قهرمان کیک بوکس ایران

دوره مقدماتی php
قهرمان کیک بوکس ایران
قهرمان کیک بوکس ایران

در آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود
وارد شوید

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

قهرمان کیک بوکس ایران

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

دوره مقدماتی php

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در گفت‌وگو با پانا

تهران (پانا) – قائم ترکاشوند، قهرمان کیک بوکسینگ جهان، از رسیدگی نکردن مدیران به او در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان گلایه کرد.


ترکاشوند در گفت‌وگو با پانا درباره اتفاقات پس از قهرمانی در جهان گفت: اکنون تمرینات مستمری را انجام می دهم و به آمادگی خوبی نیز رسیده‌ام. ان‌شاءالله تا قبل از مسابقات پیش رو به آمادگی صد درصد می‌رسم تا مدالی دیگر را برای ورزش‌های رزمی ایران به ارمغان بیاورم.

قهرمان فستیوال هنرهاى رزمی جهان درباره برنامه‌های آینده خود تصریح کرد: حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه جزو برنامه های من است که باید برای تصاحب کمربند طلایی رودرروی حریفانم قرار بگیرم. بعد از آن هم به چین می روم تا در لیگ « کنلون فایت » که یکی از معتبرترین رقابت‌های کیک‌بوکسینگ در جهان است، شرکت کنم. امیدوارم از این دو رویداد مهم با دست پر به کشور بازگردم.قهرمان کیک بوکس ایران

وی در پایان با گلایه از بی‌توجهی مسئولان به این رشته ورزشی و قهرمانان آن گفت: من بیش از ده مدال جهانی، قاره‌ای و بین‌المللی دارم، اما متاسفانه مسئولان ورزش از من حمایت نمی‌‌کنند. علاوه بر مسئولان ورزش، متاسفانه مجموعه‌ای که من در آن مشغول به خدمت هستم ( بانک شهر ) نیز توجه و حمایتی از من نمی‌کند و این در حالی است که من بارها پس از کسب مدال در رقابت‌های جهانی و بین المللی، با پرچم این مجموعه دور افتخار زده‌ام.



يک دوره کلاس داوری بين المللی به مدرسی آقای عبد الرحمن
مدرس جهانی سازمان جهانی کيک بوکسينگ WKA با حضور 180 نفر
از داوران ايران در تاريخ 89/5/31 در تهران سالن آمفی تاتر
دفتر امور مشترک فدراسيونها برگزار شد. در اين کلاس آقای کلاس
نونه ماخر رئيس جهانی WKA حضور پيدا کردند و بر کلاس نظارت
داشتند.

يک دوره کلاس داوری بين المللی کيک بوکسينگ
WKA به مدرسی آقای عبدالرحمان در تاريخ
16 و 17 اسفند ماه 87 با حضور 175 نفر از داوران ايران در
تهران برگزار گرديد.

قهرمان کیک بوکس ایران

يک دوره کلاس استاژ فنی و مربيگری عملی به مدرسی آقای عبدالرحمان
رئيس کيک بوکسينگ WKA آسيا با حضور 105 نفر از مربيان در تاريخ
87/12/15 در تهران برگزار گرديد.

Iran’s WKA national team participated in WKA
world championships competition in spain and
won 5 gold, 4 silver and 3 bronze medals.

تیم کیک بوکسینگ wka ایران
در مسابقات قهرمانی جهانی 2009 اسپانیا که از تاریخ
27 اکتبر تا 2 نوامبر در اسپانیا برگزار گرديد،
موفق شد 5 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز
بدست آورد. مدال آوران کشورمان عبارتند از:

سرمربی تیم : استاد علی غفاری،
سرپرست تیم : آقای محمد حسن نظری، نماینده سازمان
تربیت بدنی : آقای نصراله گنجعلی خانی

سید عبدالله خاموشی

بر گرفته از مجله رزم آور مرداد 90

قد:180

وزن:72

قهرمان کیک بوکس ایران

از استان فارس. مرودشت

3 سال متوالی عضو تیم فول کیک بوکسینگ ایران 81 تا 83

عناوین :

قهرمان فول کیک بوکسینگ ایران سال 80 تهران وزن 40

قهرمان فول کیک بوکسینگ ایران سال 81 تهران وزن 47

قهرمان کیک بوکسینگ ایران سال 82 تهران وزن 51

فایتر کیک بوکسینگ استان فارس سال 82

نائب قهرمانی کیک بوکسینگ جوانان سال 83 فارس وزن 54

قهرمان کیک بوکسینگ ایران در وزن 54 کیلو در سال 84

نائب قهرمان مسابقات المپیاد ایرانیان در وزن 65 در سال 87

25 مقام اول استانی و کسب مقام اول شکستن اجسام سخت در سنین جوانان استان فارس

مقام سوم مسابقات اورینتال o-sport کشوری همدان اسفند 89 وزن 79

مقام اول کشوری کیک جیتسو MMA  اهواز  90 وزن 75 کیلو

مقام دوم کشوری کیک جیتسو MMA اهواز 91 وزن 80

سوپر فایتر استان فارس در رشته های کیک بوکسینگ و اورینتال

 

 

 

 

 

نام:رضا 

قهرمان کیک بوکس ایران

شهرت :مددی

محل تولد: ایــــــــران -تهران

سن:33

قد:180

وزن:70

رکورد:13برد ۳باخت

تیم:superior challenge

رضا مددی قهرمان ایرانی تبار هنرهای رزمی ترکیبی در سوئد.

رضا مددی که به تازگی به مسابقات UFC راه پیدا کرده است در اولین مبارزه خود 26 فروردین به مصاف حریفی از کشور کوبا با رکورد 6 مبارزه بدون باخت میرود.

مشخصات در سایت یو اف سی http://www.ufc.com/event/UFCSweden#/fight/Reza-Madadi-Yoislandy-Izquierdo

برای آشنایی بیشتر با این قهرمان ایرانی الاصل ویدئو مصاحبه این قهرمان را دانلود کنید.

نام:احسان 

شهرت:روزبهانی

کشور:ایــــــــران

شهر:تهران

سال تولد:2/4/1367

قد:184cm

وزن:81kg

سبک:بوکس

 مربیان: مرحوم صادق پدیسار,کریمی,استکی

افتخارات:نایب قهرمان جوانان آسیا- 2006

و…

شروع بوکس:1380 سال

احسان که در بازی اول خود مقابل حریف کلمبیایی جیسون مونرویوارلا بازی نسبتا قابل قبولی را به نمایش گذاشت,در بازی بعد مقابل بهرام مظفراز ترکیه بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت اما در مبارزه بعدی  با ضربات پیاپی مشت خود این حریف را اسیر ضربات مشت و جنگندگی خود کرده بود, اما در پایان با نادوری  مسابقه خود  را به حریف واگذار کرد تا با ۲ برد و یک باخت کار خود را در المپیک لندن به پایان برساند.

اندی هوگ Andy Hug

Masutatsu Oyama

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

Messenger

قهرمان کیک بوکس ایران

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

یک دختر بریتانیایی با اصلیت بنگلادشی موانع ناشی از یک تربیت سفت و سخت مذهبی را کنار می‌زند، از یک ازدواج فاجعه‌بار از پیش تعیین ‌شده خلاص می‌شود، یک بیماری سخت می‌گیرد و بعد از تمام این‌ها، قهرمان کیک بوکسینگ جهان می‌شود؛ این نه یک فیلم‌نامه هالیوودی که داستان زندگی رکسانا بیگم است.

با وجود این که بلندی قامتش فقط ۱۵۸ سانتیمتر است، خانم بگوم با چنگ و دندان راهش را از موانع فرهنگی و مشکلات شخصی باز کرد و به اوج رشته ورزشی‌اش رسید. اوجی که هنوز تمام نشده است.

او می‌گوید: “من یک خانواده مسلمان سفت و سخت داشتم. خانوده‌ام حواس‌شان حسابی به من بود. برای همین با خودم گفتم نمی‌توانم به آن‌ها بگویم که مشغول تمرین هنرهای رزمی هستم، چون حدس می‌زدم که اجازه انجام این کار را به من نمی‌دهند. می‌ترسیدم مجبور شوم بین خانواده و ورزشی که عاشقش شده بودم، یکی را انتخاب کنم.”

پانزده سال پیش که رکسانا دانشجوی معماری در دانشگاه وستمینستر بود، راهی برای مطرح کردن خودش پیدا کرد: تای‌بوکسینگ، یک از انواع کیک بوکسینگ.

آن زمان او ۱۹ سال داشت و برای اولین بار برنده یک تورنمنت شده بود. با این وجود و در حالی که عشق به ورزش روز به روز در او زیادتر می‌شد، آن را به عنوان رازی برای ۵ سال از خانواده‌اش مخفی نگه داشت.

او گفت: “وقتی جوان‌تر بودم، عادت داشتم که یکشنبه‌ها صبح خیلی زود بیدار شوم. برای خوشحال کردن مادرم تمام کارهای خانه را انجام دهم و بعد خیلی آرام بپرسم، می‌شود برای یکساعت به باشگاه بروم؟ خیلی سریع می‌رفتم باشگاه، تمرین رزمی را انجام می‌دادم و برمی‌گشتم خانه. خانواده‌ام آن موقع نمی‌دانستند من در باشگاه چکار می‌کنم.”

رکسانا بیگم در مورد احساس آن روزهایش هم گفت: “فقط عاشق آن ورزش شده بودم و راهی پیدا کرده بودم تا خودم را بروز دهم، ولی خب مجبور شده بودم که زندگی دوگانه‌ای داشته باشم. وقتی شروع به مسابقه دادن کردم، دوست داشتم که حمایت خانواده را پشت سرم داشته باشم. نمی‌خواستم به آن‌ها پشت کنم و دوست داشتم دعای مادرم همراهم باشد.”

اما فرآیند قبول این قضیه از طرف خانواده، خیلی سخت‌تر از چیزی بود که او تصور می‌کرد. خیلی از دختران آسیایی‌تبار بریتانیایی از طرف خانواده تحت فشار هستند تا در اوایل دهه سوم زندگی ازدواج کنند و رکسانا بگم هم استثنا نبود: “دانشگاه را که تمام کردم، یک ازدواج از پیش تعیین شده در انتظارم بود، ازدواجی که پایانی ناکام داشت. دورانی بد از زندگی‌ام که احساس می‌کردم هویتم را از دست داده‌ام.”

سال ۲۰۱۰ زندگی حرفه‌ای او یکبار دیگر لطمه دید، زمانی که به بیماری سندرم خستگی مزمن (Myalgic Encephalomyelitis) مبتلا شد. یک بیماری که خانم بگوم می‌گوید با یک رژیم غذایی دقیق و یک شیوه تمرینی خاص موفق به کنترلش شده است: “وقتی بعد از یک جلسه تمرین خوب، مجبور شدم یک ماه در خانه استراحت کنم، مربی‌ام گفت که سراغ یک متخصص بروم. می‌دانستم که آدم تنبلی نیستم و یک جای کار ایراد دارد.”

موانعی که هرکدامشان می‌تواند بسیاری را از ادامه راه منصرف کند، توسط این مبارز مصمم به کناری پرتاب شد؛ مبازری که رویای قهرمانی جهان را می‌دید: “پس از این که ازدواج از پیش تعیین شده‌ام به پایان رسید، تصمیم گرفتم بدون این که به والدینم بگویم چه خبر است، آن‌ها را به باشگاه ببرم. وقتی آن‌ها دیدند در باشگاه چکار می‌کنم، یک قدم عقب رفتند و سکوت کردند. آن‌ها فقط می‌خواستند دخترشان برگردد و نسبت به ازدواج من احساس گناه می‌کردند. از آن‌جا بود که سفرم را به عنوان یک مبارزه کیک بوکسینگ ادامه دادم.”

او نه تنها کارش را ادامه داد، بلکه در سال ۲۰۱۶ تاریخ‌سازی کرد. رکسانا بگوم، سوزانا سلمیاروی از سوئد را شکست داد و تبدیل به اولین زن مسلمان بریتانیایی شد که صاحب عنوان قهرمانی جهان در کیک بوکسینگ شده است.

خانم بیگم حالا ۳۴ ساله است و از تمامی چالش‌هایی که سر راهش بود، گذشته است. اما اگر فکر می‌کنید او در باد موفقیت‌های گذشته خوابیده است، اشتباه می‌کنید؛ قدم بعدی: حضور در مسابقات حرفه‌ای بوکس.

رکسانا بیگم، می‌گوید حالا دوست دارد که داستان زندگی‌اش الهام‌بخش دختران مسلمان بریتانیایی باشد: “هیچ دری برای من باز نشد. ده، پانزده سالِ خیلی سخت طول کشید تا والدین، جامعه و مربیان من را بپذیرند. وقتی به عنوان یک زن، کاری کنید در بقیه این باور زنده شود که هیچ چیزی در سرنوشت‌شان نوشته نشده است، می‌توانید بگویید دستاورد بزرگی داشته‌اید.”

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

Messenger

قهرمان کیک بوکس ایران

توییتر

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

فلوید می‌ودر، بوکسور شکست‌ناپذیر آمریکایی شب سال نوی میلادی با تنشین ناسوکاوا قهرمان کیک بوکسینگ ژاپنی مبارزه می‌کند. می‌ودر که در پنج وزن مختلف قهرمان جهان شده در اوت ۲۰۱۷ کانر مک‌گرگور را شکست داد تا تعداد پیروزی‌هایش را به پنجاه مسابقه برساند.

اخیرا خبرهایی در مورد مبارزه احتمالی او با حبیب نورماگومدوف (نور محمداف)، قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی (ام‌ام‌ای) سازمان یو‌اف‌سی و مانی پاکیائو، بوکسور فلیپینی منتشر شده بود.

می‌ودر اخیرا قراردادی را با یک سازمان ام‌ام‌ای امضا کرده اما هنوز قوانین و چگونگی مبارزه او با ناسوکاوا مشخص نشده است.

می‌ودر ۴۱ ساله که پس از مبارزه با مک‌گرگور خودش را بازنشسته کرده بود، گفت: “می‌خواهم کار متفاوتی انجام دهم. دوست دارم مهارت‌هایم را در خارج از آمریکا و در یک مبارزه خاص نشان دهم. می‌خواهم به مردم چیزی که دوست دارند را بدهم: خون، عرق و اشک.”

می‌ودر همچنین گفت که رده‌بندی وزنی و قوانین مبارزه “در چند هفته آینده” مشخص خواهد شد.

ناسوکاوای ۲۰ ساله زیر نظر “فدراسیون مبارزه رایزین” کار می‌کند. این همان سازمانی است که می‌ودر با آن قرارداد امضا کرده و مسابقات ام‌ام‌ای و کیک بوکس برگزار می‌کند.

ناسوکاوا گفت: “پیشنهاد غافلگیرکننده‌ای بود اما بدون تردید قبولش کردم. این بزرگ‌ترین لحظه زندگی من است و دوست دارم مردی باشم که تاریخ را تغییر می‌دهد. من این مبارزه را با این مشت‌ها و با یک ضربه تمام می‌کنم، فقط نگاه کنید.”

ناسوکاوا هم مانند می‌ودر تا به حال شکست‌ناپذیر بوده. او در کیک بوکسینگ صاحب ۲۷ پیروزی است و در ام‌ام‌ای چهار برد دارد.

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

قهرمان کیک بوکس ایران

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

یازده دوره قهرمان کیک بوکسینگ زنان کشور است .وی علیرغم داشتن زندگی سخت کوچ‌نشینی دور بودن مسیر محل سکونت و باشگاه و مخالفت‌های خانواده عشابری درباره حضور یک زن در اجتماع با پشتکار و علاقه به ورزش ادامه داده است. وقتی یک زن ورزشکار ایرانی قهرمان می‌شود، او تنها بر رقیبان خود پیروز نشده است، بلکه بر مقررات تبعیض‌آمیز، باورهای مردسالارانه و کمبود امکانات هم پیروز شده است، از این روست که موفقیت ورزشکاران زن ایرانی ارزشی مضاعف دارد.

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

قهرمان کیک بوکس ایران
قهرمان کیک بوکس ایران
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *