كيك تولد پسرانه ساده

دوره مقدماتی php
كيك تولد پسرانه ساده
كيك تولد پسرانه ساده

در این مطلب ۷۰ مدل تزئین کیک برای تولد و عروسی و … با انواع ایده های کابردی و خلاقانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل تزئینات مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین مراحل در پختن کیک، تزیین آن است که شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه کیکی را که برای مناسبت های مختلف پخته اید به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید و برای تزئین کیک روش ها و ایده های زیادی وجود دارد که استفاده از هر یک از این ایده ها به میزان مهارت شما بستگی دارد. 

برای تزیینات کیک می توانید از خمیرها و کرم های متنوع و خامه و ترافل و شکلات های رنگی و … استفاده نمایید که هر یک از این مدل تزئینات زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه ۷۰ ایده برای تزئین کیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

اغلب کدبانوها تمایل دارند برای مراسم و جشن های خاص نظیر تولد و … خودشان در منزل کیک های خوشمزه و خوش طعمی را بپزند که یکی از مهم ترین مراحل بعد از پخت کیک، تزیین کردن آن است و شما می توانید برای زیباسازی کیک از انواع وسایل تزیینی خوراکی یا وسایل غیر خوراکی نظیر مجسمه ها و … استفاده نمایید.
تزیینات کیک با خامه یکی از انواع روش های پرکاربرد و قدیمی است که به راحتی انجام می شود و شما می توانید با انواع خامه های رنگی یا سفید کیک ها را تزئین نمایید. خمیر فوندانت یکی دیگر از انواع روش ها برای زیباسازی انواع کیک ها است و با استفاده از این خمیر می توان طرح های زیبا و خاصی را روی کیک ایجاد کرد.كيك تولد پسرانه ساده

دوره مقدماتی php

زیباسازی کیک برای تولد کودکان

تزیینات کیک با خامه

تزیینات زیبا و جالب کیک

مدل کیک تولد

تزئین کیک ساده

تزئینات کیک با شکلات

مدل کیک تولد با طرح عاشقانه و زیبا

زیباسازی کیک تولد

ایده جالب کیک تولد دخترانه

مدل کیک تولد ساده

تزئینات کیک با خامه

زیباسازی کیک برای تولد ۱۶ سالگی

تزئینات ساده کیک

تزیینات فانتزی کیک

مدل کیک و کاپ کیک تولد

مدل کیک با خامه

ایده جالب کیک تولد با طرح ساده

كيك تولد پسرانه ساده

مدل کیک تولد پسرانه

تزیینات زیبا کیک با خامه

مدل کیک تولد دخترانه

تزیینات کیک با میوه و شکلات و ترافل نیز یکی از دسترس ترین روش ها است و شما می توانید با کمک برش های میوه یا انواع شکلات تخته ای های سفید و قهوه ای کیک هایی را که در منزل می پزید تزئین نمایید و هنرمایی کنید.
توجه داشته باشید که تزئین کیک تولد برای افراد با جنسیت و رده سنی های مختلف باید به صورت متفاوت انجام شود و شما می توانید برای تزیینات کیک تولد بچه گانه از انواع روش های فانتزی و طرح های بچه گانه استفاده نمایید همچنین می توانید برای تزئینات کیک افراد بزرگسال از انواع روش های ساده و خلاقانه ایده بگیرید.

مدل کیک تولد بزرگسال

زیباسازی کیک با شکلات

مدل کیک تولد با خمیر فوندانت

مدل کیک سه طبقه

مدل کیک با خامه برای تولد

زیباسازی کیک شکلاتی

مدل کیک با خامه و میوه

تزیینات کیک با ایده های خلاقانه

تزئینات ساده کیک با ترافل رنگی

مدل کیک برای جشن های مختلف

تزیین کیک تولد بچه گانه

مدل کیک فانتزی برای تولد کودک

تزئینات کیک با میوه

مدل کیک زیبا و شیک

ایده جذاب کیک با طرح ساده و زیبا

تزئین کیک با خامه

مدل کیک با خمیر فوندانت

ایده زیباسازی کیک با خمیر فوندانت

مدل کیک ساده و شیک برای تولد

مدل کیک برای تولد ۳ سالکی

مدل کیک برای تولد ۶۰ سالگی

تزیینات زیبا و شیک کیک

برای تزئین کیک عروسی و سالگرد ازدواج می توانید از انواع مدل های ساده و کار شده استفاده نمایید که انتخاب هر یک این تزئینات به میزان مهارت شما بستگی دارد.
زیباسازی کیک عروسی و سالگرد ازدواج با گل های طبیعی و مصنوعی، خامه و خمیر فوندانت و … یکی از پرکاربردترین ایده ها است و شما می توانید برای این مناسبت ها کیک ها را به صورت دو طبقه یا چند طبقه تهیه نمایید سپس از قنادی با تجربه و مهارت کافی برای تزئینات کیک استفاده نمایید همچنین می توانید در صورت داشتن مهارت در زمینه زیباسازی انواع کیک خودتان دست به کار شوید و کیک را با توجه به سلیقه شخصی و طرحی که انتخاب کرده اید تزئین نمایید.

تزئین کیک به شکل طاووس

مدل کیک سالگرد ازدواج با گل

ایده زیبا کیک سالگرد ازدواج با طرح گل

مدل کیک عروسی با خمیر فوندانت

مدل کیک سه طبقه برای عروسی

مدل کیک سالگرد ازدواج با طرح گل

زیباسازی کیک برای جشن عروسی

زیباسازی کیک با ایده های ساده و جالب

مدل کیک عروس

زیباسازی کیک عروسی با گل

مدل کیک ساده برای سالگرد ازدواج

مدل کیک سه طبقه برای سالگرد ازدواج

تزیینات جالب کیک با رنگ سفید و طلایی

مدل کیک سالگرد ازدواج با فوندانت

مدل کیک عروسی با خامه

تزیینات جالب برای کیک سالگرد ازدواج

مدل کیک با گل های طبیعی و زیبا

مدل کیک ساده و زیبا برای سالگرد ازدواج

تزیینات کیک با فوندانت

تزیینات کیک با خامه و گل طبیعی

مدل کیک عروس با تزیین ساده

کیک عروسی

مدل کیک برای جشن عروسی

کیک سالگرد ازدواج

ایده جالب کیک با طرح ساده برای عروسی

مدل کیک عروس شیک و ساده

تزیین کیک سالگرد ازدواج

در این مطلب روش هایی برای تزئین کیک برای مناسبت ها و جشن های خاص را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم این تزئینات مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها انواع کیک برای مناسبت های خاص را به زیبایی تزیین نمایید و لحظات خوب و خوشی را سپری نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جدیدترین مدل های کیک تولد دخترانه و پسرانه با تزیین زیبا و شیک به همراه ایده هایی برای انتخاب و تهیه کیک جشن تولد بچه گانه فانتزی و جالب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه این عکس های زیبا را مشاهده خواهید نمود.

عکس کیک تولد پسرانه و دخترانه با تزیین زیبا و فانتزی و جدیدترین مدل های کیک جشن تولد برای کودکان با طرح های زیبا و جالب در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل کیک های زیبا و فانتزی می توانند انتخاب مناسبی برای جشن تولد کودک شما باشند و با الگوبرداری از این عکس ها و مدل های زیبا و جدید، بهترین تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت را برای کودکتان انتخاب نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های جدید کیک جشن تولد کودکان همراه ما باشید.

انتخاب مدل کیک تولد زیبا و جالب نیازمند آشنایی با جدیدترین و متنوع ترین مدل های کیک می باشد تا از این طریق بتوان کیک دلخواه و ایده آل را انتخاب نمود. بر این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی زیباترین مدل های کیک جشن تولد و همچنین ایده هایی در جهت انتخاب، تهیه و تزیین اینگونه کیک ها بپردازیم که با استفاده از مطالب و مدل های ارائه شده در این مطلب می توان بهترین تزیین کیک جشن تولد را انتخاب نمود. در ادامه عکس های انواع مختلف کیک های تولد را مشاهده می فرمایید.

كيك تولد پسرانه ساده

کیک های تولد دخترانه اغلب با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و با رنگ های روشن و درخشان از جمله سفید، صورتی، زرد و این دسته رنگ ها که همه دختران علاقه زیادی به آنها دارند، تهیه می شود. در این بخش به معرفی انواع کیک جشن تولد دخترانه با طرح های زیبا و فانتزی می پردازیم که برای تهیه کیک های تولد دخترانه می توانید از این مدل های جدید و متنوع الگوبرداری نموده و زیباترین مدل کیک برای تولد کودکتان را داشته باشید.

کیک جشن تولد پسرانه اغلب با توجه به تم تولد و همچنین طرح های مورد پسند پسران تهیه می شود، کیک های تولد پسرانه تنوع زیادی دارند که با توجه به روحیات و تمایلات فرزندتان می توانید مدل کیک متناسب و ایده آل را تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل کیک های جشن تولد در ادامه تعدادی کیک تولد پسرانه ارائه می دهیم که هر یک انتخاب مناسبی برای جشن تولد فرزند شما محسوب می گردند.

با جدیدترین مدل های کیک جشن تولد آشنا شدید، در این بخش قصد داریم آموزش پخت و طرز تهیه کیک برای جشن تولد را نیز ارائه دهیم که شما والدین عزیز با این دستور به راحتی و خیلی سریع می توانید به تهیه کیک در منزل بپردازید. برای تهیه این کیک آسان، ابتدا مواد زیر را آماده نمایید.

آرد : سه پیمانه

شیر : یک پیمانه

تخم مرغ : سه عدد

روغن مایع : یک پیمانه

شکر : یک و یک سوم پیمانه

وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

بیکینگ پودر : یک قاشق چای خوری

ابتدا سفیده و زرده نخم مرغ را جدا نمایید، سفیده را با همزن بزنید تا کاملا پف کند و در صورتی که ظرف را برگرداندید سفیده بیرون نریزد. سپس زرده و شکر را با هم مخلوط نموده و هم بزنید تا رنگ آن کرمی شود، در این مرحله شیر و روغن را نیز اضافه نمایید و خوب هم بزنید. حال مواد باقیمانده که شامل آرد، بیکینگ پودر و وانیل می شود را مخلوط نموده و بعد از سه بار الک کردن، به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه نمایید و به آهستگی با چنگال هم بزنید تا یکدست شود. در مرحله آخر سفیده تخم مرغ را اضافه نمایید و مجددا و خیلی کوتاه با چنگال هم بزنید. حال مواد تهیه شده را درون قالب چرب و آرد پاشی شده بریزید و در فر که از قبل با دمای 180 درجه گرم نموده اید به مدت چهل دقیقه قرار دهید. کیک اسفنجی مخصوص تولد شما آماده است، حال زمان آن رسیده است که کیک خانگی خود را به بهترین شکل تزیین نمایید.

روش های متعددی برای تزیین کیک های تولد وجود دارد که رایج ترین آنها تزیین کیک تولد با خامه و همچنین تزیین کیک با خمیر فوندانت است. بعد از انتخاب طرح دلخواه و تهیه مواد و وسایل مورد نیاز اقدام به تزیین کیک به شکل دلخواه نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کیک های تولد تزیین شده زیبا و جدید را مشاهده می فرمایید که از این طرح های متنوع می توان به عنوان الگویی برای تزیین کیک خانگی خود استفاده نموده و از این طریق زیباترین کیک جشن تولد با تزیینات خاص و ویژه را داشته باشید.

امیدواریم ضمن لذت بردن از مشاهده عکس کیک تولد با تزیینات زیبا و جدید، مدل کیک جشن تولد دلخواه را انتخاب نموده باشید. پیشنهاد می کنیم به بخش تزیین کیک نیز مراجعه فرمایید و از آموزش ها و همچنین طرح ها و مدل های جدید و متنوع تزیین و تهیه انواع کیک برای جشن تولد و مناسبت های مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

كيك تولد پسرانه ساده

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کیک پیراهن پاپیون سفید از نمونه کیک های فواندنتی کیک آف است. این کیک خاص و لاکچری، بدون شک زیبنده شخصیت های خاص و شیک پوش است. کیک تولد را به سلیقه خو …

کیک مرد عنکبوتی محبوب کیک تولد پسرانه با تم محبوب مرد عنکبوتی است. تم مرد عنکبوتی یک تم هیجان انگیز برای پسر بچه هاست. همچنین می توانید شما این کیک را …

کیک تولد کودک عروسی میکی و مینی یک کیک مناسبتی خوشمزه می باشد. از آنجا که این شخصیت های فانتزی دوست داشتنی در بین بچه‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است، …

کیک میکی موس فوندانتی همیشه زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. بدون شک با سفارش این کیک میتوانید دلبندتان را بیش از پیش خوشحال کنید و باعث شوی …

انگری بردز که با نام پرندگان خشمگین نیز شناخته می‌شوند، همان پرنده‌های بانمک و جذابی هستن که برای حفظ جان جوجه‌های کوچک خود همیشه عصبانی و حاضر در صحن … كيك تولد پسرانه ساده

کیک عدد تولد میکی موس کارتونی یک کیک تولد و مناسبتی با رنگ های شاد و تزئین شده با شخصیت کارتونی معروف میکی موس مورد علاقه کودکان می باشد که می توانی …

عدد یک خال‌خالی، از دیگر محصولات مناسب برای جشن تولد یک‌سالگی است. طراحی رنگارنگ فوندانت ها، در اطراف لایه‌ی سفید اصلی کیک، برای آن ایجاد جذابیت بصری …

کیک ماشین مک کویین به‌عنوان یک کیک تولد پسرانه جذابیت خاصی برای پسربچه‌های شاخ شمشاد خواهد داشت. با سفارش آنلاین کیک ماشین مک کویین که با بهترین مواد …

رقابت از مسابقه های بزرگ حرف می زند، آیا شما در رقابت کردن و مسابقه دادن پیروز هستید؟ اگر پیروزی از آن شما شده، کیک ماشین مسابقه را انتخاب کنید، و لذت …

ای آدمک برفی ای مظهر بی حرفی، تو باغ پریدن بال و پر من باش، یک گوشه ی چشمی داشتی به من ای کاش! این گوشه ای بود از ترانه ای قدیمی به نام آدمک برفی. زیب …

کیک تمام فوندانت پیراهن قرمز از نمونه کیک های مناسبتی کیک آف است. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک کیک زیبا و جذاب نمی‌تواند تولد عزیزتان را خاطره‌انگیز کند. کی …

کیک مینیون با فوندانت زردرنگ و جذاب خود، پیام‌آور لحظات خاص و خاطره‌انگیز برای علاقه‌مندان به تم مینیون است. قنادان تیم کیک‌آف نهایت دقت و تلاش خود را …

لوچ خوش شانس یک شخصیت کارتونی جذاب است که بچه ها به آن علاقه ی فراوانی دارند . شما می توانید این شخصیت جذاب و جالب را برای سورپرایز کردن فرزندانتان در …

یکی از بزرگترین شانس هایی که هر کودک میتواند در زندگی بیاورد این است که شرایطی فراهم شود تا وی دست به کار ساختن یک آدم برفی شود.n چه لذتی دارد این کا …

طراحان و قنادان ماهر کیک‌آف کیک دزدان دریایی کارائیب را با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و با دستگاه‌های مدرن طراحی و تولید می‌کنند. ترکیب طعم فوندان …

کیک تولد آپ، یکی از کیک‌های تولد با تم کارتون می‌باشد. آپ، انیمشن محبوب و معروف که فردریکسن(پیرمرد ۸۰ساله) با بستن بادکنک به خانه‌اش، رویایش را برآورد …

جیمز لی‌سالیوان و مایک وازوفسکی نام دو شخصیت اصلی و بامزه‌ی انیمیشن محبوب کارخانه‌ی هیولاهاست که در ابتدای مسیر به اشتباه با ترساندن کودکان، انرژی مور …

کیک جغد دانا و با رنگ سبز فیروزه ای اش چه دلبرانه به نظاره ایستاده است! این کیک و سایر کیک های حیوانات سایت کیک آف مناسب هستند به عنوان کیک تولد بچگا …

نوع مواد اولیه مورد استفاده کیک کیک فوتبالی رئال مادرید به همراه دقت و تجربه ی قنادان باعث شده است که این کیک از نظر مصرف کنندگان یکی از خوشمزه ترین و …

کیک بارسلونا به عنوان یکی از کیک های تولد پسرانه در عین سادگیش یکی از پرطرفدارترین کیک های فوتبالی فروشگاه اینترنتی کیک آف است .این کیک نیمه فوندانتی …

داشتن یک مجسمه‌ی خوردنی از مینیون ها می‌تواند شادی وصف‌ناپذیری را برای شما و فرزند شما در روز تولدش ایجاد کند. کیک فوندانتی مینیون توسط بهترین قنادان …

این روزها شاهد تولد شخصیت های کارتونی تازه ای در دنیای رسانه ای هستیم. شخصیت هایی که به سرعت به میان کودکان و نوجوانان می آیند و خود را در دلهای انها …

كيك تولد پسرانه ساده

توپ تاپ

هتل های شیراز

رزرو هتل

بلیط هواپیما چارتر

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

وقتی به تولد دخترها می‌رسیم، تعداد بسیار زیادی مدل کیک تولد دخترانه وجود دارد که می‌شود از آنها الهام گرفت. تم‌های پرتعداد و شخصیت‌های محبوبی که می‌توان آنها را روی کیک تولد به تصویر کشید. فراموش نکنید که برای دختربچه‌ها باید از رنگ‌های روشن و درخشان در فرم‌های خوراکی استفاده کنید. همچنین سعی کنید در انتخاب رنگ، تم تولد را نیز در نظر بگیرید. در اینجا 24 مدل کیک تولد دخترانه خلاقانه و جدید در دسته بندی‌های جداگانه کیک تولد برای دختر بچه ها، کیک تولد دخترانه نوجوان و همچنین کیک تولد دخترانه بزرگسال را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بخشی از کار سخت شما برای انتخاب کیک را از دوشتان برداریم.

دختربچه‌ها عاشق شگفت‌زده شدن هستند. یک راه برای اینکه یک جشن تولد پر از شگفتانه برای آنها بسازید، این است که یک خوراکی را در کیک آنها مخفی کنید. چیزهایی مثل شکلات‌های رنگی یا اسمارتیز. ساختن این کیک از آنچه که فکر می‌کنید ساده‌تر است. بنابراین ترسی بابت سفارش آن به فروشگاه‌های شیرینی فروشی نداشته باشید. بلافاصله بعد از اینکه اولین قطعه از این کیک را برش دهید با یک دسته مهمان شگفت زده شده و خندان روبرو خواهید شد. این مدل کیک تولد دخترانه را از دست کم نگیرید. واقعا دخترتان را ذوق زده خواهد کرد.كيك تولد پسرانه ساده

چه به صورت خاص برای یک جشن تولد تابستانی باشد، و چه فقط برای ویژه کردن یک روز، یک کیک بستنی در حال ذوب، دختربچه‌ها را سر ذوق می‌آورد.

 

در قرن 21ام حافظه جشن تولدی کودکان بدون استفاده از رنگ‌های شاد و گرم کامل نخواهد شد. نگران درست کردن چنین کیکی هم نباشید. حتی اگر خودتان می‌خواهید کیک تولد دخترتان را درست کنید. می‌توانید از چندین روز قبل دست به کار شوید و لایه‌ها را بپزید و فریز کنید. برای رنگ‌های شاد و جالب نیز توصیه ما استفاده از ژله‌های رنگی است. از دیگر رنگ‌های خوراکی نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

معمولا اگر از دختربچه‌ها اسم چند حیوان مورد علاقه‌شان را بپرسید، همان اوایل از پروانه نام می‌برند. انگار که پروانه یک موجود دخترانه است! یک راه ساده و موثر برای اینکه کیک رویایی دخترتان را به او بدهید، سفارش یا پخت چنین کیک پروانه مانندی است.

بعضی مواقع نمی‌توانید از تقاضای دخترتان برای یک کیک با تم شخصیت مورد علاقه‌اش، چشم پوشی کنید. این شخصیت‌ها را می‌توان مانند شکل زیر، روی خامه رویه کیک نقاشی کرد. همچنین می‌توانید از عروسک‌های بند انگشتی (یا کمی بزرگتر) استفاده کنید و چند تا از آنها را روی کیک قرار دهید. نیازی به گفتن ندارد که انتخاب این شخصیت‌ها را به دخترتان بسپارید. در ایران هم مانند بسیاری از نقاط دنیا، محبوب‌ترین شخصیت‌ها برای دخترها، پرنسس‌ها و شخصیت‌های دیزنی هستند. با یک جستجوی ساده، شما هم به این نکته جالب و عجیب پی خواهید برد.

 

علاوه بر دخترها، نقاش‌ها هم با چنین کیک تولدی سر ذوق می‌آیند. چنین مدل کیک تولد دخترانه‌ای برای کودکان بین 6 تا 9 سال مناسب است. به خصوص اگر به نقاشی یا دیگر مهارت‌های هنری علاقه داشته باشند. اگر دختر یا حتی پسر شما علاقه‌مند به نقاشی است، یک ایده مناسب برای تم کلی تولد و نه فقط کیک، استفاده از اینگونه رنگ‌ها و طرح‌ها است.

دختربچه‌هایی که زمان زیادی را صرف پرو لباس به عنوان یک شاهزاده خانم می‌کنند یا اینکه به یکی از شاهزاده‌های کارتونی معروف علاقه‌مند هستند، عاشق کیک عروسکی پرنسس خواهند شد. درست کردن این مدل کیک تولد دخترانه، نیاز به مهارت بالایی دارد. در عوض با توجه به درخواست‌های زیادی که در بازار برای این مدل وجود دارد، اکثر فروشگاه‌ها با چنین سفارشی مشکلی ندارند.

 

باز هم یک مدل کیک دخترانه که با رویاها و فانتزی‌های آنها سرو کار دارد. جالب اینکه درست کردن آن، آنقدرها هم کار سختی نیست. فقط نیاز به وسایل و مواد اولیه خاصی دارد.

اگر یک مهمانی پر جنب و جوش و پر از بازی طراحی کرده‌اید، و به دنبال یک راه ساده برای تقسیم کیک‌ بین مهمانان هستید، راهی ساده‌تر از این پیدا نمی‌کنید. کاپ‌کیک‌ها را کنار یکدیگر بچینید. به صورتی که سن تولد دخترتان با آنها ساخته شود.

یک مدل کیک تولد دخترانه فانتزی که می‌توان با هر شیرینی و شکلاتی که در دسترس است آن را بیشتر و بیشتر تزیین کرد.

عروسک‌های باربی همواره بخش مهمی از زندگی هر دختری در سنین کودکی هستند؛ بنابراین گرفتن یک کیک تولد به شکل باربی برای تولد دختر بچه‌تان گزینه بسیار خوبی است.

پاپیون‌ها جذاب و دخترانه هستند بنابراین کیک تولد پاپیونی برای جشن تولد دختربچه‌ها می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد. کیک تولد دختر شما بنا بر سلیقه‌تان می‌تواند به شکل یک پاپیون بزرگ و یا پر شده از تعدادی پاپیون کوچک باشد.

آیا دختر شما عاشق سگ یا بچه گربه‌هاست؟ اگر دخترتان به حیوان خاصی علاقه دارد بهترین ایده این است که یک کیک به شکل آن حیوان سفارش دهید. رایج‌ترین کیک‌های حیوانی محور،  بچه‌ گربه‌، سگ، بره، خرس و خرگوش است. شما همچنین می‌توانید به سراغ کیک تولدهای با تم پرنده بروید. فقط قبل از انتخاب باید از حیوان مورد علاقه دخترتان مطلع شوید.

می‌توانید کیک مورد نظرتان را از فروشگاه اینترنتی کیکانه سفارش دهید. در صورت تمایل می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

سفارش کیک تولد حیوانات

اگر دختر بچه شما متولد فصل زمستان است این می‌تواند ایده خوبی برای کیک تولد او باشد. مانند تصویر زیر می توانید از شکل درخت کریسمس، برف و رنگ آبی برای تزیین کیک استفاده کنید. علاه بر این از نمادهای دیگر زمستان مثل آدم برفی و بابانوئل هم می‌توانید در تزیین کیک تولد دختربچه خود استفاده کنید.

کیک ضد جاذبه یک ایده عالی و سرگرم کننده برای تولد دختربچه‌ها است و مطمئناً نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

دخترها معمولاً از سن نوجوانی به بعد به ظاهرشان اهمیت بیش‌تری می‌دهند و لوازم آرایشی مثل رژ لب، خط چشم، لاک و … نظر آن‌ها را به خود جلب می‌کند.بنابراین کیک تولدی که این شور و اشتیاق دخترانه آن‌ها را نشان می‌دهد یک کیک تولد عالی برای هر دختری خصوصاً برای دختران نوجوان خواهد بود.

معمولاً اکثر دخترها در هر سنی علاقه زیادی به کتاب خواندن خصوصاً کتاب‌های داستانی دارند. بنابراین شما می‌توانید دختر خود را با کیکی به شکل کتاب مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید.

شیکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و … امروزه از محبوبیت بالایی در بین مردم خصوصاٌ جوانان و نوجوانان برخوردار شده است. بنابراین خیلی عجیب نیست که در تولدها هم به عنوان تم و تزیین کیک و … دیده شوند. مطممئناً کیک تولدی با این تم یک کیک تولد متفاوت و خاص برای دختر نوجوان شما خواهد بود.كيك تولد پسرانه ساده

این مدل کیک تولد یک ایده عالی و جدید برای دختران نوجوان که علاقه بسیاری به تکنولوژی‌های روز مثل موبایل دارند است.

زیبایی گل‌ها و طبیعت چیزی است که اکثر خانم‌ها آن را درک می‌کنند و از آن لذت می‌برند. اگر دختر شما هم به طبیعت و گل و گیاه علاقه مند است این کیک تولد انتخاب خوبی برای جشن تولد او خواهد بود. گل‌های فوندانت زیبا به همراه گل های طبیعی باعث می‌شود که کیک تولد دختر شما با طراوت و همچنین مجلل به نظر برسد.

این کیک تولد جذاب و لاکچری مناسب برای دختران جوان و بزرگسال است.

اگر دختر شما به موسیقی خاصی مثل گیتار، پیانو و … علاقه مند است می‌توانید با چنین کیکی او را غافل‌گیر کنید.

بنا به درخواست کاربران این مطلب با جدیدترین کیک‌های تولد دخترانه، به روز رسانی شد. در ادامه، 46 مدل عکس کیک تولد دخترانه دیگر ارائه شده است. این مدل‌ها در 6 دسته تقسیم بندی شده که برای دیدن تصاویر کیک‌های تولد دخترانه، می‌توانید تصاویر هر یک از اسلایدرها را ورق بزنید.

توجه: اگر قصد سفارش کیک تولد به صورت اینترنتی را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کیکانه مراجعه کنید و مدل‌های کیک تولد دخترانه را مشاهده نمایید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

هنگامی که در مورد کیک تولد پسرانه فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، کیک قهرمان‌های کارتونی مانند مرد عنکبوتی و یا کیک ماشین است. اما پسر بچه‌ها فقط به ماشین و قهرمان‌های کارتونی علاقه ندارند. بلکه ایده‌های زیادی برای کیک تولد پسرانه وجود دارد. کافی کمی خلاقانه‌ فکر کنیم.

پسر بچه‌ها بیش از آنکه از خود جشن تولد و کارهای متداول آن مانند فوت کردن شمع و یا بریدن کیک خوشحال شوند، از بازی کردن با هم سن و سال‌های خود لذت می‌برند. اما با این حال مهم‌ترین بخش یک جشن تولد، “کیک تولد“ است. بنابراین سفارش کیک تولد باید با دقت و مطابق با سلیقه فرزندتان انجام شود. باید جشن تولد را به گونه‌ای طراحی کنید که فرزند شما به معنای واقعی کلمه ذوق زده شود.كيك تولد پسرانه ساده

شاید تا به حال در اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی، کیک‌های پسرانه متعددی را دیده باشید، اما هر ایده‌ای مناسب نیست. شما باید ایده‌ای را بیابید که پسرتان را خوشحال می‌کند. اگر می‌خواهید با خاص‌ترین و به روز ترین ایده‌های کیک تولد پسرانه آشنا شوید، ادامه‌ی این مقاله را از دست ندهید. ما سعی خواهیم کرد، بهترین ایده‌‌ها را به شما معرفی کنیم.

در ادامه لیستی از بهترین ایده‌های کیک تولد برای پسران را جمع‌آوری کردیم. سعی شده است، ایده‌هایی انتخاب شود که مورد علاقه‌ی همه‌ی پسران بوده و گروه‌های سنی مختلف را پوشش دهد.

انیمیشن اونجرز به خاطر ابرقهرمان‌هایی که دارد مورد علاقه‌ی کودکان است. بنابراین اگر پسر بچه شما این انیمیشن را تماشا کرده است و به آن علاقه دارد، ایده‌ی اونجرز یک انتخاب مناسب برای کیک تولد او است.

بازی چرخ‌های داغ یک بازی رایج و معروف بین پسر بچه‌ها است. علاقه‌ی پسران به ماشین و ماشین سواری یک علاقه‌ی جهانی است. بنابراین حتی اگر فرزند شما این بازی را انجام نداده باشد، به خاطر استفاده از ماشین، جاده و رنگ‌های جذاب در این کیک، حتما از آن خوشش می‌آید.

انیمیشن کتاب جنگل و شخصیت‌های دوست داشتنی آن، مورد علاقه‌ی بسیاری از بچه‌ها است. صرف نظر از این انیمیشن، استفاده از حیوانات مختلف موجود در جنگل در کنار درختان و رنگ شاد سبز، یک ایده‌ی خلاقانه برای کیک تولد پسر بچه‌های کوچکتر است.

اگر قصد برگزاری جشن تولد یک سالگی فرزند خود را دارید، مطالعه‌ی مقاله‌ی “جشن تولد یک سالگی کودکان” خالی از لطف نیست.

در اثر کم‌کاری فرهنگی و عدم قهرمان‌سازی شخصیت‌های ملی مانند رستم و سهراب، شخصیت‌هایی مانند سوپرمن، مرد عنکبوتی، هالک و بتمن به قهرمان‌های شکست ناپذیر کودکان و به خصوص پسر بچه‌ها تبدیل شده‌اند. یک کیک سه طبقه را تصور کنید که هر طبقه نماد یکی از این قهرمان‌ها باشد. می‌توانید حدس بزنید که کودک شما از دیدن این کیک چقدر خوشحال خواهد شد.

پسر بچه‌ها عاشق ماشین‌ آلات ساختمانی نیز هستند. شاید محیط پر سر و صدا و گرد و خاک برای دختران ملال آور باشد ولی برای پسر بچه‌ها جذاب است. حتما دیده‌اید که پسر بچه‌ها به خاک بازی علاقه دارند و از این کار لذت می‌برند. ماشین‌ آلات اسباب بازی ساختمانی مانند تراکتور و کامیون دارند و ساعت‌ها با آن سرگرم هستند. بنابراین کیک تولد ساختمانی یک ایده‌ی مناسب برای تولد پسر بچه‌ها است.

بت موبیل، یک وسیله‌ی نقلیه‌ی تخیلی است که در سری داستان‌های بتمن وجود دارد. بسیاری از پسر بچه‌ها آروزی داشتن چنین اتومبیلی را دارند. اگر فرزند شما به بتمن علاقه دارد، کیک بت موبیل یک انتخاب مناسب است.

اگر پسر شما از تماشای دریا به وجد می‌آید و یا به خواندن و گوش دادن داستان‌هایی در مورد دزدان دریایی علاقه دارد. اگر دوست دارد لباس‌های دزدان دریایی را به تن کند و با سلاح‌های آن‌ها بازی کند، قطعا ایده‌ی کشتی دزدان دریایی برای او جذاب خواهد بود.

مناسب برای بچه‌هایی که عاشق انیمیشن‌های فضایی هستند و در رویای خود سفر به فضا را پرورش می‌دهند. با این کیک می‌توانند تمام شگفتی‌ها و جذابیت‌های فضا مانند ستاره‌ها، سفینه‌های فضایی و آدم فضایی‌ها را لمس کنند و لذت ببرند.

بچه‌ها در بسیاری از کارتون‌ها و یا کتاب‌های داستان با دایناسور آشنا شده و اغلب پسر بچه‌ها به این موجود عظیم الجثه علاقه‌مند هستند. بنابراین کیک سه لایه‌ی دایناسور، می‌تواند ایده‌ی جذابی برای کیک تولد فرزندتان باشد.

در حالی که دختر بچه‌ها به کیک‌های باربی و یا سایر عروسک‌ها علاقه‌مند هستند، پسر بچه‌ها عاشق شخصیت‌های کارتونی مانند سگ اسنوپی می‌باشند. اگر قصد دارید یک کیک فانتزی برای تولد فرزندتان سفارش دهید، کیک اسنوپی یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

یک کیک سرگرم کننده، رنگارنگ و زیبا که در آن حیوانات مختلف به شکل فانتزی و با استفاده از خمیر فوندانت درست شده‌اند. این کیک برای بچه‌های کوچکتر بسیار جذاب خواهد بود.

اگر پسر کوچک شما یک نابغه است. اگر به دنبال کشف حقیقت و انجام آزمایش‌های علمی است. اگر در بین همه‌ی درس‌ها به درس علوم علاقه‌ی بیشتری دارد، کیک تم علمی یک ایده‌ی مناسب برای تولد او است.

جهت آشنایی بیشتر با تم‌های تولد پسرانه می‌توانید از مقاله “تم تولد پسرانه” کمک بگیرید.

معمولاً همه بچه ها چه دختر و چه پسر از سنین کودکی در رویاهای خود شغل آینده‌شان را انتخاب می‌کنند. برخی در رویای خلبانی یا فضانوردی هستند و برخی دیگر نیز در آرزوی این هستند که روزی پلیس و یا آتش نشان شوند. اگر پسربچه شما نیز در رویای خود شغل خاصی را مد نظر دارد شما می‌توانید یک کیک تولد با تم شغل رویایی او سفارش دهید و او را خوشحال کنید.

بعد از ماشین، پسرها بیشتر از هر چیزی عاشق هواپیما هستند. اکثر پسر بچه‌ها رویای پرواز و پریدن در سر دارند. بنابراین حداقل کاری که می‌توانید برای خوشحال کردن آن‌ها انجام دهید، سفارش یک کیک هواپیما برای تولدشان است.

این شخصیت‌های زرد رنگ لوچ، میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان به خود علاقه‌مند کرده‌اند. اما در این میان مینیون‌ها بیشتر مورد علاقه‌ی بچه‌ها هستند. کیک تولد مینیون یک ایده‌ی مناسب برای پسر بچه‌هایی است که به این شخصیت‌ها علاقه دارند.كيك تولد پسرانه ساده

نکته: در مقاله‌ی “چگونگی اجرای جامع تم تولد مینیون” به تفصیل در مورد این تم صحبت شده است.

میکی موس یک شخصیت کارتونی جذاب و محبوب بین همه‌‌ی نسل‌ها و سنین است. با این حال بزرگ‌ترها با این شخصیت خاطرات بیشتری دارند. یکی دیگر از ایده‌های کیک تولد پسرانه ، کیک میکی موس است. این کیک با استفاده از خمیر فوندانت تهیه شده و به دلیل رنگ‌های شادی که در آن به کار رفته است، برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است.

یکی دیگر از شخصیت‌های کارتونی پر طرفدار، بره ناقلا است. اگر پسر بچه‌ی شما به این کارتون علاقه دارد و هنگام پخش آن، محو تماشا می‌شود، ایده‌ی کیک بره ناقلا یک ایده‌ی مناسب برای تولد او است.

امروزه بازی‌های کامپیوتری تنوع فراوانی پیدا کرده‌اند و از محبوبیت بالایی در بین بچه‌ها و نوجوانان خصوصاً در بین پسرها پیدا کرده‌اند به طوری‌که بیش تر وقت خود را با این بازی‌ها پر می‌کنند. اگر پسر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری است شما می‌توانید یک کیک تولد به شکل شخصیت‌های بازی محبوب او سفارش دهید و او را غافل‌گیر کنید.

کارتون لاک پشت‌های نینجا از جمله کارتون های مورد علاقه اکثر پسربچه‌هاست. اگر به دنبال کیک تولد پسرانه با تم شخصیت‌های کارتونی برای پسربچه خود هستید این کیک می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. البته قبل هر چیز باید مطمئن شوید که پسرتان به این کارتون علاقه دارد یا خیر.

اگر به دنبال یک کیک تولد لاکچری و شیک برای پسربچه خود هستید کیک تولد سبیل بهترین ایده برای شماست.

پسران نوجوان اغلب هیچ ورزشی را به دیگری ترجیح نمی‌دهند. همان قدر که به فوتبال علاقه‌مند هستند، تمایل دارند بسکتبال و یا تنیس روی میز بازی کنند. آن‌ها دوست دارند ورزش‌های گوناگون را امتحان کرده تا به ورزش مورد علاقه‌ی خود برسند. بنابراین کیک ورزشی یک ایده‌ی مناسب برای پسران نوجوان است. در این کیک از توپ‌ و یا نماد ورزش‌های مختلف استفاده می‌شود.

این کیک برای تولد پسران بزرگ‌تر مناسب است. اگر فرزند شما به موسیقی علاقه دارد و زمان زیادی را به گوش دادن آن اختصاص می‌دهد، این کیک یک ایده‌ی مناسب برای جشن تولد او است.

پسرها به ورزش علاقه‌ی بسیار دارند. لزومی ندارد حتما از کیک بسکتبال استفاده کنید. ابتدا ببینید فرزند شما به چه ورزشی علاقه دارد. سپس متناسب با آن، کیک تولدش را سفارش دهید.

می‌شود گفت که فوتبال جزء محبوب‌ترین بازی‌ها و ورزش‌ها بین همه پسر‌ها در همه سنین است؛ بنابراین اگر به دنبال یک کیک تولد پسرانه برای پسر نوجوان خود هستید این می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. شما حتی می‌توانید یک کیک تولد با موضوع و رنگ تیم مورد علاقه پسرتان سفارش دهید.

کیک تولد موبایل برای پسران نوجوان که علاقه زیادی به موبایل دارند می‌تواند بهترین چیزی باشد که در روز تولد خود می‌بینند و باعث می‌شود که از جشن تولد خود لذت بیش‌تری ببرند.

گیتار یک ابزار موسیقی درجه یک است که اکثر نوجوانان و جوانان آن را دوست دارند زیرا باعث می‌شود که احساس آرامش کنند. شما می‌توانید جشن تولد پسر نوجوان خود را با یک کیک گیتار شیک‌تر کنید و اگر پسر شما علاقه‌مند به گیتار باشد این می‌تواند بهترین ایده برای کیک تولد او باشد.

این کیک تولد پسرانه می‌تواند یک ایده عالی برای تولد پسران نوجوان و جوان علاقه‌مند به ورزش باشد. علاوه بر این حتی اگر پسر شما علاقه‌ای به ورزش ندارد و یا کمی اضافه وزن دارد این می‌تواند یک راه ایده‌ آل برای این باشد که به او بگویید زمان آن فرا رسیده که شروع به ورزش و تناسب اندام خود کند.

پاسور یک بازی مهیج و دوست داشتنی برای پسران جوان و بزرگسال است. بنابراین اگر به دنبال یک کیک تولد پسرانه بزرگسال هستید مطمئناً کیکی با این تم می‌تواند ایده خوبی برای شما باشد. چنین کیک تولدی علاوه بر جذابیت به پسر شما می فهماند که او اکنون بزرگ و بالغ شده است.

معمولاً پسرها از زمان کودکی به اولین اسباب بازی که علاقه پیدا می‌کنند ماشین است. و این علاقه در بزرگسالی نیز ادامه دارد و حتی قوی‌تر هم می‌شود.بنابراین اگر پسر شما هم علاقه شدیدی به ماشین و رانندگی دارد کیک تولد ماشین بهترین ایده برای اوست. گزینه های مختلفی برای کیک ماشین وجود دارد شما تنها باید از علاقه پسر خود آگاه باشید تا بتوانید او را کیک ماشین مورد علاقه‌اش غافل‌گیر کنید.

پیتزا و به طور کلی فست فود امروزه جزء غذاهای مورد علاقه جوانان است بنابراین شما می‌توانید از این علاقه پسر خود در کیک تولد او استفاده کنید. علاوه بر پیتزا از غذاها و خوراکی های مورد علاقه دیگر پسرتان نیز می‌توانید به عنوان مدل کیک تولد او استفاده کنید.

سوپر ماریو یک بازی بسیار محبوب در بین بچه‌های دیروز و جوانان امروز است. اگر می‌خواهید تولدی خاطره‌انگیز و با تم نوستالژی برای پسر جوان خود برگزار کنید. کیک سوپر ماریو یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

این‌ها فقط نمونه‌هایی از مدل کیک تولد پسرانه بود. ایده‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ی مهم این است که نه تنها برای فرزندانتان، بلکه برای خود نیز جشن تولد برگزار کنید. همه‌ی ما در هر سنی که باشیم نیاز به شادی و جشن داریم. در مقاله‌ی “چرا باید جشن روز تولدمان را هر سال برگزار کنیم؟” بیشتر به این موضوع پرداختیم.

مطالب مرتبط:

چندین مدل کیک تولد دخترانه جدید + تصاویر

جدیدترین ایده‌ها برای کیک تولد زنانه + تصاویر

ایده‌هایی برای کیک تولد مردانه + تصاویر

برای مشاهده انواع کیک‌های تولد و سفارش کیک تولد در اصفهان، می‌توانید به فروشگاه آنلاین کیکانه مراجعه کنید.

برای مشاهده و سفارش کیک‌های تولد پسرانه روی لینک زیر کلیک کنید:

سفارش کیک تولد پسرانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

كيك تولد پسرانه ساده
كيك تولد پسرانه ساده
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *