عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100

دوره مقدماتی php
عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100
عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100

تحریک کلیتوریس, تحریک کردن زن برای رابطه جنسی و نحوه تحریک کلیتوریس, لذت جنسی با کلیتوریس, عکس کلیتوریس, تصاویر کلیتوریس در واژن, چوچوله یا کلیتوریس ( Clitoris )

عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100

دوره مقدماتی php

شايد بسياري از مردم ندانند كه تبخال يا به طور دقيق تر تبخال لب در اصل يك عفونت عود كننده ويروسي است بدين معنا كه ويروسي در ابتدا وارد بدن شده و بعد هر چند …

شما می تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تور نوروز خودتون بکنید …

در هوای سرد زمستان سطح خیابان ها احتمال دارد یخ بزند و بسیار لیز شود. …

ولادت حضرت زینب, زندگینامه حضرت زینب, میلاد حضرت زینب, حضرت زینب س, تولد حضرت زینب, لقب های حضرت زینب, کنیه حضرت زینب, امام علی(ع), امام حسین(ع), زندگینامه بزرگان دینی

pamuh.com – سایتی جامع برای مطالب علمی ، آموزشی ، پزشکی ، خانواده ، موارد مصرف و عوارض جانبی داروها

فهرست

داکسی سایکلین نوعی آنتی بیوتیک تتراسیکلین [1] است که برای درمان عفونت های باکتریایی مانند : جوش صورت و بدن  ، آکنه ، عفونت های ادرار ، عفونت های روده ، عفونت چشم ، کونوره ، کلامیدیا ، عفونت لثه ،و … استفاده می شود . برخی از انواع داکسی سایکلین برای جلوگیری از مالاریا و عفونت های ناشی از کنه و شپش استفاده می شود . در صورتی که به نوعی از آنتی بیوتیک ها حساسیت دارید ، نباید از داکسی سایکلین استفاده کنید . همچنین مصرف داکسی سایکلین در کودک ، فقط در موارد اضطراری و در صورتی که دارو و درمان جایگزین دیگری یافت نشود مجاز است .

مصرف داکسی سایکلین دردوران حاملگی ممکن است باعث نارس به دنیا آمدن نوزاد شود .همچنین استفاده از این دارو در دوران بارداری می تواند باعث تغییر رنگ دندان های نوزاد تا آخر عمر شود .

این دارو از طریق شیرمادر به بدن نوزاد منتقل می شود و میتواند بر روی دندان ها و استخوان نوزاد تاثیر بد داشته باشد .استفاده از داکسی سایکلین در دوران شیردهی مجاز نیست . در هر صورت باید طبق نظر پزشک رفتار کنید .عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100

سوالات

داکسی سایکلین را همراه با شیر و یا غذا و میوه مصرف نکنید . اینکار میتواند باعث ایجاد ناراحتی معده شود . بهترین زمان مصرف قرص داکسی سایکلین 1 ساعت قبل از غذا و یا حداقل 2 ساعت بعد از غذا می باشد . در صورتی که بیماری شما بهبود یافت ، مصرف دارو را متوقف نکنید و دوره درمان را کامل کنید . قطع ناگهانی و قبل از طی دوره کامل ، باعث ایجاد مقاومت دربرابر آنتی بیوتیک شود .

در صورتی که یک وعده از داروی خود را فراموش کردید به محض یاداوری دوز خود را مصرف کنید . در صورتی که به وعده مصرف بعدی نزدیک هستید ، دوز فراموش شده را رها کنید .

در صورتی که به اشتباه و یا باقصد خودکشی با داکسی سایکلین ، مقدار زیادی دارو مصرف کرده اید سریعا با اورژانس تماس بگیرید . مصرف بیش از حد داکسی سایکلین کشنده است.

داکسی سایکلین برای بیماری فعلی شما تجویز شده است و نحوه مصرف دارو ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد . این دارو را به کسی پیشنهاد ندهید .در دوره مصرف داکسی سایکلین از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کرده ، برنزه نکنید و از دستگاههای سولاریم استفاده نکنید . داکسی سایکلین ممکن است باعث اسهال شود . در صورت مشاهده اسهال خونی سریعا به پزشک مراجعه کنید .

در زمان مصرف داکسی سایکلین در صورتی که هرگونه علائمی از حساسیت مشاهده کردید سریعا با اورژانس تماس بگیرید . علائم حساسیت به داکسی سایکلین میتواند شامل این موارد باشد : خارش و قرمز شدن چشنم ، آبریزش بینی ، خشک شدن دهان و گلو ، عطسه و سرفه ، تورم لب و زبان ، خارش پوست و کهیر و …

هر نوع داروی آنتی بیوتیک و ویتامین ممکن است با داکسی سایکلین تداخل داشته باشد . داروهایی مانند :  ایزوترتینوئید (داروهای رتینوئید)، باربیتورات‌ها (نظیر فنوباربیتال)، دیگوکسین، پنی‌سیلین و تمامی داروهای ضد تشنج از مواردی هستند که با این دارو تداخل می‌کنند. در زمان تجویز داکسی سایکلین ، مصرف تمام دارو های خود را به پزشک اطلاع دهید .

داکسی سایکلین یک آنتی بیوتیک از گروه تتراسایکلین ها بوده و مصرف آن ارتباطی با سیکل های قاعدگی ندارد.در صورت داشتن رابطه جنسی محافظت نشده و شک به حاملگی نیاز به انجام تست بارداری می باشد.در غیر این صورت نیاز به بررسی مسائل مربوط به قاعدگی و علل تاخیر آن می باشد.مصرف داکسی سایکلین در حین بارداری فقط در موارد تهدید کننده حیاط مجاز می باشد.

تهیه و ترجمه اختصاصی/ pamuh.com

داکسی سایکلین و جوش صورت,داکسی سیکلین 100 میلی گرم, تاثیر داکسی سایکلین بر پریود, قیمت کپسول داکسی سایکلین دوره مصرف,نحوه مصرف داکسی سایکلین برای درمان جوش,

سرکه سیب – 15 خاصیت دارویی و درمانی ” سرکه سیب “

آلوپورینول Allopurinol – عوارض جانبی – تداخل دارویی

نیتروفورانتوئین – عوارض – تداخل دارویی Nitrofurantoin

سرد بودن دست ها و پاها – دلایل احساس سرما

درمان شپش سر با 11 روش خانگی و گیاهی موثر

استامینوفن – موارد مصرف و عوارض جانبی Acetaminophen

امپرازول – عوارض جانبی – تداخل دارویی

نیاسین یا ویتامین B3 چیست ؟ فواید و عوارض جانبی niacin

فواید غذایی و درمانی کامکوات + جدول ارزش غذایی

دلیل قاعدگی های شدید + درمان گیاهی و خانگی منوراژی

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود و محرمانه است.در صورتیکه ایمیل معتبر و بدون www وارد کنید دیگران میتوانند به شما پاسخ دهند و این پاسخ برای شما ایمیل خواهد شد.

این نام و آدرس ایمیل را برای نظرهای بعدی من ذخیره کن.

سلام من مکمل بدنسازی استفاده میکنم؛ میتونم داکسی سایکلین مصرف میکنم مشکلی پیش نمیاد

سلام من اشتباهی در فاصله ی یک تا دو ساعتی دوتا قرص داکسی سایکلین خوردم ایا مشکلی برام پیش میاد؟؟؟

ببخشید داکسی سایکلین منظورم بود

سلام خسته نباشید، این دارو (تتراساکلین)۲ روز قبل از عمل بینی برایی من تجویز کردن، اما من از ۵روز قبل شروع به خوردن کردم، واسم مشکلی به وجود نمیاد?

سلام
ایا می توانیم قرص داکسی سایکلین رو بدون ویزیت دکتر استفاده کنیم چون من قبلا این دارو را استفاده کرده ام

با سلام و وقت بخیر
بسیار مهم هست که از این دارو برای درمان کدام نوع عفونت استفاده می کنید . خیلی بهتره که مصرف انتی بیوتیک تحت نظر پزشک باشه . همچنین دلیل دوباره مصرف کردن شما برای این دارو چیه ؟ آیا قبلا مصرف کردید و نتیجه کامل نگرفتید و احساس می کنید دوباره باید داکسی سایکلین مصرف کنید ؟
در هر صورت با وجود اینکه مصرف خودسرانه این دارو عوارض جانبی و جانی در پی نداره خیلی بهتر هست که تحت نظر پزشک مصرف بشه .

دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.با دروانا همراه شوید.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100
عوارض جانبی قرص داکسی سایکلین100
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *