قیمت به لیمو خشک شده

دوره مقدماتی php
قیمت به لیمو خشک شده
قیمت به لیمو خشک شده

به ایموی خشک شده کاملا ارگانیک


پاسخ گویی تلفنی در روزهای کاری از ساعت 10 لغایت 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 انجام می گیرد.

به دلیل میزان اتوماسیون بالایی که پرداخت اینترنتی دارد، هزینه سفارش فقط به صورت آنلاین یا کارت به کارت دریافت می شود و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

دوره مقدماتی php

با توجه به محدودیت های ایجاد شده در کشور جهت جلوگیری از شیوع کرونا ارسال سفارشات روزانه نخواهد بود. لطفا صفحه روشهای ارسال را مطالعه نمایید.

هزینه ارسال بنا بر انتخاب شما متغیر بوده و بر عهده مشتری است. ارسال سفارش های بیشتر از ۲۰۰۰۰۰ تومان رایگان است. تمامی شهرها و روستاهای ایران تحت پوشش هستند.

در صفحه جزئیات محصول، قیمت و وزن محصولات به صورت شفاف بیان شده، بروز و معتبر هستند. لطفاً در این خصوص تماس نگیرید.

قیمت به لیمو خشک شده

24800 تومان

دمکرده برگ به لیمو یک دمنوش مطبوع است. این دمنوش اثر ملایمی داشته و می توان بعد از شام یا آخر شب از آن استفاده کرد. با این کار خواب آرام و راحتی خواهید داشت

موجود در انبار

برگ به لیمو در طب سنتی طبیعتی گرم دارد. به لیمو نام یک گیاه دارویی معطر است. این گیاه بوی خوشایند لیمو را دارد. درختچه این گیاه به ارتفاع ۱/۵ تا ۶ متر می رسد. برگهای ساده سرنیزه ای آن ۷ الی ۱۰ سانتی متر طول دارند. این برگها نوکدار بوده و و در قاعده گره ای و عموماً به صورت دسته های سه تایی در هر گره می باشند. برگهای لِه شده این گیاه بوی دلپذیر لیمو دارد.

نام علمی آن Aloysia citrodora است. قسمتهای مورد استفاده برگ و گل این گیاه می باشد. گلهای کوچک سفید یا بنفش آن در اواخر بهار یا اوایل تابستان ظاهر می شوند. این گیاه نسبت به سرما حساس است. در دماهای زیر ۰ درجه سانتی گراد برگهای خود را از دست می دهد. به دلیل استفاده زیاد آن در آشپزی، به طور گسترده ای به عنوان گیاهی برای باغ گیاه شناسی ذکر و بازاریابی شده است.

 

برای تهیه جوشانده برگ به لیمو ۳ تا ۱۰ گرم از این گیاه را در نیم لیتر آبجوش دم کرده و روزانه چند استکان از آن را مصرف کنید. همچنین یک قاشق چای خوری برگ به لیمو خشک را در نیم لیتر آبجوش دم کرده و مانند چای بنوشید.

برگ به لیمو به منظور افزودن عطر و طعم لیمو به غذاهای درست شده با مرغ و ماهی، ترشیجات و سبزیجات، سُس های سالاد، مرباها، پودینگ، ماست یونانی و نوشیدنی ها استفاده می شود. همچنین به منظور درست کردن چای های گیاهی، یا اضافه کردن به چای معمولی به جای لیموی واقعی استفاده می شود. (چنانکه اینکار در مورد چای مراکشی بسیار مرسوم است). همچنین برای درست کردن شربت نیز استفاده می شود.

از خواص آن : تقویت حافظه و کمک به درمان بی‌خوابی، آرام بخش و رافع دردهای عصبی، ضد تشنج و کمک به درمان سرماخوردگی و آسم را می‌توان برشمرد. همچنین این برگ آرامش دهنده خوبی می‌باشد. در درمان بیماری روده تحریک پذیر جایگاه بسزایی دارد.

 

سرد و خشک

آرامبخش, تقویت حافظه, درمان آسم, درمان بی خوابی, درمان بیماری روده تحریک پذیر, درمان سرماخوردگی, رفع دردهای عصبی, ضد تشنج

پاکت صد گرمی

هنوز هیچ نقد و بررسی صورت نگفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نقد و بررسی شما *

17500 تومان

قیمت به لیمو خشک شده

19600 تومان

19800 تومان

20600 تومان

 

فروشگاه آنلاین هزار و چهل گیاه با رویکردی تازه که تلفیقی است از علم و سنت پا به بازار گسترده گیاهان دارویی نهاده است. ما به قطع از دانشی چند هزار ساله که پیشینیان برای ما به یادگار گذاشته اند بهره می جوییم اما در عین حال از آخرین تحقیقاتی که در سطح جهان در مورد گیاهان دارویی انجام می شود نیز بهره می بریم. همراهی علم و سنت رسالتی است که به آن پایبند خواهیم بود.

اگر سوالی دارید در واتساپ آماده پاسخگویی به شما هستیم. رد کردن

محصولات قنادی

دمنوش ها

کنجد

سایر محصولات

خشکبار

قیمت به لیمو خشک شده

صمغ

مواد شیمیایی

بذریجات

گیاهان دارویی

مایه پنیر

ادویه‌جات

زعفران

زعفران بهرامن

زعفران عباس زاده

زعفران نفیس

شما می توانید برای خرید عمده برگ به لیمو با شماره

در تماس باشید.

به لیمو خشک یکی از گیاهیان پرطرفدار در ایران و سایر نقاط دنیا است که برای استفاده در تهیه دمنوش به کار می‌رود.

از دمنوش به لیمو خشک بیشتر در زمان‌هایی استفاده می‌شود که هوا روبه سردی گذاشته است به همین دلیل این دمنوش اغلب در فصل‌های پاییز و زمستان استفاده می‌شود. همچنین به لیمو را با دیگر دمنوش‌ها ترکیب می‌کنند که طعم بی‌نظیری دارد، از جمله این گیاهان می‌توان به دارچین، بهار نارنج، غنچه گل محمدی، هل و … اشاره کرد.

خرید به لیمو در فصل‌های تابستان به مراتب از فصل‌های دیگر بهتر است زیرا برداشت آن در همین فصل تابستان صورت می‌گیرد و محصول خریداری شده تازه‌تر خواهد بود.

به لیمو یگ گیاه بومی ایران است و توسط ایران تولید و به دیگر مناطق دنیا صادرات می‌شود. به لیمو اصل متعلق به استان فارس و شهر شیراز است، هرچند که این گیاه در مناطق دیگر ایران از جمله یاسوج هم کشت می‌شود اما بهترین نوع به لیمو متعلق به شیراز است.

برداشت به لیمو در فصل تابستان صورت می‌گیرد و بعد از آن به سرعت خشک می‌شود تا هم ماندگاری آن بیشتر شود و هم این‌که محصول برای روانه شدن به بازار آماده شود. طرفداران این محصول در هنگام خرید به لیمو به شیرازی بودن آن بسیار توجه می‌کنند.

موارد متعددی است که بر تعیین قیمت نهایی به لیمو نقش دارد، یکی از این عوامل نحوه خشک کردن به لیمو است.

هنگام خرید به لیمو باید دقت داشته باشید که این گیاه به خوبی خشک شده باشد. خشک کردن به لیمو هم به وسیله دستگاه صورت می‌گیرد و هم به صورت سنتی که آن را در سایه قرار می‌دهند تا خشک شود.

به هر شکلی که به لیمو خشک شود باید رنگ آن سبز باشد تا از قیمت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

هرچقدر که رنگ به لیموی خشک شده به سمت زرد برود قیمت این محصول پایین‌تر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که خشک کردن به لیمو با دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار است.

زمان خرید به لیمو خشک دقت داشته باشید که ظاهر فیزیکی محصول تغییر نکرده باشد و برگ‌های به لیمو سالم باشد.

خورد شدن برگ‌های به لیمو باعث می‌شود قیمت آن کاهش پیدا کند. البته لازم به ذکر است که خورد شدن به لیمو در کیفیت نهایی محصول تأثیری نخواهد داشت و عطر و بوی آن همان است. خورد شدن به لیمو ممکن است در هنگام چیدن این گیاه، خشک کردن یا بسته بندی آن رخ دهد.

 

قیمت به لیمو خشک شده

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت چای به لیمو مؤثر است اندازه برگ‌ها است، به هر میزانی که برگ به لیمو بزرگتر باشد قیمت آن هم بالاتر است. گفتنی است که برگ‌های به لیمو که بزرگ هستند جدا شده و برای صادرات بسته‌بندی می‌شوند و برگ‌های کوچکتر با کیفیت برای مصرف داخلی به بازار عرضه می‌شوند.

هرچند که کوچک یا بزرگ بودن برگ به لیمو در کیفیت دمنوش هیچ گونه تأثیری ندارد اما یکی از فاکتورهای قیمت‌گذاری در هنگام خرید به لیمو اندازه برگ‌ها است.

البته لازم به ذکر است که برگ به لیموی زرد شده، خورد شده یا پودر شده ته کیسه را به شرکت‌های تولید دمنوش می‌فروشند تا آن‌ها این محصولات را بسته بندی کرده و روانه بازار کنند. اما عطر و بوی به لیمو یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت این محصول است به همین دلیل هر چقدر به لیمو بوی بهتری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر است.

مصرف‌کنندگان به این موضوع در هنگام خرید به لیمو شیراز توجه می‌کنند و آن را به عنوان یکی از معیارهای اصل بودن به لیموی شیراز در نظر می‌گیرند.

به لیمو به علت حساسیتی که دارد باید در کارتن بسته بندی شود تا از آسیب دیدن آن در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. قرار دادن به لیمو در کارتن علاوه بر این‌که می‌تواند از آسیب دیدن ظاهری آن جلوگیری کند می‌تواند این گیاه را در برابر نور آفتاب و رطوبت هم محافظت کند. گفتنی است که رطوبت و نور آفتاب می‌تواند بر روی کیفیت به لیمو تأثیر منفی بگذارد.

گیاهینه برای رفاه حال مشتریان عمده خود که قصد خرید به لیمو را دارند این محصول را در بسته بندی‌های یک کیلوگرمی، پنج کیلوگرمی و ده کیلوگرمی قرار داده است. همچنین این بسته بندی‌ها از جنس کارتن است تا حمل و نقل آن به سهولت و سلامت انجام شود.

گیاهینه محصولات خود را به وسیله پست، باربری و اتوبوس به نقاط مختلف ایران ارسال می‌کند به همین دلیل شما می‌توانید سفارش خود را از هر نقطه ایران که هستید به ثبت برسانید.

همچنین مشتریان می‌توانند برای اطلاع از قیمت به لیمو ۹۹ با کارشناسان گیاهینه تماس حاصل کنند تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را به خریداران بکنند. لازم به ذکر است که به لیموی ارائه شده توسط بازرگانی گیاهینه از نوع شیرازی آن است که بهترین نوع به لیمو در بازار است.

 

عوامل زیادی است که بر روی قیمت چای به لیمو تأثیر می‌گذارد، که خریداران عمده باید به آن توجه داشته باشند.

  • چگونه ظرفيت هارد را بفهميم
  • عواملی مانند میزان کشت به لیمو در سال از جمله مهم‌ترین موارد مهم در تعیین قیمت روز به لیمو است که در صورت کاهش یا افزایش باعث می‌شود قیمت این محصول در بازار تغییر کند. همچنین افرادی که قصد خرید به لیمو شیراز را دارند بهتر است بدانند، میزان صادرات از دیگر عواملی است که بر روی قیمت روز این محصول در بازار تأثیر خواهد گذاشت.

    در صورتی که صادرات این محصول بالا باشد قیمت بالا و در صورتی که صادرات کاهش یابد قیمت به لیمو خشک کاهش پیدا می‌کند.

    شاید همگان به لیمو را به خاطر استفاده آن به عنوان دمنوش بشناسند اما این گیاه خواص فراوان و شگفت انگیزی برای درمان و سلامتی دارد.

    به لیمو علاوه بر خواص دارویی و دمنوش کاربردهای دیگری هم دارد که شاید جالب باشد قبل از خرید به لیمو آن را بدانید.

    به لیمو خواص ضد باکتری و ضد حشره دارد، به همین دلیل هم اسانس آن را می‌گیرند تا از آن برای مقابله با باکتی‌ها و حشره‌ها استفاده کنند کنند. از دیگر کاربردهای به لیمو می‌توان به کاربرد اسانس آن در صنایع عطر سازی اشاره کرد.

    برای این‌که اطمینان داشته باشیم محصول خریداری شده دارای کیفیت و قیمت مناسب است، خرید کردن از یک فروشگاه معتبر و باسابقه روش بسیار مناسبی است. گیاهینه با داشتن سابقه درخشان در زمینه فروش انواع ادویه‌جات و به خصوص به لیمو می‌تواند همه خواسته‌های مشتریان عمده این محصول را از نظر قیمت و کیفیت برآورده کند.

    قیمت به لیمو خشک شده

     

    نام لاتین: Lemon Beebrush

    طبع: گرم

    به‌ لیمو گیاهی است دارویی که بسیار معطر است و بوی خوشایند لیمو را به مشام می رساند. این گیاه در واقع درختچه ای با ارتفاع ۱٬۵ تا ۲ متر که این اندازه در برخی درخچه ها بیشتر هم می‌شود.

    برگ‌های این گیاه شکلی ساده دارد و سر برگ ها حالت نیزه‌ای دارد که طول آنها ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر می رسد. این برگ ها با قاعده گره‌ای با حالتی دسته‌ای که عموما این دسته ها سه تایی هستند در یک گره قرار دارند. گل این درختچه به صورت خوشه ای و به رنگ ارغوانی است.

    برگ گیاه به‌ لیمو سبز رنگ است و بویی شبه بوی لیمو دارد و بسیار معطر است و طعم آن تلخ و تند است. به لیمو معمولا به عنوان چای یا دمنوش بسیار طرفدار دارد.

    از دیگر مصارف آن استفاده از پودر آن به عنوان ادویه در آشپزخانه ها است. از اسانس به لیمو در عطر سازی استفاده می شود. برگ و اسانس به‌لیمو را باید دور از نور و در جای خنک و سربسته نگهداری کرد.

    میوه آن از دسته هسته داران است و هسته آن شامل 21 بذر می شود. می توان آمریکای جنوبی را منطقه بومی برای رویش این گیاه دانست. رویش این گیاه به صورت وحشی بیشتر در آرژانتین و شیلی است و می توان گفت که پیاز به لیمو از این مناطق به سایر نقاط مانند ایران راه یافته ‌است و پروش داده می‌شود. کاشت این گیاه در ایران در باغ ها و مزارع صورت می گیرد.

    برگ‌های این گیاه قسمت دارویی این گیاه می باشند. فصل جمع آوری برگ های این گیاه در اواخر تابستان است. به لیمو با دارا بودن انواع ویتامین‌ها، مواد مغذی و املاح معدنی ضروری مانند کلسیم، ویتامین ث، منیزیم، اسید سیتریک، لیمونن و پکتین خواص فراوانی دارد.

    در دوران بارداری و شیردهی باید استفاده از آن مضر است. به‌لیمو می تواند باعث حساسیت پوستی در استفاده موضعی از آن شود.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    موجود در انبار

    نام محصول: برگ به لیمو خشک

    خواص: درمان سو هاضمه و درد معده، درمان خستگی روحی و اضطراب و دلهره، آرامش قلب، تسکین سر درد های میگرنی، دفع سموم، بالا بردن مصونیت بدن، تنظیم قاعدگی بانوان و جلوگیری از تاخیر آن، درمان سرماخوردگی و سرفه ، ضد نفخ

    وزن: 50 گرم

    قیمت به لیمو خشک شده

    به لیمو در واقع هیچ ربطی به لیمو و میوه به ندارد.

    ارتفاع درخت به لیمو تا ۲ متر می رسد، برگ آن دارای عطر مطبوع با طعمی تند و کمی تلخ و مصرف دارویی طبی دارد و گل ها سفید رنگ و از داخل بنفش به نظر می رسند، با مالش برگ ها اسانس و بوی مطبوعی خارج می شود که در عطر سازی از آن استفاده می شود. بخش دارویی این گیاه برگ های آن محسوب شده و بویی معطری شبیه لیمو دارند و برگ ها را در اواخر تابستان جمع آوری می کنند. پودر برگ گیاه به لیمو رنگ سبز مات و  طعم آن تند و کمی تلخ است. برگ و اسانس به لیمو را باید دور از نور، در جای خنک و سربسته نگهداری کرد.

    مدت نگهداری برگ های خشک به شرطی که در شیشه رنگی و در بسته نگهداری شود فقط یک سال است و خوردن برگ ها به تنهایی مسمومیت ایجاد می کند. توصیه می‌کنیم نوشیدن آن را در برنامه روزانه خود جای دهید.

    برای دم کردنش آب را جوش آورید بعد شعله را خاموش کنید و یک دقیقه بعد یک قاشق از این گیاه را داخل قوری بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید و ده دقیقه روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا دم بکشد، سپس به همراه مقداری عسل یا نبات سفید میل کنید. با توجه به شدت بیماری، روزی یک تا سه استکان بنوشید و طول درمان ۱۰ روز خواهد.

     

    ۰۹۱۲۰۰۳۰۹۸۰

    برای دریافت مشاوره تخصصی و یا اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آی دی تلگرام و یا تماس با شماره تلفن فوق اقدام نمایید.

     @attarak_ad

    برگ به لیمو خشک

    پاکت

    در جای خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود

    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری
    خود شوید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه خریده باشید، نظر شما به
    عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

    زهره خوشدل – ۱۳۹۸-۰۲-۲۲

    به نظر من که برگ به لیمو از واجبات آشپزخونه است کیفیت بسیار خوب بود?

    پریا – ۱۳۹۸-۱۲-۱۲

    قبلا برگ به لیمو رو از عطاری محله خرید کرده بودم و کاملا با محصولی که شما ارسال کردید فرق میکنه!! خیلی تمیزه و رنگ برگ ها خوشرنگه و … طعم خیلی خوبی به چای میده و معمولا همیشه همراه با چای دم میکنیم

    عطارک – ۱۳۹۸-۱۲-۱۳

    درود بر شما خوشحالیم که این محصول باعث رضایت شما گردیده و سپاس از اینکه تجربه تان را باما به اشتراک گذاشتید. شاد باشید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امروزه استفاده از داروهای گیاهی بخش قابل توجهی از بازار درمان را در همه جهان بخودش اختصاص داده است. و این روند به سرعت در حال پیشرفت است.

    نماد اعتماد الکترونیکی

    قیمت به لیمو خشک شده

    کد تایید *

    تخفیف ها

    فروشگاه

    35,000 تومان – 340,000 تومان

    به لیمو قرن هاست که استفاده می شود و برای درمان سرماخوردگی، تب، اضطراب، سوء هاضمه، اسپاسم و بی خوابی دارد همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و کمکی طبیعی برای کاهش وزن مشهور است.

    گیاه به لیمو

    قیمت به لیمو خشک شده

    به‌لیمو نام یک گیاه دارویی معطر است که لیمو را دارد. برگ‌های به لیمو در موقع تماس خشن می‌باشد. در ایران این گیاه در استان‌های شمالی و باغ‌ها کشت می‌ شود. به لیمو خشک شده به عنوان دمنوش مورد استفاده قرار میگیرد. که از خشک شده برگ های گیاه به لیمو فرآوری میشود.به لیمو خشک مصارف بسیار زیادی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

     

    درختچهٔ این گیاه ۱٬۵ تا ۲ متر است که گاهی بیشتر هم می‌شود. دارای برگ‌های ساده سرنیزه‌ای به طول ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر با قاعده گره‌ای و عموماً به‌صورت دسته‌های سه تایی در هر گره است.

    به‌لیمو بیضی شکل و نوک تیز بوده و ۳ تا ۴ برگ از یک نقطه ساقه منشعب می‌شود. رنگ داخل جام آن آبی مایل به بنفش و خارج آن سفید است. و به صورت سنبله‌های متعدد در قسمت انتهای ساقه ظاهر می‌شود.

     

    به لیمو گیاهی است که آب فراوان می خواهد به عبارتی دیگر خشکی برای این گیاه اصلا خوب نیست.

    به لیمو دارای درختچه خزان پذیر است که ارتفاع آن به حدود 3 متر می‌رسد. گیاه به لیمو در آپارتمان و باغ و باغچه قابلیت پرورش و نگهداری دارد. بوته به لیمو در برابر سرما مقاوم است اما در برابر یخزدگی باید محافظت شود. به منظور جلوگیری از یخ زدن گیاه آن را با کاور پلاستیکی مناسب بپوشانید یا آن را به محل گرمی منتقل کنید.

    درختچه به لیمو به دلیل رشد زیاد ریشه و ارتفاع به گلدان بزرگ نیاز دارد. گلدان به قطر حدود 40 سانتیمتر گزینه مناسبی برای رشد گیاه به لیمو است.

     

    استفاده های معمول از به لیمو به عنوان چای گیاهی همراه با طعم لیمو، خوشمزه اسی،به لیمو قرن هاست که استفاده می شود و سابقه بسیار طولانی در استفاده در طب سنتی برای درمان سرماخوردگی، تب، اضطراب، سوء هاضمه، اسپاسم و بی خوابی دارد همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن و کمکی طبیعی برای کاهش وزن معروف است.

     

    سم زدایی یک فرایند ثابت و حیاتی برای از بین بردن رادیکال های آزاد و حفظ سلامتی است. نوشیدن چای به لیمو می تواند فرآیند سم زدایی را تحریک کند.تحقیقات نشان داده است که به لیمو بسیار غنی از ترکیبات فنلی است.

    ترکیبات فنولی آنتی اکسیدان های قوی هستند که از رادیکال های آزاد محافظت می کنند.ترکیبات فنلی به کاهش اکسیداتیو استرس از طریق کمک به سم زدایی بدن و خنثی سازی اثرات مضر رادیکال های آزاد کمک می کند اینکار بدن را سالم نگه می دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

    مشخص شده است که چای به لیمو، فعالیت آنتی اکسیدانی قابل مقایسه ای با چای سبزٍ بدون تلخی است به عنوان بهترین نوع از گیاهان، نوروپروتیک مانند، جینسنگ و کورکوما، خواص مشابهی در رادیکال آزاد دارد. چای به لیمو را می توانید به عنوان یک چای ضد التهابی و ترمیم کننده در طول روز بنوشید، اما مصرفش در طول شب بسیار قوی است.

     

    خرید چای به لیمو خشک شده

    مصرف چای یا دمنوش به لیمو می‌تواند همچون نوشیدنی‌های رایج مانند چای سیاه، قهوه و نسکافه در رژیم غذایی روزانه قرار گیرد. برگ‌های به لیمو دارای انواع ویتامین‌ها، مواد مغذی و املاح معدنی ضروری شامل کلسیم، ویتامین ث، منیزیم، اسید سیتریک، لیمونن و پکتین است که به مقابله با انواع عفونت‌ها پرداخته و به دلیل دارا بودن مواد آنتی اکسیدان عملکرد سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. خواص دمنوش به لیمو برای سلامتی بسیار گسترده بوده، شامل خاصیت مسکن، تب بر، آرامش بخش، ضد نفخ، کمک به هضم غذا و رفع تپش قلب است. امروزه از اسانس به لیمو در تهیه عطر و ادکلن و همچنین صنایع غذایی استفاده می‌شود.

    به لیمو تنها ۲ کالری در هر وعده به بدن می دهد و ترکیب غنی از مواد ارگانیک آن روی بدن تاثیرات خوبی می گذارد که باعث می شود ریزه خوری های شما کاهش یابد تا بتوانید با رژیم غذایی خود سازش پیدا کنید.

     

    طبع دمنوش به لیمو گرم است و مصرف آن برای افراد دارای مزاج بلغمی به ویژه در فصل زمستان توصیه می‌شود. کاهش استرس، ایجاد نشاط، خاصیت چربی‌سوزی، درمان سرفه و سرماخوردگی، بهبود عمل هضم و تسکین سردرد از خواص دمنوش به لیمو است.

     

    خواص به لیمو وخواب:خواص مشابهی که باعث کاهش تنش و استرس می شود، بدن و ذهن را آرام می کند و باعث یک خواب خوب می شود.

    توانایی به لیمو برای تسکین و آرامش، غنی از ملاتونین است و کمبود کافئین باعث می شود که نوشیدنی ای ایده آل باشد، می تواند بدن و ذهن را آرام کند، تا بتوانید در شب خوابی آرام داشته باشید. کافیست مقداری از دمنوش به لیمو خشک شده را قبل از خواب مصرف کنید.

     

    قیمت به لیمو خشک شده

    البته نوشیدن چای، بدون قند، به طور کلی به عنوان بخشی از یک برنامه برای کاهش وزن، مفید است. مخصوصا به لیمو که برای این کار مناسب است.

    البته نوشیدن چای، بدون قند، به طور کلی به عنوان بخشی از یک برنامه برای کاهش وزن، مفید است. مخصوصا به لیمو که برای این کار مناسب است. نشان داده شده است که سرکوب اشتها، نیاز به محدود کردن گرایش های غیر قابل مقاومتی برای تنقلات و یا شیرینی هاست.

    در طب سنتی از به لیمو به‌عنوان دارویی عرق‌ زا و خوی‌ آور استفاده می‌شده است.

    از لحاظ علمی اثبات شده است که به لیمو ،حاوی مواد فعال بیولوژیکی به همراه خواص ضد تب است، یعنی مواد شیمیایی که تب را کاهش می دهند بنابراین، جای تعجبی نیست که در پزشکی بومی آمریکای جنوبی، به لیمو دارای تاریخچه ای طولانی به عنوان یک گیاه مورد اعتماد برای کاهش تب است. توانایی به لیمو برای کاهش تب همراه با خواص ترمیمی و آنتی اکسیدانی آن، آن را به عنوان یک چای عالی برای مبارزه با دمای بالا و تب تبدیل کرده است.

     

    نکته1: در مورد استفاده از به لیمو، در دوران بارداری و شیردهی صرف نظر کنید و از آن اجتناب کنید.

    نکته2: مقدار زیاد به لیمو ممکن است کلیه ها را تحریک کند و بیماری کلیوی را بدتر کند.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

  • مدل لباس دخترانه ایرانی مجلسی
  • نام *

    ایمیل *

     

    پس از تحویل سفارش به پست، زمان تقریبی دریافت سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 تا 7روز کاری است.

    آدرس ایمیل:

    نام کاربری یا ایمیل *

    قیمت به لیمو خشک شده

    رمز عبور *

    ورود

    در این مقاله به نقش برگ خشک به لیمو اشاره خواهیم کرد:

    دمنوش به‎لیمو در درمان سوء هاضمه،نفخ،دردهای عصبی و میگرن سردردهای یک طرفه،سرگیجه و علائم سرماخوردگی بکار میرود.

    برگ خشک به عنوان ادویه در مصارف پخت و پذ برای خوشبو و معطر کردن گوشت،ماهی،انواع مربا،سالاد به کار می‌رود.از برگ خشک نشده برای اسانس در صنایع عطرسازی و تهیه ادکلن کاربرد دارد.

    برگ گلدار این گیاه،ضد تشنج، پایین آورنده درجه گرما (تب) و از برگ این گیاه مانند گیاه بادرنجبویه در رفع دردمعده،تپش قلب،احساس صداهای مبهم در گوش،حالات عصبی و خستگی‌های روحی- روانی استفاده خواهد شد.

    این گیاه برای تقویت معده،باید در ردیف بهترین داروها قرار داد و بهتر است همیشه به صورت دم کرده مانند چای مصرف شود.

    قیمت به لیمو خشک شده

    دمنوش به لیمو باعث تقویت حافظه می‌شودبرگ‌های آن برای جلوگیری از پوسیدگی دهان مؤثر است.همچنین می‌توان پودر برگ‌های خشک شده آن را به بستنی اضافه کردو برگ‌های خشک شده‌ آن می‎توانند سال‌ها عطر و بوی خوش خود را حفظ کنند.

    اسانس به لیمو اثر ضد باکتری داردو بر روی میکروب‌های فلور دندان مؤثر است.

    منبع:ایران به لیمو

    سیدحامد درویش پور

    آدرس : استان کهگیلویه وبویراحمد ،شهرستان باشت،خیابان معلم،جنب هلال احمر فروشگاه بزرگ ایران به لیمو شماره تماس :

    09177422527 درویش پور

    09173441373درویش پور

    09177425949 حسینی

    برای ورود به اینستاگرام روی آیکن پایین (اینستاگرام) کلیک کنید

    خرید و فروش خشکبار و گیاهان دارویی

    Info@anjirbazar.ir

    09171333834 – 09173311748

    ما ارایه دهنده و صادر کننده عمده انواع خشکبار ، حبوبات و گیاهان دارویی در داخل و خارج از کشور هستیم . جهت خرید و فروش تمامی محصولات به صورت عمده با ما تماس بگیرید .09375291203 (تلگرام و واتس آپ )
    09171333834

    قیمت هر کیلو گیاه به لیمو و انواع گیاهان دارویی دیگر، متاثر از شرایط فصلی و کیفیت محصول است.
    کمتر کسی است که حتی اگر گیاه به لیمو را مصرف نکرده باشد، با نام آن نا آشنا باشد. این گیاه به دلیل شهرتش برای ایجاد آرامش، بسیار مورد استقبال است و به صورت دمنوش مصرف می شود.
    در کشورمان، این گیاه در استان های مختلف در فضای باز و نیز به صورت گلخانه ای کشت می شود. از آنجا که این گیاه، عطر لیمو دارد، اسانس آن را در صنعت مورد استفاده قرار می دهند. چنانچه قرار باشد از برگ های خشک شده این گیاه اسانس تهیه نمایند، در خشک کردن برگ ها باید بسیار دقت نمود و اگر این کار با دستگاه انجام می شود، لازم است به صورت تدریجی و در حرارت پایین صورت گیرد.

    قیمت به لیمو خشک شده

     

    خرید به لیمو, قیمت به لیمو 97, قیمت به لیمو سال 97, قیمت به لیمو کیلویی, کاشت به لیمو, قیمت چای به لیمو, کاشت به لیمو در گلخانه, عکس برگ به لیمو, قیمت به لیمو 98, کشت به لیمو در گلستان, کاشت به لیمو در مزرعه, آفت به لیمو, به لیمو طبعش چیه, قیمت برگ خشک به لیمو, قیمت به لیمو سال 96, روش کاشت به لیمو, کاشت به لیمو در خانه, شرایط نگهداری گیاه به لیمو در گلدان, فیلم کاشت به لیمو, روش کاشت به لیمو در گلدان, فروش نهال به لیمو در تهران,

    فروش تضمینی و با کیفت غنچه و پر گل محمدی جهت صادرات و مصارف دیگر به صورت عمده

     

    فروش گلرنگ – جایگزینی مناسب وارزان قیمت برای زعفران – دارای مصارف دارویی

     

     

     

     

    خرید و فروش عمده سقز با بهترین کیفیت و قیمت تضمینی

     

    خرید و فروش انغوزه – صادرات به هند و آلمان – تحویل دبی

    09375291203

    با ما تماس بگیرید

    خرید انغوزه خریدار انغوزه خریداران انغوزه صادرات انغوزه طریقه مصرف آنغوزه فروش انغوزه قیمت انغوزه در سال 94 قیمت انغوزه در سال 95 قیمت انغوزه در سال 96 قیمت انغوزه در سال 97 قیمت گیاه آنغوزه کاشت انغوزه

     

    ارسال رایگان سفارش‌های بالای 200 هزار تومان

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    45,000 تومان

    آدرس سایت : hbl20.ir

     

    قیمت به لیمو خشک شده

     

     

    شماره تماس برای راهنمایی و مشاور :

    09360529776 یا 09174130432 

    بهروزی

     

    نام محصول

    برگ به لیمو

    کیفیت

    سورت شده درجه یک

    وزن واحد

    یک کیلو گرم

    راه های ارتباطی

    09174130432 یا 09360529776

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

    من با این شرایط موافق هستم .

    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

    برای آگاهی از قیمت محصول تماس بگیریدشماره تماس: ۰۹۱۸۹۷۴۱۱۴۲ – ۰۹۱۸۱۷۶۱۶۳۳

    قیمت به لیمو خشک شده

     

    گیاهان دارویی سروشت، مشخصات و خواص به لیمو: فارسی به لیمو و در کتب طب سنتی عربی آن (لويسه) و (لويزه) ذکر می شود. گیاهی است از خانواده شاه پسند (Verbenaceae) نام علمی آن (Aloysia citrodora) می باشد.این گیاه به افتخار (Augustin Lippi) طبیعی دان ایتالیایی در قرن هفدهم که به امریکای جنوبی مسافرت کرده و این گیاه را با خود به اروپا برده است، نام گذاری شده است. به لیمو درختچه ای است همیشه سبز بلندی آن تا 2 متر، برگهای آن ساده، کامل، سبز، بیضی دراز، نوک تیز و هرچند برگ از یک نقطه خارج می شود و اگر مالش داده شود بوی عطر ليمو از آن متصاعد می شود. گلهای آن خیلی کوچک خوشه ای به رنگ قفایی یا ارغوانی مایل به سفید و رنگ داخل جام آبی مایل به بنفش است. تکثیر این گیاه از طریق قلمه زدن یا پاجوشهای ریشه دار و با خوابانیدن شاخه آن انجام می شود. قلمه آن در تابستان گرفته می شود و در نهالستان کاشته می شود. معمول ترین روش ازدیاد آن کاشت پاجوشهای ریشه دار آن است. قلمه ها معمولاٌ در پاییز ریشه دار می شوند و آماده انتقال به زمین اصلی هستند و روی خطوطی با فاصله یک متر و فاصله بین قلمه ها 60 سانتی متر کاشته می شود. برداشت برگ 2-3 بار در ماههای خرداد تا مرداد تا اوایل پاییز انجام می شود. این درختچه سرمای چند درجه زیر صفر را تحمل نمی کند. در ختچه به لیمو بومی امریکای جنوبی، شیلی، پرو و آرژانتین است ولی در حال حاضر در سایر مناطق دنیا پرورش داده می شود و از برگهای آن اسانس به لیمو می گیرند که در صنعت عطر سازی کاربرد دارد. در ایران نیز این درختچه پرورش داده می شود. در شمال ایران در هوای آزاد خوب رشد می کند ولی در مناطق سردسیر ایران باید در گلخانه نگهداری شود.

     

     

    از نظر ترکیبات شیمیایی در این گیاه وجود یک ماده تلخ و اسانس روغنی فرار به نام اسانس وربنا مشخص شده است. این اسانس که از برگهای در ختچه به لیمو و سرشاخه های آن گرفته می شود در حدود 0/1-0/7 درصد است. محلول1-2 درصد این اسانس حشره کش مؤثری است.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    دیدگاه شما *

    درباره ماتماس با ما

    با پشتیبانی ما در ارتباط باشید 🙂

    آدرس:   کردستان – بانه

    موبایل:  09181761633

    ایمیل:   info@sroosht.com

    همه حقوق برای این وبسایت محفوظ است. فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی سروشت ( Copyright 2018 © Sroosht.com)

    طراحی سایت توسط وبکار

    قیمت به لیمو خشک شده
    قیمت به لیمو خشک شده
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *