مضرات ورزش کيک بوکسينگ

دوره مقدماتی php
مضرات ورزش کيک بوکسينگ
مضرات ورزش کيک بوکسينگ

دکتر فیل، دکتر اوز، تونی رابینز، متخصصان اطفال، فیزیولوژیست کودک و بسیاری از مربیان جهان بیش از همه به این واقعیت اشاره می کنند که هنرهای رزمی یکی از با ارزشترین چیزهایی است که شما می توانید به دنبال آن بروید. کاربرد هنرهای رزمی فراتر از دفاع از خود می باشد. بلکه در هر جنبه ای از زندگی می توانند به شما کمک کنند. در حقیقت بسیاری از کارشناسان معتقدند که در این دوران با افزایش آمار چاقی در کودکان  که باعث شده است که خشونت در زمین بازی افزایش یابد و ساختار خانواده رو به وخامت برود. به همین دلیل همانطور که میبیند فرزندانتان چگونه شنا یاد می گیرند باید آنها را تشویق کنید که هنرهای رزمی را نیز اینگونه فرابگیرند.

 

 با انجام دادن تمرینات کیک بوکسینگ اعتماد به نفس شما بیشتر شده و نیاز به دفاع از خود به طور خودکار کاهش می یابد. به این دلیل که به مرور زمان،  شما با انجام دادن تمرینات و حرکات کیک بوکسینگ مهارت بیشتری  بدست خواهید آورد و به همین دلیل اعتمادتان نسبت به خودتان افزایش یافته و خیلی از نگرانی هایی که قبلا در مورد دفاع شخصی داشتید برطرف می شوند و اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مجبور شدید از خود دفاع کنید آسیب کمتری نسبت به قبل خواهید خورد.

باید به کودکان آموزش دهیم که چطور یک موقعیت خطرناک را تشخیص داده و برای جلوگیری از آن چه کارهایی باید انجام دهند. منظور از آموزش، یاد دادن استراتژی های دفاع از خود می باشد.

مضرات ورزش کيک بوکسينگ

دوره مقدماتی php

 

در اغلب ورزش ها،  شما درس های زندگی مانند “کار گروهی” را یاد می گیرید. اما در این رشته رزمی هدف ما از انجام دادن فعالیت ها این است که به نفع خود عمل کنیم. کودکان مهارت های زندگی را از ما یاد میگیرند به همین دلیل باید با دقت عمل کنیم تا بتوانیم آموزش های خوبی به آنها ارائه دهیم.

 

کیک بوکسینگ چندین مزیت دارد. اولا اینکه هماهنگی عمومی شما افزایش می یابد زیرا با استفاده از هر قسمتی از بدن تعادل آن افزایش می یابد. قسمت بالای بدن، سمت راست، سمت چپ، حرکت رو به جلو، حرکات جانبی، حرکات چرخشی، همه این ها شامل آموزش های کیک بوکسینگ می شوند. ما باید کشف کنیم که اعضای بدن ما خیلی بیشتر از آنچه که فکر می کنیم قابلیت انعطاف دارند.

تناسب اندام شامل سه بخش قدرت، انعطاف پذیری و استقامت است. ورزش کیک بوکسینگ در بین این سه بخش تعادل ایجاد می کند. از این رو  اعضای بدن ما کمبودهای خود را تا حد زیادی افزایش می دهند. به دلیل تعادل در سه بخش از پازل تناسب اندام، کمتر این احتمال وجود دارد که ورزشکار به خود آسیب برساند.

 

آموزش هنرهای رزمی یک پیوند ثابت با سلامت ورزشکاران در هر سنی که باشند برقرار می کند. به خصوص کودکان، و آن هم  به چند دلیل، اول اینکه این ورزش بزرگ است اما از آنجا که سرگرم کننده است برای بچه ها مهم نیست. بحث در مورد رژیم غذایی و سبک زندگی و عادت دانش آموزان بخشی از آموزش کیک بوکسینگ می باشد. به طوری که کودکان با آن عادات سالم را فرا میگیرند.

 

بیشتر بچه ها اگر از آنها غفلت کنیم می توانند منحرف شوند. آنها یاد میگیرند که هنگام آموزش استاد با او تماس چشمی داشته باشند. برای توسعه توانایی حفظ تمرکز، باید بتوانیم اعضای خود را کنترل کنیم .مثلا برای زدن ضربه kayci باید دقت و مهارت فیزیکی زیادی داشته باشیم. با توجه به این واقعیت که تکنیک های کیک بوکسینگ می تواند برای دیگران مضر باشد ما موظفیم که به دیگران احترام بگذاریم و خویشتن داری کنیم.

بارها و بارها ثابت شده اند که افرادی که در هنرهای رزمی ماهر باشند رفتار بسیار محرمانه ای خواهند داشت.

 

هدف ما در کیک بوکسینگ این است که مهارت های آن را یاد بگیریم و به مراتب بالاتر برویم. کسی که دارای کمربند سیاه است  دارای ویژگی هایی از جمله: احترام، شجاعت، انضباط شخصی و تعهد می باشد. کسانی که این ویژگی ها و مهارت ها را داشته باشند می توانند کمربند سیاه داشته باشند.

اگر شما به دنبال یک فعالیت مبتنی بر ارزش های اخلاقی خوب، رشد شخصی و آمادگی جسمانی و چیزی که اعتماد به نفس شما را افزایش دهد هستید ما ورزش کیک بوکسینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

بوکس بهتراز کیک بوکسینگه،کیک بوکیسنگ از بوکس تقلب کرده.
قدمت بوکس خیلی زیاده ولی ام ام ای وکیک بوکسینگ نه،بوکس جزالمپیکه ولی این2ورزش نه.

هیچی جا هیجانه بوکس رونمیگیره

به نظر من بوکس بهتره چون فقط با دسته و زیاد شلوغ نیست

همه ورزشها خوبن ولی بوکس یه چیز دیگست،اگر بهش علاقه پیدا کنی میتونی قهرمان بشی

ورزش فقط بوکس

بدی کیک بوکسینگ نبودنش تو المپیک و غیره است، همچنین به خاطر استفاده از پا خشن جلوه میکنه واسه همون زیاد به طرفش نمیرن، در هرصورت علاقه داشته باشی بوکس و کیک بوکسینگ واسه هنر جو فرقی نداره.

حامد جان بوکس با کیک بوکسینگ خیلی فرق میکنه هم از نظر ضربات و هم از نظر قوانین،ولی من بوکس را می پسندم چون باید مرد باشی که بری بوکس

من خود کیک بوکسینگ کار میکنم به صورت حرفه ای حدود ۵ سال خیلی خوبه فقط باید عشق باشه

فداتون بشم بکس چیش بهتره؟ بکس کجاش بهتر از کیک بوکسینگه ؟بکس فقط و فقط مشت زنی هست کیک بوکس هم زمینه دفاع از خودت بیشتره چون ضربات پا دفاع شخصی داره. یک جا رو نباید دید از همه لحاظ باید دید

بوکس خدای ورزشهاست،اصلارینگ فقط مال ورزش بوکسه

شما ها از ی رشته ای خوش تون میاد دلیل نمیشه که ب او یکی بی احترامی کنید من.کیک بکسینگ کار میکنم سنگین وزن خیلی هم عالی بکس ضرب و شتم بیشتری داره از لحاظ صورت و اینها

همه ورزشها خوبند ولی من بوکس و تکواندو و کاراته دوست دارم.


آدرس:

کردستان – بانه – خیابان صلاح الدین شمالی – ساختمان آفتاب درخشان – طبقه 4 شرکت ژیار سافت


تلفن:08734263901

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ژیار سافت می باشد.

کیک بوکسینگ فواید زیادی برای شما دارد که من به چند تا از آنها اشاره می کنم:

1_قدرت بدنی: نرمش هایی که دراین ورزش هست کمک می کند تا ورزشکار عضلات شکم، پا ، بازو ها و… راتقویت کند.

2_قدرت ضربه: دراین ورزش ، فایتر(فردی که مسابقه می دهد) برای اینکه بتواند حریفش را ناک اوت (ضربه فنی) کند باید ضربات پایش و ضربات مشتش را تقویت کند.

3_ ضربات پا: ضربات پا در کیک بوکسینگ ضرباتی هستند که اکثرا با ساق پا زده می شود که اگر فایتر این ضربه را محکم به پای حریف (قسمت ران بزند) ضربه فنی می شودوممکن است پای حریف شکسته شود. ضربه پا اگربه قفسه سینه یعنی بغل حریف بخورد نفسش قطع می شود. واگر به سر حریف زده شود بی هوش می شود ویا سرگیجه می گیرد.

مضرات ورزش کيک بوکسينگ

4_ ضربه چرخشی: اگر فایتر پرش بلندی داشته باشد می تواند با پای خود(قسمت پاشنه) در هوا به طور ایستاده چرخش کند وضربه را به سر حریف بزند ومطمئنا حریف، گیج وناک اوت می شود.

5_ عضلات شکم وپا: اگر عضلات شکم قوی باشد فایتر می تواند در مقابل ضربات پا و مشت مقاومت کند. واگر عضلات پا قوی باشد فایتر می تواند درمقابل ضربات پا که با ساق زده می شود مقاومت کند.

6_دفاع ازخود: اگر فردی کیک بوکسر باشد می تواند در دعوای خیابانی به راحتی از پسچند نفر  بر آید.

همه ی گزینه هایی که گفتم درتصاویر هست . 

پیشنهاد می کنم تنها 2ماه این ورزش را دنبال کنیدحتما  لذت رزمی کار بودن را تجربه می کنید.

درادامه به نمونه ای ازناک اوت های کیک بوکسینگ تماشا می کنیم :

                                                                                                               

    

[دلقک][شکست] منم مهدی هم باشگاهیت در اهر خیلی خوبه

ورزش بوکس یا مشت‌ زنی یکی از رشته‌ های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات مشت در دو نوع آماتور و حرفه ای با هم مبارزه می کنند. بوکس به عنوان یک ورزش رزمی به آمادگی بدنی کمک کرده و باعث تقویت قدرت، سرعت، چابکی، هماهنگی دست و چشم و استقامت در بوکسور ها می شود.

در ادامه همراه ما باشید تا با مزایا و معایب ورزش بوکس برای سلامتی بدن کودکان، زنان، مردان و لاغری بیشتر آشنا شوید.

بوکس می تواند یک ورزش مناسب برای سلامت قلب و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سکته قلبی باشد. تمرینات سخت ورزش بوکس که شامل پریدن، طناب زدن و دوچرخه سواری می شوند، فشار زیادی را بر روی قلب و ریه وارد می کنند و به سلامت این اندام ها کمک می کنند.

ورزش بوکس با بهبود گردش خون در بدن به کنترل فشار خون کمک کرده و تپش قلب را درمان می کند.

مشت زدن، لگد زدن و پریدن در ورزش بوکس به مقدار به مقدار قابل توجهی قدرت بدنی افراد را افزایش داده و علاوه بر آن استقامت، سرعت و چابکی بدن را بهبود می بخشد.

مضرات ورزش کيک بوکسينگ

یکی از شاخص ترین فواید ورزش بوکس، بهبود هماهنگی دست و چشم است که سرعت واکنش افراد را بهبود می بخشد.

این ویژگی در دوران سالخوردگی بسیار مهم است، زیرا هماهنگی و تعادل بهتر اجزای بدن باعث تقویت حافظه شده و خطر فراموشی و آلزایمر را کاهش می دهد.

همه ی ما می دانیم که هر نوع فعالیت بدنی می تواند استرس و اضطراب را کاهش دهد، ورزش بوکس یکی از ورزش هایی است که باعث افزایش اندورفین خون شده، خلق و خوی افراد را بهبود می بخشد و به درمان استرس، اضطراب و بی خوابی کمک می کند.

به طور معمول یک تمرین بوکس که شامل تمرین با کیسه بوکس یا کیسه گلابی است، یک راه عالی برای آزاد کردن انرژی ناشی از خشم و استرس می باشد.

بوکس یکی از بهترین ورزش ها برای افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدن است که به لاغری و کاهش وزن کمک می کند، علاوه بر این ورزش بوکس باعث افزایش عضله سازی می شود.

تحقیقات نشان داده که ورزش بوکس با افزایش ترشح هورمون HGH (هورمون رشد انسانی) توده عضلانی بدن را افزایش می دهد.

بوکس یکی از بهترین ورزش ها برای تقویت استخوان هاست که با افزایش حجم و توده استخوانی بدن، خطر شکستگی استخوان و ابتلا به پوکی استخوان در سنین بالا را کاهش می دهد. علاوه بر این بوکس همزمان با تقویت استخوان ها به تقویت مفاصل بدن هم کمک می کند.

ورزش بوکس یکی از بهترین روش ها برای افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در افراد می باشد. زمانی که شما قوی و سالم بوده و تناسب اندام داشته باشید خود به خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

بوکس یکی از بهترین ورزش ها برای لاغری و کاهش وزن در خانم ها محسوب می شو، ورزش بوکس کالری بالایی می سوزاند و افزایش چربی سوزی به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

داشتن بدنی قوی و سالم، لاغری و تناسب اندام و انجام یک ورزش سخت و طاقت فرسا به تقویت اعتماد به نفس در خانم ها کمک می کند.

همه ی خانم ها به دنبال راهی برای داشتن شکم صاف و تخت و بدون چربی هستند، خبر خوب اینکه ورزش بوکس به دلیل تمرینات سخت که باعث حرکت بیشتر شکم و لگن می شوند به شما برای داشتن یک شکم صاف کمک می کند.

ورزش بوکس یکی از بهترین ورزش ها برای چربی سوزی به ویژه در ناحیه ی ران ها، باسن و به طور کلی پاها محسوب می شود، خانم ها با انجام ورزش بوکس می توانند پاهایی خوش فرم و کشیده داشته باشند.

ورزش بوکس با افزایش اندورفین خون شده به بهبود خلق و خوی افراد کمک کرده و استرس، اضطراب، افسردگی و بی خوابی را درمان می کند.

همچنین تمرین با کیسه بوکس و کیسه گلابی بوکس باعث تقویت اراده، صبور شدن و کنترل خشم می شود. گفته می شود که یک ساعت ورزش با کیسه بوکس به کاهش استرس شدید کمک می کند.

ورزش بوکس اهمیت برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف هر چند کوچک برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در مسابقات را در کودکان و نوجوانان را تقویت می کند.

بوکس یکی از ورزش هایی که به توجه و تمرکز نیاز دارد، بنابراین ورزش بوکس باعث افزایش تمرکز در کودکان و نوجوانان می شود.

برنده شدن در برابر حریفان قدرتمند، داشتن بدنی سالم و قوی و تناسب اندام به افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان کمک می کند.

تمرینات سخت ورزش بوکس باعث تقویت قلب شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در کودکان و نوجوانان را کاهش می دهد.

ورزش بوکس کودکان و نوجوانان را از لحاظ فکری و جسمی به چالش کشیده و اهمیت به نظم و انضباط برای رسیدن به موفقیت را در آن ها تقویت می کند.

بسیاری از بوکسور های بازنشسته به دلیل ضربات مشت سنگینی که رد و بدل می کنند تورم مفاصل در انگشتان و آرتروز می شوند.

بوکسور ها از قسمت پایین کمر خود برای زدن مشت های قدرتمند تر استفاده می کنند، بنابراین توصیه می شود که افراد مبتلا به دیسک کمر از انجام ورزش بوکس خودداری کند چون می تواند بیماری آن ها را تشدید کند.

بسیاری از بوکسور ها دچار آسیب در ناحیه ی سر می شوند که این آسیب ها شامل شکستگی استخوان سر، آسیب صورت و بافت مغز هستند.

ورزش بوکس باعث شکستگی دندان، شکستگی دنده ها و خونریزی داخلی می شود.

بسیاری از بوکسور ها ممکن است دچار آسیب های چشمی از جمله آسیب شبکیه، جدا شدن شبکیه و خونریزی شبکیه شوند.

سن مناسب برای شروع ورزش بوکس حدود هشت تا ده سالگی است، اگر چه سن 18 سالگی هم می توان ورزش بوکس را شروع کرد.

منابع : examinedexistence – fitandme

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما – مجله اینترنتی ریموژ

مضرات ورزش کيک بوکسينگ
مضرات ورزش کيک بوکسينگ
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *