فوايد حنا و قهوه براي مو

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

مو مهمترین عامل زیبایی در هر چهره ای مخصوصا برای بانوان است. موهای سالم و زیبا نیازمند مراقبت هستند تا سالم بمانند. پیشنهاد ما برای حفظ سلامت موهایتان, تقویت مو با حنا و قهوه است.

مو یکی از اجزای بدن هر فرد می باشد که رنگ, حالت, جنس و بسته به ژن شخص شکل می گیرد. حفظ مو بر روی سر بسیار مهم است. گرچه ژنتیک در این امر کاملا تاثیر گذار است اما نگهداری و تقویت موها هم در داشتن موهای سالم و پر پشت موثر است. در گذشته برای حفظ سلامت و زیبایی موهای خود از اقلام طبیعی همانند حنا و قهوه و دیگر مواد طبیعی موجود در محیط بهره می بردند. ما در این مقاله از تقویت مو با حنا و قهوه سخن می گوییم تا به شما در داشتن موهای سالم و زیبا کمک کرده باشیم.

خواص حنا برای مو و تقویت آن بسیار زیبا است همچنین قهوه از جمله مواد موثر در تقویت مو به شمار می رود. اگر موهای خود را با پودر برگ حنا ماساژ دهید باعث ترمیم و  ازدیاد ضخامت تار مو و درمان دو شاخگی موها و همچنین بهره مند شدن از رنگ مویی به رنگ های مسی, حنایی و قهوه ای می شوید. استفاده مداوم از ماسک حنا در درمان ریزش مو و جلوگیری از آن تاثیر گذار است. ما برای استفاده از حنا به شما دو تا راهکار ارایه می کنیم:

می توانید حنا را با سایر مواد طبیعی مانند قهوه ترکیب کنید و از آن برای تقویت موهایتان بهره ببرید. ما سه روش برای تقویت مو با حنا و قهوه به شما پیشنهاد می دهیم:

برای تقویت مو با حنا و قهوه از راه های گفته شده در این متن بهره ببرید و تاثیرات بی نظیرش را مشاهده کنید. همچنین می توانید برای فراگیری روش رنگ کردن طبیعی موها با حنا و قهوه کلیک کنید.

دوره مقدماتی php

منبع : آرگا



آیا ارزهای دیجیتال پول هستند؟



لباسی نو برای کسب و کار شما



عکس های دیدنی جزایر اقیانوس هند





پارکی رؤیایی در توکیو



راز شاد بودن چیست؟

نام

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.



جراحی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک – دکتر زهرا سعادتی



رِسا – رسانه سلامت ایرانیان

قهوه و حنا از انواع مواد طبیعی هستند که برای رنگ کردن موهای خود در منزل به کمک مواد طبیعی و گیاهی می توانید از ترکیب کردن این مواد با یکدیگر استفاده کنید, در ادامه این مطلب دستور العمل چند رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه را مشاهده خواهید کرد.

اغلب خانم ها برای داشتن رنگ موهای زیبا و جدید برای رنگ کردن موهای خود سراغ رنگ موهای شیمیایی می روند, استفاده از رنگ موهای شیمیایی در طولانی مدت می تواند آسیب های زیادی را به موهای شما وارد کند, بنابراین بهتر است برای پوشاندن سفیدی موها و یا ایجاد تغییرات در رنگ موهای خود با استفاده از رنگ موهای طبیعی موهایتان را رنگ کنید. انواع رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه و رنگ موی طبیعی با دارچین از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند که با کمک این مواد طبیعی می توانید بدون صدمه زدن به موها رنگ موی طبیعی و زیبایی داشته باشید.

رنگ موی طبیعی و رنگ موی گیاهی مانند رنگ موهای شیمیایی دارای تنوع زیادی نیستند ولی بهتر است برخی اوقات برای کاهش آسیب های ناشی از رنگ موهای شیمیایی و تقویت کردن موها با کمک رنگ موهای طبیعی نظیر حنا و قهوه و سدر و روناس و موهایتان را رنگ کنید.

اگر شما در دوران بارداری به سر می برید بهتر است حتی الامکان از رنگ کردن موهایتان خودداری کنید. رنگ کردن مو در دوران بارداری به کمک رنگ موهای شیمیایی می تواند باعث آسیب رسیدن به جنین شود بنابراین اگر تمایل دارید که در این دوران در رنگ موهای خود تغییر و تحولاتی را ایجاد کنید بهتر است از رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در ادامه چند دستورالعمل از رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که اگر شما به رنگ موی قهوه ای و قهوه ای تیره علاقه مند هستید می توانید با ترکیب کردن حنا و قهوه به رنگ موی قهوه ای ایده آل و مورد نظر خود دست یابید.

رنگ موی قهوه ای تیره از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم های جوان است شما می توانید با ترکیب لیمو ترش و قهوه و حنا و زرده تخم مرغ این رنگ موی زیبا و طبیعی را برای رنگ کردن موهای خود در منزل به آسانی تهیه کنید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ مو طبیعی با حنا و قهوه

ابتدا آب 2 عدد لیمو ترش را به خوبی بگیرید سپس در ظرفی مناسب آب لیمو ترش را با حنا و پودر قهوه و آب جوش به خوبی مخلوط کنید و ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید تا مخلوط این مواد بجوشند و حالت خمیری شکل به خود بگیرند سپس ظرف حاوی مواد را از روی حرارت گاز بردارید و بعد از گذشت 30 دقیقه زرده تخم مرغ را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید.
قبل از مالیدن مواد به موهایتان باید موهای خود را با 1 قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم به خوبی ماساژ دهید و سپس مواد را روی موهای خود بمالید و بعد از یک و نیم ساعت مکث موهایتان را به کمک آب ولرم بشویید. این رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه یکی از محبوب ترین رنگ موهای قهوه ای تیره در میان بانوان به شمار می رود.

رنگ موی قهوه ای روشن نیز از انواع رنگ موهای پرطرفدار است که شما می توانید با ترکیب حنا و قهوه این رنگ مو را در منزل به آسانی تهیه کنید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ موی طبیعی با قهوه و حنا

ابتدا همه این مواد را در ظرف مناسبی با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط مواد را به موهایتان بمالید و بعد از گذشت 120 دقیقه موهای خود را آب ولرم بشویید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه 

ابتدا در ظرف مناسبی حنا و قهوه و وسمه و پودر کاکائو را با مقداری آب به خوبی مخلوط کنید تا مواد شبیه به خمیر شوند سپس خمیر را روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت 120 دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید.

در این مطلب با انواع رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ موهای طبیعی بتوانید موهایتان را آسانی در منزل رنگ کنید, در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ترکیب رنگ مو و رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا



آیا ارزهای دیجیتال پول هستند؟



لباسی نو برای کسب و کار شما



عکس های دیدنی جزایر اقیانوس هند





پارکی رؤیایی در توکیو



راز شاد بودن چیست؟

نام

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.



جراحی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک – دکتر زهرا سعادتی



رِسا – رسانه سلامت ایرانیان




خانه

موبایل

حنا  یک نرم کننده گیاهی بسیار عالی بشمار می آید

 

حنا ماده ای است گیاهی که در خاورمیانه و کشورهای جنوب آسیا طرفداران بسیاری دارد. در بیشتر موارد از حنا جهت رنگ نمودن موی سر استفاده می شود و یک رنگ قهوه ای مایل به ق زیبایی به موهای تیره می دهد. هرچند که بسیاری از افراد از خاصیت های آن در درمان ریزش مو و بهبود رشد مو آگاهی ندارند. علت موثر بودن حنا  در رشد مو این است که با پروتئین های طبیعی در مو مخلوط می شود در نتیجه سبب تحریک رشد مو می شود. بعلاوه استفاده از حنا بطور منظم مو را سالم تر و محکم تر می کند.فواید استفاده از حنا برای موحنا  یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو است. کوتیکول های مو را درمان میکند در نتیجه در بهبود سلامت ریشه مو نیز موثر است که این امر مانع از خرد شدن تارهای مو شده و درخشندگی موها را حفظ می کند. همچنین حنا PH پوست سر را در حد متعادل نگه می دارد تا از ریزش موی زودرس جلوگیری کند.بسیاری از مشکلات پوست سر نظیر شوره و خشکی را درمان می کند. علاوه بر آن اثرات آلودگی بر روی مو و خشکی بیش از حد بعلت استفاده از سشوار را از بین می برد. در آخر ذکر توجه داشته باشید که حنا مانع از سفیدی زودرس مو می شود.خواص نرم کنندگی حناحنا  یک نرم کننده گیاهی بسیار عالی بشمار می آید. سبب می شود تا موهایتان شفاف و براق بنظر برسد همچنین مو را تغذیه می کند و آن را نرم و ابریشمی می سازد. بهترین راه جهت استفاده از فواید حنا برای نرم کردن مو خیساندن آن در ماست ساده و سپس مالیدن آن به تمام نواحی سر است. ماست مانع از خشکی مو شده و درخشندگی تارهای مو را سبب می شود. همچنین می توانید پودر حنا را با ماست و چند قطره آبلیمو مخلوط نمایید و به سر خود بمالید و بعد از یکساعت سرتان را بشویید. اگر می خواهید از حنا برای تیره کردن رنگ موهایتان استفاده کنید پودر حنا و آبلیمو را در یک ظرف آهنی مخلوط نمایید و بگذارید یک شبانه روز بماند. البته اگر می خواهید موهایتان رنگ قهوه ای مایل به ق داشته باشد به هیچ وجه از ظروف آهنی استفاده نکنید.اگر از دانه های شنبلیله در مخلوط بالا استفاده نمایید حنا بعنوان یک ضد شوره عالی به شما در از بین بردن آنها کمک می کند. برای این کار یک قاشق چایخوری دانه شنبلیله را در آب خیس کنید و بگذارید یک شب بماند سپس ماده ای خمیری شکل از آن تهیه کنید و با حنا مخلوط نمایید. همچنین می توانید با اضافه نمودن چند قطره روغن کرچک و روغن نعنا خاصیت آن را افزایش دهید. این ماده نه تنها موی شما را محکم و سالم می کند بلکه درخشندگی زیبایی به آنها می بخشد.راهنمای استفاده از حنااگر از حنا با هدف رشد موهایتان استفاده می کنید باید آن را بصورت روغن و بطور منظم به کف سر خود بمالید. روش های زیر را دنبال کنید تا روغن حنا بدست آید.ـ ۴/۱ لیتر روغن خردل را در یک ظرف گرم کنید.

ـ تعدادی برگ حنا را خرد کنید و درون ظرفی که روغن خردل در آن است ، بریزید.( برگ حنا در عطاری یافت می شود.)

ـ زمان دهید تا این مخلوط بجوشد.

ـ زمانیکه مخلوط قهوه ای مایل به ق شد شعله را خاموش کنید.

ـ قبل از اینکه آن را از صافی رد کنید چند دقیقه صبر کنید تا مخلوط سرد شود.ـ آن را از صافی رد کنید ودرون یک بطری بریزید.ـ زمانیکه می خواهید آن را بر روی پوست سرتان بمالید ، این روغن را با ماست و آبلیمو مخلوط نمایید.( مقدار روغن بستگی به طول موهایتان دارد.)ـ بمدت دو ساعت بگذارید روی سرتان بماند سپس آن را با آب گرم بشویید.مخلوط نمودن حنا با گیاهانی نطیر ریحان و مارچوبه نیز در رشد مو موثر است. یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی جهت زیبایی و درخشندگی مو بشمار می آید. امکان دارد استعمال حنا در مقایسه با برخی از محصولات گرانقیمت بهداشتی اتلاف وقت بشمار آید اما صرفا زمانی به خواص آن پی می برید که آن را بطور منظم استفاده نمایید.منبع : مه شو

 




آرایش

مدل مو

مدل لباس

آکاایران: قهوه و حنا از انواع مواد طبیعی هستند که برای رنگ کردن موهای خود در منزل به کمک مواد طبیعی و گیاهی می توانید از ترکیب کردن این مواد با یکدیگر استفاده کنید, در ادامه این مطلب دستور العمل چند رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش آکاایران: اغلب خانم ها برای داشتن رنگ موهای زیبا و جدید برای رنگ کردن موهای خود سراغ رنگ موهای شیمیایی می روند, استفاده از رنگ موهای شیمیایی در طولانی مدت می تواند آسیب های زیادی را به موهای شما وارد کند, بنابراین بهتر است برای پوشاندن سفیدی موها و یا ایجاد تغییرات در رنگ موهای خود با استفاده از رنگ موهای طبیعی موهایتان را رنگ کنید. انواع رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه و رنگ موی طبیعی با دارچین از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند که با کمک این مواد طبیعی می توانید بدون صدمه زدن به موها رنگ موی طبیعی و زیبایی داشته باشید.

رنگ موی طبیعی و رنگ موی گیاهی مانند رنگ موهای شیمیایی دارای تنوع زیادی نیستند ولی بهتر است برخی اوقات برای کاهش آسیب های ناشی از رنگ موهای شیمیایی و تقویت کردن موها با کمک رنگ موهای طبیعی نظیر حنا و قهوه و سدر و روناس و موهایتان را رنگ کنید.

آکاایران: رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه با 3 روش متفاوت برای تهیه سه رنگ موی عالی

اگر شما در دوران بارداری به سر می برید بهتر است حتی الامکان از رنگ کردن موهایتان خودداری کنید. رنگ کردن مو در دوران بارداری به کمک رنگ موهای شیمیایی می تواند باعث آسیب رسیدن به جنین شود بنابراین اگر تمایل دارید که در این دوران در رنگ موهای خود تغییر و تحولاتی را ایجاد کنید بهتر است از رنگ موهای طبیعی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در ادامه چند دستورالعمل از رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که اگر شما به رنگ موی قهوه ای و قهوه ای تیره علاقه مند هستید می توانید با ترکیب کردن حنا و قهوه به رنگ موی قهوه ای ایده آل و مورد نظر خود دست یابید.

رنگ موی قهوه ای تیره از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم های جوان است شما می توانید با ترکیب لیمو ترش و قهوه و حنا و زرده تخم مرغ این رنگ موی زیبا و طبیعی را برای رنگ کردن موهای خود در منزل به آسانی تهیه کنید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ مو طبیعی با حنا و قهوه

ابتدا آب ۲ عدد لیمو ترش را به خوبی بگیرید سپس در ظرفی مناسب آب لیمو ترش را با حنا و پودر قهوه و آب جوش به خوبی مخلوط کنید و ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید تا مخلوط این مواد بجوشند و حالت خمیری شکل به خود بگیرند سپس ظرف حاوی مواد را از روی حرارت گاز بردارید و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه زرده تخم مرغ را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید.
قبل از مالیدن مواد به موهایتان باید موهای خود را با ۱ قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم به خوبی ماساژ دهید و سپس مواد را روی موهای خود بمالید و بعد از یک و نیم ساعت مکث موهایتان را به کمک آب ولرم بشویید. این رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه یکی از محبوب ترین رنگ موهای قهوه ای تیره در میان بانوان به شمار می رود.

رنگ موی قهوه ای روشن نیز از انواع رنگ موهای پرطرفدار است که شما می توانید با ترکیب حنا و قهوه این رنگ مو را در منزل به آسانی تهیه کنید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ موی طبیعی با قهوه و حنا

ابتدا همه این مواد را در ظرف مناسبی با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط مواد را به موهایتان بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهای خود را آب ولرم بشویید.

مواد لازم

طرز تهیه رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه 

ابتدا در ظرف مناسبی حنا و قهوه و وسمه و پودر کاکائو را با مقداری آب به خوبی مخلوط کنید تا مواد شبیه به خمیر شوند سپس خمیر را روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید.

در این مطلب با انواع رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ موهای طبیعی بتوانید موهایتان را آسانی در منزل رنگ کنید, در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع ترکیب رنگ مو و رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید


رنگ کردن موهای سفید چه شماره رنگی خوب است , نحوه رنگ کردن موباکاکائو و چای سبزو حنا , رنگ کردن مو با روناس ایا بازگشت دارد , رنگ های طبیعی با حنا برای موها دکلره , چگونه با حنا موهای خوشرنگ داشته باشم , ترکیب رنگ موی قهوه ای شکلاتی با مشکی , رنگ قهوه ای روی دکلره برای پوست تیره , تبدیل کردن رنگ نارنجی مو به قهوه ای , طرز استفاده حنا برای موهای رنگ شده , روش طبیعی برای رنگکردن ابروی سفید , رنگ موی گیاهی حنا برای موهای سفید , ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر , رنگ کردن مو با حنا قهوه ای سوخته , چگونه حنا روی موی مشکی رنگ بگیرد , دکلره مو چند ساعت زمان لازم دارد , طريقه رنگ كردن مو با حنا و قهوه , مو های شما ترکیبی از سه رنگ است , ترفند قهوای کردن مرغهای ماشینی , روشن کردن رنگ مو با مواد طبیعی , رنگ کردن موها با رنگ های طبیعی , زرده تخم مرغ برای موی رنگ شده , روش رنگ کردن مو با حنا و زرده , رنگ مو های تیره به صورت طبیعی , ترکیب رنگ سفید با رنگهای دیگر , رنگ موی طبیعی با حنا و چغندر , رنگ های طبیعی با حنا برای مو , رنگاهایی که با حنا میشه ساخت , ترکیب حنا و قهوه برای رنگ مو , رنگ کردن و تقویت مو با قهوه , رنگ موی طبیعی قهوه ای بلوطی , روش رنگ کردن مو با حنا مشکی , رنگ كردن مو با گياهان طبيعي , ساخت رنگ موی طبیعی قهوه ای , رنگ موی زبیعی قهوه ای روشن , رنگ كردن موهاي سفيد با حنا , رنگ موی طبیعی قهوه ای روشن , نحوه استفاده از حنا و قهوه , رنگ موی قهوه ای با موی فر , رنگ کردن مو با مواد طبیعی , آموزش رنگ کردن مو با قهوه , چگونگیرنگ کردن مو با قهوه , درست کردن مو با الیاف کنف , رنگ كردن مو با حنا و قهوه , رفع سفیدی مو با پوست گردو , وسمه برای رنگ کردن مو ها , انواع رنگ مو با مو طبیعی , رنگ قهوه ای سوخته با حنا , رنگ كردن مو با پوست گردو , قاطی کردن حنا با تخم مرغ , رنگ کردن مو با روش طبیعی , رنگ مو ان 3 مشکی چه رنگی , رنگ كردن موي سفيد با حنا , اسپیلت با رنگهای متفاوت , رنگ کردن مو باجفت و حنا , رنگ مو با کاکائو و قهوه , روش رنگ کردن مو با قهوه , رنگ كردن مو با حنا هندي , رنگ کردن مو با نوتالیا , پودر پوست گردو برای مو , حنا مو مشکی به سرمه ای , قهوه ای کردن موی سیاه , رنگ موی قهوه ای بلوطی , ترکیب وسمه برای رنگمو , رنگ موی فندقی با قهوه , رنگ كردن مو با روناس , رنگ مو قهوه ای طبیعی , رنگ موی شرابی با حنا , پودر زاج برای رنگ مو , رنگ موی خرمایی طبیعی , سیاه کردن مو با وسمه , رنگ موي خرمايي طبيعي , تیره کردن قی حنا , روشن كردن مو با حنا , رنگ موی طبیعی باحنا , رنگ كردن مو با قهوه , رنگ کردم مو با قهوه , دکلره روی رنگ گیاهی , ترکیب رنگ موی گیاهی , خریدار موی طبیعی سر , مضرات مو قهوه اي ها , قهوه ای کردن تصاویر , سياه كردن مو با حنا , رنگ قهوه‌ای برای مو , قهوه؛ رنگ موی طبیعی , رنگ کردن مو با حنا , موی رنگ شده با حنا , حنا و قهوه برای مو , رنگ قهوه ای با حنا , ترکیب رنگ مو باحنا , رنگ کردن موی طبیعی , روش رنگ کردن مختلف , ترکیب حنا با وسمه , رنگ مو طبیعی مشکی , رنگ قهوه ای ظبیعی , رنگ مو با تخم مرغ , ترکیب رنگ موی سدر , ای قهوه ای روش ها , تیره کردن رنگ حنا , ترکیب قهوه و چایی , ترکیب رنگای روغنی , رنگ قهوه ای بلوطی , حنا مشکی برای مو , رنگ مو با نسکافه , قهوه ای کردن ریش , وسمه چه رنگی است , وسمه برای رنگ مو , حنا و قهوه و جفت , تقویت مو با وسمه , وسمه یا رنگ حنا , رنگ موی خوش رنگ , رنگ زیبای طبیعی , روش رنگ كردن مو , عکس رنگ کردن مو , رنگ موی خرمایی , رنگ موی قهوهای , حنا و زاج سفید , رنگ مو با قهوه , مدل موی خرمایی , ترکیب رنگ حنا , رنگ حنا سنتیب , انواع رنگ ریش , تغییر رنگ حنا , رنگ مو با حنا , ترکیب با حنا , حنا بدون رنگ , روناس رنگ مو , رنگ مو خرمای , رنگ مو قهوه , حنا با قهوه , قهوه بی رنگ , حنا و رناس , رنگ خرمایی , روش رنگ مو , رنگ مو حنا , قهوه ویمو , قهوه و مو

سایت خانواده، آرایش و زیبایی,دنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی

مسلما موی خیلی از خانما بعد از عید بخاطر دکلرهای قوی یا اشتباه آریشگر دارای سوختگی ، شکنندگی مو و خشکی ناشی از دکلره شده. اگر موهای خود را به این حال رها کنید مطمئن باشید در زمان خیلی کم موهای خود را با موخوره…

خانم‌هایی که به سبک لباس عربی علاقه خاصی دارند شما را به دیدن چندین مدل به سبک عربی دعوت می‌نماییم…

چربی شکم و پهلو یکی از سرسخت ترین چربی بدن خانم‌ها میباشد. اکثر خانم‌های ایرانی دارای چربی اضافی اطراف شکم و پهلوی خود هستند. خانم‌هایی که عاشق ماست و سبزیجات هستند میتوانند با یک بورانی خوشمزه و خنک در این روزها شکمی صاف و بدون…

سفید کردن ناحیه تناسلی و کشاله ران به روش طبیعی مسلما زمان بر بوده و کسانی که روش طبیعی را انتخاب میکنند باید دارای صبر و حوصله باشند و بصورت مداوم یک روش را انتخاب و تکرار کنند…

بسیاری از خانم‌ها با شروع دوره زیبای بارداری از رنگ کردن موی خود اجتناب میکنند . برخی از افراد رنگ کردن مو را در بارداری ممنوع و برخی بلامانع میدانند. در این مطلب بصورت جامع با ممنوع یا بلامانع بودن رنگ کردن مو در حاملگی…

اگر دوست دارید موهاتونو رنگ فانتزی بزنید و علاقه خاصی به رنگ آبی دارید یا استقلالی هستید تک رژ به شما عزیزان مدل‌های جدید و ترکیبی رنگ مو فانتزی را پیشنهاد میدهد…

شیر نارگیل فواید بسیاری برای زیبایی موهای شما دارد ، از جمله میتوان به ، براق شدن مو , نرم و لطیف شدن مو ، درمان خشکی مو , درمان موخوره ،شکنندگی مو, و درمان عالی برای موهای آسیب دیده و سوخته بعد رنگ مو و بسیار فواید دیگر که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

معجزه شیر نارگیل برای زیبایی مو
 
قبل از هر چیز به مروری بر ویتامین‌های شیر ادامه مطلب

انواع رنگ مو ترکیبی و فانتزی سال ۲۰۱۷ برای کسانی که قصد دارند سال جدید را متفاوت اغاز کنند. همراهان عزیز رنگ موی فانتری موقت می‌باشد و خیلی سریع با حمام رفتن رنگ موی شما کم رنگ تر میشود…

اگر به لاک و انواع طراحی ناخن علاقه دارید ، در این پست چندین نمونه شیک و جدید طراحی ناخن و همچنین تنوع رنگی لاک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم…

مدل‌های متنوع و ترکیبی رنگ مو فانتزی در تم رنگی صورتی و بنفش …

مسلما موی خیلی از خانما بعد از عید بخاطر دکلرهای قوی یا اشتباه آریشگر دارای سوختگی ، شکنندگی مو و خشکی ناشی از دکلره شده. اگر موهای خود را به این حال رها کنید مطمئن باشید در زمان خیلی کم موهای خود را با موخوره…

خانم‌هایی که به سبک لباس عربی علاقه خاصی دارند شما را به دیدن چندین مدل به سبک عربی دعوت می‌نماییم…

چربی شکم و پهلو یکی از سرسخت ترین چربی بدن خانم‌ها میباشد. اکثر خانم‌های ایرانی دارای چربی اضافی اطراف شکم و پهلوی خود هستند. خانم‌هایی که عاشق ماست و سبزیجات هستند میتوانند با یک بورانی خوشمزه و خنک در این روزها شکمی صاف و بدون…

سفید کردن ناحیه تناسلی و کشاله ران به روش طبیعی مسلما زمان بر بوده و کسانی که روش طبیعی را انتخاب میکنند باید دارای صبر و حوصله باشند و بصورت مداوم یک روش را انتخاب و تکرار کنند…

بسیاری از خانم‌ها با شروع دوره زیبای بارداری از رنگ کردن موی خود اجتناب میکنند . برخی از افراد رنگ کردن مو را در بارداری ممنوع و برخی بلامانع میدانند. در این مطلب بصورت جامع با ممنوع یا بلامانع بودن رنگ کردن مو در حاملگی…

اگر دوست دارید موهاتونو رنگ فانتزی بزنید و علاقه خاصی به رنگ آبی دارید یا استقلالی هستید تک رژ به شما عزیزان مدل‌های جدید و ترکیبی رنگ مو فانتزی را پیشنهاد میدهد…

شیر نارگیل فواید بسیاری برای زیبایی موهای شما دارد ، از جمله میتوان به ، براق شدن مو , نرم و لطیف شدن مو ، درمان خشکی مو , درمان موخوره ،شکنندگی مو, و درمان عالی برای موهای آسیب دیده و سوخته بعد رنگ مو و بسیار فواید دیگر که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

معجزه شیر نارگیل برای زیبایی مو
 
قبل از هر چیز به مروری بر ویتامین‌های شیر ادامه مطلب

انواع رنگ مو ترکیبی و فانتزی سال ۲۰۱۷ برای کسانی که قصد دارند سال جدید را متفاوت اغاز کنند. همراهان عزیز رنگ موی فانتری موقت می‌باشد و خیلی سریع با حمام رفتن رنگ موی شما کم رنگ تر میشود…

اگر به لاک و انواع طراحی ناخن علاقه دارید ، در این پست چندین نمونه شیک و جدید طراحی ناخن و همچنین تنوع رنگی لاک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم…

مدل‌های متنوع و ترکیبی رنگ مو فانتزی در تم رنگی صورتی و بنفش …

jtablesession::Store FailedDB function failed with error number 145able ‘./vitavitr_vitfa/jos_session’ is marked as crashed and should be repaired SQL=INSER INO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`client_id` ) VALUES ( ’69n80491hh0r5c22ufdhvih8t1′,’1528708819′,”,’0′,’1′,’0′ )



حنا ماده ای است گیاهی که در خاورمیانه و کشورهای جنوب آسیا طرفداران بسیاری دارد. در بیشتر موارد از حنا جهت رنگ نمودن موی سر استفاده می شود و یک رنگ قهوه ای مایل به ق زیبایی به موهای تیره می دهد. هرچند که بسیاری از افراد از خاصیت های آن در درمان ریزش مو و بهبود رشد مو آگاهی ندارند. علت موثر بودن حنا در رشد مو این است که با پروتئین های طبیعی در مو مخلوط می شود در نتیجه سبب تحریک رشد مو می شود. بعلاوه استفاده از حنا بطور منظم مو را سالم تر و محکم تر می کند.



استفاده از حنا از سالهای خیلی دور و از زمان پیامبران توصیه می شده است . حنا گیاهی پرخاصیت است که بیشتر از فواید آن برای مو می دانیم در حالی که پودربرگهای معجزه آسای این گیاه درمان دردهاست. حنا گیاهی به صورت درختچه یا درختی با برگهای سبز متمایل به خاکستری، بیضوی و گلهائی به صورت خوشه گرزن بزرگ، به رنگ سفید یا زرد بسیار خوشبو، با میوه های خشک و شکوفا که حاوی دانه هائی خیلی کوچک است . به فارسی حنا و در کتب سنتی و به عربی حنا، الهناء رقون و رقان گویند و گل آن را فاغیه می نامند. برگهای آن متقابل، ساده، چرمی، کامل به طول 2 تا 3 و به عرض 1 سانتی متر، بیضوی و نوک تیز می باشد. برگهای گیاه حنا ، بخش داروئی آن را تشکیل می دهد . برداشت برگ حنا از سال دوم و سوم و کشت آن سالی دو بار صورت می گیرد. در اوایل تیرماه به نام حنای گرما و در اواخر آبان ماه به نام حنای قوس معروف است .





خواص برگ حنا


مالیدن مخلوط برگ های له شده این گیاه با روغن زیتون به موی سر کمک زیادی به رشد آن می کند، به ویژه اگر این مخلوط را با آب گشنیز ترکیب کرده و سپس مورد استفاده قرار داد. اگر مدت هاست که به دنبال راهکاری برای رفع بوی بد عرقی هستید که در هنگام پوشیدن کفش به آن دچار می شوید، باید بگویم که می توانید خوشحال باشید زیرا که حنا برای رفع عرق بدبوی پا بسیار موثر بوده و می تواند این دغدغه شما را نیز برطرف کند.از جوشانده برگهای حنا به صورت غرغره برای رفع پیله دندان استفاده می شود. در مصرف داخلی برای کاهش درد معده بعد از زایمان و همچنین برای رفع خشونت صدا تجویز می شود. از دیگر خواص حنا این است که برای رفع عرق بدبوی پا بسیار موثر است.


خواص دارویی و زیبایی برگ و پودر حنا


فواید و خواص حنا برای رفع مشکلات پوستی و داخلی


حنا به صورت موضعی در درمان بیماریهای قارچی پوستی بویژه در قارچ های عامل کچلی و تخفیف دردهای روماتیسمی بکار می رود.ضد باکتری، ضد قارچ، ضد تب، ضد اسپاسم، ضد ویروس، ضد آفتاب، قابض، تهوع آور، ادرارآور، قاعده آور، ملین، خلط آور، محافظ کبد، کاهش دهنده پرفشاری خون،سقط کننده، حساسیت زا، مهار کننده ی نیترات ردوکتاز و مسکن از خواص مفید حنا است.حنا دارای اثر ضد باکتری خصوصاً در باکتریهای گرم مثبت می باشد؛ همچنین دارای اثر ضد قارچی در قارچ های مولد کچلی تریکوفایتون، اسپوروتریکوم و کریپتوکوکوس است.


برای تسکین سردرد خود از حنا به عنوان ضمادی استفاده کنند و آن را به صورت ضماد به سر خود بمالید.اگزما عارضه پوستی است که به ویژه در هنگام تغییرات فصلی افراد زیادی را درگیر خود می کند. مشکلی پوستی که رفع آن گاهی اوقات دردسر ساز است. در این مورد نیز به گفته متخصصان طب سنتی، می توان از گیاه حنا استفاده کرد.به عبارتی یکی دیگر از خواص استفاده از حنا رفع این مشکل است، پس اگر مبتلا به این عارضه هستید باید گرد برگ حنا با برگ هلو را به خوبی مخلوط کرده و از آن به صورت ضماد استفاده کنید.


نکته دیگر اینکه برای معالجه جوش و کورک سر کودکان ریشه حنا را خشک کرده و بعد به صورت ضماد آن را روی سر وی بگذارید.برای رویاندن ناخن شما باید روزی 10 گرم از آب جوشانده حنا را تهیه و به مدت 10 روز آن را استفاده کنید. برای این کار 10 گرم برگ حنا را در 250 سی سی آب خیسانده و بجوشانید تا به یک پنجم برسد سپس آن را شیرین کرده به مدت یک ماه میل کنید.حنا به صورت پرده ای، مانع تأثیر اشعه خورشید بر روی پوست بدن می شود.


فواید و خواص پودر حنا برای درمان گرگرفتگی


اگر شما از نقاط داغ و یا گر گرفتگی در مناطق خاصی از بدنتان رنج می برید، با استفاده کردن از حنا می توانید آن را بهبود بخشید. اما حنا نمی تواند نگرانی شما دراین موضوع را از بین ببرد و اگر وضع پوست شما گرم است به پزشک مراجعه کنید تا با دقت تمام مشکل شما را بهبود بخشد.برای تسکین درد اعصاب و مفاصل استفاده از روغن حنا به افراد توصیه می شود. برای اینکه این ضماد بهترین اثر را با خود به همراه داشته باشد باید گل حنا را در روغن زیتون بجوشانید، آن را صاف کرده و بعد از آن استفاده کنید.


خواص حنا برای درمان اسهال خونی و زخم روده



حنا یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو است. کوتیکول های مو را درمان میکند در نتیجه در بهبود سلامت ریشه مو نیز موثر است که این امر مانع از خرد شدن تارهای مو شده و درخشندگی موها را حفظ می کند. همچنین حنا PH پوست سر را در حد متعادل نگه می دارد تا از ریزش موی زودرس جلوگیری کند.





ابتدا برگ های حنا را با روغن خردل بجوشانید و به طور مرتب به موها بمالید. البته برای شادابی موها توصیه دیگری نیز برای شما دارم اینکه مخلوطی از پودر حنا را با آب و آب لیمو مخلوط کرده و آن را به موها بمالید. سپس یک ساعت صبر کنید و بعد موها را بشویید. بعد از اینکه موها را خشک کردید می توانید برق آن را در آینه تماشا کرده و لذت ببرید.حنا یک نرم کننده گیاهی بسیار عالی بشمار می آید. سبب می شود تا موهایتان شفاف و براق بنظر برسد همچنین مو را تغذیه می کند و آن را نرم و ابریشمی می سازد. بهترین راه جهت استفاده از فواید حنا برای نرم کردن مو خیساندن آن در ماست ساده و سپس مالیدن آن به تمام نواحی سر است.


ماست مانع از خشکی مو شده و درخشندگی تارهای مو را سبب می شود. همچنین می توانید پودر حنا را با ماست و چند قطره آبلیمو مخلوط نمایید و به سر خود بمالید و بعد از یکساعت سرتان را بشویید. اگر می خواهید از حنا برای تیره کردن رنگ موهایتان استفاده کنید پودر حنا و آبلیمو را در یک ظرف آهنی مخلوط نمایید و بگذارید یک شبانه روز بماند. البته اگر می خواهید موهایتان رنگ قهوه ای مایل به ق داشته باشد به هیچ وجه از ظروف آهنی استفاده نکنید.


مخلوط نمودن حنا با گیاهانی نطیر ریحان و مارچوبه نیز در رشد مو موثر است. یک راه طبیعی و بدون عوارض جانبی جهت زیبایی و درخشندگی مو بشمار می آید. امکان دارد استعمال حنا در مقایسه با برخی از محصولات گرانقیمت بهداشتی اتلاف وقت بشمار آید اما صرفا زمانی به خواص آن پی می برید که آن را بطور منظم استفاده نمایید.



حنا گذاشتن روی مو از قدیم مورد استفاده بوده است و علاوه بر زیبایی مو راهی طبیعی و سنتی برای تقویت و پرپشت شدن موها است. شاید استفاده از حنا دلیلی بر پرپشت بودن و زیبایی موهای مادربزرگهایمان است.




استفاده از حنا مثل رنگ مو نیست. حنا هر چقدر بیشتر روی موهایتان بماند، رنگ مسی آن بیشتر می شود .حنا نسبت به رنگ مو آسیب کمتری به مو وارد می کند و نسبت به آن دیرتر کم رنگ می شود. حنا در واقع یک رنگ شفاف است که علاوه بر رنگ ق پررنگش به موها حالت می دهد و آنها را درخشنده می کند. از آنجایی که حنا یک رنگ شفاف است، رنگ موهایتان را عوض نمی کند و فقط آن را با یک رنگ می پوشاند. بنابراین اگر موهایتان مشکی باشد، وقتی زیر نور به آنها نگاه کنید، فقط درخشندگی ق رنگ خواهد داشت. اما اگر موهایتان بلوند و یا خاکستری باشد، نارنجی درخشان دیده می شود و اگر موهایتان قهوه ای باشد، یک سایه روی آنها ایجاد می شود.


اگر موهایتان را رنگ می کنید تا سفیدی های آن را بپوشانید، موهای خاکستری نارنجی روشن یا شاید نارنجی گلگون به نظر خواهند رسید. سعی کنید حنایی انتخاب کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد تا رنگ موهایتان خوب شود. دستور آماده کردن آن ساده است:یک مایع اسیدی و پودر حنا. می توانید از آب لیمو (یا سایر آب میوه های اسیدی)، چای، یا قهوه به این منظور استفاده کنید. کمی ماست به خمیر به دست آمده اضافه کنید تا کمی سفت تر شود. در ظرف را با یک پلاستیک بپوشانید و بگذارید حنا حداقل به مدت 12 ساعت در یک محل گرم بماند. سپس حنا را در یک بطری پلاستیکی (یا کیسه ی پلاستیکی با گوشه های بریده شده) قرار دهید.






سرتان را مانند یک کره فرض کنید. کاری کنید که در پایان کار، موهایتان بالای سرتان باشند. به این ترتیب به گیره ای برای نگه داشتن آنها در سر جایشان نیاز نخواهید داشت. به قسمت هایی از صورت تان که به خط رشد موهایتان نزدیک است وازلین بزنید. به این ترتیب از رنگی شدن صورت تان جلوگیری می کنید. می توانید با موهای خیس و یا خشک شروع کنید، اما اگر موهایتان خشک باشند کارتان آسان تر استدستکش بپوشید و حنا زدن را شروع کنید. از بالای موهایتان شروع کنید و هر دفعه دسته ی کوچکی از موهایتان را انتخاب کنید.حنا را فقط به ریشه و پوست نزدیک به آن دسته از موهایتان بزنید. مقدار حنای زیادی بردارید و یک لایه ی ضخیم بزنید.


حنای بیشتری به طول موهایتان بزنید.حتماً از ریشه ی موهایتان شروع کنید و به تدریج به سمت پایین پیش بروید.بعد از اینکه هر دسته تمام شد آن را کمی بپیچانید و سپس رها کنید.سعی کنید دسته ی بعدی که انتخاب می کنید نزدیک به دسته ی قبلی باشد.موهایتان بدون کلیپس هم سر جایشان می ایستند. علت این است که شما همه ی آنها را بالای سرتان جمع کرده اید و هر بخشی در یک جهت رها کرده اید. به همین روند ادامه دهید تا تمام موهایتان را حنا بزنید. روش های دیگری نیز برای استفاده از حنا وجود دارد.


بگذارید حنا 2 الی 4 ساعت یا بیشتر روی موهایتان بماند تا رنگش بیشتر اثر کند. اگر دوست داشتید می توانید بگذارید تمام طول شب روی موهایتان بماند. اما باید حتماً سرتان را با چیزی ببندید و سپس یک کلاه مخصوص رنگ هم سرتان کنید تا از بیرون ریختن حنا جلوگیری کنید. زمانی که منتظر هستید، حنا روی موهایتان سفت خواهد شد.


موهایتان را بشویید. این کار ممکن است کمی سخت باشد. باید سرتان را زیر شیر آب بگیرید و سپس شروع به شستن موها کنید تا کاملاً تمیز شوند. شامپو به موهایتان بزنید. سپس کمی مرطوب کننده ی مخصوص به موهایتان بزنید. حنا حاوی پروتئین است بنابراین با این کار موهایتان تقویت هم خواهند شد اما ممکن است کمی سفت و خشک هم به نظر برسند. به همین دلیل باید بعد از شستن آنها از یک مرطوب کننده ی مخصوص استفاده کنید. بگذارید مرطوب کننده حداقل 10 الی 15 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس مجدداً سرتان را بشویید. اگر لازم دیدید باز هم مرطوب کننده بزنید. به موهایتان برس بکشید تا تمام دانه های حنا از لابه لای موهایتان برود. نگران نباشید؛ بوی حنا و دانه های آن پس از چند بار شستن به طور کامل از لابه لای موهایتان می روند.





نکات و هشدارهای مهم در حنا گذاشتن مو




مضرات حنا






شما می توانید از مواد طبیعی و گیاهی مانند حنا و قهوه برای رنگ کردن مو استفاده کنید و به راحتی موهای تان را رنگ کنید. همچنین خواص حنا و قهوه که پایه گیاهی دارند را نیز نمی توان نادیده گرفت.

برای کسب اطلاعات و دستورالعمل رنگ مردن مو با حنا و قهوه، سایت عروسی را دنبال نمایید.

برای خانم هایی که در دوران بارداری به سر می برند و می خواهند رنگ موهای جدید و زیبا داشته باشند استفاده از حنا و قهوه برای رنگ کردن مو را پیشنهاد می کنیم.

روش رنگ کردن مو با حنا و قهوه برای رنگ مو قهوه ای تیره

رنگ موی قهوه ای تیره از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم های جوان است.

می توانید با ترکیب قهوه، حنا، لیمو ترش و زرده تخم مرغ رنگ موی زیبا و طبیعی را برای رنگ کردن موهای خود به آسانی تهیه کنید.

لیمو ترش: ۲ عدد

حنا: ۱ قاشق غذاخوری

پودر قهوه: ۱ قاشق غذاخوری

زرده تخم مرغ: ۱ عدد

آب جوش: ۱ لیوان

روش تهیه: ابتدا آب ۲ عدد لیمو ترش را به خوبی بگیرید. سپس در ظرفی مناسب آب لیمو ترش را با حنا و پودر قهوه و آب جوش به خوبی مخلوط کنید و ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید تا مخلوط این مواد بجوشند و حالت خمیری شکل به خود بگیرند.

ظرف حاوی مواد را از روی حرارت بردارید و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه زرده تخم مرغ را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید.

قبل از مالیدن مواد به موهای تان باید موهای خود را با ۱ قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم به خوبی ماساژ دهید و سپس مواد را روی موهای خود بمالید و بعد از یک و نیم ساعت مکث موها را با آب ولرم بشویید.

روش رنگ کردن مو با حنا و قهوه برای رنگ مو قهوه ای خیلی روشن

رنگ موی قهوه ای روشن نیز از رنگ موهای پرطرفدار است که می توانید با ترکیب حنا و قهوه به اضافه سایر ترکیبات این رنگ مو را به آسانی تهیه کنید.

روش اول تهیه رنگ موی قهوه ای روشن:

قهوه: ۳ قاشق غذاخوری

حنا: ۲ قاشق غذاخوری

پودر پوست گردو: ۲ قاشق غذاخوری

وسمه: ۱ قاشق غذاخوری

ابتدا همه این مواد را در ظرف مناسبی با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید. سپس مخلوط مواد را به موهای تان بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهای خود را آب ولرم بشویید.

روش دوم تهیه رنگ مو قهوه ای روشن:

قهوه: ۳ قاشق غذاخوری

حنا: ۲ قاشق غذاخوری

پودر کاکائو: ۲ قاشق غذاخوری

وسمه: ۱ قاشق غذاخوری

آب: به میزان لازم

ابتدا در ظرف مناسبی حنا، قهوه و وسمه و پودر کاکائو را با مقداری آب به خوبی مخلوط کنید تا مواد شبیه به خمیر شوند سپس خمیر را روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهای تان را با آب ولرم بشویید.


جهت مشاهده برترین برندهای سالن زیبایی مشهد کلیک کنید.

جهت مشاهده برترین برندهای سالن زیبایی تهران کلیک کنید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

All Right Reserved . Copy Right 2016 . W4ir.ir
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *