مضرات استفاده از دوچرخه ثابت

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

هایپر جیم عرضه کننده تجهیزات ورزشی در سراسر کشور

 

 

تردمیل و دوچرخه ثابت وسیله ای ورزشی و هوازی جهت حفظ سلامتی و تناسب اندام است که در برند های گوناگونی در حال تولید و عرضه می باشد ، هایپر جیم نمایندگی فروش تردمیل و دوچرخه ثابت در برترین برند ها بوده و با داشتن کارشناسان و متخصصین تناسب اندام با بررسی دقیق و مشاوره ی اصولی در راستای حفظ سلامتی و ارائه ی دستگاهی ایده ال همراه شما خواهد بود .

با توجه به دنیای ماشینی و مشغله روزانه ، متاسفانه استفاده از محیط های ورزشی نا ممکن بوده و افراد برای تامین سلامتی خود به خرید تردمیل و خرید دوچرخه ثابت و استفاده از وسیله های ورزشی در منزل رو آورده اند ، هم زمان با این تغییر ، با توجه به مشکلات جامعه ماشینی امروز و اهمیت حفظ سلامتی در زندگی بشر ، صنعت تردمیل و دوچرخه ثابت نیز رونق یافته و تولید کنندگان نیز با بهره گیری از تکنولوژی روز و با استفاده از علم پزشکی تلاش خود را در تولید تردمیل و دوچرخه ثابت با کیفیت بالا و کم ترین آسیب ممکن را به کار بسته اند .

هایپر جیم خرید اینترنتی تردمیل و دوچرخه ثابت را با دریافت نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک فعال نموده است از سویی دیگر نیز شرایط فروش اقساطی را برای ایجاد شرایط ایده ال فروش برای آن دسته از خریداران که مایل به پرداخت اقساطی بوده فراهم نموده است ، هایپر جیم نمایندگی فروش تردمیل و دوچرخه های موجود در قسمت محصولات ، اصلی بودن و به روز بودن مدت گارانتی دستگاه ها را تضمین می نماید .

دوره مقدماتی php

شروع فعالیت هایپر جیم در زمینه ی دستگاه های ورزشی از سال 1389 بوده و در سال 1391 هایپر جیم حضور خود را به صورت رسمی و جدی با بازگشایی دفتر فروش مجهز به انواع تردمیل و دوچرخه ثابت اعلام نمود به طوری که امروز هایپر جیم بزرگترین مرکز فروش تردمیل و دوچرخه ثابت در برترین برند ها می باشد و این امکان را برای خریداران فراهم نموده است که پیش از فروش تردمیل و فروش دوچرخه ثابت با مراجعه به نمایشگاه مرکزی ، دستگاه ها را نزدیک بررسی و از مشاوره ی حضوری کارشناسان هایپر جیم بهره مند شوند .هایپر جیم رفتار صادقانه و اهمیت رضایت مشتری را سر لوحه ی کار خویش قرار داده و جهت تامین رضایت مشتری از خرید تمام نیروی خود را به کار بسته است ، خریدار با خرید از هایپر جیم به خانواده ی بزرگ هایپر جیم پیوسته و از مزایای آن برخوردار می گردد ، رضایت خریدار اصل مهمی است که موفقیت هایپر جیم نتیجه ی آن بوده و خواهد شد .

 



در پست قبلی نکات ورزشی که با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید آن رو بخوانید، با شما از حقایق ورزشی صحبت کردیم که گرچه تا حدودی خشن و ناخوشایند به نظر می‌رسند اما حقیقت ورزش هستند و اگر بتوانیم با این حقایق کنار بیاییم، قطعاً در ورزش به موفقیت می‌رسیم.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درنکات ورزشی

Tags: ابهامات ورزشی اشتباهات ورزشی انرژی سوزی در ورزش توقف وزن حقایق ورزشی ورزش کاهش وزن

جدای از اینکه قهوه حاوی آنتی‌اکسیدان است،‌ به نظر می‌رسد که در جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ها مثل دیابت نوع 2، پارکینسون و سرطان‌های روده بزرگ و سینه هم جلوگیری می‌کند. برای به حداکثر رساندن فواید این نوشیدنی به 6 نکته‌ای که در ادامه مطلب با شما در میان می‌گذاریم،‌ توجه کنید.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درمجله سلامتی

Tags: افزودنی به قهوه دارچین شکر شکر طبیعی شکر مصنوعی شیر شیر گیاهی شیرین کننده مصنوعی قهوه قهوه سالمتر کافئین

تنقلات رو دور از چشم نگه دارید

غذاهای چاق‌کننده رو یا اصلاً خریداری نکنید یا اگر هم خریدید جلوی چشم نگذارید. در عوض غذاهای سالم مثل میوه رو در جایی بگذارید که در دیدرس و در دسترس باشند.

بشقاب‌های فانتزی و گران نخرید

ظروف فانتزی باعث می‌شوند که تمایل بیشتری به غذا خوردن پیدا کنیم. اگر هم ظروف فانتزی دارید از آنها برای سرو کردن غذاهای سالم و غیرچاق‌کننده مثل سالاد استفاده کنید تا سبزیجات بیشتری مصرف کرده و اشتهای شما کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب


بدون نظر »

ارسال شده دردرد دل‌ها و تجربیات رژیمی من

Tags: آشپزخانه اندازه بشقاب اندازه لیوان بشقاب فانتزی تغییر آشپزخانه یخچال رژیم کاهش وزن لاغری پرخوری کاهش وزن

بسیاری از ما که تصمیم به کاهش وزن داریم سعی می‌کنیم که ورزش رو به یک عادت در زندگی خود تبدیل کنیم. برخی از ما به اهداف ورزشی خود رسیده‌ایم و برخی هنوز نه اما در هر صورت باعث افتخار است که ورزش رو رها نمی‌کنیم و برای اینکه به خود افتخار کنیم لازم نیست که بهترین و عالی باشیم. ورزش منظم دارای فواید بسیاری برای ذهن و جسم ما است و خیلی از این فواید حتی قبل از اینکه به هدف برسیم، بدن ما رو تحت تأثیر قرار می‌دهند.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درنکات ورزشی

Tags: بی تحرکی تحرک بدنی حقایق ورزشی سختی ورزش فعالیت بدنی

سوسک ماده از خود ماده‌ای ترشح می‌کند که در واقع شیر نیست اما مایعی زردرنگ است که از آن برای تغذیه نوزادان خود استفاده می‌کند. این ماده در معده نوزادان به حالت جامد در می‌آید. متخصصان به این نتیجه رسیده‌اند که این ماده یکی از مغذی‌ترین ماده‌ها در کره زمین است. یکی از پرانرژی‌ترین شیرها در بین پستانداران به بوفالو تعلق دارد. جالب است که بدانید شیر سوسک حتی از شیر بافالو هم پرانرژی‌تر است. همچنین حاوی پروتئین و اسیدهای آمینه می‌باشد که برای سلامتی انسان مفیدند.

ادامه مطلب


بدون نظر »

ارسال شده دردرد دل‌ها و تجربیات رژیمی من

Tags: ارزش غذایی شیر سوسک سوسک شیر شیر سوسک شیر غیرلبنی لبنیات پروتئین شیر سوسک

رژیم‌های غذایی متعددی مد می‌شوند، یکی می‌آید و دیگری می‌رود. از رژیم حذف مصرف کربوهیدرات گرفته (پالئو، کتو) تا مصرف چرخشی کربوهیدرات (مدتی پرکربوهیدرات و بعد کم‌کربوهیدرات). حال یک رژیم جدید بر سر زبان‌ها افتاده است که بر اساس آن به فرد توصیه می‌شود که بیشتر سهم کربوهیدرات روزانه خود رو شب‌ها بخورد تا وزن کم کند. اما این شیوه تا چه حد مفید و مؤثر است؟

ادامه مطلب


بدون نظر »

ارسال شده دردرد دل‌ها و تجربیات رژیمی من

Tags: ذخیره چربی رژیم پرکربوهیدرات رژیم کم کربوهیدرات زمان خوردن کربوهیدرات عضله سازی کربوهیدرات

یک تحقیق جدید که بر روی کودکانی که به فعالیت بدنی و ورزشی می‌پردازند صورت گرفته است نشان می‌دهد که این کودکان در درس به موفقیت بیشتری نسبت به کودکانی که فعالیت بدنی ندارند، می‌رسند.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درنکات ورزشی

Tags: فعالیت بدنی کودکان ورزش دانش آموزان ورزش در مدرسه ورزش مدارس ورزش و بهبود درس ورزش و تقویت ذهن ورزش و قدرت تمرکز ورزش کودکان کودکان و ورزش

ید عنصری است که به بدن کمک می‌کند هورمون تیروئید ترشح کرده و انرژی بدن رو تنظیم کند. امروزه با افزودن ید به نمک خوراکی،‌ مشکل کمبود ید تا حدودی برطرف شده است. اما همچنان کسانی هم هستند که ممکن است با مشکل کمبود ید مواجه شوند. مثلاً زنان باردار به شکل خفیف کمبود ید دارند. خانم‌های باردار یا شیرده به این علت در معرض کمبود ید قرار دارند که نیاز آنها به ید،‌ به دلیل تشکیل غده تیروئید در جنین،‌ افزایش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درمجله سلامتی

Tags: بزرگی تیروئید تیروئید عنصر ید غده تیروئید منابع غذایی ید پرکاری تیروئید کم کاری تیروئید کمبود ید گواتر ید

کاهش وزن کار آسانی نیست. اما برای برخی از افراد سخت‌تر هم هست و این موضوع به یکسری عوامل مثل سن، میزان فعالیت بدنی، هورمون‌ها، وزن شروع، الگوی خواب و قد، بستگی دارد. شاید شنیده باشید که کاهش وزن برای افراد کوتاه‌قد سخت‌تر است و اگر خود شما هم قد بلندی نداشته باشید احتمالاً این موضوع رو به صورت دسته اول تجربه کرده‌اید. اما چرا اینگونه است؟

ادامه مطلب


بدون نظر »

ارسال شده دردرد دل‌ها و تجربیات رژیمی من

Tags: بلند قدی قد قد بلند قد و کاهش وزن قد کوتاه کاهش وزن کاهش وزن و قد کاهش وزن و کوتاهی قد کوتاه قدی

تنها چیزی که برای ورزش در دفتر کار خود نیاز دارید صندلی و کمی وقت است. در ادامه مطلب درباره 4 حرکت آسان ورزشی که مناسب برای دفتر کار هستند رو به شما معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب


بدون نظر »


ارسال شده درنکات ورزشی

Tags: ورزش ورزش در اداره ورزش در دفتر کار ورزش در محل کار




خانه

موبایل

تمرین با دوچرخه ثابت یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تناسب اندام است

 

 7 فایده تمرین با دوچرخه ثابتتمرین دوچرخه ثابت، یک تمرین با شدت بالا است که با دوچرخه سواری در فضای بسته عضلات را تقویت کرده و کالری بیشتری می‌سوزاند. تمرین با شدت بالا به منظور افزایش قدرت، استقامت و تفکیک عضلانی انجام می‌شود. تمرین دوچرخه ثابت اندورفین را در بدن به جریان می‌اندازد. اگر در مورد مزایای تمرین دوچرخه ثابت برای سلامتی و تناسب اندام چندان مطمئن نیستید،۷ دلیل زیر را بررسی کنید تا متوجه شوید که چرا باید همین امروز در این برنامه ثبت نام کنید:

 

1- تمرین با دوچرخه ثابت به بدن انرژی می‌دهدبعضی از تمرینات شما را از پای در می‌آورند و باعث می‌شوند که بیشتر از حد معمول احساس خستگی کنید اما برنامه دوچرخه ثابت اینگونه نیست. حتی اگر با خستگی شروع به تمرین کنید، بعد از اتمام تمرین‌تان پرانرژی خواهید بود. دلیلش این است که این تمرین باعث جاری شدن اندورفین و آدرنالین در بدن می‌شود و انرژی در طول این کلاس، مسری است. این احساس پرانرژی بودن به همراه نتایج شگفت انگیز باعث می‌شود که کلاس دوچرخه ثابت به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تناسب اندام تبدیل شود.

 

2- تمرین با دوچرخه ثابت و افزایش استقامت قلبیآیا حداقل فعالیت بدنی، شما را از نفس می‌اندازد؟ ثبت نام در یک کلاس دوچرخه ثابت، به پرورش یک جفت ریه قوی کمک می‌کند و همچنین قلب را قوی نگه می‌دارد. این یک تمرین ایده‌آل برای آن‌هایی است که می‌خواهند یک تمرین کم برخورد را شروع کنند که سیستم قلبی عروقی را تقویت می‌کند.

 

3- تمرین با دوچرخه ثابت سرگرم کننده استآنچه که می‌توانید از یک کلاس دوچرخه ثابت انتظار داشته باشید، احساس سرزندگی و سرگرمی است. یک کلاس دوچرخه ثابت که شامل یک موسیقی پرانرژی و حرکات پویا است هرگز خسته کننده نخواهد بود. در هر جلسه انرژی بیشتری احساس می‌کنید زیرا این یک کلاس سرگرم کننده است.

 

4- ساخت و تفکیک عضله به وسیله تمرین با دوچرخه ثابتآیا پاهایی قوی‌تر و عضلانی‌تر می‌خواهید؟ یک باسن خوش ترکیب چطور؟ شما می‌توانید با دوچرخه ثابت به این‌ها و بسیاری چیزهای دیگر دست یابید. یک کلاس دوچرخه ثابت به ساخت و تفکیک عضلات کمک می‌کند. این تمرین، فشار را روی باسن، ران‌ها و ساق‌های پا قرار می‌دهد. رکاب زدن با شدت زیاد عضلات ساق پا و ران‌ها را فعال کرده و در عین حال عضلات شکم را نیز سفت می‌کند. هر چه سریع‌تر رکاب بزنید، چربی بیشتری می‌سوزانید. آرام رکاب زدن نیز با افزایش مقاومت، عضلات را قوی می‌کند.

 

تمرین با دوچرخه ثابت باعث افزایش استقامت قلبی عروقی می شود

 

5- دوچرخه ثابت یک نمونه عالی از تمرین کم برخوردتمرین کم برخورد تمرینی است که برمفاصل فشار وارد نمی‌کند زیرا برخورد به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. تمرین دوچرخه ثابت یک نمونه عالی از تمرین کم برخورد است. دوچرخه سواری در فضای بسته، برخلاف دویدن یا آهسته دویدن، فشار زیادی بر زانوها و مفاصل وارد نمی‌کند. در عوض این تمرین تمام فشار را بر عضلات وارد می‌کند. کلاس‌های دوچرخه ثابت برای افرادی که از درد مزمن مفاصل مانند آرتریت یا نقرس رنج می‌برند مناسب است.

 

6- تمرین با دوچرخه ثابت و کاهش استرسهر نوع ورزشی استرس را از بین می برد اما در میان آن‌ها دوچرخه ثابت یکی از بهترین مسکن‌های استرس است. دلیلش این است که تمرین دوچرخه ثابت، یک تمرین شدید است حتی اگر اینطور به نظر نرسد. جنبه‌های اجتماعی شرکت در یک کلاس دوچرخه ثابت نیز به کاهش استرس و انگیزه دادن به افراد برای اینکه به خودشان سخت‌تر فشار بیاورند کمک می کند. درواقع، شما به برنامه‌ای که باعث می‌شود با افرادی در ارتباط باشید که اهدافی شبیه شما دارند، بیشتر پایبند خواهید بود.

 

7- تمرین با دوچرخه ثابت برابر با خستگی کمتر، نتایج بهترکلاس‌های دوچرخه ثابت به افرادی که به باشگاه می‌روند امکان می‌دهد که بدون وارد کردن فشار بیش از حد به خودشان، به بدن‌هایشان شکل دهند. بعضی از افراد هنگامیکه مربی‌شان مانند یک گروهبان باشد بهتر عمل می‌کنند اما بقیه به تقویت مثبت بهتر پاسخ می‌دهند و کلاس دوچرخه ثابت، به تقویت مثبت توجه دارد.منبع : fitnessmagazine.ir

منبع = هلپ کده10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *