فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

دوره مقدماتی php
فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد
فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

آیا خوردن عسل و خربزه منجر به مرگ می شود؟! اگر خربزه بخورم و چندساعت بعد عسل هم بخورم چه اتفاقی می افتد؟ من خربزه و عسل را باهم خوردم حالا چکار کنم؟ آیا ناسازگاری عسل و خربزه یک خرافه قدیمی هست و واقعیت ندارد؟



جواب این سوالات در این نوشته داده شده است:

 چند سال پیش به صورت اتفاقی شخصا خوردن عسل و خربزه را تجربه کرم. در حالی که صبحانه کره و عسل خورده بودم حدود نیم ساعت بعد بدون توجه به اینکه صبحانه چی خورده ام یه قاچ خربزه مشهدی هم خوردم. حدود ربع ساعت بعد دل درد شدم و رفلاکس داشتم. که با خوردن عرق نعناع و بعد از چندساعت تحمل درد حالم خوب شد.

مخلوط شدن عسل و خربزه در معده باعث می شود که بعضی از ترکیبات این دو ماده با هم واکنش بدهند و ماده حاصل از این واکنش یک ماده سفت است که خیلی دیر هضم می شود و فشار زیادی را به دستگاه گوارش وارد می کند و باعث ایجاد دل دردهای شدیدی می شود. البته ممکن است برای یک نفر خوردن عسل و خربزه هیچ مشکلی ایجاد نکند و برای شخص دیگر باعث دلدرد های خیلی شدید و اورژانسی شدن فرد بشود. اما فکر نمی کنم یک دلدرد شدید منجر به مرگ یک فرد سالم که بیماری زمینه ای هم ندارد بشود ولی این دلیل نمی شود که اگر اتفاقی عسل و خربزه را خوردید به پزشک مراجعه نکنید.

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

دوره مقدماتی php

اگر اتفاقی و یا نادانسته عسل و خربزه را با هم خوردید و دچار دلدرد شدید به پزشک مراجعه کنید و اگر به پزشک دسترسی ندارید اگر می توانید با فروبردن انگشت در حلق آن را برگردانید، این کار را بکنید. خوردن عرقیجاتی مثل عرق نعناع و عرق پونه هم برای رفع دل درد خیلی موثر هست. خوردن آب انار ترش هم از جمله درمان های خانگی خوردن خربزه و عسل هست.

عسل و خربزه را هیچ وقت با هم نخورید و سعی هم نکنید تا این ترکیب را امتحان کنید تا خودتان کسب تجربه کنید.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید …

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

اگه دنبال درمان قطعی سینوزیت حاد و یا پیشگیری از سرماخوردگی کودک خود هستین 

حتما از داروهای گیاهی بیونوریکا آلمان استفاده کنید

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

شما اگر در محیط آشپزخانه هم به طور تجربی مقداری عسل را روی خربزه بریزید مخلوط سفتی به دست می آید. پس از خوردن خربزه و عسل دل درد شدیدی ایجاد میشود و در نهایت باعث سنگ کوب کردن افراد میشود. حتی بدلیل بی اطلاعی مردم در کل دنیا آمار مرگ و میر بدلیل خوردن خربزه با عسل وجود دارد.

نام (اجباری)

تصویر امنیتی جدید

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد


نام کاربری


رمز ورود


مرا بخاطر داشته باش

 


برای کنترل غریزهدر سنّ نوجوانی یا جوانی چه باید کرد این مواد غذایی را با هم مصرف نکنید مروری بر روش های درمانی عفونت با HPV بروز شده گیاه سنا معجزه ای برای یبوستلاغری چگونه در ت جنین تأثیر بگذاریم بچه پولدار های بی تهرانی بر گشتند شغل این افراد آیا به نظر شما او زیباترین ایرانی است مجله اینترنتی پسرابطه با آن دیگر ازدواج نمی کنند فرهنگی پژوهشهای ایرانی دریای پارس دانلود هاتگرام برای ویندوز هاتگرام تلگرام را داغ مصرف تجاوز هولناک به 17 در کرج با روش انرژی درمانی – فاصله بین خوردن عسل خربزه چقدر باید باشد.

( فاصله بین خوردن عسل خربزه چقدر باید باشد ) راه ها و روش های کمو از بین بردنو تمایلات برای افراد مجرد باید دانست داشتن یک برنامه غذایی درست برای سلامت جسم و روح ضروری است اما باید دانست که برخی مواد پاسخ به سوالات پزشکی شما چه تفاوتی بین تست های غربالگری دوران بارداری و دوران نوزادی بهترین زمان مصرف شب هنگام است و می توان این دمنوش تلخ را با نبات یا عسل شیرین کرد ولی پاسخ به سوالات پزشکی شما چه تفاوتی بین تست های غربالگری دوران بارداری و دوران نوزادی بچه پولدار های بی تهرانی بر گشتند شغل این افراد خوردن و خوابیدن است عکس بنا به درخواستکارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه این صفحه حذف گردید یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست ان خود اما اینکه هفت چیز با نام سین باشد پدیده جدیدی است و مستندات تاریخی ندارد البته سفره برای مشاهده مطلب فوق از لینک مقابل استفاده نمایید هاتگرام تلگرام را داغ مصرف کنید این خبر به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است سین ۴۵ ساله [ فاصله بین خوردن عسل خربزه چقدر باید باشد ]

کانال تلگرام ایده های خاص Number1 idea

آرایشی بانوان، دیزاین خانه، لباس، ورزش، آشپزی، سلامتی پوست و بدن و …
@N1_idea
https://t.me/N1_idea

مهدی برهانی متخصص طب سنتی گفت: طب سنتی مصرف همزمان دو خوراکی با طبع سرد، را سبب تولید بلغم و مشکلات گوارشی می‌داند. به همین دلیل خوردن سرکه با برنج (ترشیجات بعد از برنج)، ماست با ترب و ماهی، گوشت مرغ با ماست و ماهی، شیر با گوشت مرغ و ماهی را مضر می‌داند.وی گفت: همچنین در طب سنتی آمده خوردن آب سرد بلافاصله بعد از نان گرم سبب ایجاد عفونت در بدن می‌شود همچنین طب سنتی می‌گوید حل کردن عسل در آب جوشی که از 60 درجه بالا باشد سبب تولید ماده شیمیایی مضر برای بدن می‌شود اما در طب رایج به چنین موضوعی اشاره نشده است.این متخصص طب سنتی افزود: مصرف همزمان خوراکی‌های سرد سبب پیسی می‌شود البته باید گفت هیچ مطالعه بالینی برای تأیید این موضوع انجام نشده است.وی افزود: همچنین در این طب آمده از مصرف غذای شیرین (خربزه) بعد از غذای غلیظ، بی‌هضم (گوشت) خودداری کنید زیرا باعث می‌شود این غذا در بدن به صورت فاسد در آید و نفخ معده و عوارض گوارشی را در پی داشته باشد.برهانی همچنین مصرف همزمان غذاهای نفاخی همچون آش سوپ را مضر دانست. این متخصص طب سنتی، این سخن را که عده‌ای می‌گویند مصرف همزمان پنیر و بادام مضر است را غلط دانست و گفت: مصرف پنیر با گردو، بادام یا پسته منفعت دارد.برهانی اضافه کرد: مصرف انار بعد از حلیم گندم یا بعد از کله گوسفند به دلیل اینکه هر دو مرطوب هستند سبب می‌شود چربی خون در بدن به شدت افزایش یابد.وی بالا رفتن صفرا، حساسیت، آلرژی پوستی و خارش را به دلیل مصرف همزمان دو خوراکی گرم دانست و گفت: موادی همچون مویز و عسل با هم مصرف نشود. این متخصص طب سنتی در پایان مصرف خربزه و عسل را سبب ورم روده دانست و گفت: تمامی این موارد در طب سنتی آمده است اما اینکه یکبار خوردن آنها یا مصرف چند باره فرد را به این بیماری دچار می‌کند بستگی به طبع و وضعیت گوارش فرد دارد.

منبع: سلامت نیوز

چه غذاهایی را با هم نخورید؟

مرکز دندانپزشکی دکتر مهدی سمیعی

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

دکتر وحید عارفی

دکتر سید جعفر محقق

کلینیک سیب سبز

دکتر نیما نداف پور

کلینیک ستون فقرات

کلینیک رشد پویا

دکتر علی سمیعی

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر سیدرضا عابدین گیلانی

86 بازدید

116 بازدید

87 بازدید

402 بازدید

88 بازدید

107 بازدید

88 بازدید

13 آذر 1398

13 آذر 1398

13 آذر 1398

13 آذر 1398

13 آذر 1398

13 آذر 1398

13 آذر 1398

اقتصادنیوز:بسیاری از متون طب سنتی خوردن همزمان برخی از خوراکی‌ها با هم را مضر دانسته و بعضاً گفته می‌شد که باعث مرگ انسان می‌شود، ولی امروزه یافته‌های پزشکی در برخی از موارد با آنها موافق نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سلامت نیوز، یکی از این ترکیباتی که حتی امروز نیز به آن اشاره می‌شود مصرف همزمان خربزه و عسل است.

در قدیم گفته می‌شد خربزه با عسل سازگار نیست و هرکس این دو را باهم بخورد مریض شده و می‌میرد.

این درحالی است که یافته‌های پزشکی حاکی است که خوردن خربزه با عسل ضرری ندارد هرچند وقتی عسل به آن شیرینی خورده شود دیگر مزه خربزه احساس نمی‌شود.

نکته جالب توجه این‌که خوردن این دو خوراکی خوشمزه با هم ضرری ندارد ولی در صورتی‌ که فردی بیماری نهانی داشته باشد و این دو خوراکی را باهم مصرف کند بیماریش عود می‌کند.

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد

آدرس : تهران – هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – ضلع شمالی میدان شعاع – پلاک 108


تلفن : 42710210

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد. استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد
فاصله خوردن عسل و خربزه چقدر باشد
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *