مضرات توپ ماشين لباسشويي

دوره مقدماتی php
مضرات توپ ماشين لباسشويي
مضرات توپ ماشين لباسشويي


توپ های لباسشویی جایگزین مناسبی برای پودرهای لباسشویی می‌باشد. در آمریکا از سال ۲۰۰۸ این محصول در منازل به کار رفت و حالا در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

چرا از توپ های لباسشویی استفاده کنیم؟
پودرهای قدیمی لباسشویی مواد شیمیایی بوده و برای محیط ضرر داشته ، پوست‌های حساس را آسیب رسانده و پارچه را خراب می‌کنند. اما با پودرهای لباسشویی جدید می‌توانید هزاران بار لباس‌های خود را در ماشین شسته و بدون پودر آن‌ها را تمیز و براق کنید. ازآنجایی‌که این پودرها بدون مواد شیمیایی هستند هیچ ماده‌ی شیمیایی‌ای روی لباس‌های شما نخواهد ماند.
بنابراین توپ‌های جادویی لباسشویی برای نوزادان و افرادی که پوست‌های حساس یا آلرژی دارند عالی هستند.

انواع توپ های لباسشویی
چندین شکل مختلف از توپ های لباسشویی وجود دارد: دیسک‌های لباسشویی، گوی‌های لباسشویی و توپ‌های بیضی‌شکل. برخی از توپ‌ها داخل خود موادی دارند مانند تکه‌های سرامیکی، مواد مغناطیسی یا مایعات رنگی که گفته می‌شود آب را فعال می‌کنند. تولیدکنندگان این توپ‌ها می‌گویند اجزای داخلی این توپ‌ها همان تأثیر شستشو با پودر را دارند. تحقیقات تفاوتی میان انواع متفاوت این توپ‌ها را نشان نداده‌اند. برخی از این توپ‌ها را می‌توان با قرص یا پودرهای مخصوص و یا مواد دیگر دوباره پر کرد.

توپ های لباسشویی چگونه عمل می‌کنند؟
طرز کار توپ‌های لباسشویی
اشعه‌ی مادون‌قرمز منتشرشده از این توپ‌ها سبب شکست ترکیب هیدروژن مولکول‌های آب به گروه‌های کوچک‌تر و مولکول‌های کوچک‌تر فعال‌شده‌ی آب می‌شود.این کار حرکت مولکول‌ها را بیشتر کرده و قدرت شستشوی آب را افزایش می‌بخشد. همچنین این توپ یون‌هایی منفی منتشر می‌کند تا سطوح را نرم نماید، درنتیجه میکروب‌ها به‌راحتی و بدون نیاز به پودر از روی لباس پاک می‌شوند.
توپ‌های جادویی لباسشویی طیف ph را در سطحی نگه می‌دارند که اغلب پودرهای لباسشویی ph را در آن سطح حفظ می‌کنند. این میزان به پاک شدن لکه‌های روغن و کثیفی از روی پارچه کمک می‌کند.
این پودر با ملایم کردن فشار سطح آب موجب افزایش قدرت پاک‌کنندگی می‌شود.

آیا حقیقتاً این توپ‌ها دوستدار محیط‌زیست هستند؟
توپ های لباسشویی طرفدار محیط‌زیست از سرامیک و پلاستیک‌های غیرسمی ساخته‌شده‌اند که برای بشر و محیط خطرناک نیستند. توپ‌های بدون پودر مانند پودرهای لباسشویی مواد شیمیایی مضر و سمی را به محیط برنمی‌گردانند. در مقایسه با فرآیند عادی شستشو، این توپ‌ها خطر واکنش‌های آلرژیکی را کم کرده و جرم‌ها را از بین برده، در هزینه صرفه‌جویی کرده و به حفظ محیط کمک می‌کنند. همچنین هر توپ به‌اندازه‌ی ۴۵ کیلوگرم پودر کار می‌کند.

دوره مقدماتی php


فواید استفاده از توپ‌های لباسشویی
صرفه‌جویی در هزینه
این توپ‌ها تقریباً برای هزار بار شستشو مناسب هستند، یعنی حدود ۳ سال. شما می‌توانید هزینه‌ی پودرهای قدیمی را پس‌انداز کنید. همچنین دیگر نیازی نیست از نرم‌کننده‌های لباس یا سفیدکننده‌ها استفاده نمایید.
صرفه‌جویی در آب
نیاز به یک دور اضافی آبکشی ندارید زیرا هیچ مواد شیمیایی‌ای وجود ندارد. این یعنی در هر بار شستشو حدود ۴۰ گالن در آب صرفه‌جویی کرده‌اید – با این کار روی پول قبض آبتان نیز صرفه‌جویی نموده‌اید.
دوستدار محیط‌ زیست
استفاده از توپ‌های بدون فسفات، رنگ و سورفکتانت ها ( مواد فعال سطحی ) یعنی شما کاری مفید برای محیط‌زیست و خانواده‌ی خود انجام داده‌اید.
نرمی
دیگر بدن شما نمی‌خارد – هیچ ماده‌ی شیمیایی روی پارچه یا لباس شما باقی نمی‌ماند. این گوی‌ها برای پوست‌های حساس و افراد دارای آلرژی عالی‌اند.
بدون گیرکردن
این گوی‌ها اصلاً به ماشین لباسشویی شما گیر نمی‌کنند و یعنی هیچ‌گونه احتمال آسیب به ماشین لباسشویی وجود ندارد.
ضد الکتریسیته
توپ های لباسشویی روشی ساده و سریع برای از بین بردن الکتریسیته در لباس هستند. شما می‌توانید استفاده از صفحات گران‌قیمت مخصوص خشک‌کردن و اسپری‌های ضد الکتریسیته را متوقف کنید.

چگونگی استفاده از گوی لباسشویی :
گوی های شستشو را همراه با لباس ها داخل ماشین لباسشویی قرار دهید
مراحل شستشو را کامل کنید
ماشین لباسشویی را آبگیری نمایید در نهایت لباسها را خارج نموده و گوی شستشو را برای استفاده بعدی داخل ماشین باقی بگذارید.
این محصول قابل استفاده در هر نوع ماشین لباسشویی (درب از بالا یا ردب از جلو) می‌باشد.
برای ماشین‌های با ظرفیت بالای 5 کیلو گرم از 2 گوی به صورت همزمان استفاده گردد.
به سادگی گوی‌ها را به همراه لباس‌ها داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.
پس از شستشو می‌توانید گوی‌های شستشو را جهت استفاده بعدی در ماشین لباسشویی باقی بگذارید. برای کارایی بهتر گوی‌های شستشو , توصیه می‌گردد آن‌ها را در هر ماه 2 الی 3 بار زیر نور آفتاب قرار دهید.مضرات توپ ماشين لباسشويي

نحوه شستشوی بهتر لباس‌های چرک :
برای عملکرد بهتر گوی شستشو و جهت شستشوی لباس‌های چرک, خیس نمودن اولیه لباس‌ها و گوی به مدت 20 دقیقه راندمان شستشوی گوی‌ها را افزایش می‌دهد.
توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را تفکیک نمایید.

نحوه شستشوی بهتر لباس‌های خیلی کثیف :
برای شستشوی بهتر و کامل تر لباس‌های خیلی کثیف, توصیه می‌گردد 20% مقدار پودری که قبلا بصورت عادی (بدون گوی) بکار می‌بردید استفاده نمایید. توصیه می‌گردد قبل از شستشو، لباس‌های رنگی و معمولی را حتما از هم تفکیک نمایید.
 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید…


لطفاً روی بخش مورد نظر کلیک کنید…

 دنیای زنانه، آشپزی، نوزاد و کودک، ناباروری، بارداری، زایمان، تغذیه و پرسش و پاسخ 

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.


18900 تومان

با خرید توپ جادویی لباسشویی لباس های خود را چندین برابر تمیزتر و سفیدتر خواهید دید ، این توپ با بالا بردن PH (خاصیت قلیایی) آب و همچنین افزودن قابلیت ضد باکتریایی، جرم ها و باکتری های مضر را از بین برده و باعث شستشویی بهتر می شوند. برای تاثیر پذیری بیشتر 2 عدد توپ مجیک را داخل دستگاه لباسشویی خود قرار دهید .

 

همه ما به تمیزی لباسهای خود اهمیت می دهیم و همیشه برای شستشوی لباس هایمان از مواد شوینده باکیفیت استفاده می کنیم . شستشوی دقیق و پاکیزه نگه داشتن لباس باعث از سالم ماندن پوست ما در برابر باکتری های خطرناکی می شود که همیشه ما را تهدید می کند. شستشوی لباسها تنها با پودرهای معمول در مغازه ها کافی نیست، چرا که پودرهای معمولی قدرت ازبین بردن باکتری ها و همچنین میکرب زدایی قوی را ندارند، توپ لباسشویی مجیک دشمن باکتریهای لباس شماست. این توپ ها با بالا بردن PH (خاصیت قلیایی) آب و همچنین افزودن قابلیت ضد باکتریایی، جرم ها و باکتری های مضر را از بین برده و باعث شستشویی بهتر می شوند . فقط کافیست یک بار این محصول را استفاده کنید و تاثیر چشم گیر آن را در تمیزی لباس های خود مشاهده نمایید.مضرات توپ ماشين لباسشويي

 

 

کار اصلی توپ لباسشویی مجیک بانز چیست؟

قلیایی کردن آب داخل ماشین لباسشویی وظیفه اصلی این توپ های جادویی می باشد که مصرف مواد شوینده و پودرهای شستشو را تا ۹۰  % کاهش می دهد. یعنی دیگر نیاز به خالی کردن پودر های لباسشویی به مقدار زیاد در دستگاه نیست. شما میتوانید بیش از ۱۰۰۰ بار از این محصول استفاده نمایید، به عبارت ساده تر اگر هر روز از ماشین لباسشویی استفاده کنید، تا ۳ سال این محصول قابل استفاده خواهد بود و بسیار مقرون به صرفه است. مقدار بسیار کمی پودر لباسشویی و دو عدد توپ لباسشویی در داخل ماشین لباسشویی معجزه خواهد کرد. لباسهای شما با سرعت بیشتر و قدرت بالاتری شستشو پیدا خواهد کرد و تمیزی واقعی را در لباسهای خود مشاهده خواهید نمود.

 

 

آیا توپ های مجیک به تنهایی می توانند لباس ها را شستشو دهند؟

توپ های جادویی میکرب زدا هستند و کار اصلی آن ها میکرب کشی و ضد عفونی کردن لباس هاست ، لباس هایی که درصد کثیفی آن ها کم است با استفاده از توپ های مجیک تمیز می شوند ولی اگر لباس ها بسیار کثیف باشند یا لکه های رنگ بر روی آن ها باشد بهتر است در کنار این محصول از پودر لباسشویی نیز استفاده شود .

 

آیا توپ لباسشویی مجیک روی رنگ لباسها نیز تاثیر می گذارد؟

شستن لباسهای حساس همیشه برای ما مشکل است ، لباس هایی که امکان رنگ دادن آن ها بالاست مانند شلوار های لی آبی که حتما شما نیز یکی از آن ها را دارید و نمی خواهید رنگ آن عوض شود. برای شستشن لباس هایی که رنگ حساسی دارند توپ های ماشین لباسشویی بهترین وسیله است. فقط کافیست لباس خود را بدون مواد شوینده همراه با آب سرد در ماشین لباسشویی بشویید. همانطور که گفته شد توپ مجیک فقط آب داخل دستگاه را قلیایی می کند و هیچ تاثیر روی رنگ لباس شما ندارد. پس با خیال راحت لباس های حساس خود را با توپ های جادویی مجیک شستشو دهید.

 

 

بهترین روش استفاده از توپ لباسشویی جادویی چیست؟

بهترین حالت مصرف توپ ماشین لباسشویی ، به صورت شستشوی روزانه می باشد که به استفاده از پودر نیازی نمی باشد. ولی اگر لباسهای خود را به صورت هفتگی شستشو می دهید حتما کمی پودر لباسشویی نیز در دستگاه بریزید. هنگامی که می خواهید لک لباسی را از بین ببرید می توانید از لک بر و کمی پودر استفاده نمایید.

هر توپ برای شست و شوی ۳ کیلوگرم لباس خشک طراحی شده است. پس اگر دستگاه لباسشویی شما 7 کیلوگرمی یا بیشتر از حتما برای شستشوی بهتر از 2 عدد توپ ماشین لباسشویی مجیک استفاده نمایید.

 

آیا می توان توپ ماشین لباسشویی را شارژ کرد؟

بله – جهت شارژ محصول و استفاده بهینه از آن پس از حدود ۵۰ بار استفاده به روش ۱/۴ سرکه، ۳/۴ آب به مدت ۳۰ ثانیه توپ را شستشو دهید و به مدت حداکثر ۵ دقیقه جهت خشک شدن در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید.

 

 

برخی از ویژگی ها و فواید استفاده از توپ لباسشویی مجیک:

 

 

توپ ماشین لباسشویی مجیک برای زندگی های مدرن طراحی شده که لباسها به صورت روزانه شستشو می شود، اگر توپ ماشین لباسشویی را بدون مواد شوینده و سفید کننده استفاده کردید و لکه های کثیف را از بین نرفتند می توانید از کمی پودر و سفید کننده برای لباسهای بسیار کثیف استفاده کنید. دقت داشته باشید ویژگی منحصر به فرد توپ جادویی قدرت ضد باکتری و سازگار با محیط زیست می باشد نه لکه بری و سفید کنندگی.

 

 


نظر شما :

مضرات توپ ماشين لباسشويي


ثبت نظر

دفتر مرکزی ( اصفهان )

03195014400

Parstina.com[at]gmail.com



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

مضرات توپ ماشين لباسشويي
مضرات توپ ماشين لباسشويي
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *