نمونه رژیم لیمومی

دوره مقدماتی php
نمونه رژیم لیمومی
نمونه رژیم لیمومی

 

مجموعه لیمومی با تلفیق علم مزاج شناسی و رژیم درمانی نوین یعنی توجه به متابولیسم، رژیم هایی را ارائه می کند که در عین سادگی ظاهری، عملیات پیچیده ای را در بدن فرد ایجاد می کنند که باعث تعادل مزاج و حرکت بدن به سمت کاهش وزن شده در نتیجه اغلب اوقات در کمال ناباوری افراد، بسیار نتیجه بخش هستند.

با توجه به نقش بسیار مهم تغذیه در تأمین رشد و سلامتی، ضرورت دستیابی به بهترین و مناسب ترین شیوه تغذیه در حساس ترین دوران حیات یک انسان، یعنی دوران جنینی و شیر خوارگی، به خوبی درک می شود.

یکی از نتایج نامطلوب سبک زندگی نادرست، اثر پذیری تغذیه کودک در خانواده و به ویژه مدرسه است. بسیاری از کودکانی که به دلیل مشغله های کاری بزرگسالان از سنین پایین وارد مهد کودک می شوند در معرض خطرات جدی رشدی و سلامتی قرار می گیرند، در میان این کودکان، به طور خاص غذای کودک یک ساله از اهمیت خاصی برخوردار است

 

خرید مانتو ارزان در شیراز

 

 

لیمومی با این هدف به وجود اومده که با بهترین روش سلامتی رو به مردم ایران هدیه بده و باعث بشه که علوم تغذیه سنتی و مدرن رو در حین رژیم درمانی، آموزش بده! به عبارت دیگه هم تناسب اندام و سلامتی رو به شما هدیه میده و هم علمشو بهتون یاد میده.

دوره مقدماتی php

یکی از پرطرفدار ترین رژیم­ های لاغری روز دنیا، رژیم ­های کوتاه ­مدت هستند که نوید لاغری در حداقل زمان را به ما می­ دهند، رژیم­ هایی تحت عنوان رژیم لاغری 3 روزه، رژیم لاغری یک هفته ای، رژیم جنرال موتورز، رژیم لاغری هفته ای 5 کیلو، لاغری صورت در یک هفته و این سوال که چگونه روزی یک کیلو وزن کم کنیم؟ به اضافه ی بسیاری از رژیم­ های دیگری که خصوصیت بارز آن­ ها حداکثر کاهش وزن در حداقل زمان ممکن است.

در اکثر مواقع در روش یک هشدار قابل توجه وجود دارد که اگر هوشمندانه به آن توجه شود، عاقبت انجام چنین رژیم­ هایی را صراحتا برای مخاطبان خود مشخص می­ کند. در همه­ این موارد که به عنوان رژیم لاغری از آنها یاد شد، هشدار داده می ­شود که در صورت تخلف و عدم اجرای درست و اصولی برنامه به جای کاهش وزن، افزایش وزن رخ می­دهد.

یکی از نمونه های رژیم­ لاغری 3 روزه، که تحت عنوان رژیم بین ­المللی 3 روزه رواج دارد، به مخاطب خود هشدار می­ دهد که در صورت تخطی از برنامه ی رژیم لاغری خود 4.5 کیلو اضافه وزن پیدا خواهد کرد و تصور کنیم که اگر به هر دلیلی فرد نتواند پایبندی خود را به برنامه حفظ کند، چه فاجعه ­ای در انتظار سلامتی او خواهد بود.

معمولا برنامه های رژیم لاغری 3 روزه تک میوه­ای یا تک غذایی هستند و با توصیه­ ی مصرف فقط موز، فقط هویج و یا فقط تخم­ مرغ در طی 3 روز، تا 4 کیلو کاهش وزن رخ می­ دهد.

درست است که به راحتی می­توان به انواع برنامه ­های رژیم دسترسی پیدا کرد و ممکن است رعایت آن­ها نیز به نظر کار دشواری نباشد، اما تصور کنیم که 3 روز فقط هویج میل کنیم، در نهایت حتی شبیه هویج هم می­شویم چون در رژیم 3 روزه مبتنی بر تک میوه­ ی هویج، این آگاهی داده می­ شود که ممکن است رنگ صورت به زردی گرایش پیدا کند و اما پس از 3 روز­ متمادی در رعایت این رژیم لاغری چه اتفاقی برای بدنی خواهد افتاد که هر روز به مصرف برخی مواد، نیاز ضروری پیدا می­ کند.

نمونه رژیم لیمومی

 

درمان چاقی و رسیدن به وزن ایده آل یکی از پر دردسرترین مشکلاتی است که اگر با صبر و حوصله­ ی ما همراه نباشد منجر به عواقب جبران ناپذیری می ­شود پس اگر می­ خواهیم برای سلامتی خود وقت و هزینه بگذاریم، بهتر است خطرات رژیم­ را جدی بگیریم و با این تصور که این مشکلات تنها برای دیگران است و برای ما اشکالی ایجاد نمی ­شود، با سلامت جسم و روان خود شوخی نکنیم.

یکی از مشکلات دیگری که در اغلب روش های سریع لاغری وجود دارد، از دست رفتن آب بدن است. در حقیقت ضمن ارائه­ ی برنامه رژیم لاغری اشاره می­ شود که کاهش وزن مخاطب به دلیل کاهش آب بدن اوست و نه کاهش چربی­ ها و در بسیاری از آن­ها موقتی بودن این روش در کاهش وزن بیان شده است.

برگشت وزن به وزن قبلی در صورت نداشتن یک رژیم غذایی مناسب در بسیاری از روش­ های مورد تأکید است و اغلب خودشان به این مطلب مهم اذعان دارند که برای داشتن کاهش وزن دائمی، تغییر سبک زندگی غیر قابل اجتناب می­ باشد.

جالب است بدانید رژیم هایی که تحت عنوان رژیم­ و آسان جست و جو می­کنید هیچ یک منبع علمی درست و موثق ندارند و برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت­ های پزشکی اغلب این نکته را در ابتدا یا انتهای برنامه­ی غذایی مطرح می­ کنند.

روش در درمان چاقی علاوه بر تمام موارد گفته شده، می­ تواند منجر به استپ وزنی شده و فرد بعد از آنکه به وزن قبلی خود بازگشت، نتواند دیگر به راحتی وزن خود را پایین بیاورد و این بزرگترین خطری است که ممکن است فرد را تهدید کند، زیرا همان­طور که اشاره شد منتشر کننده­ ی خود این رژیم­ ها تداوم چنین برنامه­ هایی را توصیه نکرده و از افراد می­ خواهند که برای ادامه­ ی روند لاغری خود در پی یک برنامه­ ی اصولی با کاهش وزنی آرام باشند اما هرگز به این نکته اشاره نمی­ شود که در صورت رها کردن این نوع رژیم و برگشت وزن، چه قدر شانس کاهش وزن افراد کم خواهد شد و برای شکستن استپ وزنی خود تا چه اندازه به زحمت افتاده و در نتیجه همان رژیم لاغری 3 روزه عاملی برای سختی دوچندان آن­ها در روند لاغری و کاهش وزنشان می ­شود.

در نهایت این نوید امیدبخش برای دوستان لیمومی وجود دارد که می توانند در برخی موارد خاص از برنامه های فشرده تری برای کاهش وزن خود زیر نظر متخصصان و پزشک استفاده کنند. گفتنی است که داشتن یک رژیم غذایی سریع و آسان در بازه ی زمانی بسیار کوتاه قطعا نامطلوب بوده و عوارض جبران نشدنی برای بدن دارند.

پس ما هواره تأکید داریم که استفاده از رژیم های استاندارد و کاهش 1 تا 3 کیلو در یک دوره ی 21 روزه بهترین گزینه برای حفظ سلامتی شما خواهد بود، با این وجود راه حل­ های کم خطری نیز برای دوستانی که می توانند رژیم غذایی سریعتری تجربه کنند در نظر گرفته می شود و بدین ترتیب با صلاح دید پزشک و بر اساس برخی مشخصات فردی، شما می توانید از رژیم فشرده استفاده کنید.

شما به راحتی می­ توانید برای تجربه ی کاهش وزن سریع از طریق ارائه مشخصات دقیق خود در ربات تلگرامی لیمومی درخواست رژیم فشرده داشته باشید و این مورد را در نظر بگیرید که یک رژیم فشرده و سالم نیز استانداردهای خودش را دارد، یعنی به صلاح دید پزشک کاهش وزن کمتر از 12 روز امکان پذیر نیست و شما می توانید از برنامه های رژیم لاغری 14 روزه یا نهایتا 12 روزه به عنوان برنامه و سالم بهره مند شوید.

این رژیم ها با رعایت بسیاری از جوانب و تنها زیر نظر تیم متخصصین و مشاوران قابل دریافت و اجرا بوده و به هیچ عنوان قابلیت اشاعه­ ی آن به صورت برنامه ­ای همگانی و دستورالعملی یکسان وجود ندارد. حتی اگر برنامه ی شما با دوستانتان تشابهات زیادی داشته باشد، دلیل موجهی برای انتقال آن به سایر افراد نمی­ باشد. برای درک بهتر این موضوع نیز مثال ملموسی ارائه می شود.

به عنوان مثال بسیاری از افرادی که دچار بیماری ­های یکسان هستند، داروهای مشابه تجویز می شود اما هرگز شما بدون نسخه و ملاحظات پزشکی نسخه ی خود را برای دیگران تجویز نخواهید کرد، زیرا عقل سلیم به ما می گوید در چنین حالتی بروز هر گونه مشکل برای شخص مورد نظر متوجه ما خواهد شد، پس بهتر است که با وجود داشتن بیماری ها و مشخصات یکسان نسخه ی خود را برای دیگران تجویز نکنیم، زیرا هر گونه عواقب حتی در صورت بی توجهی فرد ممکن است گریبان گیر ما باشد.

برنامه ی غذایی رژیم فشرده نسبت به رژیم استاندارد نیز همین حالت را دارد، بنابراین توصیه ی اکید ما این است که در صورت دریافت رژیم فشرده از اشتراک گذاری آن حتی با اعضای خانواده ی خود جدا خودداری نمایید.

جهت دریافت یک رژیم ، آسان و البته مطمئن می توانید از طرق زیر اقدام نمایید :

 

لیمومی با این هدف به وجود اومده که با بهترین روش سلامتی رو به مردم ایران هدیه بده و باعث بشه که علوم تغذیه سنتی و مدرن رو در حین رژیم درمانی، آموزش بده! به عبارت دیگه هم تناسب اندام و سلامتی رو به شما هدیه میده و هم علمشو بهتون یاد میده.

 

 

 

رژیم لاغری رایگان همانطور که از اسمش پیداست ، رایگان است ولی سوال اینجاست که ۲۱۵ چه معنی میدهد؟ ۲۱۵ به معنی کم کردن ۵ کیلوگرم ذر ۲۱ روز است.

نمونه رژیم لیمومی

 

شاید به نظرتان محال بیاید اما اینطور نیست . تیم تحریریه خوب شو قصد دارد که هر روز به صورت منظم ، ۵ روز از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

اگر میخواهید هر ۲۱ روز تا ۶ کیلو کم کنید لحظه ای مکث کنید. بیش از ۸۰۰۰ نفر در امسال با این رژیم به وزن ایده آل خود رسیده اند. ابتدا روی دکمه « سبز رنگ » کلیک کرده و پس از مطالعه ویژگی های این رژیم ، طبق آموزش های موجود در همان صفحه این رژیم فوق العاده را دریافت کنید.

 

 

درصوتی که بعد از استفاده صحیح از این رژیم وزن و سایز شما تغییر نکرد و از عملکرد برنامه لاغری ۲۱۶ رضایت نداشتید میتوانید با بخش پشتیبانی سایت خوبشو تماس گرفته و تمام مبلغ پرداختی را به صورت تمام و کمال پس بگیرید.

 

قبل از شروع باید کمی در مورد باور ها با شما صحبت کنیم . سوال این است. باور به چه معنی است و اصلا چه ارتباطی با لاغری دارد ؟ به زبان ساده وقتی در مورد یک موضوع (مثلا اینکه « چقدر من چاق هستم» ، و یا اینکه « من اصلا نمیتوانم لاغر بشوم » ) فکر میکنیم ، کم کم در ذهن ما ملکه شده و تبدیل به یک عادت فکری میشود.

فراموش نکنید که : عادت فکری یعنی باور.

 

یعنی دیگر به درست و غلط بودنش فکر نمیکنیم و مستقیم میرویم سر اصل مطلب . اصل مطلب یعنی اینکه ما یک بار برای همیشه آن فکر را در ذهن خود مثبت ثبت کرده ایم و قبول کرده ایم که قابل تغییر نیست .

این همان سدی است که وقتی میخواید لاغر بشوید جلوی شما را میگیرد. احتمالا تا الان چند باری برای لاغر شدن تلاش کرده اید اما نتیجه نگرفته اید.

بیشتر بخوانید : بهترین رژیم غذایی برای لاغری ؛ بررسی کامل ۷ رژیم برتر سال ۲۰۱۹

فرقی نمیکند که شما تا کنون برای لاغر شدن راه درست را رفته اید یا غلط ! بدن شما باور کرده است که نمیتواند لاغر شود . چون تنها و تنها به نتیجه فکر میکند . ذهن شما مستقیم به سراغ اصل مطلب میرو .

شما با خودتان میگویید : « خب من که تا الان نیتجه نگرفتم و این همه هم تلاش کردم ، از الان به بعد هم همین است ، اصلا بدن من ذاتا چاق است و توانایی لاغر شدن را ندارد ». این جملات همان حرف هایی هستند که معمولا از دهان شیطانک روی دوش سمت شما بیرون می آیند . حرف های نا امید کننده ای که ریشه در تفکر شما دارند.

اکنون میخواهم شما را با فرشته ی روی دوش سمت راستتان آشتی بدهم. به حرف هایش گوش دهید . بدن انسان بسیار قدرت مند است . ذهن شما بسیاربسیار قوی و خارق العاده است. اگر بخواهم یک مثال ساده بزنم میتوانم بگویم ذهن شما مانند یک لامبورگینی است . اما این مهم است که چه کسی پشت این لامبورگینی بنشیند. یک راننده ناشی و یا یک راننده مسابقه! اینجاست که نتایج تغییر میکند…

شما باید خودتان را تبدیل به یک راننده مسابقه کنید . باید به خودتان اعتماد کنید و احمقانه مثبت باشید. این رمز پیروزیست. با این تفکر نه تنها از این رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ بهترین نیتجه را خواهید گرفت ، بلکه در زندگیتان نیست بسیار موفق خواهید بود. به خودتان اعتماد کنید و تحت هیچ شرایطی این ۲۱ روز مهم را دست کم نگیرید . از زیر کار در نروید و به نکات پایبند باشید. بگذارید برای یک بار هم که شما بدن شما این را بفهمد که این شما هستید که برای او تصمیم میگیرید و نه خودش !

همانطور که در بالا گفته شد ، رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، شامل ۲۱ روز است که در هر روز یک برنامه غذایی و ورزشی مشخص برای شما تعیین شده است . پله به پله طبق  این برنامه عمل کنید.

سعی کنید همه کارهایی که از شما خواسته شده را انجام دهید . با خودتان و بدنتان مثل یک نظامی کماندو برخورد کنید . طبق اصول و سر نظم . به هیچ عنوان اجازه سرپیچی از دستورات را ندارد…

 

خب دیگر صحبت کردن کافیست! وقت شروع است. در ابتدا باید بدانید که در رژیم لاغری رایگان ۲۱۵  چه چیزهایی را نباید بخورید. مصرف هر گونه مواد کنسرو شده ، انواع فست فود ها وسوسیس و کالباس ،سرخ کردنی ها مانند سیب زمینی سرخ شده ونوشابه های گازدار ، تنقلات مانند چیپس و پفک ، کربوهیدرات ها مانند ماکارونی ممنون است.

رژیم کانادایی ۱۵ روزه یکی از معروف رژیم های در جهان می باشد. در مقاله زیر در کلینیک خوبشو به طور کامل این رژیم را بررسی کرده ایم.

رژیم کانادایی ؛ در ۱۵ روز با رژیم کانادایی اصلی

آنرا به هیچ عنوان دست کم نگیرید . در طول روز سعی کنید ۲ مرتبه چای سبر را به همراه حل و یا دارچین دم کرده و نوش جان کنید . بهتر است یک فنجان را هنگام صبحانه و یک فنجان را بعد از ظهر ( بین ساعت ۴ تا ۶ ) میل کنید . چای سبز علاوه بر تاثیری که روی لاغر کردن دارد ، آرامش بخش نیز هست .

البته اگر واقعا تمایل دارید لاغر شوید ! اماسوال اینجاست برای سرخ کردن چه چیزی را میتوان استفاده کرد ؟ به منظور سرخ کردن میتوانید از روغن های کنجد و ذرت و برای سرو غذا میتوانید از روغن زیتون استفاده کنید .

معمولا بین هر وعده اصلی، بدن احساس گرسنگی کرده و به دنبال یک منبع برای جذب انرژی لازم میگردد . شما دو راه دارید. اولین راه که خوردن تنقلات است و در نهایت منجر به چاقی میشود. راه دوم خوردن سبزیجات و میوه هاست . سبزیجات و میوه ها به دلیل داشتن فیبر بالا ، باعث میشوند شخص به سرعت احساس گرسنگی را فراموش کرده و همچنین به دلیل نداشتن چربی و کالری بالا ، به هیچ عنوان باعث چاق شدن نمیشوند.

فیبرهای موجود در سبزیجات و حبوبات از جذب چربی ها در روده جلوگیری میکنند. پس تا میتوانید در میان وعده هایتان از کاهو ، کرفس ، خیار و … استفادده کنید .

آبمیوه های کارخانه ای نیز جزو همین دسته هستند . سعی کنید از هر خوراکی ، طبیعی آن را مصرف کنید .

نمونه رژیم لیمومی

 

مصرف ادویه های ذکر شده در طول روز سوخت و ساز بدنتان را بالا برده و کمک میکنند که چربی های اضافه در بدن حذف شوند . یادتان باشد در هیچ کاری افراط نکنید. درست است که مصرف ادویه ها به چربی سوزی کمک میکنند اما مصرف زیادشان نیست کار درستی نیست و عوارض خواهد داشت.

بله ، درست متوجه شدید ، باید ذهنتان را گول  بزنید. در هنگام غذا خوردن از بشقاب های کوچک استفاده کنید و هربار که لقمه ای را در دهانتان میگذارید ،آنرا خوب بجوید . این کارها باعث میشوند که ذهن شما خیلی سریغ دستور سیری را صادرکند و میل شما به غذا خوردن کم شود .

انجام یک سری فعالیت ها به همراه رعایت رژیم لاغری است. در طول این مدت یعنی ۲۱ روز شما موظف هستید هر روز ده بار و هر بار به مدت ۵ دقیقه شکم خود را به داخل فرو ببرید. شاید به نظرتان بی فایده و خنده دار بیاید اما غفلت نکنید و این کار را انجام دهید .

اینکار را تا زمانی انجام دهید که در ناحیه شکم و پهلویتان احساس داغ شدن کنید . سپس دور شکم و پهلویتان را با یک پارچه تمیز، محکم ببندید ( تاجایی که اذیت نشوید ). بعد از اینکار گن مناسب خود را بپوشید. اجازه دهید ۳ تا چهار ساعت بدن شما در چنین وضعیتی بماند . در طول این مدت باید ورزش کنید . میتوانید پیاده روی کرده و یا برقصید . فعالیت های هوازی تاثیر بسیار مطلوبی روی کاهش وزن و سایز دارند.

صدها وویس ، ویدیو و اسکرین شات از خوبشویی هایی که امسال با رژیم کتو ۲۱۶ خوبشو به موفقیت فوق العاده ای در کاهش وزن و سایز رسیده اند. روی دکمه زیر بزنید و نتایج را بررسی کنید.

دیدن نظرات و نتایج دیگران

 

 

این رژیم برای همه کسانی که BMI  بین ۲۵ تا ۳۰ دارند بسیار مطلوب بوده و تاثیر خیلی خوبی خواهد داشت . برای محاسبه BMI  میتوانید از فورمول زیر استفاده کنید  :

 

این رژیم به افرادی که دارای شرایط زیر هستند به هیچ وجه توصیه نمیشود :

 

قبل از مطالعه ادامه مطلب به این نکات دقت کنید :

 

رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ، برای افرادی مناسب است که bmi بین ۲۵ تا ۳۰ دارند یعنی اضافه وزنی در حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم. البته بهتر است بگوییم برای افراد سالم و به دور از بیماری های خاص که۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم اضافه وزن دارند.

اگر شما نیز جزو این دسته هستید و میخواهید لاغر شوید باید بدانید که چیزی که شما باید کم کنید وزنتان نیست ، بلکه چربی های اضافه هستند . هر چقد که بدنتان را عضلانی تر کنید ، چربی ها راحت تر حذف میشوند . بنابراین باید همیشه ورزش های هوازی مانند دویدن ، راه رفتن سریع ، دوچرخه سواری و شنا را در کنار برنامه غذایی خود داشته باشید .

 

 

روز اول رژیم  لاغری رایگان ۲۱۵ را به اتمام رساندید و حالا نوبت به روز دوم رسیده است . نکات زیر را مطالعه کرده و با قدرت به سراغ عملی کردن روز دوم بروید.

همه این موارد را از روی سفره تان حذف کنید . دیگر قرار نیست آنها را ببینید :

نمک ، شکر ، قند ، بیسکوییت ، کیک ، شکلات ، آبنبات ، غذای کنسروی ، آبمیوه پاکتی و  نوشیدنی های گازدار ، چیپس ، پفک ، ژله و درنهایت پاستیل

 

 

نمونه رژیم لیمومی

 

روز سوم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ فرارسیده . هرکاری سختی خودش را دارد اما به نتیجه فکر کنید . دوستان ، اقوام و عزیزان شما بعد از لاغر شدن به شما چه میگویند ؟ کمی تصویر سازی ذهنی انجام دهید . به صحبت های منفی گوش ندهید چرا که بعد از این ۲۱ روز ورق برخواهد گشت . پر قدرت ادامه دهید …

رژیم جنرال موتورز یک رژیم غذایی بسیار معروف در دنیا می باشد. به خاطر ارائه برنامه های مختلف ۷ روزه و ۴ هفته ای این رژیم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برای مطالعه مقاله کامل در مورد رژیم لاغری جنرال موتورز روی لینک زیر کلیک کنید.

رژیم جنرال موتورز چیست؟ + برنامه غذایی رژیم جنرال موتورز اصلی

 

 

روز چهارم روزی است که میتوان نام آن را روز عطف گذاشت . در روز چهارم بدن اغلب افراد وارد مرحله چربی سوزی میشود و به همین علت معمولا بوی بد دهان افراد را آزار میدهد.

برای حل این مشکل ما مصرف سبزی جعفری را توصیه میکنیم . اگر روز چهارم فرارسیده است و شما هنوز تغییراتی را در سایز و یا وزن خود مشاهده نمیکنید ، نگران نباشید . شما هنوز در ابتدای مسیر هستید پس باز هم طبق معمول پر قدرت ادامه دهید و از هیچ چیزی نترسید.

 

در روز پنجم از رژیم لاغری رایگان ۲۱۵ ،  باید بیشتر  از قبل به مصرف سبزیجات و میوه ها روی بیاورید . به این دلیل که ممکن است تا روز پنجم کمی دستگاه گوارش شما دچار مشکل شده و دچار یبوست شوید . خیلی از افراد در این مرحله دست از ادامه چالش برداشته و عقب میکشند . برای حل این مشکل همانطور که گفتیم باید به مصرف سبزیجات و میوه ها بیشتر روی بیاورید .

 

خب حسابی خسته نباشید! این از روز اول تا پنجم بریم سراغ روزهای بعدی (روی لینک ها کلیک کنید) :

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خواص لونگان x بخوانید...