عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

دوره مقدماتی php
عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا
عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

من در این نوشته کوتاه قصد دارم ۴۵ عکس تزیین کیک شب یلدا هم با وسایل ساده و هم تزیینات حرفه ای تر با فوندانت را با شما به اشتراک بگذارم که از میان انبوهی از تصاویر اینستاگرامی تزیین کیک یلدا به شکل کیک هندوانه ای و کیک انار انتخاب کرده ام .

یکی از مهمان های تازه وارد شب یلدا کیک های یلدایی به شکل انار و هندوانه و تزییناتی از این قبیل است .

قبلا خوردنی های یلدا شامل خوراکی هایی بود که در زمستان های سرد در خانه های ایرانی پیدا میشد

مثل آجیل و میوه های خشک شده و نخود کشمش و انار دان شده و شاید هندوانه مخصوص شب یلدا

اما الان بجز این خوراکی ها کیک و ژله و گیفت و خوراکی هایی از این دستعکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

به سفره ها یا بهتر بگویم میز های شب یلدا اضافه شده .

دوره مقدماتی php

کیک یلدا ۹۶ کیک شب یلدا تزیین کیک یلدا کیک یلدا کیک شب یلدا برای عروس

کیک شب یلدا ۱۳۹۶ کیک شب یلدا ۲۰۱۷ کیک شب یلدا ۹۶ کیک شب یلدا ۹۷

تزیین کیک شب یلدا  کیک هندوانه ای شب یلدا کیک انار شب یلدا

تزیین کیک شب یلدا عروس تزیین کیک شب چله عروس تزیین کیک یلدا با فوندانت

تزیین کیک شب یلدا با فوندانت  آموزش تزیین کیک یلدا

تزیین کیک شب یلدا ساده تزیین کیک شب یلدا با فوندانت

تزیین کیک شب یلدا با ژله تزیین کیک شب یلدا خانگی تزیین کیک شب یلدا به شکل انار

تزیین کیک شب یلدا با انار تزیین کیک شب یلدا برای عروس تزیین کیک شب یلدا عروس

تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه تزیین کیک شب یلدا در منزل تزیین کیک شب یلدا

تزیین کیک شب یلدا تزیینات کیک شب یلدا کیک یلدایی کیک یلدا مبارک کیک یلدا انار کیک یلدا هندوانه

و در پایان یک ویدئو کم حجم زیبای آموزشی برای تزیین هندوانه شب یلدا به شکل هندوانه از سایت آپارات

 

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

در حدود ۴ نفر از هر ۵ سیگاری تمایل به ترک سیگار دارند و سالانه، چندین هزار نفر ، سیگار را به مدت یکسال یا بیشتر ترک مینمایند

دلم میخواهد فرزندم دکتر بشود چه کنم؟دخترم درسش بسیار خوب است به طوری که نمرات او از ۱۹ پایین نیامده است و علاقمند به رشته کامپیوتر است چگونه او را راهنمایی کنیم؟

مخمر آبجو سیستم اعصاب را متعادل ساخته و خواب را تنظیم می کند

عدم کنترل دیابت باعث پیشرفت عوارض زودرس و دیر رس بیماری و مشکلات بیشتر برای بیمار می شود

والپیپر زیبا و فانتزی برای کامپیوتر و گوشی را در طومار ببینید.عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

اسهالی که بطور ناگهانی در یک شخص سالم ایجاد میشود معمولا به علت غذا یا آب آلوده بوده و اغلب چند ساعت تا 10روز طول می کشد

مواد غذایی باید طوری مصرف شود تا ویتامین ها و ارزش های غذایی آن تاثیر خود را از دست ندهد

11 تزیین حلوا ایرانی مخصوص مجالس رسمی و مهمانی های خاص را در طومار بخوانید.

سنگ کیسه صفرا می تواند ارثی باشد و بیشتر در افراد آسیایی و اروپایی دیده می شود که علت این مسئله نامشخص است

فرزندمان برای آینده چه رشته ای را انتخاب کند؟ چگونه درست انتخاب رشته کنیم؟

بسم الله الرحمن الرحیم با کیفیت بالا برای ورد و تحقیق را در طومار بیابید.

با تمام اهمیت زیادی که ویتامینها دارند، بدون مواد معدنی اثر بخشی آنها ناچیز است

9 مدل موی شینیون خاص با رنگ موهای فانتزی را در طومار ببینید.

پست های اینستاگرامی بازیگران در روز بازیگر را در طومار ببینید.

بدن انسان، همانند كل طبیعت، باید تعادل میزان شیمیایی طبیعی خود را حفظ کند

آیا تا به حال برای کم کردن وزن ناامید شده اید؟ یا تا به حال از میزان کالری که در روز می گیرید با خبر شده اید؟ چه مقدار در روز ورزش انجام میدهید؟ چرا هیچ چیزی روی برنامه پیش نمی رود؟

بعضی از افراد توصیه می کنند آموزش خواندن باید از مدرسه شروع گردد و آموزش قبل از دبستان مناسب نمی باشد لطفا نظرتان را بگویید؟

کمبود آهن و کم خونی ناشی از آن یکی از شایع ترین کمبودهای تغذیه ای در جهان به خصوص کشورمان است

ویتامین ها مواد طبیعی در غذاها هستند و به دو دسته مصنوعی و طبیعی تقسیم می شوند

ویتامینها ارزش انرژی و کالری ندارند ولی ادامه حیات بدون ویتامین های اساسی غیر ممکن است.

فرزند شما چند ساعت مطالعه می کند؟ آیا میزان مطالعه او کافی است؟

طرز تهیه شله زرد نذری و آموزش پخت مرحله به مرحله و نکات مهم در دستور پخت شله زرد را در طومار بیاموزید.

جراحی اندوسکوپی سینوس بر خلاف سایر شیوه های جراحی سینوس ، تاثیرات بسیار ناچیزی بر روی چهره دارد

با شکایت کودکمان از مدرسه چگونه برخورد کنیم؟ فضای مطالعه کودکان چگونه باشد؟ برای اطلاع از پاسخ سئوالات با طومار همراه باشید.

اگر شما هم جز کسانی هستید که شب چله را با ترتیب دادن یک مهمانی جشن می گیرند، این مطلب مخصوص شماست. به تازگی در شب های یلدا در کنار میوه و آجیل، دسر ها به خصوص کیک ها مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند. به همین دلیل وقتی به شب چله نزدیک می شویم، ویترین شیرینی فروشی ها با کیک های تم یلدا مثل کیک هندوانه و کیک انار پر می شود، و تصویر زیبایی می سازد. اما اگر شما هم جز کسانی هستید که به شیرینی پزی و پختن کیک علاقه مند اید، بی شک از حالا برای پختن و تزیین کیک شب چله خودتان را آماده می کنید.

تزیین کیک شب چله در کنار تزیین آجیل و میوه آرایی زیبایی خاصی به سفره های شب یلدا شما می بخشد. اگر در تزیین کیک خیلی حرفه ای نیستید، نگران نباشید. ما در این مطلب به سادگی روش تزیین کیک های شب چله را به شما آموزش می دهیم. در قسمت اول با آموزش کیک هندوانه با ما همراه باشید. این کیک از درون و بیرون به شکل یک هندوانه است. و از خود هندوانه هم در تهیه این کیک هندوانه ای استفاده شده است. هم زیبا و فانتزی، و هم خوشمزه!

برای تزیین این کیک، ابتدا باید طرز تهیه کیک هندوانه را یاد بگیریم.

ابتدا فر را با دمای 350 درجه فارنهایت روشن می کنیم تا فر گرم شود. سپس دو عدد قالب کیک گرد را با روغن چرب و آرد پاشی می کنیم.

حال در یک کاسه بزرگ آرد، شکر، بیکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کرده و الک می کنیم. در مرکز مخلوط آرد یک حفره ایجاد کرده، و کره، آب هندوانه، عصاره توت فرنگی، تخم مرغ ها و رنگ غذا قرمز را درون آن اضافه می کنیم. و آن ها با یک همزن دستی به مدت یک دقیقه با سرعت متوسط هم می زنیم، تا زمانی که مواد کاملا با هم ترکیب شوند.عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

سپس یک پیمانه چیپس شکلات را به یک قاشق غذاخوری آرد آغشته می کنیم، و به مایه کیک هندوانه اضافه کرده  و به آرامی هم می زنیم.

مایه کیک آماده شده را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده، و درون قالب های کیک که از قبل آماده کرده بودیم، می ریزیم. و حدود ¼ پیمانه از چیپس شکلات را بین دو قالب کیک تقسیم کرده و روی سطح مایه کیک می پاشیم (برای تزیین کیک). سپس کیک را درون فر قرار می دهیم، تا به مدت 20 تا 30 دقیقه بپزد. (تا زمانی که با فرو کردن سیخ چوبی یا خلال دندان درون کیک، سیخ چوبی تمیز بیرون بیاید.)

وقتی کیک هندوانه پخته شد، قالب را از فر خارج کرده و اجازه می دهیم خنک شود. وقتی مطمئن شدیم که خنک شده است، کیک هندوانه را از قالب جدا کرده و روی پایه توری فلزی قرار می دهیم تا کیک کاملا خنک شود. کیک هندوانه ما آماده است. به سراغ تزیین کیک می رویم.

خامه فرم گرفته را به دو قسمت تقسیم کرده، و در دو کاسه جداگانه می ریزیم. در کاسه اول، با 3 قطره رنگ غذا سبز، خامه را به رنگ سبز روشن در می آوریم. سپس خامه کاسه دوم را دوباره به دو قسمت تقسیم می کنیم. یک قسمت از آن را با حدود 2 قاشق چای خوری رنگ غذا قرمز، به رنگ قرمز در می آوریم. و با اضافه کردن حدود 2 قاشق چای خوری رنگ غذا سبز به باقیمانده خامه، آن را به رنگ سبز تیره تبدیل می کنیم (برای ایجاد خطوط سبز در تزیین کیک هندوانه). و باقیمانده رنگ سبز را به رنگ مشکی اضافه می کنیم، تا کمی از تیرگی آن را کم کنیم.

لایه اول کیک را که از قبل آماده و خنک کرده بودیم، روی پایه کیک قرار می دهیم. و حدود ½ پیمانه از خامه فرم گرفته قرمز را، به وسیله کفگیر روی کیک پخش می کنیم. و یک قاشق چیپس شکلات را روی سطح کیک می پاشیم.

حال قسمت دوم کیک را روی لایه اول قرار می دهیم. و حدود ½ پیمانه از خامه قرمز رنگ را روی سطح آن ریخته و کاملا و تا حد امکان آن را صاف و یکدست می کنیم.

سپس یک لایه ضخیم از خامه فرم گرفته سبز روشن را دور تا دور دیواره کیک به طور کامل پخش می کنیم. به طوری که هیچ قسمت از کیک دیده نشود و کاملا با خامه سبز روشن پوشیده شود. برای این کار ابتدا رنگ سبز روشن را درون قیف قنادی ریخته و دور تا دور کیک را با خامه می پوشانیم. سپس به وسیله لیسک سطح دیواره ها را صاف می کنیم.

حالا باید خط هایی عمودی به رنگ سبز تیره روی دیواره کیک ایجاد کنیم. که این کار را نیز به وسیله قیف و ماسوره کوچک می توانیم انجام دهیم. و سپس با یه کفگیر کوچک سطح هر خط را صاف می کنیم. توجه داشته باشید که احتیاجی نیست خط ها خیلی دقیق، صاف و یکپارچه باشند. زیرا ما می خواهیم تزیین کیک شبیه به طرح یک هندوانه واقعی باشد.

این کار را برای دور تا دور کیک هندوانه انجام می دهیم. در پایان خامه روی کیک و لبه های بالای کیک را کاملا صاف می کنیم.

حالا خامه سیاه را درون قیف قنادی ریخته و با ماسوره شماره 3، دانه های کوچک سیاه شبیه دانه های هندوانه، روی سطح کیک می کشیم. به هر تعداد و اندازه ای که دوست دارید، این کاملا سلیقه ای است.

امیدواریم از این دستور استفاده کرده و لذت ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب سایت

با عضویت در چندوچون از تازه ها با خبر شوید

تایپ کنید و ENTER کنید .

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

می پسندم

در زیر فیلم کیک هندوانه ای مخصوص شب یلدا را می بینید
تبریک شب یلدا ،تبریک یلدا ،نقاشی در مورد شب یلدا ،کلیپ شب یلدا ،کاردستی هندوانه یلدا ،نقاشی شب یلدا کودکانه ،آهنگ شب یلدا شاد ،تزیین شب یلدا برای مدرسه ، یلدا 97 چند شنبه است ،شب یلدا سال ۹۷ ،آدم برفی شب یلدا ،پیامک شب یلدا ،یلدا برای عروس میبرن ،دامن توتو شب یلدا ،انشا درمورد شب یلدا ،عکس نوشته شب یلدا ،شب یلدا چند شنبه است ،نقاشی درباره شب یلدا ،شعر درباره شب یلدا ،کاردستی شب یلدا با نمد ،تزیین کدو حلوایی شب یلدا ،کراوات شب یلدا ،عکس هندوانه شب یلدا ،کارت پستال شب یلدا ،پاناکوتا انار ،پاناکوتا ،اشراق جشنواره انار ،کلاه هندوانه ای کاغذی ،کاردستی هندوانه شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،کاردستی هندوانه ،ژله هندوانه قالبی ،ژله هندوانه در قالب ناودانی ،هندوانه شب یلدا با نمد ،ایده های یلدایی ،کلاه هندوانه ،تزیین هندوانه با تو روبان ،نقاشی هندوانه ،عکس هندوانه شب یلدا ،عکس شب یلدا ،تل هندوانه ،تاج هندوانه ،کارهای نمدی شب یلدا ،هندوانه با نمد ،کیک هندوانه ای ،تزیین انار ،تزیین کدو حلوایی ،کاردستی هندوانه با نمد ،تل نمدی شب یلدا ،ژله هندوانه ای ،طرز تهیه کیک هندوانه ،باسلوق هندوانه ای ،گیفت شب یلدا ،تزئین پفیلا شب یلدا ،تزیین انار برای شب یلدا ،تزیین آجیل شب یلدا ،تزئین وسایل شب یلدا ،تزئین میوه برای شب یلدا ،تزیین میوه شب یلدا ،تزئین انار شب یلدا ،تزئین آجیل شب یلدا ،تزئین میز شب یلدا ،تزئین یلدا ،تزئین انار ،تزئین شب یلدا ،تزئین میوه ،تزئین میوه یلدا ،تزئین میوه شب یلدا ،پاناکوتا انار ،جشنواره انار اشراق ،هندوانه یلدا بدون برش ،فرهنگسرای اشراق ،فرهنگسرای اشراق ،دسر پاناکوتا انار ،تزیین انار درسته ،طرز تهیه پاناکوتا انار ،طرز تهیه پاناکوتا ،انار نمدی ،طرز تهیه ژله تزریقی ،چیز کیک انار بدون فر ،طرز تهیه ژله انار مجلسی ،انار با نمد ،کاردستی انار ،چیز کیک انار ،طرز تهیه پاناکوتای انار ،تزیین انار برای شب یلدا ،کاردستی انار شب یلدا ،کاردستی شب یلدا ،طرز تهیه کیک انار ،انار نمدی شب یلدا ،وکتور انار شب یلدا ،طرز کیک به شکل انار

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

کیک شب یلدای شاد که از جمله کیک های مناسبتی کیک آف است با مرغوبترین نوع مواد میانی و خامه خوشمزه شکل گرفته است. این کیک چاپی زیبا و خندان مناسب شب یل …

کیک بی بی یلدا که از جمله کیک های مناسبتی کیک آف است با مرغوبترین نوع مواد میانی و خامه خوشمزه شکل گرفته است. این کیک چاپی زیبا مناسب شب یلداست که شما …

کیک یلداتون شیرین که از جمله کیک های مناسبتی کیک آف است با مرغوبترین نوع مواد میانی و خامه خوشمزه شکل گرفته است. این کیک مناسب شب یلداست که شما عزیزان …

کیک یلدای مهربانی با قاچ هندوانه ای زیبایی که روی آن قرار گرفته، و پوششی صورتی رنگ با دانه های مشکی می تواند شب چله ای خاطره انگیزی برای عزیزانتان به …

کیک خامه هندونه از نمونه کیک‌های مناسبتی و تولد است. این کیک زیبا که با تلفیقی از خامه و فوندانت شکل گرفته است مناسب برای جشن شب یلدا و یا جشن تولد اس … عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

کیک هندونه‌ی باشخصیت که بصورت تمام فوندانت می‌باشد از نمونه کیک‌های تولد و مناسبتی است. طراحان و قنادان ما با استفاده از تازه‌ترین و مرغوبترین مواد او …

ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی nبه صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی به گلزار آی کز بلبل غزل …

شما با استفاده از این طرحها میتوانید زیباترین کیک برای طولانی ترین شب سال یعنی یلدا را بسازید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و اقوام خود داشته باشید …

کیک هندوانه باران از جمله کیک‌های زیباست که بهترین هدیه برای مناسبت‌های شب یلدا می باشد . این کیک در عین سادگی بسیار زیبا و رمانتیک است.کیک‌آف علاوه …

خانواده آقای گرفتار نامی آشنا در بین سریال های ایرانی است که ما ایرانی ها به این سریال ها علاقه زیادی نشان می دهیم.و هم اکنون سایت کیک آف این خانواده …

امشب چه طولانی، ولی عاشقانه و پرنور است. شب روشن پر امیدی است که باید در ازدحام نگاه های مهربان بنشینیم و لبخند را به خوبی بدانیم. بنشینیم نفس هامان ر …

شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شودnو سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ماnشبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان …

لدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،nاى خواستنى ترینِ شب ها! طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، …

کیک شب چله ی ایرانی کیک مناسبتی زیبا با نوشته ی یلدا مبارک ، مناسب برای شب چله شماست.شما می توانید این کیک مناسبتی را طبق سلیقه خود در سایت فروشگاهی ک …

به صد یلدا الهی زنده باشیدnانار و سیب و انگور خورده باشیدnاگر یلدای دیگر من نباشمnشما باشید و شما باشید و شما باشید و…nشما می توانید مامان و بابا …

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی هاnیلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ست …

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.nشما می توانید با سفارش دادن این کیک شب یلدای زیبا که …

با سفارش کیک یلدا در کنار خانواده در کنار هم بودن در شب چله را تجربه کنید . این کیک خوشمزه را می توانید در سایت کیک آف سفارش داده و درب منزل خود تحویل …

شب یلدا شب بزم و سرور است شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاهnبساط خنده و شادی چه جوراnکیک یلدایتان مبارک کیکی زیبا برای شب یلدایتان م …

شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شودnو سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ماnشبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان …

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی هاnیلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ست …

در میان همه‌ی روزهای سال، روزی که بیش از همه توسط ایرانیان مورد استقبال است و طولانی ترین شب سال است.شب یلدا یاهمان شب چله است، کیک‌آف برای هر چه باشک …

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولهاnکه عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌هاnبه بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشایدnز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در …

همه ما معمولا به تزیین کیک شب یلدا اهمیت می دهیم و می خواهیم بهترین تزیین و مدل کیک را برای این شب تدارک ببینیم. در این مطلب مدل های ریبایی برای کیک شب یلدا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

برای تزیین کیک شب یلدا ایده های متفاوتی وجود دارد. این کیک به خاطر اینکه برای چنین شبی تهیه می شود، باید هم رنگ و بوی زمستانی داشته باشد و هم به سبک یلدایی تزیین شده باشد.

تهیه کیک شب یلدا برای ما ایرانی ها در شب یلدا اهمیت زیادی دارد. مخصوصا برای کسانی که در این شب میزبان هستند و می خواهند یک پذیرایی عالی داشته باشند.

 

عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا

معمولا کیک شب یلدا با میوه های زمستانی تزیین می شود. انواع مدل تزیین هندوانه شب یلدا منبع خوبی برای تزیین کیک مخصوص شب یلدا قرار می گیرد.

مدل کیک هندوانه ای شب یلدا

مدل کیک هندوانه ای زیبا مخصوص شب یلدا

مدل کیک هندوانه

تهیه کیک شب یلدا به شکل هندوانه

چیز کیک انار و تزیین کیک با انار از جمله کیک های ایده آل این شب محسوب می شود.

تزیین چیز کیک انار ژله ای شب یلدا

تزیین چیز کیک اناری شب یلدا

تزیین چیز کیک انار شب یلدا

تهیه کیک شب یلدا با انار

مدل کیک اناری شب یلدا

تهیه کیک شب یلدا با انار

اگر دوست داشته باشید مایه کیک را با عصاره میوه دلخواه خود تهیه کنید. می توانید دانه های انار را برای تزیین کیک استفاده کنید.

در کنار کیک تزیین شده، تزیین میوه شب یلدا را انجام دهید تا سفره شما زیباتر شود.

  کیک خود را با ژله تزیین کنید.

اگر شما قصد دارید این کیک را به خانواده عروس پیشکش کنید، مدل های جالبی برای تزیین کیک در اختیار دارید.

خوشبختانه هندوانه میوه شکل پذیری است و همان گونه که در میوه آرایی شب یلدا سهم زیادی در تزیین به خود اختصاص می دهد، برای تزیین کیک شب یلدا نیز مدل های متنوع و جالبی از هندوانه شکل می گیرد. مثلا مدل کیک هندوانه با برش عریض، مدل کیک شب یلدا به رنگ هندوانه و… از انواع این مدل کیک می باشد.

معمولا کیک های شب یلدا در چندین رنگ تهیه می شوند و بسیار زیبا و جذاب هستند.

زمانی که این کیک به چنین سبکی تهیه می شود، در واقع در سفره شب یلدا شما خود نمایی می کند و زیبایی سفره را دو چندان می کند.

از اینکه در ارائه تزیینات کیک شب یلدا همراه ما بودید، صمیمانه متشکریم. امیدواریم با استفاده از این ایده ها بتوانید تزئینات زیبایی برای انواع کیک مخصوص شب یلدا صورت دهید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟

عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا
عکس کیک هندوانه و انار شب یلدا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *