مضرات وازلين براي مژه

دوره مقدماتی php
مضرات وازلين براي مژه
مضرات وازلين براي مژه

راه‌های زیادی برای استفاده از روغن وازلین در زیبایی و آرایش صورت وجود دارد. روغن وازلین یک محصول بهداشتی با کارکردهای بسیار است که خیلی باارزش‌تر از آن است که فکر کنید. درواقع وازلین می‌تواند جایگزین خیلی از محصولات آرایشی گران‌قیمت شود.

ژل پترولیوم یا پترولاتیوم که با نام وازلین شناخته می شود نوعی روغن معدنی است که رابرت آگوستوس چیسبوری در سال ۱۸۵۹ آن را کشف کرد. روغن وازلین در حقیقت ترکیبی از پارافین، واکس میکرو کریستالی و مواد معدنی می باشد.

قبل از گذاشتن کرم برنزه، قسمت های خشک پوست را (ابروها، زانوها) با وازلین روغن کاری کنید. کرم پوست شما را بطورهموار می پوشاند و شما یک برنزه زیبایی را دریافت می کنید.

دوره مقدماتی php

مضرات وازلين براي مژه

وازلین را با ذرات طبیعی ساینده مخلوط کنید (نمک دریا، کافئین، شکر به دست آمده از نیشکر) و از مخلوط بدست آمده برای شستشو (همراه با سایش) بدن استفاده کنید.

قبل از مصرف اسپری عطر به مچ دست و گردن، کمی وازلین بر پوست قرار دهید. این کار بوی خوش را بهتر جذب و حفظ می کند.

از وازلین برای کاهش تحریکات پوست توسط پوشک استفاده کنید. قبل از گذاشتن آن، تمام پوست را بشویید و با یک حوله با نوازش آن را خشک کنید. وازلین به حالت یک سد است که از قرار گرفتن پوست در معرض دائم رطوبت، حفظ می کند.

قبل از سایه چشم زدن به پلک ها وازلین بزنید. آرایش بیشتر دوام می آورد و کمی مرطوب و براق می گردد. این راه حل سبب تحریک پوست های حساس نمی شود زیرا که حتی پزشکان از آن برای چشم های خاص استفاده می کنند.

یک قطره از وازلین بر روی یک پاک کن(ماهوت، قلم مو) تمیز بریزید، و ابرو ها را شانه کنید، مو ها را به سمت تمایل آن شانه کنید. وقتی که خشک شده، ابرو ها در تمام طول روز به همان شکل می مانند.

یک لایه نازک وازلین را قبل از خواب بر روی مژه چشم بگذارید. این کار در طول زمان به رشد و کلفتر شدن سریع آنها کمک می کند.

یک تکه کتان گلوله شده را با وازلین خیس کنید، و برای برداشتن آرایش از آن استفاده کنید. این کار حتی آرایش های ضد آب را هم بر می دارد. استفاده منظم از وازلین های گوناگون به بهبودی وضعیت پوست کمک می کند و از ایجاد چروک های زود هنگام جلوگیری می کند.

استفاده از این محصول برای بالم لب نه تنها از هوای طوفانی محافظت می کند بلکه از زبری و خشنی بودن آن را در می آورد. مقدار کمی دارچین به وازلین اضافه کنید، و شما لب بالم خواهید داشت که آن گوشتالویی (فربهی) که مد نظر است را به شما می دهد.

وازلین را بین انگشتان خود بمالید، به موهای خود بزنید و حالت دهید. نکته قابل توجه در اینجا این است که نسبت به ژل های حالت دهنده، به آن اندازه زیاد استفاده نمی شود.

وازلین را به قسمت انتهای موهای خشک خود بزنید، و ۲۰-۱۵ دقیقه بگذارید بماند. محصول مو خوره را مهرموم می کند، و بعد از چندین بار مصرف وضعیت مو بهتر می شود.

یکی دو قاشق پر وازلین را (بسته به طول مو) با چند قطره عصاره روغن (دارچین برای نشان پرتو ، مریم گلی برای درخشش) مخلوط کرده و در تمام طول موها قرار دهید. بعد از گذشت یکی دو ساعت آن را بشویید. برای راحت برداشتن وازلین، قبل از شستن مو ها را با دستمال کاغذی نوازش دهید و با سشوار گرم کنید.

در حین کار با حنا یا رنگ مو، وازلین را به سر و پیشانی خود قرار دهید. از ایجاد لکه در صورت محافظت می کند.

زمانی که ناخن را رنگ می کنید، مقدار کمی وازلین را به پوست دور ناخن خود بدون دست زدن به ناخن بزنید. با این روش شما از رفتن پولیش ناخن بر روی پوست جلوگیری می کنید.

پوست دور ناخن خود را هر شب قبل از خواب با وازلین روغن کاری کنید. این کار از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و اجازه نمی دهد که ریشه ناخن دیده شود.

اگر شما به طور مداوم وازلین را بر سطح ناخن بمالید، با گذشت زمان براق و درخشنده شده و سفت تر می گردد.

یکی از خواص وازلین این است که به باز گرداندن برق محصولات طبیعی چرم مصنوعی مانند کفش و کیف کمک می کند. لایه نازکی را بر سطح قرار دهید، بعد از چند ثانیه با یک پارچه آن را پاک کنید.

شما از پس گیر زیپ بهتر بر می آیید اگر آن قسمت را با وازلین روغن کاری کنید. حتی شما می توانید برای تکمه های زنگ زده و برخی اثاث منزل از آن استفاده کنید.

مقداری وازلین را بر یک تکه پارچه فلانل بزنید، و از آن برای پاک کردن سطوح چوبی استفاده کنید. اثاث منزل براق می شوند و مدت زمان بیشتری تمیز می مانند بدین سبب که وازلین یک لایه می پوشاند که دفع کننده گرد و غبار است.

اگر لباس های شما به ماتیک یا کرم پودر آغشته شده باشد، مقدار کمی وازلین به آن قسمت لکه بزنید. سپس به طور معمول آن را بشویید.
پولیش ناخن. به منظور جلوگیری از گیر کردن در پوش لاک ناخن بعد ار مصرف آن، قسمت داخلی در یا روی بطری را با وازلین روغن کاری کنید.

یک درمان سریع برای تسکین آفتاب‌سوختگی و رفع آثار ناشی از اشعه خورشید استفاده کرد.

جلوگیری از بروز تاول در پشت مچ پا، به خصوص هنگامی که کفش جدید پا را می زند، اشاره کرد.

به عنوان سفیدکننده سریع دندان‌ها استفاده کرد به طوری که با مالش آن بر روی دندان لبخندی زیبا و درخشان عایدتان می‌شود.

۱-یک کاربرد وازلین اینست که میتوانید وازلین را به پلک بزنید و به سادگی چسب های باقی مانده مژه مصنوعی را  پاک کنید. به همین راحتی مژه مصنوعی را از پلک جدا خواهید کرد .

۲- همچنین کاربرد وازلین اینست که شما می توانید با افزودن کمی وازلین به سایه چشم و یا رژگونه قدیمی تان آن ها را تبدیل به محصولات کرمی کنید.

۳- به گزارش آسان طب ، از وازلین برای مراقبت از کوتیکول های ناخن به خصوص در زمستان و جلوگیری از خشک شدن ناخن ها بهره مند شوید.

۴- یک کاربرد وازلین نرم کردن لب هاست . شما میتوانید برای داشتن لب هایی زیبا و نرم از وازلین به عنوان نرم کننده لب استفاده نمایید.

۵-کاربرد دیگر وازلین پاک کنندگی است . از وازلین می توانید به عنوان یک پاک کننده آسان آرایشی استفاده کنید. گوش پاک کن را به مقداری وازلین آغشته کنید و پیش از خواب آرایش خود را با آن پاک کنید.

۶-برای نرم کردن و درمان آرنج خشک و ترک دار به ویژه در زمستان وازلین را به مکان مورد نظر ماساژ دهید .

۷- یک ترفند جالب استفاده از وازلین اینست که کمی وازلین به دندان هایتان بزنید و آنها را کاملا سفید نگه دارید، چرا که هرگز رژلب به دندان هایتان برخورد نمی کند.

۸- همچنین میتوانید برای رشد بیشتر مژه ها از وازلین استفاده کنید .

۹- برای ماندگاری بیشتر بوی عطر از وازلین استفاده کنید. اگر کمی وازلین به مچ دست و گردن خود زده و سپس از عطر استفاده کنید، عطر بهتر جذب خواهد شد و بوی آن ماندگارتر خواهد ماند.

۱۰- وازلین خاصیت نرم کنندگی پوست را دارد. می توانید برای پوست نرم تر وازلین را به صورت و گردن خود بزنید. ولی اگر دارای پوست بسیار حساسی هستید احتیاط کنید.

۱۱- مقداری نمک دریایی به وازلین بیفزایید و آن را تبدیل به یک لایه بردار کنید. در زیر دوش پوست خود را لایه برداری کنید.

۱۲- برای اینکه گوشواره تان به راحتی در گوشتان برود میتوانید ابتدا کمی وازلین به سوراخ گوشتان بمالید.

مضرات وازلين براي مژه

۱۳- با زدن کمی وازلین به پوست نواحی ابرو، ابرو برداشتن با موچین را راحت تر کنید. ( خواص انبه برای پوست و انواع سرطان )

۱۴- برای درمان موخوره از وازلین استفاده کنید .برای موخوره، پس از آنکه نوک موها را کوتاه کردید ، کمی وازلین به انگشتانتان زده و سپس نوک ساقه مو را لمس کنید. مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید.

۱۵- وازلین براق کننده و نو کننده کفش است .  اگر مصاحبه و یا قرار مهمی دارید ، مقداری وازلین به چکمه و یا پاشنه های کفش خود بزنید و آنها را مانند روز اول نو کنید.

۱۶- سعی کنید قبل رنگ کردن موهایتان کمی وازلین به پوست صورتتان بمالید .برای آنکه لکه های رنگ مو روی پیشانی شما برخورد نکند، پیش از رنگ کردن، به دور خط رویش موهایتان وازلین بزنید.

۱۷- بعد از اصلاح با تیغ به پوست خود وازلین بزنید . این کار از خشک شدن پوست جلوگیری میکند .

آلرژی : وازلین از مشتقات نفتی بوده و ممکن است در بعضی افراد آلرژی ایجاد کند.

خطرات آسپیراسیون : قبل از استفاده از روغن وازلین به ویژه در کودکان با پزشک خود مشورت کنیدف استنشاق روغن های معدنی ممکن است باعث ایجاد پنومونی آسپیراسیون شود.

عوارض جانبی مصرف خوراکی وازلین شامل اسهال و بیماری های مختلف معده می شود.

این مطلب تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شود و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright 2017, All Rights Reserved. | Powered by harfetaze

سایت خانواده، آرایش و زیبایی,دنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی

ژل پترولیوم یا پترولاتیوم که با نام وازلین شناخته می شود نوعی روغن معدنی است که رابرت آگوستوس چیسبوری در سال 1859 آن را کشف کرد. وازلین در حقیقت ترکیبی از پارافین، واکس میکرو کریستالی و مواد معدنی می باشد.

وازلین به عنوان یک مرطوب کننده قوی پوست شناخته می شود که می تواند برای پیشگیری و درمان چروک صورت و چروک دور چشم استفاده شود.

هر شب قبل از خواب پوست را خوب بشویید و خشک کنید، سپس مقداری روغن وازلین را با عسل و سفیده تخم مرغ ترکیب کنید و بر روی پوست صورت و دور چشم بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید 20 دقیقه بماند و بعد با آب سرد بشویید.

وازلین برای درمان سیاهی دور چشم و پف زیر چشم مفید می باشد. چند قطره آب لیموترش را با وازلین مخلوط کنید و به آرامی به ناحیه زیر چشم بمالید، بگذارید 1 ساعت بماند و سپس با آب سرد بشویید.

یک مطالعه نشان می دهد که روغن وازلین برای درمان زخم و سوختگی مفید می باشد.

مضرات وازلين براي مژه

توجه کنید که حتما از وازلین استریل استفاده کنید در غیر این صورت باکتری ها و دیگر پاتوژن ها می توانند در باعث عفونت در زخم شوند و درمان را طولانی تر کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از وازلین بر روی سوختگی تازه شرایط را بدتر می کند پس از وازلین بیشتر برای درمان جای سوختگی استفاده کنید.

لوسیون بدن وازلین : بعد از حمام مقداری روغن وازلین را بر روی پوست صورت و بدن خود بمالید تا از خشک شدن پوست جلوگیری کند.

وازلین برای ترک کف پا : پاهای خود را در آب گرم بشویید و کاملا خشک کنید، روغن وازلین بمالید و جوراب پنبه ای تمیز بپوشید تا ترک کف پا را درمان کند.

کرم دست وازلین : پس از شستشوی دست ها مقداری روغن وازلین را بر روی دست بمالید تا ترک ها و خشکی پوست دست را سریع تر درمان کند.

وازلین برای ترک لب : مقداری وازلین را بر روی لب ها بمالید تا ترک و خشکی لب را درمان کند و رنگ لب ها صورتی شود.

ماسک وازلین و شکر

وازلین را با شکر ترکیب کنید و بر روی لب ها بمالید، این ترکیب سلول های پوست مرده بر روی لب را از بین می برد و لب ها را نرم و صورتی می کند.

تحقیقات نشان داده روغن وازلین برای درمان سوختگی پوست نوزاد ناشی از پوشک بچه مفید می باشد. پوست نوزاد را خوب بشویید و خشک کنید، یک لایه روغن وازلین بر روی آن بمالید و بگذارید بماند تا به رطوبت رسانی به پوست بهبود آن را تسریع کند.

روغن وازلین یک راه موثر برای پاک کردن آرایش صورت و آرایش چشم می باشد. با استفاده از پد پنبه ای مقداری وازلین را بر روی چشم بمالید تا آرایش پاک شود و سپس با آب بشویید. دقت داشته باشید که وازلین به داخل چشم نرود.

ماسک وازلین برای پوست صورت

مقداری وازلین را با توت فرنگی و آب ترکیب کنید تا یک خمیر صافی به دست آید سپس به مدت 10 دقیقه آن را به آرامی در حرکات دایره ای بر روی پوست صورت ماساژ دهید و بعد صورت خود را با آب گرم بشویید.

اگر موخوره دارید مقداری وازلین را با آب ترکیب کنید و آن را بر روی نوک موها بمالید و بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید تا موخوره را درمان کند.

وازلین به عنوان بهترین مرطوب کننده مو های خشک و آسیب دیده شناخته می شود که با آبرسانی به موها از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

مقداری روغن وازلین را بر روی موها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید.

وازلین برای درمان شپش سر بسیار مفید است. یک لایه ضخیم روغن وازلین را بر روی موها و پوست سر بمالید و خوب ماساژ دهید و سپس با آب و شامپو خوب بشویید.

وازلین را می توان برای درمان شوره سر هم به کار برد. مقدار را بر روی پوست سر و موهای خود بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

وازلین می تواند به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو عمل کند.

ماسک وازلین برای مو

1 قاشق سوپخوری وازلین آب شده را با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و بر روی موهای خود بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

وازلین باعث تقویت و رشد سریع مژه ها می شود. هر شب تا دو هفته قبل از خواب مقداری روغن وازلین را بر روی مژه ها خود بمالید تا مژه های شما تقویت شده و سریع تر رشد کنند.

وازلین یک روش طبیعی برای تقویت و پرپشت شدن ابرو می باشد. مقداری روغن وازلین را به صورت حرکات دایره ای بر روی ابرو ها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب بشویید.

وازلین برای تقویت و افزایش رشد ناخن ها هم مفید می باشد.مقداری روغن وازلین را بر روی ناخن ها بمالید و ماساژ دهید تا هم ناخن ها را تقویت کند و هم رنگ آن ها را صورتی کند.

کمی از وازلین را به گوشواره بزنید بدون درد سر می توانید آن را خارج کنید . همچنین می توانید برای دستبند و یا حلقه تنگ هم استفاده کنید.

ورزشکاران از وازلین در ران یا زیر بغل خود برای جلوگیری از سوزش ناشی از سایش استفاده می کنند.

اگر کیف پول کهنه و رنگ پریده شده، آن را با وازلین تمیز کنید.

اگر لولای در یا کشو سفت شده است کمی وازلین بزنید تا روان حرکت کند.

اگر قفلی را برای مدت طولانی استفاده نکردید اول به آن وازلین بزنید بعدا کلید داخلش قرار دهید تا روان شود.

اگر پوست پنجه سگ خشک و ترک خورده، آن را با وازلین ماساژ داده تا نرم شود.

آلرژی : وازلین از مشتقات نفتی بوده و ممکن است در بعضی افراد آلرژی ایجاد کند.

خطرات آسپیراسیون : قبل از استفاده از روغن وازلین به ویژه در کودکان با پزشک خود مشورت کنیدف استنشاق روغن های معدنی ممکن است باعث ایجاد پنومونی آسپیراسیون شود.

عوارض جانبی مصرف خوراکی وازلین شامل اسهال و بیماری های مختلف معده می شود.

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

مضرات وازلين براي مژه

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما – مجله اینترنتی ریموژ

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

خانه » دسته بندی مد و زیبایی » آرایش و زیبایی شخصی » آرایش و زیبایی مو » آیا وازلین برای رشد مژه خوب است ؟

شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
بهاره قاسم پور

در این مقاله قصد داریم به این سوال جواب دهیم که آیا وازلین برای رشد مژه خوب است یا خیر.

مضرات وازلين براي مژه

اگر نگران این موضوع هستید که آیا می توانید با خیال راحت از وازلین برای تقویت و رشد مژه خود استفاده کنید، به نکات زیر توجه کنید:

در ادامه دو دستورالعمل درباره استفاده از وازلین برای مژه را به شما معرفی می کنیم.

مواد لازم:

طرز تهیه:

نکته: قبل از استفاده، کمی مخلوط را گرم کنید.

بیشتر بخوانید: راه هایی برای پرپشت شدن ابرو

نکته: تنها لایه نازکی از وازلین را بر روی مژه های خود بمالید.

ترجمه شده در سایت خلایق
منبع:

beautyepic.com


۱۳۹۶-۰۶-۱۲

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
بهاره قاسم پور
· Published ۱۳۹۶-۰۶-۱۲
· Last modified 2018-07-11


۱۳۹۷-۰۶-۱۳

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی
· Published ۱۳۹۷-۰۶-۱۳
· Last modified 2018-09-04


۱۳۹۷-۰۲-۲۷

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی
· Published ۱۳۹۷-۰۲-۲۷
· Last modified 2018-07-11

باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.

خانه > آرایش عروس > وازلین و تاثیر آن برای (مو، موی سر، ابرو، مژه، ناخن) | کاربرد، خواص و عوارض وازلین مو

در مقاله ی پیشین، درباره ی فواید وازلین و تاثیر معجزه آسای آن بر روی پوست صورت و بدن توضیح داده شد. در این مقاله می خواهیم درباره ی تاثیرات مثبت وازلین در رفع مشکلات مو و تقویت مو نکاتی را ذکر کنیم. در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید.

اغلب خانم ها از کم پشتی ابرو ها به ویژه در اثر بالا رفتن سن، گله می کنند. چرا که شکل ابرو و پرپشتی آن در زیبایی فرد تاثیر بسیار زیادی دارد. شما می توانید در یک پروسه ی چند هفته ای، شب ها قبل از خواب مقداری از روغن وازلین را به ابروهایتان بمالید و چند دقیقه ماساژ بدهید. صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید. در عرض چند هفته خواهید دید که موهای ابروهایتان شروع به افزایش خواهند کرد.

اغلب ما در هنگام آرایش، بارها از ریمل های تقویت کننده و حجم دهنده برای پر پشت نشان دادن مژه ها استفاده کرده ایم. استفاده از فرمژه ها هم در اغلب موارد کاری از پیش نمی برند. برای تقویت مژه ها می توانید قبل از خواب چند قطره وازلین استفاده کنید. وازلین را روی مژه هایتان بمالید تا در کوتاه مدت شاهد رشد مژه ها و تقویت آن ها باشید.

موخوره جزو آن بیماری های مو است که اغلب ما با آن درگیریم. داشتن موهای بلند و خوش حالت همیشه بین خانم ها طرفدار دارد؛ اما در اثر یک سری عوامل، موهای سر دچار موخوره می شوند و اغلب در اثر موخره ناچار به کوتاه کردن مو می شویم. مقداری وازلین را با آب مخلوط کرده و سر موهایتان را با آن آغشته کنید و آن را یک شب روی مو هایتان باقی بگذارید و صبح روز بعد با شامپو تمیز کنید. در این صورت خواهید دید که بعد از گذشت مدت کمی، موخوره ی موهایتان درمان شده است.

مضرات وازلين براي مژه

شوره ی سر هم ناشی از خشکی پوست سر است. اغلب شامپوهای ضد شوره، یک درمان موقتی به حساب می آیند. زمانی که مو به ترکیب جدید عادت کرد، به مرو دوباره به حالت خشکی قبل باز می گردد. توصیه می کنیم برای مقابله با شوره ی سر از وازلین به مدت 15 دقیقه روی پوست سرتان استفاده کنید. سپس آن را با شامپو بشویید. برای گرفتن نتیجه ی بهتر از این روش در چند مرحله ی استفاده کنید.

اغلب نرم کننده های مو در کنار نرمی و لطافتی که به موهای سر می بخشند، باعث ریزش مو هم هستند. برای همین توصیه می شود که نرم کننده ها را صرفا برا موها استفاده کنید و دقت کنید با پوست سرتان تماس پیدا نکنند. وازلین می تواند یک نرم کننده ی موی طبیعی، برای موهای شما به شمار بیاید.

افرادی که موهایشان بعد از استحمام حالت وز پیدا می کند و اغلب ساعت ها مشغول صاف کردن آن ها با موصاف کن و سشوار هستند، می توانند از وازلین کمک بگیرند. وازلین می تواند به عنوان یک مرطوب کننده با آبرسانی به موها از خشکی و شکنندگی آن ها جلوگیری کند. می توانید مقداری روغن وازلین را روی موهایتان مالیده و ماساژ دهید.

علی رغم گسترش بهداشت و تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، متاسفانه باز هم شاهد، شیوع شپش مو در سطح اغلب مدارس هستیم. در کنار درمان های مختلفی که برای رفع شپش مو وجود دارد؛ می توان با یک لایه ی ضخیم از وازلین و ماساژ دادن برای رفع شپش کمک گرفت.

برای تقویت مو، حفظ لطافت و درخشندگی و نرمی مو ماسک های مختلفی وجود دارد. می توانید از ماسک طبیعی وازلین نیز برای این کار استفاده کنید. برای این کار یک قاشق وازلین مایع را با یک عدد سفیده ی تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه موهایتان را به آن آغشته کنید. بعد از گذشت بیست دقیقه با آب و شامپو بشورید.

بسیاری از افراد از شکنندگی و پوسته پوسته شدن ناخن هایشان شکایت دارند، اگر شما مقداری روغن وازلین را روی ناخن ها بمالید و ماساژ دهید، هم باعث تقویت آن ها شده و هم رنگ صورتی زیبایی به ناخن هایتان خواهد بخشید.

 

وازلین کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد. از جمله اینکه باعث درخشندگی کیف و کفش چرم می شود. برای روان کردن لولا و باز کردن قفل می توان از وازلین استفاده کرد. ورزشکاران حرفه ای برای جلوگیری از عوارض ناشی آسیب دیدگی اغلب از وازلین در ران ها و زیر بغل هایشان استفاده می کنند.

وازلین از ترکیبات نفتی به شمار می آید و طبیعی است که در برخی از افراد ایجاد حساسیت بکند. بنابراین برای جلوگیری از خطرات احتمالی، قبل از استفاده از وازلین از پزشک تان مشاوره بگیرید.

 

تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است | 1396 © AROOS.CO

فال حافظ با معنیتماس با ماsitemapسالنامه برگ

کپی برداری از مطالب پرشین استار اکیدا ممنوع است – هر گونه کپی مطالب پیگرد قانونی دارد

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت پرشین استار فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

مضرات وازلين براي مژه
مضرات وازلين براي مژه
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *