عوارض خوردن hype

دوره مقدماتی php
عوارض خوردن hype
عوارض خوردن hype

تریکومونیازیس یا تک ‌تارچه ‌زدگی یک از بیماری هایی است که از راه های جنسی منتقل می شود. این بیماری یکی از شایع ترین بیماری های جنسی است و ممکن است به عنوان “trich” یا تریچ نیز شناخته شود. علائم آن شامل خارش، تحریک و ترشحات در زنان و درد با ادرار در مردان است. این بیماری توسط یک انگل ایجاد می شود، می تواند با معاینه فیزیکی یا تجزیه و تحلیل میکروسکوپی تشخیص داده شود. راه درمان آن نیز یک ضد میکروب به اسم متورنیدازول …

آمیزش/ رابطه جنسی در دوران بارداری خطرناک است؟ آیا رابطه جنسی در هنگام بارداری ایمن است؟ اکثر زنانی که سالم هستند و در معرض خطر پایینی قرار دارند، در دوران بارداری می توانند بدون داشتن نگرانی رابطه جنسی شان را ادامه دهند. عضلات قوی دیواره رحم و کیسه آمنیوتیک به خوبی از جنین محافظت می کند. پلاکت ضخیم مایع که رحم شما را در حین بارداری دربر می گیرد نیز نوزاد را از عفونت محافظت می کند. در این مقاله از بخش جنسی دکتر سلام …

احساس خارش و سوزش عضلات ، در واقع احساس سوزش و خارشی است که در سطح پوست وجود ندارد، بلکه در عمق بافت ماهیچه در زیر پوست احساس می شود. این احساس معمولا بدون قرمزی یا سوزش پوست در فرد بوجود می آید و می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد، هرچند شرایط خاص هر فرد می تواند احتمال آن را افزایش دهد. این موضوع به ویژه در دوندگان معمول تر و رایج تر است. در این مقاله از بخش ورزش و سلامتی دکتر سلام …

در حالی که ممکن است لزوما چیز بدی به نظر نرسد، اما اعتیاد به ورزش می تواند منجر به مشکلات جدی شود، بنابراین شما ممکن است بپرسید که این نوع اعتیاد، چیست؟ مطالعات متعددی نشان داده اند که مزایای سلامت جسمی و روحی ورزش منظم برای رفاه حال ما ضروری است. بر خلاف بسیاری از رفتارهای اعتیاد آور دیگر، ما تشویق می کنیم که بیشتر ورزش کنید. با این حال چیزی به نام اعتیاد به ورزش نیز وجود دارد و می تواند عواقب زیان آوری …

در مورد جراحی های دستگاه تناسلی چه می دانید؟ آیا می دانید کودکان نیز ممکن است نیاز به این جراحی ها داشته باشند؟ جراحی های دستگاه تناسلی در کودکان شامل چه مواردی می شوند؟ آیا می دانید با وجود چه علائمی کودک شما حتما باید این جراحی را انجام دهد؟ در این مقاله از بخش جنسی دکتر سلام، می خواهیم به بررسی این جراحی ها در کودکان پرداخته و با مزایا و فواید آنها بیشتر آشنا شویم. همچنین به بررسی نحوه انجام این جراحی ها …عوارض خوردن hype

 با خواص بادام زمینی آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه درد هایی را می توان با بادام زمینی درمان کرد؟ افرادی که از لاغری زیاد رنج می برند، …

دوره مقدماتی php

در این بخش که با عنوان علت و درمان پوسته پوسته شدن دست ها، در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است به شما ماسک هایی معرفی می …

یکی از مشکلات شایع و معمول بخصوص در دندانهایی که پیشتر با مواد پر شده اند و یا درمان ریشه و روکش شده اند حادثه شکستن تحت فشارهای …

پروفایلو نوعی ژل با ترکیب خاص می باشد که باعث جوانسازی و لیفت پوست می شود. در واقع یک روش نوین بدون جراحی برای چین و چروک ها …

تمرینات کگل معکوس یک تمرین کششی ساده است که به شما کمک می کند که کف لگن خود را شل و آرام کنید. انجام این کار می تواند …

در مورد مشکلات دوران بارداری چه می دانید؟ آیا زمانی که شاهد علائم و مشکلاتی در بارداری خود می شوید، حتما باید به پزشک …

احتمالا وحشتناک ترین کلمه ای که ممکن است مادران باردار با آن روبرو شوند، سقط جنین می باشد. این وضعیت تاسف انگیز و وحشتناک …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا به دنبال راهکارهایی برای تقویت عضلات کمر هستید؟ بعضی از تمرینات ورزشی خیلی ساده ه بدون هیچ تجهیزاتی می توانید آنها را در منزل …

این هفت تمرین ورزشی را انجام دهید تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد. می‌ توانید آنها را در باشگاه یا در …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


;

در میان 6000+ رستوان و کافی‌شاپ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

 

هایپ انرژی یک سری از نوشیدنی‌های انرژیزا است که در ۴۰ کشور جهان از جمله آمریکا و کانادا توزیع می‌شود. این شرکت سال ۱۹۹۴ توسط موسس «Hard Rock Cafe» بَری کاکس راه اندازی شد و از از سال ۲۰۰۰، راننده سابق فرمول یک، Bertrand Gachot آنرا مدیریت می‌کند.‌عوارض خوردن hype

 

 

نوشیدنی انرژی زای Hype  با ظاهری آبی رنگ و با یک لوگوی نقره ای در سال 2000 معرفی شد این نوشیدنی انرژی زا با تریب طعم‌هایی چون کرنبری ،الدر بری،  جینسینگ کافئین تورین گورانا و از 10  ویتامین  Vit C, Vit B3 (niacin), Vit B5, Vit E, Vit B6, B2, Vit B1, Vit B12, Vit B9 and Vit B8 ،folic acid).هایپ بدون هیچ گونه رنگ خوراکی و مواد نگه دارنده است.

 

 
Hype Enregy MFP که در سال 2006 معرفی شد در یک قوطی مشکی رنگ و به همراه همان لوگوی نقره ای وارد بازار شد، اما در بازکن این نوع هایپ مشکی بود و هست. این نوشیدنی انرژی زا به رنگ طلایی  است که طعمی خاص و تقریبا شیرین دارد.
محتویات این نوشیدنی شامل تورین گوارانا جینسینگ کافیئن است و این نوشیدنی هم هیچ گونه رنگ خوراکی و مواد نگه دارنده ندارد.

hype Enlite که در سال 2007 در قوطی به رنگ صورتی عرضه شد. این مدل هایپ کمترین کالری را در بین انواع دیگر دارد. این مدل هم باز شامل کافئین تورین جینسینگ و گوارانا و به همرا ه 4 تا از ویتامین گفته شده است.

 

Hype Shot نوعی از هایپ است که در یک قوطی دردار پلاستیکی بسته‌بندی‌ شده است. این هایپ فقط با طعم هایپ مشکی موجود است این مدل هایپ بیش‌ترین نوع انرژی را دارد که برای ۴ساعت ماندگار است. این بالا رفتن انرژی بدون هیچ‌گونه تنش و  مشکل روانی است.

 

 

 

Hype Energy UP  که در سال 2013 معرفی شد که در واقع یک نسخه جدید هایپ اورجینال و اولیه است. با همان طعم میوه‌ای.مخلوطی از الدر، بری کرن بری، گواران،ا جینسینگ و همان 10 ویتامین ذکرشده. به همراه طعی از  نعناع که بعد از نوشیدن این مدل از هایپ احساس طعمی از خنکی نعناع را خواهید داشت.

 

 

Hype Energy MFP Zero Max در سال 2013 معرفی شد این محصول خواهر Hype’s MFP flavour است که ظاهری سفید رنگ دارد تا با Hype’s MFP مشکی رنگ همخوانی داشته باشد.

 

هایپ در اروپا در قوطی‌های 250 میلی‌لیتری و 500 میلی‌لیتری موجود است.

 

یک رستوران در امریکا وجود دارد به اسم ” گریل حمله ی قلبی” که برای برگر های بزرگ …

شرکت قهوه فلوگر (Folgers) در سال ۱۸۵۰ توسط جیمز فلوگر در شهر های سان فرانس…

با وجود همه پیشرفتها در صنعت ژله سازی بازهم صنعتی شدن زندگی و شهرها پیامدهای خود…

ژلاتین یک نوع پروتئین استخراج شده از کلاژن است که در بافت بدن حیوانات یافت …

هرچند محصول اصلی این برند اسنک و پفک است ولی ربطی به به برند چیتوز داخل ایران ن…

اپلیکیشن موبایل فیدیلیو را دریافت کنید.

کارشناس مواد خوردنی و آشامیدنی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با توجه به این که مصرف زیاد نوشابه ‌های انرژی زا عوارض بسیاری را برای فرد به دنبال خواهد داشت، مبتلایان به بیماری‌ های قلبی، کودکان کم سن و زنان باردار باید از مصرف این نوشابه‌ ها جدا پرهیز کنند.

محبوبه مهدی پناه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، با بیان این که مصرف نوشابه‌ های انرژی زا می ‌تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد، اظهار داشت: پزشکان عقیده دارند آنچه که بر اثر مصرف این نوشابه ‌ها انرژی کاذب در بدن ایجاد می ‌کند، مقدار زیادی شکر و کافئین است که برای سلامتی مضر است و می‌ تواند سبب افزایش ضربان قلب شود.

وی بیان کرد: در مصرف این نوشابه‌ ها، کبد مقدار بیشتری قند به جریان خون می ‌فرستد تا انرژی بیشتری تولید شود و این اتفاقات ناخوشایند باعث می‌ شوند که فرد احساس انرژی بیشتری کند.

وی با اشاره به بررسی کمیته علمی غذایی کمیسیون اروپا در مورد خطر کافئین موجود در نوشابه‌ های انرژی زا گفت:‌ گرچه این نوع نوشابه‌ ها در مقدار متعادل برای مصرف عمومی بی ‌خطر هستند اما کودکان و نوجوانانی که دو قوطی یا مقدار بیشتر از این نوشابه‌ ها را مصرف می‌ کنند ممکن است دچار تحریک پذیری یا اضطراب شوند.

همچنین زنان باردار نباید این نوشابه‌ ها را مصرف کنند؛ چرا که اثرات کافئین بر روی جنین نامعلوم است. عوارض خوردن hype

مهدی پناه از کار افتادن کلیه‌ ها را از دیگر عوارض مصرف بالای نوشابه‌ های انرژی ‌زا عنوان کرد و افزود: در کنار این مشکلات، مختل شدن کار کلیه باعث می‌ شود مقدار بیشتری از آب بدن از دست برود که اگر فرد در حال ورزش کردن باشد، به علت عرق کردن به سادگی دچار افت شدید آب بدن می ‌شود.

همچنین سکته مغزی و قلبی در افرادی که مبتلا به صرع یا بیماری ‌های مغزی یا قلبی هستند از عوارض جانبی نوشابه‌ های انرژی زا هستند.

وی همچنین در ادامه به بروز مشکلات دهان و دندان در مصرف کنندگان این نوع نوشابه‌ ها اشاره کرد و گفت: نوشابه‌ های انرژی زا برای دندان ها مضر است و آن چه تولید کنندگان این نوشابه‌ ها در مورد آن ها بیان می‌ کنند غیر واقع بینانه است و درصد بالایی از مواد فاسد کننده دندان در آن ها وجود دارد. گرچه این نوشابه‌ ها به تقویت انرژی برای مدت زمان کوتاهی کمک می‌ کنند اما به دلیل دارا بودن اسید برای سلامت دندان ‌ها مضر هستند.

این کارشناس یادآور شد: دندانپزشکان معتقدند که مواد به کار رفته در این نوع نوشابه‌ ها نه تنها برای سلامت دندان ها بلکه برای سلامت دهان و لثه مضر بوده و موجب ابتلا افراد به پُر فشاری خون نیز می‌ شود. همچنین موادی که به سلامت دندان ها آسیب می‌ زند تا حد زیادی نیز موجب بروز پوکی استخوان در افراد می ‌شود.

وی گفت: مشخص شده است اگر تا مدت 30 دقیقه پس از مصرف این نوشابه ‌ها، مسواک زده نشود مواد موجود روی دندان ها سخت ‌تر شده و به راحتی از روی دندان و لثه پاک نخواهد شد.

مهدی پناه در پایان گفت: کودکان کم سن، افرادی که به کافئین حساسیت دارند، مبتلایان به بیماری ‌های قلبی عروقی و زنان باردار نباید از این نوشابه‌ های انرژی زا استفاده کنند.

 

اگر می خواهید با پزشک سایت مشورت کنید، اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در بحث های انجمن سایت مرتبط با بهداشت و سلامت، اینجا کلیک کنید.

اگر می خواهید با کارشناسان تغذیه ی سایت درباره رژیم های غذایی مشورت کنید، اینجا کلیک کنید

 

مضرات نوشابه‌ انرژی‌زا

نوشابه های انرژی زا اعتیادآورند؟

نوشابه انرژی زا و محتویات آن

نوشابه‌های رژیمی هم چاق کننده اند!

آسپارتام و نوشابه‌های رژیمی

بخش تغذیه و سلامت تبیان

عوارض خوردن hype

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

نوشیدنی های انرژی زا چیست؟ , تاثیر نوشیدنی های انرژی زا , مضرات نوشیدنی انرژی زا , خوردن نوشیدنی انرژی زا , طرز استفاده ی پاوربال , مضرات نوشابه انرژی زا , فواید نوشابه انرژی زا , مضرات نوشیدنی هایپ , خواص نوشیدنی هایپ , نوشیدنی بلک بری , خواص هایپ مشکی , گلوری انرژی زا , انرزی زای هایپ , عوارض جک وستر , مضرات hype

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است
[[رده:نمادهای
نوشتار]]

عوارض خوردن hype
عوارض خوردن hype
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *