نحوه مصرف قرص ليورگل

دوره مقدماتی php
نحوه مصرف قرص ليورگل
نحوه مصرف قرص ليورگل


در داروها
۵ مهر ۱۳۹۷

پاکسازی کبد با لیورگل

داروی لیورگل چیست؟ طریقه مصرف لیورگل چگونه است؟ چرا بدنسازان باید لیورگل مصرف کنند؟ در این مطلب اطلاعاتی در مورد لیورگل را گرداوری کرده ایم که حتما پاسخ سوالهایتان را پیدا می کنید.

قرص ليورگل تهيه شده از عصاره گياهي خارمريم (سيلي مارين) از طريق تحريك سنتز پروتئين ريبوزومال باعث افزايش قدرت نوسازي سلولهاي كبدي شده لذا يك درمان كمكي كاملاً موثر برای مسمومیتهای کبدی، هپاتیت ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چرب خواهد بود٠ اين دارو فاقد هر گونه عارضه جانبی خواهد بود و تنها در معدودی از موارد می تواند منجر به بروز اثرات ملینی کاملاً ملایمی می گردد. این دارو لازم است سه نوبت در روز و در هر بار یک قرص ۱۴۰ میلی گرمی یا دو قرص ۷۰ میلی گرمی مصرف گردد٠ مدت زمان مصرف دارو بخصوص در کبد چرب تا سه ماه قابل توصیه است.

نحوه مصرف قرص ليورگل

دوره مقدماتی php

كبــد مهمترین كارخانه‌ی شیمیایی بدن است. این عضو با تولید صفرا كمك به هضم چربی‌ها نموده و بسیاری از سموم را ازروده‌ها دفع می‌كند. قدرت كبد برای انجام این اعمال مهم، اغلب تحت تاثیر مواد متعددی كه روزانه انسان در معرض آنها قرار می‌گیرد به خطر می‌‌افتد.
غذاها و بعضی از گیاهان داروئی می‌توانند سلول‌های كبدی را در مقابل این ضایعات محافظت نموده و به نقش كبد به عنوان مهمترین عضو سم زادی بدن در این امر كمك نمایند. به علت نقش بسیار مهم كبد در اعمال بدن، پیشگیری و درمان بیماری‌های آن ضرورت تام دارد.
آسیب كبد كه به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریك سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود ممكن است به مدت ۲۰-۱۰ سال به صورت نهفته فعال بوده و تا زمان بروز سیروز كبدی هیچگونه علامت و نشانه‌ای از خود ظاهر نسازد. این مدت طولانی، فرصت مناسبی برای درمان بیمار، توسط داروهای گیاهی و درنتیجه كنترل بیماری و پیشگیری از آسیب جدی به كبد به شمار می‌رود.

 

استفاده از لیورگل برای کبد

بیش از ۲۰۰۰ سال است كه از گیاه خار مریم( Silybum marianum ) در درمان پشتیبان بیماری‌های كبدی و اختلالات كیسه صفرا استفاده می‌گردد.این درحالی است كه امروزه جدای از پیشینه‌ی تاریخی این گیاه به عنوان داروی محافظ كبدی، اثرات سودمند دیگرش در درمان بیماری‌‌های سایر اعضاء نیز شناسایی شده است.
میوه‌ گیاه خار مریم دارای فلاونوئید‌های گیاهی مهمی همچون سیلی بین، سیلی كریستین و سیلی دیانین است كه در مجموع سیلی مارین نامیده می‌شوند و همگی دارای اثرات محافظت كننده‌ی كبدی می‌باشند.
این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته‌های كبدی در مقابل آسیب‌های سمی می‌باشد. از مهمترین اثرات این گیاه می‌توان اثرات آنتی اكسیدانی مستقیم، مهار پراكسیداسیون چربی‌ها، بازسازی ذخایر گلوتاتیون درون یاخته‌ای و افزایش سوپراكسیددیسموتاز را نام برد.
از طرف دیگر سیلی مارین، فعالیت آنزیم RNA پلیمراز را در هسته‌ی سلولی افزایش داده و با تحریك سنتز پروتئین‌های ریبوزومال در یاخته‌‌های كبدی، تسریع سرعت بازسازی سلول‌ها را موجب می‌شود و با كاهش فعالیت فاكتورهای نكروز دهنده‌ی توموری، تثبیت غشای ماست سل ، مهار فرآیند التهابی و اثرات ضد فیبروتیك به روند بازسازی بافت كبد كمك شایانی می‌نماید. نقش سیلی مارین در درمان سیروز نیز با توجه به خواص فارماكولوژیكی همچون مهار مسیر لیپواكسی ژناز ۵، مهار تولید لوكوترین B4 ، خواص پاكسازی رادیكال‌های آزاد و مهار فعالیت فاكتور نسخه برداری NF-Kappa B قابل توجیه می‌باشد.
درمان بیماری‌های كبدی مثل سیروز، كبد چرب و هپاتیت مزمن همواره ازمشكلات پیش روی پزشكان می‌باشد. كارآئی داروهای موثر در درمان اختلالات كبدی نظیر اینترفرون، كورتیكو استرئیدها و … هر چند مناسب است اما در بسیاری از موارد، متناقض عمل كرده و عوارض مصرف آنها عامل بازدارنده‌ای برای تجویزشان می‌شود.
درسال‌های اخیر محققین به صورت گسترده‌ای به مطالعه‌ی داروهای گیاهی به عنوان جایگزینی برای درمان‌‌های شیمیائی پرداخته‌اند. در مطالعه‌ای كه در سال ۲۰۰۴ در بین بیماران هپاتیت C مزمن در آمریكا انجام شد، شایع ‌ترین داروی گیاهی مورد استفاده‌ی این بیماران سیلی مارین گزارش شده است. در مطالعه‌ای كه در فنلاند انجام گرفت، پس از گذشت ۴ هفته از مصرف داروی سیلی مارین در بیماران، مقادیر آنزیم‌های AST و ALT كاهش قابل ملاحظه‌ای داشت و در مطالعات بافت شناسی هم، روند ترمیمی یاخته‌ای كاملا مشخصی ، دیده شد. درمطالعات حیوانی نیز، سیلی‌مارین در مقابل سموم مختلف كبدی ناشی از داروهای هپاتو توكسیك، اثرات محافظتی خود را برروی یاخته‌‌های این بافت نشان داده است.
شركت داروسازی گل داروهمگام با پیشرفت صنعت داروسازی، با تكیه بر شواهد موجود و مستندات و با استفاده از تجربیات چند ساله‌ی اساتید داروسازی داخلی و خارجی، قرص لیورگل ۷۰ و ۱۴۰ میلی گرمی را كه محتوی عصاره‌ی گیاه خارمریم است را فرموله كرده و پس از انجام تحقیقات به كلینیك عرضه نموه است.
قرص لیـورگل با دارابودن مواد موثره‌ی سیلی مارین، در درمان مسمومیت‌های كبدی، هپاتیت‌های حاد و مزمن Cو B، سیروز كبدی و كبد چرب موثر می‌باشد.
مقدار مصرف لیورگل : ۳ نوبت در روز و در هر نوبت یك قرص ۱۴۰ میلی گرمی و یا دو قرص ۷۰ میلی گرمی لیورگل همراه با آب میل شود. جهت مروری جامع‌تر بر گیاه داروئی خارمریم( سیلی مارین)،كتاب یك كلید برای هزار قفل ( A key for the thousand lock ) كه از طرف جمعی از محققین دانشگاهی تهیه شده است، معرفی می‌گردد.

۳ آذر ۱۳۹۷

۲۵ آبان ۱۳۹۷

۲۲ مهر ۱۳۹۷

۱۷ مهر ۱۳۹۷

۱۶ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۱۵ مهر ۱۳۹۷

۹ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۸ مهر ۱۳۹۷

۷ مهر ۱۳۹۷

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

در مورد هورمون وینس ترول شنیده اید؟ عوارض هورمون استانازولبرای بدنسازان چیست؟ وینس ترول چه …

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

درمان و عوارض داروها

چگونه میتوان با کمک گیاهان به افزایش سلامتی دست یافت؟ طب گیاهی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و طب سنتی چینی است. گفته شده است که امپراتور شن نانگ 100 گیاه را مورد بررسی قرار داده تا مردم چین بتوانند از آنها در رژیم غذایی و درمان بیماری هایشان استفاده کنند. این گیاهان چینی بسیار عالی به حفظ تعادل بدن کمک می کنند. همچنین چی به عنوان مقدار انرژی که برای سلامت کلی بدن ضروری است و جینگ، به عنوان جوهر و خمیر مایه ما …

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی، …

نحوه مصرف قرص ليورگل

مکمل های ضد پیری چه هستند؟ از ابتدای تاریخ، افراد به دنبال روش هایی برای بازگرداندن جوانی و روند آهسته پیر شدن هستند. با اینکه هنوز درباره منبع و سرچشمه جوانی تحقیق و تفحص می شود، ولی قرص ها، داروها، سرم ها و دیگر مکمل های ضد پیری ، در سراسر بازار متعهد شده اند که زمان را به عقب برگردانند و شما را جوان نگه دارند. متأسفانه، بسیاری از این محصولات، قیمت های گزافی دارند و به سبب تنوع زیادی که دارند، تعیین اینکه …

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار …

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد …دارو گیاهی برای تب کودک

چگونه میتوان با کمک گیاهان به افزایش سلامتی دست یافت؟ طب گیاهی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و طب سنتی چینی است. گفته شده است که امپراتور شن …

با مشکلات پوستی در نوجوانان چه کنیم؟ آیا فرزند شما نگران سلامتی پوستش می ‌باشد و روزانه زمان زیادی را در مقابل آینه می ‌گذراند؟ آیا پس از …

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های …

کورتاژ دلهره آور است. هیچ راهی برای جایگزینی نوزاد از دست رفته وجود ندارد و مهم نیست که این اتفاق در چه مرحله ای از بارداری افتاده است. …

در مورد رویای شفاف چه می دانید؟ شاید پیش خودتان فکر کنید آیا من هم رویای شفاف داشته ام؟ اصلا رویای شفاف چیست؟ آیا تا به حال اتفاق …

علائم زایمان چیست؟ غیر قابل پیش بینی بودن زمان زایمان، باعث اضطراب و دلواپسی می شود. آیا چیزی که حس می کنید گرفتگی عضلات …

با دستگاه TENS آشنایی دارید؟ درد زایمان، یک تجربه دردناک و غافلگیر کننده است. خوشبختانه، پزشکی مدرن توانسته چندین راه حل برای مقابله با …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

چگونه میتوان به تقویت انگشتان دست پرداخت؟ آیا میتوان با تمرینات ورزشی ساده، انگشتان قوی تری برای خود ساخت؟ این تمرین‌ های درمانی و …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

موبایل

دارو گیاهی برای تب کودک

نحوه مصرف قرص ليورگل

طرز تهیه :دو قاشق غذا خوری از مخلوط فوق را که قبلا خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده نیم ساعت قبل از ناهار و شام یک فنجان میل کنید .

گل اروانه                       یک قسمت

طرز تهیه :دو قاشق غذا خوری از مخلوط فوق را که قبلا خرد شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید .

دارو گیاهی برای تب کودک

مغز خیار                       30 گرم

نشاسته                      10 گرم

کتیرا                           10 گرم

آب کاهو                      به مقدار کافی

طرز تهیه: داروها را کوبیده و الک كرده و سپس با مقدری آب کاهو یا لعاب اسفرزه مخلوط و به صورت حب درآورده و هر بار تا 6 گرم مصرف شود .

توجه : نسخه فوق جهت تب و سردرد و سرسام ( ورم مغز ) مفید بوده و همچنین تشنگی را رفع كرده و خاصیت خواب آور درد .

اسفرزه                       یک قسمت

تخم شربتی                 یک قسمت

تخم ریحان                   یک قسمت

بالنگو                          یک قسمت

بارهنگ                       یک قسمت

به دانه                        یک قسمت

ریشه ختمی                یک قسمت

طرز تهیه :دو قاشق غذا خوری از مخلوط داروی فوق ( ریشه ختمی قبلاکوبیده شده باشد ) را در یک لیوان آب جوش ریخته مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

ناخنک                   یک قسمت

طرز تهیه :دو قاشق غذا خوری از داروی فوق را که قبلا نیم کوب شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید .

زرد آلو                     50 گرم

بنفشه                    10 گرم

نیلوفر                      10 گرم

گشنیز                    10 گرم

طرز تهیه :ابتدا پوست بید را کوبیده و نرم كرده و همراه با سایر داروها در یک لیتر آب برای مدت 8 ساعت خیسانده و سپس آنرا صاف كرده و در یک نوبت میل کنید .

طرز تهیه :داروی فوق را با یکدیگر مخلوط كرده و می کوبند سپس روزی سه بار هر بار ده گرم با کمی آب میل کنید .

طرز تهیه :داروی فوق را با یکدیگر مخلوط كرده و می کوبند سپس روزی سه بار هر مرتبه ده گرم با کمی آب میل می کنند.

طرز تهیه : مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدار فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

دارو : برگ و پوست ساقه گیاه زبان گنجشک ( Fraxinus excelcior )

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

دارو : برگ یا چوب یا پوست ساقه غان ( قان ، توس ) ( Betula alba )

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

دارو : ریزم با تمام گیاه همیشه بهار کوهی ( تنباکوی کوهی ) ( Arnica montana)

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه و مقدار مصرف : روزی 2 تا 3 پیاز همراه با غذا میل کنید .

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

طرز تهیه : مقدر فوق را که قبلا کوبیده شده باشد در یک لیوان آب جوش ریخته به مدت نیم ساعت باقی بگذارید تا دم بکشد سپس آنرا صاف كرده روزی سه بار هر بار یک فنجان میل کنید.

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان امام» رأی داد و حکم ابطال وقف‌نامۀ مو…

مهمترین عروسی های بازیگران در سال ۲۰۱۸ به روایت تصویر richard gere wife alejandra silva ریچارد تیفان…

صبح روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط یکی از مدارس روستایی از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سن…

شاید ضرب المثل “گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه” و “ماه پشت ابر نمیمونه” را شنی…

سعید کنگرانی، Saeed Kangarani بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سری…دارو گیاهی برای تب کودک

گوشی رو حالت هواپیما ، گذاشتن موبایل در حالت هواپیما ، فواید …

این موشک جدید که دیروز با موفقیت آزمایش شده در کلاس موشک‌های …

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از آخرین بازی تیمش در …

من و همسرم هشت سال است که با هم زندگی می‌کنیم. او …

شعبۀ ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به نفع «ستاد اجرایی فرمان …

دارو گیاهی برای تب کودک

محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بین آرشیوم …

ناپدید شدن تومور مغزی دختر ۱۱ ساله‌ای که گفته می‌شد تنها چند …

طی روزهای اخیر و با توجه به نوسانات ارزی شاهد افزایش قیمت …

فولادمبارکه که بعد از افزایش سرمایه شهریور سال گذشته تاپیکو (از ۴۳ …

علی بخش فرامرزی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه زن فوت …

شرکت‌های هواپیمایی و یا ایرلاین‌های گوناگونی در کل دنیا وجود دارد که …

در مراسم های آیینی ما ایرانیان، انار از جایگاه خاصی برخوردار است …

پس از باران معمولا شهد زیادی در گل ها پدید می آید …

کارخانجات مقدم در سال ۱۳۳۷ توسط مرحوم عبدالله مقدم تأسیس شد. میرزا …

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

دارو گیاهی برای تب کودک10

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز


۱۷ راه برای کوچک کردن شکم بدون ورزش

نحوه مصرف قرص ليورگل


۱۰ راه طبیعی سفت شدن پوست پس از کاهش وزن

هر آنچه در مورد هرم چربی سوزی باید بدانید


بهترین درمان کننده های طبیعی زخم


۱۰ راه طبیعی پاکسازی سیستم لنفاوی

آنژیوگرافی قلب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی مداخله ای


کپسول ایزی آیرون نچرال ورلد

مکمل های لازم برای بدنسازی که باید در خانه داشته باشیم

پاسخ به پرسش هایی پیرامون مکمل بدنسازی کراتین


خرید اینترنتی بهترین مکمل های کراتین

قرص لیورگل حاوی مواد موثر سیلی مارین در درمان مسمومیت‌های کبدی، هپاتیت‌های حاد و مزمن C و B، سیروز کبدی و کبد چرب است.

بیماری‌های کبدی چون سیروز، کبد چرب و هپاتیت مزمن از جمله مشکلاتی است که خیلی زیاد آن را در اطرافمان می‌بینیم یا در موردش می‌شنویم، به همین دلیل درمان این بیماری‌ها هم به شدت باعث ذهن مشغولی پزشکان شده است.

از فعال‌ترین اندام‌های بدن می‌شود به کبد اشاره کرد. این عضو بر خلاف سایر اندام‌های بدن مثل معده، روده‌ها، قلب و ماهیچه‌ها، هیچ جنبش و حرکتی نداشته و فعالیت‌های آن از منظر پنهان است. کبد که از نظر حجم، بزرگ‌ترین اندام داخلی بدن هم به حساب می‌آید، وزنی در حدود ۱ تا ۱٫۵ کیلوگرم داشته و فضای بالای شکم را اشغال می‌کند.

کبد بر روی بیش‌تر مواد موجود در خون، پردازش و فعل و انفعالاتی انجام می‌دهد و گلوکز و مواد معدنی‌ای مثل آهن و ویتامین‌هایی مثل B12 را ذخیره می‌کند. کبد هم چنین سم‌زدایی برخی مواد زیان‌آور را هم بر عهده دارد!

کبد حداقل ۵۰۰ عمل شیمیایی متنوع و اساسی انجام می‌دهد. این عضو حساس و مفید، دارای رگ خون رسان ویژه‌ای به نام ورید باب کبدی است که از طرف معده، روده‌ها و طحال می‌آید.

تولید صفرا، بررسی فرآیند مواد غذایی و سموم بدن و ذخیره سازی قندها سه وظیفه مهم کبد به شمار می‌آید.

کبد چرب، بیماری کبد چرب الکلی، سیروز کبدی، هپاتیت و… از جمله عمده بیماری‌های کبدی به شمار می‌آید.

کارایی داروهای موثر در درمان اختلالات کبدی مانند اینترفرون، کورتیکو استرئیدها و… با اینکه مناسب است، اما در بسیاری از موارد، متناقض عمل می‌کنند و عوارض دارند!

در سال‌های اخیر محققان سعی در جایگزین کردن داروهای گیاهی با داروهای شیمیایی داشتند.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۴ در بین بیماران هپاتیت C مزمن در آمریکا انجام شد و طی آن شایع‌ترین داروی گیاهی تجویز شده برای بیماران، سیلی مارین گزارش شد.

در مطالعه‌ای دیگر که در کشور فنلاند انجام شد، پس از گذشت ۴ هفته از مصرف داروی سیلی مارین در بیماران، مقادیر آنزیم‌های AST و ALT به شدت کم شده و در مطالعات بافت شناسی هم روند ترمیمی یاخته کاملاً واضحی، دیده شد. همچنین در تحقیقات حیوانی هم، سیلی مارین در برابر سموم مختلف کبدی ناشی از داروهای هپاتو توکسیک، اثرات محافظتی روی یاخته‌های این بافت از خودش نشان داد.

قرص لیورگل ساخته شده از عصاره گیاهی خارمریم یا همان “سیلی مارین” از طریق تحریک سنتز پروتئین ریبوزومال، باعث افزایش قدرت نوسازی سلول‌های کبدی می‌شود و در نتیجه یک درمان کمکی بسیار مؤثر برای مسمومیت‌های کبدی، هپاتیت‌ها، جلوگیری از پیشرفت سیروز کبدی و بخصوص کبد چرب است.

میوه گیاه خارمریم حاوی فلاونوئیدهای گیاهی مهمی مثل سیلی بین، سیلی کریستین و سیلی دیانین است که در مجموع سیلی مارین نامیده می‌شوند و همگی دارای اثرات محافظت کننده کبدی هستند. این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته‌های کبدی در برابر آسیب‌های سمی به حساب می‌آید.

گفتنی است که هر قرص روکش‌دار حاوی عصاره خشک گل خارمریم، معادل ۷۰ میلی‌گرم سیلی مارین است.

روزی ۳ مرتبه و در هر نوبت ۱ عدد قرص ۱۴۰ میلی‌گرمی و یا ۲ قرص ۷۰ میلی گرمی لیورگل همراه با آب نوش جان کنید.

کبد انسان دارای چندین عمل حیاتی مهم است که عبارت‌اند از متابولیسم هضم و سم زدایی مواد زاید بدن که هر نوع ضایعات کبد موجب تغییراتی در سلول‌های کبدی شده و از این طریق قدرت عمل کبد را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد.

سیلیمارین مجموعه ترکیبات پلی فنلی گیاه خارمریم است و استفاده از این گیاه در درمان مشکلات کبدی تاریخچه‌ای طولانی دارد. سیلیمارین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی و مستقیم عمل می‌کند و رادیکال‌های آزاد سمی را از بین می‌برد. گلوتاتیون داخل سلولی و سوپر اکسید دیس موتاز را افزایش می‌دهد. همچنین تشکیل لوکوترین‌ها را مهار می‌کند و فعالیت آنزیم RNA پلی مراز را در هسته سلولی زیاد می‌کند و موجب تحریک سنتز پروتئین‌های ریبوزومال می‌شود که این عمل به نوبه خود قدرت نوسازی سلولی کبد را افزایش می‌دهد.

سیلیمارین در درمان هپاتیت حاد و مزمن ویروسی موثر است. در یک مطالعه بر ۲۹ بیمار هپاتیت ویروسی تحت درمان با سلیمارین، معلوم شد که سلیمارین تاثیر چشمگیری بر روی پارامترهای زیادی داشته است.

لازم به ذکر است که پارامترهای آزمایشگاهی در گروه تحت درمان با سلیمارین بعد از دو هفتهدرمان در مقایسه با گروه پلاسبو به طور قابل ملاحظه‌ای به حد طبیعی می‌رسد. در مطالعه دیگری بر روی بیماران مبتلا به هپاتیت ویروسی مزمن هم، سیلیمارین باعث بهبود قابلملاحظه‌ای شد. مصرف ۴۲۰ میلی گرم سیلیمارین در موارد حاد برای مدت ۱۲–۳ ماه منجر به بهبود ضایعات سلولی کبدی می‌شود.

متاسفانه اکثر بدنسازها به علت مصرف زیاد استرولید و مصرف بیش از حد انواع مکمل‌ها، دچار مسمومیت‌های کبدی و بالا رفتن آنزیم‌های کبدی می‌شوند. آسیب کبد که به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریک سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود ممکن است به مدت ۲۰-۱۰ سال به صورت نهفته فعال بوده و تا زمان بروز سیروز کبدی هیچ‌گونه نشانه‌ای از خود بروز ندهد. این مدت زمان زیاد، فرصت مناسبی برای درمان بیمار، توسط داروهای گیاهی و در نتیجه کنترل بیماری و پیشگیری از آسیب جدی به کبد به شمار می‌رود. در نتیجه مصرف این دارو که یک داروی کاملا گیاهی است، موارد منعی نداشته و می‌تواند کبد را به وضعیت مناسب برساند.

این دارو اگرچه گیاهی و بسیار مفید است، اما مصرف بی رویه و بی‌قاعده آن می‌تواند به شدت به سلامتی بدن آسیب بزند، پس حتما به پزشک مراجعه کرده و زیر نظر پزشک متخصص پس از گذراندن آزمایش‌های موردنظر، برای مصرف این دارو اقدام نمایید.

مطالعات روی تعیین مقدار سیلیمارین در خون ۳۵۰۰ بیمار نشان داده که در بدن این بیماران عوارض جانبی دیده شده تنها شامل اختلالات بسیار مختصر گوارشی بوده است. فقط یک اثر ملین ملایم معمولا با مصرف این دارو در بین مصرف کننده‌ها دیده می‌شود.

لازم به ذکر است عوارضی از مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی هم گزارش نشده است.

این دارو را حتما به میزان مورد نیاز تهیه و در جای خشک و خنک نگه‌داری کنید.

نحوه مصرف قرص ليورگل

قرص روکش‎دار لیورگل

یه نویسنده شاد اما حساسه، متولد قلب زمستون و کارشناسی ارشد اقتصاد داره، سال های زیادی تکواندو کار و البته معلم مقطع ابتدایی بوده و عاشق فوتباله! اون شاعره و اولین کتابش سال 83 چاپ شده، در ضمن اون عاشق حیوانات، کودکان و گیاهانه.

داشتن خواب آرام حتی با وجود دردهای مزمن

۱۶ راه برتر و طبیعی برای افزایش دوپامین در مغز

در روز چه مقدار آب باید بنوشیم؟

در مورد بیوریتم و فواید آن چه می دانید؟

برای نوشتن دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان


مولتی ویتامین مینرال چیست؟

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات


معرفی رول ضد تعریق ۷۲ ساعته ویشی


معرفی کرم لاغری ضد سلولیت سینره


معرفی شامپو تقویت کننده مو اکوفن بایول


معرفی شامپو ضد شپش آنتی لایس هگور

مصاحبه با پزشکان

علائم هشدار دهنده سرطان تیروئید با دکتر حسین چگینی

مصاحبه تخصصی با دکتر حجت ابراهیمی نیک فوق تخصص رادیولوژی…

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص…

رپورتاژ


تاریخچه برند دکتر مورد


تاریخچه شرکت اون (Avene) فرانسه


تاریخچه شرکت اوریاژ (Uriage) فرانسه


تاریخچه شرکت بیورر (Beurer)


تاریخچه شیر خشک آپتامیل (نوتریشیا)

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.

نحوه مصرف قرص ليورگل
نحوه مصرف قرص ليورگل
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *