لیمو شیرین در رژیم لاغری

دوره مقدماتی php
لیمو شیرین در رژیم لاغری
لیمو شیرین در رژیم لاغری

▪ آیا می‌د‌انید‌ که لیموشیرین غنی از عناصر قلیایی است و حاوی مقد‌ار زیاد‌ی اسید‌ سیتریک ، ویتامین C ، مقد‌ار زیاد‌ی فسفر، منیزیم، پتاسیم، سد‌یم و کلسیم است؟▪ لیمو شیرین، حالت تازه کنند‌گی د‌ارد‌ و د‌ر صورتی که د‌ر چای ریخته شود‌، طعم مطبوعی پید‌ا می‌کند‌.▪این میوه عامل ضد‌عفونی کنند‌ه بد‌ن است و به طور طبیعی از تخمیر د‌ر معد‌ه جلوگیری می‌کند‌.▪ لیمو یک ماد‌ه شد‌ید‌اً قلیایی است.▪ آیا می‌د‌انید‌ مصرف لیموشیرین د‌ر بهبود‌ آنفلوانزا و تب ناشی از بیماری مفید‌ است و همچنین باعث حفظ کلسیم بد‌ن می‌شود‌؟▪ مصرف لیمو د‌ر زمان زکام و گلود‌رد‌ بسیار موثر است.▪ مرکبات و از جمله لیموشیرین، سرگیجه را برطرف می‌کند‌.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

رژیم غذایی دکتر کرمانی

لیمو شیرین گونه‌ای لیمو است با نام علمی (Citrus medica ). میوه آن شیرین و درشت است و آبش به‌عنوان مدربه بیماران تبدار داده می‌شود.

دوره مقدماتی php

– غنی از عناصر قلیایی است. – لیمو حاوی مقدار زیادی اسیدسیتریک و ویتامین C می‌باشد. – مقدار زیادی فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم و کلسیم دارد. – حالت تازه کنندگی داشته و در صورتی که در چای ریخته شود، طعم مطبوعی پیدا می‌کند. – عامل ضدعفونی کننده بدن است و به طور طبیعی از تخمیر در معده جلوگیری می‌کند. – مصرف لیموشیرین در آنفلوانزا و افرادی که دچار تب ناشی از بیماری شده‌اند، توصیه می‌شود چرا که این میوه خاصیت سم زدایی داخل بدن را از خود نشان داده‌است. – لیمو باعث حفظ کلسیم بدن می‌شود. – مصرف لیمو در زمان زکام و گلودرد بسیار موثر است. – در طب سنتی از لیمو شیرین به عنوان میوه‌ای خنک کننده یاد می‌کنند.

– برای رفع التهاب و عطش بیماران تب‌دار توصیه می‌شود. ـ حجم زیادی از لیمو شیرین را آب تشکیل می‌دهد، به همین دلیل این میوه خاصیت ادرار آور و همین طور ملین دارد. – مرکبات و از جمله لیموشیرین، سرگیجه را بر طرف می‌کند.لیمو شیرین در رژیم لاغری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما

ایمیل

۷۸کیلو و بچه شیر میدهم قد ۱۵۷

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

ص: ٢ خرما، ١ ق عسل، ٢ ل شیر

ن: ١ ل آب پرتقال، ١ ل آب کدو، ١ ل آب لیمو شیرین

ع: ٥ انجیر، نصف بند انگشت شیرینی قهوه

ش: ٥ ق آش رشته، ١ ماهی پخته شده، ٢ ل آب انگور قرمز ارگانیک، ٢ خرما، ٢ ق روغن زیتون، ١ ق عسل

لیمو شیرین در رژیم لاغری

در احادیث داریم که خوردن ماهی بدن را لاغر می کند. در حدیث دیگری دیدم که انگور در شب لاغر می کند و در روز فربه می کند. برای همین معمولا سعی می کنم این موارد را رعایت کنم.

لیمو شیرین یک نوع مرکب است که دارای فواید درمانی بسیاری برای سلامتی بدن می باشد. همچنین مصرف لیمو شیرین برای پوست …

بهترین راه برای رسیدن به سایز و وزن ایده آل شما به کمک کلینیک آنلاین لاغری می تونید در مناسب ترین زمان، …

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

ترکیب آب و لیمو ترش یکی از ترکیبات مفیدی است که فواید بسیاری برای بدن دارد. یکی از این فوایدی که نام برده می شود، لاغری با ترکیب آب و لیمو ترش است. اما آیا واقعا مساله صحت دارد؟

از آنجایی که آب لیمو یک نوشیدنی کم کالری است و می تواند به روشی مشابه با آب معمولی احساس سیری را افزایش دهد، نوشیدن آن می تواند روشی موثر برای کمک به کاهش کالری های دریافتی باشد. آب لیمو نوشیدنی است که از ترکیب آب و آب لیموی تازه تهیه می شود. از این نوشیدنی می توان چه به صورت گرم و چه سرد لذت برد.به گزارش “اتوریتی نیوتریشن”، اغلب ادعا شده است که این نوع آب دارای فواید سلامت مختلفی است که از آن جمله می توان به بهبود گوارش، تقویت تمرکز و افزایش سطوح انرژی اشاره کرد. همچنین، آب لیمو به عنوان یک نوشیدنی محبوب برای کمک به کاهش وزن شناخته می شود و در بسیاری از رژیم های غذایی حضور دارد.

بیشتر بدانید : 5 راهکار موثر و سریع برای لاغری

آب و لیمو ترش به طور کلی یک نوشیدنی بسیار کم کالری محسوب می شود. با افزودن آب یک نیمه لیمو ترش به آب، هر لیوان آب لیمو دارای تنها شش کالری خواهد بود. بر همین اساس، اگر نوشیدنی های دارای کالری بالاتر، مانند آب پرتقال و نوشابه های گازدار را با آب لیمو جایگزین کنید، این کار می تواند روشی عالی برای کاهش کالری های مصرفی و کمک به کاهش وزن باشد.به عنوان مثال، یک فنجان آب پرتقال (234 میلی لیتر) دارای 110 کالری است و یک قوطی 16 اونسی (0.49 لیتر) نوشابه گازدار دارای 182 کالری است. تنها جایگزینی یکی از این نوشیدنی ها در روز با یک لیوان آب لیمو می تواند میزان کالری دریافتی روزانه شما را 100 تا 200 کالری کاهش دهد. حتی برخی شواهد نشان داده اند که مصرف نوشیدنی های کم کالری با وعده های غذایی می تواند موجب کاهش میزان کلی کالری های مصرفی در آن وعده غذایی شود.در یک مطالعه که با حضور 44 زن انجام شد، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شده و یک گروه ناهار خود را به همراه یک نوشیدنی حاوی کالری و گروه دیگر با یک نوشیدنی بدون کالری مصرف می کردند. سپس، پژوهشگران کالری های مصرفی آنها را اندازه گیری می کردند. آنها دریافتند مصرف نوشیدنی های حاوی کالری مانند نوشابه های گازدار شیرین شده با قند، شیر و آبمیوه نه تنها کاهش غذای مصرفی را به همراه نداشت، بلکه کل کالری های مصرفی به واسطه کالری موجود در نوشیدنی نیز افزایش یافت.اگرچه آب لیمو بدون کالری نیست، اما میزان کالری موجود در آن به اندازه ای کم است که می تواند اثری مشابه را ایجاد کرده و به کاهش کالری دریافتی کمک کند.لیمو شیرین در رژیم لاغری

از انتقال مواد مغذی به سلول ها تا حمل مواد زائد به خارج از بدن، نوشیدن آب به میزان کافی برای هیدراته نگه داشتن بدن جزئی حیاتی از حفظ سلامت محسوب می شود. تامین آب مورد نیاز بدن برای هر چیزی از تنظیم دمای بدن تا بهبود عملکرد جسمانی نیاز است. حتی برخی شواهد نشان داده اند که هیدارته نگه داشتن بدن می تواند به کاهش وزن کمک کند.پژوهش ها نشان داده اند که هیدراتاسیون افزایش یافته ممکن است شکستن چربی ها را افزایش داده و چربی سوزی را بهبود ببخشد. تامین آب مورد نیاز بدن در سطوح مناسب ممکن است به کاهش احتباس آب نیز کمک کند که می تواند موجب علائمی مانند نفخ، پف کردگی و افزایش وزن منجر شود. از آنجایی که بخش قابل توجهی از آب لیمو از آب تشکیل شده است، این نوشیدنی نیز می تواند به حفظ هیدراتاسیون مناسب کمک کند.

بیشتر بدانید : نوشیدنی لیمو را صبح ناشتا بخورید

مطالعات نشان داده اند که نوشیدن آب به میزان کافی می تواند به طور بالقوه به افزایش سوخت و ساز در بدن کمک کند. به گفته پژوهشگران، هیدراتاسیون خوب عملکرد میتوکندری، بخشی در سلول که به تولید انرژی برای بدن کمک می کند، را تقویت می کند. این شرایط به افزایش در سوخت و ساز منجر می شود که ممکن است در گام بعدی کاهش وزن را به همراه داشته باشد.همچنین، نوشیدن آب نشان داده است که با القای ترموژنز، یک فرآیند متابولیک که در آن برای تولید گرما کالری سوزانده می شود، سوخت و ساز را تقویت می کند. پژوهش ها در زمینه آب لیمو محدود هستند، اما به دلیل این که آب ماده اصلی این نوشیدنی محسوب می شود احتمالا فواید تقویت کنندگی سوخت و ساز مشابه با آب معمولی را ارائه می کند.

بیشتر بدانید : کاهش سوخت و ساز بدن با چند اشتباه ساده صبحگاهی!!

نوشیدن آب اغلب به عنوان بخشی اساسی از هر رژیم کاهش وزن توصیه شده است زیرا می تواند احساس سیری و پری را بدون افزودن کالری های بیشتر ایجاد کند. نتایج یک مطالعه نشان داد که نوشیدن 16.9 اونس (0.5 لیتر) آب پیش از صبحانه می تواند میزان کالری های مصرفی در این وعده غذایی را تا 13 درصد کاهش دهد. نتایج مطالعه ای دیگر نیز نشان داد که نوشیدن آب با غذا احساس گرسنگی را کاهش داده و افزایش سیری طی وعده غذایی را به همراه دارد.از آنجایی که آب لیمو یک نوشیدنی کم کالری است و می تواند به روشی مشابه با آب معمولی احساس سیری را افزایش دهد، نوشیدن آن می تواند روشی موثر برای کمک به کاهش کالری های دریافتی باشد.

بیشتر بدانید : کنترل اشتها برای کاهش وزن با چند ماده غذایی

به واسطه آثار بالقوه روی سوخت و ساز، احساس سیری و هیدراتاسیون، برخی شواهد نشان داده اند که آب (از جمله آب لیمو) می تواند کاهش وزن را بهبود ببخشد. طی یک مطالعه با حضور 48 فرد بزرگسال، این افراد به دو گروه رژیم غذایی کم کالری با مصرف 16.9 اونس (0.5 لیتر) آب پیش از هر وعده غذایی و گروه رژیم غذایی کم کالری بدون مصرف آب تقسیم شدند.در پایان مدت 12 هفته ای این مطالعه، شرکت کنندگان در گروهی که آب مصرف می کردند 44 درصد بیشتر از شرکت کنندگان در گروه دیگر وزن کم کرده بودند. همچنین، مطالعه ای دیگر نشان داده است که افزایش آب مصرفی می تواند به تحریک کاهش وزن مستقل از رژیم غذایی یا ورزش کمک کند. اگرچه این مطالعات به طور خاص روی مصرف آب معمولی متمرکز بودند، احتمالا نتایجی مشابه را می توان برای آب لیمو نیز در نظر گرفت.

بیشتر بدانید : کاهش وزن 5 کیلویی در 2 هفته با 10 نکته

آب لیمو فواید سلامت بالقوه بسیاری را ارائه می کند که از بهبود هیدراتاسیون تا افزایش حس سیری را شامل می شوند. با این وجود، ذکر این نکته اهمیت دارد که آب منبع اصلی این فواید محسوب می شود.آب لیمو حاوی مواد مغذی اضافی از عصاره لیمو است که از آن جمله می توان به ویتامین C و آنتی اکسیدان ها اشاره کرد، اما این مواد مغذی احتمالا هیچ اثری روی وزن شما ندارند. افزون بر این، اثر قلیایی سازی عصاره لیمو هیچ اثر روشنی روی وزن ندارد. گفته می شود، آب لیمو ممکن است برای پیشگیری از تشکیل سنگ های کلیه به واسطه اسیدهای موجود در آن مفید باشد.

آب لیمو یک نوشیدنی با قابلیت سفارشی سازی بالا است و می توان آن را بر اساس اولویت های شخصی تهیه کرد. دستورالعمل ها معمولا شامل ترکیب آب یک نیمه لیمو در یک لیوان آب می شوند. برای افزودن عطر و طعم بیشتر می توانید چند ماده دیگر را نیز به این نوشیدنی اضافه کنید. در همین راستا، افزودن چند برگ نعناع، چند برش خیار یا اندکی زردچوبه می تواند بر فواید یک لیوان آب لیمو اضافه کند.بسیاری از مردم ترجیح می دهند روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب لیمو آغاز کنند، اما در هر زمان از روز می توانید این نوشیدنی مفید را مصرف کنید. آب لیمو را می توان به صورت گرم مانند چای یا با افزودن چند تکه یخ به صورت سرد سرو کرد.به رغم ادعاهایی که مصرف آب لیمو در دماهایی خاص را با فواید بیشتر مرتبط می دانند، اما شواهد اندکی برای پشتیبانی از این ادعاها در دسترس هستند.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!!

بیشتر بدانید : رژیم فستینگ چیست؟ 6 روش جالب این رژیم برای

بیشتر بدانید : با 7 کار ساده!!

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن در خانه با 4 وسیله ارزان قیمت!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : asriran.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کاهش وزن, وبلاگ

۰

رژیم لاغری با لیمو ترش ممکن است ؟؟؟ رژیم لاغری با لیمو ترش امکان پذیر است در صورتی که طبق اصول باشد . آیا آب لیمو به کاهش وزن و لاغری کمک می کند ؟ لیمو میوه ای پرفایده که سرشار از آنتی اکسیدان های قوی , ویتامین ث , …

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵
کاهش وزن, وبلاگ

۰

آبلیمو لاغری – معجزه آب و آبلیمو در لاغری حقیقت دارد؟ آبلیمو لاغری یکی از رژیم های تازه باب شده بین افراد چاق رژیم آبلیمو است. برخی منابع ترکیب آب و لیمو را در کاهش وزن و چربی سوزی موثر دانسته اند . علاوه بر این , آب و لیمو …

اقتصاد نیوز: پرتقال یکی از پرطرفدارترین میوه های زمستانی است که اغل برای درمان سرما خوردگی ، این میوه را پیشنهاد می کنند. این میوه شگفت انگیز درمان چاقی است در ادامه با ما همراه باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پرشین وی؛ پرتقال خواص های متعددی برای بدن دارد اما ایا رابطه بین پرتقال و لاغری را شنیده اید این میوه درمان خوبی برای چاقی می باشد و کمک می کند به اندام ایده آل خودتان برسید پرتقال پر از مواد معدنی و ویتامین  ث است پرتقال سرشار از ویتامین های B,C دارای آهن ، کلسیم ، فسفر ، پتاسیم ، سدیم و مس است.

پرتقال و لاغری

پرتقال سرشار از ویتامین‌های C ،B و A است و آهن، فسفر، کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، کلر، گوگرد، و روی دارد.

آب “ پرتقــال ”، اثر مقوی و نشاط‌ آور دارد و با مصرف آن، غلظت خون کاهش می یابد. “ پرتقال ” را می توان محافظ سیستم عروقی بدن به شمار آورد.اگر آب پرتقال بدون کندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. آب این میوه، نوشابه‌ای مفرح و با خاصیت مدر و دارای اثر ضد سم است و مقاومت محیطی بدن را زیاد می‌کند.لیمو شیرین در رژیم لاغری

افرادی که چاق هستند، اگر رژیم “پرتقال” بگیرند، در رفع چاقی بسیار موثر است. چاق ها در این رژیم باید چند روز پرتقال بخورند.

پرتقال و لاغری

افراد چاق برای کاهش وزن حتما پرتقال بخورند

برای معالجه چا قی و گرفتن رژیم لاغری، یک پرتقال و ۳ لیمو را به برش‌های نازکی ببرید و آن را مدت ۱۰ دقیقه در نیم لیتر آب بجوشانید.پس از آن، دو قاشق سوپ‌خوری عسل به آن اضافه کنید و دوباره پنج دقیقه آن را بجوشانید، سپس آن را صاف کنید و بگذارید سرد شود و هر روز سه استکان کوچک از آن را میل کنید.

بیشتر بدانید خواص پرتقال

۱) دانشمندان سوئدی کشف کرده اندکه خوردن پرتقال ازسرطان لوزالمعده جلوگیری می کند .

۳) پوست سفید پرتقال و ورقه های نازک بین قسمت های داخل پرتقال بهترین دارو برای کاهش کلسترول خون است .

۴) اسانس پرتقال ضد عفونت های میکربی است .

۵) پرتقال مقوی معده و ضد گاز معده است .

۶) پرتقال ضد سم ، ادرار آور و نرم کننده سینه و ضد استفراغ است .

۷) جوشانده برگهای پرتقال برای شست وشوی ورم ها و کاهش درد مفید است .

پرتقال و لاغری

آب پرتقال در کودکان یک ساله سبب تسریع در آمدن دندانها می شود.

۸) خوردن پرتقال ضد اسپاسم و آرام بخش است .

۹) اسانس پرتقال را برای ضد عفونی کردن بکار می برند .

۱۰) پرتقال خون را تمیز می کند .

۱۱) پرتقال گرچه اسیدی است ولی خاصی قلیایی به بدن می دهد و برای کسانیکه گوشت زیاد مصرف می کنند و بدنشان اسیدی شده است مفید است .

 

آدرس : تهران – هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – ضلع شمالی میدان شعاع – پلاک 108


تلفن : 42710210

عکس، ویدیو یا مطالب خود را برای ما به آدرس ایمیل

content@eghtesadnews.com

ارسال کنید یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۷۱۰۲۱۱ با ما در تماس باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد. استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

لیمو شیرین در رژیم لاغری
لیمو شیرین در رژیم لاغری
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *