لیموزین های قدیمی ایرانی

دوره مقدماتی php
لیموزین های قدیمی ایرانی
لیموزین های قدیمی ایرانی

موزه خودرو مکانی بسیار مناسب و توصیه شده برای علاقه مندان به خودرو هست. یه محل دنج و جمع و جور و خلوت ولی پر از خودروهای جالب، قدیمی و ارزشمند. موزه خودروهای تاریخی ایران در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ افتتاح شد. این موزه در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع واقع است که ۱۰ هزار متر مربع آن فضای مسقف بوده و مساحت سالن نمایش آن ۳۰۰۰ متر مربع است. در حال حاضر ۴۵ دستگاه اتومبیل، ۲ ارابه کالسکه، ۳ دستگاه موتور سیکلت در سالن نمایش در معرض دید عموم علاقه مندان قرار داده شده است. موزه خودرو مجموعه ای از بهترین ها و در پاره ای موارد منحصر به فردترین های صنعت خودروسازی را گردآورده تا علاوه بر حفظ و نگهداری از این ثروت ملی، نمایش آنها را دستمایه بررسی و تبیین تاریخچه ورود خودرو به ایران کند. بعضی از نمونه های موجود در موزه جزء نمونه های نادر در صنعت خودروسازی هستند، از جمله پیرس آرو لیموزین آب طلاکاری شده، تنها نمونه پنتر لیزر تولید شده در جهان، تنها اتومبیلی که حاصل کار مشترک کمپانی های مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن است. مجموعه غنی از مدلهای رولز-رویس از جمله رولز –رویس سیلور گوست احمد شاه قاجار، مدل افسانه ای فانتوم ۴ ضد گلوله، فانتوم ۳ و … در ضمن مجموعه مرسدس بنزهای این موزه نیز بسیار غنی بوده و شامل مدل استثنائی ۵۰۰ کا، ۶۰۰ لیموزین، ۱۹۰ SLو … میباشد. خودروهای سوپر اسپرت موزه هم بسیار دیدنی است که از آن میان می توان به لامبورگینی کانتاش و لامبورگینی میورا، فراری سوپر فست ۵۰۰، بیتزارینی ، مدل های مختلف پورشه و…… اشاره کرد. نمونه های مختلفی نیز از تولیدات کارخانجات امریکایی وجود دارد، از جمله کرایسلر ۳۰۰ (با امکانات جانبی خاص از جمله یخچال، سیستم پخش کارتریج و ….. و داشبورد آب طلاکاری شده)، کادیلاک فلییت وود، لینکلن کانتیننتال لیموزین و …. کالسکه های موزه هم جزء بهترین و ارزشمندترین کالسکه های سلطنتی در کشور هستند. کالسکه سلطنتی ناصرالدین شاه که قدیمی ترین کالسکه سلطنتی موجود در ایران است. (این کالسکه قبلا توی کاخ گلستان بود ولی چندسالی هست که به اینجا آورده شده) دیگری کالسکه مخصوص تاجگذاری است که هردوی آنها ساخت کارگاههای معروف کالسکه سازی در اتریش هستند.ساعات بازدید : همه روزه ۸صبح الی ۸ شبآدرس : بین کیلومتر ۱۰ و ۱۱ جاده مخصوص کرج -جنب بانک توسعه تعاون- داخل خیابان بیست و پنجم -موزه خودروهای تاریخی ایران اطلاعات : ۴۴۵۲۵۸۹۲-۰۲۱ و ۴۴۵۲۵۸۹۳-۰۲۱مسیرهای دسترسی روشهای مختلفی برای رسیدن به موزه وجود دارد. بوسیله مترو : ایستگاه مترو صادقیه- ایستگاه چیتگر- اتوبوس هاس شهرک دانشگاه- موزه خودروهای تاریخی ایرانبوسیله خودرو: میدان آزادی تهران -لاین کند رو جاده مخصوص کرج- بین کیلومتر ۱۰ و ۱۱ جاده مخصوص- بعد از کارخانه مینو- خیابان بیست و پنجم- داخل خیابان سمت چپ بوسیله اتوبوس: پایانه میدان آزادی- اتوبوس های شهرک دانشگاه- موزه خودروهای تاریخی ایران نقاط مثبت : امکان دسترسی بسیار راحت و آسان- داشتن فضای پارکینگ مناسب

وبسایت موزه

لیموزین های قدیمی ایرانی

دوره مقدماتی php

نویسنده: سمانه زارعی

شهرستان رودبار و استان گیلان روستاها و جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارند که در میان آنها می‌توان به روستای اسطلخ ‌جان اشاره کرد. این  روستا علاوه بر طبیعت بی‌نظیرش، دارای قدمت…

 معرفی کاروانسرا
در فاصله ۴۵ کیلومتری شرق میامی و در میاندشت، بنایی وجود دارد که شامل سه کاروانسرا است، یکی در دورۀ صفوی و دوتای دیگر در دورۀ قاجار ساخته…

 معرفی معبد اسپاخو
معبد اسپاخو از پابرجاترین بناهای باستانی دوره های قبل از اسلام در خراسان است که از نظر تاریخی اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به آنکه معبد…

یکی از بلندترین مناره‌های ایران، مناره گلپایگان است که سالانه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف برای بازدید به گلپایگان می‌کشاند. این مناره جزو آثار ارزشمند شهر گلپایگان محسوب می‌شود…

معرفی عمارت مفخم
در شمال شرق شهر بجنورد در خراسان شمالی بزرگترین و شاخص‌ ترین اثر معماری از دوره قاجار قرارگرفته است. این عمارت زیبا در سال۱۳۰۰ هجری قمری، همزمان…

 معرفی چشمه علی
از خوش آب‌ و هواترین جاذبه های ایران در تابستان می‌توان به چشمه علی دامغان اشاره کرد که در زمان‌‌های گذشته به آن هزارچشمه یا علی بولاغ…


× در حال پاسخ به:

میدونید خارجی ها چقدر حاضرن واسه اینها پول بدن و تو کلکسیون خودشون نگهداری کنن با بهترین مراقبت.
یعنی ما یه مسئول کارامد و دلسوز نباید داشته باشیم کشور چطور اداره میشه !!!مدیریت دست کیاست؟

تعداد زیادی از این خودروها در نوع خودشون بی نظیر و منحصر به فرد هستند و تنها یکی ازشون وجود داره و همون محصول دو تا شرکت مختلف بوده و جای تاسف داره که این مجموعه بی نظیر در یک سوله جمع آوری شده اند.

برای کسانی که علاقمند به دیدن ماشینهای کلاسیک و قدیمی هستند، موزه بسیار جالبی است. متاسفانه مثل خیلی موارد دیگه از این ماشین های بسیار نفیس و قدیمی درست نگهداری نمیشه!

درسته مهشید جان این حقوق به حال خود رها کردن متاسفانه یه قانون فراگیر در این موارد هست.

تور قایق رانی زاینده رود تابستان 99

تابستان 99

قیمت از:


290,000
تومان

لیموزین های قدیمی ایرانی

تور تنگه نوردی روخانچال تابستان 99

تابستان 99

قیمت از:


180,000
تومان

هفت تندیس باشکوه از حیوانات مقدس و اسطوره ای در سراسر جهان!

دهکده غرق‌ شده قرون ‌وسطایی به شکل ترسناکی از دریاچه ای بیرون آمد!

برای بازدید از این پارک‌ها لازم نیست به بیرون از خانه قدم بگذارید!

روستای اسطلخ جان، سرزمینی با چند صد سال قدمت در رودبار!

سفر به کویر ابوزیدآباد

پراگ شهر افسونگر

  • عکس پروفایل الین
  • سفری کوتاه با دوچرخه به روستای گوی‌نیک

    دعوتید به عروسی قشقائی (آبشار سمیرم، بی بی سیدان و آب ملخ)

    عروس خانه های تاریخی پایتخت

    S.khezri

    باغ ایرانی لاله زار بهاری پایتخت

    S.khezri

    خانه صدراعظم شوم ناصرالدین شاه

    رامین عبدی

    رنگین کمانی از 23000 لاله برای مادران

    منصوره اسکندری

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    در صورتیکه تمایل دارید پیامک و آفرهای ما را دریافت کنید فرم زیر را تکمیل نمایید

    لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

    کليه حقوق اين سايت متعلق به لست سکند می باشد | 1399-1389

    در مـــــوزه خودرو

    در مـــــوزه خودرو

    موزه خودروهای تاریخی ایران در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ افتتاح شد.در حال حاضر و در پی طرح توسعه موزه‌های موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان ُ این موزه توسط شرکت‌های مطرح و بزرگ بین‌المللی باز طراحی و در حال ساخت است.

    موزه خودرو مجموعه‌ای از بهترین‌ها و در پاره‌ای موارد منحصر به فردترین‌های صنعت خودروسازی را گردآورده تا علاوه بر حفظ و نگهداری از این آثار ملی، نمایش آنها را دستمایه بررسی و تبیین تاریخچه ورود خودرو به ایران کند.آنچه اکنون مهیا شده، به همت موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بدین پایه رسیده است و با همه کاستی‌ها، نخستین گام  است در پیمودن راهی دراز.

    بعضی از نمونه‌های موجود در خزانه موزه جزء نمونه‌های نادر در صنعت خودروسازی هستند، از جمله پیرس آرو لیموزین آب طلاکاری شده، تنها نمونه پنتر لیزر تولید شده در جهان، تنها اتومبیلی که حاصل کار مشترک کمپانی‌های مرسدس بنز، پورشه و فولکس واگن است. مجموعه غنی از مدل‌های رولز-رویس از جمله رولزرویس سیلور گوست احمد شاه قاجار، مدل افسانه ای فانتوم ۴ ضد گلوله، فانتوم ۳ و غیره در ضمن از مجموعه بنز غنی این موزه می‌توان به مدل استثنایی۵۰۰k و  ۶۰۰لیموزین، ۱۹۰ SL و …اشاره نمود.

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    بخش دیگری از خودروهای موجود در خزانه این موزه اختصاص به سوپر اسپرت‌ها دارد که از آن میان می‌توان به لامبورگینی میورا و کانتاش، فراری سوپر فست ۵۰۰، بیتزارینی، چند مدل پورشه مدل ۳۵۶، پورشه ۹۱۱توربو و … اشاره کرد.
    علاوه براین مدل‌های مختلفی نیز از تولیدات کارخانجات امریکایی وجود دارد، از جمله کرایسلر ۳۰۰ (با امکانات جانبی خاص  از جمله یخچال، سیستم پخش کارتریج و … و  داشبورد آب طلاکاری شده)، کادیلاک فلییت وود، لینکلن کانتیننتال لیموزین و …

    قابل ذکر است که تعدادی از خودروهای قدیمی موجود شامل رولز – رویس سیلور گوست احمد شاه قاجار، موریس آکسفورد و فیات تیپو ۵۱۹ هندلی است.
    از کالسکه‌های این موزه هم می‌توان به کالسکه سلطنتی ناصرالدین شاه قاجار(قدیمی‌ترین کالسکه موجود در ایران) و کالسکه مخصوص تاجگذاری هر دو ساخت کارخانه معروف واگن فابریک در کشور اتریش اشاره کرد.

    قدیمی ترین کالسکه سلطنتی ایران

    ساخته کارگاه “واگن فابریک” اتریش

    و …

    امکانات رفاهی و معابر مناسب برای توان یابان عزیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

    این مجموعه دارای کافه و رستوران در فضای باز و محیطی لذت بخش است.

    این مجموعه دارای امکانات فضای سبز و فضای باز می باشد.

    بازدیدکنندگان گرامی می توانند بلیط الکترونیکی این مجموعه را تهیه و در زمان ورود ارائه نمایند.

    You need to install and activate the WooCommerce Shop Plugin to display WooCommerce Products

    شما بازدید گننده گرامی می توانید با عضویت در این وب سایت و خرید آنلاین بلیط بازدید از موزه ها، از مزایای ویژه اعضاء باشگاه موزه ها بهره مند شوید.

    تهران – بزرگراه رسالت – نرسیده به بزرگراه آفریقا -بنیاد مستضعفان – ساختمان شماره 1- طبقه 4 – موسسه فرهنگی موزه ها
    کد پستی : ۱۵۱۹۶۱۱۱۹۷

    ۰۲۱ ۸۶۰۸۲۹۰۳-۱۹

    ۰۲۱ ۴۴۱۴۳۰۸۰

    pr{a} cio-museums.org

    اسپوتنیک توجه شما را به تصاویری از خودروهای قدیمی محمدرضا شاه پهلوی آخرین پادشاه ایران جلب می کند.

    به گزارش اسپوتنیک، آخرین شاه برکنار شده ایران محمدرضا پهلوی به جمع آوری اتومبیل های اسپرت مشهور بوده است و غالباً اواخر شب یکی از خودروهای موجود در مجموعه اتومبیل های لوکس خود را برای مسابقه در بزرگراه های اطراف تهران می گرفت و به سمت شهر حرکت می کرد. در کلکسیون شاه ، تقریباً همه چیز را می یابید: از لیموزین های شیک گرفته تا اتومبیل های برف روب معمولی و کالسکه. امروز بخش عمده ای از اتومبیل های آخرین شاه ایران در بخش ویژه ای در قصر محل سکونت شاه سابق (کاخ سعدآباد) – در موزه رویال اتومبیل در معرض نمایش است. خودروهای شاه بخشی از میراث ملی ایران به حساب می آید. این موزه از دو بخش تشکیل شده است: گالری اتومبیل رولز رویس و گالری بنز است، و بین این دو گالری خودروی منحصر به فرد مرسدس بنز SSL – یکی از زیباترین و نادرترین اتومبیل های کلاسیک جهان دیده می شود.

    سازمان ملل متحد ۷۵ ساله شد. تصاویر تاریخی را در گالری عکس اسپوتنیک ببینید.

    تصاویری از بقایای به جا مانده تیراندازی ها در مرز آذربایجان و ارمنستان را در گالری عکس اسپوتنیک ببینید.

    نمایشگاه بین‌المللی خودرو در هنگ‌کنگ برگزار شد.

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    خوشه های ستاره ای، بقایای ابرنواخترها، سحابی ها و سایر پدیده های کهکشانی در عکس های برندگان مسابقه عکاسی نجومی از جمله از ایران به تصویر کشیده شده‌اند.

    ثبت نام و گرفتن اجازه دسترسی کاربران در وبسایت های “اسپوتنیک” از طریق حساب یا حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی حاکی از قبول این مقررات خواهد بود.

    کاربران ملزم هستند قوانین ملی و بین المللی را رعایت کنند. کاربران موظف هستند با دیگر شرکت کنندگان در بحث ها و خوانندگان محترمانه صحبت کنند.

    مدیریت سایت حق دارد کامنت های نوشته شده به زبان های دیگر متفاوت با زبان سایت را حذف کند.

    هرگونه کامنت درج شده درسایت های sputniknews.com به هر زبانی قابل تغییر است.

    کامنت های کاربران در حالات زیر حذف می شود:

    مدیریت حق دارد در صورت نقض این مقررات دسترسی کاربر به صفحه را مسدود کرده یا حساب کاربری وی را بدون اطلاع دهی از قبل، حذف کند.

    کاربر می تواند با برقراری تماس با ناظمان از طریق پست الکترونیکی زیر پیشنهاد احیای حساب / آزاد کردن دسترسی را مطرح کند: moderator.ir@sputniknews.com

    نامه باید حاوی نکات زیر باشد:

    اگر ناظمان احیای حساب کاربری / آزاد کردن دسترسی را ممکن تشخیص دهند، این کار انجام خواهد شد.

    در صورت نقض دوباره مقررات از جانب کاربر، دسترسی دیگر احیا نخواهد شد. برای برقراری تماس با گروه ناظمان به نشانی زیر نامه بنویسید: moderator.ir@sputniknews.com

    شما می توانید برای دریافت اطلاعیه های اسپوتنیک مشترک شوید

    ۲۹ ژانویه (کمتر از دو ماه دیگر) سالگرد تولد صنعت خودروسازی است. روزی که در آن مهندس خودروی آلمانی ، کارل فریدریش بنز خودروی بنزین سوز طراحی شده خود را در سال ۱۸۸۶ ثبت اختراع نمود.

    در دنیای مدرن امروز اما خودرو های تشریفاتی برای قدرت نمایی سران کشورها مقابل یکدیگر به کار می روند.

    برخی از این حکمرانان تنها به سراغ تولیدات داخلی خود می روند تا حمایت خود را از صنعت و اقتصاد داخلی شان نشان دهند و برخی حتی خودروهای گران قیمت را کنار می گذارند تا حس قرابت بیشتری با سایر مردم داشته باشند.اما برخی از سران کشورها هم هستند که نیاز دارند تا چند فروند هواپیمای باربری، ناوگان خودروهای آنان را به همراهشان در بازدیدهای خارجی ببرد.

    در تصاویر زیر برخی خودروها که توسط روسای جمهور، پادشاهان، نخست وزیران و سایر سران کشورها در گذشته و آینده انتخاب شدهاند را می توانید ببینید.

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    ناوگان خودروی نیکلاس دوم، آخرین امپراطور روسیه تزاری در سال ۱۹۱۷ شامل ۴۶ دستگاه خودرو بود که خودروی اصلی امپراطور، مربوط به لوکس سازترین خودروساز آن سالهای فرانسه ، دولونِی- بلویل بوده است.

    شاید باورش سخت باشد اما ژورف استالین از مشهورترین رهبران شوروی کمونیستی خودروی آمریکایی سوار بود به نام پاکارد ۱۲ که بعدها از سال ۱۹۴۹ با خودرویی ضدگلوله ساخت کارخانه خودروسازی استالین جایگزین شد

    آخرین رهبر شوروی میکایل گورباچوف خودروی روس ZIL-4104 را سوار می شد که همواره ۲۰ خودرویی که در اختیار داشت به همراهش در سفرهای خارجی می رفت که نیازمند ۷ هواپیمای باربری به منظور انتقال این ناوگان بود.

    بوریس یلتسین ، اولین رییس جمهور روسیه بعد از روی کار آمدن ابتدا خودروی ZIL-4105 ضدگلوله را انتخاب کرد ولی بعدها به مرسدس بنز S500 مدل W140 روی آورد.

    رییس جمهور فعلی روسیه ، ولادمیر پوتین این روزها سواری مرسدس بنز S600 Pullman Gurard مدل W221 می شود.

    جان اف کندی، رییس جمهور اوایل دهه ۶۰ میلادی ایالات متحده در هنگام ترور شدنش در دالاس تگزاس سوار یک خودروی بدون سقف لینکلن کانتیننتال مدل SS-100X بود.

    رهبر مشهور چین، مائو ژنگ یک ZIS-110 سوار می شد که از استالین هدیه گرفته بود. بعدها وی خودروی خود را با یک خودروی ساخت داخل FAW Hong عوض کرد.

     

    رییس جمهور تقریبا سابق ایالات متحده ، باراک اوباما خودرویی منحصر به فرد از کادیلاک به نام Cadillac One سوار می شود که به هیولا (The Beast) نیز مشهور است. کاروان خودرویی همراه اوباما شامل ۴۰ خودرو می شود که توسط ۳ فروند هواپیمای نظامی Boeing C-17 Globemaster جابه جا می شود.

    ملکه بریتانیا الیزابت همچنان همان خودروی لیموزین بنتلی ای که تنها در دو نسخه منحصرا برای وی در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است را سوار می شود.

    نخست وزیر سابق بریتانیا، دیوید کامرون از یک خودروی جگوار XJ X351 بهره می برد. در تصویر خودروی وی را که در یک سانحه رانندگی آسیب دیده است مشاهده می نمایید.

    رییس جمهور فرانسه فرانسوا اولاند خودروی سابق ریاست جمهوری را که یک رنوی ضد گلوله بود به سیتروئن تغییر داد.

    صدراعظم آلمان آنگلا مرکل یک خودروی آئودی ضد گلوله A8 L امنیتی سوار می شود. هرچند وی یک خودروی BMW 760 Li E67 و نیز یک مرسدس بنز S600 Guard V221 در اختیار دارد.

    تا این قسمت به سران کشورهایی پرداختیم که عموما دارای صنعت خودروسازی هستند و معمولا از خودروهای ساخت کشور خود برای تشریفات یا آمد و شد فردی استفاده می کنند، اما در مورد کشورهایی که در این صنعت ضعف دارند، وضعیت به گونه ای دیگر است.

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    رییس جمهور اروگوئه، خوزه آلبرتو مویکا، تا ۹۰ درصد درآمد خود را صرف امور خیریه می کند و گرانبهاترین دارایی وی یک خودروی فولکس بیتل (قورباغه ای) ساخت سال ۱۹۸۷ است.

    پادشاه جدید اسپانیا فلیپه نیز یک رولز رویس سوار می شود.

    فیدل کاسترو فقید در اولین سالهای پیروزی انقلاب کوبا راهی نداشت جز آنکه از خودروهای آمریکایی موجود در کشورش استفاده کند اما در سال های بعد سرانجام روس ها به عنوان یکی حامیان و هم فکران فیدل کاسترو چند لیموزن ساخت روسیه از کارخانه های زیل و گاز را برای او ارسال کردند.

    رهبران کره شمالی اما علیرغم تمام تاکید بر استقلال خود در عمل وامدار خودروهای آمریکایی و غربی هستند، با نگاهی به تصاویر مربوط به تشییع جنازه رهبر سابق کره شمالی به خوبی می توان به این مسئله پی برد.

    صنعت خودروسازای ایران نیز تاکنون حداقل یکبار دست به ساخت خودروهای ویژه لیموزین زده است، ساخت نمونه شش درب از پژو 405 در حدود 15 سال قبل انجام شد و تعداد محدودی از این خودروها هنوز هم در خیابان ها دیده می شوند.

  • طرز تهیه کیک اسفنجی کاکائویی ساده
  • قدم بعدی اما ساخت نمونه کشیده بر مبنای سمند به اسم سمند سریر بود که ظاهرا هیچ گاه برای مقاصد تشریفاتی مورد استفاده قرار نگرفت.

    بدین ترتیب این روزها دولتمردان کشورمان معمولا از خودروهای قدیمی اروپاییی از انواع پژو و مرسدس بنز گرفته تا ب ام و های سری پنج و سری هفت استفاده می کنند و جای خالی یک خودرو تشریفاتی ایرانی در کشوری که خود را مدعی قدرت اول خودروسازی خاورمیانه می داند، خالی به نظر می رسد.

    پیش از این شرکت نیسان در نمایشگاه خودروی توکیو از مدل کانسپت نیسان آریا رونمایی کرده بود. این کانسپت که دومین محصول تمام برقی نیسان پس از مدل لیف است، به تازگی و با تاخیر چند ماهه به علت گسترش شیوع ویروس کرونا رسما معرفی و پرده برداری شد.نیسان آریا که در کلاس کراس‌اور‌ های سایز… ادامه مطلب

    تیبا یا خودرو ملی شرکت سایپا، (با نام پیشین مینیاتور) اولین محصول سایپا است که در ۲۳ آذر ۱۳۸۷ رونمایی شد. سایپا در طراحی این خودرو، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره‌ای کمک گرفت. در طراحی این خودرو، استفاده از قطعات پراید، کیا ریو و تندر۹۰ مشهود است.چند وقتی است… ادامه مطلب

    کیا به تازگی از سدان سایز متوسط خود با نام K5 پرده برداری کرده است. این سدان با طراحی خشن و جذاب جانشین مدل اوپتیما خواهد شد و از پلت فرم و قوای محرکه اسپرت‌ترین محصول شرکت کیا یعنی استینگر در آن بهره گرفته شده است.همچنین محصول جدید کیا شباهت بسیار زیادی با نسل جدید… ادامه مطلب

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    بنلی 250 یکی از موتورسیکلت‌های خوش‌فرم و نسبتا عضلانی دسته موتورهای شهری بازار کشورمان است که از اواخر سال ۹۵ سروکله آن در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرهای ایران پیدا شد. این موتورسیکلت توانست با تکیه بر اصالت عنوان خود یعنی بنلی که یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور ایتالیا به شمار می‌رود، خیلی زود نام خود… ادامه مطلب

    براساس آمار و ارقام رسمی طی هشت ماه امسال بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان پول تولیدکننده به جیب دلالان رفته است. فروش خودروسازان در این مدت، 32/6 هزار میلیارد تومان بوده، بنابراین نسبت سود دلالان به این رقم، 28 درصد است. سود دلالی در بازار خودرو طی سال 96، نزدیک به یک هزار و… ادامه مطلب

    آوریل 2018 و در نمایشگاه خودروی پکن بود که شرکت ب‌ام‌و از یک کراس‌اوور تمام الکتریکی کانسپت رونمایی کرد. این کانسپت iX3 نام داشت و همانطور که از نامش پیداست، در حقیقت همان نسخه برقی مدل X3 محسوب می‌شد.حال با گذشت دو سال، ب‌ام‌و از نسخه نهایی این کراس‌اوور پاک رونمایی کرده است. اولین چیزی… ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

    © ۱۳۹۹

    تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.

    هدف بخش

    «سایت‌خوان دنیای اقتصاد»

    گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.

    لیستی از قیمت فروش بعضی خودروهای کلکسیونی


    نام خودرو


    مدل


    رنگ

    لیموزین های قدیمی ایرانی


    قیمت (تومان)


    کادیلاک ، فلیت وود


    1977


    سرمه‌ای- داخل مشکی


    800,000,000


    شورلت ، بلر


    1952


    صورتی- داخل سفید


    43,000,000


    شورلت


    1954




    70,000,000


    جگوار


    1975


    زرد- داخل بژ


    50,000,000


    بنز TE230 استیشن


    1981


    نقره‌ای- داخل کرم


    25,000,000


    کرایسلر


    1968


    مشکی- داخل مشکی


    95,000,000

    لیموزین های قدیمی ایرانی


    بنز 170کروک


    1954


    آبی- داخل کرم


    128,000,000


    جگوار


    1977


    قهوه‌ای- داخل کرم


    37,000,000


    لادا


    1992

  • طرز پخت حلیم با گوشت بوقلمون

  • قرمز- داخل مشکی


    8,600,000

    گروه نشریات دنیای اقتصاد

    درباره ما

    کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

    این خودروی خاص و منحصر به فرد با ویژگی عجیبی که دارد رکورددار طولانی ترین خودروی جهان در گنس شده است.

    چند سالی است که بازار ساخت خودروهای لوکس و گران قیمت حسابی داغ شده، سالانه شاهد پیشرفت در ساخت ماشین های گوناگون با تکنولوژی های خاص هستیم، گران ترین خودرو، بزرگ ترین خودرو و لوکس ترین ماشین و… هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

    سازندگان خودرو در راستای خاص شدن و حفظ مشتریانشان دست به هر کاری می زنند، این بار هم شاهد ساخت خودرویی عجیب هستیم که توانسته به عنوان طولانی ترین ماشین دنیا نامش را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت برساند.

    طولانی ترین خودروی دنیا یک لیموزین 26 چرخ است، طول این ماشین 30٫5 متر می باشد و سازنده اش شخصی به نام جی اوبرگ ( Jay Ohrberg ) اهل کالیفارنیاست؛ او توانسته یکی از فوق العاده ترین خودروهای جهان را خلق کند، وسیله ای که چشمان هر بیننده ای را محو تماشای خود می کند.

    این خودرو کاملا لوکس و با کیفیت است و حتی دارای یک اسخر در قسمت انتهایی خود می باشد، سازنده ی این ماشین ابتدا آن را برای استفاده در فیلم ها ساخت اما حالا این خودرو وسیله ای برای حمل و نقل سوپر استارها و افراد مشهور آمریکا شده است.

    لیموزین های قدیمی ایرانی

    لازم به ذکر است که ساخت این خودرو در سال 1900 میلادی به پایان رسید سالی که داشتن چنین خودرویی کاملا دور از ذهن بود، پس از آن هم اتومبیل های زیادی طراحی و ساخته شده اند اما همچنان این لیموزین جذاب به عنوان طولانی ترین خودروی دنیا شناخته می شود و توانسته جایگاهش را در فهرست رکوردهای گینس حفظ نماید.

    این خودرو کادیلاک مدل ( DeVille ) است و با این که در آمریکا مانند مرسدس طرفدار ندارد اما از محبوب ترین برندهای اتومبیل در دنیاست، در سال 1900 میلادی این خودرو به علاقمندان اجاره داده می شد و بهای اجاره ی آن هم بین ساعتی 50 الی 200 دلار متغییر بود چیزی حدود 150 تا 600 هزار تومان.

    دیگر رکوردهای گینس گردشگری را در کارناوال بخوانید: رکوردهای گردشگری در گینس

    جدول گینس

    لیموزین های قدیمی ایرانی
    لیموزین های قدیمی ایرانی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *