قرص فلفل لاغری

دوره مقدماتی php
قرص فلفل لاغری
قرص فلفل لاغری

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوره مقدماتی php

مامانا و خانم های باردار یه خبر خوب 

اگه میخوایین کودک سالمی داشته باشید حتما این مطلب بخونید

قرص فلفل بعد اینکه تو معده باز،بشه خیلی برا معده ضرر داره.زخم معده هم میاره.تو نت بزن بخون اصلا قرص فلفل نخورید

قرص فلفل لاغری

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

ورود مشاورین به پنل کاربری

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

به دخت – پایگاه تخصصی دختران و زنان

متاسفانه این روزها برخی افراد، به امید لاغر شدن سریع، کپسول‌های لاغری حاوی فلفل را تهیه و مصرف می‌کنند.اما آیا این کپسول ها واقعا لاغر می کند؟

قرص فلفل لاغری

سرویس تغذیه به دخت/

 س:از خیلی‌ها شنیده‌ام که مصرف فلفل می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن و پایین‌ آمدن سریع‌تر وزن بشود. می‌خواستم بدانم آیا خوردن غذاهای تند در کنار رژیم‌درمانی، تاثیر چشمگیری در روند کاهش وزن دارد؟ آیا مصرف فراوان غذاهای تند، بی‌ضرر است؟ لطفا كمی هم در مورد قرص‌های فلفل توضیح دهید.

ج:فلفل علاوه بر داشتن اثر گرمازایی، می‌تواند سرعت سوخت‌وساز بدن را تا حدی افزایش دهد، اما این افزایش متابولیسم در حدی نیست که بتوان برای کاهش وزن روی آن حساب كرد.

اگر بخواهیم فلفل و غذاهای تند را در حدی مصرف كنیم که متابولیسم بدن مان به میزان قابل‌توجهی بالا برود، عوارض زیاده‌روی در مصرف فلفل خود را نشان می‌دهد چون ادویه‌هایی مانند فلفل، محرک اسید معده هستند و مصرف آنها می‌تواند باعث التهاب معده یا حتی گاستریت شود.
ابتلا به زخم معده یا زخم دوازدهه هم از دیگر عوارض مصرف طولانی‌مدت، مداوم و زیاد انواع فلفل (به خصوص فلفل‌های تند) است. ضمن اینکه حساسیت سلول‌های چشایی و گیرنده‌هایی که طعم و مزه را روی زبان و دهان درک می‌کنند، با مصرف روزانه و بی‌رویه فلفل کاهش پیدا می‌کند.

متاسفانه این روزها برخی افراد، به امید لاغرشدن سریع، کپسول‌های لاغری حاوی فلفل را تهیه و مصرف می‌کنند. این کپسول‌های لاغری حاوی فلفل تند هستند و با هدف افزایش سوخت‌وساز بدن تولید می‌شوند، ولی وقتی کپسول پس از ساعتی درون معده یا روده باز می‌شود، عوارض بسیاری دارد.

برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های گوارشی، فریب تبلیغات پوچ سودجویان را نخورید و بدون تحقیق و بررسی، هیچ قرص و کپسول لاغری‌ای را مصرف نکنید.

  /انتهای متن/

به‌دخت، سایت دختران و زنان جوان ایرانی است، بی هیچ مرزی میان آنها. یعنی هر دختر و زنی که پا به فضای سایبری می گذارد، سوای قومیت، نژاد، سلیقه و گرایش، مخاطب به دخت است. به دخت می خواهد آینه ای باشد برای اینکه دختران و زنان جامعه مان را به تمامی نشان دهد، همان گونه که هستند…

چوب اعتمادم را می خورم

با دکوپاژ قوطی های فلزی را قابل استفاده کنید!

زنانی که یاران” امام زمان”اند

کدام شب بعد از شب قدر برترین شب است؟

آخرین مطالب


چوب اعتمادم را می خورم

با دکوپاژ قوطی های فلزی را قابل استفاده کنید!


کدام شب بعد از شب قدر برترین شب است؟


شیر سامرا همه جا در خدمت انقلاب بود


سوء استفاده عجیب از دختران جوان

“چهره مرد هنرمند در جوانی” روایتی از بیداری معنوی

پوشش نامناسب در خانه، اسباب آسیب و انحراف جوان

ورود مشاورین به پنل کاربری

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.




فلفل علاوه بر داشتن اثر گرمازایی، می‌تواند سرعت سوخت‌وساز بدن را تا حدی افزایش دهد اما این افزایش متابولیسم در حدی نیست که بتوان برای کاهش وزن قابل توجه، روی آن حساب کرد؛ زیرا اگر بخواهیم فلفل و غذاهای تند را در حدی مصرف کنیم که متابولیسم بدنمان به میزان قابل‌توجهی بالا برود، عوارض زیاده‌روی در مصرف فلفل، خود را نشان می‌دهد چون ادویه‌هایی مانند فلفل، محرک اسید معده هستند و مصرف آن‌ها می‌تواند باعث التهاب معده یا حتی گاستریت شود. ابتلا به زخم معده یا زخم دوازدهه هم از دیگر عوارض مصرف طولانی‌مدت، مداوم و زیاد انواع فلفل (به خصوص فلفل‌های تند) است. ضمن اینکه حساسیت سلول‌های چشایی و گیرنده‌هایی که طعم و مزه را روی زبان و دهان درک می‌کنند، با مصرف روزانه و بی‌رویه فلفل کاهش پیدا می‌کند.


قرص فلفل لاغری

راه‌حل فلفلی برای کاهش اشتهامتخصصان تغذیه در آمریکا ادعا کرده‌اند که ادویه فلفل قرمز می‌تواند اشتها را کاهش دهد. این متخصصان می‌گویند مصرف حدود نصف قاشق چای‌خوری فلفل قرمز خشک شده مخصوصاً برای کسانی که به طور معمول از این ادویه استفاده نمی‌کنند می‌تواند موجب کاهش اشتها شود.به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، ریچارد ماتز، استاد افتخاری تغذیه در دانشگاه آمریکایی پوردو و دستیار وی در این باره اظهار داشتند: ترکیب موجود در فلفل قرمز موسوم به «کاپسایسین» که موجب تندی شدید فلفل قرمز می‌شود، می‌تواند در کاهش اشتها تأثیر داشته باشد و در عین حال کالری‌های بدن را نیز بیشتر بسوزاند.

 

این مطالعه شش هفته‌ای روی 25 داوطلب که دچار اضافه وزن نبودند، صورت گرفت. این متخصصان دریافتند افرادی که فلفل قرمز مصرف کرده بودند دمای داخلی بدنشان افزایش یافت و همین افزایش دما موجب سوختن بیشتر کالری در بدن آن‌ها شد. این مطالعه در نشریه فیزیولوژی و رفتار منتشر شده است.پس، مصرف متعادل فلفل برای افزایش حرارت و متابولیسم بدن توصیه می‌شود اما مراقب باشید که با زیاده‌روی در مصرف آن سلامتتان را به خطر نیندازید. افرادی که دچار برگشت اسید معده یا همان رفلاکس هستند باید احتیاط بیشتری کنند.


و اما زیره سیاه چه طور؟خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای لاغری و کاهش وزن از گیاهان داروی استفاده کنند که یکی از این گیاهان دارویی زیره سیاه است.زیره سیاه، ضدنفخ، ضداسپاسم، معرق و ضدقارچ و همچنین مقوی معده، محرک اشتها، محرک ترشح غدد معده است و ترکیبات اسانس‌دار موجود در آن می‌تواند به سوخت و ساز بدن کمک کند. یکی از مصارف مهم زیره، به عنوان چاشنی و ادویه در صنایع غذایی است و استفاده از آن با ممنوعیت همراه نیست.مصرف زیره سیاه در برخی از افراد ممکن است تا حدودی باعث لاغری شود که برحسب شرایط بدنی افراد، اثردهی این گیاه متفاوت است. اگرچه استفاده از زیره سیاه در برخی از افراد تا حدودی باعث لاغری می‌شود ولی این مساله برای همه عمومیت ندارد و ممکن است در برخی افراد جواب بدهد و برخی دیگر نه. البته این مساله در خصوص دیگر گیاهان اسانس‌دار مثل رازیانه، زیره سبز و… هم صدق می‌کند.در نهایت این که به افرادی هم که تمایل به مصرف عرق زیره سبز دارند، توصیه می‌شود عرق زیره سبز را از محل‌های معتبری که عرقیات گیاهی با بسته‌بندی‌های مناسب و نام و نشان استاندارد عرضه می‌شود، تهیه کنند و این را بدانید که مصرف عرقیات تاثیری در کاهش اشتها ندارد چون عرقیات گیاهی مخلوط اسانس با آب هستند که اسانس موجود در آن به دلیل اینکه باعث تحریک معده و به دنبال آن ترشح بیشتر آنزیم‌ها می‌شوند، اشتهاآور هستند.

 

منابع:سلامتیران – دکتر سعید حسینی، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانیایسناسلامانه – دکتر محمدحسین صالحی سورمقی، استاد دانشکده داروسازی تهران

 

مطالب مرتبط:چربی های خود را با گیاهان بسوزانید

افزایش متابولیسم بدن با چای سبز و فلفل کاینفلفل تند مغذی‌تر است یا شیرین؟

چگونه سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهیم؟این‌ها را بخورید تا چربی‌هایتان راحت‌تر آب شود7 ادویه‌ی شگفت انگیزتند بخورید تا لاغر شوید!

قطعا همه افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند با شنیدن اینکه قرص‌های لاغری جدید

حاوی ترکیب DCT وارد بازار شده،

خیلی خوشحال می‌شوند. ترکیبات این قرص‌ها مواد موجود در فلفل قرمز تند است که باعث افزایش سوخت وسازبدن ودر نتیجه کاهش وزن می‌شود. با نوش جان

کردن فلفل تند، احساس گرما و آتش گرفتن می‌کنید.بر اساس تحقیقاتی که توسط دانشمند‌ان دانشگاه «اوکلاهاما» در آمریکا صورت گرفت، این موضوع

مشخص شد که مصرف روزانه یک حب قرص و یا دو گیاه فلفل قرمز تند می‌تواند به راحتی و به سرعت باعث کاهش وزن فرد شود؛ به طوری که مصرف این گیاه و یا

قرص فلفل لاغری

یک حب قرص از آن به میزان ۸۰ دقیقه پیاده روی از وزن کم می‌کند…

 

در این تحقیق همچنین به این موضوع اشاره شده است که مصرف این قرص و یا خوردن یک یا دو گیاه فلفل قرمز در روز برای افرادی که وقتی برای ورزش و یا پیاده

روی ندارند، بسیار مفید است.تحقیقات دیگری هم که سالیان متمادی است بر روی فلفل قرمز تند و مشتقات آن صورت می‌گیرد، نشان از این موضوع دارد که مصرف

این ماده یکی از راه‌های طبیعی در کاهش وزن و لاغر شدن است.همچنین فلفل قرمز در لاغر شدن، کنترل وزن و سریع‌تر شدن فعالیت‌های بدنی بسیار مفید است.

امروزه باور غلطی که فلفل قرمز و فلفل تند باعث ایجاد زخم معده یا تحریک آن می‌شوند، کاملا رد شده و فواید این ماده غذایی از مضرات آن پیشی گرفته است.

تحقیقات جدید برساختار این ماده غذایی و چگونگی عملکرد آن در سیستم بدن نشان داده،استفاده از فلفل تند می‌تواند کمک بزرگی در کاهش وزن بکند.

جالب است بدانید نوعی عصاره که از فلفل تند گرفته می‌شود در درمان بسیاری از امراض پوستی مانند رفع التهاب و بر افروختگی پوست، رفع لک و انواع کک و مک

موثر است.فلفل تند دارای خواص ضد سرطانی است. انواع اکسیدان موجود در این ماده غذایی در مبارزه با رادیکال‌های آزاد در بدن نقش چشمگیری دارند. همچنین

فلفل چیلی یا فلفل تند در جلوگیری از رشد سلول‌های موثر‌است.

قطعا همه افرادی که رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنند با شنیدن اینکه قرص‌های لاغری جدید حاوی ترکیب DCT وارد بازار شده، خیلی خوشحال می‌شوند. ترکیبات

این قرص‌ها مواد موجود در فلفل قرمز تند است که باعث افزایش سوخت وسازبدن ودر نتیجه کاهش وزن می‌شود. با نوش جان کردن فلفل تند، احساس گرما و آتش

گرفتن می‌کنید.علت این است که کاپساسین موجود در فلفل باعث ترشح آدرنالین می‌شود؛ این هورمون در بالا رفتن دمای بدن نقش موثری دارد. دمای بدن بالا رفته،

متابولیسم افزایش پیدا می‌کند ودر بسیاری از افراد، باعث عرق کردن می‌شود. پس از اینکه این حالت به وجودآمد، بدن کالری بیشتری می‌سوزاند وفرد لاغر می‌شود.

قطعا فلفل بدون هیچ دلیلی تند نیست؛ تندی آن هم علتی دارد! این ماده غذایی، حاوی کالری بسیار کمی است، به همین خاطر مهمان تمام بشقاب‌های رژیمی است.

فلفل تند برای درمان افراد مبتلا به آرتروز نیز موثر است.

تماس:09366955609 @info shopslim.ir

قرص فلفل لاغری

آرایش

مدل مو

مدل لباس

شاید سراغ خیلی از مواد غذایی می روید تا لاغرتان کند اما دانستن اینکه انواع فلفل چه تاثیری درکاهش وزن شما دارد برایتان جالب خواهد بود. فلفل تند، خواص دارویی بسیاری دارد وبه همین خاطر امروزه استفاده از این ادویه دراکثر غذاها باب شده است.

بر اساس یک تحقیق که توسط دانشمند‌ان آمریکایی صورت گرفت، این موضوع مشخص شد که استفاده از فلفل تند و قرص این گیاه می‌تواند در کاهش وزن بسیار مفید واقع شود.

امروزه باور غلطی که فلفل قرمز وفلفل تند باعث ایجاد زخم معده یا تحریک آن می شوند، کاملا رد شده وفواید این ماده غذایی از مضرات آن پیشی گرفته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این تحقیقی که توسط دانشمند‌ان دانشگاه «اوکلاهاما» در آمریکا صورت گرفت، این موضوع مشخص شد که مصرف روزانه یک حب قرص و یا دو گیاه فلفل قرمز تند می‌تواند به راحتی و به سرعت باعث کاهش وزن فرد شود؛ به طوری که مصرف این گیاه و یا یک حب قرص از آن به میزان 80 دقیقه پیاده روی از وزن کم می‌کند

در این تحقیق همچنین به این موضوع اشاره شده است که مصرف این قرص و یا خوردن یک یا دو گیاه فلفل قرمز در روز برای افرادی که وقتی برای ورزش و یا پیاده روی ندارند، بسیار مفید است.

به گزارش ایسنا، تحقیقات دیگری هم که سالیان متمادی است بر روی فلفل قرمز تند و مشتقات آن صورت می‌گیرد، نشان از این موضوع دارد که مصرف این ماده یکی از راه‌های طبیعی در کاهش وزن و لاغر شدن است. همچنین فلفل قرمز در لاغر شدن، کنترل وزن و سریع‌تر شدن فعالیت‌های بدنی بسیار مفید است.
شمال نیوز

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

اخبار داروسازی, اخبار علمی پزشکی

قرص فلفل یا  ” کپسی پلکس ” ، دارویی جديد برای مبارزه با چاقي  است .پژوهشگران رشته داروسازی عنوان می کنند که قرص لاغري جدیدی توليد کرده اند که مي تواند در حالي که فرد بدون هيچ گونه تحرکي با آرامش نشسته است ، به اندازه 80 دقيقه پياده روي و يا 25 دقيقه دو آهسته، کالري بسوزاند.   

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از ديلي ميل  ،  در اين قرص که “کپسي پلکس” نام دارد، از فلفل تند و فلفل قرمز بدست مي آيد، از قابليت کاهش وزن فلفل قرمز تند بهره گرفته شده است.
فلفل قرمز سوخت و ساز را تسريع مي کند از اين رو مي تواند به افراد کمک کند تا وزن خود را به سرعت کاهش دهند. با اين حال مصرف اين فلفل ها و يا عصاره آنها به مقدار زياد به دليل تندي زياد موجب حساسيت و سوزش مي شود.
دانشمندان با توليد کپسول فلفل بر اين مشکل فائق آمده اند. با مصرف اين قرص مي توان بدون هيچگونه حساسيت و خارشي، کالري هاي بدن را سوزاند.
دانشمندان دهها سال است که از قابليت کاهش وزن فلفل قرمز تند با اطلاع هستند.
محققان با استفاده از يک روکش محافظ و قرار دادن فلفل در يک کپسول بر مشکل مصرف فلفل به دور از هرگونه حساسيتي پيروز شدند.
آزمايش اين قرص در دانشگاه اوکلاهاما در آمريکا انجام شده و نشان داد که افراد بزرگسالي که قرص کپسي پلکس مصرف کرده بودند، قبل، بعد و هنگام ورزش کردن 278 کالري بيشتر از کساني که دارونما مصرف کردند سوزاندند.
اين قرص اکنون در آمريکا به بازار عرضه شده است .

قرص فلفل لاغری

بر اساس نتایج تحقیقات موسسه فیزیک روسیه، نانو ذرات‌ ها با تاثیر بر روی تومورهای …

قرص فلفل لاغری

یک مطالعه بین‌المللی نشان داد که از هر شش فرد مبتلا به “سندروم قلب شکسته” …

قرص فلفل لاغری
قرص فلفل لاغری
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *