فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

دوره مقدماتی php
فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل
فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

در این کلیپ کامل قدم به قدم ساخت یک شراب ناب رو برای شما اموزش میده….

این ببینم چه خواسی دارد

آیا انگور سیاه مایل به قرمزی طرز تهیه پدر ضمن برای پیر مرد جهان منفعت های دارد که ضرر های دار د

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

دوره مقدماتی php

دیدگاه

نام

ایمیل

در این کلیپ کامل قدم به قدم ساخت یک شراب ناب رو برای شما اموزش میده….

این ببینم چه خواسی دارد

آیا انگور سیاه مایل به قرمزی طرز تهیه پدر ضمن برای پیر مرد جهان منفعت های دارد که ضرر های دار د

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

دیدگاه

نام

ایمیل


طرز تهیه شراب انگور شانی کلیپ آموزش روش درست کردن شراب انگور سیاه در خانه ، اینکه چگونه شراب انگور سیاه درست کنیم ؟ روش ساخت انگور سفید همه در این کلیپ مشاهده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

وب‌ سایت


طرز تهیه شراب انگور شانی کلیپ آموزش روش درست کردن شراب انگور سیاه در خانه ، اینکه چگونه شراب انگور سیاه درست کنیم ؟ روش ساخت انگور سفید همه در این کلیپ مشاهده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

وب‌ سایت

امروزه انواع مختلفی از شراب از انواع مختلف انواع توت ها وجود دارد. اما محبوب ترین شراب انگور است. ما در مورد این که چه نوع انگور را انتخاب کنیم و چگونه نوشیدنی خوشمزه را در این مقاله در اختیار شما قرار دهیم صحبت خواهیم کرد.

برای ساخت شراب از انگور در خانه، شما کاملا می توانید انتخاب کنید هر گونه تنوع این گیاه علاوه بر این، نوشیدنی آفتابی را می توان از ترکیبی از انواع مختلف انگور ساخته شده است. حتی اگر شما مخلوط سفید و آبی را هم مخلوط کنید، شراب این طعم را کاهش نمی دهد و در بعضی موارد اضافه می کند. شایعترین نوشیدنی انگور از انواع انگور زیر است: Druzhba، Kristall، Stepnyak، Platovskiy، Festivalny، Saperavi، Rosinka. همه این ارقام شامل مقدار زیادی شکر در انواع توت ها است، به طوری که نوشیدنی به خصوص خوشمزه است.

طرفداران شراب خانگی می توانند به اتفاق آراء بگویند که نوشیدنی ترین خوشمزه از انگور ایزابلا یا لیدیا می آید. در چنین محصول شما نیاز به اضافه کردن یک قند کمی بیشتر، اما طعم و مزه آن عالی است.

رایج ترین شراب انگور در نظر گرفته شده است: “Pinot Blanc” یا “Pinot Noir”، “Chardonnay”، “Aligote”، “Sauvignon”، “Merlot”، “Cabernet”.

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

نوشیدنی ها از انواع انگور صورتی طعم خاصی دارند. آنها برای ثبات غنی و طعم منحصر به فرد مشهورند. اما یک شراب خوشمزه می تواند حتی از انگور معمولی وحشی آبی نیز ساخته شود.

مواد اولیه برای تهیه یک نوشیدنی خورشیدی باید باشد جمع آوری در ماه سپتامبر، و در مناطق جنوبی – در ماه اکتبر. برداشت بهتر است در آب و هوای روشن و آفتابی انجام شود، مطلوب است روزهای سرد و بارانی 2-3 روز قبل از انتخاب انواع توت ها نباید باشد.پس از برداشت آن شما باید آنرا مرتب کنید: تمام توت های نارس، خشک و سبز را پاک کنید، شاخه های بیشتری را برگردانید.

پس از انتخاب انواع توت ها، آنها باید چند ساعت در خورشید گذاشته شوند. بنابراین زنجیر انگور عطر و طعم روشن تر می شود. شرابداران می گویند که شراب یک محصول زنده است که هر گونه دستکاری از آن را احساس می کند. اما نباید بیش از دو روز جمع آوری خوشه ها را ادامه داد.

انگور برداشت شده ممنوع است، بنابراین کشت مخمر خالص خود را از دست می دهد. در هر توت، میکروارگانیسم های طبیعی وجود دارد که به تخمیر کمک می کنند، اگر خوشه ها شسته شوند، کیفیت شراب آینده بلافاصله خراب خواهد شد.

توت های انگور باید در یک ظرف چوبی، پلاستیکی یا انعطاف پذیر قرار داده شوند. هر یک از ظروف انتخاب شده باید با محصول پر شود 3/4 قسمتدر غیر این صورت آب و خمیر می توانند فرار کنند. شما می توانید انواع توت ها را با دست ها، پاها یا دستگاه های چوبی خاصی مانند پشته چوبی پاره کنید.

به هر حال، شرابداران با تجربه می گویند که شراب خوشمزه تنها زمانی به دست می آید که آب انگور از طریق جاذبه به دست می آید (آب به خودی خود در یک ظرف بزرگ تحت وزن خوشه های خود تشکیل می شود). اما برای به دست آوردن آب و خمیر به این روش، شما نیاز به مقدار زیادی از انگور برطرف شده است.

پالپ و آب میوه باید با یک پارچه پوشیده شود و برای مدت 3-4 روز در مکان گرم تیره قرار گیرد. پس از مدتی، پالپ به سطح شناور خواهد شد، آب به راحتی جدا خواهد شد. و فراموش نکنید که مخلوط ظرف با مخلوط را حداقل دو بار در روز مخلوط کنید، در غیر این صورت آب می تواند ترشح شود.

دستورالعمل برای شراب انگور خانگی، برای اولین بار به جداسازی مناسب آب از خمیر. ابتدا باید تمام خمیر را از سطح آب جمع آوری کنید و آن را در یک ظرف جداگانه قرار دهید (پس اگر بخواهید می توانید چچا را از آن بردارید).

مایع باقی مانده باید چندین بار فیلتر شود. برای انجام این کار، از گاز معمولی استفاده کنید، شما باید حداقل 2-3 بار فیلتر کنید. با چنین تقلبات، آب اکسیژن اضافی و ضروری را دریافت می کند.

حالا شما می توانید آب را امتحان کنید و آن را برای اسیدیته بررسی کنید.اگر آن بسیار اسیدی است، می توان آن را با آب رقیق شده، اما نه بیش از 0.5 لیتر آب در هر 1 لیتر آب.

شما باید این کار را فقط در موارد شدید انجام دهید و بهتر است که این کار را انجام ندهید، زیرا در آینده شما باید شکر را به مایع اضافه کنید که به کاهش اسیدیت کمک می کند.

در این مرحله، آب باید به ظروف خاصی ریخته شود و در یک مکان تاریک گرم قرار گیرد. مطلوب است که ظروف شیشه ای و گردن بلند باشند. لازم است که ظروف را با 2/3، حداکثر – 3/4 قسمت پر کنید. به هر حال، یکی از گزینه های برای ظروف آب می تواند یک کانال پلاستیکی مواد غذایی باشد. در چنین ظروف، آب آن مرحله تخمیر را آغاز می کند.

قفل آب برای به حداقل رساندن تماس نوشیدنی خورشید جوان با اکسیژن استفاده می شود و همچنین برای حذف دی اکسید کربن از مخزن که در طول فرآیند تخمیر رخ می دهد استفاده می شود. برای این، یک بطری مخصوص بر روی میله (قوطی یا بطری) قرار داده می شود. اتصالات شیلنگ.

شما می توانید قفل هیدرولیکی خود را برای یک ظرف با شراب جوان ایجاد کنید، اما برای اطمینان بهتر است آن را در فروشگاه خریداری کنید. شایع ترین مهر و موم آب یک لوله است که در یک طرف به درب مخزن تخمیر متصل شده است، و از طرف دیگر به یک شیشه ای پر از آب است. برخی از شراب سازان از شایع ترین لاستیک های پزشکی لاستیکی به عنوان مهر و موم آب استفاده می کنند. برای انجام این کار، آن را در مخزن تخمیر قرار دهید و در یکی از انگشتان دستکش یک سوراخ کوچک ایجاد کنید (شما می توانید از یک سوزن استفاده کنید).

دما ذخیره سازی شراب قرمز جوان با تخمیر فعال باید باشد در عرض 21-28 درجه سانتی گراد. برای انواع مختلفی از نوشیدنی خورشیدی، رژیم دما باید در محدوده 17 تا 22 درجه سانتی گراد متغیر باشد. فقط به یاد داشته باشید که در دمای کمتر از 16 درجه سانتیگراد تخمیر نوشیدنی جوان ممکن است متوقف شود.

به هر حال، جهش های شدید دما نیز به شدت منع مصرف دارند. بهتر است برای نگهداری ظروف با یک نوشیدنی در یک مکان تاریک، در صورت امکان، آنها را با یک پارچه ضخیم پوشانید.

با هر افزایش غلظت قند در شراب جوان 2 درصد از قدرت خود را با یک درجه افزایش می یابد. در نسخه استاندارد، بدون اضافه کردن قند، نوشیدنی آفتابی خواهد شد قدرت در حدود 9-10 درجه است. با این حال، حداکثر قلعه ممکن است برابر با 14 درجه باشد. شایان ذکر است که قدرت شراب می تواند بیش از 14 درجه باشد، اما بعد از آن همه قارچ های مخمر طبیعی شروع به مردن می کنند، فرآیند تخمیر متوقف می شود.

پس از 2-3 روز تخمیر فعال، شکر را می توان به ظروف با یک نوشیدنی اضافه کرد. برای انجام این کار، یک لیتر آب از ظرف را تخلیه کنید و 50 میلی گرم شکر را به آن اضافه کنید. سپس همه چیز را با هم مخلوط کنید و سعی کنید: اگر آب آن همان ترش باشد، می توانید 20 تا 30 گرم قند دیگر اضافه کنید. سپس تمام مایع را به مخزن بکشید. چنین مراحل باید هر 5 تا 7 روز تکرار شود. و هنگامی که متوجه می شوید که مقدار قند موجود در نوشیدنی های خورشیدی دیگر سقوط نمی کند، می توانید از اضافه کردن قند استفاده نکنید. این بدان معنی است که قند در حال حاضر متوقف شده است به الکل تبدیل شده است.

فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

اغلب چرخه تخمیر کامل می تواند ادامه یابد. از 50 تا 60 روز. این بستگی به شرایط دما و نوع انگور است که از آن نوشیدنی آفتابی ساخته شده است. اما اگر بعد از 60 روز فرایند تخمیر ادامه یابد بهتر است محتوای مخزن را از رسوب جدا کند.

برای انجام این کار، از یک شلنگ تمیز استفاده کنید و تمام مایعات را به یک ظرف تمیز آور تخلیه کنید. بعد، یک مهر و موم تازه آب بگذارید و شراب را برای یک لحظه در یک مکان تاریک بگذارید تا بتواند خوب باشد.

شراب ریخته شده است فقط در آن مورد، اگر دستکش های پزشکی از بین رفته (هنگامی که به عنوان مهر و موم آب استفاده می شود)، و مایع روشن و رسوب تشکیل شده است. یا اگر آب در بانک متوقف شده است (در صورت استفاده از مهر و موم هیدرولیک خریداری شده). شراب را از رسوب حذف کنید باید به سرعت، زیرا در طول زمان می تواند تلخ شود. این به دلیل این واقعیت است که تخمیر مخمر رسوب می کند و علاوه بر طعم تلخ می تواند بوی ناخوشایندی نیز ایجاد کند.

برای اینکه مایع را از رسوب به درستی جدا کنید، ابتدا ظرف با نوشیدنی خورشیدی باید در جایگاه بالا قرار گیرد.سپس باید صبر کنید تا مواد جامد دوباره رسوب شوند (در حین انتقال مایع، رسوب در طول نوشیدنی حرکت می کند).

بعدا شما باید یک شلنگ پاک کننده نازک و یک مخزن تخمیر جدید بسازید که زیر سطح ظرف با شراب قرار می گیرد. با دقت و به تدریج تخلیه کنید، نگه داشتن شلنگ 1-2 سانتی متر بالای رسوب. در غیر این صورت، می تواند با مایع به مخزن جدید برود.

در این مرحله تخمیر نوشیدنی خورشیدی به طور کامل متوقف می شود. بنابراین، اگر شما قند را اضافه کنید، آن را به الکل نمی شود. توصیه می شود حداکثر: 250 گرم قند در هر 1 لیتر نوشیدنی. شیرینی های کنترل به سلیقه شما صرف می کنند. یک لیتر نوشیدنی را به یک ظرف جداگانه اضافه کنید و به تدریج قند را اضافه کنید. وقتی ایده آل خود را پیدا کنید، می توانید شکر را به تمام بطری ها یا قوطی ها اضافه کنید.

بسیاری از اینها تعجب می کنند که چگونه توانایی شراب را در خانه تعیین می کنند. چندین پاسخ به این سوال وجود دارد. ساده ترین راه برای تعیین یک قلعه، خرید یک مرد شراب است. با دقت دستورالعمل های استفاده شده را مطالعه می کنید، می توانید قدرت شراب خود را اندازه گیری کنید. اگر شما یک متر شراب ندارید، راه دیگری وجود دارد. این روش به طور مستقیم به مقدار قند در محصول شما بستگی دارد. مقدار قند کرت در بری اندازه گیری می شود. اگر، برای مثال، محصول شما 22-23 بری است، قدرت آن 13.3-13.7 درجه است. مقدار Brie (سطح قند) با استفاده از refractometer اندازه گیری می شود. اگر شما یک رفرکتومتر ندارید، می توانید از جداول حاوی مقادیر قندی استفاده کنید که در آن سطح بری در انواع مختلف انگور ذکر شده است.

پس از تمام فرآیندهای فوق، شراب می تواند در بلوغ باقی بماند. نوشیدنی های آفتابی از انگور سفید باید به مدت شش هفته حفظ شود و از قرمز ها – دو. بیش از یک سال برای مقاومت در برابر هیچ یک از انواع شراب بدون نیاز، آن را هیچ معنی ندارد (چنین اقداماتی بر خواص ارگولپتیک نوشیدنی تاثیر نمی گذارد).

  • عکسهای از کشور نروژ
  • نوشیدنی های جوان بهتر است به ظروف شیشه ای از اندازه های بسیار زیاد ریخته شود. لازم است آن را با شراب به لبه های بسیار پر کنید تا هوا در ظرف وجود نداشته باشد. بهتر است که ظروف را با شاخه های چوب پنبه مهر و موم کنید. شما باید نوشیدنی خورشیدی را در یک محل تاریک خنک در دمای 5-20 درجه سانتیگراد نگه دارید.

    شراب شفاف در خانه می تواند انجام شود روش های مختلف. ما به شما در مورد روش های اصلی تمیز کردن یک نوشیدنی خورشیدی می گویم:

    راه های بسیاری برای تمیز کردن شراب از ذرات مخمر و مخمر طبیعی وجود دارد. اما ما روش هایی را که محبوب ترین در میان افراد بالا است توصیف کردیم. به هر حال، بسیاری از شراب سازان روش موثر درمان نوشیدنی را در نظر می گیرند.

    بطری برای ذخیره سازی طولانی مدت شراب قبل از بتلنج باید کاملا شسته و ضد عفونی شود. شما نیاز به نوشیدن تقریبا به خود چوب پنبه (شما می توانید 1-2 سانتی متر از فضای آزاد را ترک کنید).كرك هاي بسته بندي بايد جديد و تميز باشند، در غير اين صورت نوشيدن ممكن است بوي و طعم ناخوشايند را به وجود آورد. اگر قصد نوشیدن را برای مدت طولانی نداشته باشید، می توانید آن را با استفاده از آبجو معمولی پخت کنید.

    لازم است بطری ها را با یک مفاصل ویژه بپوشانید، بنابراین ظرف با نوشیدنی تنگ تر می شود. قبل از مسدود کردن چوب پنبه باید در آب گرم بخار شود. پس از تورم از چوب پنبه با کمک مسطح می توان به بطری ها رانده شد. سپس باید گردن بطری را کاملا تمیز کنید و آن را با موم یا موم پر کنید. بنابراین نوشیدن طعم و قدرت خود را حفظ خواهد کرد. برای شناخت تاریخ نشت و نوع شراب، توصیه می شود برچسب ها را بر روی هر یک از بطری ها قرار دهید. ظروف را با یک نوشیدنی آفتابی در یک موقعیت افقی نگهداری کنید. بنابراین نوشیدن چوب پنبه را بشویید، آنها دائما در حالت متورم قرار می گیرند.

    اگر بطری را در جای درست نگه دارید، ممکن است بطری ها خشک شوند، ظروف تنگ شدن قدشان را از دست می دهند. شراب باید در دمای 5-8 ºC ذخیره شود.شراب غنی شده در دمای 8-10 درجه سانتی گراد ذخیره می شود. اما اگر در چنین شرایطی برای نگهداری جدول های نوری انواع مختلفی از نوشابه های خورشیدی، آنها می توانند جذب شوند، بنابراین این گونه ها در دمای 4 تا 6 درجه سانتیگراد ذخیره می شوند.

    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

    نظر دهید 6,950

    شراب ساخته شده از انگور قدیمی ترین و نجیب ترین نوشیدنی است. به طور صحیح تهیه و مورد استفاده در دوزهای معینی ، عملکردهای درمانی را انجام می دهد ، بدن ما را بهبود می بخشد ، جوانسازی می کند ، با قدرت و انرژی پر می شود ، رادیکال های آزاد و سموم را از بین می برد. شراب به برونشیت و ذات الریه ، سل و بسیاری از بیماریهای جدی دیگر کمک می کند. بنابراین ، نوشیدن فقط امکان پذیر نیست ، بلکه لازم است – این نتیجه گیری پزشکان است.

    طبیعتا راحت تر از همیشه مراجعه به فروشگاه و خرید بطری جذاب قرمز ، صورتی یا سفید است. با این حال ، بهترین نوشیدنی است که توسط خودتان تهیه شده است. بنابراین ما به شما خواهیم گفت که چگونه باید انجام دهید. چگونه این روند شروع می شود ، چه مرحله ای انجام می شود؟ برای تولید نوشیدنی بهتر است از چه گونه هایی استفاده کنید؟ چه کاری باید انجام شود ، چه ظروف برای تخمیر استفاده شود و چگونه محصول نهایی را ذخیره کنیم؟ با یک کلام ، شما با جزئیات کافی یاد خواهید گرفت که چگونه کار اصلی را انجام دهید – توصیه ها را دقیقا دنبال کنید ، و همه چیز خوب خواهد شد!

    فقط توجه داشته باشید: محدودیت خاصی در انتخاب انواع انواع توت ها برای تولید نوشیدنی وجود ندارد. این بدان معنی است که چه نوع تاک در شما در حال رشد است و آن را از چنین تاک برداشت کنید. اما اگر توصیه های متخصصان در مورد چگونگی تهیه شراب از انگور را رعایت می کنید ، پس آب آن از ایزابلا ، کاپشون ، مسقط ، لیدیا ، الیگوت ، بوزویکا ، مولداوی و سایر گونه های جنوبی بهتر است. نکته اصلی این است که انگورها به خوبی رسیده ، رسیده و شیرین هستند. دسته ها باید تا زمان یخبندان و باران جمع شوند تا خشک شوند و انواع توت ها رطوبت اضافی را جمع نمی کنند و شیرینی خود را از دست نمی دهند. علاوه بر این ، زنبورها و پرندگان می توانند آنها را خراب کنند. در اینجا چند توصیه اولیه ساده در مورد چگونگی تهیه شراب از انگور آورده شده است!

    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

    چندین فن آوری برای تهیه نوشیدنی وجود دارد. مقدار زیادی به مقدار مواد اولیه و تنوع آن بستگی دارد. معمولاً انجام این کار با افزودنی اضافی شکر و مخمر از مخمر طبیعی توصیه می شود. این روند باید با تهیه انگور شروع شود. برس ها را با دقت مرتب کنید ، زباله ها ، برگ ها را برداشته ، عناصر خراب و غیره را از بین ببرید.

    در حالت ایده آل ، تمام انواع توت ها از بین دسته ها به بهترین شکل انتخاب می شوند. اما ، مطمئناً ، این روند کار پر تحرک و پر دردسر است. به خصوص اگر بیش از ده کیلوگرم انگور داشته باشید. اگر از پرس مخصوص خرد کردن استفاده می کنید ، انواع توت ها را از آن عبور دهید. یا رنده سیب زمینی پوره شده را خرد کنید. و می توانید از روش معروف قهرمان فیلم “Taming of Shrew” با Celentano در نقش عنوان استفاده کنید و آن را با پاهای خود خرد کنید و به موسیقی گوش دهید.

    هنگامی که انواع توت ها رنده می شوند ، می توانید شروع به تهیه شراب خانگی از انگور کنید. دستور العمل ها توصیه می شود که جرم را به ظرف های شیشه ای یا مینای دندان منتقل کرده و حرارت را به 60 درجه تغییر دهید (برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد از دماسنج استفاده کنید ، در غیر این صورت طعم شراب متفاوت خواهد بود) سپس بگذارید سیب زمینی های پوره خنک شوند ، از طریق پنیر خرد شده کاملاً فشار دهید تا آب خالص آن به دست آید. اگر به نظر می رسد ترش است ، در شربت شکر (100 گرم شکر به ازای هر نیم لیتر آب) بریزید ، مخلوط کرده و در آن مخلوط کنید. چگونه می توان شراب را از انگور بیشتر درست کرد: یک ظرف آب میوه را در جای گرم قرار دهید تا محصول حدود 2 ماه تخمیر شود. دوباره امتحان کنید ، در صورت لزوم شکر اضافه کنید ، هم بزنید تا کاملا حل شود. به آرامی بریزید تا رسوب در انتها بماند ، شراب تمام شده در بطری ها ، آن را در جای خنک نگهداری کنید. طرز تهیه شراب از انگور طبق دستور دوم – در ادامه بخوانید.

    برداشت را مرتب کنید ، انواع توت ها را از شاخه ها جدا کنید. آنها را در یک کاسه عمیق تا کنید. با یک گلدان چوبی یا چینی ، میوه ها را در یک توده همگن خرد کنید. استخوان ها را نمی توان انتخاب کرد. طرز تهیه شراب از انگور بر اساس پوره توت: آن را با شکر بپاشید و به مدت یک هفته در یک مکان تاریک و خنک قرار دهید تا تخمیر شود. ظرف را با یک پارچه کتانی بپوشانید. پس از زمان مشخص شده ، شراب را از طریق چند لایه گاز ، صاف کرده ، درون بطری ها بسته کرده و در انبار ذخیره کنید. آن را با ظروف گوشت سرو کنید. طبق این دستور العمل ، خوب است که شراب خانگی را از انگورهای تیره تهیه کنید.

    در طول راه ، نکته دیگری را یادداشت کنید. در اتاقی که برای تولید شراب در نظر گرفته شده است ، نباید بوهای سوز آور و خارجی وجود داشته باشد: آنها به طور فعال توسط نوشیدنی آینده جذب می شوند. به طور کلی ظروف ایده آل برای تهیه و ذخیره شراب بشکه بلوط ، گلدان های مینا و سطل ، بطری های شیشه ای است.

    راز اول: چرا شراب از انگور (آشپزی در خانه) خوشمزه تر است اگر توت ها را از شاخه ها جدا کنید؟ در مرحله اول ، در این روش می توانید مواد اولیه را با دقت مرتب سازی کنید ، پوشش های پوشیده شده با گل ، انواع توت ها را از بین ببرید. بنابراین ، شما یک تضمین اولیه دریافت می کنید که محصول نهایی – یک نوشیدنی نجیب – نیز خراب نمی شود.

    ثانیا ، اگر توت ها به همراه شاخه ها خرد شوند ، شراب تلخ و بیش از حد ترش می شود. من به دور از کیفیت بالایی که انتظار دارید ثالثاً ، چگونه می توان شراب را از انگور تهیه کرد تا عالی شود؟ انواع توت های آماده شده باید فوراً آب میوه بگذارند. پس از همه ، روند تخمیر در میوه های ریز شده به اندازه کافی سریع شروع می شود. و یافتن انگور کاملاً غیرممکن است. این کار باید با فشار یا دستی انجام شود. می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید ، اما این بهترین گزینه نیست. به مدت 4-5 روز ، بگذارید آب در جای گرم و همراه با فشار بماند تا اصرار کند که “برگردد”. سپس فیلتر ، بطری کرده و برای تخمیر ارسال کنید. در این مرحله مرحله اول آماده سازی شراب به پایان می رسد.

    اگر بشکه بلوط ندارید ، می توانید نوشیدنی را در بطری های شیشه ای 5-10 لیتری سرگردان کنید. آنها را در حدود دو سوم پر کنید. کشتی ها همیشه باید فضای آزاد برای دی اکسید کربن ساطع شده داشته باشند. هنگامی که بطری ها پر است ، آنها باید محکم بسته شوند. و به منظور جلوگیری از ورود هوا ، لبه های میخچه ها را با موم آب بندی ، پر کنید با پلاستیک یا خمیر را پر کنید. فقط مطمئن شوید که سوراخ هایی را در آنها ایجاد کرده و لوله های قابل انعطافی را وارد کنید (به عنوان مثال ، از droppers) که از طریق آن گاز فرار می کند. انتهای آزاد لوله را درون یک کاسه یا یک فنجان آب پایین بیاورید. گزینه دیگر نحوه تهیه شراب ساده از انگور است – روی گردن بطری ها یا توپ های معمولی قرار دهید. فقط به یاد داشته باشید که آنها را با یک سنجاق ضخیم سوراخ کنید!

    مرحله بعدی – دوم تبدیل آب انگور به نوشیدنی خدایان – تخمیر. از یک و نیم تا 2-3 ماه طول می کشد. ظروف مایع را باید در جای خنک مانند انبار قرار دهید. درجه حرارت در آنجا نباید بالاتر از 5 درجه باشد. اغلب باید تماشا کنید که چقدر فعال دی اکسید کربن از بطری بیرون می آید. رگ هایی را که لوله ها به طور دوره ای پایین آمده اند ، بشویید و آب را تغییر دهید. اگر گاز ضعیف است ، شاخه ها را برای نشت بررسی کنید. در غیر این صورت هوا در شراب فرو می رود و در سرکه انحطاط می یابد. معمولاً در شراب سازی خانگی ، تولید نوشیدنی از اواخر سپتامبر – اکتبر آغاز می شود. بنابراین ، برای جشن های سال نو کاملاً آماده خواهد بود!

    هنگامی که شراب موجود در بطری ها بازی را متوقف می کند ، تمیز و شفاف به نظر می رسد ، و رسوب به پایین می رسد ، می توانید دوباره آن را صاف کنید ، آن را درون بطری های پلاستیکی بریزید و در سفره جشن بنوشید. استحکام آن در حدود 5 درجه است ، از نظر مزه مطابق با خشک است. با این حال ، اگر نوشیدنی های شیرین تری را دوست دارید ، محصول حاصل باید “بهبود یابد”. برای انجام این کار ، تمام شراب یا بخشی (فقط بدون رسوب) موجود موجود را در یک ظرف بریزید. سپس برای هر لیتر مایع 150 گرم شکر اضافه کنید (ممکن است کمتر ممکن باشد – این بستگی به سلیقه شما دارد). آن را کاملاً حل کنید ، بطری هایی را که قبلاً شراب قبل از آن بود ، به خوبی بشویید و دوباره چوب پنبه را بریزید و بگذارید تا بازی به پایان برسد. این روند در یک ماه به پایان می رسد ، هنگامی که حباب های روی دیواره قوطی ها متوقف می شوند. قدرت نوشیدنی 10-13 درجه است. بطری ، در جای خنک نگهداری کنید و از سلامتی بنوشید.

    شراب از انگور در خانه ، دستور العمل هایی که در زیر می بینید ، تهیه آن دشوار نیست. كافی است كه روش مناسب را انتخاب كنید و تمام توصیه ها را رعایت كنید. نوشیدنی خانگی از انگورهای رسیده آبدار بسیار خوشمزه به نظر می رسد. او در هر میز تعطیلات مرحله مرکزی را برگزار می کند.

    کلیه انواع انگور را می توان به دو گروه بزرگ و جدول و فنی تقسیم کرد. اولین ها برای مصرف تازه یا برای تهیه دسر مناسب تر هستند. یک نوشیدنی خوشمزه را فقط از انواع فنی می توان تهیه کرد. خوشه های آنها به اندازه کافی بزرگ است ، و انواع توت ها نیز کوچک ، محکم در مجاورت یکدیگر هستند.

    شراب معطر و تصفیه شده از Merlot، Chardonnay، Riesling، Cabernet Sauvignon، Pinot Noir حاصل می شود. نوشیدنی حاصل با طعم بی مزه ، طعم کمی تیره خواهد داشت. اگر می خواهید شراب بسیار غنی و شیرین بدست آورید ، به انواع جوز هندی احتیاج خواهید داشت. آنها فقط در مناطق جنوبی کشور ما رشد می کنند.

    تهیه شراب از آب انگور در خانه دشوار نیست. اول از همه ، برای این کار لازم است که مقدار لازم انگور را جمع آوری کنید. فقط انواع توت های رسیده برای نوشیدنی مناسب هستند. هیچ نشانه ای از پوسیدگی روی آنها وجود ندارد.

    انگورهای در نظر گرفته شده برای شراب قابل شستشو نیست. روی پوست آن موادی وجود دارد که به فرایند تخمیر کمک می کند.

    کل فرایند پخت و پز را می توان به چند مرحله اصلی تقسیم کرد:

    اگر انگور در هوای بارانی برداشت شود ، ممکن است خیلی ضعیف سرگردان شود. در این حالت ، شما باید کمی کشمش با کیفیت بالا اضافه کنید.

    شراب آماده در بطری های کوچک بطری می شود که باید محکم بسته شود. باید در مکانی خنک نگهداری شود.

    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

      در خانه نیز می توانید شراب انگور دسر ، نوعی مشروب را تهیه کنید. این نوشیدنی غنی و قوی است. چنین نوشیدنی نه تنها از انواع تازه ، بلکه از انواع توت های یخ زده نیز می توان تهیه کرد. برای تهیه آن به اجزای زیر نیاز دارید:

    ساده ترین روش تهیه شراب انگور مشروب خانگی به شرح زیر است:

    مشروب حاصل را درون بطری های کوچک بریزید و با درب ببندید. قبل از استفاده نوشیدنی را برای چند روز در یخچال خیس کنید.

    شراب از انگور در خانه ، که دستور العمل های آن در نظر گرفته شده است ، شما را با طعم و عطر پیچیده آن لذت می برد.

  • مدلهای کت زنانه ایرانی
  • تقریباً هیچ جشن جشن بدون نوشیدنی های قوی کامل نیست. الکل کم و خوش طعم به شراب ، مکمل هر شام یا مهمانی شام خواهد بود. طرز تهیه شراب از انگور در خانه
    اگر تجربه لازم وجود ندارد؟ روش های پخت و پز بسیاری با شرح مفصلی وجود دارد که همیشه می توانید دستور العمل جالبی را برای خودتان انتخاب کنید. بیایید بفهمیم چگونه می توان شراب انگور خانگی را به درستی درست کرد. این تنها به دو ماده نیاز دارد: انگور و شکر.

    تخمیر نتیجه فعالیت مخمر طبیعی موجود در سطح انگور است. به همین دلیل است که انگور را نمی توان قبل از ورز دادن شستشو داد ، تهیه شراب خانگی از انگور نیاز به تلاش و زمان دارد.

    نوشیدنی به پایان رسیده بصورت بطری شده و در جای خنک و خشک (از 8 تا 16 درجه سانتیگراد) در حالت افقی برای حفظ طعم نگهداری می شود. بسته به نوع شراب ، دوره بهینه از 3 تا 20 سال است ، و غنی سازی شده می تواند برای بیش از 100 سال ذخیره شود. حالا می دانید که چگونه می توانید شراب را از انگور در خانه تهیه کنید. شراب ساخته شده با دست خود شما و عزیزان شما را با طعم نرم و نرم آن لذت می برد.

    کنیاک نمی خواهید؟ – سوال احمقانه ، چه کسی چنین پیشنهادی را به درستی رد می کند؟ با این حال ، من نمی توانم آن را به شما ارائه دهم ، اما دستور العمل های آب زردآلو را با لذت بسیار به اشتراک می گذارم.

    آب زردآلو با شنیدن این کلمه ، تقریباً همه شروع به احساس رایحه لطیف یک نوشیدنی زیبا می کنند و طعم یک نوشیدنی غیرقابل مقایسه در دهان ظاهر می شود. در اصل ، کنیاک یک شراب است و شراب از بالاترین کیفیت برخوردار است. برای تولید آن با استفاده از انواع انگور منتخب. شراب جوان تازه تخمیر شده تحت تقطیر مضاعف قرار می گیرد (به هر حال – Armagnac – فقط یک بار تقطیر می شود). در نتیجه ، با 9 لیتر ماده اولیه ، یک لیتر الکل آب زردآلو به دست می آید – ماده شروع کنیاک. یک چیز کوچک باقی مانده است. الکل را درون بشکه های بلوط بریزید و از یک تا چند دهه صبر کنید. و کیفیت – به طور مستقیم به نوردهی بستگی دارد.

    آیا ممکن است؟ و اگر چنین است ، چگونه؟

    البته بله! از این گذشته ، همه ما می دانیم ماه مهتاب چیست. چغندر میوه یا سبزیجات مقطر این نام را دقیقاً به دلیل تصعید بیشتر از طرف خود مالک دریافت کرده و این دلالت بر شرایط خانه دارد. و اگر در همان مهتاب هنوز مش شراب را تقطیر کنیم ، نتیجه آن الکل شراب خواهد بود.

    بنابراین برای درست کردن نور ماه ، به یک خورشید ماه ، انگور ، پوست بلوط (پوست کنده شده ، که در داروخانه فروخته می شود) نیاز خواهیم داشت. ما آب را از انگورها می ریزیم ، اگر آب آن بسیار اسیدی باشد ، کمی قند ، دو قاشق غذاخوری به ازای هر لیتر آب اضافه کنید و در جای گرم قرار دهید. رگ را با آب به صورت همزن آب می کنیم و یک قفل آب می گذاریم. پانزده تا بیست روز بعد ، تخمیر به پایان می رسد (حباب های گاز از ایستادگی خارج می شوند). هنوز زمان مهتاب فرا رسیده است. توری فیلتر شده درون یک مکعب تقطیر ریخته می شود و به سمت تقطیر ادامه می یابد. در نتیجه ، ما شراب یا الکل براندی را در دستان خود داریم. آن را درون کوزه های لیتری می ریزیم و یک قاشق غذاخوری پوست بلوط را به هر شیشه اضافه می کنیم. و اکنون صبر را روشن کنید. بعد از گذشت حدود یک ماه از پیری می توانید مهتابی خانگی را امتحان کنید.

    جایگزین های کنیاک

    نصف لیتر آب را به نصف لیتر ودکا ، چند قاشق چای خوری پوست بلوط ، میخک – پنج جوانه ، یک و نیم قاشق چایخوری ، دو قاشق چایخوری شکر و کمی قند وانیلی اضافه کنید. ما قطعات را مخلوط می کنیم و یک هفته اصرار می کنیم.

    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل

    برای یک لیتر ودکا ، سه قاشق غذاخوری شکر ، حدود سی قطعه توت گل سرخ ، یک زن و شوهر نخود فلفل سیاه ، 50 گرم پوست بلوط ، کمی هیپریکوم و یک قاشق چایخوری برگ چای خشک اضافه کنید.

    ما حداقل 45 روز اصرار داریم.

    سه لیتر ودکا (مهتاب) ، سه قاشق غذاخوری قهوه فوری ، سه قاشق غذاخوری شکر ، سه بسته شکر وانیلی ، میخک – پانزده قطعه. تمام اجزای آن به مقدار کمی ودکا خمیر می شوند. بنابراین کنترل کیفیت انحلال اجزاء ساده تر است. وقتی همه اجزاء حل شدند ، بقایای ودکا را اضافه کنید. به مدت دو هفته در محلی تاریک بطری و اصرار کرد. طعم نوشیدنی به یاد ماندنی است.

    و اکنون همه چیز به انتخاب و صبر شما بستگی دارد …

    آب بند نیست؟

    خوب ، باشه!

    یک دستکش پزشکی معمولی به ساخت شراب خانگی کمک خواهد کرد.

    او باهوش خواهد گفت و نشان خواهد داد كه در چه مرحله نوشيدني آن را به پراكسيد نمي دهد و اين روند را تا حد زيادي تسهيل خواهد كرد.

    شراب خوب فقط از خشک برداشت شده در هوای آفتابی حاصل می شود. توصیه می شود حداقل سه روز بعد از باران بگذرد. شما نمی توانید از انواع توت های پاشیده شده روی زمین استفاده کنید ، در غیر این صورت نوشیدنی طعم خاکی خواهد داشت.

    قوانین اساسی:

    1. انگور رسیده را انتخاب کنید. انواع توت های نارس اسید زیادی دارند. در انگورهای رسیده به شدت رسیده ، تخمیر سرکه از قبل شروع می شود ، که همه چیز را خراب می کند و شراب کار نمی کند.

    2. انواع توت ها شسته نمی شوند ، زیرا حاوی مخمر طبیعی هستند. اما باید انگورها را با دقت مرتب کنید ، پوسیدگی ، بستر ، جزوه ، خرچنگ را بردارید.

    3. شما مانند گذشته باید انگورها را با دست ، آفت کش یا پا خرد کنید. توصیه نمی شود از تکنیکی برای خرد کردن انواع توت ها استفاده کنید که می تواند به استخوان ها آسیب برساند و طعم نوشیدنی را خراب کند.

    4- برای شراب انگور خانگی با دستکش ، استفاده از قوطی های بزرگ 10-20 لیتر با گردن استاندارد راحت است. در این حالت ظرفیت بیش از ¾ پر نمی شود. در هنگام تخمیر باید جایی برای افزایش کف وجود داشته باشد.

    5- از اشیاء فلزی در شراب سازی استفاده نکنید. شما باید نوشیدنی آینده را با قاشق های چوبی ، شیشه ای ، اسپاتول ها هم بزنید.

    این دستکش به عنوان یک مهر و موم آب عمل می کند. اجازه ورود اکسیژن به نوشیدنی را نمی دهد ، اما به تدریج گاز را از طریق یک سوراخ کوچک در انگشت جمع می کند. درجه تورم میزان فعالیت تخمیر را تعیین می کند. اگر شراب پررنگ بازی کند ، دستکش علاوه بر این با باند الاستیک ثابت می شود.

    یک دستور العمل ساده برای شراب خانگی از انگور با دستکش ، که می تواند از هر نوع تنوع تهیه شود: سفید ، صورتی ، سیاه. در صورت نیاز به تعیین بقایای محصول می توانید چندین نوع را مخلوط کنید.

    مواد تشکیل دهنده

    10 کیلوگرم انگور؛

    50-100 گرم شکر در هر لیتر آب.

    آشپزی

    1. انگور خشک باید از زباله ها خارج شود ، با دست منتقل شود و یک توت کامل نمانده باشد.

    2. خمیر را در گلدان یا بشکه بزرگ لعاب دار ریخته ، با یک پارچه تمیز بپوشانید ، چهار روز در یک مکان گرم بگذارید. در این مدت ، توده شروع به سرگردان خواهد کرد ، مهم این است که مکانی برای کف وجود داشته باشد ، حداقل یک چهارم ماهیتابه باید رایگان باشد.

    3. روزانه صبح و عصر با یک اسپاتول مخلوط کنید.

    4- بعد از 3-4 روز تخمیر فعال شروع می شود ، توده به خوبی کف می شود ، بلند می شود. وقت آن است که خمیر را از بین ببرید. یک کلاه ضخیم و بالا با دست جمع می شود ، به خوبی فشرده می شود ، دور ریخته می شود.

    5- آب میوه از طریق 2 لایه گازی فیلتر شده ، بلافاصله درون کوزه ها ریخته می شود و بیش از 70٪ از کل حجم را پر نمی کند.

    6. زمان آن است که دستکش را بپوشید. فراموش نکنید که برای خروج گازها یکی از انگشتان دست را سوراخ کنید.

    7. حالا لازم است ظرف برای تخمیر در حرارت (از 16 تا 25 درجه) قرار داده شود. اگر همه چیز درست پیش رود ، دستکش کاملاً باد می شود.

    8- ساخت شکر. بعد از 3 روز باید نوشیدنی را چشید. اگر اسیدی شد ، برای هر لیتر محصول 50 گرم شکر اضافه کنید. برای انجام این کار ، بخش کوچکی از نوشیدنی ریخته می شود ، مخلوط با شکر ، روی اجاق گاز گرم می شود تا حل شود. شربت گرم با بقیه جرم مخلوط می شود.

    9- پس از 3-4 روز ، باید نوشیدنی را دوباره امتحان کنید. اگر اسید ظاهر شود ، به طور مکرر شکر اضافه می شود. برای مرحله فعال تخمیر (14-28 روز) ، شما می توانید با توجه به سلیقه خود ، 4 بار درست کنید.

    10- بعد از گذشت حدود 3 هفته ، دستکش از بین می رود و این بدان معنی است که مرحله تخمیر فعال به پایان رسیده است. یک لایه رسوب در انتهای بطری ظاهر می شود. یک نوشیدنی شفاف باید از آن تخلیه شود. برای این کار ، از یک لوله استفاده کنید ، نوشیدنی را درون یک شیشه تمیز بریزید. دستکش دیگر مفید نیست ، شیشه با یک پوشش نایلونی بسته شده است.

    11- اکنون مرحله تخمیر یا رسیدن ساکت آغاز می شود. مدت زمان آن از 40 روز تا یک سال است. شراب خانگی بیشتر توصیه نمی شود. در این مدت نوشیدنی سبک خواهد شد ، ممکن است یک رسوب دوباره ظاهر شود که باید برداشته شود. پس از روشن شدن شراب ، می توان آن را درون بطری ها ریخت.

    فناوری ساخت شراب سبکتر خانگی انگور با دستکش. اضافه کردن آب ، طعم شیرین را رقیق می کند ، نوشیدنی دلپذیر ، لطیف است. مخمر به بازی کردن چنین نوشیدنی کمک می کند.

    مواد تشکیل دهنده

    2 کیلوگرم انگور؛

    400 گرم شکر؛

    10 گرم مخمر شراب؛

    3 لیتر آب؛

    1 قاشق غذاخوری جوهر بادام

    آشپزی

    1. انگورها را مرتب می کنیم ، ورز می دهیم و با آب تصفیه شده رقیق می کنیم.

    2. به مدت 4 روز آن را گرم بگذارید ، صبر کنید تا گرگ آماده شود ، صاف کنید ، مایع را فشار دهید.

    3. 200 گرم شکر ، مخمر و جو بادام را اضافه کنید ، هم بزنید.

    4- دستکش را بگذارید ، 4 روز بگذارید.

    5- 100 گرم شکر دیگر اضافه کنید ، هم بزنید و برای تخمیر بیشتر بگذارید. ما به طور مرتب نوشیدنی را امتحان می کنیم ، در صورت لزوم ، شکر بیشتری به دلخواه خود اضافه کنید.

    6. بعد از اینکه دستکش خاموش شد ، شراب را با استفاده از شیلنگ نازک از رسوب خارج کنید.

    7. دستکش را برداشته ، شیشه را با یک پوشش نایلونی بپوشانید ، یک هفته دیگر بگذارید. دوباره نوشیدنی را از رسوب خارج کنید.

    8- اکنون می توان برای مدت زمان 1 تا 12 ماه به بلوغ رسید.

    به طور صحیح شراب با افزودن مقدار مناسب شکر درجه ای به دست می آورد. اما در خانه رسیدن به قلعه بیش از 10 درجه دشوار است. در این حالت از الکل برای چفت و بست استفاده می شود.

    مواد تشکیل دهنده

    انگور 5 کیلوگرم ایزابلا؛

    600 گرم شکر؛

    1 لیتر الکل؛

    100 گرم شکر در هر لیتر آب.

    آشپزی

    1. توت ها را بپوشانید ، بپوشانید ، سه روز بگذارید.

    2. آب میوه را صاف کنید ، کل خمیر را پیچیده ، شکر گرانول را اضافه کنید ، بلافاصله تمام 600 گرم را بریزید. هم بزنید تا همه غلات حل شوند.

    3. حالا شراب آینده باید در یک شیشه ریخته شود ، روی دستکش بگذارید ، 10 روز بماند.

    4- حالا باید 200 گرم در لیتر ، ضمن اضافه کردن 200 میلی لیتر آب ، شکر بیشتری اضافه کنید. اگر 5 لیتر نوشیدنی دارید ، به 500 گرم شکر و یک لیتر آب نیاز دارید. مخلوط را روی اجاق گاز گرم کنید.

    5. شربت گرم را به شراب اضافه کنید ، دوباره دستکش را بکشید ، بگذارید 5 روز دیگر تخمیر شود.

    6. حالا باید به میزان 200 میلی لیتر در هر لیتر نوشیدنی الکل اضافه کنید. بلافاصله داخل شراب بریزید ، هم بزنید ، دستکش را بکشید. صبر کنید تا تخمیر کامل شود.

    7. پس از اینکه دستکش خاموش شد ، باید شراب را از رسوب تخلیه کنید ، برای رسیدن آن را خارج کنید.

    می توانید شراب را از آب انگور تهیه کنید. اما در این حالت ، باید تازه و فقط پخته شود. آب را به هر روشی راحت استخراج کنید.

    مواد تشکیل دهنده

    10 کیلوگرم انگور؛

    5 گرم مخمر شراب غلیظ.

    3 کیلوگرم شکر.

    آشپزی

    1. آب انگور را از انگور خرد کنید ، با نصف شکر و مخمر شراب مخلوط کنید تا حل شود ، درون یک کوزه بریزید.

    2. یک دستکش را با یک سوراخ کوچک نصب کنید ، به مدت 20 تا 28 روز بگذارید.

    3. هر 5 روز طعم شراب را چشید ، اگر احساس اسید دارید ، قند بیشتری به میزان 50 گرم در هر لیتر اضافه کنید.

    4- به محض اینکه نوشیدنی بازی را متوقف کرد ، برای اولین بار آن را از رسوب خارج کنید.

    5- درب کاپرون را ببندید ، آن را در زیر زمین پایین بیاورید. دمای هوا نباید از 15 درجه تجاوز کند.

    6. بعد از یک ماه می توانید نوشیدنی را دوباره از رسوب خارج کنید. بگذارید شراب به مدت 3-4 ماه بالغ شود.

    دستور تهیه جوز هندی ، مخلوط شراب ، که برای آن به دو نوع انگور نیاز دارید: “ایزابلا” و “لیدیا”. اما ترکیبی از مریم گلی ، پوست بلوط و Olderberry عطر خاصی به نوشیدنی می بخشد.

    مواد تشکیل دهنده

    1.2 لیتر آب از انگورهای لیدیا؛

    0.8 لیتر آب ایزابلا؛

    320 گرم شکر

    پوست بلوط ، مریم گلی ، گلهای گیاه اربابی.

    آشپزی

    1. آب انگور خالص را تهیه کنید. برای این کار توت ها را خوب ورز دهید ، چند ساعت بگذارید. سپس با دستان خود کاغذ خمیر را به خوبی فشار می دهیم ، نوشیدنی را از طریق دو لایه گازی فیلتر می کنیم. آب فیلتر لازم نیست.

    2. به دنبال دستور العمل مقدار آب هر نوع را اندازه می گیریم.

    3. 200 گرم شکر گرانول اضافه شده ، همه چیز کاملاً حل می شود ، یک دستکش نصب می شود.

    4- شراب تا پایان مرحله تخمیر فعال باقی مانده است. هر 3-4 روز یک قاشق مرباخوری شکر گرانول به آن اضافه می شود تا روند آن حفظ شود.

    5- پس از اینکه دستکش خاموش شد ، باید نوشیدنی را از رسوب خارج کنید.

    6. شراب را درون یک شیشه تمیز بریزید. وقت آن است که یک تکه گازی را با یک تکه پوست بلوط ، مریم گلی ، گل ادراری اضافه کنید. خیلی مورد نیاز نیست

    7. ببندید ، یک ماه بگذارید.

    8- اکنون شراب باید دوباره از رسوب خارج شود. این کیسه مواد افزودنی معطر نیاز به حذف دارد.

    9- اگر عطر شراب به اندازه کافی اشباع نشده باشد ، می توانید یک کیسه جدید را با پوست بلوط و مریم گلی اضافه کنید ، نوشیدنی را بگذارید تا 2 ماه دیگر برسد.

    دمای مطلوب تخمیر برای شراب از انواع توت های سبک از 18 تا 22 درجه است. اگر این نوشیدنی از انگورهای تیره تهیه شود ، در درجه حرارت 20-28 درجه بهتر بازی می کند.

    شراب خانگی قابل ذخیره نیست. به طور شگفت انگیزی در زیرزمین برای یک سال در دمای تا 10 درجه می ایستد ، سپس طعم آن بدتر می شود.

    در شراب سازی بسیار مهم است که مراحل را از دست ندهید تا شراب پراکسید نشود ، به سرکه تبدیل نشود. معمولاً یک تقویم ویژه برای این کار آغاز می شود ، تاریخ و میزان مواد افزودنی ، دوره تخمیر و دمای اتاق در آن ذکر شده است. از طریق آزمایش و خطا ، آنها دستور العمل عالی خود را می یابند.

    اگر تابستان بارانی بود ، انگور ترش بود یا زمان رسیدن به خورشید را نداشت ، احساس کنید که قند را زیاد کنید.

    انگور خیلی سریع به سرکه تبدیل می شود. بنابراین ، انگورهای برداشت شده باید بلافاصله در همان روز فرآوری شوند.

    دستور العمل های خوشمزه پخت فرنی گوشت و ماهی. ظروف گیاهی. سالادها شیرینی سوپ ها

    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل
    فیلم طرز تهیه شراب انگور سیاه در منزل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *