قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

دوره مقدماتی php
قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان
قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

6

سابقه و هدف: با توجه به شيوع و روند در حال افزايش استئوآرتريت زانو، شكايت بيماران مبتلا از درد زانو و گزارشهايي از تاثير مثبت گلوكزآمين سولفات و گلوكزآمينMSM/  در كاهش درد و ناراحتي بيماران، همچنين كمبودهاي موجود در پژوهشهاي قبلي، اين تحقيق به منظور مقايسه تاثير گلوكزآمين سولفات و گلوكزآمينMSM/  بر ميزان درد و علايم مبتلايان به استئوآرتريت زانو مراجعه كننده به يك درمانگاه خصوصي در سال ١٣٨٧ انجام شد.مواد و روش ها: تحقيق با طراحي كارآزمايي باليني انجام گرفت. بيماران با سن بيشتر از ٤٠ سال كه تشخيص قطعي استئوآرتريت زانو بر اساس معيارهاي (ACR)American College of Rheumatology داشتند و نمايه توده بدني (BMI)  بيشتر از ٣٠، سابقه اخير (يك ساله) جراحي زانو و استتئوآرتريت ثانويه را نداشتند، پس از مشابه سازي از نظر سن و جنس، وارد مطالعه شدند. شدت علايم بيماران با استفاده از WOMAC index در يك طيف ٠ تا ٩٦ در ابتدا و سپس در انتهاي تحقيق، اندازه گيري شد. بيماران به صورت تصادفي در گروههاي گلوكزآمين با دوز يك قرص دو بار در روز و گروه گلوكزآمينMSM/  با دوز يك قرص دو بار در روز براي مدت شش ماه، درمان شدند. تغييرات ميزان درد در هر گروه با آماره ويلكاكسون و بين دو گروه با آزمون من يو ويتني مورد قضاوت قرار گرفت.يافته ها: ٢٧ نفر در گروه گلوكزآمين سولفات و ٢٦ نفر در گروه گلوكزآمينMSM/  در تحقيق وارد شدند. بروز عوارض جانبي در دو گروه مشابه بود (p<0.9)، شدت درد در بدو ورود به مطالعه و نيز سن، جنس و ساير شاخص هاي مورد بررسي مشابه بودند. كاهش درد درگروه گلوكزآمين سولفات برابر 27.4±17.3 و درگروه گلوكزآمينMSM/  برابر 25.5±15.7 بود كه در گروه گلوكزآمين حدود %28.8 و در گروه گلوكزآمينMSM/  حدود %26.1 كاهش نشان مي داد (p<0.05) ولي ميزان كاهش درد بين دو گروه به لحاظ آماري تفاوت معني داري نداشت (p<0.8).نتيجه گيري: به نظر مي رسد دو داروي فوق اثر درماني مشابهي دارند ولي با توجه به قيمت داروها و عوارض احتمالي طولاني مدت آنها، مصرف داروي گلوكزآمين سولفات بهتر از داروي گلوكزآمينMSM/  مي باشد.

دوره مقدماتی php

نشانی: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به پل بزرگراه شهید همت، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، نبش کوچه چهارم، پلاک 1

قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

کدپستی: 1461965381

تلفن و دورنگار: 4 الی 44265001

کارگاه های آموزشی

اخبار

JCR

خبرگزاری سیناپرس

پیوندهای مرتبط

سابقه و هدف: با توجه به شیوع و روند در حال افزایش استئوآرتریت زانو، شکایت بیماران مبتلا از درد زانو و گزارشهایی از تأثیر مثبت گلوکزآمین سولفات و گلوکزآمین/MSM در کاهش درد و ناراحتی بیماران، همچنين كمبودهاي موجود در پژوهشهاي قبلی، اين تحقيق به منظور مقایسه تأثیر گلوکزآمین سولفات و گلوکزآمین/MSM بر میزان درد و علايم مبتلایان به استئوآرتریت زانو مراجعه‌کننده به یک درمانگاه خصوصی در سال ١٣٨٧ انجام شد.

مواد و روش‌ها: تحقیق با طراحی کارآزمایی بالینی انجام گرفت. بیماران با سن بيشتر از ٤٠سال که تشخیص قطعی استئوآرتریت زانو بر اساس معيارهاي American College of Rheumatology (ACR) داشتند و نمايه توده بدني (BMI) بیشتر از ٣٠، سابقه اخیر (يك‌ساله) جراحی زانو و استتئوآرتريت ثانويه را نداشتند، پس از مشابه‌سازی از نظر سن و جنس، وارد مطالعه شدند. شدت علايم بیماران با استفاده از WOMAC index در یک طیف ٠ تا ٩٦ در ابتدا و سپس در انتهای تحقیق، اندازه‌گیری شد. بیماران به صورت تصادفی در گروههاي گلوکزآمین با دوز یک قرص دو بار در روز و گروه گلوکزآمین/MSM با دوز یک قرص دو بار در روز برای مدت شش ماه، درمان شدند. تغییرات میزان درد در هر گروه با آماره ویلکاکسون و بین دو گروه با آزمون من یو ویتنی مورد قضاوت قرار گرفت.

يافته‌ها: ٢٧ نفر درگروه گلوکزآمین سولفات و ٢٦ نفر در گروه گلوکزآمین/MSM در تحقيق وارد شدند. بروز عوارض جانبی در دو گروه مشابه بود (9/0p<)، شدت درد در بدو ورود به مطالعه و نیز سن، جنس و سایرشاخص‌های مورد بررسی مشابه بودند. کاهش درد درگروه گلوکزآمین سولفات برابر٣/١٧±٤/٢٧و درگروه گلوکزآمین/MSM برابر٧ /١٥±٥/٢٥ بود که درگروه گلوکزآمین حدود ٨/٢٨% و در گروه گلوکزآمین/MSM حدود١/٢٦% کاهش نشان می‌داد (05/0p<) ولی میزان کاهش درد بين دو گروه به لحاظ آماری تفاوت معنی‌داري نداشت (8/0p<).

نتيجه‌گيري: به نظر می‌رسد دو داروی فوق اثر درمانی مشابهی دارند ولی با توجه به قیمت داروها و عوارض احتمالی طولانی‌مدت آنها، مصرف داروی گلوکزآمین سولفات بهتر از داروی گلوکزآمین/MSM مي‌باشد.

تلفن و نمابر: 83 97 43 22-21-98+ ـ صندوق پستي تهران:3955-19395

قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

پست الكترونيك:Pajoohande@sbmu.ac.ir

شاپا: 1022-1735 _شاپا الکترونیک: 7780-2008

%PDF-1.4
%
9 0 obj
>
stream
x]^u*

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

قرص ایزی فلکس کارن حاوی ترکیبات ارزشمندی از جمله گلوکزآمین سولفات، کندروایتین سولفات و متیل سولفونیل متان (MSM) است که علاوه بر تسکین درد و کاهش اسپاسم عضلانی به حفظ و ترمیم مفاصل در مقابل آسیب‌های ورزشی نیز کمک می‌نماید.

قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

۷۲,۶۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

قرص ایزی فلکس کارن باعث افزایش جریان خون و کاهش اسپاسم عضلانی شده و به ترمیم و کاهش تورم غضروف و مفاصل کمک می‌نماید.

گلوکزآمین اصلی ترین مولکول زیستی برای تولید و حفظ غضروف سالم است. این ماده در غضروف ساخته می‌شود ولی در سنین بالاتر تولید آن به حد کفایت انجام نمی گیرد. گلوکزآمین همچنین تولید مایع سینوویال را افزایش داده که یک لغزاننده طبیعی مفصل است. قرص ایزی فلکس کارن نه تنها از تخریب غضروف مفاصل جلوگیری می‌کند بلکه همزمان درد را کاهش داده و عملکرد مفصل را بهبود می‌بخشد و حدود 4-3 ماه طول می‌کشد تا اثرات قابل مشاهده ایجاد شود. مکمل گلوکزآمین به تولید گلوکزآمینوگلیکان (GAGS) که ترکیب کلیدی سخت مفاصل است کمک می‌کند (GAGS) نگهدارنده ساختمان غضروف‌ها هستند. تحقیقات بر روی مکمل گلوکزآمین نشان داده است که این محصول می‌تواند موجب کاهش درد مفاصل، سختی مفاصل و تحریک پذیری و کشیدگی و افزایش کارایی مفاصل شود.

کندروایتین هم یک ماده کلیدی در غضروف مفاصل است که سبب جذب آب به طرف غضروف مفاصل شده و سبب رسیدن مواد مغذی به آن گردیده و آن را لغزنده می‌کند. این ماده آنزیم‌های تخریب غضروف را نیز مهار می‌کند و برای زدودن غضروف‌های صدمه دیده ضروری است همچنین تولید کونروسیت‌ها و پروتئوگلیکان‌ها را افزایش می‌دهد و در کل تعادل را در مفاصل برقرار می‌کند. کندروایتین باعث کمک به ساخت کندرویست‌ها و پروتئوگلیکان می‌شود که برای بازیافت تعادل مفاصل بسیار مهم می‌باشند.

ام اس ام یک ترکیب گوگرد دار طبیعی است که در بدن و خیلی از غذاها یافت می‌شود و نقش آن کاهش دهنده درد و التهاب است. این ماده مانع انتقال درد از طریق مسیرهای عصبی شده و درد و اسپاسم‌های عضلانی را کاهش می‌دهد. در خالص‌ترین فرم شیمیایی آن، ام اس ام یک ماده بدون بو، سفید رنگ، محلول در آّب و به‌صورت کریستال جامد است که به هیچ وجه شبیه سولفیدها، سولفیت‌ها و سولفات‌هایی که اکثر مردم به آن حساسیت دارند نیست. ام اس ام به عنوان از بین برنده درد و ضدالتهاب استفاده می‌شود. ایمپالس‌های دردناک منتشر شده از نیروهای عصبی را مهار می‌کند و به کاهش درد و اسپاسم عضلات کمک می‌کند و همچنین به نرم شدن بافت‌های زخم شده و آسیب دیده کمک می‌کند.

گلوکزآمین سولفات، کندروایتین سولفات سدیم، متیل سولفونیل متان، استئارات، منیزیم، میکروکریستالین سلولز، کراس کارملوز سدیم، هیدروکسی پروپیل سلولز، اپاداری سفید

روزی 3 بار و هر بار 1 عدد قرص ایزی فلکس کارن همراه با غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

افراد مبتلا به دیابت نارسایی کلیوی و افراد دارای خونریزی فعال مانند خونریزی معده یا بیمارانی که از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند، پیش از مصرف قرص ایزی فلکس کارن با پزشک و یا متخصص تغذیه مشورت نمایند.

دو هفته قبل از اعمال جراحی و یا دندانپزشکی مصرف این فرآورده متوقف شود.

افراد دارای سابقه حساسیت به نرم تنان با احتیاط مصرف کنند.

در دوران بارداری و شیردهی ترجیحا مصرف نشود.

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف نیاز روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی‎گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

70016001610009

6261405165532

تسکین درد|ضد اسپاسم

کندروایتین سولفات|گلوکزآمین سولفات|متیل سولفونیل متان

قرص

بزرگسالان

60 عدد

قوطی

پلاستیکی

قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

ایران

کارن

حفاظت از مفاصل و تاندون ها

کانادا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

  • عکس شهربازی کرج
  • داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

    0 محصول




    تعداد زیادی از مردم از درد مفاصل یا آرتروز رنج می برند که علت بسیاری از آنها استئوآرتریت یا ساییدگی مفصل است. در این بیماری غضروف مفصل، آسیب دیده و به تدریج از بین می رود.

     

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

    بسیاری از مبتلایان به این درد ها، از مکمل های غذایی جدید مثل گلوکزآمین و کندروآیتین سولفات به امید کاهش درد و بهبود وضعیت مفصل استفاده می کنند.

     

    گلوکزامین ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن وجود داشته و موجب تحریک تولید و ترمیم غضروف می شود.

     

    با در نظر گرفتن اینکه نقطه شروع آسیب در آرتروز مفاصل، غضروف مفصلی است، تاثیر این مواد ممکن است توجیه شود.

     

    به نظر می رسد مصرف این مواد سطح تولید اسید هیالورونیک در مفاصل را هم افزایش می دهد. اسید هیالورونیک در سلامت مایع سینوویال تاثیر دارد. مایع سینوویال یا مایع مفصلی، مایعی غلیظ و لزج بین دو سر استخوان و در درون مفصل است که سطح غضروف را لیز کرده و اصطکاک بین دو سطح مفصلی را کم می کند.

     

    کندروآیتین سولفات ماده طبیعی دیگری است که در بدن وجود دارد و مانع از آن می شود که آنزیم های بدن، مواد اصلی تشکیل دهنده غضروف را از بین ببرند.

     

    مکمل هایی که حاوی این مواد هستند معمولا از منابع حیوانی تهیه می شوند.

     

    کسانی که از این مواد استفاده می کنند امیدوارند که با مصرف آنها دردشان از بین رفته و غضروف مفصلی آنها ترمیم شود.

     

    مطالعاتی که تا کنون صورت گرفته تا حدودی اثرات ضد درد این مواد را برای کاهش درد زانو و مفصل ران نشان داده است، ولی تاکنون ثابت نشده که این مواد بتوانند از آسیب بیشتر غضروف جلوگیری کرده و یا وضعیت غضروف مفصلی را بهتر کنند و یا غضروف سازی کنند.


    نکاتی در مورد مصرف گلوکزامین و کندروآیتین سولفات


    چون گلوکزامین و کندروایتین سولفات تحت نام مکمل های غذایی طبقه بندی می شوند و لفظ دارو به آنها اطلاق نمی شود، سازمان های دارویی کشورهای تولیدکننده مثل FDA نظارتی بر روند تولید آنها ندارند. معنای این جمله آن است که وقتی قوطی می خرید که روی آن نوشته شده است ” گلوکزامین / کندروآیتین سولفات” شما نمی توانید مطمئن باشید، واقعا چیزی را که می خواهید بدست آورده اید یا نه.

     

    طبق مطالعه جدیدی که به عمل آمده است، تنها نیمی از این مکمل ها واقعا به اندازه ای که در روی جعبه ذکر کرده اند حاوی این مواد هستند.

     

    مصرف گلوکزامین معمولا بصورت روزی سه قرص 500 میلی گرمی است. گرچه این مواد عوارض جانبی کمتری از مسکن ها دارند، با این حال شایع ترین عارضه آنها عوارض گوارشی مثل تهوع، استفراغ و سوزش سردل است.

     

    مصرف این مواد در بیماران دیابتی باید با احتیاط باشد. اگر این بیماران قصد مصرف این مواد را دارند باید سطح قند خون را با دقت بیشتری کنترل کنند.

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

     

    در بچه ها، زنان باردار و بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون را مصرف می کنند نیز مصرف این داروها باید با احتیاط و با تائید پزشک باشد.

     

     

    دکتر احمد لنکرانی ، فوق تخصص ارتوپدی درباره این مکمل ها می گوید:

    «مکمل های دارویی آرتروز بدون مجوز وزارت بهداشت که بصورت گسترده در اینترنت و ماهواره تبلیغ می شوند، دارای عوارض چاق کننده هستند. در حالیکه چاقی، دشمن اصلی بیماری آرتروز به شمار می رود.

     

    نتیجه بخشی مکمل های دارویی مانند گلوکزامین در درمان بیماری آرتروز، بطور علمی ثابت نشده است.

     

    ادعای بهبودی کوتاه مدت و سریع بیماری با مصرف این مکمل های دارویی، نادرست است و بیماران با خرید این گونه داروها نه تنها نتیجه ای در بهبودی بیماری نمی گیرند، بلکه علاوه بر از دست دادن پول، دچار عوارض گوناگون این داروها می شوند.

  • شیرینی و دسر شب یلدا
  •  

    ماهانه، افراد زیادی که به عوارض اینگونه داروها دچار و به شدت بیمار شده اند، به بیمارستان ها مراجعه می کنند.

     

    مصرف این داروها همچنین برای افراد مبتلا به دیابت به شدت مضر است، چراکه موجب افزایش قند خون آنها می شود.

     

    بسیاری از افراد فقط به دلیل نداشتن اطلاعات پزشکی، اینگونه داروها را خریداری می کنند و به عوارض آن مبتلا می شوند.»

    فرآوری: نیره ولدخانی

    بخش سلامت تبیان


    منابع:

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

    ایران ارتوپد – دکتر مهرداد منصوری ، متخصص ارتوپدی

    ایرنا

     

    مطالب مرتبط:

    داروی غضروف ساز وجود ندارد

    می شود آرتروز نگیرید

    آرتروز یا درد مفاصل بدن

    نکاتی برای سالم نگه داشتن مفاصل

    آرتریت؛ درد و خشکی مفاصل

    بهترین زمان مصرف هر دارویی کی است؟


    برخی ویژگی‌های گلوکزامین کندرویتین و ام اس ام کارن:

    هر قرص متشکل از 500 میلی‌گرم گلوکزآمین سولفات، 200 میلی‌گرم کندروایتین سولفات و 200 میلی‌گرم متیل سولفونیل متان (MSM) می‌باشد.


     

    برخی ویژگی‌های گلوکزامین کندرویتین و ام اس ام کارن:

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان


     


    طریقه مصرف:

    هرروز سه نوبت و هر بار 1 قرص را به همراه غذا مصرف نمایید.                                      

    برای نتیجه‌گیری خوب درصورتی‌که مجاز به مصرف این مکمل هستید حداقل سه تا چهار ماه متوالی آن را مصرف نمایید.


     


    هشدار:


     


     

    نظری در مورد این محصول توسط کاربران ارسال نگردیده است.

    اولین نفری باشید که در مورد گلوکزامین کندروایتین ام اس ام (Karen Glucosamine Chondroitin MSM) نظر می دهد.



     


    بررسی مکمل‌های بدنسازی و تجهیزات ورزشی

    ارائه برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی با همکاری بهترین مربیان ایران و جهان

    (در حال حاضر هیچ مکملی توسط سایت به فروش نمی‌رسد، هم‌چنین تن ورز هیچ نماینده‌ای در سطح کشور ندارد)


     


       


    Fisher Flexan Glucosamine Chondroitin MSM Max 60 Tablets

    قرص گلوکز امین کندرویتین مکس فیشر فلکسان، یک داروی مکمل جهت مبارزه و جلوگیری از ایجاد و پیشرفت آرتروز در مفاصل می‌باشد. این محصول با دارا بودن ترکیباتی خاص و مؤثر و ویتامین‌های موردنیاز در تقویت مفاصل و استخوان‌ها آثار مراقبتی و تقویتی خوبی از خود به‌جا می‌گذارد. این داروی مکمل دارای حداقل عوارض جانبی است که استفاده روزانه از آن به‌خصوص توسط افراد با سنین بالاتر سلامت بافت نرم مفاصل و غضروف‌ها را تضمین می‌نماید.

     

    ویژگی قرص گلوکزامین و کندرویتین مکس فلکسان: 

    عنوان

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

    مقدار

    نیاز روزانه

    Glucosamine

    1500 mg

    Chondroitin / chondroitine

    1200 mg

    MSM

    300 mg

    hyaluronic acid / Acid hyaluronique

    60 mg

    Vitamin D3

    1200 IU

    600 %

    تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی ، کوچه هفتم ، پلاک ۲۲

    ترکیب متناسبی از گلوکز آمین ، کندرویتین سولفات و متیل سولفونیل متان می باشد که می تواند به کاهش و تسکین مشکلات ناشی از آرتروز و کاهش درد و التهاب مفاصل کمک نماید

    روزانه 3 عدد کپسول به همراه غذا و یا طبق دستور پزشک مصرف شود 

    در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان

    ——

    کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آرمان فارمد دارو می باشد

    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان
    قرص گلوکزامین کندرویتین متیل سولفونیل متان
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *