قیمت جگر سفید گوسفندی

دوره مقدماتی php
قیمت جگر سفید گوسفندی
قیمت جگر سفید گوسفندی

admin جگر گوساله

آیا قیمت جگر سفید با قیمت جگر سیاه تفاوت دارد؟ جگر سفید گوساله چه ویژگی هایی دارد و مرکز فروش جگر سفید کجاست؟ همراهان گرامی لطفا ما را در ادامه دنبال کنید  تا در نهایت بتوانید بهترین جگر سفید را با قیمت مناسب از طریق مدیریت فروش خریداری کنید.

جگر سفید گوساله که همان ریه گوساله است. می توان گفت آهن، ویتامین A و پروتئین کمتری نسبت به جگر سیاه دارد. اما فواید بسیاری دارد، که از جمله می توان به خواص دارویی آن در لاغری اشاره کرد. بیشتر شرکت های تولید فرآورده های گوشتی، از جگر سفید استفاده می کنند. قیمت جگر گوساله سفید و سیاه را می توانید به صورت فایل از مدیر سایت دریافت کنید.

قیمت جگر سفید گوسفندی

دوره مقدماتی php

برچسبجگر سفید جگر سفید گوساله قیمت جگر قیمت جگر 97 قیمت جگر گوساله قیمت گوساله

خواص جگر گوساله چیست؟ آیا جگر گوساله برای کم خوبی مفید است؟ جگر سالم و …

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

وبسایت بازار گوشت و دام ایران با سابقه درخشان و موفق در زمینه فروش انواع گوشت گوساله، گوسفندی، منجمد برزیلی و دام زنده فعالیت دارد. کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت بسیار مناسب باعث افزایش رضایت مندی مشتریان داخلی و خارجی شده است. شما نیز میتوانید برای خرید بهترین انواع گوشت و دام با ما در ارتباط باشید.

دل و جگر، سیراب و شیردان، کله و پاچه و دیگر آلایش‌های گوساله و گوسفندی از غذاهای محبوب ایرانیان به شمار می‌رود و طرفداران زیادی دارد.

اقتصادآنلاین – سپیده قاسمی؛ در حال حاضر هر کیلو گرم دل و قلوه و جگر سیاه  گوسفندی با قیمت 60 هزار تومان و یک دست کله پاچه با قیمت 53 هزار تومان بالاترین قیمت و هر عدد جگر سفید گوسفندی با قیمت 3 هزار تومان پایین‌ترین قیمت انواع آلایش گوساله و گوسفندی را دارند.

آقا کله پاچه زیاد هم خوب نیست آدم مجبور میشه بره توچال که هضم بشه!

قیمت جگر سفید گوسفندی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

تومان

این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

قیمت جگر سفید گوسفندی

این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

وقتی موجود شد به من خبر بده

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد .

قیمت:8,500 تومان

حداقل مقدار سفارش:1

مدت تحویل کالا:

خدمات پس از فروش:

موجود در انبار:
موجود نمی باشد

قیمت جگر سفید گوسفندی

جگر سفید گوسفند

حاوی ویتامین D,E بوده و برای رشد استخوان وافراد مبتلا به پوکی استخوان مفید می باشد و نیز حاوی ویتامین B12 بالاست که برای حل مشکلات کم خونی ها مفید است.

کلمات کلیدی : جگر سفید گوسفند, جگر سفید, خرید جگر سفید, خرید اینترنتی جگر سفید

۱۲۵,۰۰۰ تومان

موجود نمی باشد

۱۱۲,۰۰۰ تومان

قبلا در وبسایت ثبت نام نکرده اید؟

کلیه حقوق این سایت و فروشگاه اینترنتی متعلق به صنایع غذایی مکتوس می باشد.

ادامه مطلب

ثبت نام     قوانین     برندها     آخرین محصولات    

نقشه سایت     تماس با ما    میرزا بازار    

براحتی محصولتو بفروش!!!الان کلیک کن

حکیم مهر – چند سالی است که در ایامی نظیر عید قربان یا ماه محرم ، مردم با مراجعه به مراکز عرضه و ذبح شرعی و بهداشتی دام زنده با نظارت دامپزشکان مواجه می شوند و بسیاری از دامپزشک می خواهند که علت عدم پرداخت غرامت برای حذف جگر سفید (ریه) دام را توضیح دهد و دامپزشکان در این زمان معمولاً به عدم خاصیت غذایی قابل توجه جگر سفید اشاره می کنند.

در این زمینه یک متخصص شیمی مواد غذایی دانشکده داروسازی زنجان با بیان این که اندام‌های جانبی دام مانند روده و جگر سفید حتی در صورت رعایت نکات بهداشتی آلوده هستند، گفت: متاسفانه برخلاف آنچه که مردم تصور می‌کنند این اندام‌ها نه تنها ارزش و خاصیت غذایی چندانی ندارند، بلکه مصرف آنها می‌تواند موجب بروز مسمومیت‌ها و عفونت‌های مختلف دستگاه گوارشی شود.

دکتر مهران محسنی افزود: با توجه به این که 40 درصد از آلودگی‌های موجود در هوا مانند سرب نیز از طریق جگر سفید جذب می‌شود، این اندام‌ها محل بسیار مناسبی برای جای‌ گیری این آلودگی و انتقال آن به بدن انسان هستند.

وی با اشاره به اینکه اندام‌هایی مانند جگر، سیرابی و شیردان نیز از این امر مستثنی نیستند، خاطرنشان کرد: این اندام‌ها مانند دیگر اندام‌های جانبی دام آلوده هستند و باید به صورت کامل پخته و مصرف شوند.

محسنی با بیان این که دل درد، دل پیچه، اسهال و استفراغ از نشانه‌های عفونت‌ها و مسمومیت‌های غذایی ناشی از مصرف این اندام‌ها است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که 90 درصد از بیماران مسمومیت‌های ناشی از مصرف اندام‌های جانبی دام یا به صورت کامل درمان نمی‌شوند و یا اینکه اقدام به خود درمانی می‌کنند. این افراد به عنوان ” افراد ناقل سالم” شناخته شده و یکی از بزرگترین منابع انتقال ‌دهنده این عفونت‌ها و مسمومیت‌ها به دیگران به شمار می‌روند.

قیمت جگر سفید گوسفندی

وی نسبت به شیوع فراگیر عفونت‌ها و مسمومیت‌های غذایی ناشی از رژیم غذایی نامناسب در کشور هشدار داد و اظهار داشت: این افراد از طریق دست، سرفه، مدفوع، ادرار و خلط می‌توانند دیگر افراد را به عفونت‌ها و مسمومیت‌های درمان نشده خود که هیچ علامتی نیز ندارد، مبتلا کنند.

 

قیمت جگر سفید گوسفندی
قیمت جگر سفید گوسفندی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *