علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

دوره مقدماتی php
علت هنگ شدن گوشي سامسونگ
علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

معمولا وقتی با مشکل هنگ کردن  و یا به اصطلاح  در حالت انجماد قرار گرفتن سیستم اندروید خود روبرو می شوید چه کاری انجام می دهید؟ در اینجا به شما چند روش اصولی برای رفع این مشکل پیشنهاد می دهیم؟

کلیک–  هنگ کردن و یا  به اصطلاح گیرکردن گوشی هنگامی رخ می دهد که یا گوشی شما ویروسی شده باشد و یا نرم افزارهای متعددی بر روی آن با دیتاهای مختلف نصب باشند،عث می شود  که سرعت گوشی شما  پایین بیاید. هنگ کردن بدین صورت رخ می دهد که به یکباره گوشی هنگ می کند و صفحه ثابت می شود و تا موبایل را خاموش و روشن نکنید قادر به استفاده از آن نخواهید بود .اگر بخواهیم مشکل هنگ کردن گوشی موبایل را رفع کنیم در ابتدا باید علت هنگ کردن گوشی همراه را بدانید که اصلا چرا تلفن گوشی اندرویدی شما هنگ می کند؟  مهمترین علت هنگ کردن گوشی  اندرویدی شما سخت افزار به کار رفته در گوشی است، اندروید یک سیستم عامل به شدت سخت افزار محور است و بر خلاف گوشی ها iOS که دارای سخت افزار مشخصی هستند از تنوع سخت افزاری زیادی برخوردار اند که همین عامل باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی می شود.

 

علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

راهکار جلوگیری از هنگ کردن گوشی

دوره مقدماتی php

۱-  بهترین راهکار برای جلوگیری از هنگ کردن گوشی این است که ، هرگز  گوشی هایی با قیمت کمتر از ۶۰۰ هزار تومان خریداری نکنید چون رم این مدل گوشی ها پایین است و به محض ریختن نرم افزار و بازی های مختلف گوشی کند می شود و سرعت گوشی پایین می آید. شاید خیلی از شماها با خودتان بگویید که کاری جز استفاده از نرم افزارهای پیام رسان مثل تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و.. نخواهید داشت ،ولی در اینجا باید برای شما بگوییم که اکثر هنگ گوشی ها به علت همین برنامه ها پیش می آید .این برنامه ها مخصوصا در نسخه های جدید بسیار سنگین تر می شوند و نیاز به سخت افزار مناسب تری دارند و به دلیل حجم بالای پیغام ها این نرم افزار ها نیاز زیادی به رم بالا پیدا می کنند.

۲-همیشه  باید میزان حافظه رم دستگاه حداقل ۴۰% خالی و در اختیار اندروید باشد .

۳- از خالی بودن حافظه داخلی دستگاه  مطمئن شوید، اگر دستگاه شما حافظه داخلی دارد و هم مموری کارت سعی کنید اطلاعات را بیشتر بر روی مموری کارت ذخیره کنید.

۴-برنامه های فعال در پس زمینه را ببندید، در بسیاری از برنامه ها، وقتی از برنامه خارج می شوید به طور کامل بسته نمی شوند و در پس زمینه سیستم عامل شما به صوزت نیمه فعال باقی میماند که باعث کند شدن دستگاه  موبایل شما می شود.

۵-نرم افزار هایی برای بهتر شدن عملکرد اندروید دانلود  کنید، می توانید بسیاری از این برنامه ها را در فروشگاه های اندرویدی ببینید .برنامه هایی مانند “Clean Master” به انتخاب اکثر سایت ها بهترین برنامه در این زمینه است البته Advanced Task Manager و DU Speed Booster و Android Booster از دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه است .

۶- یکی از دلایل مهمی باعث هنگ کردن گوشی شما می شود ، ویروسی شدن گوشی است که باید از یک آنتی ویروس جهت اسکن گوشی استفاده کنید .همیشه سعی کنید از یک آنتی ویروس بر روی یستم عامل تلفن همراه استفاده کنید .

۷- در آخر گاهی تنها گزینه ای که راه حل نهایی برای رفع این مشکل است گزینه ی ” Reset Factory” گوشی است که قبل از انجام این کار حتما باید از کلیه نرم افزار هایتان بک آپ بگیرید. اکثر هنگ کردن های مداوم گوشی مربوط به نرم افزارها است؛ اگر این پرسش را داشته باشید که از کجا بفهمیم هنگ کردن گوشی مربوط به نرم افزارهای گوشی است؟! کافیست یک پشتیبان ( بک آپ ) از اطلاعات بگیرید و تلفن همراهتان را Reset Factory کنید . بعد از برگشتن اطلاعات به تنظیمات کارخانه اگر از سرعت راضی بودید ، هنگ کردن مربوط می شود به نرم افزارهای نصب شده است.

 

اگر مشکل به‌وجود آمده به‌ دلیل اجرای یک نرم‌افزار است، آن را می توانید به چند روش زیر ببندید .

 

 

 

 

گاهی اوقات اینقدر مشکل حاد می شود که نمی‌توانید همچون روال عادی دستگاه خود را خاموش و روشن کنید ، در این شرایط باید از راه‌اندازی مجدد اجباری کمک بگیرید که در سیستم‌های عامل اندروید و IOS به این شرح است:

 

 

در پایان این را نیز باید اضافه کرد که با استفاده از این گزینه تنظیمات دستگاه شما بازنشانی شده، اما اطلاعات شما بدون تغییر در دستگاه باقی‌می‌ماند. در صورتی که قصد دارید به‌طور کامل دستگاه خود را بازنشانی کنید، از گزینه Erase All Content and Settings کمک بگیرید.


برنامه بسیار جالب و خواندنی بود و هست متاسفانه در آبان ماه گوشی موبایل اسپریا ال وان سونی خریداری نمودم در طول یکماه و نیم دستگاه دو بار هنگ نموده و با توجه به علاقه مندی به برند سونی چنانچه رفع ایراد هم شود آن را با مدل بالاترین تعویض خواهم نمود امارات مدعی گارانتی درخواست وجه مینماید از روش شما نیز نمیتوانم بهره مند شوم این مشکل اعلام شد گارانتی در کشور ایران موضوعیت ندارد

با سلام. گوشی من الجی جی ۲ هست. پیامکهاش هنگ میکنه. ریست فاکتوری هم کردم درست نشد.

راه حل شما واقعا عالی بود گوشیم هنگ کرده بود و به همه چیز متوسل شدم تا خدا بالاخره شما رو وسیله قرار داد که گوشیم خوب بشه.
اینقدر اوضاع گوشیم بد بود که گمان کردم ماکته.
اصلا دکمه هاش کار نمی کرد.
واقعا ممنون.
چقدر خوبید شما ها !!!!
سپاس.

سلام, من گوشی هیوندای اچ ۷ دارم, هنگ میکرد و ریبوت کردم اما الان روشن نمیشه, ن خاموشه ن روشنه, دکمه رو ک فشار میدم صفحه یکم از حالت سیاهی درمیاد اما روشن نمیشه, چیکار کنم؟ لطفا کمک کنید. ممکن هست تو این حالت شارژ تموم کنه و خاموش شه؟

باعرض درود چندروز پیش درحین استفاده از گوشی ناگهان صفحه اولیه روشن شدن یاهمان ارم گوشی htcبه صورت نیمی ازصفحه ظاهرشد وگوشی هنگ کرد بادراوردن باطری وروشن کردن مشکل حل شد اما دوروز بعد باز همین مسئله تکرار شد ومشکل باخاموش کردن حل نشد گوشی رلبه تعمیرگاه بردم وفلش انجام شد مشکل بالا نیامدن صفحه بعد حل شد وصفحه انتخاب زبان بالا امد ولی صفحه لمسی از کار افتاد چند تعمیر گاه دیگر مراجعه کردم اما نتیجه ای نداشت ایا ممکن است استفاده ازفایل اشتباه فلش زدن باعث ازکارافتادن صفحه لمسی شده باشد ممنون میشوم راهنمایی کنید باتشکر وارزوی موفقیت روز افزون شما بدرود

کسی میدونه این مشکل چجوری برطرف میشه؟

سلام این مشگل خیلی راحت حل میشه فقط کافیه آپدیت برنامه chrome رو پاک کنید

تبلت ایسوس دارم بعضی اوقات توی تلگرام وقتی فایل موسیقی دانلود می کنم تا اجرا می کنم هنگ میکنه و دیگه هیچ راهی هم نیست که ریست کنی یا خاموش کنی باید وایسی تا باطری تبلت تموم بشه و خود بخود خاموش بشه موندم چکار کنم مشکل از کجاست ؟

سلام من تبلت گلگسی نوت ایت دارم چندین بار تاحالا رفته تعمیرکار و اخرینش پارسال که بورد و باتریش به کل عوض شد و خوب شد تا امسال ولی چند روزی بود که موقع کار هنگ میکرد و روی یک صفحه ثابت قفل میکرد و فقط با نگه داشتن power میشد از هنگی درش بیاری ریست فکتوری هم کردم ولی تا دو سه تا برنامه ریختم دوباره هنگ کرد خیلیم داغ میکنه حتی نمیتونم clean master رو بریزم روش تا ویروسا رو پاک کنه واقعا نمیدونم چیکار باید کرد تو این شرایطم که گوشیای خوب همه گرون

اینستاگرام..جیمیل..مخاطبین .شماره گیری ..همه برنامه ها..متوقف می شوند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

وبسایت

رسانه کلیک – قیمت نهایی سیتروئن C3 از سوی شرکت سایپا منتشر شد. این خودروی کوچک با قیمت…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
محمدرضا برقانی

هنگ کردن گوشی سامسونگ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن در این مدل گوشی و یا هر گوشی هوشمند دیگری اتفاق بیافتد. علت هنگ گوشی سامسونگ می تواند به مشکلات نرم افزاری و گاهی سخت افزاری موبایل مربوط شود. اگر مشکل نرم افزاری باشد می توان با یک ری استارت ساده گوشی، به طور موقت آن را برطرف نمود. با این حال اگر مشکل سخت افزاری باشد باید راه حل های دیگری را امتحان کنید.

علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

بنابراین اگر به دنبال رفع هنگ گوشی سامسونگ خود هستید در ادامه با دلایل و برخی روشهای رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ همراه ما باشید.

۱- ممکن است نرم افزاری را به درستی روی گوشی نصب نکرده باشید و یا نرم افزار مشکل داشته باشد.

۲- ممکن است علت هنگ گوشی سامسونگ از مموری کارت خراب و یا حاوی ویروس باشد.

۳- دکمه ولوم گوشی ممکن است گیر کرده باشد.

۴- دکمه ولوم ممکن است مشکلات داخلی سخت افزاری داشته باشد.

۵- همچنین هنگ کردن گوشی سامسونگ گاهی ممکن است زمانی اتفاق بیافتد که شما چند برنامه سنگین را پشت هم در گوشی اجرا کرده باشید و از این رو گوشی به اندازه کافی RAM برای پشتیبانی از آن را نداشته باشد.

با یک ری استارت یا همان شروع مجدد می توانید دوباره گوشی را راه اندازی کرده و به صورت موقت باعث رفع هنگ گوشی سامسونگ خود شوید. برای اینکار دکمه پاور و کاهش صدا را به صورت همزمان فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید.

به این ترتیب گوشی خاموش شده و دوباره راه اندازی می شود.

گاهی اوقات مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ مدل گلکسی، نوت، سری S ، سری A و یا سایر مدلهای آن ممکن است به دلایل نرم افزاری مانند معیوب بودن و یا ویروسی شدن کارت حافظه گوشی باشد. برای حل این مشکل فقط کافیست مموری کارت گوشی را ویروس کشی و یا فرمت کنید. اگر باز هم گوشی هنگ کرد راه حل بعدی را امتحان کنید.

مطمئن شوید که دکمه ولوم گوشی شما گیر نکرده باشد زیرا گاهی ممکن است بعد از فشار دادن آن در جای خود باقی بماند و علت هنگ گوشی سامسونگ از آن باشد.

گاهی نیز مشکل هنگ گوشی اندروید سامسونگ می تواند از نوار ولوم آن بوده و نیاز به تعویض داشته باشد که باید این مورد توسط یک تعمیرکار موبایل بررسی شود.

آپدیت کردن تمامی برنامه های نصب شده روی گوشی اندروید از طریق گوگل پلی گاهی می تواند به شما در رفع مشکل هنگ کردن گوشی سامسونگ کمک کند.

همچنین اگر مشکل همچنان پابرجا بود تمام نرم افزارهای مشکوک نصب شده روی گوشی خود را که احتمال می دهید معیوب باشد و یا به درستی کار نکند را حذف نمایید.

امیدواریم روشهای فوق بتواند به بهترین نحو در رفع هنگ گوشی سامسونگ به شما کمک کند.

ترجمه شده در سایت خلایق
منبع:

blog.brokenlcds.com


۱۳۹۶-۱۰-۰۳

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
محمدرضا برقانی
· Published ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
· Last modified 2018-07-11


۱۳۹۷-۰۵-۲۴

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
محمدرضا برقانی
· Published ۱۳۹۷-۰۵-۲۴
· Last modified 2018-08-15


۱۳۹۷-۰۲-۱۸

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
سمیرا عنایتی
· Published ۱۳۹۷-۰۲-۱۸
· Last modified 2018-07-11


۱۳۹۷-۰۱-۰۳

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
مینا قطب الدینی
· Published ۱۳۹۷-۰۱-۰۳
· Last modified 2018-07-11

باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.




The Request page was not found!

صفحه ی موردنظر پیدا نشد!

طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط ساناتک

جشنواره شب یلدای آچارباز؛ 20000 تومان اعتبار هدیه | از 29 آذر تا 6 دیدریافت کد تخفیف

فرم را پر کنید و منتظر تماس ما باشید

انواع پرینتر

سرور و تجهیزات شبکه

لپ‌تاپ و کامپیوتر

علت هنگ شدن گوشي سامسونگ

صوتی و تصویری

همه سرویس کارهای آچارباز در زمینه تخصص خود آموزش دیده و گواهینامه دارند.

همه خدمات در حضور شما و جلوی چشمان شما انجام می شود. همچنین دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاهتان ندارید.

شما می توانید قبل از درخواست، لیست تعرفه ها را ببینید. همچنین کارشناسان ما قبل از اعزام سرویسکار حدود قیمت را به شما اعلام می کند.

ما بعد از ساعات کاری و حتی در روزهای تعطیل آماده سرویس دهی هستیم.

هم قطعات و هم خدمات انجام شده دارای یک ماه گارانتی آچارباز است.

قبل از اعزام سرویسکار و در صورت امکان ایراد بوجود آماده را تلفنی با شما برطرف می کنیم.

دانلود نرم افزار اندروید آچارباز، اکنون از طریق کافه بازار و فایل نصبی در دسترس است.

برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن آچارباز، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

ثبت نام

فراموشی رمز عبور

ثبت نام

بازگشت به فرم ورود

فراموشی رمز عبور

ورود به سایت

سرویس و تعمیر تخصصی در محل شما شفافیت در هزینه مشاوره و پشتیبانی تلفنی

علت هنگ شدن گوشي سامسونگ
علت هنگ شدن گوشي سامسونگ
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *