عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

دوره مقدماتی php
عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ
عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

179,000 تومان

افزایش یکنواخت وزن بدن

افزایش قدرت جسمانی و جنسی

افزایش شادابی و نشاط

افزایش قدرت تحمل و پایداری

عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

دوره مقدماتی php

از بین بردن استرس

مقابله با پیری و عوارض آن

تقویت سیستم ایمنی بدن

تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

هم اکنون در انبار موجود نیست – اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید

کپسول چاق کننده جینسینگ

 

کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که سیستم گوارشی را تقویت و باعث می شود کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.

همچنین آرامش عصبی و روحی را در پی دارد(تقویت اعصاب) بیشتر جهت افزایش وزن و چاق شدن به طور طبیعی بکار میرود و به همین دلیل خواص کلی آن با سایر جینسینگ ها متفاوت است.

این نوع جینسینگ بیشتر در جهت رشد و زیاد شدن وزن و حجم بدن و توسعه تدریجی عضلات قوی و هیکل ایده آل استفاده می شود.

همچنین این محصول برای ورزشکاران و کلیه افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند توصیه می شود.

با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.

بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.

چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.

افزایش قدرت جسمانی و جنسی

افزایش شادابی و نشاط

افزایش قدرت تحمل و پایداری

از بین بردن استرس

مقابله با پیری و عوارض آن

تقویت سیستم ایمنی بدن

تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی

تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)

تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان

کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید(ginsenoside) در ریشه این گیاه است.

هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود.

همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

این محصول موجب اضاف وزن بصورت ماهیه می شود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

کپسول چاق کننده جینسینگ

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

  • پروفایل خاص جدید دخترانه
  • ایمیل *

    دیدگاه شما *

    جینسینگ سالهاست که در آسیا و شمال آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و به منظور بهبود تفکر، تمرکز، حافظه و استقامت فیزیکی مورد توجه است. همچنین می تواند به درمان افسردگی، اضطراب و رفع خستگی مزمن نیز کمک کند. این ریشه در تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با عفونت و کمک به رفع اختلالات نعوظ در مردان هم موثر است. در این مقاله از هفت گنج با ما همراه باشید تا شما را با مجموعه ای از خواص جینسینگ و مضرات و عوارض جانبی مصرف آن آشنا کنیم.

    بومیان آمریکایی ریشه این گیاه را برای درمان بیماری هایی چون سردرد، ناباروری، تب و سوء هاضمه استفاده می کردند و امروزه حدود 6 میلیون آمریکایی به طور منظم از مزایای اثبات شده جینسینگ بهره می برند.

    11 گونه مختلف جینسینگ وجود دارد که گونه پاناکس آن به دلیل ترکیبات سودمندترش تحت تحقیقات بالینی برای بررسی پتانسیل آن در استفاده های پزشکی است. امروزه اطلاعاتی کافی برای نشان دادن مزایای پزشکی جینسینگ وجود دارد اما از قرن ها پیش مردم به ترکیبات مفید و نتایج مثبت آن اعتقاد داشتند. هم مدل آمریکایی و هم نوع آسیایی آن ترکیبات قدرتمندی دارند.

    انواع جینسینگ در واقع اشتراکات زیادی دارند و خواصشان تقریبا مشابه است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    جینسینگ آسیایی: این نوع که به عنوان جینسینگ قرمز یا کره ای شناخته می شود، نوع کلاسیک و اصلی است که هزاران سال پیش شناخته شد. اغلب در طب سنتی چینی برای رفع سردی و خستگی مفرط مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع همچنین می تواند به رفع ضعف، خستگی، دیابت نوع 2، اختلال عملکرد نعوظ و حافظه ضعیف کمک کند.

    جینسینگ آمریکایی: در سراسر مناطق آمریکای شمالی از جمله نیویورک، پنسیلوانیا، ویسکانسین و انتاریو کانادا رشد می کند. این نوع برای مبارزه با افسردگی، تعادل قند خون، حفاظت در برابر ناراحتی های گوارشی ناشی از اضطراب، بهبود تمرکز و تقویت سیستم ایمنی بدن است. این نوع از نوع آسیایی ملایم تر است اما باز هم خاصیت درمانی دارد.

    جینسینگ سیبری: در روسیه و آسیا به صورت وحشی رشد می کند و حاوی مقادیر بالایی از الکترودهاست که خواصش با نوع آسیایی بی اندازه مشترک است. این نوع بیشتر برای بهینه سازی استقامت قلب و عروق، بهبود خستگی و حمایت از ایمنی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

    جینسینگ هندی: این نوع یک گیاه شناخته شده برای افزایش طول عمر است. مزایایی مشابه نوع کلاسیک دارد اما کمی هم متفاوت است. می توان آن را در طولانی مدت مصرف کرد و باعث بهبود سطح تیروئید، تسکین اضطراب، تعادل کورتیزول، بهبود کلسترول، تنظیم قند خون و تناسب اندام اشاره کرد.

    جینسینگ برزیلی: در سراسر جنگل های بارانی آمریکای جنوبی رشد می کند و به زبان پرتغالی به آن “برای همه چیز” می گویند زیرا مزایای بسیار متعددی دارد. این نوع سطح سالم تستوسترون را در مردان و زنان حمایت می کند و می تواند در سلامت عضلانی، کاهش التهاب، مبارزه با سرطان، بهبود عملکرد جنسی و افزایش استقامت موثر واقع شود.

    جینسینگ در اصل به عنوان گیاهی دارویی در چین باستان مورد استفاده قرار می گرفت. حتی شواهد استفاده از آن به قرن شانزدهم بر می گردد و آن زمان کنترل زمین های آن موضوعی مورد بحث بود. در سال 2010 تقریبا هشتاد هزار تن جینسینگ در چهار کشور کره جنوبی، چین، کانادا و ایالات متحده تولید شد. امروزه این گیاه در 35 کشور جهان فروخته می شود و فروشی بیش از 2 میلیارد دلار دارد. کره همچنین بزرگترین ارائه دهنده و چین بزرگترین مصرف کننده آن است. اکثر جینسینگ های آمریکایی هم در انتاریو، کلمبیا و ویسکانسین تولید می شود.

    جینسینگ کشت شده در کره سه نوع دارد:

    جینسینگ آمریکایی تا زمانی که در حدود شش سال رشد نکرده برای استفاده آماده نیست و گیاهی وحشیست که عوارض پر خطری دارد. گیاه جینسینگ آمریکایی دارای برگ هاییست دایره ای شکل که ساقه شان رشد می کند. گل زرد-سبزی شبیه به چتر دارند که در مرکز گیاه رشد کرده و توت هایی قرمز رنگ دارد. این گیاه هرچه قدیمی تر باشد ارزشش بیشتر است زیرا مزایای جینسینگ در ریشه های سالم و فراوان است.

    مطالعه ای در مرکز مغز و تغذیه انجام شده در انگلستان انجام شده و 30 داوطلب در سه دوره درمان با جینسینگ و پلاسبو را انجام دادند. داوطلبین مصرف جینسینگ با بهبود خلق و خو و عملکرد ذهنی مواجه شدند. نتایج نشان داد که 200 میلی گرم جینسینگ به مدت هشت روز کمتر دچار بی حالی شدند و با مصرف 400 میلی گرم در دوره هشت روزه باعث آرامش ذهنی و بهبود عملکرد ذهنی شدند.

    همچنین آزمایش این گیاه بر موش های مبتلا به استرس مزمن نشان داد که دارای خواص ضد استرس بسیار زیادیست و می تواند برای درمان اختلالات ناشی از استرس مفید باشد. دوز 100 میلی گرم آن شاخص زخم، وزن غده آدرنال و سطح قند خون را کاهش می دهد و دارویی قوی برای این مشکلات محسوب می شود.

    جینسینگ سلول های مغزی را تحریک می کند و تمرکز و فعالیت های شناختی را بهبود می بخشد. شواهد نشان می دهد که استفاده از ریشه جینسینگ روزانه به مدت 12 هفته می تواند عملکرد ذهنی افراد مبتلا به آلزایمر را بهبود بخشد. یک مطالعه انجام شده در گروه مغز و اعصاب در موسسه تحقیقات بالینی در کره جنوبی، اثربخشی جینسینگ بر عملکرد شناختی بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر را بررسی کرده است. شرکت کنندگان پس از درمان با جنسینگ بهبود یافتند و این روند تا سه ماه ارتقاء یافت اما پس از قطع درمان جینسینگ، پیشرفت کاهش یافت.

    پیشنهاد جینسینگ به عنوان درمانی طبیعی برای آلزایمر جواب می دهد. اگرچه مطالعات بیشتری در مورد این موضوع نیاز است اما قطعا عملکرد مناسبی خواهد داشت.

    مطالعه ای جالب در کره، اثرات مفید جینسینگ را بر کودکان پس از انجام شیمی درمانی یا پیوند سلول های بنیادی برای سرطان پیشرفته بررسی کرد. این مطالعه 19 بیمار که روزانه 60 میلی گرم جینسینگ را به مدت یک سال مصرف کردند را مورد مطالعه قرار داد و نمونه خون آنها هر شش ماه یک بار بررسی میشد. این مطالعه نشان می داد که این گیاه پس از شیمی درمانی اثرات ثبات دهنده سیتوکین های التهابی در کودکان مبتلا به سرطان را به همراه داشت.

    مطالعه ای در سال 2011 منتشر شد که اثرات این گیاه را بر موش های صحرایی اندازه گیری می کرد. پس از دادن 100 میلی گرم از عصاره جینسینگ به موش ها به میزان قابل توجهی التهاب را کاهش داد و ریشه بسیاری از بیماری های مربوط به مغز را بهبود بخشید.

    مطالعه دیگری بر حیوانات مزایای ضد التهابی جینسینگ را اندازه گیری کرد. خواص ضد آلرژیک آن بر روی موش ها مورد آزمایش قرار گرفت و التهاب دستگاه گوارش فوقانی که معمولا در کودکان و بزرگسالان هم دیده می شود بررسی شد. این آلرژی علائمی شامل احتقان، خارش بینی و عطسه را به دنبال دارد. در پایان آزمایش مشخص شد که واکنش التهابی و آلرژیک بینی در موش ها کاهش یافت و جینسینگ در میان تمامی مواد غذایی بهترین نتیجه ضد التهابی را در بر داشت.

    یکی دیگر از مزایای عجیب این گیاه این است که توانایی مهار کردن طبیعی اشتها را دارد. همچنین متابولیسم را افزایش می دهد و به بدن کمک می کند تا چربی را با سرعت بیشتری بسوزاند. مطالعه ای در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در شیکاگو انجام شده که اثرات ضد دیابت و ضد چاقی در موش های بالغ را اندازه گیری کرد. به موش ها به مدت 12 روز 150 میلی گرم عصاره جینسینگ تزریق میشد. در روز پنجم، موش هایی که این عصاره را مصرف می کردند میزان قند خون ناشتا در آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافت. پس از 12 روز تحمل گلوکز در موش ها افزایش داشت و سطح قند خون به طور کلی 53 درصد کاهش یافت. موش های درمان شده در شروع آزمایش 51 گرم وزن داشتند اما در پایان آزمایش 45 گرم وزن داشتند.

    مطالعه مشابهی در سال 2009 انجام شد که نشان می داد جینسینگ نقش مهمی در اثر ضد چاقی بر موش ها دارد که نشان دهنده اهمیت بالینی بهبود چاقی و سندرم متابولیک مرتبط با جینسینگ است.

    به نظر می رسد که جینسینگ پودر شده باعث افزایش میل جنسی و درمان اختلال نعوظ در مردان می شود. در سال 2008 در یک آزمایش بر روی 28 داوطلب، درمان اختلال نعوظ با جینسینگ مورد ارزیابی قرار گرفت. این شواهد نشان داد که باید تحقیقات بیشتری در این مورد انجام گیرد اما آزمایش بر 28 نفر انجام شد و 6 مورد شاهد بهبود عملکرد نعوظ با مصرف جینسینگ بودند.

    تحقیقات انجام شده در سال 2002 در دانشگاه پزشکی دانشگاه ایلینوی جنوبی هم نشان داد که جینسینگ، می تواند در درمان نعوظ موثر باشد. در حقیقت مشخص شد که این گیاه بر سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد و به طور قابل توجهی باعث تغییر فعالیت مغز می شود که رفتار و ترشح هورمونی را تسهیل می کند.

    درمان با جینسینگ، می تواند باکتری های ریه را به طور قابل توجهی کاهش دهد. آزمایش هایی بر روی موش های صحرایی نشان داده که این گیاه می تواند عفونت های ریوی معمولی را از بین ببرد. در مطالعه ای در سال 1997 به موش هایی که عصاره جینسینگ به آنها تزریق شد پس از دو هفته بهبود قابل ملاحظه ای داشتند و باکتری های ریه شان کاهش یافت. تحقیقات همچنین نشان می دهند که این گیاه می تواند بیماری مزمن انسداد ریوی که هوای نامطلوب در طول زمان آن را بدتر می کند را هم بهبود بخشد.

    مطالعات متعدد نشان می دهد که این گیاه سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد و درمانی طبیعی برای درمان دیابت محسوب می شود. تحقیقاتی دیگر که در واحد علوم انسانی دانشگاه انگلستان انجام شد نشان داد این گیاه موجب کاهش قند خون، یک ساعت پس از مصرف گلوکز می شود و این یعنی اینکه خواص گلوکزیک دارد. یکی از مشکلات اولیه دیابت نوع 2 این است که بدن برای انسولین به اندازه کافی پاسخگو نیست. جینسینگ می تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد و برای کسانی که در معرض دیابت نوع 2 قرار دارند، سطح قند خون را کاهش دهد.

    تحقیقات نشان داده است که این گیاه به علت توانایی زیادی که در مهار کردن تومور دارد، دارای خواص ضد سرطانی قوی است. اگرچه مطالعات بیشتری در این مورد نیاز است اما گزارش ها نشان می دهند که بهبود در ایمنی سلولی شامل سلول های T و سلول های کشنده طبیعی همراه با مکانیزم های دیگر مانند استرس اکسیداتیو، آپوپتوزیس و آنژیو جنسیس است و جینسینگ خواص ضد سرطانی را به ارمغان می آورد.

    تحقیقات علمی حاکی از آن است که این گیاه از طریق مکانیزم های ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و آپوپتوتیک سرطان را کاهش می دهد، بر ژن تاثیر می گذارد و تومور را متوقف می کند. جینسینگ ممکن است به عنوان درمانی طبیعی بتواند با سرطان مبارزه کند.

    یکی دیگر از مزایای اثبات شده جینسینگ، تقویت سیستم ایمنی بدن است که به بدن کمک می کند تا عفونت و بیماری را از بین ببرد. ریشه، ساقه و برگ این گیاه به ایمنی بدن کمک کرده و مقاومت در برابر بیماری یا عفونت را افزایش می دهد. چندین مطالعه بالینی اثبات کرده که جینسینگ، عملکرد سلول هایی که نقش ایمنی برای بدن را ایفا می کنند، بهبود می بخشد. عصاره جینسینگ ترکیبات ضد میکروبی دارد که به عنوان یک مکانیزم دفاعی علیه عفونت های باکتریایی و ویروسی عمل می کند و این به خاطر ترکیبات پلی استیلن آن است. آزمایش هایی بر روی موش ها نشان داد که این گیاه می تواند تعداد باکتری های طحال، کلیه و خون را کاهش دهد و عصاره اش نیز موش ها را از مرگ در اثر التهاب محافظت کند. همچنین قادر به مهار کردن رشد بسیاری از ویروس ها همچون ویروس آنفلوانزا و HIV است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    علائم مزمنی مانند گر گرفتگی، عرق شبانه، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، اضطراب، علائم افسردگی، خشکی واژن، کاهش میل جنسی، افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو می توانند همگی از نشانه های یائسگی باشند. شواهد نشان می دهد که جینسینگ می تواند درمانی طبیعی باشد و شدت اینگونه علائم را کاهش دهد. بررسی سه آزمایش مختلف نشان داد که این گیاه می تواند برای تقویت تحریک جنسی در زنان یائسه و افزایش سلامت عمومی مفید باشد و همچنین علائم افسردگی را بیشتر از درمان پلاسبو (دارونما) کاهش دهد.

    محصولات جینسینگ از ریشه و بریدن ریشه این گیاه به دست می آید. شما می توانید جینسینگ را در قالب خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید. ترکیبات این گیاه را بدون آنکه از خود گیاه هم استفاده کنید می توانید در محصولات دیگر بیابید. با این حال آگاه باشید که محصولات جینسینگ همیشه آنچه که ادعا می کنند نیستند. همیشه خود را عادت دهید که برچسب روی این محصولات را به درستی بخوانید و محصولات شرکتی معتبر را خریداری نمایید.

    اگر می خواهید این گیاه را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید، می توانید چای آن را امتحان کنید. در چین مردم 5000 سال است که این چای را تهیه می کنند و در طب گیاهی چینی توصیه می شود که بزرگسالان حتما این چای را به طور روزانه بنوشند.

    این چای برای بهبود قدرت ذهنی و حافظه مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام تهیه باید ابتدا نوع مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال نوع آمریکایی برای ماه های گرم سال و نوع آسیایی برای ماه های سرد سال مناسب تر است. همچنین شما می توانید چای کیسه ای جینسینگ را از فروشگاه مواد غذایی تهیه کرده و بنوشید اما به یاد داشته باشید چایی که از ریشه خود گیاه آماده شده باشد، مزایای بیشتری دارد.

    شما می توانید از ریشه گیاه استفاده کنید اما اگر پیدا کردنش برایتان دشوار بود، ریشه خشک و یا پودرش هم نیازتان را پاسخ می دهد.

    پس از نوشیدن چای حتی می توانید خود جینسینگ را هم بخورید و بدانید که مزایای سلامتی زیادی به همراه دارد.

    دوزهای توصیه شده توسط متخصصین در تحقیقات علمی متعدد مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته شده است:

    حالا که با خواص جینسینگ آشنا شدیم بگذارید نیمه دیگر لیوان را هم بررسی کنیم و با عوارض مصرف جینسینگ آشنا شویم . عوارض جانبی این گیاه معمولا ملایم است. این گیاه در برخی از افراد ممکن است به عنوان یک محرک عمل کند بنابراین ممکن است باعث بروز بی خوابی و عصبانیت به ویژه در دوزهای بالا شود. مصرف طولانی مدت دوزهای بالا ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و معده درد شود. زنانی که از آن استفاده می کنند، ممکن است تغییراتی در قاعدگی شان تجربه کنند و واکنش هایی آلرژیک نیز گزارش شده است.

    با توجه به عدم شواهد درباره ایمنی آن، جینسینگ برای کودکان و زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود.

  • طرز تهیه دمی گوجه با لوبیا سبز
  • ممکن است سطح قند خون را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین افراد مبتلا به دیابت باید برای استفاده از آن با پزشک خود مشورت نمایند. در ضمن این گیاه ممکن است با وارفارین و برخی از داروهای ضد افسردگی تداخل ایجاد کند. کافئین هم ممکن است اثرات محرک آن را تقویت نماید.

    نگرانی هایی نیز وجود دارد که این گیاه ممکن است برخی از علائم بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس، ام اس و آرتریت را تشدید کند بنابراین اگر دچار چنین بیماری هایی هستید با برای مصرف مکمل آنها هم با پزشک تان مشورت نمایید. با مصرف آن همچنین ممکن است با لخته شدن خون مواجه شوید و افراد مبتلا به شرایط خونریزی نباید از آن استفاده کنند. افرادی که پیوند عضو داشته اند هم منع مصرف دارند زیرا ممکن است خطر رد ارگان را افزایش دهد.

    جینسینگ ممکن است با بیماری های حساس به هورمون زنانه مانند سرطان سینه، سرطان رحم، سرطان تخمدان، اندومتریوز و فیبروئیدهای رحم تداخل پیدا کنند زیرا اثراتی مشابه استروژن دارد.

    جینسینگ ممکن است با داروهای زیر تداخل داشته باشد:

    استفاده بیش از حد از این گیاه ممکن است شما را دچار سندرمی کند و با اختلالات عاطفی، آلرژی، مشکلات قلبی، عروقی و کلیوی، خونریزی مجرای تناسلی، سندرم تخمدان، پر فشاری خون، فشار خون بالا و مشکلات تولید مثل همراه شود.

    برای جلوگیری از عوارض جانبی جینسینگ، بعضی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که بیشتر از یک دوره  سه تا شش ماهه از آن استفاده نشود. در صورت لزوم پزشک ممکن است توصیه کند برای چند هفته یا چند ماه دیگر هم مصرف شود.

    منبع : Draxe

    دیدگاه شما

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    آدرس وبسایت

    Mapper since: December 16, 2019

    قرص چاقی جینسینگ نی نی سایت

    قرص جینسینگ برای خانمها

    تداخل دارویی قرص جینسینگ

    قیمت جینسینگ
    خواص جینسینگ و 3 روش استفاده آن – ایران عسل
    به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین …. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در …
    خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …
    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد.
    پودر و قرص چاقی جنسینگ – کیمیا طب
    از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه.
    آشنایی با مضرات و خواص جینسینگ – هفت گنج
    Dec 12, 2018 – جینسینگ سالهاست که در آسیا و شمال آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و از … انجام شده که اثرات ضد دیابت و ضد چاقی در موش های بالغ را اندازه گیری کرد. … شما می توانید جینسینگ را در قالب خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید.
    با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به … – تبیان
    با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به کلیه یا کبد ضرری میرساند و مقدار مصرف روزانه کپسول های آن در روز چقدر است؟ – تبیان.
    کپسول چاق کننده جینسینگ | تاجر جینسینگ
    کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.
    قرص چاقی جینسینگ – آپارات
    مضرات قرص های چاقی · دکتر علی یگانه ( فلوشیپ زانو و لگن). 1226 بازدید ۳ هفته پیش. قرص چاقی گیاهی دراگون | چاقی صورت | داروی گیاهی چاقی بدون …
    آیا قرص جینسینگ چاق کننده است و برای چاق شدن چه قرص گیاهی …
    آیا قرص جینسینگ چاق کننده است؟ آیا قرص جینسینگ باعث لاغری میشود؟ برای چاق شدن چه قرص گیاهی ای موثر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ …
    تشخیص جنسینگ اصل و تقلبی – کپسول گیاهی جینسینگ …
    با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق … کپسول چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
    قرص و پودر افزایش وزن اصلی | افزایش افزایش اشتهاوافزایش…‎
    قرص چاقی و پودر چاقی اصلی با تضمین افزایش وزن ده کیلو در ماه مناسب تمام سنین با قیمت واقعی. قرص چاقی اصلی نمایندگی مستقیم شرکت ساسان طب مناسب افزایش اشتها و افزایش وزن. تلفن تماس سفارش. تضمین بهترین کیفیت.
    قرص های افزایش وزنقرص آدیوس گلدقرص لاغری گلوریا

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

     

     

    از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.

    به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae است که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.

    سایر خواص جینسینگ عبارتست از:

    * افزایش وزن بدون چربی اضافه – چاق کننده صورت
    * افزایش قدرت جسمانی و جنسی
    * افزایش شادابی و نشاط
    * افزایش قدرت تحمل و پایداری
    * از بین بردن استرس
    * مقابله با پیری و عوارض آن
    * تقویت سیستم ایمنی بدن
    * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن
    * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی
    * تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)
    * تقویت کننده قوای عمومی بدن و به ویژه تقویت کننده توانایی جنسی مردان
    * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

    شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

    مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

    این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت
    GINSENG پودر چاق کننده و افزایش وزن گیاهی جینسینگ اصل
    پودر افزایش وزن و چاق کننده جینسینگ طلایی ساخت کره :
    این پودر یک مکمل چاقی و افزایش وزن تضمینی است که بدون عوارض و بدون بازگشت میباشد.
    پودر گیاهی و چاقی جنسینگ طلایی :
    با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.
    بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.
    پودر چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
    یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.
    جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.
    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد.
    شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.
    مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.
    این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

     

    افزایش وزن افراد لاغر
    – تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز برای افراد مبتلا به سوء تغذیه
    – کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی
    – دارای 22% پروتئین از مخلوط پروتئین های whey و شیر
    – حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها
    – دارای 12 نوع ویتامین برای تأمین 100% نیاز روزانه

    موارد مصرف :

    این محصول به علت داشتن کالری بالا و مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی به افراد با فعالیت عادی دچار کمبود وزن شدید هستند ، کمک می کند تا به وزن ایده آل برسند . مجموعه آنزیمی موجود در آن نیز به هضم و جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند .

    روش مصرف :

    مناسب برای دوره سبک ورزشی می باشد و 2 پیمانه قبل صبحانه ، 2 پیمانه میان وعده صبح ، 2 پیمانه 3 ساعت قبل تمرین و 3 پیمانه نیم ساعت بعد از تمرین مصرف شود .

    هشدار مصرف :

    در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید
    مصرف این فرآورده در افرادی که داروهای آنتی پیرین وتئوفیلین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد.

     

    Colories 45kcal
    Total fat 1.5g
    Total carbohydrate 4g
    Sugar 1g
    Protein 3g
    Csmu 3g
    Ginseng 1.5g
    Sodium 130mg
    Zinc 20mg
    Vitamin c 60mg
    Vitamin A 2500lu
    Vitamin D 200lu
    Vitamin E 20lu
    Vitamin B6 1mg
    Vitamin B12 3mcg

    Vitamin B6 2.5mg
    Niacin 4.5mg
    Blotin 30mg
    Pantothenic acid 10mg
    Beta atanine 100mg
    Claycine 50mg
    Histidin 25mg
    Inositol 75mg

     

     

    یکی از مکمل های رایج در میان افراد مکمل جنسینگ است، اما این مکمل چیست؟جینسینگ چه خواصی دارد؟آیا همه افراد میتوانند این مکمل را مصرف کنند؟چه افرادی منع مصرف دارند؟ همه این سوالات در این مقاله توضیح داده شده است:

    جینسینگ چیست؟ترکیبات جینسینگ چیست؟تاریخچه جینسینگخواص جینسینگروش تهیه چای جینسینگعوارض مصرف جینسینگمقدار مصرفی مجاز جینسینگتداخلات دارویی جینسینگ

    11 گونه گیاه جینسینگ وجود دارد که همه متعلق به Panax خانواده Araliaceae هستند. نام گیاهی Panax به معنای “تمام درمانی” در یونانی است. نام “جینسینگ” برای اشاره به هر دو جینسینگ آمریکایی و جینسینگ آسیایی یا کره ای استفاده می شود. گیاه جنسینگ واقعی متعلق به Panax است، بنابراین گونه های دیگر، مانند جنسینگ سیبری خواص مختلفی دارند. ترکیبات منحصر به فرد و سودمند گونه های Panax گینسنوزیدها نامیده می شوند و در حال حاضر تحت تحقیقات بالینی برای بررسی پتانسیل آنها برای استفاده در پزشکی هستند. هر دو جینسینگ آسیایی و آمریکایی حاوی ginsenosides هستند، اما آنها شامل انواع مختلفی در مقادیر مختلف هستند. تحقیقات متنوع بوده و بعضی از متخصصان هنوز معتقد هستند که اطلاعات کافی برای نشان دادن توانایی های پزشکی جینسینگ وجود ندارد.

    جینسینگ آمریکایی تا زمانی شش ساله شود قابل استفاده نیست؛ این گیاه وحشی در معرض خطر انقراض قرار دارد، اکنون در مزارع کاشت می شود تا انقراض آن محافظت شود. گیاه جینسینگ آمریکایی دارای برگ هایی است که به صورت دایره ای در اطراف ساقه رشد می کنند. گل آن زرد سبز و شبیه چتر است؛ آنها در مرکز گیاه رشد می کنند و توت های قرمز تولید می کنند. این گیاه در اطراف گردن چروکیده می شود – گیاهان قدیمی تر با ارزش تر و گران تر هستند، زیرا خواص جنسینگ در ریشه های سالم آن جمع شده است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    جینسینگ حاوی ترکیبات مختلف فارماکولوژیک شامل یک سری از تتراسایکلین تتریرپوئین (گینسنوزید)، پلی استیلن، ترکیبات پلی فنول و پلی ساکارید اسید است.

    جینسینگ در اصل به عنوان یک گیاه دارویی در چین باستان استفاده می شده است؛ حتی سوابقی در مورد خواص آن وجود دارد.در قرن شانزدهم، جنسینگ بسیار محبوب بود به طوری که کشت آن کنترل شده انجام می شد. در سال 2010، تقریبا تمام 80،000 تن جنسینگ جهان در چهار کشور – کره جنوبی، چین، کانادا و ایالات متحده تولید شد. امروزه جینسینگ در بیش از 35 کشور جهان فروخته می شود و بیش از 2 میلیارد دلار فروش دارد که نصف آن مربوط به کره جنوبی است.

    کره همچنان بزرگترین ارائه دهنده جینسینگ در جهان است و چین بزرگترین مصرف کننده است. امروزه اکثر جنسینگ آمریکای شمالی در انتاریو، بریتیش کلمبیا و ویسکانسین تولید می شوند. جینسینگ کشت شده در کره بسته به فرایند تولید آن به سه نوع تقسیم می شود:

    از آنجایی که سن ریشه های جینسینگ مهم است، ریشه 400 ساله جینسینگ مانچواری از کوه های چین در سال 1976 به قیمت 10،000 دلار در هر اونس فروخته می شود.

    جینسینگ یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان است و برای قرن ها در آسیا و آمریکای شمالی مورد استفاده قرار گرفته است. آمریکایی های بومی از ریشه آن برای درمان سردرد استفاده می کنند، همچنین برای درمان ناباروری، تب و سوءهاضمه؛ امروزه حدود 6 میلیون آمریکایی به طور منظم از مزایای اثبات شده جنسینگ استفاده می کنند. جینسینگ برای بهبود تفکر، تمرکز، حافظه و استقامت فیزیکی استفاده می شود. همچنین برای کمک به افسردگی، اضطراب (پروپرانولول و اضطراب )  و درمان طبیعی خستگی مزمن استفاده می شود. همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با عفونت و کمک به مردان با اختلال نعوظ نیز استفاده می شود.

    – یک مطالعه کنترل شده که در مرکز تحقیقاتی مغز و تغذیه در انگلستان انجام شد، بر روی 30 داوطلب که سه دوره درمان جنسینگ و تلقین را دریافت کردند، انجام گرفت. مطالعه به منظور جمع آوری اطلاعات در مورد توانایی جینسینگ برای بهبود خلق و خو و عملکرد ذهنی انجام شد. نتایج نشان داد مصرف 200 میلی گرم جنسینگ به مدت هشت روز باعث کاهش خلق و خوی بد می شود. 400 میلی گرم از این ماده باعث آرامش و بهبود ریاضی ذهنی در طول مدت درمان هشت روزه شد.

    – مطالعه دیگری که در بخش فارماکولوژی در مرکز تحقیقات مرکزی مواد مخدر انجام شده است، اثرات جینسینگ Panax را در موش های صحرایی با استرس مزمن آزمایش کرد و دریافت کرد که دارای خواص ضد استرس قابل توجهی است و می تواند برای درمان اختلالات ناشی از استرس مورد استفاده قرار گیرد. 100 میلی گرم دوز جینسینگ Panax شاخص زخم، وزن غده آدرنال و سطوح قند خون را کاهش می دهد و این باعث می شود که گزینه های دارویی قوی برای استرس مزمن و درمان طبیعی زخم بزرگ و نحوه درمان خستگی آدرنال باشد.

    – جینسینگ سلول های مغزی را تحریک می کند و تمرکز و فعالیت های شناختی را بهبود می بخشد. شواهد نشان می دهد رژیم جنسینگ Panax روزانه به مدت 12 هفته می تواند عملکرد ذهنی افراد مبتلا به بیماری آلزایمر را بهبود بخشد. یک مطالعه انجام شده در گروه مغز و اعصاب در موسسه تحقیقات بالینی در کره جنوبی بررسی اثر جینسینگ را بر عملکرد شناختی بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر مورد آزمایش قرار داده است. پس از درمان جنسینگ بهبود مشاهده شد، درمان به مدت سه ماه ادامه یافت. پس از قطع درمان جنسینگ، پیشرفت به سطح کنترل کاهش یافت.

    – این پیشنهاد جینسینگ به عنوان درمان طبیعی آلزایمر عمل می کند. اگر چه مطالعات بیشتری در مورد این موضوع مورد نیاز است، یک مطالعه اولیه نشان داد که ترکیبی از جنسینگ آمریکایی و جینکوبوبوبا به طور طبیعی به درمان ADHD کمک می کند.

    – یک مطالعه جالب در کره، اثرات مفید جنسینگ قرمز کره را در کودکان پس از شیمی درمانی یا پیوند سلول های بنیادی برای سرطان پیشرفته اندازه گیری کرد. این مطالعه شامل 19 بیمار که روزانه 60 میلی گرم جنسینگ قرمز کره را به مدت یکسال دریافت کردند بود. نمونه های خون هر شش ماه جمع آوری شد و در نتیجه درمان، سیتوکین ها یا پروتئین های کوچک که مسئول ارسال سیگنال به مغز و تنظیم رشد سلول بودند، به سرعت کاهش یافتند که تفاوت معنی داری نسبت به گروه شاهد بود. این مطالعه نشان می دهد که جنسینگ قرمز کره ای پس از شیمی درمانی دارای اثرات ثبات دهنده سیتوکین های التهابی در کودکان مبتلا به سرطان است.

    – مطالعه ای در سال 2011 در مجله آمریکایی پزشکی چینی بر روی موش صحرایی انجام شد و اثرات جنسینگ قرمز کره ای را بر روی سیتوکین های التهابی اندازه گیری کرد. پس از دادن 100 میلیگرم عصاره جنسینگ قرمز به موش، به مدت هفت روز، جنسینگ به میزان قابل توجهی میزان التهاب را کاهش داد  و آسیب وارده به مغز را بهبود بخشید. 

    – مطالعه دیگری بر روی حیوانات مزایای ضد التهابی جنسینگ را بررسی می کند. جنسینگ قرمز کره ای برای خواص ضد آلرژیک آن در 40 موش دارای آلرژی مورد آزمایش قرار گرفت که یک بیماری التهابی معمولی دستگاه گوارش فوقانی است که معمولا در کودکان و بزرگسالان دیده می شود. شایع ترین نشانه ها شامل احتقان، خارش بینی و عطسه است. در پایان آزمایش، جنسینگ قرمز کره، واکنش التهابی آلرژیک بینی را در موش ها کاهش داد.

    – یکی دیگر از مزایای جنسینگ توانایی آن به عنوان یک مهار کننده طبیعی است. همچنین متابولیسم شما را افزایش می دهد و به بدن کمک می کند تا چربی را با سرعت بیشتری بسوزاند. یک مطالعه انجام شده در مرکز تحقیقات گیاهان تانگ در شیکاگو اثرات ضد دیابت و ضد چاقی Panax ginseng  در موش بالغ را اندازه گیری کرد. به مدت 12 روز 150 میلیگرم عصاره جنسینگ به موش ها تزریق شد. در روز پنجم، موش هایی که عصاره جنسینگ را دریافت می کردند، میزان قند خون ناشتا را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. پس از روز 12، تحمل گلوکز در موش ها افزایش یافت و سطح قند خون به طور کلی 53 درصد کاهش یافت. موشهای درمان شده نیز کاهش وزن را با شروع از 51 گرم و پایان دادن به درمان در 45 گرم نشان دادند.

    – مطالعه مشابهی انجام شده در سال 2009 نشان داد که جنسینگ Panax نقش مهمی در ضد چاقی ( رژیم لاغری | چگونه لاغر شویم؟) در موش دارد، که نشان دهنده اهمیت بالینی بهبود چاقی و سندرم متابولیک مرتبط با جنسینگ است. 

    – به نظر می رسد جنسینگ قرمز کره ای پودر شده باعث افزایش التهاب جنسی ( چگونگی افزایش میل جنسی) و درمان اختلالات نعوظ ( قرص ویاگرا (سیلدنافیل) در مردان می شود. در سال 2008 بررسی سیستماتیک شامل 28 مطالعه بالینی تصادفی اثربخشی جنسینگ قرمز را برای درمان اختلال نعوظ مورد بررسی قرار داد؛ این بررسی شواهد استفاده از جنسینگ قرمز را ارائه می دهد، اما محققان معتقدند مطالعات دقیق تر برای نتیجه گیری قطعی ضروری است.  از 28 بررسی انجام شده، 6 مورد بهبود عملکرد نعوظ در هنگام استفاده از جنسینگ قرمز در مقایسه با کنترل تلقین گزارش شده است. در چهار مطالعه، اثرات جنسینگ قرمز بر عملکرد جنسی با استفاده از پرسشنامه ها در مقایسه با تلقین مورد آزمایش قرار گرفت و در همه آزمایشات اثرات مثبت جینسینگ قرمز گزارش شد.

    – تحقیقات انجام شده در سال 2002 در گروه فیزیولوژی در دانشکده پزشکی دانشگاه ایلینوی جنوبی نشان می دهد که اجزای گینسنوز جنسینگ باعث ایجاد نعوظ آلت تناسلی می شود که به طور مستقیم باعث ایجاد وازادی شدن و آرام سازی بافت نعوظ می شود. انتشار اکسید نیتریک از سلولهای اندوتلیال و اعصاب پریواسکولار به طور مستقیم بر بافت نعوظ تاثیر می گذارد. تحقیقات دانشگاه همچنین نشان می دهد که جینسینگ بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر می گذارد و به طور قابل توجهی باعث تغییر فعالیت مغز می شود که رفتار و ترشح هورمونی را تسهیل می کند.

    – درمان جنسینگ به طور قابل توجهی باکتری ریه را کاهش می دهد و مطالعات مربوط به موش صحرایی نشان داده است که جنسینگ می تواند رشد فیبروز کیستیک و عفونت شایع ریه را متوقف کند. در یک مطالعه در سال 1997، تزریق جنسینگ به موشها انجام شد و پس از دو هفته، گروه تحت درمان بهبود یافتند. 

    – تحقیقات همچنین نشان می دهد که یکی دیگر از عوارض جنسینگ استفاده از توانایی آن در درمان بیماری ریه است که به نام بیماری مزمن انسدادی ریوی است که به عنوان جریان هوای نامطلوب نامناسب شناخته می شود و در طول زمان بدتر می شود. بر اساس تحقیقات، استفاده از جینسینگ Panax خوراکی عملکرد ریه و برخی از علائم COPD را بهبود می بخشد.

    – مطالعات متعدد نشان می دهد که جینسینگ آمریکایی سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد و به عنوان درمان طبیعی دیابت عمل می کند.  به گفته مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، یک مطالعه نشان داد افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که قبل و یا با نوشیدنی قند بالا جنسینگ می خورند، افزایش گلوکز خون کمتری نشان می دهند. 

    – تحقیقات دیگری که در واحد علوم انسانی شناختی اعصاب در انگلستان انجام شد، دریافتند که جینسینگ Panax سبب کاهش سطح قند خون یک ساعت پس از مصرف گلوکز می شود و تایید می کند که جین سنگ دارای خواص گلوکزیک است. 

    – یکی از مشکلات اولیه دیابت نوع 2 ( علائم و درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 چگونه است) این است که بدن برای انسولین به اندازه کافی پاسخگو نیست. یک مطالعه نشان داد جنسینگ قرمز کره ای حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد. جنسینگ به کاهش سطح قند خون ( قند خون نرمال چند است؟)  و افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.

    – تحقیقات نشان داده است که جنسینگ به علت توانایی آن برای مهار رشد تومور، خواص ضد سرطانی قوی دارد. اگر چه مطالعات بیشتری در مورد این موضوع مورد نیاز است، گزارش ها بهبود در ایمنی سلولی شامل سلول های T و سلول های NK  (سلول های قاتل طبیعی) همراه با مکانیسم های دیگر مانند استرس اکسیداتیو، آپوپتوز و آنژیوژنز را نشان می دهد که جنسینگ خواص ضد سرطانی آن را به ارمغان می آورد.

    – تحقیقات علمی حاکی از آن است که جنسینگ از طریق مکانیزم های ضد التهابی، آنتی اکسیدان و آپوپتوزی سرطان را کاهش می دهد و رشد تومور را متوقف می کند. جنسینگ ممکن است به عنوان درمان طبیعی سرطان عمل کند. تعدادی از مطالعات بر روی اثر خاص جنسینگ بر روی سرطان کولورکتال متمرکز شده اند، زیرا حدود 1 در 21 نفر در ایالات متحده آمریکا در طول عمر خود، دچار سرطان کولورکتال خواهند شد. محققین سلول های سرطانی سرطان روده را با عصاره جنسینگ درمان کردند و دریافتند اثرات ضد انفلوانات برای سلول های HCT-116  98درصد و برای سلول های  SW-480 99درصد بود. وقتی محققان ریشه گیاه جنسینگ آمریکایی را بخار دادند، نتایج مشابهی با عصاره توت بخار دیده مشاهده کردند.

    – یکی دیگر از مزایای مورد استفاده جنسینگ توانایی آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن است که به بدن کمک می کند تا از عفونت و بیماری جلوگیری کند. ریشه ها، ساقه ها و برگ های جنسینگ برای حفظ هومیوستاز ایمنی و افزایش مقاومت در برابر بیماری یا عفونت مورد استفاده قرار می گیرند.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    – چندین مطالعه بالینی نشان داده است که جنسینگ آمریکایی عملکرد سلول هایی را که نقش ایمنی را بازی می کنند، بهبود می بخشد. جنسینگ هر نوع سلول ایمنی را شامل ماکروفاژها، سلول های قاتل طبیعی، سلول های دندریتیک، سلول های T و سلول های B را تنظیم می کند.

    – عصاره جنسینگ تولید ترکیبات ضد میکروبی می کند که به عنوان یک مکانیسم دفاعی علیه عفونت های باکتری و ویروسی عمل می کنند. مطالعات نشان می دهد ترکیبات پلی آتییلن جنسینگ در برابر عفونت های باکتریایی موثر هستند.

    – تحقیقات مربوط به موش ها نشان داد که جنسینگ تعداد باکتری های موجود در طحال، کلیه و خون را کاهش می دهد. عصاره جنسینگ موش ها را از مرگ سپتی در اثر التهاب محافظت می کند. گزارش ها نشان می دهد که جنسینگ همچنین دارای اثرات مهاری بر رشد بسیاری از ویروس ها، از جمله آنفولانزا( آنفولانزا | علائم، درمان و واکسن آنفولانزا) ، اچ آی وی ( آشنایی با ایدز، درمان و راه های انتقال ایدز)  و روتا ویروس است.

    علائم مزمن مانند گرگرفتگی، عرق شبانه، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، اضطراب، علائم افسردگی، خشکی واژن، کاهش میل جنسی، افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو علائم همراه با یائسگی ( دوران یائسگی زنان چیست؟)  می باشند. برخی از شواهد نشان می دهد که جنسینگ می تواند به کاهش شدت و رخداد این علائم کمک کند. بررسی سیستماتیک کارآزمایی های بالینی تصادفی نشان داد که در سه آزمایش مختلف، جنسینگ قرمز کره ای برای تقویت تحریک جنسی در زنان یائسه، افزایش سلامتی و سلامت عمومی، کاهش علائم افسردگی و بهتر شدن علائم یائسگی تاثیر می گذارد. در مطالعه چهارم، اختلاف معنی داری در فراوانی گرگرفتگی بین گروه جنسینگ و تلقین مشاهده نشد.

    در حالی که خانواده Panax  (آسیایی و آمریکایی) تنها نوع “واقعی” جنسینگ در سطح بالای مواد گینسنوزید فعال هستند، دیگر گیاهان adaptogenesis دارای خواص مشابهی هستند که به عنوان وابستگان به جنسینگ شناخته شده است.

    1- جینسینگ آسیایی: جنسینگ Panax  که به عنوان جنسینگ قرمز و جنسینگ کره ای نیز شناخته می شود، کلاسیک و اصلی است و هزاران سال است شهرت دارد. اغلب در طب سنتی چینی برای افرادی که در معرض کم چی، سردی و کمبود یانگ هستند، که می تواند به عنوان خستگی نشان داده شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جنسینگ همچنین ضعف، خستگی، دیابت نوع 2، اختلال عملکرد نعوظ و حافظه ضعیف را برطرف می کند.

    2- جینسینگ آمریکایی: panax quinquefolius، در سراسر مناطق شمالی آمریکای شمالی، از جمله نیویورک، پنسیلوانیا، ویسکانسین و انتاریو کانادا، رشد می کند. نشان داده شده است که جنسینگ آمریکایی برای مبارزه با افسردگی، تعادل قند خون، حمایت از ناراحتی گوارشی ناشی از اضطراب، بهبود تمرکز و تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب است. در مقایسه، جنسینگ آمریکایی ملایم تر از جنسینگ آسیایی است اما هنوز هم بسیار درمانی است و معمولا برای کمبود یین به جای کمبود یانگ استفاده می شود.

    3- جینسینگ سیبری: eleutherococcus senticocus که در روسیه و آسیا به صورت وحشی رشد می کند و همچنین به عنوان فقط eleuthro شناخته می شود، حاوی مقادیر بالایی از الکترودها است که منافع بسیار مشابهی را برای ginsenosides موجود در گونه های پاناکا جنسینگ دارند. مطالعات نشان می دهد که جنسینگ سیبری ممکن است VO2 حداکثر برای بهینه سازی استقامت قلب و عروق، بهبود خستگی و حمایت از ایمنی را به همراه داشته باشد.

    4- جینسینگ هندی: بابیا somnifera، همچنین به عنوان ashwagandha شناخته شده است، یک گیاه شناخته شده در پزشکی آیورودا برای افزایش طول عمر است. این گیاه دارای مزایای مشابه به جنسینگ کلاسیک است، اما تفاوت هایی نیز دارد. می توان آن را در طولانی مدت مصرف کرد و نشان داده شده است که به تنظیم سطح هورمون های تیروئید، تسکین اضطراب، تعادل کورتیزول، بهبود کلسترول، تنظیم قند خون و بهبود سطح تناسب اندام می پردازد.

  • ادرس اداره برق منطقه تهرانپارس
  • 5- جینسینگ برزیلی: pfaffia paniculata، همچنین به عنوان ریشه خشک شناخته می شود و در سراسر جنگل های بارانی آمریکای جنوبی رشد می کند و به معنای “برای همه چیز” در پرتغالی به دلیل مزایای متنوع آن است. ریشه سوما حاوی اکدیسترون است که سطح سالم تستوسترون را در مردان و زنان حمایت می کند و همچنین ممکن است باعث سلامت عضلانی، کاهش التهاب، مبارزه با سرطان، بهبود عملکرد جنسی و افزایش استقامت شود.

    – محصولات جنسینگ از ریشه تهیه می شود و برش هایی که موهای ریشه نامیده می شوند می باشد. می توانید جنسینگ را در شکل های خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید.

    – جنسینگ بدون ترکیبات گیاهی در شکل های ترکیبی نیز موجود است. با این حال، آگاه باشید که محصولات جنسینگ Panax همیشه آنچه ادعا می کنند نیستند. محتویات محصولات حاوی جنسینگ حاوی مقادیر قابل ملاحظه ای Panax می باشد.

    – برچسب محصول را با دقت بخوانید و همیشه محصولات را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. هنگام خرید جنسینگ آسیایی، به دنبال جنسینگ کره ای، قرمز یا Penax باشید. هنگام خرید جنسینگ آمریکایی، Pinex quinquefolius را جستجو کنید.

    – آیا می خواهید جنسینگ را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید؟ چای جنسینگ را امتحان کنید.

    – در چین، مردم جینسینگ را از 5000 سال پیش می نوشیدند. در طب گیاهی چینی، تمرین کنندگان توصیه می کنند که بزرگسالان بالای 40 سال هر روز یک فنجان چای جنسینگ مصرف کنند.

    – چای جنسینگ، مانند مکمل های جنسینگ و عصاره ها، برای بهبود قدرت ذهنی و حافظه مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام ساخت چای جنسینگ، ابتدا نوع جنسینگ مورد نظرتان را انتخاب کنید: آمریکایی (که در طول ماههای گرمتر بهتر است) یا کره ای (در طول ماههای سردتر بهتر است). می توانید کیسه های چای جنسینگ را از فروشگاه مواد غذایی محل خود خریداری کنید، اما ساخت آن از ریشه گیاه بیشترین سود را دارد.

    می توانید از ریشه تازه استفاده کنید، اما ممکن است پیدا کردن آن سخت باشد، بنابراین ریشه خشک یا پودر آن نیز مناسب است.

    – عوارض جانبی جنسینگ معمولا ملایم است. جنسینگ در برخی افراد ممکن است بعنوان یک محرک عمل کند، بنابراین ممکن است باعث عصبانیت و بی خوابی شود. مصرف طولانی مدت یا دوزهای بالا جنسینگ ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و معده درد شود. زناني كه از جينسینگ استفاده مي كنند، ممكن است تغييرات قاعدگي را تجربه كنند و بعضي گزارشاتي از واكنش هاي آلرژيك به جينسینگ گزارش شده است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    – با توجه به عدم شواهد در مورد ایمنی آن، جنسینگ برای زنان یا کودکان حامله یا شیرده توصیه نمی شود.

    – جنسینگ ممکن است سطح قند خون را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین افراد مبتلا به دیابت باید قبل از مصرف جنسینگ با پزشک خود مشورت کنند. جنسینگ می تواند با وارفارین و برخی داروهای افسردگی( راه های نجات از افسردگی) تداخل داشته باشد؛ کافئین ممکن است اثرات محرک جنسینگ را تقویت کند.

    جنسینگ ممکن است با داروهای زیر تداخل داشته باشد:

    – استفاده بیش از حد جنسینگ میتواند منجر به سندرم سوءمصرف ژینژون شود که با اختلالات عاطفی، آلرژی، مسمومیت قلبی عروقی و کلیوی، خونریزی واژن تناسلی، سندرم تخمدان، مسمومیت پپتیک، فشار خون بالا و مسمومیت تولید مثل همراه است. 

    – برای جلوگیری از عوارض جانبی جنسینگ، بعضی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که جنسینگ بیش از سه ماه مصرف نشوند. در صورت لزوم، پزشک توصیه می کند به مدت چند هفته یا چند ماه جنسینگ را متوقف کرده و دوباره مصرف آن را شروع کنید.

    دوزهای زیر در تحقیقات علمی مورد مطالعه قرار گرفته است:

    از 4.5 تا 9 گرم ریشه جنسینگ Panax به صورت روزانه به مدت 12 هفته استفاده شود.

    از 100 میلی گرم تا 6 گرم  جنسینگ Panax سه بار در روز تا 3 ماه استفاده شود.

    200 تا 400 میلی گرم از عصاره جنسینگ Panax خاص یکبار در روز یا دو دوز تقسیم شده تا 12 هفته یا 200 تا 960 میلی گرم به صورت یک دوز مجزا استفاده شود.

    1400 تا 2700 میلی گرم جنسینگ Panax که در دو یا سه دوز تقسیم شده در روز تا حداکثر 12 هفته مصرف شود.

    200 میلی گرم عصاره جنسینگ Panax به صورت روزانه، 4 هفته قبل از آمپول آنفولانزا مصرف شود و به مدت 8 هفته ادامه می یابد. همچنین، 1 گرم عصاره جنسینگ Panax سه بار در روز برای 12 هفته استفاده شود.

    250 میلی گرم جنسینگ Panax دو بار در روز به مدت 3 ماه استفاده شود.

    3 گرم از جنسینگ قرمز کره ای، نوعی جنسینگ Panax، روزانه به مدت 8 هفته استفاده شود. یک محصول ترکیبی خاص (ArginMax for Women، The Daily Wellness Company) که روزانه به مدت 4 هفته مصرف شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    برای اختلال زودانزالی، 900 میلی گرم جینسینگ Panax را سه بار در روز مصرف کنید (18 درمان زود انزالی به روش خانگی و موثر).

    برای درمان دیابت نوع 2، 200 میلی گرم هر روز مصرف کنید.

    پزشکان توصیه می کنند جنسینگ را داروهای ضد افسردگی مهارکننده مونوآمین اکسیداز (MAOIs) به صورت ترکیبی مصرف نکنید. مصرف این داروهای ضد افسردگی به صورت همان زمان با جنسینگ می تواند منجر به لرزش شود.

    جنسینگ می تواند اثرات داروهای فشار خون، دیابت و قلب، از جمله مسدود کننده های کانال کلسیم مانند نایفیدپی، را تحت تاثیر قرار دهد. هرگز داروهای جنسینگ و داروهای قلبی را بدون مشاوره اولیه با پزشک ترکیب نکنید.
    این گیاه همچنین می تواند خطر خونریزی را در هنگام مصرف با رقیق کننده های خون مانند وارفارین یا آسپیرین افزایش دهد.

    جنسینگ ممکن است اثرات کافئین و سایر محرک ها را افزایش دهد، که منجر به ضربان قلب سریع و عرق کردن یا بی خوابی می شود. همچنین می تواند اثرات مسکن مورفین را از بین ببرد.

    ايلام – ايرنا – اين روزها قرص ها، كپسول ها و پودرهاي متنوع چاقي كه داراي عوارض جسمي متعددي هستند بازار گرم خوبي در ايلام پيدا كرده اند و خريد و فروش اين داروها رونق زيادي دارد.

    قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: پس از یک روز وقفه و تعطیلی…

    زاهدان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این…

    اصفهان- ایرنا- بیش از ۴۰۰ شرکت فناور در کشور فعالیت خود را در زمینه…

    مشهد- ایرنا- مراسم شکرانه بازگشایی حرم مطهر رضوی یکشنبه شب با حضور…

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    دزفول- ایرنا- معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به…

    دزفول- ایرنا- قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی…

    بیرجند – ایرنا – رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بیشترین ترددها…

    بوشهر –ایرنا -رئیس شورای اسلامی بخش ارم شهرستان دشتستان گفت: باتوجه…

    کرج – ایرنا- رییس پلیس راه البرزگفت: دقایقی پیش تردد وسایل نقلیه…

    گناباد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: وضعیت گناباد و…

    نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

    کد: 139710303416510555

    یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

    یک‌شنبه 97/10/30،

    مشهد

    , (اخبار رسمی):
    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

    برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

    جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

    جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

    خواص جینسینگ

    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

    خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

    نحوه مصرف جینسینگ

    برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

    1-  دمنوش جینسینگ

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

    2- کپسول جینسینگ

    برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

    3- سالاد جین سینگ

    برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

    عوارض جینسینگ

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

    علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    بهداشت و درمان

    |
    سلامت و زیبایی

    خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

    [email protected]

    Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
    |
    All Rights Reserved

    جین سنگ سفید کره ای – بسته 2 عددی (حدود 50 گرم)

    75,000 تومان

    9 در انبار

    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره ای را به شما عرضه کرده است.

    کلمات کلیدی متن: قیمت جینسینگ | عوارض جینسنگ و لاغری | طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم | جینسینگ از کجا بخریم | فرق جینسینگ سفید و قرمز | خواص جینسینگ برای مردان | خرید اینترنتی جینسنگ | کپسول و قرص جینسنگ

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng بدانید: جین سینگ ریشه ی گیاهی است که در کف جنگلهای آسیای شرقی بخصوص کره و هنگ کنگ میروید.

    جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره ای است که توسط درمانگیاه برای شما تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می کرده اند. چینی ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلولها و بافتهای بدن می شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    جنسینگ سفید و قرمز در واقع هردو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره ای (سفید و قرمز) متفاوت است.

    جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می رسد. به عبارتی دیگر، جنسینگ قرمز تفاله عصاره گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

     

    البته در چین نوعی جینسینگ قرمز وجود دارد که حاصل پروردن جینسنگ سفید در محلولی الکلی به مدت چندین سال (مثل ترشی سیر و یا سایر ترشی های ایرانی) است.

    جینسینگ سفید در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در الکل، مواد موثره خود را به الکل می دهد و از لحاظ دارویی بسیار قویتر می شود.

    اگر عباراتی مثل جینسینگ 6 ساله و امثال آن را شنیده باشید، اشاره به همین موضوع و تعداد سالهایی دارد که جینسینگ در الکل نگهداری شده است (دقیقا شبیه سیرترشی ایرانی که حاصل قرار دادن سیر در سرکه به مدت چندین سال است).

    اما متاسفانه این نوع جینسینگ قرمز در ایران وجود ندارد و آنچه در ایران به نام جینسینگ قرمز وجود دارد، همان ریشه های عصاره گیری شده جینسینگ است که در اثر عصاره گیری با الکل و گرما، به رنگ قرمز در می آید.

    قیمت جینسینگ سفید و قرمز معمولا مشابه هم است.

     

    خواص جنسینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه شما نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن دارید، این قیمت مقرون به صرفه است. برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن به سایت درمانگیاه که در زیر معرفی شده است مراجعه کنید.

     

    جینسینگ از کجا بخریم ؟ شاید این سوال باعث شده که شما به این صفحه بیایید.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران گرامی به خرید جینسینگ اصل کره ای، ریشه جین سینگ سفید کره ای را برای شما تأمین نموده و هم اکنون می توانید آنرا به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کنید.

    ما برای شما ریشه های خام جین سنگ را ارسال می کنیم که بتوانید بنا به سلیقه خودتان، نوع مصرف آنرا انتخاب کنید.

    علاوه بر این، جهت اطمینان از اصل بودن محصول  (چرا که محصولات پودر شده نمی توانند اعتماد و اطمینان مشتری را از اصالت و خلوص محصول حاصل کنند و با توجه به قیمت جینسینگ که نسبتا بالاست، اطمینان از اصل بودن آن مهم است) ما ریشه خالص و پودر نشده جینسینگ را به شما تقدیم می کنیم.

    برای مصرف این محصول می توانید به چند روش عمل کنید:

     

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کنید.

    سپس آنرا بنا به ذائقه خودتان با شکر یا عسل و … مصرف کنید. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره گیری، کاملا استخراج نمی شود، لذا می توانید از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جینسنگ استفاده کنید.

    برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسـنگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کنید.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

     

    برای تهیه کپسول جینسنگ بایستی ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کنید (برای تهیه کپسول خالی می توانید به نزدیکترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه نمایید).

    سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسولها را ببندید.

    برای تقویت اثرات جین سینگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کنید.

     

    برای تهیه سالاد جین سنگ، می توانید جین سنگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کنید. سپس آنرا برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کنید.

    دقت کنید که آبی که جین سنگ را در آن خیس کرده اید، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آنرا دور نریزید و مصرف کنید. همچنین با توجه به قیمت جینسنگ که نسبت به سایر گیاهان دارویی بالاتر است، بهتر است تا حد ممکن از آن استفاده بهینه کنید.

     

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جینسینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است.

    این موضوع می تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بیخوابی شما شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آنرا تشدید می کند.

  • عکس دختر خوشگل کارتونی برای پروفایل
  • لذا اگر نگران ایجاد عوارض جینسینگ هستید، این موارد را رعایت کنید. هرچند این عوارض جینسینگ در افراد بسیار کمی و آن هم به ندرت ایجاد می شوند.

     

    اگر تمایل دارید به جای استفاده از گیاه خام جینسینگ، یک محصول فرآوری شده توسط کارخانجات داروسازی را که از این گیاه تولید شده است مصرف کنید، می توانید از بین محصولاتی که در زیر معرفی می شود یکی یا چندتا را انتخاب کنید.

    تمام محصولاتی که ما به شما معرفی می کنیم مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده و دارای پروانه بهداشتی معتبر هستند.

    بعضی از این محصولات عبارتند از:

     

    کپسول روجینسینگ از محصولات شرکت قائم دارو است و حاوی پودر خالص ریشه جینسینگ کره ای است.

    این محصول برای تقویت عمومی بدن، رفع خستگی مزمن، تقویت جنسی و افزایش قدرت نعوظ آقایان کاربرد دارد.

    اگر تمایل به آشنایی با این محصول دارید و یا میخواهید آنرا سفارش دهید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

     

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ

    اگر شما پدر یا مادر باشید، احتمالا با تولیدات باکیفیت شرکت سندروس بخصوص شربت سندروس که اشتها آوری بسیار پرمصرف برای کودکان هست، آشنا هستید.

    این شرکت داروسازی هم اکنون اقدام به تولید یک محصول باکیفیت دیگر از گیاه جینسنگ، به نام کپسول جینسینگ و آرژنین سندروس نموده است.

    در تولید این محصول علاوه بر عصاره جینسینگ، از گیاهان دارچین و زنجبیل و همچنین ال آرژنین استفاده شده است.

    گیاهان جینسنگ، دارچین و زنجبیل هرکدام به نوعی باعث افزایش قدرت جنسی و بهبود میل جنسی در آقایان و خانمها می شوند و ال آرژنین به کار رفته در این محصول نیز با بهبود خون رسانی به اندام های جنسی، باعث افزایش قدرت نعوظ در آقایان و برانگیختگی بیشتر در خانمها می شود.

    برای خواندن اطلاعات کامل درباره این محصول و یا ثبت سفارش اینترنتی آن، بر روی لینک زیر کلیک کنید

     

    هورنی بیت یک محلول خوراکی است که در ویال های 12 میلی لیتری و در بسته بندی ده عددی تولید شده است.

    این محلول با استفاده از عصاره جینسینگ و چندین گیاه دیگر به همراه ال آرژنین تولید شده است و قدرت بسیار خوبی در تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در مردان دارد.

    برای استفاده از آن باید نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، یک ویال آنرا بخورید.

    با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اطلاعات کاملی درباره هورنی بیت بدست بیاورید

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور ندارد

    ندارد

    یک سال (حدودا)

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    تماما گیاهی

    abbasian – ژانویه 22, 2019

    سیروس – جولای 12, 2019

    من ک تازه گرفتم امیدوارم ک جواب بده

    مجتبی – سپتامبر 2, 2019

    سلام من این محصول رو یک هفته میشه تهیه کردم پودر کردم داخل کپسول خالی ریختم روزی دوعدد مصرف میکنم تأثیراتی که تا الان دیدم فوق‌العاده روی پوستم که پوست خشک دارم همیشه پوستم خشکی میزد عالی نشون داد و این که روی موهام تا الان شادابی و تیره تر شدن موی سر تا ببینم تاثیرات دیگرش بعد از مدت دیگه چی نشون میده

    م م – سپتامبر 29, 2019

    سلام خسته نباشید من هم تازه پودر جینسینگ خریداری کردم بشدت لاغرم و طبع گرمی دارم ینی نمیتونم گرمی بخورم زیاد و اشتها ندارم اصلا… میخام چاق شم توروخدا راهنماییم کنید پودر جینسینگ به تنهایی چاق کننده هست؟؟؟؟ الان پودرها رو تو کپسول ها با وانیل ترکیب کردم و درست کردم فقط نمیدونم برا چاقی روزی چنتا و کِی بخورم؟؟؟؟؟ تا چه مدت؟ وآیا اگر چاق کرد بازگشت داره یا نه؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

    ar1471334 – ژانویه 30, 2020

    سلام من تازه این محصدل رو دریافت کردم تاًیرش فوق العادس ولی یه بار مصرف کردن کمه

    شیدا – ژانویه 31, 2020

    سلام آیا این محصول برا چاق شدن خوبه

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – ژانویه 31, 2020

    با سلام

    بله میتوان از جینسینگ برای چاق شدن و افزایش وزن استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که برای افزایش وزن جینسینگ سفید را در پودر چاق کننده مُسَمِّن نیاک مخلوط کنید تا اثر سریعتر و بهتری را دریافت کنید.

    علاوه بر آن میتونید از قرص اشتها آور شیکوریدینهم استفاده کنید.

    اعظم مددی – فوریه 1, 2020

    بسیار موثر بوده و یک بار مصرف کردن هم کنه عالی از اصالت محصول هم خیالتان راحت باشه

    حامد – می 11, 2020

    سلام . ایا جینسینگ شما به صوت خام هست یا پخته شده ؟

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – می 11, 2020

    با سلام جینسینگ خام هست. ‌ ریشه خود گیاه جینسنگ است که خشک شده و به شما تقدیم می‌شود.

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

    درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ
    عوارض کپسول چاق کننده جینسینگ
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *