نحوه مصرف دانه فرنجمشک

دوره مقدماتی php
نحوه مصرف دانه فرنجمشک
نحوه مصرف دانه فرنجمشک

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

خرید عسل طبیعی و پیدا کردن فروشنده مورد اعتماد گاهی برای ما مشکل بوده. سایت مینوشهد بعد از چند سال فروش موفق و پایداری مشتریان با اطمینان میگیم که ما موفق بودیم و تونستیم رضایت بیش از 98 درصد مشتریان رو جلب کنیم. راز موفقیت و رضایت مشتریان ما در فروش عسل طبیعی چیه؟

مینوشهد یک برند عسل نیست بلکه بهترین عسل ها رو از بین برند های مختلف انتخاب میکنه و بعد از اطمینان از طبیعی بودن و کیفیت طریق روشهای علمی و معتبر مطابق با استاندارد های اروپا، اونهارو به مصرف کننده معرفی می کنه در واقع به شکل یک کارشناس یا ناظر کیفیت عمل میکنه. به همین خاطر مشتری میتونه با خیال راحل از سایت مینوشهد خرید کنه. عسل خریدنیه ولی اعتماد خریدنی نیست…

فَرَنجمُشک با نام علمی scutellaria lateriflora گیاهی پایا از تیره نعناعیان و یکی از گیاهان دارویی است. به آن فرنجمسک، فرنجموشک، افرنجمشک، ریحان قرنفلی، پلنگمشک و برنجمشک نیز گفته‌اند.

دوره مقدماتی php

 

نحوه مصرف دانه فرنجمشک

به طور کلی، هنگام مصرف هر نوع فرآورده‌ی گیاهی لازم است نکات پیشنهادی را در نظر بگیرید و درباره‌ی نوع داروی گیاهی و میزان مصرفی آن با پزشک معالج خود مشورت کنید.

برای درمان اختلال خواب یا کاهش ناراحتی‌های معده، نفخ یا باد معده یکی از حالات زیر را انتخاب و رعایت کنید:

تهیه‌ی چای با استفاده از ۵/۱ تا ۵/۴ گرم گیاه، چندین بار در روز. چای فرنجمشک کاهش دهنده‌ی فشار خون است. تب را پایین می‌آورد، خاصیت موثر ضدباکتریایی دارد و خستگی مفرط را برطرف می‌کند.

برای درمان التهاب‌های ناشی از سرماخوردگی یا التهاب‌های تب خال، ۲ تا ۴ قاشق غذاخوری از برگ خرد شده‌ی این گیاه را در یک لیوان آب جوش ریخته و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کاملا خیس بخورد. سپس در طول روز آن را با گلوله‌ی پنبه‌ای روی التهاب قرار دهید.

یک لیوان عرق بهارنارنج، یک قاشق مرباخوری تخم فرنجمشک و یک قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید. این شربت یکی از داروهای بسیار قوی و ساده برای درمان افسردگی است.

 

هیچ‌گونه اثرات یا علایم مسمومیت ناشی از مصرف فرنجمشک گزارش نشده اما از آن‌جا که این گیاه به منظور ایجاد قاعدگی مصرف می‌شود، بنابراین در صورت بارداربودن از مصرف آن اجتناب کنید.

 

مصرف فرنجمشک می‌تواند با اثر داروهای تیروییدی یا سایر معالجات بیماری گریوز تداخل پیدا کند.

 

منابع: گیاه یاب  – سلامتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Name*

Email*

Website

1- ضمانت بی قید و شرط بازگشت پول به مدت 10 روز

2- در صورتی که آزمایشگاه مورد تایید شما عدم خلوص و کیفیت محصول را اثبات نماید وجه پرداختی شما به علاوه خسارت وارده پرداخت خواهد شد

زنجبیل | زعفران | رازیانه | دمنوش

نحوه مصرف دانه فرنجمشک
نحوه مصرف دانه فرنجمشک
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *