلب افراد از چاقی مخصوصا در ناحیه شکم رنج می برند از طرفی خیلی از افراد فکر می کنند که لاغر کردن نیاز به وقت و انرژی بسیاری دارد و به همین خاطر قید لاغری را میزنند و این شروعی است برای هجوم بیماری های مختلف به بدن از جمله سرطان و بیماری های قلبی!

اما این طور نیست و فقط کافی است که با کمی زیرکی بدن را مجبور به چربی سوزی کنیم. اگر وقت رفتن به باشگاه را ندارید نگران نباشید. تجربه من این است که از روز ۲۰ به بعد این چالش تغییرات را به طور محسوسی در بدنم به خصوص شکم و بازوها مشاهده کردم. البته نباید انتظار داشته باشید که با این حرکت آرنولد شوید! اما مطمئن باشید که از نتیجه کار بیش از حد توقع تان راضی خواهید بود.

این حرکت Plank نام دارد و از ۲۰ الی ۴۵ ثانیه اجرای حرکت در روز در هفته اول آغاز می شود و تا ۳ الی ۴ دقیقه در هفته چهارم افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: ورزش برای زانو درد

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو

ورزش آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو

روز اول و دوم به مدت ۲۰ ثانیه و در روز سوم و چهارم ۳۰ ثانیه
روز پنجم ۴۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.
روز ششم استراحت کنید و از روز هفتم و هشتم ۴۵ ثانیه در حرکت باقی بمانید.
روز نهم تا یازدهم زمان را به یک دقیقه افزایش دهید.
روز ۱۲ به مدت ۹۰ ثانیه Plank را انجام بدهید.
روز ۱۳ تایم استراحت است و در روز ۱۴ و ۱۵ به مدت ۹۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.
روز شانزده و هفده روی ۱۲۰ ثانیه هدف گذاری کنید.
روز هجدهم ۱۵۰ ثانیه و روز نوزدهم تایم استراحت است.
روز ۲۰ و ۲۱ مجددا ۱۵۰ ثانیه در حرکت باقی مانده.
روز ۲۲ و ۲۳ به راحتی ۱۸۰ ثانیه در حرکت می توانید باقی بمانید.
روز ۲۴ زمانی است که باید ۲۱۰ ثانیه حرکت را انجام دهید.
روز ۲۵ زمان استراحت است و روز ۲۶ مجددا ۲۱۰ ثانیه را هدف گذاری کنید.
روز ۲۷ باید ۲۴۰ ثانیه در حرکت بمانید
و سرانجام در روز ۲۸ هر چقدر که توانایی دارید حرکت Plank را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ورزش برای رفع خستگی و استرس

بله، Plank یک حرکت بی نظیر برای تمام عضلات بدن است. وقتی در حالت صحیح حرکت قرار بگیرید نه تنها چربی های شکم، بلکه تمام عضلات بدن شما درگیر خواهند بود.

این چالش را فقط یکبار انجام ندهید. تا می توانید این حرکت را انجام دهید تا از داشتن بدنی سالم و قدرتمند لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: قرص ورزش حقیقت دارد؟

برای دریافت ویدیو به کانال تلگرام نت نوشت به آدرس t.me/netnevesht مراجعه کنید. هشتگ #ویدیوی_ورزشی را جستجو کنید و علاوه بر ویدیوی این مطلب سایر ویدیوهای ورزشی بسیار مفید را نیز ببینید.

در ادامه مطلب با چند ورزش برای لاغری شکم و پهلو به همراه تصویر متحرک  آشنا می شوید. این روزها همه جا صحبت از عضله شکمی و سوزاندن چربی های شکم است. از تبلیغات رسانه ای در مورد دستگاه های آب کننده چربی شکم گرفته تا عکس روی مجلات بدن سازی که به شما مژده می دهد تا رسیدن به شکمی شش تکه فقط چند قدم مانده است! داشتن شکمی صاف و عضلانی و سوزاندن چربی های شکم که همه آرزوی آن را دارند مستلزم تقویت عضله های شکمی با تمرینات قدرتی و ورزش برای لاغری شکم و پهلو است. بهترین روش کوچک کردن شکم  ورزش و رژیم غذایی همزمان است.

پیشنهاد ما در نت نوشت به شما این است که به جای تمرکز بر روی عضله شکمی به کل عضلات میان تنه و یا همان عضلات هسته بدن توجه کنید. فراموش نکنید که تا زمانی که چربی بدن تان را از دست ندهید تفکیک عضلات شکم را نخواهید دید! این تمرینات را هر روز انجام ندهید چرا که عضلات نیاز به استراحت دارند. از میان آن ها چند تمرین را برای یک روز انتخاب کنید و باقی را برای روزهای بعد بگذارید.

حرکات میان تنه را به آرامی و با تمرکز و کاملا صحیح انجام دهید.

بیشتر بخوانید: درمان پروستات با ورزش یوگا

Bicycle crunches

حرکت دوچرخه بهترین ورزش برای آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو است و برای نگه داشتن عضلات شکم در حالت انقباض و سوزاندن چربی های شکم می باشد.

البته در همان حین که شما برروی شکم خود تمرکز می کنید شانه ها نیز با چرخش و نرمش می توانند حرکت مناسبی داشته باشند. علاوه بر همه اینها این حرکت  ورزشی است که میزان هماهنگی اعضا بدن را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: ورزش برای عضلانی شدن بازو

Side plank

این حرکت برای آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو که بیشتر بر روی پهلو ها و ناحیه های کناری شکم عمل می کند می تواند قدرت سرشانه را نیز افزایش دهد.
فراموش نکنید نیازی به ضربه زدن به پهلو ها ندارید فقط آهسته از سمت کناره های بدن بلند شوید.

بیشتر بخوانید: ورزش فرم دهی سینه

Alternating hands plank

این حرکت از حرکات بسیار جذاب و تعادلی آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو است که به نیروی بسیاری نیاز دارد و شما را برای رسیدن به هدف داشتن شکمی صاف و عضلانی کمک خواهد کرد.
در حین این حرکت شما می بایست هماهنگی و تعادل اعضا را حفظ کنید. علاوه بر آب شدن چربی کمر و شکم، بازوها و ساعد نیز نرمش سبکی خواهند داشت.
برای هر دست ۱۰ مرتبه حرکت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ورزش برای کمردرد

Alternating leg with ball pass + seated underhand pass

با این حرکت کاملا حرفه ای آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو است و عضلات پایین شکمی را به خوبی تقویت کرده و قدرت هسته مرکزی بدن را بالا می برید. حرکت را ۲۰ مرتبه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: حرکات فیزیوتراپی برای کمر درد

T-push-up

این حرکت واقعا شکم و کمر را کم حجم می کند علاوه بر آن عضلات شانه و دلتوئید را به شدت تقویت می کند. هماهنگی در این حرکت حرف اول را می زند. بیشتر ورزشکاران حرفه ای این حرکت را انجام می دهند. در این حرکت هماهنگی دست و چشم بسیار مهم است.
حرکت را ۱۵ بار برای هر سمت انجام دهید.

Accordion side crunch

این حرکت یک ورزش برای آب کردن چربی‌ های شکم و پهلو است. این حرکت به خوبی عضلات شکم را تقویت می کند و علاوه بر آن موجب هماهنگی بالا تنه و پایین تنه نیز می گردد و به داشتن شکمی صاف و عضلانی به شما کمک می کند. در این حرکت از دستتان برای بلند شدن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: حرکات یوگا برای درمان سیاتیک و کمردرد +ویدیو

Russian twist

این حرکت از دسته حرکت های کلاسیک بوده و موجب تقویت نیروی چرخی اصلی بدن می شود. دست ها را به هیچ عنوان پرتاب نکنید.

Sit-up with a twist

حرکت دراز و نشست در هنگام نشستن عضلات بالا تنه را فعال کرده و با پیچی که به بدن وارد می کنید قدرت عضلات مرکزی شکم را تقویت می کند. پیچ این حرکت درست مانند پیچ روسی می باشد. دستها در این حرکت نیز نقش مهمی دارند یعنی با پرتاب دست هایاتان سعی نکنید که بلند شوید بلکه از عضلات شکمی برای اینکار کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: آب کردن چربی بازو ، با این روش ها چربی بازو را ذوب خواهید کرد + ویدیو


ezina

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو


11 تیر 1396 at 12:04

باتشکر از شما
امروز ان شاا.. این تمرین رو شروع میکنم تا خداچی بخواد


ئه وین


12 آبان 1396 at 16:04

۱۵اذر عروسیمه امروزم ۱۲ابانه شروع میکنم نتیجشو بهتون میگم اینجا فعلا یاالله


behzad


25 بهمن 1396 at 7:33

سلام از ۱۰۳ کیلو رسیدم ۸۸ کیلو اما یه ماهه پایین نیومده پلانک واقعا خوب جواب میده. من این برنامه رو از امروز بجای تمرینات شکم شروع میکنم و تا عید ادامه میدم قبل تحویل سال نتیجه رو اعلام میکنم.


زهره خانی


25 بهمن 1396 at 12:10

دوست عزیز واقعا خبر خوشحال کننده ایه
امیدوارم با خبرهای خوبی برگردید
البته فراموش نکنید که کاهش یکباره وزن و این انتظار از بدن تون رو نداشته باشید
بدن ممکنه در ابتدا وزن از دست بده اما در طول زمان این روند کاهش پیدا می کنه و فقط به صبوری شما نیاز داره


ali


13 اسفند 1396 at 12:39

هر موقع بیکار شدیم یکی دو دقیقه بریم این حرکت ممکن توی کمتر از یه ماه تاثیری ازین روش ببینیم ؟؟؟


زهره خانی


13 اسفند 1396 at 12:45

دوست عزیز کمترین تاثیری که خواهید دید آب شدن چربی های سطحیه
اما هر حرکت ورزشی بدون گرم کردن ابتدایی و سرد کردن انتهای ورزش ممکنه آسیب به بدن رو همراه داشته باشه…بنابراین سعی کنید اصولی هرچند در زمان کوتاه در روز ورزش کنید….این حرکت بسیار موثره و کل بدن رو تحت تاثیر قرار میده


محمد


26 اسفند 1396 at 1:12

سلام این روش فوق العاده است به همه این روش رو توصیه میکنم هم کسایی که اضافه وزن دارن ویا ورزشکارانو میخوان بدن خوب و سالمی داشته باشن من یه مدتی از ورزش حرفه ایم دور بودم تقریبا ۱۰کیلو اضافه وزن داشتم ولی طی ۲ ماه هم اضافه وزنم از بین رفت هم عضلات بدنم دوباره به شکل اولش برگشت تو هفته اول شاید سخت باشه ولی واقعا جواب میده البته ورزش های دیگری هم کنارش انجام میدادم مثلا طناب زدن. دوستانی هم که میخوان شکم سیکس پک داشته باشن این حرکت بدون شک یکی از بهترین راهاست


الناز…


30 فروردین 1397 at 19:22

من شکمم بزرگ شده بااین روش میتونم توی ۲ هفته نتیجه شو ببینم چون میخوام برا یه عروسی لباس مورد علاقه مو بپوشم.


زهره خانی


1 اردیبهشت 1397 at 22:23

سلام
دوست عزیز مطمئنا شما از این ورزش با توجه به رعایت همه جوانب نتیجه خواهید دید اما فراموش نکنید که رژیم غذایی مناسب باید در کنار ورزش برای رسیدن به اندام دلخواه داشت.


کارمن


7 اردیبهشت 1397 at 18:08

چند بار در روز باید این حرکت را انجام داد


Judy Abbott


25 اردیبهشت 1397 at 20:56

این ورزش فقط واسه آب کردن چربی شکم و بازو هاست؟میشه برای آب کردن پهلو هم روشی بگید.


زهره


24 تیر 1397 at 10:50

من میخوام شکم و پهلو هام اب شه، کمی هم کمر درد دارم،میخوام بدونم این حرکت واسه کمر ضرر نداره؟


زهره خانی


26 تیر 1397 at 23:28

سلام دوست عزیز…. حتما با پزشک تون مشورت کنید


مجید


2 شهریور 1397 at 18:11

سلام.من امتحان کردم تو روز دوازدهم هستم .واقعا عااااالیه.اثرش روی شکم فوق العادس.ممنون که اطلاع رسانی کردین


زهره خانی


3 شهریور 1397 at 11:23

سلام دوست عزیز
بسیار خوشحالم که این رو می شنوم و ممنون از اینکه تجربه ارزشمندتون رو در اختیار ما قرار دادید


فرح


29 شهریور 1397 at 15:41

سلام،دوست عزیز.من شصت سالمه.واین حرکت رو روزی سه بار وهردفعه سی ثانیه انجام دادم.ولی روز چهارم،زیر شکمم درد گرفته.ودوروز هست که نمی تونم انجام بدم.حالا به نظر شما چکار کنم؟؟راستی سایز من پنجاه هستش،با شکم فوق العاده آویزون?????


زهره خانی


29 شهریور 1397 at 18:02

درود بر شما دوست خوب نت نوشت
احتمالا درد شما ناشی از درگیر شدن عضلات تون هست و این طبیعی است و البته نشون دهنده اینه که حرکت پلانک داشته روی عضلات شکم شما تاثیر می گذاشته
اگر درد عضلانی دارید و مشکل دیگه ای نیست حرکت رو ادامه بدید
این درد در همه افرادی که ورزش نکرده و عضلات تازه کار دارن به وجود میاد و کاملا طبیعیه
فقط گرم کردن و سرد کردن بدن و انجام درست و دقیق حرکت رو فراموش نکنید و برای اینکه مشکل درد عضلات تون کمتر شه بعد از ورزش کمی آبلیموی طبیعی میل کنید


فرح


29 شهریور 1397 at 15:45

لطفا بگید،من خوب میشم.چند روز این حرکت رو انجام ندهم؟راستی طرف راستم،زیر شکمم درد میکنه..توایمیل اولی براتون توضیح دادم که بعداز چند روز اینجوری شدم


H.j


21 دی 1397 at 18:35

سلام.من ازهمون بچگی اضافه وزن داشتم.الانم واقعا میشه گفت چاق شدم.اگه ورزش اول رو مرتب همینطورکه گفته شده انجام بدم.وخوراکی های مضررو مصرف نکنم میتونم با سه ماه جواب بگیرم؟؟یعنی رژیم خاصی نگیرم همینکه قندوچربی مصرف نکنم کافیه؟؟؟میتونم۱۰کیلو کم کنم؟؟؟لطفا اگه کسی جواب گرفته به منم خبربده خیلی لطف میکنید.


ارش


1 اردیبهشت 1398 at 21:39

سلام
خانوم خانی
من از فردا میخام شروع کنم آیا بهتره ورزش دیگه ای هم بهش اضافه کنم یا همین کفایت میکنه
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


زهره خانی


2 اردیبهشت 1398 at 9:52

سلام دوست عزیز
بله
حتما حداقل نیم ساعت ورزش کنید و گرم کردن و سرد کردن بدن در ابتدا و انتها رو فراموش نکنید
موفق و تندرست باشید


کیامهر_K


17 اردیبهشت 1398 at 23:28

ببخشید من الان ۱۶ سالمه و سینه ی مردانه دارم کدوم حرکت کمک میکنه تا اب شه می خوام تو یک ماه اب شه


کیامهر_K


17 اردیبهشت 1398 at 23:31

ببخشید یه سوال. من ۱۶ سالمه سینه ی مردانه دارم میخوام ابشون کنم در یک ماه چه حرکتی رو انجام بدم؟


آزیتا


6 تیر 1398 at 8:44

سلام وقت شما بخیر من نزدیک به یک ماهی است که دارم ورزش می کنم ولی کمی کمر درد دارم در قسمت گودی کمرم می تونید و از طرفی هم شکم بزرگی دارم می تونید فیلمهایی در این زمینه برام ارسال کنید. سپاسگزارم


زهرا


9 تیر 1398 at 3:01

سلام خانم خانی من چن ماهی هست ورزش میکنم البته همراه برنامه کالری شمار کالری هامو حساب میکنم خداروشکر موفق شدم وزنم از ۸۴ به ۶۹ برسونم الان فقط شکمم کمی مونده آیا با حرکت پلانک بطور مداوم شکمم صاف میشه
من قبل بارداریم وزنم ۶۰ بود دارم تلاش میکنم به همون وزن برسم بنظرتون کسانی که مثل من شکم دارن (سزارین )و کمی هم شکمم افتاده هست با ورزش مداوم صاف میشه من ارادم خیلی قوی هست فقط میخوام مطمین بشم امکان پذیر هست ؟؟


زهره خانی


9 تیر 1398 at 23:40

سلام دوست عزیز
تبریک میگم بابت اراده تون
بله حتما از ورزش کردن نتیجه خواهید گرفت
بهتون پیشنهاد می کنم ورزش پیلاتس رو تحت نظر یک مربی مجرب دنبال کنید
موفق باشید


زهرا


10 تیر 1398 at 3:46

سلام مجدد ممنونم خانم خانی من تموم ورزشها رو تو خونه انجام میدم چون بچه کوچیک دارم برام مقدور نیست برم باشگاه ورزش فتنیس رو و حرکات پلانک و…. رو دارم انجام میدم پیلاتس اگه سایت یا برنامه خاصی میشناسید ممنون میشم معرفی کنید فقط براصاف شدن شکم البته از فردا پیاده روی به برنامم اضاف میشه امیدوارم با پیاده روی شکمم صاف بشه و ممنون از برنامه ورزشی پلانک عالی هستن .


مهدی


15 مرداد 1398 at 0:52

با عرض سلام و خسته نباشید و عرض تشکر بابت برنامه خوبتون میخواستم بدونم این برنامه برای آب کردن پهلو هم مناسبه؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

وب‌سایت



Current ye@r *


Leave this field empty

435+ Samsung Galaxy Note 10 به همراه نوت ۱۰ پلاس، آخرین پرچمداران سری نوت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ را تشکیل می‌دهند. در…

435+ سرگذشت ندیمه The Handmaid’s Tale نام سریالی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی مارگریت اتوود ساخته شده است….

435+ Galaxy Note 10 Plus آخرین پرچمدار سری نوت کمپانی سامسونگ می‌باشد که در اوایل آگوست ۲۰۱۹ (اواسط مرداد ۹۸) به طور…

حمایت شده توسط: 8+ متری شیش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان و گروه…

435+ فیلم روزی روزگاری در هالیوود Once Upon a Time In Hollywood نهمین ساخته‌‌ی کوئنتین تارانتینو Quentin Tarantino در مقام کارگردان می‌باشد….

435+ هر سال با شروع فصل پاییز عده زیادی واکسن آنفولانزا را تهیه کرده…

435+ چکار می‌توانیم برای دندان‌هایمان کنیم تا سالم بمانند؟ بهترین خمیر دندان خانگی برای…

435+ باید بگوییم که هیچ راه قطعی برای درمان سرماخوردگی وجود ندارد! افراد بالغ…

435+ مثل سرعت برق و باد تکنولوژی و پیشرفت در تلفن‌های همراه در حال…

435+ شاید شما هم از کسانی باشید که تاثیر جادویی کافئین و خواص قهوه…

Copyright © 2019 – Netnevesht


نام کاربری


رمز عبور

مرا به خاطر داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟


نام کاربری یا ایمیل:


ورود| ثبت نام

ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو
ورزش هایی برای لاغری شکم و پهلو
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *