عکسهای کیک تولد برای همسر

دوره مقدماتی php
عکسهای کیک تولد برای همسر
عکسهای کیک تولد برای همسر

اگر شما هم برای سورپرایز کردن همسر خود در روز تولدش دنبال ایده های زیبا ، ساده و عاشقانه هستنید بد نیست نگاهی به این نوشته و ۵۰ عکس و ایده برای تزیین میز تولد همسر بیاندازید بعد از دیدن این تصاویر متوجه خواهید شد که برای تزیین جشن تولد عشقاتان لازم نیست هزینه های عجیب و غریبی بکنید بلکه کافی ست با کمی سلیقه یک جشن تولد ساده و عاشقانه دو نفره برگزار کنید با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم .

این روز ها تزیین تولد با یک عبارت ثابت همراه شده و آن ” تم تولد ” است . اینطوری که یک طرح یک شخصیت ، یک یا چند رنگ ، یک تیم فوتبال یا هر چی انتخاب میکنید و بعد زمین و زمان را از کیک و بادکنک و ظرف و ظروف و لباس ها به اون شکل درمیاری . تا اینجاش که تابلوئه یه جور جو زدگی افراطی وجود داره که متاسفانه یه بخشی از فرهنگ ما ایرانی ها شده . این که هیچ معقوله ای رو رها نمیکنیم تا گندش در بیاد .

تم تولد و تم جشن و … هم از این جمله است . ولی خوب تم بد ولی سلیقه که بد نیست . شما به هر حال قراره برای تولد عزیزانتون خونه تزیین کنید ، بادکنک و ریسه بزندی کیک و ظرف – حالا یک بار مصرف یا عادی-  تهیه کنید ، کادو بگیرید و غیره غیره . بد نیست که تلاشتون رو بکنید یک هارمونی رنگ و طرح داشته باشه همه اینا ، حالا نه این که خودکشی کنید که همه چیز عین عین هم باشه ولی بد نیست مثلا همه شون از ۲-۳ تا رنگ انتخاب بشه اینطوری وقتی کنار هم قرار میگیره منظره زیبا تری داره و البته نشانه توجهی هست که شما به کسی که براش تول گرفتید – مثلا همسرتون – دارید.عکسهای کیک تولد برای همسر

دوره مقدماتی php

خوب این از تم تولد که راجع بهش با هم حرف زدیم . اما در مورد تولد همسر و عشقتون یه چیزی که مطمئنا قضیه رو متفاوت میکنه احساسات عاشقانه و رمانتیکیه که شما به هم دارید و البته مسلما دوست دارید همه اینا رو تو تزیینات خونه و کیک و کادویی که تهیه میکنید به همسرتون نشون بدین ، و خوب وقتی صحبت از عشق میشه پای چند تا نماد وسط میاد مثل گل و شمع و … بنابراین نه در حد افراط و عجیب غریب اما در حد عادی میتونید با استفاده از گل و شمع در کنار بادکنک و ریسه و … میز تولد همسرتون را متفاوت از تولد های معمولی مثل تولد بچه ها بکنید . مطمئنا انقدا که خانما این چیزا ( منظورم گل و شمع و چیزای رومانتیکه ) اهمیت میدن آقایون نمیدن و شاید اصلا به روی خودشون نیارن حتی تر این که شاید یکم غر بزنن ولی خودشون رو لوس کنن اما به گمانم ته دلشون از این ابراز محبت عاشقانه حتی تا سال ها بعد از ازدوج و بچه دار خوشحال میشن .

آدما سلیقه ها و روحیات مختلفی دارن ، همه یه جور مشخص خوشحال نمیشن ، چیزی که ممکنه یک نفر رو حسابی خوشحال و ذوق زده کنه ممکنه برای یکی دیگه اصلا خوشایند نباشه هیچ آزار دهنده هم باشه . آقایون هم همینطورن . مثلا اگر در سال های اول زندگی هستید و میخواید برای همسرتون تولدی بگیرید که خوشحال بشه باید به سلیقه و روحیه همسرتون توجه کنید تا خودتون .

مثلا به نظرم اغلب مردا از شلوغی و ریخت و پاش یک عالمه مهمون در روز تولدشون خوشحال نشن – هرچند ممکنه برعکس باشه – بنابراین بهتره به جای این که کلی مهمون دعوت کنید و کلی هزینه کنید که خونه تون را رنگ یه تم مشخص تزیین کنید ، از دست و پا بیافتید و ده جور غذا و فینگر فود تولد آماده کنید که مثلا همسرتون خوشحال بشه شاید بهتره یه میز تولد همسری رو با ساده ترین وسایل تزیین کنید ، با تعداد شمع و گل ، یک کیک با یک نوشته صمیمانه روش و یک کادو که در حد وسعتون باشه .و البته مقدار بی نهایتی از عشق خالصانه که به او دارید .

اگر همه چیز هایی که در بالا گفتم مورد تایید شما نیست و دوست دارید یک جشن تولد پر خرج و تم دار و خاص برگزار کنید بهتر است برای تزیین به المان های مردانه مثل چیزهایی که الان بابت شده ( مثل تم سیبیل ، تم عینک و سیبیل ، تم کراوات ، تم پاپیون مردانه ) و در مورد انتخاب رنگ تم های سنگین رنگی تر (مثل تم سیاه و سفید مردانه ، تم قرمز مشکی مردانه ، تم سرمه ای طلایی و …) را به عنوان تم رنگی تولد همسرتان انتخاب کنید و بقیه چیز ها با این رنگ و طرح ها ست کنید . اینطری حداقل یک تم بزگسال انتخاب کرده اید و جشن تولد با مراسم تولد و دندونی بچه ها یک فرقی پیدا کرده است .

من یکی عاشق این بادکنک های عددی بزرگ برای جشن تولد هستم به شرطی که تولد خودم نباشد که و مرا یاد گذر سریع عمر و پیر شدن نیاندازد . اما از شوخی گذشته این بادکنک های عددی گنده ئ تزینات میز تولد با آن میتواند باعث شود که عکس های تولد تان از هم متمایز شده و با نگاه کردن عکس های تولد سال های مختلف کلی خاطره از تولد ۲۰ سالگی ، تولد ۳۰ سالگی و تولد ۴۰ سالگی در شما زنده شود . میتوانید باکند ها و ریسه ها و گل کاغذی ها ی تزیین جشن تولد را با رنگ این بادکنک سن تولد ست کنید یا برعکس !

همانطور که میدانید این روز ها با کوچک و کوچتر شدن خانه ها شاید امکان برگزاری جشن ها و دور همی هایی مثل تولد کمتر میسر باشد در این صورت میتوانید از کافه ها و رستوران ها یی که این امکان را دارند و حتی خودشان تزیین و درست کردن کیک و پذیرایی از مهمان را به عهده میگیرند اینطوری بار سنگینی از روی دوش شما برداشته خواهد شد ، البته در مورد هزینه ها باید قبل از تولد خوب تحقیق کنید .

 

عکسهای کیک تولد برای همسر

مطالب مرتبط 

تزیین تولد عاشقانه | ۷۰ عکس میز تولد و تم تولد عاشقانه با شمع و گل برای همسر

میز شام تولد | ۴۰ مدل تزیین میز شام مهمانی سلف سرویس

فینگر فود تولد | ۵۰ مدل فینگر فود با تزئین زیبا برای جشن تولد

غذای تولد | ۵۰ نوع فینگر فود تولد و غذای مناسب جشن تولد و مهمانی

تم تولد دخترانه | ۵۰ عکس تم تولد دخترانه + معرفی محبوب ترین تم های تولد دخترانه

۵۰ عکس زیبا تم تولد پسرانه + چطور یک تولد ارزانتر با تم تولد شیک برگزار کنیم؟

کارت پستال ولنتاین | ۳۰ مدل کارت تبریک دست ساز ولنتاین + آموزش

ممنونم عالی بود

خواهش میکنم سپاسگزارم

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

منبع خبر

/

ایران بانو /

گوناگون

عکس کیک تولد عاشقانه مدل کیک تولد عاشقانه کیک تولد عشقم عکس عاشقانه ترین کیک تولد,مدل کیک تولد برای شوهرم عکس کیک تولد دخترانه باربی عکس کیک تولد عاشقانه فانتزی ,کیک تولد عاشقانه برای همسر,کیک تولد عشقم,عکس کیک تولد قلب,کیک تولد قلب شکلاتی   عکس کیک تولد دخترانه جدید عکس کیک تولد فانتزی کیک تولد …
نوشته مدل کیک تولد عاشقانه _ کیک تولد…

مدل کیک تولد عاشقانه

عکسهای کیک تولد برای همسر

کیک تولد عشقم

عکس عاشقانه ترین کیک تولد,مدل کیک تولد برای شوهرم

عکس کیک تولد دخترانه باربی

عکس کیک تولد عاشقانه فانتزی

,کیک تولد عاشقانه برای همسر,کیک تولد عشقم,عکس کیک تولد قلب,کیک تولد قلب شکلاتی

عکس کیک تولد دخترانه جدید

عکس کیک تولد فانتزی

کیک تولد عکس

طرز تهیه کیک تولد شکلاتی

کیک تولد دخترانه

کیک تولد ساده

عکس کیک تولد

عکس کیک تولد شیک دخترانه

عکس کیک تولد

عکس کیک تولد دخترانه باربی

عکس کیک تولد مردانه

عکس کیک تولد فانتزی

طرز تهیه کیک تولد شکلاتی

عکسهای کیک تولد برای همسر

مدل کیک تولد همسر

کیک تولد پسرانه

کیک تولد دخترانه

کیک تولد همسر

تست تغذیه فرزند دلبندتان به صورت رایگان

خرید ۲۴ ساعته بلیط هواپیما

عکسهای کیک تولد برای همسر

رضا صادقی که علاقه زیادی به همسر جذاب و زیباروی خود دارد این عکس جالب را از جشن و کیک تولد همسرش منتشر کرد.

 

خواننده محبوب مشکی پوش کشورمان رضا صادقی برای همسرش جشن تولد گرفته بود و عکس و متنی را درباره همسرش نوشته و منتشر کرده است. این خواننده پاپ با انتشار عکس زیر به همراه شعری زیبا تولد همسرش را به او تبریک گفته بود.

 

 

خسته باشم با يه جمله خستگيم و در مياره ..

بدجورى هوامو داره …….

تولدت مبارك همسر هميشه همراهم و صبورترين مادر …..

عمرت پر از لبخند و عمر لبخندت بلند

 

عکس رضا صادقی

 

کیک تولد یکی از انواع کیک هایی است که بیشتر کدبانوها به پختن و تزیین کردن آن علاقه مند هستند. در ادامه این مطلب تزیین کیک تولد خانگی با کمک روش ها و ایده های جالب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تزیین کیک یکی از کارهایی است که باید با خلاقیت و مهارت انجام شود شما می توانید کیک های تولد خانگی را با روش های مختلف و زیبا تزیین کنید کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید. در این بخش انواع روش های تزیین کیک تولد خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

تزیین کردن کیک تولد در خانه با خامه و خمیر فوندانت و میوه و شکلات های رنگی و … امکان پذیر است.  تزیین کیک تولد هر چه زیباتر و متفاوت تر باشد نظر همه را بیشتر به سوی خود جلب می کند و علاوه بر این تزیین های زیبا و متفاوت برای کیک نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانه است.

    

بیشتر خانم های هنرمند تمایل دارند که بعد از پختن کیک تولد آن را با سلیقه و مهارت خاصی تزیین کنند. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با مجموعه ای از ایده های تزیین کیک تولد آشنا سازیم تا بتوانید تزیینات زیبایی را برای کیک در منزل داشته باشید.عکسهای کیک تولد برای همسر

تزیین کیک با میوه یکی از روش های آسان و جالب است که معمولا برای تزیین کردن کیک تولد با کمک میوه می توانید از میوه های فصل استفاده کنید. برای تزیین کیک خانگی با میوه می توانید میوه مورد نظر خود را به شکل های خاصی برش دهید و سپس برش های میوه را به زیبایی بر روی کیک قرار دهید.

بعد از پختن کیک اسفنجی و خامه فرم گرفته می توانید کیک را به زیبایی تزیین کنید برای تزیین کیک با خامه می توانید کیک را از وسط برش دهید و موادی مانند خامه و میوه های دلخواه خود را در لابه لای کیک در صورت تمایل قرار دهید و سپس برش دوم کیک را بر سر جای خودش قرار دهید و دور تا دور کیک را با کمک خامه بپوشانید و سپس کیک را با روش دلخواه و طرح های زیبا تزیین کنید. در ادامه تصاویر تزیین کیک تولد خانگی با خانه فرم گرفته را مشاهده خواهید کرد.

تزیین کردن کیک برای کودکان یکی از کارهای جذاب و جالب است بهتر است در تزیین کیک تولد برای بچه ها از طرح های عروسکی و گل و ماشین و انواع حیوانات دوست داشتنی استفاده کنید. می توانید در هنگام تزیین کردن کیک از کودک خود نیز کمک بگیرید و طرح های دلخواه او را بر روی کیک تولدش پیاده کنید.

زیباترین ایده ها برای تزیین کیک تولد خانگی را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم با راهنمایی این روش ها بتوانید کیک های تولد خانگی را به زیباترین شکل تزیین نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیین کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عکسهای کیک تولد برای همسر
عکسهای کیک تولد برای همسر
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *