وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان

دوره مقدماتی php
وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان
وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان


ریاست


دکتر محمد رجالی

متولدسال۱۳۴۶


 


مدرک تحصیلی: متخصص اورولوژی

دوره مقدماتی php


مسئولیت فعلی: ریاست بیمارستان دکترشریعتی

وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان


 


 


 


امکانات


 

بیمارستان دکتر علی شریعتی با بیش از ۴۵ سال سابقه خدمت به مردم بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سازمان تامین اجتماعی در اصفهان می‌باشد که دارای ۴۷۰ تخت مصوب ، ۲۳ بخش عمومی و تخصصی و ۴ درمانگاه وابسته شامل درمانگاهتخصصی شماره یک(مرکز دیابت )، درمانگاه دندانپزشکی ، پلی کلینیک تخصصی شماره ۱ و درمانگاه بیمارستان (تخصصی وعمومی)که درمانگاه عمومی آن شبانه روزی می باشد.
این بیمارستان با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب در زمینه تخصصهای پزشکی ، جراحی عمومی ، جراحی مغز و اعصاب ، جراحی اطفال ، ارتوپدی ، ارولوژی ، داخلی ، قلب و عروق ، گوش و حلق و بینی ، اطفال و نوزادان ، زنان و مامایی، چشم پزشکی ، پیوند کلیه ، همودیالیز و داخلی اعصاب به صورت بستری ارائه خدمت نموده و در بخش سرپایی علاوه بر تخصصهای ذکر شده در بالا امکان ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی ، روانپزشکی ، تغذیه و رژیم درمانی ،طب فیزیکی ، نفرولوژی ، بیماریهای تنفسی فراهم آمده است که به صورت صبح و بعدازظهر در خدمت بیمه شدگان عزیز و بیماران گرامی می‌باشد .


 


 


 


 


 


خدمات

خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی بیمارستان ریفرال شریعتی شامل موارد زیر می‌باشد :

آندوسکوپی ، کاستروسکوپی ، APC ( آندوسکوپی درمانی )، رکتوسیگموئیدسکوپی ، کلونوسکوپی ، TUL  ـ TUR  ، اسپیرومتری ، تست ورزش ، هولترمانیتورینگ ، الکتروکاردیوگرافی ، اکوکاردیوگرافی ، الکترومیوگرافی ، الکتروآنسفالوگرافی ، ادیومتری ، اپتومتری ، کراتومتری ، لیزرتراپی چشم ، آنژیوگرافی چشم ، فیکو ، رادیولوژی ( سرپایی و اورژانس ) ، سونوگرافی سی تی اسکن ، سی تی اسکن اسپیرال ، آزمایشگاه ( سرپایی و اورژانس ) ، پاتولوژی (Frozen Section) ، فیزیوتراپی ( لیزر تراپی ،  مکانوتراپی ، هیدروتراپی ) ، سنگ شکن کلیه ، واحد جراحی پوست و کرایو که در محل درمانگاه سرپایی و به صورت صبح و عصر ارائه خدمت می‌نماید .

لازم به ذکر است میزان رضایتمندی بررسی شده از دیدگاه بیماران و مراجعین گرامی ۷۰ %  بوده و در ۴ سال اخیر براساس معیارهای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارزشیابی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موفق به اخذ درجه یک عالی ارزشیابی شده است که تلاش عمده مدیران ، کارشناسان ، پزشکان و کارکنان خدوم آن در راستای ارتقاء کیفیت خدمات را نشان می ‌دهد .

در حال حاضر تلاش می شود با استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ـ ۲۰۰۰  فرایندهای اصلی خود را بهبود بخشیده و در جهت افزایش رضایتمندی بیماران عزیز و خانواده هایشان و همچنین ارتقای سلامت جامعه گام بردارد .


 


 


 


 


آدرس و شماره تلفن

آدرس بیمارستان وپلی کلینیک تخصصی شماره۲ : اصفهان ، خیابان دکترشریعتی، بیمارستان دکتر علی شریعتی

تلفنهای تماس : ۶۲۷۲۰۰۹ ـ ۶۲۷۲۰۰۱ ( ۰۳۱۱ )
۶۲۶۵۰۰۲  ـ  ۶۲۶۵۰۰۴
دورنگار : ۶۲۴۳۰۲۸ ( ۰۳۱۱ )
تلفن گویا : ۶۲۶۵۰۰۰  ( ۰۳۱۱ )
 

آدرس درمانگاههای تابعه بیمارستان دکترشریعتی:

پلی کلینیک تخصصی شهیدعباس کمال پور (شماره ۱ )و کلینیک دندانپزشکی
واقع در خیابان چهارباغ بالا روبروی پمپ بنزین
تلفن : ۶۶۱۱۰۷۸
درمانگاه بیمارستان دکتر علی شریعتی
واقع در خیابان دکتر علی شریعتی
تلفن : ۶۲۶۵۰۲۱

درمانگاه تخصصی شهیداصغرشعبانی(مرکز دیابت)

واقع در خیابان چهارباغ بالا کوچه باغ زرشک
در این مرکز بیماران دیابتی تحت پوشش تامین اجتماعی بصورت رایگان آموزش داده ، ویزیت و درمان می‌شوند .
تلفن : ۶۲۴۵۰۴۱ ـ ۰۳۱۱ ، ۶۲۵۸۲۳۳ ـ ۰۳۱۱


 


نوبت دهی تلفنی

سامانه نوبت دهی تلفنی بیمارستان دکترشریعتی :
 
۶۲۸۵۳۱۱ (۱۶خط)

این وب سایت متعلق به بیمارستان دکتر شریعتی است

طراحی و ساخت : پویا سامانه دیوا

دانشگاه علوم پزشکیو خدمات بهداشتی درمانی تهران

بیمارستان شریعتی در آذرماه 1353 به طور رسمی آغاز به کار کرد و هم اکنون یکی از معتبرترین مراکز درمانی، تحقیقاتی و آموزشی کشور است. این مرکز حدود 600 تخت فعال، 32 بخش بستری، 34 واحد پاراکلینیک دارد که روزانه انواع مختلفی از خدمات تخصصی و فوق تخصصی را به مراجعه کنندگان از اقصی نقاط کشور و حتی کشور های همجوار ارائه می کند. در این بیمارستان، سالانه به بیش از 190000 مراجعه کننده خدمات درمانی سرپایی، بیش از 305000 نفر خدمات سرپایی پاراکلینیک، و حدود 19800 نفر خدمات اورژانس ارائه می شود.

معاونت پژوهشی مرکز در تاریخ 4/4/1390 آغاز به کار کرد. این واحد شامل واحد توسعه تحقیقات بالینی (مرکز توسعه پژوهش) می باشد. این معاونت با تشکیل شورای پژوهش مرکز، اقدام به ارائه خدماتی همچون بررسی و تصویب طرح های پژوهشی داوطلب اجرا در مرکز و همچنین تخصیص بودجه به برخی طرح های مصوب می نماید. ارائه خدمات مشاوره متدولوژی و آمار از فعالیت های دیگر این واحد است.

دفتر آموزش در واقع رابط بین دانشکده پزشکی و کلیه دانش پژوهان بیمارستان اعم از دانشجو، انترن، دستیار، فلوشیپ و اساتید می باشد و کلیه امور آموزشی دانش پژوهان توسط این واحد به انجام می رسد و تمام امور از بدو ورود تا زمان فارغ التحصیلی این گروه ها توسط دفتر آموزش صورت می پذیرد.

با ما تماس بگیرید

وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان

تهران، خیابان کارگر شمالی، سه راه جلال آل احمد، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی بیمارستان شریعتی

در صورت تماس از خارج بیمارستان شماره های داخلی بخشها و واحدها با پیش شماره 8490 قابل شماره گیری است.

Copyright © Shariati Hospital 2019

تهران
اصفهان
شیراز
مشهد
تبریز
قم
کرمان
کرج
اردبیل
اهواز
اراک
ایلام
قزوین
کرمانشاه
همدان
یزد
ارومیه
بوشهر
بجنورد
زنجان
سمنان
زاهدان
سنندج
یاسوج
گرگان
رشت
ساری

وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان
وب سایت بیمارستان شریعتی اصفهان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *