نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

دوره مقدماتی php
نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود
نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم نوتروپنی چیست و چگونه باعث بروز مشکل می شود؟ آیا می دانید چگونه میتوان از این عارضه پیشگیری کرد و یا آن را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام می خواهیم به بررسی نوتروپنی بپردازیم. نوتروپنی چیست؟ نوتروپنی زمانی رخ می ‌دهد که تعداد نوتروفیل بسیار کمی دارید. نوتروفیل نوعی سلول‌ خونی …

آدرال معمولاً برای درمان ADHD  و نارکولپسی یا حمله خواب استفاده می گردد. در بعضی موارد، این دارو ممکن است برای زنان شیرده نیز تجویز شده باشد. اما آیا مصرف این دارو در این دوران ایمن است؟ در این بخش از داروهای دکتر سلام به بررسی این دارو پرداخته و پاسخ همه سوالات در مورد نحوه مصرف آدرال، مصرف آن در دوران شیردهی و اینکه آیا عوارض خاصی بر نوزاد دارد یا ایمن است، صحبت خواهیم کرد. آدرال چیست؟ آدرال یک ترکیبی از دو داروی …

در مورد کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (CoolSculpting)  چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید یکی از موارد استفاده از کرایولیپولیز برای بازوها است تا بتوان چربی های اضافه در بازوها را حذف کرد؟ عوارض کرایولیپولیز چیست؟ تفاوت بین کرایولیپولیز و پیکرتراشی چیست؟ آیا میتوان از این روش در دوران بارداری هم استفاده کرد؟ اگر می خواهید در مورد این روش درمانی زیبایی، اطلاعات بیشتری کسب کنید، این مقاله از بخش پزشکی و زیبایی دکتر سلام را با دقت بخوانید. کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (پیکرتراشی سرد) چیست؟ کرایولیپولیز …

اختلالات مفصل فکی گیجگاهی ، بر لولایی که فک بالا و پایین را متصل می کند، تاثیر می گذارد که می تواند باعث سردرد شدید و درد مزمن شده و عمل جویدن را سخت کند. طبق آمار موسسه ملی تحقیقات دندانپزشکی و جراحی زیبایی فک و صورت،  اختلالات مفصل فکی گیجگاهی بر 5 تا 12 درصد از مردم آمریکا  تاثیر می گذارد. در این مقاله از بخش دندانپزشکی و فیزیوتراپی و ارتوپدی دکتر سلام می خواهیم به بررسی درمان اختلالات مفصل فکی گیجگاهی با کمک …

هورمون رشد (GH) یکی از هورمون های متعددی است که توسط غده هیپوفیز مغز ترشح می شود. همچنین این هورمون به عنوان هورمون رشد انسانی (HGH) یا سموتوتروپین نیز شناخته می شود. آیا می دانید کاهش یا افزایش این هورمون در بدن چه عوارضی را به دنبال خواهد داشت؟ چگونه میتوان تشخیص داد که این سطح این هورمون در بدن چقدر است؟ در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام در مورد آزمایش هورمون رشد صحبت خواهیم کرد. هورمون رشد (GH) چیست؟ نقش هورمون رشد …نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

روغن سیاه دانه از دانه های این گیاه پرخاصیت که با نام های گوناگونی مثل سیاه تخمه، سنوخ سیاه، شونیز، کمون هندی و… شناخته می شود، بدست می …

دوره مقدماتی php

نوتروپنی چیست؟ در مورد این عارضه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا نوتروپنی نوعی بیماری محسوب می شود یا فقط شرایطی است که می تواند باعث بروز بیماری شود؟ علائم …

آدرال معمولاً برای درمان ADHD  و نارکولپسی یا حمله خواب استفاده می گردد. در بعضی موارد، این دارو ممکن است برای زنان شیرده نیز تجویز شده باشد. اما …

یکی از داروهایی که برای جلوگیری از حملات صرع تجویز می شود، توپیرامات یا توپاماکس (Topamax) است. در مورد این دارو چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید که …

بهترین روغن سفت کننده پوست بدن چیست؟ چگونه میتوان از افتادگی پوست و شلی پوست گردن جلوگیری کرد؟ همه افراد سعی می کنند تا حدی که می توانند …

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع …

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه …

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


سلام من يك هفته ديگه پريود ميشم و دقيقا همون روز ميرم مسافرت و ١٥ سالمه ميتونم قرص ld مصرف كنم تو رو خدا كمكم كنيد تا چند روز بايد ادامش بدم؟


پاسخ مشاور نی نی نما:

سلام بله می توانید از قرص ال دی یک هفته قبل از پریودی استفاده کنید و روز آخر مسافرت قطع کنید.


***

نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

همانطور که می دانید قرص‌های ضد بارداری حاوی هورمون هایی هستند که مانع آزاد شدن تخمک از تخمدان ها می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهد که در بسیاری از زنان، مصرف این قرص‌ها عوارض جانبی را در پی دارد که اغلب این عوارض طی دو تا سه ماه پس از مصرف دارو کاهش یافته و از بین می‌روند.

شایع ترین عارضه ی قرص های ضدبارداری، قاعدگی های منقطع و لکه بینی است. این وضعیت معمولا در دوره های اول مصرف بیشتر است و به مرور زمان معمولا بدن خود را با این قرص ها تطبیق خواهد داد.

از دیگر عوارض شایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:


– تهوع


– سردرد


– درد سینه ها


– جوش های پوستی


– کاهش میل جنسی


– افسردگی


– تغییرات خلق وخو


– افزایش وزن

بسیاری از این علائم به دلیل استروژن موجود در قرص ها است.

“مصرف این قرص ها در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود”

در برخی موارد، این عوارض بعد از چند دوره مصرف از بین می روند. اما اگر بعد از چند دوره مصرف، این عوارض همچنان باقی بماند، لازم است از نوع دیگری از قرص های جلوگیری استفاده شود.

اما مساله تنها این نیست. مصرف قرص های ضد بارداری عوارض جدی تری را نیز در پی دارد.

افزایش خطر فشار خون، لخته شدن خون، افزایش خطر حملات قلبی و مغزی، تومورهای کبدی و سنگ های صفراوی از جمله خطرات مصرف قرص های ضد بارداری مخصوصا در درازمدت هستند.

در برخی موارد، خطر این عوارض بیشتر خواهد بود، مانند مواردی که خانم مصرف کننده دچار اضافه وزن باشد، بیش از 32 سال سن داشته باشد، سیگار بکشد، مبتلا به دیابت، فشار خون و یا چربی خون بالا باشد.

در واقع وجود هورمون استروژن در قرص است که سبب افزایش فشار خون می‌شود.

با این حال در سنین پایین خطر جدی وجود ندارد، اما مصرف دارو از سن 35 سالگی به بعد باید با احتیاط انجام شود.

مصرف این قرص ها در افراد مبتلا به بیماری دیابت و قند خون بالا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود. پس لازم است در این باره حتما با پزشک مشورت شود.

بعلاوه آنکه محققان اظهار می دارند، قرص‌های جلوگیری ترکیبی حجم شیر مادر را کم می‌کند و بنابراین زنان شیرده در شش ماهه اول پس از زایمان نباید از این داروها استفاده کنند.

جدیدترین مطالعات نیز نشان می‌دهد خانم هایی که از قرص‌های ضد بارداری استفاده می‌کنند، یک و نیم برابر بیشتر از سایر خانم ها به عفونت های روده ای مبتلا می‌شوند.


و اما در خصوص سرطان ها …

برخی مطالعات ارتباط بین مصرف قرص های ضد بارداری با خطر سرطان سینه را نشان داده اند. برخی دیگر از مطالعات وجود این ارتباط را رد کره اند.

اما به طور کلی در خصوص ارتباط قرص های جلوگیری از بارداری و سرطان سینه می توان گفت: افزایش خطر سرطان سینه با مصرف قرص های ضد بارداری موقتی است و تنها در پنج سال اول مصرف می تواند نگران کننده باشد. اما در صورت قطع مصرف این قرص ها، خطر ابتلا به سرطان، به اندازه فردی خواهد بود که از قرص های جلوگیری استفاده نمی کند.

از طرفی به نظر می رسد خطر برخی سرطان ها با مصرف قرص های جلوگیری کاهش پیدا می کند، از جمله سرطان تخمدان که مطالعات بسیاری، تاثیر محافظتی قرص های جلوگیری در ابتلا به این سرطان را نشان داده اند.

با تمام این عوارض مطرح شده، برای آن دسته از خانم هایی که دارای عوامل خطر نامبرده نیستند، مزیت ها و فواید مصرف قرص های ضدبارداری بر معایب و خطرات آنها می ارزد.

خانم ها بعد از مصرف این قرص ها معمولا قاعدگی های کوتاه تر، آسان تر و با درد کمتر را گزارش کرده اند.

این قرص ها می توانند به تنظیم دوره های قاعدگی کمک کنند، کم خونی فقر آهن را کاهش دهند و خطر تومورها و کیست های تخمدان را کاهش دهند. 

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

عقب انداختن پریود با قرص ال دی و سایر قرص های ضد بارداری می تواند سوالات بسیاری را در ذهن شما ایجاد کند. برای مثال استفاده از قرص های ضد بارداری برای عقب انداختن پریود، خطری را در پی دارد؟ آیا این کار برای همه خانم ها مناسب می باشد؟ اگر شما از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید، در این صورت ممکن است نیازی به پریود ماهانه در شما وجود نداشته باشد. باید بدانید که چطور می توانید با استفاده از قرص های ضد بارداری، کنترل بیشتری روی چرخه قاعدگی خود داشته باشید. آیا می خواهید که پریودهای کمتری داشته باشید؟ باید بدانید که با استفاده از قرص های ضد بارداری کنترل پریود ممکن خواهد بود. در مقاله پیش رو به نقش قرص های ضد بارداری در عقب انداختن پریود ها خواهیم پرداخت.

قرص های ضد بارداری سنتی به گونه ای طراحی شده است که چرخه هورمونی طبیعی بدن را تقلید می کند. یک بسته قرص حاوی ۲۸ قرص می باشد اما تنها ۲۱ قرص حاوی مواد موثره می باشد. منظور از مواد موثره هورمون هایی است که برای سرکوب قدرت باروری، درون قرص قرار داده شده است. هفت قرص باقیمانده حاوی مواد غیر فعال می باشد. خونریزی که به هنگام مصرف قرص های غیر فعال ایجاد می شود همان خونریزی انزوا از مصرف هورمون، یا خونریزی است که شبیه خونریزی قاعدگی می باشد. این خونریزی در اصل پاسخ بدن شما به توقف مصرف هورمون ها می باشد.

عقب انداختن پریود می تواند در موارد زیر موثر باشد:

آیا عقب انداختن پریود برای همه خانم ها بی ضرر است؟نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

در پاسخ باید توجه داشته باشید که استفاده از قرص های ضد بارداری باید تحت نظر پزشک انجام گیرد. در برخی موارد ممکن است عقب انداختن پریود نیز مناسب باشد. اما این احتمال نیز وجود دارد که همه پزشکان با تاخیر در پریود موافق نباشند. اگر قصد عقب انداختن پریود را دارید باید ابتدا با پزشک خود در مورد تاخیر در پریود مشورت کنید.

تاخیر در پریودها عواقبی را برای شما در پی خواهد داشت. تاخیر در پریود و لکه بینی بین پریودها در زمان مصرف قرص های ضد بارداری به منظور به تاخیر انداختن پریودها از عوارض تاخیر در پریود محسوب می شود که شایع است. مادامی که بدن با رژیم هورمونی جدید مطابق شد این خونریزی ناشی از تاخیر در پریود نیز کاهش می یابد اما با این حال می توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

۱- برنامه منظمی را دنبال کنید: با از دست دادن یک قرص ضد بارداری احتمال بروز خونریزی افزایش می یابد. قرص های ضد بارداری را بر اساس دستوری که روی آن وجود دارد استفاده کنید.

۲- بروز این خونریزی ها را در تقویمی یادداشت کنید: به این ترتیب می توانید به دقت میزان کاهش خونریزی ناشی از تاخیر در پریود را دنبال کنید.

۳- می توانید برای دوره ای کوتاه با مشورت پزشک مصرف قرص را قطع کنید و سپس از سر بگیرید: با مشورت پزشک بعد از مصرف قرص های فعال حداقل به مدت ۲۱ روز می توانید مصرف قرص ها را تا سه روز قطع کنید تا خونریزی اتفاق بیفتد و سپس برای ۲۱ روز بعدی قرص ها را دوباره استفاده کنید.

نکات مهم:

رسانه دکتر سلامت

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

آدرس ایمیل


Current ye@r *


Leave this field empty

دوش واژینال، به معنی شستن یا تمیز کردن بخش بیرون واژن با استفاده از آب و ترکیبات دیگر می باشد. عوارض…

کاندیدیازیس واژن، نوعی عفونت واژن ناشی از قارچی به نام کاندیدا می باشد. کاندیدا به طور معمول در داخل بدن…

بارداری پرخطر، نوعی از بارداری است که در آن مادر یا جنین قبل از زایمان، در طول آن و یا بعد…

آی یو آی یا تلقیح درون رحمی (Intrauterine insemination) نوعی لقاح مصنوعی می باشد که برای درمان ناباروری استفاده می…

گاهی اوقات خانم ها به دلایل مختلف از جمله رفتن به سفر و مانند آن، تمایل دارند پریود خود را به تاخیر بیاندازند. استفاده از قرص های ضد بارداری یکی از روش های موثر برای رسیدن به این خواسته است

قرص های ضد بارداری، با تقلید از چرخه های قاعدگی در خانم ها، پریود را به تاخیر می اندازند. بسته های سنتی قرص های ضدبارداری یک بسته ی  ۲۸ تایی است که از بین آنها، ۲۱ قرص فعال و ۷ قرص دیگر غیر فعال است. زمانی که قرص های فعال را بخورید باروری شما سرکوب شده و زمانی که به ۷ قرص فعال برسید بدن تان خونریزی می کند. خونریزی درواقع پاسخ بدن به هورمون های ترشح شده در بدن است. 

 

به تاخیر انداخت پریود و جلوگیری از خونریزی می تواند مزایای زیر را داشته باشد:

– از دوره های طولانی و مکرر و دردناک خلاص می شویدنحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

– از حساسیت های خلقی، حساسیت به لمس سینه و یا نفخ مربوط به دوره پریودی راحت می شوید.

– سردرد یا دیگر مشکلات مربوط به دوره پریودی حل می شود

– دچار مشکلاتی مانند اندومتریوز، کم خونی، آسم و میگرن و صرع که در پی پریود شدن، ایجاد می شود، نخواهید بود.

– به علاوه خون ریزی پریودی گاهی به خودی خود برای شما ناراحت کننده است، قرص های ضد بارداری می توانند به شما  این شانس را بدهند که هرگاه بخواهید پریود شدن خود را عقب انداخته و به تعطیلات تان برسید یا عروسی بگیرید یا به ماه عسل تان برسید.

 

پزشکان معمولا نظر مساعدی در خصوص به تاخیر انداختن پریودی دارند و استفاده از قرص های ضد بارداری را برای همه ی زنان مثبت و فاقد مشکل می دانند. با این حال بهتر است این کار را زیر نظر پزشک خود انجام دهید.

در صورت تمایل به استفاده از قرص های ضد بارداری جهت تاخیر پریودی، مهم نیست که در چه سنی باشید. بسیاری از دختران نوجوان که دوره پریودی دردناک، نامنظم و زیاد دارند میتوانند از این قرص‌ها سود ببرند. تحقیقات نشان داده است که کاهش قاعدگی در تعداد غیبت‌های دانش‌آموزان، شرکت آنها در ورزش‌های گروهی وارتقاء سطح زندگی آنان تاثیر مثبت دارد.

اگر شما مجاز به استفاده از قرصهای ضدبارداری هستید و تمایل دارید که پریود خود را به تاخیر انداخته و دفعات خونریزیهای خود را کاهش دهید، می توانید به روش ذکر شده از این قرص‌ها استفاده کنید. پزشک شما را در مورد چگونگی مصرف این قرص‌ها، دقیق‌تر راهنمایی میکند.

ولی به‌طورکلی بدانید که مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در زنان مبتلا به پرفشاری خون، دارای سابقه سکته مغزی، سابقه بیماری‌های کبدی، سابقه خانوادگی لخته شدن خون و یا سرطان پستان یا رحم، ممنوعیت دارد. در مورد کسانی که بالای ۳۵ سال سن دارند و همچنین کسانی که به صورت دائمی از سیگار استفاده میکنند هم احتیاط لازم است. مصرف قرص‌های ضدبارداری خوراکی در شرایط فوق می تواند بر شدت عوارض جانبی بیفزاید.

 

گاهی خونریزی رخ می دهد یا شما دچار خونریزی های بین پریود و بی موقع شده و نگران خواهید شد. به خصوص در چند ماه اول در به تاخیر انداختن پریود شاید چندان موفق نباشید. به علاوه تشخیص حاملگی با وجود استفاده از قرص های ضد بارداری کار ساده ای نیست. ممکن است به حاملگی خود مشکوک شوید اما چون قرص مصرف می کنید نتوانید تشخیص دهید که واقعا حامله هستید یا خیر. در این مواقع می توایند با یک تست بارداری خیال خودتان را راحت کنید.

 

موفقیت در به تاخیر انداختن پریود معمولا با گذشت زمان کم می شود اما باز هم با رعایت نکات زیر، می توان احتمال موفقیت را افزایش داد:

– توجه به برنامه ی مصرف قرص ها، حتی از قلم انداختن یک قرص هم باعث می شود تا خونریزی اتفاق بیفتد.

– اگر مصرف قرص را مدیریت نکنید و آن ها را به طور منظم مصرف نکنید، شما در معرض بارداری ناخواسته قرار دارید.

– می توانید گاهی یک دوره ی کوتاه مدت برای تخلیه ی خون آلوده داشته باشید. به عبارتی می توایند یک دوره ی ۲۱ روزه قرص را مصرف کنید، سپس ۳ روز صبر کنید تا پریود شده و خونریزی اتفاق بیفتد و بعد باز یک دوره ۲۱ روزه دیگر را انجام دهید.

– سیگار را کنار بگذارید، زنان سیگاری در به تاخیر انداختن پریود ی خود کمتر موفق می شوند.

 

بله. این قرص ها معمولا با کنترل مداوم چرخه قاعدگی باعث به تاخیر انداختن پریود می شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این قرص ها و ساز و کارشان می پردازیم:

 

با استفاده از این قرص ها شما برای یک دوره ی ۸۴ روزه یا ۱۲ هفته ای می  توانید در به تاخیر انداختن پریود ی خود موفق باشید. سپس یک هفته قرص غیر فعال مصرف کرده و دوره ی پریود تان در هفته سیزدهم اتفاق می افتد. هر سه ماه یکبار می توانید مصرف این قرص ها را از سر بگیرید.

 

این قرص ها نیز در ۸۴ روز یا ۱۲ هفته می توانند در به تاخیر انداختن پریود ی شما موثر باشند. به این ترتیب پریود ی شما در هفته ی سیزدهم با مصرف قرص هایی با دوز استروژن پایین اتفاق افتاده و دچار خونریزی می شوید. با توجه به اینکه از قرص های حاوی استروژن استفاده می کنید ممکن است دچار علائمی مثل نفخ بشوید. هر سه ماه یکبار می توانید از این قرص ها استفاده کنید.

 

این رژیم نیز ۹۱ روزه بوده و بعد از ۸۴ روز از قرص های حاوی دوز ثابت پروژسترون یا دوز افزایشی استروژن به ترتیب شروع با ۲۰ میکروگرم، سپس ۲۵ میکرو گرم و در نهایت ۳۰۰ میکروگرم استفاده می کنید. پس از آن با مصرف قرص های حاوی دوز بسیار پایین استروژن می توانید شاهد پریود شدن و خونریزی بوده و دوباره هر سه ماه یکبار از این قرص ها استفاده کنید. این قرص ها در مقایسه با دیگر قرص های ضدبارداری تاثیر بیشتری در کاهش خونریزی ماهانه دارند.

 

این قرص ها برای استفاده مداوم بوده و می توانند با به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پریود شدن، سیستم باروری شما را نیز کنترل کنند. این قرص ها تا یکسال می توانند مصرف شوند.

 

می توانید پس از هر دوره قرص های خود را عوض کرده و به سراغ داروهای جدید بروید. این باعث می شود تا بتوانید در طولانی مدت با کمک این قرص ها بارداری خود را به تاخیر بیندازید. با این حال بهتر است این کار را زیر نظر پزشک خود انجام دهید.

 

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ

seemorgh.com/health

منبع: drnematolahi.com

 

نام (اجباری)

نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود
نحوه استفاده قرص ال دی برای عقب انداختن پریود
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *