فوايد گلاب برا پوست

دوره مقدماتی php
فوايد گلاب برا پوست
فوايد گلاب برا پوست

فروشگاه اینترنتی بورسیکا مرجع مقایسه، انتخاب و خرید اینترنتی کالا است که در گستره‌ای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، انواع لوازم جانبی و دوربین)، لوازم خانگی (یخچال، اجاق گاز، ماشن لباسشویی، تصفیه هوا، لوازم آشپزخانه، ملزومات پخت و پز)، صوتی و تصویری (تلویزیون، سینمای خانگی، گیرنده دیجیتال، کنسول بازی، پخش کننده چند رسانه ای)، مبلمان اداری، سرویس خواب، لوازم شخصی (شامل طیف گسترده ای از بالش طبی، لوازم اصلاح، دستگاه لیزر خانگی، لوازم آرایش و زیبایی، ساعت، عطر و ادکلن)، صنایع دستی (سفال، سرامیک و چینی، فرش و تابلو فرش، گبه و گلیم دستباف، ترمه، محصولات چرمی و پوست شامل کیف و ست چرمی، نقره و ملیله، میناکاری، فیروزه کوبی، قلم زنی، خاتم، منبت، معرق، حصیر و الیاف طبیعی، بلور، آبگینه و آینه، ویترای، زیورآلات دست‌ساز) دسته‌های موضوعی متنوع کتاب برای انواع رده های سنی و انواع مجلات که با بهره‌گیری از روشهای پرداخت متنوع و سیستم توزیع سراسری تجربۀ جدیدی را در فروش اینترنتی کالا در ایران رقم زده است.
فروشگاه اینترنتی بورسیکا به واسطۀ تامین کالا از مبادی اصلی، فروش کالای اصل و با کیفیت را به همراه قیمتهای واقعی نشانه گرفته است و احترام به حقوق مصرف کننده را در برخورداری از محصولی که شایستۀ یک خرید هوشمندانه از یک فروشگاه اینترنتی است، محور کسب و کار خود می‌داند.
بورسیکا به عنوان یکی از برترین وبسایتهای خرید آنلاین در ایران با تضمین اصالت کالا از طریق عقد قرارداد تامین کالا با برندهای معتبر داخلی و خارجی و ضمانت بازگشت 7 روزۀ کالا و اعلام ارسال رایگان در سقف خریدهای متعارف توانسته است به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش اینترنتی محصولات مختلف بسیار موفق عمل نموده و جایگاه خوبی را در بازار خرده فروشی های آنلاین به دست آورد.

دوره مقدماتی php

فوايد گلاب برا پوست

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

آکاایران,روزنامه,اخبار,خانواده,فال,سرگرمی,آشپزی,شیرنی پزی

186

کم کم به فصل گلاب گیری نزدیک می‌شویم، و این دلیلی شد که با شما در مورد فواید گلاب برای پوست و بدن بپردازیم. با جیمیتو همراه باشید تا در مورد نحوه مصرف و خواص گلاب برای شما بگوییم.

 

گلاب مایعی خوش عطر که از اسانس گل ‌محمدی به دست می‌آید. از اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر خرداد زمان گلاب گیری است. گلاب دارای طبیعت گرم است و خواص درمانی فراوانی دارد. از جمله فواید آن می توان به تقویت معده، قلب، کبد و اعصاب اشاره کرد و همچنین خاصیت آرامش بخش آن را نام برد.  گلاب بعد از سکنجبین بیشترین مصرف را در میان مردم در گذشته داشته و امروزه نیز مصرف فراوانی دارد. گلاب یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در طب سنتی است. گلاب طبع میانه تا حدودی رو به خنکی دارد.

فوايد گلاب برا پوست

یک شربت بسیار مفید که به سادگی می‌توان از گلاب تهیه کرد جلاب است. برای تهیه، به اندازه یک واحد شکر یا نبات و حدود سه واحد گلاب را در یک ظرف ریخته تا حل شود. سپس روی حرارت ملایم قرار دهید تا کمی بجوشد. به آرامی کف روی آن را بگیرید. وقتی حجم آن به نصف رسید کمی زعفران به آن بیافزایید بعد از این که کمی جوش خورد از روی شعله برداشته، مایه شربت عسلی شکلی که به دست می‌آید همان جلاب است که خواص گلاب و زعفران هر دو را دارد. می توان برای ایجاد تنوع و افزودن خواص جلاب، مقداری عرق گل گاوزبان، بیدمشک، کاسنی یا بهارنارنج (حدود ۱ واحد) به شربت اولیه اضافه نموده و سپس عملیات جوشاندن انجام شود. به این ترتیب، خواص این گیاهان دارویی نیز به جلاب اضافه می‌شود.

یکی از کاربردهای مهم گلاب بهبود و درمان پوست های خشک و حساس است. ماسک کردن گلاب روی پوست یا جایگزین کردن آن به جای شیر پاک کن توسط افرادی که پوست خشک یا حساس دارند موجب می‌شود تا به مرور پوست آن‌ها طراوت و نشاط خود را به دست آورد. بهترین روش برای ماسک کردن گلاب روی پوست آن است که پارچه‌ای نخی و تمیز را به گلاب خالص آغشته کنید و آن را برای ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید.

گلاب حتی برای رفع جوش‌های بدن نیز موثر است. برای این کار مقداری گلاب را با جوش شیرین مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید. سپس این خمیر را مدت یک ساعت یا تمام شب (موقع خواب) روی جوش‌های خود قرار دهید. ضمن آنکه گلاب به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده ای که دارد به پاکسازی منافذ پوست کمک می کند و مانع از بروز جوش های چرکی، آکنه و دانه‌های سر سیاه روی پوست می‌شود.

گلاب به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی کننده و هیدراته (آبدار) کردن برای پوست سر و مو مفید است. برای این کار، با استفاده از یک قطره چکان، گلاب را روی پوست سر خود بریزید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

گلاب واقعا پر از خواص خوب و کاربردی هستش

گلاب معجزه می کند
واقعا ارامش بخش است وقتی میخورم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

فوايد گلاب برا پوست
فوايد گلاب برا پوست
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *