علت ريزش مو پا در مردان

دوره مقدماتی php
علت ريزش مو پا در مردان
علت ريزش مو پا در مردان

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما- حال ببینیم ریزش مو در ساق پا در مردان و زنان خطرناک است؟ علت ریزش مو پا چیست؟ چطور می توان از ریزش مو در پا پیشگیری کنیم؟ موهای ریز در پاها از اوایل زندگی وجود دارد، اما موهای ضخیم تر معمولا در زمان بلوغ رشد می کنند. این موها شبیه به موهای دیگر نقاط بدن مانند سینه (مردان)، زیر بغل و ناحیه کشاله ران است.

این نوع مو به عنوان موی ترمینال شناخته می شود که ضخیم تر، طولانی تر و تیره تر از موهای سال های ابتدایی زندگی است. این ناشی از تغییرات هورمونی در زمان بلوغ است که عمدتا به دلیل فعالیت هورمونهای مردانه (آندروژن) است. به همین دلیل به عنوان موهای آندروژنی هم شناخته می شوند.

همانند موی سر، موهای دیگر نقاط بدن نیز طی سه مرحله دوران رشد خود را ادامه می دهند. این سه مرحله به عنوان فازهای آناژن، کاتاژن و تلوژن شناخته می شوند.

فاز آناژن فاز رشدی است که فولیکول های مو در آن فاز فعال هستند و ساق مو در طول این فاز رشد می کند. در طول مرحله کاتاژن، فولیکول ها کوچک می شوند و ساق مو از آن ها جدا می شود.

علت ريزش مو پا در مردان

دوره مقدماتی php

فاز تلوژن نیز به عنوان مرحله استراحت شناخته شده است، زیرا فولیکول ها در آن غیرفعال هستند. هنگامی که فاز تلوژن به پایان برسد، فولیکول ها به فاز آناژن بازمی گردند.

ریزش مو در یک محل خاص، مانند پاها، معمولا به دلیل خاصی است. اگر متوجه شدید موهای پایتان در حال ریزش هستند، برای تشخیص حتما با پزشک خود مشورت کنید. در ادامه به برخی از دلایل این اتفاق اشاره می شود.

کافی نبودن جریان خون، می تواند باعث ریزش مو در ساق پا شود. ریزش مو ناشی از گردش خون ضعیف معمولا با نازک شدن یا از بین رفتن کامل مو در زیر زانو ظاهر می شود.

علائم دیگری که ممکن است همراه با این ریزش مو باشند عبارتند از احساس سرما در پا و یا و ضخیم شدن ناخن. شرایطی مانند بیماری عروق محیطی، نارسایی احتقانی قلب، نارسایی کلیه و دیابت ممکن است سبب ضعف گردش خون در پاها شود و در نهایت موجب ریزش مو در ساق پا می شود.

انواع مختلفی از شرایط پزشکی وجود دارد که می تواند منجر به ریزش مو در پا شود. طاسی منطقه ای یک بیماری خود ایمنی است که می تواند باعث ریزش مو در هر جایی از بدن شود. مو اغلب شروع به صورت دسته ای در پوست سر و سایر قسمت های بدن، از جمله پاها شروع به ریزش می کند.

7 علت خاکستری شدن رنگ مو

راهنمای جامع مراقبت از پوست و جوانسازی صورت

برطرف کردن لکه های قهوه ای صورت با روش های خانگی

از بین بردن لک صورت با ماسک خانگی

در برخی موارد، این بیماری به قدری پیشرفت می کند تا باعث شود موهای تمام بدن ریزش کند. عفونت هایی مانند فولیکولیت، یک عفونت باکتریایی مربوط به فولیکول های مو، کرم قارچی، عفونت قارچی، تبخال و آبله مرغان همچنین می تواند باعث ریزش مو در ناحیه هایی شود که در آن عفونت رخ می دهد.

لباس تنگ می تواند به طرق مختلفی به ریزش مو کمک کند. اصطکاکی ناشی از مالش مداوم شلوارهای جین تنگ روی پاهای شما می تواند باعث شود که فولیکول های مو پاره شوند.

همچین جوراب تنگ نیز می تواند رشد مو در اطراف مچ پا را با مشکل ریزش مو در ساق پا روبرو کند. علاوه بر این ها پوشیدن لباس های تنگ خطر ابتلا به فولیکولیت را نیز افزایش دهد که در نتیجه آن فرد مبتلا به ریزش مو می شود.

درمان ریزش مو بر روی پاها بستگی به علت آن دارد. در صورتی که آسیب دائمی به فولیکول های مو وجود نداشته باشد، ممکن است ریزش مو از بین برود.

به عنوان مثال با بهبود گردش خون به پاها با ترکیبی از داروهای کاهش کلسترول، داروهای ضد فشار خون و رقیق کننده های خون (بسته به داروهای لازم) در نهایت می توانید رشد موها را بازگردانید.

با این حال، بیشتر مردم نباید در مورد ریزش مو در پاهایشان نگران نباشند زیرا این یک مشکل بزرگ از لحاظ زیبایی برای آن ها نیست و هیچ گونه خطری برای سلامتی فرد ایجاد نمی کند.

درمان های کاربردی حاوی محرک برای رشد مو مانند استفاده از ماینوکسیدیل ممکن است برای درمان ریزش مو در پاها نیز موثر باشد، اما باید آن را فقط زمانی که توسط پزشک تجویز می شود استفاده کنید.

داروهای هورمونی برای درمان ریزش مو در ساق پا ، توصیه نمی شود مگر اینکه برای درمان یک اختلال هورمونی اساسی استفاده شود. روشهای تهاجمی مانند پیوند مو برای ریزش مو بر روی پاها نیز وجود ندارد.

ورزش منظم، استفاده از یک رژیم متعادل و انتخاب شیوه زندگی سالم مانند عدم مصرف سیگار، نوشیدن الکل و کافئین اضافی و کنترل استرس می تواند به جلوگیری از شرایط جدی که منجر به ریزش مو می شوند، از جمله بیماری عروق محیطی و دیابت کمک کند.

مصرف اسیدهای چرب امگا -۳ مانند آن چه که در ماهی قزل آلا و بذر کتان یافت می شود، خواص بسیاری دارد که یکی از آن ها کاهش التهاب در بدن است.

نبض ما– ترجمه:حسین مقدس زاده

منبع:

Healthhype

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ همچنین لطفاً درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

علت ريزش مو پا در مردان

آیا شانه لیزری برای رشد مو موثر است؟

علل ریزش مو در دوران بارداری و جنسیت جنین

انواع ریزش مو مردان براساس مقیاس نورود

درمان ریزش مو سکه ای چقدر زمان می برد؟

روش درمان کچلی موسوم به «آلوپسی» کشف شد

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

سزارین یا طبیعی ؟ عمل زایمان خانم های باردار+فیلم

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

درمان شگفت انگیز زانو درد

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

ریتم نامنظم قلبی یا آریتمی چیست؟

رفع سریع دندان درد به روش خانگی

اینگونه پیر نخواهید شد

فیستول مقعدی چگونه درمان می شود؟

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.




خانه

موبایل

استرس زیاد باعث ریزش مو می شود

 

علت ريزش مو پا در مردان

ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید. برخی از آقایان با مشاهده ی ریزش موهایشان اعتماد به نفس شان را از دست می دهند و با دیدن موهای پرپر شده شان روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می کنند.با وجود اینکه در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است، اما وراثت همیشه تنها عامل مشکل از بین رفتن موها نیست. عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می کنند.در این مطلب به شش عامل مهم که در ریزش موی آقایان نقش دارند اشاره می شود.ریزش مو؛ مشکلات غده تیروئیدتیروئید غده ای کوچک است، اما تاثیر زیادی در عملکرد متابولیکی بدن دارد. کم کاری تیروئید یکی از مشکلات رایجی است که باعث تنبلی این غده شده و باعث بروز مشکلات زیادی در سلامتی حتی سرطان می شود. کم کاری تیروئید علائم زیادی دارد و یکی از این علائم ریزش مو است که هر دو جنس زن و مرد را درگیر می کند.اگر در بدن خود علاوه بر ریزش مو علائم دیگری مانند خستگی، فشار دادن دندان ها به هم، گردن درد و یا احساس ناخوشی کلی می کنید، بهتر است به پزشک مراجعه کرده و تیروئیدتان را بررسی کنید.ریزش مو؛ استرس زیاداحتمالا شما نیز موقع عصبانیت، بارها دلتان خواسته است که تک تک موهایتان را بکنید. این حرفی است که اکثر ما در حین عصبانیت به زبان می آوریم. اما واقعیت این است که شرایط استرس زا چنین تاثیری روی موها دارند.به عقیده ی محققان مایوکلینیک استرس زیاد باعث ریزش مو می شود. به عقیده ی این محققان تنش های روحی – روانی و استرس به سه شیوه باعث ریزش و طاسی مو می شود.اول اینکه استرس باعث می شود که تعداد زیادی از فولیکول های مو (پیاز مو) وارد فاز استراحت شوند که این امر باعث می شود در حین شانه زدن موها دچار ریزش شوند. دوم اینکه واکنش خودایمنی ناشی از استرس زیاد به فولیکول ها آسیب می زند. سوم اینکه بیماری تریکوتیلومانیا یا جنون کندن مو اختلالی است که فرد موهای سر و صورت خود را به طور وسواسی و بی اختیار می کند و این اختلال ناشی از استرس و سرخوردگی است.ریزش مو؛ عفونت هابرخی مشکلات عفونی وجود دارند که باعث ریزش مو می شوند. عفونت های قارچی پوستی یا درماتوفیتوزیس یکی از این عفونت هایی است که بافت های پوست، مو و ناخن را درگیر کرده و منجر به از بین رفتن موها می شود. عفونت های قارچی در هر قسمتی از بدن بروز می کنند که پوست سر یکی از این نواحی است و نتیجه ی آن ریزش مو می شود.از دیگر عفونت هایی که زمینه ی ریزش موی آقایان را فراهم می سازد، مشکل درماتیت است. این بیماری پوستی با درگیر کردن پوست سر، موها را نیز درگیر می کند.فولیکولیت نیز همانطور که از اسمش پیداست، عفونتی است که فولیکول های مو را مبتلا می کند.به عقیده ی محققان، سیفلیس یک بیماری مقاربتی مسری است که می تواند باعث شکنندگی و نازک شدن موها شده و آنها را از بین ببرد.

برخی مشکلات عفونی وجود دارند که باعث ریزش مو می شوند

 

ریزش مو؛ تغذیه ی نامناسبامروزه بر همه روشن است که داشتن تغذیه ای نامناسب می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند و موها نیز از این آسیب در امان نخواهند ماند.نتایج پژوهش هایی که در Daily Mail به چاپ رسیده است نشان می دهد که موها از پروتئین ساخته می شوند. بنابراین عدم مصرف کافی پروتئین می تواند به سلامت موها آسیب بزند. توجه داشته باشید که موها برای سالم ماندن به آهن و ویتامین C نیز نیاز دارند.با این حال به عقیده ی برخی محققان، داشتن تغذیه ای سرشار از پروتئین نیز می تواند برای پوست سر آسیب رسان باشد، چون در چنین رژیم هایی به میزان کافی کربوهیدرات مصرف نمی شود و امکان بروز کمبودهای غذایی وجود دارد. بنابراین نیازی نیست که خودتان را مجبور به مصرف بیش از حد پروتئین و نوشیدنی های پروتئینی کنید.ریزش مو؛ مصرف دخانیاتامروزه متاسفانه شاهد مصرف زیاد دخانیات بخصوص قلیان در بین جوانان و حتی در دختران و زنان جوان هستیم. عادتی که هیچ خیری برای بدن ندارد و سلامتی را با مشکلات جدی مواجه می سازد که ریزش مو یکی از صدها مشکل ناشی از آن است.نتایج پژوهشی که در National Center for Biotechnology انجام شده است نشان می دهد که ارتباطی بین مصرف دخانیات و آسیب های وارده به فولیکول مو وجود دارد. به عقیده ی محققان افرادی که در دام مصرف دخانیات افتاده اند، خیلی زودتر از معمول دچار ریزش مو، چین و چروک پوستی و سفیدی موها می شوند.ریزش مو؛ مصرف برخی داروهابا وجود اینکه برای درمان یک بیماری مجبور به مصرف دارو هستیم اما واقعیت این است که این داروها اگر برای درمان عضوی مفید هستند، به اعضای دیگر آسیب می زنند. هیچ دارویی عاری از عوارض جانبی نیست.به عقیده محققان داروهایی مانند داروهای ضدانعقاد خون، بتابلوکان ها و داروهای ضدافسردگی باعث ریزش موها می شوند. این محققان بر این باور هستند که زیاده روی در مصرف ویتامین A نیز می تواند باعث ریزش مو شود. معمولا مکمل ویتامین A را برای درمان آکنه تجویز می کنند.علاوه بر این ترکیبات دیگری مانند هورمون های مردانه مانند تستوسترون و استروئیدها نیز باعث ریزش موها می شوند.توصیه می کنیم در صورت مشاهده ریزش مو، نخست در روش زندگی خود دقیق شوید. به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا عوامل زمینه ساز آن بررسی شود. ریزش مو زمانی درمان می شود که ارثی نبوده و پزشک متخصص، عوامل زمینه ساز آن را بررسی کرده و برطرف کند.

منبع:تبیان/سلامت نیوز

 


رازهای زیبایی

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

زخم معده در مردان سیگاری، میانسال یا مسن با گروه خونی O و پراسترس بیشتر دیده می شود. به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه ترین دانستنی های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد. برای کاهش وزن چند دقیقه باید ورزش کرد؟ … … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

علت ريزش مو پا در مردان

می پسندم

0

سایر خبرها

باعث افزایش سلامت عروق قلبی می شود. چای سبز چای سبز منبع خوبی از کاتچین است که یک عنصر شیمیایی گیاهی است و میزان کلسترولی را که بدن در طول هضم و گوارش غذا جذب می کند، کاهش می دهد. نوشیدن دو فنجان چای سبز در روز برای این منظور کافی است. ماهی برای گرفتن بهترین نتیجه از خوردن این غذای مفید، پیشنهاد می شود که حداقل دو بار در هفته آن را مصرف کنید. ماهی های …

برای عملکردهای پایه خود مانند ضربان قلب، فعالیت مغز و تنفس انرژی مصرف می کند. از آنجایی که سوخت و ساز شما غذا را برای تامین سوخت تجزیه می کند، افرادی که دارای سوخت و سازی با آهنگی سریع هستند می توانند هر آن چه را دوست دارند مصرف کنند؛ بدون این که نگران افزایش وزن باشند. این در شرایطی است که افرادی با آهنگ کند سوخت و ساز باید سخت تر کار کنند تا وزن از دست دهند و وزن خود را حفظ کنند. در …

آیا فرد گرسنه نیست، گرسنگی هم اثر حجامت را کم می کند و هم احتمال ضعف فرد را افزایش می دهد؛ اگر بیمار گرسنه است باید ابتدا غذای سبکی بخورد و سپس حجامت کند و خوب است فاصله حجامت با غذا آنقدر باشد که هضم اول (عبور غذا از معده) را گذرانده باشد؛ این زمان بر اساس میزان سلامت دستگاه گوارش نیم تا ساعت طول می کشد. آخرین باری که او خون اهدا کرده یا زالو انداخته یا فصد و حجامت کرده یا به سبب جراحت …

…> -افسردگی -تغییرات خلق وخو -افزایش وزن -بسیاری از این علائم به دلیل استروژن موجود در قرص ها است. قرص ضد بارداری LD و عوارض آن قرص ضد بارداری خوراکی به نام LD دارای دو جزء اصلی استروژن و پروژسترون است که هر جزء از این هورمو ن ها عوارضی بر بدن بر جای می گذارند. عوارض گوارشی نظیر تهوع، استفراغ و افزایش وزن به علت احتباس آب در بافت های بدن …

خدمات مشتری، توسعه رهبری و … خواهد پرداخت. چند نمونه از زمینه هایی را که در حال حاضر برای کارآفرین های اطلاعاتی منفعت خوبی به همراه دارد در ادامه می نویسم: بازاریابی/ کسب و کارهای خانگی/ موسیقی/ استخدام نیروی تازه/ ورزش/ رهبری کسب و کار/ سرمایه گذاری ملک و مستقلات/ سلامت و بهداشت/ عتیقه جات/ بازاریابی اینترنتی/ کاهش وزن/ فروش/ کارهای هنری دستی/ هنر/ بازاریابی شبکه ای/ سرمایه …

سوخت نیاز دارد. انتخاب غذاهای طبیعی و مغذی، مواد لازم را در اختیار بدن تان می گذارد تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. اگر عادت دارید غذاهای فرآوری شده و پُر از قند و چربی مصرف کنید، باید بدانید که این نوع تغذیه علاوه بر سلامتی بر سطح انرژی تان نیز تاثیر می گذارد. همچنین اگر عادت دارید نامنظم غذا بخورید و معمولا از وعده هایی صرف نظر می کنید، پس مواد مغذی بدن تان تامین نمی شود و احساس خستگی می کنید …

شده در این نشریه به مصرف آن ها توصیه شده است. این مقالات پژوهشی، چهار حوزه عمده ای را که گیاهان دارویی و ادویه ها می توانند بر سلامت ما تأثیر بگذارند این گونه معرفی می کنند: مزه دارتر کردن غذا های سالم غذا های سالم به دلیل نداشتن چربی و قند زیاد، معمولا به بی مزه بودن شهرت دارند، اما تحقیقات دانشگاه کلرادو نشان می دهد اضافه کردن ادویه به غذا های سالم می تواند آن ها …

بیشتر از 5 لیوان قھوه، افزایش پیدا می کند. به طور خلاصه، مصرف بیش از حد قھوه، احتمال افزایش وزن و دیابت نوع 2 را افزایش می دھد. منبع: آوای سلامت انتهای پیام/ 3عامل باورنکردنی باعث چاقی شما در محل کار هستند!

قند آن در واحد حجم افزوده می شود . برای تهیه شیره توت به روش خانگی می توانید به لینک زیر رفته و با طرز تهیه آن آشنا شوید. طرز تهیه شیره توت سفید در منزل مضرات شیره توت سفید (موارد احتیاطی و منع مصرف) شیره توت بسیار پر انرژی است و دارای کالری بالایی است از این رو زیاده روی در مصرف آن برای افراد دارای اضافه وزن مضر است و باعث چاقی بیشتر میشود. افراط در مصرف شیره توت به دلیل طبع گرمی که دارد برای گرم مزاجان مضر است و باعث بروز جوش و صفراوی شدن خون میگردد. گروه سلامت ستاره …

انفجاری را به دنبال دارد و گویا ادعا می شود ریکاوری بعد از تمرین بهترین را هم رقم می زند اما ادعای افزایش توده عضلانی با استفاده از کراتین همچنان تایید نشده است. عوارض: فشار خون- آسیب به کلیه ها- افزایش وزن- اختلالات در سیستم گوارشی- گرفتگی عضلات- ریزش مو- ایجاد اختلال در عملکرد کبدی- قلب و پروستات. وینسترول؛ تزریقی- خوراکی؛ حدود 60 هزار تومان استانوزولون یا وینسترول از …

سوال مخاطب نی نی بان: دخترم 8 ماهش تموم شده با وزن 7700 و وزن تولد 3300. موقع شیرخوردن و موقعی که خواب است آنچنان سرش عرق می کنه که روی پارچه زیر سرش لکه عرق می مونه درحالی که دمای اتاق مناسب است. علتش چیه؟ پاسخ دکتر محمود بنی اعمام، متخصص اطفال و نوزادان: معمولا سیستم عرق در نوزادان فعال تر است و با دست و پا زدن و تحرک نوزاد تشدید می شود. اگر آزمایشات اولیه نوزاد سلامت بوده و از نظر تیروئید و ویتامین دی مشکلی ندارد، این حالت طبیعی است اما اگر تعریق زیاد نوزاد با کاهش وزن و یا تپش قلب همراه باشد، باید زیر نظر پزشک از نظر متابولیسم، میزان کلسیم، کم خونی و سطح تیروئید بررسی شود. …

…> همان طور که روشنایی در روز به هوشیاری شما کمک می کند وجود هر نوع نوری پیش و هنگام خواب شب اثر منفی در سحر خیزی شما دارد. خوابیدن با معده سبک از خوردن و آشامیدن دو ساعت پیش از خواب پرهیز کنید. نبود فاصله میان آخرین وعده غذایی و خواب باعث ایجاد اختلال در عملکرد معده می شود و همین مسئله خواب شما را نامنظم می کند. دوری از استرس پیش از خواب استرس ها و نگرانی …

پرسیدم و به انجمن رفتم. وقتی وارد جلسه شدم، افرادی تجربه هایشان را در مورد رسیدن به وزن دلخواهشان مطرح کردند و من با کمال ناباوری فقط گوش می دادم. باورش برایم سخت بود که در جایی به حرف هایم گوش دهند، بدون آنکه هیچ پولی بابت عضویت دریافت کنند. این شهروند پرخور می گوید: در انجمن پرخوران گمنام برخلاف جاهای دیگری که رفته بودم، هیچ کس نپرسید چند کیلو هستی؟ چقدر اضافه وزن داری؟ جالب …

برای سلامت قلب و فشار خون و دستگاه گوارش مفید است؛ ولی ممکن است یک نفر نفخ داشته باشد، پس پیاز و کلم بروکلی را باید کمتر مصرف کند. همه مطالعات نشان می دهد ورزش برای کسی که یبوست دارد بسیار مفید است و سرعت دستگاه گوارش را بالا می برد. برای چنین شخصی حتی افزایش فیبر به اندازه ورزش موثر نیست. پس داشتن یک برنامه ورزشی منظم که ضربان قلب را بالا ببرد، حداقل به صورت یک روز در میان به کنترل وزن و بهبود سلامت …

سلامانه : میل به خوردن بیش از حد غذا یا همان پرخوری عصبی یک راه مطمئن برای افزایش وزن است و این مشکل زمانی جدی تر می شود که شما مبتلا به دیابت، چاقی و یا فشار خون بالا نیز باشید. به گزارش آوای سلامت ،افرادی که دچار پرخوری احساسی هستند، احساسات خود را با روی آوردن به غذا برطرف می کنند. به عبارت دیگر به دلیل مسائل احساسی به خوردن رو می آورند. با این حال توصیه هایی برای کنترل این عارضه …

…> فواید قهوه را نادیده نگیریم مصرف قهوه می تواند، باعث دفع مواد مغذی ضروری از بدن شود، اما این موضوع زمانی می تواند برای سلامت خطرناک باشد که شما هر روز چند بار، عادت به مصرف قهوه، داشته باشید. نوشیدن یک فنجان قهوه در روز نمی تواند آسیب زیادی به سلامت شما وارد کند. بعلاوه قهوه فواید زیادی نیز دارد، ازجمله این که بیشتر از میوه و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان است و می تواند علائم بیماری هایی …

معمول شده و کودکانی چاق و کم تحرک داریم. بر اساس بررسی های صورت گرفته در مدارس، 40 درصد از کودکان وزن بیش از حد معمول داشته و در نتیجه چاق هستند و 15 درصد از کودکان نیز از چاقی مفرط رنج می برند و چاقی آنها بیمارگونه است. این معضلات ناشی از عدم تحرک کودکان به دلیل انجام بازی های کامپیوتری، عدم انجام ورزش و استفاده از کامپیوتر است. خوردن فست فودها و غذاهایی پرکالری مانند چیپس و …

پرستاری و پاراکلینیکی در 4 بیمارستان صحرایی و دو کانکس سیار جراحی عمومی و دندان پزشکی ویزیت شدند. استقبال بسیار خوب مردم از این طرح نشان داد که خدمات درمانی ارائه شده در سطح کیفی بالا برای مردم این منطقه محروم؛ بسیار نیاز است. دکتر محمدی یکی از پزشکان این بیمارستان صحرایی، مشکل اصلی منطقه را آب و غذای نامناسب می داند و می گوید: دلیل عمده خرابی دندان های مردم به معده و آب و غذا نامناسب برمی …

بادام یا 49 عدد پسته معادل دریافت 160 کالری است. با تقسیم بندی مناسب و رعایت اعتدال در مصرف می توانید اهداف کاهش وزن خود را با کمک مغزهای خوراکی محقق سازید و به حفظ سلامت کلی بدن کمک کنید. روغن زیتون: یک بخش اصلی از رژیم غذایی مدیترانه ای است و مصرف آن به طور مستقیم با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و برخی سرطان ها ارتباط دارد. روغن زیتون خاصیت ضد التهابی دارد و مصرف آن برای حفظ …

…. در فصل سرما به دلیل روزهای کوتاه و هوای سرد، ورزش کردن سخت تر است. همچنین میل بیشتر بدن به کربوهیدرات و وجود برخی مناسبت ها این مشکل را تشدید می کنند. ما چند راهکار را در نظر گرفته ایم که تاثیرات منفی سرما بر وزن شما را کاهش می دهد. خود را مجهز کنید برای پیاده روی و ورزش در روزهای سرد سرما خود را آماده کنید. تمام لباس های مناسب این فصل را از کمدتان …

سلامانه : همه ما از خطرات آلودگی هوا مطلع هستیم، اما به تازگی محققان دریافته اند در کنار تمام خطرات مربوط به آلودگی هوا، این مشکل بر روی سلامت قلب نیز تاثیر می گذارد. به گزارش سایت سیمرغ، یک تحقیق جدید در ایالات متحده نشان داده است که زندگی در نزدیکی یک جاده شلوغ با *بیماری های قلبی محیطیPeripheral artery disease و فشار خون بالا در کسانی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند …

هستند و در صورتی که درمان نشوند، می توانند سبب عفونت کلیه و زایمان زودرس شوند. پزشک با درخواست آزمایش ادرار، می تواند از وضعیت شما آگاهی یابد. برای کم کردن تکرّر ادرار چی کار کنم؟ از آنجایی که تاثیرات هر غذا بر بدن افراد مختلف، کاملا متفاوت است، غیرممکن است که بتوان به طور قطع به همه ی افراد گفت که چه غذاهایی را باید بخورند یا از مصرف چه غذاهایی اجتناب کنند. شما می توانید …

صدای جاری شدن خون در رگ ها، صدای قلب و غرغرهای شکم شما را می شنود. قلبش آنقدر خوب کار می کند که می توان ضربانش را از طریق گوشی پزشک شنید. این هفته موهایش درآمده و ابروهایش هم روی صورتش قرار گرفته است. چربی قهوه ای رنگی که میلین نام دارد پوست گردن، قفسه سینه و کشاله ران را می گیرد و تا یک سال پس از تولد هم می ماند. این چربی از بدن جنین دربرابر عفونت ها محافظت می کند که از سلول های مرده، سلول های …

. مطالعات محققان دانشگاه هاروارد نشان داده مصرف این دانه ها برای چند بار در هفته، خطر ابتلا به سرطان سینه را تا 34 درصد در زنان کاهش می دهد. لوبیا سرشار از مواد شیمیایی گیاهی تحت عنوان فیتواسترول و مقادیر زیادی فیبر است. ماست کم چرب: به گزارش بنیاد ملی پوکی استخوان در ایالات متحده، زنانی که به اندازه کافی لبنیات مصرف نمی کنند، با افزایش سن و با کاهش شدید استروژن، تحت خطر ابتلا به پوکی …

فیبر بالا می تواند دریافت کالری شما را بدون این که احساس کمبود کنید کاهش دهد. در یک مطالعه مشخص شده زنانی که روزانه 13 گرم یا کمتر فیبر دریافت می کنند ممکن است 5 برابر بیشتر از زنانی که فیبر بیشتری می خورند، دچار افزایش وزن شوند. فیبر از طریق مکانیزم های زیر موجب کاهش وزن می شود: سرعت غذا خوردن را کاهش می دهد چون به جویدن بیشتری احتیاج دارد. سرعت حرکت غذا در طول مدت گوارش را …

نظر برسد. البته ناخن های شما شکننده تر می شود. ممکن است دراین هفته کمردرد، گرفتگی عضلات، پاها متورم شده و مچ پا و رگ های واریسی را هم تجربه کنید. تغذیه درهفته هفدهم بارداری وعده های غذایی خود را از نظر حجمی کم تر و از نظر تعداد دفعات بیشتر کنید. متخصصان پیشنهاد می کنند که به جای خوردن سه وعده سنگین، شش وعده سبک بخورید تا از نظر گوارشی با مشکل مواجه نشوید. خانم های باردار به …

… وی خاطرنشان کرد: از جمله راهبرد های حوزه خدمات دانشجویی ، تجزیه و تحلیل و اصلاح مستمر رویه ها، ارتقاء کمی و کیفی خدمات رفاهی ، تغذیه دانشجویی ، بهینه سازی و ارتقاء خدمات خوابگاهی ، حفظ و ارتقا ء مستمر سلامت روانی جامعه دانشگاهی و گسترش ورزش همگانی است. افتتاح سالن پذیرایی ترنج در دانشگاه امیرکبیر مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به افتتاح سالن جدید سلف …

شما از گوشی موبایل یا تبلت تان می توانید استفاده زیادی برای بهبود شرایط سلامتی خودتان داشته باشید. به همین خاطر بهتر است اپلیکیشن های برتر را بشناسید. Fooducate Fooducate یک برنامه تغذیه مناسب با حدود 250هزار نوع مواد غذایی متفاوت است. این برنامه، مصرف غذا، ورزش و دیگر متغیرهای شما را پیگیری می کند. همچنین دارای توصیه های غذایی مناسب برای کاربران و همچنین یک محیط اجتماعی …

افزایش وزن خود هستید؟ باید بدانید که تمام مادران با این مشکل دست به گریبان هستند. باید به این موضوع توجه کنید که به خود و فرزندتان تغذیه مناسب برسانید پس خیلی هم به فکر اضافه وزن خود نباشید. 2٫ در این هفته از بارداری، آهن نقش بسیار مهمی در تولید سلول های قرمز خونی بدن شما دارد. به علاوه، آهن یکی از اصلی ترین مواد مغذی مورد نیاز است که به جلوگیری از عوارض هم برای مادر و هم برای کودک کمک …

… وضعیت مادر این هفته ممکن است چند بار غافلگیر شوید. هم وزنتان اضافه می شود و هم ممکن است یک یا چند بار دچار گرفتگی بینی و خونریزی از آن شوید. اضافه وزن که طبیعی است. شما باید در هفته نیم کیلو وزن اضافه کنید. گرفتگی بینی هم به دلیل افزایش مقدار خون و اکسیژن است که قلب شما بزرگ تر می شود و بازده قلبتان هم برای تامین نیازهای مادر و جنین 20 درصد بیشتر می شود. سه ماه دوم بارداری زمانی …

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

علت ريزش مو پا در مردان

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

“),t.close()},t.write(‘

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.

از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفتار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در روش SUT هزینه کاشت مو بین  3.000.000 تا 6.000.000 تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک SUT در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14000 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار بالاترین تراکم در خاورمیانه میباشد.

علت ريزش مو پا در مردان

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان تا 14000 تار مو را پیوند زد.

کاشت مو به روش SUT روشی نوین در علم کاشت مو است که این تکنیک بروز شده روش های قبلی همانند روش FUE میباشد که دانش و دستگاه آن به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در سال ۱۳۹۴ وارد ایران گردید که تحولی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

نداشتن جراحی، تراکم بسیار بالا نسبت به سایر روش ها، عدم وجود درد و خونریزی از جمله ویژگی های کاشت مو SUT است

1- کاشت مو SUT در کلینیک رنسانس توسط  تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای کاشت مو SUT بطور انحصاری در این مجموعه بطور تمام استریل و یکبار مصرف مورد استفاده قرار داده می شوند.

3- یکی از مهمترین مزایای کاشت مو SUT برداشت گرفت ها با دستگاه می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود.

4- لازم بذکر است روش کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT وSAFER  که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و  تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد .

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی  و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت نام فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران  توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE  توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند بیشتر یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 60 تا 80 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا60 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4000 گرفت یا 12000 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5000 گرفت (14000 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16000 یا بیشتر جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی  FITکه  با هولدر دستی برداشت می شود ،  و یا استفاده از روشی بنام  (SAFER)  تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود  . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد ،

البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5000 گرفت یعنی تا 14000 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.

علت ريزش مو پا در مردان

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

10- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 10 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA  (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

·         نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

·         بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

·         وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

·         وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند  این است که برای  جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند . ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست

3- سلول های بنیادی :

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 3.000.000 تا 6.000.000 تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما میتوانید جهت معاینه و براورد موهای خود در فرم ثبت نام زیر ثبت نام کرده تا پس از بررسی با شما تماس گیریم:

مشاوره رایگان مجازی

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

علت ريزش مو پا در مردان

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

آکاایران,روزنامه,اخبار,خانواده,فال,سرگرمی,آشپزی,شیرنی پزی

186

علت ريزش مو پا در مردان
علت ريزش مو پا در مردان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *