قیمت روغن نارگیل در ایران

دوره مقدماتی php
قیمت روغن نارگیل در ایران
قیمت روغن نارگیل در ایران

🌸خواص درمانی:مراقبت از مو وپوست،مرطوب کننده وبراق کننده و نرم کننده مو سر، تسکین درد کمر، بواسیر و زانو، تقویت عضلات و موی سر ،ضد موخورره و شوره سر ،ضد وزی مو، جلوگیری از پیری زودرس پوست،بهبود ده…

روغن نارگیل ایرانی در دمای معمولی به صورت مایع و در هوای سرد جامد و سفید رنگ است. روغن نارگیل توسکا که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد چند کاربرده بوده و علاوه بر مصارف زیبایی مو و پوست برای خوراک نیز قابل استفاده می باشد.

همانطور که می دانید روغن نارگیل از گوشت نارگیل و با روش پرس سرد تولید می گردد.
میوه نارگیل در ایران قابل کشت نبوده و برای روغن گیری از کشور های جنوب شرق آسیا و آفریقا واردات انجام می گیرد. در حال حاضر کشور اندونزی بیشترین تولید کننده پودر نارگیل بوده و در بازار ایران بهترین کیفیت پودر نارگیل را دارا است.
پودر نارگیل وارداتی در کارگاه های داخل ایران با استفاده از دستگاه مورد فشار قرار گرفته و روغن آن استخراج می گردد و به آن روغن نارگیل طبیعی و ایرانی می گویند.

همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر گردید پودر نارگیل کورد استفاده در کارگاه های روغنگیری وارداتی بوده و قیمت روغن نارگیل جامد ایرانی وابستگی مستقیمی با قیمت ارز و پودر نارگیل دارد.
از اینرو قیمت روغن نارگیل دائم در نوسان می باشد و برای دریافت قیمت روز این روغن بهتر است با مدیر فروش توسکا در تماس باشید.
روغن نارگیل ارگانیک که در ایران تولید می گردد دارای مصارف آرایشی و بهداشتی و خوراکی بوده و بهتر است از نوع تصفیه نشده آن استفاده نمود.

قیمت روغن نارگیل در ایران

دوره مقدماتی php

همانطور که اطلاع دارید یکی از پرکاربرد ترین روغن ها برای زیبایی پوست و مو روغن نارگیل بوده که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده شده است.
دلیل اصلی استفاده این روغن در اینگونه محصولات تاثیر بسیار عالی روغن نارگیل برای زیبایی وست  مو می باشد.
محصولات آرایشی برند معمولا دارای قیمت بسیار بالایی هستند برای همین می توانید خودتان با خرید روغن نارگیل طبیعیی و استفاده از آن دارای مو های زیبا و نرم باشید.
بهترین زمان استفاده از این روغن شب ها بوده و بهتر است بعد از روغن مالی مو با استفاده از یک کیسه پلاستیکی یا کلاه حمام موهای خود را پوشانده و بعد از ۲ ساعت آن را بشویید.
روغن نارگیل باعث تقویت مو شده و از ریزش آن جلوگیری می نماید.

روغن های زیادی برای مشکلات مو وجود دارد که از می توان به روغن رزماری، روغن بنفشه و روغن نارگیل اشاره نمود.
شما هم جزو آندسته از مردمی هستید که از سفیدی مو نگرانید و احساس می کنید جوانیتان دارد از دست می رود؟
مشکلات مو هم دارای درجه بندی بوده و روغن نارگیل در صورتی که ریزش مو سطحی و کم باشد تاثیر گذار است.
طبق تجربه ما در چند سال اخیر بهترین روغن از نظر تاثیر گذاری بر روی مو برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو روغن بنفشه پایه زیتون می باشد.
روغن بنفشه نه تنها از ریزش مو جلوگیری می نماید بلکه باعث رویش مجدد آن نیز می گردد.
استفاده از روغن بنفشه برای مشکلات مو بارها و بارها بر روی بیماران متعدد آزمایش شده و به اثبات رسیده است.

برای دریافت قیمت روغن نارگیل جامد، روغن ماساژ و روغن های گیاهی دیگر و دریافت مشاوره طب سنتی می توانید با مدیر فروش توسکا در ازتباط باشید.

 

ماساز با روغن گرم یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ رطوبت مو ها و …

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

روغن نارگیل

قیمت روغن نارگیل خالص ایرانی شاید از نوع خارجی آن کمی گرانتر باشد ولی از کیفیت بالایی برخوردار است. زیرا در ایران روغن میوه نارگیل با فشردن میوه خشک نارگیل تولید می گردد و کاملا طبیعی و عاری از مواد شیمیایی است. روغن نارگیل خالص چیست؟ روغن نارگیل خالص یکی …

روغن نارگیل

روغن نارگیل ایرانی در دمای معمولی به صورت مایع و در هوای سرد جامد و سفید رنگ است. روغن نارگیل توسکا که با قیمت ارزان و مناسب عرضه می گردد چند کاربرده بوده و علاوه بر مصارف زیبایی مو و پوست برای خوراک نیز قابل استفاده می باشد. روغن نارگیل …

روغن نارگیل

قیمت روغن نارگیل در ایران

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های جهت مصرف روزانه و استفاده در آشپزی می باشد اگر به طور روزانه از این روغن بی نظیر استفاده کنید می توانید از ابتلا به بسیاری از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کنید. روغن نارگیل نسبت به بقیه روغن های دیگر بسیار …

روغن نارگیل

روغن نارگیل توسکا یک برند ایرانی می باشد که به صورت مستقیم از میوه نارگیل و به روش پرس سرد تهیه می گردد. قیمت این روغن با توجه به خرید جزیی و عمده متغیر است. قیمت روغن نارگیل چنده قیمت روغن نارگیل توسکا طبق عکس ذیل می باشد: روغن نارگیل …

روغن نارگيل

ارسال دیدگاه

فهرست مطلب

فروش روغن نارگیل خوراکی در تهران در نمایندگی فروش روغن های گیاهی اصل و ارگانیک در این فروشگاه با قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

نمایندگی های فروش علاوه بر عرضه روغن نارگیل ۱۰۰% خالص اطلاعات کاملی در خصوص فوائد، شیوه روغن کشی و بسته بندی های موجود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بسیاری از فروشگاه های محصولات روغنی، عطاری ها و داروخانه ها جهت خرید عمده روغن نارگیل به این نمایندگی ها مراجعه کرده تا بدون واسطه محصول مورد نیاز خود را خریدای کنند.قیمت روغن نارگیل در ایران

معمولا عطاری ها و داروخانه ها اطلاعات خوبی در مورد خواص و نحوه استفاده بهتر از این روغن داشته و در هنگام خرید می توانید از آن بهره مند شوید.

فروش عمده روغن نارگیل ارگانیک و خرید انواع روغن های گیاهی اصل بدون واسطه با ما تماس بگیرید.

امروزه بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان روغن نارگیل که در بازار های تهران و سایر نقاط کشور به فروش این محصولات می پردازند برای افزایش تعداد مشتریان فروش اینترنتی روغن نارگیل اصل را از طریق وب سایت های معتبر انجام می دهند.

این روغن به دلیل داشتن اسید چرب و لوریک اسید دارای خواص زیادی از جمله سفید کننده دندان ها بوده و به عنوان یک سفید کننده و ضد عفونی کننده دندان مورد استفاده قرار می گیرد.

در فروش اینترنتی روغن نارگیل اصل، مشخصات کاملی از این روغن، تولید کننده آن ، عکس های مختلف از بسته بندی محصول ، وزن و قیمت به روز آن در وب سایت قابل مشاهده است.

مشتریان با مراجعه به این وب سایت های فروش اینترنتی می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین، روغن نارگیل و سایر روغن های گیاهی را با قیمت مشخص، به مقدار دلخواه سفارش داده و در کمترین زمان و در هر جایی که باشند آن را تحویل گرفته و از فوائد بیشمار آن استفاده کنند.

جهت خرید روغن نارگیل ۱۰۰% خالص و خوراکی و اطلاع از قیمت انواع روغن های گیاهی اصل و ارگانیک بدون واسطه با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل معمولا آن را از کشور های که تولید کننده اصلی هستند وارد می کنند.

فیلیپین و اندونزی بیشترین واردات این روغن به کشور را دارند. در سال گذشته نزدیک ۱۰۰۰ تن حجم ارسال روغن نارگیل به ایران از طریق این دو کشور بوده است.

روغن وارداتی اکثرا به صورت فله بوده و توسط کارخانجات در وزن های مختلف بسته بندی شده و توسط نمایندگی فروش عمده روغن نارگیل در بازار، عطاری ها، داروخانه ها و فروشگاه های محصولات آرایشی و بهداشتی توزیع می شود.

قیمت فروش نیز در این نمایندگی ها بسیار پایین بوده خرید از آنها بسیار مقرون به صرفه است.

جهت اطلاع از قیمت روغن نارگیل ارگانیک و خرید انواع روغن های گیاهی اصل و ارگانیک به صورت عمده با ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش انواع روغن گياهی اصل و ارگانیک از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

برچسبروغن نارگیل خوراکی فروش روغن فروش روغن خوراکی فروش روغن در تهران فروش روغن نارگیل

قیمت عمده روغن نارگیل روغن نارگیل خواص خوراکی و غیر خوراکی زیادی دارد. به همین …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

قیمت روغن نارگیل در ایران

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

جهت ثبت سفارش و يا همكاری پيام بگذاريد:

نام شما: (الزامی)

شماره تلفن خود را وارد كنيد: (الزامی)

پيام شما

  • عکس دخترانه پروفایل تلگرام
  • فروش عمده انواع روغن های گیاهی اصل
    بالاترين كيفيت با پايينترين قيمت
    بدون واسطه
    بيشترين ميزان فروش
    ارسال به سراسر كشورشماره های تماس با واحد فروش:

    روغن كنجدروغن زيتونروغن آفتابگردانروغن كلزاروغن بادامروغن خراطینروغن آرگان
    روغن های طبی و سنتی

    روغن گل بنفشهروغن گل سرخروغن گل گاوزبانروغن گل نسترنروغن گل همیشه بهار
    روغن گل هزار چشم
    روغن گل پنیرکروغن گل شمعدانی

    روغن ترميم و بهبود چين و چروك پوست
    روغن تقويت مو و ناخن
    روغن بهبود درد مفاصل و آرترز

    ۳۹,۹۰۰تومان

    نارگیل از میوه‌های بسیار پر خواص است، تاثیرات این میوه بر روی سلامتی بدن بسیا زیاد است. روغن نارگیل سرشار از چربی‌های اشباع نشده است و این چربی‌‌ها برای بدن بسیار مفید است. از خواص روغن نارگیل برای ترمیم پوست، سلامت مو و… استفاده می‌شود، روغن نارگیل برای محافظت از پوست و مو، کاهش وزن، درمان عفونت قارچی و بهبود ایمنی بدن در برابر عفونت‌ ها و بیماری‌‌ها بسیار موثر است. خرید روغن نارگیل به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، توسط متخصصین پوست توصیه می‌شود.

    روغن نارگیل اصل و مرغوب، تنها و تنها از قسمت سفید رنگ میوه نارگیل تهیه می‌شود. برای تهیه این روغن گوشته و قسمت سفید رنگ روغن نارگیل را تحت فشار و دمای مناسبی قرار داده می‌شود تا روغن و عصاره این میوه به دست بیاید. تهیه روغن نارگیل در خانه و به روش‌های سنتی هم امکان پذیر است اما این روغن اگر با دستگاه‌های پرس سرد تهیه شوند هم خواص خود را به‎‌طور کامل حفظ خواهند کرد و هم بهداشتی‌تر هستند.

    روغن نارگیل ریوک صددرصد خالص است و برای تهیه آن از روغن پایه یا حامل به هیچ‌ عنوان استفاده نشده است. روغن نارگیل ریوک با استفاده از دستگاه پرس سرد تهیه می‌شود و به دلیل عدم حرارت بالا در این روش خواص روغن نارگیل کاملا حفظ می‌شود.

    روغن نارگیل از روغن‌های گیاهی برای مصرف خوراکی و موضعی است. این روغن برای تهیه شیرینی دسرها برخی طبخ برخی از غذاها مورد استفاده قرار میگیرد.روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و پیشگیری و درمان برخی از بیماری‌ها، مانند: (آلزایمر، دیابت، سرطان و…) بسیار موثر است.قیمت روغن نارگیل در ایران

    در ادامه به برخی از خواص این روغن بی نظیر می‌پردازیم:

    افزایش ایمنی بدن: روغن نارگیل به افزایش ایمنی بدن کمک می‌کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. این روغن حاوی چربی‌‌های ضدمیکروب، اسید لوریک، اسید کاپریک و اسید کاپریلیک بوده که این‌‌ها دارای خاصیت ضد قارچ، ضد باکتری و ضد ویروس هستند

    بدن انسان، اسید لوریک را به مونولورین تبدیل می‌ کند که تحقیقات نشان داده‌اند برای مقابله با ویروس‌ها و باکتری‌هایی که بیماری‌ هایی نظیر تبخال، آنفولانزا، سیتومگالوویروس و حتی ایدز را ایجاد می ‌کنند، بسیار موثر است.

    سفید کننده دندان: کلسیم از مهمترین ماده‌‌هایی است که به استحکام و سلامت استخوان و دندان کمک می‌کند. از آنجا که روغن نارگیل به بدن در جذب کلسیم کمک می‌ کند، منجر به افزایش سلامت دهان و دندان‌ها شده و از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. به گفته پزشکان روغن نارگیل در کاهش تشکیل پلاک و التهاب‌های ایجاد شده توسط آن‌ها در لثه هم موثر است. همچنین برای سفید کردن دندان‌ها نیز می‌توان از روغن نارگیل استفاده کرد.

     

    محافظ پوست در برابر آفتاب: روغن نارگیل یک محافظ بسیار قوی در برابر تشعشعات آفتاب و اشعه فرابنفش موجود در نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی است. روغن نارگیل، سرشار از ویتامین E است که در برابر اشعه‌های ماوراء بنفش آفتاب از پوست محافظت می‌کند. در اصل با استفاده از روغن نارگیل روی پوست خود  یک لایه محافظ در برابر آلودگی‌ها روی پوست خود ایجاد خواهید کرد.

     

    روغن نارگیل یک انرژی‌زا طبیعی افزایش انرژی بدن: معمولاً ورزشکاران، بدنسازان و آن‌هایی که برنامه غذایی سالمی دارند، از روغن نارگیل استفاده در وعده ها غذایی خود استفاده می کنند. روغن نارگیل خالص نسبت به روغن‌های دیگر کالری کمتری داشته، چربی آن راحت تر به انرژی تبدیل شده و منجر به اشباع چربی در قلب و سرخ رگ نمی شود. این روغن به افزایش انرژی و استقامت کمک کرده و عملکرد ورزشکاران را بهبود می‌بخشد. توجه داشته باشید که برای استفاده از فواید روغن نارگیل حتما از روغن طبیعی آن استفاده کنید.

    سلامت مو: روغن نارگیل یک داروی گیاهی موثر برای سلامت مو است. امروزه به دلیل استفاده از رنگ‌های شیمیایی، شامپوهای بی کیفیت، تغذیه نامناسب و… تار موهای ناسالم در لا به لای موها بسیار زیاد است و ظاهری ناخوشاید و احساس بدی را به شما منتقل می‌کند.

    روغن نارگیل دارای خواص نرم کنندگی و آبرسانی است،با خرید روغن نارگیل و استفاده از  آن بعد از حمام و شستشوی کامل مو به درمان مو خوره، از بین بردن سوختگی، شوره کف سر و… کمک می‌کند.

    برای اینکار کافی است مقداری از روغن را کف دست خود ریخته و بین ساقه موهای خود بمالید.پروتئین‌ها و مواد معدنی موجود در فندق نه تنها برای سلامت مو مفید هستند بلکه به حفظ قدرت رشد صحیح موها کمک می‌کنند، و آن‌ها را مستحکم و براق نگه می‌دارند و رشد عادی و سالم آن‌ها را تضمین می‌کنند. فروش روغن نارگیل برای سلامت مو بیشتر است. همچنین قیمت روغن نارگیل نسبت به ماسک مو بسیار مناسب است.

    از روغن نارگیل می‌توانید به عنوان یک پاک کننده آبرسان و مرطوب کننده آرایش استفاده کنید.

    روغن نارگیل خالص به رنگ سفید و اندکی شفاف است و این روغن در صورتی که ساکن باشد ذرات ریز نارگیل در آن ته نشین می‌شود، روغن نارگیل اصل به صورت مایع است، اصل این روغن به هیچ عنوان به صورت کرم (خمیری شکل) یا جامد نیست، این روغن، بوی نارگیل تازه را برای شما تداعی می‌کند.

    برخی از تولید کنندگان روغن گیاهی برای کاهش قیمت تمام شده کالا از پارافین و مواد زائد دیگر در روغن‌ها استفاده می‌کنند که باعث جامد شدن حالت آن در سرما و دمای کم است.

    روغن نارگیل ریوک  صد درصد خالص است و هیچگونه مواد افزودنی ندارد. بسته بندی روغن‌های گیاهی ریوک شفاف و شیشه ای است و این امر برای تشخیص رنگ محصول اصلی و افزایش اعتماد شما دوست داران سلامت است.

    هدف ریوک از ارائه محصولات طبیعی و گیاهی افزایش سطح کیفی زندگی سالم شما عزیزان است، پس در خرید محصولات گیاهی دقت کافی در  رنگ و ظاهر محصول داشته باشید. فروش روغن نارگیل به صورت عمده در وبسایت ریوک امکان پذیر است. قیمت روغن نارگیل در وبسایت ریوک قابل مشاهده است.

    امکان خرید روغن نارگیل اصل و انواع روغن‌های گیاهی به صورت آنلاین هم‌اکنون در سایت ریوک وجود دارد، رضایت شما از کیفیت محصولات ریوک تضمین خرید از ما است.


    مریم صفایی
    – مارس 31, 2020

    سلام خرید روغن نارگیل یک لیتری ام دارید؟ قیمت یک لیتری تغییر میکنه؟ من برای ویتامینه کردن مو تو ارایشگاه میخوام اگ تخفیف داشته باشه یک لیترش بازم سفارش می‌دم .


    amir
    – مارس 31, 2020

    سلام بله فروش عمده روغن نارگیل و تمام روغن ها به صورت عمده داریم. از منو سفارش عمده با کارشناس ها در ارتباط باشید


    حسین
    – مارس 31, 2020

    سلام ممنون از محصولات خوبتون.من روغن نارگیل رو خرید اری کردم بسیار راضی بودم هم از نظر کیفیت محصول هم اندازه و قیمت روغن .پاسخگویی مناسب و توضیحات کامل راجب روغن نارگیل و محصولات دیگرتون.ممنونم


    amir
    – مارس 31, 2020

    خواهش می‌کنم ممنون از لطف شما.

    قیمت روغن نارگیل در ایران


    سحر
    – آوریل 1, 2020

    سلام ممنونم از روغن با کیفیتتون. من واقعا از خرید روغن نارگیل از سایت شما راضیم و اعتمادمو نسبت به خرید اینترنتی بیشتر کردین. قیمت روغن نسبت به کیفیتش خیلی خوبه و قطعا دوباره از شما خرید میکنم.


    amir
    – آوریل 2, 2020

    سلام ممنون از اعتمادتون . ما را به دوستانتون معرفی کنید.


    مریم
    – آوریل 9, 2020

    اقا قیمت روغن نارگیل در مقایسه با قیمتش خیلی خوب. من سی میل میگرفتم ۳۸ تومن با روغن پایه کنجد. خیلی با انصافید ممنون. دیگ مشتری ثابتتون شدم 😎


    مرضیه
    – می 13, 2020

    مدتیه دارم از این روغن نارگیل واسه خشکی دستم استفاده میکنم و باید بگم فوق العاده س! دستامو نرم میکنه و بوی خیلی خوبی هم داره. ممنونم بخاطر محصول با کیفیتتون.


    amir
    – می 13, 2020

    ممنونم .ما را به دوستاتون معرفی کنید.

  • وب سایت رسمی هتل پارس مشهد

  • جهرمی
    – آگوست 12, 2020

    من دو هفته پیش ازتون خرید کردم واقعا اصله و کیفیت عالیه. من تجربه های بدی از خرید روغن نارگیل داشتم ولی واقعا کیفیت این روغن خوب بود.


    سارا احمدی
    – آگوست 12, 2020

    برای موهای من جواب نداد…


    سیمین جهانی
    – سپتامبر 27, 2020

    سلام من دو ماهه که روغن نارگیل ریوک و خریدم. پوستم خیلی خشک و خشن شده بود بخاطر مصرف مداوم الکل. توی این دو ماه هر روز روغن نارگیل میزنم به پوستم و خیلی بهتر از قبل شده. پوستم کاملا نرم شده. الانم که پاییز شروع شده خیلی به روغن نارگیل نیاز دارم که خشکی پوستم رو رفع کنه. از روغن نارگیل فقط واسه پوستم استفاده نمیکنم و برای موهام هم عالی جواب داده. موهام و خوشبو و خوش حالت کرده. واقعا ممنونم از کیفیت عالی که روغن نارگیلتون داره.


    مجیدی
    – اکتبر 12, 2020

    من روغن نارگیل زیاد مصرف میکنم برای موهام. واقعا روغنتون اصل بود. ضمانت که کردید برای برگردوندن پول خیالم راحت شد.


    مهتاب
    – اکتبر 22, 2020

    کیفیت روغن نارگیل بسیار خوب بود، بسته بندی خوب و قیمت مناسب.ممنونمقیمت روغن نارگیل در ایران

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دیدگاه شما *

    تضمین بهترین کیفیت

    7 روز ضمانت تعویض محصول

    ارسال رایگان برای خرید بالای 190 هزار تومان

    خرید عمده

    خدمات مشتریان ریوک آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه سفارشات، پیگیری، شکایات، درخواستِ تعویض سفارش و راهنمایی مورد نیاز مشتریان است.

     

    تمامی حقوق برای فروشگاه آنلاین ریوک محفوظ است | طراحی و توسعه توسط اورنا وب

    پشتیبانی آنلاین در واتساپ!

    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید

    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

    سبد خرید شما خالی است.

    تماس بگیرید

    05137238070

    روش های علمی جهت افزایش سرعت و تقویت اسپرم ضعیف

    خارخاسک و هرچیزی که باید درباره خواص علمی آن بدانید

    روغن منداب و مهمترین خواص و فواید آن

    قیمت روغن نارگیل در ایران

    خواص روغن زرده تخم مرغ و روش علمی و صحیح مصرف آن

    خواص دارویی مرزنجوش برای سلامتی

    خواص سنجد و فواید دارویی اثبات شده عجیب سنجد بر روی انسان

    خواص میوه نسترن و موارد استفاده و منع مصرف آن که باید بدانید

    گیاهان دارویی به همراه خواص ، فواید و عوارض اثبات شده آنها

    علل ایجاد جوش پیشانی چیست و درمان علمی آن چگونه است

    شامپو بدون سولفات چیست، چه خاصیتی دارد و بهترین آنها کدامند

    تحویل اکسپرس

    پرداخت مطمئن

    ضمانت کیفیت

    ضمانت بازگشت

    تومان39,000 تومان37,000

    روغن نارگیل رویکا را همچون روغن­ های طبیعی دیگر، در محیط گرم به صورت مایع و در جای خنک به صورت جامد است.

    این روغن حاوی خواص های مختلفی می باشد. که در ادامه توضیح داده ایم.

    12860/50

    روغن نارگیل اصل چیست درباره روغن نارگیل و خواص آن چه میدانید ؟ آیا می دانید روغن نارگیل اصل در صورتی که خالص باشد یک روغن معجزه آسا برای درمان و زیبایی بسیاری از مشکلات محسوب می شود ؟ آیا میدانید به روغن نارگیل اصل روغن همه فن حریف می گویند ؟ در این مفاله ابتدا به خواص روغن نارگیل اصل و در نهایت نحوه خرید روغن نارگیل میپردازیم !

     

    روغن نارگیل اصل خصوصیات و ویژگی هایی متمایز با سایر روغن ها های موجود در بازار دارد در ادامه به نحوه تشخیص روغن نارگیل اصل از روغن نارگيل تقلبی میپردازیم . روغن نارگيل از اسید های چرب اشباع شده تشکیل شده است  و همچنین  دارای طعم خوب ، رنگ روشن ، بوی خوش ، پخت سریع و هضم آسان است .همچنین  این خواص آن­ را از سایر روغن­ ها، متمایز نموده است .

     

    بله .

    روغن نارگیل برای سرخ کردن غذا بسیار مناسب است . همچنین  به جهت اینکه در حین سرخ کردن هیچ نوع دودی تولید نمی­ کند ، عطر و بوی طبیعی غذا را حفظ می­ نماید و در روغن اضافی باقی مانده پس از سرخ کردن ، هیچ رسوبی به جای نمی­ ماند حتی میتوان از آن چندین بار برای سرخ نمودن مواد غذایی خود استفاده نمود . قبل از هر چیزی به نحوه تشخیص روغن نارگيل اصل از تقلبی می پردازیم .

     

     

    روش اول تشخیص ( مهمترین ویژگی ) : فراموش نکنید که این روغن باید هنگام قرار گرفتن در محیطی سرد مانند یخچال شکل سفید مانند به خود بگیرید و جامد شود .قیمت روغن نارگیل در ایران

    روش دوم تشخیص : رنگ سفید مایل به شیری رنگ و چربی تانکومی روغن نارگیل بطور کامل با سایر روغن ها متفاوت است .

    روش سوم تشخیص : فراموش نکنید که بوی بسیار تند و زننده نارگیل دال بر اصل بودن آن نیست ، زیرا اگر بوی آن تند باشد در روغن از عصاره های صنعتی نارگیل استفاده شده است . ( در این صورت به کمک روش اول تشخیص به راحتی میتوانید اصل یا تقلبی بودن آنرا تشخیص دهید )

     

     

     

     

    پس از گذشت مدتها به جهت نقل قول های متفاوت هنوز بسیاری از افراد نمی دانند مصرف  روغن نارگیل مفید است یا مضر !

    بر اساس تحقیقات دکتر جاش آکس ، روغن نارگیل به ۸ دلیل استفاده از آن ضروری است و هیچگونه ضرری ندارد . سپس به سایر خواص و ویژگی های آن می پردازیم .

     

    بر خلاف بسیاری از باور ها که روغن نارگیل چربی های بدن می افزاید ، این روغن به جهت دارا بودن برخی آنتی اکسیدان ها سبب از بین بردن چربی های اضافه بدن و در نتیجه جلوگیری از سکته های قلبی و  بیماری هایی که بر اثر چربی شکل می گیرند می کند .

  • خواص زردچوبه و لاغري
  •  

    به نقل از سایت دکتر آکس در تحقیقات به عمل آمده دانشگاه فلوریدا که بر روی ۷۷ نفر از زن و مرد هایی که دارای ضریب هوشی یونیک بودند ، پس از گذشت ۳ ماه و مصرف روغن نارگیل مشخص شد که ضریب هوشی یونیک آنها تا ۷ درصد بهبود پیدا کرده است .  پس از این تحقیقات ، طی آزمایشات بعدی پزشکان اعلام نمودند که این روغن میتواند به جلوگیری از ابتلا به آلزامیر نیز کمک کند .

     

    طی گزارشات دکتر جوش آکس مشخص گردید که ترکیب روغن نارگیل با آلوورا می تواند بر روی بریدگی های بدن معجزه کند . کافیست در صورت بریدگی سطحی قسمی از پوست مقداری آب آلوراء (‌ در صورت موجود ) را با روغن نارگيل ترکیب نموده و مقداری عسل خالص نیز به آن اضافه می کنیم .

    این ترکیب میتواند به سرعت سبب ترمیم و سلول سازی موضع آسیب دیده شود .

     

    دیگر دلایلی که استفاده از روغن نارگيل را برای ما ضروری نموده است سرشار بودن پتاسیم است . پتاسیم می تواند به بهبود عملکرد های زیر کمک شایانی کند :

     

     

    روغن نارگیل را می توان مستقیماً روی پوست مالید در این صورت اثر عمیق مرطوب کننده آن روی پوست ملاحظه شود . این روغن برای قسمت های مشکل دار از بدن مانند پاها، آرنج ها و زانو ها بسیار مفید است  و این قسمت ها  را نرم می کند . بعد از حمام، در حالیکه هنوز بدن تان مرطوب است ، این روغن را روی تمام پوست بمالید تا رطوبت بدن حفظ شود  و قبل از خواب کمی از این روغن روی پوست صورت تان بمالید .قیمت روغن نارگیل در ایران

     

     

    همیشه باید به مو های بسیار فر یا وز رسیدگی کنید تا موها حالت بهتری بگیرند و فر های آن باز شود . ولی افرادی که مو های صاف و لخت دارند می توانند از مزایای روغن نارگيل بیشتر بهره ببرند به انتها و طول موهای تان روغن نارگيل بمالید و موهای تان را شانه بزنید تا به تمام قسمت ها روغن برسد و بطور مساوی بین موها تقسیم شود . مو های تان را داخل کیسه پلاستیکی ببندید و بگذارید روغن حداقل ۱۵ دقیقه به موهای تان نفوذ کند و سپس مو ها را شامپو بزنید و آبکشی کنید .این روش ویتامین رسانی کاملا طبیعی به مو را به همراه دارد . شما می توانید به جای اینکه از مواد شیمیایی که در قالب ویتامین و کراتین که برخی از آنها به موهای شما آسیب می رسانند از روغن نارگيل خالص استفاده کنید .

     

     

     

    اکثر خمیر دندان هایی که از فروشگاه ها می خریم، حاوی فلوراید هستند این ماده ای سمی است که منجر به نازایی، بیماری تیروئید و خونریزی داخلی و ضعیف نمودن لثه می شود شما می توانید خمیر دندانی طبیعی استفاده کنید .

    با استفاده از این روغن ، جوش شیرین و چند قطره روغن عصاره ای جالب درست کنید بدین ترتیب که :

     

    نکته : این مواد را با یکدیگر ترکیب کنید و تاثیر بی نظیر این روغن را بر روی دندان های خود مشاهده نمایید . در صورت ترکیب زغال فعال در این ترکیبات تاثیر سفید کنندگی را میتوانید چندین برابر کنید .

     

    کاربرد خوراکی روغن نارگيل به بدن مقدار مناسبی از اسید های چرب و ویتامین ها را می رساند و جذب کلسیم را تسهیل می کند . می توانید بجای روغن نباتی از این روغن برای سرخ کردن استفاده کنید و آن را به غذا های شامل سبزیجات یا پاستا بیفزائید همچنین می توان آن را به چای، قهوه یا سوپ نیز اضافه کرد .

     

    پوست نازک دور چشم ها یکی از اولین بخش های بدن است که نشانه های پیری را در آن هویدا می شود . اغلب خانم ها بخاطر استفاده از مواد شیمیایی آرایشی، کرم های دور چشم و لوسیون های مرطوب کننده این روند را تسریع می کنند پس سعی کنید با کمی پنبه آغشته به روغن نارگیل  آرایش چشم خود را پاک کنید همچنین ریمل ضد آب را نیز می توانید با آن پاک نمایید . بدین ترتیب مژه ها و دور چشم شما در روند پیری کمتر آسیب می بینند .

     

    ضد آفتاب های رایج مانع آسیب های اشعه فرا بنفش با طول موج کوتاه و بلند می شوند بدن ما به اشعه فرا بنفش با طول موج کوتاه نیاز دارد تا بتواند ویتامین D تولید کند . ضد آفتاب ها مواد شیمیایی سمی بسیاری دارند که به بدن ما تعلق ندارند بنابراین اگر می خواهید کنار دریا بروید ، کمی روغن نارگیل به پوست تان بمالید تا از آسیب اشعه مضر آفتاب جلوگیری کنید . یادتان باشد که این روغن از پوست تان در زیر آفتاب داغ وسط ظهر مراقبت نمی کند . فراموش نکنید  از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر مقابل نور مستقیم آفتاب نباشید .

     

    ویژگی نرم کنندگی و رطوبت رسانی روغن نارگيل از آن یک کرم ساده اما فوق العاده برای درمان خشکی و ترک لب ها می سازد . کمی از این روغن را روی لب ها بمالید و صبر کنید تا در معرض هوای اتاق خشک شود همیشه می توانید کمی از روغن نارگیل را برای استفاده روی لب ها همراه داشته باشید .

     

     

     

    در مانیکور و پدیکور ممکن است مواد روی ناخن یا اطراف آن استفاده شود که باعث التهاب، حساسیت و قرمزی پوست دور ناخن شود . روغن نارگیل یک عصاره شفا بخش طبیعی برای برطرف کردن این التهاب هاست این روغن برای ریشه ها و پوسته های اطراف ناخن هم مفید است . بعد از مانیکور یا پدیکور کمی روغن به دست های خود  بمالید تا درد و التهاب آن آرام بگیرد .

     

    روغن نارگیل به جهت جلوگیری از ریزش مو و بهبود وضعیت موها در روغن براهمی مخلوط و استفاده می گردد .

     

    این روغن میتواند با ساختار عجیبی که دارد درمانگر سریع لکه ها ، پیسی ها و جوش هایی که بر اثر گذشت زمان پدید آمده اند باشد .

     

    بنابر تحقیقات سایت Webmd این روغن میتواند به عنوان یک از بین برنده قوی موخوره و سازون کردن قسمت تحتانی موها بطور کامل موخوره ها را پس از گذشت حداقل ۱ ماه استفاده از بین ببرد .

     

    کم کردن وزن به وسیله روغن نارگیل یکی دیگر از مواردی است که در تمام کشور های پیشرفته از سوی پزشکان حاذق به عنوان روش کاهش وزن سریع بدون استفاده از مواد شیمیایی پیشنهاد میگردد . گفتنی است در این روش کافیست ورزش را چاشنی کار کرده و روزی ۳ گرم از این روغن را  میل نمایید . این روغن به شدت خاصیت چربی سوزی نیز دارد .

     

    از این محصول میتوان به جای لایه بردار برای شفاف سازی پوست و جایگزینی اپیدرم جدید و تازه به جای اپیدرم های قدیمی استفاده نمود . ( علت روش کننده بودن این محصول نیز همان خاصیت لایه برداری آن است ) . خوشبختان این روغن لایه برداری را نه به شدت  که پوست دچار آسیب شود و نه آنقدر آهسته که تاثیر در دراز مدت نمایان شود انجام میدهد .

     

    برخی ترک هایی که به واسطه کار زیاد یا ایستادن طولانی مدت بر روی پاشنه پا پدید می آید که به آن ترک فود نیز میگویند به کمک این روغن بطور کامل از بین می روند ، کافیست از این روغن به مدت ۲ ماه هرشب استفاده نمایید ، پس از آن متوجه خواهید شد که پاشنه پای شما همانند یک نوزاد تازه متولد شده نرم و فاقد ترک است .

     

     

    حال کاملا دانستنید که این روغن  همانند روغن آرگان  و روغن خراطین در صورت خلوص میتوانند معجزه کنند . محصول ارائه شده از سوی وبسایت رویکا بقدری خالص است که میتوانید حتی خوراکی هم استفاده نمایید .

     

     

    برای خرید می توانید از بالای همین صفحه گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک و به صفحه تکمیل فرم اطلاعات رفته سفارش را تکمیل نمایید .

     

    شما میتوانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی رویکا تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید .

     

    تلفن ثبت سفارش و مشاوره

    ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

     

    همچنین می توانید با مراجعه به صفحه ما در تلگرام و یا اینستاگرام محصول خود را انتخاب و  سفارش دهید .

    این محصول کاملا تایید شده می باشد و دارای گارانتی عدم رضایت است . فروشگاه اینترنتی رویکا این روغن نارگیل اصل  را به صورت کاملا گارانتی شده برای شما ارسال و شما می توانید. پرداخت را به صورت آنلاین و یا درب منزل انجام دهید . همچنین فروشگاه اینترنتی رویکا تنها فروشگاه اینترنتی دارای گرید A می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است . پس شما می توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید . برای دیدن بیشتر محصولات مرتبط با خرید روغن نارگیل اصل به دسته محصولات ارگانیک مراجعه کنید.

     

    علاوه بر محصول فوق شما میتوانید از روغن های ارگانیکی مانند  روغن سیاهدانه اصل ۶۰ سی سی ( سیاه دانه اصل ایرانی ) نیز دیدن فرمایید. جهت توضیحات بیشتر درباره این محصول میتوانید به وبسایت  ۱۰۱+ Best Coconut Oil Uses and Benefits for Home and Beauty مراجعه نمایید.

    بروز رسانی محصول : ۱۲ آذر ۹۸

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor



    مهمترین خاصیت روغن نارگیل که معجزه ی روغن نارگیل بحساب میاد رو قید نکردین…………
    روغن نارگیل موثرترین درمان بیماران دمانسی محسوب میشه بیماریی که پزشکها از معالجه آن عاجز بوده و هنوز درمانی پیدا نکرده اند درحالیکه افراد زیادی با رژیم غذایی بر پاییه روغن نارگیل تونستن بهبودی کامل پیدا کنند

    با سلام .
    منبعی برای این گفته وجود ندارد . با این حال به محض اینکه از نشریه یا مقاله معتبری این گفته تایید شود ما نیز درج میکنیم .

    سلام مو های من چرب هست می تونم از این روغن برای حالت دهندگی استفاده کنم ؟

    سلام بله

    برای ترک های سفید بدن موثره؟برای وزن کم کردن ترک سفید داره بدنم ایا موثره؟؟؟؟؟

    با سلام هنوز گزارش از منبع موثقی از رفع ترک های پوستی به اصطلاح سلولیت های بدن از روغن نارگیل دریافت نکردیم ولی در صورتی که این فایده روغن نیز اثبات شود برای شما گزارش را گردآوری خواهیم کرد

    فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
    امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

    انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

    05137238070 – 021284233

    info[@]royka[.]ir

    پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

    قیمت روغن نارگیل در ایران
    قیمت روغن نارگیل در ایران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *